Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-10 22:01
Ik zou het toch top vinden, als we dit jaar het moraal in dit topic wat hoger kunnen houden dan voorgaande jaren. We zijn pas net begonnen en 90% van de posts is al weer klagen over je packluck, pronken met je packluck of klagen over de tegenstanders die te goed zijn.

Vooralsnog heb ik weinig klachten. Spel speelt goed en beter dan vorig jaar. Ze zouden nog een soort van extra moeilijkheidsgraad toe moeten passen als je lang onder druk staat (om 1 depth park the bus als meta te voorkomen), maar voor de rest klopt het allemaal wel.

Sta nu zelf op SP 1951 Div 1, dus gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

[lange post]Even een recap van de afgelopen week uit mijn gamebeleving en wat observaties (voor wie erom geeft) :P .

Uit de SB-rewards deze week weinig tofs ontvangen. Felipe van Atletico had hoogste rating.

Had vandaag wel iets meer dan 100k op de virtuele rekening staan, dus inmiddels Hakimi en Ødegaard OTW gekocht voor m'n La Liga-, en Serie A-team. :) Met het optreden van Noorwegen afgelopen weekend en het feit dat Haaland afgelopen week al een IF had, kan Ødegaard wel eens een winner worden met TOTW. De prijs loopt in ieder geval lekker op en in het slechtste geval eindigt 'ie in m'n La Liga-team.

Ook fijn dat Rüdiger blijft oplopen. Vorige week voor 8k gesnipet en van de week zat 'ie al ergens op 15k? _/-\o_ Nu in ieder geval op 13k. Sowieso is hij een echte stofzuiger. Ook ben ik erg tevreden over Alderwereld, ondanks z'n lagere pace en zijn onhebbelijkheid om soms op het middenveld op te duiken. In feite is hij wel overal en krijg ik relatief weinig goals tegen. :P Beide mannen zitten dus voorlopig nog in mijn PL-team.
Twijfel wel nog over Dele Alli of Lo Celso centraal op het middenveld (samen met Henderson). Lo Celso is sneller en is dus meer 'meta', maar Dele Alli voelt meer als voetbal. Voorin geldt hetzelfde voor Kane: niet de snelste, niet de beste passer, maar staat wel vaak op de juiste positie en pikt best wat goals mee. Al maakt 'ie, wat mij betreft, niet zijn 88-rating waar. Dan is Richarlison, mits in stelling gebracht door Kane of het centrale middenveld, echt beter in de afwerking en passing. Bergwijn is vanaf links voor mij de perfecte aangever....heb Felipe Anderson dus verkocht. Bowen TOTW kan op RM voorlopig nog mee.

Wel jammer dat het Nederlands elftal dit weekend zo slecht heeft gepresteerd. Qua IF zal er daar niemand van voor in aanmerking komen. Hoop dat EA de Eredivisie in de gaten gaat houden, want een Nederlands team voelt nu al alsof het echt enorm achter de powercurve aan gaat lopen. Geloof dat Blind en Malen vorig jaar zo'n beetje de eerste spelers waren met een TOTW? Als ik het goed herinner pakte Blind hem in TOTW 3 en Malen zelfs al in de eerste week? :? Met Depay heb ik tot de TOTSSF vorig jaar gespeeld in een Nederlands team, samen met Malen HL in de aanval. Ik ben bang dat zoiets dit jaar niet echt gaat gebeuren. Misschien wel met Berghuis?

Uit de laatste Hybrid SBC Navas gepackt. Kan er op zich weinig mee, aangezien ik weinig tot niets met Ligue 1 heb. Wel handig om achter de hand te hebben voor een SBC - maar mocht 'ie in aanloop naar de WL ineens op gaan lopen, dan doe ik 'm misschien van de hand. :P Zelfde geldt overigens ook voor het geval dat ik Mbappé/Neymar pack...dan verbeter ik liever m'n Serie A en/of PL-team dan noodgedwongen een PSG- of Frans team samen te stellen. :+ Jullie hebben het hier gelezen, dus als het gebeurt....screenie it is! :+

Overall kan ik wel zeggen erg tevreden te zijn over de ontwikkelingen in FIFA 21. Passen is beter, verdedigen is leuker. Alleen keepers mogen iets sterker en meer voorspelbaar zijn. Of je nu Pope, Buffon of Ter Stegen op doel hebt staan, het lijkt net alsof van ieder hun handen gebroken én gegipst zijn. Simpele reddingen gaan erin, maar lastige schoten worden gehouden. Hoop dat dat nog gepatcht wordt, maar qua gameplay is 21 echt een stuk beter. Alleen die menu's....wat een drama. Daar mag ook écht naar gekeken worden. FIFA 20 was qua UI echt fijner.

[/lange post]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zojuist Alba & Militao gepackt. Heeft iemand nog ideeen voor een leuke formatie waarin beide spelers passen?
Resterende budget is 230k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
SirWInsalot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 02:56:
Zojuist Alba & Militao gepackt. Heeft iemand nog ideeen voor een leuke formatie waarin beide spelers passen?
Resterende budget is 230k!
Uh, elke formatie met minstens 1 back? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:32:
Ik zou het toch top vinden, als we dit jaar het moraal in dit topic wat hoger kunnen houden dan voorgaande jaren. We zijn pas net begonnen en 90% van de posts is al weer klagen over je packluck, pronken met je packluck of klagen over de tegenstanders die te goed zijn.

Vooralsnog heb ik weinig klachten. Spel speelt goed en beter dan vorig jaar. Ze zouden nog een soort van extra moeilijkheidsgraad toe moeten passen als je lang onder druk staat (om 1 depth park the bus als meta te voorkomen), maar voor de rest klopt het allemaal wel.

