Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:33
Heeft er iemand hier zich al geplaatst voor division rivals op basis van zijn/haar 30 squad battles matches? In welke divisie ben je beland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
FidoDido schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:29:
Waanzin doe de volgende advanced SBC, pack ik Mbappe, wilde FIFA niet kopen maar EA wil dat ik dat dus wel doe :p ga nu serieus twijfelen haha nog nooit in 2 dagen zulke packluck gehad.

Uit de 2 advanced SBC pack ik dus Mbappe, Lewandowski, Alex Sandro, marquinhos, wijnaldum, Pepe, nacho Fernandez, alderwereild
Damn, ik heb ze ook gedaan en mijn beste was Coutinho (wel 18k). En jij hebt het spel niet eens, haha.

Ik heb al wel een heel leuk Bundesliga elftal, maar zal nu een tijdje sparen zijn tot Lewandowski in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:10
DennisCle schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:36:
[...]

Damn, ik heb ze ook gedaan en mijn beste was Coutinho (wel 18k). En jij hebt het spel niet eens, haha.

Ik heb al wel een heel leuk Bundesliga elftal, maar zal nu een tijdje sparen zijn tot Lewandowski in beeld komt.
Alsof ze het ook weten hè, speel het jaren elke keer flut aan begin vooral met packs en nu besluit ik niet te kopen trek je dit eruit.
Maar Mbappe als first owner wel uniek nog ff nachtje slapen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42
Mesque schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:37:
Ik gebruik nu 4-4-2 (2) en vind dat vooralsnog het fijnst van wat ik heb geprobeerd vanwege de vele looplijnen en opties in de aanval, zonder dat mijn verdediging centraal achterin helemaal open ligt. Om en nabij met de volgende instructies:

- CDMs: cover center, één van de twee (verratti) op stay-back in attack
- RM + LM (Fati + di maria): get in behind
- STL (mbappe): Drift wide, get in behind, stay forward
- STR (griezmann): Get in behind

[...]

Semedo zou ik sowieso houden, gaat nog wel flink omhoog voorafgaand aan de eerste WL schat ik in.
Hier ook 442-2, maar ben vooral nog een beetje aan testen/proberen.
Neilsguides had een filmpje online staan met een paar pre-sets waar ik simpelweg 1-3 potjes steeds mee heb gespeeld om te experimenteren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Mooi dat we weer zijn begonnen aan een nieuw jaar fut!

Ben begonnen met een bescheiden bundesliga team op te zetten, en pack ik CR7 👌
Weet niet echt wat te doen, houden en lekker spelen of hem straks verkopen.
Hij speelt in ieder geval geweldig maar dat mag ook wel 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 03-06 22:28
Hoe speel ik die friendly 3 landen krijg iedere x een kruisje dat niet goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:29
3 landen in je team zo moeilijk is dat niet toch. Dat zegt ie ook nog als je niet gelijk doorklikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:18
Kwam net pas achter de SBC om overbodige gouden spelers in te ruilen voor "zeldzame" spelers.
Veel keer gedaan, en beste wat er uit kwam was Gabriel Jesus. Ben benieuwd hoe die speelt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
Gister met het nieuws van Noa Lang 30 op de kop getikt voor 800. Kijken wat dat doet als iets langere investering.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Beavbusi schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:06:
3 landen in je team zo moeilijk is dat niet toch. Dat zegt ie ook nog als je niet gelijk doorklikt
Blijkbaar wel want lukt niet, of moeten de wissels ook uit die 3 landen zijn?
En maakt niet uit, in welke com ze spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
Markvd1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:16:
[...]

Blijkbaar wel want lukt niet, of moeten de wissels ook uit die 3 landen zijn?
En maakt niet uit, in welke com ze spelen?
Ook je wissels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-05 13:35
Fenkie de Jong gepackt, nu verkopen voor 95K of nog even wachten tot het spel uit is?
Zou het kaartje nog stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Kidjuh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:15:
Gister met het nieuws van Noa Lang 30 op de kop getikt voor 800. Kijken wat dat doet als iets langere investering.
Zonde van de ruimte :P Gaat misschien wel wat omhoog straks mits er een SBC komt ofzo maar voor die coins/ruimte had je al wat korte termijn dingetjes kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Gurbuh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

Zonde van de ruimte :P Gaat misschien wel wat omhoog straks mits er een SBC komt ofzo maar voor die coins/ruimte had je al wat korte termijn dingetjes kunnen doen.
Geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:56
Voor diegene die het interesseert, Lucas Moura is vrij gemakkelijk te snipen. Binnen 1 minuut heb ik hem kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-05 22:34
Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

tuurlijk, mits vooraf ff de helft van de packs via een tikkie ?
Nee jij hoeft er niet voor te betalen hoor :+

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Augy schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ik heb hem binnen! Erg blij mee
https://www.futbin.com/21/squad/249942
Uiteraard alles op 10 Chem. Benieuwd hoe sissoko en Allan het samen gaat doen. De coins voor sissoko zijn het iig dubbel en dwars waard en mocht Allan niet bevallen heb ik Matuidi nog achter de hand.

