Nog geen idee, heb het allemaal net samengesteld 🙂. Ik laat het weten!
Heb ook 20k over, maar dat wil ik overhouden voor de handel.
Tnx, ben benieuwd_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Heb ook 20k over, maar dat wil ik overhouden voor de handel.
Bedankt voor de tip! Helaas technisch niet mogelijk. Ik heb geen creditcard, wel PayPal. Echter lukt het vreemd genoeg niet om PayPal te koppelen met mijn PS4 account. Ik geef honderd procent het goede wachtwoord en e-mail op, maar hij geeft aan ‘verkeerd wachtwoord.’ Heb er al 3 keer mee ingelogd via de website van PayPal dus is gewoon een technische fout.monofear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:31:
[...]
Als je Fifa21 via Fifa 20 preordered + EA play krijg je de ultimate edition voor de prijs van champions edition. Namelijk 81 euro. Uiteraard kost EA play ook 4 euro, maar kan je wel al sinds gisteren maximaal 10uur spelen.
Via je browser kan je in de PS Store ook met iDeal geld op je PS account zetten.SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Bedankt voor de tip! Helaas technisch niet mogelijk. Ik heb geen creditcard, wel PayPal. Echter lukt het vreemd genoeg niet om PayPal te koppelen met mijn PS4 account. Ik geef honderd procent het goede wachtwoord en e-mail op, maar hij geeft aan ‘verkeerd wachtwoord.’ Heb er al 3 keer mee ingelogd via de website van PayPal dus is gewoon een technische fout.
Helaas, want het is inderdaad een erg goede deal!
PSN: Kidjuh
Dat Paypal probleem heb ik ook gehad. Blijft maar aangeven dat niet klopt qua inlog gegevens. Zal wel een bug zijnSH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Bedankt voor de tip! Helaas technisch niet mogelijk. Ik heb geen creditcard, wel PayPal. Echter lukt het vreemd genoeg niet om PayPal te koppelen met mijn PS4 account. Ik geef honderd procent het goede wachtwoord en e-mail op, maar hij geeft aan ‘verkeerd wachtwoord.’ Heb er al 3 keer mee ingelogd via de website van PayPal dus is gewoon een technische fout.
Je kan helaas 1 maand niet kopen met iDeal, anders had ik dat gedaan inderdaad. Je moet dan meteen 12 maanden EA Play afnemen en dan is het hele voordeel weg uiteraard ..Kidjuh schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:47:
[...]
Via je browser kan je in de PS Store ook met iDeal geld op je PS account zetten.
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:49:
[...]
Je kan helaas 1 maand niet kopen met iDeal, anders had ik dat gedaan inderdaad. Je moet dan meteen 12 maanden EA Play afnemen en dan is het hele voordeel weg uiteraard ..
PSN: Kidjuh
Je kan het wel kopen, maar dan moét je direct je bankgegevens of PayPal doorgeven. Je kan simpelweg niet met je saldo betalen op je PS4 account. Dat kan alleen als je 12 maanden afneemt. Zelfde probleem met PlayStation Plus, daar kan het ook niet.
Daar heb je minimaal 1 andere betaalmethode nodig (PayPal of CC). Zonder kan je helaas niet met tegoed betalen.
[ Voor 28% gewijzigd door chengbondkwok op 02-10-2020 16:59 ]
je moet even je paypal koppelen via de pc. Inloggen op playstation network via de browserSH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
via de pc even inloggen en koppelen dan gaat het goed!Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:48:
[...]
Dat Paypal probleem heb ik ook gehad. Blijft maar aangeven dat niet klopt qua inlog gegevens. Zal wel een bug zijn
Als ik op de browser inlog en via PlayStation Network wil koppelen met PayPal, moet ik alsnog een creditcard opgeven, klopt dit?harrybeuker schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:16:
[...]
je moet even je paypal koppelen via de pc. Inloggen op playstation network via de browser
heb het ook gehad. daarna werkt die
Is dat weleens anders dan vorige jaren?Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
Ligt het aan mij of werken keepers gewoon niet? Elke wedstrijd is een 5-3 ofzo
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik vind dat echt knap. Ik probeer dat handelen weleens te begrijpen, maar ik vrees dat het ontbreken van handelsgeest ervoor zorgt dat ik niks van ga begrijpen.rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:46:
Ik zit inmiddels met handelen en SBC op 105k aan munten. Scheelt ook wel dat ik Lenglet voor 89k heb verkocht. Geen eigen geld erin.
Ik heb nu de ligt gepacked.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
true, maar nu vliegt echt alles erin. normaal zat de keeper er nog wel eens aan.
Op het forum van EA hebben meerdere mensen dit probleem. Oplossing is er vooralsnog niet.JessetjeNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:28:
[...]
Ah, thanks ja ik ga al contact opnemen met EA maybe weten hun een oplossing.
Klopt gister ook ervaren keepers pakte echt niks. Meeste achterlijke schoten vlogen er in. Kijk er niet meer van op 😋Terranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:21:
Ligt het aan mij of werken keepers gewoon niet? Elke wedstrijd is een 5-3 ofzo
Dus weinig besteden aan aan een keeperTerranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
true, maar nu vliegt echt alles erin. normaal zat de keeper er nog wel eens aan.
Helpt ook niet mee dat ik het verdedigen nog niet door heb, tenminste mijn verdedigers staan soms wel stil lijkt het, maar das ff wennen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is elk jaar aan her begin. Vorig jaar was dat ook echt standaard 8-7 etcTerranova schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
Helpt ook niet mee dat ik het verdedigen nog niet door heb, tenminste mijn verdedigers staan soms wel stil lijkt het, maar das ff wennen.
Hoe kan je wel Fifa kopen via psn? Maar ea play niet? Is toch via dezelfde betaalmethode?SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:
Knoop maar doorgehakt en de Ultimate Edition voor de volle mep in de PSN Store gehaald. Dan maar een pizzaatje minder en over 3 dagen spelen! Dat gedoe met PayPal slaat ook alles..
Hoe dan ook, terug OT: Mijn eerste team lijkt een BPL team te worden. Inmiddels al Digne en Ziyech gepackt, dus dat ligt aardig voor de hand.
Nee: EA Play kan je alleen met iDeal halen als je gelijk 12 maanden koopt. Hetzelfde is ook zo met PlayStation Network. Als je slechts 1 maand wilt kopen (zodat je gebruik maakt van de korting en de Ultimate Edition voor 84 euro hebt) dan moet je verplicht een betaalmethode opnemen: PayPal of Creditcard. Een creditcard heb ik niet en PayPal wel, alleen is daar blijkbaar sprake van een bug. Daardoor kan ik hem niet koppelen.monofear schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Hoe kan je wel Fifa kopen via psn? Maar ea play niet? Is toch via dezelfde betaalmethode?
Aah, ja ik heb al een nieuw club profiel aangemaakt. Wel duidelijk dat het bij meerdere speelt dat is fijn dus hopelijk werken ze aan een fix.KookSpook schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:
[...]
Op het forum van EA hebben meerdere mensen dit probleem. Oplossing is er vooralsnog niet.
Link: https://answers.ea.com/t5...eaned/td-p/9532054/page/6
Als je zelf SBC in elkaar aan het zetten bent dan zie je toch dat bepaalde spelers (afhankelijk van land, positie en of het een zeldzame kaart is of niet) veel meer kost dan een ander. Dan ga je kijken wat z'n 'normale' gangbare prijs doet.kw_nl schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
Ik vind dat echt knap. Ik probeer dat handelen weleens te begrijpen, maar ik vrees dat het ontbreken van handelsgeest ervoor zorgt dat ik niks van ga begrijpen.
[ Voor 7% gewijzigd door Markuss op 02-10-2020 19:49 ]
Heb de plaatsingswedstrijden gedaan en Promes valt mij erg in de smaak. Heb hem achter de linies tactiek gezet en hij is snel, maar scoort ook redelijk gemakkelijk. Samen met Neres een goede combi. Heb de deadeye op hem gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 02-10-2020 20:54 ]
Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus. Edit: en AdamaMars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:55:
Klopt het dat Eder Militao niet te koop wordt aangeboden?
Waarom zou dat verhoogd moeten worden?_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus.
Ake ook_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Klopt, mensen houden hem vast totdat de verhoogde prijsrange bekend wordt. Net als Gabriel Jesus. Edit: en Adama
Weinig aanbod , veel gevraagde speler. Ik wacht ook met Ake en Adama te verkopen tot de Max prijs word verhoogd
Klosterman is er ook eentjeTraeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:10:
[...]
Ake ookdie Duitse cv kan ff niet op de naam komen.
dure pizza eet jijSH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:46:
Knoop maar doorgehakt en de Ultimate Edition voor de volle mep in de PSN Store gehaald. Dan maar een pizzaatje minder en over 3 dagen spelen! Dat gedoe met PayPal slaat ook alles..
Hoe dan ook, terug OT: Mijn eerste team lijkt een BPL team te worden. Inmiddels al Digne en Ziyech gepackt, dus dat ligt aardig voor de hand.
hoeveel fifapoints heb je nu uitgegeven eigenlijk?Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:17:
Net nog even bezig geweest met wat handelen en spelers verkopenHeb me start team compleet
![]()
[Afbeelding]
Wil denk nog Manolas naar Koulibaly upgraden en dan ga ik voor echt enorme upgrades sparen zoals CR7 of IconsStraks even Rivals spelen ben benieuwd hoe alles speelt
Klopt, maar wel door ingame de opstelling aan te passen dmv een andere tactiek om zo de chemistry op 100 te houden.rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:38:
Je kunt van Promes dus geen LM maken in Fifa?
[ Voor 7% gewijzigd door _Uploader_ op 02-10-2020 21:42 ]
Werkt dat? Dat gaat niet ten koste van je chemie?_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:41:
[...]
Klopt, maar wel door ingame de opstelling aan te passen dmv een andere tactiek om zo de chemistry op 100 te houden.
Jup dat werkt. De basisopstelling moet wel 100 chem hebben, maar dmv een aangepaste opstelling ( bv verdedigend) kun je dit toepassen. Dit is een beproefd concept wat velen hier gebruiken. Oh en een wissel komt standaard met 5 chem.rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Werkt dat? Dat gaat niet ten koste van je chemie?
[ Voor 12% gewijzigd door stomley op 02-10-2020 21:55 ]
[ Voor 9% gewijzigd door kw_nl op 02-10-2020 21:53 ]
Ik had 5 pakjes geopend in de game, hoogste was 81. Net dus via de webapp, Aguero... Daarna nog twee geopend, maar dat was niet hoger dan 79.Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:57:
Zal er nog verschil zitten tussen het openen van packs op de app of in het spel zelf?
Men zei vroeger toch dat je slechtere spelers kreeg als je het via de app opende?
Tsja heul vaak proberen aka snipen. De spelers worden wel aangeboden, maar de vraag is nu achterlijk hoog.rspoe schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mij is hij steeds al verkocht.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALLsten123 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:54:
Welke sbc zijn het makkelijkst te voltooien in het begin
Je kunt kijken wat hij vorig jaar deed. Wat de prijzen toen op dit moment waren. Beetje vergelijken?Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:18:
Pogba gepackt. 204.000 munten. Houden of verkopen?
Zal die meer waard worden?
Hou er daarbij wel rekening mee dat hij een -2 downgrade heeft gehad en dus iets makkelijker te packen is. Mogelijk zullen de OP/favoriete spelers (ik weet nog niet wie daaronder vallen) richting de eerste WL natuurlijk wel stijgen in prijs. Over het algemeen valt daar een Pogba wel onder.rspoe schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:19:
[...]
Je kunt kijken wat hij vorig jaar deed. Wat de prijzen toen op dit moment waren. Beetje vergelijken?
Volgens mij kun je niet meer op de app 2 weken na releaseFidoDido schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:42:
Even EA acces gedaan voor het eerst sinds FIFA 99 wacht ik wel totdat die in de aanbieding is. Zie weinig verbetering en vind het spel nog trager, heb ook niet het gevoel nu heb er weer zin in.
Zit wederom meer te handelen dan te spelen dure 60 euro dan. Wellicht kan ik coins generen tot het moment dat ik hem koop
Dat vroeg ik mij nog af idd, dan nu nog maar even gebruik van maken al zijn het 100k coins kan ik tegen die tijd wel degelijk team van makenbvbal79 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:41:
[...]
Volgens mij kun je niet meer op de app 2 weken na release
dat kan niet, alleen de transfermarkt wordt gedeeldtukkerterror90 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:10:
Weet iemand of je straks FIFA op de ps4 kan spelen tegen iemand die een ps5 heeft?
Het maakt niet uit welke versie je koopt, je krijgt sws de upgrade naar ps5. Nu in de ea play kan je van gemeplay nog niets zeggen. als je het niet perce wilt, kan je ook altijd paar weken wachten na de eerste patches. Aanvallen word imo beloond.SH-FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:22:
Beste forumleden.
Ik zit enorm in dubio:
Ik had voor mezelf besloten om na FIFA 20 geen enkele editie van FIFA meer te kopen. Nu release dichterbij komt, merk ik toch echt dat een nieuw fris voetbalspel erg aanlokkelijk is voor me. Frustratiepunt in 20 was de inconsistente gameplay en het niet erin slagen om beter te worden.
Wat zouden jullie doen? Zijn er specifieke verbeterpunten aangebracht in het spel zodat het realistischer en vermakelijker is? Daarnaast: Als ik de Champions Editie koop voor PS4, krijg je dan een automatische update naar PS5?
houden imoMars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:18:
Pogba gepackt. 204.000 munten. Houden of verkopen?
Zal die meer waard worden?
nee dit kan niet, je kan wel terug naar je ps4 gaan met behoud van allestukkerterror90 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:10:
Weet iemand of je straks FIFA op de ps4 kan spelen tegen iemand die een ps5 heeft?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
80% hetzelfde als vorig jaar bedoel je?Bossie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:48:
4/5 in Rivals placement, dat ging dus niet verkeerd en daarmee ook 89k meegepakt:)
De trage kane scoort voorlopig vrijwel al mijn goals, Aguero creert vooral de ruimtes waarin kane bedient word.
Voor mijn gevoel speelt het online sneller dan offline, maar ik blijf erbij dat naarmate ik meer speel de game minimaal 80% hetzelfde is.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nee , alleen dat je nu opeens wel kunt scorenBossie schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:30:
@038Zwolle
Is er overigens iets verander met koppen, Kane probeert steeds een omhaal te doen als ik de bal voorgeef
@kwdtje idd
Dat is em038Zwolle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:35:
[...]
Nee , alleen dat je nu opeens wel kunt scoren
😅
Of heb je l2 ingedrukt?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
wat loop je tezeuren man je hebt suarez anders gewoon ff aan mij geven dan XDMars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:09:
Ik ben erg tevreden met de snelheid voorin, zijkanten komen Vinicius Junior en Rodrygo en Inaki Williams
Suarez IF valt mij heel erg tegen eigenlijk. Ik ben zelf geen goede FIFA speler meer, maar ik kom niet met hem goed voorin, en valt al met al tegen.
CVM de Jong overtuigd mij ook niet, ik heb daar een meer fysieke speler nodig.
Dit valt toch nog wel erg mee?goosche schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:14:
[...]
wat loop je tezeuren man je hebt suarez anders gewoon ff aan mij geven dan XD
check dit gsus pakjes kopers L
[Afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door goosche op 03-10-2020 18:48 ]
Men is in de veronderstelling dat Depay meer dan 40K waard is. Ik heb hem ook gepacked, maar hij is extinct, dus ik wacht wel totdat de price range geüpdatet wordt.goosche schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:57:
GVD ik ben weer verslaafd lol Nog steeds geen pack luck. Hoogste ratings is Goretzka die ik heb gepackt. Heb nu een frans team met alle goeie low rating kaartjes XD Maar die Depay is niet op de markt waarom?? GVD heb hem nodig. En als gewoonlijk geen packs gekocht.
Ga nu alles verkopen en terug kopen met shadowkaartjes![]()
[Afbeelding]
Deze fifa speelt precies als PES 16
Bespaar je de moeite in de webapp, waarschijnlijk pak je met met je rivals placement reward al meer coins dan dat er nu in je team zittenAugy schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:46:
Paar dagen rommelen verkopen en aanrommelen dit team in elkaar geflanst. *Weer niks hoger gepakt als 80![]()
https://www.futbin.com/21/squad/249942
Nu wachten tot de game binnenkomt en dan lekker los!
Ik heb nog twee uur die ik waarschijnlijk morgen opmaak:Mars18 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:33:
Helaas zit 10 uur spelen er op, verdedigen is wel echt lastig deze FIFA.
Heb alleen maar uitslagen met 8-6 , 6-4 dan wel winst of verlies.
Dit is het team, speelt echt heel fijn met de aanvallen aan de zijkant, Alleen de rechts back vind ik tegenvallen, 2 jaar geleden was die wel goed in FUT.
[Afbeelding]
Ja.... Bryan Hessing 150.000 FIFA puntenFonzerelli schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:47:
Het spel is nog niet eens uit en ik zie al bizarre teams voorbij komen. Wordt er dan zoveel geld tegenaan gesmeten?
Die is een hele dag bezig met openen van alle pakketjes. En dan te bedenken dat er soms maar 4 spelers in een pakketje zitten...
Ik heb nu bijna 1500 punten, voor donderdag 2000, aanmelden en dan snel voor de donderdag van de week er op nog een keer 2000, zo kun je je elke week aanmelden zelfs voordat je de rewards krijgt. Maar is dat bevestigd, die tiende, of maak ik me nu te druk?DennisCle schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:54:
Is de eerste weekend League meteen het weekend van 10 oktober? Dat zou wel echt hardcore zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 03-10-2020 23:43 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Tja FUT is nou eenmaal pay to win.Fonzerelli schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:47:
Het spel is nog niet eens uit en ik zie al bizarre teams voorbij komen. Wordt er dan zoveel geld tegenaan gesmeten?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq