Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:50
Kidjuh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Ah dat moet het verklaren! Thanks!
Kan alleen vrijdag pas weer inloggen op fut 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-03 13:53
Dit is mijn starter squad

https://www.futbin.com/squad-builder/view/632190

Zou graag Depay nog willen scoren. Heb nu 25k aan munten. Straks maar een starten met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:06
rspoe schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:48:
Dit is mijn starter squad

https://www.futbin.com/squad-builder/view/632190

Zou graag Depay nog willen scoren. Heb nu 25k aan munten. Straks maar een starten met spelen
Lekker team, is Tagliafico of Alex Sandro wellicht nog een optie ipv Haps? Denk dat het qua chem niet uitmaakt of zelfs beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03
DennisCle schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:36:
[...]
Overigens is de max prijs van Klostermann verhoogd. Al dagen geprobeerd te snipen toen de max prijs nog 18k was. Staat er nu op voor 27k (max prijs 30k). Echt frustrerend dat ik zijn kaartje een paar keer heb gezien maar niet snel genoeg kon kopen.
Ik zie het, vanavond maar eens kijken of ik Kane kan upgraden baar Rodrigo 8)7

De trage Kane doet het prima, maar pace is en blijft natuurlijk koning :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
Mesque schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Lekker team, is Tagliafico of Alex Sandro wellicht nog een optie ipv Haps? Denk dat het qua chem niet uitmaakt of zelfs beter is.
Goede tip! Haps had ik uit een pakket. En die is best snel (89). Tagliafico heeft wel minder pace. Alexandro heeft ook maar 81 pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:50

allstarted1

WTRFTS

Heb al lekker een beetje kunnen handelen en voor het eerst een Premier League-team samengesteld.
Azpilicueta, Rudiger en Bergwijn aangekocht nu ze nog redelijk betaalbaar zijn. Komen uit de verkoop van Davinson Sanchez. De stats van Rudiger zijn vergelijkbaar. De rest van de spelers komt uit packs en alleen Kane is onverhandelbaar. Mag voorlopig niet klagen! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i5xNloth0nUm5CKNj3t5__Zp3Ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2mbDQaoW51wZhgqxre8K79A7.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-06 11:18
Op dit moment mijn team speelt wel lekker alleen mijn CAM moet heel snel vervangen worden.

Voor een type Mertens/Dybala/Gomez.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=b7ipRTWOnUj6U:FFA21PS4

Speel op dit moment divisie 2 en gaat nog best goed.
Immobile toch vervangen speelt erg traag Lautaro Martinez speelt heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:58
Mir64za schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:16:
Op dit moment mijn team speelt wel lekker alleen mijn CAM moet heel snel vervangen worden.

Voor een type Mertens/Dybala/Gomez.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=b7ipRTWOnUj6U:FFA21PS4

Speel op dit moment divisie 2 en gaat nog best goed.
Immobile toch vervangen speelt erg traag Lautaro Martinez speelt heerlijk.
Kan je Mertens en gomez beide adviseren spelen echt heerlijk :) voordeel ten opzichte van dyballa vind ik toch wel de wf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ER2m9LtBCpqPG3eK-9Oq9r2S-IQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GLl9UrOpupoobaxShXsTD8tu.png?f=fotoalbum_large
Dit is mijn team. Heb 70k coins.

Twijfel nu wat ik moet doen voor een upgrade. Wellicht dat jullie ideeën hebben.

Ik twijfel tussen enerzijds doorsparen naar Upamecano IV (120k nu) of Coman verkopen en Sané (nu 125k al langzaam aan het stijgen) neerzetten. Denken jullie dat deze twee na de release nog flink door zullen stijgen? Welke kan ik denken jullie vanuit economisch perspectief het beste eerst upgraden?

Spits is wel duidelijk de weak link in dit team, maar Hwang bevalt best goed. Doel is uiteindelijk Werner, maar ik overweeg nu Reus om te turnen naar spits.

Ideeën?

[ Voor 9% gewijzigd door DennisCle op 06-10-2020 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Laatst online: 17-12-2022
DennisCle schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:41:
Ik twijfel tussen enerzijds doorsparen naar Upamecano IV (120k nu) of Coman verkopen en Sané (nu 125k al langzaam aan het stijgen) neerzetten. Denken jullie dat deze twee na de release nog flink door zullen stijgen? Welke kan ik denken jullie vanuit economisch perspectief het beste eerst upgraden?

Ideeën?
Sané zal nog wel gaan stijgen omdat hij straks uit packs is vanwege een OTW kaart. Upamecano IF is wel erg duur voor een 81 IF, ik zou gewoon even afwachten als ik jou was. Je zou mogelijk Klostermann kunnen snipen, Boateng achterin zetten kan ook. Ik speelde zelf met Hummels en Boateng en (nog) weinig last vanwege de snelheid omdat ze positioneel goed staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Markuss schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:45:
[...]

Sané zal nog wel gaan stijgen omdat hij straks uit packs is vanwege een OTW kaart. Upamecano IF is wel erg duur voor een 81 IF, ik zou gewoon even afwachten als ik jou was. Je zou mogelijk Klostermann kunnen snipen, Boateng achterin zetten kan ook. Ik speelde zelf met Hummels en Boateng en (nog) weinig last vanwege de snelheid omdat ze positioneel goed staan.
Klosterman zie ik overigens ook wel snel kelderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Markuss schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:45:
[...]

Ja ik vind Upamecano ook erg duur, alternatief is Klostermann maar die vind ik met 27k ook duur. Gaat mogelijk wel wat omlaag nog. Dan heb je nog Hernandez voor 16k die er chill uitziet, maar met Alaba heb ik dan twee kleine CB's. Klostermann en Upamecano brengen wat meer lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Weet iemand hoe je het commentaar kan aanpassen? Heb nu elke keer Engels commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Hebben jullie preorder packs ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-06 08:51
FUT is alweer een tijdje geleden. Als je begint met de ‘Laten we beginnen’ SBC moet ik een bronzen keeper indienen. Stuurtie dan ook de gehele bank weg of enkel de speler in de “basisopstelling”?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JoteW schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:54:
FUT is alweer een tijdje geleden. Als je begint met de ‘Laten we beginnen’ SBC moet ik een bronzen keeper indienen. Stuurtie dan ook de gehele bank weg of enkel de speler in de “basisopstelling”?
alleen wat in de basis staat, de bank kun je gebruiken om snel verschillende opties mee te proberen

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

JoteW schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:54:
Ja, volgens mij maandag ochtend, maar ik speel access pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

tukkerterror90 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:39:
Weet iemand hoe je het commentaar kan aanpassen? Heb nu elke keer Engels commentaar.
Volgens mij is dat gekoppeld aan de taal die je in het eerste menu kiest, dus voordat de game zelf opstart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Sound options in settings in Fifa, dus voordat je naar FUT gaat.
Daarnaast staan de language packs ook in de PS store als download.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Liever Spaans ja _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

die tijd hebben we gehad in Twente, nu weer normaal volk.
mijn stadion is onderhand al roder dan de veste! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Waaaarom heb ik dit spel gekocht.. het speelt weer dramatisch, zoo stroperig en traag gadverdamme.. wordt in rivals volledig gedold, dat nieuwe dribbelen bah.. krijg de bal maar niet afgepakt en lever alles net zo snel weer in. Door de vergraging zo weinig gevoel van controle hebben over wat je doet. Echt om te janken dit terwijl ik toch al een redelijk bpl team heb staan. Het voelt zoo unresponsive, nog erger dan fifa 20 :( eerste potjes gingen nog wel maar nu is echt verschrikkelijk. Misschien door de drukte op de servers en dat mn regenstanders beter kunnen spelen op die k u t servers maar ik kan zo echt niet normaal spelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gurbuh
Benny schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:29:
Waaaarom heb ik dit spel gekocht.. het speelt weer dramatisch, zoo stroperig en traag gadverdamme.. wordt in rivals volledig gedold, dat nieuwe dribbelen bah.. krijg de bal maar niet afgepakt en lever alles net zo snel weer in. Door de vergraging zo weinig gevoel van controle hebben over wat je doet. Echt om te janken dit terwijl ik toch al een redelijk bpl team heb staan. Het voelt zoo unresponsive, nog erger dan fifa 20 :( eerste potjes gingen nog wel maar nu is echt verschrikkelijk. Misschien door de drukte op de servers en dat mn regenstanders beter kunnen spelen op die k u t servers maar ik kan zo echt niet normaal spelen
Misschien kun je m nog ruilen, scheelt ons dit gejammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
goosche schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:51:
Hebben jullie preorder packs ontvangen?
Ik net wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Benny schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:29:
Ik heb ook gekeken of ik mijn pre-order tijdens EA play kon annuleren.
Erg slim van EA om geen demo te doen, want door te spelen dmv EA kan je geen cancel meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Gurbuh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:39:
[...]

Misschien kun je m nog ruilen, scheelt ons dit gejammer.
Wou net aanpasen, sorry voor me gezeik hier maar speet het voor jullie wel gewoon normaal dan? Er is echt iets niet in orde hier, fifa speler van t eerste uur maar dit nog nooit meegemaakt, dat het zo beroerd speelt.. ok klaar, bidden maar dat dit tijdelijk is.. en helaas ultimate edition digitaal gekocht dus ruilen zit er niet in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
Markuss schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Je had toch ook gebruik kunnen maken van EA Play + handelen in de Webapp? Zo'n enorme achterstand kan je dan niet hebben.
EA Play heb ik inderdaad niet gedaan. De Webapp al wel vanaf dat die er is. Ook de beginners SBC's gedaan, maar dat leverde als hoogste Canales van 82 op. Dus ook zeer matige spelers gepackt verder. Voor de rest is het een mager team dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
DennisCle schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Uiteindelijk is het maar maximaal 10uur gameplay dat je achterloopt. En vergeet niet dat de meeste mensen het niet zullen hebben gedaan dus je komt gewoon tegen mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Door placement matches krijg je best veel gold waardoor je vrij snel een aardig team neer kan zetten. Heb nu zelf al Alaba, Gnabry, Coman, Davies bijvoorbeeld.

Overigens is de max prijs van Klostermann verhoogd. Al dagen geprobeerd te snipen toen de max prijs nog 18k was. Staat er nu op voor 27k (max prijs 30k). Echt frustrerend dat ik zijn kaartje een paar keer heb gezien maar niet snel genoeg kon kopen.
Dat stelt me al iets meer gerust inderdaad. Het is gewoon ook weer even wennen om weer opnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:52
Helaas net laatste potje er oude fifa weer gezien
2 schoten tegen 12, 2 0 achter
Blok ballen
Keeper speelt zonder dat ik daar heen drukte spits van de tegenstander in de voeten
Corner tegen waar de keeper onder de bal doorgaat en tuurlijk staat er 1 van de tegenstander
Rode kaart gekregen sloeg nergens op

Dit was helaas alleen in 1 potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:53
Hoe zijn jullie eerste ervaringen. Ik heb er paar potjes opzitten maar ik blijf bij 4-4-2 denk ik.

Iemand burki als keeper. Wat een drama

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Speel 433-4 en het gaat heerlijk. 10 potjes gespeeld 9 gewonnen en 1 gelijk (div4)

Ik vind het toch echt een flinke vooruitgang. Als je een speler voorbij sprint halen ze je niet zomaar meer in. Verdedigen is moeilijker en je moet , denk ik, het spel meer lezen. Snelle verdedigers zijn redelijk af te stoppen als je maar niet te snel ingrijpt. Scoren gaat nog iets te makkelijk, maar de schoten zelf zijn een flinke vooruitgang. De keren dat ik een goal tegen krijg maak ik ook 90% van de tijd zelf een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 19:22
038Zwolle schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:44:
Speel 433-4 en het gaat heerlijk. 10 potjes gespeeld 9 gewonnen en 1 gelijk (div4)

Ik vind het toch echt een flinke vooruitgang. Als je een speler voorbij sprint halen ze je niet zomaar meer in. Verdedigen is moeilijker en je moet , denk ik, het spel meer lezen. Snelle verdedigers zijn redelijk af te stoppen als je maar niet te snel ingrijpt. Scoren gaat nog iets te makkelijk, maar de schoten zelf zijn een flinke vooruitgang. De keren dat ik een goal tegen krijg maak ik ook 90% van de tijd zelf een fout.
Vooral dat laatste merk ik ook. Een enkele klutsgoal tegen gekregen, maar merk vooral dat het verdedigen voor een casual speler als ik (speel over het algemeen max 2/3 potjes op een avond) echt behoorlijk pittig is. Hoe vaak ik gevoelsmatig om een aanvaller heen loop, niet normaal.

Hoe verdedigen jullie, vooral met jockey movement en dan tackles proberen te timen? Of gebruiken jullie ook X (ps4)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb ik net de 2000 champions punten gehaald, kan ik ze nog niet inwisselen...
Hoop dat ze dat wel ruim voor de 1e WL doen, om te zorgen dat ik voor de beloning van het eerste weekend opnieuw 2000 in de pocket heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
PrinsPils schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:56:
[...]

Vooral dat laatste merk ik ook. Een enkele klutsgoal tegen gekregen, maar merk vooral dat het verdedigen voor een casual speler als ik (speel over het algemeen max 2/3 potjes op een avond) echt behoorlijk pittig is. Hoe vaak ik gevoelsmatig om een aanvaller heen loop, niet normaal.

Hoe verdedigen jullie, vooral met jockey movement en dan tackles proberen te timen? Of gebruiken jullie ook X (ps4)?
Je moet serieus uitkijken net instappen ook nu. Vroeger kon je nog wel corrigeren maar nu zijn ze echt weg.

Klote is wel dat ik al weer 2 teams tegen ben gekomen 11 achter de bal en niks willen doen behalve counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
sten123 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:38:
Hoe zijn jullie eerste ervaringen. Ik heb er paar potjes opzitten maar ik blijf bij 4-4-2 denk ik.

Iemand burki als keeper. Wat een drama
4231/442-2.

In 442 vooral via de zijkanten spelen en in 4231 Kane als target-man die vervolgens via de inkomende CAMs speelt.

Vooral verdedigen is nog even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Plaatsing wedstrijden allemaal gespeeld :) divisie 3 it is. 4 gewonnen en 1 gelijk tegen haast een volledig Liverpool team met if vardy in de spits.

Wel even 89k coins dat tikt wel ff serieus aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:46
Uiteindelijk besloten mij niet te verleiden om te kopen door de packluck dus Mbappe en consorten maar verkocht 1,8 miljoen en net maar goedkope SBC fodders gekocht tot 89 rated voor 2,5 ton. Mocht ik hem over paar maanden halen in de aanbieding kan ik tegen die tijd een top team maken dacht ik zo :)

Teveel fifa 20 en hoor op streams laatste dagen toch soort gelijke reacties die ik beaam, EA zou hier nooit de volle pond voor mogen vragen voor 30 euro leuk spel mijn persoonlijke mening. Wat dat betreft heeft pes daarin openkaart gespeeld en dit ook gewoon toegegeven kan EA nog wat van leren.

Dus have fun hier en wellicht tot later deze FIFA in het topic :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Traeces
Nou moet niet gekker word direct naar divisie 2 gepromoveerd :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZQQ7J145dN-4S_YsYH8n_XgYjQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YGNDpvYzzGFMMZTAeKN052J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:53
Oh ik word wel nu al gek van die mbappe.....

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb nu al 5x dat die vast loopt met een vage code, meerdere last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41
Ik hoop wel dat de speelsnelheid omhoog gaat. Het kost nu bijna 2 minuten ingame tijd voordat een speler het veld over is...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Wow wat een vreemd spel is dit dan weer zeg.
1e paar dagen liep het totaal niet, maar mede met dit team is het echt wel heel anders. Pure snelheid in de aanval. Zou jullie graag eens uitnodigen om mee te spelen met PS4 co-op.

Varane wat een beest, pakt alles achterin, ook lekker snel.

Inaki Williams, wat is dat voor speler zeg, 26 duels en 45 goals verder.

Jesus is ook aardig, 11 wedstrijden en 7 goals, maar mis nog veels te veel met hem. Heb ook nog Benzema op de bank en die is ook heerlijk in het afmaken.

Partey is een heerlijke CVM,

Dit is nu mijn team, keeper ben ik nog niet over uit, speel ook soms met Neto.

https://www.futbin.com/21/squad/675515

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/2rjt5h2e66f.jpg

Nederlands commentaar kan ik nog niet downloaden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:44
Mars18 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 00:52:
Wow wat een vreemd spel is dit dan weer zeg.
1e paar dagen liep het totaal niet, maar mede met dit team is het echt wel heel anders. Pure snelheid in de aanval. Zou jullie graag eens uitnodigen om mee te spelen met PS4 co-op.

Varane wat een beest, pakt alles achterin, ook lekker snel.

Inaki Williams, wat is dat voor speler zeg, 26 duels en 45 goals verder.

Jesus is ook aardig, 11 wedstrijden en 7 goals, maar mis nog veels te veel met hem. Heb ook nog Benzema op de bank en die is ook heerlijk in het afmaken.

Partey is een heerlijke CVM,

Dit is nu mijn team, keeper ben ik nog niet over uit, speel ook soms met Neto.

https://www.futbin.com/21/squad/675515

[Afbeelding]

Nederlands commentaar kan ik nog niet downloaden?
Is Varane een stuk beter dan Diego Carlos en heb je Ramos ook uitgeprobeerd? Ben van plan om Koulibaly en Manolas te vervangen door Lenglet/Ramos/Varane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
_Uploader_ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 01:13:
[...]

Is Varane een stuk beter dan Diego Carlos en heb je Ramos ook uitgeprobeerd? Ben van plan om Koulibaly en Manolas te vervangen door Lenglet/Ramos/Varane.
Ja hij is wel sterker dan Carlos.
Ramos had ik maar vond het te traag

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mars18 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 01:17:
[...]

Ja hij is wel sterker dan Carlos.
Ramos had ik maar vond het te traag
Dank je! Gebruik je Carlos met een shadow en Varane met anchor?
Hmm, qua stats zou Carlos even sterk zijn. Goed om te weten. Ik zal Lenglet/Varane eerst proberen ivm linkspoot en rechtspoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
Divisie 3 geplaatst.

3x de eerste wedstrijd verloren in Draft. Daar gaan mn munten!

Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van de gameplay. Het speelt heel anders dan Fifa 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 22:44
Morgen avond division rivals rewards?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
rspoe schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:09:
Divisie 3 geplaatst.

3x de eerste wedstrijd verloren in Draft. Daar gaan mn munten!

Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van de gameplay. Het speelt heel anders dan Fifa 20.
Vind het ook heel anders spelen dan 20. Zie veel hier voorbij komen dat mensen het zelfde vinden als fifa 20 maar ben het daar persoonlijk niet mee eens. Zeker de passing vind ik een stuk realistischer i.p.v. vorig jaar, je moet nu gewoon goed de bal controleren i.p.v. die flipper kast passing.

Vind wel dat ze die achterlijke lopjes mogen patchen, sommige van die gasten spelen alleen maar met van die lopjes over 3 meter. Is ook amper te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
jordyyyys schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:35:
Morgen avond division rivals rewards?
Volgens mij in de ochtend. Dacht 10uur (9uur UK tijd).

Met mijn 10uur ruim 12.000 punten gehaald in div rivals, hopelijk genoeg om rank 1 vast te houden voor de rewards (gisteren nog wel in ieder geval).

Ga in week 1 nog wel even gokken met de packs ipv voor de coins te gaan. Nu nog kijken of ik een klapper kan maken daarna steady toewerken naar wekelijkse upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YookSpook
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-10-2020
Iemand dat in België woont en een idee heeft waar ik fifa kan halen voor vrijdag 9 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:34
YookSpook schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:23:
Iemand dat in België woont en een idee heeft waar ik fifa kan halen voor vrijdag 9 oktober?
Digitale Store van MS/PSN?

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Pringles
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 31-05 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Fs8haz1MEDXfQa_t5fugUnhjbs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/atzEWxhiagvGucNyRrlnlDI1.png?f=fotoalbum_large

Pfff divisie 1 gehaald, was na 5 gewonnen games in divisie 2 geplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4yxPinS-3EZ0SWcsg1BlzAkXLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ds07annjNK8iMzZxhLf2QaXN.png?f=fotoalbum_large

Je krijgt ook 50k als beloning voor het halen van divisie 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Wat ik me wel afvraag krijg je nu telkens coin rewards als je promoveerd naar een hogere divisie ?

Als dit zo is zullen veel mensen zich laten zakken en weer proberen te promoveren :S
Soort van Coin farming :F

[ Voor 7% gewijzigd door Donverdi073 op 07-10-2020 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Donverdi073 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:40:
Wat ik me wel afvraag krijg je nu telkens coin rewards als je promoveerd naar een hogere divisie ?

Als dit zo is zullen veel mensen zich laten zakken en weer proberen te promoveren :S
Soort van Coin farming :F
Alleen eerste keer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat denken jullie dat de prijzen gaan doen met de release? Nu nog goed moment om gewenst team te kopen voordat prijzen gaan knallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 23-05 19:09
Ondanks mijn voornemen om het dit jaar niet te halen heb ik het zojuist toch maar gedaan hoor. Heb Fifa 20 alleen vanaf kerst 2019 niet meer aangeraakt, begon nu toch wel weer te kriebelen.

Voornaamste irritatie was dat de SBC's/doelstellingen wat je in online-wedstrijden moest doen (vaak in rivals) werden gedaan door spelers die normaal in divisie 3-2-1 zitten ineens naar divisie 6-7-8-9-10 gingen om zo maar sneller die SBC of doelstellingen te kunnen voltooien. Hopelijk is dat dit jaar veel minder, maar wellicht is dat de wens van de vader van de gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Mensen die coop willen doen om zo de objecten te halen?
Je kan mij toevoegen: IKS_35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

iksander schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:33:
Mensen die coop willen doen om zo de objecten te halen?
Je kan mij toevoegen: IKS_35
Wellicht handig om te vermelden welke console? Ik kan tussen 14:00 en 15:00 wel een paar potjes doen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
FraxleNL schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:41:
[...]

Wellicht handig om te vermelden welke console? Ik kan tussen 14:00 en 15:00 wel een paar potjes doen op de PS4.
Op de PS4😅
Inderdaad handig om dat even te vermelden.
Dat is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Ronwiel schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:57:
Wat denken jullie dat de prijzen gaan doen met de release? Nu nog goed moment om gewenst team te kopen voordat prijzen gaan knallen?
Ook erg aan het twijfelen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YookSpook
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23-10-2020
Niemand in België dat het volledige spel al ergens gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillyboy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-06 23:10
Iemand die coop wilt spelen op ps4?
Wil die eary access objective clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Gillyboy schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:55:
Iemand die coop wilt spelen op ps4?
Wil die eary access objective clearen :)
Wat is je nickname? Ik moet er nog eentje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat mij opvalt is dat bij deze versie als ik in Rivals een tegenstander zoek (ps4) hij vaak heel lang op laden blijft staan ,,duurt lang en dan dat de tegenstander het spel verlaten heeft. het lijkt wel of ik iedere keer drie keer moet proberen voordat ik een tegenstander heb. bij fifa20 had ik dat bijna niet.

Ook heb ik al een aantal keren een crash gehad waarbij ik volledig uit het spel wordt gegooit. het lijkt iedere keer te gebeuren wanneer ik een speler op de transfermarkt koop. wanneer ik weer opstart is er niks aan de hand en staat de speler gewoon in mijn club. niks aan de hand dus maar wel lastig.

meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
iksander schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Op de PS4😅
Inderdaad handig om dat even te vermelden.
Dat is prima!
Ik moet ze ook nog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
ZodiacBomber schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:18:
Wat mij opvalt is dat bij deze versie als ik in Rivals een tegenstander zoek (ps4) hij vaak heel lang op laden blijft staan ,,duurt lang en dan dat de tegenstander het spel verlaten heeft. het lijkt wel of ik iedere keer drie keer moet proberen voordat ik een tegenstander heb. bij fifa20 had ik dat bijna niet.

Ook heb ik al een aantal keren een crash gehad waarbij ik volledig uit het spel wordt gegooit. het lijkt iedere keer te gebeuren wanneer ik een speler op de transfermarkt koop. wanneer ik weer opstart is er niks aan de hand en staat de speler gewoon in mijn club. niks aan de hand dus maar wel lastig.

meer mensen last van?
Helaas dit probleem ook. Maar dit gezeik had ik ook al in fifa 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:12
Vandaag even in de webapp gekeken, maar klopt het dat je eigenlijk alleen maar onderhandelbare spelers krijgt zolang je het spel niet kan spelen?

Ik kan mij herinneren dat in 2018 i.i.g. nog gewoon spelers kreeg die ik kon verkopen. Ik had toen zonder de game en zonder wat te hoeven kopen al een aardig fraai team op de release dag voor iemand die er geen geld aan uitgaf naast de game.

Hmmm, ik kan de transfermarkt niet eens op. Ik moet blijven spelen met de vorige game om toegang te verdienen, maar ja FIFA 20 was zo slecht dat ik na vier potjes ermee gestopt ben.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 07-10-2020 15:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:59
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 19:49
Jumpman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:36:
Vandaag even in de webapp gekeken, maar klopt het dat je eigenlijk alleen maar onderhandelbare spelers krijgt zolang je het spel niet kan spelen?

Ik kan mij herinneren dat in 2018 i.i.g. nog gewoon spelers kreeg die ik kon verkopen. Ik had toen zonder de game en zonder wat te hoeven kopen al een aardig fraai team op de release dag voor iemand die er geen geld aan uitgaf naast de game.

Hmmm, ik kan de transfermarkt niet eens op. Ik moet blijven spelen met de vorige game om toegang te verdienen, maar ja FIFA 20 was zo slecht dat ik na vier potjes ermee gestopt ben.
Nee, dat klopt niet. Genoeg SBC's waar je prima verhandelbare pakketjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Saekerhett schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Nee, dat klopt niet. Genoeg SBC's waar je prima verhandelbare pakketjes krijgt.
2 dingen:
1: Je krijgt niet de basis (foundation) missies te zien in de web app en telefoon. Alleen op de console, pc.
2: Je krijgt wel al je startsquad in de app die je kiest obv een land etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb alles gedaan wat ik kon doen in de webapp, maar geen enkele verhandelbare speler, zelfs verbruiksitems zijn niet te verhandelen. Je kan volgens mij dus niet starten voor de release met een team maken d.m.v. verkoop en koop, zonder ook maar ergens geld aan EA uit te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 07-10-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Waren de spelers uit de loyaliteits- pakketjes niet verhandelbaar? Als jij die niet hebt heb je ook geen verhandelbare spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:50
jsper schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:12:
Waren de spelers uit de loyaliteits- pakketjes niet verhandelbaar? Als jij die niet hebt heb je ook geen verhandelbare spelers.
Dat ja, je loyalty packs waren wel verhandelbaar. Maar waarschijnlijk heeft @Jumpman niet genoeg FIFA 20 gespeeld om in aanmerking te komen voor de loyalty packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 16:21
YookSpook schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:37:
Niemand in België dat het volledige spel al ergens gekocht heeft?
speel hem nu al een dag of twee via ea play pro

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Jumpman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:09:
Ik heb alles gedaan wat ik kon doen in de webapp, maar geen enkele verhandelbare speler, zelfs verbruiksitems zijn niet te verhandelen. Je kan volgens mij dus niet starten voor de release met een team maken d.m.v. verkoop en koop, zonder ook maar ergens geld aan EA uit te geven.
Spel nog niet eens gekocht en heb bijna 300k gehandeld. De reden dat je alleen untradeable packs hebt / niet op de markt kunt is omdat je niet na een bepaalde datum nog FIFA 20 gespeeld hebt. Dit is elk jaar een criteria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
jsper schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:12:
chengbondkwok schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:17:
[...]

Dat ja, je loyalty packs waren wel verhandelbaar. Maar waarschijnlijk heeft @Jumpman niet genoeg FIFA 20 gespeeld om in aanmerking te komen voor de loyalty packs.
Ik heb twee loyaliteits pakketjes ontvangen, maar deze kaartjes zijn niet verhandelbaar.
Gurbuh schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Spel nog niet eens gekocht en heb bijna 300k gehandeld. De reden dat je alleen untradeable packs hebt / niet op de markt kunt is omdat je niet na een bepaalde datum nog FIFA 20 gespeeld hebt. Dit is elk jaar een criteria.
Twee of anderhalve maand geleden nog gespeeld.

Ik zal FIFA 20 zo eens even spelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Jumpman op 07-10-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Jumpman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:57:
[...]

[...]

Ik heb twee loyaliteits pakketjes ontvangen, maar deze kaartjes zijn niet verhandelbaar.
Ik had er vier, en die waren allemaal verhandelbaar. Dus wellicht dat je onder een threshold zat en je dit kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
chengbondkwok schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:59:
[...]

Ik had er vier, en die waren allemaal verhandelbaar. Dus wellicht dat je onder een threshold zat en je dit kreeg?
Ja, dat zou kunnen. Ik ga zo nog even FIFA 20 spelen en kijken wat er gebeurt.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 07-10-2020 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Jumpman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Ik ga zo nog even FIFA 20 spelen en kijken wat er gebeurt.
Dat gaat je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Jumpman schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Ja, dat zou kunnen. Ik ga zo nog even FIFA 20 spelen en kijken wat er gebeurt.
Dat is al te laat. Het meetmoment is al voorbij, en de packs zijn al geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 11:42
Vestendrie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:06:
Ondanks mijn voornemen om het dit jaar niet te halen heb ik het zojuist toch maar gedaan hoor. Heb Fifa 20 alleen vanaf kerst 2019 niet meer aangeraakt, begon nu toch wel weer te kriebelen.

Voornaamste irritatie was dat de SBC's/doelstellingen wat je in online-wedstrijden moest doen (vaak in rivals) werden gedaan door spelers die normaal in divisie 3-2-1 zitten ineens naar divisie 6-7-8-9-10 gingen om zo maar sneller die SBC of doelstellingen te kunnen voltooien. Hopelijk is dat dit jaar veel minder, maar wellicht is dat de wens van de vader van de gedachte.
Eens, mega storend is dat. Denk alleen dat dat niet minder gaat zijn...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
chengbondkwok schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Dat is al te laat. Het meetmoment is al voorbij, en de packs zijn al geclaimed.
De WebApp zegt dat ik FIFA 20 moet gaan spelen om transfermarket te unlocken. Ik ga dat nog proberen en anders pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verdedigen gaat me redelijk goed af. Het is een kwestie van vooruitdenken, kansberekening en timing. Niet te snel happen, en resoluut ingrijpen wanneer je met hoge mate van waarschijnlijkheid weet wat de tegenstander gaat doen.

Aanvallen vind ik lastiger, ik kan geen hocus pocus skillmoves. Het nieuwe 1-2tje kan ik ook nog niet. Desondanks won ik 3 van de 3 potjes in division rivals (ps4) met een bescheiden team: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CoFIhmapDaHOaFDLWJLyf1sQGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nd5AIxDsUQe9Jrbi2b3nG8pK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Beste vooruitgang vooralsnog vind ik dat je geen fitnesskaartjes meer nodig hebt. Speelde altijd met 1 team dus ik was over 5 maanden speeltijd gezien al gauw 200 a 300k aan fitnesskaartjes kwijt.

Kan straks toch net het verschil maken tussen wel die ene icon halen dit jaar en voorgaande edities niet (Cruijf)

Oh en ben yedder is weer enorm OP dit jaar, pff.

[ Voor 7% gewijzigd door Vestendrie op 07-10-2020 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Vestendrie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:54:
Beste vooruitgang vooralsnog vind ik dat je geen fitnesskaartjes meer nodig hebt. Speelde altijd met 1 team dus ik was over 5 maanden speeltijd gezien al gauw 200 a 300k aan fitnesskaartjes kwijt.

Kan straks toch net het verschil maken tussen wel die ene icon halen dit jaar en voorgaande edities niet (Cruijf)

Oh en ben yedder is weer enorm OP dit jaar, pff.
Gelukkig ben ik die klote Ketser nog niet tegen gekomen dit jaar. Zal vast wel erger worden nu hij in packs zit i.p.v. zijn IF.

Met de Landen / Competities SBC's bezig, komt er mooi even Lenglet uitlopen weer mooi 100k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6x1oA4ihTLZrOZ3wgJdoGwmEgXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMaIWI14xzTcGHeR3k3EqPC7.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team tot nu toe. Maar ik wel een andere spits Dembele heet die volgens mij, die mist teveel. Yedder is niet mogelijk wie dan wel? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Nu online
Vandaag heb ik een stuk meer moeite om te winnen. Je merkt dat speler beter leren verdedigen . Ik heb wel elk potje enorm veel moeite tegen mbappe en warner die walsen echt dwars door mijn verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 21:07
fijn dat de softlaunch er voor zorgt dat de input delay terug is. Het lijkt wel een compleet ander spel dan tijdens de trial. Je zou verwachten dat ze eventjes de server capaciteit zouden opschalen in't begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Speelde ff sb zit een bug als dat je op je eigen helft gaat staan en je niet aangevallen wordt er nog steeds in.. Fifa 20.1 hadden ze het beter kunnen noemen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 21:07
Wii4all schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:06:
Speelde ff sb zit een bug als dat je op je eigen helft gaat staan en je niet aangevallen wordt er nog steeds in.. Fifa 20.1 hadden ze het beter kunnen noemen
Dit is sowieso FIFA 20 met een upgrade, EA doet namelijk elke 2 jaar een nieuwe versie en het jaar er tussen in een kleinere "update"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:08:
[...]

Dit is sowieso FIFA 20 met een upgrade, EA doet namelijk elke 2 jaar een nieuwe versie en het jaar er tussen in een kleinere "update"
Ze moeten natuurlijk ook met de ps5 versie komen dit jaar

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hebben meer mensen last van het opzoeken van een tegenstander online? Krijg minstens drie keer voorafgaand een wedstrijd dat je eerst moet laden en dat de verbinding met de tegenstander is verbroken binnen 3 seconden ofzo. Behoorlijk storend, zeker omdat het in fifa 20 niet zo was.

Delay blijft een knelpunt in Fifa 21 helaas. Maar daar heb ik mezelf voorgenomen er niet meer door te laten irriteren.

Gameplay is sowieso een stuk trager en daardoor realistischer. Wedstrijden met tennis-uitslagen zijn er helaas ook nog steeds, maargoed het blijft een spel en scoren is het leukste wat er is.

Inclusief die kinderziektes die met toekomstige patches weggehaald kunnen worden geef ik de gameplay een 7. Alles wat eromheen zit in Fut zoals stadion en nieuwe menu-layout is een leuke toevoeging, maar verbetert mijn spelervaring niet zo zeer. Spel is eigenlijk 1 dag uit natuurlijk dus ben benieuwd wat er nog gaat komen.

Hopelijk niet zo belachelijk veel promo's waardoor je eind december al een team kon hebben met allemaal speciale kaartjes die onverhandelbaar waren en een upgrade waren ten opzichte van hun normale kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Vestendrie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:12:
Hebben meer mensen last van het opzoeken van een tegenstander online? Krijg minstens drie keer voorafgaand een wedstrijd dat je eerst moet laden en dat de verbinding met de tegenstander is verbroken binnen 3 seconden ofzo. Behoorlijk storend, zeker omdat het in fifa 20 niet zo was.
Dat heb ik al vanaf fifa 20 en nu nog steeds helaas. Volgens mij kwam kk het tegen vanaf de laatste fifa 20 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
wanneer komen die transferkaarten uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rivals lukt mij ook niet continue de melding de verbinding is verbroken dat zal wat worden als de rest van de wereld online gaat vrijdag

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:17:

Dit is mijn team tot nu toe. Maar ik wel een andere spits Dembele heet die volgens mij, die mist teveel. Yedder is niet mogelijk wie dan wel? Iemand tips?
Hwang hee Chan misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
goosche schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:44:
wanneer komen die transferkaarten uit?
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
_Uploader_ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:47:
[...]

Hwang hee Chan misschien een optie?
die heb ik al die is ook brak, Guys nooit league 1 teams maken its ..... :F ik ga alles verkopen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Wii4all schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:46:
Rivals lukt mij ook niet continue de melding de verbinding is verbroken dat zal wat worden als de rest van de wereld online gaat vrijdag
Hier lukt het nu in 1 keer.
Pagina: 1 ... 7 ... 158 Laatste