Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
Guys wanneer zijn de WL rewards vandaag of morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
goosche schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:07:
Guys wanneer zijn de WL rewards vandaag of morgen?
Morgen maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Weet iemand of er een crowd chant is van nederlands onternationaal team? Heb tot nu toe alleen ijsland als crowd chant voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
Ronwiel schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:08:
Weet iemand of er een crowd chant is van nederlands onternationaal team? Heb tot nu toe alleen ijsland als crowd chant voorbij zien komen.
is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:13
Maurice079 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:58:
Kan iemand me wellicht uitleggen hoe dat Division Rivals-systeem werkt? Ik heb met een wonder 4 van de 5 plaatsingwedstrijden gewonnen en hierdoor direct in divisie 3 terecht gekomen.
Ik verlies echter nagenoeg elke game, omdat mn tegenstanders simpel weg beter zijn (en over het algemeen veel betere teams hebben). M'n skillniveau is gedaald van 1700 naar 1400/1500, maar ik blijf maar in divisie 3 hangen en tegen goede tegenstanders komen. Hoe werkt dit precies? Het zou fijn zijn ook eens het idee te hebben mee te kunnen komen in een wedstrijd :+
Kijk even bij rivals naar divisies hoeveel je moet hebben om naar divisie 4 te zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:53
Damn, Rashford IF als spits. Die is helaas nog wel ff buiten mijn budget.

Wat vind iedereen overigens van de pressure tactics deze fifa, zonder pressure speelt gevoelsmatig erg traag/passief maar pressure vs pressure online met de vele rebounds is simpelweg ook niet leuk om te spelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bossie op 21-10-2020 20:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07 16:00
Zonet Champions league kaartje van Messi gepackt. Eerste keer in heel mijn fifa carrière dat ik hem pack. Is er iets speciaal aan die champions league kaart?

Ga er wel gewoon met spelen in mijn la liga team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 14:17
Lange tijd niet geweest hier.
Weekend League had ik 13 winsten behaald, erg slecht. De 1e 15 wedstrijden echt weinig gewonnen, had vrijdag er voor gekozen om Neymar te kopen, kon achteraf beter wachten op Mbappe.

Toen hij zondag in het team kwam ging het stukken beter en nog maar 2 keer verloren.

King Kylian heeft 24 wedstrijden nu totaal gespeeld en 65 goals en 10 assist gegeven, Wat een baas is dit zeg. Niet normaal de beste normale kaart?

Ik zit nu alleen te kijken naar mijn elftal, had op rechtsbuiten Di Maria staan om te linken, maar die speler valt me erg tegen in FIFA.

Dit is nu mijn team,

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/p8la7fnj.jpg

Ik zou graag morgen Ben Yedder halen om samen met Mbappe in de spits te spelen.

Hoe zouden jullie dit alles linken? Op de linksback wil ik Mendy nog terughalen

In game speel ik graag 4-1-2-1-2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:54:
Damn, Rashford IF als spits. Die is helaas nog wel ff buiten mijn budget.

Wat vind iedereen overigens van de pressure tactics deze fifa, zonder pressure speelt gevoelsmatig erg traag/passief maar pressure vs pressure online met de vele rebounds is simpelweg ook niet leuk om te spelen.
Constante druk is echt niks aan tegen te spelen
Vind ik wel een minder ding in fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:13
Ik heb nog een lading van die Chemisrty Styles liggen. Heb je daar nog wat aan?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
@Mars18 hier ook Mbappe gehaald vandaag. Morgen nog wat andere mannen halen om alles op 10 chem te krijgen :+

Dit is het plan voor komende WL: https://www.futbin.com/21/squad/1541471

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Team ook maar aangepast met de drie nieuwe informs.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/37vCxW4J/C4-A2306-A-3510-4-E57-B586-0-CB07-A6-F8197.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Koning-Admiraal op 21-10-2020 21:47 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:00
Is Muller wat @Koning-Admiraal ? En Neuer? Heb nu Navas 87 in de kist met Laporte en Hernandez van Bayern ervoor. Halstenberg een verbetering? Zoek ook nog verbetering voor mijn team namelijk. De SBC voor Kramaric kan ik met 83 rating ipv 84 en chemistry nog niet helemaal rondkrijgen helaas.... nog tips? Hahah

[ Voor 24% gewijzigd door JoteW op 21-10-2020 21:51 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

JoteW schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:49:
Is Muller wat @Koning-Admiraal ? Zoek ook nog verbetering voor mijn team namelijk. De SBC kan ik met 83 rating ipv 84 en chemistry nog niet helemaal rondkrijgen helaas.... nog tips? Hahah
Nog niet mee gespeeld. Net gekocht namelijk, maar aan zijn stats te zien zal hij uiterst effectief zijn op de CAM/CM positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Vrijdag kwam ultimate scream toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Vanavond drie potjes rivals gespeeld maar het was echt ontzettend vervelend qua laggy gameplay. De 2 potjes voor de wedstrijd van Ajax waren het bekende stroperige gameplay van de WL.

