Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
Robbio85 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:27:
Ik vind hem extreem duur. Lozano is op bijna elke stat beter. Maar Dembele is natuurlijk beter te linken en 5/5 ipv 4/4.
Vind hem ook te duur, plus het is untradeable. Je kan dan liever Alessandrini kopen als alternatief. Goedkoper ook. Tenzij je zeker weet dat je genoeg fodders hebt. Maar zelfs dan, zijn body type zorgt ervoor dat de sterkere backs nu je zo onderuit haalt.

Al jouw 84+ 20x pakket geopend? @Robbio85 Haha ben best benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 04-06-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ja, zware teleurstelling 2 tots uit onbekende competities, één grote fodder kermis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Robbio85 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:34:
Ja, zware teleurstelling 2 tots uit onbekende competities, één grote fodder kermis :+
Ah dat is jammer, lekker wachten op een goede sbc speler dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd. Fodder genoeg. Waarom doen ze niet eens gek bij EA en maken ze die Dembele 95 rated ofzo. Seizoen is toch afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Tuurlijk doe je Dembele, een van de meta spelers van dit spel. Het is toch al afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Dembele is in-game wel altijd erg goed, ongeacht de stats.
Wel net iets te duur eigenlijk, dat wordt een lastige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik sla Dembele toch maar over. Hij zou prima in mijn team passen als vervanger van Lucas Vazques, maar dan heb ik veel minder opties qua formaties. Dan kan ik eigenlijk alleen 442 of 433 spelen, terwijl ik ook een 41212, 352 en 3421 onder de knoppen heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEEscQvE5VtiO-NXWI_2TZslb80=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMBad1UhbwnVDUvFihSY5q8V.jpg?f=fotoalbum_large
Ik weet ook niet zeker of ik wel genoeg geld/ fodder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Wat is de gameplay een DRAMA... mijn speler zie je gewoon vertragen in sprint...

Trage stroperige bende is het...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:24:
Wat is de gameplay een DRAMA... mijn speler zie je gewoon vertragen in sprint...

Op de ps4 echt nergens last van ? Combineer iedereen helemaal gek. 3-0 nu zonder een centje pijn. 2x rq en andere 5-2 winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:36:
[...]

Op de ps4 echt nergens last van ? Combineer iedereen helemaal gek. 3-0 nu zonder een centje pijn. 2x rq en andere 5-2 winst.
Ik ben gestopt met WL.
Ga Lanzini vrijspelen, alleen jammer dat niemand meer golden goal doet.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Valandil schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:12:
[...]

Ik ben gestopt met WL.
Ga Lanzini vrijspelen, alleen jammer dat niemand meer golden goal doet.
Ja Rivals os echt niet te doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Valandil schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:24:

Same, dan geeft de ping indicator leuk 16 aan maar doet het wel een seconden voordat de speler passt nadat het balkje visueel gewoon opgelopen is. Daarnaast werkt die ping indicator volgens mij voor geen meter, vaak genoeg dat je bij shirt keuze scherm het 22 aan geeft en het moment dat je gaat spelen is het magisch 16 en blijft het zo de hele wedstrijd terwijl je gewoon voelt dat er niks van klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik neem me woorden terug wtf die laatste 2 potjes voor trage schijt gameplay ging nergens over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Tip voor lanzini: het is Max chemistry en onbeperkt stamina. Zet in je tactiek “constant pressure “ aan 😃

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:43
Gisteren weinig plezier aan online beleefd. Waar tijdens Rivals vrijwel altijd goed bleef was dit tijdens de friendlies een groot drama in elke pot.
Het zijn maar friendlies, maar ook daar kan ik best plezier aan beleven als de verbinding maar goed is.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Moest even wennen aan the rat king/Ben Ketser, maar hij komt nu echt los.
Skillmove richting verdedigers en 7 van de 10x glitcht de vieze rat er doorheen en is het een goal.
Wat een vieze speler zeg :p

EDIT: Hij is helemaal los. Krijgt een nieuw rugnummer....

69
O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Hassiebassie op 05-06-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Denk dat ik Dembele wel ga doen. Dat is echt een speler voor mij. 5* 5* is gewoon zo heerlijk. Net begonnen aan de ligue 1 icon objectives en met gouden Neymar fiets ik gewoon overal langs.

Ben Ketser is dan wel een leuk spitsje maar met 5* sm creëer ik gewoon veel meer.

Dembele, Cantona gaan het begin vormen van de nieuwe voorhoede. Sancho en Lewa mogen vertrekken en Neymar moet komen.

Even kijken of ik genoeg budget bij elkaar kan schrapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Gisternacht alle 30 wedstrijden gespeeld, wat een drama. Zelfs dan met 14 ms ping gaat alles super traag waarbij je van die script acties gaat krijgen. Uiteindelijk Goud 3 gehaald, lijkt alsof ze allemaal peper in hun reet hebben gekregeb voor die Ultimate Tots. Iedereen wilt minimaal Goud 2 halen , begrijpelijk maar dit WL was wel een taaie. Ik kan mijn zaterdag en zondag nu tenminste zonder frustraties beleven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lashrom schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:19:
Gisternacht alle 30 wedstrijden gespeeld, wat een drama. Zelfs dan met 14 ms ping gaat alles super traag waarbij je van die script acties gaat krijgen. Uiteindelijk Goud 3 gehaald, lijkt alsof ze allemaal peper in hun reet hebben gekregeb voor die Ultimate Tots. Iedereen wilt minimaal Goud 2 halen , begrijpelijk maar dit WL was wel een taaie. Ik kan mijn zaterdag en zondag nu tenminste zonder frustraties beleven haha.
Ik ben me serieus vergeten te registeren voor de WL 8)7

Nouja, gaan we lekker chillen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Ik sla de WL gewoon lekker weer over. Lewa en Kimmich heb ik al, geen zin in tussen het klussen door druk te zijn voor fodder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:01
Zoek de centerbacks:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vr4OWy2madOf5X2nfazJsIhs1X0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R485QqMgZuijh2KB045Spl9L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Heb een aantal wedstrijden met Tagi als linker CB gespeeld in 3-5-2, maar beviel niet heel goed qua positie. Nu staat daar Piqué en die is wat logger/langzamer maar speelt fijner.

