Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Voor enkel swaps zijn zulke spelers het niet waard als je ze tradable hebt, grote kans dat ze alleen maar minder waard worden dus dan is cashen de beste optie.allstarted1 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:26:
Hmm, ik zit te twijfelen. Ik speel nu vooral met La Liga-, Serie A-, Bundesliga- en Eredivisie. Natuurlijk heb ik ook een PL-team, maar merk dat ik die niet heel vaak meer gebruik omdat daar lang m'n beste spelers in hebben gezeten en er dus een beetje op ben uitgekeken.
Uit dat team kan ik nu Ederson TOTS en Tierney SIF verkopen, samen zo'n 200k. Mocht er nog een swaps-objective komen met PL, dan hoef ik alleen op die twee posities iets in te vullen, maar heb ik nu wel weer zo'n 350k om in m'n teams te investeren of SBC's te doen. Is het dat waard, of kan ik ze beter aanhouden?
het team
Nog rond de 150k coins over, dus niet bijster veel en alles wat in dit team staat is onverhandelbaar, behalve cannavaro en navas.
edit: speel bij voorkeur 4-2-3-1(2) of 4-4-2(2). Als ik Karim erin zet komen Insigne Karim en Alessandrini ieder op 7 chem. Totaal chem wel 100. Is dat te verwaarlozen?
edit2: of is het nog een optie om Alessandrini in te zetten voor Lozano SBC? Iemand ervaring met Lozano?
[ Voor 27% gewijzigd door Rhain op 27-05-2021 11:52 ]
In een 4-5-1 kun je met 100 team chem waarrbij Allesandrini, Llorente op 8 en Naingolan op 7 en verder iedereen op 10 spelen. Bij dusdanig hoge kaarten merk je dat verschil niet zo.Rhain schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:48:
Had dan wel 3x CSL picks, 1 daarvan was Alessandrini.. Ziet er toch niet heel slecht uit, maar krijg 'm gewoon niet echt lekker in m'n team.. mocht iemand nog willen puzzelen:
het team
Nog rond de 150k coins over, dus niet bijster veel en alles wat in dit team staat is onverhandelbaar, behalve cannavaro en navas.
edit: speel bij voorkeur 4-2-3-1(2) of 4-4-2(2). Als ik Karim erin zet komen Insigne Karim en Alessandrini ieder op 7 chem. Totaal chem wel 100. Is dat te verwaarlozen?
edit2: of is het nog een optie om Alessandrini in te zetten voor Lozano SBC? Iemand ervaring met Lozano?
Kan je niet beter stoppen met Fifa? Je maakt jezelf namelijk echt belachelijk. Het is niet je leven of inkomsten, maar je plezier..
Ah yes, dat is zeker een optie. Had die nog niet gezien, maar mede omdat ik iedereen maar op 9 of 10 wil hebben.dutchgio schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:06:
[...]
In een 4-5-1 kun je met 100 team chem waarrbij Allesandrini, Llorente op 8 en Naingolan op 7 en verder iedereen op 10 spelen. Bij dusdanig hoge kaarten merk je dat verschil niet zo.
1x spelerkeuze uit vier 83+ OVR-spelers
5x gouden zeldzame spelers
Vervolgens kunnen we 4 juni en 14 juni weer claimen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=bT4nwrmXnW7MH:FFA21PS4
/f/image/KMmJiVA7tavBIHVLBLKJw2py.png?f=fotoalbum_large)
Psn - Sevyxs
Met CR 7 / Mertens in de spits, zijkanten Insigne en Lozano.
Hoe is jullie ervaring met Mertens / Insigne en Lozano TOTS?
/f/image/s3njYSsunKPrm2yCbSNNA7FK.png?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
TOTS Fofana vanwege zijn hogere snelheid?Sevyx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:52:
Ben nu ongeveer 2 maanden bezig en volgende team inmiddels gebouwd waarmee ik goed mee kom in DIV3 en Goud2. Ben al tijdje aan het nadenken om van Dijk(gold) te vervangen. Zat zelf aan Rio Ferdinand te denken, budget is wel ongeveer max van 500k. Heb jullie nog een beter idee voor een CV? Overige tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!
[Afbeelding]
Qua icons kom je uit bij Campbell of Ferdinand, als je het PL thema in stand wilt houden. ANders eventueel Cannavaro.
Fofana geen eens aan gedacht, die is vrij goedkoop als tussenoplossing. Goeie tip!Prosac schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:13:
[...]
TOTS Fofana vanwege zijn hogere snelheid?
Qua icons kom je uit bij Campbell of Ferdinand, als je het PL thema in stand wilt houden. ANders eventueel Cannavaro.

Psn - Sevyxs
Als je 433 speelt, dan komt iedereen toch op full chem?Sevyx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:52:
Ben nu ongeveer 2 maanden bezig en volgende team inmiddels gebouwd waarmee ik goed mee kom in DIV3 en Goud2. Ben al tijdje aan het nadenken om van Dijk(gold) te vervangen. Zat zelf aan Rio Ferdinand te denken, budget is wel ongeveer max van 500k. Heb jullie nog een beter idee voor een CV? Overige tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!
[Afbeelding]
Gouden Mendy LA en dan Lacroix kopen, dat is een beest.Sevyx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Fofana geen eens aan gedacht, die is vrij goedkoop als tussenoplossing. Goeie tip!Nog meer van deze?
Kom ik ook met deze opstelling, had nog een wissel erin staan die ik aan het proberen was.Hassiebassie schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Als je 433 speelt, dan komt iedereen toch op full chem?
Dit is de juiste:
/f/image/r1HccnoXYjBqeyVWjehZNVSc.png?f=fotoalbum_large)
Psn - Sevyxs
Dat is een dik team in 2 maandenSevyx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Kom ik ook met deze opstelling, had nog een wissel erin staan die ik aan het proberen was.
Dit is de juiste:
[Afbeelding]
Haal Cuadrado uit de eerste Guaranteed. Doe nog even één 80+ pick op de console: Martinez!
De Vrij kunnen snipen voor een redelijke prijs en Berardi onder de 25K gehaald bij een gebrek aan een goede RM. Afhankelijk van de SBC's vanavond haal ik misschien Lozano nog. Dat heet als er geen Gravenberch SBC komt.
Serie A staat er nu zo bij:
:strip_exif()/f/image/K2G00JJ88VDZCDWJHL9OcQXy.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit gaat inderdaad uit als een nachtkaars. Tegenvallertje. Gelukkig hebben we een Werner/Walker-showdown gehad gisteren…Er!k schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:11:
Komen er geen eredivisie SBC's meer o.i.d.? Behalve Antony een beetje karig zo...
Gravenberch kunnen ze toch niet negeren eigenlijk!Er!k schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:11:
Komen er geen eredivisie SBC's meer o.i.d.? Behalve Antony een beetje karig zo...
Eens! En dan niet eens omdat ik Ajax-fan benMoody2204 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Gravenberch kunnen ze toch niet negeren eigenlijk!
Exact hetzelfde hiero na update. Heel fijn. Moet echt gewoon nog 1 wedstrijd met Italiaan scoren voor objectiveMoody2204 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:20:
Na de update van vandaag krijg ik telkens deze melding tijdens het opstarten. Weet iemand hier een oplossing voor? Van googelen werd ik niet veel wijzer!
[Afbeelding]
edit: kon daarna idd wel doorklikken en update startte vanzelf
[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 27-05-2021 20:32 ]
Had dezelfde melding op de Xbox Series S. Je kunt de melding negeren en doorgaan. Ik heb de DLC verwijderd via mijn profiel en hierna opnieuw opgestart. Zodra je FUT start doet hij een update.Moody2204 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:20:
Na de update van vandaag krijg ik telkens deze melding tijdens het opstarten. Weet iemand hier een oplossing voor? Van googelen werd ik niet veel wijzer!
[Afbeelding]
Gewoon annuleren hielp bij mij en daarna startte 'ie doorEr!k schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Had dezelfde melding op de Xbox Series S. Je kunt de melding negeren en doorgaan. Ik heb de DLC verwijderd via mijn profiel en hierna opnieuw opgestart. Zodra je FUT start doet hij een update.
Met LaLiga en daarna zeker de Bundesliga ging het de goede kant op, maar nu krijgt de Eredivisie maar ook de Serie A weer veel minder aandacht.
Nee, ik denk dat ik hem te weinig zou gebruiken. Inpassen is op zich geen probleem, maar het voldoende goede andere spitsen voorradig ook nog.Markuss schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:20:
@Prosac Ga je Werner nog doen? Zou hem wel kunnen inpassen met Reus, Müller en Kimmich.. Zit nog even in twijfel, vond het altijd wel een fijne speler.
En 3 teams inleveren vind ik nogal wat.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 27-05-2021 20:51 ]
Dank voor je tip. Heb ook die DLC verwijderd bij mijn profiel en nu is de foutmelding weg.Er!k schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Had dezelfde melding op de Xbox Series S. Je kunt de melding negeren en doorgaan. Ik heb de DLC verwijderd via mijn profiel en hierna opnieuw opgestart. Zodra je FUT start doet hij een update.
Had ook gehoopt op wat originele content voor de Serie A. Toch wel al jaren mijn favoriete competitie, om wat anders dan de ‘meta’ te zijn. FB Ibra had ik wel zien zitten. Ook de Eredivisie is inderdaad een lachertje, weinig creativiteit vanuit EA voor deze competitiesdutchgio schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 20:46:
Deze promo valt inderdaad weer flink tegen. Met de Premier league was dat ook al zo...
Met LaLiga en daarna zeker de Bundesliga ging het de goede kant op, maar nu krijgt de Eredivisie maar ook de Serie A weer veel minder aandacht.

edit: Lezen, zijn er meer die er zo over denken dus.
[ Voor 22% gewijzigd door Prosac op 27-05-2021 21:26 ]
Benieuwd of ze met L1 tenminste nog een klapper hebben.
Wie geen teleurstelling is, is Nainggolan! Man, man, man.. precies de B2B middenvelder die ik zoek.. Zit heel de tijd met een liedje in m'n hoofd.. "He's here, He's There, He's f*cking everywhere Paultje Booosvelt", of word ik nu oud? Maar heerlijke speler zeg.
Heb ook Alessandrini TotS een kans gegeven. Valt niet tegen. Als ik hem zou vervangen door Lozano (want betere chem), dan moet ik toch wel serieuze kaarten als PIM Nedved, TotS Correa (want die vind ik echt tegenvallen), TotS Barella / TotS Llorente inleveren. Speel nu ook met Insigne TotS ipv Nedved. Hij is sneller, maar Nedved is toch wel sterker aan de bal en stabieler.
Dan maar wat minder chem en deze spelers nog achter de hand.. Toch? (team, switch 4-2-3-1 ingame)
[ Voor 14% gewijzigd door Rhain op 27-05-2021 22:18 ]
Wilde net vragen hoe nain was 🤣 duidelijk nog even doen dus..Rhain schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:15:
Was inderdaad een teleurstelling..
Wie geen teleurstelling is, is Nainggolan! Man, man, man.. precies de B2B middenvelder die ik zoek.. Zit heel de tijd met een liedje in m'n hoofd.. "He's here, He's There, He's f*cking everywhere Paultje Booosvelt", of word ik nu oud? Maar heerlijke speler zeg.
Heb ook Alessandrini TotS een kans gegeven. Valt niet tegen. Als ik hem zou vervangen door Lozano (want betere chem), dan moet ik toch wel serieuze kaarten als PIM Nedved, TotS Correa (want die vind ik echt tegenvallen), TotS Barella / TotS Llorente inleveren. Speel nu ook met Insigne TotS ipv Nedved. Hij is sneller, maar Nedved is toch wel sterker aan de bal en stabieler.
