Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:14
Nachtapotheker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:36:
Die play app op de ps4 start niet, uiteraard ligt het weer plat :+
Ja het is wat druk🙂, maar hier is het gelukt na een paar keer proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 15:43
Gewoon op fifa 21 zoeken in de store. Dan vind je bij de ps4 /ps5 editie een trial die je kunt downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ik ben fifa 21 ook aan het downloaden inmiddels, bij mij deed hij het eerst ook niet heb ea play verwijderd en opnieuw gedownload toen kwam ik er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03
038Zwolle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:43:
Gewoon op fifa 21 zoeken in de store. Dan vind je bij de ps4 /ps5 editie een trial die je kunt downloaden
Zo heb ik het uiteindelijk gedaan idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-05 22:34
Wij gaan packs openen van een vriend van me. +30k Punten https://www.twitch.tv/kamperske

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 12:17
tukkerterror90 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:45:
Ik ben fifa 21 ook aan het downloaden inmiddels, bij mij deed hij het eerst ook niet heb ea play verwijderd en opnieuw gedownload toen kwam ik er wel in.
Bij mij lukt deze truc helaas niet. Nog steeds 'oops, hit a snag' in het opstart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 22:44
Als ik de champions editie koop en game-share met iemand, heeft diegene dan ook early acces?

Edit; op de ps4

[ Voor 9% gewijzigd door jordyyyys op 01-10-2020 18:20 ]

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:03
Werkt weer allemaal geweldig NOT. Zit in ultimate team maar het is echt mega traag.

Denk nou koop even me fifa punten en ga dan wel packs openen op de webapp. Nou daar krijg ik dus een winkel error. Schijnbaar willen ze niet dat je geld uitgeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 17:06
shoombak schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:09:
[...]

Uiteraard, bonustip is je EA play na de 10uur cancelen en je geld terugkrijgen.
@shoombak Moet het cancelen via EA of PSN aanvragen? En hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 13-04 12:17
DennisCle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:19:
[...]

Bij mij lukt deze truc helaas niet. Nog steeds 'oops, hit a snag' in het opstart scherm.
Ooh dat is jammer bij mij werkte het wel dus ik dacht misschien werkt het dan bij jullie ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Ik zit in de EA Play Hub app van Xbox eindelijk, maar bij Game Trials staat 'check back soon' en bij de Play List staat enkel t/m Fifa 20. Iemand die me de juiste kant op kan wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 05:49
Hier hetzelfde, als ik eindelijk in de EA play app kom staat fifa 21 er niet bij. Alleen madden en nog een andere

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Bij de ps4 moet je hem los opzoeken in de store en dan staat er 10 uur trail bij. Misschien werkt op Xbox ook zo ?

Me ultimate team werd gewoon geladen met alles wat ik gister had gedaan dus dat klopt allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Hmm, ik heb in de store de standaard edition Xbox one aangeklikt en daar stond inderdaad een kopje 'get trial version'. Dus niet de trial als losse download maar onder de gewone download vd standaard edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Ben wel echt helemaal klaar met die irritant zwarte kaarten uit Zuid-Amerika, had gehoopt dat ze die gewoon zoals de normale zouden doen. Nu open je een pack, zie je wat zwarte flares en wordt je telkens teleurgesteld door die bende uit Zuid Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik probeer de trail van fifa 21 te kopen, maar ik kan mijn paypal niet toevoegen. Als ik dit probeer geeft hij aan dat er een fout is opgetreden. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie1304
  • Laatst online: 11-10-2020
Legend11 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:40:
Ik probeer de trail van fifa 21 te kopen, maar ik kan mijn paypal niet toevoegen. Als ik dit probeer geeft hij aan dat er een fout is opgetreden. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?
Even inloggen op PSN op mobiel/pc en daar dan Paypal toevoegen zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Laatst online: 24-12-2020
Vossie1304 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:03:
[...]

Even inloggen op PSN op mobiel/pc en daar dan Paypal toevoegen zou moeten werken.
Dat dacht ik ook, alleen dan moet je een creditcard erbij invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Kon het toch niet laten, maar naar 40EUR en 1 speler boven de 81, weet ik weer waarom ik er geen geld in wilde stoppen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:10:
Kon het toch niet laten, maar naar 40EUR en 1 speler boven de 81, weet ik weer waarom ik er geen geld in wilde stoppen 😂
20e gedaan, 85 Leno en Hunter in eerste twee pakjes :).
Dadelijk maar eens spelen en dan tijdens Barca de webapp maar eens doorspitten.

edit: 82 TOTW in laatste pakje.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 01-10-2020 20:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Mijn eerste impressie van fifa 21 ( niet gebaseerd op 1 potje ) :

- Speelt totaal anders dan 20 - lijkt een heel stuk trager te spelen. ( Kwestie van wennen ).
- Afstand / geplaatste schoten , pace, wendbaarheid, dribbelen en die loopacties van spelers zijn zwaar OP.
- Kreeg een kop doelpunt tegen uit een corner, daarna verloren mijn verdediger ook 2 kop duels bij corners waar gelukkig geen doelpunt uit kwam. Toeval ?
- Spelers reageren een stuk trager op inputt zoals van richting veranderen als ze in volle sprint zijn.
- Menu vind ik niet echt fijn werken en vind de kleuren niet echt overzichtelijk.

Vind het spel wel een stuk realistischer ten opzichte van echt voetbal. Ze mogen van mij de game speed alleen wel een tandje om hoog gooien. Vind alles net iets te traag aanvoelen maar dat kan persoonlijk zijn :)

* Vond overigens ook wel mooi om te zien dan in volle sprint naast de RB Rashford hem er finaal uit liep. Weet even de back niet meer maar had een stuk minder pace dan Rashford. Vorige jaar had je nog wel eens dat een speler met veel meer pace gewoon werd bijgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:24:
Mijn eerste impressie van fifa 21 ( niet gebaseerd op 1 potje ) :

- Speelt totaal anders dan 20 - lijkt een heel stuk trager te spelen. ( Kwestie van wennen ).
- Afstand / geplaatste schoten , pace, wendbaarheid, dribbelen en die loopacties van spelers zijn zwaar OP.
- Kreeg een kop doelpunt tegen uit een corner, daarna verloren mijn verdediger ook 2 kop duels bij corners waar gelukkig geen doelpunt uit kwam. Toeval ?
- Spelers reageren een stuk trager op inputt zoals van richting veranderen als ze in volle sprint zijn.
- Menu vind ik niet echt fijn werken en vind de kleuren niet echt overzichtelijk.

Vind het spel wel een stuk realistischer ten opzichte van echt voetbal. Ze mogen van mij de game speed alleen wel een tandje om hoog gooien. Vind alles net iets te traag aanvoelen maar dat kan persoonlijk zijn :)

* Vond overigens ook wel mooi om te zien dan in volle sprint naast de RB Rashford hem er finaal uit liep. Weet even de back niet meer maar had een stuk minder pace dan Rashford. Vorige jaar had je nog wel eens dat een speler met veel meer pace gewoon werd bijgehaald.
klinkt zoals elk jaar, wacht maar als dadelijk je overall team rating 5 of 10 hoger ligt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:25:
[...]

klinkt zoals elk jaar, wacht maar als dadelijk je overall team rating 5 of 10 hoger ligt.
Heb drafts gespeeld, dus heb ook al met CR7 , Ben Yedder, Salah, Mane etc. mogen spelen. Dus is al gebaseerd op "redelijk" hoge ratings voor de tijd van het jaar. Mendy en Militiao zijn overigens redelijk OP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:26
Net Sancho gepackt en Gungdogan.
Sancho is 40.000 muntjes, wat zal ik daar mee doen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:09
Zo, ook begonnen en doe eerst alleen maar BPM. Eens kijken of dat een beetje wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 22:44
Heb nu de champions edition gekocht en EA Play, dus game is aan het downloaden, krijg ik nog een code voor de ingame extra’s? Of gaat dat gewoon via mijn psn account?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 13:35
€20,- tegenaan gegooid. Bale, Ziyech, Courtois, Jimenez en nog wat. Wordt een BPM team om mee te starten dan maar :).

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kidjuh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:28:
€20,- tegenaan gegooid. Bale, Ziyech, Courtois, Jimenez en nog wat. Wordt een BPM team om mee te starten dan maar :).
Wow bale

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ben begonnen met met een 442 en 4231 opstelling. 1 potje gelijk 1 verloren. Vervolgens naar een 433 geswitched en vervolgens 4 potjes dik gewonnen.

Snelheid is enorm OP op dit moment tegen de matige verdedigers .
Met L2 blok je bizar veel
Voorzetten heeft weer zin. Kopballen zijn veel sterker dan vorig jaar.
Afstandschoten zijn beter en ook afmaken is relatief simpel.
Het voelt allemaal trager aan dan vorig jaar maarja, dat is elk jaar natuurlijk.

Oh en heerlijk dat de conditiekaarten eruit zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 01-10-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Wat was de lekkerste camera ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:33:
Ben begonnen met met een 442 en 4231 opstelling. 1 potje gelijk 1 verloren. Vervolgens naar een 433 geswitched en vervolgens 4 potjes dik gewonnen.

Snelheid is enorm OP op dit moment tegen de matige verdedigers .
Met L2 blok je bizar veel
Voorzetten heeft weer zin. Kopballen zijn veel sterker dan vorig jaar.
Afstandschoten zijn beter en ook afmaken is relatief simpel.
Het voelt allemaal trager aan dan vorig jaar maarja, dat is elk jaar natuurlijk.

Oh en heerlijk dat de conditiekaarten eruit zijn!
Mooi om te lezen dat ik zowat de zelfde conclusie had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Lekker spel zeg haha
De 1e wedstrijden om een rang te bepalen verlies ik hard met 8-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Beste forumleden.
Ik zit enorm in dubio:

Ik had voor mezelf besloten om na FIFA 20 geen enkele editie van FIFA meer te kopen. Nu release dichterbij komt, merk ik toch echt dat een nieuw fris voetbalspel erg aanlokkelijk is voor me. Frustratiepunt in 20 was de inconsistente gameplay en het niet erin slagen om beter te worden.

Wat zouden jullie doen? Zijn er specifieke verbeterpunten aangebracht in het spel zodat het realistischer en vermakelijker is? Daarnaast: Als ik de Champions Editie koop voor PS4, krijg je dan een automatische update naar PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-03 13:53
SH-FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:22:
Beste forumleden.
Ik zit enorm in dubio:

Ik had voor mezelf besloten om na FIFA 20 geen enkele editie van FIFA meer te kopen. Nu release dichterbij komt, merk ik toch echt dat een nieuw fris voetbalspel erg aanlokkelijk is voor me. Frustratiepunt in 20 was de inconsistente gameplay en het niet erin slagen om beter te worden.

Wat zouden jullie doen? Zijn er specifieke verbeterpunten aangebracht in het spel zodat het realistischer en vermakelijker is? Daarnaast: Als ik de Champions Editie koop voor PS4, krijg je dan een automatische update naar PS5?
Je koopt hem uiteindelijk toch wel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Had het nog niet voorbij zien komen, maar de companion staat ook in de Playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Laatst online: 07:07
Mars18 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 21:41:
Net Sancho gepackt en Gungdogan.
Sancho is 40.000 muntjes, wat zal ik daar mee doen?
Wachten tot de game uit komt, wordt gegarandeerd meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bp1Rvf3VOGWI-lEDHO-7ewbPYa0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CY5tpsv4Y5zh6MH9YVKO4uze.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team na plaatsing en wat sbc. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-05 09:40
Ik heb Bergwijn uit de sbc gekregen. Die kan maximaal voor 20k worden verkochten is voor dit bedrag meteen weg. Wordt z'n maximum ook wel is verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:22
hmr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:08:
[Afbeelding]

Dit is mijn team na plaatsing en wat sbc. :)
Draai je centrale middenvelders eens om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
mark_139 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:24:
Ik heb Bergwijn uit de sbc gekregen. Die kan maximaal voor 20k worden verkochten is voor dit bedrag meteen weg. Wordt z'n maximum ook wel is verhoogd?
Kan verhoogd worden. Is volgens mij met Laimer zelfs al gebeurd als ik nu kijk. Gaat nu boven 10k buyout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Wat zouden jullie doen qua spelers verkopen / kopen ?

Zie dat spelers steeds duurder worden , me diego Carlos is al 15k duurder geworden in 1 avond. Word dit nog duurder of gaat bij de normale release keihard naar beneden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:35
Dus..... Gisteravond potje Squad Battles op legendary gespeeld....

Holy crap wat is dat vervelend / moeilijk geworden. Meteen bij kick-off twintig scharen uitvoeren, bal netjes afschermen, drag backs, 6 man achterin...

Ik had het gevoel alsof ik een Rivals / WL match aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is het dit jaar weer mogelijk unlimited EA Play of extra 10 uur dmv een tweede account te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zag dit team op Twitter voorbij komen, wil zelf denk wel een BPL team gaan maken.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/eqz7e3v6s3f.jpg

Kost 133k op dit moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb mijn La Liga team ingeruild voor een serie A, vond het middenveld tegenvallen met Partey en Llorente. Williams schoot ze er wel erg lekker in, maar dat heeft volgens mij ook met FIFA 21 en de kwaliteit van de keeper van de tegenstanders te maken.

Team ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_YzfA_OU4rxh9rbj6wTAhcNEdSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bZ6wNZShluGXZ9ZZZMK75qJL.jpg?f=fotoalbum_large

Lozano gaat echt als een speer, afmaker is eigenlijk niet eens nodig.
Ingame nog steeds 41212, met insigne op cam en Vidal als CDM.

Denk wel dat er niet heel veel rek in zit, nadeel is ook dat er geen potm voor serie A is, tenzij ze dat gaan veranderen?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
peeweeherman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:31:
Heb mijn La Liga team ingeruild voor een serie A, vond het middenveld tegenvallen met Partey en Llorente. Williams schoot ze er wel erg lekker in, maar dat heeft volgens mij ook met FIFA 21 en de kwaliteit van de keeper van de tegenstanders te maken.

Team ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

Denk wel dat er niet heel veel rek in zit, nadeel is ook dat er geen potm voor serie A is, tenzij ze dat gaan veranderen?
Zat ook aan z'n team te denken :) Hoe bevalt vidal of heb je nog niet met die team gespeeld ? Vind probleem in serie a vooral het middenveld.

Momenteel heb een ik een La Liga team maar daar vind ik de aanval echt een probleem. Je hebt niet echt een super goede spits om naar toe te groeien en de flanken zijn ook amper spelers voor. Op de RW positie word het gelijk Messi na Portu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 15:39

allstarted1

WTRFTS

Wat een teams zie ik al voorbij komen - kom zelf nog niet verder dan een 79-rated en heb net aan 2.000 coins. :P Heb de game ook nog niet gespeeld in de trial...dat weekje kan ik wel wachten.

Zat niet heel veel in de packs die klaarstonden in de Companion-app; Ramsey van Juve was de speler met de hoogste rating. Na wat SBC's heb ik Lo Celso nog gekregen en met nog wat gepuzzel en wat handel dit ervan kunnen maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XC3qUYROG9dcexnv3uLAifAwdHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNYVs0MYaLmzQT3XMcv8EfYm.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Zat ook aan z'n team te denken :) Hoe bevalt vidal of heb je nog niet met die team gespeeld ? Vind probleem in serie a vooral het middenveld.

Momenteel heb een ik een La Liga team maar daar vind ik de aanval echt een probleem. Je hebt niet echt een super goede spits om naar toe te groeien en de flanken zijn ook amper spelers voor. Op de RW positie word het gelijk Messi na Portu.
Gisteren paar potjes rivals, ging lekker.
Met name Lozano scheurt de verdediging helemaal open!

Vandaag een vrije dag, dus zal eens even goed testen :)

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 02-10-2020 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Gisteren zoals alle andere jaren 12K punten gekocht en de volgende spelers gepackt :
Benzema
Courtois
Busquets
Alex Sandro
Richarlison
Sissoko
Hernández (CV Bayern)

En een hoop sbs fodder.
Mooie start dus.

Nu nog kijken met wat voor team ik wil starten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Denk het volgende team te gaan bouwen :) Wacht even de dag of want zie dat de prijzen iets naar beneden aan het gaan zijn >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLC5ShXz1k7ynlLRUtv1ZvE6fEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LyGFLbuWXy8qLU5D2GOYKD2C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:11:
Denk het volgende team te gaan bouwen :) Wacht even de dag of want zie dat de prijzen iets naar beneden aan het gaan zijn >:)

[Afbeelding]
Heel herkenbaar :) , heb zelf Eriksen als sub, verder moet inderdaad De Ligt nog wel worden toegevoegd.
Ik vindt Cuadrado trouwens ook wel lekker met zijn snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
peeweeherman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:15:
[...]

Heel herkenbaar :) , heb zelf Eriksen als sub, verder moet inderdaad De Ligt nog wel worden toegevoegd.
Ik vindt Cuadrado trouwens ook wel lekker met zijn snelheid.
Benieuwd hoe Eriksen speelt ze hebben ze stats echt flink naar beneden gehaald. Heb vorige jaren veel met hem gespeeld toen hij nog bij Spurs speelde en vond hem toen geweldig.

Wil daar eigenlijk Papu Gomez maar die is alleen als IF te krijgen helaas. Cuadrado en Alex Sandro worden de volgende upgrades. Hierna ga ik direct doorsparen voor de grote man in de spits CR7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Gisteren avond flink doorgespeeld inmiddels Elite II in squad battles.
Ik pers echt het maximale uit de spelers 7 contracten en dan weg in SBC.

Ik hoop maandag toch wat mooie rewards te pakken iemand suggesties voor een starter team.
Ik schat dat mij budget rond 30-60k komt en neig al snel naar de Serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Ook aardig wat potjes gespeeld gister, had vooral erg veel moeite met jockey defending. Werd vaak compleet te kijk gezet. Speelde in de 4231 (2) doordat ik sane packte en nog niet de transfermarkt op kan, maar kon moeizaam de diepte vinden. Passing voelde wel zeer realistisch aan in mijn ogen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_VGZWPKoKjnQnkUirEOx26auR8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hFus87Q0ZbpOqAck7TucU33i.png?f=fotoalbum_large

Dit is nu mijn team. Als ik alles verkoop ruim 40k te besteden, maar mijn gewenste versterkingen zijn allemaal duurder geworden al t.o.v. gisteren.

Zakaria, Laimer of Can wil ik eigenlijk achter Sabitzer en Gnabry op RW. Laimer is van 7k naar 12k, Zakaria bijna 30k en Van 20k.

Vraag me af of hun prijzen hoger of lager gaan worden komende tijd, maar ik wacht nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
DennisCle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]

Dit is nu mijn team. Als ik alles verkoop ruim 40k te besteden, maar mijn gewenste versterkingen zijn allemaal duurder geworden al t.o.v. gisteren.

Zakaria, Laimer of Can wil ik eigenlijk achter Sabitzer en Gnabry op RW. Laimer is van 7k naar 12k, Zakaria bijna 30k en Van 20k.

Vraag me af of hun prijzen hoger of lager gaan worden komende tijd, maar ik wacht nog maar even.
Zou ff afwachten vandaag. Wil een paar spelers kopen maar die blijven maar dalen sinds vanochtend :) Misschien is het ook wel bij jouw spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Zou ff afwachten vandaag. Wil een paar spelers kopen maar die blijven maar dalen sinds vanochtend :) Misschien is het ook wel bij jouw spelers :)
Hoorde dat mbappe van 700.000 gister naar 1,3 miljoen is nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:52
Krijg op futbin geen prijzen iemand ervaring mee? Als ik platform naar ps of xbox verander wel voor pc niet.

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Thanks voor de tip. Ik ga vanavond een eerste poging wagen met Rivals dus ik wil wel iets meer schwung aan mijn middenveld en aanval toevoegen. Eind van de middag maar even kijken of ik Zakaria en Gnabry goedkoop op de kop kan tikken.

Wat vinden jullie, moet de spits ook snel zijn in Fifa 21? Ik wil altijd snelle vleugels, maar ik dacht aan Müller als afmaker in de spits, totdat ik Haaland kan betalen. Met Finisher 99 finishing en positioning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mars18 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Hoorde dat mbappe van 700.000 gister naar 1,3 miljoen is nu
Die is wel redelijk zeldzaam en high rated misschien daarom ?

De serie a spelers welke ik wil kopen zijn serieus aan het dalen al heel de ochtend :)
DennisCle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Thanks voor de tip. Ik ga vanavond een eerste poging wagen met Rivals dus ik wil wel iets meer schwung aan mijn middenveld en aanval toevoegen. Eind van de middag maar even kijken of ik Zakaria en Gnabry goedkoop op de kop kan tikken.

Wat vinden jullie, moet de spits ook snel zijn in Fifa 21? Ik wil altijd snelle vleugels, maar ik dacht aan Müller als afmaker in de spits, totdat ik Haaland kan betalen. Met Finisher 99 finishing en positioning.
De potjes die ik gister speelde is pace echt een ding weer dit jaar. Aguero kon ik 3x niks mee en me slome CDM's. Daarin tegen waren Yedder en Rashford echt weer geweldig. Mendy van Real haalde op ze dooie gemak weer iedereen bij.

[ Voor 54% gewijzigd door Traeces op 02-10-2020 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 11:35
BlackBarryNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:24:
Krijg op futbin geen prijzen iemand ervaring mee? Als ik platform naar ps of xbox verander wel voor pc niet.
Futbin heeft sinds vorig jaar geen toegang meer tot de API van EA. Daarvoor moet je naar Futhead of FutWiz gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:09
Kan ik al FIFA punten erop zetten vanuit de Waller terwijl k alleen de app draai? Of moet ik echt wachten tot 9-10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:31:

Team ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

Wat is de prijs van dat team, vind het vooral een erg leuke combinatie van pace/drill voorin met drie beestmensen op het middenveld :D

Ik heb zelf tot nu meer tijd op futbin doorgebracht dan ingame en heb inmiddels 3 potjes gespeeld :+
De resterende EA access knal ik er tijdens het weekend wel ff door voor SQB Rewards/Rivals Placement.

Speel nu 442 hoeweel 4231 (LCAM/RCAM op driftwide, backs op balanced en een CDM tussen CB's) ook erg leuk ging.

Alleen mijn voorste linie is redelijk ok met Jota, Kane, Aguero, Minamino. De rest is redelijk bagger :+
Om dat recht te trekken hebben ik vooral een CB (Ake/Tomori etc) en een box 2 box middenvelder nodig (Type Fred, Wijnaldum, vd Beek).

Moet vooral nog even wennen aan de nieuwe bewegingen, animaties aangezien ik nogal vastgeroest zit in mijn Fifa 20 automatismen :D

Ik twijfel nog een beetje wat mijn doel gaat worden om voorlopig naar toe te werken, maar een Bayern/Duitse Hybrid gebaseerd op vorig jaar lijkt een leuk en sterk doel.

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 02-10-2020 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Maar hoe speelt het eigenlijk daar lees ik niet veel over.

Is het veel anders dan de vorige fifa? beter/slechter...

Geen conditie kaartjes meer, dus allemaal 1 team ipv meerdere?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wii4all schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:45:

Voor mijn gevoel is het minimaal 80% hetzelfde, het is vooral even afwachten hoe de game zich ontwikkelend de komende 2-6 weken (patches, online gameplay eyc).

Gevoelsmatig zijn de nieuwe kleuren/menu's wel een stap terug. Sowieso bizar dat je bijvoorbeeld niet je eigen theme kan zetten (dat ze zoiets sowieso niet uitmelken met club themes etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:50:
[...]

Voor mijn gevoel is het minimaal 80% hetzelfde, het is vooral even afwachten hoe de game zich ontwikkelend de komende 2-6 weken (patches, online gameplay eyc).

Gevoelsmatig zijn de nieuwe kleuren/menu's wel een stap terug. Sowieso bizar dat je bijvoorbeeld niet je eigen theme kan zetten (dat ze zoiets sowieso niet uitmelken met club themes etc).
Vind je ? Ik vind het echt VEEL trager nog spelen dan 20. Daarbij merk ik dat de reactie tijd van me spelers ook een flink stuk trager is. ( Kan ook zijn omdat we nu weer met normale gold's spelen i.p.v. icons en TOTS spelers ).

Menu ben ik zeker mee eens vind het echt verschrikkelijk en totaal niet fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 21:25
Van 19 naar 20 vond ik het menu ook vreselijk, maar meestal wel een kwestie van wennen toch?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 16:13
DennisCle schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:52:
[Afbeelding]

Misschien wel handig om de spelers die in MM kunnen te verkopen voor nu? Of zijn die duurder dan het fodder, dan maakt het niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Gaat de max prijs van spelers nog omhoog ? Hou expres namelijk even Ake en Adama achter omdat ik verwacht dat ze veel duurder gaan worden nog. Nu kan je ze maar max voor 14k verkopen.........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:18
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:16:
Gaat de max prijs van spelers nog omhoog ? Hou expres namelijk even Ake en Adama achter omdat ik verwacht dat ze veel duurder gaan worden nog. Nu kan je ze maar max voor 14k verkopen.........
Ja zeker als ze niet op de markt staan zo is Rodrigo al van 10 naar 18 gegaan en gaat nog meer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mir64za schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Ja zeker als ze niet op de markt staan zo is Rodrigo al van 10 naar 18 gegaan en gaat nog meer stijgen.
Dankje, dan hou ik ze zeker nog even vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Nou, ik ga toch weer voor de bijl.. Ik ga de Champions Editie aanschaffen. Normaal altijd de standaard editie maar het lijkt me deze keer wel leuk om eens wat vroeger te kunnen starten.

Zouden jullie de digitale editie kopen of disc versie? Of maakt dat in feite geen enkel verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Wat is de prijs van dat team, vind het vooral een erg leuke combinatie van pace/drill voorin met drie beestmensen op het middenveld :D

...
ongeveer 200k, voorhoede ongeveer alleen ongeveer 120k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
Wii4all schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:45:

Iets trager, ballen die worden gepasst doen er langer over om aan te komen. Verder merk je wel meer verschil tussen een hoog en lagere rating speler doordat ballen niet aankomen of gewoon naar de compleet verkeerde speler gaan. Ook kunnen spelers niet meer meteen schieten maar doen ze er soms even over en dan kan verdediger er tussen zitten.

Verder omdat pace weer erg belangrijk is, veel counter ploegen gehad. Nu al paar potjes 80% balbezit tegen spelers die al helemaal hun team klaar hadden en hele team om hun strafschopgebied verzamelde om daarna op de counter met Sane, Werner, etc. te counteren.

Nog niet echt naar de nieuwe mechanics gekeken omdat ik de tijd niet aan menu's doorkijken wil verspillen.

Koppen werkt weer, nu al een aantal doelpunten gescoord met Dumfries vanuit de corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 03-06 15:15
Beetje teleurgesteld, bijna alle bronzen spelers waarmee ik vorig jaar heel succesvol handelde zijn uit het spel verdwenen. Moet nu op zoek naar nieuwe ;w .

Het is ook wennen dat je nu niet meer aan de kaart kan zien wat de minimale prijs is, sommige non-rare lijkende kaarten beginnen als nog bij 600 en andere toch bij 300.

Vind de coin boost na je Rivals placement wedstrijden wel erg fijn, nu kan je wat sneller je team gaan samen stellen en hoef je niet meer eerst beetje bij beetje via de SBC's je coin hoeveelheid te gaan vergroten.

[ Voor 25% gewijzigd door Pompi op 02-10-2020 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zo me team bij elkaar gekocht :) Kan nog 30K extra eventueel krijgen door de verkoop van Ake en Adama maar die hou ik even achter :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F8yViCX89cejHvXhUY4LJIsIDf0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUBSkOcfCqQrIFrblP3NYAy0.jpg?f=fotoalbum_large

De ligt en de backs zijn de volgende upgrades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03
Ohjee een update, het speelt wel lekker, hopelijk gaan ze niet meteen het halve spel verbouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:33:
Zo me team bij elkaar gekocht :) Kan nog 30K extra eventueel krijgen door de verkoop van Ake en Adama maar die hou ik even achter :)

[Afbeelding]

Lekker die Gomez! Misschien ook nog even andere keeper, of vind je dat niet belangrijk?

Manolas is trouwens echt een baas, ik wil nu nog even doorsparen voor Koulibaly
De Vrij kan me niet echt overtuigen.

[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 02-10-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
peeweeherman schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:38:
[...]

Lekker die Gomez! Misschien ook nog even andere keeper, of vind je dat niet belangrijk?

Manolas is trouwens echt een baas, ik wil nu nog even doorsparen voor Koulibaly
De Vrij kan me niet echt overtuigen.
Heb nog 20k op de bank dus zou eventueel handanovic kunnen kopen. Hoop dat ze de Max prijs van Ake en Adama ff snel omhoog gooien dan kan ik me team compleet maken.

Die gomez was eigenlijk niet me bedoeling maar had ineens een paar gekke gold spelers die veel waard waren. Daardoor kon ik hem toch halen >:) ben echt benieuwd hoe het speelt voorin, allemaal mega snel en wendbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Menu kleuren zijn wel waardeloos, als je een speler wil verkopen en de prijs gaat instellen kan ik het amper lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Ik zou graag Klostermann en Mbabu kopen, maar die zijn al sinds de release van de webapp extinct. Mensen zullen vast wachten tot hun max prijs verhoogd wordt gok ik.

Zijn daarmee nog niet echt goede CB's beschikbaar voor Bundesliga nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Laatst online: 26-04 13:52
SH-FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:13:
Nou, ik ga toch weer voor de bijl.. Ik ga de Champions Editie aanschaffen. Normaal altijd de standaard editie maar het lijkt me deze keer wel leuk om eens wat vroeger te kunnen starten.

Zouden jullie de digitale editie kopen of disc versie? Of maakt dat in feite geen enkel verschil?
Als je Fifa21 via Fifa 20 preordered + EA play krijg je de ultimate edition voor de prijs van champions edition. Namelijk 81 euro. Uiteraard kost EA play ook 4 euro, maar kan je wel al sinds gisteren maximaal 10uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-06 21:24
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn clubprofiel opnieuw is aangemaakt? Ik speelde in FIFA 20 gewoon met een team wat aangemaakt was in 2017/2018. Nu opeens een team met een clubnaam en aangemaakt in okt. 2020? Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Wan-Bissaka net als beste uit SBC rewards (hybrid nations). Bewaren lijkt me, ipv nu gelijk verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
ik twijfel of ik weer ga spelen. Denk dat ik de ea play ga proberen en dan vanuit daar maar ga oordelen.
Vorige editie uiteindelijk ook niet heel veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Laatst online: 12:51

[Afbeelding]

Hoe kan je nu al zo'n team bij elkaar hebben gekocht? Veel packs gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 04-06 10:04
jsper schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:19:
Wan-Bissaka net als beste uit SBC rewards (hybrid nations). Bewaren lijkt me, ipv nu gelijk verkopen?
Hij zal volgende week wel veel in de packs zitten, aan de andere kant is hij wel gewild in een BPL team natuurlijk. Wat mij betreft is het gewoon een gokje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prins32 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:56:
[...]

Hoe kan je nu al zo'n team bij elkaar hebben gekocht? Veel packs gekocht?
Doe niet aan fifa points :+

Maar heb inderdaad fifa points gekocht anders is dit haast niet te doen nu al :) Dan moet je echt een enorme voltreffer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Doe niet aan fifa points :+

Maar heb inderdaad fifa points gekocht anders is dit haast niet te doen nu al :) Dan moet je echt een enorme voltreffer hebben.
Vraag me dan alleen af waar de fun blijft? Bij mij gaat het vooral om het opbouwen van een team anders kan je net zo goed de normale versie spelen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ga maar opnieuw beginnen met een La Liga team, ik wil ingame een 4-1-2-1-2 spelen met Coutinho op 10 en Vinicius in de spits op snelheid

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ky68h81pno6.png

Wat zouden jullie willen invullen op de lege plekken?
Denk aan een goed cv duo, om later te sparen voor Ramos ;)

Keepers lijken me nog niet belangrijk, aangezien mensen toch wel scoren.

Nog 25.000 op de bank, maar zal nog wel wat openen vanvond :X :?

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 02-10-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh

[Afbeelding]

Mooi team! Ik heb erg veel mazzel met m'n pakketten tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqKO_ma2YEP1RpwktuU1KjdB9l8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gikR2qUmuAWVNepNeR06nOop.png?f=fotoalbum_large

Bedoeling is dat Bergwijn nog LW gaat staan, maar die is even verdwenen uit de transferlijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
stomley schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Vraag me dan alleen af waar de fun blijft? Bij mij gaat het vooral om het opbouwen van een team anders kan je net zo goed de normale versie spelen toch? :P
Ieder ze ding. Ik heb geen tijd en zin om te handelen / uren te grinden voor wat coins.
Dus dan maar op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Traeces schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:12:
[...]

Ieder ze ding. Ik heb geen tijd en zin om te handelen / uren te grinden voor wat coins.
Dus dan maar op deze manier. :)
Hehe zeker hoor ieder zijn ding, maar dan is het bij jou meer om het spelen dan om de team building aspect?
Is het dan ook omdat je snel mee wilt doen met weekend league etc of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 09:09
JessetjeNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:48:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn clubprofiel opnieuw is aangemaakt? Ik speelde in FIFA 20 gewoon met een team wat aangemaakt was in 2017/2018. Nu opeens een team met een clubnaam en aangemaakt in okt. 2020? Wat te doen?
Ik heb datzelfde. Fifa FUT 17/18/19 veel gespeeld. 20 alleen even kort toen hij in EA play gratis kwam en nu weer in 21 begonnen. Maar mijn team bestond niet meer en heb nu ook okt 2020 en een nieuwe naam ;(
Maar goed de naam maar gelijk gewijzigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
stomley schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:13:
[...]

Hehe zeker hoor ieder zijn ding, maar dan is het bij jou meer om het spelen dan om de team building aspect?
Is het dan ook omdat je snel mee wilt doen met weekend league etc of?
Zeker voor de WL wil ik al een goed team hebben. Daar hark je toch de meeste coins mee binnen en beste spelers als je geluk heb. Vind gewoon leuk om een behoorlijk team te hebben :)

* fifa is ook eigenlijk de enige game die ik speel met FM dus vind dan dat ik er wel wat geld in mag steken :) Andere mensen kopen b.v meerdere games per jaar en dat doe ik dan weer niet.

Overigens heb ik ook wel doelen hoor , de eerste is CR7 zo snel mogelijk halen en wil dit jaar graag Cruijf of Maradona hebben :)

[ Voor 24% gewijzigd door Traeces op 02-10-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-06 21:24
KookSpook schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Ik heb datzelfde. Fifa FUT 17/18/19 veel gespeeld. 20 alleen even kort toen hij in EA play gratis kwam en nu weer in 21 begonnen. Maar mijn team bestond niet meer en heb nu ook okt 2020 en een nieuwe naam ;(
Maar goed de naam maar gelijk gewijzigd
Ah, thanks ja ik ga al contact opnemen met EA maybe weten hun een oplossing.

[ Voor 9% gewijzigd door JessetjeNL op 02-10-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:05
Wat is het toch elk jaar.... zeg elke jaar ga geen Fifa meer kopen maar toch...zwakte.

Ik speel eigenlijk bijna altijd met een NL elftal en later als de PL beetje betaalbaar is bouw ik daar een team mee.

Onderstaan heb ik tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXSQe5qX0oVEG2QOrD5gJ_vqUNA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j5PwRCPGa9w4qdXp02l0FgrX.png?f=fotoalbum_large

Dit weekend hoop ik te vervangen:

Ake of De Ligt voor Donk
Bergwijn voor Kluivert
Wijnaldum voor De Roon

En hopelijk snel Depay.

Iedereen veel plezier met deze Fifa :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 09:09
JessetjeNL schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:28:
[...]

Ah, thanks ja ik ga al contact opnemen met EA maybe weten hun een oplossing.
In de game zelf kan je naar doelstellingen gaan en dan is daar een actie om je clubnaam te wijzigen, dat is de manier die ik vond om het te wijzigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:14
Na veel handelen en packluck op het volgende team gekomen. Heb Bale ook uit een SBC pack gekregen, ik wacht nog even tot de release totdat ik het verkoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYz8skieQVXG9TkCRXFOY1XxUp4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XwtQDrlDqr7UTurK7oIKO8b5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:05
_Uploader_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:39:
Na veel handelen en packluck op het volgende team gekomen. Heb Bale ook uit een SBC pack gekregen, ik wacht nog even tot de release totdat ik het verkoop.

[Afbeelding]
Hoe speelt Promes als ST?
Pagina: 1 ... 3 ... 158 Laatste