Wat een packluck heb ik dit jaar toch.... gisteravond even wezen grinden om de silver objectives te halen. Ik hoopte op een IF voor mijn BPL team. Helaas geen IF uit de pakketjes maar wel OTW Allan. die krijgt nu niet direct een basisplaats maar zit wel lekker op de bank. Hij is untradable dus ik hoop dat hij nog wat IF's gaat oppikken.
Vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan om mijn pakketjes van Rivals te openen op de webapp. Meestal doe ik die samen met de Champions op donderdagavond op de PS4. Ik zit in Div5 en heb rank 2 gehaald, koos voor untradable en bammm!....De bruyne! lekker hoor. Daarmee kon in Firmino vervangen en door hem te vervangen kon ik weer Sterling kopen ipv Anderson.
Ik heb deze fifa al veel goeie spelers gepackt. Ik heb €60,- aan fifa points uitgegeven en daar blijft het bij. met de gratis content kan ik voorlopig vooruit. Mijn team kan ik verkopen voor bijna 900K. alle spelers zijn tradeble behalve de bruyne dus
Werner, De bruyne, Fabinho en LLoris zijn first owner en daar had ik dus ook nog first owner Firmino bij die ik uit het welcome back pack had.
Mijn team ziet er nu zo uit, klaar voor de eerste Weekend League.. (in game switch ik ook nog wel eens naar 41212(2)
[
Voor 6% gewijzigd door
ZodiacBomber op 15-10-2020 16:32
]