Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 15:17
84+ playerpick uit 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Voor de rest zie ik vrij weinig opties die een tots moesten krijgen ? Boven de andere die verkozen zijn.
Ko Itakura imho, geen minuut gemist dit seizoen, 12x de nul gehouden.
Gravenberch zal nog wel een SBC krijgen. Misschien nog een Joey Veerman, Karlsson of Danilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 15:15

allstarted1

WTRFTS

Antony hier binnen en Blind gehaald als vervanger voor Baumgartl. Toen had ik geen zin meer om verder te spelen, dus nog geen indruk van de Braziliaan. Wel blij dat ik Neres en Klaiber al had. Kudus op CAM. Nu alleen kijken wie ik voor Fer What If. Heb serieus veel last van zijn stamina.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oef oef oef dat was zweten , 1 wedstrijd over en moest winnen voor goud 2. Gister paar wedstrijden direct gequit bij iritant volk om, snel zilver 1 te halen. Had namelijk geen tijd meer om meer te spelen, dacht ik...... wl ook ineens maandag door de verlening.

Maar hij is binnen laatste wedstrijd met de laatste penalty gewonnen, hoe verzin je het :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Traeces schreef op maandag 24 mei 2021 @ 22:18:
Oef oef oef dat was zweten , 1 wedstrijd over en moest winnen voor goud 2. Gister paar wedstrijden direct gequit bij iritant volk om, snel zilver 1 te halen. Had namelijk geen tijd meer om meer te spelen, dacht ik...... wl ook ineens maandag door de verlening.

Maar hij is binnen laatste wedstrijd met de laatste penalty gewonnen, hoe verzin je het :+
Haha tof! Ik had gisteren mijn laatste 10 potten gespeeld. Moest nog 1 win voor elite maar die ging helaas verloren. Was echt zo'n wedstrijd dat alles tegen zat. Hij speelde 532 en ik kon er nauwelijks doorheen komen. In de verlenging met 4-3 verloren. Hij speelde met gouden neymar en mbappe.

Echt die meta ben ik zat. Ik sluit het fifa 21 boek nu, de game is waardeloos. Je moet het op een bepaalde laffe manier spelen en met glitchy spelers, daar is toch niks aan?

Lewa en Sancho waren leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Eredivisie TOTS valt mij zwaar tegen. Ik hoop echt op een Gravenberch SBC, anders is het echt prut.

Weekend league ging redelijk goed. Weggezet op Goud 2, volgens mij ging ik 17 om 7 en ik kwam echt flink wat zieke teams tegen.

Speelde zelf zo: (in-game 4-3-1-2)
TOTS Neuer
Bender SBC - TOTS Tapsoba - TOTS Lacroix - TOTS Tagliafico
TOTS Pedro Goncalves - TOTW 86 Delaney - Moments Del Piero
TOTS Silva (gewisseld vrij snel voor TOTS Fekir of Carrasco)
TOTS Wamangituka (heerlijke speler) en Showdown Neres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Een bewogen WL voor mij, er had meer ingezeten. Goud 3 met 15-15.
Ik ga wel stoppen met 5-3-2, krijg nog genoeg goals tegen, dus lijkt ook niet helemaal te werken voor mij.
Dan ga ik liever meer aanvallen, verdedigen is gewoon zak bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiX4QuxRxwM4DD4hjqA_ll1LYfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qJRMpgKTHxIPh9jVupRC7cXd.jpg?f=fotoalbum_large

Pele had het niet meer voor mij, op het einde de laatste 7 wedstrijden TOTY Mbappe gehaald en die knalde er nog 22 in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LVihddei_ubs0YOTzzSCPhw82Ts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrkbHNL24bzdWxP4j9LrpYvx.jpg?f=fotoalbum_large

Op het einde stond het team zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uaPpLiGgyCMI2-S7Gye3AEzdbK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GhiwBiGBrQ8XRMo5RQ6rQTqN.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas heb ik weken geleden TOTY Ronaldo en TOTY Mbappe verkocht, dit had ik nooit moeten doen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:14
Mars18 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:49:.
Ik ga wel stoppen met 5-3-2, krijg nog genoeg goals tegen, dus lijkt ook niet helemaal te werken voor mij.
Dan ga ik liever meer aanvallen, verdedigen is gewoon zak bij mij.

Pele had het niet meer voor mij, op het einde de laatste 7 wedstrijden TOTY Mbappe gehaald en die knalde er nog 22 in.
22 goals en 18 assist is niet verkeerd hoor. Hij heeft gewoon een andere rol dan neymar

Ik ben overgestapt naar 5212. Dat speelt wat aanvallender met opkomende backs.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 05:39:
[...]

Haha tof! Ik had gisteren mijn laatste 10 potten gespeeld. Moest nog 1 win voor elite maar die ging helaas verloren. Was echt zo'n wedstrijd dat alles tegen zat. Hij speelde 532 en ik kon er nauwelijks doorheen komen. In de verlenging met 4-3 verloren. Hij speelde met gouden neymar en mbappe.

Echt die meta ben ik zat. Ik sluit het fifa 21 boek nu, de game is waardeloos. Je moet het op een bepaalde laffe manier spelen en met glitchy spelers, daar is toch niks aan?

Lewa en Sancho waren leuk :)
Zoals ik al eerder vermeld een keer heb op het forum, mensen spelen niet meer om te winnen maar om niet meer te verliezen. En sommige doen er echt alles voor.

Het probleem is niet eens alleen de 5 verdedigers, maar de meeste spelen ook nog eens met hun 2 CDM's. Met stay back of nog erger drop between defenders. Dan krijg je gewoon een muur van 7 man en er zit altijd wel een speler met een poot tussen op het laatste moment. Daarbij krijgen ze altijd wel een kans en meesstal scoren ze die ook nog eens gelijk.

Ook werkt EA het ook zelf helemaal in de hand door CV zo belachelijke slecht te maken, buiten de enorme kanonnen zoals TOTS Varane, Lacroix etc. Dan brengen ze nog even doodleuk weer een RB sbc uit ( Mbabu ), die iedereen weer misbruikt op CV. Heb van de minimaal 10x dat ik hem tegen kwam, maar 1x echt op RB zien staan.

Echte probleem is ook echt gewoon de doodzieke toxic community van FIFA en de Youtubers die al die achterlijke tactieken gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Nu online
Valandil schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:55:
[...]

22 goals en 18 assist is niet verkeerd hoor. Hij heeft gewoon een andere rol dan neymar

Ik ben overgestapt naar 5212. Dat speelt wat aanvallender met opkomende backs.
Vorige weekend league had hij er 58 gemaakt, nu 22 in 23 wedstrijden.
Ik blijf veranderen helaas

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-08 19:30
Traeces schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:58:
[...]

Zoals ik al eerder vermeld een keer heb op het forum, mensen spelen niet meer om te winnen maar om niet meer te verliezen. En sommige doen er echt alles voor.

Het probleem is niet eens alleen de 5 verdedigers, maar de meeste spelen ook nog eens met hun 2 CDM's. Met stay back of nog erger drop between defenders. Dan krijg je gewoon een muur van 7 man en er zit altijd wel een speler met een poot tussen op het laatste moment. Daarbij krijgen ze altijd wel een kans en meesstal scoren ze die ook nog eens gelijk.

Ook werkt EA het ook zelf helemaal in de hand door CV zo belachelijke slecht te maken, buiten de enorme kanonnen zoals TOTS Varane, Lacroix etc. Dan brengen ze nog even doodleuk weer een RB sbc uit ( Mbabu ), die iedereen weer misbruikt op CV. Heb van de minimaal 10x dat ik hem tegen kwam, maar 1x echt op RB zien staan.

