Je kunt voor offensieve kwaliteiten ook upgraden naar Firmino op het middenveld, Bruno Fernandes of Ziyech.
Hoe krijg je rood?JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:10:
Ik heb weer wat munten opgespaard. Dit is mijn huidige team (zie hieronder). Nou wil ik weer iets gaan upgraden.
Ik kan op de flanken Coman 84 halen of Saint-Maximin (80). Voor op de goal evt Lloris (87). Ook Benzema (89) in de spits is een optie.. Qua Duitsers mogelijkheid op Gnabry (85), Kroos (88), Halstenberg TOTW (84), Neuer (89). Of toch doorsparen voor bijv CDM Kimmich (88)
Heb 30K te besteden..
[Afbeelding]
Als ik doorgebroken ben en van achter neergetrapt wordt is het maximaal geel...
En als ik zelf perongelijk tegen iemand aanloop in de 16 is het penal
Ik pack net Lloris en Joao Cancelo uit de SB Rewards (Gold 2, tijdgebrek). Kan ik eindelijk Pope vervangen op doel. Joao Cancelo gaat de verkoop in denk ik, heb op RB al Wan-Bissaka staan en dat is echt een beest.JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:02:
Nou, SB rewards ook ontvangen. Hoogste was Gaya 83, Tadic 83 en Kostic 83, waarvan ik enkel aan Kostic iets heb gezien zijn Duitse club.
Nu alleen nog kijken wie ik op het middenveld plaats. Dele Alli heb ik nu centraal staan met Henderson. Over Henderson ben ik enorm tevreden, en over Alli op zich ook wel, maar heb het idee dat ik wat mis. Wil alleen niet met de standaard spelers aan de slag zoals Fred of Allan. Een beetje variatie moet in dit spel wel kunnen
Dit is mijn huidige PL-team. Iedereen, behalve Kane, is verhandelbaar.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=g5ptJg3JnUzal:FFA21PS4
[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 19-10-2020 09:10 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
2x geel pakken.noodel1988 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Hoe krijg je rood?

Nou heeft Mukiele bij mij rood gepakt en staat er dat’ie voor 1 pot geschorst is. Echter staat dat rode kaartje nu na 4 SB wedstrijden nog steeds bij zn naam en kan ik ‘m dus niet gebruiken? Iemand enig idee?
Twente komt eraan!
2 x geel 😂noodel1988 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Hoe krijg je rood?
Raad t je niet aan, kan Mukiele al 4 potten niet gebruiken terwijl hij geschorst was voor 1....
Twente komt eraan!
Zit ie wel op de bank/reserves? Anders gaat dat niet weg.JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:19:
Nou heeft Mukiele bij mij rood gepakt en staat er dat’ie voor 1 pot geschorst is. Echter staat dat rode kaartje nu na 4 SB wedstrijden nog steeds bij zn naam en kan ik ‘m dus niet gebruiken? Iemand enig idee?
Meen je niet...? Is dat de reden?😂 hij stond namelijk bij geen van beide. Ik denk die is geschorst dus op de bank word dan niet wat..Gurbuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Zit ie wel op de bank/reserves? Anders gaat dat niet weg.
Twente komt eraan!
Uhhhh reserves bedoel ik natuurlijk alleen, gooooedemorgenJoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:21:
[...]
Meen je niet...? Is dat de reden?😂 hij stond namelijk bij geen van beide. Ik denk die is geschorst dus op de bank word dan niet wat..

Heb m nu bij de reserves geparkeerd. Eens kijken of dat helpt dan. Beetje raar dat hij geschorst blijft als je ‘m ‘buiten de selectie’ houd 😜Gurbuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:22:
[...]
Uhhhh reserves bedoel ik natuurlijk alleen, gooooedemorgen
Twente komt eraan!
Als het goed is krijg je een waarschuwing wanneer je een geschorste of geblesseerde speler buiten de selectie zet. Daarin staat dan ook dat ie niet recovert van die kaart/blessure.JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:23:
[...]
Heb m nu bij de reserves geparkeerd. Eens kijken of dat helpt dan. Beetje raar dat hij geschorst blijft als je ‘m ‘buiten de selectie’ houd 😜
Oh heb ik dan kats over ‘t hoofd gezien. Dan moet het na mijn huidige potje ‘verholpen’ zijn als het goed is. Thanks in ieder geval!Gurbuh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
Als het goed is krijg je een waarschuwing wanneer je een geschorste of geblesseerde speler buiten de selectie zet. Daarin staat dan ook dat ie niet recovert van die kaart/blessure.
Twente komt eraan!
Jou mening is dat mensen maar beter moeten worden om te mogen klagen. Dus daar mee impliceer je dat je jezelf beter dan de rest vind en dat bevestig je ook maar door nog eens aan te geven dat je beter dan de meeste mensen bent door te zeggen tussen gold 2 en elite 3, dus ruim boven gemiddeld.Solotov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 02:44:
[...]
Dat is jouw mening, en die zal ik dan maar respecteren he. Zou fijn zijn als je dat voortaan met mijn mening ook zou doen...
Wel opvallend dat er ieder jaar iets “mis” is met het spel, ipv mensen die toegeven dat ze nog moeten oefenen om er beter in te worden.
Ben overigens zelfs alles behalve de beste speler. Eindig doorgaans ergens tussen gold 2 en elite 3.
Dat is wel heel elitair en werkelijk waar nog erger sfeerverpestend dan het geklaag op het spel. Wat overigens altijd terecht is.
Persoonlijk snap ik al het geklaag niet zo. Vind tot nu toe fifa 21 een verademing. Niet meer het geklooi met conditie kaarten, speel echt constant soepele wedstrijden qua verbinding zowel in rivals als in weekend league. Alleen dat het schieten in de lange hoek OP is, dat is even wennen. Aan het begin van de WL merkte ik dat ik te passief verdedigde zoals in de voorgaande fifa. Nadat ik wat meer ‘durfde’ in te stappen in de kleine ruimte kreeg ik veel minder goals tegen dan met alleen jockey defending. Instappen in de grote ruimte is nog steeds killing, maarja in het echt ook
Het voelt hetzelfde aan als het sushende vingertje in het spel. Wat er in Fifa 21 ook niet voor niks is uitgehaald.
Edit: was een reactie op de post van Terranova, vergeten te quoten.
Edit: was een reactie op de post van Terranova, vergeten te quoten.
[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2020 10:10 ]
Zullen we hiermee simpelweg stoppen, dit staat echt bol van de aannames.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:54:
[...]
Jou mening is dat mensen maar beter moeten worden om te mogen klagen. Dus daar mee impliceer je dat je jezelf beter dan de rest vind en dat bevestig je ook maar door nog eens aan te geven dat je beter dan de meeste mensen bent door te zeggen tussen gold 2 en elite 3, dus ruim boven gemiddeld.
Dat is wel heel elitair en werkelijk waar nog erger sfeerverpestend dan het geklaag op het spel. Wat overigens altijd terecht is.
De gameplay heeft duidelijk zijn gebreken, maar als je echt je resultaat wilt maximaliseren dan kun je je daarop aanpassen. Dat houd ook in dat de discusse/klaagzang over de gameplay losstaat van de resultaten die je haalt.
De game heeft zeker veel verbeteringspunten, maar zodra je gaat spelen heb je dit te accepteren anders moet je simpelweg niet gaan spelen ..
We hebben nu een WL gehad, en het hele draadje is inmiddels weer zuur. Probeer het simpelweg om te draaien en gebruik dit draadje juist om te leren van de spelers die simpelweg gewoon erg goede resultaten te halen.
Ik speel Fifa al jaren, maar ik heb simpelweg het meeste progressie geboekt van de ervaringen/tips van anderen hier inclusief friendlies etc. Helaas blijven de meeste tegenwoordig simpelweg van dit draadje juist door deze terugkerende klaagzangen of discussies.
.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Word zo gek van die tegenstanders met constant druk
Is echt niet tegen te spelen
Je moet zo snel de bal doorspelen wat vaak lijdt tot bal verlies
Is echt een enorme domper als je voorstaat dat mensen dat gaan gebruiken
Maar iedereen moet toch makkelijk elite 3 halen???!!! Zo niet is het gewoon een kut spel.Solotov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 02:44:
[...]
Dat is jouw mening, en die zal ik dan maar respecteren he. Zou fijn zijn als je dat voortaan met mijn mening ook zou doen...
Wel opvallend dat er ieder jaar iets “mis” is met het spel, ipv mensen die toegeven dat ze nog moeten oefenen om er beter in te worden.
Ben overigens zelfs alles behalve de beste speler. Eindig doorgaans ergens tussen gold 2 en elite 3.
Men beseft niet dat als iedereen het spel nu al behoorlijk beheerste dat je tegenstander dat dus ook heeft en het dus geen fluit uitmaakt.
Voor de meesten hier wil ik adviseren, STOP MET DE WL!
De wl is gewoon voor de tryhards en lui die echt al jaren fifa spelen ( op niveau ) .
Ga je wel wl spelen, leer dan accepteren dat je veel gaat verliezen, kan je daar niet tegen STOP DAN MET DE WL!!!!
Erger mij net zoals jou er aan dat men continu op de game blijft zeiken ipv naar zichzelf te kijken. De game is amper 2 week uit en men zeurt alleen maar dat het niet lukt.. Als het zo makkelijk was dan waren hun tegenstanders nog beter.
Maar zeuren op de game is zoveeeel makkelijker dan zelf jaren en jaren tijd in de game te stoppen om het goed te beheersen.
Voor de mensen hier, ik speel bv al meer dan 20 jaar fifa. En zo zijn er nog wel een hoop mensen die ook zoveel ervaring hebben. Dan heb je nog mensen die gewoon uitzonderlijk goed zijn. Dan heb je nog mensen die zwaar gesponsord worden en dus veel geld er tegen aan gooien. Dan heb je nog mensen die sowieso veel geld er in pompen.
Ik zelf heb er ook geld tegenaan gegooid. Want ik weet dat handelen niet mijn sterkste punt is. Maar ik wil mij zelf wel een beetje meten qua niveau in de WL.
Dat zijn allemaal factoren waar je rekening mee moet houden.
Vorig jaar zei ik al, als je er bv niet tegen kan dat iemand tegen je gaat shushen dan moet je geen WL spelen. Dat is nou eenmaal het niveau van de WL, men irriteert elkaar tot het bot om zo, zoveel mogelijk kans te maken op betere resultaten.
Toxic maar zo is de game nou eenmaal.
Gewoon balletje over de aanvallers lobben. Daar staat vaak iedereen vrij.Markvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:23:
Lange bal spelen op je spits werkt dan wel. Zorgen dat hij niet te hard is zodat de spits de bal kan aannemen. Want er ligt dan een heel groot gat op het middenveld waar de spits naartoe kan bewegen. Dan sluiten je middenvelders aan... En je kunt vooruit via de flanken.Markvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:23:
Ik heb nu overigens 220k aan munten. Wil ze eigenlijk opsparen want heb een redelijk team staan. SBC's doen. En dan een goed middenveld kopen.
Sta nu met:
Richarlison - Depay
Vinicious Jr. (packed) - Paulinho - Alli (packed) - James
Marcelo - Fernandinho - Silva (otw) - Semedo (packed)
Pope
Ik vind Depay overigens tegenvallen. Mist teveel kansen vergeleken met andere spitsen.
En hier sla jij dus de plank mis. Want hoe kan jij bepalen dat het ALTIJD terecht is?? Hoe lang speel je de game al? Hoe weet jij nou hoe de game gespeeld moet worden?Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:54:
[...]
Jij hebt een bepaalde verwachtingen van jezelf en die kan je kennelijk niet halen en dan ga je maar klagen op de game...
Nou succes er mee daar word je vast een betere speler van.
Ken je de uitspraak van fouten leer je? Doe er wat mee zou ik zeggen.
Hier sla je de spijker op z'n kop. Leer van elkaar, deel je ervaringen, maar blijf respectvol met elkaar communiceren. De zuurgraad is na het weekend opmerkelijk hoog en het kan niet zo zijn dat we de lijn door de rest van de week doortrekken.Bossie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
Zullen we hiermee simpelweg stoppen, dit staat echt bol van de aannames.
De gameplay heeft duidelijk zijn gebreken, maar als je echt je resultaat wilt maximaliseren dan kun je je daarop aanpassen. Dat houd ook in dat de discusse/klaagzang over de gameplay losstaat van de resultaten die je haalt.
De game heeft zeker veel verbeteringspunten, maar zodra je gaat spelen heb je dit te accepteren anders moet je simpelweg niet gaan spelen ..
We hebben nu een WL gehad, en het hele draadje is inmiddels weer zuur. Probeer het simpelweg om te draaien en gebruik dit draadje juist om te leren van de spelers die simpelweg gewoon erg goede resultaten te halen.
Ik speel Fifa al jaren, maar ik heb simpelweg het meeste progressie geboekt van de ervaringen/tips van anderen hier inclusief friendlies etc. Helaas blijven de meeste tegenwoordig simpelweg van dit draadje juist door deze terugkerende klaagzangen of discussies.
.
Iedereen heeft z'n zegje gedaan, eer aan jezelf, en weer terug naar het normale.
Welke instructies heb je Richarlison en Depay gegeven?rspoe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
Lange bal spelen op je spits werkt dan wel. Zorgen dat hij niet te hard is zodat de spits de bal kan aannemen. Want er ligt dan een heel groot gat op het middenveld waar de spits naartoe kan bewegen. Dan sluiten je middenvelders aan... En je kunt vooruit via de flanken.
