/f/image/Auu67v98cLV1XTRA89hwjUcG.png?f=fotoalbum_large)
20x 84 pakket geopend , redelijke pulls. Maar 5 84 spelers dat is wel redelijk eng haha.
Pedro goncalves ga ik wel een kans geven , serieus zieke kaart.
Omg die lozano kaart is echt heel ziek.
[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 21-05-2021 19:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 21-05-2021 19:30 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die Pedro goncalves had ik in m’n player pick. Hele fijne speler! Ga je wel plezier aan beleven.Traeces schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:25:
[Afbeelding]
20x 84 pakket geopend , redelijke pulls. Maar 5 84 spelers dat is wel redelijk eng haha.
Pedro goncalves ga ik wel een kans geven , serieus zieke kaart.
Omg die lozano kaart is echt heel ziek.
Ben benieuwd krijgt in de wl de kans dit weekend. Ga die lacroix ook gewoon op 7 chem proberen aangezien die bizar goed schijnt te zijn.Bjorneby schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:04:
[...]
Die Pedro goncalves had ik in m’n player pick. Hele fijne speler! Ga je wel plezier aan beleven.
[ Voor 43% gewijzigd door Traeces op 21-05-2021 22:05 ]
Echt hè? Erger me ook groen en geel vanavond. Heb hier dus soortgelijke ervaringen. Zieke community soms.Traeces schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Edit 2 :
Echt sommige gasten , speel tegen een gozer die schijnbaar ook aan hoge fifa toernooien mee doet. Was ook wel te zien aan ze team en hoe goed hij was. Maar wat een verschrikkelijke kwal was die knakker. Overal expres alles afspelen , pauze drukken na 1-0 , 2-0 , 3-0 echt wat is je probleem als je zo goed ben zo misselijk gedragen de tering.....
Ben gestopt ook 3 gespeel 3 verloren , eerste twee bizar goede teams en bizar goed tegen stander. 3de verloor ik gewoon omdat ik zwaar gefrustreerd speelde omdat echt niks lukte.Moody2204 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Echt hè? Erger me ook groen en geel vanavond. Heb hier dus soortgelijke ervaringen. Zieke community soms.5 gespeeld 0 gewonnen.
Die tots insigne speelde vorige jaar echt bizar lekker ! Echt zo’n dribbel dwerg die niet te stoppen is.Messje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:51:
Had net als bij premier league weer 10 pps bewaard. Geen slechte return.
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hier was het gisteren andersom: werd met 8 TOTS kaarten volledig zoek gespeeld door een team met enkel gouden kaartjes. Kon echt niks er tegenin brengen, omdat telkens als ik de bal had hij vrijwel direct werd afgepakt, en werkelijk iedere pass naar voren werd onderschept. Dus daar leek het eerder andersom!hmr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:03:
Leuk dat TOTS. Nu merk je echt hoe sommige mensen worden gecarried door zieke kaarten. Mijn gouden Squad heeft t maar lastig in div3 tegen al die insane teams. Maakt t niet leuker.
Je loop knop vast zetten, iets anders gaan doen, en ‘m in z’n eentje de wedstrijd laten voltooien. Gaat ie het vanzelf minder leuk vinden.Moody2204 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Echt hè? Erger me ook groen en geel vanavond. Heb hier dus soortgelijke ervaringen. Zieke community soms.5 gespeeld 0 gewonnen.
Ja dat kan, maar ik probeer meestal wel netjes de potjes uit te spelen. Soms quit ik gewoon. Maar ik wil niet te negatief klinken, want soms heb je potjes die echt fantastisch zijn, zoals de 6-5 overwinning van eergisteren.Leoleo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:35:
[...]
Je loop knop vast zetten, iets anders gaan doen, en ‘m in z’n eentje de wedstrijd laten voltooien. Gaat ie het vanzelf minder leuk vinden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Persoonlijk zou ik dat zonde vinden, omdat het spel al naar de eindfase gaat. Hoe ziet je team er nu uit?hmr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:14:
Twijfel zelfs om wat coins te kopen om wat betere golds te halen zoals Mbappe en Neymar..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mja idd, en veel te weinig gespeeld. Kom nu mee in div 3 maar dat is het wel.. Speel ook max 8 potjes in de weekdutchgio schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:58:
Te laat begonnen vermoed ik, helaas moet je bij Fifa blijven spelen om mee te kunnen.
Zou er nu geen geld meer in steken, dat is niet de moeite nu fifa bijna aan zijn einde komt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je zou wat kunnen investeren in relatief hoge (82 rated) RM/RW/LM/LW spelers. Zo'n Bellarabi ofzo steeg ook zo naar 4500 tot 5900 laatst met wat nuttige SBC's.hmr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:31:
[...]
Mja idd, en veel te weinig gespeeld. Kom nu mee in div 3 maar dat is het wel.. Speel ook max 8 potjes in de week
Met 8 potjes per week ga je in FUT 22 ook niet ver komen, dat zou me de frustratie ook niet waard zijn.hmr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:31:
[...]
Mja idd, en veel te weinig gespeeld. Kom nu mee in div 3 maar dat is het wel.. Speel ook max 8 potjes in de week
TOTY Lewa sowieso wegens TOTS Lewa, maar gisteren en eergisteren waren veel van die TOTS-kaarten in de aanbieding omdat mensen ongetwijfeld dezelfde als red pick hadden. Ik heb Kimmich ook te koop staan omdat ik hem als red pick heb nu.Traeces schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Is trouwens toty en tots lewa in de aanbieding , echt iedere pot tegen gehad.
Dat heb ik met Sabitzer, zijn storyline kon echt niet meer, maar heb wel altijd iets gemist op het veld. Nu ik zijn TOTS-versie weer in het veld heb staan, besef ik me weer hoe zeer ik hem gemist heb.Traeces schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:47:
Liep voor geen meter gister met Pedro goncalves in de spits , fb palacios er weer in, hoppa het loop weer.
Zo vaag dat sommige spelers amper loop acties maken of schijt positie kiezen. En de andere echt veel beter en daardoor ruimte creëren. Neymar scoort ook gelijk weer makkelijk nu.
Je hebt gewoon soms speler die perfect bij je spel passenProsac schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Dat heb ik met Sabitzer, zijn storyline kon echt niet meer, maar heb wel altijd iets gemist op het veld. Nu ik zijn TOTS-versie weer in het veld heb staan, besef ik me weer hoe zeer ik hem gemist heb.
Een in de 16 opduikende box to box middenvelder.
BINGOTraeces schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:07:
Verwacht op 1 of andere manier ook nog wel een flashback zlatan of radja naingolan.
Verwacht zlatan ook nog wel, zijn aantrekkelijke spelers voor ea waar ze geld aan verdienen
Dan speel ik wel gewoon tot gold 2ish elke weekdutchgio schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:02:
[...]
Met 8 potjes per week ga je in FUT 22 ook niet ver komen, dat zou me de frustratie ook niet waard zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Denk geen Zlatan hoor; die was toch met rechtszaken bezig tegen het gebruik van zijn beeltenis vorig jaar? Of is dat inmiddels met een sisser afgelopen?Traeces schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:08:
[...]
Verwacht zlatan ook nog wel, zijn aantrekkelijke spelers voor ea waar ze geld aan verdienen
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hmm nou je het zegt indd dat was ik vergeten, dan zal het indd wel niet.allstarted1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:56:
[...]
Denk geen Zlatan hoor; die was toch met rechtszaken bezig tegen het gebruik van zijn beeltenis vorig jaar? Of is dat inmiddels met een sisser afgelopen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
wijze woorden
wijze woorden
Gouden teams zijn vaak gewoon tering goede spelers die een nieuwe uitdaging zoeken. Als ik een vol gouden team zie weet ik vaak al dat ellende wordHassiebassie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:12:
Heb echt idee dat mijn team af is:)
De Bundesliga verdediging met Davies, Tapsoba, Zagadou en Zambrotta met Neuer in de goal is echt een muur van beton. Ook Theo de stoomlocomotief 2x geprobeerd en die speelt ook erg goed.
De CVM's met Essien en Goretzka spelen zeer solide.
Son en Sancho op de vleugels is feest. Allebei hebben ze een goede voorzet in huis en de Finesse shots zijn verraderlijk dodelijk. Soms wissel ik ze van flank en laat ik ze allebei van afstand schieten. Vooral met corners en de bal kort op hem dan kan die bal er zomaar invliegen.
Cantona met Lewandowski in de spits is een feest. Ze zijn beide niet zo lenig als bijvoorbeeld Neymar maar ze kunnen allebei koppen, de bal vast houden, maar uiteraard ook de bal er in rossen.
En dan verlies je weer van een gozer met gouden Mbappe en gouden Neymar, gouden Kante, gouden Varane....
Blijft Fifa...
Hier ook! Fijne speler, vervangt bij mij WIF Gomez. Heb een leuk team kunnen bouwen dit jaar zonder geld erin te steken. Ik heb het nu zo staan.Valandil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:11:
Net PIM Dalglish gedaan. Zocht nog een goede tweede spits. Moet nog wel even wennen aan hem. 😉
Je kunt inderdaad beter een full TOTY/TOTS squad tegen komen, dan weet je dat het meer jouw niveau is.Traeces schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:40:
[...]
Gouden teams zijn vaak gewoon tering goede spelers die een nieuwe uitdaging zoeken. Als ik een vol gouden team zie weet ik vaak al dat ellende word
Heb je tips hoe je hem gebruikt en wat voor instructies?lwd-kevin schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:23:
[...]
Hier ook! Fijne speler, vervangt bij mij WIF Gomez. Heb een leuk team kunnen bouwen dit jaar zonder geld erin te steken. Ik heb het nu zo staan.
https://www.futbin.com/21/squad/8455412
wijze woorden
Get in behind, stay central, stay forward. Aguero houdt de bal vast bij mij en hij rent alsof zijn leven er vanaf hangt.Valandil schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:46:
[...]
Heb je tips hoe je hem gebruikt en wat voor instructies?
Voor 1,5 miljoen transferwaarde had ik iets meer verwacht. Hij is zeker niet slecht hoor, maar niet zo dominant zoals ik zie bij tegenstanders.
Gebruik hem in twee spitsen formatie (met Eto’o prime ) en Coutinho erachter als CAM.
Ga overigens Kimmich TOTS een kans geven. Hierdoor wel meta Sanches FUT Biirthday even naar de bank...
Gewoon zorgen dan backs op CV posities positioneel niet goed lopen....Markvd1984 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:29:
Loop nu ,8 -5 en alle 13 potjes tegen mbabu als CV gespeeld
Hoop echt dat in FIFA ,22 dit word aangepakt en dat je niet meer spelers op andere positie mag neerzetten
Denk dat voor veel normale FIFA spelers de lol eraf begint te raken met pace pace pace
Begreep dat pes volgend jaar ook een soort fut gaat maken
wijze woorden
Doen ze nu ook al niet , positie kiezen van backs op cv positie is totaal niet goed.Valandil schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:59:
[...]
Gewoon zorgen dan backs op CV posities positioneel niet goed lopen....
OF CV's sneller maken
Welke 2cvm heb je en welke opdrachten heb je ze meegegeven ?Traeces schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:10:
[...]
Doen ze nu ook al niet , positie kiezen van backs op cv positie is totaal niet goed.
Daarbij moet je ze gewoon weg trekken van de cv positie met een speler. Merk sinds ik weer 4231 speel dat veel makkelijker gaat met een 10.
Och ja, daar kan ik over meepraten. Van mijn laatste 10 wedstrijden 3x verloren en 3x tegen een volledig gouden team. Dat zijn meestal erg goede spelers, maar ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze wel erg veel mee krijgen. In die 3 verliespotten gebeurde op zijn minst merkwaardige dingen.Traeces schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:40:
[...]
Gouden teams zijn vaak gewoon tering goede spelers die een nieuwe uitdaging zoeken. Als ik een vol gouden team zie weet ik vaak al dat ellende word
Toevallig op Xbox? Had bij het opstarten van een andere game ook al problemen met Xbox servicesHassiebassie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:51:
EA weer server problemen? Soms kom ik er even in en dan word ik er weer uitgeknald.
5 rivals potjes gespeeld, 5x in de 2e helft een DC.Hassiebassie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:51:
EA weer server problemen? Soms kom ik er even in en dan word ik er weer uitgeknald.
Dus alle platforms ook maandag wl
Pim makelele staat op drop between defenders en Pim Essien op stay back.Markvd1984 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Welke 2cvm heb je en welke opdrachten heb je ze meegegeven ?
Ik speel opstelling ook ik merk alleen dat als mijn spits de bal heeft ik weinig aanvoer heb weinig spelers lopen mee
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 23-05-2021 22:46 ]
Alles op balanced of pressureTraeces schreef op zondag 23 mei 2021 @ 21:55:
[...]
Pim makelele staat op drop between defenders en Pim Essien op stay back.
Neymar op cam op een vrije rol zodat hij continu vrijloopt. Bouw overigens op via de zijkanten .
Vind het echt bizar knap hoe jij het volhoud om te blijven spelen😅Markvd1984 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 23:52:
YouTube: FIFA 21 is niet corrupt 🤣
Dit gebeurd mij vaker nu een keer geupload tuurlijk een 2021 team en stond ,3-2 voor
Heb niks met serie a maar na je bericht toch maar keer gedaan.....voor de 8e keer deze week StrakoskaSaekerhett schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:09:
Serie A player pick is het waard. Van de 20 die ik gedaan heb:
[Afbeelding]
Niet dat ze erin passen , maar toch 4 gedaan. Bij de eerste gelijk de Paul gekregen.Saekerhett schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:09:
Serie A player pick is het waard. Van de 20 die ik gedaan heb:
[Afbeelding]
wijze woorden
ghgh, die heb ik met IF Neuer en Schmeichel een paar keer gehad, dan denk ik echt van: HOEZO. TOTS Neuer heeft nog niet zulke fratsen gelukkig.Markvd1984 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 23:52:
Dit gebeurd mij vaker nu een keer geupload tuurlijk een 2021 team en stond ,3-2 voor
Zit met dezelfde vraag.heron schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:22:
Iemand ervaring met de nieuwe Flashjback Naingollan die net uit is? Ik heb FB Vidal al in mijn team en Barella TOTS bijna af. Is hij het waard? Hij zou mijn TOTS Marcos Llorente of TB Thiago vervangen.
Dit heb ik ook een keer gehad. Je laat op het laatste moment de uitkomen knop driehoekje/Y los waardoor je keeper opeens niks meer doet.Markvd1984 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 23:52:
Grappige is ik deed niks bal werd naar voren getrapt en dan komt je keeper vaak zelfHassiebassie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 12:26:
[...]
Dit heb ik ook een keer gehad. Je laat op het laatste moment de uitkomen knop driehoekje/Y los waardoor je keeper opeens niks meer doet.
Volgende keer ingedrukt houden dan rost hij de bal gewoon weg.
Ben hier zelf ook wel eens tegenaan gelopen
Zit daar ook aan te denken (voorhoede Serie A, want ook Chiesa is goed, net zoals de FB Dybala, FB EL Shaarawy, FB Palacio die ik nog heb). Ik heb alleen een paar weken geleden het 'geluk' gehad om TOTS Salah te krijgen, en die is verreweg de duurste speler die ik heb. Dus nu staat die via Thiago aan mijn Spaanse achterhoede gelinkt, maar eigenlijk past hij niet in mijn team.Augy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Zit met dezelfde vraag.
Als k hem en Lozano doe heb k een hele flank serie A
Heb laatst Lozano ook even gedaan maar vond hem op een of andere manier net niet soepeltjes spelen, waarschijnlijk omdat ik 5 star skill moves misteSaekerhett schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:03:
Stond net op 14-9 en had dus nog 7 potjes te gaan voor Goud 2, besloot pas vanmiddag om te kijken waar het schip strandt en het is ontzettend relaxed spelen als je weet dat Goud 2 niet per se gehaald hoeft te worden, want ik vind het verschil met Goud 3 vrij klein. Enige voordeel is dat je twee gegarandeerde Serie A player picks hebt, maar twee weken terug had ik betere picks met Goud 3 dan met Goud 2.
Maar goed, dan speelt het ineens super lekker. Geduldig aanvallen, niet stressen als je achter komt, eigen spel blijven spelen, niet haastig doen en dan win je zomaar drie op rij
In-game speel ik nu zo. Wat zijn die Coutinho en Lozano verschrikkelijk behendig, echt niet normaal. Dalglish scoort elke wedstrijd wel minimaal twee goals en de as met Frenkie en Matthäus en daarachter Varane en Desailly lijkt de Berlijnse muur wel
[Afbeelding]
Altijd met thuis- en uittenues spelen zodat je zeker weet dat de scheids een bepaalde kleur heeft. Ik heb dus al vaker gehad met squad battles dat de tegenstander in half groen speelde en de scheids ook doodleuk in het groen wasTraeces schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:13:
Echt wat een belachelijk kut volk heb je toch in dit spel. 1-1 door weer een kut doelpunt, gozer druk op start leaved. Dus ik stuur naar die gast ffs dude ?
Ja ik mocht niet winnen van het spel dus ik leave. Serieus wat een debiele heb je toch in dit spel.
Ondertussen goud 3 binnen kijk wel of ik veder ga begin redelijk gefrusteerd te raken door kansloze dingen in de game.
Net ook weer krijgt de scheids een zwart shirt terwijl me tegenstander ook in het zwart speelt.
[ Voor 26% gewijzigd door Hassiebassie op 24-05-2021 15:16 ]
Je weet het waarschijnlijk al, maar dat is een bug sinds de laatste update. Workaround is away kit nemen.peeweeherman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:35:
Ben ik de enige waarbij ik bij Rivals hetzelfde witte tenue als de tegenstander aan krijg?
Het geeft het spel een heel andere dimensie, maar komt nu even slecht uit...
Ik speel op PC btw
Ga ik ook maar instellen dan iedere keer, ik gaf soms dus een pass niet omdat ik dacht dat de tegenstander er stond. Was het de scheids......Hassiebassie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Heb laatst Lozano ook even gedaan maar vond hem op een of andere manier net niet soepeltjes spelen, waarschijnlijk omdat ik 5 star skill moves miste![]()
Met een marksman is hij wel echt dodelijk effectief. Is nu supersub bij mij
[...]
Altijd met thuis- en uittenues spelen zodat je zeker weet dat de scheids een bepaalde kleur heeft. Ik heb dus al vaker gehad met squad battles dat de tegenstander in half groen speelde en de scheids ook doodleuk in het groen was![]()
Ik heb dan soms moeite om het goed te kunnen onderscheiden.
Ik speel in het wit en de tegenstander speelt in het zwart. Scheids is bij mij altijd rood.
[ Voor 31% gewijzigd door Hassiebassie op 24-05-2021 17:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Rhain op 24-05-2021 17:18 ]
Llorente staat bij volledig op balanced in 4-4-2 (2) samen met carvalho op Stay back. Maakt altijd mooie runs en goals bij mijRhain schreef op maandag 24 mei 2021 @ 17:18:
Zijn er hier die spelen met TotS Llorente? Zo ja, op welke positie met welke instructies? Ik speel ingame 4-2-3-1 (2) waar hij als CDM staat. Eerst had ik hem op balanced, later op stay back. Maar eigenlijk is hij nooit echt aanwezig, altijd verstopt.. Had eerder Kessié en nu weer even Kanté er naast, maar die vallen gewoon echt meer op (meer actief in beweging ofzo)..
edit: wel fijn dat WL verlengd was. Op de valreep voor het eerst 11 wins binnen gehaald. Op naar donderdag
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 24-05-2021 18:36 ]
Zal eens kijken of het in deze formatie anders tot z'n recht komt. En nee ik bedoel niet kwa huidskleur of het moet onbewust zijnAugy schreef op maandag 24 mei 2021 @ 18:20:
[...]
Llorente staat bij volledig op balanced in 4-4-2 (2) samen met carvalho op Stay back. Maakt altijd mooie runs en goals bij mij
Onderschept ook veel maar valt niet op.. nuttige speler.
Misschien gekke suggestie maar vallen Kessie en Kante meer op omdat ze donker van huidskleur zijn?
[ Voor 77% gewijzigd door Exocet op 24-05-2021 19:10 ]
Ook geen WijndalExocet schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:08:
TOTS Eredivisie is er, hoogste kaart Koopmeiners 91
[Afbeelding]
Vind toch ook wel dat Geertruida een beter seizoen had dan dumfries. Dat wijndal geen kaart krijgt vind ik ook redelijk raar.
Sowieso wat weinig Ajax spelers…Traeces schreef op maandag 24 mei 2021 @ 19:37:
[...]
Vind toch ook wel dat Geertruida een beter seizoen had dan dumfries. Dat wijndal geen kaart krijgt vind ik ook redelijk raar.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet niet of express “grappig” bedoeld was of niet, maar Gravenberch had indd wel een tots mogen krijgen.
Het was idd een flauw grapje. Berghuis terecht wel TOTS, maar weinig spelers van Feyenoord die echt boven het maaiveld uit staken to be honest..Traeces schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Weet niet of express “grappig” bedoeld was of niet, maar Gravenberch had indd wel een tots mogen krijgen.
Voor de rest zie ik vrij weinig opties die een tots moesten krijgen ? Boven de andere die verkozen zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq