Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:45
Top! We hebben weer een ren je rot editie 😂 pace is wel heel OP

Verder niks uit m'n packs uiteraard. Kom alweer dikke teams tegen in Rivals, echt bizar. Nja pack 1 x goed en je bent er :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:12:
Hebben jullie ook geen club logo’s op de shirts?

[Afbeelding]
Snap wel dat ze dat logo niet willen laten zien :+ >:) ( geintje )

Maar helaas missen onze prachtige shirtjes ook ons logo :')
Augy schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:39:
Top! We hebben weer een ren je rot editie 😂 pace is wel heel OP

Verder niks uit m'n packs uiteraard. Kom alweer dikke teams tegen in Rivals, echt bizar. Nja pack 1 x goed en je bent er :)
Goed opletten momenteel, was zo dom om ff wat anders te gaan doen vergeet gattuso te kopen voor 380k 10 min later 600+ nu weer onder de 500. Gelukkig nog binnen gehaald voor 405

[ Voor 31% gewijzigd door Traeces op 09-10-2020 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:24
Had wat pakjes opgespaard voor de OTW release, helaas zat er geen OTW kaart tussen, maar wel deze held:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoYatGMjYCduHN7RDKTY3bHrWUI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oQMOJAUPYuXbnBc9Lm1kskrI.png?f=fotoalbum_large

Gelukkig is hij tradable, gaat momenteel voor zo'n 150K op PC. Denk dat ik hem nog even houdt voor de Jota objectives, eerste 2 wedstrijden heeft hij gelijk al 4 doelpunten erin liggen. :+

Ben nog aan het twijfelen of ik hem voor de eerste WL verkoop, of nog even een tijdje vasthoudt. Hij bevalt me wel goed in de spits met een Hunter chemstyle. Denken jullie dat z'n prijs gaat zakken de komende periode of juist omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 20:10
mar101 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:40:
Had wat pakjes opgespaard voor de OTW release, helaas zat er geen OTW kaart tussen, maar wel deze held:

[Afbeelding]

Gelukkig is hij tradable, gaat momenteel voor zo'n 150K op PC. Denk dat ik hem nog even houdt voor de Jota objectives, eerste 2 wedstrijden heeft hij gelijk al 4 doelpunten erin liggen. :+

Ben nog aan het twijfelen of ik hem voor de eerste WL verkoop, of nog even een tijdje vasthoudt. Hij bevalt me wel goed in de spits met een Hunter chemstyle. Denken jullie dat z'n prijs gaat zakken de komende periode of juist omhoog gaat?
Jij geluk :) Heb de dit jaar een Ultimate edition maar geen helemaal geen packs gekregen die er bij horen -O-
Net een uur aan de telefoon geweest en zeggen dat ik de pack wel heb echt belachelijk. piep EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goosche schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:59:
[...]

Jij geluk :) Heb de dit jaar een Ultimate edition maar geen helemaal geen packs gekregen die er bij horen -O-
Net een uur aan de telefoon geweest en zeggen dat ik de pack wel heb echt belachelijk. piep EA
Misschien krijg je ze maandag ? Vaak kreeg ik ze ineens pas maandag. Heb ze overigens zelf wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
Vriend van mij heeft Allan otw gepackt, 80k normaal en nu otw 180k. Zou die nog verder stijgen? Wel maar een 83 kaartje die vast niet veel iv's gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mijn FIFA 21 komt morgen pas binnen. Maar klopt het nu echt dat je zo'n lelijk grijs vlak op je shirt ziet staan zonder de club logo in UT?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:55
DennisCle schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:08:
Vriend van mij heeft Allan otw gepackt, 80k normaal en nu otw 180k. Zou die nog verder stijgen? Wel maar een 83 kaartje die vast niet veel iv's gaat krijgen.
Everton doet het anders prima.

Ik had overigens zojuist Joe Gomez en Marquinhos uit een gold upgrade SBC.
Hopelijk kan ik Robertson dadelijk nog upgraden naar Telles en dan staat het voorlopig wel :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 20:32
Traeces schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Snap wel dat ze dat logo niet willen laten zien :+ >:) ( geintje )

Maar helaas missen onze prachtige shirtjes ook ons logo :')
Haha, ik zag erop te wachten _O-
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:13:
Mijn FIFA 21 komt morgen pas binnen. Maar klopt het nu echt dat je zo'n lelijk grijs vlak op je shirt ziet staan zonder de club logo in UT?
Lijkt me dat het een bug is?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

kw_nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:17:
[...]

Haha, ik zag erop te wachten _O-
[...]

Lijkt me dat het een bug is?
Is het altijd te zien of soms?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Bossie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:17:
[...]

Everton doet het anders prima.
Ja dat is waar, maar ik zie Allan niet echt als een scorer/assister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:25:
[...]

Is het altijd te zien of soms?
Altijd en op elk tenue, vreemd dat je online ook verder geen klachten kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 19:52
Rashford gepackt :D

Meteen verkocht en van de coins een aanval met Dembele, Ben Yedder en Di Maria gemaakt. had nog beetje wisselgeld over en achterin centraal duo Marquinhos en Kimpembe. Daaromheen maar verder bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gatusso voor 405k gekocht en 10 min later weer geloosd voor 470k. Dikke winst, baal ervan dat ik hen niet voor 380k had gekocht maar dat hou je helaas :)

Toch wel nu 600k om uit te geven :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:43
Zo, inmiddels zo’n 10 potjes onderweg, wat vinden we er allemaal van?

Allereerst een compliment voor EA voor het weghalen van de fitness kaarten. Man, dat scheelt enorm. Niet de hele tijd dat item toepassen, maar gewoon spelen! Een grappige nieuwe feature is dat je je stadion zeer behoorlijk kunt aanpassen. Het menu was in het begin even wennen maar krijg ik nu wat meer onder de knie.

Maar dan het belangrijkst: de gameplay. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het speelt zeer degelijk en realistisch. Snelheid is nog steeds belangrijk maar ik merk dat geduld en tactisch inzicht dit jaar belangrijker is gemaakt en dat bevalt me zeer. Alle potten die ik speelde waren terechte uitslagen. Was ik beter won ik, was ik slechter verloor ik.

Kortom: Ik ben er best positief over en ook wel een beetje verrast. Het lijkt erop (vooralsnog) dat de gameplay een stap in de goede richting is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 20:06
goosche schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

verkoop nu XD net mijne verkocht met hunter kaartje erop 55k oOo nu moet hem weer opnieuw kopen lol
Wow dan heb je flink gecashed. Ik heb inmiddels 9 depays verkocht voor 36k, toch 10 pp extra. Ik heb mijn hoop op 40x busquets gevestigd. Straks met een moeilijkere sbc hopelijk flink in de lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Markvd1984 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Ik ook niet, we krijgen er toch 2 per week gedurende 12 weken toch
We zouden deze week er 6 krijgen heb er 1 gekregen net.

If you’ve bought the Ultimate or Champions Editions of FIFA 21, in FUT, 2 25,000 coin Rare Gold Packs will be gifted to your account.

These packs contain 12 items, all rare, all gold, with a range of player, consumable and club customisation items.

For the Champions Edition, you’ll receive a total of 12 Rare Gold Packs, 2 per week for 6 weeks, with the Ultimate Editions receiving a total of 24 Rare Gold Packs, 2 per week for 12 weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
goosche schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:12:
[...]

We zouden deze week er 6 krijgen heb er 1 gekregen net.

If you’ve bought the Ultimate or Champions Editions of FIFA 21, in FUT, 2 25,000 coin Rare Gold Packs will be gifted to your account.

These packs contain 12 items, all rare, all gold, with a range of player, consumable and club customisation items.

For the Champions Edition, you’ll receive a total of 12 Rare Gold Packs, 2 per week for 6 weeks, with the Ultimate Editions receiving a total of 24 Rare Gold Packs, 2 per week for 12 weeks.
Ok wat kun je er tegen doen?
Heb die code wel gewoon ingewisseld die in het hoesje van de disc zat
Meer codes heb ik niet
Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Markvd1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:21:
[...]

Ok wat kun je er tegen doen?
Heb die code wel gewoon ingewisseld die in het hoesje van de disc zat
Meer codes heb ik niet
Jij wel?
Speel op pc. Je zou kunnen bellen morgen en misschien krijg je ze wel. Maar als je ciprian aan de lijn krijg meteen ophangen want die begrijpt er niet echt veel van. Ben zo kwaad geworden op die gast. Maar ik denk zelf als op de xbox of ps speelt dat je de extra content moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Hakimi otw gekocht! Had al zijn gouden kaart, en heb gekeken naar zijn stats tot nu toe bij Inter. Heeft 3 wedstrijden, 2 assists en 1 goal. Dus een upgrade moet er wel inzitten :)

Zit nu op 1670 vaardigheids punten. Vorig jaar was max 1500 wat ik heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Ok ff serieus, speel al jaren fifa maar heb pas in fifa 20 FUT ontdekt.. maar wat ik hier allemaal zie qua coins en teams die jullie nu al hebben... wtf hoe dan?? Pompen jullie er gewoon keihard cash in of hoe zit dat? Zit ik hier met mn 6000 coins na paar uurtjes, lees ik dingen zoals 9 depays die met winst verkocht worden en een gattuso voor 400k?? Wtf??

Help a n00b out!! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Freshnezz schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:38:
Ok ff serieus, speel al jaren fifa maar heb pas in fifa 20 FUT ontdekt.. maar wat ik hier allemaal zie qua coins en teams die jullie nu al hebben... wtf hoe dan?? Pompen jullie er gewoon keihard cash in of hoe zit dat? Zit ik hier met mn 6000 coins na paar uurtjes, lees ik dingen zoals 9 depays die met winst verkocht worden en een gattuso voor 400k?? Wtf??

Speel bijna 2 weken nu schat ik XD Tip vroeg opstaan inkopen in de avond verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92

Ik ben zelf totaal geen handelaar, maar wat ik heb gedaan, toen de webapp uit kwam, bronzen pakketjes gekocht en de spelers erin verkocht. Bij elkaar een team van +/- 200k kunnen kopen daarvan.

En af en toe moet je ook gewoon geluk hebben met een speler packen. Vorig jaar had ik Kante toen hij 300k waard was.

En voor de rest weekend League en/of rivals

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
En veel sbc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Gaan die Chem kaartjes binnenkort naar 10k buy now binnenkort? Word hele tijd overboden met een bod van 4400. Wie doet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
goosche schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 01:23:
Gaan die Chem kaartjes binnenkort naar 10k buy now binnenkort? Word hele tijd overboden met een bod van 4400. Wie doet dit?
Op dit moment zijn Hawk en anker kaartjes niet relevant. Puur omdat ze weinig aanval/ verdediging stats geven.

Shadow en Hunter kaarten zijn wel belangrijk, maar ze zijn nu Rare gold kaarten. Denk dat ze veel meer gepacked worden. Ik zou er niet op gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023

Is echt vrij simpel, dankzij de luie spelers in het spel.
De meeste mensen zijn te lui om te bieden dus kopen spelers met KOOP NU, terwijl je met bieden spelers veel goedkoper kan inslaan...in deze tijd kan je spelers voor 2x zoveel verkopen als je gekocht hebt.....nu moet je alleen nog zoeken welke spelers :+ :+
Begin teampje van 250K en al 650K aan munten, vorige week begonnen met sprokkelen dmv bronzen spelers maar nu kan ik in grote getallen handelen en dan gaat het heel hard.
Zal het spel zelf niet veel spelen, dat laat ik aan zoonlief over, maar handel en SBC vind ik erg leuk tijdverdrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06
Ben geswitched van Serie A naar de BL en dat speelt toch een stuk prettiger :)
In game wissel ik Zakaria en Alaba om.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pnr13M9u90T86nTcpewhnbsiOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P6dlt6j26qRMvV4VoFYX6JC9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nachtapotheker schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 07:23:
Ben geswitched van Serie A naar de BL en dat speelt toch een stuk prettiger :)
In game wissel ik Zakaria en Alaba om.

[Afbeelding]
Hier zat ik ook erg lang aan te denken zeker icm de vele Bundesliga SBC’s etc afgelopen jaar.
Dadelijk ook nog Sabitzer als season reward.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06
Bossie schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:05:
[...]

Hier zat ik ook erg lang aan te denken zeker icm de vele Bundesliga SBC’s etc afgelopen jaar.
Dadelijk ook nog Sabitzer als season reward.
Ja die ziet er ook erg goed uit. Ik heb alleen nog nooit een seizoen afgerond :+ heb het geduld niet om xp te farmen met dingen die ik niet leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Tot nu toe meer packluck dan in alle jaren hiervoor samen denk ik. al 6-7 spelers van tussen 125.000 en 175.000 uit zeer beperkt aantal pakketjes.
Na het weekend maar is bezig dit team samen te stellen https://www.futbin.com/21/squad/907003 . Twijfel alleen erg wie ik naast fabinho zet die heb ik al in mijn bezit. Heb nog zon 200k over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:02
Gaat die Osihmen nog IF's pakken? Heb hem gepacked tradable. Samen met Auba en Sanchez gister uit de laatste twee packs van een van de standaard advanced sbc's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Dani05 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:07:
Tot nu toe meer packluck dan in alle jaren hiervoor samen denk ik. al 6-7 spelers van tussen 125.000 en 175.000 uit zeer beperkt aantal pakketjes.
Na het weekend maar is bezig dit team samen te stellen https://www.futbin.com/21/squad/907003 . Twijfel alleen erg wie ik naast fabinho zet die heb ik al in mijn bezit. Heb nog zon 200k over :)
Is Aké tradeable? Dan zou ik hem verkopen hoor, hij moet echt 2 IF's krijgen voordat het over 4 weken een speler is die nog mee kan. Je zou Pogba ernaast kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07:34
Markuss schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Is Aké tradeable? Dan zou ik hem verkopen hoor, hij moet echt 2 IF's krijgen voordat het over 4 weken een speler is die nog mee kan. Je zou Pogba ernaast kunnen zetten?
Klopt twijfelde zelf ook al, er is alleen weinig keus aan een beetje snelle cv uit de premier league. misschien inderdaad toch voor een ander gaan en de coins steken in een LM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Dani05 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:02:
[...]

Klopt twijfelde zelf ook al, er is alleen weinig keus aan een beetje snelle cv uit de premier league. misschien inderdaad toch voor een ander gaan en de coins steken in een LM :)
Ik speelde zelf met Hummels en Boateng achterin, 2 vrachtwagens. Echter staan ze positioneel iedere keer goed en winnen ze veel duels. Staar je niet teveel blind op snelheid zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als tip ga echt al die sbc,s qua landen doen. Heb bij iedere sbc wel een dure speler gepacked die haast heel die sbc betaald. De rest van de spelers is echt pure winst :)

Edit : gaat goed de sbcs :) otw osihmen, laporte en de klapper martial :)

[ Voor 18% gewijzigd door Traeces op 10-10-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Vandaag mijn eerste semi waardevolle speler gepacked. Mousa dembele.
Ik heb zelf nu een pace team met Brazilianen en promes, neres haps. En club Brugge verdediging.

Wat zouden jullie met dembele doen? Nu cashen op die 65k? Stijgt hij nog in waarde?

Of zou ik een team om hem heen bouwen met serie a. Ik heb dus nog 0 echt goeie spelers :)

110k budget waarmee ik lekker aan het snipen ben. Dus hoeft niet volledig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 18:39
DeBers schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:02:
Vandaag mijn eerste semi waardevolle speler gepacked. Mousa dembele.
Ik heb zelf nu een pace team met Brazilianen en promes, neres haps. En club Brugge verdediging.

Wat zouden jullie met dembele doen? Nu cashen op die 65k? Stijgt hij nog in waarde?

Of zou ik een team om hem heen bouwen met serie a. Ik heb dus nog 0 echt goeie spelers :)

110k budget waarmee ik lekker aan het snipen ben. Dus hoeft niet volledig op.
Bedoel je Ousmane of Mousa? Daar zit nogal verschil tussen. Ousmane speelt trouwens wel lekker met zijn 5*wf, kun je ook in de spits kwijt. Ik verwacht wel dat hij voor de weekend league gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
_Uploader_ schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Bedoel je Ousmane of Mousa? Daar zit nogal verschil tussen. Ousmane speelt trouwens wel lekker met zijn 5*wf, kun je ook in de spits kwijt. Ik verwacht wel dat hij voor de weekend league gaat stijgen.
Haha sorry. Ousmane inderdaad.
Ik zit te denken om gewoon even mijn verdediging te upgraden met Eder Militao en die Carlos + Neto.
Dan zit ik in ieder geval nog ok met brazilianen.

Maar voor de Diogo jota missie moet ik nog een PL aanvaller hebben die kan scoren. Misschien Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Wat is er met die ea webapp aan de hand trouwens. Bieden lukt bijna niet meer of je bod verdwijnt. Constant glitches, echt niet normaal. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij elkaar nu al 750k op de bank 😁 hou het even vast want weet echt nog niet welke speler ik moet kopen 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:16
Ik kom het spel vanaf dag 1 al niet in :') terwijl ik zo graag er vanaf het begin erbij wou zijn met FUT om lekker te kunnen traden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epDeWox95c6Fhr9nT2IAO3kETm4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BWRU7G6EFFeYr15srxIZk8Yl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
DeBers schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Haha sorry. Ousmane inderdaad.
Ik zit te denken om gewoon even mijn verdediging te upgraden met Eder Militao en die Carlos + Neto.
Dan zit ik in ieder geval nog ok met brazilianen.

Maar voor de Diogo jota missie moet ik nog een PL aanvaller hebben die kan scoren. Misschien Jesus.
Ik weet niet hoe de rest van jouw team eruit ziet, maar het huidig team upgraden tov een week wachten totdat Dembele wat gestegen is, klinkt mij niet als een verkeerd plan.

Carlos en Militao zijn met zijn beiden wel 85k waard nu. Een serie A defensie zou goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Ik zit inmiddels ook rond de 600k aan waarde van spelers. Tot mijn grote verbazing alle plaatsingswedstrijden gewonnen, begonnen in D2 met een lekkere bonus van 124k. Daarnaast Pogba gepackt en een aantal spelers van rond de 30k, dat tikt wel aan.

Heb een Serie A team gemaakt met oa Manolas, Chiellini, Savic, Rebic en Immobille. Speelt prima, kom goed mee in D2 terwijl het me vorig jaar niet eens lukte om dit te halen. Ook wat gedraft, maar dat ging juist drama: 4x in de 2e ronde eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
SH-FR schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:44:
Ik zit inmiddels ook rond de 600k aan waarde van spelers. Tot mijn grote verbazing alle plaatsingswedstrijden gewonnen, begonnen in D2 met een lekkere bonus van 124k. Daarnaast Pogba gepackt en een aantal spelers van rond de 30k, dat tikt wel aan.

Heb een Serie A team gemaakt met oa Manolas, Chiellini, Savic, Rebic en Immobille. Speelt prima, kom goed mee in D2 terwijl het me vorig jaar niet eens lukte om dit te halen. Ook wat gedraft, maar dat ging juist drama: 4x in de 2e ronde eruit.
Herkenbaar. Ik zit in D3 na 4 wins en 1 draw.
Voorheen max D5 gehaald.
Spel speelt voor mij wel heel erg fijn.

Kan je Serie A aanraden voor nu ja?
Dan ga ik misschien ook eens daar rondshoppen. Had ik toch die OTW moeten doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
_Uploader_ schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Ik weet niet hoe de rest van jouw team eruit ziet, maar het huidig team upgraden tov een week wachten totdat Dembele wat gestegen is, klinkt mij niet als een verkeerd plan.

Carlos en Militao zijn met zijn beiden wel 85k waard nu. Een serie A defensie zou goedkoper zijn.
Mijn team is nu:

neres - Teixera (79, 93 pace) - Raphina (81, 91 pace)
Promes - And Talisca - Paulinho
Haps - Deli - Clint Mata - Traore (79, 82 pace)
Mignolet

Dus de Club brugge CV's en keeper.
Voor de rest echt meta pace teampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28
Zo, even wat sbc's gedaan en nu een dikke 200k staan. Bij 1 van de pakketjes zat Bruno Fernandes, altijd lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zojuist een paar potjes rivals gedaan en inmiddels halverwege om Jota vrij te spelen.
Maar vrijwel alle potjes zijn echt mega mega pressure tot nu toe,hoop niet dat de trend gaat worden desondanks dat ik het merendeel win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
DeBers schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:51:
[...]

Mijn team is nu:

neres - Teixera (79, 93 pace) - Raphina (81, 91 pace)
Promes - And Talisca - Paulinho
Haps - Deli - Clint Mata - Traore (79, 82 pace)
Mignolet

Dus de Club brugge CV's en keeper.
Voor de rest echt meta pace teampje.
Zoiets? https://www.futbin.com/21/squad/923251

De Vrij is een goedkopere versie voor De Ligt, maar dan lever je wel snelheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Vestendrie schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:19:
Wat is er met die ea webapp aan de hand trouwens. Bieden lukt bijna niet meer of je bod verdwijnt. Constant glitches, echt niet normaal. Meer mensen last van?
Was met fifa 20 al zo en is nog steeds zo. Denk dat ik de app om de 5 minuten afsluit en weer open. Anders kan ik niet meer bieden of laden ze afbeeldingen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dani05 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:07:
Mijn hoogste is pepe 82 geweest tot op heden. Desondanks redelijk team de proppen.
https://www.futbin.com/21/squad/249942

Prio voor nu zijn de keeper en RM. Daarna lacazette voor een meer pace spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:53

allstarted1

WTRFTS

Net Felipe Anderson gepackt, maar heb op dit moment Bergwijn op LM staan :) Mooie supersub. Ook Thiago Silva gedaan, altijd prima op de bank of om later te gebruiken als er een (first owner) OTW-SBC zou verschijnen. Ook Tonali staat nog standbij in Serie A.

Ben aan het twijfelen om m'n TOTW Bowen te verkopen en daarvoor Willian te halen. Qua coins wel voordelig. Overigens erg blij met Kane/Richarlison in de spits. Lo Celso in het midden is ook top, alleen geblesseerd. Vind dat overigens wel snel gaan - in totaal al 4/5 spelers met blessures gehad. 8)7

Rüdiger/Alderwereld als centraal duo werkt trouwens ook top. Staan allebei telkens op de goede plek. Alleen wil Supertoby nog iets te vaak mee naar voren komen, tegen de instructies in. Hobbelt 'ie ineens rond de middenlijn terwijl m'n tactiek niet zo diep speelt. Gelukkig staan Rüdiger en Azpilicueta er dan nog, ook Reguilón is snel genoeg terug :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 16:00
Gisteren Allan gepackt otw vervolgens gomez gekocht op 69k zijn price range is naar 140k dus mooi winst.

Alex Sandro en Douglas Costa gekocht moet nog een braziliaanse manager kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3g3YC2QPYBK14BU1gmxtZiuXP5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3DUDzW07Oil6lSSRkkJHKh11.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat opzicht best lekker in divisie 2 echt Totaal niet verwacht. 1x verloren en de rest gewonnen of gelijk :)

Game bevalt me tot nu toe goed alleen wat kleine minpuntjes.

- spelers schieten heel vaak niet direct waardoor je kans weg is.
- die bizarre kluts ballen die maar blijven terug komen je 16 in.
- Soms blijven je cdm,s staan zonder mee te lopen met hun tegenstanders. Hierdoor al 2x een doelpunt tegen gehad omdat zijn 10 zonder problemen door kan lopen. Dit is volgens mij echt een bug en beter fixen ze dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
DeBers schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Herkenbaar. Ik zit in D3 na 4 wins en 1 draw.
Voorheen max D5 gehaald.
Spel speelt voor mij wel heel erg fijn.

Kan je Serie A aanraden voor nu ja?
Dan ga ik misschien ook eens daar rondshoppen. Had ik toch die OTW moeten doen :p
Serie A heeft tal van goede spelers, vooral verdedigend. Daarnaast ligt de prijs vaak laag, als ik zie wat ik voor een speler als Manolas betaal.. Als die in de PL had gespeeld kon je zijn prijs x5 doen.

Net een Draft wedstrijd (wederom 2e ronde) verloren waarin ik 4-1 voor stond en mijn tegenstander nog met 5-4 won, mede door 2 eigen doelpunten.. Pfoe, dat was het eerste héle frustrerende moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 05-10 23:51
Na 5 potjes was ik geplaats in div 5. Sinds vandaag in div 2 . Hoewel scoren relatief makkelijk is, mag dat ook wel van mij ook wel. Ik scoor niet echt bijzondere goals maar voornamelijk ballen in de 16 die een profspeler ook echt wel mag maken.

Ik heb tot nu toe zelden onverdiend gewonnen of verloren. Alleen dat is al zoveel beter dit jaar. Ik hoop wel dat de youtubers nog even wachten voordat zij met hun custom tactics de boel verpesten. Maar tot nu gaat het prima. Gisteren was ik nog blij met Bale OTW maar het is echt een dissonant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:36:
[...]

Serie A heeft tal van goede spelers, vooral verdedigend. Daarnaast ligt de prijs vaak laag, als ik zie wat ik voor een speler als Manolas betaal.. Als die in de PL had gespeeld kon je zijn prijs x5 doen.

Net een Draft wedstrijd (wederom 2e ronde) verloren waarin ik 4-1 voor stond en mijn tegenstander nog met 5-4 won, mede door 2 eigen doelpunten.. Pfoe, dat was het eerste héle frustrerende moment..
Pl is altijd zwaar overpriced. Vind serie a qua prijzen echt geweldig kijk b.v. Mertens en gomez qua prijs gelijk 2 goede spitsen. Enige nadeel vind ik dat de serie a amper goede cm/cdm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
welke keeper zouden jullie nemen? Gulácsi of Burki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Traeces schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:53:
[...]

Pl is altijd zwaar overpriced. Vind serie a qua prijzen echt geweldig kijk b.v. Mertens en gomez qua prijs gelijk 2 goede spitsen. Enige nadeel vind ik dat de serie a amper goede cm/cdm heeft.
Ben ik niet met je eens wat goede cm/cdms in de Serie A betreft. Maar heeft misschien te maken met wat voor eisen je stelt aan een cm/cdm. Nainggolan en Vidal zijn hele complete middenvelders als je het mij vraagt, ze staan ook beiden in de top 10 van hoogste ingame stats van gouden middenvelders. Dan heb je ook nog spelers als Milinkovic-Savic en Rabiot die prima zijn. Als je pace of verdedigende stats mist, kun je voor een Shadow chemstyle gaan, die zijn deze Fifa goed betaalbaar.

Grootste zwakte van Serie A zijn de back posities, met name het gebrek aan een goede rechtsback. Hopelijk komt er nog een IF binnenkort of een promo kaart om dat te fixen.
goosche schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:19:
welke keeper zouden jullie nemen? Gulácsi of Burki.
Keepers maken niet veel verschil deze Fifa lijkt het. Ik zie genoeg teams met 80 rated Henderson, lijkt niet minder te presteren dan de top keepers. Ik zou dus voor Burki gaan, is wat goedkoper.

[ Voor 15% gewijzigd door mar101 op 10-10-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
mar101 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:07:
[...]

Ben ik niet met je eens wat goede cm/cdms in de Serie A betreft. Maar heeft misschien te maken met wat voor eisen je stelt aan een cm/cdm. Nainggolan en Vidal zijn hele complete middenvelders als je het mij vraagt, ze staan ook beiden in de top 10 van hoogste ingame stats van gouden middenvelders. Dan heb je ook nog spelers als Milinkovic-Savic en Rabiot die prima zijn. Als je pace of verdedigende stats mist, kun je voor een Shadow chemstyle gaan, die zijn deze Fifa goed betaalbaar.

Grootste zwakte van Serie A zijn de back posities, met name het gebrek aan een goede rechtsback. Hopelijk komt er nog een IF binnenkort of een promo kaart om dat te fixen.

[...]

Keepers maken niet veel verschil deze Fifa lijkt het. Ik zie genoeg teams met 80 rated Henderson, lijkt niet minder te presteren dan de top keepers. Ik zou dus voor Burki gaan, is wat goedkoper.
heb die ander gekocht only 2k en 85 rating is altijd handig. But tnx voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
goosche schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:12:
[...]

heb die ander gekocht only 2k en 85 rating is altijd handig. But tnx voor het advies.
Klopt, als je hem weer verkoopt wanneer er een SBC is waar je high rated spelers voor nodig hebt, maak je waarschijnlijk winst.

En Gulasci is een paar centimeter langer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Keepers blijven gekkies 😂

Areola beviel erg goed, neto had wat tijd nog maar lijkt redelijk op stoom te komen. Navas was echt een drama 😂

Aangezien k tegenwoordig een Braziliaanse keeper nodig heb neig ik naar Ederson. Iemand ervaring met de beste man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Pack ik vandaag Richarlison untradeable, is die schijnbaar 40K op de markt. Jammer dat ik 'm niet kan verkopen, maar goed alternatief op Lacazette in de spits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Volgens mij stonden er wat bots verkeerd afgesteld vanmiddag. TOTW Kane werd boven de 300k op geboden bij listen met max Bin terwijl ze ook voor 90k te halen zijn. Dus vanmiddag 3 miljoen binnengehaald :)

[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 10-10-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Wel irritant dat als huidig bod op 650 staat en jij wiilt bieden naar 700, het op het moment dat ik klik ineens naar 2000 gaat waardoor ik dus een bod van 2100 doe ineens.

Al een paar keer voorkomen. Dat was in fifa20 bij mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Idd, had pas een keer dat het leek of ik bergwijn voor 15k had, werd niet overboden. WIl ik hem toevoegen, blijkt iemand anders em gekocht te hebben.
He, ik heb een vraagje, zal ik nu ake kopen of eerst nog even tikketlje doorsparen voor de Ligt?
Ik lees dat Ake best goed is met shadowstyle, beter dan z'n stats doen vermoeden, maar de Ligt heeft natuurlijk hogere rating. Ik heb de Vrij al lopen als budget verdediger.
AKe is natuurlijk mooi snel te kopen omdat ik de muntjes heb, maar die daalt wss wel sneller in waarde dan de Ligt? en is ook sneller outdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:30
Traeces schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:29:
- Soms blijven je cdm,s staan zonder mee te lopen met hun tegenstanders. Hierdoor al 2x een doelpunt tegen gehad omdat zijn 10 zonder problemen door kan lopen. Dit is volgens mij echt een bug en beter fixen ze dat snel.
Ahhhh gelukkig ik ben niet de enigste die knettergek wordt van dat mijn middenvelders hun man laten lopen bij het verdedigen en gewoon stil gaan staan op 20 meter van eigen penalty gebied. Ik speel met 2 CM's en een CDM, als dan de CM's gewoon niet iemand dekken moet ik met mijn CDM 3 tegenstanders afstoppen en dat gaat niet. Zeker aangezien het switchen nog steeds niet vlekkeloos gaat, krijg vaak genoeg nog een andere speler dan die ik met mijn rechterpookje had aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:07:
[...]

[...]

Stel inderdaad “flinke” eisen aan me cdms. Ze moeten buiten goed kunnen verdedigen ook gewoon allround zijn dan. Dan kom je inderdaad snel bij naingolan en Vidal.

Qua backs ben ik het zeker met je eens dat is wel een drama. Cuadrado is opzicht wel goed en Sandro ook, alleen die is niet zo mega snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 15:55

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Heren, vraagje. Ik heb met de verkoop van Varane plots 250k om te spenderen. Ik zou dit normaal verpatsen aan betere spelers voor mijn team. Echter, het lijkt me uitdagend om d.m.v. traden wat extra geld te verdienen.

Wie heeft hier ervaring mee en heeft eventueel goede bronnen om hier meer over te lezen, of eventueel tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zouden de deadline beloningen ook niet er moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ej-5_WhXYAIq691?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Iets meer dan 160K volgens Futbin, volgens mij wel een redelijke prijs. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markuss schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:46:
Iets meer dan 160K volgens Futbin, volgens mij wel een redelijke prijs. Wat jullie?
Prima prijs, voor een speler met deze stats lijkt me.
De vraag is vooral of je in deze fase al 160k in een untradable wil stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:53

allstarted1

WTRFTS

Hmm, pack net Dele Alli uit de Hybrid Leagues-SBC maar heb Lo Celso al op het middenveld. Qua stats zou Lo Celso volgens Futbin net sterker zijn. Houden of verkopen?

In diezelfde pack ook Alex Sandro - mooie aanvulling in Serie A! Nu stond Ghoulam op LB. :)

Overigens; ik heb m'n nieuwe speler gevonden die 1x in de zoveel packs naar voren komt: Tielemans. Heb die dude nu al vier keer uit m'n packs gehaald. Javi Martinez zit 'm op de hielen: 2x uit de packs gehaald. :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Krijg in de webapp dat ik geen items meer op de transfer markt kan doen ivm de transfer limit.
Sinds wanneer zit hier een limit op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:39:
Krijg in de webapp dat ik geen items meer op de transfer markt kan doen ivm de transfer limit.
Sinds wanneer zit hier een limit op ?
Altijd al 100 geweest tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vanmiddag die advanced sbc's gedaan en er aardig wat centjes mee verdient. Daardoor kon ik dit bouwen:

https://www.futbin.com/21/squad/940664

In game switch ik naar 4-2-3-1. Ik wil hier eerst eens een poosje mee gaan spelen nu en dan eens kijken hoe ik het kan upgraden. Wat is jullie advies voor de eerste upgrades?

Ook vanmiddag voor het eerst fut co op uitgeprobeerd, was leuk om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:06:
Vanmiddag die advanced sbc's gedaan en er aardig wat centjes mee verdient. Daardoor kon ik dit bouwen:

https://www.futbin.com/21/squad/940664

In game switch ik naar 4-2-3-1. Ik wil hier eerst eens een poosje mee gaan spelen nu en dan eens kijken hoe ik het kan upgraden. Wat is jullie advies voor de eerste upgrades?

Ook vanmiddag voor het eerst fut co op uitgeprobeerd, was leuk om te doen.
Al die sbcs advanced zijn momenteel echt een goudmijn. Als je daar geen winst uit haalt heb je echt extreem pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-10 19:42
Traeces schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:34:
[...]

Al die sbcs advanced zijn momenteel echt een goudmijn. Als je daar geen winst uit haalt heb je echt extreem pech.
Heb er niks uit gehaald
Hoogste spelers was neves
Ik heb alleen zaha 2x gepackt verder helemaal nog niks hoger dan 83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
De verleiding was groot om voor Andy Fati te gaan,
indrukwekkende stats en een sterke link met mijn untradable Llorente.

Maar bijna 200K aan SBC waarde op PC voor een untradable is in deze fase te prijzig vind ik. Vorige Fifa te vaak in die val getrapt, ga deze keer alleen SBC's doen die echt een top prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Heb net de high rated spelers die ik gisteren had ingekocht met een leuke winst verkocht. Kan ik voor de volgende ronde meer SBC fodder inslaan -> meer winst. Begin dit traden wel leuk te vinden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
mark_139 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
Ik heb mijn hoop op 40x busquets gevestigd. Straks met een moeilijkere sbc hopelijk flink in de lift.
Thnx!

Had hem ingekocht voor 10000 per stuk. Hij doet nu bijna 15000. Had zelf geen coins voor 40 stuks, maar is toch een leuke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 16:00
Hybrid Nations gedaan flink pech max Sule eruit gehaald 4k...

Hybrid Leagues Sterling gepackt 120k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:34:
[...]

Precies! Ik begon met 14k en eindigde met bijna 300k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:37:
[...]

Heb er niks uit gehaald
Hoogste spelers was neves
Ik heb alleen zaha 2x gepackt verder helemaal nog niks hoger dan 83
Ja dan had je echt pech. Maar dan nog moet je winst kunnen behalen!

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 11-10-2020 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik ga vandaag eens een poging doen bij de sbc. Is even kijken of er bij mij iets uitrolt. Ga er niet vanuit. Packluck is (nog) niet aan mij besteed 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Hybrid Nations 4/4
Hybrid Leagues 3/4
Hybrid L&N 2/4

Geen 84+. Wel een Semedo en een Traore. Dus wel winst gepackt, maar erg matige packluck tot nu toe deze Fifa.

Ook untradeable nog geen geluk. Vriend van mij heeft Frenkie dat bespaart dan nog flink wat coins in zijn team.

Vandaag ff die loyalty halen om de Leagues af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-10 10:29
Iemand die de IF van Renato Sanches heeft en er mee speelt? Ben met een Frans squadje begonnen en benieuwd naar deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
DennisCle schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:15:
Hybrid Nations 4/4
Hybrid Leagues 3/4
Hybrid L&N 2/4

Geen 84+. Wel een Semedo en een Traore. Dus wel winst gepackt, maar erg matige packluck tot nu toe deze Fifa.

Ook untradeable nog geen geluk. Vriend van mij heeft Frenkie dat bespaart dan nog flink wat coins in zijn team.

Door lotalty te halen moet je 10 games met dat elftal spelen toch? Ik moet namelijk alleen de laatste nog van hybrid leagues
Vandaag ff die loyalty halen om de Leagues af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ansu Fati is voor mij nog een beetje te prijzig op dit moment. Ik heb een BPL team dus zou sowieso niet in de basis komen. 170K voor een supersub is wat veel op dit moment. als ik een laliga team had zou ik het wel doen.

Denk wel dat een hoop mensen nog spijt gaan krijgen dat ze hem niet gedaan hebben. Hij zal de nieuwe ryan Kent van fifa20 zijn. Supersub die je er in de 80ste minuut inbrengt en dan overal aan voorbij rent. deze gaat pijn doen en je weet het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:54
Ik ben ook sinds 2 dagen in het bezit van Fifa 21. Nu wil ik Via de app mijn FUT team instellen echter krijg ik continu de melding: Aan de slag, Meld je aan bij Fifa 21 op je spelcomputer of PC.

Ik ben gewoon aangemeld op de ps4 maar ik kan de app niet gebruiken. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
@Delano1992 ja je moet dan 10 potjes spelen of zelf first owner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Werkt die loyaltyglitch dit jaar ook nog trouwens? Echt geen zin om 20 (2 sbc's) volledige wedstrijden te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
ZodiacBomber schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:30:
Ansu Fati is voor mij nog een beetje te prijzig op dit moment. Ik heb een BPL team dus zou sowieso niet in de basis komen. 170K voor een supersub is wat veel op dit moment. als ik een laliga team had zou ik het wel doen.

Denk wel dat een hoop mensen nog spijt gaan krijgen dat ze hem niet gedaan hebben. Hij zal de nieuwe ryan Kent van fifa20 zijn. Supersub die je er in de 80ste minuut inbrengt en dan overal aan voorbij rent. deze gaat pijn doen en je weet het..
Ik ga toewerken naar een Hybrid met BPL, omdat ik dit zo'n gave kaart vind.

Mijn Bundesliga team valt vooral in defensief opzicht toch wel tegen. Ben ook al veel waarde verloren sinds de release (team was 305k waard nu nog 260k ofzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Vestendrie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:21:
Werkt die loyaltyglitch dit jaar ook nog trouwens? Echt geen zin om 20 (2 sbc's) volledige wedstrijden te gaan spelen.
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben ook maar eens met FUT begonnen. Nu wil ik een keeper kopen maar krijg het niet voor elkaar. In onderstaande voorbeeld heb ik robben maar dat probleem is hetzelfde. Ik kan gewoon geen bod uitbrengen. Wat doe ik fout?

[YouTube: FIFA 21_20201011112952]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 18:27
Kenny_026 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:34:
Ik ben ook maar eens met FUT begonnen. Nu wil ik een keeper kopen maar krijg het niet voor elkaar. In onderstaande voorbeeld heb ik robben maar dat probleem is hetzelfde. Ik kan gewoon geen bod uitbrengen. Wat doe ik fout?

langer ingedrukt houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Kenny_026 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:34:

Ik kan je aanraden dit bagger-systeem niet te gebruiken maar gewoon de echte tab 'transfermarkt'. Vele malen overzichtelijker en duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Markuss schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:32:
[...]

Ik kan je aanraden dit bagger-systeem niet te gebruiken maar gewoon de echte tab 'transfermarkt'. Vele malen overzichtelijker en duidelijker.
Jup 👍 Daar ging het zonder problemen. Het lijkt wel een bug want lang ingedrukt houden etc werkt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb nu Robbo/Fred en heb nog 40K nodig om deze te upgraden naar OTW Allan/Telles.
Hopelijk is dat verschil door prijsdalingen/rewards op donderdag opgelost :)

Beide lijken al upgrades voor mijn huidige spelers, hopelijk komen naar nog een paar IF bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Vandaag speelt alles opeens bizar simpel, zet ineens scores neer van 5-0, 6-1, 7-2 etc in rivals. Zit ook nog maar in divisie 4, maar toch, ging eerdere dagen een stuk minder makkelijk.

Iemand overigens dat logo probleem al opgelost?

[ Voor 12% gewijzigd door Mesque op 11-10-2020 14:52 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 158 Laatste