Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23
dutchgio schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:48:
[...]

Tja FUT is nou eenmaal pay to win.
Packluck kan je misschien een goede speler uit halen, maar geen heel elftal aangezien rewards doorgaans untradable zijn.
Bij degelijk goeie teams zit er gewoon geld in.

Dacht dat ik met een Eredivisie elftal met centraal verdedigendingsduo van Club Brugge al een heel eind was. ;)
89k uit rivals placements helpt natuurlijk ook

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:58
Heb al een redelijk team bij elkaar. Wordt 42121 wijd. Met Eriksson als cam.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=gtf7YKWynUfS6:FFA21PS4

[ Voor 30% gewijzigd door Wulfric92 op 04-10-2020 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wilde het dit jaar echt links laten liggen, alleen als het dan kan kriebelt het toch weer en er is nu niet veel beters.

Dus..... dan maar goed doen en vrijdag beginnen.

Door Rashford te packen gekozen voor BPL team (al vind ik deze niet fijn spelen).

Paar dingen snap ik niet helemaal.

Is het handig om te investeren in die extinct players?
En lees veel over meta players, welke zijn dat en is daarin handelen sowieso handig?
Op zoek naast goede handel, maar valt niet echt mee.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
peeweeherman schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:34:
wanneer is eigenlijk de 1e weekend league?
Uit wat Googlen word ik niet wijzer. Ik hoop de 16e. Vandaag mijn laatste 4uurtjes spelen dus hopelijk kan ik genoeg punten pakken alvast, maar de 9e is alleen bereikbaar voor mensen die early access knallen of Champions edition kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Dit jaar weer besloten FIFA te halen. Ben heel benieuwd hoe het er op de next gen uit gaan zien.

Weet iemand het volgende: ik heb altijd een Xbox gehad en ben vast gestart met de 10 uur proefperiode. Ik ben één van de gelukkigen die een PS5 heeft weten te bestellen. Is mijn FIFA account straks universeel overdraagbaar qua consoles (zou ik wel verwachten, omdat het een EA account is)? Of moet ik straks weer een nieuw team gaan bouwen op de Playstation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Goelan schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:25:
Dit jaar weer besloten FIFA te halen. Ben heel benieuwd hoe het er op de next gen uit gaan zien.

Weet iemand het volgende: ik heb altijd een Xbox gehad en ben vast gestart met de 10 uur proefperiode. Ik ben één van de gelukkigen die een PS5 heeft weten te bestellen. Is mijn FIFA account straks universeel overdraagbaar qua consoles (zou ik wel verwachten, omdat het een EA account is)? Of moet ik straks weer een nieuw team gaan bouwen op de Playstation?
Er is niks bekend over next gen anders dan dat je de game ook op next gen kan spelen, mits digitaal. Verder is je Fifa profiel/FUT team gebonden aan je console, dus je zult opnieuw moeten beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
shoombak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

Er is niks bekend over next gen anders dan dat je de game ook op next gen kan spelen, mits digitaal. Verder is je Fifa profiel/FUT team gebonden aan je console, dus je zult opnieuw moeten beginnen
Ah dat is balen. Ik had de verwachting dat, wanneer ik mijn account bij EA heb, ik deze ook op een ander platform zou kunnen gebruiken. Niets aan te doen...

Edit: had het zelf ook zo kunnen vinden - toch bedankt voor je antwoord @shoombak

FIFA 21 van PS4 naar Xbox Series X of Xbox One naar PS5?
Helaas is het niet mogelijk om te switchen van console team. EA laat weten dat een FIFA 21 next-gen-upgrade alleen mogelijk is als je de game van PlayStation naar PlayStation doet en Xbox naar Xbox.

bron: https://www.xgn.nl/artikel/fifa-21-ps5-xbox-series-x-gratis

[ Voor 30% gewijzigd door Goelan op 04-10-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:08
Kan k EA play weer opzeggen na het downloaden of moet k wachten tot de 10 uur voorbij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
Augy schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:44:
Kan k EA play weer opzeggen na het downloaden of moet k wachten tot de 10 uur voorbij zijn?
Ik zou even wachten tot je 10 uur voorbij zijn of wanneer FIFA uit is en dan annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:21
Op de PS4 heb ik gewoon auto-renew uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Na 10uur cancelen en je geld terugvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-06 10:34

allstarted1

WTRFTS

Inmiddels een uur of vijf erop zitten en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. :) De gameplay is wat minder snel (als in: niet iedere snelle speler lijkt op een Duracell-konijn op steroïden) Kan ook zo aanvoelen omdat niet iedere speler met een TOTY/TOTSSF-ploeg speelt.

Wel vallen de keepers enorm tegen tot nu toe: houdbare schoten gaan er in, lastige schoten worden juist wel tegengehouden en soms lijkt 'ie niet eens van de lijn af te komen/te reageren op input. Er is geen pijl op te trekken, behalve dat je vaak tegendoelpunten krijgt.

Uit de packs al een paar mooie spelers gepakt: Kane (untradeable), en tradeable Henderson plus twee TOTW-spelers. Henderson houd ik nog even aan tot de game live gaat, net als de TOTW-spelers. Op de markt al spelers als Arthur, Tagliafico, Neres en Promes gekocht. Promes is echt een beest, zeker in combinatie met Malen. :9~

De menu's en doelstellingen vind ik persoonlijk wel een zootje. Custom stadions, doelnetten en lijnen /fans/liedjes hadden voor mij ook niet gehoeven. ;w

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
shoombak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:11:
[...]

