Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Het gekke is dat het niet eens op een bug lijkt. Het is zo obvious alleen het slaat nergens op. Laat de logo's gewoon zien.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Maar het gekke is ook dat niet iedereen het heeft. Of zou het iets specifieks zijn in de Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Vet frustrerend dat de Bundesliga spelers nu al als een gek in waarde dalen. Sané al van 120k naar 95k in 2 dagen, Can van 15k naar 4k in 3 dagen. Echt heel jammer om zoveel coins al te verliezen op zo'n korte termijn op deze manier.

Overigens dusdanig weinig packluck dat ik dacht laat ik voor het eerst wat Fifa points kopen, 20 euro voor een keertje, maar het beste was Arthur voor 5k. Schiet niet op deze Fifa.

[ Voor 28% gewijzigd door DennisCle op 11-10-2020 16:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:43
Kan iemand mij uitleggen waarom je TEGENSTANDER jou doelpunt kan doorklikken? Helemaal gek word ik ervan. Ik klik zelf 95% van mijn goals door, maar soms maak ik wel eens een prachtig doelpunt en wil ik gewoon de herhalingen kunnen bekijken.

Gelukkig kan dat vaak nog na de wedstrijd, maar snap deze toevoeging niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:55
DennisCle schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:34:
Vet frustrerend dat de Bundesliga spelers nu al als een gek in waarde dalen. Sané al van 120k naar 95k in 2 dagen, Can van 15k naar 4k in 3 dagen. Echt heel jammer om zoveel coins al te verliezen op zo'n korte termijn op deze manier.
Omdat er bizar veel packs geopend worden door OTW, oftewel het aabod stijgt simpelweg harder dan de vraag voor veel spelers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

@Mesque Dit is niet waar. Als je alleen al naar de FUT wedstrijden kijkt op Twitch of YouTube heeft iedereen een grijze logo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:48:
Kan iemand mij uitleggen waarom je TEGENSTANDER jou doelpunt kan doorklikken? Helemaal gek word ik ervan. Ik klik zelf 95% van mijn goals door, maar soms maak ik wel eens een prachtig doelpunt en wil ik gewoon de herhalingen kunnen bekijken.

Vind totaal niet erg als zo is. Zeker niet met die galbakken in de wl als die weer begint. Kijk me doelpunt dan wel na de wedstrijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51

Gewoon lekker van genieten na de wedstrijd.
Ik hoef echt niet te genieten van een goal van de tegenstander tijdens de match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-10 21:53

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:48:
[...]

Vind totaal niet erg als zo is. Zeker niet met die galbakken in de wl als die weer begint. Kijk me doelpunt dan wel na de wedstrijd :)
Eens, L1 + R1 zijn nu m'n standaard toetsen na een goal, of het nu in Rivals of Squad Battles is. Alsof je ooit nog terugkijkt naar wat er gebeurd is :+ Het is niet zo dat er ineens een scout op de tribune zit om je op te pikken, maar dat zonder replay zal missen. :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Koning-Admiraal schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:26:
@Mesque Dit is niet waar. Als je alleen al naar de FUT wedstrijden kijkt op Twitch of YouTube heeft iedereen een grijze logo.
Ok wist ik niet. Wel vreemd dat ik er nergens iets over lees dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Het is inderdaad heel raar. Lijkt op de één of andere manier niemand wat te boeien. Ik stoor me er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021

Ik vind dit een prima toevoeging. Houd nog enigszins de vaart erin. Kijk m’n goals mits mooi na de wedstrijd wel terug.

Net wel weer de 1e kansloze gast meegemaakt met z’n gepauzeer. Hij staat 3-0 voor en krijgt in minuut 76 een corner en gaat 3x achter elkaar lopen pauzeren. Prima joh, doe ik het erna ook, heb de tijd vandaag. Vervolgens na mijn gepauzeer is ie de kluts kwijt en maak ik nog snel 2 goals en nummer 3 hing in de lucht. Helaas bleef het bij 3-2.

Maar man man waarom toch zo irritant lopen te doen. Als ie dat niet had gedaan, was de wedstrijd wel gelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Bovenstaande reacties ben ik het ook wel mee eens hoor. Het bespaart een hoop irritatie en misschien ga ik dan van het goede in de mens uit, terwijl er ook genoeg bloedzuigers zijn die er dankbaar gebruik van maken. Vaak vergeet ik na de wedstrijd om de herhalingen te bekijken, misschien moet ik het dan bij mezelf zoeken 😛

Inmiddels G1 in Squad Battles en stabiel in D2 in Rivals. Wel heb ik het idee dat D2 iets te hoog gegrepen is op dit moment, hoewel ik ook een aantal potjes weet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
SH-FR schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:16:
Inmiddels G1 in Squad Battles en stabiel in D2 in Rivals. Wel heb ik het idee dat D2 iets te hoog gegrepen is op dit moment, hoewel ik ook een aantal potjes weet te winnen.
Ik merk vooral dat ik de potjes leuk vind itt tot vorig jaar waarbij het bij heel veel potjes vooral een uitputtings-slag totdat een van de twee spelers een foutje maakten waarbij de foutjes juist door het randomness in het spel veroorzaakt werden.