Sta nu zelf op SP 1951 Div 1, dus gaat de goede kant op.
Ze mogen inderdaad wel wat gaan doen aan die park the bus teams. Zit zelf in divisie 2 en merk alweer dat feest is met deze tactiek. Eerste dagen geen 1 van die teams tegen en gister avond ineens 3. Ben bang dat de WL ook weer 1 groot park the bus feest word. Helaas werken youtubers daar ook aan mee door continu die schijt tactieken te uploaden die mensen overnemen.

Vind voor de rest ook echt een grote verbetering op vorig jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Ze mogen inderdaad wel wat gaan doen aan die park the bus teams. Zit zelf in divisie 2 en merk alweer dat feest is met deze tactiek. Eerste dagen geen 1 van die teams tegen en gister avond ineens 3. Ben bang dat de WL ook weer 1 groot park the bus feest word. Helaas werken youtubers daar ook aan mee door continu die schijt tactieken te uploaden die mensen overnemen.

Zelf nog niet tegengekomen, maar misschien komt dat pas op een niveau hoger dan div3.

Altijd wel jammer bij allerlei spelen hoe content creators bijdragen aan een 'meta'. Kan soms wel negatief uitpakken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Idd, het is park the bus of mega pressure waarmee ik het stuk lastiger heb dan vorig jaar door de tragere gameplay. Daarnaast blijven duels/bouncers simpelweg een issue.

Tot nu toe is vooral Rivals erg leuk, maar WL laat ik waarschijnlijk toch wel ff schieten om het simpelweg leuk te houden.

Helaas zal na de eerste WL youtube wel weer vol staan met 371 nieuwe meta-tactieken die dan 95% volgt voor WL 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 13-10-2020 09:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:38:
[...]

Lucker ik krijg dat nooit :N Vandaag me me 6 packs ontvangen hoogst is 82 rating PLEB Neto :'( -O- :( :| ;w Adama snelste ventje van de game maar kan niks lol
Het was wel zieke luck. Ik heb wel een paar dagen terug rond de 30 euro (waarvan 10 euro ps plus gratis tegoed ooit) besteed aan fifa points. Altijd het gevoel dat dit uitmaakt. Vorig jaar packte ik niks en had ook geen geld uitgegeven. Of misschien is het gewoon écht packluck hebben, ik weet het ook niet.

Vooral niet teveel kijken naar andermans packluck, daar schiet je niks mee op als het zo random is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
Gisteren in div 2 beland maar het word aanzienlijk moeilijker. Niet perse dat de spelers veel beter zijn, maar de tactieken en dropback formaties zie je steeds meer. Inmiddels 28/30 potjes gespeeld en bijna gedegradeerd dus ik wacht nog wel even tot na donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
Nog nooit een cent uitgegeven (en dat ga ik ook zeker niet doen) en al 2 jaar achter elkaar CR7 gepacked rond december als hij nog ruim boven de 1,5 miljoen waard is.. Het is jammer dat ik zo slecht ben (div 8/9) dat ik weinig heb aan zo'n goed team >:)

Het is gewoon een kwestie van geluk hebben en je vooral niet teveel aantrekken van de mensen die altijd schrijven dat er nooit wat uit hun packs komt. Zoveel mogelijk packs proberen te openen door bv SBC's, dan komt er vanzelf wel een keer wat uitlopen.

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 13-10-2020 09:57 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gisteravond in divisie 4 gekomen, en krijg het lastig. Samen met een vriend nog wel veel gewonnen, echter toen het 01:00 uur snachts was ging het toch dramatisch met de servers. Spel speelde heel anders, en beide partijen mochten gewoon niet meer scoren.

Zo vreemd om te zien en lastig om uit te leggen.

Griezmann gehaald voor Coutinho, maar overtuigde gister avond echt totaal niet dat hij 115.00 coins waard moet zijn

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
M@cer schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:55:
Nog nooit een cent uitgegeven (en dat ga ik ook zeker niet doen) en al 2 jaar achter elkaar CR7 gepacked rond december als hij nog ruim boven de 1,5 miljoen waard is.. Gelukkig ben ik zo slecht dat ik altijd lekker in divisie 8 of 9 speel 8)7

Het is gewoon een kwestie van geluk hebben en je vooral niet teveel aantrekken van de mensen die altijd schrijven dat er nooit wat uit hun packs komt. Zoveel mogelijk packs proberen te openen door bv SBC's, dan komt er vanzelf wel een keer wat uitlopen.
Haha, pfff. Geef mij die CR7! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:24:
[...]

Idd, het is park the bus of mega pressure waarmee ik het stuk lastiger heb dan vorig jaar door de tragere gameplay. Daarnaast blijven duels/bouncers simpelweg een issue.

Tot nu toe is vooral Rivals erg leuk, maar WL laat ik waarschijnlijk toch wel ff schieten om het simpelweg leuk te houden.

Helaas zal na de eerste WL youtube wel weer vol staan met 371 nieuwe meta-tactieken die dan 95% volgt voor WL 2.
Die mega pressure heb ik een paar x gebruikt om gelijk te maken wanneer ik achter sta. Maar dan ligt ook letterlijk alles open achterin. Dus je bent heel gevoelig voor de counter en het vreet echt stamina. ( dus wel serieus realistisch ).

Die achterlijke kluts ballen beginnen inderdaad wel een dingetje te worden, ze vallen haast ook altijd terug in de aanvaller zijn voeten. Valt gewoon niet te verdedigen die random ballen. Dit is het enige wat ik storend vind aan deze fifa en dat me CDM"s soms niet meelopen, maar dat valt te overzien i.v.m. hoe vaak het gebeurd.

De dribbeling, passing en speelstyle bevallen deze fifa me heel erg :) Denk dat divisie 2 wel te hoog gegerepen is heb soms wel serieus moeilijk in wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Zit een beetje in dubio.

Gisteren varane gepakt welke goed is voor 300k

Nu zou k ervoor kunnen kiezen hem te verkopen en bijv te vervangen voor Diego Carlos om het duo Militao - Carlos te gaan gebruiken en nog ruim 200k overhou om de rest van m'n team te versterken.

Wat zouden jullie doen?

Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/21/squad/249942

En zou er bijv. Dit van kunnen maken:
https://www.futbin.com/21/squad/1134822

Tips zijn welkom.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Augy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:31:
Zit een beetje in dubio.

Nu zou k ervoor kunnen kiezen hem te verkopen en bijv te vervangen voor Diego Carlos om het duo Militao - Carlos te gaan gebruiken en nog ruim 200k overhou om de rest van m'n team te versterken.

Wat zouden jullie doen?

Squad links zijn volgens mij dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Net aangepast, sorry 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
tsja, het ligt er ook erg aan met wie je wilt spelen en wat je leuk vind toch?

met de plaatsingswedstrijden zowaar in DIV6 beland, das hoger dan ik uberhaupt vorig jaar ben geweest _O_
3x verloren (1x met 3-2 waarbij de gelijkmaker werd afgekeurd omdat ik een penalty kreeg, die ik mistte uiteraard), 1x gelijk en 1x gewonnen. 4 vd 5 waren nog leuke potjes ook.

29K gekregen als beloning, waardoor ik nu bijna 50K heb. Mooi bedrag om te handelen :)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Augy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:31:
Zit een beetje in dubio.

Wat zouden jullie doen?

https://www.futbin.com/21/squad/1134822

Carlos is voor mijn gevoel bijna net zo goed als Varane eigenlijk, beide pakken veel ballen af hier.
Militao is ook een topper.

Als je verder wil kan je hem verkopen om elders te investeren.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team voor de eerste WL compleet :)

https://www.futbin.com/21/squad/1137346

Eindelijk een manier gevonden om Mendy op full chem te krijgen en direct hierdoor me 2 zwakste plekken in het elftal ge-upgrade. Wel de Ligt moeten verkopen voor Koulibaly, anders kreeg ik me CV niet op full chem.

Sandro was gewoon te traag en Insigne vond ik gewoon niet fijn spelen en een dramatisch schot :)

Rest van me coins bewaar ik nu voorlopig, kan amper upgraden of het kost direct mega veel. Vind zonde om al me coins er al doorheen te blazen voor een mid icon etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:37:

Eindelijk een manier gevonden om Mendy op full chem te krijgen en direct hierdoor me 2 zwakste plekken in het elftal ge-upgrade. Wel de Ligt moeten verkopen voor Koulibaly, anders kreeg ik me CV niet op full chem.

Sandro was gewoon te traag en Insigne vond ik gewoon niet fijn spelen en een dramatisch schot :)

Rest van me coins bewaar ik nu voorlopig, kan amper upgraden of het kost direct mega veel. Vind zonde om al me coins er al doorheen te blazen voor een mid icon etc.
Leuk team, hoe vind je Hazard spelen? Qua stats lijkt 88 snelheid niet veel, maar dribbel is wel weer goed van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Twijfel een beetje tussen allan of of wijnaldum naast fabinho op het middenveld. Iemand al ervaring met beide ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Dani05 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:14:
Twijfel een beetje tussen allan of of wijnaldum naast fabinho op het middenveld. Iemand al ervaring met beide ?
Helaas geen ervaring met Allan, wel met Wijnaldum. Hij speelt zoals je kan verwachten: goede dribbel en pass, slimme looplijnen, en voldoende snelheid. In combinatie met andere snelle middenvelders is het een genot, zeker omdat hij vanwege z'n hoge workrate altijd in de buurt is.

Hopelijk heb je hier wat aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Renato Sanchez IF niet nog beter dan hun?
Hoor van streamers wel goede verhalen over Allan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Fred is ook een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Leuk team, hoe vind je Hazard spelen? Qua stats lijkt 88 snelheid niet veel, maar dribbel is wel weer goed van hem.
Weet nog niet vanavond even uitproberen. Met hunter er op moet geen probleem zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Fred icm Fabinho is idd een zeer sterk duo ook omdat Fred de zwaktes van Fabinho goed aanvult.
Speel nu met Allan/Partey als investering maar ik wil Fred er sowieso weer bij hebben als optie.

@Mars18
Ik had gisteravond idd ook zn sessie, je ziet het spel op je scherm maar je “reacties” zijn dusdanig ivm je input dat je constant 1-2 seconde later bent dan je tegenstander. Zeker icm een hoge press word het opeens heel vervelend.

Coutinho was mijn favoriete speler in Fifa 20, hij is simpelweg overal en zeer agressief. Dit icm zijn dribbel/skillmoves geeft aanvallend erg veel opties. Ook veel met Griezmann gespeeld, goede kaart maar heeft niet dat extraatje dat Coutinho heeft.

[ Voor 58% gewijzigd door Bossie op 13-10-2020 12:52 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-09 14:05
Iemand ervaring met het trio firminho-fabinho-henderson of thiago in de as van een 4-2-3-1 opstelling?

Heb sowieso een voorliefde voor Liverpool, maar lijkt me oprecht een goede optie voor een uitgebalanceerd middenveld. Een breker, een verbinder tussen alle linies en een nummer tien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:45:
[...]

Fred icm Fabinho is idd een zeer sterk duo ook omdat Fred de zwaktes van Fabinho goed aanvult.
Speel nu met Allan/Partey als investering maar ik wil Fred er sowieso weer bij hebben als optie.

@Mars18
Ik had gisteravond idd ook zn sessie, je ziet het spel op je scherm maar je “reacties” zijn dusdanig ivm je input dat je constant 1-2 seconde later bent dan je tegenstander. Zeker icm een hoge press word het opeens heel vervelend.

Coutinho was mijn favoriete speler in Fifa 20, hij is simpelweg overal en zeer agressief. Dit icm zijn dribbel/skillmoves geeft aanvallend erg veel opties. Ook veel met Griezmann gespeeld, goede kaart maar heeft niet dat extraatje dat Coutinho heeft.
Dank je, ik speel namelijk met Coutinho of Griezmann op de 10.
Dan heeft het weinig nut dat ik Griezmann heb en kan ik kijken of zijn kaart nog stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12:40
Ik wil graag de hybrid challenges uitvoeren en gebruik daarvoor selectiebouwer. Alleen kom ik nooit aan de vereisten, heb ik dan simpelweg gewoon te weinig spelers en moet ik meer potjes spelen? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:19
Mars18 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

ik speel ook met hazard kan hem niet verkopen op de markt dus ja maar hij bevalt veel beter dan verwacht! De pace is niet zo’n probleem zijn dribbeling is fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
JessetjeNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:37:
Ik wil graag de hybrid challenges uitvoeren en gebruik daarvoor selectiebouwer. Alleen kom ik nooit aan de vereisten, heb ik dan simpelweg gewoon te weinig spelers en moet ik meer potjes spelen? Iemand tips?
De meeste mensen moeten idd gewoon spelers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03
Gisteren Lucas Moura gekocht, maar die bevalt erg goed! Heb nu dit staan:

https://www.futbin.com/21/squad/940664

Eerste upgrade die ik nu wil gaan doen is toch Richarlison vervangen door Gabriel Jesus. Richarlison vind ik vrij statisch, al heeft hij wel een goed schot. Maar heb nog ff te weinig coins voor Jesus helaas.

Gisteren in div. 4 erg wisselende resultaten. Kreeg 3x een vrij makkelijke tegenstander, waarvan ik won, toen 3x een mega goede tegenstander, met ook een goed team, waardoor ik 3x kansloos verloor. En ik sloot af met een dikke 6-0 tegen een hele makkelijke tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat verwachten jullie dat de icon markt gaat doen de komende tijd ?

Zit te twijfelen om voorlopig mid Makelele of Mid Hernandez te kopen. Ben alleen bang dat er een crash komt en enorm veel coins verlies op de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:47:
Wat verwachten jullie dat de icon markt gaat doen de komende tijd ?

Zit te twijfelen om voorlopig mid Makelele of Mid Hernandez te kopen. Ben alleen bang dat er een crash komt en enorm veel coins verlies op de aankoop.
Ik heb hieraan ook aangedacht maar uiteindelijk Son gehaald.
Met icons weet je dat ze uiteindelijk gaan dalen ivm gefaseerde uitrol maar je kan ook simpelweg verkeerd gokken als een van je icons in Swaps komt.

Daarnaast kun je ze flippen voor en na de WL als je voldoende buffer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:20:
[...]

Ik heb hieraan ook aangedacht maar uiteindelijk Son gehaald.
Met icons weet je dat ze uiteindelijk gaan dalen ivm gefaseerde uitrol maar je kan ook simpelweg verkeerd gokken als een van je icons in Swaps komt.

Daarnaast kun je ze flippen voor en na de WL als je voldoende buffer hebt.
Zijn de swaps al bevestigd ? Aangezien er als goed is ook Icon SBC's gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
MadMoody schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:43:
Gisteren Lucas Moura gekocht, maar die bevalt erg goed! Heb nu dit staan:

https://www.futbin.com/21/squad/940664

Eerste upgrade die ik nu wil gaan doen is toch Richarlison vervangen door Gabriel Jesus. Richarlison vind ik vrij statisch, al heeft hij wel een goed schot. Maar heb nog ff te weinig coins voor Jesus helaas.

Gisteren in div. 4 erg wisselende resultaten. Kreeg 3x een vrij makkelijke tegenstander, waarvan ik won, toen 3x een mega goede tegenstander, met ook een goed team, waardoor ik 3x kansloos verloor. En ik sloot af met een dikke 6-0 tegen een hele makkelijke tegenstander.
Heb hetzelfde met Richie! Maar met z'n 5* WF knal hij wel alles erin, zeker in combi met rodrigo :)

Hoe bevalt Costa? Finishing en WF een probleem? Zoek nog een vleugelflitser. Bijkomend voordeel is dat ik Robertson weer kan vervangen door Telles, geen idee waarom k dat wil trouwens 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:26:
[...]

Zijn de swaps al bevestigd ? Aangezien er als goed is ook Icon SBC's gaan komen.
Ik heb op dit moment geen idee wat bevestigd is en wat geruchten zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:28:
[...]

Ik heb op dit moment geen idee wat bevestigd is en wat geruchten zijn,
Als ik deze site mag geloven : https://www.esportsclub.n...1-ultimate-team-icon-sbcs Komen beiden uit dus verwacht dat de icons nog redelijk stabiel blijven de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:28:
[...]

Heb hetzelfde met Richie! Maar met z'n 5* WF knal hij wel alles erin, zeker in combi met rodrigo :)

Hoe bevalt Costa? Finishing en WF een probleem? Zoek nog een vleugelflitser. Bijkomend voordeel is dat ik Robertson weer kan vervangen door Telles, geen idee waarom k dat wil trouwens 😂
Costa is wel iets minder dan Lucas Moura, maar toch ook wel lekker met zijn snelheid op de flank en pakt ook wel z'n goaltjes mee. Heeft ook best een aardig schot. Ik ben niet ontevreden over beide vleugelspelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Die Jota OTW is ook een lekker spelertje trouwens. Merk niks van z'n pace en des te meer van z'n 5* wf

Besloten varane maar te houden en m'n team in stand te houden.

Eerste geplande upgrade is de Telles OTW kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
Weer even klagen
Je kunt zien dat de kinderen weer vakantie hebben
Speelde zo fijn fifa normale spelers
En gisteren en vandaag
Ballen stuiteren overal heen
Alles met blok tegenstander
Voor alles krijg ik een kaart
Dus sush vinger spelers zijn weer terug
Hele tijd de 30 sec pauze afspelen en niks veranderen

Hoop dat ze net als met cod dat je spelers kunt rapporteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 20:10
Wie van jullie speelt met Coman? Hoe speelt die met zijn 66 stamina? Is die na 70 min helemaal op of valt dat wel mee? Ik heb nu Sancho daar spelen maar ik wil more pace. Ingame switch ik mijn strikers met mijn LM en RM. Tot nu toe nog een wedstrijd verloren met mijn team. Zeer positief teamje heb ik oOo *O* :Y :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTgoP2_3ZkXhiHfbcFzSMCygp_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vj1tREsAAs8lZbQe7pnVzDIJ.jpg?f=fotoalbum_large

Reus verkocht voor Rashina. Reus is ok maar voor 75k is het niet waard.

En hebben jullie ook die bug dat je teamrating niet omhoog gaat? Blijft hangen op 79 :?

[ Voor 46% gewijzigd door goosche op 13-10-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:25:
Weer even klagen
En gisteren en vandaag

Leuk dat je hierover zit te huilen maar je speelt zelf ook overdag, dus om gelijk met de "kinderen" term te gooien is wat zielig.

Mischien eens een ander spelletje proberen? 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
xavento schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Leuk dat je hierover zit te huilen maar je speelt zelf ook overdag, dus om gelijk met de "kinderen" term te gooien is wat zielig.

Mischien eens een ander spelletje proberen? 8)7
Ik zie overigens alleen maar dingen die door de game zelf komen en vrijwel niet door de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:25:
Weer even klagen
En gisteren en vandaag

Sush vinger best knap .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Copy paste van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:16
Twijfel op dit moment om te upgraden van De ligt naar Koulibaly iemand die met beide spelers al heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
Mijn eerste team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ZwxdNcW7byZAKP3rL8JbNjbBaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gs3M2oWIL83LjblA4SMEAW4K.png?f=user_large

Speelt best fijn al. Hoop op niet al te lange termijn Aouar te kunnen vervangen, mooiste is natuurlijk Mbappé, maar dan moet ik heel veel geluk hebben.

Misschien hebben jullie nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mir64za schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:44:
Twijfel op dit moment om te upgraden van De ligt naar Koulibaly iemand die met beide spelers al heeft gespeeld?
Vanavond kan ik er wat over vertellen. Heb vanmiddag de ligt ingeruild voor koulibaly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

Sush vinger best knap .....
Voor jou even in jip en janneke taal ok..
Op de PS4 blokje ingedrukt houden

Get it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 10:40
Wat vinden jullie van mijn team?
https://www.futbin.com//21/squad/1118368

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

Voor jou even in jip en janneke taal ok..
Op de PS4 blokje ingedrukt houden

Get it?
Net over kindjes hebben en dan zo’n reactie geven :')

Als goed is was de sush celebration uit 21 gehaald. Maar zal het zo eens proberen misschien heb je gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Hoeveel spelers houden jullie achter de hand? Of gewoon alles voor SBC-challenges?
Zit zelf te twijfelen of ik Joe Gomez houdt of voor behoorlijk wat coins te koop aanbiedt en er een diepteinvestering voor doe in het team.
Ziet er op het oog wel aardig uit. Maar vergeet steeds dat Cantona, Pogba en Haaland vrij rap al weer vertrokken zijn als leenspelers. :'(

Nog iemand die mijn code voor 2200 XBOX Points wil ruilen voor PC punten? Mag eventueel met een key van bv cdkeys, hoeft qua geld niet op 1 op 1 te zijn, als ik die punten maar kan besteden. :+
(via DM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:59:
Hoeveel spelers houden jullie achter de hand? Of gewoon alles voor SBC-challenges?
Zit zelf te twijfelen of ik Joe Gomez houdt of voor behoorlijk wat coins te koop aanbiedt en er een diepteinvestering voor doe in het team.
Ziet er op het oog wel aardig uit. Maar vergeet steeds dat Cantona, Pogba en Haaland vrij rap al weer vertrokken zijn als leenspelers. :'(

Nog iemand die mijn code voor 2200 XBOX Points wil ruilen voor PC punten? Mag eventueel met een key van bv cdkeys, hoeft qua geld niet op 1 op 1 te zijn, als ik die punten maar kan besteden. :+
(via DM).
Ligt ook aan je elftal. Als je niet zo’n geweldig elftal heb kan je hem beter verkopen en meerdere spelers voor dat bedrag kopen.

Wat is momenteel je elftal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Prosac schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:59:

(via DM).
Ik verkoop de eerste weken alles wat los en vast zit tot ik een fijn elftal naar mijn zin heb. Daarna oppotten voor sbc 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:07:
[...]

Ligt ook aan je elftal. Als je niet zo’n geweldig elftal heb kan je hem beter verkopen en meerdere spelers voor dat bedrag kopen.

Wat is momenteel je elftal ?
Ben nog wat aan het puzzelen. Op dit moment staat er
Kramaric - Haaland (L)
Eriksen (L)
Banega - Augusto (L) - Pogba (L)
Kolasinac - Corluka - Gomez - Aspar
Hradecky

Als ik de loan (L) spelers even weg laat, dan heb ik nog als betere spelers Portu, Ramsey, Gignac, Hamsik, Neres en Berghuis.

Nu zo uitgetypt is het misschien handig om Gomez in te zetten voor wat betere 80+ spelers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:33:
[...]

Ben nog wat aan het puzzelen. Op dit moment staat er
Kramaric - Haaland (L)
Eriksen (L)
Banega - Augusto (L) - Pogba (L)
Kolasinac - Corluka - Gomez - Aspar
Hradecky

Als ik de loan (L) spelers even weg laat, dan heb ik nog als betere spelers Portu, Ramsey, Gignac, Hamsik, Neres en Berghuis.

Nu zo uitgetypt is het misschien handig om Gomez in te zetten voor wat betere 80+ spelers. :+
Zou ik zeker doen je hebt echt van iedere competitie wat. In de serie a en bl kan je best en behoorlijk team maken voor weinig. Portu is overigens ook een fijne speler je kan dan ook gaan voor la Liga :) direct een goede rwa / rm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Ben benieuwd, volgens de geruchten moet er een Flashback Witsel aankomen om 19.00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
Markuss schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:48:
Ben benieuwd, volgens de geruchten moet er een Flashback Witsel aankomen om 19.00.
Nee dat is tesnel. Maar welke CMs zouden jullie gebruiken in de serie A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Het lukt me trouwens voor geen meter om gebruik te maken van de creative runs. R1 intikken en dan met rechter analoog zou het moeten zijn volgens de tutorials(?) er gebeurt bij mij alleen vrij weinig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Ooh okee, naja dacht dat ik zoiets hoorde. Dan zal het wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Naingolan en Vidal 100%. Naingolan is zoals gewoonlijk overal goed in en Vidal kan voetballen en is ook een heerlijk sloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:55:
[...]

Naingolan en Vidal 100%. Naingolan is zoals gewoonlijk overal goed in en Vidal kan voetballen en is ook een heerlijk sloper.
vidal heeft geen pace. Maar ik kan het proberen. Maar heb er nog 2 cms.

toch witsel 2x 84 1x85

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkOWx5nWoAUEOy5?format=jpg&name=medium

[ Voor 12% gewijzigd door goosche op 13-10-2020 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
Toch wel Flashback Witsel, wat een kaart zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Gaaf kaart design zeg! Jammer dat ik er niks mee kan 😂 Witsel dan.

Vraag me wel af of ik niet de verkeerde keus heb gemaakt. Gaan ze nu weer het hele jaar met BL kaarten komen :)

Die sbc voor tenue's slaan trouwens echt nergens op, moet je daar nou weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Witsel is zeker een aardige kaart, het is een flashback naar een 2011/2012 kaart van hem in een aanvallendere rol. Vandaar de mindere statistieken qua verdediging op z'n standaard-kaart:

Vind persoonlijk 150K voor een untradeable kaart in dit stadium vrij veel. Vorig jaar hadden ze toen nog die vreemde move door 1,5 maand later de Flashbacks nogmaals aan te bieden voor de helft van het geld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RshmRhpq-UdY0Vq3JKDWx_fjfgs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jESSWyGBTBOUf6NmuCWWUsV5.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Markuss schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:27:
Witsel is zeker een aardige kaart, het is een flashback naar een 2011/2012 kaart van hem in een aanvallendere rol. Vandaar de mindere statistieken qua verdediging op z'n standaard-kaart:

Vind persoonlijk 150K voor een untradeable kaart in dit stadium vrij veel. Vorig jaar hadden ze toen nog die vreemde move door 1,5 maand later de Flashbacks nogmaals aan te bieden voor de helft van het geld.

[Afbeelding]
Veel teduur van dat bedrag kunnen we een leuk team bouwen. Maar de kaart ziet er goed uit en is bruikbaar voor huidige team. Voor de helft van de prijs dan zal de sbc wel doen. Maar ik ben alvast aan het sparen voor sbc icons die volgende maand uit gaat komen.

[ Voor 7% gewijzigd door goosche op 13-10-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:00:
[...]

vidal heeft geen pace. Maar ik kan het proberen. Maar heb er nog 2 cms.

toch witsel 2x 84 1x85

[Afbeelding]
Met schaduw er op merk je er vrij weinig van. Vind hem ingame vrij snel aanvoelen ook al zeggen zijn stats dat niet.

