Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:26
Zou kounde tots veel beter zijn als Goldson Tots? Iemand enig idee?

Loopt naast puyol moments

Edit: we gaan het proberen.

Werd soms ook echt stapelgek van Hart, zo wisselvallig, dus ook vervangen.
Rabiot weer op 10 gelukkig want dat heeft ie wel nodig.

Alleen voor de time being wel even Mendy op LB, wat is die kaart nog bizar goed zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5D7a-bMntbBFniCBHotfgqrFQi0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DuCKJeMz7HpqzES5BG4HPOa4.jpg?f=fotoalbum_large

Nu even sparen voor Oblak TOTS

[ Voor 90% gewijzigd door Augy op 11-05-2021 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
Eerder toch Countinho gedaan gezien de goede berichten, komt Fekir TOTS uit de PP. Net nog de 85x5 en een PP gedaan. Uit de 85x5 kwam niet veel spannends, maar Oblak gepakt uit de PP! Ik gebruikte base VDS nog, dus maar eens kijken of dat een goede upgrade is. Met bijna geen fodder meer en 500k ziet mijn team er nu zo uit:

https://www.futbin.com/21/squad/8169566

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:35
Had nog fodder en heb destijds Varane IF gepackt uit een player pick dus ik dacht ik waag de gok! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPD2QBXQABqudhawbTZjDLcl--s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ZlxR6LkXk85cBdd7K1yjjIQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:05:
Had nog fodder en heb destijds Varane IF gepackt uit een player pick dus ik dacht ik waag de gok! :+

[Afbeelding]
Die la Liga player pick ?

Eerste swap pack binnen , de 25x 83 geopend flinke lading fodder. Tots super lig, if aurier, alisson, sergio Ramos, Bernardo Silva, Bruno Fernandea en een lading 85 spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
Traeces schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:19:
[...]

Die la Liga player pick ?

Eerste swap pack binnen , de 25x 83 geopend flinke lading fodder. Tots super lig, if aurier, alisson, sergio Ramos, Bernardo Silva, Bruno Fernandea en een lading 85 spelers :)
Yep!

Ga de komende dagen eens kijken naar de swaps. Sowieso de packs, en misschien nog de moments pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:30
Even TOTS Isak gebruikt als supersub in rivals wedstrijden, wat een beest is dat zeg. Ramt ze echt vanuit alle hoeken erin. Bij een 0-1/0-2 voorsprong hem als enige spits voorin hebben is echt lekker.

Ik ben weer naar divisie 5. Valt me op dat daar veel spelers fake-pass/shot doen en dan direct stil staan, maar ik snap niet hoe je dat. Direct die bal onder de voet. Ik heb fake-pass geprobeerd en dan direct L1 of L2 indrukken, maar dat is het niet. Iemand die weet wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Prosac schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:30:
Even TOTS Isak gebruikt als supersub in rivals wedstrijden, wat een beest is dat zeg. Ramt ze echt vanuit alle hoeken erin. Bij een 0-1/0-2 voorsprong hem als enige spits voorin hebben is echt lekker.

Ik ben weer naar divisie 5. Valt me op dat daar veel spelers fake-pass/shot doen en dan direct stil staan, maar ik snap niet hoe je dat. Direct die bal onder de voet. Ik heb fake-pass geprobeerd en dan direct L1 of L2 indrukken, maar dat is het niet. Iemand die weet wat ik bedoel?
Bedoel je de fake shot stop? Linkerpookje loslaten en fakeshot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:37
_Uploader_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:40:
Eerder toch Countinho gedaan gezien de goede berichten, komt Fekir TOTS uit de PP. Net nog de 85x5 en een PP gedaan. Uit de 85x5 kwam niet veel spannends, maar Oblak gepakt uit de PP! Ik gebruikte base VDS nog, dus maar eens kijken of dat een goede upgrade is. Met bijna geen fodder meer en 500k ziet mijn team er nu zo uit:

https://www.futbin.com/21/squad/8169566
Coutinho was vorig jaar met afstand de beste speler in mijn team, de combinatie van zijn agressiviteit, work-rates met 5* skills is gewoon te leuk voorin.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 11:22

allstarted1

WTRFTS

Pfff, gisteravond een paar potten Rivals gespeeld. Blijft bijzonder hoe je tegen een team met Golds ineens de meest stroperige gameplay krijgt, geen pass meer aankomt en spelers draaien als vrachtwagens. En dus verliest met 3-2. Speel je vervolgens tegen een gelijkwaardiger team (86+ rated), dan rennen al je spelers als een kievit over het veld en win je met gemak. :9

