Trage laggy bende is het weer vandaag.
Gaat weer lekker bij ea.
Bij indienen sbc krijg ik serverfout met ea server en wordt uit ultimate team gegooid op de ps, via de app reageert hij helemaal niet.
Bij indienen sbc krijg ik serverfout met ea server en wordt uit ultimate team gegooid op de ps, via de app reageert hij helemaal niet.
Nog een vraag zo ei d van fifa, net weer zn klote sb verloren mega sripted maar dus de bietenbrug op gegaan door een (achterlijke) vrije trap.
Ik zie mn goal niet, dus geen idee waar mn keeper staat en waar ik mn speler neer kan zetten.
Is dat iets met camera instelling?
Ik zie mn goal niet, dus geen idee waar mn keeper staat en waar ik mn speler neer kan zetten.
Is dat iets met camera instelling?
Stroperig. Mbappe die eruit gerend wordt door een 61 pace zilveren, Depay, Benedette en Mbappe die echt eenvoudige goals naast prikken. Nee, geen fijne middag.Saekerhett schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:37:
Trage laggy bende is het weer vandaag.

Jep, ben maar gestopt bij 14-8 en dus goud 3. Zo meteen terras op met een biertje (en morgen weerProsac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:05:
[...]
Stroperig. Mbappe die eruit gerend wordt door een 61 pace zilveren, Depay, Benedette en Mbappe die echt eenvoudige goals naast prikken. Nee, geen fijne middag.
Bekend issue met League SBC's:jerommeke96 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 14:10:
Gaat weer lekker bij ea.
https://answers.ea.com/t5...p-to/first-unread-message
Schijnt dat het pas na het weekend gefixt wordt. Lekker weer, ik was net lekker bezig en wilde graag wat Ultimate Packs openen.
Hier Brentford - Swansea opgezet. Hup BrentfordSaekerhett schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:19:
[...]
Jep, ben maar gestopt bij 14-8 en dus goud 3. Zo meteen terras op met een biertje (en morgen weer) en daarna CL finale kijken lijkt me een veel beter plan.
Zo'n SBC issue met Aouar kunnen ze binnen een paar minuten fixen, maar de League SBC problemen duren dagen zoniet een heel seizoen voor er een oplossing is.Saekerhett schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:20:
[...]
Bekend issue met League SBC's:
https://answers.ea.com/t5...p-to/first-unread-message
Schijnt dat het pas na het weekend gefixt wordt. Lekker weer, ik was net lekker bezig en wilde graag wat Ultimate Packs openen.
Heilige bimbam. Ik ben eens 352 gaan spelen. Wat een genot! Eindelijk gaat iedereen eens een beetje mee naar voren.
Toch nog eventjes de weekend league opgestart met dit keer Insigne en Lozano erbij.
Die Insigne is echt een koning der dwergen! Zijn Finesse shot is heerlijk. Heeft in de eerste 3 wedstrijden 8 goals gescoord. Glipt overal doorheen en als je de bal voor zijn rechter legt dan krult hij hem heerlijk in de winkelhaak
Toch nog eventjes de weekend league opgestart met dit keer Insigne en Lozano erbij.
Die Insigne is echt een koning der dwergen! Zijn Finesse shot is heerlijk. Heeft in de eerste 3 wedstrijden 8 goals gescoord. Glipt overal doorheen en als je de bal voor zijn rechter legt dan krult hij hem heerlijk in de winkelhaak
Randje top 200 squad battles....
64 brons team, op ultiem dan maar...
Wanmangituka 99 snelheid paar meter voorsprong wordt ingehaald door een bronzen speler met 56 snelheid...
Waarom koop ik zulke spelers eigenlijk ea?
Een van de vele voorbeelden, was onbegonnen werk 1-0 verloren in de verlening omdat mn speler op de doellijn letterlijk bukte zodat de bal er in ging.
Ben zo klaar met dit spel.
Wanmangituka 99 snelheid paar meter voorsprong wordt ingehaald door een bronzen speler met 56 snelheid...
Een van de vele voorbeelden, was onbegonnen werk 1-0 verloren in de verlening omdat mn speler op de doellijn letterlijk bukte zodat de bal er in ging.
Ja.. dat verschil is niet normaal. Op wereldklasse kan ik vrijwel elk team wel aan. Ga ik hoger, dan is het alsof ik er helemaal niks van kan, dan wordt zelfs mijn topteam verslagen door brons/zilveren teams.
Op ultimate krijgt iedere speler van de tegenstander 99 voor elke stat.jerommeke96 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:45:
Kan je beter tegen slechte chem teams spelen.
Legendarisch lukt mij ook nog, daarom zat ik op rand top 200, ook door 1 keer verbinding verbroken door ea server dus verlies voor mij...Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:49:
Ja.. dat verschil is niet normaal. Op wereldklasse kan ik vrijwel elk team wel aan. Ga ik hoger, dan is het alsof ik er helemaal niks van kan, dan wordt zelfs mijn topteam verslagen door brons/zilveren teams.
Maar idd speel ik deze pot op legendarisch dan wordt het 16-1.
Pot daarvoor tegen ongeveer zelfde team 6-1 op ultiem, daarom de gok ook deze te proberen, hooguit 4 grote kansen bij elkaar gespeeld paal lat en 2x naast wat allemaal normaal 100% goals zijn, dan weet je al dat je gaat verliezen.
Oh ja echt,dat wist ik niet dus maakt eigenlijk niet uit dat het brons is? Zijn allemaal tots++Hassiebassie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:56:
[...]
Op ultimate krijgt iedere speler van de tegenstander 99 voor elke stat.
Kan je beter tegen slechte chem teams spelen.
Och ja die squadbattles zijn vreselijk. Daarom speel ik die ook enkel als ik er een objective mee vrij kan spelen.
Kwalijker vind ik dat ik net in Rivals veel sterker ben dan mijn tegenstander, maar dat hij 2x met Cantona dwars door mijn spelers heenloopt. Mijn spelers vallen als luciferhoutjes om en hij kan 2x scoren, waardoor het 2-2 wordt. Terwijl alles er op leek dat ik 4, 5-0 zou gaan winnen. Wat dat betreft heb ik nog steeds het idee dat icons iets extra's meegekregen hebben.
Kwalijker vind ik dat ik net in Rivals veel sterker ben dan mijn tegenstander, maar dat hij 2x met Cantona dwars door mijn spelers heenloopt. Mijn spelers vallen als luciferhoutjes om en hij kan 2x scoren, waardoor het 2-2 wordt. Terwijl alles er op leek dat ik 4, 5-0 zou gaan winnen. Wat dat betreft heb ik nog steeds het idee dat icons iets extra's meegekregen hebben.
Vanmiddag lekker een paar drafts gespeeld. Had een team met Ronaldo TOTS, Goncalves TOTS en Zidane 97. Wat een genot om mee te spelen!
En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik met Goncalves het beste uit de voeten kon, beter dan met Ronaldo
Vond hem responsiever, meer wendbaar en heeft een heerlijk schot. Beide speelden op 8 chem. Ben er dus over na aan het denken om Goncalves als supersub te halen...
Maar eerst nog even verder twijfelen over Aouar, haha. Heb niet echt een team waar hij lekker in past, al kan ik hem met de Franse slag (en spelers) vast wel op 8 chem ergens inpassen. Ziet er echt geweldig uit namelijk.