Het merendeel van de rivals potjes zijn vooral leuke, heen-en-weer gaande potjes waarbij ik vaak in de tweede helft (tegenstander uitgeraast) het potje beslis.

Squadbattles is iets minder leuk, maar dat is vooral omdat daarin altijd de voorspelbare moment komen voor de CPU.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 20:32
Ik heb het idee dat de SB een stuk lastiger zijn dan voorheen. Hebben jullie dat idee ook?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
kw_nl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:01:
Ik heb het idee dat de SB een stuk lastiger zijn dan voorheen. Hebben jullie dat idee ook?
Het varieert ontzettend per potje, merk vooral dat de CPU veel creatiever is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:43:
Team voor de eerste weken staat, al vrees ik dat de mannen centraal achterin nog wel wat te traag zijn. Ideaal zou zijn Van Dijk en Arnold aan de rechterkant, maar dat gaat nog wel even op zich laten wachten.

Griezmann & Mbappe gepackt, de rest gehaald met de winst uit sbcs etc (en had voor 20€ wat FIFA points om draft te spelen, maar vloog er 3 van de 4 keer helaas al in wedstrijd 1 uit..)

[Afbeelding]
Inmiddels eea ge-update, vond griezmann wat te traag en alex Sandro te zwak. Helaas moet hierdoor Frenkie wel uit het team, maar breng hem nu meestal de tweede helft in voor de Belg met de hanenkam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG9m-QcgvJ3tRxRMvGXpj7r2EEo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ov4EOpteeYI8f0blzXjggkH0.png?f=fotoalbum_large

edit: hoe krijg ik dit in het klein? Beetje groot formaat nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mesque schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Inmiddels eea ge-update, vond griezmann wat te traag en alex Sandro te zwak. Helaas moet hierdoor Frenkie wel uit het team, maar breng hem nu meestal de tweede helft in voor de Belg met de hanenkam.

[Afbeelding]

edit: hoe krijg ik dit in het klein? Beetje groot formaat nu..
Door je squad te saven op futbin en dan hier simpelweg de link te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 08:17
Alvast mijn excuses, want ik weet dat het niet het juiste topic is, maar ik vind geen topic over FIFA 21 algemeen en om hiervoor nu een nieuw topic te openen ..

Wij spelen onder vrienden soms met zelf samengestelde ploegen offline toernooien. Nu kan ik verschillende spelers gewoon niet transfereren. Bv Messi, De Gea, .. zijn er nog met dit probleem? Het betreft de PS4-versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beter patchen ze heel snel dat achterlijke gezeik dat cm / cdms niet meelopen begint nu toch wel irritant te worden.

Heb jullie ook heel vaak achterlijke kluts ballen die de aanvaller van de tegenstander nog wonderbaarlijk mee krijgt ? En dan niet 1x echt meerdere keren achter elkaar soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Ik eindig vaker met 10 man dan met 11 :p

Vooral de CB pakken vaak twee keer geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:10:
Beter patchen ze heel snel dat achterlijke gezeik dat cm / cdms niet meelopen begint nu toch wel irritant te worden.

Heb jullie ook heel vaak achterlijke kluts ballen die de aanvaller van de tegenstander nog wonderbaarlijk mee krijgt ? En dan niet 1x echt meerdere keren achter elkaar soms.
Hoe heb je ze ingesteld? Bij mij was cover center ipv cover wide (standard) bij de CMs echt een game changer. En wie zijn je cvm/cm?

[ Voor 3% gewijzigd door Mesque op 11-10-2020 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:33:
[...]

Hoe heb je ze ingesteld? Bij mij was cover center ipv cover wide (standard) bij de CMs echt een game changer. En wie zijn je cvm/cm?
Heb ze altijd op cover center staan. Vidal en naingolan. Je ziet gewoon dat er iets niet klopt dan , je krijgt ze dan ook met geen mogelijkheid geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:35:
[...]

Heb ze altijd op cover center staan. Vidal en naingolan. Je ziet gewoon dat er iets niet klopt dan , je krijgt ze dan ook met geen mogelijkheid geselecteerd.
idd, geen problemen hier hoewel ik ook de gewoonte heb om met mijn middenvelders naar achteren te lopen als de tegenstander kan omschakelen.

