Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:57
Markvd1984 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:22:
[...]

Hoe is carvslho ? Had tots casimero maar die was echt te traag ,is deze vergelijlbaar of..
Ik heb nooit met Casemiro gespeeld, dus ik kan geen vergelijk maken. Carvalho bevalt mij wel. Ik zie hem meer als een soort van extra verdediger dan als cvm. Hij bevalt mij goed. Mag wel ook na al die lange, ellendige squadbattle potjes die ik er voor moest spelen! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:55
Haal net carrasco tots uit een playerpick 80+. Doe alleen helemaal niks met la liga en heb Barnes op z'n positie staan :) miss gooi ik hem in de 85 x 5

Elftal loopt als een trein, speel echt een soort kamikaze op 7 depth en 1 Stay back cdm verder balanced.. dan zie ik je ineens overal driehoekjes en zigzagjes.. alleen scherp zijn op de counter :)

Edit: dat had k nooit moeten doen natuurlijk 🤣 no guts no glory

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 10-05-2021 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 13:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Q7mzJCiVeAXnxlq_cbbVaYEL70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1zzJjtr00IWouP0UwznRXsEy.png?f=fotoalbum_large

Einde WL, zelfde resultaat als vorige week en wederom geen tijd gehad om te kijken of Elite haalbaar is :o Zonde, maar morgen gewoon een werkdag..

En deze jongeman zojuist uit de player pick 80+:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mn0X_GK5z1igAY1zLZyk95fhMxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ueIsZWlEX5flmHti7CMi43v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:55

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Einde van t spel!

Mijn tip! Speel zo snel mogelijk de plaatsing wedstrijden in Rivals.. zodra je geplaatst ben in een divisie krijg je muntjes..

Heel cliché en super meta maar probeer eerst je verdediging aan te passen naar Mendy - varane - Gomez - walker

Die gouden kaarten zijn zo overpowered dat je er nog mee door kan in rivals
[Afbeelding]

Enne je komt in deze fase van het spel nagenoeg alleen maar teams met Speciale kaarten tegen :)
Bedankt voor de tips. Na wat lezen op het wereldwijde web toch maar besloten om idd bovenstaande spelers aan te schaffen.

Helaas zijn varane en walker nog te duur voor mij aangezien ik zaterdag pas begonnen ben met spelen. Laat me hopen dat er iets in de pakjes zit die ik heb verdiend met de squad battles.

Verder heb ik de elf spelers van "de wereld rond" gekocht (sbc) Maar mis de Loyalty. Krijg ik die 10 extra loyalty ook door squad battles te spelen? Of krijg ik die alleen maar door online tegen andere spelers te spelen? Of is er een andere snelle methode die ik mis om deze loyalty te verkrijgen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:09:
[...]

Bedankt voor de tips. Na wat lezen op het wereldwijde web toch maar besloten om idd bovenstaande spelers aan te schaffen.

Helaas zijn varane en walker nog te duur voor mij aangezien ik zaterdag pas begonnen ben met spelen. Laat me hopen dat er iets in de pakjes zit die ik heb verdiend met de squad battles.

Verder heb ik de elf spelers van "de wereld rond" gekocht (sbc) Maar mis de Loyalty. Krijg ik die 10 extra loyalty ook door squad battles te spelen? Of krijg ik die alleen maar door online tegen andere spelers te spelen? Of is er een andere snelle methode die ik mis om deze loyalty te verkrijgen
https://nl.gameme.eu/fifa...er-verlies-aan-je-record/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Gisteren Bezema , Romarinho en Gomis TOTS uit de 85x5. Bizar! En dan nog denken, hè, waarom geen Frankie? :X

Vanavond/ morgen eens kijken of de POTS versie met dat extraatje heeft tov de POTM SBC versie. Daar miste ik iets snelheid, maar schieten was al fijn :)

Romarinho krijg ik op max 7chem wat nog een aardige kunst is. Nadeel van dit POTS geweld is dat Neymar niet meer te linken is en op 3chem uitkomt in de huidige opstelling. Die Cruijff uitspraak kun je zelfs hier toepassen :)

Volgende stop wordt Squad Battles voor Carvalho. Stats zien er wel ok uit en kan de missing link zijn om eventueel Ruben Dias achterin te krijgen. Zal wat munten moeten krijgen voor Gatusso en misschien Neymar, maar de prijzen van TOTS spelers vallen mij soms alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 18:09
Oef, met slechts 4 uur slaap in no time nog even goud 2 binnen gefietst. Op zondag nacht krijg je wel veel sneller ragequits van tegenstanders als ze achter komen.

