Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Team iets kunnen upgraden! Costa en Cuadrado verkocht, Hazard en Die Maria gekocht :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=deSbqGHBnUzZN:FFA21PS4

Speel 41212 wijdt

Immobile, van Basten
Hazard
Dybala, Di Maria
Naingolan
Alex Sandro, Koulibally, Manolas, Hakimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:43
Goud 3 ook binnen. Niveau was aanzienlijk minder dan zaterdag. Ik heb nog 5 potjes over maar ik vind het wel goed nu😅 Rodrigo scoort meer dan mijn Gabriel jesus. Bale is bizar slecht . Bruno fernandez is ook erg matig, ik vond ziyech en fred beiden beter spelen. Mijn verdediging met rudiger, ake , digne en semedo hield zich goed staande. En mijn supersub lauturo Martinez beviel enorm goed. 15 wedstrijden als invaller in de 2e helft. 15 goals en 6 assists.
Nu werner , son en gomez gekocht als vervanging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hier muv van de traagheid op zaterdag een prima WL gehad. Bijna geen potten dik verloren, heel veel spannende potten die met 1 goal verschil beslist werden, kortom tevreden :) Goud 3 gehaald, doel was zilver 1 dus prima. Hopelijk zakt de markt nog even door :+ mijn doel voor scream is Mbappe, heb inmiddels 1.1 miljoen bij elkaar getrade, ben benieuwd wanneer het gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:50
038Zwolle schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 23:06:
. Bruno fernandez is ook erg matig, ik vond ziyech en fred beiden beter spelen.
Grappig, bij mij juist andersom. Ziyech speelde niet slecht, maar zelden beslissend. Fred is bij mij een CDM.

Bruno Fernandez knalt ze bij mij er behoorlijk vaak in. Staat ook vaak op de goede plek.

Richarlison is echt een heerlijke spits overigens. Draait bijna 1op1 bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door kw_nl op 20-10-2020 00:49 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:14
Nou toch geen goud 2 gehaald.
Had nog 3 potjes over voor de laatste win.

Kom ik tegen mensen met mbappe en son als wissel niet eens leenspelers.....

En dan nog zulke teams.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FMxhTrRpy0iOrdzYrMy5RT_pkj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XY81kAXNv00mabcSBjRfILMk.jpg?f=fotoalbum_large

Geeft toch wel een rare nasmaak dat je puur verliest op selecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Pdf, heb veel goede teams gezien dit weekend maar dit is wel heel extreem...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Mir64za schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 01:12:

En dan nog zulke teams.

[Afbeelding]

Mwah, het is zuur dat je dit team tegenkomt want ja een beter team geeft wel meer *kans* op een win. Maar WL is elo-based, dus hij zou ongeveer zoveel wins/losses als jij moeten hebben. Het team is slechts een verlengstuk van de speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Gurbuh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:19:
[...]

Mwah, het is zuur dat je dit team tegenkomt want ja een beter team geeft wel meer *kans* op een win. Maar WL is elo-based, dus hij zou ongeveer zoveel wins/losses als jij moeten hebben. Het team is slechts een verlengstuk van de speler....
Naja dit is mijn team alleen al zijn Mbappe kost meer dan dit hele team..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/og14RmxIETotnFmkM9zcvp0I06Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m4KoGhUllBEbcAmzNmELPKJN.png?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk toch 16 wins eerste weekend league speel normaal divisie 2.
Heb nu ook besloten dat ik al mijn dure spelers ga verkopen.
Ook bewaar ik al mijn packs tot vrijdag komen de scream cards en markt dip en hoop ik ze dan goedkoper of nog betere upgrades voor terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik twijfel om de Matuidi SBC te doen, maar ik vind het niet duidelijk of het een vast OTW kaart is of een leenspeler, weten jullie hoe dat zit bij de SBC rewards?

Er staat nergens leenspeler, maar er staat wel zo'n blauw cirkeltje met een 7 er in wat volgens mij alleen bij leenspelers staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:37
Dat is een bug in de app, bij andere SBC's was dat ook al zo. Het is geen leenspeler.

In de WL toch nog goud 3 kunnen halen, onverwacht maar op maandag was het niveau van de tegenstanders wat meer in balans.

[ Voor 42% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
jongf7 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:43:
Ik twijfel om de Matuidi SBC te doen, maar ik vind het niet duidelijk of het een vast OTW kaart is of een leenspeler, weten jullie hoe dat zit bij de SBC rewards?

Er staat nergens leenspeler, maar er staat wel zo'n blauw cirkeltje met een 7 er in wat volgens mij alleen bij leenspelers staat.
Hou er wel rekening mee dat spelers uit de MLS puur moeilijker een TOTW krijgen bij EA hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
@dutchgio Top bedankt.
@Markuss Bedankt, ja wist ik, het lijkt me een redelijke wisselspeler als er een VM geblesseerd raakt ofzo en wellicht komt die een keer van pas in een SBC waar je een OTW in moet stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:24
Mir64za schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 01:12:

En dan nog zulke teams.

