Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Iemand Courtois al gedaan en daadwerkelijk mee gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Augy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:07:
Ik laat m liggen, Oblak is beter en kost maar zo’n 130k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:07:
Ja, en net in de Swaps gebruikt voor de La Liga- objectives. Voor mij is het echt een octopus gebleken. Pakt ballen die er bij Lunin FS zonder twijfel erin zouden zijn gevlogen. :)

Vanavond ook Kounde nog uit een pick gehaald. Iemand al een vergelijking met hem en Hermoso FB?

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Vanavond ook Kounde nog uit een pick gehaald. Iemand al een vergelijking met hem en Hermoso FB?
Heb beide, verschillen niet veel. Denk dat ik hermoso verkoop als ik een keer coins nodig heb.

Edit: zie net dat kounde maar 178cm is en hermoso 184. Misschien hermoso toch maar houden, heb verder geen lengte in de achterlinie.

[ Voor 17% gewijzigd door Robbio85 op 14-05-2021 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Begonnen aan de dalgish opdracht
Net 20x84 en 25x 83 gedaan lekker wat fodder
Fekir kwam er ook nog uit

89 klaar 85 klaar 88 zo goed als hoop dat die het waard is
En dat ik absoluut als ik de prime icon opdracht doe hem er niet uit krijg dan word ik gek haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren eindelijk wat lekkere player picks: Carrasco en Koundé. Daarvoor nog de 85+ la liga player pick gedaan en daaruit kreeg ik Fekir.

Eindelijk een beetje een lekker elftal staan:
TOTS Ederson
TOTS Navas - TOTS Koundé - Prime Campbell - TOTS Shaw
TOTS Llorente - IF De Jong
TOTS Carrasco - Moments Del Piero - TOTS Correa
TOTS Fekir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Aaargh- Benzema TOTS Duplicate! ;( En beide natuurlijk uit de pick gehaald, haha.

Ben nu maar even aan het kijken welke SBC ik het beste kan doen. Coutinho misschien, zodat Benzema in een andere opstelling naast Suarez komt te staan in plaats van op CAM waar ik hem nu heb. Weer even naar de tekentafel...de echt dure icons hebben namelijk zoveel segmenten dat het bijna niet loont om hem daar in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
allstarted1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:07:
Aaargh- Benzema TOTS Duplicate! ;( En beide natuurlijk uit de pick gehaald, haha.

Ben nu maar even aan het kijken welke SBC ik het beste kan doen. Coutinho misschien, zodat Benzema in een andere opstelling naast Suarez komt te staan in plaats van op CAM waar ik hem nu heb. Weer even naar de tekentafel...de echt dure icons hebben namelijk zoveel segmenten dat het bijna niet loont om hem daar in te stoppen.
Ik hoor alleen maar goeie verhalen over die Coutinho, gister ook 2 x tegen gespeeld en hij was erg belangrijk.

Vanavond Bundesliga TOTS, ben benieuwd wie erin zitten. Of is het al bekend?

Hoop ook nog op deze kaart voor mijn full-Dortmund squad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zetf_F5iIQTiaY94onAeOXK7w_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAlCZJge6UXSOTAi963vrC6S.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Komt de Eredivisie overigens na Turkije? Dan wacht ik nog ff met packs.

[ Voor 3% gewijzigd door Markuss op 14-05-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
De Eredivisie is vaak samen met Serie A, die is volgende week vrijdag aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
allstarted1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Ja, en net in de Swaps gebruikt voor de La Liga- objectives. Voor mij is het echt een octopus gebleken. Pakt ballen die er bij Lunin FS zonder twijfel erin zouden zijn gevlogen. :)

Mijn centrum bestaat uit Hermoso FB en Koundé TOTS. Ook ik vind ze vergelijkbaar. Soms is voor mijn gevoel Hermoso zelfs beter puur qua verdedigen! Maar deze 2 cb's ontlopen elkaar niet veel in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:19
Markuss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:19:
[...]

Vanavond Bundesliga TOTS, ben benieuwd wie erin zitten. Of is het al bekend?
Kan het plaatje niet meer terug vinden, maar dit zouden de eerste gelekte spelers zijn.

Neuer
Angelino
Baku
Hummels
Davies
Kimmich
Goretzka
Muller
Haaland
Lewandowski
Andre Silva
Wamantiguka
Sancho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Als er nou een objective Bellingham bij zit ofzo, dat zou tof zijn! Beetje de nieuwe namen i.p.v. the usual suspects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:13:
Als er nou een objective Bellingham bij zit ofzo, dat zou tof zijn! Beetje de nieuwe namen i.p.v. the usual suspects.
Ja, is wel zo. Vraag me af of er iets bij zit dat m'n team echt een boost kan geven, een goede 5* WF spits bv.
Heb de aankoop van Alaba ook uitgesteld afwachtende wat er uit TOTS komt. Maar denk dat Hummels niet ineens 90+ pace heeft.
Aan de andere kant, die La Liga spelers waren allemaal wel echt toppertjes.

70 packs nu klaar staan voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Laatste anderhalve week trekt Fifa mij niet meer zo. Ben nu weer een beetje met andere projecten bezig. Mede dankzij de gigantische winst van Doge coin (real live traden :+ ) heb ik wat leuke dingetjes aangeschaft.

Uit de player picks Benzema en Oblak. Ik ga ze allemaal in de Cantona sbc gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:26:
Mede dankzij de gigantische winst van Doge coin (real live traden :+ ) heb ik wat leuke dingetjes aangeschaft.
Tot januari riep ik tegen iedereen die het horen wilde dat Doge en jokecoin is en dat je daar never nooit niet teveel geld in moet steken, tenzij die weer iets van 0,00001 cent is. :P
Nu denk ik: Ah.. dit is inderdaad ook crypto, dat Doge ineens voor miljonairs zorgt. :'(

(Al klaag ik niet, gezien de recente opwaartse gang van Waves en Stellar)

Enfin, ander topic. :P

Heb eigenlijk helemaal geen zin om WL te spelen, maar ja.. wil al die tokens ook wel binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Tot januari riep ik tegen iedereen die het horen wilde dat Doge en jokecoin is en dat je daar never nooit niet teveel geld in moet steken, tenzij die weer iets van 0,00001 cent is. :P
Nu denk ik: Ah.. dit is inderdaad ook crypto, dat Doge ineens voor miljonairs zorgt. :'(

(Al klaag ik niet, gezien de recente opwaartse gang van Waves en Stellar)

Enfin, ander topic. :P

Heb eigenlijk helemaal geen zin om WL te spelen, maar ja.. wil al die tokens ook wel binnen harken.
Ohja die tokens, ook nog helemaal niet over na gedacht. Vanavond komt dus Bundesliga? Ik wil eigenlijk gewoon naar de serie A en kijken wie er dan mooie TOTS krijgen en dan mijn team nog upgraden.

Verder moeten gewoon de player sbc's van R9, Gullit en Zidane komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Dalglish moment binnen ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Ohja die tokens, ook nog helemaal niet over na gedacht. Vanavond komt dus Bundesliga? Ik wil eigenlijk gewoon naar de serie A en kijken wie er dan mooie TOTS krijgen en dan mijn team nog upgraden.

Verder moeten gewoon de player sbc's van R9, Gullit en Zidane komen :+
Volgens mij komt Serie A volgende week. Ik heb de afgelopen 2 weken ook het openen van packs enzo overgeslagen, wat heb ik aan TOTS van La Liga of Premier League als ik me richt op de BL?
Natuurlijk kan ik gokken op verkoopwaarde, maar het is zonde als je een untradeable Bruno of Frenkie eruit trekt, uiteindelijk is dat toch fodder.
Het gevolg is wel dat de marquee matchups en de La Liga SBC's voor packs echt uit het schrapen van mijn club moest komen. :D

Is dan aanstaande maandag Eredivisie of een andere kleinere league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PIM Essien SBC voor minder dan 600K kunnen doen :) Heel me club is wel leeg van hoge fodder. Ondertussen heel me verdediging en middenveld end game :)

Zo gaan we spelen dit weekend :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5bm0XK-6B_xiQjFMABK-Y-YHZOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egklADPvqDtqrUAd1ekdiPMt.jpg?f=fotoalbum_large

Nu eens hopen op een leuke kaart waarmee ik Neymar goed kan linken. Dan kan eindelijk Mbappe eens wegwezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:26:
PIM Essien SBC voor minder dan 600K kunnen doen :) Heel me club is wel leeg van hoge fodder. Ondertussen heel me verdediging en middenveld end game :)

[Afbeelding]

Nu eens hopen op een leuke kaart waarmee ik Neymar goed kan linken. Dan kan eindelijk Mbappe eens wegwezen.
Of jij hebt gewoon straks TOTS Mbappe in de spits staan 8)

Ik heb Essien samen met Ballack op het middenveld staan. Spelen heerlijk samen. Echt 2 blokken beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:32:
[...]

Of jij hebt gewoon straks TOTS Mbappe in de spits staan 8)

Ik heb Essien samen met Ballack op het middenveld staan. Spelen heerlijk samen. Echt 2 blokken beton.
Als de packluck van deze week doorgaat zou dat zomaar kunnen :+

Ben benieuwd nog niet met hem gespeeld, maar vorig jaar was hij echt een monster. Heb ieder geval genoeg defensieve kracht in dit elftal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Ik heb besloten dat m'n La Liga-team even blijft staan hoe het staat en houd m'n fodder dus even vast (waaronder Benzema TOTS dupe) voor de Bundesliga. Denk dat Frenkie er niet meer in zit en ook Alba komt maar niet tevoorschijn. Idealiter hoef ik eigenlijk alleen maar een vervanger op LB te hebben (wat dus Alba moet worden, alleen nu nog net buiten budget)

Deze week is m'n team op zeven plekken gewijzigd:

- Lunin FS -> Courtois
- Hermoso FB -> Koundé
- Ramos Gold -> Piqué
- Benzema POTM -> Benzema TOTS
- Busquets Moments -> Casemiro
- Machis RTTF -> Carrasco
- Inaki Williams FB -> Suarez

Could have been worse! :P Gisteren met de La Liga-swaps resulteerde dit al al 5 quits op rij nog voor de aftrap :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vl-bKv-RFdfQG2XRLSTk5TxKgQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5PS4BuH8B0xXY47L5NF65mza.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Hiermee ga ik mijn weekend league in.
Zoals je zit heb ik nogal wat opties in de voorhoede en wat moeite met de ideale aanvalspartner voor Eto'o te vinden.

Keuze uit:
Isak (full chem) - ga ik maar mee starten
Ronaldo (full chem)
Mbappe (full chem)
Fekir (full chem)
Aguero (8 chem)

Aguero valt wat tegen. Andere spelers zijn veel wendbaarder.
En ja ik heb inderdaad gold Mendy. Solide speler en heb ook maar 30k aan coins. Hij doet het prima op die plek.