Heb nog wat ongeveer 5 miljoen coins en dan zijn er die enorme sexy sbc's bijgekomen van Cantona en Desailly :p

Zucht, keuzes. Heb een tijdje geleden met moments desailly gespeeld. Ook echt zo'n blok beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:30
Ik denk dat ik wel een begin ga maken met Cantona. Heb voor vrijdag nu al 49 packs klaar staan, komen rivals rewards en deze week vrij te spelen packs nog bij.
Ik verwacht helemaal niks overigens, historie wijst uit dat dat mijn lot is als ik zoveel opspaar. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Hele player pick over het hoofd gezien . Toch 5 gedaan. Eerste was gelijk Llorente TOTS, maar de 4e OMG!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8CSlyu4gZs0l7I4yJEOqtppQrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iXFvzhAFb68surXoo0BnBxEz.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
12-17 dit weekend. Ik baal zo erg van mijn spel, zeker verdedigend ben ik dramatisch, speelde 4-2-2-2, en af en toe 5-3-2. Het ligt ook zeker helemaal aan mij, maar meer snelheid achterin zou fijn zijn

Mijn verdediging bestond uit: Kurzawa - TOTS Dias - TOTS Fofana - Klaiber. Ik ga maar op snelheid spelen achterin, en dan met de verdediging van Koen Weijland: TOTS Shaw - TOTS James - Tavernier - TOTS Wan Bissaka

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4EszK8CGwtMi763Z_N36lYBVKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BynSxdxn09nn7Vxj29K0571o.jpg?f=fotoalbum_large

Pele met 43 goals in 29 wedstrijden was wel erg fijn. Ik ga Eusebio maar verkopen, en dan een simpele Mbappe naast Pele zetten.

En wil eens gaan spelen met TOTS of TOTY Fernandes, werd dit weekend vaak vernederd door hem.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:09:
12-17 dit weekend. Ik baal zo erg van mijn spel, zeker verdedigend ben ik dramatisch, speelde 4-2-2-2, en af en toe 5-3-2. Het ligt ook zeker helemaal aan mij, maar meer snelheid achterin zou fijn zijn

Mijn verdediging bestond uit: Kurzawa - TOTS Dias - TOTS Fofana - Klaiber. Ik ga maar op snelheid spelen achterin, en dan met de verdediging van Koen Weijland: TOTS Shaw - TOTS James - Tavernier - TOTS Wan Bissaka

[Afbeelding]

Pele met 43 goals in 29 wedstrijden was wel erg fijn. Ik ga Eusebio maar verkopen, en dan een simpele Mbappe naast Pele zetten.

En wil eens gaan spelen met TOTS of TOTY Fernandes, werd dit weekend vaak vernederd door hem.
Sorry totaal niet lullig bedoeld maar ik speel met haast de zelfde verdediging als jouw alleen Shaw i.p.v. Kurzawa en PIM Zambrotta i.p.v. Klaiber. Ik heb totaal geen last van pace te kort bij mijn CV's, beide zitten op 93 pace met schaduw. Dat is echt meer als voldoende. Zeker Dias is gewoon echt een monster van een verdediger.

Ga gewoon eens met je eigen spel aan te slag i.p.v. het continu bij spelers te zoeken en maar blijven wisselen met spelers. Probeer eens een vaste opstelling voor de komende twee weken, dan ga je je spelers ook beter begrijpen.

Als je slecht speelt is het continu wisselen van spelers of tactieken ook totaal niet bevorderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo, had ik eindelijk eens een keer Elite 2 rewards van mijn vele squadbattle potjes (eerst voor Bamford en later voor Carvalho), is het hoogste wat je er uit krijgt Perin 82. Mijn packluck is al weken ver te zoeken. Dus toch een lichte teleurstelling na de worsteling van die ellelange, saaie squadbattle potjes... :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr. Maluku
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nvQNu1GDgJsJyLkWXE0uck4VwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wahruYlIGyV8momdRkkZh2fy.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteravond zonder enige verwachting de 5 x 85 pack gedaan.... WTF 8)7 mijn geluk is wel op voor de rest van TOTS ben ik bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Paar player picks. Bijna allemaal minstens 84 rated als resultaat. Beste tot nu toe: Carvajal, David Silva en Gerard Moreno TOTS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:09:

Dit zou echt een bizarre zet van je zijn. TOTS Dias en TOTS Fofana zijn echt vele malen beter dan James en Tavernier. Ik speel ook met beide heren achterin en ze zijn subliem. Trap aub niet in de zogenaamde meta van youtubers door twee geweldige CVs in te wisselen voor rechtsbacks -O-

Zeker als je 12-17 haalt moet je denk ik vooral beter leren verdedigen (no offence at all), twee rechtsbacks centraal achterin gaan je hier niet bij helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mesque op 10-05-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Player picks? Heb ik iets gemist? Kan dit ook voor beginnende spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mesque schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:55:
[...]