Het derde potje na Ajax was echt een feest met frameskips, freezes, rubberbanding etc waarna ik de playstation maar uit heb gezet :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 16:17
Amavi IF 82 Franse back 5 star weak foot.
Mooie optie als invaller , kan op beide backposities spelen.
12k kost hij maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:47:
Vanavond drie potjes rivals gespeeld maar het was echt ontzettend vervelend qua laggy gameplay. De 2 potjes voor de wedstrijd van Ajax waren het bekende stroperige gameplay van de WL.

Het derde potje na Ajax was echt een feest met frameskips, freezes, rubberbanding etc waarna ik de playstation maar uit heb gezet :(
Wow hier ook.
Wat een drama

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-07 16:21
Koning-Admiraal schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:45:
Team ook maar aangepast met de drie nieuwe informs.
[Afbeelding]
Ik had die Halstenberg geprobeerd, maar dat is echt een cruiseship :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wil nu goedkoop spelers inslaan, morgen verkopen en pas met scream mijn pakjes openen. Geduld is het toverwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
Ik bij rivals voor de munten gekozen. Kans dat je iets goed pakt is klein en bovendien is alles gedaald. Denk dat ik niet meer dan 45.000 munten eruit had gehaald.

Ik wacht nu op mijn goud3 wl-rewards, zouden ze er niet al moeten zijn trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Mars18 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:02:
Lange tijd niet geweest hier.
Weekend League had ik 13 winsten behaald, erg slecht. De 1e 15 wedstrijden echt weinig gewonnen, had vrijdag er voor gekozen om Neymar te kopen, kon achteraf beter wachten op Mbappe.

Toen hij zondag in het team kwam ging het stukken beter en nog maar 2 keer verloren.

King Kylian heeft 24 wedstrijden nu totaal gespeeld en 65 goals en 10 assist gegeven, Wat een baas is dit zeg. Niet normaal de beste normale kaart?

Ik zit nu alleen te kijken naar mijn elftal, had op rechtsbuiten Di Maria staan om te linken, maar die speler valt me erg tegen in FIFA.

Dit is nu mijn team,

[Afbeelding]

Ik zou graag morgen Ben Yedder halen om samen met Mbappe in de spits te spelen.

Hoe zouden jullie dit alles linken? Op de linksback wil ik Mendy nog terughalen

In game speel ik graag 4-1-2-1-2
442 opstelling? Jesus vervangen voor ben yedder? Dan heb je praktisch alleen maar Fransen en dat linkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:26:
Ik bij rivals voor de munten gekozen. Kans dat je iets goed pakt is klein en bovendien is alles gedaald. Denk dat ik niet meer dan 45.000 munten eruit had gehaald.

Ik wacht nu op mijn goud3 wl-rewards, zouden ze er niet al moeten zijn trouwens?
Heb uiteindelijk toch voor de packs gekozen (div2, rank 3) en had maar één walkout, maar dat was voor de tweede keer deze Fifa Joe Gomez (80k) dus netto wel wat verdient dit keer. Vorige week was het drama had ik beter de +-40k coins kunnen pakken.

WL rewards komen normaal gesproken tegelijk, maar heb ze ook nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12:29
WL rewards komen een uurtje later. Ik ga nu bij rivals nog elke keer voor untradable omdat ik verwacht dat we bij swaps weer mogen spelen met First owner teams. Beter dus nu alvast eea verzamelen.

Typisch trouwens, ik packte om gisteravond nog even naar boven te halen alleen maar Liverpool spelers. Fabinho, Henderson, Shaqiri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-07 22:08
Zeker weten? Ik heb wel een keer die chant gehoord. Met het orkest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 03-07 22:08
Rivals gekozen voor de coins. Was toch zo'n 60k in Rang 1. Te grote gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mars18 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:13:
[...]

Wow hier ook.
Wat een drama
Goed om te horen, dit was overigens geen rant maar ik heb ook wat issues met mijn TV nadat mijn glasvezel er een tijdje terug door een fout van KPN er een paar dagen heeft uitgelegen.

Internet lijkt met andere dingen zoals thuiswerken, streaming etc prima te werken.

Ik hou de focus dus voor nu alleen op de issues met TV en niet TV/Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Depay en florenzi uit wl rewards, aardige supersub in depay voor komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik had dani olma en goldson als playerpicks, helemaal kut. Uit de packetjes wel delanany if eruit, toch weer 70k ofzo. Al met al wel de moeite waarde geweest, hierdoor bijna 500k als budget om er morgenavond een leuk team te maken voor de wl.

Zit er aan te denken om die sbc van calvert te doen, maar lijkt me wel een statische spits. Mensen die wel ervaring met hem hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Vestendrie op 22-10-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Heb nu 530k aan munten 150 Spelers in totaal klaar staan voor vanavond voor de marquee matchup zodra die SBC live gaat meteen erop knallen.

Dan natuurlijk nog zelf de Marquee matchups sbcs doen en heb ik 19 Packs morgen avond die ga ik openen tijdens scream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Dani05 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:15:
Depay en florenzi uit wl rewards, aardige supersub in depay voor komende tijd :)
Toch significant beter dan mijn Goldson en Bamba. Ook alleen een 83 keeper van 1.2k uit de Rare Players Pack van Gold 3. Met Gomez uit div rivals uiteindelijk een redelijke return, maar met alle SBC's gedaan tot nu toe nog geen 150k+ knaller gehad om echt een topper te kopen voor mijn squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Hier helemaal noppes nada uit de packs. Rivals wel mooi voor 70K coins gekozen, dus dat is fijn. Nu Son kunnen kopen die nu nog maar 150K kostte volgens mij.

Maar met Gold 3 kan ik ook niet klagen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:43
Hier Oyarzabal en Delaney, niet heel bijzonder.
De markt is toch weer behoorlijk ingezakt, waardoor ik voor de rivals rewards voor de coins ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PP Oyarzabal en Amavi, bewaar deze heren lekker voor de SBC's.

Div 2 Rank 2 verhandelbare packs gekozen i.v.m. aankomende Ultimate Scream. Packs van WL bewaar ik ook tot die tijd :)

Met de munten van WL de Gea naar Alisson ge-upgrade. Nu door sparen voor de echte upgrades

Heb wat leuke kaarten voorbij zien komen van Ultimate scream waarvan ik hoop dat ze echt zijn. Zoals een Son ST kaart en ge-upgrade Thiago CM kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Werner gekregen uit de WL rewards. Niet verkeerd. Wel tevreden mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Koning-Admiraal schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:41:
Werner gekregen uit de WL rewards. Niet verkeerd. Wel tevreden mee :).
Hier ook Werner.

Ik heb nu 100 chem, en in game heb ik dit staan

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/l7j2k95uqe6o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:26
Kon het toch weer niet laten en ben sinds afgelopen zondag begonnen, paar leuke pulls gehad die nog wat coins opleverde. Heb nu dit team staan: https://www.ea.com/fifa/u...fId=ISI1WLGXcx8s:FFA21XBO

Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2). Speelt tot zover prima. :) Bale heb ik untradable gepackt, die heb ik in de spits staan naast Felix.

[ Voor 11% gewijzigd door Partypooper op 22-10-2020 10:50 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Als je een otw kaartje hebt van een speler en deze speler krijgt een ook nog een scream-update, zal je otw-kaart dan ook geüpgraded worden? Heb er nu 5 namelijk: telles, ake, thiago silva, florenzi en partey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
  • Laatst online: 05-05-2021
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:52:
Als je een otw kaartje hebt van een speler en deze speler krijgt een ook nog een scream-update, zal je otw-kaart dan ook geüpgraded worden? Heb er nu 5 namelijk: telles, ake, thiago silva, florenzi en partey
Nee, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YsR6m6Cuk1iPk-kt9R2kyp3iE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pJsDqomtPU3vlAhvrCGRy0sc.png?f=fotoalbum_large

Ik heb nu dit team, heb nu nog 200k en Walker en Semedo zijn untradeable. Mane gaat nog naar 7 chem. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Werner uit de player picks, samen met Ibra. Ik hoopte op Martial of Depay omdat ik die in mijn basis 11 zou kunnen passen, voor Werner moet ik even goed gaan puzzlen :)

Edit: ik kan het rondkrijgen door Mertens ST, Harzard LM, Nainngolan CM en Mendy LB te vervangen door:

ST: Werner IF
LM: Sané OTW
CM: Havertz
LB: Davies

Iemand ervaring met Sane/Havertz/Davies? Ik heb ze allen nog niet gebruikt.