Verassing van de week is toch wel Taison, geweldige loopacties!
zijn je 2 CB niet veel te traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Vince23 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:30:
Heeft er iemand hier zich al geplaatst voor division rivals op basis van zijn/haar 30 squad battles matches? In welke divisie ben je beland?
Plaatsen kan niet via SB denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Marmo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:10:
Fenkie de Jong gepackt, nu verkopen voor 95K of nog even wachten tot het spel uit is?
Zou het kaartje nog stijgen?
houden imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-05 13:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
kampers schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:15:
[...]

Plaatsen kan niet via SB denk ik.
Jawel, is een nieuwe feature dit jaar. Staat op de volgende link onder het kopje FUT 21 Squad Battles.
https://www.dexerto.com/f...-system-revealed-1404102/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:13
Deze hoort niet in dit topic, maar er is nog geen algemeen topic..
Ik ga Fifa 21 aanschaffen, en ben benieuwd hoe het zit met de carierre mode. Hoe ziet het financiele systeem er uit? Krijgt de club ook inkomsten wanneer het de competitie wint of de champions league? Wat dan weer gedeeltelijk geinvesteerd kan worden?
Spel is natuurlijk nog niet uit.. (los van de early acces en 10 uur free play) maar wellicht kan iets gezegd worden over hoe dit in Fifa 20 zat

[ Voor 18% gewijzigd door SuperCrisz op 05-10-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Dit is m'n team, zojuist kreeg ik uit het pakket voor 100 geplaatste schoten (3 simpele SB potjes): Kimmich 88, Lloris 87 en Acuna 83. Dus kon m'n team aanpakken door Delaney te verkopen en Kimmich erin te gooien. Het centrum lijkt sloom en weinig wendbaar, echter presteren ze prima en hebben ze mij aan 5 overwinningen voor de plaatsingsronde voor Rivals geholpen. Nu 275K op de bank staan + nog zo'n 50K op TL. Daarnaast het bijna volledige 2de team hieronder tradeable.

Nkunku en Wolf gaan er gelijk uit voor Werner en Promes en dan naar 4-4-2 wat mij prima bevalt. Guerreiro gaat er straks wel uit voor Sané maar die zit eerst nog met z'n OTW, Hazard zou ook nog kunnen. Mbabu kreeg ik uit de gouden upgrade (had nog 11 nutteloze losers), echt een gelukje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VvO-2peLsnAgDO4QyGBI3SSLKk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nu9YnsdhEyQnTophDDT8TEC7.png?f=fotoalbum_large

Op Acuna en Lloris zijn deze allemaal tradeable en allemaal gepackt, wacht nog even met de verkoop ervan. Of zeggen jullie bij sommige spelers: nu verkopen! ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2FXcwHwlzNr8CkjIR3RNSUvCPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U1A01CmHjpkUV8yuJkzThiWI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Markuss op 05-10-2020 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:23
kampers schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:12:
[...]

zijn je 2 CB niet veel te traag?
Tot op heden nog geen last van eigenlijk. Beide zijn blijkbaar kwa positie kiezen erg goed Bovendien verdedig ik ook op een kleine afstand waardoor de pace niet heel erg vervelend is. Silva is overigens opvallend snel en wendbaar ingame.

En ja uiteraard kijk ik om me heen voor snellere vervangers. Die zijn de volgende prio!

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 05-10-2020 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Toch maar teruggekrabbeld en de Standard Edition besteld. Vond 85 euro voor één spel (ondanks dat FIFA heel veel uren plezier biedt voor je aanschaf) toch wat aan de hoge kant. Nu voor 80 euro zowel FIFA als Marvel’s Spider Man aangeschaft, die had ik nog niet gespeeld!

Dan tot en met vrijdag maar wat op de Web App kijken en wat SBC’s doen. Heb de Marquee Matchups van deze week kunnen doen maar de Advanced SBC’s duren me veel te lang, dat komt vrijdag wel. Tegelijkertijd wel balen dat ik hier allerlei mensen zie met al enorm goede teams. Ik heb nu 30k te besteden, gok ik 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ik had nog ruim 2 uur over met de proefversie maar kan hem gek genoeg niet meer spelen, meer mensen hier last van? Anders maar wachten tot morgen haha😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 15:43
Toch de SB wedstrijden niet voor niks gedaan. Alderweireld en semedo uit de rewards. Het waren wel gelijk de laatste potjes SB die ik vrijwillig gedaan heb. Wat enorm saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SH-FR schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:18:
Toch maar teruggekrabbeld en de Standard Edition besteld. Vond 85 euro voor één spel (ondanks dat FIFA heel veel uren plezier biedt voor je aanschaf) toch wat aan de hoge kant. Nu voor 80 euro zowel FIFA als Marvel’s Spider Man aangeschaft, die had ik nog niet gespeeld!