Hoopte nog Alba te packen, maar met mijn packluck mag ik daar nu niet over zeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQSWstrk_DmQn-tNQy19iCPUjHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2fkcDfO3KWo9TgT9Tylc2Mrf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upfvCqENjfvG6aUNDbJfETHAI5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6GSrZxo8uclu3elmVEKpOGIf.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zijn de ervaringen met Coutinho ? Hij heeft echt gruwelijke stats. Als ik CR7 verkoop kan ik hem net doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:
Hoe zijn de ervaringen met Coutinho ? Hij heeft echt gruwelijke stats. Als ik CR7 verkoop kan ik hem net doen.
Hij is echt een glibber aal op het veld.
Zijn left-stick dribbeling is echt heel goed.
Enige nadeel is zijn strength, maar de hangt ook af van je speelstijl.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Hij is echt een glibber aal op het veld.
Zijn left-stick dribbeling is echt heel goed.
Enige nadeel is zijn strength, maar de hangt ook af van je speelstijl.
Ben Neymar gewend dus dat zal geen probleem zijn :P Hoe is zijn afwerken ? Wil hem dan naast neymar in de spits zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Ben Neymar gewend dus dat zal geen probleem zijn :P Hoe is zijn afwerken ? Wil hem dan naast neymar in de spits zetten :)
Afwerken heb ik niks op aan te merken, maar ik gebruik hem als CAM.
Zet er een hunter op en je bent good-to-go.

Ronaldo kan je altijd nog eens terugkopen. Coutinho sbc verloopt op een gegeven moment.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Afwerken heb ik niks op aan te merken, maar ik gebruik hem als CAM.
Zet er een hunter op en je bent good-to-go.

Ronaldo kan je altijd nog eens terugkopen. Coutinho sbc verloopt op een gegeven moment.
Thx voor de info ! Heb inderdaad Ronaldo verkocht en haal die volgende week wel weer terug :) Ondertussen is Coutinho binnen. Nog wat goedkoper dan verwacht kreeg uit een pakketje IF kramaric en alderweireld. Toch weer mooi 40K :)

Edit : Deed wel even pijn Ronaldo verkopen toen ik zijn aankoop prijs zag, 1.6 miljoen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 14-05-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Thx voor de info ! Heb inderdaad Ronaldo verkocht en haal die volgende week wel weer terug :) Ondertussen is Coutinho binnen. Nog wat goedkoper dan verwacht kreeg uit een pakketje IF kramaric en alderweireld. Toch weer mooi 40K :)

Edit : Deed wel even pijn Ronaldo verkopen toen ik zijn aankoop prijs zag, 1.6 miljoen :+
Ja dat kan ik me wel voorstellen.
Had ik vorig jaar met Messi. Gekocht voor 1.1 miljoen... na 500 wedstrijden en wat maanden verder nog maar een fractie van die prijs.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Let the sweaty games begin! >:) })

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:52:
[...]

Ja dat kan ik me wel voorstellen.
Had ik vorig jaar met Messi. Gekocht voor 1.1 miljoen... na 500 wedstrijden en wat maanden verder nog maar een fractie van die prijs.
Heb niet gekeken hoeveel wedstrijden ik met hem heb gespeeld, maar zal ook zeker zoiets zijn. Heb hem al heel vroeg gekocht.

Ondertussen maar even zilver upgrade sbc gedaan, die daarna in de gold upgrade sbc geduwd en die weer in de la liga upgrades.

- TOTS Oblak
- Ramos
- Kroos
- De ligt
- Ricardo Perreira

We hebben weer fodder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Valandil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:51:
Hiermee ga ik mijn weekend league in.
Zoals je zit heb ik nogal wat opties in de voorhoede en wat moeite met de ideale aanvalspartner voor Eto'o te vinden.

Keuze uit:
Isak (full chem) - ga ik maar mee starten
Ronaldo (full chem)
Mbappe (full chem)
Fekir (full chem)
Aguero (8 chem)

Aguero valt wat tegen. Andere spelers zijn veel wendbaarder.
En ja ik heb inderdaad gold Mendy. Solide speler en heb ook maar 30k aan coins. Hij doet het prima op die plek.

Hoopte nog Alba te packen, maar met mijn packluck mag ik daar nu niet over zeuren.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zou je niet beter Sanches kunnen vervangen door Llorente? Dan heb je Isak en Frenkie op full-chem? Denk dat Sanches op 3 chem ook niet altijd lekker uit de verf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Net de de ergste noob tegen gespeeld
Speelde 532 basis opstelling
Pope gold
Achterin
Berinche alba Walker cancelo klaiber 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
allstarted1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Zou je niet beter Sanches kunnen vervangen door Llorente? Dan heb je Isak en Frenkie op full-chem? Denk dat Sanches op 3 chem ook niet altijd lekker uit de verf komt?
In de start formatie heb ik iedereen full chem

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Markvd1984 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:20:
Net de de ergste noob tegen gespeeld
Speelde 532 basis opstelling
Pope gold
Achterin
Berinche alba Walker cancelo klaiber 😅
En je mbappe kwam er niet voorbij zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:30:
[...]