Pfff vrij duur kaartje die Witsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

Veel teduur van dat bedrag kunnen we een leuk team bouwen. Maar de kaart ziet er goed uit en is bruikbaar voor huidige team. Voor de helft van de prijs dan zal de sbc wel doen. Maar ik ben alvast aan het sparen voor sbc icons die volgende maand uit gaat komen.
2300+ stats, prima kaart en is het zeker waard. Qua stats doet dit weinig voor de baby/mid-icons onder.
Als ik Bundesliga zou spelen zou ik er zeker voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de mm pakketjes weer mendy. Nu alleen verkoopbaar dus me upgrades van vanmiddag weer terug verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Iemand anders die heel vaak de melding "De verbinding met je tegenstander is verbroken" krijgt bij het zoeken van een Rivals tegenstander? Na een aantal keer proberen doet hij het vaak wel, maar is erg hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:10
joostmakaay schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:14:
Iemand anders die heel vaak de melding "De verbinding met je tegenstander is verbroken" krijgt bij het zoeken van een Rivals tegenstander? Na een aantal keer proberen doet hij het vaak wel, maar is erg hinderlijk.
Ja dat hebben meerdere reeds gemeld in dit topic en is zeer irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joostmakaay schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:14:
Soms 6x achter elkaar je krijgt er op ze Rotterdams gezegd echt de tering van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Hmm dacht dat het aan m'n NAT-type lag, maar is een algemeen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Traeces schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:37:

Mooi team, speelt het een beetje en hoe gebruik je Hazar? Ik heb dezelfde linkerhelft + verdediging (buiten Manolas/keeper) als jij.

[ Voor 9% gewijzigd door Mesque op 13-10-2020 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Mir64za schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:44:
Ik heb beiden achterin staan, vind het moeilijk te zeggen wie in mijn ogen beter is. Ik denk een beetje om het even in game :) De ligt is niet zo traag als hij lijkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:05
Ik heb op het FUT 20 forum iemand ooit eens zien posten:
‘Always to the Marquee Matchups SBC’

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7cvh_rvDcehuj3a2V_ULV2YiaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egwn6BBsLsyjnywTyWDV6KeH.jpg?f=fotoalbum_large

Die ga ik voor ‘t weekend eens verkopen, dan heb ik een mooi start budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Zo heb nu 18 pakketjes opgespaard uit o.a. De hybrid sbc's en mm-sbc die ik donderdag ga openen. Ik hoop dat deze pakketjes mij minimaal 100k aan waarde gaan opleveren, want dan kan ik mijn ultieme starters-elftal samenstellen voor de komende periode. Upgrades kosten dan al gauw tonnen meer dus ga ik lekker doorsparen tot de icon-sbc's of swaps komen. Prima uitgebalanceerd elftal om tot die tijd uit de voeten te kunnen. Budget is om dit team te bouwen dus ongeveer 300k, waarvan de backs en thiago silva untradeable zijn, dus die wil ik er voorlopig sowieso inhouden.

Of hebben jullie nog tips voor verdere aanvulling?

https://www.futbin.com/21/squad/1171504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 06-10 20:32
Wat is de matchmaking toch ruk sinds augustus... helft van de tijd ben ik bezig met de matchmaking...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p9jZwi3gmkIBEvmjEw8FUnakg1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LbEDK1BVwRwdWPKUYarAa3w9.jpg?f=fotoalbum_large

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 01-10 10:40
Vestendrie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:26:
Zo heb nu 18 pakketjes opgespaard uit o.a. De hybrid sbc's en mm-sbc die ik donderdag ga openen. Ik hoop dat deze pakketjes mij minimaal 100k aan waarde gaan opleveren, want dan kan ik mijn ultieme starters-elftal samenstellen voor de komende periode. Upgrades kosten dan al gauw tonnen meer dus ga ik lekker doorsparen tot de icon-sbc's of swaps komen. Prima uitgebalanceerd elftal om tot die tijd uit de voeten te kunnen. Budget is om dit team te bouwen dus ongeveer 300k, waarvan de backs en thiago silva untradeable zijn, dus die wil ik er voorlopig sowieso inhouden.

je CV's zijn wel erg traag om de snelle strikers de baas te kunnen zijn.. verder een top team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
SuperCrisz schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:42:
[...]

je CV's zijn wel erg traag om de snelle strikers de baas te kunnen zijn.. verder een top team!
Ja maar shadowkaartje kan veel verschil maken en goed positioneren. Wellicht dat ik voor een alternatief voor laporte ga dan. Ligt er een beetje aan hoeveel coins ik ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Vestendrie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:26:

Hoe is fabinho?

Wil graag dat hij sissoko vervangt maar twijfel over z'n pace

Wat vinden jullie van de keepers? Vind ter stegen bijv niet zo gamechanging als vorig jaar. Iemand de ervaring met oblak, allisson of Courtois?

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 13-10-2020 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Mooi team, speelt het een beetje en hoe gebruik je Hazar? Ik heb dezelfde linkerhelft + verdediging (buiten Manolas/keeper) als jij.
Alles speelt opzicht wel goed alleen vind koulibaly tot nu toe 3x niks. Heb eerste de ligt gehad die vond ik echt veel fijner. Koulibaly is echt een tank die amper kan draaien en mega traag aanvoelt.

Hazard speelt wel fijn tot nu toe lekker wendbaar en snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Augy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:24:
[...]

Hoe is fabinho?

Wil graag dat hij sissoko vervangt maar twijfel over z'n pace

Wat vinden jullie van de keepers? Vind ter stegen bijv niet zo gamechanging als vorig jaar. Iemand de ervaring met oblak, allisson of Courtois?
Geen idee, haha nog niet met dit team gespeeld. Donderdag waarschijnlijk wel.

Pace voor je cvm is niet zo belangrijk hoor. Leuke chemstyle en ze zijn snel genoeg. Moeten vooral allround zijn. En wil dat fabinho tussen de verdedigers in laat zakken dus daar is hij snel genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zojuist een potje tegen counter/ptb gespeeld tegen iemand die Mid-Zola met hunter in de spits had.
Pace is simpelweg alles deze Fifa, daarna de PS4 maar uit gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:53:
Zojuist een potje tegen counter/ptb gespeeld tegen iemand die Mid-Zola met hunter in de spits had.
Pace is simpelweg alles deze Fifa, daarna de PS4 maar uit gezet :+
Ben ik mee eens hoor dat pace alles is
Er word hier veel gezegd positionering is belangrijk
Maar rodrigo en auba mbappe rennen overal langs als ze een 1 2 gebruiken

Wat ik wel merk is als tegenstander uitschiet is dat mijn verdedigers veel te ver naar voren staan en spits van de tegenstander loopt zo op mijn keeper af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:07:
[...]

Ben ik mee eens hoor dat pace alles is
Er word hier veel gezegd positionering is belangrijk
Maar rodrigo en auba mbappe rennen overal langs als ze een 1 2 gebruiken

Wat ik wel merk is als tegenstander uitschiet is dat mijn verdedigers veel te ver naar voren staan en spits van de tegenstander loopt zo op mijn keeper af
Idd, ik heb Aguero bijvoorbeeld maar die heeft niet de pace daarvoor. Maar er zijn er een aantal die simpelweg niet meer in te halen zijn als ze eenmaal een meter los zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:31
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

Idd, ik heb Aguero bijvoorbeeld maar die heeft niet de pace daarvoor. Maar er zijn er een aantal die simpelweg niet meer in te halen zijn als ze eenmaal een meter los zijn.
je moet dus niet te wijd spelen.
Aan de zijkant mogen ze er nog wel eens langs, maar centraal moet je ze indd niet er door krijgen.

Vorig jaar klaagden we dat een 60 pace speler jouw 80+ pace speler inhaalde.

[ Voor 8% gewijzigd door cubert20 op 13-10-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Aanraders voor een CDM in BPL? Ik weet dat Allan goed is alleen die is mij iets te duur goedkopere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:58:
Aanraders voor een CDM in BPL? Ik weet dat Allan goed is alleen die is mij iets te duur goedkopere aanraders?
Fred!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Als CDM? Niet echt def stats voor en workrates? Of is dat totaal anders ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

Pace via de zijkanten is nog redelijk op te vangen met 2 snelle backs vind ik. Waar ik vaak tegenaan loop is dat de 2 centrale verdedigers problemen hebben. Er zijn weinig centrale verdedigers die de snelheid hebben die wat meer backs vaak wel hebben. Als er een beetje wendbare, snelle spits tegenover staat, dan laten ze altijd dwars door het midden een gat vallen. En daarnaast, zoals eerder hier al genoemd, werken de cdm's ook niet lekker mee. Duurt te lang voordat je ze kan selecteren om mee te verdedigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 14-10-2020 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
cubert20 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:13:
[...]

je moet dus niet te wijd spelen.
Aan de zijkant mogen ze er nog wel eens langs, maar centraal moet je ze indd niet er door krijgen.

Vorig jaar klaagden we dat een 60 pace speler jouw 80+ pace speler inhaalde.
Idd, om deze in context te plaatsen het ging om Zola (99 pace, maxed shooting en alle traits) met hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Het maakt het ook realistischer he. In het echt is een Mbappe ook amper bij te houden. Maar je kan ook kijken naar hoe maak ik hem onschadelijk? Passrichtingen afschermen zou kunnen helpen. En vooral niet happen, blijf bij een snelle spits een beetje naar achteren. En speel zoveel mogelijk met je cvm's om druk te zetten bij verdedigen. Zo kom je minder in de situatie dat je met je cv's gaat spelen en dan gaat het vaker mis dan goed.

De beste aanval blijft uiteindelijk de beste verdediging. Je hoeft er maar 1 meer te scoren dan je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Heren en dames,

Wat zouden jullie doen met het volgende team?
Ik loop echt helemaal vast om een goede chem te krijgen maar wel een beetje weg te blijven van de overprised bpl spelers.

Van dijk is gepacked, wel tradeable. Maar zou hem toch wel graag willen gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6EfDkALEtBHPAuYpMaevFOGAlNk=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3R6VkfFmsj9OQddk9KeqwHS.jpg?f=fotoalbum_small

Ik heb 150k budget
Daarnaast speel ik graag 442. Nu heb ik promes en teixera in de spits.

[ Voor 30% gewijzigd door DeBers op 14-10-2020 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:58:
Wilfred Ndidi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
llovesoccerx7 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 00:07:
[...]

Als CDM? Niet echt def stats voor en workrates? Of is dat totaal anders ingame?
Had hem als cdm in een 41212 opstelling. Nu vervangen door fabinho, maar heb niet een idee dat het een enorme upgrade is. Nu staat hij wel wel CM.

Naast fabinho met 2 cdms is hij helemaal goed.

[ Voor 34% gewijzigd door 038Zwolle op 14-10-2020 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
goosche schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

Zit het nog even te checken met vorig jaar: toen had je één week eerder de Walcott Flashback SBC voor 125K en een week later de Piszczek Flashback SBC voor 150K. De prijs is dus eigenlijk best wel in lijn met vorig jaar.

Volgens de experts heeft hij een hoog IGS dus zou het een redelijk tot goede deal moeten zijn. Persoonlijk laat ik hem denk ik lopen, al kan ik altijd nog later beslissen, nog 8 dagen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:16
Gisteren toch mijn Serie A team weg gedaan werd knettergek dat ik continue werd uitgelopen bij de beperkte backs.

Op dit moment dit team gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbhGX1MzIOnm9x9xyt_a96dyT-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NbcnYWCEWJ2JfNHYiPyccc6q.png?f=fotoalbum_large

Iemand nog suggesties heb nog ongeveer 300k over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doorsparen voor een echte upgrade ? Rond de 400K heb je salah, 450 Mane en 560 van dijk. Eventueel Leno upgraden naar Alisson ?
Pagina: 1 ... 12 ... 158 Laatste