Dit zou echt een bizarre zet van je zijn. TOTS Dias en TOTS Fofana zijn echt vele malen beter dan James en Tavernier. Ik speel ook met beide heren achterin en ze zijn subliem. Trap aub niet in de zogenaamde meta van youtubers door twee geweldige CVs in te wisselen voor rechtsbacks -O-

Zeker als je 12-17 haalt moet je denk ik vooral beter leren verdedigen (no offence at all), twee rechtsbacks centraal achterin gaan je hier niet bij helpen.
Dank voor de goede kritieken. Ik weet dat ik beter moet verdedigen, en dit ook gewoon moet kunnen.
Zit hem ook wel in de timing van spelen, door 3 kids kan ik pas in het weekend vanaf 23:30 uur spelen, en dan is het daarna al snel 03:30 uur, en dan is de scherpte er ook wel vanaf.

Ga het komend weekend toch maar proberen weer met dit verdedigende blok, kijken hoe het dan gaat

TOTY Fernandes zou ik wel graag willen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:07:
Hele player pick over het hoofd gezien . Toch 5 gedaan. Eerste was gelijk Llorente TOTS, maar de 4e OMG!!

[Afbeelding]
Of ik ben echt verschrikkelijk blind maar er staan momenteel geen PP online toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Of ik ben echt verschrikkelijk blind maar er staan momenteel geen PP online toch ?
Jawel, La Liga Upgrade is een pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
Jawel, LaLiga upgrade. Open net een SB reward rare mega pack, komen Llorente TOTS en Neuer eruit gewandeld 8)7

Denk dat ik Llorente maar verkoop, het middenveld is overbezet met Vidal FB, Makelele moments, Modric FB, Carvalho TOTS en Rodri TOTS...

[ Voor 38% gewijzigd door Robbio85 op 10-05-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Dank voor de goede kritieken. Ik weet dat ik beter moet verdedigen, en dit ook gewoon moet kunnen.
Zit hem ook wel in de timing van spelen, door 3 kids kan ik pas in het weekend vanaf 23:30 uur spelen, en dan is het daarna al snel 03:30 uur, en dan is de scherpte er ook wel vanaf.

Ga het komend weekend toch maar proberen weer met dit verdedigende blok, kijken hoe het dan gaat

TOTY Fernandes zou ik wel graag willen
Wat zijn je middenvelders en in welke formatie speel je? Welke instructies/customs tactics? Dan kan ook veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oxigeon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:57:
Player picks? Heb ik iets gemist? Kan dit ook voor beginnende spelers?
Ja, kijk maar bij de Squad Building Challenges (SBC). Daar kun je elftallen inleveren en krijg je er packs of een spelerskeuze voor terug.
Denk erom: Spelers die je daar inlevert, ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Jawel, La Liga Upgrade is een pp.
Ben inderdaad blind :+ Eerste - ter stegen Tweede TOTS Casemiro :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Ja, daarom zag ik hem ook niet. SBC heet LaLiga-upgrade

Geluk houdt niet op en pack onderstaand tradable.
Geen idee hoe ik nu mijn team vorm moet gaan geven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Llt_MLNMWGLjrJovC1r2EBMPYOs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1gVAY2OQJksOiOeYm52TYUMY.png?f=user_large

Denk Coutinho sbc maar doen en dan zo:
https://www.futbin.com/21/squad/8152285

Ingame dan 41212 (2)

De jong op CDM. Sanches en Essien B2B
Coutinho CAM en Eto'o en Aguero in de spits.

[ Voor 14% gewijzigd door Valandil op 10-05-2021 10:53 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Valandil schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:47:
[...]

[Afbeelding]
Daar zit ik dus op te azen. Check zijn stats, dit is een van de beste centrale of box to box middenvelders die je kunt hebben. Zou bij mij perfect in het team passen.... nog maar een paar picks doen :P

Ziek team heb je trouwens. Niets meer aan te doen lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 10-05-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mesque schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Wat zijn je middenvelders en in welke formatie speel je? Welke instructies/customs tactics? Dan kan ook veel uitmaken.
Ik speel vooral 4-2-2-2 en dan dit in game.
Robben speelt nog voor de link met Klaiber.

