Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Pack ik Martial, is de max price op de Xbox 150 en op de PC en PS4 270k, wat is dat voor onzin, hij gaat nu voor meer dan 150k op die versies...

Edit: Ga ik king of the hill spelen, zie ik geen multipliers. Hoe kunnen ze toch zo veel dingen slopen/fout doen.
Testen zit duidelijk niet in het ontwikkelprocess van EA

[ Voor 37% gewijzigd door Terranova op 08-10-2020 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
4 wins 1 draw, niet ontevreden met Div 3. Had onverwacht tijd dus toch nog maar ff 10 uur trial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicEvents
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik vraag me nu iets af..

Vandaag de dag hebben veel teams een gokbedrijf als shirt sponsor.. denk aan Unibet, Napoleon games, bwin, ...

Maar ik zie in fifa21, de versie we hier in Belgie kopen, dat bij al die teams, er geen shirtsponsor aanwezig is..

Nu kijk ik even naar fifa21 reviews op youtube, en daar staan die "gok" shirtsponsors wel op de shirts..

Wat is de reden hier van? hoe kan je dit omzeilen, of bij welke "land" versie staan deze er wel op..

Misschien een domme vraag, maar het realistische zit hem soms in de details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
Wel een soortgelijke vraag bij mij. Ik zie op alle kits in game (+ ook mijn eigen Ajax kit) niet het logo van de club maar ik plaats daarvan een vaag logo zonder opdruk. Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Eerste paar potjes gespeeld, en wat een verademing tegenover fifa 20! Ultra verdedigen is niet meer zo sterk als in het vorige spel. Spelers draaien realistischer inclusief passen. En de verdedigers hebben minder vaak een, "wat gebeurt hier moment", meer controle.

Enige wat me opvalt is dat bijna elke schot een doelpunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:40
Augy schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:15:
[...]

Mbappe tussen Franse PL spelers zetten, zijn er genoeg. Denk aan Saint Maxim, lacazette, martial, sissoko, pogba enz enz
Kante en Pogba zou ik wel willen maar kan voor 1.7m + 500k wat ik nog heb ook Mane, Salah, Kevin de Bruine en Kante kopen :p Saint Saint Maxim totw is trouwens echt op heb deze met drafts kunnen testen maar vind hem geen 300k waard. Ga even een paar dagen alleen online draft spelen en goed na denken wat ik er mee ga doen heb momenteel alleen mbappe en allemaal niet verhandelbare slechte spelers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:20
Oké 1e potje er op zitten en er met 6-2 afgegaan. Dat is wel even confronterend. Zal dus wel div. 10 worden na 5 potjes, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05
Wulfric92 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 02:17:
Eerste paar potjes gespeeld, en wat een verademing tegenover fifa 20! Ultra verdedigen is niet meer zo sterk als in het vorige spel. Spelers draaien realistischer inclusief passen. En de verdedigers hebben minder vaak een, "wat gebeurt hier moment", meer controle.

Ik vind het juist bizar dat doormiddel van R1 vrijwel elke speler als Yedder dribbelt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 02:17:

Eindelijk iemand met de zelfde mening :P Vind ook veel realistischer dan vorige jaren :)

Al beetje goed team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat bij mij het gevoel van de gameplay ook beter overkomt dan bij Fifa 20. Nu heb ik nog maar 2 potjes gespeeld, waarvan 1 dik verloren en 1 dik gewonnen, maar het voelt nu al realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Basis team nu. Iemand nog tips qua goedkope upgrades? Spel is wisselend, verlies soms echt dramatisch maar win bijv ook van een team met van Dijk/sterling etc.

Heb nog rond 80k aan speler op transferlijst die ik vanavond/morgen ga verkopen (verwacht dat spelers weer gaan stijgen nadat mensen plaatsingswedstrijden hebben gedaan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1Mc0gwJbPhHYiJdlCpzn40Omeg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9iJZSFsW0YKH2WwIiagl0IJH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-10 18:38
jsper schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:50:
Basis team nu. Iemand nog tips qua goedkope upgrades? Spel is wisselend, verlies soms echt dramatisch maar win bijv ook van een team met van Dijk/sterling etc.

Heb nog rond 80k aan speler op transferlijst die ik vanavond/morgen ga verkopen (verwacht dat spelers weer gaan stijgen nadat mensen plaatsingswedstrijden hebben gedaan)

[Afbeelding]
Als je 80k te besteden hebt sowieso Coman halen voor LW (is 25k ofzo). Zakaria voor Delaney (ook 25k). Ik weet niet hoe Boateng het doet, maar ik ben erg tevreden met Alaba als CB (circa 40k).

Andere tip, pas ff je opstelling aan en geef een position change aan je wingers, zodat die ook op 10 chem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
DennisCle schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:01:
[...]

Als je 80k te besteden hebt sowieso Coman halen voor LW (is 25k ofzo). Zakaria voor Delaney (ook 25k). Ik weet niet hoe Boateng het doet, maar ik ben erg tevreden met Alaba als CB (circa 40k).

Andere tip, pas ff je opstelling aan en geef een position change aan je wingers, zodat die ook op 10 chem zitten.
Ik dacht dat vanaf 7 chem het niet meer uitmaakte (als teamgeest maar 100 is)?

En thx voor de rest. Boateng maar paar potjes mee gespeeld, tot nu toe nog niet tegen zijn pace aangelopen maar zat idd al aan Alaba te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
BlackBarryNL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 05:45:
[...]

Kante en Pogba zou ik wel willen maar kan voor 1.7m + 500k wat ik nog heb ook Mane, Salah, Kevin de Bruine en Kante kopen :p Saint Saint Maxim totw is trouwens echt op heb deze met drafts kunnen testen maar vind hem geen 300k waard. Ga even een paar dagen alleen online draft spelen en goed na denken wat ik er mee ga doen heb momenteel alleen mbappe en allemaal niet verhandelbare slechte spelers :p
Mbappe al goed getest? Ik heb net zoals jij gepackt, zou hem zeker niet weg doen. Is denk ik de beste non-icon speler, eigenlijk net zoiets als Ronaldo of Messi packen. De rest eromheen komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 15:11
Transfers niet geüpdatet zie ik? Heel matig.

Carriere modus mag ook in dit topic of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
MisterMarcFR schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:41:
Transfers niet geüpdatet zie ik? Heel matig.

Carriere modus mag ook in dit topic of?
Transfers lopen vandaag pas af als ik me niet vergis, dus zal nog wel een patch voor komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vince23 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Transfers lopen vandaag pas af als ik me niet vergis, dus zal nog wel een patch voor komen denk ik.
Een aantal transfers zijn al verwekt, mijn verwachting is dat een paar nog niet geupdate zijn omdate deze in OTW komen (of gelijktijdig met OTW gereleased).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
BlackBarryNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:06:
Pack net gewoon mbappe en di maria uit 1 pack wil een pl team wat zouden jullie doen? Verkopen of wachten? Is nu 1.7m waard op pc
Verkopen, als je met een PL team wilt spelen.

1.7m is een hoop coins, daar kun je vast toffe PL spelers mee krijgen

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Had mezelf eigenlijk beloofd dit jaar Fifa over te slaan. Vorig jaar ongeveer 500 euro in FUT geduwd en heel veel tijd met de weekend leagues voornamelijk. Vond ik toch wel erg zonde voor een game die uiteindelijk een beetje brak was (naar mijn mening).

Hoe bevalt jullie de nieuwe? Ook qua FUT?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Vince23 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Ja in Rusland en Zwitserland volgens mij inderdaad.

Verwacht vandaag/van het weekend geen update meer voor de transfers. Zelf dan maar de Eredivisie/topclubs in Europa in orde maken. Om nou een week te wachten voor je kan beginnen vind ik te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:42
MagicEvents schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:43:
Ik vraag me nu iets af..

Vandaag de dag hebben veel teams een gokbedrijf als shirt sponsor.. denk aan Unibet, Napoleon games, bwin, ...

Maar ik zie in fifa21, de versie we hier in Belgie kopen, dat bij al die teams, er geen shirtsponsor aanwezig is..

Nu kijk ik even naar fifa21 reviews op youtube, en daar staan die "gok" shirtsponsors wel op de shirts..

Wat is de reden hier van? hoe kan je dit omzeilen, of bij welke "land" versie staan deze er wel op..

Misschien dat het met wetgeving te maken heeft? Als er een gokbedrijf op het shirt staat, dan is de PEGI rating misschien anders in de EU. Of per land kunnen er bepaalde regels zijn omtrent gokbedrijven op shirts / in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
De transfermarkt is volgens mij overal op 5/6 oktober gesloten. Engeland heeft alleen nog een 'eigen-land' transfermarkt tot 16 oktober, daar verwacht ik niet veel van.
Een hoop transfers zijn al toegevoegd, enkele spelers krijgen vanavond een speciale OTW kaart waarna hun gewone kaart pas later komt.

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2020 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince23
Maar ik denk dat het voor MisterMarcFR over carrieremodus gaat, en daar is gewoon een patch voor nodig, heeft niets met OTW etc te maken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ah, handig in het FUT topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Potverdorrie. Gister begonnen met FUT 21. Kwam steeds 2-0 voor en op gekke wijze verloor ik toch nog met 3 of zelfs 4-2. Wel in divisie 3.

Heb het gevoel dat de verdediging enorm veel ruimte weggeeft, ongeacht welke opstelling je gebruikt. En snelle spelers rennen je wel finaal eruit. Denk nog even wennen en wat Youtube tutorials langs lopen ..

Spel voelt wel beter aan dan vorig jaar, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Xamsix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:56:
Had mezelf eigenlijk beloofd dit jaar Fifa over te slaan. Vorig jaar ongeveer 500 euro in FUT geduwd en heel veel tijd met de weekend leagues voornamelijk. Vond ik toch wel erg zonde voor een game die uiteindelijk een beetje brak was (naar mijn mening).

Hoe bevalt jullie de nieuwe? Ook qua FUT?
Als je 500 euro per jaar in FUT stopt zou ik hem lekker overslaan en wat echt leuks doen voor dat geld... >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
Ah, is er een ander topic dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 10:40
Ik heb onderstaande speler uit een pakje gehaald. Ik kan hem discarden voor bijna 10k. Op de markt wordt hij niet voor die minimale prijs verkocht. Wat is wijsheid: deze Quick sellen, of zal deze nuttig kunnen worden bij een toekomstige SBC waarbij dit type kaartjes een must is? Wat zouden jullie doen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJKob5G87_rpdXIy0DMwVVqQCmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TpipaZ4msXjb2MfhbPw7GTt7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
SuperCrisz schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:15:
Ik heb onderstaande speler uit een pakje gehaald. Ik kan hem discarden voor bijna 10k. Op de markt wordt hij niet voor die minimale prijs verkocht. Wat is wijsheid: deze Quick sellen, of zal deze nuttig kunnen worden bij een toekomstige SBC waarbij dit type kaartjes een must is? Wat zouden jullie doen?[Afbeelding]
Als die 10k nu een bijdrage levert aan je team/trade capaciteit dan kun je m prima quicksellen. Hij zal in de toekomst wel iets duurder worden maar dat is echt lange termijn.

Zijn trouwens nieuwe transfer kaartjes die nog niet op Futbin staan. O.a van Ginkel naar PSV, die Portugese CM van Leicester naar Samp(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met baby Gatusso ? Zoek een upgrade voor op het middenveld en een echte sloper.

Met een icon erbij is alles ook iets makkelijker linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
M@cer schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Als je 500 euro per jaar in FUT stopt zou ik hem lekker overslaan en wat echt leuks doen voor dat geld... >:)
Haha gelukkig niet elk jaar, maar vorig jaar liet ik me behoorlijk meeslepen in het spel der packs 8)7

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Laatst online: 28-07-2024
Iemand nog suggesties voor onderstaand team?

https://www.futbin.com/21/squad/835678

Ingame speel ik ook voornamelijk 4-2-3-1. Met op CVM Partey en Pjanic (op termijn De Jong).
Coutinho, Griezman en Ziyech op CAM.

Azpilicueta wissel ik naar de CB positie van Zouma. En breng een echte RB op positie Zouma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:19
Xamsix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:30:
[...]

Haha gelukkig niet elk jaar, maar vorig jaar liet ik me behoorlijk meeslepen in het spel der packs 8)7
Daarom is het goed dat ze dat (gok)element uit spelen slopen.
Hopelijk gaan ze dat ooit vervangen voor een soort seasonpass. Dit maakt het spel dan veel eerlijker en brengt toch extra geld voor EA binnen.

Ook kunnen ze dan events koppelen aan sponsors zoals Coke Cola met kerst etc.

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike84- op 09-10-2020 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
https://www.futbin.com//21/squad/545649

Dit is nu mijn team, speel sinds gisterenavond in een 4-2-4 opstelling en bevalt me tot nu toe wel... Speelde vorige jaren altijd in een 4-3-3 maar dit lukte dit jaar precies echt niet :)

Volgende upgrades zijn LB/RB, voor LB denk ik aan Mendy, voor RB nog geen idee eigenlijk, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Eindelijk iemand met de zelfde mening :P Vind ook veel realistischer dan vorige jaren :)

Al beetje goed team ?
Ik mag zeker niet klagen met dit team ;)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=d2h31eLLnUnQz:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice ook een serie a team, lekker team al :) Hoe bevalt Koulibaly en Eriksen ? Koulibaly wil ik eventueel als vervanger van de Ligt en Eriksen is interessant als bankzitter voor als ik naar 4-1-2-1-2 wil overschakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:19
Augy schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:46:
[...]

4-2-2-2 met de spitsen op Stay center en get in behind, CAM's op vrij spel en naar de 16 om de loopacties naar binnen te maken. Cdm op cut passing lanes en Stay back while attacking & 1 balanced
Augy en Mesque erg bedankt voor jullie input paar dagen terug.
Met jullie input en kleine aanpassing naar 4-2-2(2) loopt het een stuk beter.

Met 120k op de bank en dit vrij basic elftal rustig kijken naar versterkingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HCSiSseJvJ09PBJ4b1k5hqOcm8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VnSgvpAyT0OsZkIy0bMXANwK.png?f=fotoalbum_large

Verder zijn Watkins en Richarlison echt toppers voor de munten die je daarvoor betaald.

Watkins 14 wedstrijden 21 doelpunten.
Richarlison 10 wedstrijden en 18 doelpunten.

[ Voor 69% gewijzigd door -Mike84- op 09-10-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
MagicEvents schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:43:
Ik vraag me nu iets af..

Taal op engels dan moet je het wel zien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Los van hoe het spel speelt gaat EA lekker verder op dezelfde SBC tour

Packs van MM zijn nog goedkoper dan wat je erin stopt, en ze hebben losse SBC's voor shirts :)

Zie ik nu de eerste PL POTM.... 84 rated speler, waar je een 83 en 84 team voor moet inleveren....yea right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Waar staan de sbc's? Ik kan ze niet vinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:15:

Packs van MM zijn nog goedkoper dan wat je erin stopt, en ze hebben losse SBC's voor shirts :)

Zie ik nu de eerste PL POTM.... 84 rated speler, waar je een 83 en 84 team voor moet inleveren....yea right
Logisch toch, SBCs zijn de manier voor EA om coins uit het spel te laten verdwijnen. Hierdoor ontstaat schaarste en begint de cirkel opnieuw, grinden of Fifa points kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
bvbal79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:15:

Vorig jaar was Pukki zeker de eerste POTM? Was 2 x 82 maar wel voor een mindere kaart geloof ik. Fifa 19 had je Lucas Moura 86 voor iets van 32K dacht, dat was echt een hele goeie kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markuss schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Vorig jaar was Pukki zeker de eerste POTM? Was 2 x 82 maar wel voor een mindere kaart geloof ik. Fifa 19 had je Lucas Moura 86 voor iets van 32K dacht, dat was echt een hele goeie kaart.
Inderdaad, je krijgt nu wel 2 tradable packs zie ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Een betere vraag is of hij het waard is ivm andere PL spitsen, ik wacht sowieso even af ivm OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Welke opstelling spelen jullie
Ik speel nu 442 (2) alleen is wel lastig soms
Welke is volgens jullie kwa posities het beste/fijnste

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga die POTM niet doen, 63K momenteel voor een vrij beperkte spits :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:53:
Welke opstelling spelen jullie
Ik speel nu 442 (2) alleen is wel lastig soms
Welke is volgens jullie kwa posities het beste/fijnste
Ook 442-2 en 4231. Gaat prima tegen narrow formatie maar heb het in algemeen lastig tegen hoog pressende tegenstanders en juist degenen die juist helemaal inzakken.

41212 Narrow speelt ook leuk, maar ik moet daar nog wat meer tijd aan besteden.

Edit, zie nu deze op reddit van een user waarvan ik meermaals zijn guides heb gevolgd in voorgaande edities.
https://www.reddit.com/r/...s/j7qwym/412122_d1_guide/

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 09-10-2020 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Bossie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:50:
Een betere vraag is of hij het waard is ivm andere PL spitsen, ik wacht sowieso even af ivm OTW.
Rodrigo bijv is al beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De afgelopen jaren was de eerste PL POTM goedkoop en een leuke kaart, dit lijkt beiden niet zo te zijn nu.
60k voor een beperkte Calvert Lewin is niet de moeite, een Rodrigo en Jesus zijn goedkoper met betere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gurbuh schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

Rodrigo bijv is al beter..
Die staat idd op mijn lijstje voor dit weekend. Kane eruit en dan kijken of ik Rodrigo, Jesus en/of Richarlison kan halen voor mijn driehoek voorin.

Aguero blijft, tenzij het Firmino icm met een van twee bovenstaande gaat worden ivm de CAM positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:03
Weet iemand wanneer je die OTW player krijgt als je preorder had? Ik las ergens vandaag, hoe laat zal dit dan zijn?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:25:
Weet iemand wanneer je die OTW player krijgt als je preorder had? Ik las ergens vandaag, hoe laat zal dit dan zijn?
Je moest vandaag voor het einde van de dag spelen, dus lijkt me op zn vroegst morgen?

Mijn opmerking ging over de Deadline Day reward, dat is iets anders dan de preorder.

[ Voor 12% gewijzigd door Gurbuh op 09-10-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Ben ik de enige die schoten echt ontzettend onrealistisch vind. Ieder shot gaat met 300km/u erin. Waar in de 16 maakt niet zo veel uit en de schiet stats van de speler ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:03
Gurbuh schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Je moest vandaag voor het einde van de dag spelen, dus lijkt me op zn vroegst morgen?

Mijn opmerking ging over de Deadline Day reward, dat is iets anders dan de preorder.
Nee ik bedoel niet die deadline leenspeler OTW maar je preorder OTW (moest je bepaalde editie preorderen voor een bepaalde datum)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:43
Zo, om 12 uur FIFA 21 eindelijk binnen gekregen! We kunnen beginnen!

Blijf voorlopig bij Bol bestellen. Altijd zeer goede ervaringen mee en ze stuurden een halfuur na bezorging de pre-order code op. Daarnaast hebben ze na betaling een 5 euro korting gegeven en dit teruggestort, chapeau! :)

Eerste wat ik ga doen zijn de geavanceerde SBC’s en hopen dat daar wat leuks uit komt. Al een beetje kunnen handelen via de Web App, maar dat werkt zo langzaam.. Toch dik 25k winst kunnen maken en dat is prettig! Na de SBC’s eens kijken hoe de gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Ook 442-2 en 4231. Gaat prima tegen narrow formatie maar heb het in algemeen lastig tegen hoog pressende tegenstanders en juist degenen die juist helemaal inzakken.

41212 Narrow speelt ook leuk, maar ik moet daar nog wat meer tijd aan besteden.

Edit, zie nu deze op reddit van een user waarvan ik meermaals zijn guides heb gevolgd in voorgaande edities.
https://www.reddit.com/r/...s/j7qwym/412122_d1_guide/
Probleem is heb geen coins
Absoluut nog geen goede spelers enige die ik nu heb is bergwijn untradable
Dus met narrow kan ik die niet opstellen wss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mitchell-CWD schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:25:
Vermoed rond 18.00u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-10 23:51
Ik had ergens gelezen dat het inderdaad 1800 zou zijn.. kan het niet meer terugvinden. Maar zou wel soortgelijk zijn aan totw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 20:32
Klopt het dat het NL commentaar nog niet te downloaden is? Bij het starten geeft hij aan dat je het apart moet downloaden. Vervolgens kom je in de PS store terecht waar je alleen FIFA points kan kopen...