Uiteindelijk doorheen kunnen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
m4yall schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:38:
Heb een aantal wedstrijden met Tagi als linker CB gespeeld in 3-5-2, maar beviel niet heel goed qua positie. Nu staat daar Piqué en die is wat logger/langzamer maar speelt fijner.

Uiteindelijk doorheen kunnen komen?
Weet ik niet meer, is al van een tijdje terug. Maar had het screenshot nog bewaard omdat het nog weleens discussie oplevert als er zonder echte CB's gespeeld wordt. De combi (LB,RB,LB,RB) moest ik wel om lachen.
Ik heb zelf ook weleens 'gezondigd' in het begin met Walker RB als CB, maar bij Walker merkte je dan wel echt dat deze teveel uit positie liep vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Ik kom bijna geen teams meer tegen met echte centre backs.
Alleen als het LaCroix is of Varane TOTS.

Dit zegt wel hoe schijt slecht het spel is gemaakt dat spelers LB en RB in het centrum moeten zetten, anders is het niet te doen. Dat hadden ze toch kunnen fixen? Echt bagger van EA.
Kom alleen maar Mbabu’s tegen in het centrum (verdomd lastig langs te komen).

Zelf speel ik nog echt trouw met twee center backs. (Varane TOTS en Kimbempe TOTS).
Soms valt Klaiber in, maargoed, dat is een wissel.
En als ik ingame switch naar 5212 dan schuift Essien van CM naar CB.
(Speel meestal 4312)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Dit zegt wel hoe schijt slecht het spel is gemaakt dat spelers LB en RB in het centrum moeten zetten, anders is het niet te doen. Dat hadden ze toch kunnen fixen? Echt bagger van EA.

Zelf speel ik nog echt trouw met twee center backs. (Varane TOTS en Kimbempe TOTS).
(Speel meestal 4312)
Ik speel zelf ook gewoon met 2 cv , tots varane en tots kounde. Lacroix heb ik eventueel nog op de bank zitten. Heb backs geprobeerd maar vind 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik speel met TOTS Varane en Moments Desailly en is dat een verdomd goed duo. Ik vind ze beiden beter dan bijvoorbeeld Moments Carlos Alberto op CB. Die heb ik dan ook lekker op rechtsback staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een gozer tegen met volledig eredivisie / nl team. Had partij moeilijk tegen hem en vooral zijn pasveer. Meest bizarre ballen pakte hij, dacht eindelijk te scoren met een finesse shot van coutinho stijf in de kruis. Dus niet tikt hem er weer uit.

Uit eindelijk met een bizarre pis goal gewonnen die toevallig voor Essien zijn voeten klutste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:24:
[...]

(Speel meestal 4312)
Ik speel al een poos met Hermoso FB die ik echt nog steeds 1 van de beste cb's vind en Koundé TOTS. Ik zit in div. 3 en ik red het nog steeds aardig met die gasten. Die hebben nog een aardige snelheid. Ik heb er verder niks op tegen als iemand zijn rb of lb in het centrum wil zetten. Ik weet niet hoe het is in de hogere divisies, maar in div. 3 weet ik me wel aardig staande te houden met echte cb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ga momenteel 8-3 in de wl, loss vandaag was terecht maar 5-1 vandaag is lekker :)

Blij dat ik Atal weer terug heb gezet in de spits scoort er weer op los.

Die app fut track ga ik voortaan altijd gebruiken zie gelijk wie er goed presteren en wie niet hierdoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
Moody2204 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:53:
[...]

Ik speel al een poos met Hermoso FB die ik echt nog steeds 1 van de beste cb's vind en Koundé TOTS. Ik zit in div. 3 en ik red het nog steeds aardig met die gasten. Die hebben nog een aardige snelheid. Ik heb er verder niks op tegen als iemand zijn rb of lb in het centrum wil zetten. Ik weet niet hoe het is in de hogere divisies, maar in div. 3 weet ik me wel aardig staande te houden met echte cb's.
Die Hermoso heb ik ook nog staan. Doet het best goed - wel met WI Yuri Berchiche en TOTS Navas ernaast, dat dan weer wel.

Hierover gesproken. Ik heb TOTS Salah gekregen uit een pack, maar heb moeite om deze in te passen in mijn team. Wat zijn goedkope (meta?) kaarten om te gebruiken om hem heen? Ik heb FB Thiago geprobeerd, maar die is best sloom. En een Trent Alexander is te duur voor me. Ik hoef hem niet op 10 chem te krijgen, maar 7-8 zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
heron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:19:
[...]

Die Hermoso heb ik ook nog staan. Doet het best goed - wel met WI Yuri Berchiche en TOTS Navas ernaast, dat dan weer wel.

Hierover gesproken. Ik heb TOTS Salah gekregen uit een pack, maar heb moeite om deze in te passen in mijn team. Wat zijn goedkope (meta?) kaarten om te gebruiken om hem heen? Ik heb FB Thiago geprobeerd, maar die is best sloom. En een Trent Alexander is te duur voor me. Ik hoef hem niet op 10 chem te krijgen, maar 7-8 zou wel fijn zijn.
Thiago heeft 99 acceleratie met een shadow... voor een middenvelder hoef ik niet perse 99 sprint , maar wel graag hoge acceleratie.

Anders kijken naar Jota?
Moet het een Liverpool speler zijn?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
Valandil schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:22:
[...]