Ik heb nu overigens 220k aan munten. Wil ze eigenlijk opsparen want heb een redelijk team staan. SBC's doen. En dan een goed middenveld kopen.
Sta nu met:
Richarlison - Depay
Vinicious Jr. (packed) - Paulinho - Alli (packed) - James
Marcelo - Fernandinho - Silva (otw) - Semedo (packed)
Pope
Ik vind Depay overigens tegenvallen. Mist teveel kansen vergeleken met andere spitsen.
DefaultDeVliegendeNLer schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:34:
[...]
Welke instructies heb je Richarlison en Depay gegeven?

Edit: Richarlison heeft wel Hunter chem. En Depay Hawk.
[ Voor 13% gewijzigd door rspoe op 19-10-2020 10:38 ]
Misschien Memphis als valse spitsrspoe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:35:
[...]
Default![]()
Edit: Richarlison heeft wel Hunter chem. En Depay Hawk.
https://www.twitch.tv/videos/775052773?t=00h05m35s
Echt raar. Ik speel een potje. Die gast drukt op pauze en is er half niet. Moeten jullie zien wanneer de game op pauze gaat....?
En hier sla jij dus de plank mis. Ik heb nergens hier geklaagd dat ik verloren heb door de game en niet door mijn niveau/tegenstander. Ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan dat hier mensen zijn die zeggen dat klagen over de game niet mag omdat je niet goed genoeg bent.fifanoob schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:31:
[...]
En hier sla jij dus de plank mis. Want hoe kan jij bepalen dat het ALTIJD terecht is?? Hoe lang speel je de game al? Hoe weet jij nou hoe de game gespeeld moet worden?
Jij hebt een bepaalde verwachtingen van jezelf en die kan je kennelijk niet halen en dan ga je maar klagen op de game...
Nou succes er mee daar word je vast een betere speler van.
Ken je de uitspraak van fouten leer je? Doe er wat mee zou ik zeggen.
Ik speel dit spel al sinds de 1e versie van FIFA en dat is compleet niet te vergelijken met hoe het nu gaat. Dus ook jij probeert stoer te doen dat je zo geweldig bent en ook jij vind niet dat mensen mogen klagen.
Er zijn zat mensen die het spel ook al super lang spelen maar gewoon niet een bepaald niet kunnen aantikken door wat voor reden dan ook. Mogen die dan ook niet klagen?
Er zitten in dit spel gewoon nog zat belachelijke dingen en je kan echt door een glitch/bug een potje verliezen. Als je goed genoeg bent om het op te vangen dan valt het niet op. Maar als je in een gelijkwaardig potje zit en je tegenstander scoort door zo'n situatie dan heb je kans dat je er door verliest.
Dus hoe beter je bent hoe minder je het merkt in je resultaten. Zelfs als je de "pro's" ziet streamen dan hoor je precies dezelfde klachten over zulk soort situaties. Maar die winnen alsnog hun potjes. Dus die klagen achteraf minder, dat is het zelfde met sommige mensen hier.
Maar die mensen hier gaan dan andere "aanvallen" door te zeggen dat ze pas mogen klagen als ze goed genoeg zijn.
Voorlopig win ik bijna al m'n Rivals potjes omdat ik zat te kutten met m'n team/tactiek tijdens de placements, dus mijn plafond nog niet bereikt heb qua Rivals divisies en ik merk gewoon dat er nog zoveel shit zit in de game waardoor ik zou kunnen verliezen, ware het niet dat ik vrij vaak het recht kan trekken omdat ik nog onder mijn niveau speel/speelde, dus echt klagen over die dingen zal je mij (nog) niet zien doen.
Joh droog je tranen en hou er nou maar over opTerranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
En hier sla jij dus de plank mis. Ik heb nergens hier geklaagd dat ik verloren heb door de game en niet door mijn niveau/tegenstander. Ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan dat hier mensen zijn die zeggen dat klagen over de game niet mag omdat je niet goed genoeg bent.
Ik speel dit spel al sinds de 1e versie van FIFA en dat is compleet niet te vergelijken met hoe het nu gaat. Dus ook jij probeert stoer te doen dat je zo geweldig bent en ook jij vind niet dat mensen mogen klagen.
Er zijn zat mensen die het spel ook al super lang spelen maar gewoon niet een bepaald niet kunnen aantikken door wat voor reden dan ook. Mogen die dan ook niet klagen?
Er zitten in dit spel gewoon nog zat belachelijke dingen en je kan echt door een glitch/bug een potje verliezen. Als je goed genoeg bent om het op te vangen dan valt het niet op. Maar als je in een gelijkwaardig potje zit en je tegenstander scoort door zo'n situatie dan heb je kans dat je er door verliest.
Dus hoe beter je bent hoe minder je het merkt in je resultaten. Zelfs als je de "pro's" ziet streamen dan hoor je precies dezelfde klachten over zulk soort situaties. Maar die winnen alsnog hun potjes. Dus die klagen achteraf minder, dat is het zelfde met sommige mensen hier.
Maar die mensen hier gaan dan andere "aanvallen" door te zeggen dat ze pas mogen klagen als ze goed genoeg zijn.
Voorlopig win ik bijna al m'n Rivals potjes omdat ik zat te kutten met m'n team/tactiek tijdens de placements, dus mijn plafond nog niet bereikt heb qua Rivals divisies en ik merk gewoon dat er nog zoveel shit zit in de game waardoor ik zou kunnen verliezen, ware het niet dat ik vrij vaak het recht kan trekken omdat ik nog onder mijn niveau speel/speelde, dus echt klagen over die dingen zal je mij (nog) niet zien doen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Goeie quote heb je op je profiel: 29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."xavento schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Joh droog je tranen en hou er nou maar over op
Dat is iets wat EA totaal niet doet. Maar zodra er mensen zijn die erover klagen dan ga je reageren zoals je nu doet. Super man, geweldige bijdrage weer.
Het gaat me om het eindeloze kattengejank wat elk jaar weer terug komt. Stel je niet zo aan man.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Goeie quote heb je op je profiel: 29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Dat is iets wat EA totaal niet doet. Maar zodra er mensen zijn die erover klagen dan ga je reageren zoals je nu doet. Super man, geweldige bijdrage weer.
Als het ruk is ga dan wat anders spelen of koop een tuinkabouter, kun je daar lekker tegen aan staan klagen.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Nee ik reageerde op het feit dat jij zei dat het geklaag altijd terecht zou zijn.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
En hier sla jij dus de plank mis. Ik heb nergens hier geklaagd dat ik verloren heb door de game en niet door mijn niveau/tegenstander. Ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan dat hier mensen zijn die zeggen dat klagen over de game niet mag omdat je niet goed genoeg bent.
"
Dat is wel heel elitair en werkelijk waar nog erger sfeerverpestend dan het geklaag op het spel. Wat overigens altijd terecht is. "
Altijd terecht. Hoe kan je dat nu al bepalen als de game pas net uit is? Hoe kan jij nou zeggen dat al het geklaag altijd terecht is. Zijn jouw woorden he.. Jij beweerd het.
Van mij mag je prima klagen. Moet iedereen zelf weten. Maar beweren dat het geklaag ALTIJD terecht is vind ik nog al een aanname. En daar reageer ik meer op.
En ik doe helemaal niet stoer, ik geef alleen aan dat wil je een beetje mee kunnen met de WL je gewoon veel ervaring moet hebben en/of veel tijd in de game moet stoppen.
Ik vind het alleen gewoon raar dat mensen klagen over bepaalde dingen terwijl ze wellicht nog geen 50% van de game beheersen. Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet mag klagen, maar dan denk ik eerder, goh focus op die andere 50% van de game.
En in het echt wint ook lang niet altijd het juiste team. De bal is rond enzo..
Nogmaals ik viel over het dat zinnetje wat ik citeerde. Die kwam bij mij over als dat al het geklaag terecht is.
Gewoon niet reageren en lekker laten doenxavento schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:06:
[...]
Het gaat me om het eindeloze kattengejank wat elk jaar weer terug komt. Stel je niet zo aan man.
Als het ruk is ga dan wat anders spelen of koop een tuinkabouter, kun je daar lekker tegen aan staan klagen.
Hier mijn team, iemand tips?
/f/image/7e2aAVz2sz7ZpanLvTyJ5aoJ.png?f=fotoalbum_large)
Tuurlijk mag je af en toe je frustratie uiten. Maar als je dit topic doorleest zie je dat de helft van de post een klaagzang is. Wat wordt gepost een handvol mensen hier.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Goeie quote heb je op je profiel: 29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ipv blijven klagen, zeg niet dat jij dit doet. Kan je ook vragen hoe je bepaalde situaties in het veld kan aanpakken.
Wat ik vaak ook niet begrijp; is dat er hier veel gesproken wordt over bepaalde taktieken van YouTubers of Reddit post. Terwijl jouw speel stijl totaal anders kan zijn.
Eigen taktiek creëren dat bij jouw speelstijl past en kijken waar de gaten vallen. Dat kan je dan weer opvangen door je taktiek iets te verfijnen.
Bijvoorbeeld: ik kan totaal geen trucjes, de enige die ik gebruik is schijn schot. Dus ik heb mijn taktiek zo ingesteld dat ik minimaal met 5/6 spelers in de aanval ga. Hierdoor kan ik er makkelijker de vrije man vinden.
Ik schrik echt van de markt, vorige week was Bale nog ruim 100k (nu50k) , Ziyech was 60k nu (25k) en vele andere spelers gewoon dik gehalveerd in waarde... dit heb ik nog nooit meegemaakt anderhalve week na release. Iemand enig idee wat er aan de hand is ?
Ja dat viel mij gisteren ook ineens op! Zat te kijken naar hazard en dacht, die gaat wel 200/300k kosten.KaasNinja schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:22:
Ik schrik echt van de markt, vorige week was Bale nog ruim 100k (nu50k) , Ziyech was 60k nu (25k) en vele andere spelers gewoon dik gehalveerd in waarde... dit heb ik nog nooit meegemaakt anderhalve week na release. Iemand enig idee wat er aan de hand is ?
85k!
Net sissoko voor 23k gesniped.KaasNinja schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:22:
Even weer klaag moment en fout van het spel
Net wl match krijg in de 48 min doelpunt tegen (was 1 min blessuretijd) krijg in de 94 min zelfde wed 1 tegen (2 min blessuretijd) en de 123 min (1 min blessuretijd) penaltys verloren
EA Als De BLESSURETIJD afgelopen is, is het afgelopen, Jesus wat erg dat weer
Net wl match krijg in de 48 min doelpunt tegen (was 1 min blessuretijd) krijg in de 94 min zelfde wed 1 tegen (2 min blessuretijd) en de 123 min (1 min blessuretijd) penaltys verloren
EA Als De BLESSURETIJD afgelopen is, is het afgelopen, Jesus wat erg dat weer
Serieus fijne spelerWulfric92 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:33:
[...]
Ja dat viel mij gisteren ook ineens op! Zat te kijken naar hazard en dacht, die gaat wel 200/300k kosten.
85k!
Wat zijn de ervaringen met Auba dit jaar?
Ik zou hem kunnen halen, maar mijn ervaringen met hem zijn gebaseerd of zijn fifa 20 kaartje terwijl hij nu high/high is ipv med\low.
Ik zou hem kunnen halen, maar mijn ervaringen met hem zijn gebaseerd of zijn fifa 20 kaartje terwijl hij nu high/high is ipv med\low.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Top! Wil hem als van gaan gebruiken met een deadeye erop! Dan gaat Dybala op de linker flank spelenTraeces schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Serieus fijne spelerHij voelt ook veel sneller aan in-game dan zijn stats aangeven
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gcanCyCxnUzk5:FFA21PS4
Hoe bevalt van Basten ? Vond hem vorige jaar als afmaker echt geweldig maar hij liep zo vaak niet in de spits.Wulfric92 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:45:
[...]
Top! Wil hem als van gaan gebruiken met een deadeye erop! Dan gaat Dybala op de linker flank spelen
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gcanCyCxnUzk5:FFA21PS4
Geen idee eigenlijk, heb hem gisteravond gekocht en nog niet mee gespeeldTraeces schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:49:
[...]
Hoe bevalt van Basten ? Vond hem vorige jaar als afmaker echt geweldig maar hij liep zo vaak niet in de spits.
Maar heb het idee dat spelers zoals hij heel goed zijn dit jaar. Lang, snel, redelijk sterk en behendig.
Immobile scoort bij mij ook aan de lopende band.
Edit:
Eerste wedstrijd met van Basten, 5-0 gewonnen en 4 doelpunten van van Basten
Alles wat hij raakt is een goal! En voelt hij voelt veel behendiger aan dan vorig jaar!
[ Voor 16% gewijzigd door Wulfric92 op 19-10-2020 12:13 ]
Door sparen, of er mee gaan traden. Waarin traden? sorry dat weet ik ook niet. Maar je team is redelijk in balans. Je zou wel wat kunnen aanpassen maar ik zou wachten tot je echt aanpassingen zou kunnen doen die je ook daadwerkelijk merkbaar verder zou brengen. En ik betwijfel of dat met 35k lukt.Markvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:50:
[Afbeelding]
Iemand nog tips heb ong 35 k nog
Ziyech handig of..
Ik ben hem aan het uittesten met Werner samen in de spits. De Bruyne erachter en Sterling en Salah aan de zijkanten.Bossie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:44:
Wat zijn de ervaringen met Auba dit jaar?
Heb net Van Dijk tradable gekregen uit de 500 afrondingsdoelstelling!
Denk oprecht dat veel dure spelers nu goedkoop zijn omdat er geen fitnesskaartjes meer zijn. Zie geen andere reden eigenlijk.
Wat ik net toch heb meegemaakt. Ederson, keeper met zo'n beetje de beste uittrap uit het spel schiet een lange bal uit. Schiet pardoes tegen de spits aan en krijg je hier een tegengoal door. Nog nooit meegemaakt.
Wat ik net toch heb meegemaakt. Ederson, keeper met zo'n beetje de beste uittrap uit het spel schiet een lange bal uit. Schiet pardoes tegen de spits aan en krijg je hier een tegengoal door. Nog nooit meegemaakt.
Ik vind Gabriel Jesus in de spits top, en die past mooi in je team naast TexeiraMarkvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:50:
[Afbeelding]
Iemand nog tips heb ong 35 k nog
Ziyech handig of..
Goeie tipThomas18GT schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
Ik vind Gabriel Jesus in de spits top, en die past mooi in je team naast Texeira
Ik had Richardlison voor zijn 5 weakfoot
Is Jesus zoveel beter?
Vind Richardlison wel redelijk
En texiera is echt een aanrader
Uit de SBC reward (goud 1) de gouden Timo Werner gekregen, toch weer 260k rijker 
Tot nu toe 2 ml coins op de bank, 24k fifa points in het begin en met de packluck best al heel wat kunnen traden. Kijk ook erg uit naar de Totw als daar werner in zit ben ik spekkoper met 2x otw werner....
Tot nu toe 2 ml coins op de bank, 24k fifa points in het begin en met de packluck best al heel wat kunnen traden. Kijk ook erg uit naar de Totw als daar werner in zit ben ik spekkoper met 2x otw werner....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik vind Jesus inderdaad een heel stuk beter, had hem ook samen met Texeira, speelt heel goed wat mij betreft.Markvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Goeie tip
Is Jesus zoveel beter?
Ik had Richarlison, maar heb nu Jesus in zijn plaats. Eigenlijk zijn het 2 heel verschillende spitsen. Richarlison is een wat statische spits,maar ramt ze wel van alle hoeken en standen er in. Jesus is veel beweeglijker en ook sneller. Ik heb ook wel een voorkeur voor Jesus. Die is toch een stuk completer.Markvd1984 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Goeie tip
Is Jesus zoveel beter?
Laat even weten hoe die speelt 😂rspoe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:30:
Aguero voor 80k ook maar gesniped. Goede vervanger voor Depay
Zilver 2 gehaald, meer zat er echt niet
Heb gewoob nog geen sterk genoeg team als ik kijk naar iedereen die of salah of martial of werner hebben is het best lastig zo
Heb gewoob nog geen sterk genoeg team als ik kijk naar iedereen die of salah of martial of werner hebben is het best lastig zo
Heb jij er al ervaringen mee?
Net een pot gedaan. Goede dribbel in de 16, sterk aan de bal. Werkt goed af. Goede looplijnen. Ik probeerde vanuit elke hoek te schieten, maar dat werkt ook bij hem niet
Wil hem deze week gaan testen.rspoe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Net een pot gedaan. Goede dribbel in de 16, sterk aan de bal. Werkt goed af. Goede looplijnen. Ik probeerde vanuit elke hoek te schieten, maar dat werkt ook bij hem nietDus je moet je nog steeds goed positioneren. Maargoed het was slechts 1 pot. 80k is natuurlijk nog steeds wel wat geld...
Alright, goud 3 is weer het doel nu. Moet ik nog 2x winst hebben in 6 wedstrijden. Dat moet te doen zijn. Krijg nu ook meer tegenstanders van mijn niveau lijkt het. Heb ook mijn hele tactiek opgegooid en licht geïnspireerd op de tactic van dhtekkz. 4231, maar wel de verdediging hoger dan voorheen. Speel dus opvallend genoeg aanvallender dan eerst en krijg nu wedstrijden met 2 a 3 doelpunten in totaal. Bevalt me veel beter.
voor de mensen die wl spelen en alle 30 potten doet, besef wel dat je daarna niet meer omhoog kan in rang in rivals. Aangezien je daar nu maar max 30 potten mag spelen en je wl potjes meetellen.
Aguero was mijn eerste echte aankoop en heb hem de eerste twee weken icm Kane gebruikt.rspoe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Net een pot gedaan. Goede dribbel in de 16, sterk aan de bal. Werkt goed af. Goede looplijnen. Ik probeerde vanuit elke hoek te schieten, maar dat werkt ook bij hem nietDus je moet je nog steeds goed positioneren. Maargoed het was slechts 1 pot. 80k is natuurlijk nog steeds wel wat geld...
Gebruik hem als linkerspits en hij scoort simpelweg meer dan Son die ik als rechterspits heb.
Heerlijke dribbel en zijn chip-shot naar de verre hoek je vanaf links de 16 ingaat is een cheatcode
Van Basten 89 is echt een aanrader! 7 wedstrijden,14 doelpunten en 4 assists.
Heel sterk aan de bal, schieten is scoren
en voelt heel behendig aan!
Heel sterk aan de bal, schieten is scoren
Misschien is dat een leukere optie dan de drie OTW spelers die ik nu heb.Wulfric92 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:28:
Van Basten 89 is echt een aanrader! 7 wedstrijden,14 doelpunten en 4 assists.
Heel sterk aan de bal, schieten is scorenen voelt heel behendig aan!
Vorig jaar ook veel potjes mee gespeeld omdat hier hem tipte.
Goud 2 behaald. Goede start (6 × winst), dramatisch vervolg (circa 10 x op rij verloren) en nette afsluiting (~11 van de 14 gewonnen).
Lessen die ik hieruit trok:
- Minder nadrukkelijk loeren op dé killerpass, omdat je dan voorspelbaar wordt voor de tegenstander. Ik kan beter loeren op de talloze opties die niet tot balverlies leiden (vooral vrije ruimtes inlopen) en geduldig kansen afwachten.
- Tegenstanders hebben vaak bepaalde standaard-reflexen. Waar de keeper de bal naartoe schiet, wanneer een verdediger hapt, of een buitenspeler graag naar binnen kapt of niet, etc. Deze reflexen tonen ook een bepaald karakter aan. Als je deze kent, kun je daarop inspelen.