Ik speel op terugvallen, las wel op internet om dat niet te doen, omdat je dan de speler laat komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbXPV6_zzmeo12q9maromPHgG-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XN6GuCcGrJwUfYSjDFdpEElz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:47:
[...]

[Afbeelding]

Denk Coutinho sbc maar doen en dan zo:
https://www.futbin.com/21/squad/8152285

Ingame dan 41212 (2)

De jong op CDM. Sanches en Essien B2B
Coutinho CAM en Eto'o en Aguero in de spits.
toon volledige bericht
Ondertussen ook gevonden en TOTS Casemiro, TOTS Moreno, Ter stegen en Courtious :)

ZO lekker hoor die frenkie kaart lijkt me zo gruwelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:57:
[...]

De Jong is echt een heerlijke speler. Ik heb zijn 86 IF nog, passt geweldig en heeft een goed gevoel voor opkomen. Voor die Isak challenge echt regelmatig de bal kunnen afleggen op de tijdig de 16 in rennende Frenkie _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb het gevoel dat de packluck in TOTS echt bizar hoog is voor iedereen. Bij TOTY moest je echt continu packs grinden in de hoop een TOTY eruit te halen, nu zie ik iedereen de boel redelijk snel compleet hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:56:
[...]

Ik speel op terugvallen, las wel op internet om dat niet te doen, omdat je dan de speler laat komen.
Terugvallen ben ik geen fan van. Spelers willen dan nauwelijks naar voren en ik kan niet lekker aanvallen. Als ik 2-0/3-0 voor kom, ga ik naar 4-2-3-1 met bijna alle spelers op "come back on defence". Alleen de spits mag voorin blijven. Defensieve systeem staat dan op balanced, want dat willen ze nog wat drukken ipv alleen maar achteruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:56:
[...]

Ik speel vooral 4-2-2-2 en dan dit in game.
Robben speelt nog voor de link met Klaiber.

[Afbeelding]
Probeer eens met Vieira als instructie “Drop between defenders” en “cover center”. Dan heb je een snelle stofzuiger tussen je verdedigers lopen als de tegenstander in de aanval is.

Tactics heb ik pressure on heavy touch en depth op 6 of 7. Is een kwestie van voorkeur, maar als ik op fallback ga dan hang ik veel te ver naar achter. Ik merk dat ik de druk op de tegenstander wel nodig heb, zeker ook om er daarna (bij balverovering) snel uit te schakelen naar voren.

Edit: Kurzawa ziet er ook wel erg matig uit. Kun je die niet vervangen? Wat is je start opstelling voor Max Chem?

[ Voor 5% gewijzigd door Mesque op 10-05-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:07:
Ik heb het gevoel dat de packluck in TOTS echt bizar hoog is voor iedereen. Bij TOTY moest je echt continu packs grinden in de hoop een TOTY eruit te halen, nu zie ik iedereen de boel redelijk snel compleet hebben. :D
Niet voor iedereen, heb nog geen enkele TOTS gepackt, terwijl ik inmiddels al meer van die SBC's heb gedaan dan me lief is. Club is bijna leeg. Van de PL kreeg ik ook nog eens 1 van de minderen: Soucek. Die is al in een SBC gegaan omdat ik toch vrijwel geen PL meer in mijn club heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:25:
[...]

Niet voor iedereen, heb nog geen enkele TOTS gepackt, terwijl ik inmiddels al meer van die SBC's heb gedaan dan me lief is. Club is bijna leeg. Van de PL kreeg ik ook nog eens 1 van de minderen: Soucek. Die is al in een SBC gegaan omdat ik toch vrijwel geen PL meer in mijn club heb.
Ik heb al 2 weken rust. Nog geen pack geopend buiten de 75+ spelers. Club gaat langzaam leeg door de pack-SBC's.
Zitten leuke spelers bij, maar ik ga ze toch niet gebruiken omdat ik me echt richt op de Bundesliga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:25:
[...]

Die pp sbc heeft me serieuze hoog rated spelers gegeven waaronder 2x TOTS. Misschien ook een poging waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:03:
[...]