En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik met Goncalves het beste uit de voeten kon, beter dan met Ronaldo
Maar eerst nog even verder twijfelen over Aouar, haha. Heb niet echt een team waar hij lekker in past, al kan ik hem met de Franse slag (en spelers) vast wel op 8 chem ergens inpassen. Ziet er echt geweldig uit namelijk.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
In de 3421 formatie komt Insigne helemaal tot zijn recht. Zet hem links van de spits en met zijn Finesse krult hij alles er in.
Net weer 2x gewonnen en bij de laatste was de tegenstander echt beter maar de plaats van Insigne maakt het verschil.
Eigenlijk zou ik Toty Messi op rechts moeten hebben
Net weer 2x gewonnen en bij de laatste was de tegenstander echt beter maar de plaats van Insigne maakt het verschil.
Eigenlijk zou ik Toty Messi op rechts moeten hebben
Iets zegt me dat de TOTS-week van Ligue Un nog slechter wordt dan die van de Serie A.
Alleen een Joe Gomez moments SBC nu.

Ja ze zijn weer heel origineel ookProsac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:08:
Iets zegt me dat de TOTS-week van Ligue Un nog slechter wordt dan die van de Serie A.
Als je bij de La Liga en Bundesliga weken iedereen enthousiast hebt, wat gaat er dan nu mis?
squad battles daar staat letterlijk bij dat ze kloten met de statistieken en chemistry..jerommeke96 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:45:
Je kan beter vragen wanneer het goed gaat.Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:12:
Als je bij de La Liga en Bundesliga weken iedereen enthousiast hebt, wat gaat er dan nu mis?
EA als ontwikkelaar hebben? De man met originele ideeën geveld door corona? Ontslagen?Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:12:
Iemand vergeten de wijzigingen op te slaan? Bedrijfsfeestje rondom de FUT-omzetcijfers?
Een combinatie van alles?
Ja waar gaat er eens wat goed daar.Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:12:
Ik heb groot deel bundesliga dus tevreden maar je zal toch serie a hebben, dan wordt je toch behoorlijk benadeeld.
Zoveel oneerlijkheid in het spel, net echt voetbal
Moet eerlijk zeggen dat ik wel tevreden ben met mijn Insigne pulljerommeke96 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Ja waar gaat er eens wat goed daar.
Ik heb groot deel bundesliga dus tevreden maar je zal toch serie a hebben, dan wordt je toch behoorlijk benadeeld.
Dacht dat het helemaal niks zou zijn, maar ik vind zijn Finesse beter dan die van Son
Ik ben eigenlijk wel tevreden met de sbc van nainggolan en Lozano.. tevens De Vrij en Cuadrado die het prima doen & Zielinski gaat als een trein. Alleen donnarumma is niet mijn ding maar Courtois op 8 doet het meer als primajerommeke96 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Ja waar gaat er eens wat goed daar.
hangt nogal af van op welke positie je hem wilt zetten.Markvd1984 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:17:
Welke chem raden jullie aan op aouar tots?
Cm staat die bij mijcubert20 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:01:
[...]
hangt nogal af van op welke positie je hem wilt zetten.
dan anchor, wordt hij verdedigend wat sterker
Zal het niet gewoon met contracten te maken hebben? Dat ze bij Bundesliga en la liga meer mogen oid.Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:12:
Nou Lautaro is een anders soort spits dan weet ik normaal mee speel maar, ramt ze er wel heel makkelijk in
! Maar er is iemand die als invaller nog makkelijker scoort en dat is tots aouar, wat een kaart is dat. Als zo doorgaat dan verkoop ik lautaro gewoon weer en gaat Aouar de spits in
Vond z'n freeze & FB al te bizar goed om tegen me te krijgen, deze zal vast nog erger zijn 🤣Traeces schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:42:
Nou Lautaro is een anders soort spits dan weet ik normaal mee speel maar, ramt ze er wel heel makkelijk in! Maar er is iemand die als invaller nog makkelijker scoort en dat is tots aouar, wat een kaart is dat. Als zo doorgaat dan verkoop ik lautaro gewoon weer en gaat Aouar de spits in
Ik weet niet of het door de zondag komt, maar gisteren al mijn potjes gewonnen en vandaag 2 kansloos verloren op de meest bizarre manieren. Hup PS4 maar weer uit dan.Traeces schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:12:
[Afbeelding]
Kreeg net dit team tegen. Pfff die gozer was pleuris goed , denk dat het een Challenge was want R9 zat gewoon op de bank....
We zullen het zien moet al me potten wl vandaag spelenMoody2204 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Ik weet niet of het door de zondag komt, maar gisteren al mijn potjes gewonnen en vandaag 2 kansloos verloren op de meest bizarre manieren. Hup PS4 maar weer uit dan.
Succes nog ;-)Traeces schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:42:
[...]
We zullen het zien moet al me potten wl vandaag spelenkon gister ineens niet spelen, denk ddat zilver 1 helemaal mooi word haha.
Vandaag is het drama. Verloor 2x op rij en verloor toen tegen een gouden team compleet kansloos met 6-1...
Elke bal viel precies voor zijn voeten en met 9 man verdedigen.
pffff, waarom was ik ook alweer begonnen aan de wl? xD
Ben nu pas op 4-4 maar kom al serieus goede tegenstanders tegen haha. Benieuwd of ik zilver 1 ga halen de zon en bier voelt momenteel veel beter aan dan fifa spelenHassiebassie schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:20:
Vandaag is het drama. Verloor 2x op rij en verloor toen tegen een gouden team compleet kansloos met 6-1...
De matchmaking is nogal waardeloos, krijg vrijwel alleen maar onmogelijke tegenstanders tegen. Gekochte teams en die spelen ook een paar niveaus hoger...
Ga me wl ook niet afmaken, vind best. Na volgende week is het toch “dood”.
Dus laat komende wl lekker gaan en ga lekker terrasje pakken enzo
Je hebt groot gelijk, vond je uberhaupt nog optimistisch om het ook maar te proberen met dit weer. Het terras zal dan al veel eerder lonken bij mij, al speel ik ook sowieso geen WL.Traeces schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:08:
Ga me wl ook niet afmaken, vind best. Na volgende week is het toch “dood”.
Groetjes vanaf het terras. Na mijn post geen Fifa meer aangeraakt en het bevalt zeer goed!
Ja had ook totaal niet moeten registeren dit weekend. Had net ook al echt fuck it veel te te lekker weer voor irritatie van de wl.Markuss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Je hebt groot gelijk, vond je uberhaupt nog optimistisch om het ook maar te proberen met dit weer. Het terras zal dan al veel eerder lonken bij mij, al speel ik ook sowieso geen WL.
Met de makkelijke keuze dat ik volgende week ook niet hoef te spelen
Hahah cheersHassiebassie schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:21:
Groetjes vanaf het terras. Na mijn post geen Fifa meer aangeraakt en het bevalt zeer goed!
Weer geen Ligue 1 uitdaging, geen spelers-SBC, alleen maar wat upgrade SBC's. ;{
Maar morgen komt de MLS TOTS! Dan vallen ze als rijpe appelen, tig player-objectives en SBC's met spelers waar we aan deze kant van de oceaan van achter onze oren krabbenProsac schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:21:
Weer geen Ligue 1 uitdaging, geen spelers-SBC, alleen maar wat upgrade SBC's. ;{
Enniehoe, maar even untradeable fodder golds in de picks gegooid en Sule, Haaland, Azpilicueta, Higuain, Casemiro en Blind TOTS eruit gehaald. Veelal gerecycled van Ligue 1-upgrades.