En je mbappe kwam er niet voorbij zeker?
Haha nee alleen gouden spelers van 60 snelheid lopen mbappe eruit 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Pim dalglish wel geweldig 4 wedstrijden 12 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:26:

[Afbeelding]

Speel je ook met Mbappe ingame op de linkervleugel? Zo ja, doet hij het een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:31:
[...]

Haha nee alleen gouden spelers van 60 snelheid lopen mbappe eruit 😋
Ik wilde eigenlijk zeggen: het begint treurig te worden. Maar dat was het al in November.

Kom op man, pak jezelf even op van de grond. Ga alsjeblieft na een verloren potje het eerste uurtje niet naar deze site en ga lekker even buiten wandelen. Zelden lees ik zoveel onzin als in jouw posts. Helaas, maar echt waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Markuss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:15:
[...]

Ik wilde eigenlijk zeggen: het begint treurig te worden. Maar dat was het al in November.

Kom op man, pak jezelf even op van de grond. Ga alsjeblieft na een verloren potje het eerste uurtje niet naar deze site en ga lekker even buiten wandelen. Zelden lees ik zoveel onzin als in jouw posts. Helaas, maar echt waar.
Los van het sarcasme in mark z'n opmerking moest ik wel erg lachen om je reactie 🤣🤣 ga een rondje lopen 🤣🤣 k hou ervan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:09:
[...]

Speel je ook met Mbappe ingame op de linkervleugel? Zo ja, doet hij het een beetje goed?
Sinds vandaag niet meer, coutinho komt er nu gestaan ik heb het voor elkaar gekregen Neymar , coutinho, kent en Atal in het elftal te krijgen op minimaal 7 chem. Schijnt volgens futbin niks uit te maken met 100 team chem.

Maar antwoord op je vraag, nee ik vond hem echt verschrikkelijk. Moest hem puur gebruiken voor Neymar anders was hij allang weg. Snelheid is leuk maar hij voelt zo lomp aan voor een vleugelspeler en hij kan echt geen normale pass geven. Zeker dat laatste werd ik echt knetter gek van omdat hij daar echt vaak aanvallen mee omzeep hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Markuss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:15:
[...]

Ik won btw maar daar gaat het niet om
Her gaat om de zielige lui die zo spelen

Als jij of iemand wat zegt of de verbinden zeg ik toch ook het ga lekker offline spelen

Het is geen onzin wat ok zei ,het is een feit dat hij zo speelde en helaas meer mensen dat is gewoon jammer dat steeds meer lui dit doen
Vorig jaar speelde iedereen lekker aanvallend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Ik heb een bloedhekel aan backs op CV. Dat is met recht mijn grootste ergernis waar ik nooit aan ga beginnen. Volgens mij is de positionering en onderscheppingen van een CV zoveel beter..

Maar: schuld van EA en de YouTube popiejopies (wat dat betreft zijn de meeste van de spelers allemaal kuddevolk die achter die gasten aanlopen) , alles op pace en verwacht hetzelfde liedje in FUT22 helaas

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 14-05-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:34:
Ik heb een bloedhekel aan backs op CV. Dat is met recht mijn grootste ergernis waar ik nooit aan ga beginnen. Volgens mij is de positionering en onderscheppingen van een CV zoveel beter..

Maar: schuld van EA en de YouTube popiejopies (wat dat betreft zijn de meeste van de spelers allemaal kuddevolk die achter die gasten aanlopen) , alles op pace en verwacht hetzelfde liedje in FUT22 helaas
Helemaal mee eens cv’s zijn veel beter op cv. Backs 1x geprobeerd stonden continu uit positie.

Maar inderdaad YouTube volk is er enorm schuldig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Holy shit. Lewa 5* wf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:23:
[...]

Sinds vandaag niet meer, coutinho komt er nu gestaan ik heb het voor elkaar gekregen Neymar , coutinho, kent en Atal in het elftal te krijgen op minimaal 7 chem. Schijnt volgens futbin niks uit te maken met 100 team chem.

Maar antwoord op je vraag, nee ik vond hem echt verschrikkelijk. Moest hem puur gebruiken voor Neymar anders was hij allang weg. Snelheid is leuk maar hij voelt zo lomp aan voor een vleugelspeler en hij kan echt geen normale pass geven. Zeker dat laatste werd ik echt knetter gek van omdat hij daar echt vaak aanvallen mee omzeep hielp.
Ik heb 'm ooit gepackt, maar heb er ook nooit aan kunnen wennen. Maar zat te puzzelen om Atal FB weer in te passen en dan zou ik die 2 dus kunnen linken, maar dan ook Mbappe op de vleugel en Atal in de spits. Vandaar mijn vraag. Ik vind de passing van Mbappe echt dramatisch, dus ideaal is het niet op de vleugel, maar in de spits is het ook niks, want dan loopt hij telkens uit positie. Maar goed, misschien ff uitproberen in een paar online friendlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
40 packs gehad. Even pauze. :P

- TOTS Neuer, Bakasetas
-TOTW Sirigu, Eze, Exposito :')
- MOTM Laporte, Ivi

En nog een Wijnaldum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zo.. die headliners Goretzka is ook gecrasht nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:34:

