https://www.futbin.com/21/squad/1343935Kidjuh schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:09:
Ik zit een beetje vast. Wil graag Varane in mijn team krijgen, maar maakt niet uit welke formatie ik doe, ze linken niet lekker door. Welke veranderingen zouden jullie voorstellen? Succes met WL iedereen verder.
[Afbeelding]
Koppeltjes maken met goede links.Kidjuh schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:09:
Ik zit een beetje vast. Wil graag Varane in mijn team krijgen, maar maakt niet uit welke formatie ik doe, ze linken niet lekker door. Welke veranderingen zouden jullie voorstellen? Succes met WL iedereen verder.
[Afbeelding]
Dus Varane met Courtois, Ake met bijvoorbeeld Wijnaldum in plaats van Ziyech of Ndidi, Reguilon met Davinson Sanchez etc.
Zo is mijn selectie nu, en ga ik ook morgen de WL spelen.

Ben alleen een 4-1-2-1-2 speler, bij de aftrap pas ik het aan, echter soms tijdens de wedstrijd gaat die toch terug naar de 4-3-3 formatie. Hebben meer mensen hier last van?

Ben alleen een 4-1-2-1-2 speler, bij de aftrap pas ik het aan, echter soms tijdens de wedstrijd gaat die toch terug naar de 4-3-3 formatie. Hebben meer mensen hier last van?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mooi teampje, hoe speelt Neymar? Gekocht of untradable? Staat sowieso nog op mijn bucket list om naast Mbappe te parkeren.Mars18 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:41:
[Afbeelding]
Ik heb echt een bloedhekel aan die snelle aanvallers, hoe ik ook speel, ik word compleet weggecounterd. Krijg omgekeerd niet hetzelfde voor elkaar.
Zal meer oefenen zijn, het is echt al 10 jaar geleden dat ik eens een FIFA speelde.
Zal meer oefenen zijn, het is echt al 10 jaar geleden dat ik eens een FIFA speelde.
Hoe staan je centrale middenvelders? Heb gemerkt dat het een hoop werkt als je ze op cover center zet in plaats van cover wide (standaard). Daarnaast natuurlijk niet happen.Prosac schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:59:
Ik heb echt een bloedhekel aan die snelle aanvallers, hoe ik ook speel, ik word compleet weggecounterd. Krijg omgekeerd niet hetzelfde voor elkaar.
Lekker bezig EA.. Op maandag heb ik geen tijd om te spelen, op zondag heb ik huiswerk en is er (hopelijk) voetbal met Feyenoord - Sparta. Wat zijn ze nou weer allemaal aan het doen joh? Ze hebben extreem lang de tijd gehad om de boel op orde te brengen..
Middenvelders op cover center en backs blijven hangen. Aanvallend beperkt dat wel, maar zie gewoon de tegenstander vrij snel met 3 of 4 aanvallers opduiken voor een steekpassje, terwijl mij dat niet lukt. Nou ben ik ook geen ster in het spel, maar na 5 kansloos verloren plaatstingspotjes dacht ik wel met redelijk vergelijkbare deplorables in een league te komen.Mesque schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:00:
[...]
Hoe staan je centrale middenvelders? Heb gemerkt dat het een hoop werkt als je ze op cover center zet in plaats van cover wide (standaard). Daarnaast natuurlijk niet happen.
Geen last van die 2 chem op Vini ?Mars18 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:41:
[Afbeelding]
Ben blij dat ze het nu fixen in plaats van dat je dalijk aan het spelen bent en continue verliest omdat er een no loss glitch bekend is dit veel mensen gaan gebruiken. Het is ook nooit goed wat EA doet, anders was het gezeik morgen of zondag gekomen.SH-FR schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:02:
Lekker bezig EA.. Op maandag heb ik geen tijd om te spelen, op zondag heb ik huiswerk en is er (hopelijk) voetbal met Feyenoord - Sparta. Wat zijn ze nou weer allemaal aan het doen joh? Ze hebben extreem lang de tijd gehad om de boel op orde te brengen..
En dat is wed 9 achterelkaar verloren
Is gewoon bizar mijn cvs zijn idd traag (laporte en Silva) maar heb geen geld en dan vragen ze 50k voor een 79 ake
Net tegen martial gespeeld vanaf het middenveld sprint hij er 4 voorbij
Kan toch niet
Is gewoon bizar mijn cvs zijn idd traag (laporte en Silva) maar heb geen geld en dan vragen ze 50k voor een 79 ake
Kan toch niet
Sorry hoor, maar EA roept deze problemen over zichzelf af door de WL te timeboxen.destroye schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:52:
[...]
