Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:19
Iemand enig idee of aankomend weekend de Serie A of Ligue 1 aan de beurt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb maar weer eens wat fodder in de tots en 85+ sbc gegooid: Neuer en Muller.
Had gehoopt op wat beters maar ze zijn in elk geval proberen waard.
Nu donderdag maar hopen op leuke player picks.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier Muller en Kimmich. Erg blij met Kimmich, maar ook Muller ga ik een eerlijke kans geven.

Veel content vandaag, EA is in een gulle bui.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
tukkerterror90 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:51:
Iemand enig idee of aankomend weekend de Serie A of Ligue 1 aan de beurt is?
Eerst Serie A, de week daarop Ligue 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Müller in de Guaranteed. Blij mee, want zijn Moments speelde heerlijk, maar werd iets te traag. :9

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Uit de guaranteed Hummels en die weer gerecycled in de 85 pp, Kimmich TOTS die ik al heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guaranteed neuer , kan ik helemaal niks mee helaas maarjah gegokt en verloren haha.

Wel sabitzer uit een pp dus opzicht valt de schade mee :p

Waarom is die eigenlijk zo mega goedkoop ? Ziet er gewoon uit als een prima kaart.

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 18-05-2021 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Ohhhhh waarom noemen ze die dagelijkse puzzels ook tots......
Dacht ff snel gegarandeerde tots bundesliga maken.....ingeleverd...blijk ik die dagelijkse gemaakt te hebben ipv gegarandeerde tots....
Foutje bedankt zeg.
Daarna alsnog gedaan Sabitzer

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Playerpick kon ik kiezen uit Baku en Coman. Coman had ik nog niet, prima.

Vervolgens nog een uur op de gegarandeerde TOTS gezeten omdat ik geen zin had om teleurgesteld te worden, maar zoals ik eerder al zei: Ik pak alle kansen om Lewandowski te packen.
Ik klikte, duimde, vervolgens vroeg mijn vrouw waarom ik ging staan..

POOLSE VLAG JAAAAAAAAAAAAAA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbryvAOYYr16qp6G3BaFEsU8b7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljvxS5VWEf7aUXX5hugn9zWq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Prosac schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:44:

Vervolgens nog een uur op de gegarandeerde TOTS gezeten omdat ik geen zin had om teleurgesteld te worden, maar zoals ik eerder al zei: Ik pak alle kansen om Lewandowski te packen.

[Afbeelding]
Lkkr! Hij is je gegund!

Ik angelino, die had ik tradeble dus mooi 50k. Verder nog Rafa TOTS. Dat lijkt me een erg fijn kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ben ik de enige waarbij ik bij Rivals hetzelfde witte tenue als de tegenstander aan krijg?
Het geeft het spel een heel andere dimensie, maar komt nu even slecht uit...
Ik speel op PC btw

[ Voor 5% gewijzigd door peeweeherman op 18-05-2021 21:40 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:44:

[Afbeelding]
Mooi man je hebt nu ook de beste speler van de bl !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhAD46-K60z2CAR0S0J4TfydzH8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdGXQeG0CPJsrDjTw0TOEXu2.jpg?f=fotoalbum_large
Leuke 85+ keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Mooi man je hebt nu ook de beste speler van de bl !
Zeker, kan ik afscheid nemen van Haaland POTM. Dan nu Goretzka maar bij de picks op donderdag, of Muller.
Mag met Coman, Davies, Baku, Neuer en Lewa niet klagen deze week.
Met de komst van Coman ook afscheid kunnen nemen van de laatste gouden speler (Neymar) op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Davies is wel een hele leuke linksback als je zijn TOTY niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:41:
[...]

Zeker, kan ik afscheid nemen van Haaland POTM. Dan nu Goretzka maar bij de picks op donderdag, of Muller.
Mag met Coman, Davies, Baku, Neuer en Lewa niet klagen deze week.
Met de komst van Coman ook afscheid kunnen nemen van de laatste gouden speler (Neymar) op de bank.
Hoop nog maar op 1 speler dit jaar dat is tots cr7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Deed gisteravond 3 81+ player picks waaruit ik Sabitzer kreeg (+ Baku), nadeel is dan dat je eigenlijk al vrij zeker weet dat je die dan ook in de gegarandeerde Bundesliga TOTS gaat krijgen. En jawel dat gebeurde haha.

Toen maar wat SBC's ingevuld met hoge rated: Zagadou SD, Bellingham TOTS en de 85+ Buli waaruti ik Kimmich TOTS packte.

Ik zal Wamangituka ook nog wel gaan doen als ik vanavond nog 10 81+ picks ga doen. Dan ben ik wel aardig rond voor dit jaar.

Ik verwacht stiekem nog wel een Piszczek EoaE SBC maar aan de andere kant: 3 rechtsback SBC's voor de Bundesliga zou wel vreemd zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Markuss op 19-05-2021 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik heb zo'n 2 miljoen coins. De spelers die ik kan kopen wil ik niet, de spelers die ik wil kan ik niet kopen. Mijn team is behoorlijk sterk, maar het einde van het seizoen nadert en het zou zonde zijn als de coins ongebruikt blijven. Wel jammer dat je niet 10% ofzo van je coins naar volgend jaar kan meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:27:
Ik heb zo'n 2 miljoen coins. De spelers die ik kan kopen wil ik niet, de spelers die ik wil kan ik niet kopen. Mijn team is behoorlijk sterk, maar het einde van het seizoen nadert en het zou zonde zijn als de coins ongebruikt blijven. Wel jammer dat je niet 10% ofzo van je coins naar volgend jaar kan meenemen.
Ja, same. Ik dacht dat die coins wel mee konden, maar helaas.
Sowieso twijfel ik als PC-speler of ik 22 wel ga aanschaffen. Beduidend kleinere playerbase dan de consoles.

Ik heb 3 miljoen, kan dan nét Goretzka halen en dan heb ik geen reserves meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heb zo'n 600k op de bank, en ben per ongeluk gepromoveerd naar div 4.

Wat te doen, Llorente vervangen door Valverde TOTS of Frenkie De Jong TOTS als ze zakken in prijs / als ik meer coins heb vergaard, of mijn verdediging verbeteren met bv die Desailly SBC. Desailly lijkt wel een lompe vrachtwagen tov Hermoso/Berchiche. Maar wel veel sterker en verdedigend beter. Die Bundesliga verdedigers zien er ook goed uit, maar dan moet ik alles omgooien, dan kom ik er uiteindelijk slechter uit op het middenveld en in de aanval.

Dit is mijn team nu ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wu1Ar26PS78YJcuNuPeT7eerVvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ayRKi3Yk6ev0p3xcybJxJ7x.png?f=fotoalbum_large

Aanvallend heb ik genoeg opties. Heb oa Isak TOTS en Benzema TOTS nog achter de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Even een korte koffiebreak gedaan en dus de 85+ pick gecraft. Kostte me 145K (gewoon maar even een Futbin-oplossing gepakt), maar heeft me wel Davies opgeleverd. Andere twee opties waren Baku en Silva. Ik zeg: dikke win :) Enige upgrades die nog nodig zijn, zijn een spits en Neuer TOTS. :)

Bundesliga staat er nu als volgt bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2syJ2HofHhhW8z3L5yi3zvrKBag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GZn9DjY4kujE8L7nDXTx4mk5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Lekker teampje hoor. Tapsoba geen optie? Of onvoldoende fodder?
Qua spits kan je er wel op vooruit ja, Reinier is het eigenlijk niet meer. Morgen hopen op Haaland ofzo. Ik verwacht zelf Silva te pullen, maar ik mag na gisteren niet meer klagen, mijn TOTS week is geslaagd.

Heb ook nog een gokje gedaan door Zagadou SBC te doen, niet al te prijzig en als die +2 krijgt, lijkt Alaba niet nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 19-05-2021 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:57:
Lekker teampje hoor. Tapsoba geen optie? Of onvoldoende fodder?
Qua spits kan je er wel op vooruit ja, Reinier is het eigenlijk niet meer. Morgen hopen op Haaland ofzo. Ik verwacht zelf Silva te pullen, maar ik mag na gisteren niet meer klagen, mijn TOTS week is geslaagd.

Heb ook nog een gokje gedaan door Zagadou SBC te doen, niet al te prijzig en als die +2 krijgt, lijkt Alaba niet nodig.
Fodder is er wel redelijk doorheen, ja :P Heb nog zo'n 275K over en denk een man of 10 Rare Gold, maar niet genoeg voor Tapsoba. :+ Hopelijk morgen iets leuks in de rewards, want wil nog een en ander overhouden voor de Serie A en Eredivisie TOTS. Ligue 1 heb ik persoonlijk niets mee, maar goed....Mbappe of Neymar zijn altijd welkom. Denk dus dat ik even de boel opspaar. Doe ook bewust de Liga NOS Guaranteed niet, om zoveel mogelijk over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Toch maar eergister met veel fodder de makelele SBC gedaan . Kan wel goed een icon gebruiken daar met mijn kermis aan untradeable's uit alle windstreken :P Nu bezig met de amiri objectives, voor het geval er morgen een bundesliga speler uit de player picks komt die de moeite waard is. Vorig week dacht ik klaar te zijn met mijn team, maar dat is het leuke aan fut er komt altijd weer wat nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
Capsaicin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:27:
Had ik vorig jaar ook heb toen allemaal 100k packs geopend :p kwam er nog een moments viera uitlopen, maar dat was augustus dan speel je niet echt meer. Had inderdaad leuk begin geweest voor de nieuwe, andere kant de hard traders hebben dan meteen paar miljoen om te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Vooralsnog denk ik eraan om met Fifa 22 alleen maar spelers te kopen voor mijn elftal en geen enkele SBC te gaan doen. Vaak is er op de markt, tot aan TOTS, genoeg alternatief materiaal te krijgen t.o.v. eventuele SBC's om een goed elftal op de been te krijgen. Waarbij je uiteindelijk je coins kunt inzetten voor endgame spelers, i.p.v. halverwege de gamecycle (grof gezegd) 1000+ untradeables in je club te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:15:
Vooralsnog denk ik eraan om met Fifa 22 alleen maar spelers te kopen voor mijn elftal en geen enkele SBC te gaan doen. Vaak is er op de markt, tot aan TOTS, genoeg alternatief materiaal te krijgen t.o.v. eventuele SBC's om een goed elftal op de been te krijgen. Waarbij je uiteindelijk je coins kunt inzetten voor endgame spelers, i.p.v. halverwege de gamecycle (grof gezegd) 1000+ untradeables in je club te hebben.
Ik heb juist heel weinig gekocht en niet gebruikte spelers ingezet voor SBC's. Ik heb nu alleen Sabitzer en Kimmich gekocht. Daarvoor alleen Hintegger HL, Goretzka HL en TOTW Delaney. Kon toch steeds mijn team via de SBC's versterken. Ze volgen elkaar nu alleen zo snel op, dat binnen no-time de Bender broers al weer min of meer overbodig zijn, terwijl ik maandenlang met Freeze Gnabry, Robben en Klaiber heb kunnen spelen.
3 miljoen coins en geen idee wat er precies mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Prosac schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Ik heb juist heel weinig gekocht en niet gebruikte spelers ingezet voor SBC's. Ik heb nu alleen Sabitzer en Kimmich gekocht. Daarvoor alleen Hintegger HL, Goretzka HL en TOTW Delaney. Kon toch steeds mijn team via de SBC's versterken. Ze volgen elkaar nu alleen zo snel op, dat binnen no-time de Bender broers al weer min of meer overbodig zijn, terwijl ik maandenlang met Freeze Gnabry, Robben en Klaiber heb kunnen spelen.
Ik zou dan een Messi TOTS/TOTY of een toffe icon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Ik vind sowieso de markt dit jaar erg onoverzichtelijk, zeker op dit moment. Vorig jaar kon je nog een beetje anticiperen op investeringen, maar dat vond ik nu een stuk lastiger. Of je kocht een speler en die twee dagen later ineens 100k in prijs was gezakt. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Komt ook bij dat ik veel minder tijd heb voor de game, aangezien er een klein meisje rondloopt dat veel meer aandacht nodig heeft dan FIFA :D

Desalniettemin vind ik wel dat EA goed bezig is met de TOTS. Denk zeker de personen die met één of twee main teams spelen, een heerlijk team kunnen samenstellen. Zelf houd ik van afwisseling en speel dus met Premier League, La Liga, Bundesliga, Serie A en Eredivisie en dan moet je keuzes maken. Zeker de afgelopen week zijn mijn teams een stuk sterker geworden. Bundesliga van 89 -> 92, La Liga van 88- > 92. Premier League is op 90 blijven steken, maar heeft ook minder m'n aandacht gehad. Vooral vanwege de PL-premiums die je betaalt voor kaarten/SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 16:46
SterqVerhael schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:15:
Dat zou niet verstandig zijn, want met de trend van EA om steeds meer packs untradeable te maken, moet je gewoon SBC's doen om niet om te komen in de untradeable duplicates. Je moet dan gewoon kijken naar rating voor value, dus stel dat je voor 30k aan untradeables (marktwaarde dan) een 90+ rated speler kan krijgen, moet je dat gewoon doen, ook al gebruik je die speler niet. Dan heb je wel mooi een 90+ speler die je niet duplicate kan krijgen. Anders pack je een dag later een 85 duplicate en moet je hem discarden, dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Dat heeft juist geen zin omdat je dan veel goede, unieke spelers mist die je later niet meer kunt krijgen.
En spelers op de transfermarkt zijn ook een enorme coinsink, de bedragen waar je ze aan het begin voor koopt krijg je niet meer terug wanneer je ze later weer voor verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
https://www.futbin.com/21/squad/8378359
Nog 3 miljoen coins over, enkel Mbappé is aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:00:
Dat heeft juist geen zin omdat je dan veel goede, unieke spelers mist die je later niet meer kunt krijgen.
En spelers op de transfermarkt zijn ook een enorme coinsink, de bedragen waar je ze aan het begin voor koopt krijg je niet meer terug wanneer je ze later weer voor verkoopt.
Kijk naar al die headliner spelers waarvan nu een betere TOTS versie is uitgekomen, bye bye geld. Of nu met Zagadou SBC, ineens wordt Lacroix massaal aangeboden op de markt, terwijl hij tot gisteren nauwelijks te vinden was, danwel voor de maximale prijs verkocht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Kijk naar al die headliner spelers waarvan nu een betere TOTS versie is uitgekomen, bye bye geld. Of nu met Zagadou SBC, ineens wordt Lacroix massaal aangeboden op de markt, terwijl hij tot gisteren nauwelijks te vinden was, danwel voor de maximale prijs verkocht werd.
Ja maar inmiddels is het ook TOTS, van elke competitie komen nu hoge ratings uit waardoor andere kaarten voorbij gestreefd zijn.
Als je tot dan wil wachten kun je niet normaal spelen omdat je team dusdanig achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:16:
[...]

Ja maar inmiddels is het ook TOTS, van elke competitie komen nu hoge ratings uit waardoor andere kaarten voorbij gestreefd zijn.
Als je tot dan wil wachten kun je niet normaal spelen omdat je team dusdanig achterloopt.
Klopt, tussendoor moet je wel wat doen. Maar op een gegeven moment zijn het wel echt marginal gains en als div 5/6 speler maakt dat voor mij niet zoveel uit. Nu is het toch vooral meer snelheid waar je naar zoekt bij spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

[...]

Mahrez heeft anders zelf zijn eigen TOTS gecreëerd :+ Naast Dybala een van de beste bang for bucks SBC van dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
[...]

Ik verbaas mij er over hoe snel sommige Tots is prijs dalen..heb deBruyne tots gekocht voor 1.2 miljoen ruim week geleden, nu nog 7ton..bijna gehalveerd.
Gelukkig handel ik 7ton makkelijk binnen in een week dus kan het hebben..
Nu tots de jong eens uitproberen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Vanaf TOTS is er eigenlijk niets meer aan. De spelers die uitkomen hebben een te hoge rating, waarmee zo goed als alle andere spelers bijna zinloos zijn geworden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
jerommeke96 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:40:
[...]

Ik verbaas mij er over hoe snel sommige Tots is prijs dalen..heb deBruyne tots gekocht voor 1.2 miljoen ruim week geleden, nu nog 7ton..bijna gehalveerd.
Gelukkig handel ik 7ton makkelijk binnen in een week dus kan het hebben..
Nu tots de jong eens uitproberen
Ik vraag me toch af hoe je dat doet. Ik mag blij zijn als ik in 1 week 70k heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Pfff...zie net dat er weer een Guaranteed Bundesliga TOTS-SBC is. Zou het de gok nog een keer waard zijn na Davies en Müller? :P Met kunst en vliegwerk nog een team samen kunnen stellen, maar het zou een beetje voelen alsof het collegefonds van m'n dochter erin zit als ik Baku of Silva eruit haal, haha.

Het geluk moet een keer op zijn, toch? (Bij La Liga Suarez uit de Guaranteed en twee keer Benzema uit de 81+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
allstarted1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:
Pfff...zie net dat er weer een Guaranteed Bundesliga TOTS-SBC is. Zou het de gok nog een keer waard zijn na Davies en Müller? :P Met kunst en vliegwerk nog een team samen kunnen stellen, maar het zou een beetje voelen alsof het collegefonds van m'n dochter erin zit als ik Baku of Silva eruit haal, haha.

Het geluk moet een keer op zijn, toch? (Bij La Liga Suarez uit de Guaranteed en twee keer Benzema uit de 81+)
Ik heb al 4 keer André Silva te pakken uit de guaranteeds, 85 pick en 5x 83+. 8)7 al helemaal voorbereid om hem morgen 2x in reds te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik kreeg gisteravond Lacroix uit de guaranteed SBC. Dikke prima. Nieuwe backline met Tapsoba en Lacroix. Dikke muur. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gisteren de ICON SBC gedaan, kreeg Yashin 94.
Tja, toch jammer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SterqVerhael schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:51:
Ik kreeg gisteravond Lacroix uit de guaranteed SBC. Dikke prima. Nieuwe backline met Tapsoba en Lacroix. Dikke muur. :D
Zijn reactie is maar 82 he

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:

Ok, toch gedaan - Hummels. Ga hem toch maar eens proberen in plaats van Bender, maar anders prima fodder voor een andere SBC. Spelers die erin zijn gegaan, gebruikte ik toch niet eigenlijk niet meer (Müller Moments bv.) Mijn geluk was dus even voorbij en de behoefte aan een Bundesliga-spits voor Reinier blijft. Ik zag dat Auzio Dani Olmo op die plek testte en hij was niet heel enthousiast, was toch beter op CAM. Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik trek net ook lacroix uit de garanteed.

Ben benieuwd. Tot nog toe is kounde favoriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks te klagen qua rewards zeker voor Zilver 1

- PP Hummels
- Pakketjes :

IF TAA
IF Wijndal
Alisson
Lenglet

en nog een lading 83 speler, we hebben weer fodder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nueur en Hummels uit pp
En kreeg Muller tots uit 83+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Mocht je nog TOTS in je club hebben die je niet gebruikt om mee te spelen/voor SBCs dan kun je die nu voor bijna 30k kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Toch me laten verleiden tot de icon 91+ sbc
Ik twijfelde tussen dat en topsoda
En nachtmerrie kwam uit

Van Nistelrooy 92😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Player picks (goud 2)
- André Silva (verassend 8)7 )
- Pedro Goncalves (blij mee en door Silva kan ik die nu nog linken ook).

Alternatief bij die pick van Goncalves was Baku (maar die kost niets op de transfermarkt) en er zijn betere alternatieven (SBC Lazaro) en heb zelf al Lars Bender SBC.

[ Voor 15% gewijzigd door SterqVerhael op 20-05-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Mijn packluck is echt 0 dit jaar, nog geen speler gepacked die meer waard was dan 60K. PP stellen ook weinig voor. Nog nooit zo lastig aan coins gekomen om mijn team te versterken, hopelijk veranderd dit voor volgende spellen als ik die zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
angelino en neuer hier. Ben wel keer benieuwd naar neuer. Moet voor RM posititie in 4222 kiezen tussen Figo (90) lucas vazquez TOTS, waar zouden jullie voor kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Dani05 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:55:
angelino en neuer hier. Ben wel keer benieuwd naar neuer. Moet voor RM posititie in 4222 kiezen tussen Figo (90) lucas vazquez TOTS, waar zouden jullie voor kiezen?
Ligt eraan, aan wie ga je hem linken? Vazquez kun je eigenlijk op iedere positie wel kwijt aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dani05 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:55:
Ik vind die Vazquez bloedirritant om tegen te spelen.

Van mijn player picks ben ik echt benieuwd naar Pedro Goncalves, lijkt me ook een manusje van alles, maar wel met echt zieke aanvallende stats. Ga hem denk ik als een van de controleurs gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5x 81 pp gedaan om die lage spelers weg te krijgen voor de 20x 84+ en 25x 81+.

TOTS Lacroix
Casemiro

Helemaal goud :) Kan alleen niks met Lacroix krijg die voor geen meter in me elftal gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zit nog te twijfelen welke formatie ik ga spelen dit weekend.
5-3-2 / 4-2-2-2 / 4-3-1-2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZhjitEAM9JQnp59ev9jbROaT0Cg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C2fkhyHubI3GWQ0LQfScDwE3.png?f=fotoalbum_large

Kan ook nog Mane 92 spits kopen, naast pele.

Wat vinden jullie daar van?

Of nog 1e helft Mbappe en 2e helft CR 7

[ Voor 77% gewijzigd door Mars18 op 20-05-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:49:
5x 81 pp gedaan om die lage spelers weg te krijgen voor de 20x 84+ en 25x 81+.

TOTS Lacroix
Casemiro

Helemaal goud :) Kan alleen niks met Lacroix krijg die voor geen meter in me elftal gelinkt.
Ik moet m'n keeper vervangen alleen is Courtois zo goed.. miss dat k hem op 8 chem ga proberen. Straks nog even puzzelen. Die rafa tots is ook echt lekker trouwens.. miss dat kent zelfs word vervangen :)

Even puzzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:04:
[...]

Ik moet m'n keeper vervangen alleen is Courtois zo goed.. miss dat k hem op 8 chem ga proberen. Straks nog even puzzelen. Die rafa tots is ook echt lekker trouwens.. miss dat kent zelfs word vervangen :)

Even puzzelen :)
Me cv's wil ik eigenlijk niks mee doen, dat stond zo goed vorig weekend. Daarbij is TOTS Oblak echt verre weg de beste keeper die ik dit jaar heb gehad. Die man is zo goed in de lucht en heeft de meest bizarre reddingen.

BL spelers buiten een spits of rechter vleugelspeler kan gewoon niet kwijt of staan betere opties :)

Mijn eerste upgrade moet echt me spits worden want daar speelt nu FB Palacios wat eigenlijk niet meer kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Gister uit de gegarandeerd BL: Müller. Heb hem even geprobeerd naar ik kan er slecht mee overweg. Toen maar in een SBC van Zagadou of Bellingham gegooid voor m’n full Dortmund team.

Toen nog 1 normale gold upgrade gedaan, komt hij daar weer uitlopen..
Tots Bundesliga stand (helaas geen toppers)
Kimmich 96
Neuer 95
2 x Müller 94
2 x Sabitzer 92
Hummels 92
André Silva 91
Baku 88

SBC’s gedaan:
Bellingham
Zagadou
Lazaro
Wamangituka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Onweerlegbare en absolute feiten, die niemand ter discussie mag stellen:

Tagliafico TOTS > Davies TOTS
Neres Showdown > Coman TOTS
Valverde TOTS > Kimmich TOTS

Vooral Tagliafico is 3 klassen beter dan die lompe tuimelaar van een Davies. Ik hoop dat Neres maandag een TOTS krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Benieuwd welke speler(s) we vanavond nog krijgen in een SBC.

Vanmorgen de rewards helemaal vergeten, dus net ff gedaan onder het genot van een zoommeeting :P

PP:
Kimmich (andere keuzes: Grimaldo en Hummels)
Hummels (andere keuzes: Seferovic en Angelino).

Kan mijn aangekochte Kimmich weer de markt op.
Uit de pakjes kwamen toch nog mooi TOTW Higuain en TOTS Palhinho wandelen.

Nu maar ff Muller en/of Goretkza kopen denk ik.

Best wat spelers ten behoeve van de club erbij gekregen, behoorlijke renovatie van het elftal in nog geen 7 dagen tijd.

Zagadou (gokje, wordt dit of Alaba/Boateng)
Lewandowski TOTS
Coman TOTS
Sabitzer TOTS (gekocht)
Douglas Costa Freeze
Tapsoba TOTS
Davies TOTS
Neuer TOTS

Zit nu nog te azen op Goretzka/Muller
Maar al met al een prima weekje.

[ Voor 29% gewijzigd door Prosac op 20-05-2021 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:36
Capsaicin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:54:

Vooral Tagliafico is 3 klassen beter dan die lompe tuimelaar van een Davies. Ik hoop dat Neres maandag een TOTS krijgt.
Waarom zou Neres een tots krijgen? voor grootste dronken dropje tijdens het kampioensfeest>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Player picks : Muller en Neuer
85+ player pick: Kimmich

Kan slechter, maar ze komen niet in de basis.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Capsaicin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:54:

7(8)7 tuimelaar Davies?????
Davies een van de beste spelers deze fifa, die gaat er hier nooit meer uit.
Ik weet niet hoe jij speelt maar als aanvallende back goud waard, elk schot verre hoek zit er in elke wedstrijd een assist hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Mars18 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:01:
Ik zit nog te twijfelen welke formatie ik ga spelen dit weekend.
5-3-2 / 4-2-2-2 / 4-3-1-2

[Afbeelding]

Kan ook nog Mane 92 spits kopen, naast pele.

Wat vinden jullie daar van?

Of nog 1e helft Mbappe en 2e helft CR 7
Afgelopen WL overgestapt naar 5212 met opkomende backs.

Beviel goed. Zeker met een goede CAM (mijn geval Coutinho)

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Mijn dubbele Hummels in de gegarandeerde BL gedaan, komt Hummels er weer uitwandelen. _O_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Mijn verdediging omgegooid naar Neuer TOTY, Davies TOTY, Zagadou, Tapsoda en Zambrotta.
Scheelt me echt een bon duiten. Echt bijzonder die Bundesliga TOTS, belachelijk goede spelers.

En ik heb ze gekocht: Tots Son, Tots Sancho en Tots Lewa :+

Dit jaar geen Cristiano Ronaldo meer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hassiebassie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:21:
Mijn verdediging omgegooid naar Neuer TOTY, Davies TOTY, Zagadou, Tapsoda en Zambrotta.
Scheelt me echt een bon duiten. Echt bijzonder die Bundesliga TOTS, belachelijk goede spelers.

En ik heb ze gekocht: Tots Son, Tots Sancho en Tots Lewa :+

Dit jaar geen Cristiano Ronaldo meer. :9
Net exact deze verdediging tegen me. Bizar hoe sterk en overal tussen zitten, niet normaal..

En dan Sancho en Coman voorin. Denk dat ik nog nooit zo knetterhard eraf ben gegaan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de la Liga icon token is binnen. Wat een drama dat 6x van buiten de 16 scoren, iedereen weet dat je dat wil gaan doen. Van ellende gouden Messi gekocht , hij en coutinho hebben uit eindelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:47:
Mijn dubbele Hummels in de gegarandeerde BL gedaan, komt Hummels er weer uitwandelen. _O_ :D
Prosac, jij als Bundesliga metgezel:

Ik heb nog genoeg fodder om 1 sbc te doen, heb nog de keuze uit:
Tapsoba, Gray, Dani Olmo, Douglas Costa en Mbabu.

Wie kan jij het meeste aanraden?

Zit te twijfelen tussen Tapsoba, Mbabu en Dani Olmo..

Speel alleen met Bundesliga overigens dus links maken niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Tsja, mijn team is uit het niets ook grotendeels bundesliga geworden. Maar ik vraag me af; hoe ziet de rest van je team er uit? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Traeces schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:28:
Nou de la Liga icon token is binnen. Wat een drama dat 6x van buiten de 16 scoren, iedereen weet dat je dat wil gaan doen. Van ellende gouden Messi gekocht , hij en coutinho hebben uit eindelijk gedaan.
Ik voel de pijn ;) . Was er zelf ook wel even zoet mee. Dan ging Bundesliga wel een stuk sneller. Uiteindelijk 5 tokens binnen gesleept. Het doel was enerzijds een Serie A / La Liga team, maar met de huidige verwachtingen wist ik niet of ik wel een fatsoenlijk team in elkaar kan knutselen. Anderzijds twijfelde ik om 5 icon tokens in de moments SBC te steken.
Ik ben zelf wel een liefhebber van de ICON cards en heb er al een aantal geprobeerd.

Nog een paar YT filmpjes gekeken en aan de hand daarvan m'n verwachting wat getemperd en er van uit gegaan dat het wel een Klose of Scholes zou worden. Maar! Bewuste keuze. Dus geen rage als het zo is... M'n packluck is in 2021 toch al droevig.
Ik open hem.. vlag.. Schotland.. KING KENNNYYYY _/-\o_

Ik had een periode met z'n baby card gespeeld en dat was al bizar. Zijn moments SBC stond bij de favorieten (zal EA vast gezien hebben ;) ). Voor mij dus een dikke Win.

Gelijk potjes rivals..
18e minuut assist, 23e minuut goal, 28e minuut goal. Bij een 5-2 in de 70e minuut RQ. 3x Kenny. Met een goed gevoel gaan slapen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 21-05-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:46:
[...]

Tsja, mijn team is uit het niets ook grotendeels bundesliga geworden. Maar ik vraag me af; hoe ziet de rest van je team er uit? :)
Dit zijn een beetje de spelers waaruit ik veel pik voor de Bundesliga. Soms wat minder goede Dortmund spelers maar die zijn voor m’n full-Dortmund team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1g5KmDFor1fe3V2BcyCaty_vr4I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d0zC79mHRgs0FxmRoGZ0KIhd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kt-x9fE0HEvuKxIwvvEnYy8U8bI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/El6Sj11TYlylgZCHw5D8tsv1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Daar hoef ik je team niet eens voor te zien: 100% Tapsoba, de Varane van de BL.
Als je vervolgens nog een speler zou kunnen doen, zou ik wel ff moeten weten wat je team is. ;)

Olmo doe ik niet omdat ik al Ballack, TOTS Sabitzer en straks TOTS Muller heb voor die positie.
Mbabu is geestig, maar ik heb Zambrotta (en Bender/Baku) al voor die positie.
Gray zijn opties als Nedved en nu TOTS Kostic voor.
Douglas Costa is wel een beestje hoor, kan ik ook wel aanraden.

edit: zie nu je team: nog altijd Tapsoba _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Daar hoef ik je team niet eens voor te zien: 100% Tapsoba, de Varane van de BL.
Als je vervolgens nog een speler zou kunnen doen, zou ik wel ff moeten weten wat je team is. ;)

Olmo doe ik niet omdat ik al Ballack, TOTS Sabitzer en straks TOTS Muller heb voor die positie.
Mbabu is geestig, maar ik heb Zambrotta (en Bender/Baku) al voor die positie.
Gray zijn opties als Nedved en nu TOTS Kostic voor.
Douglas Costa is wel een beestje hoor, kan ik ook wel aanraden.

edit: zie nu je team: nog altijd Tapsoba _O_
Top, ga ik vanavond na m’n werk direct Tapsoba doen, vast nog meer fodder over voor nog een SBC. Ga denk ik voor Olmo, Douglas Costa heb ik al genoeg mee gespeeld over de laatste jaren.

Dan verwacht ik morgen nog de Piszczek SBC, dan speelt hij z’n laatste wedstrijd.

Zou onderhand wel met teams van 18 spelers willen spelen, er blijven er zoveel ongebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Zou onderhand wel met teams van 18 spelers willen spelen, er blijven er zoveel ongebruikt.
Haha, zelfde hoor. Ik ben groot fan van TOTS Isak, maar dat is niet meer dan een supersub. Eerste week TOTS ontzettend blijf met Bailey, die is inmiddels al weer uit het elftal voor Costa. Het volgt elkaar nu zo snel op.
Ik heb Mbappe vorige week gepackt, maar zit niet eens op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Hiermee ga ik de WL starten.
Had graag nog Tapsoba willen toevoegen, maar krijg hem simpelweg niet in mijn team.
Nog los van het feit dat coins ook een uitdaging gaat worden.

Dit keer ga ik starten met Fekir in de spits. Isak mag deze WL vanaf de bank starten. Misschien dat ik het gaande weg nog ga wijzigen, maar wil het eerst even zo proberen.

Kimmich is er bij gekomen als sub. Mooi allround middenvelder die samen met Llorente de nodige invalbeurten zal krijgen.

Puyol mag zich voor de 2e WL weer melden in de basis. Stabiele CV en met Essien en Varane om hem heen is dat vorige keer ook redelijk goed gekomen.

Zambrotta is nieuw en mag in de 5212 samen met Cancelo als aanvallende back gaan fungeren.

ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bycj1a1odmviLrGQ4yxFakfogaM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U01Q3RV2if5QzdvhojqfTUnC.png?f=fotoalbum_large

de bank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yizr_kQg1zn4rpGThTIhBKJDhRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3G3BcDo3qzYHuEi0IoE8hVLC.png?f=fotoalbum_large

de verbannelingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXJvmOLum2PlFffnCxm_r40klDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9QJlMccHaICr5iCyzlPtrVtV.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Haha, zelfde hoor. Ik ben groot fan van TOTS Isak, maar dat is niet meer dan een supersub. Eerste week TOTS ontzettend blijf met Bailey, die is inmiddels al weer uit het elftal voor Costa. Het volgt elkaar nu zo snel op.
Ik heb Mbappe vorige week gepackt, maar zit niet eens op de bank.
Haha hier ook. Zat vorige week (voordat Bundesliga TOTS uitkwam) echt te worstelen en te denken wat ik voor mijn verdediging moest halen: Ik had Tots Alaba en ik wilde graag TOTS Varane, maar wat een enorme hap uit het resterende budget zou dat zijn. Ik was ook vertrouwd met FB Mendy maar merkte wel dat hij vaker het onderspit begon te delven als het aankwam op strength. Maar wie ging ik er dan neerzetten? Lahm? Zanetti?
En wie moest er naast Alaba plaatsnemen? Ik wilde graag wel een verdediger met een high workrate want ik wilde niet nog een andere met een medium workrate 8)7

En opeens was daar TOTS bundesliga. Ik packte een aantal spelers uit untradeable pakketjes. Lacroix, Baku, angelino, Goretzka... Dus ik begon na te denken of ik het niet moest omgooien naast Alaba...
Opeens Tapsoba sbc, later ook nog Zagadou... opeens keuzes te over.

Ik kan zelfs aankomend weekend eens 532 proberen :P Met Zambrotta en Davies als aanvallende backs. Alaba TOTS als inschuivende verdediger, Ballack, Goretzka en Essien op het middenveld. Moet kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Toch is er veel content gedropt door ea laatste tijd zeg!😃 enige nadeel is dat ik zelf ook nog nooit zo heb lopen goochelen met mn team wat altijd coins kost, dan deze editie. Door player picks en een untradeable muller gister, heb ik ineens veel bundesliga. Toen ook maar tapsoba gedaan ipv ruben dias. Het kan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn er nog meer die zitten te trappelen voor vanavond Serie A release?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Rhain schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:33:
Ik ben wel benieuwd. Zul je zien dat die ook enorm OP zijn waardoor ik mijn team weer kan gaan omgooien.

Of ik pack Ronaldo uit een standaard goud pakketje ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Rhain schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:33:
Jazeker, heb alvast wat ruimte vrij gemaakt..... :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IV0mXDmy0MjLA-siBBQ-IExPL8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIqcwIBtbA3y76u7ftDmpSG6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wie gaan er TOTS krijgen uit de Serie A?

C. Ronaldo, Lukaku, De Vrij, lijkt me vrij zeker.
Inter is kampioen dus zal hofleverancier worden, maar Ibra, Theo Hernandez, Cuadrado, Smalling, Mertens, Romero, Barella, Immobile, Kessie, Insigne zie ik ook nog wel kans maken.

Keuzes te over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Milinkovic-Savic ongetwijfeld.
Atalanta doet het ook goed, dus zal ook wel wat spelers krijgen, Muriel, Malinovksi, Gosens, Romero.
Ik hoop op Hateboer. ;)

Ik zie het ook wel gebeuren dat Ibrahimovic een flashbackkaart krijgt of Quagiarella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:31:

Inter is kampioen dus zal hofleverancier worden, maar Ibra, Theo Hernandez, Cuadrado, Smalling, Mertens, Romero, Barella, Immobile, Kessie, Insigne zie ik ook nog wel kans maken.

Keuzes te over.
Het zullen inderdaad wel deze usual suspects zijn. Ik hoop zelf nog een beetje op Lautaro. Heeft evengoed 4 IF kaarten.

Handanovic of Donnarumma op goal

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 21-05-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keuzes te over.
Ronaldo, De vrij , lukaku,ibra, kessi, sms denk ik toch wel zeker. Denk nog wat van inter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Rhain schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Het zullen inderdaad wel deze usual suspects zijn. Ik hoop zelf nog een beetje op Lautaro. Heeft evengoed 4 IF kaarten.

Handanovic of Donnarumma op goal
Dat is een ook een zekerheidje.
Er is al het een en ander gelekt, zijn inderdaad veel de bekende namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30

Keuzes te over.
C. Ronaldo
R. Lukaku
D. Mertens
L. Insigne
L. Martínez
F. Yannick Kessié
L. Muriel
R. Javier De Paul
T. Hernández
G. Donnarumma
J. Cuadrado
C. Romero
S. de Vrij
M. Škriniar
D. Berardi

hunnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dutchgio schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:23:
[...]

Dat is een ook een zekerheidje.
Er is al het een en ander gelekt, zijn inderdaad veel de bekende namen.
Nou, geen Lozano, geen Hakimi, geen SMS...

maar wel Mertens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvbal79 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:28:
[...]

Nou, geen Lozano, geen Hakimi, geen SMS...

maar wel Mertens....
Goede kans dat die als SBCs nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:27:
[...]

C. Ronaldo
R. Lukaku
D. Mertens
L. Insigne
L. Martínez
F. Yannick Kessié
L. Muriel
R. Javier De Paul
T. Hernández
G. Donnarumma
J. Cuadrado
C. Romero
S. de Vrij
M. Škriniar
D. Berardi

hunnie
Je hebt nu wel heel veel aanvallers, daar gaan sowieso keuzes in gemaakt worden dus dat gaat niet op denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:42:
[...]

Je hebt nu wel heel veel aanvallers, daar gaan sowieso keuzes in gemaakt worden dus dat gaat niet op denk ik.
Dit is de leak. Langpard heeft elke week de juiste team

https://twitter.com/KingLangpard/status/1395696157335199746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Beetje jammer als ik eerlijk ben. Tenzij ze nog zieke upgrades krijgen van SM en WF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwacht op 1 of andere manier ook nog wel een flashback zlatan of radja naingolan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
jerommeke96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:13:
[...]

7(8)7 tuimelaar Davies?????
Davies een van de beste spelers deze fifa, die gaat er hier nooit meer uit.
Ik weet niet hoe jij speelt maar als aanvallende back goud waard, elk schot verre hoek zit er in elke wedstrijd een assist hier
Ja bij nader inzien vallen de Bayern-spelers best mee. Ik denk dat het aan mijn verbinding en de verkeerde chemstijlen lag. Tagliafico is nog steeds beter dan Davies TOTS (die enorm gedowngraded is tov TOTY), maar het scheelt niet zo heel veel. Kimmich is met een shadow beter dan Valverde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Capsaicin schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:50:
[...]
Ja bij nader inzien vallen de Bayern-spelers best mee. Ik denk dat het aan mijn verbinding en de verkeerde chemstijlen lag. Tagliafico is nog steeds beter dan Davies TOTS (die enorm gedowngraded is tov TOTY), maar het scheelt niet zo heel veel. Kimmich is met een shadow beter dan Valverde.
Ja ik speel ook met Davies Toty, kimmich ook nog steeds blij mee die wel van toty naar tots gegaan omdat ik die in een pack kreeg, Alaba tots samen met Tapsoba centraal is echt bere sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1Xgc7IRrjnI1vtMSdtZrhwRG5k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pvfIb1wnTePYQCxgV28JwwYN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prima elftalletje mee te bouwen wel.
Zal nog wel een SBC komen voor Tomori of een andere verdediger dacht ik zo, want Skriniar kan qua snelheid niet mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 21-05-2021 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Holy shit, kessie....
Pagina: 1 ... 134 ... 158 Laatste