Na 10uur cancelen en je geld terugvragen.
How dutch :+

@allstarted1
Is het je ook opgevallen dat het menu niet resized op basis van de beschikbare ruimte?
Bijvoorbeeld in het play menu, je gaat naar de laatste optie, vervolgens is de eerste optie niet meer zichtbaar en komt ook niet weer tevoorschijn op de menubalk als je weer helemaal links gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Bossie op 04-10-2020 11:18 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

How dutch :+

@allstarted1
Is het je ook opgevallen dat het menu niet resized op basis van de beschikbare ruimte?
Bijvoorbeeld in het play menu, je gaat naar de laatste optie, vervolgens is de eerste optie niet meer zichtbaar en komt ook niet weer tevoorschijn op de menubalk als je weer helemaal links gaat.
Klopt. Sowieso vond ik de menustructuur van FIFA 20 beter. Doelstellingen zijn nu weer ergens weggestopt. In de nieuwe structuur moet je naar boven/beneden en links/rechts om ergens te komen en vaak zit je dan nog verkeerd ook. :F

Wat wel een hele verbetering is, zijn de voorzetten. Die lijken nu wel vaker aan te komen en doordacht ingespeeld te worden. In de vorige editie vertrok er soms een bal van de voet waarvan je dacht: is het magnetische noorden ineens weggevallen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-06 22:14
Goed nieuws dat de voorzetten verbeterd zijn (in ieder geval volgens de spelers op dit forum) en dat je dus weer eens wat meer hebt aan een Van Basten of Lewandowski. Vorig jaar was die keuze heel beperkt.

Wel bizar om te zien wat voor teams sommigen al hebben zeg. Ik moet nog wel de geavanceerde SBC’s doen maar denk dat ik een team kan gaan maken van zo’n 30 tot 40k. Dat wordt nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emreyildiz
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-10-2020
op bol.com kun je alvast reserveren voor fifa 21. https://www.bol.com/nl/p/fifa-21-ps4/9300000004789587/

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 04-10-2020 13:48 . Reden: referral linkl omgezet naar normale. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niveau van Squad battles is serieus omhoog gaan. Zie truckjes, omhalen, stifjes en serieus goed dribbelen. Zit nu tenminste een beetje uitdaging in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:40:
Niveau van Squad battles is serieus omhoog gaan. Zie truckjes, omhalen, stifjes en serieus goed dribbelen. Zit nu tenminste een beetje uitdaging in :)
Klopt, daarnaast lijkt het ook alsof de teams een beetje aan niveau worden aangepast. Waar ik in FUT 20 twee keer tegen een volledig bronzen team speelde met een chemie van max. 30, speel ik nu telkens tegen ploegen met een 81/84 rating en hogere chem. Je moet nu iets serieuzer nadenken over wat je doet qua moeilijkheid. :)

Op Rivals kom ik alleen weer figuren tegen met het hele trukenarsenaal vanaf de aftrap. Niet echt heel leuk nog. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:40:
Weinig van gemerkt, het is vooral dat ik meermaals de beste NIF kaartjes tegen mijn trage verdedigers heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-07 16:41
Ik had juist het idee dat het om laag gegaan is.
Wij vrij simpel op legendarisch, dat was vorig jaar niet zo volgens mij, zeker niet met een starter teampje.
Ze gaan wel helemaal los met trucjes inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
jongf7 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:31:
Wij vrij simpel op legendarisch, dat was vorig jaar niet zo volgens mij, zeker niet met een starter teampje.
En nog steeds de bekende onstopbare aanval in de 45e en 90e minuut :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 19:36
Net mijn rivals placement matches gespeeld puur voor de coins, verrassend genoeg in divisie 4 terecht gekomen.
Maar wederom die bekend fifa frustratie kwam boven, 2 wins, 2 draws en 1 loss, die draws waren echt tenenkrommend, het voelt echt te veel aan als fifa 20 alleen trager, je kan die tegendoelpunten aan voelen komen te voorspelbaar gewoon.

Heel even had ik nog de twijfel ga ik hem toch kopen maar deze 5 wedstrijden trekken mij toch over de streep wacht maar lekker tot de kerst op een aanbieding in de store :P geen zin meer in die frustratie momenteel :P het spel valt voor mij niet relaxed te spelen ten opzichte van andere games online ieder geval, en voor alleen handelen en paar potjes sqb vind ik 60 euro te duur aangezien het gewoon fifa 20.1 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Spel nog niet binnen maar voor de mensen die het al spelen, is het koppen uit voorzetten nu wel meer mogelijk of lijkt dat nog steeds hetzelfde te zijn?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Koning-Admiraal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:47:
Spel nog niet binnen maar voor de mensen die het al spelen, is het koppen uit voorzetten nu wel meer mogelijk of lijkt dat nog steeds hetzelfde te zijn?
ik heb nog geen enkele kopbal gescoord. maar ik speel ook nooit echt op de voorzet. maar steek er af en toe wel is een tussen.

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Klopt, daarnaast lijkt het ook alsof de teams een beetje aan niveau worden aangepast. Waar ik in FUT 20 twee keer tegen een volledig bronzen team speelde met een chemie van max. 30, speel ik nu telkens tegen ploegen met een 81/84 rating en hogere chem. Je moet nu iets serieuzer nadenken over wat je doet qua moeilijkheid. :)

Op Rivals kom ik alleen weer figuren tegen met het hele trukenarsenaal vanaf de aftrap. Niet echt heel leuk nog. :|
Speelde net legendarisch tegen een low rated team kwam 3-0 voor. Kwam ineens r9 en vierra er in xD volgens mij kreeg dat team een performance boost kon er niks tegen doen ineens 3-2 binnen 5 min. Uiteindeljk wel met 5-2 gewonnen maar wtf was dat ineens haha.
Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:53:
[...]

Weinig van gemerkt, het is vooral dat ik meermaals de beste NIF kaartjes tegen mijn trage verdedigers heb staan.
Je hebt indd we een mega traag cv duo. Kan je niet beter een wat sneller cv naast een trage zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
jongf7 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:31:
Ik heb het gevoel als je Co-Op speelt dat je een boost krijgt in SB. Wij winnen tegen de kneusjes op Ultimate, al de rest spelen we op Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Wulfric92 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 01:10:
Heb al een redelijk team bij elkaar. Wordt 42121 wijd. Met Eriksson als cam.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=gtf7YKWynUfS6:FFA21PS4
Je RB is imo wel VEEEEL te traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
DennisCle schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:18:
[...]

Uit wat Googlen word ik niet wijzer. Ik hoop de 16e. Vandaag mijn laatste 4uurtjes spelen dus hopelijk kan ik genoeg punten pakken alvast, maar de 9e is alleen bereikbaar voor mensen die early access knallen of Champions edition kopen.
is volgens mij ook nog niet bekend maar is volgens mij meestal 2e weekend na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
WHAT Icon in a Pack? Beste Pull na de match highlights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al met koulibaly gespeeld dit jaar ? Kan hem kopen wanneer ik manolas verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:19:
[...]

Speelde net legendarisch tegen een low rated team kwam 3-0 voor. Kwam ineens r9 en vierra er in xD volgens mij kreeg dat team een performance boost kon er niks tegen doen ineens 3-2 binnen 5 min. Uiteindeljk wel met 5-2 gewonnen maar wtf was dat ineens haha.
Die ben ik gelukkig nog niet tegengekomen - wel een team met Messi, Suarez en de halve selectie van Bayern. Gelukkig met 1-0 kunnen houden. Manolas (packed unt.) en Bonucci hielden het aardig dicht. Malcuit heeft me ook goed verrast. Moet alleen op LB nog iets anders voor Ghoulam. Alex Sandro is zo'n beetje de enige optie op dit moment uit de Serie A...

Bizar trouwens dat de vijf beste spelers uit de Eredivisie (qua rating) allemaal van Ajax zijn. Denk wel dat ik Robben erbij ga halen. Just for the fun of it - kan niet vaker geblesseerd zijn dan Ramsey (nu al 2x uitgevallen in de eerste helft) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:07
Als ik ea play dus download kan ik via daar fifa 21 downloaden en 10 uur spelen?
Is het dan dat die 10 uur Erop staat of kan ik letterlijk 10 uur lang spelen das nog al een verschil namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:25:
Als ik ea play dus download kan ik via daar fifa 21 downloaden en 10 uur spelen?
Is het dan dat die 10 uur Erop staat of kan ik letterlijk 10 uur lang spelen das nog al een verschil namelijk
effectieve speeltijd, dus de game wel helemaal afsluiten als je ff een pauze neemt etc.
als je vervolgens de game weer start, krijg je een melding met hoeveel speeltijd je nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@Markvd1984 je kan de game 10 uur actief hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:28:
[...]

effectieve speeltijd, dus de game wel helemaal afsluiten als je ff een pauze neemt etc.
als je vervolgens de game weer start, krijg je een melding met hoeveel speeltijd je nog hebt.
@Bossie thnx voor je uitleg dan ga ik hem zo downloaden even 2 uurtjes spelen dan en morgen weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 11:36
Mijn starterteam voor nu, na een kleine 20,- aan packs veel spelers maar weinig bruikbaars, toen hybrid nations en leagues gedaan. Jesus en Carvajal gepacked. Vervolgens division rivals placement coins gevangen! En uit Marque matchup Griezman gepacked!

SBCs zijn echt aan te raden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YWDbfvi-alT_c-Fzvp760ImWKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mwXs6KVLSvPuWhl5W9VZiCCN.jpg?f=fotoalbum_large

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:07
Iemand die met een Serie A team speelt met Immobile of Martinez? Als spits ben benieuwd naar jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vandaag even aan het grinden geweest door op professioneel squad battles te spelen. Ben inmiddels Goud 1 en er helemaal klaar mee. Heb wel 100 geplaatste schoten gemaakt, maar helaas niet al teveel soeps uit de rare player pack. Vanavond maar eens zorgen dat ik de 2000 champions punten haal.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mir64za schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:12:
Iemand die met een Serie A team speelt met Immobile of Martinez? Als spits ben benieuwd naar jullie mening.
Kan je daar niet mee helpen. Maar als je de Coins heb Mertens is echt geweldig :)
allstarted1 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:59:
[...]

Die ben ik gelukkig nog niet tegengekomen - wel een team met Messi, Suarez en de halve selectie van Bayern. Gelukkig met 1-0 kunnen houden. Manolas (packed unt.) en Bonucci hielden het aardig dicht. Malcuit heeft me ook goed verrast. Moet alleen op LB nog iets anders voor Ghoulam. Alex Sandro is zo'n beetje de enige optie op dit moment uit de Serie A...

Bizar trouwens dat de vijf beste spelers uit de Eredivisie (qua rating) allemaal van Ajax zijn. Denk wel dat ik Robben erbij ga halen. Just for the fun of it - kan niet vaker geblesseerd zijn dan Ramsey (nu al 2x uitgevallen in de eerste helft) :+
Sandro is wel een lekkere speler in deze fase van de game. Zou gewoon malcuit houden heb cuadrado dat is echt niet veel speciaals.

Ben bang dat ik daarvoor een icon moet gaan kopen. Backs en cvm zijn niet geweldig in de serie a.

[ Voor 61% gewijzigd door Traeces op 04-10-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-07 00:04
Heb ongeveer 90k en wil beginnen met een Nederlands team, ben tot het volgende gekomen:

https://www.futbin.com//21/squad/419645

Heeft iemand suggesties/verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:17:
[...]

Kan je daar niet mee helpen. Maar als je de Coins heb Mertens is echt geweldig :)

[...]
Ik twijfel idd nog om Mertens te kopen maar zie dat de price cap van Alejandro Gomez maar op max 50k staat.
Dus ik hoop hem volgende week woensdag te kunnen kopen.

Verder keepers heb ik voor handanovic gekozen echter had ik het gevoel dat bij FIFA 20 de grote keepers erg clunky waren. Ik weet niet of het deze FIFA ook zo is anders neig ik toch naar Szczesny

[ Voor 20% gewijzigd door Mir64za op 04-10-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ligt het aan mij of speelt de game play beetje stroperig niet super vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-06 14:09
Ik zou vast Martial of Mccuire inslaan die krijgen zeker een if :+

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Mir64za schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:34:
[...]

Verder keepers heb ik voor handanovic gekozen echter had ik het gevoel dat bij FIFA 20 de grote keepers erg clunky waren. Ik weet niet of het deze FIFA ook zo is anders neig ik toch naar Szczesny
Weet je hoelang die is? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
peeweeherman schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:17:
Vandaag even aan het grinden geweest door op professioneel squad battles te spelen. Ben inmiddels Goud 1 en er helemaal klaar mee. Heb wel 100 geplaatste schoten gemaakt, maar helaas niet al teveel soeps uit de rare player pack. Vanavond maar eens zorgen dat ik de 2000 champions punten haal.
Had een 75 rated rare gold als beste speler uit het packje voor deze :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
2 wed gespeeld 5 2 verloren en 10 1 verloren, waar ik speel met malacia veltman christensen speel ik tegen ben y, messi mertens, ik kan best spelen maar elke bal naar voren 1 sprint en ben weg, zo jammer dat je nu al tegen beesten teams speelt gewoon onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Markvd1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:28:
2 wed gespeeld 5 2 verloren en 10 1 verloren, waar ik speel met malacia veltman christensen speel ik tegen ben y, messi mertens, ik kan best spelen maar elke bal naar voren 1 sprint en ben weg, zo jammer dat je nu al tegen beesten teams speelt gewoon onmogelijk
Dat is simpelweg pech, ik heb Messi, Neymar en Mbappe al meermaals gezien echter alleen maar in Squadbattles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:26:
[...]

Had een 75 rated rare gold als beste speler uit het packje voor deze :X
Dat is wel erg weinig, ik de 82 IF cb, 1 83, 2 82 en wat andere meuk

Heb zojuist maar mijn Kante verkocht, heb alleen nog geen inspiratie wat ik nu moet kopen... Wel oppassen dat ik niet allerlei prut koop wat in no-time in prijs halveert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:31:
Iemand al met koulibaly gespeeld dit jaar ? Kan hem kopen wanneer ik manolas verkoop :)
Koulibaly is een aanrader, veel sterker naar mijn idee. Ik heb wel een vijftal squad battle potjes gespeeld dus ik weet niet hoe representatief dat is. Manolas speelt naast hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
peeweeherman schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

Weet je hoelang die is? 😀
193 volgens futbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:56:
[...]

Koulibaly is een aanrader, veel sterker naar mijn idee. Ik heb wel een vijftal squad battle potjes gespeeld dus ik weet niet hoe representatief dat is. Manolas speelt naast hem.
Ben vooral benieuwd naar online tegen normale tegenstanders. Heb momenteel de ligt en Manolas. Wil de ligt houden die is echt geweldig.
Markvd1984 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:28:
Tja Heb je die spelers gezien waar je mee speelt ? Heb zelf ook Mertens, insigne en if gomez en lozano in de aanval. Als je zulke langzame spelers in je verdediging heb staan word je er finaal uitgelopen. Ook met mindere spelers en veel pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:25:
[...]

Ben vooral benieuwd naar online tegen normale tegenstanders. Heb momenteel de ligt en Manolas. Wil de ligt houden die is echt geweldig.
Kan ik mij goed voorstellen, maar ivm rewards kom ik daar vandaag niet aan toe. De Ligt stond natuurlijk ook op mijn lijstje, maar die valt bij mij niet te linken omdat ik geen Serie A RB wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 16:51
Begonnen met dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36CYvSS5A9lgESsqPU_FH0h9QLU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/26jGq74ajZlO5JCxXmBLffZV.png?f=fotoalbum_large

Maar speelt echt voor geen meter. Wordt er constant uitgelopen... Daarnaast durft ik inmiddels geen pass meer te geven. Alles gaat in de voeten van de tegenstander. In de eerst 5 potjes verloor ik er 4. Waarbij de 8-0 gewoon pijnlijk was...

Enige die ik lekker vind spelen in de van de Beek. In game wissel ik die wel met de Roon (is eigenlijk een CDM).

Denk dat ik de boel maar verkoop, zou zo'n 180k waard moeten zijn. Heb nog 100k staan en dan maar opnieuw gaan puzzelen.

Als iemand tips heeft :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
kw_nl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:36:
Begonnen met dit team:

[Afbeelding]

Maar speelt echt voor geen meter. Wordt er constant uitgelopen... Daarnaast durft ik inmiddels geen pass meer te geven. Alles gaat in de voeten van de tegenstander. In de eerst 5 potjes verloor ik er 4. Waarbij de 8-0 gewoon pijnlijk was...

Enige die ik lekker vind spelen in de van de Beek. In game wissel ik die wel met de Roon (is eigenlijk een CDM).

Denk dat ik de boel maar verkoop, zou zo'n 180k waard moeten zijn. Heb nog 100k staan en dan maar opnieuw gaan puzzelen.

Als iemand tips heeft :)
Eruit gelopen, waar precies? Of over het hele veld en welke tactieken probeer je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

langzamerhand raken de leuke spelers extinct op pc, wou Koulibaly en Goretzka halen, maar is niet aan te komen. Ben benieuwd wanneer de price ranges worden aangepast, heb zelf nog een Militao

[ Voor 34% gewijzigd door peeweeherman op 04-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
_Uploader_ schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:42:
[...]

Eruit gelopen, waar precies? Of over het hele veld en welke tactieken probeer je?
Eigenlijk wel overal, lijkt net of mijn team op klompen speelt. Maar in de verdediging merk ik het meest, bij de 8-0 waren het constant twee aanvaller die met een steekpass m'n verdedigers eruit liepen.

De verdediging geeft druk bij een fout. De aanval doet aan een snelle opbouw. Team staat inmiddels op z'n smalst en bijna maximaal naar achteren. Hou er eigenlijk niet van, maar als je wordt weg getikt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
kw_nl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Eigenlijk wel overal, lijkt net of mijn team op klompen speelt. Maar in de verdediging merk ik het meest, bij de 8-0 waren het constant twee aanvaller die met een steekpass m'n verdedigers eruit liepen.

De verdediging geeft druk bij een fout. De aanval doet aan een snelle opbouw. Team staat inmiddels op z'n smalst en bijna maximaal naar achteren. Hou er eigenlijk niet van, maar als je wordt weg getikt...
Heb je dit alleen vandaag? Misschien een server issue? Of dat je probeert om de tactieken op gebalanceerd te zetten en kijkt of dat beter gaat. Qua stats zouden ze snel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-07 07:06
OMG 😱 Uit een van de drie 75+ rated player packs uit de ‘three nations’ objective komt zojuist deze kanjer naar voren. Ik was al aan het snippen voor Martial omdat ik een rappere Franse spits nodig had naast Griezmann, maar dat is nu opgelost. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGPRIuGChCOm59y-0lWBeUuK8nU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e6UzTf8vbauakEBXdNiDVewA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
https://www.futbin.com/21/squad/249942

Heb nu inmiddels dit team rondlopen. Richarlison is echt een eindbaas, lacazette ben k nog niet over uit. Verder speelt t team lekker en moet ik zeggen dat heel 21 beter aanvoelt dan 20. Kan alleen de vinger er niet opleggen waarin precies.

Ndidi wil k nog voor matuidi doen om alles naar 10 Chem te krijgen :)

Alleen de keepers soms weer kolderiek 😂

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 04-10-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb mijn uurtjes er inmiddels opzitten, weet overigens nog steeds niet wat ik van de game moet vinden.
Het voelt idd helaas vooral als een kleine upgrade waar een paar sliders zijn aangepast, maar echt veel meer verschil is er niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FidoDido
Rond die landen SBC af pack ik daar in 1 pack 2 extinct plus Lewandowski, wijnaldum, en nacho Fernandez. En de walkout was zo zuid Amerika kaart zit dit erachter...

Lewandowski zal een totw krijgen die houden we even vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Mesque schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:38:
OMG 😱 Uit een van de drie 75+ rated player packs uit de ‘three nations’ objective komt zojuist deze kanjer naar voren. Ik was al aan het snippen voor Martial omdat ik een rappere Franse spits nodig had naast Griezmann, maar dat is nu opgelost. :D

[Afbeelding]
Lekker man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
gaizka schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:34:
Heb ongeveer 90k en wil beginnen met een Nederlands team, ben tot het volgende gekomen:

https://www.futbin.com//21/squad/419645

Heeft iemand suggesties/verbeteringen?
Ik denk dat de vrij veel te traag gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:05:
Ik heb mijn uurtjes er inmiddels opzitten, weet overigens nog steeds niet wat ik van de game moet vinden.
Het voelt idd helaas vooral als een kleine upgrade waar een paar sliders zijn aangepast, maar echt veel meer verschil is er niet.
Ik vind die co-op alleen al een huge W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Hier iemand die Rewards paketten willen open doen via share play? Voor op YT (en of) Twitch? Voeg me maar toe op PSN KampersUSA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
kampers schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:35:
Hier iemand die Rewards paketten willen open doen via share play? Voor op YT (en of) Twitch? Voeg me maar toe op PSN KampersUSA.
tuurlijk, mits vooraf ff de helft van de packs via een tikkie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Nog geen pack luck gehad (alleen een IV voor bin prijs uit volledige Hybrid Nations SBC), maar toch een leuk team bij elkaar gekregen. Plaatsing in div 3 was genoeg om Coman en Alaba te halen dus nu is mijn team:

Coman - Hwang - Gnabry
Zakaria - Sabitzer - Laimer
Angelino - Alaba - Elvedi - Mbabu
Gulacsi

Net even wat squad battles gedaan voor de rewards, ben daar normaal niet van maar hopen op wat pack luck om Davies te halen.

Daarna sparen voor een spits upgrade, maar Hwang bevalt me eigenlijk beter dan Haaland (loan gehad).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Team voor de eerste weken staat, al vrees ik dat de mannen centraal achterin nog wel wat te traag zijn. Ideaal zou zijn Van Dijk en Arnold aan de rechterkant, maar dat gaat nog wel even op zich laten wachten.

Griezmann & Mbappe gepackt, de rest gehaald met de winst uit sbcs etc (en had voor 20€ wat FIFA points om draft te spelen, maar vloog er 3 van de 4 keer helaas al in wedstrijd 1 uit..)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlV68hAaDJK5d7HNPO6XeyrNVJg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1T41Ig46pmg9RcTOFlZLk1VO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Mesque op 04-10-2020 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Mesque schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:38:

[Afbeelding]
Held, of verkopen je pakt er veel voor

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:52:
[...]

Held, of verkopen je pakt er veel voor
Gelukkig is hij untradable, kom daardoor niet in de verleiding de coins te pakken en vind dat eigenlijk wel fijn. Zal dus ook lang duren voordat hij niet meer de vaste spits is, combo met Verrati en Di Maria is vooralsnog ook prima (met name Verrati speet verassend goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07 16:00
Hier net Oblak gepackt uit de SB rewards, komt van pas in men la liga squad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
Zojuist SB rewards gekregen Goud I geëindigd Coman en Ibrahimovic gepackt.
Voor de rest wat overige spelers die toch 10k hebben opgeleverd.
Ik denk dat ik toch wacht met Coman verkopen tot de eerste weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn pack bevatte nagenoeg niks.

Mijn doel komende dagen is matuidi vervangen door Allan, zeer benieuwd of hij net zo goed is als vorig jaar

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XH3Jpre.jpg

Spel nog niet gekocht, EA wil wel graag dat ik dat doe zo te zien. Was de afgelopen dagen lekker aan het traden omdat ik dat leuk vind, nu is de motivatie een beetje weg :P #spoiled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Holy shit zeg, al verkocht of niet? Zou wachten tot de mensen meer coins hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
Markuss schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:22:
Holy shit zeg, al verkocht of niet? Zou wachten tot de mensen meer coins hebben.
Nope, om exact die reden ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Augy schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 07:42:
Mijn pack bevatte nagenoeg niks.

Mijn doel komende dagen is matuidi vervangen door Allan, zeer benieuwd of hij net zo goed is als vorig jaar
Zou dan opschieten. Vrijdag krijgt hij z'n OTW, en dan is z'n normale kaart out of packs voor de komende weken. Of je wilt voor z'n OTW gaan, dat kan ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Gurbuh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Nope, om exact die reden ja ;)
Waarom verkopen, zou lekker rustig achterover leunen en het spel spelen.

De ST/CF/CAM? positie is klaar, een kaart als deze houd zijn waarde wel totdat aangekondigd word dat Primes gaan komen. Dan kun je alsnog eens gaan shoppen in een markt met een veel breder aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Waarom verkopen, zou lekker rustig achterover leunen en het spel spelen.

De ST/CF/CAM? positie is klaar, een kaart als deze houd zijn waarde wel totdat aangekondigd word dat Primes gaan komen. Dan kun je alsnog eens gaan shoppen in een markt met een veel breder aanbod.
Maakt dat tegenwoordig nog veel uit voor de waarde van de kaart of er al met een kaart gespeeld is?

Vanavond 23:59 uur kunnen wij eindelijk weer aan de slag, ben nooit van de SBC geweest, dit jaar ga ik het toch maar eens doen, al wat SBC gedaan, en bij 1 kwam Alex Sandro er uit.

Heb toch 373 spelers in de club zitten nu.

Alleen via de webapp kon ik een sbc niet indienen terwijl die wel goed was, een bug?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mars18 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Maakt dat tegenwoordig nog veel uit voor de waarde van de kaart of er al met een kaart gespeeld is?
Niet echt voor mijn gevoel, ik doelde er meer op dat er tzt simpelweg meer coins in de markt zitten en dat heeft natuurlijk een positieve invloed op de prijs van een kaart zoals deze.

Daarnaast is het aanbod van andere kaarten dan ook veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Is het ook niet zo dat het aanbod veel groter wordt omdat er veel meer packs geopend worden?

Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd of er dan wel Depay, Wijnaldum en Bergwijn-kaarten te krijgen zijn..

[ Voor 36% gewijzigd door PrinsPils op 05-10-2020 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
PrinsPils schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:38:
Is het ook niet zo dat het aanbod veel groter wordt omdat er veel meer packs geopend worden?

Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd of er dan wel Depay, Wijnaldum en Bergwijn-kaarten te krijgen zijn..
Ja, maar de vraag naar meta spelers neemt ook toe. En die zijn lastiger te packen :)

En met de Division Rivals coin boost komt er echt een shitload aan coins op de markt.

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 05-10-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-07 16:00
Gurbuh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:20:
[Afbeelding]

Spel nog niet gekocht, EA wil wel graag dat ik dat doe zo te zien. Was de afgelopen dagen lekker aan het traden omdat ik dat leuk vind, nu is de motivatie een beetje weg :P #spoiled
Je kunt hem discarden :P

Als je traden/team opbouwen leuk vind zou ik zeggen houd je pele en verkoop hem niet en ga traden/team opbouwen voor de overige posities... Als je hem verkoopt dan kun je idd gelijk een prima team kopen en is de lol er misschien wel snel van af ja.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-06 14:09
[...]

Vanavond 23:59 uur kunnen wij eindelijk weer aan de slag, ben nooit van de SBC geweest, dit jaar ga ik het toch maar eens doen, al wat SBC gedaan, en bij 1 kwam Alex Sandro er uit.

Heb toch 373 spelers in de club zitten nu.

Alleen via de webapp kon ik een sbc niet indienen terwijl die wel goed was, een bug?
Dat had ik dus gisteravond ook, ligt dus niet aan mijn... hij gaf ook telkens aan SBC niet op te slaan was.
Misschien via game zelf maar bij mijn zijn de 10 uur voorbij.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
[...]
Soms is de chemistry net verkeerd berekend en als je dan uit de sbc en er weer in gaat zie je dat er 1 chem tekort komt.

Dat zou het kunnen zijn, anders waarschijnlijk een bug inderdaad. Heb net zelf de Marquee Matchups sbc gedaan, kwam Coutinho uit. Slechts 83 rated, maar alsnog 18k.

Heb nu Davies kunnen snipen voor 47k dus als ik Klostermann nog eens kan vinden op de markt ben ik helemaal klaar met mijn team en kan ik gaan sparen voor een betere spits dan Hwang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DennisCle schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Soms is de chemistry net verkeerd berekend en als je dan uit de sbc en er weer in gaat zie je dat er 1 chem tekort komt.

Dat zou het kunnen zijn, anders waarschijnlijk een bug inderdaad. Heb net zelf de Marquee Matchups sbc gedaan, kwam Coutinho uit. Slechts 83 rated, maar alsnog 18k.

Heb nu Davies kunnen snipen voor 47k dus als ik Klostermann nog eens kan vinden op de markt ben ik helemaal klaar met mijn team en kan ik gaan sparen voor een betere spits dan Hwang.
Ik heb Coutinho in mijn team, speelt tot nu toe best aardig, 15 wedstrijden en 8 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik deed in fifa 20 vaak r1 en naar achter dan haalde die de bal terug om ruimte te maken, dit lukt me nu nier meer, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 11:36
Markvd1984 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:27:
Ik deed in fifa 20 vaak r1 en naar achter dan haalde die de bal terug om ruimte te maken, dit lukt me nu nier meer, klopt dit?
Werkt nu met L1 + R1.

Overigens iemand al een idee wanneer de eerste price range updates komen? Ik heb al een Jesus, sinds dag één van de EA Play en wil hem denk ik verkopen voor de coins.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Donderdag 6 potjes gespeeld 5 verloren dik en 1 gelijk (divisie 6) nu 9 potjes op rij winst en aardig op weg in divisie 5. Vreemd spel is het toch ;) Wat me nu heel erg op valt is dat ik weinig potjes heb, waarbij ik denk de uitslag is niet terecht. De gene wie het verdiend wint ook steeds. Zowel donderdag als nu vind ik het ook qua verbinding erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb vanochtend nog even de advanced SBC hybrid nations gedaan. Ik moest minder dan 10K investeren om alle SBC's te kunnen doen en hoopte op een leuk spelertje uit de pakketjes....

BAMMM!! Werner 85!

Ik heb mijn team een beetje moeten aanpassen om hem er in te passen maar ik denk dat het onderstaande team best lekker gaat spelen vanaf morgen. (ben al door mijn 10 uur heen :( )

Werner is extinct. niet op de markt te krijgen dus als ik hem nu verkoop kan ik er gewoon de maximale prijs van 200K voor vangen. dat is best aanlokkelijk maar aan de andere kant wil ik hem graag houden. Ik speelde altijd al graag met werner en heb dit jaar een premier league team waar ik een tijd mee wil spelen en ik denk dat Werner met deze stats prima tot minimaal de kerst in m'n team kan spelen. Wat is wijsheid, wat zouden jullie doen? verkopen/houden?

Mijn starter team: https://tweakers.net/i/6j...DV2M6YoB.png?f=user_large

Achterin heb ik nog wel wat spelers die ik moet gaan vervangen op termijn. tips/ideeen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
ZodiacBomber schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:40:
Werner is extinct. niet op de markt te krijgen dus als ik hem nu verkoop kan ik er gewoon de maximale prijs van 200K voor vangen. dat is best aanlokkelijk maar aan de andere kant wil ik hem graag houden. Ik speelde altijd al graag met werner en heb dit jaar een premier league team waar ik een tijd mee wil spelen en ik denk dat Werner met deze stats prima tot minimaal de kerst in m'n team kan spelen. Wat is wijsheid, wat zouden jullie doen? verkopen/houden?
Ik heb Werner zelf ook gepackt en ga hem 100% zeker houden. Heb eerst 5 potjes plaatsingswedstrijden met Rivals met hem gespeeld (5 maal gewonnen, dus 124K).

Maar de échte reden om hem te houden is dat hij nu extinct is en waarschijnlijk aankomende vrijdag uit packs raakt door OTW (of hij komt in deel II). Dan is hij dus van de markt af en zal EA hopelijk z'n range verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Gurbuh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:20:
[Afbeelding]

Jezus wat lekker. Ik zou sowieso gewoon de hele Fifa met hem spelen in de spits. Volgens mij speelt hij ook super chill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
chengbondkwok schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Zou dan opschieten. Vrijdag krijgt hij z'n OTW, en dan is z'n normale kaart out of packs voor de komende weken. Of je wilt voor z'n OTW gaan, dat kan ook :)
Ik heb hem binnen! Erg blij mee
https://www.futbin.com/21/squad/249942
Uiteraard alles op 10 Chem. Benieuwd hoe sissoko en Allan het samen gaat doen. De coins voor sissoko zijn het iig dubbel en dwars waard en mocht Allan niet bevallen heb ik Matuidi nog achter de hand.

Verassing van de week is toch wel Taison, geweldige loopacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 15:05
Welke opstelling en tactiek gebruiken jullie?
Ik heb 4-3-3,4-1-2-1(2) en 4-4-2 geprobeerd maar tot op heden niet echt een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Ik heb nu Odegaard en Nelson Semedo in één pack, de eerste krijgt een OTW de 2de heeft er ook wel kans op denk ik. Is het verstandig om ze aan te houden of gaat het bij vooral Odegaard om een minimale extra winst in de week nadat hij uit packs is. En wat zouden jullie met Semedo doen? Is nu best wat waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Ik gebruik nu 4-4-2 (2) en vind dat vooralsnog het fijnst van wat ik heb geprobeerd vanwege de vele looplijnen en opties in de aanval, zonder dat mijn verdediging centraal achterin helemaal open ligt. Om en nabij met de volgende instructies:

- CDMs: cover center, één van de twee (verratti) op stay-back in attack
- RM + LM (Fati + di maria): get in behind
- STL (mbappe): Drift wide, get in behind, stay forward
- STR (griezmann): Get in behind
Markuss schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:35:
Ik heb nu Odegaard en Nelson Semedo in één pack, de eerste krijgt een OTW de 2de heeft er ook wel kans op denk ik. Is het verstandig om ze aan te houden of gaat het bij vooral Odegaard om een minimale extra winst in de week nadat hij uit packs is. En wat zouden jullie met Semedo doen? Is nu best wat waard.
Semedo zou ik sowieso houden, gaat nog wel flink omhoog voorafgaand aan de eerste WL schat ik in.

[ Voor 36% gewijzigd door Mesque op 05-10-2020 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
-Mike84- schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:28:
Welke opstelling en tactiek gebruiken jullie?
Ik heb 4-3-3,4-1-2-1(2) en 4-4-2 geprobeerd maar tot op heden niet echt een succes.
4-2-2-2 met de spitsen op Stay center en get in behind, CAM's op vrij spel en naar de 16 om de loopacties naar binnen te maken. Cdm op cut passing lanes en Stay back while attacking & 1 balanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Waarom is Sissoko zoveel waard voor zijn stats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
kw_nl schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:58:
Waarom is Sissoko zoveel waard voor zijn stats?
Beste man is zo bizar goed, zit echt overal tussen, voelt hetzelfde als z'n SH kaart in 20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Waanzin doe de volgende advanced SBC, pack ik Mbappe, wilde FIFA niet kopen maar EA wil dat ik dat dus wel doe :p ga nu serieus twijfelen haha nog nooit in 2 dagen zulke packluck gehad.

Uit de 2 advanced SBC pack ik dus Mbappe, Lewandowski, Alex Sandro, marquinhos, wijnaldum, Pepe, nacho Fernandez, alderwereild

[ Voor 26% gewijzigd door FidoDido op 05-10-2020 14:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 158 Laatste