Die pp sbc heeft me serieuze hoog rated spelers gegeven waaronder 2x TOTS. Misschien ook een poging waard ?
Ja, die heb ik gisteren 2x gedaan: 1x Pjanic 86 en de tweede x had ik Hazard 88 (goud). Die eerste meh, die 2e op zich wel goede sbc fodder. Maar niet de TOTS waar ik op hoopte uiteraard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43
Uit de 5x85+…. Koekoek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jC8k2ZxAEzcoHKjfVRYMAYYlyY8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9AXoxQqx2Peosg1jajfPYrZW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb de 5x85 en vele pp's gedaan, maar niets bijzonders gepackt helaas. Met de PL TOTS heb ik al mijn geluk verbruikt geloof ik.

Ik aas ook op Frenkie de Jong, maar 1.700.000 (ps4) is wel een fors bedrag. Ik hoop dat hij zakt, hoewel spelers na maandag juist vaak stijgen. Bizar dat hij op de Xbox 1.3 miljoen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Capsaicin schreef op maandag 10 mei 2021 @ 16:29:
Ik heb de 5x85 en vele pp's gedaan, maar niets bijzonders gepackt helaas. Met de PL TOTS heb ik al mijn geluk verbruikt geloof ik.

Ik aas ook op Frenkie de Jong, maar 1.700.000 (ps4) is wel een fors bedrag. Ik hoop dat hij zakt, hoewel spelers na maandag juist vaak stijgen. Bizar dat hij op de Xbox 1.3 miljoen kost.
waarom is dat bizar? de XBox is standaard stuk goedkoper

vanavond swaps:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/723529763322593311/841320084177289236/E1B6wqQXMAQi99P.jpeg.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 10-05-2021 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Traeces schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Ondertussen ook gevonden en TOTS Casemiro, TOTS Moreno, Ter stegen en Courtious :)

Ik heb de gewone gouden Frenkie, maar die voelt al heerlijk aan. De IF/SIF waren me altijd net iets gortig voor op het oog kleine verschillen. In TOTS lijkt hij me briljant. Nu komt hij al goed mee, maar on TOTS steroids zal het helemaal geweldig zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 21:08
Uit de 5x85 niet veel soeps gepakt, Koulibaly was de hoogste. De PP heb ik nu 15 keer gedaan en als hoogste Moreno TOTS, Kounde TOTS en Pique gepakt. Binnenkort zal ik Kounde eens proberen tov Dias TOTS, want die is tradable en het is denk ik prettiger om een snellere verdediger naast Puyol moments te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Wat een enorm verschil zitten er toch in de soorten wedstrijden.
Speel voor die laliga opdracht gaat allemaal soepeltjes, squad battles rampzalig maar toppunt is toch echt Zilverenlounge, oke het zijn zilveren spelers maar een beetje in de richting van waar je passt zou wel fijn zijn en dan zeg ik maar niks over de scheidsrechters

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxfidQ7xZEd3AbWpXRrV4zeD_u0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QIgFjWyGxXwqjviMuArTKN3c.png?f=fotoalbum_large

Hmm wie zou ik moeten kiezen ? De packluck is terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Coutinho is een aanrader!!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Navas TOTS gekregen. Met mbabu RB en Dest FS is de positie goed bezet laat ik het daar maar op houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier moreno tots, voelt niet verkeerd aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Allemaal weer TOTS aan het packen als ik het hier zo lees. En ik krijg niks.

Edit: 85+ La Liga gedaan en ik kreeg Navas TOTS. Dus toch nog een TOTS. Jammer dat ik daar net vandeweek de Trippier sbc voor rechtsachter had gedaan. 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Moody2204 op 10-05-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:34:
Allemaal weer TOTS aan het packen als ik het hier zo lees. En ik krijg niks.

Edit: 85+ La Liga gedaan en ik kreeg Navas TOTS. Dus toch nog een TOTS. Jammer dat ik daar net vandeweek de Trippier sbc voor rechtsachter had gedaan. 8)7
Jij speelde ook met kounde tots tog? Hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:53
Vanochtend beetje luck gehad. Uit mijn squad battle rewards kreeg ik TOTS Benzema. Nu kan ik die zelf niet inpassen, dus had hem verkocht. Heb nu dit team gebouwd: https://www.futbin.com/21/squad/8166274

In-game switch ik naar 4-3-1-2.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:02:
[...]

