Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:13
Nog geen idee, heb het allemaal net samengesteld 🙂. Ik laat het weten!

Heb ook 20k over, maar dat wil ik overhouden voor de handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Nog geen idee, heb het allemaal net samengesteld 🙂. Ik laat het weten!

Heb ook 20k over, maar dat wil ik overhouden voor de handel.
Tnx, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
monofear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:31:
[...]

Als je Fifa21 via Fifa 20 preordered + EA play krijg je de ultimate edition voor de prijs van champions edition. Namelijk 81 euro. Uiteraard kost EA play ook 4 euro, maar kan je wel al sinds gisteren maximaal 10uur spelen.
Bedankt voor de tip! Helaas technisch niet mogelijk. Ik heb geen creditcard, wel PayPal. Echter lukt het vreemd genoeg niet om PayPal te koppelen met mijn PS4 account. Ik geef honderd procent het goede wachtwoord en e-mail op, maar hij geeft aan ‘verkeerd wachtwoord.’ Heb er al 3 keer mee ingelogd via de website van PayPal dus is gewoon een technische fout.

Helaas, want het is inderdaad een erg goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Ik zit inmiddels met handelen en SBC op 105k aan munten. Scheelt ook wel dat ik Lenglet voor 89k heb verkocht. Geen eigen geld erin.

Ik heb nu de ligt gepacked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Heb de nieuwe fifa 21 topic gevonden 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Bedankt voor de tip! Helaas technisch niet mogelijk. Ik heb geen creditcard, wel PayPal. Echter lukt het vreemd genoeg niet om PayPal te koppelen met mijn PS4 account. Ik geef honderd procent het goede wachtwoord en e-mail op, maar hij geeft aan ‘verkeerd wachtwoord.’ Heb er al 3 keer mee ingelogd via de website van PayPal dus is gewoon een technische fout.

Via je browser kan je in de PS Store ook met iDeal geld op je PS account zetten.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat Paypal probleem heb ik ook gehad. Blijft maar aangeven dat niet klopt qua inlog gegevens. Zal wel een bug zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Kidjuh schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:47:
[...]

Via je browser kan je in de PS Store ook met iDeal geld op je PS account zetten.
Je kan helaas 1 maand niet kopen met iDeal, anders had ik dat gedaan inderdaad. Je moet dan meteen 12 maanden EA Play afnemen en dan is het hele voordeel weg uiteraard ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:49:
[...]

Je kan helaas 1 maand niet kopen met iDeal, anders had ik dat gedaan inderdaad. Je moet dan meteen 12 maanden EA Play afnemen en dan is het hele voordeel weg uiteraard ..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqmc3vssWpz-Y3iPCz8pkIH53zY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GkpIEb8bbt45HFQhGj0NuQw8.png?f=fotoalbum_large

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Je kan het wel kopen, maar dan moét je direct je bankgegevens of PayPal doorgeven. Je kan simpelweg niet met je saldo betalen op je PS4 account. Dat kan alleen als je 12 maanden afneemt. Zelfde probleem met PlayStation Plus, daar kan het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Daar heb je minimaal 1 andere betaalmethode nodig (PayPal of CC). Zonder kan je helaas niet met tegoed betalen.

Een maat van mij had exact hetzelfde probleem. Hij heeft bij de AH een 10 euro PS Store tegoed gekocht. Vervolges gaf hij zijn username en ww door aan mij, en ik had dan even mijn cc eraan gekoppeld. 1 maand gekocht, ging van 10 euro tegoed af, en vervolgens mijn CC weer verwijderd.

Maar je moet een CC of Paypal account aan toevoegen.

[ Voor 28% gewijzigd door chengbondkwok op 02-10-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
[...]

je moet even je paypal koppelen via de pc. Inloggen op playstation network via de browser
heb het ook gehad. daarna werkt die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:48:
[...]