Echte probleem is ook echt gewoon de doodzieke toxic community van FIFA en de Youtubers die al die achterlijke tactieken gebruiken.
Dit roep ik al weken ,vooral over mbabu
FIFA is voor iedereen nu sport geworden ipv een spel
EA en YouTube veroorzaken dit idd
Ze moeten gewoon niet meer toestaan dat spelers op andere posities mogen
Mijn dalglish moment is geweldig maar kom snelheid te kort door die rbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
De oplossing is simpel. Of volledige vrijheid om zelf je eigen tactische invulling te maken (dus geen chemistry meer en volledig zelf je eigen opstelling kunnen maken), of inderdaad geen positie changes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 21:42
Toch gisteren maar ff Immobile gedaan, een normale 94 rated speler gaat voor rond 100k weg, dus voor 110k incl 2 verhandelbare packs (2x 84 rated speler eruit gehaald) is het niet zo'n slechte deal.. Even gebruiken voor Barella en daarna eventueel weer in een SBC.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
SterqVerhael schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:40:
De oplossing is simpel. Of volledige vrijheid om zelf je eigen tactische invulling te maken (dus geen chemistry meer en volledig zelf je eigen opstelling kunnen maken), of inderdaad geen positie changes meer.
Inderdaad , dit gaat nergens meer over. Wanneer je ze weer tegen komt met de backs centraal, is het 9 van de 10 keer ook iemand die eindeloos rond passt. Ook weer op youtube gezien. Laat ze meestal gaan tot minuut 60 en dan volle press erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dani05 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Inderdaad , dit gaat nergens meer over. Wanneer je ze weer tegen komt met de backs centraal, is het 9 van de 10 keer ook iemand die eindeloos rond passt. Ook weer op youtube gezien. Laat ze meestal gaan tot minuut 60 en dan volle press erop.
Gister ook eindeloos rond getikt een keer bij een 5 mans defensie, weigerde ook uit te stappen. Dit is 15 tot 20 min in-game zo gegaan tot ik eindelijk een gaatje vond en scoorde. Loop ook gewoon vaak terug naar me eigen helft als ze zo spelen, dan krijg je temminste weer wat ruimte.

En dan weer z'n huilie huilie bericht erna dat je alleen op balbezit speelt , ja wat verwacht je als je met 7 tot 8 man achterin staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Traeces schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Gister ook eindeloos rond getikt een keer bij een 5 mans defensie, weigerde ook uit te stappen. Dit is 15 tot 20 min in-game zo gegaan tot ik eindelijk een gaatje vond en scoorde. Loop ook gewoon vaak terug naar me eigen helft als ze zo spelen, dan krijg je temminste weer wat ruimte.

En dan weer z'n huilie huilie bericht erna dat je alleen op balbezit speelt , ja wat verwacht je als je met 7 tot 8 man achterin staat :+
Dan vraag je er ook om inderdaad, vind dat ook totaal niet leuk spelen. Laatst ook 1 keer WL met 5 verdedigers gespeeld. Maar door super veel op te komen en geen cvm voelde het juist erg aanvallend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maar waar is het misgegaan dan? Ik kan me niet herinneren dat dit vorig jaar ook zo was...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik word juist blij als de tegenstander met backs als cv speelt, omdat backs een slechte markage hebben en hierdoor mijn spits veel tijd en ruimte krijgt.

2 cvm's betekent dat de zijkanten open liggen.

Een verdedigend ingestelde tegenstander betekent dat je zelf minder risico loopt en extra aanvallend kan spelen.

Het is handig om verschillende tactieken voor verschillende situaties te hebben. Ik speel met 41212 (met opkomende backs) wanneer de tegenstander vroeg presst en ik er niet doorheen kom. Ik speel 352 of 3421 als de tegenstander het centrum heeft gesloten met 2 goede cvms.

En soms wissel ik van tactiek als het gewoon niet loopt en ik niet weet waarom.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Voor FIFA heb je deze spirit nodig:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8gvY_cuVgdbq2dLC0CGGZqOcys=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BvsUpOrkeaUxcZTb9xMFyFM5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6W8VT00VXQihyozirWrWgTMVq7c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jYEkJ3fUd0TQMjF8vIpavPZU.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSLfG0geFao4mBHQRtCw2fayuy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aKcBNSnh3jrIMA2oFB4NZPtC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5OJ0wvWSHHu-UiO6X9wUdjxKu5k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pG0BMeRE0sDKvBFEyHnwMvNK.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:17
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:22:
[...]

Dit roep ik al weken ,vooral over mbabu
FIFA is voor iedereen nu sport geworden ipv een spel
EA en YouTube veroorzaken dit idd
Ze moeten gewoon niet meer toestaan dat spelers op andere posities mogen
Mijn dalglish moment is geweldig maar kom snelheid te kort door die rbs
Ik zal toch wel zelf mogen bepalen wie ik waar neerzet ingame? Wat is het volgende, dat je niet meer mag wisselen?

Echt sorry hoor maar wat een gejank.

Mensen moeten gewoon accepteren dat de 15 jarigen veel meer tijd hebben en veel sneller en beter de meta speelstyle onder de knie hebben. Dat de WL puur prestatie gericht is. Dus net als in het echt kan je dan een tegenstander tegenkomen die heel laf speelt. Mourinho deed niet anders met zijn clubs. Is het leuk? Nee, maar het is een manier van spelen voor sommige lui.

Of bv dat een gouden neymar en mbappe glitchy spelers zijn.. Nee dat gebeurd bij elke speler. Dat hoort gewoon bij de game, ja dat is slecht en kut. Maar het is random en iedereen heeft er last van.

Die 15 jarige grinden alles bij elkaar en tots kaartjes zijn niet meer zo duur. Als je zelf dan wat minder tijd aan fifa spendeert loop je al snel achter de feiten aan. Ik merk het zelf ook. Ik speel al maanden met hetzelfde team. Waar ik voorheen een veel beter team had dan de gemiddelde hebben nu de meeste tegenstanders betere teams. Tjah ik speel niet zo heel actief fifa meer zoals in het begin. Maar die kiddos gaan gewoon door want ja die willen e-sporter worden of weet ik veel wat.
Die hebben er gewoon weg veel meer voor over om beter te worden/ betere prestaties te halen in de wl.

Accepteer het gewoon. Maar hier lees ik alleen maar geklaag over dit en dat en blabla. Sorry hoor maar iedereen die al een paar jaar fifa speelt weet dat het zo er aan toe gaat. Elk jaar is het rond deze periode hetzelfde.
Al die 15 jarigen kijken elke youtube video en gaan dat na doen, alles om maar beter te worden. Niemand van ons hier ( althans ik gok er op dat iedereen hier genoeg andere dingen te doen heeft ) heeft die tijd om dat ook te doen.
Werk/studie/kids etc.

Het niveau in fifa stijgt heel hard. 1 van de beste spelers op dit moment van de wereld is een Nederlander, echter is hij pas 16 jaar.. Ook daar merken de oudere spelers gewoon dat ze heel snel ingehaald worden. Ook puur omdat zij zelf keuzes moeten maken. Hoeveel tijd heb ik voor fifa, ze kunnen er niet van leven dus je moet ook werk/studie hebben. Die 16 jarige heeft dat veel minder en woont bovendien nog lekker thuis bij zijn ouders.

Accepteer het gewoon dat de game nooit echt goed zal zijn, maar dat het in principe voor iedereen gelijk is die bullshit.