Oh wacht, via Google vind ik hem wel: https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA18987_00-FIFA21DUTCHAUDIO

[ Voor 34% gewijzigd door kw_nl op 09-10-2020 14:27 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
kw_nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:24:
Klopt het dat het NL commentaar nog niet te downloaden is? Bij het starten geeft hij aan dat je het apart moet downloaden. Vervolgens kom je in de PS store terecht waar je alleen FIFA points kan kopen...
Zou wel typisch EA zijn dat je het NL commentaar kan kopen met Fifa Points ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markuss schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:27:
[...]

Zou wel typisch EA zijn dat je het NL commentaar kan kopen met Fifa Points ;)
Ik zou het nog niet aanzetten als ze me er Fifa Points voor toegaven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Ik zou het nog niet aanzetten als ze me er Fifa Points voor toegaven :P
Inderdaad die Sierd is zo stront vervelend om te horen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Grappig, ik vind het redelijk gedaan. Vooral als je kijkt waar ze vandaan komen. Youri Mulder en Evert ten Apel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar eens dit gaan proberen :

https://www.futbin.com/21/squad/849436

Wil eigenlijk nog Mendy inpassen maar heb echt geen idee hoe zonder chem te verliezen. Heb hem niet verhandelbaar. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Keepers zijn wel echt dramatisch, zoveel rebounds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Netjes, speel je ook in deze formatie?
Hoe bevalt dat?

Ik heb ook nog steeds mijn serie A team.
Heb al bundesliga geprobeerd, maar tot nu toe kan niemand tippen aan Lozano en Mertens.
Mis alleen een beetje meer snelheid op het middenveld, zoals LLorente of Valverde.

[ Voor 30% gewijzigd door peeweeherman op 09-10-2020 15:27 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Gisteren ging het niet heel goed. Lacazette verkocht en geswitched naar een 41212 formatie met voorop Richarlison (4 gespeeld 9 goals en 4 assists ) en Rodrigo (19 games 23 goals 13 assists)

Loopt weer als een trein. Maar dat komt wellicht ook dat de game nu echt uit is en iedereen nu kan spelen. Ik zit nu op skillrating 1650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:26:
[...]

Netjes, speel je ook in deze formatie?
Hoe bevalt dat?

Ik heb ook nog steeds mijn serie A team.
Heb al bundesliga geprobeerd, maar tot nu toe kan niemand tippen aan Lozano en Mertens.
Mis alleen een beetje meer snelheid op het middenveld, zoals LLorente of Valverde.
Opstelling speelt goed, ga alleen me tweede CDM ook stay back wel attacking zetten. In de counter word je soms echt overlopen met maar 1 CDM. Zeker als je tegenstander b.v. 4-1-2-1-2 speelt.

Ingame switch ik soms naar 4-4-2 of 4-1-2-1-2 ( vooral als ik druk wil zetten ) dan schuift Gomez door naar de spits en Naingolan naar de CAM.

Speler zijn allemaal opzicht zeer fijn alleen Sandro mist wat pace tegen extreem snelle buitenspelers. Dat word waarschijnlijk IF Hernandez wanneer ik de munten ervoor heb :)

Gattuso moet ik vanavond nog even kopen dus daar kan ik nog niks over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ligt het aan mij of krijg je wel erg snel een penalty tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:14:
Heb wel al een paar zeer discutabele penalty's mee en tegen gehad :+ Valt als je gewoon van de bal word af gebeukt door een sterkere CV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:33
MadMoody schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:14:
Ligt niet aan jou, heeft me al een paar keer een overwinning gekost, erg frustrerend. De laatste keer schermde ik de bal af met Tagliafico in het strafschop gebied, een spits die tegen hem aanrent en struikelt, hup penalty. Gaat echt nergens over. Dit mogen ze als eerste patchen wat mij betreft.

Ook is pace op dit moment veel te OP. Het is prima dat ze verdedigen moeilijker hebben gemaakt, maar je kunt nu wel erg gemakkelijk op snelheid in 1 rechte lijn langs de verdediging rennen, valt weinig tegen te doen. Doet me denken aan Fifa 17 toen ook elke kneus zonder skills Aubameyang in de spits had lopen. Met 10 man voor het doel hangen en dan zodra de bal veroverd is, direct een bal over de verdediging naar Aubameyang, kwam dan altijd 1 op 1 vrij tegen de keeper, makkelijker kun je niet scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Traeces schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Heb wel al een paar zeer discutabele penalty's mee en tegen gehad :+ Valt als je gewoon van de bal word af gebeukt door een sterkere CV.
had ik ook, gewoon een simpele hoge voorzet die de verdediger wegkopte, de spits viel om en zo een penalty tegen, met fifa20 nog niet gezien. In het echt kan het ook gebeuren natuurlijk....maar zo erg zag het er in dit geval niet uit....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:05
Werkt het loyalty trucje nog door te spelen paar sec te laten lopen en te quiten?
In welke game mode dit het beste te doen?
Kom 2 chem te kort helaas voor een SBC (de laatste).

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1986
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 10:13
noodel1988 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:55:
Werkt het loyalty trucje nog door te spelen paar sec te laten lopen en te quiten?
Ja kan. Kan het best in squad battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
noodel1988 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:55:
Jep werkt nog, ik heb dit al gedaan met een featured squad van de squad battles. Zo'n featured squad kan je elke keer 'uitdagen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52
Paar potjes DR gespeeld na de kwalificatie, wordt alleen maar weggetikt door FUT Founders met het hele arsenaal aan snelle spelers. Wtf is dat dan nou weer? Doe gewoon eigen niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:10
mark_139 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

Ik gok op een prijsstijging vanwege de algemene release morgen. Leuke spits en met 5* skills hopelijk erg gewild. Zojuist 10 keer Depay ingeslagen. Fingers crossed.
verkoop nu XD net mijne verkocht met hunter kaartje erop 55k oOo nu moet hem weer opnieuw kopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Saekerhett schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:08:
Paar potjes DR gespeeld na de kwalificatie, wordt alleen maar weggetikt door FUT Founders met het hele arsenaal aan snelle spelers. Wtf is dat dan nou weer? Doe gewoon eigen niveau...
Hehe, herkenbaar ik had gisteren alleen maar saaie schaakpotjes waarbij de tactiek door Frank de Boer bedacht had kunnen worden. Iets van 5 schoten op doel over twee potjes totaal voor beide spelers samen.

Het derde potje had ik eindelijk een tegenstander die wilde voetballen, dus dat was een snelle RQ win, waardoor ik meteen begrijp waarom helaas zoveel spelers zo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 23:40
Wat zouden jullie doen? Rodri is niet verhandelbaar en mbappe kan ik kwijt op pc voor 1.7m speelt wel heerlijk maar wil graag ook mane, salah en virgil.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiHKLwynMlvkqOjgq2cPuTkwilM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rQzNOmmgq2UFJkjkQz6d2r64.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xbhc2CvMOZ6BWYOvBAbMDm8Yuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNhJKQonPCx5DBCgN3tSlwlu.jpg?f=fotoalbum_large

Edit kan eventueel calvert lewin nog doen kaart ziet er goed uit. Op zijn zwakke voet na wat voor een spits wel belangrijk is.

[ Voor 5% gewijzigd door Sokucho op 09-10-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik heb net de Mediamarkt pre-order code ingevoerd maar zie niks in mijn account gebeuren. Krijgen we de pre-order bonus pas later binnen op ons account oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Mesque schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:41:
Ik heb net de Mediamarkt pre-order code ingevoerd maar zie niks in mijn account gebeuren. Krijgen we de pre-order bonus pas later binnen op ons account oid?
Gaat dit om de OTW + pakketten bonus? Zal dat niet om 19.00 toegevoegd worden? Typisch zo'n standaard EA-tijd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01:43
Inmiddels de eerste geavanceerde SBC Set gedaan en dat heeft Sancho, Coman, Skriniar, Koke, Pepe en een IF opgeleverd. Wat denken jullie: Nu verkopen of wachten? Geen idee wat het niveau van de prijzen nu is namelijk..

Ik neig naar direct verkopen zodat ik een leuk team kan bouwen. Of is dit onverstandig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03:28
Markuss schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:43:
[...]

Gaat dit om de OTW + pakketten bonus? Zal dat niet om 19.00 toegevoegd worden? Typisch zo'n standaard EA-tijd namelijk.
Ik had hem direct ingevoerd na binnenkomen in de mail, game volgde later.. toen ik de game opstarten stonden de pakketjes in m'n winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 20mmNormandy
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Ik speel graag met een Nederlands elftal op FUT. Dit betekent dat ik weinig keus heb om te kopen :D Kon nu net beginnen met Fifa. Speelt best geinig dit jaar vind ik. Heb nu dit team. WIssel vaak Hateboer om met Boadu. Die is aanvallend stukje fijner.
Heb kerk ipv berghuis staan voor de snelheid. Berghuis kan ik niet goed mee spelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZdCO14nsQzysCPBmTkNCfF0Oas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5X4caOu5arHWy323GbwhGTnw.png?f=fotoalbum_large

Welke speler zouden jullie als eerste kopen?
Misschien swicht ik nog in opstelling in de toekomst. Naar die variant met 3 cams. Als ik van de Beek heb, Depay en promes zou dat leuk zijn denk ik.
Heb nu 15k muntjes, dus kan nog niet echt wat aanschaffen. Maar wat zou de beste aankoop zijn?
Opties:
Ake, Van de Beek, Bergwijn, Depay, Wijnaldum, Frenkie, de Ligt?

of toch gewoon maar tijdje wachten op wat speciale kaartjes van Nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Augy schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Ik had hem direct ingevoerd na binnenkomen in de mail, game volgde later.. toen ik de game opstarten stonden de pakketjes in m'n winkel
Was een kwestie van opnieuw opstarten inderdaad, heb ze nu wel :) Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ake otw gekregen, kon je natuurlijk verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Helaas geen werner, maar toch Bale^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 18:39
Odegaard otw gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier ook Bale, helaas geen otw uit mijn 2 jumbo rare player packs.
Wat ik misschien nog ga gebruiken is ter Stegen en Reus, verder sbc fodder

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:10
ik heb ultimate edition heb weer geen packs gekregen pppfffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Had m'n 3 beste packs van Marquee bewaard: Hakimi OTW, direct verkocht voor 44K. Misschien wat weinig, omdat hij in een aanvallende rol tot best een IF zou kunnen komen. Echter vond ik nu die centen wel prima.

Vraagje: mocht hij een IF als RWB halen, wordt z'n OTW kaart dan ook RWB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Markuss schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:53:
Had m'n 3 beste packs van Marquee bewaard: Hakimi OTW, direct verkocht voor 44K. Misschien wat weinig, omdat hij in een aanvallende rol tot best een IF zou kunnen komen. Echter vond ik nu die centen wel prima.

Vraagje: mocht hij een IF als RWB halen, wordt z'n OTW kaart dan ook RWB?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:26
Ik heb Hakimi OTW gekregen, heb ik ook niet veel aan met mijn PL team, kan hem met zijn pace als sub gebruiken of een keer in een SBC drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Openen een random pack weer otw ake alleen nu wel verkoopbaar gelukkig en daarachter Richarlison toch mooi 30k weer.

Edit :

Servers werken ook weer geweldig.

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 09-10-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
goosche schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:40:
ik heb ultimate edition heb weer geen packs gekregen pppfffffffff
Ik ook niet, we krijgen er toch 2 per week gedurende 12 weken toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Hebben jullie ook geen club logo’s op de shirts?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhOzcuEAQduNtQNxlD6H51nXBlk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ViYTccx0xoy19G3wFqLP8iIC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
kw_nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:12:

[Afbeelding]
Misschien moet je die nog unlocken samen met al die andere stadium zooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
kw_nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:12:

[Afbeelding]
Ja heb hetzelfde man snap er echt niets van ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Maar wie wil er nou geen roze stadium? :p

Pagina: 1 ... 9 ... 158 Laatste