Dat Paypal probleem heb ik ook gehad. Blijft maar aangeven dat niet klopt qua inlog gegevens. Zal wel een bug zijn
via de pc even inloggen en koppelen dan gaat het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ligt het aan mij of werken keepers gewoon niet? Elke wedstrijd is een 5-3 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
harrybeuker schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

je moet even je paypal koppelen via de pc. Inloggen op playstation network via de browser
heb het ook gehad. daarna werkt die ;)
Als ik op de browser inlog en via PlayStation Network wil koppelen met PayPal, moet ik alsnog een creditcard opgeven, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
Is dat weleens anders dan vorige jaren? :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:43
rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:46:
Ik zit inmiddels met handelen en SBC op 105k aan munten. Scheelt ook wel dat ik Lenglet voor 89k heb verkocht. Geen eigen geld erin.

Ik heb nu de ligt gepacked.
Ik vind dat echt knap. Ik probeer dat handelen weleens te begrijpen, maar ik vrees dat het ontbreken van handelsgeest ervoor zorgt dat ik niks van ga begrijpen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Is dat weleens anders dan vorige jaren? :)
true, maar nu vliegt echt alles erin. normaal zat de keeper er nog wel eens aan.
Helpt ook niet mee dat ik het verdedigen nog niet door heb, tenminste mijn verdedigers staan soms wel stil lijkt het, maar das ff wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Knoop maar doorgehakt en de Ultimate Edition voor de volle mep in de PSN Store gehaald. Dan maar een pizzaatje minder en over 3 dagen spelen! Dat gedoe met PayPal slaat ook alles..

Hoe dan ook, terug OT: Mijn eerste team lijkt een BPL team te worden. Inmiddels al Digne en Ziyech gepackt, dus dat ligt aardig voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
JessetjeNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:28:
[...]

Ah, thanks ja ik ga al contact opnemen met EA maybe weten hun een oplossing.
Op het forum van EA hebben meerdere mensen dit probleem. Oplossing is er vooralsnog niet.
Link: https://answers.ea.com/t5...eaned/td-p/9532054/page/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
Klopt gister ook ervaren keepers pakte echt niks. Meeste achterlijke schoten vlogen er in. Kijk er niet meer van op 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

true, maar nu vliegt echt alles erin. normaal zat de keeper er nog wel eens aan.
Helpt ook niet mee dat ik het verdedigen nog niet door heb, tenminste mijn verdedigers staan soms wel stil lijkt het, maar das ff wennen.
Dus weinig besteden aan aan een keeper :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:24
Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Is elk jaar aan her begin. Vorig jaar was dat ook echt standaard 8-7 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 11:20
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:
Knoop maar doorgehakt en de Ultimate Edition voor de volle mep in de PSN Store gehaald. Dan maar een pizzaatje minder en over 3 dagen spelen! Dat gedoe met PayPal slaat ook alles..

Hoe dan ook, terug OT: Mijn eerste team lijkt een BPL team te worden. Inmiddels al Digne en Ziyech gepackt, dus dat ligt aardig voor de hand.
Hoe kan je wel Fifa kopen via psn? Maar ea play niet? Is toch via dezelfde betaalmethode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
monofear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:16:
[...]

Hoe kan je wel Fifa kopen via psn? Maar ea play niet? Is toch via dezelfde betaalmethode?
Nee: EA Play kan je alleen met iDeal halen als je gelijk 12 maanden koopt. Hetzelfde is ook zo met PlayStation Network. Als je slechts 1 maand wilt kopen (zodat je gebruik maakt van de korting en de Ultimate Edition voor 84 euro hebt) dan moet je verplicht een betaalmethode opnemen: PayPal of Creditcard. Een creditcard heb ik niet en PayPal wel, alleen is daar blijkbaar sprake van een bug. Daardoor kan ik hem niet koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Nog 4 dagen 6 okt krijg ik eindelijk mijn fifa, toch voor de 99 euro versie gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 23:30
KookSpook schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Op het forum van EA hebben meerdere mensen dit probleem. Oplossing is er vooralsnog niet.
Link: https://answers.ea.com/t5...eaned/td-p/9532054/page/6
Aah, ja ik heb al een nieuw club profiel aangemaakt. Wel duidelijk dat het bij meerdere speelt dat is fijn dus hopelijk werken ze aan een fix. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is het niet meer zo dat, elke dag als inlogt je rewards krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Laatst online: 17-12-2022
kw_nl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Ik vind dat echt knap. Ik probeer dat handelen weleens te begrijpen, maar ik vrees dat het ontbreken van handelsgeest ervoor zorgt dat ik niks van ga begrijpen.
Als je zelf SBC in elkaar aan het zetten bent dan zie je toch dat bepaalde spelers (afhankelijk van land, positie en of het een zeldzame kaart is of niet) veel meer kost dan een ander. Dan ga je kijken wat z'n 'normale' gangbare prijs doet.

Als je er dan bijvoorbeeld achter bent gekomen dat een Zeldzame zilveren Franse verdediger 1100 coins kost op de markt. Stel dat een filter in: Zeldzaam, Zilver, Frans, Verdediger, Max. 800.

Koop dan de mogelijke spelers op (moeten er natuurlijk geen tientallen zijn, hou dus goed de prijs in de gaten) en list ze voor 1100. Het is geen wereldbedrag wat je gaat verdienen maar het tikt aan. Zo verkoop je makkelijk 60 spelers in een uur als je je huiswerk goed doet.

Dit is overigens allemaal een voorbeeld, zoek dus naar goeie posities, nationaliteiten en zeldzaamheid.

Edit: Ben nu zelf overgestapt op het kopen van zilveren packs (2500 coins). Op de één of andere manier heb ik veel geluk met Belgische spelers en vele goede logo's en kits.

[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 02-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog even bezig geweest met wat handelen en spelers verkopen :) Heb me start team compleet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puuncKDPfSsVosk9sTxCxCNGYLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TWrn6KWCV0RNWNhFKy9pi4hs.jpg?f=fotoalbum_large

Wil denk nog Manolas naar Koulibaly upgraden en dan ga ik voor echt enorme upgrades sparen zoals CR7 of Icons :) Straks even Rivals spelen ben benieuwd hoe alles speelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Heb de plaatsingswedstrijden gedaan en Promes valt mij erg in de smaak. Heb hem achter de linies tactiek gezet en hij is snel, maar scoort ook redelijk gemakkelijk. Samen met Neres een goede combi. Heb de deadeye op hem gezet.

Depay is wat minder zichtbaar net als Antony. Misschien komt het doordat ze op 7 chem staan, maar dat zou ook niet zoveel uit moeten maken. Marksman gebruik ik op Depay.

Waar ik erg aan moet wennen is dat de passing nogal veranderd is. Ballen komen veel later aan waardoor het spel nogal traag voelt. Hebben jullie dat ook?

Uit de hybrid landen heb ik Kimmich en Sabitzer gepakt, niet verkeerd!

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 02-10-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Klopt het dat Eder Militao niet te koop wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:55:
Klopt het dat Eder Militao niet te koop wordt aangeboden?
Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus. Edit: en Adama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]

Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus.
Waarom zou dat verhoogd moeten worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]

Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus. Edit: en Adama
Ake ook :) die Duitse cv kan ff niet op de naam komen.
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:03:
[...]

Weinig aanbod , veel gevraagde speler. Ik wacht ook met Ake en Adama te verkopen tot de Max prijs word verhoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:03:
[...]

Nou ja, de gedachte is volgens mij dat dit gespeculeerd wordt. Dus dat de max prijs omhoog gezet wordt met een paar k. Deze kaarten kun je (want deze zijn wel in packs) het beste nu niet verkopen.

Net Adama gesniped
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivQya3zEJ9t2xtETOq0OnS8i9_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a78MtLEjIklzIDjEHHcpdUiR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:10:
[...]

Ake ook :) die Duitse cv kan ff niet op de naam komen.
Klosterman is er ook eentje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Klosterman is er ook eentje
Die bedoelde ik met die Duitse cv 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:

dure pizza eet jij :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:17:
Net nog even bezig geweest met wat handelen en spelers verkopen :) Heb me start team compleet :)

[Afbeelding]

Wil denk nog Manolas naar Koulibaly upgraden en dan ga ik voor echt enorme upgrades sparen zoals CR7 of Icons :) Straks even Rivals spelen ben benieuwd hoe alles speelt :)
hoeveel fifapoints heb je nu uitgegeven eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
Je kunt van Promes dus geen LM maken in Fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
SB blijft een bijzondere mode. Ik win alles tot het op een na laatste potje. Ik doe er nog 1 om af te sluiten en verlies die met 8-2😂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:38:
Je kunt van Promes dus geen LM maken in Fifa?
Klopt, maar wel door ingame de opstelling aan te passen dmv een andere tactiek om zo de chemistry op 100 te houden.

[ Voor 7% gewijzigd door _Uploader_ op 02-10-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

Klopt, maar wel door ingame de opstelling aan te passen dmv een andere tactiek om zo de chemistry op 100 te houden.
Werkt dat? Dat gaat niet ten koste van je chemie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Werkt dat? Dat gaat niet ten koste van je chemie?
Jup dat werkt. De basisopstelling moet wel 100 chem hebben, maar dmv een aangepaste opstelling ( bv verdedigend) kun je dit toepassen. Dit is een beproefd concept wat velen hier gebruiken. Oh en een wissel komt standaard met 5 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Het is echt wel weer een flipperkast versie dit... alle ballen springen op en neer en spelers lopen gewoon door je heen zonder een overtreding? oke.. bijzonder weer

en alles gaat alleen maar op pace natuurlikl

[ Voor 12% gewijzigd door stomley op 02-10-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu 3 wedstrijden met me team gespeeld en die gingen redelijk tot goed. Eerste friendly om ff te oefenen gewonnen met penalty's. Helaas tegen een Co-Op team en mega verdedigend uiteindelijk met penalty's gewonnen.

Nog een friendly hierna gedaan, gozer speelde redelijk aanvallend dus kon flink er doorkomen uiteindelijk 6-2 gewonnen. Hierna maar begonnen aan de Rivals Kwalificatie, direct 2-0 gewonnen na 20 min ingame met RQ :)

Team bevalt me tot nu toe zeer goed :) Gomez IF, Mertens , Insigne, Lozano IF en de Ligt zijn echt geweldig. Cuadrado is een drama maar word wel een probleem om te vervangen. Manolas vind ik ook redelijk tegenvallen maar die wil ik toch vervangen voor Koulibaly :)

Gameplay bevalt me tot nu toe zeer goed, volgens mij is deze na de patch ook sneller ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Ik mag niet klagen zeker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NykoUm2ecFHWOkwPoVn9DljQDs4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HgO4j0SMInVQlzZdl08kmyw2.png?f=fotoalbum_large

Prijs valt me iets wat tegen... Maar goed, kan er een leuk elftal van maken.

[ Voor 9% gewijzigd door kw_nl op 02-10-2020 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zal er nog verschil zitten tussen het openen van packs op de app of in het spel zelf?
Men zei vroeger toch dat je slechtere spelers kreeg als je het via de app opende? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rspoe
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mij is hij steeds al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Is het iemand al gelukt om een tackle in te zetten waar de speler meteen naar de grond gaat?
Man wat is het spel traag. Ik krijg bijna spijt van m'n aankoop.

Net weer een potje gespeeld, ik 65% balbezit 20 schoten, m'n tegenstander 4 schoten. Eindstand 4-3 voor hem. Echt alles gaat erin bij tegenstanders(ook bij mij overigens, maar daar klaag ik niet over :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:57:
Zal er nog verschil zitten tussen het openen van packs op de app of in het spel zelf?
Men zei vroeger toch dat je slechtere spelers kreeg als je het via de app opende? :9
Ik had 5 pakjes geopend in de game, hoogste was 81. Net dus via de webapp, Aguero... Daarna nog twee geopend, maar dat was niet hoger dan 79.

Gevoelsmatig heb ik de hoogste via de app gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:57:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mij is hij steeds al verkocht.
Tsja heul vaak proberen aka snipen. De spelers worden wel aangeboden, maar de vraag is nu achterlijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
19 potjes Rivals gespeeld (14-1-4). Ik vind het tot nu toe leuker dan Fifa 20, maar ik vond Fifa 20 in het begin erg leuk tot een major update op een gegeven moment.

Wel erg zuur dat ik mijn 5e placement match een disconnect kreeg bij 2-0 voor in 75e minuut. Daardoor 3-1-1 ipv 4-1-0 en divisie 4 slechts. Bij promotie naar div 3 kreeg ik wel 25.000 muntjes.

Nu het volgende team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PR-DUom_EJXA0lcJIHA2UvZKJws=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Oqn0ClVOtKkmRYvFPcNK4ShG.png?f=fotoalbum_large

Wil graag Davies maar die is erg duur. Klostermann is extinct. Upamecano alleen als IV erg duur, maar Elvedi doet het nog redelijk goed. Aanvallend graag Haaland maar die is nu nog te duur (90k).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Zag net staan dat je als je 100 finess goals maakt je een 50k pack krijgt. Opzich wel makkelijk te halen in 3/4 potjes SB op amateur niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Welke sbc zijn het makkelijkst te voltooien in het begin

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
Ik heb Niclas Fullkrug gepacked. Kan ik voor 10k snel verkopen. Op de transfermarkt krijg je hem voor dat bedrag niet eens verkocht..

Of is het verstandig om totw te bewaren? Worden die meer waard, of voor fodder?

https://www.futhead.com/21/players/19594/niclas-fullkrug/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
sten123 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:54:
Welke sbc zijn het makkelijkst te voltooien in het begin
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL

Hier kun je zien wat ze ongeveer kosten..

Let's get started
Let's move forward
League and nations basic
Let's keep going

Daarna heb ik er van de hybrid steeds enkele gedaan. Heb van alle hybrid nu 2 gedaan en van hybrid nations al 3. Ik weet niet of dat slim is om op dit moment te doen :9 Heb wel De Ligt gepacked.

Kost wel veel tijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Pogba gepackt. 204.000 munten. Houden of verkopen?

Zal die meer waard worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:18:

Je kunt kijken wat hij vorig jaar deed. Wat de prijzen toen op dit moment waren. Beetje vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
rspoe schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:19:
[...]

Je kunt kijken wat hij vorig jaar deed. Wat de prijzen toen op dit moment waren. Beetje vergelijken?
Hou er daarbij wel rekening mee dat hij een -2 downgrade heeft gehad en dus iets makkelijker te packen is. Mogelijk zullen de OP/favoriete spelers (ik weet nog niet wie daaronder vallen) richting de eerste WL natuurlijk wel stijgen in prijs. Over het algemeen valt daar een Pogba wel onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Pringles
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 09:15
Gebruik op het moment dit team, wel wat geluk gehad in mijn pakketjes :) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFXQLjB7ua7U7ZqJe5OyIU9EpNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uQ9BZOKVSPEbXlqiQ1Cetk92.png?f=fotoalbum_large

Virgil is natuurlijk weer een beest van een verdediger, samen met Gomez echt een leuk duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Even EA acces gedaan voor het eerst sinds FIFA 99 wacht ik wel totdat die in de aanbieding is. Zie weinig verbetering en vind het spel nog trager, heb ook niet het gevoel nu heb er weer zin in.

Zit wederom meer te handelen dan te spelen dure 60 euro dan. Wellicht kan ik coins generen tot het moment dat ik hem koop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FidoDido schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:42:
Even EA acces gedaan voor het eerst sinds FIFA 99 wacht ik wel totdat die in de aanbieding is. Zie weinig verbetering en vind het spel nog trager, heb ook niet het gevoel nu heb er weer zin in.

Zit wederom meer te handelen dan te spelen dure 60 euro dan. Wellicht kan ik coins generen tot het moment dat ik hem koop :p
Volgens mij kun je niet meer op de app 2 weken na release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
bvbal79 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:41:
[...]

Volgens mij kun je niet meer op de app 2 weken na release
Dat vroeg ik mij nog af idd, dan nu nog maar even gebruik van maken al zijn het 100k coins kan ik tegen die tijd wel degelijk team van maken :) packte Mahrez en Hernandez toch leuke 60k momenteel straks geen drol waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Weet iemand of je straks FIFA op de ps4 kan spelen tegen iemand die een ps5 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
tukkerterror90 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:10:
Weet iemand of je straks FIFA op de ps4 kan spelen tegen iemand die een ps5 heeft?
dat kan niet, alleen de transfermarkt wordt gedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:32
Verwachten jullie dat de prijs voor shadow omhoog gaat? Hunter en shadow worden voor 5k verkocht verwacht zelf dat ze dit hoger gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb Pogba toch maar verkocht voor 205.000 munten.

Nu staat er dit elftal.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/t4qxkwgn.png

In de spits denk ik aan Suarez IF, wat denken jullie van hem? Volgens reviews knalt die wel alles binnen.

En wat moet ik met de zijkanten op het middenveld doen? Kan ik daar niet beter Kroos en Modric neerzetten inplaats van de snelle renners die er nu staan, maar niet echt middenvelders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
@Mars18 Je zou ook Suarez IF in plaats van Inaki kunnen doen en dan 4-2-3-1 met Kroos erbij op het middenveld. Dan is dat iets meer in balans denk ik.

Voor de echte handelaren: ik heb net Werner gepackt en hij is extinct op 200K. Nu lees ik op Twitter veel tips dat je extinct spelers nooit moet verkopen op dit moment. Wat verwachten jullie?

Gaat hij nog veel meer waard worden als de echte game volgas gespeeld gaat worden? Natuurlijk wel een snelle BPL spits van een goeie club met ook nog Ziyech als link die ook extinct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
SH-FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:22:
Beste forumleden.
Ik zit enorm in dubio:

Ik had voor mezelf besloten om na FIFA 20 geen enkele editie van FIFA meer te kopen. Nu release dichterbij komt, merk ik toch echt dat een nieuw fris voetbalspel erg aanlokkelijk is voor me. Frustratiepunt in 20 was de inconsistente gameplay en het niet erin slagen om beter te worden.

Wat zouden jullie doen? Zijn er specifieke verbeterpunten aangebracht in het spel zodat het realistischer en vermakelijker is? Daarnaast: Als ik de Champions Editie koop voor PS4, krijg je dan een automatische update naar PS5?
Het maakt niet uit welke versie je koopt, je krijgt sws de upgrade naar ps5. Nu in de ea play kan je van gemeplay nog niets zeggen. als je het niet perce wilt, kan je ook altijd paar weken wachten na de eerste patches. Aanvallen word imo beloond.

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:18:

houden imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
tukkerterror90 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:10:
nee dit kan niet, je kan wel terug naar je ps4 gaan met behoud van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Mijn eerste match en nog een SBC gedaan in mijn RTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
4/5 in Rivals placement, dat ging dus niet verkeerd en daarmee ook 89k meegepakt:)

De trage kane scoort voorlopig vrijwel al mijn goals, Aguero creert vooral de ruimtes waarin kane bedient word.

Voor mijn gevoel speelt het online sneller dan offline, maar ik blijf erbij dat naarmate ik meer speel de game minimaal 80% hetzelfde is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:42
Bossie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:48:
4/5 in Rivals placement, dat ging dus niet verkeerd en daarmee ook 89k meegepakt:)

De trage kane scoort voorlopig vrijwel al mijn goals, Aguero creert vooral de ruimtes waarin kane bedient word.

Voor mijn gevoel speelt het online sneller dan offline, maar ik blijf erbij dat naarmate ik meer speel de game minimaal 80% hetzelfde is.
80% hetzelfde als vorig jaar bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Inmiddels 8 uur erop zitten. Het voel niet aan als een compleet nieuwe game (maar dat had ik niet verwacht) maar er zijn wel dingen verbeterd.
Snelheid is erg OP. Je word niet meer zomaar ingehaald door elke back.
Kopballen zijn weer gevaarlijk. Je kan weer eens een corner voorgeven .
Ik heb het idee dat als ik een tackle win ik vaker de bal heb ipv dat ik 5 tackles moet doen en de tegenstand vrolijk aan de bal blijft.
Keepers komen beter uit en werken de bal uit ipv dat ze over een bal glijden of buiten de 16 dom blijven kijken.

Het is de vraag hoe EA het spel gaat patchen en hoe het spel is zodra de regenboog kaarten er weer zijn, youtubers een custom tactic hebben gevonden etc. Maar tot nu bevalt fifa 21 mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
@038Zwolle
Is er overigens iets verander met koppen, Kane probeert steeds een omhaal te doen als ik de bal voorgeef :+

@kwdtje idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

wanneer is eigenlijk de 1e weekend league?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:30:
@038Zwolle
Is er overigens iets verander met koppen, Kane probeert steeds een omhaal te doen als ik de bal voorgeef :+

@kwdtje idd
Nee , alleen dat je nu opeens wel kunt scoren
😅
Of heb je l2 ingedrukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
038Zwolle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Nee , alleen dat je nu opeens wel kunt scoren
😅
Of heb je l2 ingedrukt?
Dat is em :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
GVD ik ben weer verslaafd lol Nog steeds geen pack luck. Hoogste ratings is Goretzka die ik heb gepackt. Heb nu een frans team met alle goeie low rating kaartjes XD Maar die Depay is niet op de markt waarom -O- ?? GVD heb hem nodig. En als gewoonlijk geen packs gekocht.

Ga nu alles verkopen en terug kopen met shadowkaartjes 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3R2B3LUwZsK07uctPkoc5oJ6Is=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELWpJZj6ogwOklFLbC11UwFX.jpg?f=fotoalbum_large

Deze fifa speelt precies als PES 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben erg tevreden met de snelheid voorin, zijkanten komen Vinicius Junior en Rodrygo en Inaki Williams

Suarez IF valt mij heel erg tegen eigenlijk. Ik ben zelf geen goede FIFA speler meer, maar ik kom niet met hem goed voorin, en valt al met al tegen.

CVM de Jong overtuigd mij ook niet, ik heb daar een meer fysieke speler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:09:
Ik ben erg tevreden met de snelheid voorin, zijkanten komen Vinicius Junior en Rodrygo en Inaki Williams

Suarez IF valt mij heel erg tegen eigenlijk. Ik ben zelf geen goede FIFA speler meer, maar ik kom niet met hem goed voorin, en valt al met al tegen.

CVM de Jong overtuigd mij ook niet, ik heb daar een meer fysieke speler nodig.
wat loop je tezeuren man je hebt suarez anders gewoon ff aan mij geven dan XD

check dit gsus pakjes kopers L

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9pAtEQVoF0Bu4n5USz4_AWKr7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/USUguvu0Qx9l3AnR8NVAqaq9.jpg?f=fotoalbum_large

Max 50 spelers op onze transferkandidatenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
goosche schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

wat loop je tezeuren man je hebt suarez anders gewoon ff aan mij geven dan XD

check dit gsus pakjes kopers L

[Afbeelding]
Dit valt toch nog wel erg mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Max 50 spelers op onze transferkandidatenlijst? Had er altijd 100 kan echt niet handelen met 50.

[ Voor 34% gewijzigd door goosche op 03-10-2020 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
goosche schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:57:
GVD ik ben weer verslaafd lol Nog steeds geen pack luck. Hoogste ratings is Goretzka die ik heb gepackt. Heb nu een frans team met alle goeie low rating kaartjes XD Maar die Depay is niet op de markt waarom -O- ?? GVD heb hem nodig. En als gewoonlijk geen packs gekocht.

Ga nu alles verkopen en terug kopen met shadowkaartjes 8)

[Afbeelding]

Deze fifa speelt precies als PES 16
Men is in de veronderstelling dat Depay meer dan 40K waard is. Ik heb hem ook gepacked, maar hij is extinct, dus ik wacht wel totdat de price range geüpdatet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:58
Toch voor een Serie A team gegaan na een aantal potjes squad battles dit team in elkaar gezet voor 30k.

Begonnen met Divison Rivals 5/5 gewonnen zit nu op 155k.

Geplande upgrades:

Immobile
Manolas
Hakimi
Insigne

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xg2pm_hmfKv0bVXEExdGO95Hh9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RH9sxeZzOGoDVKf0rBxrf0Xy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Paar dagen rommelen verkopen en aanrommelen dit team in elkaar geflanst. *Weer niks hoger gepakt als 80 :(

https://www.futbin.com/21/squad/249942

Nu wachten tot de game binnenkomt en dan lekker los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:46:
Paar dagen rommelen verkopen en aanrommelen dit team in elkaar geflanst. *Weer niks hoger gepakt als 80 :(

https://www.futbin.com/21/squad/249942

Nu wachten tot de game binnenkomt en dan lekker los!
Bespaar je de moeite in de webapp, waarschijnlijk pak je met met je rivals placement reward al meer coins dan dat er nu in je team zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:58
Uiteindelijk zojuist toch een upgrade gedaan;

Insigne
Martinez
Hakimi
Manolas
Vidal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDLRa73RaOGgPp33i_k2E28R2Dw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fUtf0Ds62SiA8OqEJf0U9cRa.png?f=fotoalbum_large

Nu nog 40k over ben Goud I in squad battles hoop toch snel rewards te kunnen claimen maandag.
En zo snel mogelijk Mertens/Gomez/Dybala als CAM en CB Koulibaly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Helaas zit 10 uur spelen er op, verdedigen is wel echt lastig deze FIFA.
Heb alleen maar uitslagen met 8-6 , 6-4 dan wel winst of verlies.

Dit is het team, speelt echt heel fijn met de aanvallen aan de zijkant, Alleen de rechts back vind ik tegenvallen, 2 jaar geleden was die wel goed in FUT.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/j7qsn8b.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Het spel is nog niet eens uit en ik zie al bizarre teams voorbij komen. Wordt er dan zoveel geld tegenaan gesmeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:33:
Helaas zit 10 uur spelen er op, verdedigen is wel echt lastig deze FIFA.
Heb alleen maar uitslagen met 8-6 , 6-4 dan wel winst of verlies.

Dit is het team, speelt echt heel fijn met de aanvallen aan de zijkant, Alleen de rechts back vind ik tegenvallen, 2 jaar geleden was die wel goed in FUT.

[Afbeelding]
Ik heb nog twee uur die ik waarschijnlijk morgen opmaak:

https://www.futbin.com/21/squad/375890

Ik speel voornamelijk 442-2 en switch naar 41212-2/4231, oftewel de formaties waarmee ik simpelweg bekend ben van voorgaande jaren. Vanaf lijkt het vooral lekker rustig de potjes meepakken en dan zie ik wel wat de volgende upgrade gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Is de eerste weekend League meteen het weekend van 10 oktober? Dat zou wel echt hardcore zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Fonzerelli schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:47:
Het spel is nog niet eens uit en ik zie al bizarre teams voorbij komen. Wordt er dan zoveel geld tegenaan gesmeten?
Ja.... Bryan Hessing 150.000 FIFA punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

Ja.... Bryan Hessing 150.000 FIFA punten :P
Die is een hele dag bezig met openen van alle pakketjes. En dan te bedenken dat er soms maar 4 spelers in een pakketje zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

DennisCle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:54:
Is de eerste weekend League meteen het weekend van 10 oktober? Dat zou wel echt hardcore zijn.
Ik heb nu bijna 1500 punten, voor donderdag 2000, aanmelden en dan snel voor de donderdag van de week er op nog een keer 2000, zo kun je je elke week aanmelden zelfs voordat je de rewards krijgt. Maar is dat bevestigd, die tiende, of maak ik me nu te druk?

Verder al iemand die Coop heeft gespeeld? Hoe werkt dat?

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 03-10-2020 23:43 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Fonzerelli schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:47:
Tja FUT is nou eenmaal pay to win.
Packluck kan je misschien een goede speler uit halen, maar geen heel elftal aangezien rewards doorgaans untradable zijn.
Bij degelijk goeie teams zit er gewoon geld in.

Dacht dat ik met een Eredivisie elftal met centraal verdedigendingsduo van Club Brugge al een heel eind was. ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 158 Laatste