@caoim
Geen idee helaas

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 11-10-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-09 14:05
Huh, kan via de webapp ineens geen spelers meer kopen. Was aan het inslaan van een aantal spelers om te verhandelen, maar krijg ineens de melding: je hebt teveel gebruik gemaakt van deze functie, dit is tijdelijk uitgeschakeld.

Weet iemand hier meer vanaf en wat ik kan doen? Dit heb ik in fifa20 nooit gehad namelijk terwijl ik toen ook deze trading method gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Kunnen jullie me helpen kiezen 😂

https://www.futbin.com/21/squad/249942
Huidige elftal.

Nu kan ik drie dingen doen.
Neto eruit - Ederson erin
William eruit - mahrez erin
Lacazette eruit - rodrigo erin

Iemand die m'n keuze stress kan wegnemen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Vestendrie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:15:
Huh, kan via de webapp ineens geen spelers meer kopen. Was aan het inslaan van een aantal spelers om te verhandelen, maar krijg ineens de melding: je hebt teveel gebruik gemaakt van deze functie, dit is tijdelijk uitgeschakeld.

Weet iemand hier meer vanaf en wat ik kan doen? Dit heb ik in fifa20 nooit gehad namelijk terwijl ik toen ook deze trading method gebruikte.
Heb inmiddels ook meermaals gehad, ff de webapp opnieuw openen in een nieuwe browser sessie en je kan weer verder.

@Augy
Lacazette eruit, Rodrigo erin, lekker op de brommert voorin.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 11-10-2020 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
@Bossie thnx dat dacht ik ook al! Mahrez ook maar meegepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-10 11:35
Het kan toch niet zo zijn dat de stats van Fati hoger zijn dan die van Neymar.

EA moet eens stoppen om poepspelers die 3,4,5 of meer informs hebben beter zijn dan de topspelers in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
triple20 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:45:
Het kan toch niet zo zijn dat de stats van Fati hoger zijn dan die van Neymar.

EA moet eens stoppen om poepspelers die 3,4,5 of meer informs hebben beter zijn dan de topspelers in het spel.
Neymar heeft 5/5 en 20% meer stats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-10 11:35
Neymar heeft 451, Fati 452

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
en kijk eens verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:03
Hoe is de ervaring met de 433 formaties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Iemand al met diogo jota gespeeld? Kans op IF lijkt me minimaal met mane voor hem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:04:
Iemand al met diogo jota gespeeld? Kans op IF lijkt me minimaal met mane voor hem...
Ik had hem in mijn starting squad en pak zijn OTW dus sowieso ff mee.
In potentie een leuke speler na 1-2 upgrades door zijn WF, zo niet dan komen er altijd wel weer SBC's met een OTW requirement.

Als je een Premier League team hebt, dan speel je simpelweg vrij door Rivals te spelen. Alleen de through balls met een portugees kan ff vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Bossie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:08:
[...]

Ik had hem in mijn starting squad en pak zijn OTW dus sowieso ff mee.
In potentie een leuke speler na 1-2 upgrades door zijn WF, zo niet dan komen er altijd wel weer SBC's met een OTW requirement.

Als je een Premier League team hebt, dan speel je simpelweg vrij door Rivals te spelen. Alleen de through balls met een portugees kan ff vervelend zijn.
Z'n wf maakt het juist super Interessant. Ben in m'n laatste SB bezig om hem binnen te halen. In Rivals hem overigens gehaald met semedo in de spits 😂

Even kijken of hij Felipe Anderson kan vervangen.

Iemand Ederson al eens op doel gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 11-10-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:19:
[...]

Z'n wf maakt het juist super Interessant. Ben in m'n laatste SB bezig om hem binnen te halen. In Rivals hem overigens gehaald met semedo in de spits 😂

Even kijken of hij Felipe Anderson kan vervangen.

Iemand Ederson al eens op doel gehad?
Ik heb Bernardo Silva voor de through balls, die gebruik ik sowieso als LCM.
Heb Ederson op goal, niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Wat is je team bossie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Team:
https://www.futbin.com/21/squad/375890

OTW kaartjes zojuist gehaald, nog niet mee gespeeld.

Speelstijl
- 4231 - van Zelonius
- default/chem formatie - 442-2 van Neilsguides
- attacking - 41212-2 van Neilsguides
- ultra attacking - 41212 van reddit https://www.reddit.com/r/...s/j7qwym/412122_d1_guide/

Speel voornamelijk de ultra attacking, maar de default/attacking wissel ik ook regelmatig tussen afhankelijk van de wedstrijd. Met de ultra attacking incasseer je vaak een paar goals, maar je scoort er simpelweg ook erg veel mee. Erg leuke potjes tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:03
Ik mis nog wel een beetje een goede verdedigende taktiek. Omeen voorsprong vast te houden zeg maar.