Als je fifa meer als een spel wilt spelen dan moet je A misschien geen FUT spelen. Aangezien FUT een grindgame in fifa is.
Wil je wel fut spelen maar niet als een sport maar meer voor de fun, blijf dan weg van de WL. De WL wordt door velen gebruikt omdat ze zichzelf willen meten met andere spelers. En dus is het niet meer een fun spelletje maar voor sommige leven of dood.

Alsof je op een WK tegen een tegenstander zegt, hey niet zo je best doen, voetbal is maar een spelletje oke? Dan zegt zo'n tegenstander ook, ga lekker bij de amateurs op zondag voetballen. Wij doen alles om te winnen en zo zien spelers in de WL dat ook.

[ Voor 10% gewijzigd door fifanoob op 25-05-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Ik zal toch wel zelf mogen bepalen wie ik waar neerzet ingame? Wat is het volgende, dat je niet meer mag wisselen?

Echt sorry hoor maar wat een gejank.

Mensen moeten gewoon accepteren dat de 15 jarigen veel meer tijd hebben en veel sneller en beter de meta speelstyle onder de knie hebben. Dat de WL puur prestatie gericht is. Dus net als in het echt kan je dan een tegenstander tegenkomen die heel laf speelt. Mourinho deed niet anders met zijn clubs. Is het leuk? Nee, maar het is een manier van spelen voor sommige lui.

Of bv dat een gouden neymar en mbappe glitchy spelers zijn.. Nee dat gebeurd bij elke speler. Dat hoort gewoon bij de game, ja dat is slecht en kut. Maar het is random en iedereen heeft er last van.

Die 15 jarige grinden alles bij elkaar en tots kaartjes zijn niet meer zo duur. Als je zelf dan wat minder tijd aan fifa spendeert loop je al snel achter de feiten aan. Ik merk het zelf ook. Ik speel al maanden met hetzelfde team. Waar ik voorheen een veel beter team had dan de gemiddelde hebben nu de meeste tegenstanders betere teams. Tjah ik speel niet zo heel actief fifa meer zoals in het begin. Maar die kiddos gaan gewoon door want ja die willen e-sporter worden of weet ik veel wat.
Die hebben er gewoon weg veel meer voor over om beter te worden/ betere prestaties te halen in de wl.

Accepteer het gewoon. Maar hier lees ik alleen maar geklaag over dit en dat en blabla. Sorry hoor maar iedereen die al een paar jaar fifa speelt weet dat het zo er aan toe gaat. Elk jaar is het rond deze periode hetzelfde.
Al die 15 jarigen kijken elke youtube video en gaan dat na doen, alles om maar beter te worden. Niemand van ons hier ( althans ik gok er op dat iedereen hier genoeg andere dingen te doen heeft ) heeft die tijd om dat ook te doen.
Werk/studie/kids etc.

Het niveau in fifa stijgt heel hard. 1 van de beste spelers op dit moment van de wereld is een Nederlander, echter is hij pas 16 jaar.. Ook daar merken de oudere spelers gewoon dat ze heel snel ingehaald worden. Ook puur omdat zij zelf keuzes moeten maken. Hoeveel tijd heb ik voor fifa, ze kunnen er niet van leven dus je moet ook werk/studie hebben. Die 16 jarige heeft dat veel minder en woont bovendien nog lekker thuis bij zijn ouders.

Accepteer het gewoon dat de game nooit echt goed zal zijn, maar dat het in principe voor iedereen gelijk is die bullshit.

Als je fifa meer als een spel wilt spelen dan moet je A misschien geen FUT spelen. Aangezien FUT een grindgame in fifa is.
Wil je wel fut spelen maar niet als een sport maar meer voor de fun, blijf dan weg van de WL. De WL wordt door velen gebruikt omdat ze zichzelf willen meten met andere spelers. En dus is het niet meer een fun spelletje maar voor sommige leven of dood.

Alsof je op een WK tegen een tegenstander zegt, hey niet zo je best doen, voetbal is maar een spelletje oke? Dan zegt zo'n tegenstander ook, ga lekker bij de amateurs op zondag voetballen. Wij doen alles om te winnen en zo zien spelers in de WL dat ook.
Sommige dingen wat je zegt kloppen idd
Maar welke bondscoach zet een rb centraal omdat die snel is ?
Dus als clubs trent Arnold kunnen krijgen zeggen ze nee dankje klaiber is sneller
Lewandowski nee dankje neres is sneller

Ik (wij) klagen over de rbs in het centrum
En YouTube het voor iedereen verpest ,vooral idd kinderen en Duitsers die dit soort shit leuk vinden

Maar je onderste statement klopt van geen kant

Daarom hoop ik ook dat wl in divisies komt meer gelijkwaardig,hoe hoger hoe betere prijzen
En dat of Chem verdwijnt of dat spelers gewoon op hun positie moeten spelen
Wat hier boven al gezegd is op de top na is geen enkele CB snel genoeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:07:
[...]

Sommige dingen wat je zegt kloppen idd
Maar welke bondscoach zet een rb centraal omdat die snel is ?
Dus als clubs trent Arnold kunnen krijgen zeggen ze nee dankje klaiber is sneller
Lewandowski nee dankje neres is sneller

Ik (wij) klagen over de rbs in het centrum
En YouTube het voor iedereen verpest ,vooral idd kinderen en Duitsers die dit soort shit leuk vinden

Maar je onderste statement klopt van geen kant

Daarom hoop ik ook dat wl in divisies komt meer gelijkwaardig,hoe hoger hoe betere prijzen
En dat of Chem verdwijnt of dat spelers gewoon op hun positie moeten spelen
Wat hier boven al gezegd is op de top na is geen enkele CB snel genoeg
Wie bepaalt of een speler een RB is of niet? De trainer toch? Blind speelt soms bij ajax linksback, soms in het centrum en soms als cvm. Moet de KNVB nu tegen ten hag gaan zeggen, hey blind is een linksback dus dat mag niet?
Veltman speelt zowel rechtsback als centraal. St juste speelt zowel rechtsback als centraal.
Moet ik doorgaan?
Je zeurt over iets wat nergens opslaat. Straks ga je nog zeuren over mensen die neymar in de spits zetten. Ja maar hij is een LM hoezo zetten ze die in de spits??
Waarom wil jij voor een andere bepalen of spelers wel of niet op een bepaalde plek mogen staan?

Jij blijft maar vasthouden aan je eigen principes. Nou de wereld is groter dan jouw bubbel heel veel mensen hebben een andere visie en of mening en dus hanteren ze andere tactieken.
Accepteer het of ga offline spelen. Want stel je voor dat je online tegen iemand komt te spelen die Ronaldo op rechtsback zet terwijl het een spits is, stel je toch voor!

Je voorstellen voor de wl slaan al helemaal nergens op. Dat is er namelijk al en dat heet rivals, lekker in je eigen divisie spelen.

Pro spelers of spelers die dat willen worden moeten zich kwalificeren in de WL.
Kennelijk is dat voor jou niks, nou dan moet je die mode niet gaan spelen.
De wereld past zich niet aan jou aan. Dat ik je dat nog moet uitleggen op jouw leeftijd :F

ik heb tot 2 week terug altijd nog met de gouden Varane gespeeld en speel gewoon divisie 1 en goud1 in de WL. Dus het ligt aan je eigen niveau dat jij het niet kan. Maar nee jij blijft maar zeuren over de tegenstander want die zet zijn rechtsback in het centrum.. Boehoeee... Doe je dat toch lekker zelf ook man man ;w

[ Voor 15% gewijzigd door fifanoob op 25-05-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15:
[...]