[ Voor 41% gewijzigd door Mesque op 22-10-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Mesque schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:00:
Werner uit de player picks, samen met Ibra. Ik hoopte op Martial of Depay omdat ik die in mijn basis 11 zou kunnen passen, voor Werner moet ik even goed gaan puzzlen :)

Edit: ik kan het rondkrijgen door Mertens ST, Harzard LM, Nainngolan CM en Mendy LB te vervangen door:

ST: Werner IF
LM: Sané OTW
CM: Havertz
LB: Davies

Iemand ervaring met Sane/Havertz/Davies? Ik heb ze allen nog niet gebruikt.
Sane en Davies is mijn linkerkant. Bevallen echt super. Sané is een van mijn favoriete spelers ingame momenteel. Wil op termijn wel upgraden naar Rashford en Mendy, maar dat zit er voorlopig niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mendy en Hazard in de verkoop gedaan, Sane & Davies here I come! Vind het toch zonde om een speler als Werner IF van de bank te laten komen ten faveure van Mertens.. Enige nadeel is Havertz, wat mij betreft te aanvallend voor de CM positie, maar heb Frenkie op de bank die kan invallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Weer he-le-maal niets uit de Rivals pakketjes gekregen. De packluck van dit jaar is om te janken. Zijn er meer slachtoffers hier die hun leed willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-07 14:46
Ben van plan semedo otw of walker gold te kopen. Iemand die ervaring heeft met beide spelers? Welke raden jullie aan? Semedo heeft h/m wat mij meer aanspreekt wil namelijk niet dat mijn back mee gaat aanvallen. Of is h/h voor een back beter?

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
BlackBarryNL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:57:
Ben van plan semedo otw of walker gold te kopen. Iemand die ervaring heeft met beide spelers? Welke raden jullie aan? Semedo heeft h/m wat mij meer aanspreekt wil namelijk niet dat mijn back mee gaat aanvallen. Of is h/h voor een back beter?
Ik denk dat Semedo met Sentinal/Backbone misschien juist een van de beste CB opties is voor de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 00:09
Ik wacht tot ultimate scream morgen. Rivals en WL rewards voor tradeable packs gekozen.

Wel de player picks alvast gedaan. Memphis is leuk maar past niet in m’n team helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:44
Ik heb geen ervaring met Semedo, maar heb Cancelo op RB en Walker op CB ingame en dat bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 07-07 22:54
Untradeables gekozen . Munten vind ik te saai en met untradeables heb je morgen toch 2x zoveel packs voor het scream event. Wellicht zitten er nog een paar leuke FO spelers bij. Ook de hybrid sbcs maar eens gedaan en vanavond de MM . Zal wel weer niks zijn, maar ik heb een paar leuke packs klaarstaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pieterw2
Heb gisteren walker IF untradeable gekregen uit een gouden upgrade, Semedo op rechtsback, bevalt me erg prima. Inderdaad werktempo's erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Poah, had net 1500 muntjes te weinig om wijnaldum te kopen vlak voor Rival Rewards. Koste op dat moment 61.500 (goedkoopste optie, stonden er ook nog paar voor 64/65k op)
Nu op dit moment gaat hij al weer voor de 90-100k weg. Dat had dikke winst kunnen zijn :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Casual_T schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:28:
Hier helemaal noppes nada uit de packs. Rivals wel mooi voor 70K coins gekozen, dus dat is fijn. Nu Son kunnen kopen die nu nog maar 150K kostte volgens mij.

Maar met Gold 3 kan ik ook niet klagen I guess.
Hoop voor je dat je die nog voor 150K hebt gekocht. alles vliegt omhoog momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Waarom vliegt alles qua prijs weer omhoog eigenlijk. Rewards worden toch nu geopend dus meer spelers op de markt? Bovendien morgen scream spelers dus dan zou alles nog meer moeten dalen. Snap echt niets van deze futmarkt soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:32:
Waarom vliegt alles qua prijs weer omhoog eigenlijk. Rewards worden toch nu geopend dus meer spelers op de markt? Bovendien morgen scream spelers dus dan zou alles nog meer moeten dalen. Snap echt niets van deze futmarkt soms
Doordat teveel mensen deze week in de paniek alles verkopen voor veel te lage prijzen. nu moet iedereen weer goede spelers terug kopen dus die prijzen stijgen enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
FraxleNL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:48:
Weer he-le-maal niets uit de Rivals pakketjes gekregen. De packluck van dit jaar is om te janken. Zijn er meer slachtoffers hier die hun leed willen delen?
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AJ6KxZ_8W0z2p0aI7iASChDNsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NnIf4xBpPiVT382DweAFeI7d.jpg?f=fotoalbum_large

Moet wel zeggen, was gestopt bij zilver 2.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gabriel Jesus untradable uit rewards. Speel nu met Son, Aguero en Firmino als driehoek voorin.
Denk dat Aguero eruit gaat, Son/Firmino hebben allebei iets extraas en kunnen ook op andere posities spelen terwijl Aguero een pure spits/afmaket is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Vestendrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:32:
Traders kopen nu alles op mensen willen hun team versterken voor weekend league.
Ga je zien morgen avond weekend league begonnen scream komt in packs zakt alles weer omdat iedereen een goed team heeft.

En dan komt meestal maandag ochtend een nog grotere dip alle spelers snel proberen te verkopen voor een hoge prijs want dan komen de squad battle rewards en Pre order packs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Dan wacht ik even tot morgenavond om mijn team te kopen. Denk dat dat het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Mir64za schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Traders kopen nu alles op mensen willen hun team versterken voor weekend league.
Ga je zien morgen avond weekend league begonnen scream komt in packs zakt alles weer omdat iedereen een goed team heeft.

En dan komt meestal maandag ochtend een nog grotere dip alle spelers snel proberen te verkopen voor een hoge prijs want dan komen de squad battle rewards en Pre order packs.
Toch zou ik verwachten dat de influx van spelers groter is op donderdag (Rivals + WL) dan maandag (SB + Pre-order) en daarmee de prijs meer zou dalen op donderdag, maar blijkbaar werkt dat toch niet zo.

Ik hoop gewoon op een redelijke crash op vrijdagavond. Heb nu 700k klaarstaan om een team te kopen.

Rare vraag trouwens, maar hoe kan ik nu de 3 letter afkorting van mijn team veranderen? Kan met geen mogelijkheid vinden waar dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
DennisCle schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:21:
[...]

Toch zou ik verwachten dat de influx van spelers groter is op donderdag (Rivals + WL) dan maandag (SB + Pre-order) en daarmee de prijs meer zou dalen op donderdag, maar blijkbaar werkt dat toch niet zo.

Ik hoop gewoon op een redelijke crash op vrijdagavond. Heb nu 700k klaarstaan om een team te kopen.

Rare vraag trouwens, maar hoe kan ik nu de 3 letter afkorting van mijn team veranderen? Kan met geen mogelijkheid vinden waar dat moet.
Niet dacht ik. Een van je foundation objectives is club name. Daar kon je het eenmalig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Messje schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:39:
[...]

Niet dacht ik. Een van je foundation objectives is club name. Daar kon je het eenmalig instellen.
Ah shit. Ik had daar een fout gemaakt door back te doen ipv de wijziging te bevestigen dus nu erger ik me daar de hele tijd aan, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
WL Rewards helemaal niets, uit de onverhandelbare Rivals rewards Aubameyang en Casemiro, van wie ik niet begrijp dat hij zo goedkoop is. Heb ook meteen mijn team verkocht en flinke versterkingen gehaald. Ik besef dat het beter is om het team misschien na het weekend te kopen. Wil er echter dit weekend meteen mee spelen.

Aankopen oa zijn Wijnaldum, Van Dijk, Salah, Gomez, Alisson en Wan-Bisaka. Dit is nu het team, in wedstrijden ben ik inmiddels 4-1-2-1-2(2) gaan spelen en opgestoomd met 3 winstpartijen op rij naar 1898 Rivals punten. Dit is nu het team:

https://www.futbin.com/21/squad/1690148

Nog 380k voor versterkingen, dus als er suggesties zijn dan zijn ze uiteraard welkom!

[ Voor 57% gewijzigd door SH-FR op 22-10-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Partey voor Wijnaldum is voor de chemistry beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
dutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:20:
Partey voor Wijnaldum is voor de chemistry beter.
Zat daarover al in dubio, maar zou Partey in een 4-1-2-1-2(2) op RCM beter zijn dan Wijnaldum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterw2
SH-FR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:17:
WL Rewards helemaal niets, uit de onverhandelbare Rivals rewards Aubameyang en Casemiro, van wie ik niet begrijp dat hij zo goedkoop is. Heb ook meteen mijn team verkocht en flinke versterkingen gehaald. Ik besef dat het beter is om het team misschien na het weekend te kopen. Wil er echter dit weekend meteen mee spelen.

Aankopen oa zijn Wijnaldum, Van Dijk, Salah, Gomez, Alisson en Wan-Bisaka. Dit is nu het team, in wedstrijden ben ik inmiddels 4-1-2-1-2(2) gaan spelen en opgestoomd met 3 winstpartijen op rij naar 1898 Rivals punten. Dit is nu het team:

Nog 380k voor versterkingen, dus als er suggesties zijn dan zijn ze uiteraard welkom!
Valverde voor casemiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Zijn er trouwens al leaks of geruchten voor de promo van morgen? Zag dat EaFifa wel iets had geteased, maar verder nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die verdediging ga je geen spijt van krijgen :) Speel daar ook mee alleen Telles i.p.v. Mendy , Wan-Bisaka verbaast mij echt hoe goed die in-game is zeker voor die prijs.