Wat hier eerder besproken werd over de verdedigende middenvelders herken ik ook zeker.

Heb sowieso het verdedigen in deze versie nog niet onder controle. Ik probeer uit alle macht vooral niet in te stappen, maar dan nog vliegen ze met tiki taka dwars door mijn centrum heen. Ik word er gek van! Iemand nog verdedigings tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 01-10 10:40
Zo, paar uurtjes bezig geweest met traden. Op 1 speler steeds 2.300 geboden. 80% won ik de veiling van. Verkocht met een quicksell van 2.700. Binnen 2 minuten werden ze weer gekocht via Quick sell. Met een capaciteit van 50x transfer betekende dit 2.700 - 5% = 2.565. En dus 2.565 - 2.300 = 265 winst per speler, en dus 50x 265 = 13.250 per ronde.

Ik begon vanmorgen met 117.000 coin, heb er nu 166.000. Heb er andere jaren nooit zo veel aandacht aan besteed, maar tjonge: wat een manier om coin te verdienen zeg! 😊😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
MadMoody schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:19:
Ik mis nog wel een beetje een goede verdedigende taktiek. Omeen voorsprong vast te houden zeg maar.

Wat hier eerder besproken werd over de verdedigende middenvelders herken ik ook zeker.

Heb sowieso het verdedigen in deze versie nog niet onder controle. Ik probeer uit alle macht vooral niet in te stappen, maar dan nog vliegen ze met tiki taka dwars door mijn centrum heen. Ik word er gek van! Iemand nog verdedigings tips?
Hetzelfde als vorig jaar, hou zoveel mogelijk je verdedigers in positie en scherm de directe passlijn naar voren altijd af om waardoor de bal breed moet en de aanval vertraagd word. Probeer zowel vroeg druk te zetten en de directe passlijn naar voren af te schermen.

Wat ik zelf vervelend vind zijn F9/Target-man aangezien je CB’s ze los laten als deze inzakken om de bal te halen en vaak meteen via een dribbel de ruimte indraaien waardoor je niet alleen te laat bent maar ook meteen een CB uit positie hebt.

@SuperCrisz
Check ook vooral je consumables, position changes en chem-styles gaan voor goede prijzen in deze fase van het spel. Daarnaast je transferlist altijd opvullen met contracts die ook voor 400/250 gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 11-10-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Ndidi of sissoko als Stay back cdm naast allan?

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 11-10-2020 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
In het begin vond ik de game allemaal maar lastig en kreeg ik regelmatig 4 doelpunten tegen per wedstrijd. Begin het nu redelijk onder controle te krijgen. Het verdedigen is wennen, maar het lijkt alsof je veel meer bewust moet mee rennen met de rennende spelers.

Irritant wel, dat nog bijna 90% van de community nog langs de lijn rent met snelle spelers. De balcontrole is veel beter dan in '20 en creatieve spelers lijken meer tot hun recht te komen (val zelf in de categorie 'skiller').

Ook het gevoel dat iedereen nog moet wennen. Zit nu rond 1600 punten in Rivals en kom regelmatig gasten tegen die er helemaal niks van bakken. Voelt nog totaal niet aan als div 3, behalve als je dan weer plotseling tegen een half icon team staat...:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Gisteravond erachter gekomen dat Moutinho (83cm uit pl) vaak gebruikt wordt voor sbc's. Zijn price-range in de avonduren is al gauw op coins 2400-2500. Dat maakt hem zo'n beetje de goedkoopste pl-middenvelder van 83-rated.

Gisteren ongeveer 10 stuks gekocht met 1800-1900 coins. Waren na een uur allemaal verkocht voor 2500 stuks.

Maar zoals elk jaar is maandagochtend de beste manier om spelers in te slaan. Dus net 40 stuks ingeslagen voor 1400-1600. Listen voor 2400-2500 en dan zal het vanavond of in de loop van de week wel verkocht worden. Toch weer flink wat winst. Je moet er wel wat voor doen, maar alle beetjes helpen. Vind voor grotere bedragen handelen te risicovol bij fifa20 en fifa21. Dan liever spelers inslaan die weliswaar een kleine winst opleveren per speler, maar keer het aantal stuks dat je inslaat kan er toch flinke winst ontstaan. En dit soort spelers zijn altijd wel stabiel qua prijzen. Puur omdat het sbc-fodder is.

Hebben jullie nog spelers gevonden die op soortgelijke wijze goede verhandelspelers zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Kijk vooral naar spelers die erg fluctueren in prijs. Er zijn meerdere die je in de avond of ochtend voor minder dan 1000 op kan pikken en die later op de dag verkocht kunnen worden voor 2200-2400. Gisteren heb ik hierdoor 200k winst gemaakt en het risico is erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Mijn team speelt nog steeds erg heerlijk, vorig jaar fut niet gespeeld, maar vind het nu echt leuk dat je veel doelstellingen heb om te behalen en daar ook leuke beloningen voor krijgt.