Ik vind het gezegend, ik ga Aouar doen om als supersub in te zetten (of ergens in te passen) en kijk verder nog naar Pedro Goncalves, Zielinski en Koopmeiners TOTS om m'n teams af te ronden. Verwacht niet dat er nog veel spelers gaan komen waar ik m'n team mee ga kunnen boosten en de echte kanonnen van 1 miljoen+ krijg ik toch niet meer bij elkaar gehandeld. Spelletje is voor mij wel over en vooral omdat EA TOTS zelf volledig de nek om heeft gedraaid.
Toch wel grappig, vorige week is flink wat tegendoelpunten terug gaan kijken. Kwam tot de conclusie dat ik onbewust veel te agressief verdedigde vooral met de backs. Gaan proberen om op die momenten toch te switchen naar de cvm. Vervolgens nu 15 rivals potjes op rij gewonnen, en amper kansen tegen. Bijna in div 2. Blijft toch een feit dat zulke ‘simpele’ dingen zoveel meer effect hebben dan een skill move meer of minder.
Op een gegeven moment werden de sbc's die je kon herhalen zo lucratief dat de prijzen van zeldzaam gouden spelers zo hoog werden dat 25k,35k pakketten met coins kopen bijna altijd winstgevend waren.Prosac schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:21:
En tja als je pakketten met goud kan kopen ipv fifapoints...... U snapt dat vinden de rekenmeesters van EA niet fijn (11% totale omzet EA is fifapoints).
En dus geen lucratieve sbc's meer.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Net uit de 83+ sbc kreeg ik BakambuTOTS. Leuke supersub lijkt me!
Edit:
Bakambu ff geprobeerd in een online friendly max. teamgeest: 7-3 gewonnen, 6 goals Bakambu! 😳
Edit:
Bakambu ff geprobeerd in een online friendly max. teamgeest: 7-3 gewonnen, 6 goals Bakambu! 😳
[ Voor 47% gewijzigd door Moody2204 op 30-05-2021 22:58 ]
Klopt! Inmiddels is hij weer naar de bank verbannen. Hij is niet slecht, maar voor 1,3 miljoen zekers niet goed genoeg.Rhain schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:44:
[...]
Maar ik zag hier @Valandil niet overweg kunnen met King Kenny terwijl ik bijna blind met hem de ballen er in kan rammen.. Zit nu aan bijna 100 goals in iets meer dan 50 wedstrijden DIV4+WL
Het is niet alleen dat hij onder presteert, maar ook spelers om hem heen spelen ineens totaal minder.
Deze WL met hem begonnen , maar na een dramatische start van eerste 6 potten verliezen , waarin hij compleet onzichtbaar was, heb ik uiteindelijk na 10 wedstrijden ingegrepen en Isak in de basis gezet voor Dalglish.
(Ik had al wat twijfels nav wat rivals wedstrijden met hem)
Isak was een enorm verschil. Isak scoort misschien minder, maar door hem scoren Eto en Coutinho weer aan de lopende band. Hij is veel meer aanwezig en betrokken in het spel. Uiteindelijk is ook Isak niet zaligmakend, maar beter dan Dalglish. Ik denk dat de combo Dalglish en Eto gewoon niet ideaal is. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Eto en dan dus Isak ernaast.
Dalglish heeft een geweldig schot en kan fantastisch afmaken, maar is merendeels van de wedstrijd onzichtbaar. Ik vind het de coins echt niet waard.
Uiteindelijk nog Goud 2 veilig kunnen stellen , maar ik moest van ver komen.
Speel div3 en deze WL G2
De zoektocht na de ideale tweede spits gaat nog even door. Oa geprobeerd met:
- Aguero End of Era kaart is heel fijn, maar zo belabberd met afmaken (klaagt iedereen over, mist teveel)
- Fekir TOTS komt beter tot zijn recht als CAM
- Dalglish is prima afmaker maar verder totaal niet betrokken bij het spel
- CR7 niet mijn type speler. Denk zijn body type
- Isak goed aanwezig , balvast, tweebenig met goed schot. Scoort minder vaak (spelers om hem heen daarentegen weer meer).
- MBappe was prima. Wel wisselvallig, maar na meer dan 450 wedstrijden (iets van ruim 400 doelpunten) vooral daar op uitgekeken.
Spelers die ik mogelijk nog wil proberen (nu alleen compleet blut): Benzema TOTS of Suarez TOTS.
Depay lijkt me ook wel leuk, maar zonder packluck gaat geen van de 3 het worden. Dus dan blijft het hierbij.
Het team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=FTa7Zk2gnW9lf:FFA21PS4
wijze woorden
Ze zijn inderdaad flink verminderd, eerder was het nog een 81+ playerpick SBC van de TOTS competitie, die competitie ging er al af en nu is ook 81+ verdwenen en krijg je enkel nog een zeldzame speler terug.simons schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:30:
[...]
Op een gegeven moment werden de sbc's die je kon herhalen zo lucratief dat de prijzen van zeldzaam gouden spelers zo hoog werden dat 25k,35k pakketten met coins kopen bijna altijd winstgevend waren.
En tja als je pakketten met goud kan kopen ipv fifapoints...... U snapt dat vinden de rekenmeesters van EA niet fijn (11% totale omzet EA is fifapoints).
En dus geen lucratieve sbc's meer.
Met de spelers SBC's net zo. De content is weer van het niveau van de PL TOTS. Het was even leuk met LaLiga en de Bundesliga maar nu is het weer als vanouds.
Ik snap je punt volkomen. Hij was bij mij "gratis", omdat hij uit een pack kwam, dus ben ik nu misschien iets minder kritisch..Valandil schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Klopt! Inmiddels is hij weer naar de bank verbannen. Hij is niet slecht, maar voor 1,3 miljoen zekers niet goed genoeg.
Het is niet alleen dat hij onder presteert, maar ook spelers om hem heen spelen ineens totaal minder.
Deze WL met hem begonnen , maar na een dramatische start van eerste 6 potten verliezen , waarin hij compleet onzichtbaar was, heb ik uiteindelijk na 10 wedstrijden ingegrepen en Isak in de basis gezet voor Dalglish.
Isak was een enorm verschil. Isak scoort misschien minder, maar door hem scoren Eto en Coutinho weer aan de lopende band. Hij is veel meer aanwezig en betrokken in het spel. Uiteindelijk is ook Isak niet zaligmakend, maar beter dan Dalglish. Ik denk dat de combo Dalglish en Eto gewoon niet ideaal is. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Eto en dan dus Isak ernaast.
Dalglish heeft een geweldig schot en kan fantastisch afmaken, maar is merendeels van de wedstrijd onzichtbaar. Ik vind het de coins echt niet waard.
Speel div3 en deze WL G2
- Aguero End of Era kaart is heel fijn, maar zo belabberd met afmaken (klaagt iedereen over, mist teveel)
- Isak goed aanwezig , balvast, tweebenig met goed schot. Scoort minder vaak (spelers om hem heen daarentegen weer meer).
- MBappe was prima. Wel wisselvallig, maar na meer dan 450 wedstrijden (iets van ruim 400 doelpunten) vooral daar op uitgekeken.
