Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:55:
Ik heb ook gewoon 2 centerbacks als centerback staan (Hermoso FB en Koundé TOTS) en dat gaat prima. Nu zijn die 2 ook nog redelijk snel, dat scheelt. Maar het verschil zit 'm vooral in dat die 2 cb's gewoon positioneel en verdedigend veel sterker zijn. Ik heb weleens Walker rb als cb gehad, maar die liep dan constant uit positie! Ik heb helaas geen Varane TOTS, maar die Hermoso en Koundé bevallen mij uitstekend.
Komt door workrates en positie kiezen van backs. Hij is nu weg bij mij maar vidic was totaal niet snel maar had zo vaak de bal omdat hij goed positie koos.

Het is weer zweten als een gek vanavond ,
Scoor zo moeilijk. Alles graaft zich weer in. Gelukkig prik ik altijd wel minimaal 1x en me tegenstander die achteruit hangt niet. Nu al 4 potten met 1-0 gewonnen dus vind helemaal best >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 15-05-2021 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Ik heb weleens 3 rechtsachters en 1 linksachter gezien tegen me... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Prosac schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:28:
Mensen met een Bundesliga-elftal: Ga Tapsoba doen, dat is de Varane van de Bundesliga. Wat speelt die fijn zeg, nu twijfel wie ik naast hem naast ga zetten. Boateng Moments, Bender of Toch Alaba aankopen.

Tapsoba is voor mij het antwoord op dat volle druk spelletje dat velen lijken te spelen in het begin van je game, die 3-1-4-2 variant waarbij je met 6 man druk zet op de defensie. Davies helpt er ook wel ontzettend bij lijkt het.

Paar maanden geleden zeer tevreden met de SBC van Boateng, maar Tapsoba is weer next-level.
Zonder Bundesliga elftal ook wel. Lijkt wel alsof ze een wekelijkse must have sbc doen. 8 chemistry, maar wat een beest. Voor jouw bundesliga elftal mag je Sabitzer niet missen trouwens. Die Franse cb mis je weinig aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLBvbUE-W7eqb7GAWpZYUy7aMP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdt6KOZdbjtTN4KKhdfIluq6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:40:
[...]

Zonder Bundesliga elftal ook wel. Lijkt wel alsof ze een wekelijkse must have sbc doen. 8 chemistry, maar wat een beest. Voor jouw bundesliga elftal mag je Sabitzer niet missen trouwens. Die Franse cb mis je weinig aan.

[Afbeelding]
Als ik goede rewards heb donderdag toch maar eens kijken om hem te doen. Dat bedrag voor die sbc is echt een lachtertje voor die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Messje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:40:
[...]

[Afbeelding]
Sabitzer zou ik wel willen omdat ik zijn 85 nog steeds erg mis. :P
Maar de TOTS Muller ziet er ook erg goed uit. Liefst zou ik Goretzka hebben, maar die lijkt niet te krijgen, net als Lewa, die Fransman en Sancho.
Hopelijk nog een redelijke 5* WF Spits SBC deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:36:
Ik heb weleens 3 rechtsachters en 1 linksachter gezien tegen me... :+
Ik merk dat dat makkelijker is dan tegen twee echte CV's, want ze lopen inderdaad sneller uit positie. Counteren werkt niet zo goed, maar rond de 16 wat heen en weer tikken en ineens staat er wel een mannetje van je vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gisteren ook nog even wat potjes gespeeld met Hummels TOTS. Echt een geweldige verdediger, maar alleen als je achterover gaat hangen en weinig ruimte in je rug hebt, want zijn snelheid maakt je wedstrijden kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Wow, Lingard POTM moet wel fake stats hebben. Die kaart speelt nog lekkerder dan m’n Benzema TOTS. Hij scoort gewoon voor de fun en sneeuwt zelfs Mahrez HL onder in m’n PL-team. Bizar hoe snel, balvast en agile hij is. Echt een leuke funcard. :o :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Prosac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Sabitzer zou ik wel willen omdat ik zijn 85 nog steeds erg mis. :P
Maar de TOTS Muller ziet er ook erg goed uit. Liefst zou ik Goretzka hebben, maar die lijkt niet te krijgen, net als Lewa, die Fransman en Sancho.
Hopelijk nog een redelijke 5* WF Spits SBC deze week.
Ik heb vandaag die Fransman geprobeerd. Hij is niet beter dan Joe Gomez, Bastoni of Aidoo. Ik zou hem niet kopen voor de prijs die je betaalt. Ik heb hem samen met Sabitzer gekocht voor de objective en icon swaps. Sabitzer ga je blij van worden. Heb je geen Muller of Goretzka nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Messje schreef op zondag 16 mei 2021 @ 00:38:
[...]

Ik heb vandaag die Fransman geprobeerd. Hij is niet beter dan Joe Gomez, Bastoni of Aidoo. Ik zou hem niet kopen voor de prijs die je betaalt. Ik heb hem samen met Sabitzer gekocht voor de objective en icon swaps. Sabitzer ga je blij van worden. Heb je geen Muller of Goretzka nodig.
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe Lacroix een rating van 90 heeft gekregen, terwijl zijn sterkste kaart een zilveren is van 66. En dan Koundé maar 88 geven ... Wil hem nog wel proberen naast mijn Alaba TOTS en Roussilon. Maar moeilijk te snipen op dit moment, denk dat ik gewoon voor Tapsoba moet gaan. Deze TOTS release heeft mij al 2 keer doen switchen van team. Verdomme die La Liga player picks waren gewoon te goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Gisteravond m'n losing streak in Rivals weer eens gehad en weer in div 6 :( wat een slechte verbinding zeg wat direct ten koste gaat van m'n snelle tikkie takka spel. Neem aan dat dat altijd op zaterdag is 🤣

Op naar de terugweg naar divisie 5 vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
12-9 WL straks even afspelen. Mijn probleem blijft echt om gelijk opgaande wedstrijden af en toe over de streep te trekken. Best triest dat je schijnbaar jezelf druk oplegt tijdens een spelletje😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bizar zoals de WL gaat. Gistermiddag geeindigd met 9 overwinningen uti 14 potjes.Daarna gisteravond en net nog een paar. Geen enkele gewonnen. 9 gespeeld, 9 dik (maar dan ook dik) verloren. Liep eigenlijk tot die 8e overwinning prima, passing lekker, spelers liepen goed, defensief ging het goed en de potjes waren leuk.
De afgelopen 9 lijken wel alsof ik ineens tegen alleen maar elitespelers gematched wordt en ik zelf met een bronzen elftal mag spelen. Denk dat ik totaal tot gemiddeld 1 schot per wedstrijd ben gekomen. Ik kom er niet doorheen en zij wandelen redelijk eenvoudig door mijn defensie heen. Snap er niks van. Natuurlijk wist ik wel dat ik na 7/8 gewonnen een aantal weer zou verliezen, maar dit slaat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hebben jullie geen last van de servers dan in de WL?

Net twee potjes Rivals gespeeld, waarvan eentje dodelijk saai was, tegenstanders tikte alleen wat rond, continu frameskips, vertraging en dan ineens de versnelling weer, button delay. Echt niet te doen mits je het saaie rondtikken doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:32:
Hebben jullie geen last van de servers dan in de WL?

Net twee potjes Rivals gespeeld, waarvan eentje dodelijk saai was, tegenstanders tikte alleen wat rond, continu frameskips, vertraging en dan ineens de versnelling weer, button delay. Echt niet te doen mits je het saaie rondtikken doet
Nee, moet zeggen dat die -op de vrijdag na- redelijk goed zijn. En 3 disconnects dan, op een gelijkspel :')
Maar heb wel weekenden meegemaakt dat je op vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondagavond alleen maar de rode indicatoren had, zeer storend.

[ Voor 16% gewijzigd door Prosac op 16-05-2021 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zin in 19:00, benieuwd welke SBC's we nu voorgeschoteld krijgen. :9
Zo'n TOTS gaat wel echt leven als de week voor jouw team top is.
Alleen echt jammer dat bepaalde spelers onmogelijk te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:35

Oxigeon

En zo is dat!

Prosac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:42:
Zin in 19:00, benieuwd welke SBC's we nu voorgeschoteld krijgen. :9
Zo'n TOTS gaat wel echt leven als de week voor jouw team top is.
Alleen echt jammer dat bepaalde spelers onmogelijk te vinden zijn.
Hoop op een Premier League speler of Laliga die betaalbaar is. Want heb niet veel piekeballen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Ik las wat over Eto’o en Mattheus PIM sbc. Zou erg mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:31:
Eto ga ik direct voor sparen dan. Ik vind dat echt de moeilijkste spits dit jaar om tegen te spelen. Hij speelt ook enorm fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mattheus <3

Net in division rivals gespeeld tegen een Belg met een rating van 2523. Hoe hoog gaat dat eigenlijk? Of is er geen plafond?

Ik won het potje met 2-1, terwijl hij zeker beter is, maar hij speelde met een matig gold team. Mijn rating is momenteel 2118.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Jongens jongens wat is die Coutinho goed. Ik dacht ik probeer hem effe uit zonder druk in de laatste paar WL potjes, want Goud 3 was al binnen, maar het liep zo lekker dat Goud 2 ook vrij snel binnen was :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
echt nog nooit zo veel iritante lui tegenover me gehad, zullen onze oosterburen wel zijn voor de bundesliga player picks 😅 ook meer dan de helft een verlenging gespeeld dus we laten het maar bij goud 3 met 7 potjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Roussilon Moments is hier ook binnen - wat een gedoe. Sinkgraven kan eindelijk met pensioen. Die Lazaro SBC ook gedaan en ook die speelt echt geweldig. Snel en goede blocks, geeft tegenstanders weinig tijd om te reageren. Ben er nog even over aan het nadenken om Tapsoba te doen, maar wacht morgen even de rewards af en de dalende prijzen voor fodder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Tapsoba niet over nadenken, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:52:
Mattheus <3

Net in division rivals gespeeld tegen een Belg met een rating van 2523. Hoe hoog gaat dat eigenlijk? Of is er geen plafond?

Ik won het potje met 2-1, terwijl hij zeker beter is, maar hij speelde met een matig gold team. Mijn rating is momenteel 2118.
Sommige spelers zijn zo bizar goed , hoe ze het voor elkaar krijgen met alleen gouden spelers. Echt respect. Net ook in de wl gouden team
Met alleen tots Son en rashford 87 erbij. Man man man wat had ik het moeilijk met die gozer, met pijn en moeite in verlening 4-3 gewonnen.

Hij zette me effe een keer voorlul bij de 3-3 kon er echt niks tegen doen.
Dani05 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 14:46:
echt nog nooit zo veel iritante lui tegenover me gehad, zullen onze oosterburen wel zijn voor de bundesliga player picks 😅 ook meer dan de helft een verlenging gespeeld dus we laten het maar bij goud 3 met 7 potjes over.
Het is enorm zweten deze week, ervaar het zelfde en mega verdedigend ook al me tegenstanders. Win ook haast alles maar met 1 doelpunt verschil. Ga nu 11-5 vind prima gaan, zeker aangezien ik 1 verlies partij volledig aan me eigen te danken had door dom met met keeper te dribbelen. 1-0 verloren door die fout.

[ Voor 30% gewijzigd door Traeces op 16-05-2021 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Mesque schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:31:
Ik heb net Goretzka TOTS untradeable gepackt, dus eigenlijk niet nodig :X

Ach, wat klets ik nou, natuurlijk komt der Panzer erbij! Wat een kaart is me dat. Vorig jaar heel erg veel plezier van gehad :)

Hoop zelf nog op Maldini, Gullit, R9, Zidane of PIM Vieira.

Een van die spelers, anders gaat alles in de Cantona sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 12:58

Meneer iCy

swarma

7,5 ton, wie zou een leuke spits zijn? Heb geen interesse in Benzema. Heb hem gehad en kan er niet echt mee over weg

Heb nu Fekir er staan
https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Zit zelf aan Suarez te denken of de SBC van drogba. Heb genoeg high rated om zijn sbc vrijwel voor nop te doen

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
AND DANNY AARONS GOES NUTS ;)
(Waman SBC)

Nieuwe Icons:

Gerrard
Yashin
Alberto Torres (RB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Carlos Alberto ga ik wel doen, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb Zambrotta al, dus Carlos Alberto hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Sabitzer uit de 85+ :) Wel bizar hoe de andere twee net IF-kaarten zijn.....geloof dat er met de TOTW-kaarten acht andere spelers zijn boven de 85. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emzH1gGSYqY47dT6VxGE0Gpe30I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eqL9j1KwSMEaQDRxEOrSHYuu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Grappig, ik kon kiezen uit Angelino TOTS, Sommer en Kramaric TOTW.
Angelino wegens de rating genomen, dit is nu al de zoveelste LB. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:40:
Grappig, ik kon kiezen uit Angelino TOTS, Sommer en Kramaric TOTW.
Angelino wegens de rating genomen, dit is nu al de zoveelste LB. :D
Haha, ik ben in ieder geval blij met een middenvelder
al zie je liever Goretzka, Kimmich of nou, ja....Lewandowski. :+ Kon nog wel een upgrade gebruiken op het middenveld en dus tevreden met Sabitzer. Ook een perfecte link met Lazaro.

Uit de player picks net ook Fajr gehaald, prima voor een andere SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Een 87 IF lb uit de player pick :(
Had toch gehoopt op Sancho of Lewa :+
Leuk die Carlos Alberto maar heb Zambrotta al.

Dus ik ga alles in de Cantona sbc gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Ik kon kiezen uit Neuer ,Hummels tots en sabitzer tots ,maar voor de laatste gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

beste was een totw guerreiro...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik speel 4-4-2 en ik heb Atal als rechtsmid maar dat ik zou hem graag in de spits positie hebben. Hoe stel ik de spelers instructies goed in dat hij dat doet. David staat nu spits maar af en toe luisteren ze wel en vaak blijft Atal aan de zijkant staan. Is er sowieso ergens een site waar je bijvoorbeeld 433 spelers instructies kan geven waardoor het bijvoorbeeld 4222 wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
roland_otto schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:34:
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik speel 4-4-2 en ik heb Atal als rechtsmid maar dat ik zou hem graag in de spits positie hebben. Hoe stel ik de spelers instructies goed in dat hij dat doet. David staat nu spits maar af en toe luisteren ze wel en vaak blijft Atal aan de zijkant staan. Is er sowieso ergens een site waar je bijvoorbeeld 433 spelers instructies kan geven waardoor het bijvoorbeeld 4222 wordt?
Ik gebruik mijn "standaard" opstelling om maximaal chem te krijgen. De andere instellingen "ultradefensief, aanvallend" gebruik ik om verschillende opstellingen met instellingen te maken die ik daadwerkelijk ingame gebruik.
Dan kun je bijvoorbeeld bij aanvallend ook gewoon 4-4-2 instellen, maar dan zet je daar Atal in de spits. Direct na het eerste fluitsignaal switch je dan naar "aanvallend" en dan gaat Atal naar de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
17 wins ,nu do hopen op een leuke tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Markvd1984 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:09:
17 wins ,nu do hopen op een leuke tots
Ik hoop het voor je te jinxen maar als ik zo vrij mag zijn gok ik: Hummels, Baku of Angelino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Markuss schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:47:
[...]

Ik hoop het voor je te jinxen maar als ik zo vrij mag zijn gok ik: Hummels, Baku of Angelino.
Haha why ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Vandaag 9 potten gespeeld
Geen enkel team getroffen met 2 CB's in het centrum
Snap de hype niet zo
Speel gewoon met spelers op eigen positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:18:
Bizar zoals de WL gaat. Gistermiddag geeindigd met 9 overwinningen uti 14 potjes.Daarna gisteravond en net nog een paar. Geen enkele gewonnen. 9 gespeeld, 9 dik (maar dan ook dik) verloren. Liep eigenlijk tot die 8e overwinning prima, passing lekker, spelers liepen goed, defensief ging het goed en de potjes waren leuk.
De afgelopen 9 lijken wel alsof ik ineens tegen alleen maar elitespelers gematched wordt en ik zelf met een bronzen elftal mag spelen. Denk dat ik totaal tot gemiddeld 1 schot per wedstrijd ben gekomen. Ik kom er niet doorheen en zij wandelen redelijk eenvoudig door mijn defensie heen. Snap er niks van. Natuurlijk wist ik wel dat ik na 7/8 gewonnen een aantal weer zou verliezen, maar dit slaat alles.
En vanavond lukt het me om toch weer "gewoon" de 14 overwinningen binnen te slepen. 2 disconnects, maar dit keer gelukkig op een 1-0 en 2-1 voorsprong. Dacht de overgebleven pot nog eventjes nummer 15 binnen te halen, maar na een rode kaart voor mijn tegenstander in de 5e minuut wist ik wel genoeg eigenlijk. Geen doorkomen aan en in de 88e minuut schiet Coutinho vanaf halverwege mijn helft die bal strak in de kruising. _O- :P

14 overwinningen verder prima. Na dit weekend toch het team weer een upgrade kunnen geven, had nog weer wat fodder, dat in Costa gestoken. Toch weer een kleine verbetering tov Bailey.
Nu de hele week God/Allah/Pastamonster aanbidden voor Lewandowski in de red picks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFraVP5vUgFBz9FwJSZ6debK9BM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WfUVxcqk8eLkCHZzHELnjro.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RvKd5t1i_fMChKnxmbIzXEf-k7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UfcMMwAb6phzfoWMsrHs92ZO.jpg?f=fotoalbum_large
Wow! Eigenlijk heb ik al een aantal goede CM/CVM's (De Bruyne tots, prime Makelele, FB Sanches en FB Vidal), maar ik zal bekijken hoe Kimmich in te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik moet de 85+ nog doen.. ben zeer benieuwd.

Eerst even zeker weten dat ik over 1,5 dag m'n dubbele kounde kan terughalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
roland_otto schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:34:
Je kan bij aangepaste tactieken ook formaties instellen. Ik begin 442 maar ingame speel ik 4222.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
3 stuks Goretzka op de PC-markt beschikbaar. Allemaal 3 miljoen. Dat doet mij vrezen dat Lewa ook met mijn budget van 3 miljoen niet beschikbaar zal zijn. :'(
Wel ff een Sabitzertje gekocht voor 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Paar kleine aanpassingen gemaakt. benieuwd naar de nieuwe backs :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NwNF6PJ-I7WeHohjEZ7T0DHu0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cweKiupjnsfcYtKc3V7k6D9y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Net Rakitic IF uit de SB rewards gehaald, de op één na goedkoopste 86 IF kaart (22k). Enig idee of deze nog in prijs gaat stijgen na de volgende TOTW release in deze fase van de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Er was een Lewandowksi beschikbaar voor 2,5 miljoen. En toen kon ik hem niet kopen omdat er een tijdelijke blokkade op mijn transfers zat. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gister geen WL meer afgemaakt, achteraf vond ik het eigenlijk wel zonde. Ging 11-5 dus een goede eindscore had er zeker ingezeten. Maar het is BL en daar kan ik ook echt niks mee qua rewards en had geen zin meer dus de keuze was snel gemaakt.

Heb Atal ook in de laatste wedstrijden vervangen voor een echte spits, vind hem een leuke afronder maar hij maakt amper loopacties en zijn positiekiezen is niet van een echte spits. FB Palacios naast IF Neymar gezet en scoorde toen ook gelijk een stuk makkelijker. Hoe vaak mensen vergeten / niet weten dat FB Palacios 5* skills heeft is ook fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Traeces schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:45:
Gister geen WL meer afgemaakt, achteraf vond ik het eigenlijk wel zonde. Ging 11-5 dus een goede eindscore had er zeker ingezeten. Maar het is BL en daar kan ik ook echt niks mee qua rewards en had geen zin meer dus de keuze was snel gemaakt.

Heb Atal ook in de laatste wedstrijden vervangen voor een echte spits, vind hem een leuke afronder maar hij maakt amper loopacties en zijn positiekiezen is niet van een echte spits. FB Palacios naast IF Neymar gezet en scoorde toen ook gelijk een stuk makkelijker. Hoe vaak mensen vergeten / niet weten dat FB Palacios 5* skills heeft is ook fijn.
Ik had achteraf niet eens aan deze moeten beginnen, kan ook weinig met BL. Had een hoop irritatie gescheeld 😀 Als er een ultimate tots komt met WL pp gaan we er nog een keer voor zitten, en anders laat ik de WL dit jaar voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:45:
Ik heb WL bij PL en La Liga ook overgeslagen, de tijd kon prima besteed worden aan de grind voor die andere spelers. Heb nu wel WL gespeeld en nog geen potje gedaan voor Roussilon en alleen een begin kunnen maken met Amiri omdat ik nog een token wilde voor de 25x 81+ (die alleen een -hoe verrassend- Chiellini opleverde).
Komende WL's sla ik wss ook wel weer over tot ultimate TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren Tapsoba 'gratis' gedaan na het openen van de 25x 83+ pack. Kreeg er wel dikke rommel uit, geen bruikbare TOTS. Deel 1 van Wamangituka ook al gedaan (de 85 squad). Nu paar dagen wat objectives doen en dan voordat Waman afloopt die SBC afronden.

Fifa 22 wordt weer de Fifa met dikke packluck volgens mij, want Fifa 21 is dat totaal niet. Fifa 20 had ik ook veel meer packluck en had ik einde van het 'jaar' echt een mega dik elftal: met TOTS Van Dijk - TOTS De Jong, etc. Dit jaar is het allemaal net niet, ook het elftal wat ik nu heb staan is het toch net niet.

[ Voor 38% gewijzigd door SterqVerhael op 17-05-2021 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dani05 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:
[...]

Ik had achteraf niet eens aan deze moeten beginnen, kan ook weinig met BL. Had een hoop irritatie gescheeld 😀 Als er een ultimate tots komt met WL pp gaan we er nog een keer voor zitten, en anders laat ik de WL dit jaar voor wat het is.
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:58:
[...]

Ik heb WL bij PL en La Liga ook overgeslagen, de tijd kon prima besteed worden aan de grind voor die andere spelers. Heb nu wel WL gespeeld en nog geen potje gedaan voor Roussilon en alleen een begin kunnen maken met Amiri omdat ik nog een token wilde voor de 25x 81+ (die alleen een -hoe verrassend- Chiellini opleverde).
Komende WL's sla ik wss ook wel weer over tot ultimate TOTS.
Waarschijnlijk heel veel Duitsers dit weekend i.v.m. BL rewards, enige wat ik kan gebruiken is Lewa en die zal ik toch niet krijgen. Ik vind Duitsers met Turken samen altijd bloed iritant in FIFA. Kunnen geen schaamte en doen alles voor de winst. Was een enorme zweet wl, veel erger dan vorige week.

Ik ga de komende juist wel spelen, Serie A en L1 dus kans op CR7, Mbappe en Neymar :9 Ga me packs ook opsparen deze week voor deze competities.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Was een leuke Weekend League, heb leuke wedstrijden gespeeld. Helaas nog steeds te veel verloren, maar alles speelde wel beter dan vorige week.

Spitsen waren Neymar en Pele.

La Liga TOTS zijn erg fijn, heb de laatste 6 wedstrijden Llorente vervangen en op zijn plek Neymar gezet. En in de spits Pele en Coutinho.

Pele is een Baas, 58 goals en 21 assist in 30 wedstrijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wi68aj70yExfPtJ6-YA2pSIWl6w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jBz1c9C5BmgBysXhycrjfg7p.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende week moet Goud 2 toch echt gaan lukken.

In game speelde ik zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qz_9Q_FZl5jo8ybQc-tWhUWq4UA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SUJ2EnZtqAIn342bB6FSMVz8.png?f=fotoalbum_large

Varane is zo bizar, je loopt maar tegen een speler aan en hij heeft de bal al.

[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 17-05-2021 10:29 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Ik ga de komende juist wel spelen, Serie A en L1 dus kans op CR7, Mbappe en Neymar :9 Ga me packs ook opsparen deze week voor deze competities.
De beste spelers kwamen bij mij uit die 83+ x 25 en 84+ x 20 packs van de swaps. Dus die zou ik zeker inzetten als je ze nog hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:29:
[...]

De beste spelers kwamen bij mij uit die 83+ x 25 en 84+ x 20 packs van de swaps. Dus die zou ik zeker inzetten als je ze nog hebt.
Yes ga ik ook doen, heb alleen de minste pack al geopend in de hoop op Messi of Frenkie. Deze week ff grinden voor die 84+ pack :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Open net een reguliere gold upgrade pack: TOTS Biglia en normale Kanté. Not bad. Nog steeds geen kassa, maar nu kan ik Wamangituka vrij simpel unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Robbio85 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:33:
Net Rakitic IF uit de SB rewards gehaald, de op één na goedkoopste 86 IF kaart (22k). Enig idee of deze nog in prijs gaat stijgen na de volgende TOTW release in deze fase van de game?
86 rated IF heeft nog wel waarde hoor. Zou deze nog even vasthouden voor als er een high rated SBC aankomt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hopelijk levert de Chinese league vandaag nog wat interessante Braziliaanse TOTS-spelers op.

Mijn huidige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8edf6my45035fd7K4EoMC2K5uE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2XtfqcZTZl8j7S68vB7APiRW.jpg?f=fotoalbum_large

In game speel ik 41212 met 2 opkomende backs. Het speelt behoorlijk fijn. Ontiegelijk veel passingopties over de flanken en het midden. Defensief wel wat risky maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Valandil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:27:
[...]

86 rated IF heeft nog wel waarde hoor. Zou deze nog even vasthouden voor als er een high rated SBC aankomt.
Shit, net verkocht voor 22500 8)7

Was weer te ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:49:
[...]

Shit, net verkocht voor 22500 8)7

Was weer te ongeduldig.
Denk dat het niet zoveel meer uitmaakt. Meestal kun je er ook een TOTS ingooien en die heb je 85 rated ook al bijna voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Afgelopen weekend Coutinho gedaan, maar daar kan ik echt helemaal niets mee.. Nu een wedstrijd of 15 mee gespeeld en nog 0 doelpunten en een paar assists en werkelijk compleet onzichtbaar in alle wedstrijden. Zowel op CAM als ST en samen met Dalglish en Benzema TOTS zou het toch wel wat moeten zijn.

Weer terug naar Barnes TOTS, als tweede spits naast Dalglish..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
TOTS Biglia en Kanté (uit die reguliere gold upgrade) toch maar gebruikt voor de 85+ bundesliga player pick. Kreeg de keuze uit TOTS Neuer en TOTS Angelino. Toch maar voor Neuer gekozen, voor de link met TOTS Tapsoba en Bender SBC.

Neuer of Angelino komen donderdag vast wel terug in de player picks uit goud 2. :+ 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door SterqVerhael op 17-05-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:47:
TOTS Biglia en Kanté (uit die reguliere gold upgrade) toch maar gebruikt voor de 85+ bundesliga player pick. Kreeg de keuze uit TOTS Neuer en TOTS Angelino. Toch maar voor Neuer gekozen, voor de link met TOTS Tapsoba en Bender SBC.

Neuer of Angelino komen donderdag vast wel terug in de player picks uit goud 2. :+ 8)7
Prima fodder voor ultimate TOTS moet je dan maar denken. Of er moet nog een goede SBC open staan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Capsaicin schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:29:
Hopelijk levert de Chinese league vandaag nog wat interessante Braziliaanse TOTS-spelers op.
Deze week is Liga NOS

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
M@cer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:41:
Afgelopen weekend Coutinho gedaan, maar daar kan ik echt helemaal niets mee.. Nu een wedstrijd of 15 mee gespeeld en nog 0 doelpunten en een paar assists en werkelijk compleet onzichtbaar in alle wedstrijden. Zowel op CAM als ST en samen met Dalglish en Benzema TOTS zou het toch wel wat moeten zijn.

Weer terug naar Barnes TOTS, als tweede spits naast Dalglish..
Op CAM met hunter en “stay forward”
Hij loopt nagenoeg 1 op 1 bij mij.

Zojuist team weer wat verder aangepast.
Isak is toch wel een blijvertje. Scoort niet de meeste (1 uit 2 gemiddeld) maar zo belangrijk voorin.

Mendy gold eindelijk vervangen voor zambrotta moments (had nog 2 high rated Tots dubbel die ik niet meer kon discard om later terug te halen + fodder )

Ruben dias om zambrotta te voltooien (met tegenzin) verkocht en Puyol weer terug centraal. Dat blijft een beest zeker met 2 snelle spelers om hem heen. Speel met opkomende backs, dat werkt toch het beste voor mij. Frenkie op stay back en Renato balanced.

Alleen zambrotta is met 7 beetje off chemistry de rest full chemistry in start opstelling.
Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/84jv_eY4RluwqOirM9vWl5rKeH0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82hVKp4DrCqn9glWu7HNkWaQ.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Leuke portugezen om rond een Bruno en CR te bouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En weer zon OP Mbabu kaart echt kom eens met iets origineels pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:07:
Ik had precies hetzelfde.. echt kom op, inmiddels verdedigers zat voor de Bundesliga of je moet al een mannetje voor naast Tapsoba doen.
Doe dan een goede middenvelder of een spits die in de buurt van Lewa komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Ik had precies hetzelfde.. echt kom op, inmiddels verdedigers zat voor de Bundesliga of je moet al een mannetje voor naast Tapsoba doen.
Doe dan een goede middenvelder of een spits die in de buurt van Lewa komt.
Ja het is echt extreem met verdedigers dit jaar. Daarbij deze kaart word echt ieder jaar wel misbruikt voor een OP specialcard.

Nu maar met de grind beginnen, Corona, Icon swaps UCL en portugezen tegelijk. Kosten me wel ff 60k om spelers te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Echt he? Die kom je vanaf nu dus ook weer 500 miljoen x tegen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Helaas, Baku uit de 5x83+ Bundesliga. Die had ik al. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:36:
Helaas, Baku uit de 5x83+ Bundesliga. Die had ik al. :'(
85 team waarvan 2 totw....voor 5x 83...
Nee die moet je gewoon overslaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
En weer een rb voor mensen om in het centrum te zetten 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Precies, ik had gehoopt op dat mannetje naast Tapsoba..nou maar Alaba tots gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hummels tots en guerro totw uit de ,83+ mag niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Van bijna divisie 1 nu bijna in 3 Rivals lukt me voor geen meter meer om te winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:13:
[...]

Echt he? Die kom je vanaf nu dus ook weer 500 miljoen x tegen. 8)7
Ja als cv ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
jerommeke96 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:44:
[...]

85 team waarvan 2 totw....voor 5x 83...
Nee die moet je gewoon overslaan toch?
Normaal wel, maar ik doe er deze week zoveel mogelijk aan om de mogelijkheden op Lewa en Goretzka TOTS te vergroten. En zat TOTS fodder heb ik wel. Lagere engelse divisies heb ik veel van, Turkse liga..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:06:
[...]

Normaal wel, maar ik doe er deze week zoveel mogelijk aan om de mogelijkheden op Lewa en Goretzka TOTS te vergroten. En zat TOTS fodder heb ik wel. Lagere engelse divisies heb ik veel van, Turkse liga..
Ah ja als je die wil....
Heb je al die swap 20x84/81x25/25×83 al gedaan? Daar is de kans groot, ik had daar kimmich en Sancho tots in zitten...moet alleen de 25x83 nog doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
jerommeke96 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:42:
[...]

Ah ja als je die wil....
Heb je al die swap 20x84/81x25/25×83 al gedaan? Daar is de kans groot, ik had daar kimmich en Sancho tots in zitten...moet alleen de 25x83 nog doen
ja, allemaal. Redelijk wat fodder voor Tapsoba en kreeg er Baku en Davies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Komt er dit jaar een Ultimate Tots? En zo ja, wanneer? Hoeveel spelers zullen dit zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Dat gaat inderdaad nergens over, zowel de eerdere kaart van Tapsoba en Mbabu zijn nog prima bruikbaar, maar nu zijn er al weer betere varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tots Corona is binnen en laatste 2 sb tokens voor icon swaps zijn ook binnen. Echt wat zijn die sb saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:42:
Tots Corona is binnen en laatste 2 sb tokens voor icon swaps zijn ook binnen. Echt wat zijn die sb saai.
Voor de maandagse rewards hoef je het ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Poeh, net de 5x83 gedaan en Witsel 84 als hoogste. Ik ben nu wel ff genezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Prosac schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:41:
[...]

Prima fodder voor ultimate TOTS moet je dan maar denken. Of er moet nog een goede SBC open staan. :P
Mbabu Flashback. :)

Gisteren ook TOTS Sabitzer uit een 81+ player pick gehaald.
_Uploader_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:58:
Poeh, net de 5x83 gedaan en Witsel 84 als hoogste. Ik ben nu wel ff genezen
Een 85 squad met 2 IF of Moments is ook echt veel te hoog. Deze SBC laat ik sowieso aan me voorbij gaan. Ik kijk ook altijd eerst even op YT om te kijken wat de pack weight van die SBC's is. Zo was die 85+ bundesliga player pick bijna een gegarandeerde TOTS, dus die heb ik wel gedaan: kreeg Neuer en Angelino als 2 van de 3 opties. Neuer gekozen.

[ Voor 46% gewijzigd door SterqVerhael op 18-05-2021 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hmmm, een paar weken geleden had ik nog veel nagedacht over mijn verdediging maar sinds gisteravond heb ik opties te over:
Waarschijnlijk blijft PIM Zambrotta de absolute eindbaas op de rechtsback positie. Verder kan ik daar nu Baku neerzetten, maar Zambrotta is beter.

Als CV:
- RTTF Varane
- Ruben Dias TOTS
- Lacroix TOTS
- Alaba TOTS
Ik zou ook nog Tapsoda kunnen doen...

En dan als LA:
- FB Mendy
- Shaw tots
- Roussilion tots
- Alphonso Daphies TOTS

En natuurlijk ook nog een dozijn keepers... ga maar eens nadenken hoe ik het neer ga zetten :+

Ik denk dat ik het geld wat ik voor Ronaldo tots/toty heb bewaard voor Lewa ga gebruiken in combinatie met Sancho Tots en Son. Met fodder moet het lukken om de Cantona sbc af te maken en dan staat er wel een endgame beestenteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:04:
[...]

Mbabu Flashback. :)

Gisteren ook TOTS Sabitzer uit een 81+ player pick gehaald.

[...]

Een 85 squad met 2 IF of Moments is ook echt veel te hoog. Deze SBC laat ik sowieso aan me voorbij gaan. Ik kijk ook altijd eerst even op YT om te kijken wat de pack weight van die SBC's is. Zo was die 85+ bundesliga player pick bijna een gegarandeerde TOTS, dus die heb ik wel gedaan: kreeg Neuer en Angelino als 2 van de 3 opties. Neuer gekozen.
De 81+ pp doen voor mij nog helemaal niks..

De 85+ ben k van plan vanavond te doen als ik kounde kan terughalen uit de snelle verkoop, anders verloopt die morgen en ben k hem kwijt. Dan maar in een sbc ondanks dat BL alleen op LB met angelino aanwezig is. Of er moet natuurlijk een mooie sbc uit komen vanavond.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zeker, die Pedro is maar 275k

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:34:
Hmmm, een paar weken geleden had ik nog veel nagedacht over mijn verdediging maar sinds gisteravond heb ik opties te over:
Waarschijnlijk blijft PIM Zambrotta de absolute eindbaas op de rechtsback positie. Verder kan ik daar nu Baku neerzetten, maar Zambrotta is beter.

Als CV:
- RTTF Varane
- Ruben Dias TOTS
- Lacroix TOTS
- Alaba TOTS
Ik zou ook nog Tapsoda kunnen doen...

En dan als LA:
- FB Mendy
- Shaw tots
- Roussilion tots
- Alphonso Daphies TOTS
Varane en Tapsoba in het centrum. Zambrotta op rechts en dan kun je Mendy/Roussillon op de LB zetten.
Of Varana naast Zambrotta en dan Davies op links.

Lewa zien te vinden is wel een uitdaging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
SterqVerhael schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:04:

Klopt, dat met de YT video's doe ik ook en de pack weight leek wel een gegarandeerde tots op te leveren. Ach en zo op het einde is een gokje wagen niet verkeerd. Ik heb mijn team zo goed als klaar voor dit jaar. https://www.futbin.com/21/squad/8169566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat zou je van dit team vinden dan?
Heb van een oud wereld kampioen FIFA gehoord dat de bundesliga defence het beste/snelste is

Dit team in game:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XFygH2j4xGrsaxBC3nkqZKReRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dg4qtcdDsKer0IYuuh9WtO1w.png?f=fotoalbum_large

Het is helemaal op chem, behalve zambrotta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Mars18 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:58:
Wat zou je van dit team vinden dan?
Heb van een oud wereld kampioen FIFA gehoord dat de bundesliga defence het beste/snelste is

Dit team in game:

[Afbeelding]

Het is helemaal op chem, behalve zambrotta
Hoe kan Zambrotta als icon rb nou niet op full chem staan? :+ Volgens mij bedoel je Mbabu.

Ik ben er op papier ook uit. Het wordt Lacroix met Tapsoda als CV. TOTY Neuer op doel en op de flanken Moments Zambrotta en TOTY Davies.
Tots Goretzka als 1 inschuivende middenvelder :D en Essien als pure CDM.

Ik moet even rekenen maar dan hoop ik dus TOTS Sancho, TOTS Min Son en TOTS Lewa te kunnen kopen, aangevuld met Moments Cantona.

Dit moet het worden: https://www.futbin.com/21/squad/8348247
Maar dan ben ik ook echt gelijk blut en door mijn fodder heen. Tenzij er in de packs nog wat leuks komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hassiebassie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:58:
[...]

Hoe kan Zambrotta als icon rb nou niet op full chem staan? :+ Volgens mij bedoel je Mbabu.

Ik ben er op papier ook uit. Het wordt Lacroix met Tapsoda als CV. TOTY Neuer op doel en op de flanken Moments Zambrotta en TOTY Davies.
Tots Goretzka als 1 inschuivende middenvelder :D en Essien als pure CDM.

Ik moet even rekenen maar dan hoop ik dus TOTS Sancho, TOTS Min Son en TOTS Lewa te kunnen kopen, aangevuld met Moments Cantona.

Dit moet het worden: https://www.futbin.com/21/squad/8348247
Maar dan ben ik ook echt gelijk blut en door mijn fodder heen. Tenzij er in de packs nog wat leuks komt.
Omdat het voor de wedstrijd als volgt staat:

LA Zambrotta op 7 chem
CV Davies 91 7 chem
CV Tapsoba 10 chem
Ra Mbabu 10 chem

Mooi team bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
saert schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:12:
Komt er dit jaar een Ultimate Tots? En zo ja, wanneer? Hoeveel spelers zullen dit zijn?
Iemand die hier wellicht het antwoord van weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:59:
[...]

Iemand die hier wellicht het antwoord van weet?
Komt vast wel.. voorlopig moeten de Serie A en L1 nog dus duurt nog minimaal 2,5 week
Pagina: 1 ... 133 ... 158 Laatste