Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutger_010
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-09 15:08
Sinds Fifa '99 af en aan gespeeld en nu voor het eerst een forumpost! Een paar maanden geleden begonnen en het team begint een beetje vorm te krijgen. Nooit veel met Rivals gedaan maar dat is nu ook wel leuk.

Ik wilde niet te sweaty worden maar al die TOTS kaarten hebben gewoon van nature veel pace. Zag dat het gemiddelde (zonder chem) 90 pace is, toch aardig wat.

Dit is wat ik nu heb. Hoop natuurlijk op wat versterkingen. Misschien dat is Aouar TOTS wel probeer, heb alleen maar 120k ofzo op de bank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ef4XgBg_1FdqRNugqhhNotFO-hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8IGMAZpCo9sTNbNcJPTmMhX9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389165
Southgate speelt ook veel FIFA 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Zou een hard gelach zijn als je straks Walker en James in het centrum ziet staan :+ En Trent op het middenveld toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 02-06-2021 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scheelt dat Walker vaak CV speelt bij Engeland ;) Trent speelt ook vaker op middenveld daar.

Oja en Reece James kan ook CVM spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 02-06-2021 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Meen je niet? Lang geen Engeland gezien. Is ook niet zo gek, met die Maguire win je de oorlog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbio85 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:18:
Meen je niet? Lang geen Engeland gezien. Is ook niet zo gek, met die Maguire win je de oorlog niet.
Dat meen ik zeker, daarbij heeft James ook een paar wedstrijden bij Chelsea als CV gespeeld in een 5-3-2 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
rutger_010 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:15:
Sinds Fifa '99 af en aan gespeeld en nu voor het eerst een forumpost! Een paar maanden geleden begonnen en het team begint een beetje vorm te krijgen. Nooit veel met Rivals gedaan maar dat is nu ook wel leuk.

Ik wilde niet te sweaty worden maar al die TOTS kaarten hebben gewoon van nature veel pace. Zag dat het gemiddelde (zonder chem) 90 pace is, toch aardig wat.

Dit is wat ik nu heb. Hoop natuurlijk op wat versterkingen. Misschien dat is Aouar TOTS wel probeer, heb alleen maar 120k ofzo op de bank.

[Afbeelding]
Die 2 spitsen boezemen geen angst in, om het zacht uit te drukken. Op de bank heb je veel leuke spelers. Zelfs zonder volledige chem is een Caicedo beter dan een Giroud of Werner op 10 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:23:
[...]

Dat meen ik zeker, daarbij heeft James ook een paar wedstrijden bij Chelsea als CV gespeeld in een 5-3-2 systeem.
Van James wist ik dat idd, maar niet van Trent en Walker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Vaak in een 5-3-2 ook nog inderdaad, met Walker als één van de CV's en Trent kan op het middenveld spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Heb van alles wat eigenlijk. Speelde voornamelijk de laatste tijd met een Bundesliga team, maar dat ging uiteindelijk een beetje vervelen. Ik ben dan wel weer een chem josti, die alles het liefst op 9 en hoger heeft
Ben echter verder niet zo creatief....en ook ik speelde een tijdje met of Alberto Carlos of Mbabu centraal :)

Mijn huidige team:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H3fnbEy.png

Mijn bank en reserves:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dYF0cSP.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S3SBolk.png

En de "toppers" in de club:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wz35rGu.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6q5SSZy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger_010
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-09 15:08
Capsaicin schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:24:
[...]
Die 2 spitsen boezemen geen angst in, om het zacht uit te drukken. Op de bank heb je veel leuke spelers. Zelfs zonder volledige chem is een Caicedo beter dan een Giroud of Werner op 10 chem.
Spitsen zijn duur ;)

Je hebt gelijk dat naar vehouding daar het meeste werk nodig is. In de twee helft breng ik vaak Caceido voor Giroud. Door mijn lage divisie lijken deze spitsen nog wel aardig mee te komen. Ik ga het een tijdje met Caceido met Barela in de spits en dan in game kan die dan naar achter. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
pacod schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:59:
Heb van alles wat eigenlijk. Speelde voornamelijk de laatste tijd met een Bundesliga team, maar dat ging uiteindelijk een beetje vervelen. Ik ben dan wel weer een chem josti, die alles het liefst op 9 en hoger heeft
Ben echter verder niet zo creatief....en ook ik speelde een tijdje met of Alberto Carlos of Mbabu centraal :)

Mijn huidige team:

[Afbeelding]

Mijn bank en reserves:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

En de "toppers" in de club:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice, maar Lozano, Naingolan en Insigne op de tribune? Daar zou ik mee beginnen en de rest erom heen bouwen. Maarja, dat zal lastig zijn qua chem idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisterenavond wat luck gehad. Ik kreeg van de season level rewards een pack. Ik dacht, ach even snel voordat ik naar bed ga openen. Kwam PIM Del Piero eruit gewandeld. :D

Weliswaar untradable, maar die ga ik even testen vanavond. Team is nu als volgt:

https://www.futbin.com/21/squad/8636362 ingame switch ik naar 4-3-1-2 of 4-2-3-1.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb PIM Del Piero in mijn team. Die sneeuwt inmiddels onder in het TOTS geweld. Redelijk generieke icon helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
SterqVerhael schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:19:
Ik heb PIM Del Piero in mijn team. Die sneeuwt inmiddels onder in het TOTS geweld. Redelijk generieke icon helaas.
Ik zie het vanavond wel. Mocht die tegenvallen dan wordt het een sub voor op de bank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
MattHD was ook niet echt te spreken over de content 🤣

YouTube: What's going on with EA Sports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Augy schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:52:
MattHD was ook niet echt te spreken over de content 🤣

YouTube: What's going on with EA Sports?
Spijker op de kop, maar ik mag ook wel graag naar Matt luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:02:
[...]