[Afbeelding]

Ach je moet maar denken, je kan veel leukere dingen doen voor het geld waar hij digitale voetbalkaartjes voor koopt.. ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
jongf7 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:55:
@dutchgio Top bedankt.
@Markuss Bedankt, ja wist ik, het lijkt me een redelijke wisselspeler als er een VM geblesseerd raakt ofzo en wellicht komt die een keer van pas in een SBC waar je een OTW in moet stoppen.
Over dat laatste had ik nog niet nagedacht inderdaad, dan is een OTW met (nu nog) 83 rating wel een goeie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Aan de andere kant zijn er blijkbaar nog 4 wedstrijden in de MLS voorlopig en Miami doet het slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
Gurbuh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:11:
Aan de andere kant zijn er blijkbaar nog 4 wedstrijden in de MLS voorlopig en Miami doet het slecht :P
En het nieuwe seizoen begint heel kort daarna al. Maar goed, zou die kaart sowieso niet doen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:14
Gisteren dan eindelijk een "team" gemaakt. Volledig Premier League based.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEoiyvSr8G6JYTFysY7JK_0q96U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fuBvH0IqFCVnMx9NkbrxgME.jpg?f=fotoalbum_large

Het is een budget team. Iemand nog leuke tips om het beter te maken? Ben begonnen met online, maar dat was de eerste wedstrijd geen succes. Veel geld zit er ook niet op het moment, 28k.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Kloever schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:14:

[Afbeelding]

Het is een budget team. Iemand nog leuke tips om het beter te maken? Ben begonnen met online, maar dat was de eerste wedstrijd geen succes. Veel geld zit er ook niet op het moment, 28k.
Hij is nu verlopen, maar je had die Silva OTW SBC kunnen doen voor weinig. Dan kreeg je in de toekomst wellicht een geupgrade Silva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Maichel schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:21:
[...]

Hij is nu verlopen, maar je had die Silva OTW SBC kunnen doen voor weinig. Dan kreeg je in de toekomst wellicht een geupgrade Silva.
Maar vooral Thiago Silva is toch juist een speler die je vanwege z'n snelheid als eerste gaat vervangen? Die moet 12 IF's krijgen wil z'n snelheid op niveau zijn straks.

Misschien dat een Ndombele wat is? Weet niet hoe die dit seizoen is? Ik zou Pepe (1.7K) op rechtshalf zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:48
Lees alweer een tijdje mee hier. Dank voor de vele tips. Speel met een tactiek die hier is geplaatst (4-2-3-1 van Zelonius) en moet zeggen dat ik meer geniet van deze FIFA. Heb nu al een aardig team staan. Vorig jaar veelal DR niveau 8 a 9 en nu lekker op niveau 5. Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/D1K2Kx9/20201020-092013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Maar vooral Thiago Silva is toch juist een speler die je vanwege z'n snelheid als eerste gaat vervangen? Die moet 12 IF's krijgen wil z'n snelheid op niveau zijn straks.

Misschien dat een Ndombele wat is? Weet niet hoe die dit seizoen is? Ik zou Pepe (1.7K) op rechtshalf zetten denk ik.
Ja, behoorlijk. Klote verdediger. Maarrrrr...die SBC had je voor heel weinig kunnen doen. Eigenlijk kan je in dat team alles eenvoudig upgraden, maar niet persee met 28K.

Ndombele is een idee ja voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Maichel schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Ja, behoorlijk. Klote verdediger. Maarrrrr...die SBC had je voor heel weinig kunnen doen. Eigenlijk kan je in dat team alles eenvoudig upgraden, maar niet persee met 28K.

Ndombele is een idee ja voor hem :)
Ndombele heb ik. Die zou ik er ipv Milner kunnen zetten. Pepé is misschien een optie.
Ik kon Thiago Silva voor 1,5k kopen een tijdje terug. En helaas was ik niet helemaal bezig met die SBC opdrachten.

Edit, Matip heb ik ook zie ik. Die zou als vervanger voor Silva kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kloever op 20-10-2020 09:32 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Zo, dit jaar ben ik onderweg naar een zo groot mogelijk NL team,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RlCdxTrT5AxZO4DMM3V2WRJS-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/McREjTfq1iHXISQHJH2vapC0.png?f=user_large

Boadu is echt fantastisch, 5 star weekfoot, snel en behendig. Hateboer en Bergwijn bestrijken de hele flank zonder enige problemen en met 90+ pace, houden ze de meeste makkelijk bij.

Net De Ligt gekocht, nu sparen voor Memphis ipv Malen, daarna sparen voor Ake, Wijnaldum, handanovic/szczesny en dan maar eens voor van Dijk gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
peeweeherman schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:32:
[...]

Met 32 clubs inderdaad een gok :D
Als je naar het programma kijkt zie je dat er 3 "grote"wedstrijden zijn. Er komen altijd 2 grote wedstrijden in de MM SBC. dus investeren in goedkope spelers van Bayern, atletico, PSG, ManU, Liverpool en Ajax is denk ik een goeie zet.
Bayern heeft met name duurdere spelers. Nu spelers snipen kan dus wellicht wat opleveren. Als je ze niet kwijt raakt kun je ze weer gewoon voor de aankoop prijs op de markt zetten en lever je maar 5% is.

maar het blijft inderdaad een gok...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:28

[Afbeelding]

Met 28k zou ik Rudiger halen ipv Silva (voor de snelheid), Milner vervangen door Henderson (met shadow) en idd Pepe rechtshalf. Past binnen je budget maar zijn goede upgrades.

Dan heb je wel een redelijk start team en zou ik gaan sparen voor een goede spits, misschien Jesus (met hunter) ofzo.

Edit: zie dat richarlison ook nog maar 13k is, zou je ook kunnen doen ipv henderson en daarna henderson of vd beek halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mitchell-CWD op 20-10-2020 09:48 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
tritimee schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:34:
Zo, dit jaar ben ik onderweg naar een zo groot mogelijk NL team,

[Afbeelding]

Boadu is echt fantastisch, 5 star weekfoot, snel en behendig. Hateboer en Bergwijn bestrijken de hele flank zonder enige problemen en met 90+ pace, houden ze de meeste makkelijk bij.

Net De Ligt gekocht, nu sparen voor Memphis ipv Malen, daarna sparen voor Ake, Wijnaldum, handanovic/szczesny en dan maar eens voor van Dijk gaan.
Leuk team, deed ik in het verleden ook maar liep er altijd wel tegenaan dat het Nederlandse team op een gegeven moment gewoon te zwak werd in rivals/wl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Leuk Trimitee, ik doe hetzelfde ben nu zover:
(moet dus eigenlijk alleen nog van Dijk en Wijnaldum) van dijk zal wss toch nooit komen. Dus ik wacht nu op inform kaartjes. Probeer een beetje geld te verdienen met het in en verkopen van Ake, dat werkt nog wel redelijk.
Ik kan niet heel goed met memphis spelen, in 19 en 20 ook al niet. Promes en Malen zijn de jongens die het doen voor mij. Heel veel goals en assists. Boadu en Hateboer zijn subs voor mij. Vooral Hateboer vidn ik juist handig voor het middenveld met zijn snelheid in de tweede helft.
Ik ben er nog niet over uit of Donny of de Roon middenveld moet staan met de Jong
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqsKivT53DuxFiMkJhCb49aWw8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CiLeqmV7VLsg6IsPIxfrpMJz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl

[Afbeelding]

Ik zou Richarlison (https://www.futbin.com/21/player/1175/richarlison-de-andrade) erin zetten ipv Jimenez.

En Donny van de Beek ipv Milner (mee snelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
20mmNormandy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:58:
Leuk Trimitee, ik doe hetzelfde ben nu zover:
(moet dus eigenlijk alleen nog van Dijk en Wijnaldum) van dijk zal wss toch nooit komen. Dus ik wacht nu op inform kaartjes. Probeer een beetje geld te verdienen met het in en verkopen van Ake, dat werkt nog wel redelijk.
Ik kan niet heel goed met memphis spelen, in 19 en 20 ook al niet. Promes en Malen zijn de jongens die het doen voor mij. Heel veel goals en assists. Boadu en Hateboer zijn subs voor mij. Vooral Hateboer vidn ik juist handig voor het middenveld met zijn snelheid in de tweede helft.
Ik ben er nog niet over uit of Donny of de Roon middenveld moet staan met de Jong
[Afbeelding]
Leuk team!
ik speel uiteraard veel op pace, en merk dat lage voorzetten dit jaar echt fenomenaal werken, zeker met een hateboer + catalyst. bijna 99 pace en voorzetten. de pure snelheid in dit team, maakt dat m'n spelers ook over het hele veld te vinden zijn.

Ik vind zelf Boadu veel fijner spelen dan Malen, ben er alleen nog niet over uit welke chemistry het beste werkt voor mij. Donny is voor mij misschien nog een optie na het aantrekken van Aké, de Roon is het eigenlijk net niet, maar zit daar even aan vast i.v.m. Manolas (en voor de Ligt ook nog Skrinar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:37
Eerste wedstrijden met aguero zitten erop. Wat een geweldige afmaker! Alleen z'n pace is een dingetje maar word gecompenseerd door z'n loopacties en positionering!

Overigens zie ik veel mensen basten op Thiago Silva. Ja hij is traag, zelfs met shadow, maar die man is een kei in verdedigen en positie kiezen! Dat was voor mij ook veel waard in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik heb inmiddels wel door dat je CB helemaal niet snel hoeven te zijn als je er twee goede CDM ervoor hebt staan.

Bij mij werd Ake te vaak van de bal gelopen of speelde de bal serieus vaak in de voeten van de tegenstander. Toen toch maar weer Alderweireld naast Sanchez gezet icm met twee CVM (4-2-3-1 (2)). Dat werkt tot nu toe best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Volgens de geruchten komt er vanavond een Flashback Koscielny (Gir. Bordeaux, FRA 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:34:
Volgens de geruchten komt er vanavond een Flashback Koscielny (Gir. Bordeaux, FRA 1).
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkwkkAkXIAAv7ob?format=jpg&name=large

Dit is het gerucht inderdaad, en dit zou het kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 09:43
Rodrigo halen. Scoorde voor mij meer dan Jesus, Aguero en Richarlison. En anders Fred of Adama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
Ola mensen!

Ik heb nu dit team en speel er al een poosje mee inmiddels. Bevalt goed, maar stilstand is achteruitgang, dus wat zouden jullie eerste upgrades zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riJAzQO0rLfhuoN7X_Qo9_g_57I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NfAt01QDCmzWzHt7s49v0wvk.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ingame speel ik 4-2-3-1, met Modric als middelste cam. Verrassing voor mij is toch wel Paulinho. Goeie allrounder! Heb nog niet veel coins meer, dus voor de echt grote upgrades moet ik sowieso sparen. Maar ik weet nog niet zo goed welke richting ik op wil met upgrades.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 20-10-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Net Ferran Torres otw gekocht voor 20k. Nu zag ik dat er enorme bedragen op die kaart worden geboden.

Als ik dan kijk op Futbin, zie ik in de reacties dingen als “perfect for transfering coins”.

Wat houd dit in vredesnaam in? Als ik hem nu te koop zet voor 300k ofzo, zal ik dan ook veel coins voor hem vangen? Iemand die mij dit kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:34:
Nog snel even wat ozil gehaald, goedkope speler van Arsenal met redelijke rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
peeweeherman schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

Nog snel even wat ozil gehaald, goedkope speler van Arsenal met redelijke rating
Dat is een goeie idd, mogelijk nog een hoge Franse speler uit de Ligue1? Maignan, Payet, Dembele etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 09:27
Bjorneby schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:55:
Net Ferran Torres otw gekocht voor 20k. Nu zag ik dat er enorme bedragen op die kaart worden geboden.

Als ik dan kijk op Futbin, zie ik in de reacties dingen als “perfect for transfering coins”.

Wat houd dit in vredesnaam in? Als ik hem nu te koop zet voor 300k ofzo, zal ik dan ook veel coins voor hem vangen? Iemand die mij dit kan uitleggen?
Volgens mij gaat het om het overbrengen van coins tussen meerdere accounts van 1 persoon. De kans acht ik klein dat er twee ton op jouw Torres geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

Dat is een goeie idd, mogelijk nog een hoge Franse speler uit de Ligue1? Maignan, Payet, Dembele etc.
Ben bang dat we te laat zijn om echt wat te verdienen, heb een paar Costil en Dembele gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:28
MadMoody schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:56:
Ola mensen!

Ik heb nu dit team en speel er al een poosje mee inmiddels. Bevalt goed, maar stilstand is achteruitgang, dus wat zouden jullie eerste upgrades zijn?

[Afbeelding]

Edit: ingame speel ik 4-2-3-1, met Modric als middelste cam. Verrassing voor mij is toch wel Paulinho. Goeie allrounder! Heb nog niet veel coins meer, dus voor de echt grote upgrades moet ik sowieso sparen. Maar ik weet nog niet zo goed welke richting ik op wil met upgrades.
Waarschijnlijk dat het middenveld wel een upgrade kan gebruiken, er zijn wel betere alternatieven voor Casemiro en Modric. Aangezien je veel Braziliaanse spelers hebt en Modric als CAM gebruikt, zou je Firminho als CAM kunnen gebruiken en Allan als vervanger voor Casemiro. Allan heb ik altijd heel veel problemen mee om tegen te spelen, hij is de ideale stofzuiger op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
peeweeherman schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:22:
[...]

Ben bang dat we te laat zijn om echt wat te verdienen, heb een paar Costil en Dembele gekocht
Dat sowieso ja, ben ook niet van plan om hem te doen dus waarom ik dit koop is mij ook een raadsel haha

Toch zijn die leaks dan weer niet tof, vorige week natuurlijk al met Witsel. Verwachten jullie vanavond al een CL Live SBC? Zoals een Konaté vorig jaar, of begint zoiets pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Dat sowieso ja, ben ook niet van plan om hem te doen dus waarom ik dit koop is mij ook een raadsel haha
Het lijkt me een lekkere speler als die stats hierboven kloppen, alleen even kijken hoe te linken, was eerder in fifa ook echt een baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
@peeweeherman Oké, ik heb eigenlijk nooit echt met hem samengespeeld vanwege m'n Bundesliga-voorkeur.

EA begint er dan dit seizoen wel alweer lekker vroeg mee om Franse spelers OP kaarten te geven, vorig jaar tijdens Summer Heat was het écht ongekend met Dembele, Ribery, Pogba, Sissoko etc. haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

hij is er... met wel mindere stats

[ Voor 47% gewijzigd door peeweeherman op 20-10-2020 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ze vragen UEFA champions League kaarten bij de marqué matchups maar bestaan die wel? Ik heb ze nog niet voorbij zien komen

Edit:
Ze zijn net toegevoegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Wulfric92 op 20-10-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:54
net gereleased volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Wulfric92 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:04:
Ze vragen UEFA champions League kaarten bij de marqué matchups maar bestaan die wel? Ik heb ze nog niet voorbij zien komen
Holy shit, dat was me een investering waard geweest: ze vliegen zelfs bij 9K per stuk weg van de markt..

Edit: Zijn nu net even op de markt idd. Was dus niet mogelijk geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Markuss op 20-10-2020 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
mar101 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:26:
[...]

Waarschijnlijk dat het middenveld wel een upgrade kan gebruiken, er zijn wel betere alternatieven voor Casemiro en Modric. Aangezien je veel Braziliaanse spelers hebt en Modric als CAM gebruikt, zou je Firminho als CAM kunnen gebruiken en Allan als vervanger voor Casemiro. Allan heb ik altijd heel veel problemen mee om tegen te spelen, hij is de ideale stofzuiger op het middenveld.
Firmino is door mijn hoofd geglipt ja. Allan niet, maar daar hoor ik vaker goeie verhalen over. Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:28
Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:06:
[...]

Holy shit, dat was me een investering waard geweest: ze vliegen zelfs bij 9K per stuk weg van de markt..

Er waren een paar UCL kaarten die al eerder op de markt waren, ik denk van spelers die aan het eind van de transferperiode een transfer hebben gemaakt naar een club die in de Champions League speelt. Bijv. Dest, Klaiber, etc. hadden al een UCL kaart.

Toevallig was ik een week of twee geleden wat Barca spelers aan het kopen die meestal wel voor hoge bedragen verkocht kunnen worden tijdens SBC's, had toen een UCL Dest voor 600 coins gekocht, net voor max bid van 10K kunnen verkopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:06:
[...]

Is het niet zeldzaam of Uefa CL zeldzaam wat er gevraagd wordt? Was in vorige SBC's ook al.... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
LukeSpangas schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:19:
[...]

Is het niet zeldzaam of Uefa CL zeldzaam wat er gevraagd wordt? Was in vorige SBC's ook al.... 😉
Helaas pindakaas:

1 x UEFA Zeldzaam

1 x 2 maal UEFA gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-10 21:25
EA.. Kom op zeg. Leuk die CL Marquee Matchups, probleem is alleen dat de CL spelers helemaal niet op de markt waren en nu voor 8k over de toonbank zullen blijven gaan: NADENKEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Boeie, toch rewards donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:54
donderdag zitten ze wel in je rewards.

gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Voor de mensen die over Koscielny zitten te twijfelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKBvdBnR_gXcB_92E39VcGRMs5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7jqxJrf64CnNvxFx5fvLWxyJ.png?f=fotoalbum_large

Edit: Ongekend, deed één gouden upgrade van mijn rotzooi spelers en kreeg daar UCL Javi Martinez uit. Nu kan ik er één voltooien iig.

Edit 2: Ederson uit het eerste pakket. Pakket 2 laat nog een paar dagen op zich wachten als de UCL kaarten weer gezakt zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Markuss op 20-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:34
Markuss schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:33:
Voor de mensen die over Koscielny zitten te twijfelen:

[Afbeelding]

Edit: Ongekend, deed één gouden upgrade van mijn rotzooi spelers en kreeg daar UCL Javi Martinez uit. Nu kan ik er één voltooien iig.

Edit 2: Ederson uit het eerste pakket. Pakket 2 laat nog een paar dagen op zich wachten als de UCL kaarten weer gezakt zijn.
Dat is het probleem van alleen naar facestats te kijken

https://www.futbin.com/21...0,10,10&schem=100,100,100

In bijna elke belangrijke stat is Koscielny beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Alle standaard SBC's nu voltooid. Wil graag die Kramaric wel voor mijn Bundesligaploegje, maar vind het gemiddelde cijfer dat je moet halen wel hoog. Geen zin om de transfermarkt daar voor af te struinen.

Wel een aardig Serie A ploeg bij elkaar nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/peQeJnirSGnPou_TnlpB90wERXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DlrjxxoC3dZQpYTEDQgyZ0zy.jpg?f=fotoalbum_large

Met de tips om het verdedigen wat makkelijker te maken kom ik nu wel aardig mee op professioneel niveau AI en in divisie 8 Rivals.

Ik merk dat heel veel spelers ultra-aanvallend spelen danwel constant hoge druk zetten. ff een helftje verdedigend spelen en langzaamaan de speelstijl naar aanvallend brengen zorgt voor behoorlijk wat kansen in het 2e deel van de 2e helft.
Als je gaat winnen wordt het spelletje alleen maar leuker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:46
Lekker hoor instant 300k gemaakt met de UCL kaartjes. Ging als warme broodjes over de toonbank >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hmm rang 2 Rivals... De beloningen zijn toch wel een stuk minder dan rank 1. Zit nu op 1800 Rivals punten, divisie 1 in het vizier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-10 22:33
Vind het wel jammer dat je na de WL geen punten meer krijgt in Rivals, heb daarom net even Squad battles gedaan, wat is dat vreselijk saai het is dat je er nog beloningen voor krijgt🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:38:
Vind het wel jammer dat je na de WL geen punten meer krijgt in Rivals, heb daarom net even Squad battles gedaan, wat is dat vreselijk saai het is dat je er nog beloningen voor krijgt🤣
Heh, ik heb zojuist nog ff de squadbattles voor Jota gedaan, die was niet voor niets laatst :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:12:
[...]

Heh, ik heb zojuist nog ff de squadbattles voor Jota gedaan, die was niet voor niets laatst :+
Moet zeggen dat ik sinds deze editie SB wel een stuk beter vind op vanaf legendary. Alle tegenstanders doen skillmoves alles 😂

Net mezelf divisie 5 ingespeeld. Jammer om te merken dat het schaken daar al begonnen is.. vond de laatste potjes die ik nodig had niks aan om te spelen. Erge is dat je er nog een mee moet ook, des te mooier om ze kapot te spelen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen aanraders voor een team van 75k? Ik heb werkelijk geen idee wat voor team ik moet maken😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:38
llovesoccerx7 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 05:48:
Mensen aanraders voor een team van 75k? Ik heb werkelijk geen idee wat voor team ik moet maken😅
hangt ook een beetje af van wat je al hebt als het niet uit maakt

heb je al een paar goede spelers?

kan je het beter daar om heen bouwen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Voor 77K heb je dit redelijke teampje, maar je zou idd eigenlijk wel wat meer informatie moeten geven.

https://www.futbin.com/21/squad/1613388

Voor de echte gokkers: volgens de leaks komen er naast Werner nog 2 OTW in TOTW4: Florenzi + Osimhen.

Edit: UCL spelers komen in aparte packs volgens de broncode:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBpod376Nf2rrGhGWeTNvbTNF8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M4h5QXkFr1A75OaXYRp3xKdl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Markuss op 21-10-2020 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10 07:34
Markuss schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:39:
[...]

Voor 77K heb je dit redelijke teampje, maar je zou idd eigenlijk wel wat meer informatie moeten geven.

https://www.futbin.com/21/squad/1613388

Voor de echte gokkers: volgens de leaks komen er naast Werner nog 2 OTW in TOTW4: Florenzi + Osimhen.

Edit: UCL spelers komen in aparte packs volgens de broncode:

[Afbeelding]
Thanks! Meteen maar een florenzi en osimhen otw ingeslagen. Kan weinig mee gebeuren waneer ze er niet inkomen, qua prijzen waar ze nu voor weg gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Die osi is al 10k omhoog iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Dankzij de tips hier heb ik mijn team wat aangepast. Op een of andere manier werkte de 442 niet. Tegen de AI kansloos verloren. Dus overgegaan naar 451
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6V81s4omqRGpGasyfU1LBG1PWCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nqdh83LLOmfcFO3vnmUlg8uN.jpg?f=fotoalbum_large

Dat werkt een beetje. Nu ben ik niet de beste Fifa speler, dus ik verlies wel eens. Gisteren 1-2, 2-3, 0-1 en 1-2. Denk dat het voornamelijk aan mijn aanval ligt. Ik krijg wel kansen, maar hij maakt ze niet af.

Verder wil ik straks de 41212 proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3JkZ6lZXSTjo0lQgtVkvjksVZw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dg6rgmVtMHMxuUq6qKYz67wU.jpg?f=fotoalbum_large

Idee is om voor de 451 Maddison of Ziyech te halen ipv Isco. En dan Paco Alcacer vervangen voor Richarlison of Rodrigo, deze ook voor de 41212 btw. Eventueel van de Beek vervangen voor Fred in de 41212.

Kan allen voor beide opstelling nog niet echt de beste settings vinden. Denk dat ik YouTube er maar eens op na sla.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kloever schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:36:
Dankzij de tips hier heb ik mijn team wat aangepast. Op een of andere manier werkte de 442 niet. Tegen de AI kansloos verloren. Dus overgegaan naar 451
[Afbeelding]

Dat werkt een beetje. Nu ben ik niet de beste Fifa speler, dus ik verlies wel eens. Gisteren 1-2, 2-3, 0-1 en 1-2. Denk dat het voornamelijk aan mijn aanval ligt. Ik krijg wel kansen, maar hij maakt ze niet af.

Verder wil ik straks de 41212 proberen.

[Afbeelding]

Idee is om voor de 451 Maddison of Ziyech te halen ipv Isco. En dan Paco Alcacer vervangen voor Richarlison of Rodrigo, deze ook voor de 41212 btw. Eventueel van de Beek vervangen voor Fred in de 41212.

Kan allen voor beide opstelling nog niet echt de beste settings vinden. Denk dat ik YouTube er maar eens op na sla.
Probeer eens de 4231 (zoek eens op Zelonius op youtube) en combineer dat met 442/41212 als opties in je game-plans.

Ik noem vooral Zelonius omdat zijn 4231 voornamelijk de default is met een paar kleine wijzigingen. Vervolgens kan je dan zelf offline testen hoe de verschillende defensive/offensive tacties (i.e. balanced/pressure) werken en op basis hiervan verder bouwen.

Hetzelfde voor de formaties, speel bijvoorbeeld een helft in Squadbattles met 4231 de tweede met een paar kleine wijzigen of juist een andere formatie. Je zult de verschillen snel opmerken en dan de volgende stap is dat je moet gaan herkennen wanneer je dit soort wijzigen kan maken om het spel in jouw voordeel te laten kantelen.

Spelers zou ik me nog niet heel druk over maken, zodra je iets hebt gevonden waaruit je wilt verder bouwen dan zijn de spelers de volgende stap.

uiteindelijk zijn formations/tactics en groot rock/paper/scissors spel :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
Heb gisteren al mijn dure spelers verkocht ik verwacht een best hoge market crash.
Zoals vorig jaar toen de scream cards uit kwamen.
Ik heb ook alvast 100 spelers ingekocht voor de marquee matchups aanstaande donderdag.

Zelf bewaar ik ook nog mijn packs tot vrijdag hopelijk komt er iets leuks uit.

Squad Battles: Goud 2
Division; Rang 2 - Divisie 2
Fut Champions: Goud 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Wat is er met je overige instant 225k gebeurd dan uit je eerdere bericht? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-10 00:18
Mir64za schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:00:
Heb gisteren al mijn dure spelers verkocht ik verwacht een best hoge market crash.
Ik heb ook alvast 100 spelers ingekocht voor de marquee matchups aanstaande donderdag.

Hoe koop je 100 spelers dan? Ik kan maar op 50 spelers bieden. Doe jij een deel meteen op je transferlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
BlackBarryNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

Hoe koop je 100 spelers dan? Ik kan maar op 50 spelers bieden. Doe jij een deel meteen op je transferlijst?
50 Direct naar transferlijst 50 bij transferkandidaten zo staan ze meteen klaar.
Aangezien ik toch alles heb verkocht ga ik niks kopen tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-10 10:01
BlackBarryNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

ik koop soms wel 500x dezelfde speler, ik laat ze dan bij ongesorteerd staan. Nadeel is wel dat je dan ook even geen packs kan openen omdat je nog items ongesorteerd hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
LukeSpangas schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Wat is er met je overige instant 225k gebeurd dan uit je eerdere bericht? 😉
Nou dit is mijn second account waar ik nu 75k bij elkaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19

Volgens mij krijg je donderdag geen Marquee matchups omdat de champions Marquee er al is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Donverdi073 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:18:
[...]

Volgens mij krijg je donderdag geen Marquee matchups omdat de champions Marquee er al is.
Dat was andere jaren altijd wel :) ik ga er vanuit dat het er nu ook gewoon is op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Donverdi073 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:18:
[...]

Denk eerlijk gezegd van wel zaterdag staat ManU- Chelsea op het spel.
En Barcalona - Real die komen sowieso wel in de marquee matchups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:53
Is de verwachting dat de crash dit weekend al komt dan?

Ik heb Gomez gepackt (83k, verreweg beste tot nu toe). Twijfel of ik die nu moet verkopen.

Als die crash inderdaad dit weekend komt kan ik ook maar beter Firmino en Jesus nu verkopen. Die wil ik toch upgraden voor aankomende WL.

Ik hou niet van handelen en dergelijke, maar wel zonde om onnodig veel coins te verliezen.

Ik wil Fred, Firmino en Jesus wegdoen voor Pogba, Martial en Yedder. En dan krijg ik het volgende team voor aanstaande WL:
https://www.futbin.com/21/squad/1626136

Kan ik dan de spelers beter nu wegdoen en vrijdag inkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
DennisCle schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

Is de verwachting dat de crash dit weekend al komt dan?

Ik heb Gomez gepackt (83k, verreweg beste tot nu toe). Twijfel of ik die nu moet verkopen.

Als die crash inderdaad dit weekend komt kan ik ook maar beter Firmino en Jesus nu verkopen. Die wil ik toch upgraden voor aankomende WL.

Ik hou niet van handelen en dergelijke, maar wel zonde om onnodig veel coins te verliezen.

Ik wil Fred, Firmino en Jesus wegdoen voor Pogba, Martial en Yedder. En dan krijg ik het volgende team voor aanstaande WL:
https://www.futbin.com/21/squad/1626136

Kan ik dan de spelers beter nu wegdoen en vrijdag inkopen?
Ik verwacht zelf van wel ik heb gisteren alles al weg gedaan,
En op aantal spelers al 10-20k bespaard...

De reden simpel Divison Rivals rewards WL rewards Marquee matchups.
Er gaan super veel packs worden geopend.

Verder dan ook meteen de dag erop de scream cards spelers worden weer genurfd en er gaan natuurlijk veel mensen geld pompen in de SBC van scream en speciale packs.

Ik ga dan ook zelf alles vrijdag avond terug kopen en dan WL spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Mir64za schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Ik verwacht zelf van wel ik heb gisteren alles al weg gedaan,
En op aantal spelers al 10-20k bespaard...

De reden simpel Divison Rivals rewards WL rewards Marquee matchups.
Er gaan super veel packs worden geopend.

Verder dan ook meteen de dag erop de scream cards spelers worden weer genurfd en er gaan natuurlijk veel mensen geld pompen in de SBC van scream en speciale packs.

Ik ga dan ook zelf alles vrijdag avond terug kopen en dan WL spelen.
Ik ga denk ik hetzelfde proberen. Gokje wagen we er maar op dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Iemand enig idee wat voor prijs we moeten verwachten voor de IF van Kudus? Gaat echt een leuke upgrade worden en hij heeft al goede pace en dribble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-10 11:35
Je kunt nou alles wel gaan verkopen, je betaalt wel elke keer 5%. En je kan niet spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
triple20 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:48:
Je kunt nou alles wel gaan verkopen, je betaalt wel elke keer 5%. En je kan niet spelen :-)
Sterling verkocht voor 106.000 gisteren 5% eraf is 6030..
Huidige waarde van sterling 93,5 dus die 5% is niks op sommigen spelers hoe hard de markt crasht.

En dit was alleen dan Sterling moet je naar Son kijken is al 40-70k gezakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mir64za op 21-10-2020 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zou in ieder geval de 83- en 84-rated spelers van meer dan 20k verkopen, wegens de naderende Screamkaarten. 85-rated spelers die meer dan 40k kosten zou ik ook verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-09 14:05
Heb ook alle gewone kaarten verkocht. Ake en partey heb ik beide de otw kaart van en zijn niet gecrasht. Verwacht ik ook niet omdat het goede bruikbare spelers zijn en bovendien eerder gaan stijgen als ze een goede wedstrijd spelen. Seizoen is pas net begonnen en van beide spelers verwacht ik geen extra speciale kaart de komende periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
triple20 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:48:
Kan toch vrijdagavond pas weer spelen. Als het niet lukt pak ik 5% verlies betaal ik een beetje bij.

Ik ga mijn tijd niet verdoen aan uitgebreid handelen en dergelijke, maar als alle spelers 10% goedkoper worden dan is dit al een mooie manier om mijn team te verbeteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Doordat iedereen bang is om coins te verliezen verliest iedereen ze ook echt :D

teveel mensen panic sellen hun squads.

Ik houd me squad gewoon en speel er lekker mee, we zijn niet op de beurs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 09:27
Donverdi073 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:57:

Ja zo denk ik er ook over.

Trouwens vandaag Son als cam met hunter achter Werner gezet, speelt zoveel lekkerder dan een Aubameyang en scoort ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Donverdi073 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:57:

Ik ook, ben erg tevreden over m'n team en wacht alleen nog op buitenkansjes zoals het binnenhalen van martial in de spits (nu aguero en vardy)

Verder komt er hopelijk nog een leuke sbc. Die Franse verdediger is enorm interessant maar niet in te passen voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-10 11:35
Ik zoek 2 goedkope icons die ik nodig heb om goede link te krijgen. Moeten niet zo duur zijn natuurlijk. 2 middenvelders, 1 verdedigend en 1 aanvallend in een 442 opstelling.

Iemand goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
triple20 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:58:
Ik zoek 2 goedkope icons die ik nodig heb om goede link te krijgen. Moeten niet zo duur zijn natuurlijk. 2 middenvelders, 1 verdedigend en 1 aanvallend in een 442 opstelling.

Iemand goede tip?
Hier de centrale middenvelder Icon's tot 500K:

https://www.futbin.com/pl...M&sort=ps_price&order=asc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
triple20 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:58:

Iemand goede tip?
Wat is goedkoop en wat is je budget ? Icons zijn namelijk vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat is het nieuwe tijdstip waarin TOTW bekend wordt gemaakt?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:52
Koning-Admiraal schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:12:
Wat is het nieuwe tijdstip waarin TOTW bekend wordt gemaakt?
Dadelijk om 19:00, als ze tegelijkertijd ook in packs zitten.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

hmm, weer een update, hopelijk niet teveel morrelen aan gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 17:32
Kan iemand me wellicht uitleggen hoe dat Division Rivals-systeem werkt? Ik heb met een wonder 4 van de 5 plaatsingwedstrijden gewonnen en hierdoor direct in divisie 3 terecht gekomen.
Ik verlies echter nagenoeg elke game, omdat mn tegenstanders simpel weg beter zijn (en over het algemeen veel betere teams hebben). M'n skillniveau is gedaald van 1700 naar 1400/1500, maar ik blijf maar in divisie 3 hangen en tegen goede tegenstanders komen. Hoe werkt dit precies? Het zou fijn zijn ook eens het idee te hebben mee te kunnen komen in een wedstrijd :+

[ Voor 8% gewijzigd door Maurice079 op 21-10-2020 18:58 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:01
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek3jg9OXYAEWkM-?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Rashford and Werner lets hope tomorrow :P
Pagina: 1 ... 19 ... 158 Laatste