- De tactieken van Nealguides zuigen. Hij publiceert dit jaar om de 3 dagen een nieuwe ultra meta superduper ultratactiek, en trekt daarmee ongetwijfeld veel reclameinkomsten binnen, maar het werkt voor geen meter. Vorig jaar publiceerde hij slechts 1 of 2 tactieken waar je echt wat aan had. Met een zelfbedachte tactiek (4231, niet te aanvallend, veel instellingen op standaard) boekte ik veel betere resultaten.
Lessen die ik hieruit trok:
- Minder nadrukkelijk loeren op dé killerpass, omdat je dan voorspelbaar wordt voor de tegenstander. Ik kan beter loeren op de talloze opties die niet tot balverlies leiden (vooral vrije ruimtes inlopen) en geduldig kansen afwachten.
- Tegenstanders hebben vaak bepaalde standaard-reflexen. Waar de keeper de bal naartoe schiet, wanneer een verdediger hapt, of een buitenspeler graag naar binnen kapt of niet, etc. Deze reflexen tonen ook een bepaald karakter aan. Als je deze kent, kun je daarop inspelen.
- De tactieken van Nealguides zuigen. Hij publiceert dit jaar om de 3 dagen een nieuwe ultra meta superduper ultratactiek, en trekt daarmee ongetwijfeld veel reclameinkomsten binnen, maar het werkt voor geen meter. Vorig jaar publiceerde hij slechts 1 of 2 tactieken waar je echt wat aan had. Met een zelfbedachte tactiek (4231, niet te aanvallend, veel instellingen op standaard) boekte ik veel betere resultaten.
Oke, dat wist ik niet! Dank voor de tip. Alleen jammer dat ik nu al mijn 30 potjes WL heb gespeeld. Maar stijgt je Rivals rang nog wel mee met je WL potjes dan?fifanoob schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:04:
voor de mensen die wl spelen en alle 30 potten doet, besef wel dat je daarna niet meer omhoog kan in rang in rivals. Aangezien je daar nu maar max 30 potten mag spelen en je wl potjes meetellen.
Nou even mijn '2-cents' na de WL.
Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik vooral veel te slecht ben in Fifa 21 qua verdedigen, en ik qua pace/fysiek het vaak moet afleggen in de verdediging.
Ben elke Fifa ongeveer gold 1-2 speler, met uitschieter naar Elite (2x), maar heb nog 2 potjes om g3 te halen en ik vraag het me ten zeerste af.
Gebeuren best wat rare dingen hier en daar en hoop dat er nog het een en ander gepatched wordt.. Maar goed, wat moet je ook verwachten. Zoals gezegd heb ik geen zin om veel te klagen en zal veel liggen aan mijn brakke spel en het ontbrekende skills. Vind overigens dat de focus minder mag komen te liggen op pace.
Hoe komt iedereen aan die wereld teams trouwens
. Misschien zelf ook maar geld in pompen. Want Ben Yedder, Rashford, Mbappe etc lijken wel alsof ze gratis worden uitgedeeld.
Ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik vooral veel te slecht ben in Fifa 21 qua verdedigen, en ik qua pace/fysiek het vaak moet afleggen in de verdediging.
Ben elke Fifa ongeveer gold 1-2 speler, met uitschieter naar Elite (2x), maar heb nog 2 potjes om g3 te halen en ik vraag het me ten zeerste af.
Gebeuren best wat rare dingen hier en daar en hoop dat er nog het een en ander gepatched wordt.. Maar goed, wat moet je ook verwachten. Zoals gezegd heb ik geen zin om veel te klagen en zal veel liggen aan mijn brakke spel en het ontbrekende skills. Vind overigens dat de focus minder mag komen te liggen op pace.
Hoe komt iedereen aan die wereld teams trouwens
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hmm, Auba is het voor mij niet. Hij is erg snel, maar mist soms gemakkelijke kansen. Werner is wat mij betreft veel clinischer voor de goal. Son, Yedder IF, Van Basten staan nu op mijn lijstje._Uploader_ schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:08:
[...]
Ik ben hem aan het uittesten met Werner samen in de spits. De Bruyne erachter en Sterling en Salah aan de zijkanten.
Heb net Van Dijk tradable gekregen uit de 500 afrondingsdoelstelling!
Verder Lucas in een gold upgrade pak gekregen. Ik denk erover na om Auba en Salah te verkopen en een spits weer te kopen.
Spelen jullie trouwens met twee verdedigende middenvelders of met 1 cdm en 1 cm? Heb nu Partey OTW en De Bruyne tradable en Allan untradable op de bank. Mijn formatie is nu 442, misschien dat ik 4231 of 4312 weer eens uitprobeer hoewel de 41212 aanvallend ook erg leuk is. Kante is denk ik de vervanger van Partey, past beter in mijn team en geeft Varane 10 chem.
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 19-10-2020 16:56 ]
Verklaring van de huidige situatie van de market
ik speel er mee, had in het begin een serie A team, nu is hij vaste invaller.gaizka schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:19:
Haal net Griezmann uit miijn pre order pakketje, toch weer zo'n 90k!
Denk dat ik mijn Lozano ga upgraden naar zijn IF versie, zijn er mensen hier die met IF Lozano spelen?
Er komt mogelijk deze week een SIF (85!
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Iemand nog trading tips? Is bijna onmogelijk om ergens munten mee te verdienen op ‘t moment qua transfermarkt...
Bayern spelers kopen voor de komende Champions League SBC. Ik heb er honderd klaar staan allemaal gekocht tussen de 800 en 1400 coins. hopelijk morgen een leuke winst met de UEFA marque Match-up. blijft gokken heMauT86 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:15:
Iemand nog trading tips? Is bijna onmogelijk om ergens munten mee te verdienen op ‘t moment qua transfermarkt...
ja, je krijgt gewoon 400 rivals punten per wl potje. Dus kom je op 12000 uit als je alle 30 potten speelt. Maar daarmee zijn ook je 30 potjes rivals dus verkekenMadMoody schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Oke, dat wist ik niet! Dank voor de tip. Alleen jammer dat ik nu al mijn 30 potjes WL heb gespeeld. Maar stijgt je Rivals rang nog wel mee met je WL potjes dan?
Dat klinkt weer als eenmaal kwalificeren waarna Rivals genegeerd kan worden.fifanoob schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:21:
[...]
ja, je krijgt gewoon 400 rivals punten per wl potje. Dus kom je op 12000 uit als je alle 30 potten speelt. Maar daarmee zijn ook je 30 potjes rivals dus verkeken
Objectives zullen dan wel weer voornamelijk in Rivals zijn.
Met 32 clubs inderdaad een gokZodiacBomber schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Bayern spelers kopen voor de komende Champions League SBC. Ik heb er honderd klaar staan allemaal gekocht tussen de 800 en 1400 coins. hopelijk morgen een leuke winst met de UEFA marque Match-up. blijft gokken he
Als je verdediger dit doet, dan mag je toch wel een beetje mopperen op het spel?
Zeker als je tegenstander daarna ook nog eens in de 93e minuut gelijk maakt (terwijl er maar 2 minuten extra speeltijd waren...)
Zeker als je tegenstander daarna ook nog eens in de 93e minuut gelijk maakt (terwijl er maar 2 minuten extra speeltijd waren...)
Dit gebeurd me echt regelmatig... Vooral m'n CB's hebben er een handje van...MadMoody schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:35:
Als je verdediger dit doet, dan mag je toch wel een beetje mopperen op het spel?![]()
[YouTube: FIFA 21 - Nice defending?]
Op welke manier heb je dit terug gekeken?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Iets groot risico haha..ZodiacBomber schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Bayern spelers kopen voor de komende Champions League SBC. Ik heb er honderd klaar staan allemaal gekocht tussen de 800 en 1400 coins. hopelijk morgen een leuke winst met de UEFA marque Match-up. blijft gokken he
Iemand die mij met enige mate van zekerheid kan vertellen of een RQ in WL nou wel of niet meetelt voor je loss/win ratio.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op mijn werk maar eens begonnen met de nations sbc. Komt Keane 88 eruit lopen. Eerste icon voor mij ooit🙌
Vanochtend 3x Ziyech opgepikt voor 25k en hopen dat ie voor meer verkoopt donderdag/vrijdagMauT86 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:15:
Nou goud 3 is binnen. Had nog 2 potjes over zelfs. Prima zo. Voor een eerste keer in de nieuwe editie was het niveau wel hoog hoor. Hopelijk volgende keer wat in balans zodat ik een gooi kan doen op goud2 of goud1 dit jaar.
Huidige team, tactics en instructies staan voorlopig goed. Je moet alleen accepteren dat je er altijd uitgerend wordt door die pace-spelers. Gewoon vaker scoren dan zij.
Oh en ben yedder is weer een vreselijke speler om tegen je te hebben trouwens. Maar ik vertik het om hem zelf te halen, heb helemaal niets met hem.
Huidige team, tactics en instructies staan voorlopig goed. Je moet alleen accepteren dat je er altijd uitgerend wordt door die pace-spelers. Gewoon vaker scoren dan zij.
Oh en ben yedder is weer een vreselijke speler om tegen je te hebben trouwens. Maar ik vertik het om hem zelf te halen, heb helemaal niets met hem.
Je merkt het zo goed als je tegenstander "drukken zetten met hele team" aan zet he, ineens raken je spelers in paniek als ze de bal krijgen, en zie je de vaagste passes voorbij komen.
Na de wedstrijden kan je de herhalingen toch terugzien? Als je op de PS4 dat doet kan je ook op het linkerpookje (of rechter, weet ik ff niet uit mijn hoofd) drukken om de herhaling af te spelen. Daar kan je ook de camera veranderen.kw_nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:47:
[...]
Dit gebeurd me echt regelmatig... Vooral m'n CB's hebben er een handje van...
Op welke manier heb je dit terug gekeken?
Goud 3 is binnen en vindt het wel mooi geweest voor de eerste WL met nog 7 wedstrijden te gaan.
In het begin van Fifa 21 had ik het idee dat het een vooruitgang was tov de vorige Fifa, helaas is de voorlopige conclusie op dit moment dat de paar verbeteringen die erin zitten niet opwegen tegen de nadelen.
Zoals vaak genoeg is genoemd is pace veel te sterk deze Fifa. Spelers die een strakke bal langs de lijn geven op een snelle buitenspeler, die vervolgens in 1 rechte lijn op het doel af rent en een open schietkans krijgt. Het vergt zo weinig skill maar is deze Fifa zo effectief. Een bijkomend nadeel is dat bijna elke speler met 10 man achterin hangt om op de counter te loeren, dat maakt het erg lastig om door de verdediging heen te combineren.
Er zitten naar mijn gevoel ook veel meer inconsistenties in het spel, zowel bij schoten, overtredingen, etc. Het voelt nog meer dan vorige Fifa dat wedstrijden door willekeur beslist worden. Je moet al echt vele malen beter dan je tegenstander zijn, om te garanderen dat je niet verliest door van die random momenten.
In het begin van Fifa 21 had ik het idee dat het een vooruitgang was tov de vorige Fifa, helaas is de voorlopige conclusie op dit moment dat de paar verbeteringen die erin zitten niet opwegen tegen de nadelen.
Zoals vaak genoeg is genoemd is pace veel te sterk deze Fifa. Spelers die een strakke bal langs de lijn geven op een snelle buitenspeler, die vervolgens in 1 rechte lijn op het doel af rent en een open schietkans krijgt. Het vergt zo weinig skill maar is deze Fifa zo effectief. Een bijkomend nadeel is dat bijna elke speler met 10 man achterin hangt om op de counter te loeren, dat maakt het erg lastig om door de verdediging heen te combineren.
Er zitten naar mijn gevoel ook veel meer inconsistenties in het spel, zowel bij schoten, overtredingen, etc. Het voelt nog meer dan vorige Fifa dat wedstrijden door willekeur beslist worden. Je moet al echt vele malen beter dan je tegenstander zijn, om te garanderen dat je niet verliest door van die random momenten.
Eens.... de keren dat ik verlies door zo'n lange kut bal op Rashford/Martial/Mbappe of noem t maar opmar101 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:09:
Goud 3 is binnen en vindt het wel mooi geweest voor de eerste WL met nog 7 wedstrijden te gaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Had ik ook een paar keer in het begin. Speel nu altijd direct terug op de keeper zonder de bal aan te nemen.MadMoody schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:35:
Als je verdediger dit doet, dan mag je toch wel een beetje mopperen op het spel?![]()
[YouTube: FIFA 21 - Nice defending?]
Iemand hier die ook een la liga team heeft en een tip heeft voor een spits (budget 50K)?
Hangt er vanaf wat voor type spits je fijn vindt om mee te spelen. Zelf ik heb een hybrid team met een deel La Liga en heb Joao Felix in de spits staan. Ben zelf tevreden met hem, fijne dribbelaar en scoort makkelijk, maar wordt ook wel relatief makkelijk van de bal gezet, dus de duels proberen te vermijden met hem.jsper schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:13:
Iemand hier die ook een la liga team heeft en een tip heeft voor een spits (budget 50K)?
Voor de volgende WL wil ik mijn team omgooien en Inaki Williams uitproberen, heb altijd veel moeite met hem als mijn tegenstander hem in de spits heeft lopen. Erg snel, sterk aan de bal, en je merkt weinig van zijn 2* weakfoot. Hij heeft al een paar keer met links tegen me gescoord.
Handig om mis aan te geven wie ik nu heb.mar101 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:27:
[...]
Hangt er vanaf wat voor type spits je fijn vindt om mee te spelen. Zelf ik heb een hybrid team met een deel La Liga en heb Joao Felix in de spits staan. Ben zelf tevreden met hem, fijne dribbelaar en scoort makkelijk, maar wordt ook wel relatief makkelijk van de bal gezet, dus de duels proberen te vermijden met hem.
Voor de volgende WL wil ik mijn team omgooien en Inaki Williams uitproberen, heb altijd veel moeite met hem als mijn tegenstander hem in de spits heeft lopen. Erg snel, sterk aan de bal, en je merkt weinig van zijn 2* weakfoot. Hij heeft al een paar keer met links tegen me gescoord.
Mijn opstelling is: 41212(2)
Met nu in de spits Williams (deze speelt top), Felix als cam (ook aanrader) en carrasco als anders spits maar die wil ik graag gewisseld hebben.
Vraagje , ik speel zelf met kante maar vind hem zo passief verdedigen.
Nu kwam ik net 2x achter elkaar kante tegen en die verdedigd mega agressief. Mijn kante staat ook op agressief verdedigen maar doet dit totaal niet.
Iemand de oplossing ?
Nu kwam ik net 2x achter elkaar kante tegen en die verdedigd mega agressief. Mijn kante staat ook op agressief verdedigen maar doet dit totaal niet.
Iemand de oplossing ?
Team press of de tegenstander gebruikt een van de pressure defensive tacticsTraeces schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
Iemand de oplossing ?
Toch altijd een lichte teleurstelling als je 19.00 inlogt en er is niks, ook geen simpele SBC, toegevoegd. Al zullen ze het druk zat hebben op het hoofdkantoor met toch wel redelijke fouten en glitches die ze hebben.
misschien je algemene instellingen in tactics?Traeces schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
Iemand de oplossing ?
Zit misschien op het randje van je budget, maar ik zou dan voor Ousmane Dembele gaan. Zelf heb ik hem op CAM staan, hij doet het daar fantastisch, op dit moment mijn favoriete speler voorin. Een Deadeye chemstyle past het beste bij hem, daarmee worden zijn zwakke punten goed verbeterd.jsper schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
Handig om mis aan te geven wie ik nu heb.![]()
Mijn opstelling is: 41212(2)
Met nu in de spits Williams (deze speelt top), Felix als cam (ook aanrader) en carrasco als anders spits maar die wil ik graag gewisseld hebben.
Ik zou dan Joao Felix naar de spits verplaatsen en Ousmane Dembele op CAM.
[ Voor 5% gewijzigd door mar101 op 19-10-2020 20:41 ]
Ja zit er aan te denken. Maar twijfel door de market crashes...mar101 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:38:
[...]
Zit misschien op het randje van je budget, maar ik zou dan voor Ousmane Dembele gaan. Zelf heb ik hem op CAM staan, hij doet het daar fantastisch, op dit moment mijn favoriete speler voorin. Een Deadeye chemstyle past het beste bij hem, daarmee worden zijn zwakke punten goed verbeterd.
Ik zou dan Joao Felix naar de spits verplaatsen en Ousmane Dembele op CAM.
Sinds hij maar 83 is lijkt me het een speler die binnenkort ook snel zijn waarde verliest.
Echt ze mogen zsm stoppen met niet geven van rode kaarten. Een doorgebroken speler neerhalen en dan maar geel krijgen. Wie verzint dat...
Had af geprobeerd al voordat ik het had gelezen , maar dat was het inderdaad fout bij druk tegenstander en hij is ineens wel enorm fel.Bossie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:37:
[...]
Team press of de tegenstander gebruikt een van de pressure defensive tactics
Dit is echt absurd idd, vorige FIFA's kreeg je voor van alles rood en nu alleen als je een moord pleegt.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:57:
Echt ze mogen zsm stoppen met niet geven van rode kaarten. Een doorgebroken speler neerhalen en dan maar geel krijgen. Wie verzint dat...
Als iemand aan de noodrem trekt, dan moet ie ook gestraft worden. Want een vrije trap scoren is echt een stuk lastiger dan een 1 op 1(voor mij dan iig). Nu is het vaak geen goal en geen straf. Zelf durf ik het niet te doen zo'n handrem omdat ik bang ben dat ik toch weer wel een rode kaart krijgjoostmakaay schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Dit is echt absurd idd, vorige FIFA's kreeg je voor van alles rood en nu alleen als je een moord pleegt.
Goud 3 binnen. Nog 8 wedstrijden over vind mooi geen zin om nog tot 12 uur door te gaan
vandaag ook te gehaast gespeeld omdat ik veel te veel wedstrijden nog moest spelen.
Met die pressie op de tegenstander spelen speelt toch een stuk fijner. Me cdm,s zetten nu tenminste druk past een stuk beter bij me speelstyle.
Met die pressie op de tegenstander spelen speelt toch een stuk fijner. Me cdm,s zetten nu tenminste druk past een stuk beter bij me speelstyle.
Ik had een taaie WL, vandaag ging gelukkig wel redelijk, uiteindelijk maar stoppen bij silver 1.
Veel spelers klagen er hier over, maar ik vind de pace weer een verademing. Met name vorig jaar altijd tegenstanders die voor de goal liepen te draaien en te pielen, en dan uiteindelijk maar loeren op een schot in de korte hoek.
De oude tijden van Agbonlahor zijn terug! Ik heb vanavond Troare en Sterling voorin gezet, met Vardy er tussen in een 4321 formatie. Als settings die van de "agressieve" 41212 en het draait weer als een tiet. Kan ook eindelijk weer als vanouds de lange hoek in knallen!
Kortom, niets meer aan doen!
Veel spelers klagen er hier over, maar ik vind de pace weer een verademing. Met name vorig jaar altijd tegenstanders die voor de goal liepen te draaien en te pielen, en dan uiteindelijk maar loeren op een schot in de korte hoek.
De oude tijden van Agbonlahor zijn terug! Ik heb vanavond Troare en Sterling voorin gezet, met Vardy er tussen in een 4321 formatie. Als settings die van de "agressieve" 41212 en het draait weer als een tiet. Kan ook eindelijk weer als vanouds de lange hoek in knallen!
Kortom, niets meer aan doen!
Klopt idd had net ook een wedstrijd waarbij ik 1-0 achter kom en de tegenstander mij 2 keer onderuit kegelt terwijl ik duidelijk 1 op 1 ging, 2 keer een gele kaart voor 2 verschillende spelers van hem dus hij kon gewoon met 11 man verder, gelukkig maakte ik in de 88e minuut nog gelijk en trok ik hem in de verlenging nog over de streep. Maar sommige spelers halen je nu gewoon opzettelijk onderuit als je 1 op 1 gaat omdat ze weten dat je toch alleen geel krijgt.Terranova schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:57: