Hoe is de 80 kaart van Saint maxim? Iemand ervaring mee om jota te vervangen?
Ik geef het niet snel op, maar 4x winst en 14x verlies maakt het er niet makkelijker op.fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:44:
[...]
ik switch heel veel van speler met mijn rechterstick ( ps4 ) wellicht kan je het daarmee verbeteren.
Bedankt voor je tips in ieder geval.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en filmpjes gekeken met tips, etc. Maar het helpt nog weinig. Dus mijn conclusie is dat ik er geen reet meer van bak sinds deze Fifa. Ik krijg deze versie de gameplay maar niet onder controle.
Ik denk dat ik me ook eens wat meer in de offline dingen ga verdiepen. Die liet ik normaal altijd links liggen. Maar als online niks meer lukt, dan moet het maar.
Als tegenstander iemand tussen jouw en de goal heeft staan sowieso in ieder geval niet normaal schieten als je schiet. Zoals Fifanoob aangeeft, kun je dan beter alsnog een extra actie of pass doen om iemand echt vrij te spelen.MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:38:
[...]
Het gekke is: na die wedstrijd van die filmpjes win ik 2x vrij eenvoudig (en slechts 1 tegendoelpuntje).
Verdiep je ook eens in de verschillende type schoten tijdens offline zodat je gaat aanvoelen wat je wanneer het beste kan toepassen (laatste schot na de breedte pass zou ik bijvoorbeeld finesse naar de verre hoek doen.
Daarnaast, probeer juist in de combinaties op of in de 16 om een schot op te zetten, deze met double-taps de bal te geven. De bal krijgt dan een lichte chip waardoor hij vaak niet door een verdediger word gestopt itt normale pass en de ontvanger kan dan vaak meteen een volley doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is dat in de wl of gewoon rivals? Ik zelf speel praktisch niet offline. Je leert het meest tegen online spelers. Ik zou dan gewoon rivals blijven spelen.MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Ik geef het niet snel op, maar 4x winst en 14x verlies maakt het er niet makkelijker op.
Bedankt voor je tips in ieder geval.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en filmpjes gekeken met tips, etc. Maar het helpt nog weinig. Dus mijn conclusie is dat ik er geen reet meer van bak sinds deze Fifa. Ik krijg deze versie de gameplay maar niet onder controle.
Ik denk dat ik me ook eens wat meer in de offline dingen ga verdiepen. Die liet ik normaal altijd links liggen. Maar als online niks meer lukt, dan moet het maar.
Nieuwe team:

Niet verkeerd voordat bedrag
.

Niet verkeerd voordat bedrag
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Dank je Bossie, ik ga eens wat dingen uitproberen van jullie tips.
Wat ik als schreef, ik geef het niet gauw op, maar begin nu wel een beetje moedeloos te worden.
Wat ik als schreef, ik geef het niet gauw op, maar begin nu wel een beetje moedeloos te worden.
Ik speel veel Rivals, en nu dus de WL. Rivals gaat wel iets beter, want dat is toch iets makkelijker.fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Is dat in de wl of gewoon rivals? Ik zelf speel praktisch niet offline. Je leert het meest tegen online spelers. Ik zou dan gewoon rivals blijven spelen.
ziet er goed uit, hoe speelt Kramaric?Koning-Admiraal schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:05:
Nieuwe team:
[Afbeelding]
Niet verkeerd voordat bedrag.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Je hoeft alleen maar naar zijn stats te kijken om te weten dat het een geweldige spits ispeeweeherman schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
ziet er goed uit, hoe speelt Kramaric?
Is de SBC dus waard. Heb m zelf 82 in de spits maar krijg mn SBC maar niet rond voor zijn 86 kaart😂Koning-Admiraal schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:19:
[...]
Je hoeft alleen maar naar zijn stats te kijken om te weten dat het een geweldige spits is. Is zo goed voor het doel.
Twente komt eraan!
Hier ook weer een kleine update aan mijn team met de komst van Brandt. Naast Kramaric nog Haaland 10 wedstrijden on loan.
Nou maar eens kijken naar de volgende uitbreiding. Gnabry, Coman of langer sparen voor een vaste Haaland. Daarnaast zou de andere Mendy op LB ook wel fijn zijn. Staat iig vast dat Reus nog moet komen.
Nou maar eens kijken naar de volgende uitbreiding. Gnabry, Coman of langer sparen voor een vaste Haaland. Daarnaast zou de andere Mendy op LB ook wel fijn zijn. Staat iig vast dat Reus nog moet komen.
:strip_exif()/f/image/Xx6Nuk9NvemgSVZm12GSfkbV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door JoteW op 18-10-2020 13:25 ]
Twente komt eraan!
Geen idee wat er aan de hand is in WL, maar ben het even kwijt. Iedereen wandelt door mijn verdediging en ik vecht tegen de muur aan de andere kant. Welke tactiek wordt er dan gebruikt door de tegenstander? Terugvallen, diepte 1?
Ik snap er helemaal niks meer van... Misschien val ik ongeduldig aan, waardoor er gaten vallen in mijn verdediging? Alle tips zijn welkom :-).
Ik snap er helemaal niks meer van... Misschien val ik ongeduldig aan, waardoor er gaten vallen in mijn verdediging? Alle tips zijn welkom :-).
Zie mijn eerdere bericht en de reacties daarop ;-)Casual_T schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:44:
Geen idee wat er aan de hand is in WL, maar ben het even kwijt. Iedereen wandelt door mijn verdediging en ik vecht tegen de muur aan de andere kant. Welke tactiek wordt er dan gebruikt door de tegenstander? Terugvallen, diepte 1?
En zo slecht als bij mij zal het niet gaan (4x winst en 16x verlies)
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 18-10-2020 14:02 ]
WL is waarschijnlijk wel wat zwaarder de eerste week.
nog genoeg mensen die nog niet genoeg punten hadden om zich in te schrijven.
Daarnaast is WL wel de ultieme plek waar mensen precies proberen te spelen volgens de meta.
Dus je krijgt gewoon af en toe dik aan de kloten.
Ben ook maar silver 1 geworden dit keer.
nog genoeg mensen die nog niet genoeg punten hadden om zich in te schrijven.
Daarnaast is WL wel de ultieme plek waar mensen precies proberen te spelen volgens de meta.
Ben ook maar silver 1 geworden dit keer.
Ik heb nu 8 potjes gewonnen en 5 verloren (3x na 90 min) maar vind het goed voor nu. Er gebeuren af en toe vreemde dingen, maar elk potje dat ik verloor was verdiend of het was een 50-50 wedstrijd. Het niveau is wel erg hoog moet ik zeggen. Ik hoop echt dat de casuals (val ik zelf ook onder) volgende week meer spelen want elk potje is zweten🥵
[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 18-10-2020 14:14 ]
Yep, 16x inmiddels.................cubert20 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:03:
#sarcasme het kan erger hoor had je Feyenoord - Sparta moeten kijken
Klote voor je zoveel verlies potten, speel je ook niet te lang door als je b.v. 3x achter elkaar verliest ? Dan kan je beter ff stoppen en je frustratie laten zakken.
Zelf zo ook maar weer even proberen in de wl. Moet helaas nog 27 potten dus hoop snel zilver 1 te halen dat vind ik het mooi.
Ik heb ook mijn doel bijgesteld naar zilver 1. Heb er nu 2 gewonnen van de 9. En gaat dramatisch. Nog slechter als de wedstrijd in Rotterdam - zuid van net. Man man
Wat was dat slecht niet normaalVestendrie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:59:
Ik heb ook mijn doel bijgesteld naar zilver 1. Heb er nu 2 gewonnen van de 9. En gaat dramatisch. Nog slechter als de wedstrijd in Rotterdam - zuid van net. Man man
Speelt heerlijk bij mij, scoor veel meer met hem dan met Moura aan de andere kant. Staat ook opvallend vaak op de goede plek bij kluts situaties.Augy schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:45:
Hoe is de 80 kaart van Saint maxim? Iemand ervaring mee om jota te vervangen?
Hoe spelen jullie in de wl ? Echt speel
Alleen maar tegen muren van 11 man.
En natuurlijk verlies ik weer door 1 kans die hij krijgt en er in vliegt. Je word gewoon echt beloond door alleen maar counter voetbal te spelen. Wanneer gaan ze hier nou iets doen vanuit ea, het is gewoon alleen maar een schaak spel en afwachten.
En natuurlijk verlies ik weer door 1 kans die hij krijgt en er in vliegt. Je word gewoon echt beloond door alleen maar counter voetbal te spelen. Wanneer gaan ze hier nou iets doen vanuit ea, het is gewoon alleen maar een schaak spel en afwachten.
Ben erachter waarom de markt zo F is. Je kan speler dupliceren. Is echt lelijk zit nu met met 6 Haalands. WTF EA
Wie heeft CR7 XD
Wie heeft CR7 XD
[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 18-10-2020 16:04 ]
Ik speel vaak inderdaad te lang door. Maar bij Rivals stop ik makkelijker dan bij de WL, want daar zit je toch met die druk van 30 wedstrijden moeten spelen.Traeces schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:34:
[...]
#sarcasme het kan erger hoor had je Feyenoord - Sparta moeten kijken![]()
Klote voor je zoveel verlies potten, speel je ook niet te lang door als je b.v. 3x achter elkaar verliest ? Dan kan je beter ff stoppen en je frustratie laten zakken.
Zelf zo ook maar weer even proberen in de wl. Moet helaas nog 27 potten dus hoop snel zilver 1 te halen dat vind ik het mooi.
Aan de andere kant, en dat had ik bij FIFA 20 toch veel minder, heb ik ontzettend veel problemen met verdedigen.
Ik zit nu te twijfelen om mijn opstelling te wijzigen. Ik speel nu 4-2-3-1 met 2 cvm's. Maar ik wil eens proberen of het beter loopt met maar 1 cvm. Doordat je met 2 speelt staan ze vaak te ver weg uit het centrum, ondanks ik de dekking op 'midden' heb gezet.
Ik heb hey geprobeerd met 433 met een 10 super aanvallend dusMadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
Ik speel vaak inderdaad te lang door. Maar bij Rivals stop ik makkelijker dan bij de WL, want daar zit je toch met die druk van 30 wedstrijden moeten spelen.
Aan de andere kant, en dat had ik bij FIFA 20 toch veel minder, heb ik ontzettend veel problemen met verdedigen.
Ik zit nu te twijfelen om mijn opstelling te wijzigen. Ik speel nu 4-2-3-1 met 2 cvm's. Maar ik wil eens proberen of het beter loopt met maar 1 cvm. Doordat je met 2 speelt staan ze vaak te ver weg uit het centrum, ondanks ik de dekking op 'midden' heb gezet.
Ik krijg ook zoveel tegen dus dacht dan zorg ik dat ik ook veel maak, ging 2x goed en in 1x kansloos verloren
Ik heb mijn verdedigende opstelling aangepast naar 433 met een valse spits en een nummer 10. Alleen maar gewonnen verder. Sta nu 6 uit 14. Nog steeds slecht, maar gaat wel beter. Wel voor nu even klaar want pauzes tussendoor is essentieel
al geprobeerd?goosche schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:03:
Ben erachter waarom de markt zo F is. Je kan speler dupliceren. Is echt lelijk zit nu met met 6 Haalands. WTF EA
Wie heeft CR7 XD
Heerlijk net weer en park the bus team tegen. Die achterlijke Koreaanse spits van Leipzig krult bizar een bal van 20 meter de Kruising in 1-2 achter. Laat me gaan schop er dom 2 af dus 2x rood. Super kansloos van me maarjah. Die gast blijft gewoon dood leuk 11 man achter bal spelen. Scoor nog 2-2, gaat hij ineens pressie spelen in de verlening toen zag je gelijk dat hij er geen klote van kon , 4-2 voor mij
dus was wel even lekker.
Edit : als dat duplicatie verhaal waar is niet binnenkort hier huilen als je een ban van ea te pakken heb
Edit : als dat duplicatie verhaal waar is niet binnenkort hier huilen als je een ban van ea te pakken heb
[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 18-10-2020 16:36 ]
Is dit de pc markt of wat?goosche schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:03:
Wie heeft CR7 XD
yes maar ik denk dat het op elke console kan,
[ Voor 12% gewijzigd door goosche op 18-10-2020 16:40 ]
Ja ik zie net inderdaad een YouTube filmpje, wat lelijk zeg maar gezien de comments is het inmiddels al gepatched gelukkig.
YouTube: DUPLICATE FIFA 21 PLAYER GLITCH | L0lplayz
ik heb net nog mijn Vardy gekopieerd...Mesque schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:43:
Ja ik zie net inderdaad een YouTube filmpje, wat lelijk zeg maar gezien de comments is het inmiddels al gepatched gelukkig.
Tja, makkelijker dan de link naar het filmpje kan ik het niet maken..Vestendrie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:51:
Hoe kun je dat doen dan?
werkt niet meer, tenminste je moet dan je spelers contracten geven maar dat werkt niet dus je kan ze niet meer gebruiken?
en hoeveel contracten heeft je vardy nog?peeweeherman schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
ik heb net nog mijn Vardy gekopieerd...
Gok dat de markt eerder op z’n gat ligt omdat ultimate scream in aantocht is
Werkt inderdaad niet. Net hetzelfde gedaan met Vardy en mijn Vardy heeft nu geen contracten meer en kan hem geen contract meer geven. Helaas
Best wel wat geluk gehad met pakketjes openen. Mendy van Real direct verkocht zodat ik wat geld op de bank had om SBC's af te ronden en te investeren in spelers. Nu heb ik het volgende team, meeste spelers uit packs gehaald.
:strip_exif()/f/image/p4vcZAvyQlDnNMnAgVJNQww6.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de bank nog Depay, OTW Sane, joao cancelo, partey die nog wat coins waard zijn. 36k te besteden. Waar het team te verbeteren en welke spelers verkopen? Welke spelers zijn echt aan te raden?
:strip_exif()/f/image/p4vcZAvyQlDnNMnAgVJNQww6.jpg?f=fotoalbum_large)
Op de bank nog Depay, OTW Sane, joao cancelo, partey die nog wat coins waard zijn. 36k te besteden. Waar het team te verbeteren en welke spelers verkopen? Welke spelers zijn echt aan te raden?
Eens. Bij FIFA zit realisme hoog in mijn vaandel. M.a.w. ik wil dus zo realistisch mogelijk spelen. Voor mij is dat zo aanvallend als het maar kan. Helaas wordt balbezit e.d. niet beloond bij FIFA, en countervoetbal wel. Sta inmiddels op 9 uit 18.Traeces schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:58:
Hoe spelen jullie in de wl ? Echt speel
Btw, ik wil Frenkie of Wijndum halen. Wie zal in jullie ogen het minst in prijs zakken op de lange termijn?
[ Voor 7% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 18-10-2020 17:29 ]
is het realistisch om als je bv op het niveau van groningen zit om tegen ajax zo aanvallend mogen voetbal te spelen? Of zou ajax vermoedelijk er dan ook zwaar over heen counteren denk je?DeVliegendeNLer schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:28:
[...]
Eens. Bij FIFA zit realisme hoog in mijn vaandel. M.a.w. ik wil dus zo realistisch mogelijk spelen. Voor mij is dat zo aanvallend als het maar kan. Helaas wordt balbezit e.d. niet beloond bij FIFA, en countervoetbal wel. Sta inmiddels op 9 uit 18.
M.a.w wat is nou precies realistisch?
Nou ja, je hebt counteren omdat je niet goed genoeg bent, en je hebt counteren omdat het meta is waarbij je expres voor spelers met 90+ pace kiest en deze de instructies 'voorin blijven' en 'achter linies kruipen' geeft.fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
is het realistisch om als je bv op het niveau van groningen zit om tegen ajax zo aanvallend mogen voetbal te spelen? Of zou ajax vermoedelijk er dan ook zwaar over heen counteren denk je?
Het eerste is realistisch, maar dat weet je voordat je de wedstrijd begint niet, toch?
Het tweede is gewoonweg de game verpesten.
Inmiddels 12-8 en het is dat ik de WL vandaag af moet maken ivm andere verplichtingen door de weeks, speciale dank naar EA hiervoor.
Zitten een paar leuke potjes tussen maar ook een aantal zéér vervelende. Zojuist een wedstrijd verloren waarbij de keeper van mijn tegenstander (de Gea) drie keer 1 op 1 kansen tegen houdt terwijl ik ze altijd op dezelfde manier afrondt. Tegelijkertijd countert mijn tegenstander naar 3 goals uit 4 kansen en verlies je 3-2. Dit zijn de potjes waarin mijn beheersingsvermogen uitermate op de proef wordt gesteld.
Hoe dan ook, 5 om 5 gaan om mijn doel, G2, binnen te halen. We gaan zien of het lukt.
Zitten een paar leuke potjes tussen maar ook een aantal zéér vervelende. Zojuist een wedstrijd verloren waarbij de keeper van mijn tegenstander (de Gea) drie keer 1 op 1 kansen tegen houdt terwijl ik ze altijd op dezelfde manier afrondt. Tegelijkertijd countert mijn tegenstander naar 3 goals uit 4 kansen en verlies je 3-2. Dit zijn de potjes waarin mijn beheersingsvermogen uitermate op de proef wordt gesteld.
Hoe dan ook, 5 om 5 gaan om mijn doel, G2, binnen te halen. We gaan zien of het lukt.
Kom op hoor , heb nog geen 1 leuke wedstrijd gehad. Alles is 11 man achter de bal en hopen op die bal die er door heen schiet voor je 1-0 winst.fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
is het realistisch om als je bv op het niveau van groningen zit om tegen ajax zo aanvallend mogen voetbal te spelen? Of zou ajax vermoedelijk er dan ook zwaar over heen counteren denk je?
Heel dit spel word weer verziekt door de “meta”.
Lijkt wel of ik iedere wedstrijd tegen Mourinho speel toen hij bij united zat.
Je word gewoon beloond in dit spel door achterlijk verdedigend te spelen.
Tja. Ik speel FUT al vanaf de eerste editie, maar de laatste 3 jaar ben ik al na een aantal dagen afgehaakt. Dat gaat deze editie niet anders zijn vrees ik. Ik word in Division Rivals gewoon non-stop tegen FC Creditcard gezet met gestoorde teams. Dan kun je verzorgd voetbal proberen te spelen, maar daar is geen beginnen aan. Jammer, want FUT heeft genoeg leuks te bieden naast Rivals. De offline-modi vind ik niet heel interessant helaas.
Nog even in aanvulling op dit bericht. Zojuist even de marktwaarde berekend van de afgelopen tegenstander. Dat was dus ruim 1.6M, kom ik aan met mn team van 80K
Nog even in aanvulling op dit bericht. Zojuist even de marktwaarde berekend van de afgelopen tegenstander. Dat was dus ruim 1.6M, kom ik aan met mn team van 80K
[ Voor 15% gewijzigd door Maurice079 op 18-10-2020 17:55 ]
PSN: xMaurice93
Tja, ik wil het ook wel omdraaien. De game heeft dusdanig slechte mechanics waardoor PTB/Mourinho tactieken simpelweg lonen aangezien je met andere stijlen vaak door de randomness van mechanics afgestraft word. Je zou haast denken dat je bent vergeten hoe dat er in voorgaande edities er aan toe ging ?Traeces schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:43:
[...]
Kom op hoor , heb nog geen 1 leuke wedstrijd gehad. Alles is 11 man achter de bal en hopen op die bal die er door heen schiet voor je 1-0 winst.
Je kan wel heel naief aanvallend gaan spelen, maar je moet er vanuit gaan dat je elke wedstrijd tegen Getafe speelt
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 18-10-2020 17:47 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hebben we het dan over de WL? in rivals speel ik dit jaar 433 en heb er totaal geen last van.Traeces schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:43:
[...]
Kom op hoor , heb nog geen 1 leuke wedstrijd gehad. Alles is 11 man achter de bal en hopen op die bal die er door heen schiet voor je 1-0 winst.
Maar in de WL is er gewoon een ander niveau en soort spelers
ik snap je wel maar dat is eenmaal het niveau van de WL.DeVliegendeNLer schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:33:
[...]
Nou ja, je hebt counteren omdat je niet goed genoeg bent, en je hebt counteren omdat het meta is waarbij je expres voor spelers met 90+ pace kiest en deze de instructies 'voorin blijven' en 'achter linies kruipen' geeft.
Het eerste is realistisch, maar dat weet je voordat je de wedstrijd begint niet, toch?
Het tweede is gewoonweg de game verpesten.
En als ze achter staan gaan ze volle druk spelen
Moet zeggen dat dit moeilijk te bespelen is als ze dat gaan doen tegen je
Moet zeggen dat dit moeilijk te bespelen is als ze dat gaan doen tegen je
Rivals zit ik momenteel in div 2 misschien iets te hoog voor mij. Maar het speelt daar echt leuk en gewoon echt een uitdaging. Goede en leuke aanvallende tegenstandersfifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:47:
[...]
hebben we het dan over de WL? in rivals speel ik dit jaar 433 en heb er totaal geen last van.
Maar in de WL is er gewoon een ander niveau en soort spelers
Wl is alleen maar een schaak spel met mensen die 1 diepte spelen 0,0 aanvallende intenties hebben.
Ga ook gewoon volgende weekend niet meer spelen is alleen maar irritatie deze game mode.
Ik dacht eerst ook dat het aan mijn tactiek lag dat de WL niet lukte, maar in rivals werkt het wel gewoon.
Krijg het idee dat de reguliere spelers de 2000 punten nog niet hebben en er dus geen optie is om ook eens een wat makkelijkere tegenstander te krijgen. Iedereen hangt achterin en speelt op de counter, ook met wereldteams.
Krijg het idee dat de reguliere spelers de 2000 punten nog niet hebben en er dus geen optie is om ook eens een wat makkelijkere tegenstander te krijgen. Iedereen hangt achterin en speelt op de counter, ook met wereldteams.
klopt. De echte triehards spelen wl en puur voor de rewards. De gemiddelde speler speelt dit weekend nog niet.dutchgio schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 18:15:
Ik dacht eerst ook dat het aan mijn tactiek lag dat de WL niet lukte, maar in rivals werkt het wel gewoon.
Denk ook dat ik me teveel richt op echt voetbal. Vanaf 5 meter in de korte hoek kan je amper scoren.
Pas me aan en schiet alles maar in de lange hoek en scoor
3 schoten op de lange hoek en 3x hangen. Korte hoek 10 schoten 0 raak 
Edit :
Ben ineens los schijnbaar , nu 4x achter elkaar gewonnen. Allemaal met 3-0 of meer
Hoop dat ik meer kansen krijg met salah op afstond schoten die krult ze heerlijk in de kruising.
Pas me aan en schiet alles maar in de lange hoek en scoor
Edit :
Ben ineens los schijnbaar , nu 4x achter elkaar gewonnen. Allemaal met 3-0 of meer
Hoop dat ik meer kansen krijg met salah op afstond schoten die krult ze heerlijk in de kruising.
[ Voor 29% gewijzigd door Traeces op 18-10-2020 19:14 ]
Met hangen en wurgen op 12-11 in de WL vooralsnog. Doel is goud 3 dus dat moet hopelijk nog wel lukken. 2 wins uit 5 potjes nodig.
Bijna alle wedstrijden zijn zeer spannend. Het is soms frustrerend, maar de uitdaging is ook goed. Heb ervoor moeten vechten tot nu toe.
Af en toe zeer frustrerend en onterecht verloren, maar soms ook op zo'n manier gewonnen en meestal wel terechte uitslag.
Wat me wel frustreert is dat ik nooit scoor uit corners en op een paar cruciale momenten toch een tegen heb gehad. Zie het ook vaak gebeuren maar dan kan je niks eraan doen meer.
Bijna alle wedstrijden zijn zeer spannend. Het is soms frustrerend, maar de uitdaging is ook goed. Heb ervoor moeten vechten tot nu toe.
Af en toe zeer frustrerend en onterecht verloren, maar soms ook op zo'n manier gewonnen en meestal wel terechte uitslag.
Wat me wel frustreert is dat ik nooit scoor uit corners en op een paar cruciale momenten toch een tegen heb gehad. Zie het ook vaak gebeuren maar dan kan je niks eraan doen meer.
Mensen die de Mass bid methode toepassen?
heet iemand al een NL coach op de kop kunnen tikken?
Bijzonder. Aangezien ik mét aanvallend spel en mét veel balbezit en hoog druk zetten mn potten in zowel rivals als WL wel win (uitzondering van 1 of 2 potjes daargelaten). Als ik verlies is het 99/100x dat de tegenstander gewoon echt beter is, en niet omdat ie de “meta” misbruikt.Traeces schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
Rivals zit ik momenteel in div 2 misschien iets te hoog voor mij. Maar het speelt daar echt leuk en gewoon echt een uitdaging. Goede en leuke aanvallende tegenstanders![]()
Wl is alleen maar een schaak spel met mensen die 1 diepte spelen 0,0 aanvallende intenties hebben.
Ga ook gewoon volgende weekend niet meer spelen is alleen maar irritatie deze game mode.
Schijnbaar is t hier uit de mode om eigen kwaliteiten in te zien, en verliespartijen altijd te wijten aan tegenstanders die t spel misbruiken...
Wou eigenlijk eerst een heel verhaal typen maar weet toch dat geen nut heeft.Solotov schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Bijzonder. Aangezien ik mét aanvallend spel en mét veel balbezit en hoog druk zetten mn potten in zowel rivals als WL wel win (uitzondering van 1 of 2 potjes daargelaten). Als ik verlies is het 99/100x dat de tegenstander gewoon echt beter is, en niet omdat ie de “meta” misbruikt.
Schijnbaar is t hier uit de mode om eigen kwaliteiten in te zien, en verliespartijen altijd te wijten aan tegenstanders die t spel misbruiken...
Ik ben een slechte speler dat is het
Nou je kan zeggen wat je wilt. Maar het is duidelijk dat de eerste wl een hoger niveau heeft dan normaal. Meeste casual spelers hebben of geen goed team of niet de punten om te spelen. Heb nog nooit zo'n zwaar wl gehad terwijl ik normaal minimaal goud3 haal en nu pas op 7 winst uit 19 wedstrijden zit.
Speel zelf absoluut niet goed, zowel verdedigend als aanvallend onvoldoende. Maar het is verdomd lastig om je eigen spel te verbeteren als je constant tegen die pace-teams komt en jij min of meer gedwongen wordt om het spel te maken als ze de bus parkeren. Ga nog alles op alles moeten zetten om überhaupt zilver 1 te kunnen halen. Je leert bovendien ook amper om je spel te verbeteren als je wedstrijden met grote cijfers verliest. Jammer, had er meer van verwacht bij de eerste wl. Hopelijk volgend weekend meer in balans qua niveau.
Speel zelf absoluut niet goed, zowel verdedigend als aanvallend onvoldoende. Maar het is verdomd lastig om je eigen spel te verbeteren als je constant tegen die pace-teams komt en jij min of meer gedwongen wordt om het spel te maken als ze de bus parkeren. Ga nog alles op alles moeten zetten om überhaupt zilver 1 te kunnen halen. Je leert bovendien ook amper om je spel te verbeteren als je wedstrijden met grote cijfers verliest. Jammer, had er meer van verwacht bij de eerste wl. Hopelijk volgend weekend meer in balans qua niveau.
Dat komt omdat je dan waarschijnlijk ook een meta gebruiker bent. Niets mis mee, want meta is over het algemeen de beste manier. Maar het is wel vrij zielig dat het moet.Solotov schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:24:
[...]
Bijzonder. Aangezien ik mét aanvallend spel en mét veel balbezit en hoog druk zetten mn potten in zowel rivals als WL wel win (uitzondering van 1 of 2 potjes daargelaten). Als ik verlies is het 99/100x dat de tegenstander gewoon echt beter is, en niet omdat ie de “meta” misbruikt.
Mijn Weekend League is aardig goed gegaan met 17-11. G2 was ook het doel en dat is gelukkig behaald!
Wat een azijn hier zeg, stelletje zuurtjes 
Maarre, iemand anders ook dat de game zwaar versneld speeld en tussendoor steeds een freeze/frameskip?
Maarre, iemand anders ook dat de game zwaar versneld speeld en tussendoor steeds een freeze/frameskip?
Eerst WL afgerond in Elite 2. FIFA 21 is zoveel stukken beter dan FIFA 20.
Lol wat... FIFA 21 verdient de reviews cijfers wat men nu krijgt, en dat is zeker niet positief.
[ Voor 15% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-10-2020 21:31 ]
Het is wat het is.. Beetje zelfreflectie en beter worden en valt allemaal wel mee hoor.Koning-Admiraal schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:30:
Lol wat... FIFA 21 verdient de reviews cijfers wat men nu krijgt, en dat is zeker niet positief.
Jij bent dus precies wat er mis is met de FIFA community. Je bent zelf "goed" tenminste daar schep je mee op. Maar de mindere speler kan dus niet vinden dat het spel slecht is omdat jij het zo goed doet. Zelfde voor @Solotov, mensen moeten maar beter worden ipv dat er daadwerkelijk is mis zou kunnen zijn met het spelllovesoccerx7 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Het is wat het is.. Beetje zelfreflectie en beter worden en valt allemaal wel mee hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 18-10-2020 21:44 ]
wauw lol.Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
Jij bent dus precies wat er mis is met de FIFA community. Je bent zelf "goed" tenminste daar schep je mee op. Maar de mindere speler kan dus niet vinden dat het spel slecht is omdat jij het zo goed doet. Zelfde voor @Solotov, mensen moeten maar beter worden ipv dat er daadwerkelijk is mis zou kunnen zijn met het spel
Zo goed heb ik het niet gedaan, maar ik ben het gewoon eens dat je eerst naar jezelf moet kijken.
Vorig jaar was ik alleen maar Gold 1.. En heb heel veel in de arena gezeten om mijzelf te verbeteren..Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
Jij bent dus precies wat er mis is met de FIFA community. Je bent zelf "goed" tenminste daar schep je mee op. Maar de mindere speler kan dus niet vinden dat het spel slecht is omdat jij het zo goed doet. Zelfde voor @Solotov, mensen moeten maar beter worden ipv dat er daadwerkelijk is mis zou kunnen zijn met het spel
En ik ben gewoon een casual spelen en ja zoals ik zei vorig fifa vaak gold1..
Eens dat het ook een beetje aan ons zelf ligt maar iedereen kan dribbelen als ben y nu verdedigen is lastig
En heel eerlijk iedereen in de wl heeft een team niet normaal
Salah alleen is meer waard dan mijn team
Jullie hebben wss een super team dan is het makkelijk praten
En heel eerlijk iedereen in de wl heeft een team niet normaal
Salah alleen is meer waard dan mijn team
Jullie hebben wss een super team dan is het makkelijk praten
Kunnen we aub stoppen met het zeuren over de gameplay... Je ziet hier altijd dezelfde namen voorbij komen die aan het zeuren zijn.
Voor mij ook een reden dat ik hier nog amper reageer.
Voor mij ook een reden dat ik hier nog amper reageer.
ja naar jezelf kijken is altijd goed. Maar het zijn altijd dezelfde figuren hier. Eerst opscheppen met hun resultaat om vervolgens te zeggen dat mensen maar beter moeten worden ipv klagen. Zeker als je FIFA speelt weet je dat tijdens een WL klagen iets is wat mensen graag doen/nodig hebben.cubert20 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
wauw lol.
Zo goed heb ik het niet gedaan, maar ik ben het gewoon eens dat je eerst naar jezelf moet kijken.
Ik snap het haten op de WL niet zo. Ik ben ook geen goede speler, maar vorig jaar verloor ik veel meer twijfelachtige wedstrijden dan dit jaar. Natuurlijk gebeurd er wel eens wat raars , maar dat is altijd zo bij fifa.
Je mag toch best kritisch zijn? Niet elke nieuwe fifa is meteen een verbetering, al jaren niet meer.
Ik vind het nu teveel volta met dribbels, trucjes en veel goals.
Normaal haalde ik Gold 2, denk niet dat ik deze WL af ga maken, mede door de vertraging tot en met maandag is dat niet te doen.
Ik vind het nu teveel volta met dribbels, trucjes en veel goals.
Normaal haalde ik Gold 2, denk niet dat ik deze WL af ga maken, mede door de vertraging tot en met maandag is dat niet te doen.
Waar komt je lariekoek vandaan, de feiten spreken voor zich. Deze FIFA is helemaal niet beter dan FIFA 20. Heeft niks met zelfreflectie te maken en al helemaal niks met beter worden. Waar komt jouw misplaatste houding vandaan. Als dit je houding is in dit topic, kun je net zo goed niks posten.llovesoccerx7 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:39:
[...]
Het is wat het is.. Beetje zelfreflectie en beter worden en valt allemaal wel mee hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-10-2020 22:03 ]
Precies dat. Ik vind hier vaak steun aan de tips die je krijgt om jezelf proberen te verbeteren. Maar ik kan er ook begrip voor opbrengen als mensen hier hun frustratie even kwijt moeten. Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik begrijp de frustratie meestal wel namelijk.Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:54:
[...]
ja naar jezelf kijken is altijd goed. Maar het zijn altijd dezelfde figuren hier. Eerst opscheppen met hun resultaat om vervolgens te zeggen dat mensen maar beter moeten worden ipv klagen. Zeker als je FIFA speelt weet je dat tijdens een WL klagen iets is wat mensen graag doen/nodig hebben.
On topic: wat zijn de meningen over Donny v.d. Beek? Ik vind 'm altijd erg sterk als ik 'm tegenkom. Zit te twijfelen om 'm in mijn team in te passen, hij is ook niet zo duur.
Zit er aan te denken om een paar Donny vd Beek OTW op te pikken.
Is wel een speler die er ineens 1of 2 maakt dan schiet de prijs toch snel omhoog denk ik
Is wel een speler die er ineens 1of 2 maakt dan schiet de prijs toch snel omhoog denk ik
Ik weet niet hoe de servers gister waren. Maar ik vind ze vanavond wel lekker lopen. Mag ook wel eens gezegd worden
Ik snap nog steeds niet hoe ik verdedigend kop 😅
Krijg alles uit een voorzet tegen me spelers of dien niks of nemen hem op de borst aan
Ik druk gewoon x
Wat doe ik fout?
Krijg alles uit een voorzet tegen me spelers of dien niks of nemen hem op de borst aan
Ik druk gewoon x
Wat doe ik fout?
Timing. Alleen koppen drukken is niet genoeg. Als je tegenstander beter timed dan zal hij meer kans hebben op de kopbalMarkvd1984 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:30:
Ik druk gewoon x
Wat doe ik fout?
Ik verdedig altijd met O . Ik heb het idee dat ik dan veel meer kopballen win verdedigend gezienMarkvd1984 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:30:
Ik druk gewoon x
Wat doe ik fout?
Netjes! Hier hetzelfde, ook 17-11. Vorig jaar bijna geen WL gespeeld, maar nu zo in het begin van het spel is het wel wat waard + we zitten toch in lockdown.SH-FR schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:13:
Mijn Weekend League is aardig goed gegaan met 17-11. G2 was ook het doel en dat is gelukkig behaald!
Oh thnx038Zwolle schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:33:
[...]
Ik verdedig altijd met O . Ik heb het idee dat ik dan veel meer kopballen win verdedigend gezien
Ik ben dan bang dat ik een penalty tegen krijg
Dus alleen x inhouden is in deze fifa niet meer genoeg dus 🙈
idd Fred is wel paar klasse beter ingame dan donnyMadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:02:
[...]
Precies dat. Ik vind hier vaak steun aan de tips die je krijgt om jezelf proberen te verbeteren. Maar ik kan er ook begrip voor opbrengen als mensen hier hun frustratie even kwijt moeten. Ik heb daar niet zoveel moeite mee. Ik begrijp de frustratie meestal wel namelijk.
On topic: wat zijn de meningen over Donny v.d. Beek? Ik vind 'm altijd erg sterk als ik 'm tegenkom. Zit te twijfelen om 'm in mijn team in te passen, hij is ook niet zo duur.
netjes hoor, ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen en manier van spelen.Mesque schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:33:
[...]
Netjes! Hier hetzelfde, ook 17-11. Vorig jaar bijna geen WL gespeeld, maar nu zo in het begin van het spel is het wel wat waard + we zitten toch in lockdown.
Ik doe vooral een beetje casual rivals, maar weet ook dat D3 echt geen graadmeter is voor WL normaalgesproken.
Ik zag de eerste "4231 is meta" etc al lansgkomen op Youtube, dus leuker/makkelijker gaat het niet worden helaas.
Vanmiddag had ik wel last van delay, heel irritant als het lijkt alsof je spelers om ballen heen schaatsen. Vanavond een stuk beter. Mijn resultaten waren vanavond daarentegen dramatisch, haha.Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:24:
Ik weet niet hoe de servers gister waren. Maar ik vind ze vanavond wel lekker lopen. Mag ook wel eens gezegd worden
5 games te gaan om 2 te winnen. Pak je meteen de eerste met Jantje in de eerste helft. Denk je die is in de pocket komt goed. Verlies ik er 3. Eerste zwaar terecht, daarna discutabel en daarna eentje waar ik beter ben tot ik een lucky goal van hem en ik een beetje op tilt sla. Daarna eentje 50-50 die net niet mijn kant op valt. Begon hem al te knijpen maar laatste wedstrijd over de streep getrokken met een winnende goal in de laatste 5min.
Slechtste WL resultaat ooit. Normaal altijd wel positieve balans, maar iig die gold3 in de pocket.
Ondertussen assist in 100 games (rare players) en 25 crosses (Premium Players), maar beste was een keeper van 84, zit nog niet mee met packluck.
eeeeeeeeeeeen dat was het weer voor vandaag. Wat een frustrerend kutspel kan het toch soms zijn. 15! schoten op de keeper en je tegenstander krijgt 3x een frommelgoal erin proppen. Eerste loss van de dag maar gelijk ook de laatste. Zilver 3 is wel mooi om op te eindigen. Als EA nou niet had lopen kutten met de startdatum van de WL dan zat m'n normale G3 er wel in. Maarja EA had z'n wekelijkse faalmomentje nog niet gehad. Dus dan maar de WL verpesten.
Bizar avondje WL, begon Na gister met 8-12 Gestopt te zijn, om vervolgens te eindigen met 17-12.:)
Het kan vriezen het kan dooien 
Mensen met suggesties voor upgrade op Fred? Zoek een allrounder die net als Fred fijn dribbelt maar iets meer impact heeft offensief gesproken. Dacht aan Pogba maar die mist balance/agility denk ik. Met Shadow zou die verdedigend aardig genoeg moeten zijn denk ik. Fred staat naast de pure sloper (Sissoko). Andere?
Mensen met suggesties voor upgrade op Fred? Zoek een allrounder die net als Fred fijn dribbelt maar iets meer impact heeft offensief gesproken. Dacht aan Pogba maar die mist balance/agility denk ik. Met Shadow zou die verdedigend aardig genoeg moeten zijn denk ik. Fred staat naast de pure sloper (Sissoko). Andere?
Tja, zo herkenbaar. Hier nog net in de allerlaatste pot zilver 2 gehaald. Oftewel 8x gewonnen, maar ook 22x verloren............Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:42:
eeeeeeeeeeeen dat was het weer voor vandaag. Wat een frustrerend kutspel kan het toch soms zijn. 15! schoten op de keeper en je tegenstander krijgt 3x een frommelgoal erin proppen. Eerste loss van de dag maar gelijk ook de laatste. Zilver 3 is wel mooi om op te eindigen. Als EA nou niet had lopen kutten met de startdatum van de WL dan zat m'n normale G3 er wel in. Maarja EA had z'n wekelijkse faalmomentje nog niet gehad. Dus dan maar de WL verpesten.
Oh, ik heb nog 22 potjes over. Maar was getilt, dus had niet meer de tijd om het af te kunnen maken vandaag.MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:56:
[...]
Tja, zo herkenbaar. Hier nog net in de allerlaatste pot zilver 2 gehaald. Oftewel 8x gewonnen, maar ook 22x verloren............
Ik speel 4312, merk dat ik heel anders speel dan mijn meeste tegenstanders in de laatste +/- 10 WL wedstrijden. Dat zijn allemaal spelers van een bepaald niveau met soortgelijke speelstijl, spelen vaak met een erg diepe verdedigers waarbij ze enkel met hun cdms/cms/cams/spitsen die er vlak voor staan proberen de bal af te pakken. In de aanval gaan ze snel naar voren, maar spelers lopen met de bal aan de voet nooit naar voren. In plaats daarvan met L1 de bal naar achter rollen/scharen maken/een beetje draaien om de bal heen. Het is wat vervelend om tegen te spelen, omdat zij wachten op een foutje achterin en daar dan van profiteren, maar met goed gefocust verdedigen is het wel te doen.Bossie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:37:
[...]
netjes hoor, ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen en manier van spelen.
Ik doe vooral een beetje casual rivals, maar weet ook dat D3 echt geen graadmeter is voor WL normaalgesproken.
Ik zag de eerste "4231 is meta" etc al lansgkomen op Youtube, dus leuker/makkelijker gaat het niet worden helaas.
Mijn eigen spel is vrij direct naar voren, proberen met combinaties er voorbij te tikken zonder te veel draaien, kappen en trucjes. Maar je merkt dat het ‘Meta’, aan de tegenstanders te zien, dat dus echt niet.
Moet toch echt ff m’n mening bijstellen over deze FIFA.. Bevalt me nu toch wel vrij goed. Was even wennen maar nu ik de feeling heb win ik bijna alles in rivals, 2x promotie dus gaat lekker.
WL wel slechtste start ooit, iets van 2-9 ofzo hahaa dramatisch
Is ook wel ff andere koek weer dan D4 rivals, liep voor geen meter maar toen team omgegooid, Martial naast Werner gezet en heel andere middenveld met Allan CDM, Bruno Fernandes gekocht en oude vertrouwde Sissoko erbij, tactiek veranderd en toch nog Gold 3 te pakken.
Wel weer lekker die spanning van de WL en die frustraties wow m’n vriendin wil me echt slaan volgens mij
WL wel slechtste start ooit, iets van 2-9 ofzo hahaa dramatisch

Wel weer lekker die spanning van de WL en die frustraties wow m’n vriendin wil me echt slaan volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door Benny op 19-10-2020 00:17 ]
Dat is jouw mening, en die zal ik dan maar respecteren he. Zou fijn zijn als je dat voortaan met mijn mening ook zou doen...Terranova schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
Wel opvallend dat er ieder jaar iets “mis” is met het spel, ipv mensen die toegeven dat ze nog moeten oefenen om er beter in te worden.
Ben overigens zelfs alles behalve de beste speler. Eindig doorgaans ergens tussen gold 2 en elite 3.
Ik ben er tot nog toe iets meer over te spreken. Ja, er zit zeker af en toe een zure pot tussen, maar over het algemeen doet de stand recht aan de verhoudingen op het veld. Denk dat ik zo’n 3 potten onterecht verloor en daar staat 1 onterechte winst tegenover. G1 had er dus wel in gezeten maar kan prima leven met een resultaat van 18-11. Daarnaast spelen vandaag met name de spelers die zich ‘als eerste’ hebben geplaatst dus wie weet wordt het resultaat volgende week wel een stuk beter.
De verbinding was vandaag ook erg goed en heb ook daar weinig over te klagen. Ik vind FIFA 21 wél wat beter dan 20 vooralsnog, maar ik snap de critici ook wel weer dat er bar weinig is veranderd.
Ook het klagen op het forum over de WL vind ik hier eigenlijk best vermakelijk om te lezen, het hoort er natuurlijk een beetje bij. Blijf daarnaast vanzelfsprekend altijd kijken naar wat je zelf beter kunt doen, heeft mij verder geholpen deze WL. Voorlopig blijf ik 4-4-2(2) en 4-1-2-1-2(2) spelen en finetunen, beviel erg goed dit weekend.
De verbinding was vandaag ook erg goed en heb ook daar weinig over te klagen. Ik vind FIFA 21 wél wat beter dan 20 vooralsnog, maar ik snap de critici ook wel weer dat er bar weinig is veranderd.
Ook het klagen op het forum over de WL vind ik hier eigenlijk best vermakelijk om te lezen, het hoort er natuurlijk een beetje bij. Blijf daarnaast vanzelfsprekend altijd kijken naar wat je zelf beter kunt doen, heeft mij verder geholpen deze WL. Voorlopig blijf ik 4-4-2(2) en 4-1-2-1-2(2) spelen en finetunen, beviel erg goed dit weekend.
Nou, SB rewards ook ontvangen. Hoogste was Gaya 83, Tadic 83 en Kostic 83, waarvan ik enkel aan Kostic iets heb gezien zijn Duitse club.
Twente komt eraan!
Ik heb weer wat munten opgespaard. Dit is mijn huidige team (zie hieronder). Nou wil ik weer iets gaan upgraden.
Ik kan op de flanken Coman 84 halen of Saint-Maximin (80). Voor op de goal evt Lloris (87). Ook Benzema (89) in de spits is een optie.. Qua Duitsers mogelijkheid op Gnabry (85), Kroos (88), Halstenberg TOTW (84), Neuer (89). Of toch doorsparen voor bijv CDM Kimmich (88)
Heb 30K te besteden..
Ik kan op de flanken Coman 84 halen of Saint-Maximin (80). Voor op de goal evt Lloris (87). Ook Benzema (89) in de spits is een optie.. Qua Duitsers mogelijkheid op Gnabry (85), Kroos (88), Halstenberg TOTW (84), Neuer (89). Of toch doorsparen voor bijv CDM Kimmich (88)
Heb 30K te besteden..
:strip_exif()/f/image/Xx6Nuk9NvemgSVZm12GSfkbV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door JoteW op 19-10-2020 07:13 ]
Twente komt eraan!
Haal net Griezmann uit miijn pre order pakketje, toch weer zo'n 90k!
Denk dat ik mijn Lozano ga upgraden naar zijn IF versie, zijn er mensen hier die met IF Lozano spelen?
Denk dat ik mijn Lozano ga upgraden naar zijn IF versie, zijn er mensen hier die met IF Lozano spelen?
Wijnaldum ik had zelf ook Fred, Wijnaldum is toch wel iets duurder maar ook overal aanwezig op het veld.DennisCle schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:20:
Het kan vriezen het kan dooien
Inmiddels Goud 3 met Weekend league heb nog 5 potten over en vanavond maar is proberen goud 2 te halen.