Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
tukkerterror90 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Wauw wat een puzzel😝 Mertens en Kane krijgen dus sowieso een speciale kaart, die Braziliaan zal Lucas wel zijn gok ik met ST kaart ofzo.
Bedoelde het ook ietwat sarcastisch ;) Denk eerder dat die Braziliaan Richarlison is, ook zo'n OP Braziliaan. 2 spitsen van Tottenham lijkt mij ietwat gek.

Mertens zou ik absoluut niet begrijpen en Lucas anders ook niet, die gasten worden al zoveel gebruikt in Fifa. Het is een promo waarin spelers totaal anders worden, dus is er een mogelijkheid om spelers die normaal nooit gebruikt gaan worden eens te laten renderen.

Dan denk ik niet aan Mertens en Lucas maar aan de types Thiago, Weghorst, Süle, Kroos, Modric, Hummels etc. Spelers die door hun gebrek aan snelheid, fysiek of de combinatie balans/lenigheid totaal niet handig zijn in Fifa.

Het zou de teams ook een stuk meer laten verschillen van elkaar en dat is nou het leuke, want over een maand zien we nog de meest standaard 30 Fifa-namen voorbijkomen in de teams..

[ Voor 5% gewijzigd door Markuss op 23-10-2020 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:40:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de sbc van fati en son. Is er echt een duidelijke winnaar hieruit? Neig naar son omdat fati untradeable is en son betere workrates heeft. Maar die kaart van fati is wel een leuke zo op het oog.
In welke sbc zit Son 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Waarom zijn een heleboel random kaartjes opeens zo duur? Ik probeer meestal SBC's te maken op basis van untradeable spelers die ik heb en als ik dan bij hun clubs kijk (bijv. Stade Rennes) dan zijn opeens hun verdedigers 2k etc. terwijl ze normaal gewoon 400-500 zijn.

Die UCL kaartjes vind ik trouwens zo suf. Voegen niets toe aan het spel behalve wat geforceerde SBC's / objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:32:
[...]

Mertens zou ik absoluut niet begrijpen en Lucas anders ook niet, die gasten worden al zoveel gebruikt in Fifa. Het is een promo waarin spelers totaal anders worden, dus is er een mogelijkheid om spelers die normaal nooit gebruikt gaan worden eens te laten renderen.
Tja, ik heb het nog even gecheckt maar er is echt maar 1 Belg bij Napoli...

Lucas is trouwens wel een heel wilde gok, we weten alleen nog dat het een Braziliaan is.
Als ze dan toch populaire spelers pakken en je wilt een beetje spreiden over competities, dan zeg ik Militao, deze is altijd goed om weer wat munten uit te slaan.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:56
DennisCle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:04:
Waarom zijn een heleboel random kaartjes opeens zo duur? Ik probeer meestal SBC's te maken op basis van untradeable spelers die ik heb en als ik dan bij hun clubs kijk (bijv. Stade Rennes) dan zijn opeens hun verdedigers 2k etc. terwijl ze normaal gewoon 400-500 zijn.
Handelaren die gokken op SBC spelers en dus de prijzen omhoog gooien.
Ik verkoop zelf zo min mogelijk spelers om maar zoveel mogelijk "gratis" SBC's te kunnen spelen. Want leuk vind ik dat puzzelen wel.
Hoewel ik die "dure" SBC's weer niet zo leuk vind. speciale Kramaric, moet je ineens een TOTW speler in het elftal hebben. En bij Witsel moet je bij 2 of 3 van de games een gemiddelde teamscore van 84 hebben.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
peeweeherman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

Tja, ik heb het nog even gecheckt maar er is echt maar 1 Belg bij Napoli...

Lucas is trouwens wel een heel wilde gok, we weten alleen nog dat het een Braziliaan is.
Als ze dan toch populaire spelers pakken en je wilt een beetje spreiden over competities, dan zeg ik Militao, deze is altijd goed om weer wat munten uit te slaan.
Ik zeg ook nergens dat het niet Mertens gaat zijn, ik zeg dat ik het niet begrijp omdat hij al meer dan genoeg gebruikt wordt. Het zou juist leuker zijn om wat meer variatie in teams te zien zoals met de Future Starts promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Ik zeg ook nergens dat het niet Mertens gaat zijn, ik zeg dat ik het niet begrijp omdat hij al meer dan genoeg gebruikt wordt. Het zou juist leuker zijn om wat meer variatie in teams te zien zoals met de Future Starts promo.
Ik ben het met je eens, zou leuk zijn als er meer diversiteit is, bijna iedereen speelt BPL.
Heb begin deze week zelf mijn BPL team verkocht, gisterochtend voor weinig weer gekocht maar gisteravond met dikke winst weer verkocht, voor onderstaand team.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4ii13CKCFOCArsA6RGZ1eZZLTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0jTVlkmBmNd7AMajZekiimGu.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens kom ik Mertens en Kane inmiddels al niet heel vaak meer tegen.. Wat dat betreft maakt Casemiro meer kans dan Militao op een upgrade, en doe dan Verratti ook gelijk wat meer pace :)

Nu eens nadenken wat ik met 450k ga doen. Ik handel vooral in goedkope 82-83 spelers, weinig risico en massa is kassa. Wordt misschien toch tijd om wat meer op duurdere te focussen.

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 23-10-2020 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-06 01:00
Die wil ik ook wel doen :p

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:32
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:40:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de sbc van fati en son. Is er echt een duidelijke winnaar hieruit? Neig naar son omdat fati untradeable is en son betere workrates heeft. Maar die kaart van fati is wel een leuke zo op het oog.
Ik speel met Son en ik denk dat het vooral een ander type dan Fati is.
Fati lijkt me een erg goede "meta" get-in-behind spits terwijl Son bij mij juist het beste speelt op CAM/CCAM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyJLMdg-g-_V0MCuS2qTF_zrLrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zVVnOdcDgql1GIWkcICPcx71.jpg?f=fotoalbum_large

Fati is zeer de moeite waard. heb hem als Lcam in 4231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
joostmakaay schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:45:
Wat kregen jullie als rewards voor die Joao Felix-teams objective?
Ik heb alle 4 de Haalland objects gedaan, ik heb niks gekregen... Dat is omdat hij "verloren" heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dUEZqLi4nUDBg:FFA21PS4

Hier speel ik nu mee, iemand een tip voor me voor upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
RemkoDJ schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Ik heb alle 4 de Haalland objects gedaan, ik heb niks gekregen... Dat is omdat hij "verloren" heeft ofzo?
Ik heb ze ook alle 4 gedaan: kreeg een Gold Pack (5K). Je moet het wel zelf claimen in dat team-scherm. Wel benieuwd dat de Joao klanten kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:40:
[...]

Ik heb ze ook alle 4 gedaan: kreeg een Premium Gold Pack (7.5K). Je moet het wel zelf claimen in dat team-scherm. Wel benieuwd dat de Joao klanten kregen.
Damn ik kreeg jawel, 1x gold pack. Heb ik daar de moeite voor gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
@RemkoDJ Ik moet mezelf verbeteren, die kreeg ik ook. Aber natürlich: untradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:21
Ik denk dat ik iets fout doe met een sbc misschien kan iemand helpen ?

Ben met de MM Ajax - Liverpool bezig, nu blijft hij aangeven dat Min: 2 spelers Uefa CL gewoon mist. Maar heb een CL kaart van Tadic en Hoedt er in gezet ? Is dit een fout van de SBC of doe ik gewoon de verkeerde kaarten er in zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:24:
Ik denk dat ik iets fout doe met een sbc misschien kan iemand helpen ?

Ben met de MM Ajax - Liverpool bezig, nu blijft hij aangeven dat Min: 2 spelers Uefa CL gewoon mist. Maar heb een CL kaart van Tadic en Hoedt er in gezet ? Is dit een fout van de SBC of doe ik gewoon de verkeerde kaarten er in zetten ?
Tadic is een zeldzame kaart, die telt dus niet. Ik had hetzelfde, dacht mooi mijn troepkaarten CL kwijt te kunnen, maar die waren zeldzaam. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Prosac op 23-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Tadic is een zeldzame kaart, die telt dus niet. Ik had hetzelfde, dacht mooi mijn troepkaarten CL kwijt te kunnen, maar die waren zeldzaam. |:(
Hoe zie je het verschil want ze zijn allemaal blauw toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

de bovenste rand ziet er bij zeldzame extra sierlijk uit, volgens mij glimmen ze ook wat harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Merk dat ik erg veel moeite heb tegen teams welke vanaf het begin op balbezit spelen. Ik bedoel dan echt geforceerd op de bal in de ploeg houden. Speel zelf alles redelijk gebalanceerd, maar spelen jullie tegen deze ploegen met veel druk of laten jullie ze gewoon ‘komen’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Laat maar ben stom bezig ;w :F

Is gewoon de tegenhanger Tadic is dus inderdaad een zeldzame gooi martinez er bij en hij klopt wel.

Lading pakketjes voor vanavond ben benieuwd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 23-10-2020 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
Merk dat ik erg veel moeite heb tegen teams welke vanaf het begin op balbezit spelen. Ik bedoel dan echt geforceerd op de bal in de ploeg houden. Speel zelf alles redelijk gebalanceerd, maar spelen jullie tegen deze ploegen met veel druk of laten jullie ze gewoon ‘komen’?
Ik blijf gewoon hangen, want ze lijken te hopen op het happen en dat ze er dan snel uitkomen. Ik speel zelf bij voorkeur niet met constante druk, omdat je dan in de tweede helft het allemaal niet meer kan belopen.
Ook als de tegenstander met veel druk speelt, laat ik dat redelijk geworden, want in de 2e helft lopen Ilicic, Hakimi en Gosens er dan wel doorheen. ;)
Nadeel is wel dat je behoorlijk geduld moet hebben.

Ik kom ook constant teams tegen met Richarlison en andere snelle aanvallers, dus ik durf ook niet te ver naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Ik blijf gewoon hangen, want ze lijken te hopen op het happen en dat ze er dan snel uitkomen. Ik speel zelf bij voorkeur niet met constante druk, omdat je dan in de tweede helft het allemaal niet meer kan belopen.
Ook als de tegenstander met veel druk speelt, laat ik dat redelijk geworden, want in de 2e helft lopen Ilicic, Hakimi en Gosens er dan wel doorheen. ;)
Nadeel is wel dat je behoorlijk geduld moet hebben.

Ik kom ook constant teams tegen met Richarlison en andere snelle aanvallers, dus ik durf ook niet te ver naar voren.
Irritante is dat deze teams ook vaak met hun verdediging zover mogelijk terug spelen. Heb veel minder moeite met teams die veel pressen, omdat je inderdaad de tweede helft er makkelijk door heen loopt. Helemaal met 2 supersubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Hoe zie je het verschil want ze zijn allemaal blauw toch ?
Zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKtU6tITj7Z_C_2Zi3srHO7MUkA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/koioHEqqmL6YAS3YoSWheGz1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
THX zo kan je het inderdaad makkelijker zien ! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Even stiekem een kijkje nemen op het forum. Ik speel nu geen Fifa meer en heb besloten ook geen coins te gaan handelen. Wat een oase en rust! Ik kan het iedereen aanraden ;)

Wel lees ik af en toe hoe het nu speelt en maak ik eventjes een team op futbin :P

Benieuwd wat de rulebreakers gaan zijn. Ik zou zoals gewoonlijk weer begonnen zijn met serie A, vanuit daar coins verdienen en naar de Premier League gaan :)

Komen er eigenlijk weer icon sbc's of wordt het weer grinden voor de tokens?

Misschien dat ik hem toch in de toekomst aanschaf maar voorlopig blijf ik nog even bij warzone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dani05 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Irritante is dat deze teams ook vaak met hun verdediging zover mogelijk terug spelen. Heb veel minder moeite met teams die veel pressen, omdat je inderdaad de tweede helft er makkelijk door heen loopt. Helemaal met 2 supersubs.
Ik blijf gewoon geduldig. Heb de defensie op agressief onderscheppen staan en zet alleen druk bij fouten.
Wel heb ik moeite met steeds kappen en draaien van de tegenstander, kan daar niet rap genoeg op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Hassiebassie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:57:
Even stiekem een kijkje nemen op het forum. Ik speel nu geen Fifa meer en heb besloten ook geen coins te gaan handelen. Wat een oase en rust! Ik kan het iedereen aanraden ;)

Wel lees ik af en toe hoe het nu speelt en maak ik eventjes een team op futbin :P

Benieuwd wat de rulebreakers gaan zijn. Ik zou zoals gewoonlijk weer begonnen zijn met serie A, vanuit daar coins verdienen en naar de Premier League gaan :)

Komen er eigenlijk weer icon sbc's of wordt het weer grinden voor de tokens?

Misschien dat ik hem toch in de toekomst aanschaf maar voorlopig blijf ik nog even bij warzone ;)
Er komen weer icon SBC’s! Dat is wat mij betreft een zeer welkome terugkeer. Heerlijk spelers in je club verzamelen en grinden. Véél beter dan die swaps. Hopelijk komt de eerste ergens deze aankomende weken.

Ik zou 21 wel aanschaffen. Ik ben er tot nu toe erg over te spreken, wedstrijduitslagen doen heel vaak recht aan de verhoudingen op het veld. Dat was (voor mij) wel anders in 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Ik blijf gewoon geduldig. Heb de defensie op agressief onderscheppen staan en zet alleen druk bij fouten.
Wel heb ik moeite met steeds kappen en draaien van de tegenstander, kan daar niet rap genoeg op anticiperen.
Waar ik vooral moeite mee heb is spitsen die een beetje tussen de CB's en CDM's blijven hangen.
Hierdoor worden ze juist door niemand ge-marked waardoor deze vaak zonder tegendruk aangespeeld kunnen worden en ook niet opgepakt worden. Je moet de pass-lijn afdekken, maar blijf het raar vinden.

Het zou toch logisch zijn als je een CB in de mandekking zet en de andere voor rugdekking ipv beide passief toekijken :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 12-06 22:02
Wijnaldum uit een sbc gekregen. 88.000 munten.

Welk duo zouden jullie nemen?

Varane - van dijk - gomez

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:22
Bossie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Waar ik vooral moeite mee heb is spitsen die een beetje tussen de CB's en CDM's blijven hangen.
Hierdoor worden ze juist door niemand ge-marked waardoor deze vaak zonder tegendruk aangespeeld kunnen worden en ook niet opgepakt worden. Je moet de pass-lijn afdekken, maar blijf het raar vinden.

Het zou toch logisch zijn als je een CB in de mandekking zet en de andere voor rugdekking ipv beide passief toekijken :/
Dit heb ik dus ook mijn cvs staan nooit bij de spits elke bal hoog en winnen het lucht duel dachf dat het aan mij lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Ja klopt, die zijn erg irritant, omdat je het met wisselen van actieve spelers ook niet echt op lost. Enige manier die ik gevonden heb, is een CVM die het midden en paslijnen afdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Ja klopt, die zijn erg irritant, omdat je het met wisselen van actieve spelers ook niet echt op lost. Enige manier die ik gevonden heb, is een CVM die het midden en paslijnen afdekt.
Klopt, maar die dekt alsnog de spits niet maar probeert de pass af te schermen, waardoor de spits nog steeds vrij is als hij alsnog de bal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-06 22:03
Eerste WL potje verloren. Wat een verschrikkelijke lag! Dit is echt ongelooflijk. Kan het ook aan de tegenstander hebben gelegen? Alles ging ongeveer 3x langzamer dan normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Mars18 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:14:

Als je geen WL gaat spelen, zou ik Wijnaldum verkopen en maandag terugkopen. Easy 30k winst.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:37:
[...]

Als je geen WL gaat spelen, zou ik Wijnaldum verkopen en maandag terugkopen. Easy 30k winst.
Ik zou daar niet vanuit gaan. Iedereen komt er zo achter dan de nieuwe promo kaarten veel te duur zijn en kopen dan weer hun gouden kaarten terug. (Denk ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Casual_T schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:27:
Eerste WL potje verloren. Wat een verschrikkelijke lag! Dit is echt ongelooflijk. Kan het ook aan de tegenstander hebben gelegen? Alles ging ongeveer 3x langzamer dan normaal...
Volgens mij niet, want hier is het ook een drama. Gelukkig wist ik de 1-0 over de streep te trekken, maar de verbinding is héél moeizaam. Stop er nu ook meteen even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:18
Hoe zit dat eigenlijk met pakketten? Als je rewards krijgt is wat erin zit al ‘bekend’ of kunnen er ineens andere spelers uitkomen als je ze een x-aantal weken laat staan en niet opent?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:16
Bossie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Klopt, maar die dekt alsnog de spits niet maar probeert de pass af te schermen, waardoor de spits nog steeds vrij is als hij alsnog de bal krijgt.
Ja, hier heb ik daar ook de meeste moeite mee. Ik speel met 2 cdm's, maar de ruimte tussen die 2 en je 2 centrale verdedigers kun je nauwelijks afdekken. Wat ik wel gedaan heb en wat een beetje helpt, is om de cdm's op conservatieve onderscheppen te zetten. Ik heb op 1 van de youtube kanalen gezien dat ze dan minder uit positie gaan lopen. Dat lijkt iets te helpen. Maar het verschil is marginaal.

Waar ik me meer aan stoor is dat voor een casual speler als ikzelf de WL vrijwel niet meer te doen is. Rivals is al lastig zat, maar de WL is dramatisch.

5 gespeeld 5 verloren. Dag EA met je $#@%! WL :(

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2020 15:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:53
Maar Weekend League is toch ook niet iets voor casual spelers? Als je 30 potten speelt in 72 uur tijd, ben je in mijn ogen geen casual speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

MadMoody schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Waar ik me meer aan stoor is dat voor een casual speler als ikzelf de WL vrijwel niet meer te doen is. Rivals is al lastig zat, maar de WL is dramatisch.

5 gespeeld 5 verloren. Dag EA met je $#@%! WL :(
Vrijdag overdag is altijd lastig, gewoon even wachten.
Ik begin morgen wel, kan ik vandaag nog wat rivals punten bij elkaar harken, door de WL krijg je anders maar weinig punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:18
joostmakaay schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:03:
Maar Weekend League is toch ook niet iets voor casual spelers? Als je 30 potten speelt in 72 uur tijd, ben je in mijn ogen geen casual speler.
Dan heb ik na een gemiddelde werkweek van 55 uur eindelijk weekend en dan zal ik zeker 30 potjes gaan spelen in één weekend, mij niet gezien :')

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
SH-FR schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:51:
[...]

Er komen weer icon SBC’s! Dat is wat mij betreft een zeer welkome terugkeer. Heerlijk spelers in je club verzamelen en grinden. Véél beter dan die swaps. Hopelijk komt de eerste ergens deze aankomende weken.

Ik zou 21 wel aanschaffen. Ik ben er tot nu toe erg over te spreken, wedstrijduitslagen doen heel vaak recht aan de verhoudingen op het veld. Dat was (voor mij) wel anders in 20.
Blijven die icon swap dit jaar dan uit? Die maakte rivals echt stuk vorig jaar met gasten die zich lieten zakken om de objectives te halen.

Ik ben niet goed in fifa, maar ik speel nu in een divisie waar de rest ook niet goed is dus krijg je toch spannende potjes. Ik zit niet te wachten op een divisie 1 speler die zich naar divisie 7 heeft laten zakken voor een object en me 8-0 jantje geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:35
Hier gaat het best goed. 4-1.
1e potje werd ik weggespeeld maar verloor in extra tijd.
2e was ik beter en won in extra tijd
3e 9-0 😅
4e RQ
5e RQ

Vanvond maar eens de pakketjes openen die ik opgespaard heb:
Premium jumbo goud 5x
Goud spelers premium 3x
Klein zeldzaam gouden spelers 1x
Zeldzame spelers 2x
Mega pakket 8x
Zeldzaam megapakket 2x
2 spelers 8x
Elektrum 4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 14-06 10:04
RemkoDJ schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Blijven die icon swap dit jaar dan uit? Die maakte rivals echt stuk vorig jaar met gasten die zich lieten zakken om de objectives te halen.

Ik ben niet goed in fifa, maar ik speel nu in een divisie waar de rest ook niet goed is dus krijg je toch spannende potjes. Ik zit niet te wachten op een divisie 1 speler die zich naar divisie 7 heeft laten zakken voor een object en me 8-0 jantje geeft.
Dan was inderdaad een groot probleem. Maar ik dacht. Wat zij doen, doe ik ook. Zelf ook enkele divisies laten terugzakken op den duur.

Hoop trouwens echt dat ze zowel sbc als swaps gaan doen. Want anders voorzie ik nu al dat die sbc's voor de casual spelers niet te betalen zijn. Er moet wel keuze zijn, dat was juist zo goed aan die swaps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
JoteW schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:11:
[...]

Dan heb ik na een gemiddelde werkweek van 55 uur eindelijk weekend en dan zal ik zeker 30 potjes gaan spelen in één weekend, mij niet gezien :')
Lekker casual rivals doen terwijl alle try-hards in de WL aan get sweaten zijn, hoewel mijn tv waarschijnlijk meer gebruikt gaat worden voor sport kijken ipv spelen dit weekend.

@Vestendrie
Dat hoop ik ook, dan kun je bijvoorbeeld de icon die vrijwel altijd nodig is voor de SBC uit swaps grinden.
Alles hangt natuurlijk af van wat en wanneer EA daadwerkelijk in de SBC’s/swaps beschikbaar gaat maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 23-10-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:25
Mars18 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:14:

Ben bezig met het duo varanen - gomez

Nu nog Ramos - gomez maar zodra k de coins heb pak ik varanen (denk k, nog niet gespeeld met het duo van nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
4-1 in de WL. Laatste potje zuur verloren, kwam voor maar gaf de wedstrijd in 15 minuten tijd compleet weg met 4 tegengoals en dus een dikke achterstand. Heel zonde want de rest van de wedstrijd bleek dat het absoluut niet nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Moet eerlijk zeggen dat de toevoeging: Silver Lounge mij écht bevalt. Ook wel eens fijn om niet tegen de standaard teams te spelen en lekker even te kloten met zilveren spelers. Zitten soms echt hele leuke spelers tussen. Is dit er ook voor bronzen spelers? Of heb ik daar overheen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Augy schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Ben bezig met het duo varanen - gomez

Nu nog Ramos - gomez maar zodra k de coins heb pak ik varanen (denk k, nog niet gespeeld met het duo van nu)
Kan je is linkje naar je team geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zach010
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
wie iemand hoe van week 2 Silver live fut vriendschappelijk kan vrijspelen? ik heb in fut vriendschappelijk gespeeld maar niet vrij gespeeld xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:29:
Moet eerlijk zeggen dat de toevoeging: Silver Lounge mij écht bevalt. Ook wel eens fijn om niet tegen de standaard teams te spelen en lekker even te kloten met zilveren spelers. Zitten soms echt hele leuke spelers tussen. Is dit er ook voor bronzen spelers? Of heb ik daar overheen gekeken?
Ja zelfde, wil graag een Championship teampje of 2. Bundesliga team samenstellen. Of gewoon van mijn favoriete teams (Groningen/Brentford/HSV), maar dan kom je er niet in de hogere regionen. :D
Volgens mij (nog) niet voor brons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hoop dat er straks ook een leuke sbc komt, heb mijn transferlijsten helemaal vol sinds gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Ja zelfde, wil graag een Championship teampje of 2. Bundesliga team samenstellen. Of gewoon van mijn favoriete teams (Groningen/Brentford/HSV), maar dan kom je er niet in de hogere regionen. :D
Volgens mij (nog) niet voor brons.
Is dit ook nog gerangschikt in divisies? Volgens mij is het gewoon een lekker potje zilveren spelers onderling zonder niveau's geloof ik.

Oh dat is erg jammer, het is ook gewoon leuk om niet tegen Ben Yedder, Son, Mbappé etc. te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
allstarted1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:48:
[...]

Slechts 2/4 objectives gedaan door alle drukte, één Gold Premium Pack. Bewaar 'm wel tot morgen.

Wat me tot nu toe opvalt is dat het spel wel een stuk steviger is gescript in Squad Battles. Dat speel ik vooral ter ontspanning na een dag werken. Je merkt nu gewoon dat je team perfect uit de startblokken komt (Wereldklasse) en je spelers het veld over vliegen en prima samenspelen/scoren/verdedigen. Totdat het systeem denkt: je spelers kunnen vanaf nu niet meer rennen, zijn spontaan vergeten hoe ze moeten verdedigen en zijn levende pilaren rond de 16. 8)
Nou precies, grootste deel is gewoon enorm scripted. Je kan de tegengoals van heel ver al aan komen en 80% van wat ik normaal echt scoor gaat mis of heeft een bronzen keeper op een of andere manier. Lol is daar wel vanaf. Online is nu wel een stuk leuker vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:13:
[...]

Oh dat is erg jammer, het is ook gewoon leuk om niet tegen Ben Yedder, Son, Mbappé etc. te spelen.
haha, ja precies. Ze zullen wel verbaasd zijn als ik met Ilicic, Gomez en Lukaku aan kom zetten.
:P
Wel is winnen van dergelijke teams errug lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElB2sBRWkAIP82q?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
91 pace kane🥶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Laporte en dumfries zijn wel leuke. Laporte zal wel een paar ton zijn. Dumfries 30 a 40k ofzo.

Maar zie dat de ea servers er gelijk uitvallen, kan de app niet in. Man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Vestendrie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:07:
Laporte en dumfries zijn wel leuke. Laporte zal wel een paar ton zijn. Dumfries 30 a 40k ofzo.

Maar zie dat de ea servers er gelijk uitvallen, kan de app niet in. Man man
Denk dat je Dumfries laag inschat hoor, linkt prima met van Dijk en F. de Jong/Wijnaldum.. Denk dat die nog wel iets duurder blijft in het begin.

Edit: Je hebt gelijk, ik zat er goed naast: 43K momenteel (19:42 uur)

Zit voor mij niks echts tofs bij, ga die Mukiele wel doen denk ik.

Wat mij wel opvalt, eindelijk wat meer andere leagues in de promo.

[ Voor 11% gewijzigd door Markuss op 23-10-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Kane wordt een hel om tegen te spelen vrees ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 23:37
Kane gaat inderdaad een hele hele nare speler worden ja :X

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 16:33

allstarted1

WTRFTS

MadMoody schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:11:
Kane wordt een hel om tegen te spelen vrees ik....
Nainggolan er als sloopkogel achteraan sturen :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Servers down GSUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
19 pakketjes gespaard nu zo maar even openen
Heb nog geen enkele pack luck gehad nu hopen 9p wat moois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:39
Sta je dan klaar met 22 packs en moet nog beginnen aan WL server down....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 16:33

allstarted1

WTRFTS

Markvd1984 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:17:
19 pakketjes gespaard nu zo maar even openen
Heb nog geen enkele pack luck gehad nu hopen 9p wat moois
Ik had er 10 staan - geen Rulebreakers - wel Neuer, Chiellini en nog wat redelijke spelers gepackt. Had ook niet verwacht iets te gaan packen, maar een TOTW had er toch wel vanaf gekund? :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50
Manman na al die jaren heeft ea de zaken nog steeds niet voor elkaar 7(8)7
WL maar weer verlengen tot maandag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Weer ouderwetse Fifa ergernis!

- WL 0 gewonnen uit 5
- Nu servers weer plat

Wat een heerlijk spel is het toch.

Zag touwens dat Kane al voor de 920.000 zoiets gaat.... ongeveer 900.000 meer dan zijn gouden kaartje 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 23-10-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Jesus weer storing wtf is dat toch iedere keer met de wl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
32 packs klaar staan, eten op en ga er eens voor zitten... servers down🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Oooh Dumfires moet ik hebben. Wel irritant dat nu de servers er weer uit liggen &%_&%&$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ja en ondertussen zie ik dat het team dat ik wilde gaan kopen met bijna 50k gedaald is. Maar zodra de servers weer werken zullen ze wel weer stijgen. Beter later op de avond doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vlak voor de servers down waren had ik geboden op een stuk of 5 normale champions league (rond de 1500, verkoopwaarde is circa 3500). Jammer dat ik niet bezig was met iets waardevollers, maar als de servers zo weer online zijn wordt het prijsschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markuss schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:10:
[...]

Denk dat je Dumfries laag inschat hoor, linkt prima met van Dijk en F. de Jong/Wijnaldum.. Denk dat die nog wel iets duurder blijft in het begin.

Edit: Je hebt gelijk, ik zat er goed naast: 43K momenteel (19:42 uur)

Zit voor mij niks echts tofs bij, ga die Mukiele wel doen denk ik.

Wat mij wel opvalt, eindelijk wat meer andere leagues in de promo.
Hij gaat nu voor 43k, zal als de servers weer werken eerder stabiel blijven of dalen dan stijgen lijkt me. Wordt vaker gepackt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Vestendrie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:45:
[...]

Hij gaat nu voor 43k, zal als de servers weer werken eerder stabiel blijven of dalen dan stijgen lijkt me. Wordt vaker gepackt natuurlijk.