Dan maar wat minder chem en deze spelers nog achter de hand.. Toch? (team, switch 4-2-3-1 ingame)
Man man man die Lozano, wat een geweldenaar! Zelfs z'n finesse met links in geweldig! Doen doen doen 👍
Ik denk dat je Depay, Ben Yedder, Yilmaz, Andre, Bamba Neymar en Mbappe vast kunt opschrijven. En natuurlijk Navas en Maignantukkerterror90 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:03:
Iemand al predictions van Ligue 1 toevallig?
Ik denk Marquinhos ook wel.Prosac schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:16:
[...]
Ik denk dat je Depay, Ben Yedder, Yilmaz, Andre, Bamba Neymar en Mbappe vast kunt opschrijven. En natuurlijk Navas en Maignan
Ik hoop vooral op een (goede) Franse RB ivm link naar mbappe en een Franse (goede) keeper ivm lacroix en koundse samen maar die komt wel goed denktukkerterror90 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:03:
Iemand al predictions van Ligue 1 toevallig?
Oke.. Je weet wat ik er voor inlever he, jouw schuld als hij tegenvaltAugy schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:26:
[...]
Wilde net vragen hoe nain was 🤣 duidelijk nog even doen dus..
Man man man die Lozano, wat een geweldenaar! Zelfs z'n finesse met links in geweldig! Doen doen doen 👍
Ik heb naingolan voltooid omdat jij zo enthousiast bent, staat het 1-1 🤣Rhain schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 06:55:
[...]
Oke.. Je weet wat ik er voor inlever he, jouw schuld als hij tegenvalt
M'n hele club is nu leeg op 70k na 🤣
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 28-05-2021 07:34 ]
Zag deze voorbijkomen, die RWB mogelijk?Augy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:52:
[...]
Ik hoop vooral op een (goede) Franse RB ivm link naar mbappe en een Franse (goede) keeper ivm lacroix en koundse samen maar die komt wel goed denk
:strip_exif()/f/image/SvUfaHJUurH8TPApYuMHktdy.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe wat?Prosac schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:50:
Via twitch is weer een pakketje te claimen.
1x spelerkeuze uit vier 83+ OVR-spelers
5x gouden zeldzame spelers
Vervolgens kunnen we 4 juni en 14 juni weer claimen.
Lille wordt kampioen, maar PSG levert 'uiteraard' de meeste TOTS.Markuss schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:45:
[...]
Zag deze voorbijkomen, die RWB mogelijk?
[Afbeelding]

Anyway, gisteren weer kats kansloze rewards gehad. Goud 2 player picks waren: Muriel en Insigne. De rest was allemaal flut <90 rated. Insigne had ik de avond ervoor al via een 80+ player pick gehad. Evenals Cuadrado. Al met al dus weer meer geluk gehad met player pick sbc's dan met rewards. Uit de pakketjes kreeg ik nog een IF (9k) en Bazoer.
Bovenaan staat dat dit de voorspelling is van 3 personen. Dus geen gelekte info.Markuss schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:45:
[...]
Zag deze voorbijkomen, die RWB mogelijk?
[Afbeelding]
Ben je 4 x rijker dan ik! Na de verkoop van trainers, conditiekaartjes, chemstyles, kits, etc kon ik Puskas (95) kopen. Heb nu slechts 15.993.Augy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 07:33:
[...]
Ik heb naingolan voltooid omdat jij zo enthousiast bent, staat het 1-1 🤣
M'n hele club is nu leeg op 70k na 🤣
Keeper zal denk ik Navas worden en die is helaas niet frans.Augy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:52:
[...]
Ik hoop vooral op een (goede) Franse RB ivm link naar mbappe en een Franse (goede) keeper ivm lacroix en koundse samen maar die komt wel goed denk
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als je op 433 start, dan krijg je Antony op full chem.Sevyx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:52:
[Afbeelding]
Je zou eventueel Walker RA op CV kunnen zetten. Je krijgt vele scheve gezichten vanuit de community maar dat moet je negeren (speel zelf wel met een LA/2x CV/RA. Ake was wel een zeer leuke geweest op je CV, maar verwacht dat je die niet heb gedaan.
Oh haha no thx danProsac schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:27:
[...]
https://gaming.amazon.com/home
Moet je wel Prime hebben en je EA account koppelen.
Nee ake, was ik te laat voor of niet doorgehad. Ben niet tevreden of lalema, maar wordt even puzzelen dan weer met 4-3-3. Is Anthony het waard?Meneer iCy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:43:
[...]
Als je op 433 start, dan krijg je Antony op full chem.
Je zou eventueel Walker RA op CV kunnen zetten. Je krijgt vele scheve gezichten vanuit de community maar dat moet je negeren (speel zelf wel met een LA/2x CV/RA. Ake was wel een zeer leuke geweest op je CV, maar verwacht dat je die niet heb gedaan.
Psn - Sevyxs
Heb hem zelf niet in de basis of wissel staan, maar ervaring met mijn zoontjes account vind ik Neres lekkerder spelen.Sevyx schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:07:
[...]
Nee ake, was ik te laat voor of niet doorgehad. Ben niet tevreden of lalema, maar wordt even puzzelen dan weer met 4-3-3. Is Anthony het waard?
Dus! Ben benieuwd!
Iemand vraagt om een prediction, die zag ik langskomen. Ik beweer nergens dat dit bevestigd is.Capsaicin schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:15:
[...]
Bovenaan staat dat dit de voorspelling is van 3 personen. Dus geen gelekte info.
Ik las ergens dat Neymar 94 CAM geleaked was, maar of het waar is?Markuss schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:24:
[...]
Iemand vraagt om een prediction, die zag ik langskomen. Ik beweer nergens dat dit bevestigd is.
Ik zie het wel. Ben sowieso niet echt fan van de Ligue 1. Naast Mbappe en Neymar heb je er niet echte toppers.
Ik ben nog wat sbc's aan het doen voor wat pakketjes. Lijkt me leuk om op de valreep Lakoeke nog even te packen
Keurig, ben benieuwd wat je er van vind.Rhain schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:22:
@Augy Hij is binnen hoor! En heb zowaar Llorent, Barella, Insigne en Nedved aan boord kunnen houden! M'n shop stond ineens vol met wat pakketjes (denk Amazon actie) en Prima Cannavaro fluctueert echt enorm op dit moment, in 1 dag pakte ik daar nog 20k winst mee.
Dus! Ben benieuwd!
Vandaag zielinski erbij gepakt.. benieuwd hoe het allemaal speelt. Terug naar 4-3-2-1
:strip_exif()/f/image/ir3nSMpaRIvrLSk52O9aXvN6.jpg?f=fotoalbum_large)
Na aankoop van zielinski ook failliet. 750 muntjes 🤣Capsaicin schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Ben je 4 x rijker dan ik! Na de verkoop van trainers, conditiekaartjes, chemstyles, kits, etc kon ik Puskas (95) kopen. Heb nu slechts 15.993.
Als je 433 start komt Nainggolan ook op full chemAugy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Keurig, ben benieuwd wat je er van vind.
Vandaag zielinski erbij gepakt.. benieuwd hoe het allemaal speelt. Terug naar 4-3-2-1
[Afbeelding]
https://www.futbin.com/21/squad/8554413
Thanks! Die had ik gemist 🤣Hassiebassie schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:50:
[...]
Als je 433 start komt Nainggolan ook op full chem
https://www.futbin.com/21/squad/8554413
Is bijgeloof, want er staan immers ook al vrij rap na 19:00 dergelijke spelers te koop.Robbio85 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:43:
Heb nog swaps 3 tokens voor 83+ x25 en 84+ x20. Wil er eentje openen tijdens League 1 TOTS in de ijdele hoop Mbappe, Neymar of Ben Yedder eruit te halen. Maakt het iets uit wanneer je dat doet (bv net na 7 uur, of pas later in de week)? Of is dat allemaal bijgeloof?
Net als het bijgeloof om een bronzen elftal actief te hebben staan tijdens het openen of minimaal 1 wedstrijd verliezen voor je pakketjes opent.
(en toch haal ik voor mijn gevoel betere spelers eruit als ik niet direct tussen 19:00 en 22:00 pakketjes open
[ Voor 12% gewijzigd door Prosac op 28-05-2021 14:45 ]
Serie A 84+ pp 1: 4x een 84 speler en 2: een of andere high rated non-tots keeper
[ Voor 17% gewijzigd door Robbio85 op 28-05-2021 14:50 ]
Kun je kiezen uit 3 com top spelers pakket
Als ik nu de pl kies kunnen er dan ook tots in zitten aangezien ze uit de pakketten zijn ?
Lees je laatste zin en je hebt je antwoord...................Markvd1984 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:35:
Bij niveau 27 van de seizoenvoortgang
Kun je kiezen uit 3 com top spelers pakket
Als ik nu de pl kies kunnen er dan ook tots in zitten aangezien ze uit de pakketten zijn ?
Wist niet of het ook voor die gold,dan maar ligue 1Traeces schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:39:
[...]
Lees je laatste zin en je hebt je antwoord...................
Gisteren zijn SBC gedaan, aangezien EA de Serie A- en Eredivisie-TOTS liet leegbloeden. Net eindelijk even tijd gehad om wat potten te spelen en hij jankt gelijk twee doelpunten binnen, waarvan één vol in de winkelhaak. Lekker!
Ook Martinez speelt veel beter dan de 'reviews' op Futbin doen vermoeden. Doet me een beetje denken aan Benzema, alleen iets minder agressief naar de bal toe bewegend?
Hoe voelt hij qua wendbaarheid aan ? Want als ik wat spul verkoop kan ik hem denk net betalen. Qua stats lijkt hij me ieder geval geweldig. Even een sterkere spits om de bal vast te kunnen houden.allstarted1 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:11:
Woaaah, Lozano is echt een baas![]()
Gisteren zijn SBC gedaan, aangezien EA de Serie A- en Eredivisie-TOTS liet leegbloeden. Net eindelijk even tijd gehad om wat potten te spelen en hij jankt gelijk twee doelpunten binnen, waarvan één vol in de winkelhaak. Lekker!
Ook Martinez speelt veel beter dan de 'reviews' op Futbin doen vermoeden. Doet me een beetje denken aan Benzema, alleen iets minder agressief naar de bal toe bewegend?
Ik vind hem heerlijk wendbaar. Ook eerst even reviews gekeken en dit zegt eigenlijk alles, haha. (YouTube-link)Traeces schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Hoe voelt hij qua wendbaarheid aan ? Want als ik wat spul verkoop kan ik hem denk net betalen. Qua stats lijkt hij me ieder geval geweldig. Even een sterkere spits om de bal vast te kunnen houden.
Sorry bedoelde Lautaroallstarted1 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Ik vind hem heerlijk wendbaar. Ook eerst even reviews gekeken en dit zegt eigenlijk alles, haha. (YouTube-link)
Ah
28!! Saves van zijn keeper...
Iedereen is lyrisch over Daglish... krijg hem niet echt aan de praat. Geen game-changer voor mij. Isak TOTS kan ik meer mee... had voor desailly moeten gaan 😖
:strip_exif()/f/image/HPrUs5BC91fN2N72fUjZI5mx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 28-05-2021 18:14 ]
wijze woorden
Lautaro speelt heerlijk, hij is zeer beweeglijk!
Heb TOTS CR7 er naast staan, maar ik vind Lautaro niet heel veel minder
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-05-2021 18:22 ]
Heb hem gisteren voor 230k opgepikt omdat ik vorige FIFA zo’n fan van hem was. Door het lezen van reviews wat terughoudend geworden, maar hij is echt dikke prima! Heb een tijd terug Benzema TOTS uit een player pick gekregen en twijfel wie de bank warm mag gaan houdenTraeces schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Hoe voelt hij qua wendbaarheid aan ? Want als ik wat spul verkoop kan ik hem denk net betalen. Qua stats lijkt hij me ieder geval geweldig. Even een sterkere spits om de bal vast te kunnen houden.
Als ik hem krijg, dan vast untradeable, zoals vrijwel al mijn waardevolle packs.

Zo ja welke chemstyle en instructies, pakt nog geen gras spriet hier 🤣
Heb kat op neuer en alison gehad maakte echt bizarre reddingen. Is ook persoonlijk denk ik, want volgens mij ben ik de enige voor wie pope if het totaal niet was.Augy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:30:
Iemand die donnarumma TOTS op goal heeft?
Blijft persoonlijk en per (zelfde) keeper kan het ook nog schelen. Eerste keer RTTF Oblak deed niet veel, 2e keer dat ik 'm kocht was hij echt bizar tijdens m'n weekend league. Dus zeg het maar..Augy schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:30:
Iemand die donnarumma TOTS op goal heeft?
Maar! Jawel.. Ik heb Donnaruma TotS op goal en hij gaat lekker hoor! Geen chem, wel sweeper keeper/come out goal of wat het ook alweer is. Hij mag blijven staan.
Maar ik zag hier @Valandil niet overweg kunnen met King Kenny terwijl ik bijna blind met hem de ballen er in kan rammen.. Zit nu aan bijna 100 goals in iets meer dan 50 wedstrijden DIV4+WL
Ik heb dat met Coutinho, qua assist prima maar scorend vermogen zeer teleurstellend. Gaat er steeds sneller uit voor Wamangituka.....wat eens geweldige speler is dat zeg.
Dus plekje Coutinho gaan we op vullen, mij lijkt Del Piero een leuke speler, iemand ervaring mee?
Del Porno noem ik hem wel eensjerommeke96 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:37:
Super grappig hoe sommige spelers bij de ene werelds zijn en bij de ander tegen vallen.
Ik heb dat met Coutinho, qua assist prima maar scorend vermogen zeer teleurstellend. Gaat er steeds sneller uit voor Wamangituka.....wat eens geweldige speler is dat zeg.
Dus plekje Coutinho gaan we op vullen, mij lijkt Del Piero een leuke speler, iemand ervaring mee?
Kan zeker ook op 10 spelen. En ook dodelijk voor de goal. Geen slechte optie, maar er zijn (duurdere) betere opties als ik eerlijk ben

Beetje jammer dat ze hem dan niet aan iedereen vrijgeven...
Pfff als ik dat had geweten. Klinkt bizar maar hij heeft geweldige stats voor een spits met hunter of finisher. Twijfel om hem te doen voor in de spits , anders is het een geweldige cam of cm.allstarted1 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:56:
Wow, EA had weer een flinke glitch in de Aouar SBC lees ik net. Was mogelijk om het duurste segment met 'any players' te doen, dus ook Bronze. In tegenstelling tot snel Showdown-upgrades doen of de servers fixen, is dit wel gepatcht....![]()
Beetje jammer dat ze hem dan niet aan iedereen vrijgeven...
En hoe bevalt hij?Rhain schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 09:22:
@Augy Hij is binnen hoor! En heb zowaar Llorent, Barella, Insigne en Nedved aan boord kunnen houden! M'n shop stond ineens vol met wat pakketjes (denk Amazon actie) en Prima Cannavaro fluctueert echt enorm op dit moment, in 1 dag pakte ik daar nog 20k winst mee.
Dus! Ben benieuwd!
Thx klikt als bruikbaarHassiebassie schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 21:55:
[...]
Del Porno noem ik hem wel eens. Heeft een heerlijk schot (ook Finesse). Van zijn balance merk je af en toe wel een beetje als hij echt van de bal af wordt gezet. Hij duikt goed de ruimte in. Ik heb hem toen ingewisseld voor PIM Cantona omdat ik toch meer iemand zocht die meer balvast was en meer skillmoves had.
Kan zeker ook op 10 spelen. En ook dodelijk voor de goal. Geen slechte optie, maar er zijn (duurdere) betere opties als ik eerlijk ben
Idd voor nu ff de goedkope("gratis") optie.
Kan prima omdat die Wamangituka echt super goed is als invaller...
Welke duurdere opties heb jij?
Nu 1,5 miljoen op het bankje, komt ongeveer miljoentje per week bij.
Heb hem een paar wedstrijden gebruikt, soms briljant en soms doet hij rare dingen.jerommeke96 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 22:31:
[...]
Thx klikt als bruikbaar![]()
Idd voor nu ff de goedkope("gratis") optie.
Kan prima omdat die Wamangituka echt super goed is als invaller...
Welke duurdere opties heb jij?
Nu 1,5 miljoen op het bankje, komt ongeveer miljoentje per week bij.
in de diepte vrijlopen was heel goed als Cam, maar bal in de voeten was hij hem vaak kwijt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Mijn broer had er ook zo 1. Gaaf zijn die!Koning-Admiraal schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:37:
Wat een doelpunt zojuist gemaakt.
[YouTube: 28 mei 2021]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ping niet eens heel slechtProsac schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 23:40:
Echt niet te doen vanavond, alleen maar 250+ ping. Meer mensen last van?
Wel contine framedrops en vertraging en dan die enorme versnellingen in t spel
Middenveld Vidal FB en Nain is wel echt heel sterk overigens.. grootste verrassing blijft wel zielinski. Die kerel schiet werkelijk alles in de winkelhaak vanaf randje 16 zowel met links al rechts!
Donnarumma gaat denk tog echt vervangen worden door Courtois op 8 chem. Geen idee waarom maar die houd iig wel iets tegen
[ Voor 36% gewijzigd door Augy op 29-05-2021 00:20 ]
Wat een ramp zijn sommigen zeg, staan ze 3-0 achter en je laat ze even voor open doel(!) met een Fransoos scoren, uitgebreid vieren, drie keer pauzeren en rondtikken achterin. Maar even full-press gaan spelen en alleen maar scoren met Mbappe en Neymar inc. dansje. Eindstand 8-3 voor mij
Goed! Gisteren avond even snel 2 potjes gespeeld; winst en gelijk. Het is nu eenmaal een feit dat m'n wingers in m'n 4-2-3-1(2) iets minder snel betrokken worden in het spel, omdat veel via het centrum gaat. Maar hij is iets beweeglijker dan een Alessandrini en al helemaal t.o.v. m'n TotS Correa. Bij het 2e potje stond hij ook prima gepositioneerd bij een scrimmage en pakte zo dus een goal mee. Dacht 1e wedstrijd ook assists.
Dus hij blijft staan hoor, Chucky Lozano
Daarnaast eens met baby Desailly in de CV gespeeld, maar dat is ook wel een lekkere kaart hoor! Heerlijk agressief zit hij er iedere keer bij en genoeg pace om nog iets te herstellen!
En bij jou Nainggo?
Tot op heden lekker! Trek nog een conclusie omdat middenveld vaak even nodig heeft om te wennen.. maar eerste wedstrijden zijn positief.Rhain schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:27:
[...]
Goed! Gisteren avond even snel 2 potjes gespeeld; winst en gelijk. Het is nu eenmaal een feit dat m'n wingers in m'n 4-2-3-1(2) iets minder snel betrokken worden in het spel, omdat veel via het centrum gaat. Maar hij is iets beweeglijker dan een Alessandrini en al helemaal t.o.v. m'n TotS Correa. Bij het 2e potje stond hij ook prima gepositioneerd bij een scrimmage en pakte zo dus een goal mee. Dacht 1e wedstrijd ook assists.
Dus hij blijft staan hoor, Chucky Lozano![]()
Daarnaast eens met baby Desailly in de CV gespeeld, maar dat is ook wel een lekkere kaart hoor! Heerlijk agressief zit hij er iedere keer bij en genoeg pace om nog iets te herstellen!
En bij jou Nainggo?
Moet zeggen dat Vidal en nainggo elkaar wel lekker aanvullen, 2 van die pittbulls.
De vrij ook echt een sterke verdediger trouwens. Samen met puyol staan die echt wel goed kwa positionering. nog niks gemerkt van pace tekort ofzo