Wie bepaalt of een speler een RB is of niet? De trainer toch? Blind speelt soms bij ajax linksback, soms in het centrum en soms als cvm. Moet de KNVB nu tegen ten hag gaan zeggen, hey blind is een linksback dus dat mag niet?
Veltman speelt zowel rechtsback als centraal. St juste speelt zowel rechtsback als centraal.
Moet ik doorgaan?
Je zeurt over iets wat nergens opslaat. Straks ga je nog zeuren over mensen die neymar in de spits zetten. Ja maar hij is een LM hoezo zetten ze die in de spits??
Waarom wil jij voor een andere bepalen of spelers wel of niet op een bepaalde plek mogen staan?

Jij blijft maar vasthouden aan je eigen principes. Nou de wereld is groter dan jouw bubbel heel veel mensen hebben een andere visie en of mening en dus hanteren ze andere tactieken.
Accepteer het of ga offline spelen. Want stel je voor dat je online tegen iemand komt te spelen die Ronaldo op rechtsback zet terwijl het een spits is, stel je toch voor!

Je voorstellen voor de wl slaan al helemaal nergens op. Dat is er namelijk al en dat heet rivals, lekker in je eigen divisie spelen.

De wereld past zich niet aan jou aan. Dat ik je dat nog moet uitleggen op jouw leeftijd :F

ik heb tot 2 week terug altijd nog met de gouden Varane gespeeld en speel gewoon divisie 1 en goud1 in de WL. Dus het ligt aan je eigen niveau dat jij het niet kan. Maar nee jij blijft maar zeuren over de tegenstander want die zet zijn rechtsback in het centrum.. Boehoeee... Doe je dat toch lekker zelf ook man man ;w
Je hebt zeker een punt wat betreft de wisselingen van posities in real life. Alleen dan kunnen ze beter de posities en zeker chemistry uit de game verwijderen. ( ben ik overigens fan van, want het is ultimate team maar ik kan niet mijn ultimate team maken zonder in gekke bochten te wringen om spelers op chem te krijgen ).

Mijn punt is gewoon dat het "raar" is dat een speler als RB bekend staat in de game en ze er niet op achteruit gaan als CV ( de meeste zijn zelfs beter als CV ).

Ik speel er overigens ook zelf niet met backs als cv, want ik vond persoonlijk dat ze vaak uit positie stonden. Maar ik heb ook de luxe van TOTS Varane.

Neymar was overigens wel een touche, daar speel ik ook het hele jaar al mee in de spits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:37:
[...]

Je hebt zeker een punt wat betreft de wisselingen van posities in real life. Alleen dan kunnen ze beter de posities en zeker chemistry uit de game verwijderen. ( ben ik overigens fan van, want het is ultimate team maar ik kan niet mijn ultimate team maken zonder in gekke bochten te wringen om spelers op chem te krijgen ).

Mijn punt is gewoon dat het "raar" is dat een speler als RB bekend staat in de game en ze er niet op achteruit gaan als CV ( de meeste zijn zelfs beter als CV ).

Ik speel er overigens ook zelf niet met backs als cv, want ik vond persoonlijk dat ze vaak uit positie stonden. Maar ik heb ook de luxe van TOTS Varane.

Neymar was overigens wel een touche, daar speel ik ook het hele jaar al mee in de spits :+
Als je die chem weg gaat halen ga je het mensen dus nog makkelijker maken om spelers op elke plek neer te zetten. Doe je dat niet wordt je beloond met een betere chem. Is toch juist een goed systeem omdat tegen te gaan? Die Chem is toegevoegd om zo toch nog wat restricties op te leggen. Van mij mogen ze nog juist wel wat strenger. Daarvan moeten mensen creatiever worden. Als er geen chem restrictie meer is krijg je na een half jaar dat echt bijna iedereen hetzelfde speelt. Want dat is dan de meta en dat kopieert iedereen. Nu met de chem restrictie heb je niet de vrije hand en moet je dus voor jezelf bepalen wat past en wat een goede chem heeft.

En net wat je zegt, de RB heeft meer pace, maar mensen overschatten de waarde van pace veel te veel.
Je kan prima met normale betaalbare centrum verdedigers fatsoenlijk meekomen in deze game.
Het lukt mij ook en ik ben echt geen bijzondere fifa speler.
Verdedigen bestaat uit zoveel meer dan pace maar die stappen slaan vele over want zoveel tijd willen ze niet aan fifa kwijt zijn. Prima maar accepteer dan je eigen niveau ipv zo te blamen op de game.
Iedereen heeft met dezelfde voorwaarden te maken, het is voor iedereen gelijk.

Net wat je zelf ook al toegeeft ( netjes trouwens :) ) je gebruikt neymar zelf ook in de spits. Niks mis mee. Is jouw creatieve keuze hoe je dat aangepakt hebt. Is toch juist leuk? Alleen meneer Mark kan het niet hebben dat hij elke x stuk loopt tegen teams die hem de baas zijn omdat hij de game te veel op pace speelt.
Dat is zijn eigen te kort, maar daar wil meneer niet aan en dus blijft hij maar zeuren dat de game aangepast moet worden aan zijn beeld.

Beetje hetzelfde als dat in begin niemand met rashford en mbappe mocht spelen want die glitchen er altijd doorheen. Nu hij die spelers zelf heeft is het opeens weer heel anders. Zo is er altijd wel wat als je nooit naar jezelf kijkt.

Erg vermoeid om hier dat steeds te moeten lezen als je het mij vraagt. Tweakers is toch over het algemeen wat ouder publiek maar het niveau soms is echt van 14 jarige pubers die niet goed genoeg zijn en daar boos om worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Als je die chem weg gaat halen ga je het mensen dus nog makkelijker maken om spelers op elke plek neer te zetten. Doe je dat niet wordt je beloond met een betere chem. Is toch juist een goed systeem omdat tegen te gaan? Die Chem is toegevoegd om zo toch nog wat restricties op te leggen. Van mij mogen ze nog juist wel wat strenger. Daarvan moeten mensen creatiever worden. Als er geen chem restrictie meer is krijg je na een half jaar dat echt bijna iedereen hetzelfde speelt. Want dat is dan de meta en dat kopieert iedereen. Nu met de chem restrictie heb je niet de vrije hand en moet je dus voor jezelf bepalen wat past en wat een goede chem heeft.

En net wat je zegt, de RB heeft meer pace, maar mensen overschatten de waarde van pace veel te veel.
Je kan prima met normale betaalbare centrum verdedigers fatsoenlijk meekomen in deze game.
Het lukt mij ook en ik ben echt geen bijzondere fifa speler.
Verdedigen bestaat uit zoveel meer dan pace maar die stappen slaan vele over want zoveel tijd willen ze niet aan fifa kwijt zijn. Prima maar accepteer dan je eigen niveau ipv zo te blamen op de game.
Iedereen heeft met dezelfde voorwaarden te maken, het is voor iedereen gelijk.

Net wat je zelf ook al toegeeft ( netjes trouwens :) ) je gebruikt neymar zelf ook in de spits. Niks mis mee. Is jouw creatieve keuze hoe je dat aangepakt hebt. Is toch juist leuk? Alleen meneer Mark kan het niet hebben dat hij elke x stuk loopt tegen teams die hem de baas zijn omdat hij de game te veel op pace speelt.
Dat is zijn eigen te kort, maar daar wil meneer niet aan en dus blijft hij maar zeuren dat de game aangepast moet worden aan zijn beeld.

Beetje hetzelfde als dat in begin niemand met rashford en mbappe mocht spelen want die glitchen er altijd doorheen. Nu hij die spelers zelf heeft is het opeens weer heel anders. Zo is er altijd wel wat als je nooit naar jezelf kijkt.

Erg vermoeid om hier dat steeds te moeten lezen als je het mij vraagt. Tweakers is toch over het algemeen wat ouder publiek maar het niveau soms is echt van 14 jarige pubers die niet goed genoeg zijn en daar boos om worden.
Waar ik het zeker mee eens ben dat mensen wat meer naar hun eigen moeten kijken en meer hun eigen tactieken moeten gaan spelen. Ook meer met spelers gaan spelen die hun liggen. Ik hou van dribbel dwergen en spelers met een lean body type. Z'n tank als lukaku kan ik echt niet mee omgaan ( gister zijn tots gehad in een draft, wat een drama :P ) Heel veel mensen vinden Mbappe het einde, maar ik kan er echt niks mee, dus hij is nu ook foetsie.

Pace is indd niet alles, heb tot TOTS met Vidic gespeeld. Niet de snelste en wendbaarste maar enorm sterk in duels en positie kiezen. Ook happen mensen enorm snel en dit willen ze corrigeren met hoge pace spelers. Hoe makkelijk je soms mensen uit hun tent kan lokken met skillmoves en hier ook in blijven trappen is gewoon grappig.

Ben dit jaar zelf vind ik enorm gegroeid als fifa speler, ben heel behendig met dribbelen geworden en met skillmoves. Daarbij sta ik gewoon verdedigend veel beter en krijg amper doelpunten tegen. Dit jaar ook Div 2 rivals gehaald op 1 wedstrijd na Div 1. Goud 2 is ook geen probleem meer :)

Maar hoger dan goud 1 ga ik nooit halen, simpel weg zoals je zelf eerder aangeeft tijd te kort i.v.m. prive leven :+ Kan heel vaak me WL gewoon weg niet afmaken of heb geen zin meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 25-05-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen al met Antony gespeeld? Moeite waard om vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 17:56
saert schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:20:
Dat is altijd de moeite om dit soort objectives te doen. Je krijgt packs, punten voor Squad Battles en een 90 rated speler. Eventueel te combineren met icon swaps en/of de silver beasts als je die nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:15:
[...]

Moet ik doorgaan?

Ik speelde een maand geleden ook met varane
We verschillen van mening
Blind en st juiste kunnen idd beide
Jij vind blijkbaar dat klaiber en mbabu CVS zijn naja prima ,moet jou denk ik wat voetbal verstand bij brengen DAT ZIJN GEEN CVs
KNVB moet niks trainers bepalen waar spelers spelen
Idd en echte trainers zullen mbabu en klaiber nooit centraal zetten
Lewa is echt mijn held,alleen met FIFA komt die helaas pace te kort
Ik speel divisie 2 en wl goud 3 of 2
Dat is mijn niveau elite haal ik ook niet
Je moet nu teveel moeite doen om leuke potten te spelen dat is mijn punt ,door YouTube en try hards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-08 21:50
@Markvd1984 Kom eens uit je droom dat je een voetbal game speelt. Je speelt een Fifa Street simulator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:53
Messje schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:59:
@Markvd1984 Kom eens uit je droom dat je een voetbal game speelt. Je speelt een Fifa Street simulator.
K ben blij dat ik in div. 5 zit. Heb het idee dat het daar allemaal een stuk minder serieus is 🤣

WL begin ik oa daarom niet eens aan. 30 potjes zweten en je weekend naar de knoppen tegen mensen die FIFA veel te serieus nemen voor 2 PP.

Die tijd besteed k liever aan m'n gezin aangezien ik doordeweeks door heel Nederland cross 🤣

Voor mij is en blijft het een spelletje waar ik mee ontspan en leuk vind om te spelen.. voor de ontspanning (al word k er echt niet altijd relaxed van haha) als iemand lekker rondtikt in z'n eigen 16? Loop ik terug naar m'n helft om uit de tent te lokken.. snelle backs als CV? Dan gaan we lekker combineren want die gasten staan vaak uit positie :) (bloedhekel aan Rb op CV. Vanochtend een team met 4 Rb achterin🤔)

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 25-05-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:59:
Haha klopt
Kan gewoon slecht te onrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:31:
[...]

Haha klopt
en onrecht is een RB op CB zetten 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:33:
[...]

en onrecht is een RB op CB zetten 8)7 |:(
Nee dat niet perse haha
Veel cpu dingen
Rb op CV heb ik nu genoeg over gezegd
Iedereen ze eigen mening erover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Ik speelde een maand geleden ook met varane
We verschillen van mening
Blind en st juiste kunnen idd beide
Jij vind blijkbaar dat klaiber en mbabu CVS zijn naja prima ,moet jou denk ik wat voetbal verstand bij brengen DAT ZIJN GEEN CVs
KNVB moet niks trainers bepalen waar spelers spelen
Idd en echte trainers zullen mbabu en klaiber nooit centraal zetten
Lewa is echt mijn held,alleen met FIFA komt die helaas pace te kort
Ik speel divisie 2 en wl goud 3 of 2
Dat is mijn niveau elite haal ik ook niet
Je moet nu teveel moeite doen om leuke potten te spelen dat is mijn punt ,door YouTube en try hards
Ik zeg nergens dat het prima cv's zijn. Ik zeg alleen dat iemand ZELF die keuze moet bepalen of hij dat wel betere cv's vindt. Misschien moet ik jou een lesje Nederlands geven? Lesje leesvaardigheid?

Jij moet niet denken te kunnen bepalen hoe andere spelers moeten gaan spelen.
Jij moet te veel moeite doen om leuke potten te spelen. Wellicht als ik tegen jou speel vind ik jouw style wel helemaal niks. Voor iedereen is dat verschillend.

Zelfs in deze reactie naar mij toe leef jij in je eigen bubbel. Je hebt niet eens mijn reacties goed gelezen.
Kijk eerst eens naar je eigen handelen ipv te zeiken.

Het is een game, pas je aan of ga een andere game spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:49:
[...]

Ik zeg nergens dat het prima cv's zijn. Ik zeg alleen dat iemand ZELF die keuze moet bepalen of hij dat wel betere cv's vindt. Misschien moet ik jou een lesje Nederlands geven? Lesje leesvaardigheid?

Jij moet te veel moeite doen om leuke potten te spelen. Wellicht als ik tegen jou speel vind ik jouw style wel helemaal niks. Voor iedereen is dat verschillend.

Zelfs in deze reactie naar mij toe leef jij in je eigen bubbel. Je hebt niet eens mijn reacties goed gelezen.

Iedereen bepaalt ook zelf idd hoe die speelt
Mijn mening is dat er teveel mensen met 4rbs spelen
Ik zeg ook niet dat dat betere cvs zijn alleen dat ze sneller zijn en er daarom staan
Ik lees wat je zegt vind het gewoon niet zo spannend omdat je onzin uit kraamt
Ik bepaal niet hoe spelers spelen ,ik geef aan dat het lomp is ,dat is een mening
Style ja dat kan ,heb niet echt een style en 4rbs is geen style gast
En speel een andere game ? Nu bepaal jij dus voor mij wat ik wel en niet speel ? Lijkt me toch niet

Let op mijn woorden FIFA 22 worden er dingen aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:49:
[...]

Nu heb ik op al je vragen en opmerkingen antw gegeven toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Iedereen bepaalt ook zelf idd hoe die speelt
Mijn mening is dat er teveel mensen met 4rbs spelen
Ik zeg ook niet dat dat betere cvs zijn alleen dat ze sneller zijn en er daarom staan
Ik lees wat je zegt vind het gewoon niet zo spannend omdat je onzin uit kraamt
Ik bepaal niet hoe spelers spelen ,ik geef aan dat het lomp is ,dat is een mening
Style ja dat kan ,heb niet echt een style en 4rbs is geen style gast
En speel een andere game ? Nu bepaal jij dus voor mij wat ik wel en niet speel ? Lijkt me toch niet

Let op mijn woorden FIFA 22 worden er dingen aangepast
Joh gaan ze dingen aanpassen in een nieuwe game? Dat had ik nou niet verwacht. Wat een open deur..

Ik beweer ook helemaal niet dat jij hebt gezegd dat het betere cv's zijn..

Jij vindt dat ik onzin uitkraam? Ik zeg steeds dat mensen zelf moeten mogen bepalen hoe ze spelen maar dat is dus onzin? Want ik kraam onzin uit? Je leest niet eens goed hoe kan je nou zeggen dat ik onzin uitkraam. Misschien moet je eerst goed lezen.

Net als dat jij zegt dat ik voor bepaal of je wel of niet de game moet spelen. Nee ik geef je het advies, pas je aan, aan de game, zo niet ga wat anders spelen. Want je zeurt nou al heel het jaar door precies dezelfde riedeltjes op. En hoeveel ben je daarmee opgeschoten?

Maar goed ik kap er wel mee, ik kan beter tegen een muur praten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:08
Er valt zeker wel wat op het spel aan te merken, maar dat is bij ieder spel zo. Dat is een kwestie van accepteren of wat anders gaan doen, want je hebt er toch geen invloed op.

Waar ik veel meer moeite mee heb is hoe ziek de Fifa community vaak is. Sommige tegenstanders zou je wel door het scherm willen trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Moody2204 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:51:
Er valt zeker wel wat op het spel aan te merken, maar dat is bij ieder spel zo. Dat is een kwestie van accepteren of wat anders gaan doen, want je hebt er toch geen invloed op.

Waar ik veel meer moeite mee heb is hoe ziek de Fifa community vaak is. Sommige tegenstanders zou je wel door het scherm willen trekken.
Aan de andere kant: als jij in oktober een game uitgeeft waar zoveel tactische fouten in zitten:

- aanvallende spelers die bij een 2 tegen 1 met de keeper altijd voor de bal gaan staan zodat je niet kan afpassen.
- centrale verdedigers die 25 meter dieper blijven staan terwijl hun links- of rechtsback eruit gerend wordt.
- controlerende middenvelders (met hoge workrate) die geen zin hebben om mee te verdedigen.

Dan zou je toch ook in pak hem beet december, januari of anders maart een update kunnen uitbrengen? Het is gewoon jammer dat het tactisch zo zwak is, veel is op snelheid en trucjes. Ik verbaas mij er gewoon over haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Aan de andere kant: als jij in oktober een game uitgeeft waar zoveel tactische fouten in zitten:

- aanvallende spelers die bij een 2 tegen 1 met de keeper altijd voor de bal gaan staan zodat je niet kan afpassen.
- centrale verdedigers die 25 meter dieper blijven staan terwijl hun links- of rechtsback eruit gerend wordt.
- controlerende middenvelders (met hoge workrate) die geen zin hebben om mee te verdedigen.

Dan zou je toch ook in pak hem beet december, januari of anders maart een update kunnen uitbrengen? Het is gewoon jammer dat het tactisch zo zwak is, veel is op snelheid en trucjes. Ik verbaas mij er gewoon over haha.
Dat laatste is toch logisch ? Als ze zeker een hoge aanvallend workrate hebben zullen ze meer voorin te vinden zijn. Ik heb er overigens nooit last van, Essien , Rooney etc komen gewoon netjes mee verdedigen. Zelfde als kante en rttf Wijnaldum eerder.

Daarbij heb ik de rest ook eigenlijk nooit meegemaakt als ik er over nadenk.

Ik vind wel vaak de cpu loop lijnen van je aanvallers zeer vaag. Die vinden het vaak leuk om achter een verdediger te kruipen.

Irriteer me meer aan die echt kansloze fouten zoals ik dit weekend had. Zwarte tegenstander shirts en je scheids ook een zwart tenue wtf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ben zeker het zeker wel met @Markuss eens dat het tactisch een stuk beter kan. Daar heb je absoluut een punt. Dat van die verdedigende middenvelders herken ik ook zeker. Je kunt ze vaak ook lastig selecteren. Veel later dan ik zou willen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:05:
[...]

Dat laatste is toch logisch ? Als ze zeker een hoge aanvallend workrate hebben zullen ze meer voorin te vinden zijn. Ik heb er overigens nooit last van, Essien , Rooney etc komen gewoon netjes mee verdedigen. Zelfde als kante en rttf Wijnaldum eerder.

Daarbij heb ik de rest ook eigenlijk nooit meegemaakt als ik er over nadenk.

Irriteer me meer aan die echt kansloze fouten zoals ik dit weekend had. Zwarte tegenstander shirts en je scheids ook een zwart tenue wtf....
Ja bedoel natuurlijk verdedigend hoge workrates hé, maar dat leek mij nogal logisch.

Haha best vreemd dat jij dit nog nooit heb meegemaakt, oprecht. Die patronen zie je iedere keer weer terugkomen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:20:
Paar x gebruikt nu.

Hij is snel. En dan bedoel ik ook echt snel! Zijn dribbel viel me ook meteen positief op. Minpuntjes zijn wel zijn 3* weakfoot en fysiek is hij niet sterk. Mede door zijn weakfoot vind ik zijn passing minder sterk. Maar met een killer chemistry erop kun je dat nog wel een beetje boosten. Ik vind het wel een erg leuke kaart om mee te spelen. Dus wel positief over hem hier.

Voordeel: je moet je wel door die vervelende squadbattles heen werken, maar dat stelt echt niks voor. Makkelijkste objective van het hele jaar tot dusver vind ik ,-)

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 25-05-2021 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Je kan die objectives ook prima in Rivals halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
De laatste online token binnen gehaald met m'n 79 rated Bundesliga squad, wat een hel tegen soms echt bizarre teams en tegenstanders.. de uitschieter: een volledig BL TOTS squad die NA mijn 1-0 gelijk maakte en vervolgens de wedstrijd lang de controller weglegde.. gelukkig was het mm laatste wedstrijd dus ben k de afwasmachine maar gaan leeghalen 🤣

Nu nog 1 SB token met de Portugezen binnenhalen voor de 84+

Hoe is Lozano? Beter als kent FB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Wat kregen mensen hier uit de Serie A en Ere/Chinese league TOTS packs?

Ik kreeg Klaassen en Lautaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:43:

Chinese LA en cuadrado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:11
Blind en die vervolgens gebruikt in de Serie A SBC, daar kwam Muriel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
Augy schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:07:
De laatste online token binnen gehaald met m'n 79 rated Bundesliga squad, wat een hel tegen soms echt bizarre teams en tegenstanders.. de uitschieter: een volledig BL TOTS squad die NA mijn 1-0 gelijk maakte en vervolgens de wedstrijd lang de controller weglegde.. gelukkig was het mm laatste wedstrijd dus ben k de afwasmachine maar gaan leeghalen 🤣

Nu nog 1 SB token met de Portugezen binnenhalen voor de 84+

Hoe is Lozano? Beter als kent FB?
Ik ben wel blij met Lozano. Heeft de basisplek van Kent overgenomen. Zijn minpunt is 4* skillmoves en ietsje minder beweeglijk als Kent (Kent is echt extreem) maar wel een stuk sterker. Nu fijn met Lozano, Nedved, Coutinho en Carrasco starten en Kent als sub >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik had Lozano eerst in de spits, maar hij miste veel te veel kansen, dus nu op CAM gezet en dat gaat een stuk beter, samen met Dalglish en Barnes in de spits. En Sarr voor de tweede helft, wat een geweldige aankoop was dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
M@cer schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:39:
En Sarr voor de tweede helft, wat een geweldige aankoop was dat toch.
Dat was een SBC toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Serie a : Romero ( snap overigens niet waarom hij zo goedkoop is, met schaduw er op heeft hij serieus goede stats )

Chinese : 1 of andere poolse cam

Oftewel weer extra fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Ik moet de sbc's nog doen. Heb de FUT app van mijn mobiel verwijderd, en raak het spel een paar dagen niet aan, in de hoop dat bij terugkomst EA's algoritmes extra gul zijn om mijn binding aan het spel te verhogen en op zijn minst een Mertens of Lukaku gunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 26-05-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja klopt, maar voor de prijs was dat echt een dikke win.. Helpt mij zovaak uit de brand.. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 26-05-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zit te twijfelen om Barella nog last minute te doen in max 2 avonden tijd.. Is die objective een beetje te doen? En is hij het waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Rhain schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:58:
Zit te twijfelen om Barella nog last minute te doen in max 2 avonden tijd.. Is die objective een beetje te doen? En is hij het waard?
Was vrij makkelijk te halen.. Als je een paar goede spelers haalt uit de serie A. (Lasagna is goede spits).
Verder niet gebruikt, maar als Fodder altijd goed. Heb er 2 a 3 uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:58

Meneer iCy

swarma

Valt er nog iets te te upgraden in mijn team? Heb 600k te besteden. Hou niet echt van een fysieke spits zoals Benzema. Spits ben ik nog steeds niet over uit, maar ga Alessandri een kans geven. Gisteren uit een Electrum pakje van de Antony doelstelling gekregen en anders gaat Vardy er gewoon weer staan.

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Enige tradeable is Alba.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
M@cer schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:07:
[...]

Was vrij makkelijk te halen.. Als je een paar goede spelers haalt uit de serie A. (Lasagna is goede spits).
Verder niet gebruikt, maar als Fodder altijd goed. Heb er 2 a 3 uur over gedaan.
Whaha, ik dacht dat Lasanga een bijnaam voor Lazzari was, maar heb m gewoon in m'n club; Lasagna.
Toch maar even meepakken, als is het idd alleen al voor de fodder.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024

Het wachten op de serie A week was mij het meer dan waard..... :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFT5UZHhZ1zonRR8DkIh-EeL8Qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPq2dHp60gu5zAMKteFUtoRf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:58

Meneer iCy

swarma

Eredivisie die CV van vitesse. Serie A doe ik niet qua TOTS.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
M@cer schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:07:
[...]
Assist using CM, moet dan het kaartje CM zijn of de positie of moet de speler zelfs van origine CM zijn? Of komt het niet zo nauw?

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 26-05-2021 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Rhain schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Assist using CM, moet dan het kaartje CM zijn of de positie of moet de speler zelfs van origine CM zijn? Of komt het niet zo nauw?
Kaartje moet een CM zijn. Plaats in het elftal maakt niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Laatst online: 14:54
Wanneer je denkt een potje te gaan spelen.

Inloggen gaat al fout, aangezien ik mn wachtwoord moest resetten. Na een bult gehannes dit voor elkaar te boxen is mn hele team weg, op een paar cheape cards na. En heb ik nog geen 2K aan coins.

Neem aan dat ik op de 1 of andere manier gehackt ben?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik hoop echt nog steeds dat er een Gravenberch SBC komt. Dan kan ik echt een heerlijk Ajax team maken, met Anthony, Showdown Neres, TOTS Tagliafico en TOTS Klaassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JoteW schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:55:

Inloggen gaat al fout, aangezien ik mn wachtwoord moest resetten. Na een bult gehannes dit voor elkaar te boxen is mn hele team weg, op een paar cheape cards na. En heb ik nog geen 2K aan coins.

Ja, en vergeet je spelers maar, ik heb in januari hetzelfde meegemaakt en ik wacht nog. EA is waardeloos wat dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
JoteW schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:55:

Dat is heel kut. Vermoedelijk wel. Iets met 2 staps verificatie. Al kunnen anderen je hier op dit forum wel mee helpen, lees dat mensen na een maand of wat nog wel eens wat terug krijgen, maar zou helaas uithuilen en Fifa22 een kans geven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Rhain schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:58:
[...]

Dat moet je uitproberen. Sowieso moet het een CM zijn, maar waar hij staat maakt niet zoveel uit. Voor assists met verdedigers zet ik vaak gewoon een verdediger naast de spits in een 4-4-2 bijvoorbeeld.
Of het van origine een CM moet zijn, kan verschillen. Soms is het voldoende om een CVM/CAM naar CM om te zetten, soms moet het een "echte" CM zijn.
Ik heb al wel eens een challenge tijdenlangg niet gehaald omdat ik een CM naar CAM had omgezet, maar het moest een echte CAM zijn die scoorde.

Het is maar net of EA een beetje de codering goed heeft gezet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Prosac schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Dat moet je uitproberen. Sowieso moet het een CM zijn, maar waar hij staat maakt niet zoveel uit. Voor assists met verdedigers zet ik vaak gewoon een verdediger naast de spits in een 4-4-2 bijvoorbeeld.
Of het van origine een CM moet zijn, kan verschillen. Soms is het voldoende om een CVM/CAM naar CM om te zetten, soms moet het een "echte" CM zijn.
Ik heb al wel eens een challenge tijdenlangg niet gehaald omdat ik een CM naar CAM had omgezet, maar het moest een echte CAM zijn die scoorde.

Het is maar net of EA een beetje de codering goed heeft gezet. :+
Ik zal het vanavond wel merken :P. Ik heb nu Dybala (CF) omgezet naar CM, met name voor z'n finesse shot van buiten de 16 wel lekker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markvd1984 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:31:
[...]

Haha klopt
Op dit punt begrijp ik je dan wel weer volledig.
Ik heb daar ook grote moeite mee

Daarom moeten we dit spel eigenlijk gewoon niet spelen, te slecht voor woorden.
Scripting is enorm aanwezig, net win ik weer potje waar in scoor terwijl ik dacht huh dat kan niet en tegenstander mist enorme kans die hij normaal 100% zeker altijd maakt, de volgende pot is het andersom en dan heb ik het nog niet eens over die scheidsrechters.

Qua onrecht moet je dit spel echt weg leggen en vooral niet denken dat je een voetbalspel aan het spelen bent.

Elk jaar weer denk ik rot op ik koop geen fifa en elk jaar weer trap ik er in 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de liefhebbers weer een nieuwe rb, showdown Walker :+

Begin nu wel een grap te worden hoeveel rb sbcs ea uitbrengt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:15
84+ pp hoogste Thiago 85..
1e Serie A guaranteed TOTS Muriel
2e Serie A guaranteed TOTS De Paul.. het zit niet mee :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:08:

Dat komt omdat je tegenwoordig 3 rb's nodig hebt in je verdedigiging :+ ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Moody2204 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:17:
[...]

zie ea promoot best wel diversiteit in teams, heel veel verschillende RB om uit te kiezen en als CB neer te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:17:
[...]