Spelers die ik mogelijk nog wil proberen (nu alleen compleet blut): Benzema TOTS of Suarez TOTS.
Depay lijkt me ook wel leuk, maar zonder packluck gaat geen van de 3 het worden. Dus dan blijft het hierbij.
Het team:
Ik heb destijds (jan/feb) z'n baby card voor 1 miljoen coins gekocht. Toen ging hij ook als een malle, totdat hij iedere keer zo kort werd gedekt en de rest van m'n spelers kwamen toen ook niet in het hoofdstuk voor. Toen verkocht, en o.a. Larsson prime en Kulusevski terug icm Nedved en Dyba. Toen had ik 4 spelers die makkelijk scoorden. Het zijn ook van die momenten soms..
Overigens heb ik nu wel het team staan wat ik wil.. Veel voor moeten spelen.. is het zo ver.. ben ik het spelen beu
[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 31-05-2021 09:00 ]
Ik heb zijn sbc gedaan plus 350k.Rhain schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:58:
[...]
Ik snap je punt volkomen. Hij was bij mij "gratis", omdat hij uit een pack kwam, dus ben ik nu misschien iets minder kritisch..
Ik heb destijds (jan/feb) z'n baby card voor 1 miljoen coins gekocht. Toen ging hij ook als een malle, totdat hij iedere keer zo kort werd gedekt en de rest van m'n spelers kwamen toen ook niet in het hoofdstuk voor. Toen verkocht, en o.a. Larsson prime en Kulusevski terug icm Nedved en Dyba. Toen had ik 4 spelers die makkelijk scoorden. Het zijn ook van die momenten soms..
Overigens heb ik nu wel het team staan wat ik wil.. Veel voor moeten spelen.. is het zo ver.. ben ik het spelen beu. Mede door het mooie weer en door de versoepelingen komen de sociale contacten meer op gang.
Achteraf had ik liever Desailly gedaan omdat Puyol moments (gruwelijk goed) met de komst van alle TOTS spelers steeds minder bruikbaar werd.
Gelukkig kwam de Kimpembe objective, want ik kon wel een nieuwe CV gebruiken die sneller is, maar had dus alle fodder al in Dalglish sbc gestopt.
Zal Dalglish is proberen met Isak ipv Eto’o.
Verwacht niet veel verschil, maar misschien past 1 behendige spits samen met 1 sterke spits beter bij mij dan 2 behendige spitsen.
Gelukkig vermaak ik me prima nog met fifa. Vorig jaar amper WL gespeeld. Kwam nooit voorbij zilver 1 (wat al veel moeite kostte, vast in div 8 ivm alle sweaties die voor icon objectives laag bleven spelen. Nu div 3 (uitdagend genoeg) en in WL goud. Brengt toch wat meer plezier met zich mee.
wijze woorden
Met alle spitsen die ik dit jaar heb geprobeerd ben ik uiteraard het meest te spreken over Ronaldo TOTY. Samen met flashback dybala was dat gewoon goed te doen. Destijds heel lang met FS Kulusevski en flashback El Shaarawy was het zeer goed te doen.
Ik merk gewoon dat de Meta van dit jaar me gewoon niet ligt. Ik weiger om fullbacks op de CV-positie te gebruiken en wil wilde ook niet gebruik maken van neymar en Mbappe. Dat is gewoon het spitsenduo als ik eerlijk ben, maar dat is ook flauw. En het eeuwige 5 atb met 3 verdedigende middenvelders.
In het begin was Fifa 21 veel beter voordat er een drastische passpatch kwam en opeens niks meer aankwam.
Nu is het ook weer heel vaak dat als je een dieptepass geeft hij altijd te hard is en bij de keeper terecht komt, ongeacht hoe hard je de pass geeft.
Gisteren heb ik geen Fifa meer gedaan en ben dus gestopt bij zilver 1. Het kan me ook niet meer schelen. Alleen maar de diehards zijn over en ik heb gisteren met mijn vriendin de hele dag op het terras gehangen en lekker wat gefietst. Het sociale leven komt ook weer op gang.
Het wordt echt tijd om Fifa voor altijd vaarwel te zeggen. Ik zei het vorig jaar al, maar liet me begin december toch overhalen om weer te gaan spelen vanwege het feit dat je samen kon spelen.
Heeeeeel misschien als je aankomende Fifa crossplay kan doen (dus alle markten zijn met elkaar verbonden) en je samen Weekend League kan doen, zou ik het overwegen, maar anders niet.
Ik merk gewoon dat de Meta van dit jaar me gewoon niet ligt. Ik weiger om fullbacks op de CV-positie te gebruiken en wil wilde ook niet gebruik maken van neymar en Mbappe. Dat is gewoon het spitsenduo als ik eerlijk ben, maar dat is ook flauw. En het eeuwige 5 atb met 3 verdedigende middenvelders.
In het begin was Fifa 21 veel beter voordat er een drastische passpatch kwam en opeens niks meer aankwam.
Nu is het ook weer heel vaak dat als je een dieptepass geeft hij altijd te hard is en bij de keeper terecht komt, ongeacht hoe hard je de pass geeft.
Gisteren heb ik geen Fifa meer gedaan en ben dus gestopt bij zilver 1. Het kan me ook niet meer schelen. Alleen maar de diehards zijn over en ik heb gisteren met mijn vriendin de hele dag op het terras gehangen en lekker wat gefietst. Het sociale leven komt ook weer op gang.
Het wordt echt tijd om Fifa voor altijd vaarwel te zeggen. Ik zei het vorig jaar al, maar liet me begin december toch overhalen om weer te gaan spelen vanwege het feit dat je samen kon spelen.
Heeeeeel misschien als je aankomende Fifa crossplay kan doen (dus alle markten zijn met elkaar verbonden) en je samen Weekend League kan doen, zou ik het overwegen, maar anders niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Hassiebassie op 31-05-2021 09:54 ]
Apart weekend gehad, 13-17. Helaas 1 te kort voor goud.
TOTY Ronaldo was matig, 17 wedstrijden en 16 goals en 13 assist..
Neymar 30 wedstrijden en 13 goals en 11 assist.
Laatste 13 wedstrijden R9 gekozen, 29 goals en 9 assist.
Volgend weekend 2 spitsen, R9 en IF Neymar.
Moet toch terug komen op mijn eerdere kritiek op R9, die gozer is zo apart om mee te spelen, je skilt zo makkelijk door de defensie, en echt ieder schot is gewoon raak
TOTY Ronaldo was matig, 17 wedstrijden en 16 goals en 13 assist..
Neymar 30 wedstrijden en 13 goals en 11 assist.
Laatste 13 wedstrijden R9 gekozen, 29 goals en 9 assist.
Volgend weekend 2 spitsen, R9 en IF Neymar.
Moet toch terug komen op mijn eerdere kritiek op R9, die gozer is zo apart om mee te spelen, je skilt zo makkelijk door de defensie, en echt ieder schot is gewoon raak
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Echt verschrikkelijk inderdaad, gelukkig dat de dieptepass enigszins gepatched werd. Dit weekend voor de Kimpembe objective ook weer teveel lui die met 7 of 8 man achterin hangen en alles op Mbappe/Neymar pompen. Kom op, laten we er in elk geval een leuk potje van maken?Hassiebassie schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:50:
En het eeuwige 5 atb met 3 verdedigende middenvelders.
Maar nee, insta-quit regelmatig op het moment dat je toch de 1-0 lijkt te gaan maken. Of de 2-1. Bloedirritant.
Nou ja, gezien de dieptepass-spam die er op een gegeven moment was, vond ik het een prima wijziging, was echt niet leuk meer hoe het een kwestie werd van verdedigen op zijn Luxemburgs/Malta's (met goede spelers dan) en alleen maar met dieptepassen op je snelle spits spelen. Ging 9x mis, maar die 10e keer lukte het toch op wonderbaarlijke wijze die 1-0 te maken.In het begin was Fifa 21 veel beter voordat er een drastische passpatch kwam en opeens niks meer aankwam.
Alleen nu is het vervolgens weer zo dat te vaak rond randje 16 een dieptepass zelfs met je top-passers te hard is. Dan denk ik ook van: Jeetje, een Muller of Kimmich kan toch echt wel beter passen dat dit.
Ligt natuurlijk deels ook aan het wijzigende weer, maar ik heb al vele weekenden de WL overgeslagen, dat houdt het leuk. NIet elk weekend er aan spenderen. Voor Bundesliga weer even gedaan, leverde Kimmich op. Ik heb meeste lol tegenwoordig aan de objective spelers en de SBC's, maar die worden zo langzamerhand ook afgenomen. En de lol ook, 7 wins, maar 16 keer scoren op wijze X? Draai dat om, ik win liever 16x dan dat ik na 10x 7 gewonnen heb en dan nog 6 domme potjes moet spelen.Gisteren heb ik geen Fifa meer gedaan en ben dus gestopt bij zilver 1. Het kan me ook niet meer schelen.
Ik wil nog wel de iconswaps voltooien en kijken wat er nog meer aan promo's komt, maar merk gewoon dat mijn interesse steeds sneller afneemt. Normaal ook nog wel Squad Battles tot goud 1 of elite 3 gedaan, dit weekend ook krap op goud 3 gezet. Ik kan me er niet meer toe zetten. Alles op wereldklasse, zet m'n team 4-0 voor en ga vervolgens op mijn telefoon pielen. Slaat ook nergens op.
Recent ook de silver objective spelers niet gedaan, want ze voegden niks meer toe.
Voor mij was het weer FIFA voor het eerst in 10 of 15 jaar denk ik. Vooral doordat Robben bij FC Groningen zat het spel gekocht. Benieuwd naar FUT dat gestart, gelijk erin gezogen en nu binnen een jaar er toch redelijk klaar mee, in de zin van: Been there, done that, kost wel erg veel tijd. Plus wat jij zegt, wil ik met 22 beginnen, moet er echt wat veranderen. Meer gericht op aanvallend spel en met name crossplay is voor mij als pc-speler erg belangrijk. Hoewel ik tijdens de keren WL toch echt wel potjes met lol heb (ook die ik verlies), is het te vaak ook gewoonweg niet leuk. Bovendien is de spoeling qua aantallen spelers op pc te dun. Dus er moet wel crossplay komen, dat kan ook gewoon lijkt mij.Het wordt echt tijd om Fifa voor altijd vaarwel te zeggen. Ik zei het vorig jaar al, maar liet me begin december toch overhalen om weer te gaan spelen vanwege het feit dat je samen kon spelen.
En de servers, oh jongens, de servers.

Wel blij met het team dat ik heb weten bij elkaar te vergaren zonder pakketjes te kopen (buiten die paar in het begin en er toen achter kwam dat het echt dom geld weggooien is -vooral gestoeld op dat er troep uit kwam natuurlijk
Ik heb echt heel lang heel veel plezier gehad aan FIFA, maar het begint steeds meer op een weektaakje te lijken dan een spelletje. Rond La Liga/Bundesliga TOTS kwam het gevoel wel even weer terug. Zoveel te doen, zoveel content en dat weten ze met twee weken Serie A en met name nu de Ligue 1 compleet de nek om te draaien.
Of er moet al geniale EK-content komen.
Ik speel regelmatig 5212 of 4312.
Juist vanwege de constante dieptepasses tegen 99 pace spelers ben ik genoodzaakt om 5212 te spelen.
Daarentegen zet ik wel de backs op mee aanvallen ingame.
In praktijk speel je dus met 3 verdedigers. Backs met veel stamina is wel een vereiste.
Het is een van de weinig manieren om je een beetje te wapenen tegen de neymars en mbappes. Hoewel de laatste met alle special kaarten niet zo bijzonder meer is.
Ook ik weiger echt om backs als CV neer te zetten.
Bij mijn 5212 opstellen schuift Essien een linie terug.
Middenveld staat 1 op balanced en 1 op stayback. (de Jong)
Doordat er nog 3 man achter hem staat, staat hij nog redelijk diep en is wat dat betreft echt een spelverdeler.
Juist vanwege de constante dieptepasses tegen 99 pace spelers ben ik genoodzaakt om 5212 te spelen.
Daarentegen zet ik wel de backs op mee aanvallen ingame.
In praktijk speel je dus met 3 verdedigers. Backs met veel stamina is wel een vereiste.
Het is een van de weinig manieren om je een beetje te wapenen tegen de neymars en mbappes. Hoewel de laatste met alle special kaarten niet zo bijzonder meer is.
Ook ik weiger echt om backs als CV neer te zetten.
Bij mijn 5212 opstellen schuift Essien een linie terug.
Middenveld staat 1 op balanced en 1 op stayback. (de Jong)
Doordat er nog 3 man achter hem staat, staat hij nog redelijk diep en is wat dat betreft echt een spelverdeler.
wijze woorden
Ik heb geen moeite met 5 atb, maar meer met de invulling van het defensieve spel dat sommigen er aan geven. Dan heb je er zelf toch ook geen lol meer aan? 90 minuten lang achterin hangen en hopen op die ene keer dat je spits er wel doorglitcht of uit de rebound met de bal zo naar de keeper kan rennen?
Ik heb potjes gespeeld waar ik 2-0 voor kwam en ze nog steeds niet de stellingen wilden verlaten.
Ik heb potjes gespeeld waar ik 2-0 voor kwam en ze nog steeds niet de stellingen wilden verlaten.
Mensen die op 1 depth spelen met 5 verdedigers en iedereen op come back at defense, kunnen gewoon niet verdedigen.
Dit weekend gestopt op goud 3, had nog 9 potten over volgens mij, maar echt totaal geen zin om het af te maken. Daarna 1 free win weggegeven en in ieder geval één iemand blij gemaakt.
Heb wel Aouar voltooid, en die Clauss gekocht als RB. Dat bevalt prima.
Dit weekend gestopt op goud 3, had nog 9 potten over volgens mij, maar echt totaal geen zin om het af te maken. Daarna 1 free win weggegeven en in ieder geval één iemand blij gemaakt.
Heb wel Aouar voltooid, en die Clauss gekocht als RB. Dat bevalt prima.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dan scoort hij toch weer eens een hattrick om vervolgens 10 wedstrijden onzichtbaar te zijn. Met hunter, engine, een andere chemstyle of andere tactieken ingame maakt dit geen verschil. Ik denk dat Depay tots maar eens probeer, die lijkt tenminste ook te kunnen passen.Valandil schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Klopt! Inmiddels is hij weer naar de bank verbannen. Hij is niet slecht, maar voor 1,3 miljoen zekers niet goed genoeg.
Uiteindelijk voor hawk gegaan. Wat meer body en agressie. Maakt hem iets meer aanwezig_Uploader_ schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:43:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dan scoort hij toch weer eens een hattrick om vervolgens 10 wedstrijden onzichtbaar te zijn. Met hunter, engine, een andere chemstyle of andere tactieken ingame maakt dit geen verschil. Ik denk dat Depay tots maar eens probeer, die lijkt tenminste ook te kunnen passen.
wijze woorden
Ook dat moet je liggen, wel is geprobeerd maar kom de 16 dan in balbezit ook niet uit door onkunde. Aanvallende variant van 532 speelt wel leuk moet ik zeggen. Maar op moment is 4231 of 4222 voor mij weer de formatie. Simpelweg omdat finesse op het moment erg OP lijkt. Naar binnen komen met Barnes en verre hoek zoeken ☺️Prosac schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:36:
Ik heb geen moeite met 5 atb, maar meer met de invulling van het defensieve spel dat sommigen er aan geven. Dan heb je er zelf toch ook geen lol meer aan? 90 minuten lang achterin hangen en hopen op die ene keer dat je spits er wel doorglitcht of uit de rebound met de bal zo naar de keeper kan rennen?
Dalglish ga ik ook vervangen als ik een geschikte vervanger heb. Hij kan nog wel mee maar raakt steeds meer achter de powercurve.
Puskas is geweldig om mee te spelen. Hij heeft een stocky bodytype waardoor hij spelers van zich af kan houden, maar zijn dribbels zijn toch heel goed. Hij heeft dynamiet in zijn benen, elk schot vliegt erin. Ook als hij schouder aan schouder staat met een verdediger en de hoek lastig is. Ik heb het idee dat TOTS Depay ook zo is (goede dribbel, stocky body type), maar minder goed schot en met 5 star skill moves. Hoop dat ik hem pack, zodat hij Dalglish kan vervangen. Maar Neymar zou ook niet verkeerd zijn.
Puskas is geweldig om mee te spelen. Hij heeft een stocky bodytype waardoor hij spelers van zich af kan houden, maar zijn dribbels zijn toch heel goed. Hij heeft dynamiet in zijn benen, elk schot vliegt erin. Ook als hij schouder aan schouder staat met een verdediger en de hoek lastig is. Ik heb het idee dat TOTS Depay ook zo is (goede dribbel, stocky body type), maar minder goed schot en met 5 star skill moves. Hoop dat ik hem pack, zodat hij Dalglish kan vervangen. Maar Neymar zou ook niet verkeerd zijn.

Ik speel hier vooral met 4-2-3-1 wat op zich verdedigend lijkt, maar van de 2 cvm's is de 1 Carvalho, dat is echt een sloophamer voor de verdediging. De ander is Modric die van mij mee naar voren mag, alwaar hij vaak opduikt in de buurt van mijn cam: Coutinho. Dus in feite is hij een extra cam en met zijn passing erg nuttig. En hoewel er 1 spits staat lijkt de manier waarop ik het speel het meest op een 4-3-3. Dus aanvallend heb ik dan Isak, Carrasco en Vasquez. Coutinho heeft goeie loopacties en scoort dus vaak meer goals dan Isak. En Modric is dan een soort van 5e aanvaller. Met deze opstelling kan je ook makkelijk switchen naar een soort van 3-5-2. Want je kan ervoor kiezen je backs lekker op te laten komen. Persoonlijk vind ik dit taktisch 1 van de fijnere opstellingen. Diepte heb ik ingesteld op 7, dat scheelt ook wel voor je aanvallende intenties. Maar voordeel van deze 4-2-3-1 is dat als je minder bent dan je tegenstander, dan sta je verdedigend toch sterk, en als je zelf veel beter bent heb je zo 5 aanvallers.
Ik ga op het moment erg lekker op 4-3-2-1 met backs op balanced en overlap. (Angelino - Puyol - De Vrij - Cuadrado)
Middenveld met zielinski (naar voren) Vidal (Stay back) nainggolan (balanced)
Aanval get in behind/Stay forward (Barnes - vardy - Lozano)
En dat op 7 dept. Gewoon lekker aanvallen met een diepgaand middenveld
loopt liever het mes in dan verdedigend 🤣
Middenveld met zielinski (naar voren) Vidal (Stay back) nainggolan (balanced)
Aanval get in behind/Stay forward (Barnes - vardy - Lozano)
En dat op 7 dept. Gewoon lekker aanvallen met een diepgaand middenveld
Prosac schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:08:
:strip_exif()/f/image/Cbkgrrcx6Aolpbuv7Z2edPaa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had een prima weekje hoor.....
Jammer dat ik simpelweg niet goed genoeg ben en naar mijn zin veel te weinig tijd heb om te spelen....
Misschien een gekke optie die ik voorstel, probeer Aouar in de spits. Hij valt bij mij in de spits in en ramt alles er in wat voor ze voeten komt. Daarbij is hij ook heerlijk wendbaar en heeft een Lean body type.Valandil schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Speel div3 en deze WL G2
Het team:
Zeker geen gek voorstel.Traeces schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:31:
[...]
Misschien een gekke optie die ik voorstel, probeer Aouar in de spits. Hij valt bij mij in de spits in en ramt alles er in wat voor ze voeten komt. Daarbij is hij ook heerlijk wendbaar en heeft een Lean body type.
Dat kan ook prima passen en kan Renato Sanches weer terug op het middenveld op zijn plek.
Zal dat deze week is uittesten.
wijze woorden
Mijn Carrasco TOTS untradeable en Trippier TOTS ingezet voor deze Francoise en geen enkel spijt gehad. Denk ik wel in lijst van top 3 CM's. Snel, lenig, goede afmaker en verdedigend zeer sterk. Ik heb op dit moment een Anker gezet als chem. Fysiek ook iets sterker, niet zo makkelijk af te schudden.saert schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:36:
Mensen hier die spelen met Aoaur Tots? Twijfel om zijn SBC te maken namelijk.
Ik zou zeggen doen en hij is nog niet eens zo duur.
Wat was deze WL pittig zeg, ongelooflijk veel spelers die 4312 nu als opstelling gebruiken en terecht. Zeer moeilijk om doorheen te komen en als counter zeer sterk ook. Ik ben op zich uitermate tevreden over mijn spelers alhoewel ik geneigd ben om Benzema wel sneller te wisselen voor Diatta. Jammer genoeg geen andere goede spitsen in bezit. Hopelijk kan ik met de Ligue 1 player picks Ben Yedder binnen halen, dan ben ik tevreden. Met de player picks heb ik vele TOTS spelers binnen gehaald en denk ik ook de beste kans om TOTS spelers binnen te halen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=fSYz50L0nW9uH:FFA21PS5
[ Voor 37% gewijzigd door Lashrom op 31-05-2021 17:06 ]
Ik ben ook aan het twijfelen over Aouar.
Heb eigenlijk een speler nodig die als rechtrer CAM in een 4222 kan spelen (is eigenlijk meer een RM als je naar die formatie kijkt) en als CM in 41212(2). Heb nu Carrasco TOTS op die positie, maar die is niet echt geschikt als CM in de 41212 en die heeft 7 chem.
Zo zou het dan op full chem moeten komen (behalve Mendy):
:fill(white):strip_exif()/f/image/TMRn4JPTPHgjitVWiiALhTq7.png?f=user_large)
Daarnaast kan ik Aouar gratis doen, heb nog genoeg fodder. Maar ik ben dan bang dat er later deze week of volgende week een betere SBC komt.
Lastig...
Heb eigenlijk een speler nodig die als rechtrer CAM in een 4222 kan spelen (is eigenlijk meer een RM als je naar die formatie kijkt) en als CM in 41212(2). Heb nu Carrasco TOTS op die positie, maar die is niet echt geschikt als CM in de 41212 en die heeft 7 chem.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TMRn4JPTPHgjitVWiiALhTq7.png?f=user_large)
Daarnaast kan ik Aouar gratis doen, heb nog genoeg fodder. Maar ik ben dan bang dat er later deze week of volgende week een betere SBC komt.
Lastig...
Ik dacht de Aouar puzzel ook ff mee te pakken, kijken of het wat is.
Deze fase wel leuk om spelers te proberen waar mensen enthousiast over zijn.
1e deel ingeleverd, 2e deel pakt hij weer niet grrrrrr
Het weekend 2 dagen moeten wachten tot ik vandaag de Csl kon inleveren door hetzelfde probleem.
Nu maar hopen dat ze dit oplossen voor de puzzel verlopen is.
Wat een zooi bij ea zeg..
Het weekend 2 dagen moeten wachten tot ik vandaag de Csl kon inleveren door hetzelfde probleem.
Bij mij deed hij ook moeilijk maar na 2x inleveren pakte hij ineens.jerommeke96 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:47:
Ik dacht de Aouar puzzel ook ff mee te pakken, kijken of het wat is.
Net ook maar gedaan, werkte zonder problemen (PS5).
Jezus wat zijn die Rivals servers slecht ongelofelijk.
Zou hem doen. Goede stats, prima workrates, lean body type en kan hem echt overal neerzetten: cdm, cm , cam , spits.saert schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:36:
Mensen hier die spelen met Aoaur Tots? Twijfel om zijn SBC te maken namelijk.
Ik heb hem en geen spijt van. Zeer veelzijdige speler!
wijze woorden
Net via de ps4 ook gelukt gelukkig.Traeces schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Bij mij deed hij ook moeilijk maar na 2x inleveren pakte hij ineens.

Morgen eens testen of het een meerwaarde is
Op zich zou je nog kunnen wachten tot aanstaande vrijdag als je bang bent dat er betere SBC's komen, maar ik kan je nu al zeggen dat je geen spijt zal hebben. Aantal duimpjes op Futbin zegt voldoende. Zeer sterke speler zowel aanvallend als verdedigend en super behendig. Echter weet ik niet of hij puur als RM of LM beter zal spelen, als spits is hij nog zeker goed te gebruiken. Ik speelde met tegenstanders die Aouar als spits hadden gebruikt, kwam soms makkelijk door mijn verdediging heen (Alaba TOTS, Zagadou en Lacroix TOTS).Robbio85 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:17:
Ik ben ook aan het twijfelen over Aouar.
[Afbeelding]
Lastig...
Wellicht zou je kunnen wachten op de player picks sbc. Ik bewaar mijn fodders nu op de hoop dat Ligue 1 player picks sbc morgen online komen. Daar haal ik alleen maar goede TOTS spelers uit.
EDIT: Kan zijn dat er een sbc komt van Renato Sanchez en Kante UCL Award Winner. Mocht je defensief je team willen versterken zou ik nog even wachten met Aouar binnen halen.
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 31-05-2021 23:32 ]
Thanks, heb hem binnen. Had nog veel meer onverhandelbare fodder dan ik dacht, heeft me geen coins gekost, op een CM >> CAM modifier na om zijn chem goed te krijgen. Wel benzema tots ingeleverd, kan ik toch niets mee, voelt alsof je een vrachtwagen bestuurt in GTA.Lashrom schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Op zich zou je nog kunnen wachten tot aanstaande vrijdag als je bang bent dat er betere SBC's komen, maar ik kan je nu al zeggen dat je geen spijt zal hebben. Aantal duimpjes op Futbin zegt voldoende. Zeer sterke speler zowel aanvallend als verdedigend en super behendig. Echter weet ik niet of hij puur als RM of LM beter zal spelen, als spits is hij nog zeker goed te gebruiken. Ik speelde met tegenstanders die Aouar als spits hadden gebruikt, kwam soms makkelijk door mijn verdediging heen (Alaba TOTS, Zagadou en Lacroix TOTS).
Wellicht zou je kunnen wachten op de player picks sbc. Ik bewaar mijn fodders nu op de hoop dat Ligue 1 player picks sbc morgen online komen. Daar haal ik alleen maar goede TOTS spelers uit.
Geen idee waar ik het team nu nog mee moet versterken. Alle verdedigers die ik kan betalen voegen niets toe. Hopen maar dat er nog een mbappe of neymar uit een pack komt
Die Tavernier TOTS ziet er echt heel goed uit, voor de rest echt een flink pakket aan meuk toegevoegd zie ik. Diego Rossi met 99 balance/agility + 96 pace en 98 finishing ga ik ook nog wel proberen.
Had Werner op de valreep nog gedaan, is nu naar 93 gegaan. Maar hij is toch te lomp, voor m'n gevoel was hij bij Leipzig nog wat flexibeler.
Edit: usual suspects Orsic en Nani ook weer toegevoegd zie ik.
Had Werner op de valreep nog gedaan, is nu naar 93 gegaan. Maar hij is toch te lomp, voor m'n gevoel was hij bij Leipzig nog wat flexibeler.
[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 01-06-2021 07:43 ]
Wie is er al aan het spelen met Nani, die kaart moet best bizar zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Van Nani weet ik het niet, maar Orsic heeft gewoon een goed seizoen gehad en er zitten sowieso maar 2 clubs in die league in FUT toch?Markuss schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:34:
Die Tavernier TOTS ziet er echt heel goed uit, voor de rest echt een flink pakket aan meuk toegevoegd zie ik. Diego Rossi met 99 balance/agility + 96 pace en 98 finishing ga ik ook nog wel proberen.
InceptionFC is heel snel met reviews van spelers. Paar uurtjes geleden nog die van Nani geupload.Mars18 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:44:
Wie is er al aan het spelen met Nani, die kaart moet best bizar zijn
Schijnt vergelijkbaar te zijn met gouden Neymar. Hij heeft 5* weakfoot en 5* skill level, dus dat zijn zeker al twee pluspunten.
YouTube: EXTINCT 5⭐/5⭐ BEAST?!🤯 93 TEAM OF THE SEASON NANI REVIEW! - FIFA 21 ...
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 01-06-2021 12:56 ]
Heb de review ook gezien, waanzinnig toch.Lashrom schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:55:
[...]
InceptionFC is heel snel met reviews van spelers. Paar uurtjes geleden nog die van Nani geupload.
Schijnt vergelijkbaar te zijn met gouden Neymar. Hij heeft 5* weakfoot en 5* skill level, dus dat zijn zeker al twee pluspunten.
YouTube: EXTINCT 5⭐/5⭐ BEAST?!🤯 93 TEAM OF THE SEASON NANI REVIEW! - FIFA 21 ...
