Telles en Cavani speelt in united nu en dat is maandag tot stand gekomen,
Net een potje gespeeld maar wel met een paar freezes/frameskips.
Blijkbaar moet je nog steeds 80 schermen wegklikken na het potje, al die informatie etc kan toch wel in een scherm
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net een potje friendy gedaan. Nou ben alleen gaan lachen, smalling haalt Mertens en gomez bij. Lozano 99 pace word bijgehaald door een Back met in de 70 pace
Ja dat is ook niet handig gedaan. Krijg nu de foutmeldingen ook weer bij Rivals.Bossie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:55:
[...]
Net een potje gespeeld maar wel met een paar freezes/frameskips.
Blijkbaar moet je nog steeds 80 schermen wegklikken na het potje, al die informatie etc kan toch wel in een scherm
Als iemand nog een potje coop wil doen,mijn nickname is buckingfaster. Ik compenseer mijn skills met mijn team
Dat zal vermoedelijk nog wel een paar dagen duren.goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
Mbappe schijnt wel een leuke aanvaller te zijn.goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:17:
[Afbeelding]
Dit is mijn team tot nu toe. Maar ik wel een andere spits Dembele heet die volgens mij, die mist teveel. Yedder is niet mogelijk wie dan wel? Iemand tips?
We hebben verlorentukkerterror90 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:38:
[...]
Mbappe schijnt wel een leuke aanvaller te zijn.

Laat maar komen, Telles, Fred, Ederson/Becker zijn genoeg om Diego Carlis te linken in mijn PL team.goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:51:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wil dit jaar FIFA 21 digitaal gaan kopen. Voor de mensen die ook digitaal gaan, welke website is een aanrader voor een digital code.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Lekker! Panicsells als een dolle op dit moment met Cromwell in TOTW. Waar ik vorige week Reguilon voor 15k verkocht, heb ik hem nu voor 8k teruggehaald.
Zocht ook nog een CV voor mijn Premier League-team en ben voor Alderwereld gegaan: 6k met een Shadow. Er zijn slechtere deals te maken. Staat nu dus met Rüdiger centraal.
Zocht ook nog een CV voor mijn Premier League-team en ben voor Alderwereld gegaan: 6k met een Shadow. Er zijn slechtere deals te maken. Staat nu dus met Rüdiger centraal.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wat denken jullie zal Depay zijn prijs stijgen of niet?
Alderweireld komt wel snelheid tekort tegen pace teams.allstarted1 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:14:
Lekker! Panicsells als een dolle op dit moment met Cromwell in TOTW. Waar ik vorige week Reguilon voor 15k verkocht, heb ik hem nu voor 8k teruggehaald.![]()
Moet toch ff ranten, maar wat speelt rivals toch bizar traag, mijn passes worden simpelweg de hele tijd ingehaald en in drie potjes heeft geen enkele through ball voor een 1:1 daadwerkelijk een 1:1 opgeleverd 
Daarnaast is dribbel zwaar overpowered, elke gold kaart heeft de bal aan zich plakken als Yedder/Neymar vorig jaar.
Heb niet eens de motivatie meer om de laatste 200 punten te pakken om rank 3 te halen ondanks dat ik meer win dan verlies.
Daarnaast is dribbel zwaar overpowered, elke gold kaart heeft de bal aan zich plakken als Yedder/Neymar vorig jaar.
Heb niet eens de motivatie meer om de laatste 200 punten te pakken om rank 3 te halen ondanks dat ik meer win dan verlies.
Hij zal ook gewoon achter moeten blijven. De CB's mét pace zijn onbetaalbaar op dit moment, dus ik leg gewoon een verdedigend blok op de zestien neertukkerterror90 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:28:
[...]
Alderweireld komt wel snelheid tekort tegen pace teams.
Echt wie vanuit een SBC een speler probeert te kopen. Let op! De "bied" knop is nu buy now, welke idioot dat verzonnen heeft. 10k verspeeld hierdoor
Hoop dat fifa is kapt met al die leen spelers.. gaat echt nergens over. Speel gewoon met je eigen team!
Net mijn eerste potje rivals, sta ik 3-1 voor, niks aan de hand, Mijn tegenspeler gooit er ineens leen Aguero en Zidane in, en die scoren vervolgens alles voor m. 5-4 verloren
Net mijn eerste potje rivals, sta ik 3-1 voor, niks aan de hand, Mijn tegenspeler gooit er ineens leen Aguero en Zidane in, en die scoren vervolgens alles voor m. 5-4 verloren
In de zelfde mangel gelopen gisteravond, zat te kijken hoe duur Ziyech was, per ongeluk gekocht voor maximale verkoopprijs van 70K. Terwijl ik bij Henderson aan het kijken was hoe ik dat deed en waar dat knopje stond gebeurt het me zo stom als ik ben een tweede keer, Henderson voor 37.500 gekocht. Playstation uitgedaan en weggelopen.Terranova schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:48:
Echt wie vanuit een SBC een speler probeert te kopen. Let op! De "bied" knop is nu buy now, welke idioot dat verzonnen heeft. 10k verspeeld hierdoor
Hoe dan?knol_02 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 07:10:
[...]
In de zelfde mangel gelopen gisteravond, zat te kijken hoe duur Ziyech was, per ongeluk gekocht voor maximale verkoopprijs van 70K. Terwijl ik bij Henderson aan het kijken was hoe ik dat deed en waar dat knopje stond gebeurt het me zo stom als ik ben een tweede keer, Henderson voor 37.500 gekocht. Playstation uitgedaan en weggelopen.

Heb het elders nog niet voorbij zien komen, vertaalfout in de Nederlandse variant?
Team tot nu toe;
:strip_exif()/f/image/SW7XnebdUu6tqIEa9cFKG4sF.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerst sparen voor Allan, dan de rest langzaam verbeteren.
Heb nu Filipe anderson, hoop dat hij straks flink stijgt als zijn PL kaart niet meer beschikbaar is.