Vandaag 3 potjes rivals gespeeld, 3x een RB achterin.
Maar ook alledrie gewonnen :P
Ook alledrie vloog bij hen (of EA) de verbinding eruit halverwege de 2e helft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:21
Zit nog steeds te wachten op de upgrade van Zagadou showdown. Het is alweer bijna een week geleden dat Dortmund had gewonnen. Bij Neres was de upgrade zelfs binnen een dag uitgevoerd. EA verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lashrom schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:58:
Zit nog steeds te wachten op de upgrade van Zagadou showdown. Het is alweer bijna een week geleden dat Dortmund had gewonnen. Bij Neres was de upgrade zelfs binnen een dag uitgevoerd. EA verdorie.
Upgrades zijn sowieso pas op woensdag en kan tot laat duren voordat het doorgevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:15:
84+ pp hoogste Thiago 85..
1e Serie A guaranteed TOTS Muriel
2e Serie A guaranteed TOTS De Paul.. het zit niet mee :')
Had ook Thiago uit de pp en muriel uit de guaranteed ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
jerommeke96 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:38:
[...]

Op dit punt begrijp ik je dan wel weer volledig.
Ik heb daar ook grote moeite mee

Daarom moeten we dit spel eigenlijk gewoon niet spelen, te slecht voor woorden.
Scripting is enorm aanwezig, net win ik weer potje waar in scoor terwijl ik dacht huh dat kan niet en tegenstander mist enorme kans die hij normaal 100% zeker altijd maakt, de volgende pot is het andersom en dan heb ik het nog niet eens over die scheidsrechters.

Qua onrecht moet je dit spel echt weg leggen en vooral niet denken dat je een voetbalspel aan het spelen bent.

Elk jaar weer denk ik rot op ik koop geen fifa en elk jaar weer trap ik er in 8)7
Eens ,ik koop hem ook echt elk jaar tegen beter weten in
Scripting bedoel ik idd ook cpu bepaald teveel dat vind ik zuur
Verliezen boeit me niet maar wel door eigen toedoen en niet dat cpu het bepaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Icardi uit de PP _O_
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Dat is echt een prestatie van formaat, in welke PP zit hij eigenlijk als Paris SG speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:50:
[...]

Dat is echt een prestatie van formaat, in welke PP zit hij eigenlijk als Paris SG speler?
84+ PP

Andere keuzes waren 2 spelers van 84 en die TOTS keeper van de CSL. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:52:
[...]

84+ PP

Andere keuzes waren 2 spelers van 84 en die TOTS keeper van de CSL. :')
Ooh zo haha ik dacht al joh. Nou dan voel je je goed genomen he. Ik dacht dat die picks altijd uit de TOTS competities kwamen (zoals met Bundesliga volgens mij wel). Maar dit is flink balen dan ja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:55:
[...]

Ooh zo haha ik dacht al joh. Nou dan voel je je goed genomen he. Ik dacht dat die picks altijd uit de TOTS competities kwamen (zoals met Bundesliga volgens mij wel). Maar dit is flink balen dan ja..
Ach ja, blijft een gokje. Maandag had ik Dumfries erbij als keuze, dat was weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Wellicht dat jullie het nog weten, maar op donderdag komt er toch nog een TotS player pick van de league(s) van die week, in dit geval Serie A (en CSL/Eredivisie?)?
Meer of ik m'n fodder nog in moet zetten voor de 2e TotS Serie A guaranteed of dat ik wacht tot morgen avond..
Had Insigne uit 83+ x25 en Donnaruma uit 1e guaranteed TotS.. Misschien dat Insigne in de plaats van Nedved komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
3 gouden 84s en een “Hero” 84 keeper uit de 84+ pp, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Uit de PP de vrij, garanteed Italiaanse RM die reeds in Lozano is verdwenen 🤣

Topper Vidal weer in de basis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thaVFZnTbL2cOAo5cOe9eL5llK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEW9lgvUHmudiuFbW7VES51I.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-3-2-1

[ Voor 94% gewijzigd door Augy op 27-05-2021 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-08 08:21

hmr

4 gouden spelers van 84-85 uit die pick ….

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Nu online
Traeces schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:08:

Denk dat ik maar ga voor een verdediging
Davies - Tapsoba - Zambrotta - Walker
En dan Walker als cv gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Welke van de 3 CLS spelers zal ik kiezen uit m'n WL PP... |:( |:(
Vervolgens nog 7 pakjes waarvan 4 megapacks (untradable) geopend met als hoogste 2 83 spelers en de rest < 81. Yes ik weet even weer wat een bitch FUT21 kan zijn! Heerlijk :9
Nog 3 potjes en dan Barella voltooid. Die Serie A TotS speler kan me iig niet ontglippen!

[ Voor 66% gewijzigd door Rhain op 27-05-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Insigne en Koopmeiners hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l25jQvT3rKsTeatOmwpaPUwStOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zs6CoqAv1uX5825CTn0Hpqn8.jpg?f=fotoalbum_large
Voor goud 3 wel lekkere pulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Giakoumakis red pick, nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou rewards van goud 2 waren weer een drama.

PP Cuadrado en Oscar ( andere pick was Donnaruma )

Packetjes alleen Salah Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Kreeg Klaassen (als hoogste) en Insigne.
Beide passen niet in mijn team. Wellicht Insigne gebruiken als sub.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hier ook matige picks, De Paul en Muriel. Helaas pindakaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Capsaicin schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:13:
Hier ook matige picks, De Paul en Muriel. Helaas pindakaas.
Muriel is nog wel bruikbaar als sub... mocht je niet een goede standin hebben.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 15:15

allstarted1

WTRFTS

Hmm, ik zit te twijfelen. Ik speel nu vooral met La Liga-, Serie A-, Bundesliga- en Eredivisie. Natuurlijk heb ik ook een PL-team, maar merk dat ik die niet heel vaak meer gebruik omdat daar lang m'n beste spelers in hebben gezeten en er dus een beetje op ben uitgekeken.

Uit dat team kan ik nu Ederson TOTS en Tierney SIF verkopen, samen zo'n 200k. Mocht er nog een swaps-objective komen met PL, dan hoef ik alleen op die twee posities iets in te vullen, maar heb ik nu wel weer zo'n 350k om in m'n teams te investeren of SBC's te doen. Is het dat waard, of kan ik ze beter aanhouden? :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
allstarted1 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:26:
Hmm, ik zit te twijfelen. Ik speel nu vooral met La Liga-, Serie A-, Bundesliga- en Eredivisie. Natuurlijk heb ik ook een PL-team, maar merk dat ik die niet heel vaak meer gebruik omdat daar lang m'n beste spelers in hebben gezeten en er dus een beetje op ben uitgekeken.

Uit dat team kan ik nu Ederson TOTS en Tierney SIF verkopen, samen zo'n 200k. Mocht er nog een swaps-objective komen met PL, dan hoef ik alleen op die twee posities iets in te vullen, maar heb ik nu wel weer zo'n 350k om in m'n teams te investeren of SBC's te doen. Is het dat waard, of kan ik ze beter aanhouden? :P
Over een tijdje krijg je toch een TOTS bij elke poep en scheet dus nu cashen is nooit verkeerd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Inderdaad... het is niet dat ze in waarde gaat stijgen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
YouTube: 27 mei 2021
Jaja 1e potje is die weer
Pagina: 1 ... 136 ... 158 Laatste