Hebben jullie dit vorig jaar ook allemaal behaald?

Mijn team is nu als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/aieyj1f8hg.png

Coutinho wil ik nog wel vervangen voor Griezmann, zodat de link met Kante ook goed is.

Kante kwam uit een untradble pakje gelopen, wat een speler zeg, lijkt heel erg op icon Patrick Vieira. Heeft alles en zit overal tussen, ondanks zijn lengte.

Carlos en Varane pakken alles achterin, de snelheid voorin is nog steeds verbazingwekkend.
Adama Traore op de bank voor de snelheid, samen met Hakimi :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 17:24
Net voor het eerst een 90+ speler gepackt in alle FUT's ooit gespeeld :D.
C.Ronaldo kwam eruit gelopen, nu maar eens kijken voor hoeveel we hem kunnen slijten en daarmee een mooi PL team bouwen.

Edit*

Pakje was het standaard pre-order pakje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKDbVOrhFZPvAxDRv7T_km_bBAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aVBYEs2Gh5E7Ly8QSlI06TFM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Distoration op 12-10-2020 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Distoration schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:48:
C.Ronaldo kwam eruit gelopen, nu maar eens kijken voor hoeveel we hem kunnen slijten en daarmee een mooi PL team bouwen.
Wow.... Wat voor pakje was het?

[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 12-10-2020 09:50 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe is de balans tussen online/offline modi? Ik heb voor het laatst FUT17 gedaan en toen loonde het veel meer om online te spelen dan offline tegen de AI. Zijn er inmiddels al wat meer offline/AI mogelijkheden of is tegen echte spelers nog altijd lucratiever?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Wat ik wel vaker heb is dat spelers disconnecten als ik de gelijkmaker maak en dat ik dan niet de win krijg. Net in de 90e minuut van een draft maak ik gelijk, drukt hij start en disconnect en ik heb geen win. Neem aan hij wel een verlies want hij zal wel op forfeit hebben gedrukt.

Had hem sowieso gepakt in de verlenging want ik was veel beter. super zuur in draft want elke win is daar zeer belangrijk natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Distoration schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:48:

Edit*

Pakje was het standaard pre-order pakje.

[Afbeelding]
Niet ermee spelen ? CR7 is 1 van de beste spitsen in het spel + in de serie a kan je ook een zeer leuk team bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
yes yes yes.

Landen SBC gedaan. Uit de vierde SBC komt een zeldzaam spelers pakket.
In 1 pakketje:

Van Dijk, Kimmich, Modric, Rui patricio en wat fodder.
En uit het zeldzaam megapakket odegaard OTW.
Heerlijke ochtend.

Nu rest bij mij alleen de vraag. Hou ik van Dijk of gebruik ik die 480k om een mooi team te bouwen.
Zijn maatje gomez kwam vandaag uit de Squad baatles pack lopen. Dus ik kan een mooi liverpool duo neerzetten.

[ Voor 32% gewijzigd door DeBers op 12-10-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Vestendrie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:19:
Gisteravond erachter gekomen dat Moutinho (83cm uit pl) vaak gebruikt wordt voor sbc's. Zijn price-range in de avonduren is al gauw op coins 2400-2500. Dat maakt hem zo'n beetje de goedkoopste pl-middenvelder van 83-rated.

Gisteren ongeveer 10 stuks gekocht met 1800-1900 coins. Waren na een uur allemaal verkocht voor 2500 stuks.

Maar zoals elk jaar is maandagochtend de beste manier om spelers in te slaan. Dus net 40 stuks ingeslagen voor 1400-1600. Listen voor 2400-2500 en dan zal het vanavond of in de loop van de week wel verkocht worden. Toch weer flink wat winst. Je moet er wel wat voor doen, maar alle beetjes helpen. Vind voor grotere bedragen handelen te risicovol bij fifa20 en fifa21. Dan liever spelers inslaan die weliswaar een kleine winst opleveren per speler, maar keer het aantal stuks dat je inslaat kan er toch flinke winst ontstaan. En dit soort spelers zijn altijd wel stabiel qua prijzen. Puur omdat het sbc-fodder is.

Hebben jullie nog spelers gevonden die op soortgelijke wijze goede verhandelspelers zijn?
Dit deed ik ook altijd, maar wel met steeds duurdere spelers pakken om echt grotere winsten te pakken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBers
Jumpman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:19:
[...]

