Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:58
_Uploader_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Waar gaat het mis volgens jou? In verdedigend of aanvallend opzicht? 4222 wil nog wel eens veel ruimte geven op het middenveld. Heb je geprobeerd om je spitsen om te draaien en een andere formatie zoals 41212 te doen?

Verder ben ik erg nieuwsgierig naar Sterling! Heb ASM IF verkocht en wou Mane ervoor halen, maar ik heb Sterling untradable gekregen uit een gold upgrade en wil deze eerst uitproberen.
Thnx voor de tips. Ga is even goed kijken. Vaak is het na 2 potjes ook m'n eigen frustratie en focus. Moet zeggen dat ik na twee weken weinig slaap ook niet helpt kwa scherpte (iets met een baby) 😂

Hoe geef je trouwens een lage voorzet? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar (gold week objectives)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:25
Augy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Thnx voor de tips. Ga is even goed kijken. Vaak is het na 2 potjes ook m'n eigen frustratie en focus. Moet zeggen dat ik na twee weken weinig slaap ook niet helpt kwa scherpte (iets met een baby) 😂

Hoe geef je trouwens een lage voorzet? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar (gold week objectives)
Sinds een tijdje gebruik ik de 41212 tactiek die (volgens mij Bossie) gedeeld heeft. https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Het moet even wennen, maar ik vind het erg leuk en aanvallend spelen. Wel moet je standaard achteruit lopen bij een tegenaanval om counters te voorkomen. Backs met een hoge stamina en snelheid zijn wel aan te raden, maar een Alba voldoet al prima.

Betreft de objective; op Reddit las ik dat meerdere mensen daar last van hebben en dat er wat misgaat bij de registratie van de voorzetten. Oftewel, het issue ligt bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx! Krijg de voorzet überhaupt niet laag gegeven terwijl t tog 2x vierkantje is (of 3x ook geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:02:
Thnx! Krijg de voorzet überhaupt niet laag gegeven terwijl t tog 2x vierkantje is (of 3x ook geprobeerd)
Wel met R1+ 2x vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:06
Bossie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Ook 442-2 en 4231. Gaat prima tegen narrow formatie maar heb het in algemeen lastig tegen hoog pressende tegenstanders en juist degenen die juist helemaal inzakken.

41212 Narrow speelt ook leuk, maar ik moet daar nog wat meer tijd aan besteden.

Edit, zie nu deze op reddit van een user waarvan ik meermaals zijn guides heb gevolgd in voorgaande edities.
https://www.reddit.com/r/...s/j7qwym/412122_d1_guide/
Nog thanks voor het delen, ik ben deze nu aan het gebruiken in de WL. Tot nu toe alles ruim gewonnen, speelt heel leuk met veel opties voorin. Ik merk wel dat het achterin af en toe wel open ligt met de backs die niet achter blijven, vrees dat dat nog wel flink wordt afgestraft naarmate de WL vordert.

Frenkie is overigens echt de ideale speler in deze formatie als verdedigende cm die zich tussen de verdediging in laat zakken. Speelt net zoals in het echt als regisseur van het aanvalsspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 10:04
038Zwolle schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:43:
[...]

Ik vind het echt heel raar. Eigenlijk moet je nu dus 30 games spelen in rivals op donderdag om de maximale score te halen en dan je Wl spelen.. rank 2 of 3 is wellicht niet heel hoog, maar waarom zou je nog rivals spelen na de WL? Als ze straks weer objectives gaan doen in rivals zal iedereen rivals alleen maar gebruiken om deze af te werken na zondag dus zal.iedereen gaan degraderen om daarna makkelijk hun swap kaartjes te halen. Rivals zal na het weekend verschrikkelijk zijn
Jep ben ik ook bang voor. Maar die objectives met rivals doe ik zelf alleen voor een leuke icon. En dat kan dan in een weekend als iedere degelijke speler wl speelt. Bovendien heb je meestal wel een maand de tijd voor zoiets. Ze hebben het vorig jaar al gedaan dus zie niet in waarom dat nu anders zal zijn. We moeten het ermee doen helaas.. Hoop vooral dat ze de icons die je kan vrijspelen een beetje leuk zijn en dan vooral eerder. Een baby-ronaldinho is leuk, maar niet voor pas in februari. En sowieso moet er dit jaar een Cruyff komen in de swaps. Gemiste kans was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Speel nu met pogba en fabinho als cdm. Pogba valt me zwaar tegen in alles eigenlijk en heb hem maar op de tl gezet, even kijken wie we straks terug halen:) ga 5-5 in weekend league met eigenlijk alleen terechte uitslagen. Zou het zo zijn dat het niveau deze week hoger ligt in WL dan normaal omdat het de eerste editie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:42:
[...]Een baby-ronaldinho is leuk, maar niet voor pas in februari. En sowieso moet er dit jaar een Cruyff komen in de swaps. Gemiste kans was dat.
Je denkt toch niet serieus dat EA een Cruyff in die Swaps gaat gooien. Ja misschien baby-Cruijff in augustus 2021 als de game dood is. Die gaan echt zo lang mogelijk wachten met het releasen van de interessantere spelers om mensen points te laten kopen. Ook zal de impact van de Icon SBC's wel flink meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markuss schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Je denkt toch niet serieus dat EA een Cruyff in die Swaps gaat gooien. Ja misschien baby-Cruijff in augustus 2021 als de game dood is. Die gaan echt zo lang mogelijk wachten met het releasen van de interessantere spelers om mensen points te laten kopen. Ook zal de impact van de Icon SBC's wel flink meespelen.
Nouja het is meer erop hopen dan het verwachten hoor. Hoop in ieder geval op leuke icons dit jaar. Een beetje afwisseling dan met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Dani05 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:45:
Speel nu met pogba en fabinho als cdm. Pogba valt me zwaar tegen in alles eigenlijk en heb hem maar op de tl gezet, even kijken wie we straks terug halen:) ga 5-5 in weekend league met eigenlijk alleen terechte uitslagen. Zou het zo zijn dat het niveau deze week hoger ligt in WL dan normaal omdat het de eerste editie is?
Kun je beter partey otw halen. Fabinho en partey samen is echt een gouden duo momenteel. Zie dat veel spelers dit duo gebruiken. En houd je nog coins over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01
Mesque schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

Nog thanks voor het delen, ik ben deze nu aan het gebruiken in de WL. Tot nu toe alles ruim gewonnen, speelt heel leuk met veel opties voorin. Ik merk wel dat het achterin af en toe wel open ligt met de backs die niet achter blijven, vrees dat dat nog wel flink wordt afgestraft naarmate de WL vordert.