Thiago heeft 99 acceleratie met een shadow... voor een middenvelder hoef ik niet perse 99 sprint , maar wel graag hoge acceleratie.

Anders kijken naar Jota?
Moet het een Liverpool speler zijn?
Ik denk dat het Thiago's body type is. Hoeft niet per se een Liverpool speler te zijn. Met een Premier League speler moet hij ook op 7 chem te krijgen zijn. En er zijn geen andere goede Egyptische spelers volgens mij.

Edit: net een paar potjes gedaan met Klaiber als verdediger centraal achterin. Die is eigenlijk nog steeds de beste die ik heb. Misschien een achterhoede maken met hem, Tagliafico en Ake...

[ Voor 21% gewijzigd door heron op 06-06-2021 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Pff, ternauwernood gold 2 behaald. Ik had 2 dnf's. Ik ben geswicht van provider, maar ben vergeten om de poorten open te gooien. Het niveau lag sowieso erg hoog dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
De 80+ player pick sbc ongeveer 10x gedaan, 2 x TOTS (uit waardeloze leagues), 1 x 84 en en 2 a 3x 85-rated speler. Wel lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:21:
De 80+ player pick sbc ongeveer 10x gedaan, 2 x TOTS (uit waardeloze leagues), 1 x 84 en en 2 a 3x 85-rated speler. Wel lekker!
Nu 3 gedaan: Guerreiro 84, een 81-nogwat en Oblak TOTS :) Nu weer gaan denken of ik Courtois TOTS of Oblak in La Liga ga gebruiken...

Edit:

Nog een stapeltje gedaan: Saul UCL, Thiago Silva, Thiago, Arthur en Blake TOTS. En nog 3x 81....

[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 06-06-2021 22:11 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:21:
10x gedaan, 1x een 84, verder alleen maar 80 en 81. :'(

Lanzini ook voltooid. Wel handig al die vervelende mensen in het weekend als je alleen nog maar met PL spelers moet scoren. Zij scoren, pauzeren, "doe ik niet aan mee nu", ik scoor de 1-1 en ze vertrekken. Of ik maak de 1-0, zij doen hun uiterste best om 1-1 te maken en quitten dan. _O-
Lekker snel die goals binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zondag 6 juni 2021 @ 22:11:
[...]

10x gedaan, 1x een 84, verder alleen maar 80 en 81. :'(

Lanzini ook voltooid. Wel handig al die vervelende mensen in het weekend als je alleen nog maar met PL spelers moet scoren. Zij scoren, pauzeren, "doe ik niet aan mee nu", ik scoor de 1-1 en ze vertrekken. Of ik maak de 1-0, zij doen hun uiterste best om 1-1 te maken en quitten dan. _O-
Lekker snel die goals binnen.
Lanzini vandaag ook gedaan - wat een ramp was dat. De Italiaanse en Duitse community zijn echt heel irritant met hun celebrations en eindeloos blijven hangen, ook al staan ze 3-0 achter. Ja, er zijn meer objectives, maar als je er kansloos afgaat heeft het toch ook niet heel veel zin? Maar whoe-hoe, je scoort 3-1 omdat je connectie net zo goed is als een 56.6Kbps en dat mijn Aouar net zo traag maakt als een 54-rated Bronze, dan is het wel heel triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Capsaicin schreef op zondag 6 juni 2021 @ 18:17:
Pff, ternauwernood gold 2 behaald. Ik had 2 dnf's. Ik ben geswicht van provider, maar ben vergeten om de poorten open te gooien. Het niveau lag sowieso erg hoog dit weekend.
Poorten openen heb ik eens wat onderzoek naar gedaan.. draai standaard 100 mb (standaard KPN router, PS4 via wifi) dus dat zou voldoende moeten zijn alleen is het over het algemeen super laggie.(behalve vanavond gek genoeg)

Zou dit openzetten helpen of is het puur voor disconnect? Dat heb k namelijk nooit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
7 PP 80+ gedaan ... huppakee Bamba TOTS. Op een of ander manier haal ik met player picks hrt meeste geluk mee. Helaas niet uit packs. Maar goed, mag niet klagen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InPNF_kGta-iAkIpWrrT4galwJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNWdt4djDFhMNkWrqUoZug4y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:45:
[...]

Poorten openen heb ik eens wat onderzoek naar gedaan.. draai standaard 100 mb (standaard KPN router, PS4 via wifi) dus dat zou voldoende moeten zijn alleen is het over het algemeen super laggie.(behalve vanavond gek genoeg)

Zou dit openzetten helpen of is het puur voor disconnect? Dat heb k namelijk nooit
Ik heb van alles geprobeerd, zelfs tot op het punt dat ik Ziggo heb gevraagd Port-Forward te openen op het modem zodat ik via een kwaliteitsrouter poorten kon openen en quality of service aanzetten.
Heeft dat geholpen?

Neen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Zo eindelijk div 3 gehaald! Vorig jaar kwam ik niet verder dan div 7, dus er zit progressie in. https://www.futbin.com/21/squad/8708737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Goud 1 gehaald. Had nog 5 potten over, maar was er even klaar mee....
Blijf voorlopig steady in div 3. Had verwacht weer snel te zakken naar Div 4, maar vooralsnog zit ik hier al een paar weken in.

Team is nagenoeg af. Geen coins meer, dus zonder al te veel packluck zal het hierbij blijven.
Ben nog wel nog steeds op zoek naar de ideale tweede spits.
Veel geprobeerd, maar nog steeds niet de ideale partner gevonden voor naast Eto'o prime.

Ik denk dat ik overga naar 4231 en dus met een spits ga spelen.
Dalglish moments scoort makkelijk maar is niet balvast en vrij onzichtbaar.
Aguero is precies wat ik zoek, maar dit mist zulke eenvoudige kansen. Dit ligt niet aan mij, iedereen klaagt er over.

Aouar als spits geprobeerd. Doet het redelijk, maar komt op middenveld beter tot zijn recht.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Heb wat reviews bekeken van Dembele Flashback, heeft me toch aan het denken gezet. Als ik hem haal komt hij in de plaats van Nedved (10 chem) op 7 chem. Kan evt nog van plek wisselen met Aouar.

Wordt wel krap qua fodder, en heb maar 70k coins over... Wat zouden jullie doen?

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJpE9Kpcg759mSMn-FJ5xrVlkHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m6qxGNXX5S3MPrVJsR56DIQa.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:56:
Blijf voorlopig steady in div 3. Had verwacht weer snel te zakken naar Div 4, maar vooralsnog zit ik hier al een paar weken in.

Team is nagenoeg af. Geen coins meer, dus zonder al te veel packluck zal het hierbij blijven.
Veel geprobeerd, maar nog steeds niet de ideale partner gevonden voor naast Eto'o prime.

Aguero is precies wat ik zoek, maar dit mist zulke eenvoudige kansen. Dit ligt niet aan mij, iedereen klaagt er over.

Aouar als spits geprobeerd. Doet het redelijk, maar komt op middenveld beter tot zijn recht.
FB Atal al eens in de spits gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Martinez even gedaan omdat ik in hem een ideale CV zag, maar pas na voltooien kwam ik er achter dan je middenvelders alle kanten op kunt slingeren, alleen er met de kaartjes geen CV van kunt maken. :+
Er is ook geen lekkere opstelling te vinden waarbij iedereen dan alsnog full-chem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:33:
Heb wat reviews bekeken van Dembele Flashback, heeft me toch aan het denken gezet. Als ik hem haal komt hij in de plaats van Nedved (10 chem) op 7 chem. Kan evt nog van plek wisselen met Aouar.

Wordt wel krap qua fodder, en heb maar 70k coins over... Wat zouden jullie doen?

Ingame:
[Afbeelding]
Zou het wel doen, desnoods voor Lozano omdat je die zonder Nedved niet echter lekker gelinked krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:35:
[...]

Dat is een erg goede optie, 5* WF, wendbaar en schiet er alles in. Het is jammer dat ik Atal niet meer gelinkt krijg, Alessandrini tots is tot nu toe een goede (en wat goedkopere) vervanger. Eerder ook Waman gebruikt, maar Alessandrini voelt veel behendiger aan.
Robbio85 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:33:

Als je Dembele kan doen, doe het! Mijn Coutinho rendeert ook zoveel beter nu met Dembele, dat is echt dag en nacht verschil. Ik weet niet hoe je ingame speelt, maar ik zou met Coutinho CAM, Dembele LS en Lozano RS spelen. Aouar vind ik meer een cm, met gebalanceerde of naar voren instructie beter uit de verf komen. Nedved op cam en Coutinho en Dembele in de spits zou ook een mooi trio zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 07-06-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Augy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 23:45:
[...]

Via wifi??
Gamen er mensen via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 09:56:

Goud 1 gehaald met nog 5 potten over? Dus je ging 20-5?
Maar je had niet verwacht dat je in div3 zou blijven?
Ik haal meestal ook goud1 maar 20-5 heb ik nog nooit gestaan. In rivals zit ik wel easy in div1, zou jij dan ook wel moeten kunnen halen lijkt mij?
Afgelopen wl haalde ik maar 18 win.. In rivals zit ik op 2200 punten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Zou het wel doen, desnoods voor Lozano omdat je die zonder Nedved niet echter lekker gelinked krijgt.
_Uploader_ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:49:
[...]

Als je Dembele kan doen, doe het! Mijn Coutinho rendeert ook zoveel beter nu met Dembele, dat is echt dag en nacht verschil. Ik weet niet hoe je ingame speelt, maar ik zou met Coutinho CAM, Dembele LS en Lozano RS spelen. Aouar vind ik meer een cm, met gebalanceerde of naar voren instructie beter uit de verf komen. Nedved op cam en Coutinho en Dembele in de spits zou ook een mooi trio zijn.
Thanks, qua links krijg ik het wel geregeld. Die opstelling hierboven is hoe ik ingame speel. Aouar is handig omdat ik soms switch tussen 4222 en 41212, Aouar kan dan in 41212 als CM spelen.

Het enige verschil met Dembele ipv Nedved is dat Dembele dan op 7 chem komt. Lozano blijft sowieso staan.

Dit is hoe het qua chem is geregeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6w9mQaDpIvudIpbrRIqwc5fa3lQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qOefijHhyROuEip5b0OXYzpx.png?f=user_large

Oh ja even terzijde, Frenkie de Jong is echt een held in Fifa. Had eerst Llorente, toen Valverde en die was al aardig. Maar de Jong is echt weer een stap beter. Samen met Makelele een perfect duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ben erover na aan het denken om de Martinez SBC te doen.

In mijn Bundesliga-team heb ik op dit moment Amiri (CM), Müller (CAM) en Sabitzer (CM) staan. Hij zou dan Sabitzer gaan vervangen. Ben er echter ook over na aan het denken om Schweinsteiger PIM te doen als de volgende Swaps komen. Daar heb ik nu twee tokens voor bewaard/over.

Ik twijfel dus even, aangezien ik die 190k aan fodder ook voor iets anders kan gebruiken en ik anders echt teveel overkill in het Bundesliga-middenbeld heb. Maar wat, aangezien EA bijna niets uitbrengt dat m'n team echt kan versterken? :P Dembele vind ik bv. te duur en heb daar niet meer voldoende fodder voor en ben prima tevreden met Correa TOTS in m'n La Liga-team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:35:
[...]

Geen coins meer en krijg hem dan op max chem 7 in het team.
fifanoob schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:55:
[...]

Goud 1 gehaald met nog 5 potten over? Dus je ging 20-5?
Maar je had niet verwacht dat je in div3 zou blijven?
Ik haal meestal ook goud1 maar 20-5 heb ik nog nooit gestaan. In rivals zit ik wel easy in div1, zou jij dan ook wel moeten kunnen halen lijkt mij?
Afgelopen wl haalde ik maar 18 win.. In rivals zit ik op 2200 punten ofzo
Typo!!!! Goud 3 bedoel ik :o

G1 gaat mij (nog) niet lukken. Vorig weekend wel G2 met nog 2 potten over.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:10:
Ben erover na aan het denken om de Martinez SBC te doen.

In mijn Bundesliga-team heb ik op dit moment Amiri (CM), Müller (CAM) en Sabitzer (CM) staan. Hij zou dan Sabitzer gaan vervangen. Ben er echter ook over na aan het denken om Schweinsteiger PIM te doen als de volgende Swaps komen. Daar heb ik nu twee tokens voor bewaard/over.

Ik twijfel dus even, aangezien ik die 190k aan fodder ook voor iets anders kan gebruiken en ik anders echt teveel overkill in het Bundesliga-middenbeld heb. Maar wat, aangezien EA bijna niets uitbrengt dat m'n team echt kan versterken? :P Dembele vind ik bv. te duur en heb daar niet meer voldoende fodder voor en ben prima tevreden met Correa TOTS in m'n La Liga-team.
Nooit Sabitzer vervangen, nooit. ;)
Ik zou Sabitzer naar een CM/CAM positie doen en dan Amiri vervangen, voor Martinez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:14:
[...]

Nooit Sabitzer vervangen, nooit. ;)
Ik zou Sabitzer naar een CM/CAM positie doen en dan Amiri vervangen, voor Martinez.
Hier spreekt een Sabitzer-fan? :P

Amiri zou 'ie eventueel wel kunnen vervangen, maar dan wordt m'n middenveld wel weer erg verdedigend. Sabitzer laat ik nu terugzakken tussen de verdedigers. Müller en Amiri mogen de sprint voorwaarts maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
allstarted1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Amiri zou 'ie eventueel wel kunnen vervangen, maar dan wordt m'n middenveld wel weer erg verdedigend. Sabitzer laat ik nu terugzakken tussen de verdedigers. Müller en Amiri mogen de sprint voorwaarts maken.
Had Amiri in een sbc gedaan, maar dat wel was een verdomd fijne speler.
Heb Coutinho er voor terug, maar toch....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Sabitzer is de sleutel op mijn middenveld. Muller blijft voorin hangen, Kimmich achterin, Sabitzer is de box to box die altijd opduikt wanneer hij nodig is _O_
Ik heb ook wel een Oostenrijk/Namenfetish wat betreft voetballers, op een of andere manier is de naam heeft de naam "Sabitzer" wat. Plus zijn storyline-kaart heeft het ontzettend lang volgehouden in mijn elftal, heerlijke speler. Denk mijn favoriet van het spel, past op alle vlakken goed bij mijn manier van spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Prosac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:37:
Martinez even gedaan omdat ik in hem een ideale CV zag, maar pas na voltooien kwam ik er achter dan je middenvelders alle kanten op kunt slingeren, alleen er met de kaartjes geen CV van kunt maken. :+
Er is ook geen lekkere opstelling te vinden waarbij iedereen dan alsnog full-chem krijgt.
7" chemistry met cdm is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Messje schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:30:
[...]

7" chemistry met cdm is prima.
Ik had graag het maximum eruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:29:
[...]

Had Amiri in een sbc gedaan, maar dat wel was een verdomd fijne speler.
Heb Coutinho er voor terug, maar toch....
Ik ben ook erg tevreden over Amiri. Maar daarom wil ik dus eventueel Sabitzer vervangen. Niet dat 'ie niet goed is, maar toch, je wil een beetje blijven wisselen.

Denk dat ik Martinez maar achterwege laat en voorlopig Sabitzer speel. Dan kan over twee weken Schweinsteiger erin met de swaps en kan m'n fodder in (hopelijk) nog een leuke SBC.. :) Hoop vooral nog op iets leuks voor de Eredivisie, maar ben er bang voor. P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:28
Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:10:
[...]

[...]

Dan vind ik het nog vreemd dat je divisie 3 zit. Ik haal meestal goud 2, dit weekend 16 winst en zit wel in divisie 1 met 2000 skillpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
tukkerterror90 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 12:27:
[...]

Dan vind ik het nog vreemd dat je divisie 3 zit. Ik haal meestal goud 2, dit weekend 16 winst en zit wel in divisie 1 met 2000 skillpunten
De rating in DR en WL lopen scheef met elkaar. Ik zat ook tijdenlang vrij makkelijk in divisie 1. Tot ik een stuk of vijf echt zeer goede tegenstanders achter elkaar kreeg. Werd helemaal weggespeeld en zakte terug tot divisie 2. En daar waren ze weer, de self relegators die normaal op 2200+ zitten en die bewust in divisie 2 punten gaan pakken. En toen zakte ik nog verder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:10:
[...]

[...]

Jammer van de coins :) 7 chem maakt niks uit, speelt hij bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Zegt niks. Ik speel al weken geen WL meer. Zit zelf ook in div.3 en zelfs een paar keer een uitstapje naar div.2.

Maar als ik WL speel lijkt het alsof ik van div. 10 level ben (met alle respect overigens voor degenen die in deze divisie zitten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Geen idee hoe het komt. Begonnen in Div 5 en vrij snel door naar 4 gegaan. Daar heel lang in gezeten en tijdje terug naar Div 3. Moet zeggen dat ik niet veel rivals meer speel de laatste tijd. WL en wat objective doelen.

Misschien als ik er goed voor ga zitten kan ik Div 2 halen, maar iedere keer als ik een beetje stijg in Div3 kom ik ineens tegenstanders tegen waarvan ik denk: Hoe dan?? Wordt dan compleet paar wedstrijden weggetikt.
Of kom tegen tegenstanders waarbij ik absoluut beter ben, maar kom niet tot scoren, waarbij zij met 3 kansen 2 goals maken en ik met 15 of meer hooguit een.

Tegenwoordig spelen veel spelers met de instelling om niet te willen verliezen.
442 met de twee centrale op stay back of 1 zelfs drop between defenders is niet vreemd.
De vleugels op meeverdedigen en dan 2 spitsen met 5 skills en 99 pace voorin houden.

Dit verpest het spelplezier soms wel. Iedereen zoekt naar de glitch ipv gewoon leuk voetbalpotje te spelen.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op maandag 7 juni 2021 @ 12:56:
[...]

Tegenwoordig spelen veel spelers met de instelling om niet te willen verliezen.
442 met de twee centrale op stay back of 1 zelfs drop between defenders is niet vreemd.
De vleugels op meeverdedigen en dan 2 spitsen met 5 skills en 99 pace voorin houden.

Dit verpest het spelplezier soms wel. Iedereen zoekt naar de glitch ipv gewoon leuk voetbalpotje te spelen.
Met dank aan de vele YT die deze spelstyle aanraden overigens.

Zelfde als de backs op CV..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WpdXzX9C8mb8LVegIgoYOTXhS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7YqPcHPC5FBpsvlP3KTAhxb.jpg?f=fotoalbum_large

Was een leuk weekend om te spelen, ga alleen volgend weekend 4-2-2-2 weer spelen inplaats van 5-2-1-2.
Gelukkig kwam de Dembele SBC, waardoor ik Frenkie de Jong voor een mooie winst heb kunnen verkopen, ik snap zijn kaart niet, voor mij valt die niet op, veel kansen met hem gemist toen die mee naar voren was.

Ik ga nu onderstaande in game opstelling spelen, wat een heerlijkheid voorin, Dembele en Nani aan de zijkanten, en R9 en Pele in de spits, alles heeft 5 ster skills, en alleen Pele heeft een 4* weakfoot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7H0XsE3sQJCPKrZzaJYRTgmmluE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cwA6OAegfCLHo34sosHe5QAi.png?f=fotoalbum_large

Maar ik moet gewoon zoveel beter verdedigen, het is een schande dat ik er zoveel tegen krijg.

Is het al vrijdag?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Robbio85 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:03:
[...]

[...]

Thanks, qua links krijg ik het wel geregeld. Die opstelling hierboven is hoe ik ingame speel. Aouar is handig omdat ik soms switch tussen 4222 en 41212, Aouar kan dan in 41212 als CM spelen.

Het enige verschil met Dembele ipv Nedved is dat Dembele dan op 7 chem komt. Lozano blijft sowieso staan.

Dit is hoe het qua chem is geregeld:

[Afbeelding]

Oh ja even terzijde, Frenkie de Jong is echt een held in Fifa. Had eerst Llorente, toen Valverde en die was al aardig. Maar de Jong is echt weer een stap beter. Samen met Makelele een perfect duo.
In wat voor opzicht vind je Frenkie zo goed?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik gebruik Frenkie als stay back CDM. Essien als b2b.
Door zijn workrates is hij beter als stay back dan balanced.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Mars18 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:52:
[...]

In wat voor opzicht vind je Frenkie zo goed?
Ik gebruik hem juist als box to box. Moet zeggen dat hij niet heel vaak voorin komt als ik 4222 speel, maar zijn verdedigende werk en passing vind ik subliem.

Dit is trouwens mijn duurste aankoop ooit (1.000.040 coins volgens mij). Misschien werkt dat onbewust mee :P De rest is allemaal gepackt of via SBC/Objectives verkregen (op Oblak na).

[ Voor 22% gewijzigd door Robbio85 op 07-06-2021 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
Robbio85 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:55:
[...]

Ik gebruik hem juist als box to box. Moet zeggen dat hij niet heel vaak voorin komt als ik 4222 speel, maar zijn verdedigende werk en passing vind ik subliem.
Voor mij is hij ook absoluut geen afmaker. Vooral iemand die de bal goed af kan pakken, maar bovenal erg lekker passt waardoor hij veel assists geeft. De passing animatie lijkt snel/kort te zijn waardoor hij sneller de goede pass geeft dan andere spelers die ik op zijn positie heb gebruikt. En ik gebruik nog de SIF kaart, de TOTS helaas niet gekregen en de munten heb ik er niet voor.

Gisteren voor het eerst 2 potjes met Aouar gespeeld en die lijkt qua passing in de buurt te komen bij Frenkie, staan nu allebei als CDM voor de 3 mans verdediging (1 stay back, 1 balanced), maar moet nog uitvinden of dit werkt in Rivals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
m4yall schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:01:
[...]

Voor mij is hij ook absoluut geen afmaker. Vooral iemand die de bal goed af kan pakken, maar bovenal erg lekker passt waardoor hij veel assists geeft. De passing animatie lijkt snel/kort te zijn waardoor hij sneller de goede pass geeft dan andere spelers die ik op zijn positie heb gebruikt. En ik gebruik nog de SIF kaart, de TOTS helaas niet gekregen en de munten heb ik er niet voor.

Gisteren voor het eerst 2 potjes met Aouar gespeeld en die lijkt qua passing in de buurt te komen bij Frenkie, staan nu allebei als CDM voor de 3 mans verdediging (1 stay back, 1 balanced), maar moet nog uitvinden of dit werkt in Rivals :)
Ja, dat met die passing van Frenkie herken ik. Met hem komen sommige passes wel aan die met andere spelers niet lukken.

