Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Op de telefoon kan ik wel inloggen, maar dan kan je niet echt al die starter opdrachten doen voor je team.
[ Voor 32% gewijzigd door DennisCle op 30-09-2020 20:18 ]
Mendy van Real 82
Dit gaat nu al goed
PSN: Maichel
Ben je packs aan het openen of uit je eerste sbc's en pakjes? Heel chill, die Mendy is denk ik wel veel waard.Maichel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:33:
Pereira 85
Mendy van Real 82
Dit gaat nu al goed
Pereira was uit 1e pakje, Mendy uit een upgrade pakje, die is dus untradeable maar toch...die hou ik denk sowieso.DennisCle schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:33:
[...]
Ben je packs aan het openen of uit je eerste sbc's en pakjes? Heel chill, die Mendy is denk ik wel veel waard.
Hier hetzelfde probleem. Het lukt me maar niet om die code te ontvangen op mijn mailadres. Los van de servers die het niet aankunnen zou ik het des te meer appreciëren als ze naast email ook SMS als optie om codes te versturen/ontvangen toevoegen.Pompi schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:34:
Zowel op mobiel als computer moet ik wachten op code, maar duurt nu al zeker een uur. Alsof EA dit niet had kunnen bedenken en wat extra servers bij hadden gezet.
je zal vermoedelijk dan pas de webapp kunnen gebruiken op moment dat je fifa daadwerkelijk gespeeld heb op je platform.KookSpook schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:26:
Ik kan inloggen maar ik krijg dan een melding dat er geen FUT-club aan mijn account gekoppeld is. Dat ik maar eerst in Fifa 21 een FUT club moet aanmaken...
https://www.futbin.com/21/player/25177/Jos%C3%A9%20Fonte/
Ja ik vrees het ook, zojuist maar even in Fifa 19 in en uitgelogd maar dat wil ook niet helpen. Hopelijk morgen met EA play dat het goed komtfifanoob schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:39:
[...]
je zal vermoedelijk dan pas de webapp kunnen gebruiken op moment dat je fifa daadwerkelijk gespeeld heb op je platform.
Werkt volgens mij alleen als je 20 had gespeeld en niet als je een game overslaat.KookSpook schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:47:
[...]
Ja ik vrees het ook, zojuist maar even in Fifa 19 in en uitgelogd maar dat wil ook niet helpen. Hopelijk morgen met EA play dat het goed komt
Ja ongekend dat ze dit niet op orde hebben. Je zou toch denken dat dit een van de punten is waar gebruikers op afhaken. EA harkt genoeg dollars binnen en maakt zich hier (nog) niet druk om....FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:36:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Het lukt me maar niet om die code te ontvangen op mijn mailadres. Los van de servers die het niet aankunnen zou ik het des te meer appreciëren als ze naast email ook SMS als optie om codes te versturen/ontvangen toevoegen.
Via email kreeg ik ook niks binnen daarna via sms lukte het gewoon. Kon kiezen of via mail of via telefoonnummer en als je dan voor tekst kiest sturen ze je de code via sms.rspoe schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:57:
[...]
Ja ongekend dat ze dit niet op orde hebben. Je zou toch denken dat dit een van de punten is waar gebruikers op afhaken. EA harkt genoeg dollars binnen en maakt zich hier (nog) niet druk om....
Ik heb via tekst niet ingeschakeld.tukkerterror90 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:07:
[...]
Via email kreeg ik ook niks binnen daarna via sms lukte het gewoon. Kon kiezen of via mail of via telefoonnummer en als je dan voor tekst kiest sturen ze je de code via sms.
Ja die word nog wel meer waardMesque schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:10:
Griezmann in mijn welkomstpakketje. Tradable, maar denk slimmer nog even te wachten met verkopen?
Je moet ingelogd zijn op FUT 20 voor 14 augustus om nu in aanmerking te komen voor de web app.Pompi schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:54:
[...]
Werkt volgens mij alleen als je 20 had gespeeld en niet als je een game overslaat.
Thanks, dat zal het wel zijn. FUT 20 overgeslagen.BoB_HenK schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:27:
[...]
Je moet ingelogd zijn op FUT 20 voor 14 augustus om nu in aanmerking te komen voor de web app.