Dan tot en met vrijdag maar wat op de Web App kijken en wat SBC’s doen. Heb de Marquee Matchups van deze week kunnen doen maar de Advanced SBC’s duren me veel te lang, dat komt vrijdag wel. Tegelijkertijd wel balen dat ik hier allerlei mensen zie met al enorm goede teams. Ik heb nu 30k te besteden, gok ik 😂
Spiderman is een gaaf spel man!

Overigens staat in mijn MediaMarkt app dat k hem donderdag al geleverd krijg.

Ik wilde de sbc overigens ook doen maar heb alles naar de TL gedaan om Allan mogelijk te maken voordat hij extinct werd. Tot op heden helemaal geen spijt van. Wat een topper op t middenveld zeg

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 05-10-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:26
tukkerterror90 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:22:
Ik had nog ruim 2 uur over met de proefversie maar kan hem gek genoeg niet meer spelen, meer mensen hier last van? Anders maar wachten tot morgen haha😅
Ik ook. Had ook nog 2 uur staan maar werd er zomaar uitgeknikkerd en kan niet meer opstarten

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Valandil schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

Ik ook. Had ook nog 2 uur staan maar werd er zomaar uitgeknikkerd en kan niet meer opstarten
Had ik ook toen het spel net opgestart was werd ik er zomaar uitgegooid.
Wel vreemd kan nu dus pas over 5 uur spelen maar daar heb ik vandaag niks meer aan haha🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 10:18
FidoDido schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:29:
Waanzin doe de volgende advanced SBC, pack ik Mbappe, wilde FIFA niet kopen maar EA wil dat ik dat dus wel doe :p ga nu serieus twijfelen haha nog nooit in 2 dagen zulke packluck gehad.

Uit de 2 advanced SBC pack ik dus Mbappe, Lewandowski, Alex Sandro, marquinhos, wijnaldum, Pepe, nacho Fernandez, alderwereild
Lekker man! Ik kan je aanraden het spel toch maar te kopen haha, met Mbappé spelen voelt tegen de gemiddelde verdediging die je nu nog tegen krijgt echt als een cheat.

Meest verbaasd ben ik vooralsnog over Verratti, is vrij goedkoop en kan hem absoluut aanraden. Voelt bij lange na niet zo traag als zijn kaart eruit ziet, zit overal tussen en is enorm wendbaar en technisch.

--

Zie zojuist een nieuwe SBC voor Tonali OTW. Vrij goedkoop en imo wel de moeite waard voor het geval we ooit weer SBCs krijgen met een OTW speler als requirement.
----> NVM.. is kennelijk een loan.

[ Voor 10% gewijzigd door Mesque op 05-10-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Vince23 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:25:
[...]

Jawel, is een nieuwe feature dit jaar. Staat op de volgende link onder het kopje FUT 21 Squad Battles.
https://www.dexerto.com/f...-system-revealed-1404102/
Je bedoeld wrs punten verdienen enz, niet de plaatsing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
kampers schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:21:
[...]

Je bedoeld wrs punten verdienen enz, niet de plaatsing?
Plaatsing ook, dit kwam ook een paarmaals langs op reddit

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:22
Maar even de tonali sbc gedaan. Gratis kunnen doen en misschien krijgt hij wel snel een if :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Traeces schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:40:
Maar even de tonali sbc gedaan. Gratis kunnen doen en misschien krijgt hij wel snel een if :)
Beetje zonde voor een leenspeler toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:40:
zal ik zo ook even doen, zijn league sbc kaartje speelde wel lekker vorig jaar

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Is een fout in de webapp. Is geen leenspeler maar gewoon een otw kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-05 08:51
Valandil schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

Ik hetzelfde verhaal. Lekker bijdehand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb het spel nu voor de Xbox gehaald en gespeeld .

- Totaal geen update voor mij tov fifa 2020
- Slechte graphics , echt 2010 , ik heb het gevoel dat fifa 2020 er beter uitzag
- Mijn Xdoos wil dus geen connectie maken en houden met de ea servers , dus ik heb FUT maar opgegeven.

Ik heb het spel ook effe op de pc geinstalleerd en daar ziet het er idd een stuk beter uit . Maar nee, ik kan nu niet echt zeggen dat ik veel leuke dingen gevonden heb.
Spijt dat ik hem gekocht heb.

Wat is er nieuw tov van fifa 2020. Behalve in FUT de stadium aanpassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 15:36
038Zwolle schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Tonali is geen leenspeler, wel een untradable ones to watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:10
Mesque schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:10:
[...]

Lekker man! Ik kan je aanraden het spel toch maar te kopen haha, met Mbappé spelen voelt tegen de gemiddelde verdediging die je nu nog tegen krijgt echt als een cheat.

Meest verbaasd ben ik vooralsnog over Verratti, is vrij goedkoop en kan hem absoluut aanraden. Voelt bij lange na niet zo traag als zijn kaart eruit ziet, zit overal tussen en is enorm wendbaar en technisch.

--

Zie zojuist een nieuwe SBC voor Tonali OTW. Vrij goedkoop en imo wel de moeite waard voor het geval we ooit weer SBCs krijgen met een OTW speler als requirement.
----> NVM.. is kennelijk een loan.
Voor de grap potje rivals gedaan en dat klopt inderdaad, niet normaal die zit echt op de brommer haha.

https://www.futbin.com//21/squad/562876
Even dit team samengesteld de dure jongens zijn mijn pack pulls, nog steeds niet gekocht :P net nog wat spellen op marktplaats gezet als die verkopen dan komt fifa heb ik mij voorgenomen :+ moet er wel iets tegenover zetten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:03
M'n 10 uur speeltijd van de pre-order zit erop. Mijn team voor de komende weken staat al. De rest van m'n coins ga ik wat mee handelen en misschien een paar supersubs kopen. Zo ziet het team eruit:

https://www.futbin.com/21/squad/583129

En ingame switch ik naar dit:

https://www.futbin.com/21/squad/583137

Heb nog Joao Felix gepacked, maar ga hem pas verkopen als de pricerange wordt aangepast, en ga hem tot dan als supersub testen en als hij goed bevalt, hou ik hem. Ook de Tonali SBC gedaan, heel goedkoop en als hij een upgrade krijgt kan hij Vidal vervangen.

Eerste indruk van Fifa 21 is best prima, alleen lijkt het erop alsof pace nog belangrijker is dan vorige Fifa. Ik vrees dat eerste WL een hel gaat worden met drop back, 1 depth tegenstanders die puur op de counter spelen. Gelukkig heb ik 2 relatief snelle CB's, beiden met Shadow chemstyle, hopelijk kunnen die wat counters onschadelijk maken.

Moet ook nog aan een paar nieuwe dingen wennen, bijv. de nieuwe dragback knoppen combinatie. Het is inmiddels zo'n automatisme, lastig om over te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 11:13
Kan je de 10 uur gratis via EA play uiteindelijk omzetten naar gebruik via de disc? Of moet je dan echt de digitale versie kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 20:03
SuperCrisz schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:00:
Kan je de 10 uur gratis via EA play uiteindelijk omzetten naar gebruik via de disc? Of moet je dan echt de digitale versie kopen?
Je kan overstappen

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 23:54
Stronkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:06:

- Slechte graphics , echt 2010 , ik heb het gevoel dat fifa 2020 er beter uitzag
- Mijn Xdoos wil dus geen connectie maken en houden met de ea servers , dus ik heb FUT maar opgegeven.

Ik heb het spel ook effe op de pc geinstalleerd en daar ziet het er idd een stuk beter uit . Maar nee, ik kan nu niet echt zeggen dat ik veel leuke dingen gevonden heb.

beste review ooit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 18:31
Stronkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:06:

Als je fifa 21 eruit ziet als 2010 dan is misschien je TV of Xbox kapot.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Misschien een goede "Nieuwjaars" doel. Laten we met z'n allen wat minder zeuren in dit topic!

En ipv daarvan tips geven hoe jij, je spel hebt verbeterd om de "op" tactieken/spelers te bestrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Aanrader wat ik nu heb is martinez uit de mls, echt een erg fijne spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
5 potjes rivals gedaan.
6-5
5-0
4-4
4-1 en
5-2

Echt bizar hoevaak er gescoord word. Elke kans gaat er in zo'n beetje. Nu alweer spijt want ik moet over een paar uurtjes wel weer werken😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:44
Die plaatsingspotjes gingen me prima af tot m’n verbazing, kwam in div3 terecht. Daarna ben ik wedstrijden lang finaal weggespeeld, nu ik weer bijna in div5 zit (nog net in 4) lukt het ineens weer om te winnen :+

Ik heb de indruk dat mijn vaste systeem uit fifa 20 niet zo lekker werkt in sommige potjes. Maar weer eens experimenten met opstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Krijg je alleen nog maar xp voor objectives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:22
Heb de sbc van Tonali gedaan (companion app) maar hij staat niet in mijn club. Bij de SBC’s staat hij wel als voltooid. Is dit de zoveelste bug in de companion app? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:59
Er stond ook bij dat het een leenspeler zou zijn in de app, dus die bug kan er ook nog wel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 19:38
Ik zoek nog wat mensen om mee coop mee te doen voornamelijk voor xp/objectives op de pc.
mocht je intresse hebben dm me dan even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kleine reminder Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yw2TwfD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:50
Meer mensen last van dat hun squad wijzigingen niet opgeslagen wordt.
Dit issue heb ik ook bij 1 sbc en kan hem niet indienen.
Eergisteravond is dit ontstaan.

Helaas geen play time meer op xbox om het vanuit die hoek te herstellen.
Net via webapp nog geprobeerd zelfde issue, kan ook 1 speler niet op transfer list zetten hierdoor :+
Wachten tot donderdag dan maar...

[ Voor 22% gewijzigd door noodel1988 op 06-10-2020 08:50 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:39

allstarted1

WTRFTS

Gisteren een paar Advanced SBC's gedaan en op zich redelijke pulls: Richarlison, Davinson Sanchez en twee keer Paulinho.

Sanchez verkocht, Paulinho staat ook tweemaal op de markt. Fijn om even wat coins te hebben en Rudiger kan ook als back gehaald worden.

Echter: nog geen Mbappe's, Neymar of Icon gezien :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
allstarted1 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:50:
Gisteren een paar Advanced SBC's gedaan en op zich redelijke pulls: Richarlison, Davinson Sanchez en twee keer Paulinho.

Sanchez verkocht, Paulinho staat ook tweemaal op de markt. Fijn om even wat coins te hebben en Rudiger kan ook als back gehaald worden.

Echter: nog geen Mbappe's, Neymar of Icon gezien :P
Gisteren 12.000 fifa punten en kwam niks uit :z

Ook nog sbc van Tonali gedaan, is dat zo goed kaartje dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 06-10-2020 08:54 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Wat hebben jullie uit de eerste pre-order pakketjes gekregen? Ik heb de champions edition dus ik kreeg er 1 en elk jaar klik ik snel door die dingen want er zit echt nooit iets in....

Dit jaar eerst free pack---> Ferland Mendy 83

Die zal zo'n 100K opbrengen en dat is meer dan al die pakketjes bij elkaar van de voorgaande jaren sinds fifa13 ;)

Aangezien ik met een BPL team speel gaat hij in de verkoop. ik denk dat zijn prijs nog een beetje zal stijgen vandaag. Zit er over te denken om dat Bale terug te kopen en hem met William te wisselen in mijn team. Ik kom Bale best veel tegen online en hij is wel echt goed. Hoop dat hij het in mijn team ook goed gaat doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Vraagje. Ik heb niet veel tijd om te spelen nu, maar zit wel veel tijd achter de pc :)

Wat is nu een effectieve manier om te traden?
Ik heb 3k :)

Is het nu het meest effectief om backs te kopen via de laagste BIN en te verkopen met een iets hogere BIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-05 21:18
Ik wacht voor de zekerheid nog even tot zaterdag tot ik hem annuleer, aangezien ik de normale versie gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Zijn er hier misschien mensen die een antwoord weten op mijn vraag:

Ik stap dit jaar over van Xbox naar Playstation (5).
Als ik nu wat wil via de webapp kom ik standaard weer op mijn Xbox account.

Moet ik nu eerst Fifa 21 spelen op de Playstation voor ik de webapp op kan?
Dat zou dus betekenen dat ik moet wachten tot de PS5 uit is.
Of is er op een andere manier toch te switchen naar een Playstation account? :?

Hoop dat er iemand is die dit toevallig weet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mars18 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

Gisteren 12.000 fifa punten en kwam niks uit :z

Ook nog sbc van Tonali gedaan, is dat zo goed kaartje dan?
Had er 24.000 en het zelfde resultaat. Alleen Sommer als walkout :/ Tonali kan een leuk kaartje worden zodra hij 1 of 2 IF's krijgt :) Soms heb je ook een OTW nodig voor een SBC. Dus voor die prijs zou ik hem niet laten gaan :)

Zie dat de max prijzen voor adama en ake zijn verhoogd. Verwachten jullie dat de prijzen nog gaan stijgen of naar beneden door de lading packs die geopend gaan worden ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartburg
gisteren van de pre order packs IF vardy gepacked.
verkocht voor 250.000 daarvan onder andere Ramos en ter stegen gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
bartburg schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:41:
gisteren van de pre order packs IF vardy gepacked.
verkocht voor 250.000 daarvan onder andere Ramos en ter stegen gekocht.
Goed bezig zeg, ik zag nog geen packs bij de Ultimate Edition.

Ben wel blij dat Partey al in mijn spaanse team zit. Nu die naar Engeland is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Waar kan k hem annuleren? Kan hem niet vinden. Moet dat in de hub op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:44
ZodiacBomber schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:55:
Wat hebben jullie uit de eerste pre-order pakketjes gekregen? Ik heb de champions edition dus ik kreeg er 1 en elk jaar klik ik snel door die dingen want er zit echt nooit iets in....

Die zal zo'n 100K opbrengen en dat is meer dan al die pakketjes bij elkaar van de voorgaande jaren sinds fifa13 ;)

Aangezien ik met een BPL team speel gaat hij in de verkoop. ik denk dat zijn prijs nog een beetje zal stijgen vandaag. Zit er over te denken om dat Bale terug te kopen en hem met William te wisselen in mijn team. Ik kom Bale best veel tegen online en hij is wel echt goed. Hoop dat hij het in mijn team ook goed gaat doen....
Hier Gnabry eruit ook lekker, totaal onverwacht, andere jaren zat er nooit wat in die packs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Mars18 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:17:
[...]

Goed bezig zeg, ik zag nog geen packs bij de Ultimate Edition.

Ben wel blij dat Partey al in mijn spaanse team zit. Nu die naar Engeland is
ja ik ook heb hem gelukkig ook nog op weten te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:28

Ik heb zelf Radja Nainggolan gepackt en Felipe van Atletico.
Ik zie dat de prijzen weer een stuk omlaag zijn gegaan maar voorlopig houdt ik ze nog ready voor de verkoop.

Toevallig had ik in ochtend Radja gekocht maar nu dus mooi dubbel en gelijk loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil

Heb geen pakketje gekregen ondanks de champions edition.
Overigens is die Mendy wel een beest zeg. Heb m al tegenover me gehad. Ongelooflijk sterk en snel.
Lekker op de flanken laten opstomen, zorgt voor veel gevaar. Of verkopen kan ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 06-10-2020 11:07 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Je kan aan de markt duidelijk zien dat er veel pakketten geopend worden, goeie tijd om te gaan snipen. Net Parejo en Pjanic voor 4,1K opgepikt, Sirigu voor 1800 etc.

Het is wel voor de langere termijn, maar wie weet komt er snel al een interessante POTM uit en kan je ze gebruiken. Stijgen gaan ze sowieso met de komst van Icon SBC in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 22:44
Is er ergens een lijst met welke clubs je kan vinden bij publiekszang?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
jordyyyys schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:20:
Is er ergens een lijst met welke clubs je kan vinden bij publiekszang?
ik ben wel benieuwd naar die goal tunes dus als daar ook een lijst van is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Valandil schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Heb geen pakketje gekregen ondanks de champions edition.
Overigens is die Mendy wel een beest zeg. Heb m al tegenover me gehad. Ongelooflijk sterk en snel.
Lekker op de flanken laten opstomen, zorgt voor veel gevaar. Of verkopen kan ook.
bartburg schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:24:
[...]
Die van Real Madrid? Ja die wil ik ook hebben, heb nu Marcelo er staan, maar die is wel minder dan 2 jaar geleden in FIFA :P

ja ik ook heb hem gelukkig ook nog op weten te halen :P
Hij is erg fijn in de cvm rol, had daar eerst De Jong staan. Maar dit is veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
Verwachten jullie dat Adama Traoré nog gaat stijgen richting het weekend? Hij zit nu rond de 20k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik kan helemaal niks meer in de campanion app, zowel listen als sbc.

Trouwens mijn 10 uur opgespeld, was bezig met laatste potje early acces doelstelling. 1 minuut voor tijd, in de laatste wedstrijd die ik moest winnen, gooide hij mee eruit 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Sorry, toch even klagen hoor. Vorige week een maandje EA-play genomen zodat ik de gameplay kon uittesten. Nu een aantal Rivals-wedstrijden verder ben ik eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat het allesbehalve beter is dan bij FIFA 20. Het meest frustrerende is nog dat m'n verdedigers er keer op keer eruit worden gelopen door welke aanvaller dan ook. Snelheid is daardoor echt nog meer OP dan het al was sinds de vorige versies. Verdedigen was al een drama in voorgaande jaren (wedstrijden van 6-4 of 3-5 waren meer regel dan uitzondering), dat is er nu niet beter op geworden.

Nee, voor mij voorlopig nog een nieuwe FIFA. Wellicht dat ik 'm over een paar maanden met een mooie korting alsnog binnenhaal, maar deze game is mij echt geen 60 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
Giel1 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:50:
Sorry, toch even klagen hoor. Vorige week een maandje EA-play genomen zodat ik de gameplay kon uittesten. Nu een aantal Rivals-wedstrijden verder ben ik eigenlijk al tot de conclusie gekomen dat het allesbehalve beter is dan bij FIFA 20. Het meest frustrerende is nog dat m'n verdedigers er keer op keer eruit worden gelopen door welke aanvaller dan ook. Snelheid is daardoor echt nog meer OP dan het al was sinds de vorige versies. Verdedigen was al een drama in voorgaande jaren (wedstrijden van 6-4 of 3-5 waren meer regel dan uitzondering), dat is er nu niet beter op geworden.

Nee, voor mij voorlopig nog een nieuwe FIFA. Wellicht dat ik 'm over een paar maanden met een mooie korting alsnog binnenhaal, maar deze game is mij echt geen 60 euro waard.
Welke verdedigers heb je dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Giel1 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:50:

Deze mening deel ik niet echt.
Oke, ik ben geen pro in FIFA, maar bijvoorbeeld Vogt heeft echt veel ballen afgepakt.
Zijn positionering is echt goed en zijn pace is laag.

Nu zal Pace wel weer de meta worden, wat gek is, want snelle verdedigers zijn schaars en snelle aanvallers zijn er genoeg. Misschien maar je aanvallers achterin zetten? :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Gurbuh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Welke verdedigers heb je dan? :)
Heb laatste wedstrijden gespeeld met Van Aanholt - De Ligt - Aké - Alexander-Arnold. Niet de best mogelijke verdediging, maar ook geen koekenbakkers zou ik toch zo denken :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door Giel1 op 06-10-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Giel1 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

Heb laatste wedstrijden gespeeld met Van Aanholt - De Ligt - Aké - Alexander-Arnold. Niet de best mogelijke verdediging, maar ook geen koekenbakkers zou ik toch zo denken :+ .
Verdedigen is toch gewoon moeilijker geworden in deze FIFA? Het is nog meer handmatig. Dat is toch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
Vind dat inderdaad ook een flinke vooruitgang. De eerste paar potjes was het spel even wennen, maar het voelt wel alsof het nu meer handmatig is dan in FIFA 20 (zowel aanvallen als verdedigen) wat wat mij betreft een vooruitgang is. Geniet ervan zolang het duurt (vooralsnog vind ik het spel elk jaar prima totdat ze gaan patchen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:10
Ik heb gewoon de standaard editie van Fifa 21 gekocht, en kan dus pas vanaf vrijdag spelen. Maar als ik het zo lees heb ik in FUT dan al een achterstand van enkele lichtjaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mesque schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:18:
Vind dat inderdaad ook een flinke vooruitgang. De eerste paar potjes was het spel even wennen, maar het voelt wel alsof het nu meer handmatig is dan in FIFA 20 (zowel aanvallen als verdedigen) wat wat mij betreft een vooruitgang is. Geniet ervan zolang het duurt (vooralsnog vind ik het spel elk jaar prima totdat ze gaan patchen..)
Vind ook echt een verbetering t.o.v. 20. Zal binnenkort wel weer gepatcht worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
MadMoody schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:28:
Ik heb gewoon de standaard editie van Fifa 21 gekocht, en kan dus pas vanaf vrijdag spelen. Maar als ik het zo lees heb ik in FUT dan al een achterstand van enkele lichtjaren...
Je had toch ook gebruik kunnen maken van EA Play + handelen in de Webapp? Zo'n enorme achterstand kan je dan niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Vind ook echt een verbetering t.o.v. 20. Zal binnenkort wel weer gepatcht worden. :+
Verdedigen gaat mij vrij goed af in deze FIFA. Afstand bewaren en timen wanneer je instapt. Gaat nog steeds wel eens mis natuurlijk haha

Overigens vind ik daardoor pace in de verdediging niet het allerbelangrijkste. Met Thiago Silva (verassend snel ingame) en zouma red ik het tot op heden aardig goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Giel1 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

Misschien is je middenveld te aanvallend ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 16:57
Traeces schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:36:
[...]

Ik vind het ook wel een 'verandering' in elk geval. durf nog niet te zeggen of het allemaal beter is. Ik vind in elk geval het aanvallen leuker dan in de vorige fifa. Het voelt alsof je meer opties hebt. Ook tof dat je weer meer met voorzetten kunt scoren. Het verdedigen met middenvelders voelt echter compleet waardeloos aan. Mijn cdm's staan, als ik ze niet geselecteerd heb ongeveer op 5 meter afstand van hun directe tegenstander en lateen daardoor zulke grote gaten vallen. Ik speelde voorheen 4231 maar je kunt nu net zo goed met 433(4) spelen want middenvelders voegen naar mijn idee verdedigend weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Verdedigen gaat mij vrij goed af in deze FIFA. Afstand bewaren en timen wanneer je instapt. Gaat nog steeds wel eens mis natuurlijk haha

Overigens vind ik daardoor pace in de verdediging niet het allerbelangrijkste. Met Thiago Silva (verassend snel ingame) en zouma red ik het tot op heden aardig goed.
Vind wel "eerlijker" soms had ik een voorsprong van 5 meter met b.v. een 94 pace speler en word ik gewoon weer ingehaald met een 80 pace verdediger. Dat heb ik dit jaar nog niet meegemaakt.

Wat jij met Thiago heb, heb ik met Vidal. Vind die totaal niet zo lomp en traag als ik bang voor was :)

Instappen is altijd wel een dingetje geweest, maar als ik nu met Mertens een voorsprong heb ben ik ook gewoon echt weg en niet meer in te halen >:)
Riemer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Ik vind het ook wel een 'verandering' in elk geval. durf nog niet te zeggen of het allemaal beter is. Ik vind in elk geval het aanvallen leuker dan in de vorige fifa. Het voelt alsof je meer opties hebt. Ook tof dat je weer meer met voorzetten kunt scoren. Het verdedigen met middenvelders voelt echter compleet waardeloos aan. Mijn cdm's staan, als ik ze niet geselecteerd heb ongeveer op 5 meter afstand van hun directe tegenstander en lateen daardoor zulke grote gaten vallen. Ik speelde voorheen 4231 maar je kunt nu net zo goed met 433(4) spelen want middenvelders voegen naar mijn idee verdedigend weinig toe.
Welke instructies hebben je CDM's ? Want heb daar zelf geen last van namelijk ? Zeker niet met vidal welke op stay behind staat.

[ Voor 33% gewijzigd door Traeces op 06-10-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik Sissoko en Allan als cdm's heb. Die helpen vaak er goed :)

Overigens ben k wel van plan een verdediger te gaan upgraden naar een snellere variant. Maar eerst weer even sparen enzo :)

Areola prima keepertje tot op heden trouwens al vliegen er wel gekke ballen in zo nu en dan. Wat is jullie ervaring met keepers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Hier Gnabry eruit ook lekker, totaal onverwacht, andere jaren zat er nooit wat in die packs :D
Burki, Emre Can, toch een leuk extraatje in het begin (15-16k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:27
Nou de bezorger is onderweg met mn Champions editie. Hopen dat ‘t snel 16.30 is en dan als een malle naar huis!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-06 06:50
Vorig jaar speelde ik graag FIFA 20 samen met vrienden, alleen heb je dan 2 accounts nodig.
Heb je dit seizoen wederom 2 psn accounts nodig om met een gast te spelen in ultimate team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Ik krijg de hele dag al de volgende foutmelding in de Web App; iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCY8wQVbx7fI-_A6ViBTgFn0uIQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ovui9dImnqd0dNbO69lxPDT2.png?f=user_large

@Augy k heb in de EA Play tijd Courtois gepackt en die doet het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
Damn Gomez van Liverpool is dicht tegen de 100k, voor een 83-rated speler... Zou die prijs niet snel gaan inzakken? Is wel een hele snelle CB maar lijkt me toch echt te hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:50
Kidjuh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:57:
Ik krijg de hele dag al de volgende foutmelding in de Web App; iemand enig idee?

[Afbeelding]

Zelfde issue (zie mijn post ook :) )

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Laatst online: 06-03 13:53
Fifa 21 is nog steeds niet binnen via Bol.com :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
MadMoody schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:28:
Uiteindelijk is het maar maximaal 10uur gameplay dat je achterloopt. En vergeet niet dat de meeste mensen het niet zullen hebben gedaan dus je komt gewoon tegen mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Door placement matches krijg je best veel gold waardoor je vrij snel een aardig team neer kan zetten. Heb nu zelf al Alaba, Gnabry, Coman, Davies bijvoorbeeld.

Overigens is de max prijs van Klostermann verhoogd. Al dagen geprobeerd te snipen toen de max prijs nog 18k was. Staat er nu op voor 27k (max prijs 30k). Echt frustrerend dat ik zijn kaartje een paar keer heb gezien maar niet snel genoeg kon kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Kidjuh schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:57:

[Afbeelding]

Ik had hetzelfde probleem. In mijn geval was dit ontstaan omdat ik tijdens het spelen van een SB door mijn 10 uur was en daardoor het spel onverwachts afsluit. Je moet FUT starten op de PS4/XBOX/PC, afsluiten, en dan zou je weer de Webapp kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
FraxleNL schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. In mijn geval was dit ontstaan omdat ik tijdens het spelen van een SB door mijn 10 uur was en daardoor het spel onverwachts afsluit. Je moet FUT starten op de PS4/XBOX/PC, afsluiten, en dan zou je weer de Webapp kunnen gebruiken.
Ah dat moet het verklaren! Thanks!

Pagina: 1 ... 6 ... 158 Laatste