Edit, zag je edit niet haha. Bericht kan weg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-06 10:18
https://www.futbin.com//21/squad/1770182

Dit is mijn huidige team. Ben alleen nog op zoek naar upgrades voor de linkerkant. Enige tips? IF Saint Maxim? Of Rashford? Zaha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
Ik zit er weer in:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Welk platform? Hier lukt het niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
Iets te vroeg gejuicht. Eerst wilde origin helemaal niet online, toen wel. Maar kon toen ingame geen verbinding krijgen met origin :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Team wordt steeds leuker :).
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ChhBVN0P/74-D73-F95-7-AB7-4680-86-C5-0-B122559-FE49.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 01:43
EA en inschatten wanneer er drukte gaat zijn op de server...
Zo incompetent kunnen ze niet zijn, dus ze kiezen er bewust voor om geen servers bij te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Terranova schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:12:
EA en inschatten wanneer er drukte gaat zijn op de server...
Zo incompetent kunnen ze niet zijn, dus ze kiezen er bewust voor om geen servers bij te schakelen
Geen verrassing toch, dit gebeurde met vrijwel elke promo met release op vrijdagavond.
Zijn rulebreakers simpelweg eens stats update of zit er ook weer iets bij waardoor de stats periodiek wijzigen?

Kane/Laporte zijn erg prima uit, vooral laporte ivm eventuele link met Mendy, Hazard en KDB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 01:43
Bossie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:15:
[...]

Geen verrassing toch, dit gebeurde met vrijwel elke promo met release op vrijdagavond.
Zijn rulebreakers simpelweg eens stats update of zit er ook weer iets bij waardoor de stats periodiek wijzigen?

Kane/Laporte zijn erg prima uit, vooral laporte ivm eventuele link met Mendy, Hazard en KDB.
Oh dat is het zeker niet. Ze laten liever de game er een paar uur uitliggen dan wat geld steken in servers. Of ze hebben het spel zo slecht in elkaar zitten dat servers bijsteken geen nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wauw wat is Ramos een onbeweeglijke tank zeg ingame 😂 vermoed snel weer terug naar m'n oude verdediging met lenglet 😂

Wat kut van de servers weer zeg, vrijdagavond is juist m'n game avondje

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 23-10-2020 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 14:28
Mag toch hopen dat WL wordt verlengd. Maandag vrij dus zou wel lekker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik ben ook eigenlijk te naïef he, waarom ga ik bij een nieuwe promo om 10 voor 7 niet massaal bieden op spelers die nog rondom de 50 minuten moeten lopen. Lekker laag bieden, 19.10 vliegt de server eruit, dan log je om 21.00 weer eens in en heb je allemaal spelers voor een schijntje.

Of werkt het niet zo en bevriest de markt door EA als de servers eruit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Zit er nog gewoon in. En met mij nog velen, high rated spelers gaan voor +- 10% onder normale prijs. Valt mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:41:
Zit er nog gewoon in. En met mij nog velen, high rated spelers gaan voor +- 10% onder normale prijs. Valt mee dus.
Valt mee omdat de overige 95% nog niet kan inloggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:41:
Dat klinkt goed. Als ik zo nog in kan loggen kan ik even mijn team klaarzetten eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Mir64za schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:47:
[...]

Valt mee omdat de overige 95% nog niet kan inloggen..
Daar wordt de prijs toch niet lager van? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ga niet wachten tot EA z'n shit op orde heeft. Lekker even Netflix en morgen weer proberen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Vanaf hoeveel uur verlengt ea de wl meestal? Al 2 uur geen mogelijkheid om erin te komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:58:
[...]

Daar wordt de prijs toch niet lager van? :?
Als niemand kan packen komen er toch niet meer kaarten op de markt dus natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Mir64za schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:20:
[...]

Als niemand kan packen komen er toch niet meer kaarten op de markt dus natuurlijk wel.
Schaarste = hogere prijs. Of heb ik niet opgelet bij economie vroeger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Dus meer inloggers is minder schaarste is lagere prijs. Dat is zijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05:01
Kidjuh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

90% van aanbod en 90% van de vraag tegelijk weg leidt niet per se tot meer schaarste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Nee. Kan niet inloggen via mobiel, PC, of PS4...
Pagina: 1 ... 21 ... 158 Laatste