:strip_exif()/f/image/SW7XnebdUu6tqIEa9cFKG4sF.jpg?f=fotoalbum_large)
Inmiddels al een idee? Ik kan het nergens zo snel terugvinden, maar denk dat het niet heel lang zal duren.goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:44:
wanneer komen die transferkaarten uit?
Heb nu Filipe anderson, hoop dat hij straks flink stijgt als zijn PL kaart niet meer beschikbaar is.
Constant in 1 keer, of eenmalig? Gister avond pas bij de 6de poging verbinding met een tegenstander. Moet wel zeggen dat de verbinding altijd rond 10ms is als er eenmaal verbinding is en ingame alles soepel loopt. Dat is ook wel eens anders geweest met lag spikes e.d.
Ik heb nog geen toegang tot het transfer systeem van de companion web app. Hiervoor moet ik meer FUT spelen. Heb er op dit moment 2 friendlies en 8 squad battles op zitten. Qua SBC de Hybrid Nations afgerond. Nu bezig met Hybrid League. Inmiddels 65k aan muntjes opgehaald hier mee
Voor SBC is de web app rete handig. Waarom is het überhaupt niet beschikbaar voor beginnende spelers? Ze kunnen toch zien dat je actief bezig ben?
Heeft iemand een idee wanneer je die toegang krijgt, na hoeveel potjes? En moeten dit specifieke potjes zijn?
Voor SBC is de web app rete handig. Waarom is het überhaupt niet beschikbaar voor beginnende spelers? Ze kunnen toch zien dat je actief bezig ben?
Heeft iemand een idee wanneer je die toegang krijgt, na hoeveel potjes? En moeten dit specifieke potjes zijn?
Vanochtend rivals rewards gekregen:
1 Mega pakket.
1 Premium Jumbo pakket
1 Elektrum spelers pakket
Niet veel bijzonders uitgepackt behalve Rodrigo Moreno die bewaar ik die gaat nog in prijs stijgen.
1 Mega pakket.
1 Premium Jumbo pakket
Niet veel bijzonders uitgepackt behalve Rodrigo Moreno die bewaar ik die gaat nog in prijs stijgen.
Vandaag gekozen voor de onverhandelbare pakketjes (Rang 1, Divisie 4). Eerste pakketje begon gelijk goed met IF James Rodriguez gevolgd door Reus, Icardi, Militao, Kroos, Fernandinho en Reguillon. Jammer genoeg past niemand echt in mijn team op Militao na.
Team ziet er al behoorlijk goed uit;
Dembele - Werner - Pepe
De Jong - Ziyech - Torreira
Lodi - Militao - Lindelof - Wan Bissaka
Alisson
Eerst volgende upgrade gaat Torreira vervangen, denk nu aan Wijnaldum. Daar moet ik wel even voor sparen, zit nu op 40k.
Dembele - Werner - Pepe
Alisson
Eerst volgende upgrade gaat Torreira vervangen, denk nu aan Wijnaldum. Daar moet ik wel even voor sparen, zit nu op 40k.
[ Voor 0% gewijzigd door MrSnoww op 08-10-2020 09:34 . Reden: Spelfout ]
6k en Mason Mount als beste speler uit een Premium Jumbo pakketMir64za schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:31:
Vanochtend rivals rewards gekregen:
1 Mega pakket.
1 Premium Jumbo pakket
Niet verkeerd voor 3 potjes rivals, waarschijnlijk worden dat er iets meer voor volgende week.
Zojuist Aljeandro Gomez gesniped voor 68k ik had echt een CAM nodig op mijn middenveld.
Verder Lozano gekocht heerlijke speler.
Volgende upgrades zijn toch de backs aanpakken.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bSDwVSjvnUmrV:FFA21PS4
Heb nog voor 70-80k aan spelers in mijn club maar die bewaar ik voor volgende week net voor de eerste weekend league.
Verder Lozano gekocht heerlijke speler.
Volgende upgrades zijn toch de backs aanpakken.
Heb nog voor 70-80k aan spelers in mijn club maar die bewaar ik voor volgende week net voor de eerste weekend league.
Zijn een paar nieuwe spelers uit, o.a de Barca versie van Dest: https://www.futbin.com/latest?page=1&level=gold
De Ajax versie zal geen 100k worden maar ik heb er toch een paar gehaald
De Ajax versie zal geen 100k worden maar ik heb er toch een paar gehaald
Doe voortaan je team even in Futbin aub, laad sneller + je kan sneller kijken wat de actuele waarde is.Mir64za schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:40:
OT: Nu beetje snipen voor Halstenberg IF 84, er komt een Bundesliga POTM aan en nu wordt hij geloosd voor tussen de 11.000 en 12.250, kan nooit kwaad om er een paar op te pikken.
Wouw nice hoor je teamMrSnoww schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:33:
Vandaag gekozen voor de onverhandelbare pakketjes (Rang 1, Divisie 4). Eerste pakketje begon gelijk goed met IF James Rodriguez gevolgd door Reus, Icardi, Militao, Kroos, Fernandinho en Reguillon. Jammer genoeg past niemand echt in mijn team op Militao na.
Dembele - Werner - Pepe
Alisson
Momenteel dit serie a team : https://www.futbin.com/21/squad/762134
Nu pack ik alleen gister untradeable mendy die ik toch wel graag op de links back wil hebben
Iemand een idee om alles op chem te krijgen ? Heb nog 400k op de bank staan.
Nu pack ik alleen gister untradeable mendy die ik toch wel graag op de links back wil hebben
Iemand een idee om alles op chem te krijgen ? Heb nog 400k op de bank staan.
Serieus, hoe kunnen mensen dit soort teams al hebben als het spel net 2 dagen uit is (morgen pas volledig) Ea access was ook maar 10 uur. Hebben al die mensen dan allemaal toch geïnvesteerd in Fifa-punten? Verhandelen is bijna onmogelijk om al een team te bouwen van 500*k momenteel.
Er zijn genoeg mensen die er meteen smak geld tegenaan gooien. Waarom denk je dat EA deze release strategie hanteert?Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:36:
Serieus, hoe kunnen mensen dit soort teams al hebben als het spel net 2 dagen uit is (morgen pas volledig) Ea access was ook maar 10 uur. Hebben al die mensen dan allemaal toch geïnvesteerd in Fifa-punten? Verhandelen is bijna onmogelijk om al een team te bouwen van 500*k momenteel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja oké, wellicht had ik gehoopt dat het dit jaar wat minder zou zijn qua geld uitgeven. Beetje wishful thinking, haha.Jumpman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:38:
[...]
Er zijn genoeg mensen die er meteen smak geld tegenaan gooien. Waarom denk je dat EA deze release strategie hanteert?
Zeker na alle kritiek van vorig jaar.
Valt mee hoor. EA fucked altijd met price ranges. Rodrigo, Joao Felix enzo hadden eerst een Max 10k. Nu stuk hoger. Dus daar heb ik best veel winst mee gemaakt. Spelers die amper op de markt zijn krijgen vaak een hogere max price. Dus de prijzen stijgen sowieso.Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:36:
Zelf m'n 1e team wat ik geloosd heb heeft zo'n 80k winst opgeleverd vanwege die ranges, deed er niet eens m'n best voor. Dag later waren ze veeeeeeeeeel meer waard
- Fifa punten gekocht,Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:36:
- Lenglet, Diego Carlos, Ake en Adama gepacked dat is bij elkaar al z'n 200K
- Geplaatst voor Divsie 2 in Rivals was uit met hoofd bij elkaar 139K ?
- Alle landen SBC's gedaan en dikke winst er uit gehaald.
- Op juiste moment spelers kopen / verkopen. ( Dat heeft me ook letterlijk +100 / 150K bespaard / opgeleverd ).
- Wedstrijden spelen met Coin boost.
Haha, nee ze bedenken elk jaar weer iets om net iets meer om te zetten.Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Ja oké, wellicht had ik gehoopt dat het dit jaar wat minder zou zijn qua geld uitgeven. Beetje wishful thinking, haha.
Zeker na alle kritiek van vorig jaar.
Zoals eerder gezegd: spel nog niet eens gekocht en nu al 300k op de bank (plus een 95 Pele in mn club maar dat was pure mazzelVestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:36:

Echt? Hebben ze nu nog niet genoeg geld verdient aan al die kinderen dan? (sarcasme-knop af)Jumpman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Haha, nee ze bedenken elk jaar weer iets om net iets meer om te zetten.
Hoop wel dat ze in Nederland ook een soort Loot-ban gaan aanmaken zoals in België.
Edit:
Mijn rivals-beloningen zijn wel goed voor een eerste keer. Ben voor de 2 pakketjes gegaan van divisie 5 rang 2. Kreeg ik Griezman. Is nu 110k waard; maar wil hem graag verkopen, kan ik dat beter nu meteen doen of morgen als het spel volledig uit is? Ik ben echt slecht in traden
[ Voor 27% gewijzigd door Vestendrie op 08-10-2020 11:06 ]
Van mij hoeft die ban echt niet. Vind persoonlijk 0,0 probleem dat mensen fifa punten kunnen kopen.Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Echt? Hebben ze nu nog niet genoeg geld verdient aan al die kinderen dan? (sarcasme-knop af)
Hoop wel dat ze in Nederland ook een soort Loot-ban gaan aanmaken zoals in België.
Dat mensen hun eigen niet kunnen inhouden met het kopen van FIFA punten vind ik een probleem van de persoon zelf, niet een probleem van EA. Zelfde met iedere verslaving in deze wereld.
Daarbij zegt een bij elkaar gekocht monster team helemaal niks over de speler zelf. ?
En wat is dan het alternatief?Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:57:
[...]
Echt? Hebben ze nu nog niet genoeg geld verdient aan al die kinderen dan? (sarcasme-knop af)
Het is ieder jaar hetzelfde uiteindelijk. Fifa is al jaren een uitmelk-product dat qua gameplay amper verbeteringen heeft. Puur omdat ze toch wel fifa-points blijven kopen, zodra dat weg valt zou je verwachten dat EA dan meer investeert in het spel. Straks met de PS5 zal het alleen maar erger worden denk ik.Traeces schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Van mij hoeft die ban echt niet. Vind persoonlijk 0,0 probleem dat mensen fifa punten kunnen kopen.
Dat mensen hun eigen niet kunnen inhouden met het kopen van FIFA punten vind ik een probleem van de persoon zelf, niet een probleem van EA. Zelfde met iedere verslaving in deze wereld.
Daarbij zegt een bij elkaar gekocht monster team helemaal niks over de speler zelf. ?
Nou behoorlijk veel dit jaar heb ik al vernomen hoor. Als je spits ook maar een beetje snelheid en skill-bewegingen heeft, kan hij je verdediging (bij wie dan ook) zo uitspelen. Dan kun je als speler nog een houten klaas zijn, en natuurlijk merk je het verschil tussen een Div 10 en Div 3-speler, maar bij de middenmoot kan een monster-team al gauw het verschil maken.
Niet oneens hoor, maar waarom zouden de hoge heren bij EA mínder geld willen verdienen?Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:11:
Investeren in het spel. Werken aan de servers, gameplay en de hele ratteplan. Doe eens een keer wat met de suggesties die gegeven worden door de community. EA verdient veel te veel voor het resultaat dat ze afleveren.
Ja natuurlijk gaan ze dat ook nooit uit zichzelf doen. Zo naïef ben ik ook weer niet. Dit is ook een overheids-kwestie om zulke dingen te verbieden. Dan moet Fifa wel een andere koers varen. Maar dan zou dat voor heel Europa moeten gelden.Gurbuh schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:16:
[...]
Niet oneens hoor, maar waarom zouden de hoge heren bij EA mínder geld willen verdienen?
Het heeft net als België nu geen zin als één land dat doet. Landen zouden loot boxes gezamenlijk in de ban moeten doen.
Of beperk de loot boxes tot alleen visuele items, zoals ook zoveel games doen en ook flink verdienen. Dan is het gokelement een stuk minder ernstig omdat je er in het spel geen voordeel meer van hebt. Ook is de game dan een stuk eerlijker.
Maar doordat er geen serieuze concurrent is komt EA er mee weg en hoeven ze het huidige model niet aan te passen.
Of beperk de loot boxes tot alleen visuele items, zoals ook zoveel games doen en ook flink verdienen. Dan is het gokelement een stuk minder ernstig omdat je er in het spel geen voordeel meer van hebt. Ook is de game dan een stuk eerlijker.
Maar doordat er geen serieuze concurrent is komt EA er mee weg en hoeven ze het huidige model niet aan te passen.
Net Mertens gepackt uit division rival rewards (uit de jumbo gold pack, met maar 3 rare cards). Ziet eruit als een prima speler, kan hem niet echt gebruiken in mijn team maar wellicht als sub (untradable helaas). Iemand al ervaringen met Mertens? Vond hem in voorgaande FIFA's altijd heerlijk wendbaar en rap.
Vind persoonlijk de game een stuk fijner spelen als vorig jaar ( de vraag is alleen hoe lang ). Stuk realistischer en meer naar het "echte" toe zeker qua passing en pace. In het echt houdt een Maguire ook geen Mbappe of Neymar bij in volle sprint. Je word nu ook gewoon keihard afgestraft als je dom instapt, je haalt ze gewoon niet meer bij. Daarin tegen zijn de langzame heren wel weer heel goed in. b.v. duels en positie kiezen. Vidal staat b.v. bij mij altijd goed en is super sterk in duels.Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:09:
[...]
Het is ieder jaar hetzelfde uiteindelijk. Fifa is al jaren een uitmelk-product dat qua gameplay amper verbeteringen heeft. Puur omdat ze toch wel fifa-points blijven kopen, zodra dat weg valt zou je verwachten dat EA dan meer investeert in het spel. Straks met de PS5 zal het alleen maar erger worden denk ik.
Nou behoorlijk veel dit jaar heb ik al vernomen hoor. Als je spits ook maar een beetje snelheid en skill-bewegingen heeft, kan hij je verdediging (bij wie dan ook) zo uitspelen. Dan kun je als speler nog een houten klaas zijn, en natuurlijk merk je het verschil tussen een Div 10 en Div 3-speler, maar bij de middenmoot kan een monster-team al gauw het verschil maken.
Heb ook pas echt 1 WTF moment gehad in deze versie dat er iets gebeurde wat ik niet kon verklaren.
Met monster teams blijft denk qua mening verschillende, gister een team tegen in Divisie 2 met echt hele goedkope spelers. Denk dat zijn team max 100k was en mijne is 500k en had echt extreem moeilijk tegen hem
Qua investeren in de game ben ik het wel met je eens, dat mag zeker meer gebeuren. Dat die achterlijke bug met het wedstrijden zoeken er nog in zit kan gewoon niet. Daarbij ben ik weer bang voor de servers als echt iedereen gaat spelen komende dagen
Mertens is echt geweldigMesque schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:26:
Net Mertens gepackt uit division rival rewards (uit de jumbo gold pack, met maar 3 rare cards). Ziet eruit als een prima speler, kan hem niet echt gebruiken in mijn team maar wellicht als sub (untradable helaas). Iemand al ervaringen met Mertens? Vond hem in voorgaande FIFA's altijd heerlijk wendbaar en rap.
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 08-10-2020 11:32 ]
Er veranderd sinds 2017 bar weinig aan deze game buiten het FUT aspect om en dat is echt zonde. Onder grote druk zijn vorig jaar wat bugs verholpen in de career mode.
En toch gaan we allemaal weer voor de bijl. Zelf na 20 besloten geen enkel FIFA spel meer aan te schaffen. And yep, here we are!
Er is natuurlijk ook geen fatsoenlijk alternatief. Sommige mensen spelen PES, maar daar zit je weer met rechten. Daarnaast kun je zeggen van FUT wat je wilt, maar het is wel een uitstekend concept. Enige probleem blijven die FIFA punten. Het is letterlijk pay-to-win. Als ik er morgen 200 euro tegenaan gooi kan ik ook een heel mooi team bouwen. Dacht het niet. We gaan dit jaar voor een Road to Glory invulling. Géén FIFA punten, maar traden, draften en SBC’s maken.
Toch dient gezegd dat er in FUT wel verbeteringen worden aangebracht. Alle verschillende doelstellingen, seizoenen, challenges voor spelers. Er zijn veel meer mogelijkheden om op deze manier aan spelers te komen. Enige probleem is dat daar een aparte League voor had moeten komen zodat Rivals echt om presteren draait.
Wat ik dan wel weer waardeloos vind, zijn de andere modus. Carrière kan veel beter worden gemaakt. En dan hebben we profclubs, een in potentie net zo’n leuke modus als FUT. Profclubs vind ik altijd heel erg vermakelijk en ik vind eigenlijk dat ze hier bijvoorbeeld prijzen aan moeten verbinden. Promoveer je, verdien je een beloning voor FUT. Win je D1, krijg je een Ultimate Pack. Zoiets!
Hoe dan ook. Ik zit er morgen ondanks mijn gezanik volgend jaar weer klaar voor! Typisch 😛
Er is natuurlijk ook geen fatsoenlijk alternatief. Sommige mensen spelen PES, maar daar zit je weer met rechten. Daarnaast kun je zeggen van FUT wat je wilt, maar het is wel een uitstekend concept. Enige probleem blijven die FIFA punten. Het is letterlijk pay-to-win. Als ik er morgen 200 euro tegenaan gooi kan ik ook een heel mooi team bouwen. Dacht het niet. We gaan dit jaar voor een Road to Glory invulling. Géén FIFA punten, maar traden, draften en SBC’s maken.
Toch dient gezegd dat er in FUT wel verbeteringen worden aangebracht. Alle verschillende doelstellingen, seizoenen, challenges voor spelers. Er zijn veel meer mogelijkheden om op deze manier aan spelers te komen. Enige probleem is dat daar een aparte League voor had moeten komen zodat Rivals echt om presteren draait.
Wat ik dan wel weer waardeloos vind, zijn de andere modus. Carrière kan veel beter worden gemaakt. En dan hebben we profclubs, een in potentie net zo’n leuke modus als FUT. Profclubs vind ik altijd heel erg vermakelijk en ik vind eigenlijk dat ze hier bijvoorbeeld prijzen aan moeten verbinden. Promoveer je, verdien je een beloning voor FUT. Win je D1, krijg je een Ultimate Pack. Zoiets!
Hoe dan ook. Ik zit er morgen ondanks mijn gezanik volgend jaar weer klaar voor! Typisch 😛
Bernardo Silva als beste uit de rewards vandaag, valt tegen 
Dit is nu mijn team, staat erg goed moet ik zeggen. Alles gaat op pace..
Zwakke schakel is nu Carvajal op Rechtsachter. Iemand een betere suggestie?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Emerson van BetisMars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:56:
[Afbeelding]
Vind je? Ik ben niet tevreden over de snelheid van Carvajal.Gurbuh schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Emerson van BetisScheelt je ook de loss van de coins.
Maar Emerson is nog trager.
https://www.futbin.com/21/compare/1568/585
Heb Dest wel gekocht, die is veel sneller maar weer mindere verdedigende stats
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Niemand weet het. Maar ik schat morgen want morgen is de game echt pas voor iedereen tespelen.SmashCruiser schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:44:
Team tot nu toe;
[Afbeelding]
[...]
Inmiddels al een idee? Ik kan het nergens zo snel terugvinden, maar denk dat het niet heel lang zal duren.
[...]
Constant in 1 keer, of eenmalig? Gister avond pas bij de 6de poging verbinding met een tegenstander. Moet wel zeggen dat de verbinding altijd rond 10ms is als er eenmaal verbinding is en ingame alles soepel loopt. Dat is ook wel eens anders geweest met lag spikes e.d.

Division Rivals rewards vandaag, dus dat was te voorspellen. De spelers die veel gepackt worden gaan nu omlaag, degene die veel in WL gebruikt gaan worden (lees: meta) zullen nog omhoog gaan mits rare genoeg.goosche schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
Niemand weet het. Maar ik schat morgen want morgen is de game echt pas voor iedereen tespelen.
al mijn spelers zakken in waarde. Depay is voor 20k tehalen. Bye coins
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spel is ook nog niet volledig uit he. Vanaf morgen zouden de prijzen van nagenoeg alle spelers weer omhoog moeten gaan.
Ik heb er een shadow op zitten, werkt voor mij primaMars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:56:
Inderdaad.. Morgen krijgen ontelbaar veel mensen hun draft placement rewards en gaan ze allemaal flink shoppen.Vestendrie schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:12:
Het spel is ook nog niet volledig uit he. Vanaf morgen zouden de prijzen van nagenoeg alle spelers weer omhoog moeten gaan.
Ik gevoel er niks van maar ik koop net hernandes CV van munich voor 8.2 gister was die nog 15k. whahahahMesque schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Inderdaad.. Morgen krijgen ontelbaar veel mensen hun draft placement rewards en gaan ze allemaal flink shoppen.
Haha ja ik heb denk ik iets te vroeg ingekocht maar soit, kan nu wel gewoon morgen als het spel binnenkomt gelijk met een teampje spelen in plaats van nog een team bij elkaar te hoeven zoeken.goosche schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:08:
[...]
Ik gevoel er niks van maar ik koop net hernandes CV van munich voor 8.2 gister was die nog 15k. whahahah
speelde net tegen een bijna full icon team
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UmfjUU4nn2oTQyrXCpWm3L9Q.jpg?f=user_large)
FC VISA of VfB Mastercard?goosche schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:30:
speelde net tegen een bijna full icon team [Afbeelding]
Deze week zit in in een huisje (vakantie) dus heb op de trial na (6 uur max.) nog geen minuut kunnen spelen. Zit dus alleen op de Web App. Grappig om te zien dat de prijzen gigantisch fluctueren. Sommige spelers heb ik net iets te duur gekocht, terwijl ik bij anderen de prijzen alleen omhoog zie gaan.
Heb nu drie teams staan: Premier League, Ajax en Serie A. Premier League vooral ingegeven door packluck (Richarlison, Kane, Henderson) Daar een leuke selectie omheen gekocht uit de verkoop van Davinson Sanchez, TOTW's en Paulinho die ik twee keer achter elkaar packte en voor veel te veel kon verkopen (staat nu op 4.6k op Futbin, ik pakte er 12k voor).
Division rivals rewards vielen een beetje tegen. Door het packen van Adama Traoré wel min of meer quitte gespeeld ten opzichte van de coins die ik had kunnen pakken.
Tot nu toe nog geen speler gepackt die boven de 83 rated was en slechts twee spelers rond de 20-30k ondanks dat ik bijna alle hybrid sbc's heb gedaan. Wel jammer, maar wel een leuk team staan dus mag ook niet teveel klagen.
Tot nu toe nog geen speler gepackt die boven de 83 rated was en slechts twee spelers rond de 20-30k ondanks dat ik bijna alle hybrid sbc's heb gedaan. Wel jammer, maar wel een leuk team staan dus mag ook niet teveel klagen.
Ik heb veel te klagen jongens sorry hoor...... EA naait me altijd lol net ook met ze gesproken mijn pack zitten dus vast. Kan helemaal niks openen. webapp laad niet gvd heb ik weer. Moet tot morgen wachten tot de update.
Mensen,
Even een vraagje tussendoor he.
Ik speel altijd samen met mijn neefje FUT maar moeten wij dan allebei via kopen met CD om hem te spelen? Kan je dan niet het spel ergens downloaden zodat we beide er op kunnen? Of moet je hem echt dan via de PS store kopen om samen te kunnen spelen met FUT?
Ik speel altijd samen met mijn neefje FUT maar moeten wij dan allebei via kopen met CD om hem te spelen? Kan je dan niet het spel ergens downloaden zodat we beide er op kunnen? Of moet je hem echt dan via de PS store kopen om samen te kunnen spelen met FUT?
Ik gebruik nooit sbc, maar dit jaar ben ik wel mee bezig, maar via futbin staan al ingevulde elftallen, die dan weer veel duurder worden omdat ze dan populair zijn.DennisCle schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:43:
Division rivals rewards vielen een beetje tegen. Door het packen van Adama Traoré wel min of meer quitte gespeeld ten opzichte van de coins die ik had kunnen pakken.
Vind het lastig
Zoiets is mogelijk, heeft iets te maken met een primair account. Paskie heeft dat ooit uitgelegd:llovesoccerx7 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:
Mensen,
YouTube: VOLG MIJN TIPS EN BESPAAR VEEL GELD | FIFA 21 EA ACCES
Om nog even terug te komen op de problematiek dat ik de Transfer Market niet op kan.
Ik heb alle FIFA's van 1994 t/m 2020. Nooit coins verkocht of gekocht, gehacked enzo. maar wel door handig en veelvuldig handelen redelijk wat coins bij elkaar gespeeld om goede teams te maken in deze tien haar zonder ook maar ooit geld eraan uit te geven naast de basisgame.
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn established date nu op juni 2020 staat, terwijl ik FUT speel vanaf 2009 FUT gespeeld heb.
Hoogst waarschijnlijk is er iets fout gegaan in de EA Servers, dit is bij meerdere mensen gebeurd. Jammer maar helaas.
Ik heb alle FIFA's van 1994 t/m 2020. Nooit coins verkocht of gekocht, gehacked enzo. maar wel door handig en veelvuldig handelen redelijk wat coins bij elkaar gespeeld om goede teams te maken in deze tien haar zonder ook maar ooit geld eraan uit te geven naast de basisgame.
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn established date nu op juni 2020 staat, terwijl ik FUT speel vanaf 2009 FUT gespeeld heb.
Hoogst waarschijnlijk is er iets fout gegaan in de EA Servers, dit is bij meerdere mensen gebeurd. Jammer maar helaas.
Gebeurt volgens mij elk jaar. Heb in 2016 hetzelfde gehad, niets aan te doen helaas.Jumpman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:59:
Om nog even terug te komen op de problematiek dat ik de Transfer Market niet op kan.
Zo. Mijn 10 uur EA Play zitten er bijna op. En het is voor het eerst sinds FIFA07 dat ik denk dat ik het spel niet ga aanschaffen.
Waarom? De gameplay voelt voor mij sinds ‘17 hetzelfde. Stroperig, gescript en met de funfactor er een beetje uit gehaald. Meta-spelers bepalen ieder jaar de opstelling, dit jaar is het vooral pace en skill-moves (dragback) die het verschil maken. Leuk dat verdedigen moeilijker is gemaakt, maar als het gevolg is dat het vooral een feest van skill moves en diepe ballen op snelle spelers wordt ben ik bang dat ik af ga haken. De fun van een paar wedstrijdjes fifa in de avond verandert in een uur lang frustratie. Ik ben vast niet goed genoeg in het spel, maar als het spel gevoelsmatig alleen nog maar draait om het aftroggelen van geld en daarbij valt de gameplay ook al enkele jaren goed tegen, ga ik een jeugdliefde wellicht vaarwel zeggen. Met pijn in het hart...
Of toch, zou ik het nog om kunnen draaien na die zeven verloren wedstrijden op rij?
Nee, deze keer sla ik echt over. Helaas.
Waarom? De gameplay voelt voor mij sinds ‘17 hetzelfde. Stroperig, gescript en met de funfactor er een beetje uit gehaald. Meta-spelers bepalen ieder jaar de opstelling, dit jaar is het vooral pace en skill-moves (dragback) die het verschil maken. Leuk dat verdedigen moeilijker is gemaakt, maar als het gevolg is dat het vooral een feest van skill moves en diepe ballen op snelle spelers wordt ben ik bang dat ik af ga haken. De fun van een paar wedstrijdjes fifa in de avond verandert in een uur lang frustratie. Ik ben vast niet goed genoeg in het spel, maar als het spel gevoelsmatig alleen nog maar draait om het aftroggelen van geld en daarbij valt de gameplay ook al enkele jaren goed tegen, ga ik een jeugdliefde wellicht vaarwel zeggen. Met pijn in het hart...
Of toch, zou ik het nog om kunnen draaien na die zeven verloren wedstrijden op rij?
Nee, deze keer sla ik echt over. Helaas.
Snap ik. Wat ik zelf vaak probeer te doen is om het 'idee' van de oplossing te gebruiken, maar er dan een eigen twist op te geven.Mars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Ik gebruik nooit sbc, maar dit jaar ben ik wel mee bezig, maar via futbin staan al ingevulde elftallen, die dan weer veel duurder worden omdat ze dan populair zijn.
Vind het lastig
Bijvoorbeeld als iemand dan voor de linkerhelft van de opstelling zeldzame Bronzen Saudi's gebruikt (die vervolgens van 200 coins naar 2000 coins gaan) dan pak ik zeldzame Chinese spelers. Of als ze een driehoek maken met 80+ rated GK en CB's van La Liga, dan kijk ik of ik een untradeable hoge rating GK heb (van bijv. Ligue 1) en bouw ik daar een driehoek omheen. Dat helpt vaak met besparen van coins.
Wel goed opletten want soms zitten er subtiliteiten in een oplossing die je niet makkelijk nabootst.
Soms is het zelfs al genoeg om net andere spelers met dezelfde kenmerken te pakken. Zoals in je voorbeeld van de bronzen Saudi's net een ander team pakken. Wel wat je zegt dan qua subtiliteiten letten op ratings en dubbel/perfect links etc.
Nou, het was leuk zolang het duurde. Ik kon de eerste dagen bijna niet verliezen maar ik word nu echt elk potje afgedroogd. Maar eerlijk is eerlijk, elk potje dat ik verloor was verdiend
Op Futwizz stonden gister hele goedkope uitkomsten voor sbc'sMars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Ik gebruik nooit sbc, maar dit jaar ben ik wel mee bezig, maar via futbin staan al ingevulde elftallen, die dan weer veel duurder worden omdat ze dan populair zijn.
Vind het lastig
Ìk probeer nu om 11 nederlanders in een elftal uit 11 competities te completen.DennisCle schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:31:
[...]
Snap ik. Wat ik zelf vaak probeer te doen is om het 'idee' van de oplossing te gebruiken, maar er dan een eigen twist op te geven.
Bijvoorbeeld als iemand dan voor de linkerhelft van de opstelling zeldzame Bronzen Saudi's gebruikt (die vervolgens van 200 coins naar 2000 coins gaan) dan pak ik zeldzame Chinese spelers. Of als ze een driehoek maken met 80+ rated GK en CB's van La Liga, dan kijk ik of ik een untradeable hoge rating GK heb (van bijv. Ligue 1) en bouw ik daar een driehoek omheen. Dat helpt vaak met besparen van coins.
Wel goed opletten want soms zitten er subtiliteiten in een oplossing die je niet makkelijk nabootst.
Maar ongelukkige keuze...
welke sbc ben je mee bezig?Mars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
Ìk probeer nu om 11 nederlanders in een elftal uit 11 competities te completen.
Als je bijvoorbeeld 11 spelers van hetzelfde land maar andere competities zoekt kies ik vaak voor Argentijnen, Brazilianen, fransen of Spanjaarden. Daar zijn er overal vrij veel van te vinden voor weinig.
Frankrijk of Argentinië werkt altijd goed voor deze!Mars18 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:44:
[...]
Ìk probeer nu om 11 nederlanders in een elftal uit 11 competities te completen.
Op dit moment een paar sbc gedaan en vooral m'n tradable spelers verkocht om m'n team samen te stellen zodat ik morgen lekker kan beginnen.
Met een packs en rewards ga k de sbc's verder voltooien
Iemand tips voor mijn ultimate team?
Ik speel in een 4-4-2 opstelling maar verlies al mijn wedstrijden en dat terwijl ik redelijk goede spelers heb. Wat kan ik het best veranderen? (Of een andere opstelling)
Sp Jimenez
Sp Kane
Lk Bernard
Cm Lo celso
Cm Oxlade
Rm Shaqiri
La Rose
Cv Alderweireld
Cv Bakayoko
Ra Aurier
Dm Kepa
Ik speel in een 4-4-2 opstelling maar verlies al mijn wedstrijden en dat terwijl ik redelijk goede spelers heb. Wat kan ik het best veranderen? (Of een andere opstelling)
Sp Jimenez
Sp Kane
Lk Bernard
Cm Lo celso
Cm Oxlade
Rm Shaqiri
La Rose
Cv Alderweireld
Cv Bakayoko
Ra Aurier
Dm Kepa
Andere keeperJessetjeNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:
Sp Jimenez
Sp Kane
Lk Bernard
Cm Lo celso
Cm Oxlade
Rm Shaqiri
La Rose
Cv Alderweireld
Cv Bakayoko
Ra Aurier
Dm Kepa
Nee, ik denk dat je met name meer snelheid in de voorhoede wilt. Op de flanken zeker en voorin zou je kane kunnen vervangen voor een type richarlison. Ik vind snelheid dit jaar zeer belangrijk maar merk dat je toch ook weer meer dan in 20 kopgoals kunt maken. een mix van 2 spitsen zou wellicht een idee zijn?
Beide CB's vervangen voor echte CBs met iets meer pace. 1 van je CM's een meer verdedigende pakken. Misschien nog iets minder statische spits naast Kane? (lees pace)JessetjeNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:
Sp Jimenez
Sp Kane
Lk Bernard
Cm Lo celso
Cm Oxlade
Rm Shaqiri
La Rose
Cv Alderweireld
Cv Bakayoko
Ra Aurier
Dm Kepa
Zijn het 9/10 steekballen waaruit een tegengoal valt? of kom je er zelf niet doorheen en scoor je nooit?JessetjeNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:
Sowieso zou ik 1 snelle spits toevoegen, maar misschien kan je je tactiek ook wijzigen door je LM/RM diep te laten gaan.
voorbeeld;
Kane verkopen, vervangen met https://www.futbin.com/21/player/1095/rodrigo-moreno-machado
Of https://www.futbin.com/21/player/1433/michail-antonio voor Jimenez
[ Voor 14% gewijzigd door SmashCruiser op 08-10-2020 16:10 ]
Flanken en voorhoede sneller. Op je middenveld een sloper erbij zoals Allan of sissoko (of beide)JessetjeNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:
Sp Jimenez
Sp Kane
Lk Bernard
Cm Lo celso
Cm Oxlade
Rm Shaqiri
La Rose
Cv Alderweireld
Cv Bakayoko
Ra Aurier
Dm Kepa
CV vind ik de snelheid geen enorm probleem, als de positie kiezen maar goed is, maar dan moet je goed oppassen met oa instappen
Dit is mijn huidige squad
https://www.futbin.com/21/squad/249942
de voortgang voor de doelstellingen om 500 goals en assists met een 85 rated squad te spelen gaat goed.
Vandaag en morgen nog een paar squad battles op easy en dan morgen om 19.00u bij release van de otw's twee jumbo zeldzame speler packs openen
Vandaag en morgen nog een paar squad battles op easy en dan morgen om 19.00u bij release van de otw's twee jumbo zeldzame speler packs openen
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dat is een goede tip idd, had 100 finesses al afgetikt tijdens EA Play en daarbij al een paar loan-spelers op de bank gezet om mijn team-rating te verhogen naar 85.peeweeherman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:11:
de voortgang voor de doelstellingen om 500 goals en assists met een 85 rated squad te spelen gaat goed.
Je kunt Richarlison en Lacazette het beste omwisselen (+ wat snellere verdedigers, maar daar verschillen de meningen blijkbaar over).Augy schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:05:
[...]
Flanken en voorhoede sneller. Op je middenveld een sloper erbij zoals Allan of sissoko (of beide)
CV vind ik de snelheid geen enorm probleem, als de positie kiezen maar goed is, maar dan moet je goed oppassen met oa instappen
Dit is mijn huidige squad
https://www.futbin.com/21/squad/249942
Een middenveld met 2 stofzuigers wil ik ook mee experimenteren. Vraag me wel af of je dan in offensieve zin niet te beperkt raakt. Een hoge laatste linie (zonder opkomende backs) of een lage defensie linie met opkomende backs verhelpen dat misschien.
Ik gok op een prijsstijging vanwege de algemene release morgen. Leuke spits en met 5* skills hopelijk erg gewild. Zojuist 10 keer Depay ingeslagen. Fingers crossed.goosche schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
Niemand weet het. Maar ik schat morgen want morgen is de game echt pas voor iedereen tespelen.
al mijn spelers zakken in waarde. Depay is voor 20k tehalen. Bye coins
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb hetzelfde gedaan met Malen (maar heb het spel nog niet eens, zit enkel te handelen
)
PSN: Patrick_D
Hoop het ookmark_139 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Ik gok op een prijsstijging vanwege de algemene release morgen. Leuke spits en met 5* skills hopelijk erg gewild. Zojuist 10 keer Depay ingeslagen. Fingers crossed.
Thanks voor de tips! Ik heb besloten om Kane te verkopen en hiervoor Richarlison te halen. Denk ook nog aan lacazette te kopen.
Toch wel heerlijk dat je speler nu echt kapot kunt spelen als ze gefrustreerd worden. Elke fout word dan fataal.
Beste 'verbetering' is nog steeds dat finess kaartjes weg zijn🙌
Oh en mocht je een PL team hebben, fred halen! Deze man is echt geweldig
Beste 'verbetering' is nog steeds dat finess kaartjes weg zijn🙌
[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 08-10-2020 16:40 ]
Niet te koop, en anders worden ze voor me neus gesniped.[b]038Zwolle in "[Multi] FIFA 21 Ultimate Team"
Inmiddels op de Transfer Market geraakt, helaas is alles wat ik krijg niet verhandelbaar en ik kan er net geen SBC mee maken om er verhandelbare items mee te bemachtigen.Jumpman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:59:
Dus bij release kan ik pas handelen. Niet dat ik dat ga doen, want ik heb besloten de game voorlopig niet te kopen.
Damn, toewijding. Ik zou daar echt geen geduld voor hebben. Hoop het uiteindelijk maar organisch te krijgen via Rivals/weekend League.peeweeherman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:11:
Sowieso heb ik bij lange na nog geen 85 rated squad.
Wel heel slim om voor die OTW's te gaan. Ik had er niet aan gedacht en vandaag wat SBC's gedaan maar packs al geopend. Stom.
Misschien dat ik wel die 10 loyalty SBC's doe om Hybrid Leagues en Hybrid Leagues & Nations te completeren en die rare packs te openen terwijl de OTW in de packs zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door DennisCle op 08-10-2020 17:36 ]
Ben omgedraaid begonnen maar dit speelt gek genoeg lekkerder 😂 verbaasde mij ook.Capsaicin schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Je kunt Richarlison en Lacazette het beste omwisselen (+ wat snellere verdedigers, maar daar verschillen de meningen blijkbaar over).
Een middenveld met 2 stofzuigers wil ik ook mee experimenteren. Vraag me wel af of je dan in offensieve zin niet te beperkt raakt. Een hoge laatste linie (zonder opkomende backs) of een lage defensie linie met opkomende backs verhelpen dat misschien.
Kwa stofzuigers vind ik t meer als prima. Speel 4-2-2-2 met m'n buitenste spelers die op vrij spel en naar de 16 komen staan. Daar heb ik meer als voldoende loopvermogen en snelheid op het middenveld. Sissoko loopt ook vaak genoeg mee op maar in principe heb ik voldoende aan de voorste 4.
CV worden wel vervangen maar nu (nog) geen prioriteit aangezien zonder goede aanvaller geen doelpunten. Als je 1x meer scoort als je tegenstanders win je altijd
Eerst coins nodig en dus weer sparen haha rudiger is mn eerste doelwit
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 08-10-2020 18:06 ]
Welke opstelling spelen jullie het meest ?
Ik speel in deze fifa 4222, 4231 en 41212 breed.
Heb de juiste mix nog niet gevonden.
Ik speel in deze fifa 4222, 4231 en 41212 breed.
Heb de juiste mix nog niet gevonden.
Het is ook wel echt geestdodend, maar ik was al op de helft. Pak ongeveer 33 goals per potje, dus een stuk of 8 verdeeld over drie dagen is nog te doen.DennisCle schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:32:
[...]
Damn, toewijding. Ik zou daar echt geen geduld voor hebben. Hoop het uiteindelijk maar organisch te krijgen via Rivals/weekend League.

En ik heb de 2000 champions punten al, en gisteren kon ik ook geen punten voor rivals meer verdienen.
[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 08-10-2020 19:02 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Het is mij zojuist gelukt, meermaals geprobeerd over de afgelopen dagenSmashCruiser schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:57:
[...]
Niet te koop, en anders worden ze voor me neus gesniped.
@JessetjeNL
Laat even weten wat de ervaringen zijn, ik speel nu met Aguero/Kane waarbij ik Kane als target-man gebruik.
Ondanks dat hij in bepaalde situaties pace mist, blijft hij wel scoren.
Pack net gewoon mbappe en di maria uit 1 pack wil een pl team wat zouden jullie doen? Verkopen of wachten? Is nu 1.7m waard op pc
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Mbappe tussen Franse PL spelers zetten, zijn er genoeg. Denk aan Saint Maxim, lacazette, martial, sissoko, pogba enz enzBlackBarryNL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:06:
Pack net gewoon mbappe en di maria uit 1 pack wil een pl team wat zouden jullie doen? Verkopen of wachten? Is nu 1.7m waard op pc
Weten jullie toevallig hoe het zit met die OTW wat je krijgt als je voor augustus had gepreorderd? Als je hem morgen opent heb je dan alleen kans om er 1 te krijgen uit dit team 1of?