Denk dat ik het toch maar ga proberen met Dembele. De 89, 87 en 86 teams staan al bijna klaar. Weet alleen niet of ik het 85 en 83 ook meteen kan completen. Heb een aantal spelers in de club die niet eens op de bank zitten maar die ik toch wil behouden voor objectives mbt verschillende competities. Daar moet ik dan maar keuzes gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Weer berg SBC's incoming lijkt het erop:
https://twitter.com/FutWatch/status/1401929966888050688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
m4yall schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:01:
[...]

Aouar gebruik ik juist in de spits met Anchor chem style. Elke keer wanneer de verdediger de bal van Aouar pakt, zet Aouar zijn lichaam en been automatisch in om het weer terug pakken. Op één of ander manier is zijn snelheid toch voldoende om door de centrale verdedigers heen te kunnen. Kan makkelijk zeggen dat het de beste CM is, zo lenig ook! Uiteindelijk eindig ik mijn FIFA 21 avontuur met deze team. Denk niet dat ik nog verder ga .. Vooral genieten van het heerlijke weer en minder van de frustraties iedere WL haha. Zat er ook nog aan te denken om Mukiele te verkopen, Clauss en Alessandrini binnen halen ..

https://www.ea.com/fifa/u...Id=fsU3vw8QnXbZg:FFA21PS5

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 07-06-2021 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ah, guaranteed 90+ TOTS GK SBC online. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:08:
Ah, guaranteed 90+ TOTS GK SBC online. ;)
Angelino er uit was te verwachten zoiets slechts xD 88 die l1 rechtsbuiten van 40k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Heb niet eens meer de fodder, club is leeg 🤣🤣🤣

Nu 1 team en aan het werk voor nummer 2.. dat word m'n laatste kunstje

1.
https://www.futbin.com/21/squad/8524354

2.
https://www.futbin.com/21/squad/8699115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:20:
[...]

Angelino er uit was te verwachten zoiets slechts xD 88 die l1 rechtsbuiten van 40k.
Ik ga hem niet doen, teleurstellingsrisico is te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:34:
[...]

Groot gelijk. Heb me hier wel laten verleiden. Mukiele er uit. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben de laatste dagen lekker aan het handelen met 88 rated fodder
Vanochtend ook weer stuk of 30 ingekocht voor rond de 27k, nu gaan ze bijna voor 10k extra :9

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
Prosac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:34:
[...]

Jup.. op zich qua rating niet echt slecht eruit: Martinez 94. Die had ik alleen al. Toen maar ingeleverd in de 88+ en daar kwam een een of andere RM uitrollen uit de Saudi Arabische competitie. Wat een deceptie, maar viel te verwachten.

Club leeg en laatste weken al minder zin om te spelen. Benieuwd of het straks weer een keer aan gaat trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Moody2204 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:41:
[...]

Groot gelijk. Heb me hier wel laten verleiden. Mukiele er uit. :/
Ik wacht liever nog even tot ik de Vrij uit de guaranteed Ultiomate TOTS pak

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Over Frenkie gesproken, ik gebruik hem als aanvallende middenvelder omdat hij zo heerlijk beweegt, past en met de bal kan dansen als het ware. Afgelopen WL:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZJP4Su0Eh5u1TjoXbgoPwepOMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZhVbAwcqM3py3rjF3XkEISdI.png?f=fotoalbum_large

Is ook de enige tradable speler in mijn team, maar imo zijn prijs zeker waard.

[ Voor 7% gewijzigd door Mesque op 07-06-2021 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Ook gezwicht 90+ en voor de 5e keer die Franse RVV van lens die ik er ook had ongedaan 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Haha, heb net even de stream van Auzio zitten kijken. Beste pulls qua rating waren Oblak, Martinez, Kane en Muriel. Ik ben genezen en houd m'n meuk voor een leuke player-SBC. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Hmm ik kon het niet laten, maar kreeg ook Muriel. Past ook in mijn team, maar als ik iets genoeg heb zijn het wel Bundesliga rechts backs… je zou ze bijna centraal opstellen 😜 Vervolgens pack ik TOTS Messi tradeable.. past niet echt in mijn team… maar probeer maar ruimte voor m te maken. Mocht dit niet bevallen… dan heb ik alsnog ruim 2 miljoen om te besteden aan iets leuks..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mXuFPDMB09Pc9mG8irL2JAV7LM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXyzcNq8aCxpxOMAuR3ohdZr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Flashback Dembele voltooid. WAT...EEN...KAART 8)7

Heerlijk om weer echt zo'n ongelofelijke vieze meta speler erin te hebben. 5* sm en 5* wf. _/-\o_

Had hem even op de flank gehad maar kwam hij niet in het spel zoals ik wilde, daarna in de spits en daar excelleert hij echt geweldig :9~

Als je de fodder hebt, doen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Paqueta uit de 88+ :) 90+ wacht ik wel mee, liever de De Vrij guaranteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Hassiebassie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:17:
Flashback Dembele voltooid. WAT...EEN...KAART 8)7

Heerlijk om weer echt zo'n ongelofelijke vieze meta speler erin te hebben. 5* sm en 5* wf. _/-\o_

Had hem even op de flank gehad maar kwam hij niet in het spel zoals ik wilde, daarna in de spits en daar excelleert hij echt geweldig :9~

Als je de fodder hebt, doen! d:)b
Vind hem wel duur om te doen, bang dat het tegen valt.
Is hij meta als je goed bent in skillmoves of ook als je daar minder in bent?
In welk opzicht excelleert hij?
Neymar is bij mij geweldig zonder dat ik bijzonder sterk ben in skillmoves, is hij een betere versie ban neymar bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Het is geen neymar, maar komt daar wel dichtbij. Daarnaast is het één van de meta kaarten in fifa, dus spijt krijg je sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Marquinhos uit de 90+ TOTS.
Hij past niet full chem in mijn team. Wel met 8 chemistry.

Heb nu Kimpembe staan met Varane TOTS.
Varane gaat er niet uit , maar twijfel of Marquinho op 8 beter is dan Kimpembe op 10...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
jerommeke96 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 23:08:
[...]

Vind hem wel duur om te doen, bang dat het tegen valt.
Is hij meta als je goed bent in skillmoves of ook als je daar minder in bent?
In welk opzicht excelleert hij?
Neymar is bij mij geweldig zonder dat ik bijzonder sterk ben in skillmoves, is hij een betere versie ban neymar bijvoorbeeld?
Ik vind het een mix van alles wat hem goed maakt. Gebruik ik veel 5* sm? Vooral de scoop turn om weg te draaien als je de bal aangespeeld krijgt vind ik echt heerlijk. Ik maak ook wel gebruik van de elastico om ruimte te creëeren maar dat is het wel. De snelheid waarmee hij de skill uitvoert is veel beter dan bijvoorbeeld een Ben Ketser met 4* sm.

Omdat hij ook de 5* wf heeft kan je dus zowel naar links als naar rechts. Met marksman krijgt hij 99 finishing, 99 shot power en 99 long shots, dus zijn schot is echt verwoestend en uiterst doeltreffend.
Neymar heeft een iets minder schot en dat verschil vind ik wel merkbaar. Dembele ramt er gewoon alles in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Hassiebassie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:01:
[...]

Ik vind het een mix van alles wat hem goed maakt. Gebruik ik veel 5* sm? Vooral de scoop turn om weg te draaien als je de bal aangespeeld krijgt vind ik echt heerlijk. Ik maak ook wel gebruik van de elastico om ruimte te creëeren maar dat is het wel. De snelheid waarmee hij de skill uitvoert is veel beter dan bijvoorbeeld een Ben Ketser met 4* sm.

Omdat hij ook de 5* wf heeft kan je dus zowel naar links als naar rechts. Met marksman krijgt hij 99 finishing, 99 shot power en 99 long shots, dus zijn schot is echt verwoestend en uiterst doeltreffend.
Neymar heeft een iets minder schot en dat verschil vind ik wel merkbaar. Dembele ramt er gewoon alles in.
Ja dit kan ik alleen maar beamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Hassiebassie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:01:
[...]

Oke klinkt goed, speel nu met Neymar goud, Pele 95 en Lewa tots voorin wat aardig compleet aan elkaar is.
Ga hem denk vanmiddag toch maar ff puzzelen, moet voor het eerst wat spelers kopen om te completeren maar oke toch bijna einde fifa..
Enige vraag nog, Nani is ook 5 sm en 5 wf...waarom zou ik die niet kopen? Toch iets minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je die kan linken kun je Nani kopen, Dembele heeft zowel het land als de competitie mee om dat een stuk makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
jerommeke96 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:39:
[...]

Oke klinkt goed, speel nu met Neymar goud, Pele 95 en Lewa tots voorin wat aardig compleet aan elkaar is.
Ga hem denk vanmiddag toch maar ff puzzelen, moet voor het eerst wat spelers kopen om te completeren maar oke toch bijna einde fifa..
Enige vraag nog, Nani is ook 5 sm en 5 wf...waarom zou ik die niet kopen? Toch iets minder?
Ik ben beperkt aan de linkerflank. Of hij moet Frans zijn, of van de Serie A. Dus ik heb daar Bamba staan nu :)

Dit heeft bij mij te maken dat ik Goretzka Tots op het middenveld heb staan en die is voorlopig onvervangbaar. Tenzij ik Gullit of Vieira pack, maar die kans acht ik vrij klein :+

We naderen het einde van Fifa. Ik blijf hopen op nieuwe mooie icon sbc's: Zidane, R9, Vieira en Gullit.

Ik denk dat ik moments Capita nog even meepak. Niet dat hij Zambrotta gaat vervangen, maar misschien als extra cb :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Ik ben echt compleet blut.
Geen coins en nagenoeg geen spelers meer in de club.

Moet zelfs nog even wat coins verdienen om posities aan te passen om Aouar weer op 10 te krijgen :P
Verder wel tevreden over mijn team.

Dalglish krijgt toch weer even een kans deze week tijdens rivals, maar Isak bevalt tot nu toe beter.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=k4cqSEEXnXcdT:FFA21PS4

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
Hassiebassie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:06:
[...]

Ik ben beperkt aan de linkerflank. Of hij moet Frans zijn, of van de Serie A. Dus ik heb daar Bamba staan nu :)

Dit heeft bij mij te maken dat ik Goretzka Tots op het middenveld heb staan en die is voorlopig onvervangbaar. Tenzij ik Gullit of Vieira pack, maar die kans acht ik vrij klein :+

We naderen het einde van Fifa. Ik blijf hopen op nieuwe mooie icon sbc's: Zidane, R9, Vieira en Gullit.

Ik denk dat ik moments Capita nog even meepak. Niet dat hij Zambrotta gaat vervangen, maar misschien als extra cb :$
Toch maar ff gedaan, uiteindelijk 60k gekost dus dat is het probleem niet.
Ben benieuwd, wel mn speel opstelling moeten veranderen, ik speelde 5212 met opkomende backs, rechts gebruikte ik vazquez tots die dat prima deed, links toty davies.
Nu 4231, verhuist carlos alberto naar rechts op achterblijven. Davies mag blijven aanvallen Kimmich tots en frenkie tots als middenvelders en daarvoor mogen neymar dembele pele95 en lewa tots de ballen er in rammen _/-\o_ tenminste dat hoop ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die flashback tevez wat een kaart ! En nog
Echt cheap te doen, dit word waarschijnlijk me nieuwe spits :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:04:
Die flashback tevez wat een kaart ! En nog
Echt cheap te doen, dit word waarschijnlijk me nieuwe spits :)
Origineel van EA 8)7

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat weer wel, maar vond tevez echt een gruwelijke spits dus ga hem zeker doen.
Pagina: 1 ... 140 ... 158 Laatste