Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-06 11:18
Traeces schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:18:
Doorsparen voor een echte upgrade ? Rond de 400K heb je salah, 450 Mane en 560 van dijk. Eventueel Leno upgraden naar Alisson ?
Ik zelf dacht ook aan Mane en eventueel Gabriel Jesus.

Speelt er iemand met Ziyech ik overweeg hem te kopen echter haak ik bij zijn 2 star weakfoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:08
Mir64za schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:21:
[...]

Speelt er iemand met Ziyech ik overweeg hem te kopen echter haak ik bij zijn 2 star weakfoot..
Weakfoot merk je niet zo. Hij mist wel aardig wat kansen, maar speelt verder heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Een rare vraag, waarschijnlijk kijk ik er gigantisch overheen. Maar waar vind je je spelers/ consumebles en dergelijke? Lijkt wel of die ergens verstopt zit. Op de app kan ik hem vinden, maar op de pc blijf ik zoeken.

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Klojet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:42:
Een rare vraag, waarschijnlijk kijk ik er gigantisch overheen. Maar waar vind je je spelers/ consumebles en dergelijke? Lijkt wel of die ergens verstopt zit. Op de app kan ik hem vinden, maar op de pc blijf ik zoeken.
Ja de club hebben ze dit jaar niet zo prominent in het menu neergezet helaas.

Je kan het vinden als je naar je selectie gaat. Dan vind je linksboven transfermarkt en daarnaast je club. Tenzij iemand nog een andere methode heeft gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 15:24
Lees al weken in dit topic en dankzij iemand op dit forum de 4-1-2-1-2 van Nealguides gebruikt en ben direct 2 divisies geklommen, van divisie 6 naar 4 !

Gebruik zelf het volgende team

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFf_Q8OOnLsMlcxUgYMaNSU9H44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUEOhmjlCRNWKQlXL8xy8Bzz.jpg?f=fotoalbum_large

Uit mijn Rival rewards vorige week Sanches , Fred en Rodrigo gekregen.
Fred dan "Drop between Defenders" en Rodri op "Stay back while attacking" Fred is een geweldige stofzuiger!
Op Ziyech een Hunter kaartje gedaan en speelt echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-05 14:03
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

2300+ stats, prima kaart en is het zeker waard. Qua stats doet dit weinig voor de baby/mid-icons onder.
Als ik Bundesliga zou spelen zou ik er zeker voor gaan.
Ik ga voor BL team dit jaar, maar 150K is op dit moment nog te duur. Of ik moet zien dat ik van mijn 50K de komende week 150K ga maken :X

heb centraal achterin nu Akanji met shadow, maar die wil ik snel kwijt. 7 rivals potjes, 7 penalties :+ Tuurlijk heeft het met de gebruiker te maken, maar 1-op-1 met penalties is wel erg veel :F

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:25
[...]

Ik speelde tot gisteren met hem, heb hem toevallig gisteravond vervangen voor Bruno Fernandes. Niet omdat ik niet tevreden was, maar kreeg toch het gevoel dat hij belangrijke kansen mist. En ik had 180k op de bank staan :P

Bij FIFA 20 was Bruno Fernandes mijn beste CAM, ik hoop dat hij nu weer zo lekker speelt als toen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01:10
Na een weekje merk ik wel dat spelers in Divisie 3 nu wat meer sweaty beginnen te spelen. Al dat geren met al die renpaarden langs de flank wordt je ook wel best moe van. Een Shadow kaart op je backs plakken is wel echt een must in deze game.

Verder merk ik ook dat men beter is gaan verdedigen. Nu ben ik opeens de persoon die maar 2 verdedigers achterin heeft staan, waardoor de tegenstander makkelijk countert. Waar het voorheen de hele tijd over en weer was qua aanvallen en counteren, speel ik nu tegen een compactere verdediging. Staan deze mensen dan op drop back? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ervoor zorgt dat mijn verdediging niet zo goed is in dit spel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:06
[...]

Ik vind het echt een hel om tegen skillers te spelen die Ziyech gebruiken. Ik heb hem zelf in het begin een tijdje gebruik maar skill niet zoveel, desalniettemin een prima speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nou dat team gaat wel goed komen hoor. Zat even op de webapp en kon het niet laten om 5 pakketjes te openen. 2 informs, van de beek, OTW Odegaard, Sissoko en Robertson als klappers. Niet normaal dit. De rest ga ik vanmiddag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-06 22:17
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:58:
Aanraders voor een CDM in BPL? Ik weet dat Allan goed is alleen die is mij iets te duur goedkopere aanraders?
Partey

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:16
Welke keeper zouden jullie gebruiken voor een La Liga verdediging ? Oblak, Courtious of Ter stegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Traeces schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:09:
Welke keeper zouden jullie gebruiken voor een La Liga verdediging ? Oblak, Courtious of Ter stegen ?
Ter Stegen geen twijfel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mir64za schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:09:
[...]

Ter Stegen geen twijfel aan.
Is hij nog steeds zo OP als vorig jaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
Traeces schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Is hij nog steeds zo OP als vorig jaar ?
Speelde gisteren tegen Ter Stegen scoorde alleen door echt hem ook uit te spelen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Ik heb Oblak en ben tevreden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-03 13:53
Pack ik even Ramos niet verhandelbaar. Heb alleen een PL en Serie A Team :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 06-03 13:53
Mir64za schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Speelde gisteren tegen Ter Stegen scoorde alleen door echt hem ook uit te spelen :/
Ter Stegen houdt de ballen tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
Is hij een echte aanrader?

Ik heb nu het volgende team:
https://www.futbin.com/21/squad/1203488

Ben er zeer tevreden mee. Twijfelde eerst over Traore omdat zijn finishing zo matig is, maar in de praktijk echt een beest.

Ik wil nu Sissoko upgraden. Echt een beest met Shadow erop, maar door zijn lage rating bang dat straks snel in coin waarde zal dalen.

Heb 100k en maximale rewards div3 komen eraan. Dus misschien kan ik ook wachten en meteen voor Kante doorsparen.

Overweeg ook Alisson als keeper. Heb ik in meerdere drafts gehad en wat een beest in de goal is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
DennisCle schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Ben er zeer tevreden mee. Twijfelde eerst over Traore omdat zijn finishing zo matig is, maar in de praktijk echt een beest.

Ik wil nu Sissoko upgraden. Echt een beest met Shadow erop, maar door zijn lage rating bang dat straks snel in coin waarde zal dalen.

Heb 100k en maximale rewards div3 komen eraan. Dus misschien kan ik ook wachten en meteen voor Kante doorsparen.

Overweeg ook Alisson als keeper. Heb ik in meerdere drafts gehad en wat een beest in de goal is dat zeg.
Partey bevalt mij goed hij is lang en sterk. Kante is zeker beter met wel een nadeel dat hij heel kort is. Zou partey gewoon even proberen is toch niet zo duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
BlackBarryNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Partey bevalt mij goed hij is lang en sterk. Kante is zeker beter met wel een nadeel dat hij heel kort is. Zou partey gewoon even proberen is toch niet zo duur.
Zijn OTW kaartje is dik in prijs gestegen vandaag. Denk door zijn twee assists. Ik wacht denk ik even de TOTW af en dan kijken wat de prijs doet, maar thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-06 08:51
Nog tips voor een Bundesliga / Duitsers team? :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Bedankt ! dan gaan we voor ter Stegen.

Ben maar voor een Hybride team gegaan i.v.m. slechte backs in de serie A. Tevens kon ik echt niet omgaan met Koulibaly :P
JoteW schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:38:
Nog tips voor een Bundesliga / Duitsers team? :)
Wat is je budget en heb je eventueel al spelers ?

[ Voor 39% gewijzigd door Traeces op 14-10-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
DennisCle schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

Precies waarom k hem heb verkocht. Even tijdelijk rodri er staan die k nog in m'n club had. Vervang hem straks met partey of fabinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:39
Momenteel mijn team, nog niet echt kunnen/willen kiezen wie ik als links buiten neem, dus voor nu placeholder Jota op LW. Als tweede CB naast Van Dijk wordt het waarschijnlijk Ake (OTW) ipv Silva. Voor nu kan ie nog net mee!

https://www.futbin.com/21/squad/1205501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:31
Mesque schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:38:
[...]

Ik vind het echt een hel om tegen skillers te spelen die Ziyech gebruiken. Ik heb hem zelf in het begin een tijdje gebruik maar skill niet zoveel, desalniettemin een prima speler.
Ik vind het vooral een rare speler in Fifa
- 5* skills is in de handen van de juiste speler altijd een wapen zeker icm lean bodytype
- hoge dribbel/passing maar lage composure/shooting
- 2* WF maar geen avoids using WF trait

Ik denk dat hij het type Rivaldo/Di Maria is, namelijk dat je waarschijnlijk fantastische acties, goals etc voor je zal maken maar dat je hem uiteindelijk weer vervangt als hij een WL potje ***omdat op een beslissend moment de bal op zijn WF kwam.

@Distoration ik zat er met een soortgelijk team aan te denken om Fred/allan/fabinho als LCM te nemen om vervolgens Diego Carlos te linken ipv van een duurdere maar trage PL CB. Ik heb echter geen VVD :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 14-10-2020 12:30 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik vind deze FUT 21 echt een aanfluiting. Het lijkt niet eens op voetbal. Speel je normale seizoenen dan is de beleving totaal anders..

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:31:
Ik vind deze FUT 21 echt een aanfluiting. Het lijkt niet eens op voetbal. Speel je normale seizoenen dan is de beleving totaal anders..
Vertel?

Niet flauw bedoeld maar ik heb de afgelopen jaren voornamelijk FUT gespeeld en weet dus niet hoe seasons in Fifa zelf speeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:59:

Ben maar voor een Hybride team gegaan i.v.m. slechte backs in de serie A. Tevens kon ik echt niet omgaan met Koulibaly :P
[...]

Je kunt Mendy toch ook vervangen door Theo Hernandez?

Ik ben zelf ook voor een deel klaar met Serie A, heb nu het volgende team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_RYng_-41L31mHkhD3V_aXtcR9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fp4WPjF0mew7ivzEiVqdxL01.jpg?f=fotoalbum_large

Was begonnen met een Frans team met Coman, Diaby en Benzema voorin, maar was ook wel tevreden met de aanval van Napoli. Tot nu bevalt 4-3-3 me heerlijk, dieptepasses alle kanten op :P

Die BL verdedigers bevallen me trouwens erg goed, ondanks hun lage stats en Sissoko is weer echt een baas

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Bossie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Vertel?

Niet flauw bedoeld maar ik heb de afgelopen jaren voornamelijk FUT gespeeld en weet dus niet hoe seasons in Fifa zelf speeld.
Heb je de crosses gezien? Gigantisch onrealistisch en nauwkeurig. Voor doorsteekpassen exact hetzelfde. Onrealistische snelheden kunnen eraan worden gegeven, en het middenveld blijkt niet eens te bestaan. Het is vooral counteren wat men nu vooral doet, met zeer onrealistische meta formaties zoals 4-2-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Heb je de crosses gezien? Gigantisch onrealistisch en nauwkeurig. Voor doorsteekpassen exact hetzelfde. Onrealistische snelheden kunnen eraan worden gegeven, en het middenveld blijkt niet eens te bestaan. Het is vooral counteren wat men nu vooral doet, met zeer onrealistische meta formaties zoals 4-2-4.
Eens, maar hoe is dat in seasons bijvoorbeeld wel allemaal juist “getuned”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Bossie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:41:
[...]

Eens, maar hoe is dat in seasons bijvoorbeeld wel allemaal juist “getuned”?
Probeer het eens zou ik zeggen, je hebt daar ook toegang toe. Alleen al een veel langzamere spelervaring doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Traeces schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:59:

[...]

Budget is nihil maar dan heb ik een beetje een idee waar ik naar toe kan werken / sparen.

‘Nadeel’ is wel dat ik Varane 87 tradeble heb dus denk eraan die ook te verkopen om meer budget te creeren.

Tot nu toe goedkoop Diaby en Bellarabi kunnen halen om een begin te hebben. Middenveld tot nu toe Duitser Khedira (Juve) en Sabitzer (83). In de spits tot nu toe Kramaric (82) en Haaland (84/loan). Op goal nog Mandanda (83) maar die kan ik dan ook verkopen mits ik een goede vervanger in huis kan halen.

Verder veel spelers tussen de 78 en 82 rated van andere landen/competities om te verkopen.

Ik wil nu voornamelijk FUT gaan spelen daar ik voorgaande edities enkel carriere deed en online tegen vrienden.

Zoek dus eigenlijk voor alle posities nog wel wat, om een lang verhaal kort samen te vatten😂

@Traeces

[ Voor 6% gewijzigd door JoteW op 14-10-2020 13:03 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Is dit er 1 van FIFA 21 of nog van 20?

edit: deze zeker: YouTube: FIFA 21 THE BEST 4231 TACTICS TO GET YOU WINS! CUSTOM TACTICS + INST...

[ Voor 41% gewijzigd door Gurbuh op 14-10-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:41

Ozz

Heb je nou Pele gepacked? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Ozz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Heb je nou Pele gepacked? _/-\o_
Jep :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
peeweeherman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Je kunt Mendy toch ook vervangen door Theo Hernandez?

Ik ben zelf ook voor een deel klaar met Serie A, heb nu het volgende team:
[Afbeelding]

Was begonnen met een Frans team met Coman, Diaby en Benzema voorin, maar was ook wel tevreden met de aanval van Napoli. Tot nu bevalt 4-3-3 me heerlijk, dieptepasses alle kanten op :P

Die BL verdedigers bevallen me trouwens erg goed, ondanks hun lage stats en Sissoko is weer echt een baas
Had gekund maar om verder te kunnen bouwen aan me team voor een La Liga verdediging gekozen.
Fransen zijn allemaal ook wat makkelijker te linken.

Heb nu dit team : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBI5Ix6TwbzVlAbXsoIGnOk6HP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWgiy34oelC3PsJHp3UdGaah.jpg?f=fotoalbum_large

Makele verreweg de duurste speler maar verwacht dat hij wel ze waarde houd tot de primes uitkomen :)
JoteW schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Budget is nihil maar dan heb ik een beetje een idee waar ik naar toe kan werken / sparen.

‘Nadeel’ is wel dat ik Varane 87 tradeble heb dus denk eraan die ook te verkopen om meer budget te creeren.

Tot nu toe goedkoop Diaby en Bellarabi kunnen halen om een begin te hebben. Middenveld tot nu toe Duitser Khedira (Juve) en Sabitzer (83). In de spits tot nu toe Kramaric (82) en Haaland (84/loan). Op goal nog Mandanda (83) maar die kan ik dan ook verkopen mits ik een goede vervanger in huis kan halen.

Verder veel spelers tussen de 78 en 82 rated van andere landen/competities om te verkopen.

Ik wil nu voornamelijk FUT gaan spelen daar ik voorgaande edities enkel carriere deed en online tegen vrienden.

Zoek dus eigenlijk voor alle posities nog wel wat, om een lang verhaal kort samen te vatten😂

@Traeces
toon volledige bericht
Zou zeker varane dan verkopen dat is toch mooi 300K voor in je team.

Dan zoiets maken ? https://www.futbin.com/21/squad/1210132

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
FIFA 21 ligt mij tot nu toe prima. Inmiddels op 1830 Rivals beoordeling en daar ben ik best een beetje trots op. Heb een team van zo’n 250k en win in verhouding nu veel potjes in D2. De wedstrijden zijn erg leuk en het lijkt erop dat aanvallend spelen meer wordt beloond dan in 20. Nog steeds zijn er mensen die iedereen achterin gooien, maar als je het tempo hoog houdt en geduldig aanvalt, kom je er doorheen.

Er zijn nog wel een paar aandachtspunten: Ik krijg soms onbegrijpelijke pingels tegen. Tackle ik de bal keurig voor de voeten van een speler weg, penalty. Loopt er iemand tegen mij op, penalty. Wat dat betreft is passief verdedigen een beter idee. Daarnaast heb ik af en toe dat mijn verdedigers uit zichzelf naar voren lopen of zelfs helemaal weg zijn.

Verder nog volop aan het genieten van de game. Hopelijk blijft dat zo lang mogelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
DeBers schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:58:
Heren en dames,

Wat zouden jullie doen met het volgende team?
Ik loop echt helemaal vast om een goede chem te krijgen maar wel een beetje weg te blijven van de overprised bpl spelers.

Van dijk is gepacked, wel tradeable. Maar zou hem toch wel graag willen gebruiken.

[Afbeelding]

Ik heb 150k budget
Daarnaast speel ik graag 442. Nu heb ik promes en teixera in de spits.
Iemand die mij kan helpen? :)
Ik zat aan Allan OTW te denken. Is dat een ok speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:16
DeBers schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Iemand die mij kan helpen? :)
Ik zat aan Allan OTW te denken. Is dat een ok speler?
Ik heb Allan untradable en hij bevalt erg goed. Hij is een budget Kante en onderschept veel ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
SH-FR schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:06:
FIFA 21 ligt mij tot nu toe prima. Inmiddels op 1830 Rivals beoordeling en daar ben ik best een beetje trots op. Heb een team van zo’n 250k en win in verhouding nu veel potjes in D2. De wedstrijden zijn erg leuk en het lijkt erop dat aanvallend spelen meer wordt beloond dan in 20. Nog steeds zijn er mensen die iedereen achterin gooien, maar als je het tempo hoog houdt en geduldig aanvalt, kom je er doorheen.

Er zijn nog wel een paar aandachtspunten: Ik krijg soms onbegrijpelijke pingels tegen. Tackle ik de bal keurig voor de voeten van een speler weg, penalty. Loopt er iemand tegen mij op, penalty. Wat dat betreft is passief verdedigen een beter idee. Daarnaast heb ik af en toe dat mijn verdedigers uit zichzelf naar voren lopen of zelfs helemaal weg zijn.

Verder nog volop aan het genieten van de game. Hopelijk blijft dat zo lang mogelijk zo.
Je penalty punt ben ik het zeker mee eens. Gister ook zon achterlijke penalty tegen al lang de bal veroverd met Manolas en zijn Martial loopt tegen hem aan. Penalty :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Oef 3 games tegen Duitsers met werner/auba etc voorin. Ik kan daar echt niet van winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Die idd, ik volg hem al tijden omdat zijn tactics altijd leuk speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 20:52
Middag,

Ik ga even de ontzettende n00b uithangen. Ik had al jaren geen Fifa meer gedaan en dit jaar toch maar Fifa 21 gekocht. Vermaak me er goed mee. Ik speel eigenlijk alleen maar FUT en nooit online tegen een echte speler. Puur omdat ik geen Xbox Live heb.

Maar, ik lees dit forum zo nu en dan en ik zie allemaal goede namen/spelers voorbij komen. Dus hier komt het....Hoe krijg ik die? Ja kopen. Maar halen jullie de spelers van de transfer list of uit packs? Moet zeggen dat ik niet bijzonder goed ben, speel op amateur geloof ik.

En, ik heb wat loan spelers gehad die ik nu niet meer kan opstellen. Kan ik daar nog wat mee doen of gewoon in de quick sell gooien voor 0 coins?

Edit: Mijn beste speler op het moment is btw Kevin Trapp, GK 83. Rest zit rond de 77-81

[ Voor 6% gewijzigd door Kloever op 14-10-2020 15:41 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 13:09
Ik heb gisteren geïnvesteerd in een paar OTW Odegaard kaartjes omdat er op veel plekken gehint wordt naar een TOTW Odegaard. Gekocht aan 40.000 per stuk en nu al 60.000 per stuk, terwijl de TOTW nog moet onthuld worden... Ben eens benieuwd wat die nog gaat doen de komende uren/vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:58
Je kunt ze het best verkopen in de hype, vaak zakken ze weer als het TOTW uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Vince23 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:01:
Ik heb gisteren geïnvesteerd in een paar OTW Odegaard kaartjes omdat er op veel plekken gehint wordt naar een TOTW Odegaard. Gekocht aan 40.000 per stuk en nu al 60.000 per stuk, terwijl de TOTW nog moet onthuld worden... Ben eens benieuwd wat die nog gaat doen de komende uren/vanavond
Ik zal hem nu alvast verkopen, er is een kans dat die er niet inzit en dan dropt de prijs weer gigantisch. Nu kan je je winst pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:18
Koning-Admiraal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:43:
[...]

Probeer het eens zou ik zeggen, je hebt daar ook toegang toe. Alleen al een veel langzamere spelervaring doet wonderen.
Ik speelde in Fifa 20 af en toe ook seizoenen, maar daar zat ook al verschil in qua gameplay ten opzichte van FUT. Bij online seizoenen voelde het echt anders aan. Raar maar waar!

In Fifa 21 nog geen seizoenen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:18
Bossie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

Die idd, ik volg hem al tijden omdat zijn tactics altijd leuk speelden.
Heb deze ook in gebruik genomen, met als enige verschil dat ik 1 van de 2 cdm's wel op stay back heb laten staan. Anders staan ze beiden iets teveel vooruit naar mijn zin als je voorin de bal verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-06 16:04
Vince23 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:01:
Nu alweer 10k minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 13:09
Ik speel op xbox, daar gaat hem nog steeds voor rond de 60k ;)

Heb hem nu 2 keer verkocht voor 58k, de 3de hou ik nog effe bij, aangezien ik zelf ook met een La liga team speel.

[ Voor 21% gewijzigd door Vince23 op 14-10-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik meen mij te herinneren dat ze vorig jaar op woensdag om 16.00 het TOTW bekend maakten, dit is dus veranderd. Iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
Markuss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:35:
Ik meen mij te herinneren dat ze vorig jaar op woensdag om 16.00 het TOTW bekend maakten, dit is dus veranderd. Iemand enig idee waarom?
Minder speculatie etc. op de transfermarkt (vooral met OTW kaarten). Nu gewoon mooi om 19:00 de bekendmaking en de kaarten in de packs. Zo wordt het voor handelaren een stuk "minder verziekt".

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
AntraXxX schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Minder speculatie etc. op de transfermarkt (vooral met OTW kaarten). Nu gewoon mooi om 19:00 de bekendmaking en de kaarten in de packs. Zo wordt het voor handelaren een stuk "minder verziekt".
Prima redenen dan EA.

Prima avatar ook trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Zoo even snel otw partey voor 170k en odegaard voor 50k gehaald. Zie dat ze allebei een upgrade krijgen. Hopelijk flinke winst straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Prijs update Partey prijs is verdubbeld @Vestendrie

Net Fred verkocht voor 55k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
DennisCle schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Zijn OTW kaartje is dik in prijs gestegen vandaag. Denk door zijn twee assists. Ik wacht denk ik even de TOTW af en dan kijken wat de prijs doet, maar thanks voor de tip!
Je had hem moeten kopen :p heb zelf de otw en had niet verwacht dat hij voor 2 assists op een maandag een totw zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Mocht je nog een verdwaalde Silver IF in je club hebben zitten: dit is het moment om hem te verkopen. Er zijn uitdagingen voor zilveren team (misschien wel langer, kom er zelf nu pas achter) waarin je 10 goals moet scoren met een zilveren IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
BlackBarryNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:27:
[...]

Je had hem moeten kopen :p heb zelf de otw en had niet verwacht dat hij voor 2 assists op een maandag een totw zou krijgen.
Ja achteraf waar, haha.

Ik kwam helaas wat coins tekort want hij was al 130k en ik had maar 100k. Achteraf wat spelers moeten verkopen misschien.

Had niet verwacht dat hij het zou krijgen, maar denk wel dat ik hem ga halen na de rewards morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hoppa gelijk verkocht. Voor beide spelers in totaal even 30k aan winst behaald voor in 1 uurtje. Prima zo, haha.

Dat heb ik wel geleerd van vorig jaar. Spelers te lang aangehouden, nu in de hype verkopen. Dalen komende weken toch wel weer.

[ Voor 36% gewijzigd door Vestendrie op 14-10-2020 19:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDA57ftGyPFKD6rxAGyAYq7HyZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gNwbvRJnnPvveG0ZVvV7WNP7.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk 2 spelers pakje, leuke super sub :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Ik had ze nog niet gezien hier:

TOTW:

OTW:

Partey heb ik in mijn team dus dat is leuk meegenomen want die zag ik totaal niet aankomen.
De nieuwe OTW heeft overigens ook een paar leuke opties, hoewel Rodrigo volgens mij tot nu toe vooral op de bank zit. Walker als CB lijkt me overigens ook een cheatcode :D

[ Voor 42% gewijzigd door Bossie op 14-10-2020 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-06 17:57
Domme vraag mss
Hoe zie ik dat ik een zilver if heb (betekent in form neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Had me team voor de eerste weekend league zo goed als klaar. Tot ik net untradeble Dembele packte. Kan hem goed inpassen alleen hij komt dan op 7 chemistry en spits op 8. (Rest op 10) Zou je hier in game iets van merken? Heb eigenlijk altijd gespeeld met iedereen op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:34:
Domme vraag mss
Hoe zie ik dat ik een zilver if heb (betekent in form neem ik aan)
Dan heeft hij een rating van 65 tot en met 74, je ziet ook een zilveren gloed over het kaartje. Er zijn er tot nu toe nog maar 3 in packs geweest en je kan er dus één halen via doelstellingen waarmee je dan weer andere doelstellingen kan voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Wat. Een. Mazzel. Eerder vandaag Partey gekocht, vanavond gelijk een upgrade. Hij is al een beest op CDM, wordt alleen maar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Dit soort uitdagingen hoop ik vaak te zien. Maakt SB een stuk minder saai en je krijgt een paar packs. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:16
FraxleNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:44:
Wat. Een. Mazzel. Eerder vandaag Partey gekocht, vanavond gelijk een upgrade. Hij is al een beest op CDM, wordt alleen maar beter!
Helemaal mee eens! Gisteren Kante verkocht en Partey OTW ervoor in de plaats gehaald naast Allan, bevalt erg goed! Nu maar hopen dat hij het ook bij Arsenal laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
038Zwolle schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:45:
Dit soort uitdagingen hoop ik vaak te zien. Maakt SB een stuk minder saai en je krijgt een paar packs. Prima!
Zijn die vriendschappelijke zilveren wedstrijden een beetje te doen? Speelt iedereen niet ontzettend verdedigend om maar te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Markuss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:38:
[...]

Dan heeft hij een rating van 65 tot en met 74, je ziet ook een zilveren gloed over het kaartje. Er zijn er tot nu toe nog maar 3 in packs geweest en je kan er dus één halen via doelstellingen waarmee je dan weer andere doelstellingen kan voltooien.
Oké..

Goud if dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Wat is dit voor onzin, opeens was mijn stadion vol met eekhoorns en mn bal was bruin, dit is gewoon niet te zien. Wat een ongelofelijke onzin, dit had ik niet ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Wat bedoel je precies? Dit zijn de verschillende TOTW kaartjes (goud, zilver, brons)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXjU3_s3T4ba_1twVukZeSs3lwI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z5WnCxeOxYInUIOf7gEr9fY6.png?f=user_large
Brons loopt van ... - 64
Zilver loopt van 64 - 74
Goud loopt van 75 - 99

Of had je een andere vraag?
Terranova schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:03:
Wat is dit voor onzin, opeens was mijn stadion vol met eekhoorns en mn bal was bruin, dit is gewoon niet te zien. Wat een ongelofelijke onzin, dit had ik niet ingesteld...
Dit vraagt om een foto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Markuss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:05:
[...]

Wat bedoel je precies? Dit zijn de verschillende TOTW kaartjes (goud, zilver, brons)
[Afbeelding]
Brons loopt van ... - 64
Zilver loopt van 64 - 74
Goud loopt van 75 - 99

Of had je een andere vraag?

[...]

Dit vraagt om een foto..
toon volledige bericht
Ja nu al te laat, maar blijkbaar was het alles van m'n tegenstander. Maar waarom zie ik de bal van mijn tegenstander, bruin is gewoon niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 18:19

allstarted1

WTRFTS

FraxleNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:44:
Vanmiddag Ødegaard verkocht voor 47.000, net teruggekocht voor 30k. Ook wel fijn! Net na de bekendmaking zat 'ie al rond de 80k, dus was daar wel even zuur van. Snap niet dat 'ie zo is ingestort. :?

Heb ook Mertens tradeable gepackt. Wat een geweldig duo met Morata! _/-\o_ Uit een andere pack haalde ik Wan-Bissaka. Kan mooi Azpilicueta vervangen in PL-team. d:)b

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Markuss schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:49:
[...]

Zijn die vriendschappelijke zilveren wedstrijden een beetje te doen? Speelt iedereen niet ontzettend verdedigend om maar te winnen?
Was iets te enthousiast. Heel frustrerend idd. Pauzeren na elke goal heel.smerig spel . Het lijkt wel WL.
1e potje verloren door een eigen goal.
2e verloren in de 90ste minuut.
3e gewonnen waar iemand 3-2 voorkomt en de bal eindeloos rond speelt. Uiteindelijk 3-5 dus voelde heerlijk.
4e ook gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-06 23:26
Online is weer even wennen. Waar ik in FUT 20 div. 5/6/7 speelde ben ik nu ingestroomd in div. 4.
Eerste wedstrijd 4-1 afgedroogd, de 2e 7-3 en de 3e winst 6-3. Ik speel met een 82 rated serie A team maar lijkt me mooi om Jota OTW te behalen, dus ik moet goals maken met BPL spelers, komt die gepackte Mane wel even goed tot zijn recht, wat een speler! :)

Morgen of vrijdag ga ik hem verkopen en zelf een leuk team bouwen. Nog tips voor een leuke competitie met veel potentie? Speel al jaren Serie A, wat altijd erg leuk is (prijs technisch ook) maar misschien tijd voor iets anders. Suggesties zijn welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:23
Stiekem vind ik de SBC leuker dan uberhaupt spelen. Lekker puzzelen. :P

Mijn FUT-teampje even goedkoop op basis van Serie A proberen samen te stellen. Niet de hele dure jongens gekocht, maar er was wel het eea mogelijk dankzij de verkoop van Joe Gomez.

Morata - Lukaku
Eriksen (L, nog 9 potjes)
Khedira - Ramsey
Kolarov - Skriniar - Romagnoli - Manolas - Doherty
Donnarumma

De rechtsback is de dissonant, maar er speelt niet echt een goede RVV in ITA1
En het middenveld is wat traag, maar ik ben er eerst tevreden mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 00:11
Prosac schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:37:
Stiekem vind ik de SBC leuker dan uberhaupt spelen. Lekker puzzelen. :P

Mijn FUT-teampje even goedkoop op basis van Serie A proberen samen te stellen. Niet de hele dure jongens gekocht, maar er was wel het eea mogelijk dankzij de verkoop van Joe Gomez.

Morata - Lukaku
Eriksen (L, nog 9 potjes)
Khedira - Ramsey
Kolarov - Skriniar - Romagnoli - Manolas - Doherty
Donnarumma

De rechtsback is de dissonant, maar er speelt niet echt een goede RVV in ITA1
En het middenveld is wat traag, maar ik ben er eerst tevreden mee. :)
Je zou Bruno Peres kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Wat is eigenlijk de beste (voor zover die er is) of de meest voorkomende formatie die gebruikt word? Of verschilt dat ontzettend?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JoteW schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:49:
Wat is eigenlijk de beste (voor zover die er is) of de meest voorkomende formatie die gebruikt word? Of verschilt dat ontzettend?
Dat is bij mij elk jaar weer anders. Heb de laatste jaren vaak 41212 (2) gespeeld, maar met deze fifa loopt 433 lekker bij mij. Veel spelen ook met 2 cdm’s. Vroeger had je formatiekaartjes voor spelers om chem te boosten, toen was 41212 veruit de duurste

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Bij mij loopt 4-2-2-2 het beste. Was vorig jaar ook al zo maar moet zeggen dat t wel afhankelijk is van je speelstijl.

Had vandaag bijvoorbeeld m'n team omgebouwd met dembele voorin. Kon ik helemaal niks meer dus ben weer terug gegaan naar m'n basis. Ach je probeert eens wat.

Fabinho trouwens een eindbaas zeg! Wat een geweldenaar met shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heeft ea een nieuw schatje?
Vorige jaar waren vardy en Rashford veel te goed dan wat ze in het echt zijn
En nu is het met kramaric zo😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hebben ze rode kaarten uitgezet vanavond? Ik ben echt meerdere keren doormidden gezaagd, penalties tegen gehad etc. Alleen maar geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 20:21
Terranova schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:56:
Hebben ze rode kaarten uitgezet vanavond? Ik ben echt meerdere keren doormidden gezaagd, penalties tegen gehad etc. Alleen maar geel
Nee dat is gewoon in fifa op dit moment. Weinig rode kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 20:21
Welke CV raden jullie aan in de BPL dat niet duur is zoals VVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
llovesoccerx7 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 00:04:
[...]

Nee dat is gewoon in fifa op dit moment. Weinig rode kaarten.
Akè speelt opzich fijn. Heb Davinson Sanchez ernaast staan, is ook een lekkere bonk. Het toeval wil dat ik net Joe Gomez heb gepackt (untradeble uit zo een objective 75+ goud pakket), dus Akè gaat voorlopig het veld ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAExssr9JCh2dJk9iXbjHyQFS3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pocUrARVx5FxJt10mzx4AxTU.png?f=fotoalbum_large

@Traeces heb nu dit. Die 77 middenvelder wil ik vervangen voor Brandt komende week. Daarna een goede spits naast Kramaric wanneer ik niks meer aan Haaland heb, die uit eindelijk uiteraard wel mijn spits moet worden. Upamecano nog even voor sparen, vandaar de keuze voor de chemistry Kanoute aan te trekken en Mendy. Ook voor Zidane nog druk zoekende. Valt allemaal nog niet mee, haha

[ Voor 7% gewijzigd door JoteW op 15-10-2020 06:23 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
llovesoccerx7 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 00:12:
Welke CV raden jullie aan in de BPL dat niet duur is zoals VVD?
Lindelöf betaalbaar en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Op dit moment heb ik dit team: https://www.futbin.com/21/squad/1258916 , best een aardig team na nog geen week al zeg ik het zelf..

Heb nog ongeveer 100k aan budget voor de resterende middenvelder. Maar ik twijfel tussen Fabinho, Thiago en Wijnaldum.

Iemand ervaring met deze spelers in combinatie met Partey en Firminho op het middenveld? Eventueel andere aanraders? Alles behalve sissoko of Fred, veel te overpriced voor zulke lage rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:25
Heb je geen last van Silva? Die is super traag toch?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Vestendrie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:23:
Op dit moment heb ik dit team: https://www.futbin.com/21/squad/1258916 , best een aardig team na nog geen week al zeg ik het zelf..

Heb nog ongeveer 100k aan budget voor de resterende middenvelder. Maar ik twijfel tussen Fabinho, Thiago en Wijnaldum.

Iemand ervaring met deze spelers in combinatie met Partey en Firminho op het middenveld? Eventueel andere aanraders? Alles behalve sissoko of Fred, veel te overpriced voor zulke lage rating.
Ik ben echt zeer tevreden met Fred. Beetje als Frenkie, onwijs goede dribbel en zowel defensief als in de opbouw solide. Heb ook gedraft met Ndidi die erg goed beviel.

Het liefst speel ik echter met een sloper en een allrounder dus dan is een Wijnaldum misschien logischer dan nog een sloper naast Partey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
JoteW schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 06:22:
[Afbeelding]

@Traeces heb nu dit. Die 77 middenvelder wil ik vervangen voor Brandt komende week. Daarna een goede spits naast Kramaric wanneer ik niks meer aan Haaland heb, die uit eindelijk uiteraard wel mijn spits moet worden. Upamecano nog even voor sparen, vandaar de keuze voor de chemistry Kanoute aan te trekken en Mendy. Ook voor Zidane nog druk zoekende. Valt allemaal nog niet mee, haha
Kan je niet beter voor Klostermann gaan i.p.v. Laporte, die is echt mega traag en vrij prijzig. Pace is deze fifa echt belangrijk. Daarbij heb je gelijk Sabitzer op Chem :)

Vergeet ook geen positie verandering te geven aan je spelers dat ze meer chem krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
kw_nl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:28:
Heb je geen last van Silva? Die is super traag toch?
Klopt, maar met een schaduw-kaartje erop valt het wel mee. Zijn defensieve positionering is wel erg goed. Heb daarom wel ake ernaast gezet om zijn lage pace te compenseren.

Bovendien zijn de echt snelle cv's momenteel veel te duur. Ik wacht dan liever tot de prijzen wat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
DennisCle schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:34:
[...]

Ik ben echt zeer tevreden met Fred. Beetje als Frenkie, onwijs goede dribbel en zowel defensief als in de opbouw solide. Heb ook gedraft met Ndidi die erg goed beviel.

Het liefst speel ik echter met een sloper en een allrounder dus dan is een Wijnaldum misschien logischer dan nog een sloper naast Partey.
Ja dat is wellicht een goed idee. Even goed over nadenken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Vestendrie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:23:

Ik heb gisteren een aantal potjes gespeeld met Wijnaldum (CM) en Partey (CVM). Er is een goede dynamiek tussen beide spelers. Ze hebben een goede pace, goede positionering, en ze zetten goed druk op de bal. Vanuit een verdedigend oogpunt bekeken is het een mooi combinatie, maar niet zonder risico. Partey EN Wijnaldum willen beide wel eens naar voren rennen, waardoor er een gat in de linies achterin ontstaat. Mits je dat prima kan opvangen is het een top duo.

Wat betreft Thiago: ik heb Gündoğan goedkoop kunnen binnehengelen. Hij heeft nagenoeg dezelfde stats als Thiago, waardoor ik de waarde van de laatstgenoemde betwijfel. Ik denk echter dat het een persoonlijke smaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Iemand een goede site waar de rewards voor rivals en WL te zien zijn? Die welke ik vorig jaar vaak op keek komt nu totaal niet overeen met mijn behaalde rang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:36:
[...]Kan je niet beter voor Klostermann gaan i.p.v. Laporte, die is echt mega traag en vrij prijzig. Pace is deze fifa echt belangrijk. Daarbij heb je gelijk Sabitzer op Chem :)

Vergeet ook geen positie verandering te geven aan je spelers dat ze meer chem krijgen :)
@JoteW

Je kan toch net zo goed Laporte en Konaté omdraaien? Dan linken ze allebei met spelers van eigen club én land (Mendy - Laporte & Konaté, Mukiele en Sabitzer).

Op het middenveld kan je dan in plaats van Zidane Nkunku (Frans + Leizpig) neerzetten en dan kan je op de plek van die Franse 78 speler iedere willekeurige Franse middenvelder plaatsen (Sissoko, Ndombele en later Pogba of Kanté).

Klostermann zit momenteel nog op 28K volgens mij, zou nog even wachten met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:39
Zo de pakjes van de Squad Battles geopend, bewust gekozen voor untradeables om de club wat te vullen voor toekomstige SBC's. Vargas IF (keeper Mexicaanse league) & Vardy als beste pull + nog wat chemestry types en een draft token :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Markuss schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:17:
[...]
@JoteW

Je kan toch net zo goed Laporte en Konaté omdraaien? Dan linken ze allebei met spelers van eigen club én land (Mendy - Laporte & Konaté, Mukiele en Sabitzer).

Op het middenveld kan je dan in plaats van Zidane Nkunku (Frans + Leizpig) neerzetten en dan kan je op de plek van die Franse 78 speler iedere willekeurige Franse middenvelder plaatsen (Sissoko, Ndombele en later Pogba of Kanté).

Klostermann zit momenteel nog op 28K volgens mij, zou nog even wachten met hem.
Ook goede opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Div3 rank1 rewards, beste was Kovacic a 6100 coins... Dramatische rewards weer.

Wel een heel mooi team voor de eerste WL dus hopelijk komt het geluk nog een keer. Kom nu net tekort voor Partey nog steeds. Helaas.
Pagina: 1 ... 13 ... 158 Laatste