Spijker op de kop, maar ik mag ook wel graag naar Matt luisteren.
Ik ook.. prima kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Volg zelf eigenlijk alleen nog maar Boraslegend en Inception. Die laatste omdat hij altijd goede reviews heeft over nieuwe spelers. Dan weet je tenminste of een speler het waard is of niet (qua sbc).

Boraslegend is gewoon grappig en heeft i.t.t. veel ander YouTubers geen last van grootheidswaanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:30:
Volg zelf eigenlijk alleen nog maar Boraslegend en Inception. Die laatste omdat hij altijd goede reviews heeft over nieuwe spelers. Dan weet je tenminste of een speler het waard is of niet (qua sbc).

Boraslegend is gewoon grappig en heeft i.t.t. veel ander YouTubers geen last van grootheidswaanzin.
Inception check ik idd altijd de player reviews, erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Augy schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:32:
[...]

Inception check ik idd altijd de player reviews, erg sterk
Hier dezelfde.
Soms ook AuzioMF, maar zijn speelstijl past totaal niet bij die van mij met alle acrobaten trucjes, dus daar hecht ik wat minder waarde aan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Inception heb ik laatste tijd beetje m'n twijfels over. Halverwege april had hij al wat rants over EA. Z'n reviews staan vaak binnen een paar uur online. Hij speelt hooguit 2, 3 potjes met een speler. Natuurlijk heeft hij wel kennis van zaken, maar krijg laatste tijd wel het gevoel dat z'n oordeel ook niet heel erg sluitend is en dat het voor hem puur een cashcow is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Rhain schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:10:
Inception heb ik laatste tijd beetje m'n twijfels over. Halverwege april had hij al wat rants over EA. Z'n reviews staan vaak binnen een paar uur online. Hij speelt hooguit 2, 3 potjes met een speler. Natuurlijk heeft hij wel kennis van zaken, maar krijg laatste tijd wel het gevoel dat z'n oordeel ook niet heel erg sluitend is en dat het voor hem puur een cashcow is.
Dat gevoel heb ik ook. Boraslegends volg ik het meest en daarnaast Auzio en Zweback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Duplicate untradeable Marquinhos uit de guaranteed. Je verwacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Caio Henrique in de sbc en ja ook weer uit de sbc gepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Saekerhett schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:27:
Duplicate untradeable Marquinhos uit de guaranteed. Je verwacht het niet.
Ruilen voor Caio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Lucas Paqueta ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou graag een spits , die kreeg ik yilmaz.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
_Uploader_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:32:
Caio Henrique in de sbc en ja ook weer uit de sbc gepakt...
Hier precies hetzelfde 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

EA being Santa, gave me Clauss.... *zucht*

Na Laborde en Fonte heb ik echt niks bruikbaars voor Ligue 1 gekregen. Ja, Kimpembe :P Heb nu nog maar 268 spelers in m'n club, merendeel bronzen en zilveren untradeable troep. En 200K. Moet nu nog een nieuwe spits voor Ligue 1 hebben ook, want had Yilmaz POTM erin gegooid, met de gedachte dat 'ie dan niet dubbel is als ik z'n TOTS zou packen :P

[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 02-06-2021 21:18 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoe vinden jullie de Gomez Sbc spelen?
Erg OP?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Haalde André eruit. Prima link naar mbappe toty die nu wat op de bank zit..

Misschien dat ik nog wat ga verbouwen maar ben eigenlijk meer als tevreden met het team waar k nu mee speel met Lozano, Barnes en nainggolan als grote uitblinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik haat echt dat zowat alles untradeable is deze editie. Je moet dus iets doen met alle dubbele spelers die je uiteindelijk krijgt. En als EA dan bewust geen SBC’s uitbrengt waar je ze in kan dumpen, alles gaat nerven wat mogelijk is, de content niet uitbrengt wat de doelgroep wil en ook nog de pack weight ontzettend laag maakt…. Dan is voor mij de lol er vanaf nu helemaal vanaf.

Ik heb miljoenen nodig voor een significante upgrade op een positie, maar ik kan die coins nooit snel krijgen. En EA bepaalt waarmee ik moet spelen met de pakketjes of SBC’s die ze uitbrengen. Dat ben ik ook helemaal zat, het is toch mijn Ultimate Team?

Ik wil net als in FUT 19 kunnen toewerken naar de spelers die ik wil, niet wat EA bepaalt dat ik moet krijgen.
Als deze hele verziekte trend niet heel snel teniet gedaan wordt, is het einde FUT voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Saekerhett schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:48:
Ik haat echt dat zowat alles untradeable is deze editie. Je moet dus iets doen met alle dubbele spelers die je uiteindelijk krijgt. En als EA dan bewust geen SBC’s uitbrengt waar je ze in kan dumpen, alles gaat nerven wat mogelijk is, de content niet uitbrengt wat de doelgroep wil en ook nog de pack weight ontzettend laag maakt…. Dan is voor mij de lol er vanaf nu helemaal vanaf.

Ik heb miljoenen nodig voor een significante upgrade op een positie, maar ik kan die coins nooit snel krijgen. En EA bepaalt waarmee ik moet spelen met de pakketjes of SBC’s die ze uitbrengen. Dat ben ik ook helemaal zat, het is toch mijn Ultimate Team?
Gisteren Busquets en Casemiro gediscard omdat ik pakketjes wilde openen en nog steeds geen doel had voor deze dubbelen. 8)7
Morgen pakketjes voor niveau 4 rivals.. de puf is er wel uit. Nog niet eens begonnen aan de nieuwe objective speler. Besefte me vandaag ineens, dat de volgende iconswaps sessie misschien niet eens boeiend meer is, want die start pas ergens in juli en dan zit 22 er al weer aan te komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:58:
[...]

Gisteren Busquets en Casemiro gediscard omdat ik pakketjes wilde openen en nog steeds geen doel had voor deze dubbelen. 8)7
Morgen pakketjes voor niveau 4 rivals.. de puf is er wel uit. Nog niet eens begonnen aan de nieuwe objective speler. Besefte me vandaag ineens, dat de volgende iconswaps sessie misschien niet eens boeiend meer is, want die start pas ergens in juli en dan zit 22 er al weer aan te komen. :/
Ik merk ook dat de rek er wel wat uit is.. even casual 2 potjes spelen prima maar echt een doelstelling voltooien is lastig om de motivatie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mars18 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:20:
Hoe vinden jullie de Gomez Sbc spelen?
Erg OP?
Kan bijna niet anders dat die kaart OP is..net als die walker kaart van twee week terug.

Alleen speel ik niet met hunnie uit principe 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Saekerhett schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:48:

Ik wil net als in FUT 19 kunnen toewerken naar de spelers die ik wil, niet wat EA bepaalt dat ik moet krijgen.
Als deze hele verziekte trend niet heel snel teniet gedaan wordt, is het einde FUT voor mij.
Ben die untradeables ook wel zat. Er is op bijna geen enkele manier een extra coin meer te verdienen, waardoor inderdaad de spelers die men graag wil hebben onbereikbaar zijn. En dan het feit dat bijvoorbeeld de 100k packs nog te vaak maximaal een 83-rated bevatten is gewoon kolder. De laatste TOTW-spelers die ik heb gepackt waren allemaal 78-80-rated, waardoor je er ook voor een SBC nauwelijks iets aan hebt.

Maar ook vind het enorm schraal dat spelers vaak dezelfde TOTS-speler uit een Guaranteed halen die ze erin hebben gestopt, dan wel omdat ze er niets aan hebben of al duplicate hadden. Er moet toch een regel code te schrijven zijn dat op dat moment die speler juist niet moet opduiken? Het voelt zo echt een beetje als de markt leegzuigen en nog even een slag willen slaan op FIFA Points omdat niemand meer de fodder heeft voor de toch al te hoog geprijsde SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:44
Ik ben inmiddels gestopt... Geen interessante spelers meer, of ik moet een miljoen coins gaan harken. En tegen de tijd dat het gelukt is zitten we al bijna bij FIFA 22. Kijk misschien nog even met een schuin oog of er nog EK kaartjes o.i.d. komen, maar denk het niet aangezien Konami die rechten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Rivals rewards 3x mega pakket 1x gouden top spelers
Hoogste is weghorst beetje jammer flut pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
SterqVerhael schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:30:
Precies dat. Ik kijk nooit naar YouTubers omdat ik dat hele sfeertje afschuwelijk vind. Maar Boras is echt de uitzondering, zijn humor vind ik ook echt tof, met die versprekingen. Ben benieuwd of Vidal het overleefd heeft (geen spoilers aub, moet het nog terug kijken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik zal niet 'spoileren'. :D Die muziek die hij bij die fragmenten plaatst is ook altijd spot on.

Uit Goud 3 player picks:
- Nani
- Orsic

Geen Ligue 1 spelers, maar alsnog dikke prima natuurlijk.

Edit: wow ik zie dat die Nani gewoon nog steeds ruim 650k is 8)

[ Voor 14% gewijzigd door SterqVerhael op 03-06-2021 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Er!k schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:18:
Ik ben inmiddels gestopt... Geen interessante spelers meer, of ik moet een miljoen coins gaan harken. En tegen de tijd dat het gelukt is zitten we al bijna bij FIFA 22. Kijk misschien nog even met een schuin oog of er nog EK kaartjes o.i.d. komen, maar denk het niet aangezien Konami die rechten heeft?
EA gaat zeker wat doen omtrent het EK. In Fifa 18 had EA weliswaar de rechten, maar kon het met speciale kaarten (Festival of fut) toch een leuke promo maken. Was toen met name MOTM van wedstrijden, classic spelers met hoge boosts (dit jaar misschien Robben?), en van de winnaar kreeg het hele team een special card met enorme boosts. In kan me ook herinneren dat we dat jaar een 99 Suarez hadden.

EA gaat zeker wat doen aangezien de boosts van TOTY en TOTS lager zijn geweest dit jaar. Er is dus nog ruimte om iets te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Nani en Andre.

Eens kijken of Nani echt zo goed is. Volgens Auziomf staat hij op dezelfde hoogte als de TOTS-versies van Neymar, Mbappe, Ronaldo en Lewandowski.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
destroye schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:31:
[...]

(dit jaar misschien Robben?)
For real? Die man heeft al een kaartje met meer punten rating erbij dan ie wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Capsaicin schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:32:
Nani en Andre.