Dit deed ik ook altijd, maar wel met steeds duurdere spelers pakken om echt grotere winsten te pakken.
Heb ik ook gedaan. Maar dan met Neves. Die portugees. Zit zon beetje in alle SBC oplossingen. Gaatr nu weer voor 1400. Eerder voor 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Jumpman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:19:
[...]

Ja dat deed ik vorig jaar ook. Spelers van 10k zeg maar, maar de markt was vorig jaar echt onvoorspelbaar, je loopt meer risico om geen winst te halen maar verlies. Dat heb je met kleine investeringen minder. Alleen is de hoeveelheid dan meer waardoor het niet veel scheelt met enkele spelers van 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
DeBers schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:12:
yes yes yes.

Landen SBC gedaan. Uit de vierde SBC komt een zeldzaam spelers pakket.
In 1 pakketje:

Van Dijk, Kimmich, Modric, Rui patricio en wat fodder.
En uit het zeldzaam megapakket odegaard OTW.
Heerlijke ochtend.

Nu rest bij mij alleen de vraag. Hou ik van Dijk of gebruik ik die 480k om een mooi team te bouwen.
Zijn maatje gomez kwam vandaag uit de Squad baatles pack lopen. Dus ik kan een mooi liverpool duo neerzetten.
Oh, schrap dat. Ik had Gomez op de TL staan. Die is voor 93k verkocht. Bizar bedrag voor een 83 rated kaartje, dus had hem maar gewoon op de TL gezet voor zijn max bin tot dusver.

Ik ga maar eens even puzzelen voor een nieuw team. Ik heb nu wel echt een mooi budgetje.

[ Voor 5% gewijzigd door DeBers op 12-10-2020 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-10 21:20
Is serieus Alex Pastoor de enige Nederlandse manager in Fifa 21?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBers
Laan1988 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:57:
Is serieus Alex Pastoor de enige Nederlandse manager in Fifa 21?
Dat vroeg ik mij dus ook af! Ik kom helemaal niemand tegen. Managers op de TL zijn zowieso nog echt schaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Net gisteravond m'n elftal soort van afgemaakt pack ik vanochtend varane 😂

Alles weer over de kop gegooid met een heerlijk team als resultaat!
https://www.futbin.com/21/squad/249942

K neem mijn worden terug over snelheid in de verdediging! Erg lekker als je de pace hebt bij je CV.

Lucas is trouwens een eindbaas en jota otw voetbalt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
Domme vraag van een first-time FUT-er. Ik kreeg een code voor FUT-punten. Dit is echter een Xbox code voor 2200 punten, maar ik speel op de pc. Ze zijn zeker niet universeel?

In origin werkt de code niet namelijk, is er een manier om ze toch op pc te krijgen of wil iemand ruilen voor PC-punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
Heb nu een pl team, alleen ik zie dat een serie a team veel voordeliger is en veel minder kost

Waarom is het verschil zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Populariteit en mogelijkheden.
Een Saint-Maxim is op Fifa een goede speler, maar je kunt ook nog voor andere spelers kiezen op die positie.
in Italië heb je dat soort goede spelers niet bij clubs in de middenmoot, daar moet je het op een aantal posities doen met één speler, daarna is het wachten op in speciale kaarten voor upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ja ok snap ik

Alleen kan maar geen snelle cv vinden
Speel nu met smalling en zouma
Alleen rodrigo en mertens heb ik echt geen vat op

Iemand idee voor een snelle cv
Heb ong 40.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
Markvd1984 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:04:
Ja ok snap ik

Heb ong 40.000
Manolas is je enige optie in dat geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markvd1984 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:04:
Ja ok snap ik

Heb ong 40.000
Een cv met pace maakt dit jaar niet veel verschil hoor. Een verdediger moet dit jaar vooral goed in positie kunnen staan en defensief sterk zijn. Pace kan helpen, maar een shaduw-kaartje erop kan al helpen. Hoe ziet de rest van je team eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKiBY1gzIw2LKa9i6Csmg_OrgNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CSsQBkPAhr5H6F85yO5LEyrT.png?f=fotoalbum_large
Dit is mijn team nu
Smalling speelt opzich fijn
Alleen wil graag betere cv

Iemand nog tips voor de rest van me team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markvd1984 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:16:
[Afbeelding]
Dit is mijn team nu

Ake? Laporte? Fernandinho? Met een shaduw-kaartje alsnog ruim onder de 40k en zijn in de basis al sterk in defending. Maar denk dat je ook kunt kijken naar betere verdeding overal voor 40k samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xf9xIvB47yQvAASmuSCgTNe815M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uW3rYgiiLostPxBKz0pbrVjV.png?f=fotoalbum_large

Zou dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
[Afbeelding]
Dit is mijn team nu

Ik heb bewust gedeeltelijk de PL verlaten ivm de prijzen en ben hybride gaan werken. PL & La liga.

La liga met Varane, Militao, Ramos en Diego Carlos zijn relatief goedkoop als je naar de PL opties kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Zou Bergwijn op LW zetten en Jota pas in je opstelling opnemen nadat hij 1 of meerdere IFs heeft gehad, Bergwijn lijkt me namelijk niet zo geschikt als CM? Of wissel in je formatie IG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nee die wissel ik niet
Mss idd fabinho ofzo erbij voor de link

Wat betekent betere if hoor ik hier vaker
Wat houdt het in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distoration
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 17:24
Traeces schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:35:
[...]

Niet ermee spelen ? CR7 is 1 van de beste spitsen in het spel + in de serie a kan je ook een zeer leuk team bouwen :)
Heb ik inderdaad ook nog overwogen, vorig jaar ook hele seizoen gespeeld met een Serie A team en dat beviel wel redelijk. Alleen vind/vond ik het te aanlokkelijk om ruim 1mln coins af te slaan :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Markvd1984 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:34:
Nee die wissel ik niet
Mss idd fabinho ofzo erbij voor de link

Wat betekent betere if hoor ik hier vaker
Wat houdt het in
Als iemand al een keer een IF (TOTW-kaartje) heeft gehad en daarna weer in een TOTW-elftal kan komen. Komt vaker voor per editie dat meerdere spelers meerdere IF-kaartjes krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Vestendrie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:36:
[...]

Als iemand al een keer een IF (TOTW-kaartje) heeft gehad en daarna weer in een TOTW-elftal kan komen. Komt vaker voor per editie dat meerdere spelers meerdere IF-kaartjes krijgen.
En de Otw kaart van jota krijgt een upgrade bij een IF kaart.

Al moet ik zeggen: gooi een Hunter op de kaart en je hebt een geweldige speler met 5* wf die alleen maar beter kan worden. Hij bevalt mij erg goed iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Augy schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Al moet ik zeggen: gooi een Hunter op de kaart en je hebt een geweldige speler met 5* wf die alleen maar beter kan worden. Hij bevalt mij erg goed iig
Zeker als je hem gratis kunt krijgen. Krijg je er nog coins voor ook. win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:23
Die jota speelt niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Wel vaak als invaller. Vaak genoeg een IF gegeven aan spelers die als invaller een goed indruk achter laten. En is eerste back-up voor Mane. Gaat genoeg wedstrijden spelen als basis-speler.

Het spel is nog geen week uit he. Momenteel weinig betaalbare linksbuitens in de PL met zijn stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:23
heb hem ook al hoor :) Prima naast auba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Wil dat zeggen als deze speler in het totw elftal komt
Word mijn huidige kaart die ik nu heb beter?
Sorry begrijp deze dingen niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Gisteren Ben Ketser gepackt uit de Squad Battles rewards. Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik ga maar niet voor Jota, heb 0 Premier League spelers in mijn team en ook niet de intentie om dit in de toekomst te gaan veranderen. Mij het niet waard om vervelende rivals wedstrijden te gaan spelen om de Jota objectives te halen, al is een extra OTW voor toekomstige OTW SBC uiteraard wel handig, maar toch de efforts niet waard wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik heb die SBC voor Hwang Hee Chan gedaan, kon hem volledig doen met untradeables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Elite 2 gehaald met Squad battles...

Krijg je een Burki 84 Gaya 83 en Aitor 83.
Echt balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Mir64za schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:49:

Echt balen..
Respect dat je het tot elite 2 hebt volgehouden voor die saaie modus trouwens. Wel balen, maar in het begin zijn ook zulke spelers altijd wel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik ben nog net tot in Elite 1 geraakt. Die 30k coins was mooi, maar voor de rest was het beste van de packs Kimpembe...

Opzich vind ik het geen saaie modus, het is wat rustiger/relaxter spelen en dat is ook aangenaam soms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Vestendrie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Respect dat je het tot elite 2 hebt volgehouden voor die saaie modus trouwens. Wel balen, maar in het begin zijn ook zulke spelers altijd wel wat waard.
Ik speel op legendarisch het ging vrij vlot zo 2,5k punten per potje echter wel jammer van de avond.
Vorige week goud 1 gehaald en daaruit Coman gepackt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Vince23 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:53:
Ik ben nog net tot in Elite 1 geraakt. Die 30k coins was mooi, maar voor de rest was het beste van de packs Kimpembe...