Frenkie is overigens echt de ideale speler in deze formatie als verdedigende cm die zich tussen de verdediging in laat zakken. Speelt net zoals in het echt als regisseur van het aanvalsspel.
Ik heb me niet ingeschreven voor WL, maar in Rivals is het de truck om in een gevaarlijk omschakelmoment meteen druk te zetten op de passlijnen zodat de de centrale spelers niet aangespeeld kunnen worden, of de pass in ieder geval is vertraagd.

Dat een bal op zijkanten diep gaat is prima, zolang het centraal voor de goal maar compact staat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Dani05 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:45:
Pogba is dan ook meer een aanvallende cm dan een cdm door zijn workrates. Hij blijft vrij hoog als een cdm en een draaicirkel en handelingssnelheid van een tank. Ik denk dat Partey OTW je beter zal bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Nouja het is meer erop hopen dan het verwachten hoor. Hoop in ieder geval op leuke icons dit jaar. Een beetje afwisseling dan met vorig jaar.
Hopen deed ik ook genoeg bij EA, meen mij te herinneren dat de echté top Icon SBC's in FIFA 18 ergens in april of mei kwamen. Toen dacht ik: dat zal volgend jaar wel beter zijn: nou volgens mij was het nog steeds kut met peren. Toen was er dat jaar nog het gelul met die Icon Moments SBC's die dan weer niet voor de échte toppers kwamen..

Ze releasen de toppers gewoon echt in het eind-stadium, daar heb ik mij ook bij neergelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
_Uploader_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Pogba is dan ook meer een aanvallende cm dan een cdm door zijn workrates. Hij blijft vrij hoog als een cdm en een draaicirkel en handelingssnelheid van een tank. Ik denk dat Partey OTW je beter zal bevallen.
Daar wou ik inderdaad voor gaan. Zelfs met bepaalde instellingen staat die te hoog waardoor Fabinho verzuipt. Die bevalt overigens echt super wat een beest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Markuss schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Hopen deed ik ook genoeg bij EA, meen mij te herinneren dat de echté top Icon SBC's in FIFA 18 ergens in april of mei kwamen. Toen dacht ik: dat zal volgend jaar wel beter zijn: nou volgens mij was het nog steeds kut met peren. Toen was er dat jaar nog het gelul met die Icon Moments SBC's die dan weer niet voor de échte toppers kwamen..

Ze releasen de toppers gewoon echt in het eind-stadium, daar heb ik mij ook bij neergelegd.
Als er een speler als baby Butra/Dalgish/zola bijzit voor max tokens dan ben ik al aangenaam verrast

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Dani05 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:02:
[...]

Daar wou ik inderdaad voor gaan. Zelfs met bepaalde instellingen staat die te hoog waardoor Fabinho verzuipt. Die bevalt overigens echt super wat een beest!
Ik gebruik de combi Partey Otw en Allan (untradable), bevalt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

Ik gebruik de combi Partey Otw en Allan (untradable), bevalt ook erg goed.
Hetzelfde, hoewel ik daarvoor speelde met Fred/Fabinho waarbij Fred prima naast de trage Fabinho is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Hetzelfde, hoewel ik daarvoor speelde met Fred/Fabinho waarbij Fred prima naast de trage Fabinho is.
Gebruik fabinho en partey Otw. Gouden duo.

Of 4-2-2-2 als cdm maar in 4-2-1-2 als Def cam ook zeer geschikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:05
Kan iemand mij zeggen hoe je verdedigend kopt, net 1e wl verloren met 6-4 en 4x kopbal uit corner tegen
Mijn verdedigers koppen niet of springen überhaupt,
X werkt niet blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:12
Nou als dit de standaard wl word voor dit jaar ga ik nog heel weinig fifa spelen.

Alles is weer zo traag als wat en speel continu tegen 11 man die voor de 16 hangen potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:30:
Nou als dit de standaard wl word voor dit jaar ga ik nog heel weinig fifa spelen.

Alles is weer zo traag als wat en speel continu tegen 11 man die voor de 16 hangen potten.
Laat de WL lekker gaan en pak hem af en toe tussendoor een keertje mee, het is de frustratie simpelweg niet waard. Goede game-play in het begin in Rivals kun je overdag in WL simpelweg vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49
Hier dezelfde ervaring, spel speelt 3x zo traag als in rivals afgelopen 2 weken.
Iedereen speelt park the bus met 4 aanvallers en alleen maar lange halen naar voren. Het ergste is, dat werkt nog ook, tenzij je zelf ook de bus parkeert :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Laat de WL lekker gaan en pak hem af en toe tussendoor een keertje mee, het is de frustratie simpelweg niet waard. Goede game-play in het begin in Rivals kun je overdag in WL simpelweg vergeten.
Nou dat traag speelt Okey. Maar die belachelijke penalty’s dat aanvallers tegen je aanlopen en die achterlijke 5x kluts ballen achter elkaar zijn gewoon niet leuk meer. Net verlies een pot heel de tijd aanvallen tegen een 11 man verdediging. Hij gooit er een bal over heen tot 5x toe met van dijk duel gewonnen, aanvaller krijgt weer de bal terug en scoort. Hoevaak moet je nog een bal afpakken pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15-06 13:43
Haha ik heb ook 2 pitjes gespeeld. 1 gewonnen en 1 verloren (verdiend) maar alles komt terug. Stroperige gameplay, ptb, pauzeren na elke goal ij de hoop dat je stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik vind WL vooralsnog hetzelfde als Rivals spelen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Nou dat traag speelt Okey. Maar die belachelijke penalty’s dat aanvallers tegen je aanlopen en die achterlijke 5x kluts ballen achter elkaar zijn gewoon niet leuk meer. Net verlies een pot heel de tijd aanvallen tegen een 11 man verdediging. Hij gooit er een bal over heen tot 5x toe met van dijk duel gewonnen, aanvaller krijgt weer de bal terug en scoort. Hoevaak moet je nog een bal afpakken pffff.
Wat @038Zwolle ook zegt, de game is simpelweg ietsje anders maar dit terugkerend probleem is simpelweg de norm helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Wat @038Zwolle ook zegt, de game is simpelweg ietsje anders maar dit terugkerend probleem is simpelweg de norm helaas.
Klopt de game is veranderd en als goed speelt veel beter dan vorig jaar.

Maar als nu de gameplay slecht is valt er echt totaal niet doorheen te voetballen en is het maar hopen op 1 of andere vage bal die goed valt.

Valt me op dat ook altijd precies de laatste pass die je speler moet vrij zetten weer een vaag rolletje of totaal naast de speler word geven.

Maar genoeg gezeik , je kon het weer verwachten natuurlijk :) ga lekker Liverpool - Everton kijken :) en dan Arsenal city :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:52
Mijn persoonlijke ervaring is dat WL beter is dan Rivals, heeft misschien ook te maken met de divisie waar je in speelt. Ik werd in Rivals na plaatsing gelijk in divisie 2 gegooid, net na de release waren het nog wel leuke wedstrijden, maar toen ik gisteren m'n nieuwe team wou testen kwam ik 3 keer op rij supersweaty teams tegen die met hun team van meer dan een miljoen in coinwaarde lekker met 10 man achterin hangen, dan met de pacey meta aanvallers mijn Manolas met Shadow eruit lopen.

Vandaag 2 keer in de WL gespeeld en dat waren relaxte games. De eerste ging gelijk op, met 2-1 gewonnen en de tweede speelde ik tegen iemand met een starter team die 3-5-2 uitprobeerde, dat werkte niet zo best voor hem. :+ Het verschil in niveau is veel groter in de WL, maar het systeem werkt wel redelijk goed dat als je meer wedstrijden wint, je tegen betere tegenstanders komt te spelen. Als je dan weer een aantal wedstrijden verliest, krijg je weer mindere tegenstanders.

Ik heb wel m'n twijfels of ik veel Fifa ga spelen deze editie. Gelijk bij de release viel me al op hoe effectief counters zijn dit jaar, wat natuurlijk al die drop back, low depth tactieken in de hand werkt. Geen zin om driekwart van de WL games tegen dat soort tegenstanders te spelen, maar we gaan het zien. Hopelijk dat EA nog wat gaat fixen in een patch binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Klopt de game is veranderd en als goed speelt veel beter dan vorig jaar.

Maar als nu de gameplay slecht is valt er echt totaal niet doorheen te voetballen en is het maar hopen op 1 of andere vage bal die goed valt.

Valt me op dat ook altijd precies de laatste pass die je speler moet vrij zetten weer een vaag rolletje of totaal naast de speler word geven.

Maar genoeg gezeik , je kon het weer verwachten natuurlijk :) ga lekker Liverpool - Everton kijken :) en dan Arsenal city :)
Dat is wat ik ook aan het doen ben, mijn doelstelling voor Fifa is Jota vrijspelen dit weekend ipv de WL frustratie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wat me wel enorm irriteert is dat ik nu tegen 3 tegenstanders gespeeld heb die gelijk pauzeren en leen spelers inbrengen.
Het laatste potje verloren tegen een betere tegenstander die buiten mane auba en werner nog een mbappe etc in brengt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat ik sowieso weet van eerdere edities is dat je eigenlijk nooit op zaterdagmiddag moet spelen of de eerste dag van de wl. Nu het is uitgesteld gaat iedereen vandaag wl spelen natuurlijk. Heb zelf herfstvakantie dus morgen en maandag spelen is helemaal prima.

Denk wel dat je in de beginfase van het spel tegen teams gaat komen met een waarde van 1 miljoen of meer die dan daadwerkelijk goed zijn. Dat verschil is minder groter als er een aantal weken voorbij zijn en zelfs de mindere spelers een tram van 500k+ op de been kunnen brengen.

En ik ga me dit jaar niet irriteren aan de servers, doe ik niet... 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
038Zwolle schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:23:
Wat me wel enorm irriteert is dat ik nu tegen 3 tegenstanders gespeeld heb die gelijk pauzeren en leen spelers inbrengen.
Het laatste potje verloren tegen een betere tegenstander die buiten mane auba en werner nog een mbappe etc in brengt
Mbappe loan vind ik ook irritant, zie hem elke wedstrijd. Ben ik blij dat ik Mbappe heb, speel ik tegen iedereen die hem ook gewoon in het team heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Trek net Yedder en Mendy uit de gouden upgrades, had ze al tradeable uit hybrid en rivals pakketjes gekregen, wel lekker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
gerard27 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Kijk eens in de instellingen of jockey assist niet op hoog staat. moet op laag staan zijn de verdedigers veel sneller en verdedigen alleen met l2 en r2 A contain is waardeloos
zo he! Dit lost al wat ergernis op. Stond helemaal uit, nu op laag gezet. Dat lijkt er meer op. Zowaar twee overwinningen achter elkaar. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 10:49
Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:56:
[...]

Kun je beter partey otw halen. Fabinho en partey samen is echt een gouden duo momenteel. Zie dat veel spelers dit duo gebruiken. En houd je nog coins over.
Hmm hoor veel mensen hier over Partey en Fabinho. Speel zelf met Allan en Fabinho, vind Allan wel fijn qua opbouw met zn 80 agility en 86 balance... Maar ik zou Allan kunnen vervangen door Partey zn IF (OTW niet genoeg coins voor). Zijn er mensen met ervaring met Allan en Partey die mij miss advies kunnen geven? :P

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Iemand ervaring met de James OTW? Is hij de 20k sbc waard? Pace en weakfoot zien er niet al te best uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
RemkoDJ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:57:
Iemand ervaring met de James OTW? Is hij de 20k sbc waard? Pace en weakfoot zien er niet al te best uit...
Lijkt me een no-go. Stel dat die 2 IF krijgt is het nog steeds net niks.
Ik heb hem overigens wel gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik uit het TOTW pakket een dubbele TOTW speler kreeg, en had ze allebei untradeble (Bardhi 82). Vond het te zonde om te quick sellen.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand al ervaring met POTM Kramaric?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik weet niet wie hier OTW Werner heeft, maar die is momenteel (na een 2-0 voorsprong, 2 x Werner) rondom de 1 miljoen (!) waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
gerard27 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Kijk eens in de instellingen of jockey assist niet op hoog staat. moet op laag staan zijn de verdedigers veel sneller en verdedigen alleen met l2 en r2 A contain is waardeloos
Jockey assist? Wat is dat in het Nederlands? Ik kan dat niet vinden namelijk, en ik zou het graag weten, want mijn verdediging is een gatenkaas. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Wat is het trouwens lekker zeg zonder die akelige fitness kaartjes. Ik vergat dat zo vaak te doen waardoor ik met uitgeputte spelers speelde in de WL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markuss schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:32:
Ik weet niet wie hier OTW Werner heeft, maar die is momenteel (na een 2-0 voorsprong, 2 x Werner) rondom de 1 miljoen (!) waard..
Zit te kijken en die 2-0 valt direct spijt van dat ik die otw niet heb gekocht ;w die krijgt zeker een if.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik wil Frenkie of Gini kopen, welke raden jullie aan/welke zal hetminst in prijs zakken vermoedelijk? Frenkie moet maandagochtend voor 75k lukken hoop ik, Wijnaldum lijkt toch wel richting 100k te gaan?
En idd, Jockey assist, zal zo eens kijken als ik het Nederlandse woord kan vinden/kijken wat mijn instellingen daarvoor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Klojet schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Lijkt me een no-go. Stel dat die 2 IF krijgt is het nog steeds net niks.
Ik heb hem overigens wel gedaan, maar dat kwam vooral omdat ik uit het TOTW pakket een dubbele TOTW speler kreeg, en had ze allebei untradeble (Bardhi 82). Vond het te zonde om te quick sellen.
Aan de andere kant, pace is om CAM niet perse een must. Zijn andere stats zijn wel weer dik in orde, met hunter en 1 a 2 IF's erbij.... 20k een buil is het ook niet, maar zou het de moeite zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
RemkoDJ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Aan de andere kant, pace is om CAM niet perse een must. Zijn andere stats zijn wel weer dik in orde, met hunter en 1 a 2 IF's erbij.... 20k een buil is het ook niet, maar zou het de moeite zijn :)
Het gaat ook voornamelijk om zijn 2 star weak foot. Maar inderdaad, 20K is niet veel, met een beetje geluk krijgt die 2 IF en zit die op 87, dan kan je hem altijd nog gebruiken voor een SBC als het niks is haha

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markuss schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:32:
Yes! Gekocht voor 670k. Inform zal er wel aankomen, maar ik hou hem in mijn team. Vorig jaar lang met zijn POTM gespeeld naast Yedder POTM.

[ Voor 13% gewijzigd door _Uploader_ op 17-10-2020 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Donderdag met de rewards nog een 2e OTW werner gekocht.... dacht dat die zo met de WL zou stijgen.... lekker dit!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hij krijgt nu zeker een if nog een assist ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
simons schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:17:
Donderdag met de rewards nog een 2e OTW werner gekocht.... dacht dat die zo met de WL zou stijgen.... lekker dit!
Havertz ook erg goed alleen ff mis met de 2-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
Echt ik ben al weer klaar met dit ongelofelijk slecht geprogrammeerde spel. 1e potje WL, gelijk op, stond wel achter. Had uitbraak over rechts met Valverde met een rechterbeen de bal aan de rechtervoet.
M'n spits liep perfect voor z'n verdedigers om te bal op z'n minst op goal te krijgen. Wat doet Valverde terwijl hij de bal aan z'n favoriete rechtervoet heeft? De bal met links in de handen van de keeper te voorzetten...

Ik heb het helaas niet kunnen opnemen omdat het potje gewoon doorging. Maar hoe de fuck kan dat gebeuren...Valverde is niet de beste crosses, totaal niet. Maar waarom wringt hij zichzelf in bijna een onmogelijk positie om toch de bal met links te gaan voorgeven ipv de rechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Terranova schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:37:
Echt ik ben al weer klaar met dit ongelofelijk slecht geprogrammeerde spel. 1e potje WL, gelijk op, stond wel achter. Had uitbraak over rechts met Valverde met een rechterbeen de bal aan de rechtervoet.
M'n spits liep perfect voor z'n verdedigers om te bal op z'n minst op goal te krijgen. Wat doet Valverde terwijl hij de bal aan z'n favoriete rechtervoet heeft? De bal met links in de handen van de keeper te voorzetten...

Ik heb het helaas niet kunnen opnemen omdat het potje gewoon doorging. Maar hoe de fuck kan dat gebeuren...Valverde is niet de beste crosses, totaal niet. Maar waarom wringt hij zichzelf in bijna een onmogelijk positie om toch de bal met links te gaan voorgeven ipv de rechts...
Tja, zo heb ik van de laatste 25 potjes er misschien maar 5 gewonnen... ik blijf moeite houden met dat klote verdedigen. Ik zie die momenten aankomen, maar het lukt gewoon niet om er op te anticiperen. Ik heb met Telles-Diego Carlos-Militao-Carvajal toch niet echt een slechte verdediging. Maar ze lopen er dwars doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
MadMoody schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Jockey assist? Wat is dat in het Nederlands? Ik kan dat niet vinden namelijk, en ik zou het graag weten, want mijn verdediging is een gatenkaas. Bij voorbaat dank!
Autom.sch. hulp bij bewegen die op laag en dan de volgende afdekken op cpu hulp

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
gerard27 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:49:
[...]

Autom.sch. hulp bij bewegen die op laag en dan de volgende afdekken op cpu hulp
Ik ga er naar kijken. Dank je voor het opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Chelsea heeft het toch nog voor elkaar gekregen om 3-3 gelijk te spelen... wat een drama verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
Ah thx, Gerard27! ik had die ook niet goed staan. Weet iemand hoe die optie heet waarmee je de bal terugtrekt en dan de andere kant weer op kan dribbelen als het ware? De settings van fifa 20/19 doen niet meer en het was altijd een hele bruikbare move eigenlijk. Tussen de Nederlandse termen kan ik hem niet vinden en ik speel op toetsenbord (jaah zullke gekke mensen bestaan) en dus kan ik niet bv de controller termen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
20mmNormandy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:15:
Ah thx, Gerard27! ik had die ook niet goed staan. Weet iemand hoe die optie heet waarmee je de bal terugtrekt en dan de andere kant weer op kan dribbelen als het ware? De settings van fifa 20/19 doen niet meer en het was altijd een hele bruikbare move eigenlijk. Tussen de Nederlandse termen kan ik hem niet vinden en ik speel op toetsenbord (jaah zullke gekke mensen bestaan) en dus kan ik niet bv de controller termen opzoeken.
Rb lb op de xbox controller

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:37
Wel fijn dat EA het NL commentaar heeft aangepast... volgens de commentatoren moeten we nog steeds 40 potjes in de WL.

Zelfs de foute commentaren van fifa 20 zitten er nog in...

Het is iets kleins. Maar ik kan me na 70 euro voor een nieuwe fifa hier echt aan irriteren (samen met de andere problemen).

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Oké, toch even 3 potjes gespeeld. Daarvan maar 1x gewonnen. En dik verloren ook. Speel zelf best aardig maar ze staan zo compact, kom er bijna niet doorheen. En verdedigen blijft oefenen, maar dat probleem hebben er wel meer zo te lezen.

Heb tijdens deze 3 potjes wel het gevoel gehad alsof ik tegen spelers uit divisie 3 t/m 1 speel ofzo. Ben zelf een divisie 5 speler at the moment. Niveau is sowieso op zaterdag hoog. Morgen maar verder kijken, hopelijk is het dan weer redelijk in balans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 20mmNormandy
Rb lb is bij mij ctrl i, thx. Is handige move.
Iedereen klaagt heel veel, ben ik de enige die dit best wel een leuke/fijne game vind tot nu toe?
Hoofdoorzaak: als ik verlies ligt het 9/10x echt aan mijzelf. (Moet wel zeggen dat ik half jaar geen 20 meer gedaan had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
20mmNormandy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:45:
Rb lb is bij mij ctrl i, thx. Is handige move.
Iedereen klaagt heel veel, ben ik de enige die dit best wel een leuke/fijne game vind tot nu toe?
Hoofdoorzaak: als ik verlies ligt het 9/10x echt aan mijzelf. (Moet wel zeggen dat ik half jaar geen 20 meer gedaan had.)
Mee eens vind de game stuk beter.
Zitten echt dagen tussen waarin je niet mag winnen, vanavond is er zo 1....vorige week zaterdag precies hetzelfde dan stop je gewoon na 2 potjes.
Waar ik me wel mateloos aan irriteer is dat je ineens zonder ergens op te drukken een andere speler geselecteerd krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
jerommeke96 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:56:
[...]
Waar ik me wel mateloos aan irriteer is dat je ineens zonder ergens op te drukken een andere speler geselecteerd krijgt....
Staat player-switch toevallig op automatisch of een assisted mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik zie nu allemaal dingen wat je aan en uit kunt zetten
Moet ik dat in het begin pagina van fifa bij instellingen doen?
En wat moest ik aanpassen ivm verdedigen dat dat beter gaat en minder stroef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:58:
[...]

Staat player-switch toevallig op automatisch of een assisted mode ?
Geen idee, zal morgen eens kijken.
Hoe moet die staan om dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
jerommeke96 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:12:
[...]

Geen idee, zal morgen eens kijken.
Hoe moet die staan om dit te voorkomen?
Heb de opties zo niet allemaal in mijn hoofd, maar het is vrij expliciteit qua uitleg.
Gewoon ff bekijken en testen in een offline mode hetzelfde geld ook voor hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-06 23:23
Eerste 10 potten WL beëindigd met 6-4. Daar kan ik redelijk mee leven. Één pot zeer onverdiend gewonnen en daar tegenover staan twee onbegrijpelijke verliespartijen, die ik dan weer onterecht verloor.

Er gebeuren soms wel onverklaarbare dingen. Mijn hele verdediging stapt regelmatig uit zichzelf naar voren waardoor mijn tegenstander zelfs met één spits er compleet doorheen kan lopen. Daarnaast lijkt het er gewoon op dat counteren beloond wordt en het spel proberen te maken niet.

Desondanks wel weer een beetje aan het genieten van de eerste WL in tijden, als ik Gold 2 haal dan kan ik tevreden zijn. Ben daar aardig naar op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nou van Dijk waarschijnlijk rest van het Fifa-jaar geen update meer daar hij nu zwaar geblesseerd is uitgevallen. Wellicht alleen een flashback variant ofzo. Ze mogen die pickford wel even uit het spel bannen zeg, wat een beunhaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:32:
Nou van Dijk waarschijnlijk rest van het Fifa-jaar geen update meer daar hij nu zwaar geblesseerd is uitgevallen. Wellicht alleen een flashback variant ofzo. Ze mogen die pickford wel even uit het spel bannen zeg, wat een beunhaas.
Laten we eerst even afwachten tot een formeel bericht van Liverpool, maar dat zeg er idd niet goed uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat is er met de markt aan de hand? Mijn team is ongeveer 100k aan waarde gedaald. Spelers als bale, fabinho en firmino zijn flink in prijs gezakt. Zoveel aanbod dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:02:
Wat is er met de markt aan de hand? Mijn team is ongeveer 100k aan waarde gedaald. Spelers als bale, fabinho en firmino zijn flink in prijs gezakt. Zoveel aanbod dan?
Auba 40k gezakt in een paar uur:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand mij aub helpen
Ik sta nu 3 wed achter elkaar met 4 0 voor
En in de 2e helft komt er geen bal aan
Tegenstander wandelt langs alles heen
En elke 2e bal voor hem
Echt 3x nu 4 0 voor en 5 4 verloren
Hoe kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:13:
Kan iemand mij aub helpen
Ik sta nu 3 wed achter elkaar met 4 0 voor
En in de 2e helft komt er geen bal aan
Tegenstander wandelt langs alles heen
En elke 2e bal voor hem
Echt 3x nu 4 0 voor en 5 4 verloren
Hoe kan dit
Focus en gemakzucht? Betrap mezelf er ook wel eens op. Ga ik ineens onmogelijke passes geven 😂

Of je tegenstanders wijzigen van tactiek waar je geen vat op krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:02:
De gewone gouden kaarten dalen altijd flink na de 1e WL, ze willen toch de speciale kaarten (OTW. IF).
Vermoed ook dat de kaarten die je noemde flink aan de prijs waren in het begin.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Focus en gemakzucht? Betrap mezelf er ook wel eens op. Ga ik ineens onmogelijke passes geven 😂

Of je tegenstanders wijzigen van tactiek waar je geen vat op krijgt
Wed 4 nu 3 0 voor en 2e helft 5 3 verloren
Ze komen de 2e helft iedere keer met 3 man voor me keeper
1e helft geen kans voor hun
Er moet iets zijn dit slaat namelijk nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

Wed 4 nu 3 0 voor en 2e helft 5 3 verloren
Ze komen de 2e helft iedere keer met 3 man voor me keeper
1e helft geen kans voor hun
Er moet iets zijn dit slaat namelijk nergens op
Klinkt alsof je team in de tweede helft simpelweg op is, zeker in WL weten de meeste tegenstanders dat wel te herkennen en uit te buiten.

Zorg er dan in ieder geval voor dat je een verdedigende variant van tactics onder de knoppen hebt voor de tweede helft, zak maar een paar stappen verder terug en counter de pot lekker uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 17-10-2020 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:08
Mir64za schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:05:
Speel op dit moment met dit Team, Divisie 2 heerlijk alles gaat ook lekker soepel vergeleken met de Serie A.

Ik heb nog zelfs 350k over en wil sparen tot 5 ton en dan gelijk in elke linie een upgrade door voeren.

Dacht zelf aan:

Joe Gomez
Son LM of eventueel Rashford met 7 Chem SP en dan Sterling er naast.
Wijnaldum ipv Fred.

[Afbeelding]
Begonnen aan weekend league 7 gespeeld 5 gewonnen 2 verloren.
Nog zeer onterecht in de verlengtijd stond 4-4... uiteindelijk 7-8 verloren.
En een op penalty's..

Heb toch 300k erbij getrade en snel wat wijzigingen doorgevoerd aan mijn team.
Het team ziet er nu zo uit;

Sterling
Wijnaldum
Lucas
Semedo

Zijn aangekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qR38BMdLQ_oPQrGFZNZdR-k69QQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TZtK75Qx7V1wYweN50kyYqc9.png?f=fotoalbum_large

Wil graag aanstaande donderdag ook snel Rudiger vervangen door Joe Gomez.
En Regulion door Alex Telles.

Met de Spits positie zat ik te twijfelen tussen Werner of Aubameyang.

Heb nu nog ongeveer 200k over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik word wel moe van did gastjes die de hele wedstrijd l1 ingedrukt houden en continu achteruit lopen. Enorm saai om tegen zulke spelers te spelen, die aanvallen gaan zo tergend langzaam.

Hoe kan je overigens zien of je thuis gaat spelen in WL?

[ Voor 13% gewijzigd door Mesque op 17-10-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 03:39
Mesque schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:53:
Ik word wel moe van did gastjes die de hele wedstrijd l1 ingedrukt houden en continu achteruit lopen. Enorm saai om tegen zulke spelers te spelen, die aanvallen gaan zo tergend langzaam.

Hoe kan je overigens zien of je thuis gaat spelen in WL?
En wat dacht je van speedboosten wtf waarom is dat in de game EA is echt achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:39
In hoeverre is https://www.futbin.com/squad-builder betrouwbaar om een squad te maken? Ik wil mijn verdediging wat sterker maken, maar ik wil zeker weten dat ik de juiste CB haal.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Kloever schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:36:
In hoeverre is https://www.futbin.com/squad-builder betrouwbaar om een squad te maken? Ik wil mijn verdediging wat sterker maken, maar ik wil zeker weten dat ik de juiste CB haal.
Its great test maar eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZ2fSHfbe87lZn2BCVFJPBTMw-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iI5ce3LL75DZP7ncLYciiQVn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpC0pB4zfc444LFrR_OinGEv5lQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SO6GLOJmKXS7qaKVbEjQJu7R.jpg?f=fotoalbum_large

En wed 6 op rij 3 0 voor en weer verloren
Er moet een trucje zijn dit is niet meer leuk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Hoe gaat jullie WL? Ik zit nu op gold 3 met 8 wedstrijden te gaan, gold 1 gaat erg lastig worden maar ben opzich tevreden met gold 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
WL is niet gezond voor je zo ik doe maar een paar wedstrijden. En de markt is lekker rustig dus hehehe net Haaland gesniped voor 40k gsus deze game is afschuwelijk ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moet zeggen dat de potjes die ik gespeeld heb prima speelden. Verloren teven betere spelers gewonnen van de mindere. Alleen het laatste potje was frustrerend ik sta 3-2 voor en helaas krijg ik in de laatste min een goal tegen. In de blessuretijd mis ik 4 enorme kansen en krijg de 3-4 om de oren. Van mij mag de extra tijd er wel uit. Het is zo frustrerend als je 25 minuten speelt en er eigenlijk niks aan hebt. 30 games , 90 minuten is lang zat😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Tja, hoe gaat mijn weekend league? Ik heb telkens het gevoeld dat ik met 1 verdediger speel tegen 8 aanvallers. En dat niet alleen: mijn team lijkt met 10 km. per uur te voetballen en mijn tegenstanders met 250 km. per uur. Conclusie: verdedigen gaat klote en ik ben niet snel genoeg. Desondanks toch 2 gewonnen en 3 verloren.

Denk wel dat ik deze Fifa definitief af ga haken. Aanvallen is te makkelijk, verdedigen te moeilijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 18-10-2020 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Laatste dagen erg lastig, sinds de update loopt de 433 voor geen meter meer.
Heb nu maar de "agressieve" 41212 ingesteld.
Omdat de prijzen laag waren en de handel goed ben ik maar overgestapt op BPL:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-K9wlzGm6Q0wSSmI2KBUJyrqRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jvmjvg5u5jrmx3oCRuuZjoLn.jpg?f=fotoalbum_large

Net twee potjes WL gespeeld, beide relatief makkelijk gewonnen.
Van hieruit maar weer verder bouwen, overigens valt Wijnaldum me tegen, net als de rechtsback.
Vardy zit er in omdat ik hem voor 9k kon snipen :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
In de WL helemaal kapot gespeeld door een 76 winger. Geen idee hoe die het voor elkaar kreeg, maar hij stond telkens vogeltje vrij... formatie nog snel omgegooid om de vleugels beter te dekken, maar had geen zin. Telkens met een steekpass stond ie ineens voor m’n keeper. Afronden kon die ook wel...

Ik word er dan niet gezelliger op :X

Overigens lijkt Ake toch echt te licht voor de WL. De meeste goals ontstaan toch echt bij hem... maar even sparen voor een betere CB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
kw_nl schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:24:
In de WL helemaal kapot gespeeld door een 76 winger. Geen idee hoe die het voor elkaar kreeg, maar hij stond telkens vogeltje vrij... formatie nog snel omgegooid om de vleugels beter te dekken, maar had geen zin. Telkens met een steekpass stond ie ineens voor m’n keeper. Afronden kon die ook wel...

Ik word er dan niet gezelliger op :X

Overigens lijkt Ake toch echt te licht voor de WL. De meeste goals ontstaan toch echt bij hem... maar even sparen voor een betere CB...
Geen idee of je joe gomez al hebt staan maar die gast is echt sterk tot op heden, de coins wel waard. Hij staat bij mij samen met wan-bissaka, Lenglet en Alba in de laatste linie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Markvd1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:16:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En wed 6 op rij 3 0 voor en weer verloren
Er moet een trucje zijn dit is niet meer leuk zo
2x start drukken!!

Nee maar wat denk je nou zelf?

Valt mij wel hier op dat vele hier denken dat het aan de game ligt. Nooit kijkt men naar hun zelf.
Maar even serieus jij denkt echt dat er een trucje is? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Okee, dringend hulp gevraagd! Onderstaande 2 filmpjes zijn zo typerend voor mijn spel...

In het 1e filmpje ben ik (in het blauw) in de aanval, en lukt het niet om te scoren. Het tweede filmpje is van het moment direct daarna, van een flutgoal die ik daar tegen krijg. Ik krijg het spel maar niet in de vingers. Iemand tips naar aanleiding van deze 2 fragmenten? Zou zeer welkom zijn, want ik dreig af te haken!

Al mijn schoten geblokt:

Verdedigend (hier zie ik zelf ook wel dat ik wat steekjes laat vallen, maar hier ligt mijn grootste probleem: ik snap niks van dat verdedigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Augy schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Geen idee of je joe gomez al hebt staan maar die gast is echt sterk tot op heden, de coins wel waard. Hij staat bij mij samen met wan-bissaka, Lenglet en Alba in de laatste linie
Ik had Gomez idd op het oog. Nog even wat muntjes sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:06:
Okee, dringend hulp gevraagd! Onderstaande 2 filmpjes zijn zo typerend voor mijn spel...

In het 1e filmpje ben ik (in het blauw) in de aanval, en lukt het niet om te scoren. Het tweede filmpje is van het moment direct daarna, van een flutgoal die ik daar tegen krijg. Ik krijg het spel maar niet in de vingers. Iemand tips naar aanleiding van deze 2 fragmenten? Zou zeer welkom zijn, want ik dreig af te haken!

Al mijn schoten geblokt:
[YouTube: FIFA 21 - Alle schoten worden geblokt!?!?]

Verdedigend (hier zie ik zelf ook wel dat ik wat steekjes laat vallen, maar hier ligt mijn grootste probleem: ik snap niks van dat verdedigen).
[YouTube: FIFA 21 - En dan krijg je zo´n flutgoal tegen.....]
Dat blokken is idd zeer vervelend heb er ook last van
En counter wat ik nu doe is een gele kaart pakken
Kan niet anders want iedereen gebruikt nu sleepbeweging die bijna niet te verdedigen valt
Wie je ook hebt
Ik gebruik nu l2 en r2 meer kan niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:06:

Al mijn schoten geblokt:
[YouTube: FIFA 21 - Alle schoten worden geblokt!?!?]

[YouTube: FIFA 21 - En dan krijg je zo´n flutgoal tegen.....]
ik had allang bij 1 van die geblokte schoten een schijnschot gedaan dan was je daarna 100% los geweest en stond je in principe 1 op 1 met de keeper, vooral je laatste geblokte schot.
Qua verdedigen, tjah je kan een x pech hebben.

Aan zulke momenten moet je niet te zwaar tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Lekker wat SBC's voltooid. Leveren me die pakjes toch een paar mooie spelers op.

TOTW Vidal
Gewone Coutinho, Kroos en Mendy

Kan wel een tweede SPA1 elftal erbij beginnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

ik had allang bij 1 van die geblokte schoten een schijnschot gedaan dan was je daarna 100% los geweest en stond je in principe 1 op 1 met de keeper, vooral je laatste geblokte schot.
Qua verdedigen, tjah je kan een x pech hebben.

Aan zulke momenten moet je niet te zwaar tillen.
Het gekke is: na die wedstrijd van die filmpjes win ik 2x vrij eenvoudig (en slechts 1 tegendoelpuntje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:38:
[...]

Het gekke is: na die wedstrijd van die filmpjes win ik 2x vrij eenvoudig (en slechts 1 tegendoelpuntje).
Daarom het zijn vaak moment opnames van omstandigheden. Waarin pech ook een factor speelt. Kunst is dan om juist rustig te blijven en om iets anders te proberen.

In jou geval van die filmpjes had ik op den duur dus bv een schijnschot gedaan. Wil niet zeggen dat dat de key voor de oplossing is. Maar in principe doe je daar 3 a 5 x hetzelfde, schieten zodra je 1meter vrije ruimte had.
Maar het kan ook prima zo zijn dat het volgende schot bv wel had gezeten. Daar valt echt iets zinnigs over te zeggen lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

Daarom het zijn vaak moment opnames van omstandigheden. Waarin pech ook een factor speelt. Kunst is dan om juist rustig te blijven en om iets anders te proberen.

In jou geval van die filmpjes had ik op den duur dus bv een schijnschot gedaan. Wil niet zeggen dat dat de key voor de oplossing is. Maar in principe doe je daar 3 a 5 x hetzelfde, schieten zodra je 1meter vrije ruimte had.
Maar het kan ook prima zo zijn dat het volgende schot bv wel had gezeten. Daar valt echt iets zinnigs over te zeggen lijkt mij.
Te vroeg gejuichd, want nu weer 3x volledig kansloos er af getikt. Waarbij ik aanvallend nog wel gevaarlijk ben, maar verdedigend.... kansloos.

Nu heb ik al ingesteld bij mijn tactics dat de verdediging niet te hoog staat (3 streepjes), maar dan nog word ik er uit gelopen achterin. Vaak dwars door het midden tussen mijn 2 cv's door...

Dat verdedigen krijg ik gewoon niet onder controle helaas. Inmiddels 4-12 in de WL. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

Te vroeg gejuichd, want nu weer 3x volledig kansloos er af getikt. Waarbij ik aanvallend nog wel gevaarlijk ben, maar verdedigend.... kansloos.

Nu heb ik al ingesteld bij mijn tactics dat de verdediging niet te hoog staat (3 streepjes), maar dan nog word ik er uit gelopen achterin. Vaak dwars door het midden tussen mijn 2 cv's door...

Dat verdedigen rijg ik gewoon niet onder controle helaas. Inmiddels 4-12 in de WL. ;w
je moet niet te veel verdedigen met je cv's. Heb je ook centrale middenvelders? Ik zelf speel bv 433 met punt naar voren en dus 2 cvm's deze staan beide op afdekken midden en gebruik ik voornamelijk voor het verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:43
Hoe kan het nou dat in spelers die gewoon 2K waard zijn zelfs voor 700 nog niet verkoop? Heb al vanaf dag 1 dezelfde spelers op de transferlijst staan...

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

je moet niet te veel verdedigen met je cv's. Heb je ook centrale middenvelders? Ik zelf speel bv 433 met punt naar voren en dus 2 cvm's deze staan beide op afdekken midden en gebruik ik voornamelijk voor het verdedigen.
Ik speel 4-2-3-1, met 2 cvm's. Maar je kan ze zo slecht selecteren bij het verdedigen vind ik. Dat schreef hier iemand ook al een keer eerder. Verder probeer ik niet te happen, maar dat helpt ook nog niet.

Of ik snap het verdedigen niet of misschien ben ik gewoon niet goed genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 18-10-2020 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
MadMoody schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Ik speel 4-2-3-1, met 2 cvm's. Maar je kan ze zo slecht selecteren bij het verdedigen vind ik. Dat schreef hier iemand ook al een keer eerder. Verder probeer ik niet te happen, maar dat helpt ook nog niet.

Of ik snap het verdedigen niet of misschien ben ik gewoon niet goed genoeg.
ik switch heel veel van speler met mijn rechterstick ( ps4 ) wellicht kan je het daarmee verbeteren.
Pagina: 1 ... 16 ... 158 Laatste