Eens kijken of Nani echt zo goed is. Volgens Auziomf staat hij op dezelfde hoogte als de TOTS-versies van Neymar, Mbappe, Ronaldo en Lewandowski.
Ik hoop het :+

Qua 'coin value' is het mijn beste player pick van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Gurbuh schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:38:
[...]

For real? Die man heeft al een kaartje met meer punten rating erbij dan ie wedstrijden gespeeld heeft dit seizoen :/
Gaat erom dat EA dan topspelers van EK's selecteert en deze spelers een boost geeft. In fifa 18 waren er voorbeelden zoals Eto'o, Van Persie, Robben, Torres, Zlatan.

Ik zie ze dat dit jaar weer doen met bijvoorbeeld Robben, Zlatan, Buffon, Gotze etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
destroye schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:50:
[...]

Gaat erom dat EA dan topspelers van EK's selecteert en deze spelers een boost geeft. In fifa 18 waren er voorbeelden zoals Eto'o, Van Persie, Robben, Torres, Zlatan.

Ik zie ze dat dit jaar weer doen met bijvoorbeeld Robben, Zlatan, Buffon, Gotze etc.
Dikke upgrade incoming voor de clubloze Eder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
SterqVerhael schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Ik hoop het :+

Qua 'coin value' is het mijn beste player pick van dit jaar.
Lekker hoor.

Ik krijg Nani op max 8 chem, en een andere speler zakt ook naar 8 chem. Dat hij ondanks zijn links toch zo duur is (inmiddels 766k) zegt ook wel wat.

Misschien breng ik hem wel in als wisselspeler, direct vanaf de 2e helft. Zijn stamina (81) is sowieso laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Orsic en Marquinhos uit de sbc's :x

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Er!k schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:18:
Ik heb 3 miljoen coins, maar geen idee wat er mee te doen, behalve een marginale upgrade met een Alaba ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Navas en marquinhos uit SBc
Even kijken of ik dan oblak en kounde kan vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik had Marquinhos uit de WL Reward rewards, krijg hem alleen niet lekker gepast in mijn team.

Ga op deze manier spelen komend weekend, alles is op chem behalve Essien die is op 7.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3z-8T19-Snmy0rmcOCbquiwg14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LMTuH4REBUmS1KK910p5oNWH.png?f=fotoalbum_large

Wan-Bissaka is eng als CB, lijkt wel de beste cv in het spel.
De backs vallen mee aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 03-06-2021 12:55 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Player Picks waren hier André en Tavernier.

Dat was het dan zo lijkt het, geen coins meer en ik kan met die bagger content geen kant op met al mijn untradeable duplicates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Saekerhett schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:58:
Player Picks waren hier André en Tavernier.

Dat was het dan zo lijkt het, geen coins meer en ik kan met die bagger content geen kant op met al mijn untradeable duplicates.
Same... team is af.
Wat uit SBC's komt is de laatste tijd super bagger.
Alles untradable behalve TOTS de Jong, maar die wil ik niet kwijt.

Kortom, ik verwacht niet veel veranderingen meer in mijn team.

Hooguit sparen voor een nieuwe back. Ga nu Clauss is proberen die ik uit de picks kreeg ipv Zambrotta.
Die verhuist naar links (op 7 chem) en Estupiñán gaat in de verkoop. (25k).

Plus nog 90k aan coins. Oftwel 110k.. maar daar heb ik geen goede back voor.
Heb wel Cancelo TOTS nog, maar als ik hem in het team zet, komt zowel hij als Kimpembe op lagere chem (max 8 denk ik). Dus die zet ik wel in als sub.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Heeft iemand nog tips voor een upgrade voor onderstaand team? De vinkjes zijn onverhandelbaar en ik heb een niet heel groot budget van 272k. Maar desondanks iemand nog tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpvWDPtVulLPJNwqQL6efno54OY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJvB7xzFNTqcQ2Oy6kFt0Iq8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:08:
Heeft iemand nog tips voor een upgrade voor onderstaand team? De vinkjes zijn onverhandelbaar en ik heb een niet heel groot budget van 272k. Maar desondanks iemand nog tips?

[Afbeelding]
Tja Modric of Carvalho zouden geupgrade kunnen worden of Hermoso...
Maar voor het budget heb je niet veel beters of spelers die lastig te linken zijn in je huidige team.
(Aouar TOTS bijvoorbeeld).

Je zou Kimpembe vrij kunnen spelen (gratis) en linken met Aouar TOTS SBC.

Verder zijn ze ook nog prima spelers om mee te spelen.

misschien zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06j7tz5NdTXpsinquNLA-Y7ue7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BMxS1ulvnE0SioKxC3qVkq7J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Valandil op 03-06-2021 13:25 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:16:
[...]

Tja Modric of Carvalho zouden geupgrade kunnen worden of Hermoso...
Maar voor het budget heb je niet veel beters of spelers die lastig te linken zijn in je huidige team.
(Aouar TOTS bijvoorbeeld).

Je zou Kimpembe vrij kunnen spelen (gratis) en linken met Aouar TOTS SBC.

Verder zijn ze ook nog prima spelers om mee te spelen.

misschien zoiets?
[Afbeelding]
Ja met dit budget kan je ook niet heel veel besef ik en op zich ben ik nog wel tevreden met mijn team.
Voor de echt upgrades heb ik gewoon meer budget nodig. Zit wel een beetje met de spitspositie. Ik vind Isak namelijk nogal wisselvallig. De ene keer scoort hij zo een hattrick en de andere keer lijkt hij wel Wout Weghorst die tegen Schotland in de spits staat. Ook Carrasco vind ik een twijfelgeval. Wel een leuke suggestie van je overigens. Daar ga ik me eens in verdiepen of ik dat kan realiseren.

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 03-06-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:34:
[...]

Ja met dit budget kan je ook niet heel veel besef ik en op zich ben ik nog wel tevreden met mijn team.
Voor de echt upgrades heb ik gewoon meer budget nodig. Zit wel een beetje met de spitspositie. Ik vind Isak namelijk nogal wisselvallig. De ene keer scoort hij zo een hattrick en de andere keer lijkt hij wel Wout Weghorst die tegen Schotland in de spits staat. Ook Carrasco vind ik een twijfelgeval. Wel een leuke suggestie van je overigens. Daar ga ik me eens in verdiepen of ik dat kan realiseren.
Ik heb al het hele jaar hetzelfde probleem met Carrasco - zijn IF's werden lyrisch ontvangen, maar ik kon er echt he-le-maal niks mee en heb hem toen snel verkocht. Hij trekt niet naar binnen, is afwezig in de aanval en verstuurt heel soms, per ongeluk, een pass die goed aankomt. Bij anderen zie ik juist dat ze wel heel enthousiast zijn. Heb hem toen nog een keer gehaald, maar wist me nog steeds niet te overtuigen. Heb nu dus zijn TOTS untradeable, maar ik vind Machis RTTF eerlijk gezegd nog steeds meer aanwezig in de wedstrijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:46:
[...]

Ik heb al het hele jaar hetzelfde probleem met Carrasco - zijn IF's werden lyrisch ontvangen, maar ik kon er echt he-le-maal niks mee en heb hem toen snel verkocht. Hij trekt niet naar binnen, is afwezig in de aanval en verstuurt heel soms, per ongeluk, een pass die goed aankomt. Bij anderen zie ik juist dat ze wel heel enthousiast zijn. Heb hem toen nog een keer gehaald, maar wist me nog steeds niet te overtuigen. Heb nu dus zijn TOTS untradeable, maar ik vind Machis RTTF eerlijk gezegd nog steeds meer aanwezig in de wedstrijd. :)
Ja ik heb dat dus ook een beetje. Af en toe een opleving, maar per saldo te weinig. Machis RTTF heb ik nog op de bank zitten. Ik weet dat ik over hem altijd wel aardig tevreden was ook al zijn zijn stats minder dan die van Carrasco. Misschien dat toch eens proberen weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
Weer eens slechte red picks (Keylor Navas en een 89 rated speler van MLS league... Mijn beste red pick dit jaar was toch echt Oblak TOTS. Dat zegt al wat ...
Ik speel nu al 3 jaren FUT, week in week uit gemiddeld Goud 2 gehaald met het Weekend League en het beste tradeable speler die ik ooit heb gepackt is Son in het begin van de game t.w.v. 450k. Voor de rest wel goede untradeables gehad met 85 5x, 83 25x en 84 20x pakketten (Neymar, Varane, Benzema TOTS, Carrasco TOTS, Alaba TOTS en nog een paar van player picks). Maar veel coins heb ik nooit gehad, alleen maar SBC's gedaan met fodders.

Geloven jullie erin dat het pack luck ook account gebonden is? Als ik zie wat mijn vrienden (zijn ook telkens de zelfde) packen met tradeable spelers dan denk ik toch echt van wel ...

Anyway moet zeggen dat ondanks de slechte pack luck ik toch wel een redelijke team heb staan. In ieder geval veel beter dan de voorgaande jaren. Deze week ook mijn laatste weekend league, het was me een genoegen haha. _/-\o_

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dBowWoGMnXayE:FFA21PS5

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 03-06-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:49:
Weer eens slechte red picks (Keylor Navas en een 89 rated speler van MLS league... Mijn beste red pick dit jaar was toch echt Oblak TOTS. Dat zegt al wat ...
Ik speel nu al 3 jaren FUT, week in week uit gemiddeld Goud 2 gehaald met het Weekend League en het beste tradeable speler die ik ooit heb gepackt is Son in het begin van de game t.w.v. 450k. Voor de rest wel goede untradeables gehad met 85 5x, 83 25x en 84 20x pakketten (Neymar, Varane, Benzema TOTS, Carrasco TOTS, Alaba TOTS en nog een paar van player picks). Maar veel coins heb ik nooit gehad, alleen maar SBC's gedaan met fodders.

Geloven jullie erin dat het pack luck ook account gebonden is? Als ik zie wat mijn vrienden (zijn ook telkens de zelfde) packen met tradeable spelers dan denk ik toch echt van wel ...

Anyway moet zeggen dat ondanks de slechte pack luck ik toch wel een redelijke team heb staan. In ieder geval veel beter dan de voorgaande jaren. Deze week ook mijn laatste weekend league, het was me een genoegen haha. _/-\o_

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dBowWoGMnXayE:FFA21PS5
Account gebonden denk ik niet. Moet zeggen heb flink bizarre spelers gepacked laatste jaren en haast eigenlijk allemaal onderhandelbaar. Ik krijg ze allemaal uit SBC's of red PP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Geen idee hoe de packluck wordt bepaald of dat het gewoon compleet random is (dat laatste betwijfel ik ergens toch ook wel).

In Fifa 19 packte ik CR7 aan het begin van de game.

In Fifa 20 packte ik Prime Del Piero rond december en daarna met TOTS echt zieke player picks, waaronder Virgil van Dijk en meer spelers van dat kaliber.

Deze editie is het prut met peren. Beste player pick qua waarde was dus TOTS Nani vanochtend. Voor de rest geen icons gepacked, of spelers van echt veel waarde. Volgens mij aan het begin van de game wel Varane toen die nog 200k was ofzo. Maar ook dat is nou niet bijster bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Het is weleens door mijn hoofd geschoten dat het er aan ligt of je er extra geld in steekt of niet.

Toeval of niet: ik had een kadobon van mijn werk aan Fifa besteed en toen kreeg ik prompt een paar echt goeie kaarten. Daarna er niks meer ingestoken en kreeg ik ook niks bijzonders meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:51:
Het is weleens door mijn hoofd geschoten dat het er aan ligt of je er extra geld in steekt of niet.

Toeval of niet: ik had een kadobon van mijn werk aan Fifa besteed en toen kreeg ik prompt een paar echt goeie kaarten. Daarna er niks meer ingestoken en kreeg ik ook niks bijzonders meer.
Ik speel deze FIFA voor het eerst FUT en heb een aantal jumbo rare player packs en promo packs gekocht met fifa points (als ik toch de hele tijd binnen zit met die lockdowns kan ik net zo goed wat geld hierin steken). Deze waren allemaal waardeloos. Niet eens waard om die spelers op de markt te zetten om er coins voor te krijgen.

Het beste wat ik heb gepackt is een untradeable Rijkaard Prime en een tradeable Modric Birthday. De rest heb ik allemaal bij elkaar gezweet.

Rond de FUT Birthday tijd had ik wel veel packluck, vooral met die 81+ picks. Maar allemaal untradeable dus, neem aan dat dit niets te maken had met het feit dat ik af en toe tradeable packs kocht met points.

Als ik volgende FIFA al FUT ga spelen dan gaat er geen geld in.

[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 03-06-2021 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wat een content weer, man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:14:
Je bedoeld heen content?

Had wel een gegarandeerde TOTS verwacht. Was tog elke week zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vorige keren was het er in ieder geval meer als 1 wat nu het het geval is, ook de 84+ spelerskeuze etc.
De kans op een TOTS is bij de Ligue 1 te groot en dat wil EA niet...

Waarschijnlijk doen ze dat om relevant te blijven, let maar op die komen in de summer heat promo wel weer voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Moody2204 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:51:

Nou geloof mij, die vlieger gaat echt niet op. Ik heb er behoorlijk wat euro's in zitten en dit jaar geen packluck.

Mijn enige packluck was pp Varane tots en sancho tots pp. Op het eind dus pas.

Packs is gewoon casino werk, soms heb je geluk soms pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Bij elke pack die je opent heb je dezelfde minimale kans op iets goeds. Op webapp, console of mobiel. Of het nou woensdagochtend of zondagavond is... Of je nu 2 maanden niet gespeeld hebt of elke dag grind.

Domste van alles vind ik nog wel wanneer mensen 'gister nog die en die gepackt hebben terwijl ie sinds vandaag als TOTS erin zit..' Die kans is gewoon heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ligt het aan mij of is er een bot actief op zilveren spelers?
Werkelijk elke zilveren gaat op 250 in de laatste minuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Saekerhett schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:14:
Had uit de marquee SBC pack een drietal dubbele 82 spelers, dus ik doe ff de TOTW upgrade.
Komt die bosnische spits van Eupen eruit lopen. 78 rated _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Op de valreep aouar tog nog gedaan door m'n hele club te legen.

Had t gevoel spijt te krijgen als k hem niet deed omdat de kaart geweldig is en ik met Mbappe TOTY en André TOTS de links al in huis had..

Straks met Herrera season rewards ook nog een de Spaanse link erbij zodat het allemaal prima in een elftal past..

Oftewel voor mezelf een doel voor de komende weken, team 2 compleet maken 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:44:
Op de valreep aouar tog nog gedaan door m'n hele club te legen.

Had t gevoel spijt te krijgen als k hem niet deed omdat de kaart geweldig is en ik met Mbappe TOTY en André TOTS de links al in huis had..

Straks met Herrera season rewards ook nog een de Spaanse link erbij zodat het allemaal prima in een elftal past..

Oftewel voor mezelf een doel voor de komende weken, team 2 compleet maken 🤣
Hoe is André tots ?
Ik heb Renato fb of matuidi als verdedigende middenvelder
Is hij beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:26:
[...]

Hoe is André tots ?
Is hij beter ?
Geen idee, nog geen wedstrijd mee gespeeld 🤣

Kwa stats erg goed en z'n RB vond ik ook al lekker spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 04-06-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Hoe is André tots ?
Is hij beter ?
André is voor mij een beest, die zit voor mij overal tussen. Ik gebruik hem in het volgende team:

Start: https://www.futbin.com/21/squad/8671517
Ingame: https://www.futbin.com/21/squad/8671523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Vond André altijd al een goede kaart hebben, zijn Rulebreakers was al top maar deze TOTS is topperdetop.

Gisternacht op de webapp toch nog de Matuidi sbc gedaan en kreeg van daar uit Marquinhos TOTS, totaal niet verwacht. Helaas heb ik Alaba, Zagadou en Lacroix al. Dus die ga ik helaas moeten verkopen. Schijnt een sterke verdediger te zijn. Zou hem wel naast mijn Kimpembe moeten zetten maar dan gaat Alaba en Davies op de bank. Lijkt alsof FIFA zit te strooien met al die goede CV kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:19
Iemand van jullie toevallig ervaring met Depay totts? Statestieken zien er goed uit alleen zijn 3*weakfoot is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
jerommeke96 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:21:
Ligt het aan mij of is er een bot actief op zilveren spelers?
Werkelijk elke zilveren gaat op 250 in de laatste minuut.
Mijn gouden spelers zijn inmiddels op, dus ik ben maar eens begonnen met het verkopen van mijn zilveren spelers met een prijs van 600-800... Worden er elk uur wel een aantal verkocht.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

tukkerterror90 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:26:
Iemand van jullie toevallig ervaring met Depay totts? Statestieken zien er goed uit alleen zijn 3*weakfoot is minder.
Schijnt aardig goed te performen. Zou daar eerst voor gaan, tot EA mij Makelele tradeable gunde. Nu heb ik Ben Ketser weer. Startte ik mee in februari.

Dit is nu mijn team voor aankomend weekend: https://www.ea.com/fifa/u...fId=hRMYFuFtdbCq:FFA21XBO

Aardig bij elkaar gesprokkeld in 4 maandjes en wat packluck uiteraard :+
Speel al mijn FIFA's al zonder extra geld er in te stoppen. In het begin kan het wel relevant zijn om snel je eerste cashflow te genereren voor de handel. Heb op het moment wel een aardig team in 4 maand bij elkaar gesprokkeld, zie bovenstaand linkje. De Jong / (Makelele tradeable gisteren) was wel enigsinds packluck. Dias/Cuadrado is dan weer geforceerde packluck (guaranteed TOTS).

[ Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 04-06-2021 14:29 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-12-2022
Dit weekend uit WL rewards kans op alle tots spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
MauT86 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:59:
Dit weekend uit WL rewards kans op alle tots spelers?
Ja, uit de top 5 leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Komen dan alle spelers van die 5 leagues in packs, of een selectie van de beste spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Hoe is André tots ?
Is hij beter ?
Ik had hem uit mijn player pick, maar heb hem nog niet kunnen uittesten.
In de basis gaat hij niet komen aangezien TOTS de Jong, Renato FB en PIM Essien mijns inzien beter zijn.

Gisteren wel een potje gespeeld waar de de tegenstander hem in de basis had.
Moet zeggen dat ik redelijk onder de indruk was. Vrij agressief en soort van stofzuiger op het middenveld.
Uiteraard ligt het ook aan de kwaliteiten van je tegenstander, maar hij viel me positief op.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:51:
Komen dan alle spelers van die 5 leagues in packs, of een selectie van de beste spelers?
De beste van die competities.
Maar maandag komt Rest of the World (ROTW) TOTS er ook nog bij, dus die kun je ook krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Meneer iCy schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:57:
[...]

Schijnt aardig goed te performen. Zou daar eerst voor gaan, tot EA mij Makelele tradeable gunde. Nu heb ik Ben Ketser weer. Startte ik mee in februari.

Dit is nu mijn team voor aankomend weekend: https://www.ea.com/fifa/u...fId=hRMYFuFtdbCq:FFA21XBO

Aardig bij elkaar gesprokkeld in 4 maandjes en wat packluck uiteraard :+

[...]

Speel al mijn FIFA's al zonder extra geld er in te stoppen. In het begin kan het wel relevant zijn om snel je eerste cashflow te genereren voor de handel. Heb op het moment wel een aardig team in 4 maand bij elkaar gesprokkeld, zie bovenstaand linkje. De Jong / (Makelele tradeable gisteren) was wel enigsinds packluck. Dias/Cuadrado is dan weer geforceerde packluck (guaranteed TOTS).
Wauw, enorm sterke team voor iemand die pas vier maanden begonnen is. Ik speelde al sinds voor de release maar mijn team is vergeleken met die van jou echt niet zo sterk. Blijkbaar doe ik echt iets verkeerds haha.

Net begonnen met twee weekend league wedstrijden. Niet te doen .. Ik ga morgenochtend maar weer verder en waarschijnlijk straks in de nacht. Ongelooflijk dat na zoveel FIFA reeksen EA nog steeds niet de servers weet te fixen. Als je met Warzone 150 man zonder enkel lagg of latency kan spelen, hoezo kan EA dit niet tussen twee spelers? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Lashrom schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:25:
[...]

Wauw, enorm sterke team voor iemand die pas vier maanden begonnen is. Ik speelde al sinds voor de release maar mijn team is vergeleken met die van jou echt niet zo sterk. Blijkbaar doe ik echt iets verkeerds haha.

Net begonnen met twee weekend league wedstrijden. Niet te doen .. Ik ga morgenochtend maar weer verder en waarschijnlijk straks in de nacht. Ongelooflijk dat na zoveel FIFA reeksen EA nog steeds niet de servers weet te fixen. Als je met Warzone 150 man zonder enkel lagg of latency kan spelen, hoezo kan EA dit niet tussen twee spelers? 8)7
Ik speel vanaf de 3e week al elke week weekend league en haal dan goud 3 minimaal, dus qua pakjes oftewel spelers waardoor ik SBC's kan doen (of goede spelers packen) helpt natuurlijk wel enorm.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:07:
[...]

De beste van die competities.
Maar maandag komt Rest of the World (ROTW) TOTS er ook nog bij, dus die kun je ook krijgen...
Heb nog swap 3 tokens voor een 84+ x20. Met dat vooruitzicht is het dan het beste om die pack te openen tussen vanavond 19:00 en maandagavond 19:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Meneer iCy schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:26:
[...]

Ik speel vanaf de 3e week al elke week weekend league en haal dan goud 3 minimaal, dus qua pakjes oftewel spelers waardoor ik SBC's kan doen (of goede spelers packen) helpt natuurlijk wel enorm.
Haal iedere week Goud 2, en een paar keren Goud 1 gehaald. Voortaan stop ik lekker bij Goud 3 denk ik haha.

@Robbio85 Zeker doen! Dat jij de geduld nog had om het te bewaren, ik had het open gemaakt bij La Liga TOTS. Ik kreeg Benzema, Carrasco, Lewandowski, Mané en nog andere fodders. Ik hoop dat je er goede spelers uit haalt. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Door coin gebrek yilmaz in de spits gezet. mijn god die is slecht 🤣

Nu edouard een poging geven :) keuze is simpel, moet Frans zijn.. flink sparen voor een goede spits dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Lashrom schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:35:
[...]

Haal iedere week Goud 2, en een paar keren Goud 1 gehaald. Voortaan stop ik lekker bij Goud 3 denk ik haha.

@Robbio85 Zeker doen! Dat jij de geduld nog had om het te bewaren, ik had het open gemaakt bij La Liga TOTS. Ik kreeg Benzema, Carrasco, Lewandowski, Mané en nog andere fodders. Ik hoop dat je er goede spelers uit haalt. Fingers crossed!
Thanks! Heb me ook niet aan het initiele plan gehouden. Het idee was 81+ tijdens LaLiga en 83+ en 84+ tijdens Ultimate.

Dit weekend maar eens kijken wat er uit de 84+ komt. Een Mbappe, Neymar of Messi zou natuurlijk geweldig zijn (vooral Messi, vond zijn gouden kaart al goed, en vind hem in het echt nou eenmaal de beste ooit). Maarja, wishful thinking waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe goed is die Matuidi ? Wil hem gebruiken als sub voor eventueel makelele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Traeces schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 16:23:
Hoe goed is die Matuidi ? Wil hem gebruiken als sub voor eventueel makelele.
Zit bij mij op de bank, ik weet nog niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Ik wissel hem altijd voor Guendouzi What If in. Is zeker sterk met staande tackles, niet de snelste en sterkste maar ook niet zo bijzonder aanwezig op het veld. Zijn paasjes daarintegen zijn echt gevaarlijk, goed voor tussen de twee cv's van de tegenstander. Denk dat ik hem nog vaker moet opstellen voordat ik echt iets over hem kan delen. Wel lovende reacties op Futbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 19:45
[Video: https://i.imgur.com/v8UJQFr.mp4]

[Video: https://i.imgur.com/bJgX50B.mp4]

Kan iemand mij vertellen wat dit is, waarom dit in de game zit en hoe ik ertegen verdedig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
TheJVH schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:06:
[Video]

[Video]

Kan iemand mij vertellen wat dit is, waarom dit in de game zit en hoe ik ertegen verdedig?
Manual trigger run oftewel Creative runs met player lock, heel irritant om tegen te verdedigen. Zo kan iemand twee spelers tegelijkertijd besturen als ik mij niet vergis. Dus met de een geef je voorzet, en met een knop combinatie kan je ook de andere medespeler die eerst bestuurd werd door de computer meteen ook zelf besturen. Als je dat witte/zilveren kroontje ziet boven de CPU speler of lijntje moet je goed opletten. Maar meestal gaat dat zo snel.
Niet veel fifa spelers maken er gebruik van, maar diegene die er gebruik van maken weten de handigheidje erin.

Blijkbaar doen fifa spelers er nu alles aan om hoog te komen dit WL haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 04-06-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:19:
[...]

Manual trigger run oftewel Creative runs met player lock, heel irritant om tegen te verdedigen. Zo kan iemand twee spelers tegelijkertijd besturen als ik mij niet vergis. Dus met de een geef je voorzet, en met een knop combinatie kan je ook de andere medespeler die eerst bestuurd werd door de computer meteen ook zelf besturen. Als je dat witte/zilveren kroontje ziet boven de CPU speler of lijntje moet je goed opletten. Maar meestal gaat dat zo snel.
Niet veel fifa spelers maken er gebruik van, maar diegene die er gebruik van maken weten de handigheidje erin.

Blijkbaar doen fifa spelers er nu alles aan om hoog te komen dit WL haha.
Sommige mensen zullen volgens mij hun moeder nog verkopen voor een goede pp echt bizar :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 15-09 21:55
Op de valreep nog even de gegarandeerde Ligue 1.
Zal wel niks zijn. Skip hem.

Ben Ketser lieve mensen! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qL3gf7LULHDdQzQvlm57rOsTO4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zwpBWCUwz9CKklTe17t8czzV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 15-09 21:55
Krijg je die kaarten ook in de WL rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:22:
Krijg je die kaarten ook in de WL rewards?
Jep

Wat zijn de meningen over Dembele? Ik denk dat ik hem ga doen. Past goed bij De Jong en Coutinho. Ben wel blut, maar heb best veel fodder.

[ Voor 30% gewijzigd door Capsaicin op 04-06-2021 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik vind hem extreem duur. Lozano is op bijna elke stat beter. Maar Dembele is natuurlijk beter te linken en 5/5 ipv 4/4.
Pagina: 1 ... 139 ... 158 Laatste