Heb 2x dezelfde code ontvangen maar werkt ook niet..FraxleNL schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:49:
Ongelofelijk frustrerend dat ik tot op heden nog steeds geen verificatiecode heb ontvangen. Ik heb meerdere opties geprobeerd - maar geen succes. Iemand nog een idee?
Elk jaar weer dit gezeik.
Hier hetzelfde...Fonzerelli schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:50:
[...]
Heb 2x dezelfde code ontvangen maar werkt ook niet..![]()
Elk jaar weer dit gezeik.
Als dit ook voorbode is op de servers voor online FIFA..... Dan houdt ik m'n hart alweer vast voor de gameplay ervaring.... BAH
:strip_exif()/f/image/2qCKgCgAgZb7Z14JdfLFOMGP.jpg?f=fotoalbum_large)
dit heb ik er van gemaakt, Kante houd ik voorlopig nog even achter de hand
wordt een 41412 met Carrasco en Williams in de spits met Correa er achter, moet me nog wel even verdiepen in nieuwe chemistry
[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 30-09-2020 22:19 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Als morgen niet lukt dan maar morgen avond gewoon ingame.
12000 fifa punten, meer gaat er ook niet in. Hopelijk genoeg om de komende week een beetje voor de dag te komen, daarna gaat Kante in de verkoop. Rakitic moet nog wel vervangen worden door de jong of zo, maar dat komt nog wel met de munten na plaatsing in de divisiesMarkuss schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:25:
Zo dat is al een behoorlijk sterke opstelling Peeweehman. Heb je er geld tegenaan gegooid of puur geluk?
EA play prorspoe schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:29:
Hoe lukt het jullie om morgen de game al te spelen? Ik dacht dat pre-order 6 oktober was. In plaats van 10 oktober? En niet 1 oktober?
ik heb die ook gepacked ik denk 80/100kkalou schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:32:
pack net alisson,wat denken jullie wordt die nog wat waard?
En is het al slim om spelers nu te verkopen? Of beter wachten tot het spel uit is?
[ Voor 56% gewijzigd door rspoe op 30-09-2020 23:43 ]
41412 is wel cheatenpeeweeherman schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:17:
[Afbeelding]
wordt een 41412 met Carrasco en Williams in de spits met Correa er achter, moet me nog wel even verdiepen in nieuwe chemistry
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube😂
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
100% om 17:00 te downloaden / te spelen.Mars18 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:57:
Hoelaat verwachten jullie FIFA 21 vandaag bij EA Play?
Schijnbaar dacht vannacht EA nog wel o hij heeft een security code aangevraagd, stuk of 20 codes in me mail xD
Maar ik knal er geen punten tegenaan, ga eerst wel gewoon spelen.
Of hebben jullie een betere tacktiek
- Kanté (hou ik nog, verwacht een stijging)
- Ndidi
- Emre Can
- Bednarek (IF)
- Promes
Ben je niet bang dat al je waarde verdampt? Die Williams gaat nu voor 10k, vanavond en zeker volgende week gaat die keihard dalen bijvoorbeeld.peeweeherman schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:17:
[Afbeelding]
Verkopen jullie al jullie tradables? En dan via snel verkoop, of aanbieden op transfermarkt?Thomas18GT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:05:
[...]
Ben je niet bang dat al je waarde verdampt? Die Williams gaat nu voor 10k, vanavond en zeker volgende week gaat die keihard dalen bijvoorbeeld.
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Heb je Son gehouden of verkocht?BlackBarryNL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:52:
Wow 1e pack son wou nog wat fifa punten kopen maar hoeft niet meerheb nu rond de 200k en wil voor 100k een leuk team bouwen. Iemand suggesties? Wil zelf bpl maar zijn momenteel nog absurd duur. Ben van plan 4321 te spelen of 433(4).
Verkocht
PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |
Zou Son niet typisch zo'n speler zijn die ten tijde van de eerste WL nog flink gaat stijgen? Of heb ik mij dit verkeerd laten vertellen door de zogenaamde experts? Dat is eigenlijk de reden dat ik Kanté nog niet wil verkopen.BlackBarryNL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
Verkochtis wel een speler die ik zeker zou willen maar dan moet de rest ook redelijk goed zijn heb nu nog geen team
Vorig jaar ging de prijs van Son idd explosief omhoog.Markuss schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Zou Son niet typisch zo'n speler zijn die ten tijde van de eerste WL nog flink gaat stijgen? Of heb ik mij dit verkeerd laten vertellen door de zogenaamde experts? Dat is eigenlijk de reden dat ik Kanté nog niet wil verkopen.
Inderdaad son begon vorig jaar op de PS 253k (19 Sep) en deze was op 1 Nov 598k waardMarkuss schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Zou Son niet typisch zo'n speler zijn die ten tijde van de eerste WL nog flink gaat stijgen? Of heb ik mij dit verkeerd laten vertellen door de zogenaamde experts? Dat is eigenlijk de reden dat ik Kanté nog niet wil verkopen.
Tip voor iedereen alle Meta kaarten stijgen flink in de aanloop naar de eerste weekend league.
Niet dat 1 nov de eerste weekend league was vorig jaar
1 Nov was dan ook wel het hoogste punt qua waarde.
Maar deze kaart is zeker voor de eerste weekend league nu 3 a 400 k waard
[ Voor 15% gewijzigd door Donverdi073 op 01-10-2020 11:31 ]
Is EA Play Pro nou ook maar 10 uur? Of onbeperkt? Zie tegenstrijdige verhalen als ik Google.
PSN: Kidjuh
Voor PC krijg je al onbeperkt toegangKidjuh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
Is EA Play Pro nou ook maar 10 uur? Of onbeperkt? Zie tegenstrijdige verhalen als ik Google.
PS en Xbox 10 uur tot de release.
Ik verkoop alle meuk, beter wat extra coins om mee te handelen dan discard spelers voor SBC's, voor nu in ieder geval.rspoe schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:20:
[...]
Verkopen jullie al jullie tradables? En dan via snel verkoop, of aanbieden op transfermarkt?
Op de transfermarkt? Of snelle verkoop?Thomas18GT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:40:
[...]
Ik verkoop alle meuk, beter wat extra coins om mee te handelen dan discard spelers voor SBC's, voor nu in ieder geval.
Alle prijzen gaan omhoog, nu is er veel aanbod - weinig vraag.Markuss schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
BL :
https://www.futbin.com/21/squad/277080
Serie A :
https://www.futbin.com/21/squad/277264
Kijken wat er vanavond uit me pakketjes komt lopen en hoever we komen
Voor je serie A team kan je beter een andere spits uitzoeken. Gomez heeft momenteel een inform dus die zal wel flink stijgen.Traeces schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:11:
Heb twee ideeën voor me starter team :
BL :
https://www.futbin.com/21/squad/277080
Serie A :
https://www.futbin.com/21/squad/277264
Kijken wat er vanavond uit me pakketjes komt lopen en hoever we komen
Verder vind ik dit redelijk prijzige starter teams. Ben je zo 100-200k voor kwijt.
Beginnen maar met de Serie A om straks om te wisselen naar Premier League.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hier idem dito. Mijn packluck zat pas op het einde van Fifa 20 toen ik Messi 99 packte...Augy schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:12:
Kom niet verder als een team 79 gemiddeld. Focus op de sbc komende dagen. pack luck is ook ruk net als fifa20
Kijk even wat ik doe , ligt ook aan me pack luckmonofear schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:20:
[...]
Voor je serie A team kan je beter een andere spits uitzoeken. Gomez heeft momenteel een inform dus die zal wel flink stijgen.
Verder vind ik dit redelijk prijzige starter teams. Ben je zo 100-200k voor kwijt.
Twente komt eraan!
Als je de Ultimate of Champions editie hebt besteld (fysiek) krijg je deze geleverd op 6 oktJoteW schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:43:
Mannen, als je de Ultimate of Champions editie bestelt betekent dat dus dat je hem 3 okt in huis hebt ipv 9? Of mis ik nu iets haha
Probeer op de transfermarkt, elk uur opnieuw. Behalve sommige die quicksell 300 zijn en je ook vanaf 300 kan aanbieden, die quicksell ik gewoon.
(Om het over echt nutteloos te hebben, ga/kan er niet mee spelen
Ik helaas niet, maar dat maakt het natuurlijk weer een uitdaging, bedankt EA, voor de uitdaging om met @%#^# spelers aan te moeten vangen.
Vandaag trouwens geen Daily Reward in de web app??
Is dat dit jaar ook?
Twente komt eraan!
Zou eerst die goedkope SBC's doen genaamd 'laten we beginnen', 'laten we verder gaan' en 'laten we doorgaan' + 'basis competities/landen'.dvanpol schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:44:
ik wil al wat SBC doen. nu was daar vorig jaar een best mogelijk volgorde voor.
Is dat dit jaar ook?
Dit is ook handig, weinig fan van z'n stem maar hij heeft een prima oog voor de markt en tips.
YouTube: DE ROAD TO GLORY IS BEGONNEN!! | RTG #1
[ Voor 22% gewijzigd door Markuss op 01-10-2020 14:12 ]
Als het goed is 17:00 uurTerranova schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:56:
Zo game is gepreload, ben benieuwdHoe laat ging die EA play stuff open?
Nice, dankzij die Xbox Beta app heb ik de drukte van preloads kunnen ontlopen, dus kan gelijk beginnen
Nice, zat al in de EA Hub op de PS4 te kijken maar daar stond hij dus niet in.Terranova schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Nice, dankzij die Xbox Beta app heb ik de drukte van preloads kunnen ontlopen, dus kan gelijk beginnen
Vanaf waar kun je de Xbox - EA Play - preload starten?Terranova schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Ja het is weird, via de Xbox app kan je elk spel downloaden, of je het nou gekocht hebt op niet.Thomas18GT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:11:
[...]
Nice, zat al in de EA Hub op de PS4 te kijken maar daar stond hij dus niet in.
EA Play Pro (pc) UnlimitedKidjuh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
Tips om een beetje te handelen? Ik doe dat eigenlijk nooit maar nu toch niks beters te doen.Thomas18GT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:40:
[...]
Ik verkoop alle meuk, beter wat extra coins om mee te handelen dan discard spelers voor SBC's, voor nu in ieder geval.
Ik heb overigens EA Play genomen zodat ik straks 10uur kan spelen alvast, maar hoe download ik nu het spel? Pre-order gedaan bij Coolblue niet op de console
Maar hoe zit het zo na 9 Oktober dan? Ben ik daarna nog steeds verplicht om de volledige game te kopen en houd dus die EA Play Pro voordeel op ofzo ??
Sorry voor me vraag maar ik vat het even niet
Nu met die nieuwe filters kan je makkelijk zoeken naar zeldzame spelers, ik doe dat vooral met zilveren en bronzen die nuttig zijn voor die begin sbc's. Dan vooral nuttige posities als RA, CV, LA, RM, LM in de goeie nationaliteiten (Bra, Spa, Eng, Fra).DennisCle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Tips om een beetje te handelen? Ik doe dat eigenlijk nooit maar nu toch niks beters te doen.
Ik heb overigens EA Play genomen zodat ik straks 10uur kan spelen alvast, maar hoe download ik nu het spel? Pre-order gedaan bij Coolblue niet op de console
Op een gegeven moment heb je snel door voor hoeveel de spelers gaan, verwacht niet dat je veel winst maakt het, maar massa is kassa. Ook al pak je 50 of 100 per speler, je moet er gewoon veel doen in no-time.
Oh er komt nog een bestand van 40 gb er achter aan
[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 01-10-2020 17:20 ]
Denk wel dat dat em is!038Zwolle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:15:
In de store staat idd een test versie van 10gb . Kan me toch niet voorstellen dat dat het is?
Dat is de data om te spelen. De rest wordt daarna gedownload.038Zwolle schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:15:
In de store staat idd een test versie van 10gb . Kan me toch niet voorstellen dat dat het is?
Oh er komt nog een bestand van 40 gb er achter aan
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Want als ik bij FIFA 21 Standard Edition PS4™ and PS5™ op "Probeer early acces-proefversie" klik dan vraagt hij of ik eerst even wil preorderen en mag ik gelijk betalen. Daar is niks proefs aan
Staat in de EA Play applicatie, niet via de reguliere store.KookSpook schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:29:
Waar staat de trial apart in de store? Kan je een link posten zie hem echt niet?
Want als ik bij FIFA 21 Standard Edition PS4™ and PS5™ op "Probeer early acces-proefversie" klik dan vraagt hij of ik eerst even wil preorderen en mag ik gelijk betalen. Daar is niks proefs aan