Volgens mij zelfs beter dan IF Neymar die ik nu nog heb staan voor 1.2 miljoen
Gold Neymar is net iets maar dan 100k toch. Deze Nani is extinct.
Aankomende donderdag denk ik de laatste rewards van deze Fifa editie. Zie niet in waarom ik nog meer WL moet gaan spelen.
Aankomende donderdag denk ik de laatste rewards van deze Fifa editie. Zie niet in waarom ik nog meer WL moet gaan spelen.
Zouden ze niet iets gaan doen met het EK en die beker in Zuid Amerika? Ik weet niet hoe dat in vorige edities ging?SterqVerhael schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:52:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ooh bedoel eigenlijk niet dat het onterecht is, maar gewoon dat zei elk jaar in TOTS zitten.Gurbuh schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:22:
[...]
Van Nani weet ik het niet, maar Orsic heeft gewoon een goed seizoen gehad en er zitten sowieso maar 2 clubs in die league in FUT toch?
Komt er geen Ultimate Tots?SterqVerhael schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:52:
[ Voor 32% gewijzigd door Markuss op 01-06-2021 14:11 ]
Gaat nog wel ff door denk ik hoor.SterqVerhael schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:52:
Vorig jaar was er na tots nog een promo toch?
Ik kan mij nog herinneren dat ik daar een speciale pogba kaart van 95 van had.
Summer heat toen inderdaad, nu waarschijnlijk een EK promo.
Summer Heat was echt een geweldige promo toen!
Alleen had iedereen dezelfde voorhoede op een bepaald moment.. volgens mij Ribéry - dembele - vinicius en nog 1 die k niet meer weet. Da's was erg jammer.
Alleen had iedereen dezelfde voorhoede op een bepaald moment.. volgens mij Ribéry - dembele - vinicius en nog 1 die k niet meer weet. Da's was erg jammer.
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 01-06-2021 16:17 ]
Zo, moments R9. Toe maarxavento schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:35:
Hele leuke promo, dit was mijn team vorig jaar tijdens summer heat:
[Afbeelding]
Ik had ook echt een ziek team: tots Ter Stegen, Tots Lala, Summer Heat Lenglet, Tots Varane, Summer Heat Mendy
Summer heat Fabinho, Tots de Bruyne
Summer Heat Ribery/Tots Neymar, Fut birthfay Mbappe, Summer Heat Firmino/Summer heat Dembele en Fut birthday Saint maximin.
Voorin dus enkel 5*5*
In reserve team stonden nog EOEA Buffon, Summer Heat Danilo, TOTY De Ligt, Alaba (weet niet meer welke versie), TOTS Davies, Summer heat Delaney, PIM Matthäus, Summer Heat Mkhtaryan/Italiaanse speler, Sane vanaf links, met TOTS Lewa in de spits.
En verder had ik nog ergens TOTY Messi, TOTY De Bruyne, TOTY De Jong, Toty CR7...
Echt te veel om op te noemen.
De enige kaart die ik toen graag wilde was PIM Zidane, maar daar had ik toen net 300K te weinig voor. Dus toen maar Fut Birthday Mbappé gekocht wat ook een monster was
Fantastisch nieuwe content weer, chapeau EA...

Volgens mij hebben ze diegene ontslagen die alle content deed tijdens La Liga TOTS en Bundesliga TOTS. Zo slecht weer dit. Ik zat te wachten op de Ligue 1 player picks .. Denk niet dat die komen ... En wat heb je aan een Volland terwijl je Ben Yedder, Depay en Burak al hebt vrijgegeven. Ongelooflijk dit .. Ik wacht nog tot morgen, dan wordt het maar Matuidi sbc doen.
Heb er steeds minder zin in. Ik kan mijn team toch niet meer significant verbeteren, tenzij ik een echte topper pack van een paar miljoen en EA kennende gaat dat toch niet meer gebeuren. En in september maakt het allemaal toch niks meer uit.
Als EA nou iets maakt zodat je ergens naar toe kan werken, bv een Ronaldo, Cruyff of Gullit SBC, maar ook dat gebeurt maar niet.
Als EA nou iets maakt zodat je ergens naar toe kan werken, bv een Ronaldo, Cruyff of Gullit SBC, maar ook dat gebeurt maar niet.
Er zijn ook al geen dagelijkse TOTS uitdaging SBC's meer, er is wel wat gaande waardoor er nu wel heel weinig content is.Lashrom schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:25:
[...]
Volgens mij hebben ze diegene ontslagen die alle content deed tijdens La Liga TOTS en Bundesliga TOTS. Zo slecht weer dit. Ik zat te wachten op de Ligue 1 player picks .. Denk niet dat die komen ... En wat heb je aan een Volland terwijl je Ben Yedder, Depay en Burak al hebt vrijgegeven. Ongelooflijk dit .. Ik wacht nog tot morgen, dan wordt het maar Matuidi sbc doen.
Matuidi lijkt me verder geen heel bijzondere kaart, net als Volland.
Denk dat ze met iets anders bezig zijn, misschien meer de focus naar Ultimate TOTS of Summer Heat .. Het einde van FIFA 21 is in ieder geval nabij ...dutchgio schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:03:
[...]
Er zijn ook al geen dagelijkse TOTS uitdaging SBC's meer, er is wel wat gaande waardoor er nu wel heel weinig content is.
Matuidi lijkt me verder geen heel bijzondere kaart, net als Volland.
Edit: Voor de gein nog 6 Ligue 1 premium upgrade sbc's gedaan met de Fut Web App. Jose Fonté TOTS en André TOTS gekregen. Fonte lekker als fodder, André nog wel bruikbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 01-06-2021 20:30 ]
Dit vooral ja, was altijd zo mooi in FIFA18: je kon langzaam opbouwen naar jouw topper en ook al relatief vroeg in de game voor mijn gevoel.Saekerhett schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:32:
Heb er steeds minder zin in. Ik kan mijn team toch niet meer significant verbeteren, tenzij ik een echte topper pack van een paar miljoen en EA kennende gaat dat toch niet meer gebeuren. En in september maakt het allemaal toch niks meer uit.
Persoonlijk hou ik het voor gezien na deze FIFA, dat komt gewoon omdat ik normaal FIFA in tweeën en verdeelde: spelen en league sbc's grinden. Dat laatste is zo generfd qua opbrengsten omdat alles waar je ook maar iets van moeite voor moet doen untradeable is.
Normaal konden spelers die er meer tijd in staken (toen ik die tijd nog had) ook echt wat extra's eruit halen d.m.v. packs. Nu is alles zo gefixeerd op niks meer weggeven, mijn inziens erg jammer.
De bank zit inmiddels bomvol aardige spelers Lozano tots / Sancho tots / Aouar tots / Coutinho flashback / Attal futB en mn absolute topper WAMANGITUKA tots.
Zit nu erg te twijfelen Ben Yedder tots aan het lijstje toe te voegen...of door sparen voor Mbappe tots...
Mbappe duurt nog weken...is dat de moeite...Yedder gaat natuurlijk weer hard in prijs zakken.
Of wachten of ea met nog wat leuks komt...
Zit nu erg te twijfelen Ben Yedder tots aan het lijstje toe te voegen...of door sparen voor Mbappe tots...
Mbappe duurt nog weken...is dat de moeite...Yedder gaat natuurlijk weer hard in prijs zakken.
Of wachten of ea met nog wat leuks komt...