Ben overigens aan het denken om Pique te doen om Ramos Gold te vervangen. M'n verdediging zou dan Torreira Freeze - Hermoso FB - Pique - Zambrotta PIM worden. Ik twijfel echter of dat een upgrade zou zijn of dat ik dan beter, als de rewards gunstig zijn - Kounde TOTS kan halen. Speel al tijden met Ramos Gold en heb weinig problemen ervaren met zijn pace, Hermoso of Zambrotta vullen dat gat vaak op.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteravond de 5x85 SBC gedaan. Die is eigenlijk way overpriced, maar ik had nu mijn fodder van de vorige 5x85 gebruikt om deze te completen. Kreeg als walkout TOTS Erkin (een alleskunner), maar daarachter zat TOTS Llorente verscholen. Dus dat was een prima trade. Fodder voor 2 bruikbare TOTS spelers. Ik hoop morgen op player pick TOTS Carrasco of Fekir. Eén van de twee zou al een dikke W zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:22
Gisterenavond aan de La Liga swap objectives gewerkt. Wat een drama, die 6 doelpunten van buiten de 16. Paar wedstrijden tegen een ander La Liga team gespeeld waar we omstebeurt de aanval raar afbraken om maar van buiten de 16 te schieten i.p.v. voor betere opties binnen de 16 te gaan. Wel geinig, als het niet zo frustrerend zou zijn. Uiteindelijk drie keer gelukt - vanavond de andere drie proberen binnen te hengelen.

Heb nu wel enorm veel aan mijn TOTS Oblak - die heeft me al in zoveel situaties gered, dat ik bijna mijn main team om zou willen gooien om hem een plek te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:04:

Heb nu wel enorm veel aan mijn TOTS Oblak - die heeft me al in zoveel situaties gered, dat ik bijna mijn main team om zou willen gooien om hem een plek te geven.
Ben gisteren overgestapt naar oblak RTTF ipv Joe Hart. Hij heeft me komt meerdere keren gered! Die Oblak is echt een goede keeper, kan niet wachten tot ik z'n tots kan proberen

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 12-05-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:15
Augy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Ben gisteren overgestapt naar oblak RTTF ipv Joe Hart. Hij heeft me komt meerdere keren gered! Die Oblak is echt een goede keeper, kan niet wachten tot ik z'n tots kan proberen
Ik gebruik al lang gouden Oblak, bevalt prima. Ik wil graag Oblak TOTS, zijn prijs schommelt tussen de 170k en 190k. Enig idee wat zijn prijs zal doen als de LaLiga TOTS kaartjes uit de packs verdwijnen vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
Robbio85 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:23:
[...]

Ik gebruik al lang gouden Oblak, bevalt prima. Ik wil graag Oblak TOTS, zijn prijs schommelt tussen de 170k en 190k. Enig idee wat zijn prijs zal doen als de LaLiga TOTS kaartjes uit de packs verdwijnen vrijdag?
Die wordt nog wel wat goedkoper, vanavond komt er waarschijnlijk een gegarandeerd LaLiga TOTS pack en veel mensen zullen die ook packen in de WL en Rivals rewards donderdag.
Als ie uit packs is zal ie vervolgens weer iets stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Had geluk met die La Liga player picks in het weekend. Geen idee wat zijn prijs gaat doen. Ik denk dat alles blijft zakken, maar dat dit voor de echt goede kaarten nooit zo hard zal gaan als voor de rest. Keepers zijn gelukkig nooit echt duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:27:
[...]

Die wordt nog wel wat goedkoper, vanavond komt er waarschijnlijk een gegarandeerd LaLiga TOTS pack en veel mensen zullen die ook packen in de WL en Rivals rewards donderdag.
Als ie uit packs is zal ie vervolgens weer iets stijgen.
Klinkt logisch idd. Dus morgen en vrijdag even in de gaten houden. Heb genoeg coins, maar ben ook een Nederlander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Eigenlijk mag je voor een 96 rated keeper niet klagen als je naar de prijs kijkt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja ik zet er zelf ook naar te kijken, Oblak RTTF vond ik beter als Ederson TOTS die ik nu heb en red echt wedstrijden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel of ik vanavond die gegarandeerde La liga TOTS moet doen, aangezien ik Varane al heb gepacked. Dan hou je alleen nog Messi, Frenkie, Suarez en Benz over die ik echt intressant vind. Waar Suarez al voor geen meter in me team gaat passen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:38:
Pfff, gisteravond een paar potten Rivals gespeeld. Blijft bijzonder hoe je tegen een team met Golds ineens de meest stroperige gameplay krijgt, geen pass meer aankomt en spelers draaien als vrachtwagens. En dus verliest met 3-2. Speel je vervolgens tegen een gelijkwaardiger team (86+ rated), dan rennen al je spelers als een kievit over het veld en win je met gemak. :9
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben na een paar potjes rivals gestopt omdat ik niet lekker kon spelen tegen gouden elftallen. Een 70 pace verdediger die Bailey en Isak eruit loopt en penalty's tegen omdat hij tegen Boateng aanloopt (stond gewoon stil) of NA het schot over het been van een verdediger valt.
Ik dacht dat we dat stadium inmiddels wel gehad hadden. Neymar inbrengen, die draait als Akinfenwa. :(
En vervolgens tegen een team met ook allemaal specials zoals ik en dan wel een lekker potje kunnen spelen. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
heron schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:04:
Gisterenavond aan de La Liga swap objectives gewerkt. Wat een drama, die 6 doelpunten van buiten de 16. Paar wedstrijden tegen een ander La Liga team gespeeld waar we omstebeurt de aanval raar afbraken om maar van buiten de 16 te schieten i.p.v. voor betere opties binnen de 16 te gaan. Wel geinig, als het niet zo frustrerend zou zijn. Uiteindelijk drie keer gelukt - vanavond de andere drie proberen binnen te hengelen.
Met Messi TOTY en Asensio Objective ging het redelijk makkelijk moet ik zeggen, die kunnen echt goed van buiten de 16 schieten. Inderdaad wel bizar hoe je eenvoudige goals laat liggen omdat je echt alleen nog maar die afstandsschoten moet hebben. Ik had het geluk er al 4 te hebben gescoord tijdens de eerste 4 overwinningen, maar de laatste 2 gedaan door maar niet voor golden goal te gaan. Als ik een La Liga tegenstander had: Beide gegaan voor de afstandsgoal en vervolgens controller op te kop. De Bundesliga en Ligue Un objective worden erg makkelijk overigens als je een uurtje alleen maar La Liga tegenstanders tegen komt, want die gaan niet voor die makkelijke goal. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik ben na een paar potjes rivals gestopt omdat ik niet lekker kon spelen tegen gouden elftallen. Een 70 pace verdediger die Bailey en Isak eruit loopt en penalty's tegen omdat hij tegen Boateng aanloopt (stond gewoon stil) of NA het schot over het been van een verdediger valt.
Ik dacht dat we dat stadium inmiddels wel gehad hadden. Neymar inbrengen, die draait als Akinfenwa. :(
En vervolgens tegen een team met ook allemaal specials zoals ik en dan wel een lekker potje kunnen spelen. Onbegrijpelijk.
Precies dat ja, zijn Gabriel Jesus liep tegen m'n Hermoso aan. Pingel. Dat werk. En Isak kwam Virgil van Dijk niet voorbij op pace.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:16:
[...]

Precies dat ja, zijn Gabriel Jesus liep tegen m'n Hermoso aan. Pingel. Dat werk. En Isak kwam Virgil van Dijk niet voorbij op pace.
Gisteren werd mbappe toty op sprint zonder bal eruit gelopen door gold rare Boly.

Toen ging ik echt stuk🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
Twijfel of ik vanavond die gegarandeerde La liga TOTS moet doen, aangezien ik Varane al heb gepacked. Dan hou je alleen nog Messi, Frenkie, Suarez en Benz over die ik echt intressant vind. Waar Suarez al voor geen meter in me team gaat passen......
Is die al bevestigd, ja? Want in dat geval wacht ik sowieso even met Pique...zul je anders net zien dat ik een Varane pack (right :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Gisteren werd mbappe toty op sprint zonder bal eruit gelopen door gold rare Boly.

Toen ging ik echt stuk🤣
Iemand die goed kan verdedigen en positioneren, prima, maar als ik met Bailey/Isak er door ben, voorsprong heb, hoort een gouden verdediger als Laporte of Chiellini deze niet meer in te halen, ook al hebben eerstgenoemde de bal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Is die al bevestigd, ja? Want in dat geval wacht ik sowieso even met Pique...zul je anders net zien dat ik een Varane pack (right :P )
De Liga SBC's lijken de lijn te volgen van de Premier League, dus ik verwacht vanavond of morgen wel een gegarandeerde La Liga TOTS SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Prosac schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:07:
[...]

Haha ik werd voor gek verklaard en dat ik moest stoppen met FIFA
Nog 1x dan gouden teams of mindere hebben altijd voordeel
Paar mensen zeiden hier dat je dan al je welverdiende super kaarten moet inruilen voor 80 goud team 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:42:
[...]

De Liga SBC's lijken de lijn te volgen van de Premier League, dus ik verwacht vanavond of morgen wel een gegarandeerde La Liga TOTS SBC.
Behalve dat La Liga er miljoenen keer beter vanaf komt qua content dan de Premier League. Gelukkig is La Liga mijn favoriete league, maar kan me voorstellen dat EPL-liefhebbers balen. Ik wacht dan nog wel even af...vanavond en morgen maar even grinden voor Swaps zolang La Liga nog in packs zit :)
Markvd1984 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Paar mensen zeiden hier dat je dan al je welverdiende super kaarten moet inruilen voor 80 goud team 🤣🤣
Gisteren was een redelijke uitzondering in mijn ervaring. Vorige week veegde ik 82/83-rated squads met 11-3 van de mat, of ze moesten duidelijk écht beter zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door allstarted1 op 12-05-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Toen ging ik echt stuk🤣
🤣🤣🤣 Dat is idd wel erg byzonder
Ik had dat laatst tegen ginter gold
Vanaf eigen helft sprint die Robben en klaiber eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nu la liga en ligue1 icon gedaan ,twijfel om voor de Packs te gaan of stoickov 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Vorige jaar kwam van iedere competitie een gegarandeerde pack op woensdag en dit jaar is het tot nu toe niet anders :P Dus verwacht eigenlijk van wel :P

Ja dat zal je altijd zien :9

Word gek als ik morgen in me PP ook gewoon doodleuk weer Varane krijg 8)7
Markvd1984 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:44:
[...]

"Paar mensen zeiden hier dat je dan al je welverdiende super kaarten moet inruilen voor 80 goud team" Je snapt toch wel dat sommige mensen dit met sarcasme tegen je zeggen.

[ Voor 34% gewijzigd door Traeces op 12-05-2021 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:52:
[...]

Vorige jaar kwam van iedere competitie een gegarandeerde pack op woensdag en dit jaar is het tot nu toe niet anders :P Dus verwacht eigenlijk van wel :P

Ja dat zal je altijd zien :9

Word gek als ik morgen in me PP ook gewoon doodleuk weer Varane krijg 8)7

[...]

"Paar mensen zeiden hier dat je dan al je welverdiende super kaarten moet inruilen voor 80 goud team" Je snapt toch wel dat sommige mensen dit met sarcasme tegen je zeggen.
Haha i know ,maar wel grappig dat steeds meer mensen tegen de oneerlijkheid van de simpele gouden teams aanlopen
Het is toch ook krom ,mbappe is over het algemeen een must have voor sommige ,en dan idd een simpele boly loopt hem eruit ,is toch ook krom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Markvd1984 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:20:
[...]

Haha i know ,maar wel grappig dat steeds meer mensen tegen de oneerlijkheid van de simpele gouden teams aanlopen
Het is toch ook krom ,mbappe is over het algemeen een must have voor sommige ,en dan idd een simpele boly loopt hem eruit ,is toch ook krom
Ik weet niet of jij voetbal kijkt, maar er zijn bijzonder weinig aanvallers die aan de bal sneller zijn dan een verdediger dus zo gek is dat niet.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik wacht met die La Liga Guaranteed SBC tot na mijn player picks. Om te voorkomen dat ik een duplicate krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Ik ben sinds 4 weken weer aan spelen, daarvoor 3 maand niet gespeeld. Heb sowieso het idee dat ik minder afhankelijk ben van pace achterin dan voor ik even stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
xavento schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:27:
[...]

Ik weet niet of jij voetbal kijkt, maar er zijn bijzonder weinig aanvallers die aan de bal sneller zijn dan een verdediger dus zo gek is dat niet.
Haha heb jij mbappe wel is in het echt gezien hoe snel hij is en hij met bal mensen eruit sprint
Dat is juist zijn kracht
Maar doelde ook op sprintduels zonder bal verliest hij ook regelmatig van laporte ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
xavento schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:27:
[...]

YouTube: Kylian Mbappe Sonic Speed ● Crazy Runs & Acceleration
Alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Markvd1984 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Haha heb jij mbappe wel is in het echt gezien hoe snel hij is en hij met bal mensen eruit sprint
Dat is juist zijn kracht
Maar doelde ook op sprintduels zonder bal verliest hij ook regelmatig van laporte ofzo
leuk filmpje en algemeen bekend. Echter sprint hij ook daar vrijwel nergens CB's er uit dus ik begrijp je punt niet helemaal. Dat hij snel is dat weten we ook wel, maar zo kun je van nog 50 voetballers filmpjes uitzoeken met moment opnames.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:29:
Ik wacht met die La Liga Guaranteed SBC tot na mijn player picks. Om te voorkomen dat ik een duplicate krijg.
Je kan toch juist een dublicate voorkomen als je eerst de SBC doet ? Als je b.v. Suarez krijgt in je SBC en daarna in je picks weer kan je een ander kiezen. Dat kan je daarna bij de sbc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoelde het eigenlijk meer zo: als ik goede player picks krijg, doe ik die SBC helemaal niet. Scheelt weer fodder voor een andere SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 19:45
Traeces schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
Ik ook want heb nu al een tots, kounde, oblak, llorente, casimero, Benzema.
Hoewel ik nog wel van een dubbele casimero af moet.
Ene kant is de laatste kans op een frenkie de jong, speel geen WL en kopen kan ik niet en stik van de ridder inmiddels. Maar echt de kans op een duplicate hoger :p

Aan de andere kant is het eind van FIFA dus wat maakt het uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Ik ook want heb nu al een tots, kounde, oblak, llorente, casimero, Benzema.
Hoewel ik nog wel van een dubbele casimero af moet.
Ene kant is de laatste kans op een frenkie de jong, speel geen WL en kopen kan ik niet en stik van de ridder inmiddels. Maar echt de kans op een duplicate hoger :p

Aan de andere kant is het eind van FIFA dus wat maakt het uit :)
Ja ik twijfel door die frenkie en Messi. Maar heb al varane en casimero.

Waarschijnlijk krijgen we gewoon mooi een kounde of moreno.

Edit : zou die kounde niet eens erg vinden eigenlijk, best goede stats en past naast Varane.

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 12-05-2021 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Kounde is echt een beest van een verdediger, blij dat ik mijn team wat heb gewisseld voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik heb 2 Kounde's maar ik houd het toch bij Hermoso FB en Berchiche What If (ik weet het, hij is een LB, maar hij is de man in het centrum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:55

Oxigeon

En zo is dat!

Hier nu ook weer 2 SBC gedaan. 2x een mega rare pack gekregen. Als beginner de eerste 2 goede kaartjes te pakken. Dat lucht toch wel op.

Eder Militao TOTW en Boril TOTW. Misschien kan ik deze meneertjes (in elk geval Boril) wel gaan inzetten om de 5x85+ te verkrijgen. Ik weet het nog niet echt...pfff

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:23:
Hier nu ook weer 2 SBC gedaan. 2x een mega rare pack gekregen. Als beginner de eerste 2 goede kaartjes te pakken. Dat lucht toch wel op.

Eder Militao TOTW en Boril TOTW. Misschien kan ik deze meneertjes (in elk geval Boril) wel gaan inzetten om de 5x85+ te verkrijgen. Ik weet het nog niet echt...pfff
Als ze tradeable zijn dan check de prijs eerst op Futbin (Ederson TOTW is 50k waard, dat is een aardige pull). Misschien kun je er wat aan verdienen. Anders bewaren voor toekomstige SBC's (vaak vereisen die een TOTW speler).

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 12-05-2021 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbs4gmmV2wId3f6UYmuoSR6lTrE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bsm2iH1u0JY4XWr66idun5hV.png?f=fotoalbum_large

En ik ben er weer ingestonken |:(
85+ La Liga player pick.. Ik zit nog een YouTube filmpje te kijken waar 8 op de 10 minimaal een ToTS mogen kiezen.. Echt mijn pack luck in 2021.. zucht..

Als(!) vanavond die guaranteed La Liga ToTS SBC komt, iemand enig idee hoeveel je team gemiddeld dan moet zijn? 86? 87?

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 12-05-2021 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:09:
[Afbeelding]

85+ La Liga player pick.. Ik zit nog een YouTube filmpje te kijken waar 8 op de 10 minimaal een ToTS mogen kiezen.. Echt mijn pack luck in 2021.. zucht..

Als(!) vanavond die guaranteed La Liga ToTS SBC komt, iemand enig idee hoeveel je team gemiddeld dan moet zijn? 86? 87?
Hoop 86 maar denk zelf gelijk aan PL en dus 87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:38:
[...]

Hoop 86 maar denk zelf gelijk aan PL en dus 87
Poehee. Mag wat kosten dan. Die spelers kosten toch gemiddeld een 20-45k ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Rhain schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:09:
[Afbeelding]

Ik had hetzelfde: alledrie 85 rated. Ik doe ze niet meer, die picks...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Bye-bye Moreno - welkom Suarez! TOTS Guaranteed *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDTLRLSWGnXLmfmzFKeoj1r1Mz8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yoFGwhBUD191RgyncvcNYCnx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier issie dan. De laliga tots speler.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-xluTWejGohpLGK8M91wgPidCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uo1UDz75mo8RbICkysi78R8S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 19:45
Tots guarantee Alba, open de 25x83 varane! Pack deze week 8 laliga tots onderhandelbaar wtf. Alleen nog steeds geen de jong maar kan ermee leven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier Kounde gekregen, zo nog even de PP voor een dubbele :P

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Na tots varane deze jongen :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2HH4NbC73ZHzizfr39ifdJMrJM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hyH9VxJtI7pKu7xJwfYV4FE1.png?f=fotoalbum_large

Meer dan 3,5 miljoen aan spelers in 3 dagen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:25:
Hier Kounde gekregen, zo nog even de PP voor een dubbele :P
Het lot bepaalde toch anders, ik kon uit de 85+ PP kiezen tussen drie TOTS: Fekir, Moreno en Varane :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Zo wat een pack luck! Moreno uit de la liga tots en die hergebruikt voor de 85 pp, ter stegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

_Uploader_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:
Zo wat een pack luck! Moreno uit de la liga tots en die hergebruikt voor de 85 pp, ter stegen...
Ja, ik schrok er zelf ook van, nu ook nog maar even Courtois doen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1iOb00wLBSoUhtG9uq9DDPhfwwY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DGlMIshSMjr2w9Gx5Vuh3Q5r.png?f=fotoalbum_large

Woohoooooo!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
57 packs in de winkel, morgen nog rivals-rewards erbij en marquee matchups misschien een paar doen. Nog een La Liga uitdaging vermoed ik en krijg die pack voor de zilveren objectives ook nog wel binnen. 60+ packs, 4 miljoen op de bank.
Laat de Bundesliga TOTS maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Misschien kijk ik niet goed he, maar die laatste paar zilveren sterren-spelers, dat zijn toch qua stats niet eens meer zilveren spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Fekir uit de 85+ pack en vervolgens ook weer uit de gegarandeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
85+ helemaal niks :(

Nu leeg en klaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

dutchgio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:28:
Fekir uit de 85+ pack en vervolgens ook weer uit de gegarandeerd...
dat was precies de reden waarom ik de volgorde andersom had, heb al te vaak dubbele gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

had mijn club behoorlijk leeg getrokken, dus de eerst 2 swaps ingeleverd.
Tots Casemiro, 1x 89, 2x 89, 7x 85, 4x 84 en 10x 83 fodder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Net de 20 x 84+ gedaan, alles boven 85, 5 IF-kaarten en Aboubakar TOTS. Niet de beste pack qua TOTS, maar ben al heel blij met Suarez vanavond uit de Guaranteed. Paar potten getest en wat een beest! :)

Net dus even Courtois gedaan met wat fodder, zodat ik eens een andere keeper kan testen. Heb nu al maanden Lunin FS op doel staan :) Team staat er nu zo bij - mocht De Jong nog komen, dan is hij van harte welkom! :P

Team staat er nu zo bij :)

Zal ik Pique doen om de laatste Gold-card uit m'n basis te halen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Kreeg wat gold rare uit de sbc van Courtois. Dacht doe nog 1 player pick van La Liga:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuHYXqpex60mFB58s7us0A3_z9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1mSDkZGSouYvE2csotm2edT.jpg?f=fotoalbum_large

Heb Coutinho al, maar leuke sub !

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
allstarted1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:21:
Net de 20 x 84+ gedaan, alles boven 85, 5 IF-kaarten en Aboubakar TOTS. Niet de beste pack qua TOTS, maar ben al heel blij met Suarez vanavond uit de Guaranteed. Paar potten getest en wat een beest! :)

Net dus even Courtois gedaan met wat fodder, zodat ik eens een andere keeper kan testen. Heb nu al maanden Lunin FS op doel staan :) Team staat er nu zo bij - mocht De Jong nog komen, dan is hij van harte welkom! :P

Team staat er nu zo bij :)

Zal ik Pique doen om de laatste Gold-card uit m'n basis te halen? :P
Je zou ook nog Koundé kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kounde uit tots la liga
En uit de pp la liga navas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 13:08
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QKCV2zT/27-C6-DCA5-47-F5-4-D28-9-C9-A-A6-CF13-F4583-E.jpg

Blij mee :) nu hopen op wat moois in de picks morgen, kans op duplicates is groot (heb Vázquez, Carrasco, Benzema, Koundé en Moreno nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
peeweeherman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:42:
[...]

dat was precies de reden waarom ik de volgorde andersom had, heb al te vaak dubbele gehad.
Ja dat had ik ook beter kunnen doen, had dan de overige fodder van de 5x85+ nodig om de gegarandeerde te kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Wow....eindelijk iets goeds uit de Player Picks - gecraft met fodder uit de La Liga TOTS Challenge vandaag :D Had vooralsnog alleen maar 84 Grimaldo en een 87 Busquets eruit gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GxZgpPPtPa3g89x6LsoJE6GlCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C54r1pbtosn0WPijIGKnEIo5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 13:08
allstarted1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:44:
Wow....eindelijk iets goeds uit de Player Picks - gecraft met fodder uit de La Liga TOTS Challenge vandaag :D Had vooralsnog alleen maar 84 Grimaldo en een 87 Busquets eruit gehaald.

[Afbeelding]
Ben benieuwd hoe hij speelt :) vind zijn stats namelijk vrij matig voor een 94-rated card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Llorente TOTS uit de Rivals packs.. en van dijk CL

Dat betekent dat ik nu eindelijk rabiot vervang en het team zo heb staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGywY5WuQloGgF2HJX5oYnVIqJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6wm34c1nrejW0QIANC4V0pMo.jpg?f=fotoalbum_large

Straks nog even wat PP doen en hopen op een TOTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Mesque schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:23:
[...]

Ben benieuwd hoe hij speelt :) vind zijn stats namelijk vrij matig voor een 94-rated card.
Ik ook. Had daar Busquets Moments staan en behalve pace en dribbelen moet Casemiro op bijna alle gebieden beter zijn. Moet zeggen dat Sergio me steeds beter en beter is gaan bevallen, zeker omdat 'ie ineens begon te scoren, haha. Vanmiddag Casemiro dus maar eens proberen met een Catalyst om zijn passing én snelheid te boosten. Instructie is tussen de verdedigers vallen.

Ook Pique binnen om Ramos Gold te vervangen. Zou het toch zonde hebben gevonden om hem te laten lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
TOTS garanteed natuurlijk kounde, had k al haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
Hier Vazquez uit TOTS gegarandeerd. Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPNDm10YAHrJnpmPuO2FyDyC8MI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HNJp7pMFDoZwM8WuV1VHSaPG.jpg?f=fotoalbum_large
Wl rewards ,wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL rewards meer dan goed.

PP : kounde en oblak - mooi want die wou ik precies kopen.

Pakketjes : tots navas en Biglia en nog een lading redelijk bruikbare spelers voor sbc.

Door de verkoop van shaw en dias 900k over kan ik mooi de Pim Essien sbc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-02 13:43
Hebben jullie nog tips voor een FUT nieuweling?

Ik heb nu een team met rating 80 en chemistry 100, maar ik werd in de placement matches aan alle kanten voorbijgelopen (met 3-11 etc verloren). Hoe verkrijgen jullie spelers? (SBC, packs kopen, transfers)? En waar letten jullie bij spelers op?

Eerste les die ik voor mezelf getrokken heb is dat ik meer snelheid in verdediging nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
bartd1983 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:28:

Ik heb nu een team met rating 80 en chemistry 100, maar ik werd in de placement matches aan alle kanten voorbijgelopen (met 3-11 etc verloren). Hoe verkrijgen jullie spelers? (SBC, packs kopen, transfers)? En waar letten jullie bij spelers op?

Eerste les die ik voor mezelf getrokken heb is dat ik meer snelheid in verdediging nodig heb.
Wat is nu je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bartd1983 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:28:

Oxigeon in "[Multi] FIFA 21 Ultimate Team"

Op zijn bericht zijn een aantal nuttige reacties gekomen. Hij is ook vrij recent gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
4-1-3-2

GK: Cillessen
D: Mendy, Blind, Veltman, Aurier
CDM: Wijnaldum
M: Saint-Maximin, vd Beek, Pepe
A: Willian Jose, Vinicius

Ik werd vooral in centrum verdediging eruit gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20
Wat is je budget @bartd1983 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
Heb nu 16,000 coins. Hoef niet gelijk een team van Messi’s en Pelw’s te hebben maar wil een stijgende lijn inzetten ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Pffff - hou op hoor :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bd75f8t3gofur8H_pJjnpDHIQDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMtH0UapJlNKV8QUZBB6iIxG.jpg?f=fotoalbum_large

Eén 80+ pick gedaan en Carrasco eruit. Dag Machis!

De rewards vanmorgen waren *mwah*. De Bruyne als highest rated en nog wat prima fodder. Uit de Süper Lig Guaranteed die Franse RB. Ook prima :) Alleen die ene blijft me ontlopen. Ik kijk naar jou, Frenkie! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wat betreft swaps ben ik er wel uit. Denk dat dit de meeste waarde oplevert uiteindelijk.

81+ x25 Pack - 1 token
83+ x25 Pack - 2 tokens
84+ x20 Pack - 3 tokens
Icon Moments Pack - 5 tokens
92+ Icon Moments Pack - 7 tokens

18 munten klaar. De packs probeer ik deze week allemaal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FS4MW4MTdrD5-Sp-0UuWoVxYf3I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JjPODiTPt7yrIVYgJPnPSyNj.png?f=fotoalbum_large

Iemand tips ,in game 4231 met Mariano spits en figo op cam
Wil mijn spits vervangen 650k over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik zou Isak in de spits zetten, heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:24:
Ik zou Isak in de spits zetten, heerlijke speler.
Heb ik op de bank ,vind ik eigenlijk een beetje traag op gang komen ,en liefst 1 met 5 weakfoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Heb ik op de bank ,vind ik eigenlijk een beetje traag op gang komen ,en liefst 1 met 5 weakfoot
Pim dalglish ipv mariano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:56:
[...]

Pim dalglish ipv mariano
Thnx was ik idd ook al na aan het kijken
Goed ? Vond 90 iets minder in FIFA 20 was die echt geweldig
Butrageno was ik ook na het kijken weet alleen niet welke beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:04:
[...]

Had hem een paar x in een draft en hij is geweldig. Daarbij vind ik hem mega moeilijk te verdedigen als ik hem tegen heb.

En met die sbc kan je tenminste nog fodder lozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Markvd1984 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:33:
[...]

5 star weakfoot is beetje overrated deze editie. Vorige editie maakte het een groot verschil en gelukkig nu niet. Speler met 4 star weakfoot schiet ze net zo makkelijk erin.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Had hem een paar x in een draft en hij is geweldig. Daarbij vind ik hem mega moeilijk te verdedigen als ik hem tegen heb.

En met die sbc kan je tenminste nog fodder lozen.
Je bedoelt de moment dalglish ?
Ik dacht je zijn prime bedoelde

Moment heb ik geen geld voor en te weinig ridder 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Markvd1984 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:04:
[...]

Ik heb de SBC gedaan en nu 52 games gespeeld en 70 doelpunten met hem gemaakt. Hij scoort echt enorm makkelijk, ook met finesse schoten buiten de 16 en vrije trappen, terwijl ik dat bijna niet gebruik.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:51:
[...]

5 star weakfoot is beetje overrated deze editie. Vorige editie maakte het een groot verschil en gelukkig nu niet. Speler met 4 star weakfoot schiet ze net zo makkelijk erin.
Dat ligt wel echt aan de speler. Ronaldo ben ik het zeker mee eens 100% voelt die aan als 5* wf. Maar Mbappe en Messi die schieten op de meeste vage manieren de ballen met hun wf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Jeetje die llorente TOTS heerst echt over m'n middenveld, wat een baasje. Vond z'n RB al goed maar deze is wel next level..

Weet alleen nog niet wat ik van carvalho moet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
M@cer schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:26:
[...]

Ik heb de SBC gedaan en nu 52 games gespeeld en 70 doelpunten met hem gemaakt. Hij scoort echt enorm makkelijk, ook met finesse schoten buiten de 16 en vrije trappen, terwijl ik dat bijna niet gebruik.
Wist niet dat je er zoveel voor moest inleveren een 89 88 87 86 is nogal wat vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
https://www.futbin.com/21/squad/8238956

Team aardig klaar voor dit jaar:) Zo wordt het ingame 100 chem. Bankzitter overigens allemaal untradeable. Vind erg zonde had graag romarinho uitgeprobeerd maar valt amper in te passen. Hopen op nog wat leuke serie a tots.

[ Voor 8% gewijzigd door Dani05 op 13-05-2021 18:27 ]

Pagina: 1 ... 131 ... 158 Laatste