Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rewards Div 2 rank 4 ( niet veel gespeeld ), maar voor verhandelbare pakketjes gegaan denk gokje wel waard tegenover 30K.

Hakimi OTW En nog wat spul dat 2k + was dus goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

He-le-maal niets uit m'n Rivals Rewards. Huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:10
Bij mij was het helemaal niks kwa rewards. Even kijken wat ik er aan coins uithaal.

Zit nog enorm te twijfelen om richarlison te vervangen voor Jesus. Weet alleen niet of het zin heeft. Iemand ervaring met beide? Komt naast rodrigo.

https://www.futbin.com/21/squad/1226466

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:52
Ook helemaal niets uit de rewards
Volgende x maar voor geld kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
8 packs, beste de Gea die ik nooit ga gebruiken :( (Untradeable allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Maakt het nog uit of je pakketjes op console of mobiel opent? (lijkt me niet maar je weet maar nooit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Kieft91 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:24:
Maakt het nog uit of je pakketjes op console of mobiel opent? (lijkt me niet maar je weet maar nooit ;) )
Ik heb al mijn pakketjes via de webapp geopend. Heb geen grote klapper gekregen van meer dan 200k+ aan waarde per speler, maar wel een aantal van 100k+. Ik heb vorig jaar alles uit de console gedaan en packte nooit boven de 50k. Ik denk niet dat het echt iets uitmaakt. Maar reken er maar op dat ik ze voorlopig op de webapp zal openen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Over pacluck mag ik niet klagen. Son, Douglas Costa en De Gea (untradable, div 4 rank 1, via mobiele app).

Eerder ook al veel geluk gehad, heb het idee dat EA wat guller is dan voorgaande jaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 15-10-2020 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Helaas, greenwood als beste uit de pack ;) volgende keer beter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
1 potje rivals gespeeld deze week, open zojuist me pack.

Aubameyang. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSTJFMDTeX31hx4uvVU9_TeEMIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QarOlsoO15B2267DcPy4jGP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door xavento op 15-10-2020 11:12 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 22:41
Rank 1 div 2 . Untradeable gekozen.
Bruno fernandes
Osimen OTW
Semedo
Immobile
En nog spelers als brandt , lacazette,
Alli, boateng, Promes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nu ik al die berichten over pack openings lees moet ik mezelf echt beheersen. Maar wacht toch maar tot morgen avond met nieuwe set OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wat is voor jullie een opstelling die goed werkt en goed in balans is
Ik speel nu 4 3 3 (2) met een cdm
Alleen merk dat het niet ideaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
4-1-2-1-2 (2) als soort van casual speler vind ik dit op dit moment erg fijne.
Waarbij ik alleen de spitsen achter de linies laat kruipen

De rest aardig verdedigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Vestendrie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:28:
[...]

Ik heb al mijn pakketjes via de webapp geopend. Heb geen grote klapper gekregen van meer dan 200k+ aan waarde per speler, maar wel een aantal van 100k+. Ik heb vorig jaar alles uit de console gedaan en packte nooit boven de 50k. Ik denk niet dat het echt iets uitmaakt. Maar reken er maar op dat ik ze voorlopig op de webapp zal openen >:)
Volgens mij is het totaal random, waar je de packs opent. Op de console vind ik persoonlijk leuker ivm animatie filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wissel tussen 3 opstellingen aan de hand van welke tegenstander ik heb.

Start in 4-4-2 ( 2 ) , Ik wissel naar 4-1-2-1-2 als ik meer druk wil wil zeten, 4-2-3-1 ( 2 ) gebruik ik als ik zwaar onder druk sta en me voorsprong wil verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Mag over packluck ook niet klagen. Varane en Allisson. Wat is een goede opstelling om 2 competities te mixen en toch op 100 chem te komen? Dan stap ik in game direct over op verdedigend/extra verdedigend om in mijn normale 4-4-2 te spelen. Thanks!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:07
Traeces schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:36:
[...]

Kan je niet beter voor Klostermann gaan i.p.v. Laporte, die is echt mega traag en vrij prijzig. Pace is deze fifa echt belangrijk. Daarbij heb je gelijk Sabitzer op Chem :)

Vergeet ook geen positie verandering te geven aan je spelers dat ze meer chem krijgen :)
Thanks voor de tip!! Ook jij @Markuss , word gewaardeerd!

M.b.t. Laporte. Ik bedoelde dat ik hem had ipv Varane, geen idee hoe ik daar bij kwam in mijn vorige post😂

[ Voor 3% gewijzigd door JoteW op 15-10-2020 12:00 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Eriksen IF en Pereira (85rb leicester) uit de rewards. Passen beiden niet in mijn team maar kan altijd nog van pas komen in sbcs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
gaizka schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

Volgens mij is het totaal random, waar je de packs opent. Op de console vind ik persoonlijk leuker ivm animatie filmpje!
Ja dat ben ik met je eens. Maar ik handel soms ook via de app en kan dan meestal niet wachten om mijn pakketjes op de console openen. Zeker omdat je niet via de console en app tegelijk kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Heeft iemand hier ervaring met Allan en wijnaldum? Heb een CM nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
@Markuss @Traeces Dit is ‘m dan tot nu toe. Nu word het sparen geblazen😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVwzvJhuUploxOped0SX7ZvsKP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tCJfiKha3NH9mOptnioVRpmc.png?f=fotoalbum_large

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JoteW schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:31:
@Markuss @Traeces Dit is ‘m dan tot nu toe. Nu word het sparen geblazen😜

[Afbeelding]
Net elftal toch :) ! Verander alleen even Diaby naar LVA en Bellarabi naar RVA scheelt weer chemistry :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:43:
[...]

Net elftal toch :) ! Verander alleen even Diaby naar LVA en Bellarabi naar RVA scheelt weer chemistry :)
Maakt 8 chem ten opzichte van 10 chem eigenlijk nog uit? Hou mij daar eigenlijk nooit zo mee bezig.

Wél zou ik even een andere manager doen (qua land + competitie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
Ik heb momenteel het volgende team maar ook wat geld liggen om te verbeteren, het gaat overigens gewoon prima. Win nu nog 90% van de potjes, ben van div 6 naar div 4 doorgestoot zonder problemen en zit bijna in div 3
Masip is een bewust keuze omdat ie meet in game stats heeft dan de meeste andere keepers en keepers over het algemeen toch ruk zijn.

Ik zit te twijfelen om Mendy te halen ipv Alba. Maar misschien heeft iemand hier ook nog een goeie tip.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SoJ93Fl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:39
Hier veel packluck deze fifa, sinds de release de volgende spelers van waarde gepacked: Gomez (Liverpool), Alaba 2x, Sterling en Frenkie. Vorig jaar heb ik sporadische en keer een speler van 10k+ gepacked.

Met dit team gaan we de WL in, ben benieuwd: https://www.futbin.com/21/squad/616697

In game wissel ik Zakaria en Alaba om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:20
Zit je wel bijna aan je max voor die competitie. Zou alvast naar een hybrid kijke nmet mendy varane en fransen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Maakt 8 chem ten opzichte van 10 chem eigenlijk nog uit? Hou mij daar eigenlijk nooit zo mee bezig.

Wél zou ik even een andere manager doen (qua land + competitie).
Durf niet met zekerheid te zeggen of je het in-game merkt. Met TOTS merkte ik er echt geen drol van maar nu met weer mindere spelers misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Beavbusi schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:47:
Zit je wel bijna aan je max voor die competitie. Zou alvast naar een hybrid kijke nmet mendy varane en fransen
Ja dat is wel een beetje het probleem he zo zonder special cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Durf niet met zekerheid te zeggen of je het in-game merkt. Met TOTS merkte ik er echt geen drol van maar nu met weer mindere spelers misschien wel.
Je chemistry boost word iig een stuk minder. Ligt denk ook aan de spelers die je gebruikt. Of je t merkt geen idee

K ben zo een neuroot die alles op 10 wil 😂

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 15-10-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 18:02
divsisie 5 rank 1 rewards. in 1 packie Sterling,busquets en son :)
andere packie zat wijnaldum.

Verder tot nu toe al gepacked: Kante, mane, OTW partey,di maria, benzema, rashford,chiellini,

niks te klagen tot nu toe. Fifa20 heb ik een half jaar niet meer gespeeld. Wellicht is de packluck nu aan mijn zijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:20
Terranova schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:51:
[...]

Ja dat is wel een beetje het probleem he zo zonder special cards
Als je een beetje fifa kan spelen is dat niet zo erg. Ik ben al over naar de BPL iig. Sind het ultimate BPL team is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Beavbusi schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Als je een beetje fifa kan spelen is dat niet zo erg. Ik ben al over naar de BPL iig. Sind het ultimate BPL team is :p
Lekker achteroverleunen en wachten tot een leuke promo speler, swaps of SBC.
Dan verspil je ook geen coins aan minimale upgrades etc.

Je kan anders altijd nog een keer wingers toevoegen hoewel er behalve hazard/fati ook niet veel bijzonders is dacht ik.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Wat mij niet geheel duidelijk is: binnen FUT heb je objectives. Ik heb de bronze, zilveren, en gouden objective van week 1 al gehaald. Is het bekend wanneer de objectives van week 2 vrij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik zie veel 41212
Ik speelde eersr altijd 433(4) maar was verdedigend dan vaak zwak en werd overlopen

Spelen meer mensen met 2 spitsen en zonder buitenspelers?
Aangezien tegenstander veel over de flanken komen en wij alles door het midden moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Markvd1984 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:29:
Ik zie veel 41212
Ik speelde eersr altijd 433(4) maar was verdedigend dan vaak zwak en werd overlopen

Spelen meer mensen met 2 spitsen en zonder buitenspelers?
Aangezien tegenstander veel over de flanken komen en wij alles door het midden moeten
Ik speel ook met een 4-1-2-1-2- formatie zonder buitenspelers. Het probleem met geen spelers op de flanken hebben wordt opgelost door opkomende backs. Deze rennen in de ruimte, terwijl de centrale verdedigers deel de ruimte opvangen door meer uit elkaar te staan en de verdedigende middenvelder + centrale middenvelder aan die kant toch terugzakken. Ik krijg zodoende sporadisch een doelpunt tegen uit de counter.

Aanvallend is ook geweldig, doordat je spelers snel driehoeken vormen en er altijd mogelijkheden tot passen zijn. De combinatie tussen de twee spitsen en CAM zorgt voor een hoop diepgang en dynamiek, daar waar er in de ruimte aan de andere kant regelmatig een back komt opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
FraxleNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Ik speel ook met een 4-1-2-1-2- formatie zonder buitenspelers. Het probleem met geen spelers op de flanken hebben wordt opgelost door opkomende backs. Deze rennen in de ruimte, terwijl de centrale verdedigers deel de ruimte opvangen door meer uit elkaar te staan en de verdedigende middenvelder + centrale middenvelder aan die kant toch terugzakken. Ik krijg zodoende sporadisch een doelpunt tegen uit de counter.

Aanvallend is ook geweldig, doordat je spelers snel driehoeken vormen en er altijd mogelijkheden tot passen zijn. De combinatie tussen de twee spitsen en CAM zorgt voor een hoop diepgang en dynamiek, daar waar er in de ruimte aan de andere kant regelmatig een back komt opzetten.
Geef je de aanvallers en middenveldera nog instructies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:07
Veel mensen die dus 4-1-2-1-2(2) spelen? Ik speel zelf 4-4-2(2) met buitenspelers. Loopt uitstekend en sta er heel goed voor in D2. Volgens jullie is 4-1-2-1-2(2) dus ook het proberen waard? Heb deze formatie een keer in Draft gespeeld met opkomende backs, dat was een succes.

Met Rivals voor onverhandelbare beloningen gekozen. Gematigd tevreden: Uit bijna 300k aan pakketten kwamen Kane en Mendy (Real). Laatstgenoemde natuurlijk direct ingepast op de LB. Ga nu met dit team de WL in:

https://www.futbin.com/21/squad/1277767

Iemand nog suggesties? Budget is zeer fors: ruim 500k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
SH-FR schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:46:
Veel mensen die dus 4-1-2-1-2(2) spelen? Ik speel zelf 4-4-2(2) met buitenspelers. Loopt uitstekend en sta er heel goed voor in D2. Volgens jullie is 4-1-2-1-2(2) dus ook het proberen waard? Heb deze formatie een keer in Draft gespeeld met opkomende backs, dat was een succes.

Met Rivals voor onverhandelbare beloningen gekozen. Gematigd tevreden: Uit bijna 300k aan pakketten kwamen Kane en Mendy (Real). Laatstgenoemde natuurlijk direct ingepast op de LB. Ga nu met dit team de WL in:

Hazard in plaats van Carrasco geen optie? Geeft Mendy ineens ook full chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Je chemistry boost word iig een stuk minder. Ligt denk ook aan de spelers die je gebruikt. Of je t merkt geen idee

K ben zo een neuroot die alles op 10 wil 😂
Momenteel ik ook hoor :) Maar als het TOTS, TOTY of bizarre IF's zijn boeit het me vrij weinig als ze op 7 / 8 staan :)

Zoals hierboven aangegeven Hazard, kan hem je aanraden hij speelt heel erg fijn :) Mendy is dat ook direct 10 chem :) Gomez naar IF Gomez upgraden ?

[ Voor 51% gewijzigd door Traeces op 15-10-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
FraxleNL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Erg benieuwd naar je instellingen en instructies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984

Geef je nog instructies mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
@Vince23 @Traeces Bedankt voor de tip! Zat al te twijfelen over Hazard, maar dan ga ik hem halen! Geeft Mendy inderdaad ook volle teamgeest.

@Markvd1984 Spitsen op achter linies kruipen, backs op achterblijven, CVM’s op achter blijven en dekken centraal. Bij verdedigen 4 en 4 diepte en breedte, en aanvallen 6 en 6 diepte en breedte. Mocht je t gaan proberen laat maar weten of het bevalt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Beavbusi schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:57:
[...]

Voordeel van de Bundesliga is dat dan vaak de kaarten die in packs zitten bij promo's puur goedkoper zijn dan de BPL. Maarja nadeel is dat je gewoon puur minder kaarten hebt, helemaal de Serie A voor mijn gevoel. Die worden chronisch achtergesteld lijkt het wel.

Nu zijn OTW's behoorlijk afhankelijk van transfers natuurlijk maar van die 23 spelers komen er: 14 (!) uit de BPL, 4 ITA, 1 DUI, 2 SPA (waaronder een vreemde voor Odegaard) en 2 FRA.

Je zou zeggen dat je het iets beter kan verdelen en dan bijvoorbeeld een Douglas Costa, Pjanic, Morata, Chiesa, Meunier etc. eentje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
SH-FR schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:14:
@Vince23 @Traeces Bedankt voor de tip! Zat al te twijfelen over Hazard, maar dan ga ik hem halen! Geeft Mendy inderdaad ook volle teamgeest.

@Markvd1984 Spitsen op achter linies kruipen, backs op achterblijven, CVM’s op achter blijven en dekken centraal. Bij verdedigen 4 en 4 diepte en breedte, en aanvallen 6 en 6 diepte en breedte. Mocht je t gaan proberen laat maar weten of het bevalt ! :)
En dan zet je in game de backs op aanvallend neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:06
Terranova schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:45:

Ik zit te twijfelen om Mendy te halen ipv Alba. Maar misschien heeft iemand hier ook nog een goeie tip.
Vanochtend heb ik tradable Mendy verkocht en Alba untradable er weer ingezet, ik merk weinig verschil. Mijn inziens niet de 130k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

Ik doe 4-1-2-1-2(2) met spitsen drift wide en 10 op stay forward, waardoor het in feite een smalle 4-3-3 is. Met de backs inderdaad ook voor de aanval.Maar ik speel over het algemeen toch niet op voorzetten, dus bij mij is het vooral diepte passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
_Uploader_ schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Vanochtend heb ik tradable Mendy verkocht en Alba untradable er weer ingezet, ik merk weinig verschil. Mijn inziens niet de 130k waard.
Hmmz, qua stats leek het mij te gaan tussen physical van Mendy vs passing/dribbling van Alba, dus vandaar de twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:06
Terranova schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Hmmz, qua stats leek het mij te gaan tussen physical van Mendy vs passing/dribbling van Alba, dus vandaar de twijfel
Kan ik mij goed voorstellen maar dan zou ik ergens anders het team versterken. Mijn la liga prem team https://www.futbin.com/21/squad/265942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
jsper schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

En dan zet je in game de backs op aanvallend neem ik aan?
Backs blijven bij mij op achterblijven staan, omdat je met de RM en LM min of meer al buitenspelers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-10 12:40
Zoveel moeite gedaan in SQB hybrid bij de 1ste en uiteindelijk pack ik een 78 gold speler. Geweldig, heeft me meer gekost dan opgebracht. Ook uit de pakketjes van rivals totaal niks spannends eruit. Unlucky dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

jsper schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Erg benieuwd naar je instellingen en instructies!
Geef je de aanvallers en middenveldera nog instructies mee?
Het grappige is dat ik het zelf niet weet. Ik heb altijd de standaard instructies aangehouden. Deze instructies speelde zodanig fijn dat ik geen behoefte had om er ook maar iets aan te wijzigen. Ik zal vanavond de instructies eens opduiken en met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Terranova schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Ik doe 4-1-2-1-2(2) met spitsen drift wide en 10 op stay forward, waardoor het in feite een smalle 4-3-3 is. Met de backs inderdaad ook voor de aanval.Maar ik speel over het algemeen toch niet op voorzetten, dus bij mij is het vooral diepte passes.
Ik hou mijn backs op balanced/overlap en laat een CM tussen CB’s zakken om te compenseren.
Ondanks dat ik weinig voorzetten gebruik, moeten de backs wel gedekt worden waardoor er centraal vaak meer ruimte beschikbaar is voor het driehoekje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:20:
[...]

Ik hou mijn backs op balanced/overlap en laat een CM tussen CB’s zakken om te compenseren.
Ondanks dat ik weinig voorzetten gebruik, moeten de backs wel gedekt worden waardoor er centraal vaak meer ruimte beschikbaar is voor het driehoekje.
Ja dat heb ik ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Nog een ergernis: die zwarte Copa America kaarten zitten nu al ruim een halfjaar in de game. Hoe kan het dan nog dat bij het openen van een pakketje op de console zo'n nutteloze prutser van 76 vóór een borden-speler verschijnt? Is het nou zo moeilijk om dit even te fixen in 6 maanden?

Kleine tip: Vanavond weer de Marquee Matchups, als ik jullie was zou ik van Sporting - FC Porto, Liverpool - Everton, Celtic - Rangers en Milan - Inter sowieso van iedere club even één speler in je club gooien. Kan nooit kwaad met het oog op een MM SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 15:19
Wat denken jullie: Fabinho of Partey (gold card) naast Allan als CDM's? Of nog andere tips. BPL?

[ Voor 14% gewijzigd door Mitchell-CWD op 15-10-2020 16:13 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat een packluck heb ik dit jaar toch.... gisteravond even wezen grinden om de silver objectives te halen. Ik hoopte op een IF voor mijn BPL team. Helaas geen IF uit de pakketjes maar wel OTW Allan. die krijgt nu niet direct een basisplaats maar zit wel lekker op de bank. Hij is untradable dus ik hoop dat hij nog wat IF's gaat oppikken.

Vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan om mijn pakketjes van Rivals te openen op de webapp. Meestal doe ik die samen met de Champions op donderdagavond op de PS4. Ik zit in Div5 en heb rank 2 gehaald, koos voor untradable en bammm!....De bruyne! lekker hoor. Daarmee kon in Firmino vervangen en door hem te vervangen kon ik weer Sterling kopen ipv Anderson.

Ik heb deze fifa al veel goeie spelers gepackt. Ik heb €60,- aan fifa points uitgegeven en daar blijft het bij. met de gratis content kan ik voorlopig vooruit. Mijn team kan ik verkopen voor bijna 900K. alle spelers zijn tradeble behalve de bruyne dus

Werner, De bruyne, Fabinho en LLoris zijn first owner en daar had ik dus ook nog first owner Firmino bij die ik uit het welcome back pack had.

Mijn team ziet er nu zo uit, klaar voor de eerste Weekend League.. (in game switch ik ook nog wel eens naar 41212(2)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l9fQENoSSvURqROrcYO9kqG847c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qBSuRBlBDETSN04ZB90c1wFa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door ZodiacBomber op 15-10-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Had net een update, maar kan geen changelog vinden?
Heb steameditie, maar als ik nu handmatig prijs in wil voeren komt er nu een 0 te staan? (en nee, numlock staat niet uit)
Heb net wel eindelijk een keer winst met verkoop van een speler. Had Ake voor 25k gekocht en lijkt nu voor 31k+ weer weg te gaan, straks eindelijk een keer veell muntjes voor mijn doen, 80k, maar wacht wel tot maandagochtend voordat ik aankopen ga doen. Denk dat ik Frenkie maar eens ga kopen voor wat snelheid op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

als je afsluit krijg je de changelog alsnog te zien, maar vooralsnog is het er niet beter van geworden.
Lijkt wel of alle tempo er ineens uit is, ondanks dat ik super goede verbinding met de tegenstander heb. Tot gisteravond echt een supergoede flow met dieptepasses alle kanten op, maar daar komt vandaag helemaal niets van, zelfs IF Lozano en IF Gucci komen niet van de plek.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Ah thx ok. Voor mij voelde het ook anders aan, maar ik wist nu juist alle drie de potjes te winnen :P
Tegenstanders leken minder, kan dat misschien ook gewoon zo zijn,.
Ake gekocht voor 25k (maandag/dinsdag?), verkocht voor 39.5 vandaag!!!!
Had ik dit kunnen voorzien? Hoe kan dit? Hij is maar 79rated?
Ik wilde met hem spelen, maar toen ik zag dat hij zo hoog rated was vandaag maar uurtje op de transferlijst gezet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat spelen firminho, fabinho en partey toch heerlijk samen op het middenveld zeg. Begin het spel steeds beter onder de knie te krijgen. Voorlopig geen upgrades meer voor dit team. Lekker doorsparen voor een leuke icon ofzo. Voor nu is het team meer dan prima.

https://www.futbin.com/21/squad/1242810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
20mmNormandy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:04:
Ah thx ok. Voor mij voelde het ook anders aan, maar ik wist nu juist alle drie de potjes te winnen :P
Tegenstanders leken minder, kan dat misschien ook gewoon zo zijn,.
Ake gekocht voor 25k (maandag/dinsdag?), verkocht voor 39.5 vandaag!!!!
Had ik dit kunnen voorzien? Hoe kan dit? Hij is maar 79rated?
Ik wilde met hem spelen, maar toen ik zag dat hij zo hoog rated was vandaag maar uurtje op de transferlijst gezet haha.
Hij is snel en heeft goede defensieve stats voor een 79-rated. Ik speel met zijn otw kaart en als hij een keer een totw krijgt dan is hij net zoveel waard als gomez waarschijnlijk. Heerlijke speler.

[ Voor 11% gewijzigd door Vestendrie op 15-10-2020 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:14
Mensen die de Mass bid methode doen hier en hoe werkt het tot dus ver?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Markuss
Pohh wat een geluk, uit de Marseille MM. Dat is echt een klein elektrums-pakket ofzo:

Oohja: en natuurlijk weer die bagger Libertadores kaart als eerste..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhWTuf1we0Wp-PY6HOktHtv72vY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uDxiLJpKgthgh4WJaZh7PW7k.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 15-10-2020 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand dit probleem al gehad ? Nu al de 2de keer dat me controller gewoon totaal van knoppen veranderd ingame ? Bal rol doet het niet meer daf is een tik naar voren toe en sprinten. Kan geen spelers weg sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Tot hoelaat kun je vrijdag nog inschrijven voor de aankomende wl? Zie dat het toernooi morgenochtend begint, maar inschrijven kon toch nog later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En weer helemaal niks uit de sbs marquee 😴

Mag wel een x pack luck krijgen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 09:29
Ik kreeg alleen Pique als redelijke speler uit de MM, maar met die downgrade van -2 is hij ook niks meer waard. Nu aan het sparen voor Firmino en die ga ik in game als CAM gebruiken achter Ben Yedder. Zit nu op 55k coins, dus moet dat even iets meer dan zien te verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
Hier Fred van Man U, een IF DM die min waard is en Llorente uit de MM packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die rebounds beginnen nu wel echt belachelijk te worden. Echt iedere bal die kluts vliegt weer terug naar de aanvallende partij. Je moet soms 5x achter elkaar een duel Winnen omdat de bal op 1 of andere bizarre manier weer naar de tegenstander
Vliegt.

Geld voor mijn kant net ook, gewoon leuke pot Mertens krijgt tot 3x toe de bal weer bizar terug 1-0 voor.

Beter patchen ze dit heel snel.

Wat is die Son overigens bizar goed in de spits. Zo klote dat ik hem niet in me elftal kwijt kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 15-10-2020 21:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 14:58
Ik heb het idee dat ik vrij veel onterechte strafschoppen tegen krijg. Met een sliding de bal weghalen lijkt me gewoon mogen. Maar soms is de bal al weg, maar valt er nog een aanvaller over de verdediger die nog op de grond ligt. Krijg je alsnog een strafschop tegen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zo keihard div 2 uitgeknald. Alles voelt stroperig aan. Tegenstanders spelen verdedigender dan ooit . Net een potje tegen iemand met 2 schoten (2-1 verlies) verdedigers reageren bizar traag en langzaam. Button delay.. en dan de no loss glitch die dit jaar weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:53:
Ik heb het idee dat ik vrij veel onterechte strafschoppen tegen krijg. Met een sliding de bal weghalen lijkt me gewoon mogen. Maar soms is de bal al weg, maar valt er nog een aanvaller over de verdediger die nog op de grond ligt. Krijg je alsnog een strafschop tegen...
Je krijgt indd echt de meest bizarre penalty’s tegen. Herken precies wat je aangeeft.
038Zwolle schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:10:
Zo keihard div 2 uitgeknald. Alles voelt stroperig aan. Tegenstanders spelen verdedigender dan ooit . Net een potje tegen iemand met 2 schoten (2-1 verlies) verdedigers reageren bizar traag en langzaam. Button delay.. en dan de no loss glitch die dit jaar weer werkt.
Speelt de laatste dagen al niet geweldig, voordat de main release was speelde alles zo soepel. Nu duurt soms echt weer zo lang voordat je spits schiet etc. Valt me ook echt op dat alles richting de aanvallende partij valt. ( ook mijn kant op )

Ook word ik ineens weer bijgehaald met mega trage verdedigers net lag 5 meter voor in volle sprint met lozano en word bijgehaald door thiago silva otw :') lozano heeft 25 pace meer en een voorsprong :')

Blijf met pijn en moeite rond de 1700 skill rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Vestendrie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:55:
Tot hoelaat kun je vrijdag nog inschrijven voor de aankomende wl? Zie dat het toernooi morgenochtend begint, maar inschrijven kon toch nog later?
Vorig jaar kon je zelfs op zaterdag nog inschrijven, 24 uur na de start van de WL is het tegenwoordig geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
7 verloren, 1 gewonnen. Wl skip ik maar even. Gezakt van 1700sr naar 1587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
SH-FR schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:14:

Tot nu toe goed 2x gespeeld en 2 gewonnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jyyEUvDeED2d61TYsWoUQw6qOE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YQsvN8NtNgTEpcEP61p9AXm.jpg?f=fotoalbum_large

Dit team nu alleen wil de cvms miss nog wel vervangen en mss in cv vervangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Mitchell-CWD schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:12:
Wat denken jullie: Fabinho of Partey (gold card) naast Allan als CDM's? Of nog andere tips. BPL?
Ik speel met fabinho en partey (Otw) samen op t middenveld. Episch duo! Partey voelt (nog) beter aan als Allan en fabinho is je broodnodige stofzuiger! Samen met joe gomez en Eder Militao als CV nagenoeg niet te passeren met z'n vieren

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 16-10-2020 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:32
1 dag niet op de markt geweest Reus is nu 65k maandag nog 90k :? want dit begrijp ik niet zo dat de markt hard daalt??? Ik weet dat er rewards zijn geweest. Maar ik begrijp dit niet zo. Uitleg graag lol Meeste van jullie hebben echt pack echt afschuwelijk lolwhahhah

Net Haaland gekocht 74k buy now is 90k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Opvallende daling van de markt. Je zou verwachten dat met de Weekend League voor de deur de prijzen stijgen, net als voorgaande jaren. Echter zijn de prijzen alleen maar gedaald.

@Markvd1984 Mooi, goed om te horen! 4-4-2(2) wordt morgen ook mijn WL formatie. Inmiddels tegen DIV 1 aan maar ik blijf liever lekker in DIV 2. Voel me er prima thuis en zie al die zweetpotjes in 1 niet echt zitten.

Mooi team hoor! Enige wat je misschien nog zou kunnen doen is Fabinho en/of Partey halen. Daarnaast misschien wat meer snelheid bij je CV’s? Weet natuurlijk niet of het storend is voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
En daar heb je voor de eerste WL al de bekende tweet van Fifa direct communication. Kortom: problemen met (waarschijnlijk)servers, WL is 24 uur uitgesteld en verlengd.

Nu komt dat voor mij wel goed uit daar ik 5 dagen vrij ben omdat ik in thuisquarantine zit, en dus wel WL kan en wil spelen. Maar het blijft wel triest hoor dat je dit soort zaken gewoon nooit op orde hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:03:
En daar heb je voor de eerste WL al de bekende tweet van Fifa direct communication. Kortom: problemen met (waarschijnlijk)servers, WL is 24 uur uitgesteld en verlengd.

Nu komt dat voor mij wel goed uit daar ik 5 dagen vrij ben omdat ik in thuisquarantine zit, en dus wel WL kan en wil spelen. Maar het blijft wel triest hoor dat je dit soort zaken gewoon nooit op orde hebt.
Zwaar klote vrijdag speel ik meestal de meeste potjes en zondag ochtend. Het is niet anders.

Wel inderdaad echt te triest voor woorden dat er weer iets niet goed gaat bij ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Traeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:36:
[...]

Zwaar klote vrijdag speel ik meestal de meeste potjes en zondag ochtend. Het is niet anders.

Wel inderdaad echt te triest voor woorden dat er weer iets niet goed gaat bij ea.
Ik merk bij mezelf steeds meer irritatie:
  • Bieden in de app werkt steeds slechter
  • App werkt soms na een minuut al niet meer (geen opstellingen meer laden
  • Connectie problemen bij match making
  • Nu weer server problemen voor de WL
  • Lelijke bug met de shirts
En dan te bedenken dat ze echt vies veel geld binnenhalen met FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
kw_nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:14:
[...]

[list]
Ja dit idd, echt spelers misgelopen omdat het via de app ineens niet meer werkte. Een Eriksen die voor 3500 verkocht werd omdat ik niet meer kon bieden bv. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:10
[...]

Bedoel je met die bug dat alle logos niet zichtbaar zijn op de shirts? Heel hinderlijk idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 10:18
We hebben ook een tijd gehad dat er een No Loss Glitch was in WL. Als EA deze nu zou fixen, ben dan ten minste blij dat ze het nu vooraf corrigeren dan haverwege de WL eindigen en iedereen begint over die glitch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Nou dat er soms iets niet werkt best. Maar zoals je zelf aangeeft ze hebben bakken met geld alleen weigeren het uit te geven aan goede servers etc.

Hoe kan het nou dat de eerste WL al direct weer 24 uur word uitgesteld omdat er problemen zijn pffff.

Ook maar heel me elftal verkocht, kom continu niet goed uit en blijft maar bij PL spelers uitkomen. Nou dan gaan we maar voor de PL spelers :) Vond Makelele ook totaal die 700K niet waard dus daar kan ik mooi Partey en Kante voor kopen :) Son en Ake OTW heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Momenteel speel ik met dit team:
https://www.futbin.com/21/squad/1338386

De niet maximale teamgeest van sommige spelers merk ik niets van.
Speel stabiel in divisie 2.
Ingame switch ik naar de 4-2-2-2 formatie met Ziyech en Dybala als buitenspelers.

Gisteren pack ik uit een 75+ spelerspakket van de Zilveren Objectives tot mijn verbazing Kevin de Bruyne!
Untradeable dus zou ik graag in mijn team zetten.
Frenkie de Jong en Griezman zou ik graag behouden.

Zat zelf aan dit te denken:
https://www.futbin.com/21/squad/1338239
Zou zelfs nog 100k voor verbeteringen over houden.

Of hebben jullie andere ideën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Hybrid SBC eindelijk afgemaakt, daar haalde ik Rashford uit _/-\o_

Eerst reactie was, verkopen die hap voor 200k. Maar toch maar eerst in m'n team geplaatst. Na 9 potjes gaat die daar niet meer weg, wat een heerlijke speler... Vooral die dribbel in de 16, als een mes door een pakje boter :P

Speel nu met dit team:

https://www.futbin.com//21/squad/512593

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x36m-wSSvTxtKFdO8I3IMbZlswo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HjiujPH7aovIcduyG8ZDxVoD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 09:54
Dit is echt van de zotte, pack vorige week mbappe, en nu net uit de marquee Cristiano Ronaldo.. overigens spel nog steeds niet gekocht.
In 1 week meer packluck dan de 4 jaar ervoor, wanneer ik besluit hem niet te kopen uhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele team weg gedaan, welkom over-priced PL :+

https://www.futbin.com/21/squad/1339450 is het geworden :) In-game switch ik naar dit https://www.futbin.com/21/squad/1339629. ( is 4-1-2-1-2 ( 2 ) zie dat ik een fout heb gemaakt op futbin.

Ben serieus benieuwd hoe me elftal speelt :) ( Let niet op Kepa ik heb geen munten meer :+ )
Jammer dat son geen spits kaart meer heeft want die man is echt geweldig in de spits :) Heb nu we gelukkig weer upgrade mogelijkheden i.t.t. andere competities. Kepa - Alisson, Wan-Binsakka - Walker , Firmino of Thiago - KDB :)
PS360-gamer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:29:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen...

Momenteel speel ik met dit team:
https://www.futbin.com/21/squad/1338386

De niet maximale teamgeest van sommige spelers merk ik niets van.
Speel stabiel in divisie 2.
Ingame switch ik naar de 4-2-2-2 formatie met Ziyech en Dybala als buitenspelers.

Gisteren pack ik uit een 75+ spelerspakket van de Zilveren Objectives tot mijn verbazing Kevin de Bruyne!
Untradeable dus zou ik graag in mijn team zetten.
Frenkie de Jong en Griezman zou ik graag behouden.

Zat zelf aan dit te denken:
https://www.futbin.com/21/squad/1338239
Zou zelfs nog 100k voor verbeteringen over houden.

Of hebben jullie andere ideën?
Sneller CV's ? deze 2 zijn wel echt bizar traag namelijk. Heb je die Ake OTW ? Anders zou ik die er zeker inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

FidoDido schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:57:
Dit is echt van de zotte, pack vorige week mbappe, en nu net uit de marquee Cristiano Ronaldo.. overigens spel nog steeds niet gekocht.
In 1 week meer packluck dan de 4 jaar ervoor, wanneer ik besluit hem niet te kopen uhu
:D dat is wel heel sterk zeg!

Helaas heb ik tot nu toe nog niet echt een klapper gemaakt, ben er wel aan toe.
Lijkt wel of iedereen hier al prijs heeft gehad... laat ik dan de stem maar zijn van degene die trouw alle objectives weggrinden zonder loon naar werken.

Heb al een paar mijlpalen bereikt voor een jumbo zeldzaam spelers pakketje, maar helaas zonder echte toppers. Volgende mijlpaal wordt scoren in 200 rivals wedstrijden voor een ultimate pakketje, zal nog wel een weekje duren.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:39
FidoDido schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:57:
Nou EA wil kennelijk graag dat je meteen naar de winkel rent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Lijkt wel of iedereen hier al prijs heeft gehad... laat ik dan de stem maar zijn van degene die trouw alle objectives weggrinden zonder loon naar werken.

Heb al een paar mijlpalen bereikt voor een jumbo zeldzaam spelers pakketje, maar helaas zonder echte toppers. Volgende mijlpaal wordt scoren in 200 rivals wedstrijden voor een ultimate pakketje, zal nog wel een weekje duren.
Buiten me on verhandelbare Son ook geen mega klapper gehad. Wel spelers van precies een ton ofzo en een shitload 25K spelers dus dat tikt ook wel aan. Daarbij het op juisten moment snipe van spelers en daarna weer verkopen heeft me denk nu haast een half miljoen opgeleverd. Die gekochte makelele gister ook weer voor haast 100K winst weg geduwd door hem mega laag in te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
@Traeces wat houdt dat snipe precies in?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ake is nu 37K en je ziet er ineens 1 op de markt voor b.v. 25K deze snel proberen te kopen. Hierna met winst direct weer doorverkopen :) Bij spelers die veel worden aangeboden moet je geluk hebben dat hij niet al voor je neus word weggekocht.

Maar ik heb dit gedaan met duurdere spelers ( icons ), sommige zijn zo gek om hun spelers soms tot wel 100K minder aan te bieden. Deze koop ik dan op en verkoop ze direct weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
Traeces schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
Hele team weg gedaan, welkom over-priced PL :+

https://www.futbin.com/21/squad/1339450 is het geworden :) In-game switch ik naar dit https://www.futbin.com/21/squad/1339629. ( is 4-1-2-1-2 ( 2 ) zie dat ik een fout heb gemaakt op futbin.

Ben serieus benieuwd hoe me elftal speelt :) ( Let niet op Kepa ik heb geen munten meer :+ )
Jammer dat son geen spits kaart meer heeft want die man is echt geweldig in de spits :) Heb nu we gelukkig weer upgrade mogelijkheden i.t.t. andere competities. Kepa - Alisson, Wan-Binsakka - Walker , Firmino of Thiago - KDB :)

[...]

Sneller CV's ? deze 2 zijn wel echt bizar traag namelijk. Heb je die Ake OTW ? Anders zou ik die er zeker inzetten.
Leuk team! Als upgrades zou ik Gomez ipv Aké en Semedo ipv Wan bissaka overwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
Iemand die me een team kan voorstellen met De Bruyne en Messi samen?

Budget voor het team exclusief Messi en de Bruyne ligt rond 500k momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:40
Speel op dit moment met dit Team, Divisie 2 heerlijk alles gaat ook lekker soepel vergeleken met de Serie A.

Ik heb nog zelfs 350k over en wil sparen tot 5 ton en dan gelijk in elke linie een upgrade door voeren.

Dacht zelf aan:

Joe Gomez
Son LM of eventueel Rashford met 7 Chem SP en dan Sterling er naast.
Wijnaldum ipv Fred.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIC3GhNcqlIwoNiUzWSc_rVuD1Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/APJ3xXiQxqZjJEitVkO5Z1ni.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ik zit een beetje vast. Wil graag Varane in mijn team krijgen, maar maakt niet uit welke formatie ik doe, ze linken niet lekker door. Welke veranderingen zouden jullie voorstellen? Succes met WL iedereen verder :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCSlLnyoWlFVml5iKamiWKf0_hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sMnlI9DXBzKmln9uVbVlqP8x.png?f=fotoalbum_large

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
peeweeherman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

nee hoor ik schaar me ook bij de club welke echt nog niks leuks gehad heeft...83 rated Lyon keeper was mijn beste tot nu toe...

We wachten rustig af....

Burp

Pagina: 1 ... 14 ... 158 Laatste