Thnx
Ik speel ook met CVS hoor maar als spits is het lastiger ivm snelheid er door heen komen 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Vooruit, nog eentje dan. :P
helaas untradeable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdXJP0KrDhq0SSu2o8RFREO1bLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pg8QOY8fFo4PPUtoiqH66nbw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Zo, de eerste 5 WL games zitten er op.
Won er eentje met 3-0 van iemand die de hele pot alleen maar trucjes deed, maar niet kon verdedigen en eentje met 1-0 omdat -denk ik- de verbinding er na 30 minuten ingame uitklapte, want ik had het niet lang meer volgehouden. De andere 3 echt van duidelijk betere spelers verloren, defensief top en aanvallend uitstekend. Laatste potje met 3-0 verloren van Flashback Coutinho. Die schiet gewoon de 1-0 en 2-0 binnen vanaf randje 16 op de achterlijn. Neuer stopt de bal, carambole naar Countinho, uithalen, goal. _O-

Twijfel om nu ff verder te gaan, of morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:59:
40 packs gehad. Even pauze. :P

- TOTS Neuer, Bakasetas
-TOTW Sirigu, Eze, Exposito :')
- MOTM Laporte, Ivi

En nog een Wijnaldum
Ik had maar 17 packs, wel wat Ultimate, 83+, 82+ etc., maar helaas zat er weinig in.

Een shitload aan TOTS uit Turkije (6) en dan Neuer TOTS. Had stiekem gehoopt op een Lacroix. Ook nog een berg aan untradeables. Die hou ik even apart voor een leuke SBC, Kruse vind ik niks en Douglas Costa zou nog wel kunnen. Maar wacht liever op Piszczek EoaE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Prosac schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:01:
Zo.. die headliners Goretzka is ook gecrasht nu.
TOTY Kimmich ook -O- j
Was blij Kimmich in de 20x84+ pakket had en dus TOTY versie kon verkopen, al 2x geplaatst maar hij blijft maar zakken...

Zal er om hangen of we vanavond Pele95 kunnen aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb echt medelijden soms met me tegenstander met tots varane tering wat is die goed :+ ze uitschuif poten zijn nog wat langer geworden >:)

Edit :

Moet zeggen tot nu toe doen al me nieuwe spelers het wel goed. Die kounde is ook gewoon een goede cv. Coutinho speelt ook heerlijk eindelijk een goede linker vleugelspeler, alleen Alba vind ik tot nu toe nog niet zo geweldig.

[ Voor 45% gewijzigd door Traeces op 14-05-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
3-3 maar pech bij de eerste 5 potjes, lang niet zo goed gespeeld als nu. Verbaas me echt super erg over soucek, zo goedkoop maar wat speelt die fijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Weer 35 packs open gemaakt.

- TOTS Hummels, Aboubakar
- TOTW Da Silva
- Busquets
( in een 25x83+ pack)

- Held Waghorn :')
- TOTW Laborde en Aye

Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nog maar 1 Lewandowksi op de PC-markt gezien en die was binnen de seconde weg voor zijn buy-now prijs.
Lacroix en Goretzka trouwens net zo.

[ Voor 15% gewijzigd door Prosac op 15-05-2021 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:44:
Heb echt medelijden soms met me tegenstander met tots varane tering wat is die goed :+ ze uitschuif poten zijn nog wat langer geworden >:)

Edit :

Moet zeggen tot nu toe doen al me nieuwe spelers het wel goed. Die kounde is ook gewoon een goede cv. Coutinho speelt ook heerlijk eindelijk een goede linker vleugelspeler, alleen Alba vind ik tot nu toe nog niet zo geweldig.
Varane is bizar! Kreeg hem uit player pick.

Coutinho begon ik mij CAM, maar toch besloten om spits te zetten. Isak naar de bank en Fekir als CAM.

Daar doet Coutinho het ook goed.
Misschien morgen C Ronaldo (gold) een paar potjes uitproberen. Heb hem nl gisteren untradable gepackt.

WL gaat niet super , maar heb er wel weer even lol in. Tempo ligt enorm hoog.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Het was even een hele grind, maar Amiri is vrijgespeeld. Verstand op nul en gaan. Had gelukkig al m'n veertig potten gespeeld voor de swaps, dus met een glaasje bruine rum lekker low-rated elftallen afslachten met Reus FB. Nu mag Goretzka Gold eindelijk met pensioen.

Had overigens ook die Level 15-reward vrijgespeeld. Heb die Adams van RB Leipzig gekozen, omdat ik niks aan een CB had en ook niet aan een RVA. Die gast is nog verrassend goed, speelt in 4-3-3 (4) op LCM en had de hele tijd geweldige attacking runs, waardoor Muller en Reus nog een extra afspeelmogelijkheid hadden. Ook was hij na een bizarre run voorwaarts ineens héél snel terug dat ik me serieus even aan het verbazen was. Alleen zijn lage shooting stats zijn waardeloos. Geloof dat 'ie van de 8 kansen twee voor open doel heeft gemist :P De twee moeilijkste, die schoot 'ie er dan wel weer in, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Zo nu en dan heb ik weer wat centjes om een te kopen. Ondertussen ook de Lingard sbc gedaan en deze aan mijn selectie toegevoegd. Ondertussen speel ik.mer het volgende team

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_-Ww5QD17dtYLBPFYceQUp0PPE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HGa75miLiVjlW432hFx3VaaR.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Toch wel heel vreemd dat een Kostic niet in TOTS zit met 2 TOTW's en Coman wél.. Sowieso mis ik nog Weghorst, Guerreiro, Kramaric..

Sancho en Davies horen er dan weer niet in thuis mijn inziens.

Tot nu toe Neuer gepackt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat is Pele 95 toch een super spits.
Heb met alle versies van CR 7, Mbappe gespeeld.
R9 94 gehad,Cruyff 91 gehad.

Maar Pele 95, wat een wendbaarheid en snelheid en schotkracht.

17 wedstrijden in de WL en 37 goals en 12 assist.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:33
Markuss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:38:
Toch wel heel vreemd dat een Kostic niet in TOTS zit met 2 TOTW's en Coman wél.. Sowieso mis ik nog Weghorst, Guerreiro, Kramaric..

SBC's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Mars18 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:06:
Wat is Pele 95 toch een super spits.
Heb met alle versies van CR 7, Mbappe gespeeld.
R9 94 gehad,Cruyff 91 gehad.

Maar Pele 95, wat een wendbaarheid en snelheid en schotkracht.

17 wedstrijden in de WL en 37 goals en 12 assist.
Goed te horen,gisteren aangeschaft vanmiddag testen.
Gaat Ronaldinho 91 vervangen die meer dan 1 op 1 liep en toch net niet was, hoop dat deze dan eindelijk de statistieken van zn kompaan in de spits Neymar kan verbeteren.
Hele team vol icon tots toty, en die Neymar gold blijft maar staan, inmiddels 750 wedstrijden 850 goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Markuss schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:38:

EA gaat wel vaker voor de grotere namen in plaats van spelers die het eigenlijk meer verdiend hebben.

Als ze het tempo van LaLiga volgen kunnen die spelers nog wel als SBC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gaat weer lekker.. 4 potjes WL gespeeld, 2 gewonnen, 2 bij een gelijke stand de verbinding verbroken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:20:
Gaat weer lekker.. 4 potjes WL gespeeld, 2 gewonnen, 2 bij een gelijke stand de verbinding verbroken. :')
Ik snap dat nooit - gister ook een figuur in de friendlies. Je schiet er toch niks mee op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:24:
[...]

Ik snap dat nooit - gister ook een figuur in de friendlies. Je schiet er toch niks mee op?
Ik heb het idee dat het in 1 geval aan de servers lag, de andere leek de goal voor mij te gaan vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
Allemachtig wat zijn de servers weer verschrikkelijk slecht. Echt niet normaal wat een vertraagde bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Saekerhett schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:33:
Allemachtig wat zijn de servers weer verschrikkelijk slecht. Echt niet normaal wat een vertraagde bende.
Goed om te weten, dan laat ik Roussillon-objective even voor wat het is. Heb geen zin in al dat geglitch en frameskips :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:02:
[...]

Varane is bizar! Kreeg hem uit player pick.

Coutinho begon ik mij CAM, maar toch besloten om spits te zetten. Isak naar de bank en Fekir als CAM.

Daar doet Coutinho het ook goed.
Misschien morgen C Ronaldo (gold) een paar potjes uitproberen. Heb hem nl gisteren untradable gepackt.

WL gaat niet super , maar heb er wel weer even lol in. Tempo ligt enorm hoog.
Varane is echt een monster inderdaad, heerlijk die snelheid ook kan op ze dooie gemak gewoon weer een aanvaller terug halen.

Coutinho is echt een hele verbetering op
Mbappe niet normaal. Denk dat hij op cam nog
Beter is.

Tempo was inderdaad echt lekker, tenminste lekker snelle gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Saekerhett schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:33:
Op zaterdagmiddag is het echt heel vaak kut helaas. Haal er ook geen enkel plezier uit dan te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hele dag nog geen Lewandowski, La Croix of Goretzka gezien op de PC-markt. Althans, de keren dat ik keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oxigeon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:00:
Zo nu en dan heb ik weer wat centjes om een te kopen. Ondertussen ook de Lingard sbc gedaan en deze aan mijn selectie toegevoegd. Ondertussen speel ik.mer het volgende team

[Afbeelding]
Begint er leuk uit te zien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Scoren van buiten de 16 blijkt makkelijker dan gedacht. De La Liga icon sbc duurde maar 30-40 minuten. Had veeeeel meer verwacht. Normaal scoor ik alleen maar tiki taka intikkers van rond de penaltystip. Wist niet dat afstandgoals zó makkelijk waren. Messi TOTY (leen) en Coutinho TOTS helpen natuurlijk ook mee. En dat de tegenstanders veel zwakkere (vaak Duitse of Franse) teams hebben. Maar toch: dit moet ik vaker proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Capsaicin op 15-05-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:46:
Scoren van buiten de 16 blijkt makkelijker dan gedacht. De La Liga icon sbc duurde maar 30-40 minuten. Had veeeeel meer verwacht. Normaal scoor ik alleen maar tiki taka intikkers van rond de penaltystip. Wist niet dat afstandgoals zó makkelijk waren. Messi TOTY (leen) en Coutinho TOTS helpen natuurlijk ook mee. Dit moet ik vaker proberen.
Ik had hem ook binnen no-time binnen. Minuutje of dertig, ligt er wel aan tegen wie je speelt. Italianen en Duitsers blijven vaak hangen. Vaak helpt het om zelf na de goal even op pauze te zetten (hoewel ik dat zelf haat), maar om nou een hele wedstrijd te spelen in Friendlies vind ik teveel van het goede. Meestal snappen ze het wel en anders gewoon zelf quitten.

Moet nu alleen de Ligue 1 nog en de Rivals. Weekend League laat ik schieten, daar heb ik geen zin in. Heb nu de 81+, 82+, 84+ vrijgespeeld en geopend, Denk dat ik eventueel Schweinsteiger doe. Wordt me anders teveel moeite, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
allstarted1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Ik had hem ook binnen no-time binnen. Minuutje of dertig, ligt er wel aan tegen wie je speelt. Italianen en Duitsers blijven vaak hangen. Vaak helpt het om zelf na de goal even op pauze te zetten (hoewel ik dat zelf haat), maar om nou een hele wedstrijd te spelen in Friendlies vind ik teveel van het goede. Meestal snappen ze het wel en anders gewoon zelf quitten.

Moet nu alleen de Ligue 1 nog en de Rivals. Weekend League laat ik schieten, daar heb ik geen zin in. Heb nu de 81+, 82+, 84+ vrijgespeeld en geopend, Denk dat ik eventueel Schweinsteiger doe. Wordt me anders teveel moeite, haha.
Zo betuttelend, dat gepauzeer. Ik vind dat respectloos, maar toch neem ik mijn verlies. Gelukkig quitte iedereen in mijn potjes.

Schweinsteiger heeft best bijzondere stats. Met wat knutselwerk in de tactiek en geschikte spelers om hem heen zou hij best goed kunnen draaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Voor de mensen die met een braziliaans of La Liga team spelen, ga Coutinho maar snel doen, mijn god wat een vreselijke speler om tegen te spelen. Net met hangen en wurgen 1x van een team met hem erin gewonnen. 5-4, alle 4 de goals vanuit de meest bizarre afstanden en hoeken in de kruising door Coutinho. Andere pot 7-1 verloren, waarbij Coutinho de eerste 3 goals op magistrale wijze voor zijn rekening nam. Kan echt geweldig schieten en loopt alsof er 2 of 3 van hem op het veld staan. Niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Prosac schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:09:
Voor de mensen die met een braziliaans of La Liga team spelen, ga Coutinho maar snel doen, mijn god wat een vreselijke speler om tegen te spelen. Net met hangen en wurgen 1x van een team met hem erin gewonnen. 5-4, alle 4 de goals vanuit de meest bizarre afstanden en hoeken in de kruising door Coutinho. Andere pot 7-1 verloren, waarbij Coutinho de eerste 3 goals op magistrale wijze voor zijn rekening nam. Kan echt geweldig schieten en loopt alsof er 2 of 3 van hem op het veld staan. Niet normaal.
Hij is inderdaad bizar behendig.
Niet de sterkste, maar kan zowel CAM als ST spelen.

Daarnaast lijkt hij een soort hidden finesse shot te hebben.
Zal denk ik met de curve te maken hebben.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Valandil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:10:
[...]

Hij is inderdaad bizar behendig.
Niet de sterkste, maar kan zowel CAM als ST spelen.

Daarnaast lijkt hij een soort hidden finesse shot te hebben.
Zal denk ik met de curve te maken hebben.
Heb nu fekir tots en prime figo op 10
Is coutino voor mij dan verstandig te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Heb Fekir op CAM en Coutinho als spits...
Als je de fodder hebt en wat coins, dan ga je geen spijt krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
WL afgesloten op 15-11, geen zin meer om voor Goud 2 te gaan morgen. Vaak geeft Goud 3 mij ook de betere player picks, afgelopen donderdag had ik Carrasco en Casemiro.

Teampje nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSQCVMsuJqoi_-F3bcMrREvKJEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qp3OMwjpJHD9WgyDG4prUlUe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vandaag nog even die 83+ x25 gedaan. Daar had ik Neuer TOTS uit. Maar ik doe niks met de Bundesliga, dus heb hem in de sbc voor Coutinho gegooid. Ik lees alleen maar goeie dingen over Coutinho, dus de keuze was snel gemaakt. Die komt nu op de cam positie te spelen in mijn La Liga team.

Zit alleen met 1 dilemma. Wie in de spits?

Benzema POTM of Isak TOTS? Mijn zoon zegt die laatste vanwege zijn 5* weakfoot.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Team loopt echt lekker vandaag in de potjes die ik speel.. 4-4-2 is echt een fijne opstelling als je eraan gewent bent :)

Carvalho en llorente zijn echt een lkr duo op t middenveld

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 15-05-2021 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Moody2204 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:32:
Vandaag nog even die 83+ x25 gedaan. Daar had ik Neuer TOTS uit. Maar ik doe niks met de Bundesliga, dus heb hem in de sbc voor Coutinho gegooid. Ik lees alleen maar goeie dingen over Coutinho, dus de keuze was snel gemaakt. Die komt nu op de cam positie te spelen in mijn La Liga team.

Iemand advies?
Benzema kon mij totaal niet bekoren, heb hem niet eens op de bank. Isak heb ik voor wat objectives gebruikt, die beviel veel beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Isak is me goed bevallen. Meer assists dan goals als tweede spits. Hij is bijzonder behendig en “agile” voor zijn lengte. Daarnaast goed in afronding. (Met engine)

Goud3 binnen en geloof het verder wel.
Speler van de WL was met kop en schouders Coutinho. Goals en assists... wat een speler

[ Voor 20% gewijzigd door Valandil op 15-05-2021 18:44 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Moody2204 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:32:

Iemand advies?
Benzema POTM heeft mij als spits of CAM nooit echt kunnen bekoren. Isak TOTS ken ik niet maar die 86 kaart vond ik als spits vaak al verrassend fijn maar had meestal nog wat meer opties. TOTS Isak zal nog wel wat meer in zich hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik had op papier een nieuw team gemaakt. Die Lewandowski met 5 star weak foot lijkt me zo sexy. Goretzka tots op het middenveld, Essien PIM...

Goretzka tots niet op de markt te vinden....

Ik open een 10x83 plus en wie komt daar uitlopen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lD8zX1vinp0xh_hamHbu5Ap2hQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5CEwbybqy3eWKxwyHNT5rP9.jpg?f=fotoalbum_large

Sexy hoor :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Mocht je de kans hebben zou ik echt sowieso die Coutinho. Wordt iedere keer door hem weggespeeld, zo glibberig als een aal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Pffff, die Tapsoba _O_
Lazaro ziet er ook goed uit, maar defensief is Zambrotta toch net wat beter.

Deed even een bod van 9 ton op Kimmich TOTS, ging niemand er overheen O+

[ Voor 91% gewijzigd door Prosac op 15-05-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Capsaicin schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:03:
[...]
Zo betuttelend, dat gepauzeer. Ik vind dat respectloos, maar toch neem ik mijn verlies. Gelukkig quitte iedereen in mijn potjes.

Schweinsteiger heeft best bijzondere stats. Met wat knutselwerk in de tactiek en geschikte spelers om hem heen zou hij best goed kunnen draaien denk ik.
Ow, helemaal eens hoor. Ik doe het normaal ook nooit, maar je merkt zo snel of iemand de hele pot wil zweten. Daar had ik nu even geen zin in. :P Ja, het is een wedstrijdsimulator, maar er zijn al zoveel competitieve modes, daar zijn de Friendlies er voor mij (niet altijd) een van. Zeker niet als er veel te grinden is en je weekenden en speeltijd beperkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, Coutinho geen spijt van. Wat een speler! In de spits gekozen voor Isak. Die komt ook beter tot zijn recht met Coutinho er omheen. Nu nog ff Machis zien te vervangen door Carrasco, maar daar heb ik nog net te weinig geld voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Natuurlijk hoop je op Lewa of Goretzka in de 20x84, maar ik klaag niet.
Davies stond al op de lijst.

Ook lekkere fodder voor Tapsoba.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBI7IUh7prp-HNaawRnrOVQE8ro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T3CvIN7nq7Vc15UJnWDoDWb7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hGmb5Oswd3zDNE3HSwriFgh4KA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLMWY4jIzy5OUpK8P9IVP3LP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg wat zit dat met backs spelen bij mensen tussen hun oren. Speel net tegen iemand die zet gewoon tots varane op rechts back en digne op zijn plek , dan ben je toch niet goed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:13:
Omg wat zit dat met backs spelen bij mensen tussen hun oren. Speel net tegen iemand die zet gewoon tots varane op rechts back en digne op zijn plek , dan ben je toch niet goed _O-
Die is koekwaus... Beste CV in het spel. Als je die back gaat zetten, dan snap je het spelletje niet.
Digne is goed overigens, maar voor CV is Varane 10x de betere optie

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:13:
Haha dat slaat echt nergens op. Moet zelf bekennen dat ik met Berchiche what if (LB) in het centrum speel, naast bd hermoso. Die heeft betere stats als bv kounde tots.

Als ik varane tots zou hebben dan zou die uiteraard in het centrum komen naast Berchiche. Maarja dat zit er toch niet meer in als ik naar de prijs kijk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Robbio85 op 15-05-2021 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Mensen met een Bundesliga-elftal: Ga Tapsoba doen, dat is de Varane van de Bundesliga. Wat speelt die fijn zeg, nu twijfel wie ik naast hem naast ga zetten. Boateng Moments, Bender of Toch Alaba aankopen.

Tapsoba is voor mij het antwoord op dat volle druk spelletje dat velen lijken te spelen in het begin van je game, die 3-1-4-2 variant waarbij je met 6 man druk zet op de defensie. Davies helpt er ook wel ontzettend bij lijkt het.

Paar maanden geleden zeer tevreden met de SBC van Boateng, maar Tapsoba is weer next-level.

[ Voor 44% gewijzigd door Prosac op 15-05-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:27:
[...]

Haha dat slaat echt nergens op. Moet zelf bekennen dat ik met Berchiche what if (LB) in het centrum speel, naast bd hermoso. Die heeft betere stats als bv kounde tots.

Als ik varane tots zou hebben dan zou die uiteraard in het centrum komen naast Berchiche. Maarja dat zit er toch niet meer in als ik naar de prijs kijk ;)
in een 5212 opstelling speel ik Essien moments centraal achterin. Samen met Ruben Dias en Varane TOTS.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:27:
[...]

Die is koekwaus... Beste CV in het spel. Als je die back gaat zetten, dan snap je het spelletje niet.
Digne is goed overigens, maar voor CV is Varane 10x de betere optie
Nee maar dan zie je hoe ziek die community is hahaha. Ja moet backs voor pace hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb ook gewoon 2 centerbacks als centerback staan (Hermoso FB en Koundé TOTS) en dat gaat prima. Nu zijn die 2 ook nog redelijk snel, dat scheelt. Maar het verschil zit 'm vooral in dat die 2 cb's gewoon positioneel en verdedigend veel sterker zijn. Ik heb weleens Walker rb als cb gehad, maar die liep dan constant uit positie! Ik heb helaas geen Varane TOTS, maar die Hermoso en Koundé bevallen mij uitstekend.
Pagina: 1 ... 132 ... 158 Laatste