Ben blij dat ze het nu fixen in plaats van dat je dalijk aan het spelen bent en continue verliest omdat er een no loss glitch bekend is dit veel mensen gaan gebruiken. Het is ook nooit goed wat EA doet, anders was het gezeik morgen of zondag gekomen.
Daarnaast hebben ze alle tools beschikbaar omdit goed te laten gaan maar ze vertikken het simpelweg om de benodigde investeringen te doen.
@Markvd1984 Dat kan dus wel, vaak kun je wel met een trage CB spelen als je dit maar combineert met een snelle (ik heb Laporte en Gomez). Maar met twee zullen ervaren tegenstanders simpelweg steeds een verdediger uit positie trekken om vervolgens de spits door de hierdoor gecreerde opening weg te sturen.
Je hebt twee opties, of je koopt snellere CB's (dit verklaart ook hun prijs) of je gaat verdieper verder inzakken dan wat je nu doet. Je ziet ook regelmatig dat ipv dure snelle CB's soms backs op low-chem als CB's worden gebruikt.
[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 16-10-2020 17:20 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kan b.v. Tomori kopen en naast Laporte zetten. Tomori is maar 1.2K en verdedigend minder sterk maar wel 80 Pace. Lindelof is ook een optie voor 1K.Markvd1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:53:
En dat is wed 9 achterelkaar verloren
Kan toch niet
Als martial zonder problemen er 4 voorbij loopt doe je ook echt zelf iets fout. Dat heeft niet alleen met pace te maken. Dan hap je ook veel te snel en zeker met dat soort langzame spelers ben je gewoon de lul.
Zoals bossie aangeeft moet je dan ook minder diep gaan spelen en je speelstijl aanpassen op je spelers.
Gekocht voor 1,1 miljoen. Maar hij valt mij zo tegen (Of ik ben gewoon zo slecht hoor) Maar heb hem in game in de spits, maar wordt zo makkelijk van de bal gezet, ga hem maar gewoon op 10 gebruiken. Hij stond naast Jesus, maar Jesus - Williams lijkt gewoon beter te werken.Mesque schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
Mooi teampje, hoe speelt Neymar? Gekocht of untradable? Staat sowieso nog op mijn bucket list om naast Mbappe te parkeren.
Denk dat ik ga doorsparen voor 330.000 coins meer en Mbappe ga kopen.
Nee hij blijft nog iedereen er uit rennen wel, prachtige skills heeft die ook
[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 16-10-2020 14:16 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mss idd een optie die tomoriTraeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:08:
[...]
Je kan b.v. Tomori kopen en naast Laporte zetten. Tomori is maar 1.2K en verdedigend minder sterk maar wel 80 Pace. Lindelof is ook een optie voor 1K.
Als martial zonder problemen er 4 voorbij loopt doe je ook echt zelf iets fout. Dat heeft niet alleen met pace te maken. Dan hap je ook veel te snel en zeker met dat soort langzame spelers ben je gewoon de lul.
Zoals bossie aangeeft moet je dan ook minder diep gaan spelen en je speelstijl aanpassen op je spelers.
Hoe speel ik minder diep dan?
En mss henderson ook maar wegdoen is ook echt zo traag
Is dan 442 handiger of toch 433Bossie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:55:
[...]
Sorry hoor, maar EA roept deze problemen over zichzelf door de WL te timeboxen.
Daarnaast hebben ze alle tools beschikbaar omdit goed te laten gaan maar ze vertikken het simpelweg om de benodigde investeringen te doen.
@Markvd1984 Dat kan dus wel, vaak kun je wel met een trage CB spelen als je dit maar combineert met een snelle (ik heb Laporte en Gomez). Maar met twee zullen ervaren tegenstanders simpelweg steeds een verdediger uit positie trekken om vervolgens de spits door de hierdoor gecreerde opening weg te sturen.
Je hebt twee opties, of je koopt snellere CB's (dit verklaart ook hun prijs) of je gaat verdieper verder inzakken dan wat je nu doet. Je ziet ook regelmatig dat ipv dure snelle CB's soms backs op low-chem als CB's worden gebruikt.
442 lijkt overal goed te staan
Alleen heb te weinig aanvoer naar de aanvallers
Weet niet wat de rest van je team is.Markvd1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Mss idd een optie die tomori
Hoe speel ik minder diep dan?
En mss henderson ook maar wegdoen is ook echt zo traag
Tactieken bij je selectie, dan kan je daar diepte instellen voor je team. Je kan ook kiezen voor terugvallen bij verdedigen dan gaan ze nog verder terug.
[ Voor 21% gewijzigd door Traeces op 16-10-2020 14:29 ]
Gisteren IF Walker voor 470k gehaald, die is flink in prijs gedropt helaas. Heb hem naast Robertson/VVD maar weet niet echt te overtuigen, ga maar voor een hybrid met Varane/Mendy denk ik
Wow wat jammer, die kaart moet toch bizar zijn? 93 pace.shoombak schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:30:
Gisteren IF Walker voor 470k gehaald, die is flink in prijs gedropt helaas. Heb hem naast Robertson/VVD maar weet niet echt te overtuigen, ga maar voor een hybrid met Varane/Mendy denk ik
Wat bedoeld met eigenlijk met Road to Glory? Het is geen spelmodi of wel? Ik kom het steeds tegen bij youtube filmpjes...
Een zo goed mogelijk team bouwen zonder er geld in te stoppen.RemkoDJ schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:28:
Wat bedoeld met eigenlijk met Road to Glory? Het is geen spelmodi of wel? Ik kom het steeds tegen bij youtube filmpjes...
Deze methode doe ik eigenlijk al sinds fut17. Bij lange nooit een team gehad op het einde zoals Fc Roelie altijd had bijvoorbeeld. Maar hij speelde het dagelijks en iets van 1000 wedstrijden per jaar meer dan ik.
Dus eigenlijk doe ik al mn hele leven road to gloryVestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Een zo goed mogelijk team bouwen zonder er geld in te stoppen.
Deze methode doe ik eigenlijk al sinds fut17. Bij lange nooit een team gehad op het einde zoals Fc Roelie altijd had bijvoorbeeld. Maar hij speelde het dagelijks en iets van 1000 wedstrijden per jaar meer dan ik.

Zijn mensen aan het paniek verkopen ofzo ? Prijzen dalen echt bizar ineens binnen een paar uur.
Denk beetje het effect een economische crisis. Mensen zien een daling/crisis en gaan zelf ook verkopen waardoor alles nog meer daalt.
[ Voor 6% gewijzigd door jsper op 16-10-2020 15:52 ]
Ik dacht dat je dan ook alleen met spelers speelde die je zelf uit pakjes haalde, dus niet gekocht.Vestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Een zo goed mogelijk team bouwen zonder er geld in te stoppen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
heb je concrete voorbeelden van spelers, dit is het moment om toe te slaan!Traeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:49:
Zijn mensen aan het paniek verkopen ofzo ? Prijzen dalen echt bizar ineens binnen een paar uur.
van dijk 15K binnen paar uur. Voor de rest valt eigenlijk wel mee dacht dat ik me spelers hoger had gekocht vanochtendpeeweeherman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:53:
[...]
heb je concrete voorbeelden van spelers, dit is het moment om toe te slaan!

Haaland is van 125k naar 75k gezakt in twee dagen tijd, maar durf niet te zeggen of hij nog terug omhoog gaat stijgen richting die koers.
Tja, lastig, blijft een 84-rated, die worden natuurlijk nog wel eens uitgedeeldjoostmakaay schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:58:
Haaland is van 125k naar 75k gezakt in twee dagen tijd, maar durf niet te zeggen of hij nog terug omhoog gaat stijgen richting die koers.
Dit is mijn team

Lukaku kan ik nog maar 1 match mee spelen, dus daar moet ik een nieuwe spits gaan zoeken
Ik heb maar budget van 13000, niet veel ik weet het.
Ofwel kan ik Hazard verkopen, en dan op meerdere posities wat verbeteren.
Iemand suggesties?

Lukaku kan ik nog maar 1 match mee spelen, dus daar moet ik een nieuwe spits gaan zoeken
Iemand suggesties?
Zou Hazard indd verkopen die is duurder dan je hele team bij elkaar. Voor de Spits kan je dan Williams halen, Carrasco naar LM. Valverde op het middenveld en Portu op RM ?garciake schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:13:
Dit is mijn team
[Afbeelding]
Iemand suggesties?
idd goede tip. Ga hem te koop zetten, en paar andere spelers kopenTraeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Zou Hazard indd verkopen die is duurder dan je hele team bij elkaar. Voor de Spits kan je dan Williams halen, Carrasco naar LM. Valverde op het middenveld en Portu op RM ?
ik kan al een week niemand vindenjoostmakaay schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:26:
Alleen Alex Pastoor volgens mij
of kan je die alleen uit een pack krijgen?
onverhandelbaar?
[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 16-10-2020 16:39 ]
Alles verkopen wat wat waard isgarciake schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:13:
Dit is mijn team
[Afbeelding]
Iemand suggesties?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
@Markvd1984 probeer eens lindelöf en tomori/eric baily. En misschien wat verdedigender tactiek? Hoe zien je custom tactics er nu uit als je normaal speelt?
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Nee hoor. Waarvoor speel je dan nog? Juist door te spelen verdien je coins om je team te upgraden. Rtg is eigenlijk constant grinden.peeweeherman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Ik dacht dat je dan ook alleen met spelers speelde die je zelf uit pakjes haalde, dus niet gekocht.
Depends on how you want to do it.Vestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:58:
[...]
Nee hoor. Waarvoor speel je dan nog? Juist door te spelen verdien je coins om je team te upgraden. Rtg is eigenlijk constant grinden.
RTG means Road To Glory, which means an account where you don't spend any money on FIFA Points.
However, there's several types like First Owner RTG's, where you can only use players you either packed or SBC players, can't buy any off the market.
Bron
Blijkbaar is er dus nog een hardcore variant

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 16-10-2020 18:12 ]
https://www.futbin.com/21/squad/1306192
Inmiddels een prima elftal staan. Partey en fabinho zijn een topduo. Verdedigend staat hem ook als een huis en meer als voldoende pace in de voorhoede.
Voorlopige ben k tevreden en ga k sparen voor de grote verbeteringen.
Of jullie moeten nog tips hebben?
Inmiddels een prima elftal staan. Partey en fabinho zijn een topduo. Verdedigend staat hem ook als een huis en meer als voldoende pace in de voorhoede.
Voorlopige ben k tevreden en ga k sparen voor de grote verbeteringen.
Of jullie moeten nog tips hebben?
Er is toch eigenlijk ook geen moer aan met de hoeveelheid doelpunten die per wedstrijd gemaakt worden. Een uitslag van 6-6 of 8-4 komt vaker voor dan een realistische uitslag..
Nog steeds dezelfde punten waarmee je makkelijk kan scoren.. Gelijk naar voren na een aftrap, welke bijna niet te stoppen is. In de 16 de bal breed leggen en de steekbal. Het is om moedeloos van te worden.
Omdat er nu maar 30 wedstrijden voor je wekelijkse totaal mee tellen in Division Rivals kan je ook niet quiten als je na 10 minuten 3-0 achter staat, want dan ben je je punten ook nog kwijt.
Nog steeds dezelfde punten waarmee je makkelijk kan scoren.. Gelijk naar voren na een aftrap, welke bijna niet te stoppen is. In de 16 de bal breed leggen en de steekbal. Het is om moedeloos van te worden.
Omdat er nu maar 30 wedstrijden voor je wekelijkse totaal mee tellen in Division Rivals kan je ook niet quiten als je na 10 minuten 3-0 achter staat, want dan ben je je punten ook nog kwijt.
[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 16-10-2020 18:18 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit jaar word je wel heel snel geblokkeerd als je een beetje aan het kopen/verkopen bent zeg.
Alweer tijdelijk geblokkeerd, hoop dat het niet te lang duurt en zo weer verder kan.
Alweer tijdelijk geblokkeerd, hoop dat het niet te lang duurt en zo weer verder kan.
Man man man die rebounds en die 50/50 duels die bijna altijd naar de aanvallende partij gaan, begint echt exact op dezelfde fouten als vorige editie te lijken.
Thnx voor de tipBlackBarryNL schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:43:
@Markvd1984 probeer eens lindelöf en tomori/eric baily. En misschien wat verdedigender tactiek? Hoe zien je custom tactics er nu uit als je normaal speelt?
Die zijn eigenlijk custom
En druk na fout tegenstander
Opstelling vind ik lastig 433 of 442 of 4231 (met buitenspelers)
Conclusie na paar wedstrijden met me nieuwe team. Thiago mag heel snel weer weg die is een partij traag.
Firminho speelt serieus lekker als 10
van dijk stapt wel bizar snel in die ga ik wel ff zo instellen dat hij niet steeds instapt. Maar in duels echt bizar goed.
Firminho speelt serieus lekker als 10
Ja ook wel leuk, maar dan is 1 jaar wellicht te kort voor. En heel afhankelijk van packluck haha.peeweeherman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Depends on how you want to do it.
RTG means Road To Glory, which means an account where you don't spend any money on FIFA Points.
However, there's several types like First Owner RTG's, where you can only use players you either packed or SBC players, can't buy any off the market.
Bron
Blijkbaar is er dus nog een hardcore variant
Hoe speel je opstelling en wat is je team?Traeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:02:
Conclusie na paar wedstrijden met me nieuwe team. Thiago mag heel snel weer weg die is een partij traag.
Firminho speelt serieus lekker als 10van dijk stapt wel bizar snel in die ga ik wel ff zo instellen dat hij niet steeds instapt. Maar in duels echt bizar goed.
Niet doen, James heeft een 2*WF en geen stamina, ook al word ie nog 90 dan ga je dat alsnog niet oplossen.Markvd1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:02:
Iemand ervaring met James? Wil opdracht mss gaan doen en in een 442 samen met een breker ernaast
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is lenigheid en balans toch bedoel je met stamia?Bossie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:12:
[...]
Niet doen, James heeft een 2*WF en geen stamina, ook al word ie nog 90 dan ga je dat alsnog niet oplossen.
Stamina, zie anders hier:Markvd1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:19:
[...]
Is lenigheid en balans toch bedoel je met stamia?
https://www.futbin.com/21/player/25739/james-rodr%C3%ADguez
Oftewel, die is halverwege de tweede helft op
Poeh Lenglet gepakt uit de Odegaard SBC, kan die mooi naast Varane en kan ik Ramos IF verkopen en vervolgens De Bruyne kopen voor Bruno Fernandes.
Hmm. Ik twijfel toch. Of is het een beter idee om Son op cam te zetten en om Saint Maximin te upgraden naar Mane en voor in de spitspositie? Werner is de andere spits.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
Hmm. Ik twijfel toch. Of is het een beter idee om Son op cam te zetten en om Saint Maximin te upgraden naar Mane en voor in de spitspositie? Werner is de andere spits.
https://www.futbin.com/21/squad/265942
[ Voor 42% gewijzigd door _Uploader_ op 16-10-2020 20:43 ]
Ik heb helaas weg horst uit het pakket
Wederom niks
Wel net ake voor 14k gekocht
Was een gelukje
Wederom niks
Wel net ake voor 14k gekocht
Was een gelukje
Zouden we vandaag niet een TOTW pakket krijgen?
Speel vooral 4-4-2 of 4-1-2-1-2Markvd1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:37:
[...]
Hoe speel je opstelling en wat is je team?
https://www.futbin.com/21/squad/1369445
Son speelt op de plek van Rodrigo ingame want als spits is hij geweldig.
Heb Thiago en firmino verkocht want vind 422 fijner spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 16-10-2020 21:25 ]
https://www.ea.com/games/...line-day?isLocalized=truegoosche schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:07:
Zouden we vandaag niet een TOTW pakket krijgen?
In theorie wel, zal wel 11:59 worden 😂
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 16-10-2020 21:42 ]
Man man man, lekker aan het fut draften, krijg je de melding weer unable to connect of verbinding met fut servers verloren. Gelijk een loss te pakken. Weg 300 fifa points. Hier mogen ze echt wel wat aan doen.
Op de pc kan ik geen bedragen meer instellen voor verkoop van spelers, hebben meer mensen hier last van?
Op de pc kan ik geen bedragen meer instellen voor verkoop van spelers, hebben meer mensen hier last van?
Wat wel steeds meer begint te irriteren is dat als je in balbezit bent een van je CV's ineens als usain bolt naar de spitspositie gaat rennen, waardoor er een gat in mijn centrum ontstaat. Zonder hiervoor een opdracht te hebben gegeven. Zie ook niets raars in de instructies. Lijkt me een bug, maar dat was bij fifa20 ook al zo. Is er iets mogelijk om dit op te lossen?
Dit was vroeger ook al een bug. Kan je helemaal niks aan doen. Je cv gaat dat indd uit het niets een sprint trekken naar de spits positie.Vestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:07:
Wat wel steeds meer begint te irriteren is dat als je in balbezit bent een van je CV's ineens als usain bolt naar de spitspositie gaat rennen, waardoor er een gat in mijn centrum ontstaat. Zonder hiervoor een opdracht te hebben gegeven. Zie ook niets raars in de instructies. Lijkt me een bug, maar dat was bij fifa20 ook al zo. Is er iets mogelijk om dit op te lossen?
Is er dit jaar bij WL nog wel de playerpicks uit de TOTW trouwens. Zie dat niet meer bij beloningen staan.
Geen idee maar de goede kaarten krijg je toch maar zelden, dus als het niet zo is zal dat een hoop teleurstellingen voorkomen😝Vestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:16:
Is er dit jaar bij WL nog wel de playerpicks uit de TOTW trouwens. Zie dat niet meer bij beloningen staan.
zijn er eigenlijk nog wel maandelijks reward van de WL? of hebben ze dat eruit gehaald?
Dat was vorig jaar al niet meergoosche schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:33:
zijn er eigenlijk nog wel maandelijks reward van de WL? of hebben ze dat eruit gehaald?
Als er iemand trouwens een niet al te dure rb zoekt in de pl. Wan-bissaka is verdedigend echt super.
Otw partey doet ook echt niks onder voor kante. Kante is alleen een stuk wendbaarder maar verdedigend vind ik partey sterker.
Martial en Son in de spits is wel echt bizar goed. Je merkt ook niks van martial ze workrates hij werkt als een gek
[ Voor 42% gewijzigd door Traeces op 16-10-2020 22:38 ]
wat lame zeg van ze. Wist ik niet speel al 2 jaar niet meer.
tnx
Lekker team hoor, ook lekker in balans je spelersTraeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Speel vooral 4-4-2 of 4-1-2-1-2
https://www.futbin.com/21/squad/1369445
Son speelt op de plek van Rodrigo ingame want als spits is hij geweldig.
Heb Thiago en firmino verkocht want vind 422 fijner spelenen firmino is te traag voor in de spits
Ja oke, maar had vorig jaar toch wel aardige pulls eruit gehaald hoor. Zeker in de beginfase is de kans groot dat je wel een bruikbare speler packt. Desnoods als sub.tukkerterror90 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:33:
[...]
Geen idee maar de goede kaarten krijg je toch maar zelden, dus als het niet zo is zal dat een hoop teleurstellingen voorkomen😝
Correctie: zie nu dat er wel player picks bij zitten, zelfde als vorig jaar. Wat ze er nu wel bij hebben gedaan is nog extra packs erbij doen, maar dan untradeable. Prima. Goud 3 blijft het doel.
Bron https://www.fifauteam.com/fut-champions-rewards-fifa-21/
[ Voor 23% gewijzigd door Vestendrie op 16-10-2020 22:40 ]
Zou het pas lamé vinden als ze geen pp meer hebbengoosche schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:35:
[...]
wat lame zeg van ze. Wist ik niet speel al 2 jaar niet meer.
tnx
Edit : schijnbaar zijn ze er gewoon nog
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 16-10-2020 22:41 ]
Toch pijnlijk. Gisteren bijna alles verloren en naar div 3 geschopt. Vandaag bale vervangen door adama , aguero door Wilson (!) En fernandes door fred. Win nu weer vrijwel alles en ben terug in div 2
Mijn team:
Voor 50k
, wel tevreden mee. Ik vertik het om veel coins te spenderen op rare gold cards. Minimaal IF met een dynamische afbeelding, en anders wacht ik gewoon even.

Voor 50k
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Speelt vanavond ook weer lekker snel. Gister avond was het niet vooruit te branden, denk niet dat aan je team lag maar aan de servers038Zwolle schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:59:
Toch pijnlijk. Gisteren bijna alles verloren en naar div 3 geschopt. Vandaag bale vervangen door adama , aguero door Wilson (!) En fernandes door fred. Win nu weer vrijwel alles en ben terug in div 2
Net een pot verloren tegen iemand die echt goed was en gelijkwaardig team. Dan boeit dat me echt niet en heb me vermaakt.
Gister avond verloor ik gewoon door kansloze passing, niet schieten en bizarre counter teams. Counter teams boeien me normaal niet, maar als passing echt een drama is dan kan je ze niet kapot spelen

Mensen die met de jong spelen? Hoe goed is hij op cdm?
Ik gebruik hem standaard als invaller in de tweede helft (of eerder) bij een voorsprong. Hele prima speler, enige nadeel is dat hij voor het doel compleet onbruikbaar is. Net zoals in het echt overigens, heb me wel wat geërgerd weer tijdens NL/Italië.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:53:
Toch the OTW leenpakketje en TOTW gekregen
Ik vind de totw matig dus bewaar hem. Lijkt erop dat het iig kan
[ Voor 44% gewijzigd door 038Zwolle op 17-10-2020 01:06 ]
Totw was een 82 gk. Niet dat ik anders verwachtte maar tog altijd weer die teleurstelling 😂
Als Cdm is hij echt goed heeft alles, redelijk snel, goede dribbel, kan goed verdedigen en ook niet te klein zoals kante dus je wint ook vrij veel kopduels, heb hem zelf wel op stayback staan dus dan is het schieten niet van belang, hou er dus wel rekening mee dat hij wat afmaken en schieten niet goed is maar als CDM is dat ook niet belangrijk.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:53:
Ben benieuwd of ik hem nog krijg heb niks ontvangen038Zwolle schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:44:
Toch the OTW leenpakketje en TOTW gekregen
Advies gevraagd:
Ik heb nu dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ftf5N50lnUw88:FFA21PS4
Maar ik zit nu te denken om Martinez te verkopen. Dan gaat Dybala als linkerspits spelen en wil ik Eriksson IF als cam gebruiken. Het zal ongeveer 27k kosten.
Ik heb nu dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ftf5N50lnUw88:FFA21PS4
Maar ik zit nu te denken om Martinez te verkopen. Dan gaat Dybala als linkerspits spelen en wil ik Eriksson IF als cam gebruiken. Het zal ongeveer 27k kosten.
Wel raar dat de WL je weekscore omhoog werkt en het een wedstrijd verbruikt van de 30 rival potjes. Dan heeft rivals spelen helemaal weinig zin als je WL speelt.
Je hoeft dus alleen maar je WL potjes uit te spelen en je hebt een goede score voor rivals
Je hoeft dus alleen maar je WL potjes uit te spelen en je hebt een goede score voor rivals
[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 17-10-2020 02:31 ]
Jeetje ik lijk het winnen wel verleerd te zijn. Verlies al 2 dagen op rij alles 😂
Verdedigend wat aanpassingen gedaan en Lucas moura vervangen door mahrez. Is simpelweg het verschil in coins niet waard.
Iemand nog een gouden tip? Zat zelf te denken om sterling op de flank te zetten. Z'n leenkaart bevalt me super goed!
Speel uiteindelijk 4-2-2-2 met de buitenspelers als 'cam'
Verdedigend wat aanpassingen gedaan en Lucas moura vervangen door mahrez. Is simpelweg het verschil in coins niet waard.
Iemand nog een gouden tip? Zat zelf te denken om sterling op de flank te zetten. Z'n leenkaart bevalt me super goed!
Is hij tradeable of dat niet?Traeces schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 01:18:
[...]
Ben benieuwd of ik hem nog krijg heb niks ontvangen
Heb hier sinds kort ook last van, als ik een speler wil verkopen en ik check de prijzen, ga terug naar het verkoop scherm en wil bedrag invoeren of terug zetten naar laagste buy it now dan kan je geen prijs invoeren.Klojet schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:55:
Geen oplossing voor gevonden, iemand met pc die dat wel is gelukt of er last van heeft?
https://answers.ea.com/t5...-15th-update/td-p/9605861
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dat is wel logisch toch. Anders zouden wl-spelers meer profijt hebben dan rivals-spelers aan de rivals beloningen.038Zwolle schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 02:30:
Wel raar dat de WL je weekscore omhoog werkt en het een wedstrijd verbruikt van de 30 rival potjes. Dan heeft rivals spelen helemaal weinig zin als je WL speelt.
Je hoeft dus alleen maar je WL potjes uit te spelen en je
hebt een goede score voor rivals
Overigens is 12.000 punten als weekscore bij rivals geen goede score hoor. Max rang drie lijkt me. Hangt wel van de divisie af.
Is wel chill deze optie omdat je met 30 wedstrijden in totaal in de week er al bent
Waar gaat het mis volgens jou? In verdedigend of aanvallend opzicht? 4222 wil nog wel eens veel ruimte geven op het middenveld. Heb je geprobeerd om je spitsen om te draaien en een andere formatie zoals 41212 te doen?Augy schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 07:19:
Jeetje ik lijk het winnen wel verleerd te zijn. Verlies al 2 dagen op rij alles 😂
Verder ben ik erg nieuwsgierig naar Sterling! Heb ASM IF verkocht en wou Mane ervoor halen, maar ik heb Sterling untradable gekregen uit een gold upgrade en wil deze eerst uitproberen.
Nou mijn 1e twee weken erop zitten met fifa.
Snelheid is wel een ding deze fifa en er is dus verandering nodig in mijn team.
Heeft iemand nog goeie adviezen of tactiek/opstelling veranderderingen?
Ik merk voornamelijk dat vanaf de 2e helft mijn verdedigers helemaal over de helft van de tegenstanders meekomen
Ik merk voornamelijk dat vanaf de 2e helft mijn verdedigers helemaal over de helft van de tegenstanders meekomen
:fill(white):strip_exif()/f/image/mro2g42SsPvwsqTnl4ZmKxNR.png?f=user_large)
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wat zijn de verwachtingen mbt Rodrigo? Hij zit toch voornamelijk op de bank ?
Ja, Bamford speelt voornamelijk. Dus de kans is erg klein dat Rodrigo een upgrade krijgt.Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:53:
Wat zijn de verwachtingen mbt Rodrigo? Hij zit toch voornamelijk op de bank ?
Ik schrok van de prijs van Havertz Otw, gaat momenteel voor 588k

Hetzelfde als Werner, maar beide gaan meerdere upgrades krijgen en zijn nu al erg goed._Uploader_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Ja, Bamford speelt voornamelijk. Dus de kans is erg klein dat Rodrigo een upgrade krijgt.
Ik schrok van de prijs van Havertz Otw, gaat momenteel voor 588k
depay op deze manier heeft weinig zinsten123 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:46:
Nou mijn 1e twee weken erop zitten met fifa.
Ik merk voornamelijk dat vanaf de 2e helft mijn verdedigers helemaal over de helft van de tegenstanders meekomen[Afbeelding]
Werner otw heb ik eerder gekocht voor de prijsstijging en hij bevalt me erg goed. Maar als je naar het verschil in prijs kijkt tov de nif's dan is Havertz in vergelijking erg duur. Zeker als je hem vergelijkt met een De Bruyne die weliswaar geen finesse shot trait heeft, maar wel een 5WF.Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Hetzelfde als Werner, maar beide gaan meerdere upgrades krijgen en zijn nu al erg goed.
Inderdaad, dus voor division rivals is het eigenlijk voordeliger om geen weekend league te spelen omdat de punten uit WL maar 400 zijn.Vestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:43:
[...]
Dat is wel logisch toch. Anders zouden wl-spelers meer profijt hebben dan rivals-spelers aan de rivals beloningen.
Overigens is 12.000 punten als weekscore bij rivals geen goede score hoor. Max rang drie lijkt me. Hangt wel van de divisie af.
Is wel chill deze optie omdat je met 30 wedstrijden in totaal in de week er al bent
Ik moet maar ff een noob-cursus FIFA gaan doen.. 18 wedstrijden op rij rivals verloren.
De overwinning (5-6) die ik haalde voelde wel briljant. Was door vanaf het begin ultra-defensief te gaan spelen.
Ik kan gewoon echt niet verdedigen. Begrijp ook niet geheel waarom de tegenstander veel agressiever lijkt in te kunnen grijpen op mijn passing en aanvallers aan de bal dan dat mij dat lukt. Tackle eigenlijk nooit en probeer met "A" de speler op afstand te houden, maar dan houdt de verdediger ook afstand. Ik wil juist in de nek van de aanvaller zitten.
Op zich heb ik er nog wel plezier in, maar zelfs in divisie 8 met grote cijfers verliezen doet op een gegeven moment wel pijn.
De overwinning (5-6) die ik haalde voelde wel briljant. Was door vanaf het begin ultra-defensief te gaan spelen.
Ik kan gewoon echt niet verdedigen. Begrijp ook niet geheel waarom de tegenstander veel agressiever lijkt in te kunnen grijpen op mijn passing en aanvallers aan de bal dan dat mij dat lukt. Tackle eigenlijk nooit en probeer met "A" de speler op afstand te houden, maar dan houdt de verdediger ook afstand. Ik wil juist in de nek van de aanvaller zitten.
Op zich heb ik er nog wel plezier in, maar zelfs in divisie 8 met grote cijfers verliezen doet op een gegeven moment wel pijn.
Eens, zijn vooral kaartjes voor de handel. Hopelijk dalen de normale kaartjes voor beide nog wat meer na de de eerste paar weken._Uploader_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:48:
[...]
Werner otw heb ik eerder gekocht voor de prijsstijging en hij bevalt me erg goed. Maar als je naar het verschil in prijs kijkt tov de nif's dan is Havertz in vergelijking erg duur. Zeker als je hem vergelijkt met een De Bruyne die weliswaar geen finesse shot trait heeft, maar wel een 5WF.
41212(2) met de CDM op drop in betweenProsac schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:06:
Ik moet maar ff een noob-cursus FIFA gaan doen.. 18 wedstrijden op rij rivals verloren.![]()
Op zich heb ik er nog wel plezier in, maar zelfs in divisie 8 met grote cijfers verliezen doet op een gegeven moment wel pijn.![]()
Hoe gaan we in de WL heren?
Heb haaland gepackt wil wil mss voor de chem nu Adama verkopen voor sancho
Iemand ervaring ermee sancho?
Iemand ervaring ermee sancho?
Kijk eens in de instellingen of jockey assist niet op hoog staat. moet op laag staan zijn de verdedigers veel sneller en verdedigen alleen met l2 en r2 A contain is waardeloosProsac schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:06:
Ik moet maar ff een noob-cursus FIFA gaan doen.. 18 wedstrijden op rij rivals verloren.![]()
Op zich heb ik er nog wel plezier in, maar zelfs in divisie 8 met grote cijfers verliezen doet op een gegeven moment wel pijn.![]()
Ik vind het echt heel raar. Eigenlijk moet je nu dus 30 games spelen in rivals op donderdag om de maximale score te halen en dan je Wl spelen.. rank 2 of 3 is wellicht niet heel hoog, maar waarom zou je nog rivals spelen na de WL? Als ze straks weer objectives gaan doen in rivals zal iedereen rivals alleen maar gebruiken om deze af te werken na zondag dus zal.iedereen gaan degraderen om daarna makkelijk hun swap kaartjes te halen. Rivals zal na het weekend verschrikkelijk zijnVestendrie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:43:
[...]
Dat is wel logisch toch. Anders zouden wl-spelers meer profijt hebben dan rivals-spelers aan de rivals beloningen.