Opzich vind ik het geen saaie modus, het is wat rustiger/relaxter spelen en dat is ook aangenaam soms
Precies, het is een stuk minder saai als afgelopen versies, af een toe een pot die je niet mag winnen maar ach niet de server vertraging van Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mir64za schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:49:

Echt balen..
Gold 3, had Militao :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn ervaring is dat de squad battles beloningen zelden heel spectaculair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl

Ik heb Davison Sanchez en Ake als CV’s. Vooral Sanchez is een beest. Krijgt wel minimaal 1 keer geel in een wedstrijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Je pakt met squad battles vaak geen basismateriaal, maar het is wel goed voor SBC fodder, contracten etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 16:50
dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:37:
Je pakt met squad battles vaak geen basismateriaal, maar het is wel goed voor SBC fodder, contracten etc.
Als vader van kleine kinderen met een uurtje tijd in sommige avonden ben ik gisteren toch weer eens begonnen na een paar jaar niets gedaan te hebben. Semi-pro is wat ik een beetje aan kan. Voorheen deed ik vooral Squad Battles omdat dit lekker offline kan. Is dat de moeite waard of kan ik beter iets anders gaan doen?

De squad buidling challenges vind ik wel leuk om te doen, maar zijn dit economisch wel handige dingen om te doen als je weinig coins en materiaal hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
heron schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

Als vader van kleine kinderen met een uurtje tijd in sommige avonden ben ik gisteren toch weer eens begonnen na een paar jaar niets gedaan te hebben. Semi-pro is wat ik een beetje aan kan. Voorheen deed ik vooral Squad Battles omdat dit lekker offline kan. Is dat de moeite waard of kan ik beter iets anders gaan doen?

De squad buidling challenges vind ik wel leuk om te doen, maar zijn dit economisch wel handige dingen om te doen als je weinig coins en materiaal hebt?
SBC's zijn juist handig om wat coins te genereren over het algemeen. De Hybrid X allemaal sowieso en de Marquee Matchups meestal ook.

Ik vind Squad Battles zelf heel saai, maar packs zijn natuurlijk gewoon onafhankelijk van de bron waarvan je ze krijgt. Dus dat packs uit Squad battles slechter zijn is onzin. Ik vind het wel niet de moeite waard qua soort packs die je krijgt voor Gold 1. En zelf vind ik het een extreem saaie spelvorm, maar ik vind Fifa eigenlijk alleen leuk met vrienden of het idee dat je tegen mensen speelt. Career sla ik ook altijd over.

Iemand al ervaring met Fati POTM trouwens? Aanrader of niet? Ik wil naar een La Liga/PL Hybrid want de aanval in Bundesliga laat de wensen over. Kan gaan voor Fati of Rashford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Two potjes online gespeeld, twee potjes geen beweging/snelheid in mijn team gezien :(

Iemand nog tips mbt tot kiezen tussen Fabinho of Partey OTW als sloper CDM naast Allan ?
Fabinho heeft meer body, maar Partey heeft een betere weakfoot en gaat sowieso nog wel een keer een upgrade krijgen bij Arsenal op het middenveld.

edit: Adama uit een objective pack :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 12-10-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Werkt het bij Rivals ook zo dat hoe vaker je wint hoe beter je tegenstander? Daar lijkt het bij mij vanavond wel op namelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 18:27
MadMoody schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:47:
Werkt het bij Rivals ook zo dat hoe vaker je wint hoe beter je tegenstander? Daar lijkt het bij mij vanavond wel op namelijk!
na de wedstrijd kun je de skillrating zien van je tegenstander.
maar dat zegt niet perse altijd alles.
sommige goede spelers zijn in divisie 10 geplaatst, dus die kom je ook nog tegen.

Als ze dit jaar maar niet te veel objectives gooien in rivals dan blijft dit wel leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:53:
Two potjes online gespeeld, twee potjes geen beweging/snelheid in mijn team gezien :(

Iemand nog tips mbt tot kiezen tussen Fabinho of Partey OTW als sloper CDM naast Allan ?
Fabinho heeft meer body, maar Partey heeft een betere weakfoot en gaat sowieso nog wel een keer een upgrade krijgen bij Arsenal op het middenveld.

edit: Adama uit een objective pack :+
Geen last van gehad , wel dat weer 100 jaar
Duurde voordat me spelers wouden schieten.

Merk helaas ook alweer dat ik nu mega verdedigende teams aan het tegen komen ben.

Vanavond 4 potten gespeeld en 3 mega verdedigende teams tegen waar alleen de spits voorin blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Even de hybrid competition sbc gedaan. Laatste packs leverden me Adama, Sterling en Sane op! Mooi meegenomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 20:10
Casual_T schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:34:
Even de hybrid competition sbc gedaan. Laatste packs leverden me Adama, Sterling en Sane op! Mooi meegenomen :).
Lucker ik krijg dat nooit :N Vandaag me me 6 packs ontvangen hoogst is 82 rating PLEB Neto :'( -O- :( :| ;w Adama snelste ventje van de game maar kan niks lol

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 13-10-2020 00:39 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 158 Laatste