Jammer dat je Fati al heb anders had Kante perfect op het middenveld gekund en dan doorsparen voor Mane / Son op LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ziyech OTW op 7 chem of Havertz op 10 chem? Beiden even duur, met bij Ziyech waarschijnlijk meer waardebehoud/waardestijging omdat het OTW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:47

mijn team is 380k cheaper geworden sinds vorige week donderdag. Een drama en sommige stijgen weer een beetje. Ik twijfelde om alles te verkopen en terug te halen maar aan de andere kant kan ik met dit team ook heerlijk spelen.
https://www.futbin.com//21/squad/1695118

Sanchez vervangen door VVD or Hierro
Alexander arnold door otw semedo wellicht

Verder is mane een koning! wat een pace en afwerking. KDB geeft ze altijd goed aan. OTW partey is de grote versie van kante vind ik. Pogba is wat traag maar wel sterk en goede pass. Alisson vind ik 1 van de betere keepers. Ook de gea gehad maar snel weer verkocht. Een paar keer tegen neuer gespeeld en die is ook wel naar. Verder ben ik geen held in FIFA en speel ik div5 op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-07 00:17
SH-FR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Zat daarover al in dubio, maar zou Partey in een 4-1-2-1-2(2) op RCM beter zijn dan Wijnaldum?
Ik zou idd OTW/IF Partey ipv Gini doen en dan beetje spelen met chem style voor hem. Dus geen shadow/anchor en er een CDM van maken maar een chem style die jij nodig denkt te hebben voor die positie dan denk ik dat je hem prima op die pek kan hebben. Denk dat hij overal gezien beter is dan GIni en als je Auba daarmee op goede chem kan krijgen zou ik het zeker doen... Andere optie is wel Partey als CDM en dan Valverde halen. En als je 380k heb zou ik ook ziyech vervangen door burno fernandez/de bruyne oid. Dan ben je er wel zo een beetje denk ik :D

Mijn WL picks vielen uiteraard weer tegen... Veel werners hier, had zelf ook gehoopt op 1 vd goede PL picks maar helaas! 85 Ibra als beste 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Mitchell-CWD op 22-10-2020 16:13 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
harrybeuker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:02:
[...]

mijn team is 380k cheaper geworden sinds vorige week donderdag. Een drama en sommige stijgen weer een beetje. Ik twijfelde om alles te verkopen en terug te halen maar aan de andere kant kan ik met dit team ook heerlijk spelen.
https://www.futbin.com//21/squad/1695118

Sanchez vervangen door VVD or Hierro
Alexander arnold door otw semedo wellicht

Verder is mane een koning! wat een pace en afwerking. KDB geeft ze altijd goed aan. OTW partey is de grote versie van kante vind ik. Pogba is wat traag maar wel sterk en goede pass. Alisson vind ik 1 van de betere keepers. Ook de gea gehad maar snel weer verkocht. Een paar keer tegen neuer gespeeld en die is ook wel naar. Verder ben ik geen held in FIFA en speel ik div5 op het moment :)
Ik zou Robertson vervangen, staat er 2 keer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Welke opstelling spelen jullie nu na een aantal weken gespeeld te hebben.

Ik speel momenteel het meest 4231 en 442 en af en toe 41212(2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:04
triple20 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:11:

Hier ook vooral 4-2-3-1, verder onder de knoppen o.a. een aanvallende 4-3-3 om soms iets te forceren, en een verdedigende versie van 4-2-3-1 om soms een voorsprong proberen vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Lekker man! Divisie 1 bereikt na een 5-1 voorsprong te hebben weggegeven en een uiteindelijke uitslag van 5-5. Hele spannende wedstrijd maar omdat mijn tegenstander 1934 punten had, toch gepromoveerd! Nu maar weer zo snel mogelijk weg uit deze Divisie! :)

Nog bedankt voor de tips allemaal, ik ga eens kijken of Partey, Valverde en De Bruyne/Fernandes goede opties zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:09
triple20 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:11:

4-2-1-2 of 4-2-2-2 afhankelijk van t middenveld van de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Is er nog een nieuwe SBC gekomen om 7uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-07 21:32
llovesoccerx7 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:03:
Is er nog een nieuwe SBC gekomen om 7uur?
POTM van Ligue 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:00
https://www.futbin.com/21/squad/1712040

Dit is momenteel mijn team.. het is allemaal niet bijzonder eigenlijk. Welke “speltype” kan je nou het beste rewards/munten mee verdienen om door te groeien? Divisions?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:28:
Lekker man! Divisie 1 bereikt na een 5-1 voorsprong te hebben weggegeven en een uiteindelijke uitslag van 5-5. Hele spannende wedstrijd maar omdat mijn tegenstander 1934 punten had, toch gepromoveerd! Nu maar weer zo snel mogelijk weg uit deze Divisie! :)

Nog bedankt voor de tips allemaal, ik ga eens kijken of Partey, Valverde en De Bruyne/Fernandes goede opties zijn!
Als je kdb gaat gebruiken, kan je dan laten weten hoe hij speelt ? Wil hem op 10 gaan gebruiken :)

Vond vorig jaar overigens salah echt verschrikkelijk spelen maar dit jaar is de beste man zo goed _/-\o_ naar binnen komen en rammen op dat doel vliegt haast altijd keihard in de lange hoek >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 22-10-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
POTM Niane heeft met hawk 96 speed, 96 heading, 99 jumping, 92 strength en een lengte van 1.87...
Jammer van die 3-ster zwakke voet, maar toch zeer interessante speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Laatst online: 17-12-2022
Capsaicin schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:09:
POTM Niane heeft met hawk 96 speed, 96 heading, 99 jumping, 92 strength en een lengte van 1.87...
Jammer van die 3-ster zwakke voet, maar toch zeer interessante speler.
Z'n combinatie balance/agility maakt mij aan het twijfelen, ben bang dat het zo'n Königstiger in de spits is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Laatst online: 29-06 11:03
Donverdi073 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:30:
[...]

Hoop voor je dat je die nog voor 150K hebt gekocht. alles vliegt omhoog momenteel.
Even nagekeken: 169K. Maar hij is nu minimaal 200K, dus mij hoor je niet klagen! Ook Wijnaldum voor 59K gekocht, die is nu 80K. Probleem alleen dat ik ze morgen wil gebruiken in de WL, dus waarschijnlijk dalen ze straks ook weer hard met de Scream release, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Casual_T schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:18:
[...]

Even nagekeken: 169K. Maar hij is nu minimaal 200K, dus mij hoor je niet klagen! Ook Wijnaldum voor 59K gekocht, die is nu 80K. Probleem alleen dat ik ze morgen wil gebruiken in de WL, dus waarschijnlijk dalen ze straks ook weer hard met de Scream release, toch?
Is het morgen én de Scream Promo én de nieuwe Rulesbreaker Promo? Of vervangt het één de ander? Snap er ff niks meer van?

Son zal niet enorm dalen denk ik, die is zo ongekend populair. Wijnaldum mogelijk wel ja, maar dan moet er nog wel een knappe betaalbare vervanger voor hem komen in een (of 2 dus) promo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
https://www.futbin.com/21/squad/1306192

Toppers! Hierboven m'n elftal. Nu heb k 150k om te investeren +VK prijs speler. Zat ik te denken om of:
Martial (84) voor aguero (potm zit nog op de bank, ongebruikt)
Of
Walker voor wan bissaka

Wie moet k doen of hebben jullie een andere tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markuss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Is het morgen én de Scream Promo én de nieuwe Rulesbreaker Promo? Of vervangt het één de ander? Snap er ff niks meer van?

Son zal niet enorm dalen denk ik, die is zo ongekend populair. Wijnaldum mogelijk wel ja, maar dan moet er nog wel een knappe betaalbare vervanger voor hem komen in een (of 2 dus) promo's.
Scream is toch met halloween maar we gaan het zien morgen.
Ik dacht overigens sat Aguero goed was maar Auba is echt een enorme upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:26:
[...]

Scream is toch met halloween maar we gaan het zien morgen.
Ik dacht overigens sat Aguero goed was maar Auba is echt een enorme upgrade :D
Ja, die zal wel volgende week komen. Vorig jaar had FUT er een handje van om elke promo 2 weken uit te melken, hopelijk is dat klaar. Voor de puzzelaars onder ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48E5_9UJ1CeMwwWd3pw6PDKgbMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F3MhBbNf0Wb3R46GeI8Z0Per.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
Markuss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:36:
[...]

Ja, die zal wel volgende week komen. Vorig jaar had FUT er een handje van om elke promo 2 weken uit te melken, hopelijk is dat klaar. Voor de puzzelaars onder ons:

[Afbeelding]
Lastig om te gokken wie dit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Wat kregen jullie als rewards voor die Joao Felix-teams objective?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
Dat affluiten mogen ze van mij ook wel aanpassen. Alleen op de keeper af om de gelijkmaker te maken. Fluit ie af... 91ste minuut.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:25:
https://www.futbin.com/21/squad/1306192

Toppers! Hierboven m'n elftal. Nu heb k 150k om te investeren +VK prijs speler. Zat ik te denken om of:
Martial (84) voor aguero (potm zit nog op de bank, ongebruikt)
Of
Walker voor wan bissaka

Wie moet k doen of hebben jullie een andere tip
Ik zou Martial doen. Walker is wel de beste rb van de PL, maar een Wan Bissaka of zelfs een Cancelo voldoen ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Markuss schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:36:
[...]

[Afbeelding]
Wauw wat een puzzel😝 Mertens en Kane krijgen dus sowieso een speciale kaart, die Braziliaan zal Lucas wel zijn gok ik met ST kaart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 07:31

allstarted1

WTRFTS

joostmakaay schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:45:
Wat kregen jullie als rewards voor die Joao Felix-teams objective?
Slechts 2/4 objectives gedaan door alle drukte, één Gold Premium Pack. Bewaar 'm wel tot morgen.

Wat me tot nu toe opvalt is dat het spel wel een stuk steviger is gescript in Squad Battles. Dat speel ik vooral ter ontspanning na een dag werken. Je merkt nu gewoon dat je team perfect uit de startblokken komt (Wereldklasse) en je spelers het veld over vliegen en prima samenspelen/scoren/verdedigen. Totdat het systeem denkt: je spelers kunnen vanaf nu niet meer rennen, zijn spontaan vergeten hoe ze moeten verdedigen en zijn levende pilaren rond de 16. Doelpunt! :P

Ben trouwens erg tevreden over Nainngolan als CAM achter Martinez en Mertens. Komt mooi mee de zestien in en is meer voetbal dan Arthur. In Nainngolan's rug staat Vidal. Die twee samen is wel een mooi blok op het middenveld. 8)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
allstarted1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:48:
[...]

Slechts 2/4 objectives gedaan door alle drukte, één Gold Premium Pack. Bewaar 'm wel tot morgen.

Wat me tot nu toe opvalt is dat het spel wel een stuk steviger is gescript in Squad Battles. Dat speel ik vooral ter ontspanning na een dag werken. Je merkt nu gewoon dat je team perfect uit de startblokken komt (Wereldklasse) en je spelers het veld over vliegen en prima samenspelen/scoren/verdedigen. Totdat het systeem denkt: je spelers kunnen vanaf nu niet meer rennen, zijn spontaan vergeten hoe ze moeten verdedigen en zijn levende pilaren rond de 16. Doelpunt! :P

Ben trouwens erg tevreden over Nainngolan als CAM achter Martinez en Mertens. Komt mooi mee de zestien in en is meer voetbal dan Arthur. In Nainngolan's rug staat Vidal. Die twee samen is wel een mooi blok op het middenveld. 8)
Hmm aantal objectives wat je deed maakte niets uit dus, ik had 4/4 maar hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:43:
[...]

Ik zou Martial doen. Walker is wel de beste rb van de PL, maar een Wan Bissaka of zelfs een Cancelo voldoen ook prima.
Ben over beide eigenlijk tevreden. Alleen over ter stegen niet helemaal. Ga de combi Ramos - Courtois eens testen. Heb Ramos net voor 140k kunnen pakken, op futbin nu alweer 154k

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 22-10-2020 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:08:
[...]

Ben over beide eigenlijk tevreden. Alleen over ter stegen niet helemaal. Ga de combi Ramos - Courtois eens testen. Heb Ramos net voor 140k kunnen pakken, op futbin nu alweer 154k
Ah oke. Dat zal je wel gaan bevallen. Ramos is niet de snelste verdediger, maar is zeer sterk en kan goed koppen. Prima verdediger. Courtois keept beter in deze versie dan ter stegen. Solide keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Zijn er mensen die ervaring hebben met de sbc van fati en son. Is er echt een duidelijke winnaar hieruit? Neig naar son omdat fati untradeable is en son betere workrates heeft. Maar die kaart van fati is wel een leuke zo op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 07:31

allstarted1

WTRFTS

joostmakaay schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:53:
[...]

Hmm aantal objectives wat je deed maakte niets uit dus, ik had 4/4 maar hetzelfde resultaat.
Maar je hebt wel mooi een untradeable kit, badge, tifo en nog iets vrijgespeeld, toch? :+

Net even alle Marquee Matchups gedaan, ook de CL-variant. Was nu goed betaalbaar. Heb nu 9 packs klaarstaan en dat heeft me ongeveer 12k gekost plus 40 spelers (geen uit actieve selecties). Die packs maar even bewaren tot morgen en hopen dat Vrouwe Fortuna iets leuks voor me in petto heeft.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Gisteren Son en Griezman (onverhandelbaar) gepacked! Uit de Red player picks Florenzi en een Franse linksachter.

Son wil ik wel graag in mijn team plaatsen maar dat is lastig in mijn team... Ben benieuwd welke Tottenham spits in rulesbreakers zit.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=eO4rYhqVnUDuF:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Wulfric92 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:55:
... Ben benieuwd welke Tottenham spits in rulesbreakers zit.
Bij Mertens zie je dat hij meer fysiek is en minder kan dribbelen. Ze proberen er een ander type speler van te maken. Als dat een Kane wordt met 91 pace dan buk maar vast. ;w

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
peeweeherman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:13:
[...]

Bij Mertens zie je dat hij meer fysiek is en minder kan dribbelen. Ze proberen er een ander type speler van te maken. Als dat een Kane wordt met 91 pace dan buk maar vast. ;w
Ja daar zat ik ook aan te denken. Enige wie het ook kan zijn is Alli. Maar Kane zal dan wel rond de 1 mil zitten qua prijs. :+
Pagina: 1 ... 20 ... 158 Laatste