Jij speelde ook met kounde tots tog? Hoe is die?
Klopt. Ja vind ik echt een pure verdediger, dan is hij voor mij sterk genoeg. Voor zijn passing zijn er betere, maar hij staat er in eerste instantie om te verdedigen. En hij heeft zijn snelheid mee. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Hermoso FB beter vind, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ja, dit mag ik wel onderstrepen. De sbc is echt een must do als je fodder hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Pfff wat een bevalling maar eindelijk div 3 bereikt. Laatste tegenstander had gewoon een gold LaLiga team. Niks chemistry, maar allemachtig wat had ik het lastig. Hij stond overal goed, zat overal tussen en zijn spelers bewogen alsof het allemaal TOTS spelers waren. 3 x op de counter een goal gemaakt en hij 1.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Messje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:25:
[...]

Ja, dit mag ik wel onderstrepen. De sbc is echt een must do als je fodder hebt.
Gebruik je hem als een cam of spits?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Nu online
_Uploader_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Ik gebruik hem nu als cam in 4312, waarbij stay forward erg belangrijk is. Dat ziet er zo uit (Essien moet ik nog afmaken)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m6upVpFZzAscp4T5kVpk9u8AXwI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cTfhPVk1jOGi2FHOiKVkIUSQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Messje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:46:
[...]

Ik gebruik hem nu als cam in 4312, waarbij stay forward erg belangrijk is. Dat ziet er zo uit (Essien moet ik nog afmaken)
[Afbeelding]
Ah, mooi team!

Ik heb het nu zo https://www.futbin.com/21/squad/8168980 staan en in game https://www.futbin.com/21/squad/7507451 , maar Neres op cam bevalt mij slechter dan in de spits. Dias en Ederson gaan de verkoop in en ik zal Fekir Tots eens proberen. Niet op hetzelfde niveau qua bodytype als Coutinho, maar dan wel tradable. Heb nogal een grote verzameling untradable spelers die op de bank zitten. Hmm, of KDB of Rooney eoae op cam. Ik zal weer eens gaan puzzelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Nu online
Ik heb vanmiddag prime Dalglish geprobeerd, maar dat is hem toch niet :{ vorig jaar schoot hij alles erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Messje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:13:
Ik heb vanmiddag prime Dalglish geprobeerd, maar dat is hem toch niet :{ vorig jaar schoot hij alles erin.
Ik heb Dalglish vorig jaar niet gedaan, maar hij bevalt mij erg goed. Wel moest ik zo'n tien potjes aan hem wennen. Vooral als eindstation in de een tweetjes weet hij vaak te scoren. FB Atal is trouwens ook een eindbaas!

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 10-05-2021 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
_Uploader_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Ook CAM. Deed hem eigenlijk omdat ik Varane en de Jong heb gepackt. Was in eerste instantie niet van plan , maar hij is echt een aanrader. Misschien geen finesse trait, maar ingame lijkt van wel.

Speel zelfs 41212-2 , maar zie ook veel 4312. Is dat zoveel beter? In eerste instantie lijkt het aardig op elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EiJETiRaUE9KcX4Ri6vhOp-5GA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PvKZVOqvfMLofA47i9hywZbZ.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mensen zijn toch écht gestoord met die nieuwe Icon Swaps hé, heb m'n club gisteravond direct geleegd met zilveren Eredivisie/Portugal spelers: gemiddelde opbrengst lag op 7K per speler. Helaas niks ingekocht want ik heb weinig zin meer om veel tijd in FIFA te steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Eindelijk een team staan wat enigsinds competitief is voor de divisie waarin ik speel (8). Helaas win ik nog niks maar de uitslagen blijven nu beperkt tot 1 goal verschil. Af en toe zelfs kans op de overwinning. Ben gestart met de meta opstelling en van hieruit ga ik verder bouwen. Weet alleen niet wat verstandig is. Wachten tot ik een goede speler pack of beginnen met kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B0UsQ2zGwmUvmKd3wpP7AaKXgM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MiFA7h0JzlIdDeNTxBfTjOdC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:28:
Eindelijk een team staan wat enigsinds competitief is voor de divisie waarin ik speel (8). Helaas win ik nog niks maar de uitslagen blijven nu beperkt tot 1 goal verschil. Af en toe zelfs kans op de overwinning. Ben gestart met de meta opstelling en van hieruit ga ik verder bouwen. Weet alleen niet wat verstandig is. Wachten tot ik een goede speler pack of beginnen met kopen.

[Afbeelding]
3 tips:
Zet op de spelers de juiste chemstyle. Bijv sissoko & Gomez shadow om ze meer power te geven (zie futbin)
Twee: kies je juiste coach. Frans met premier League. Krijgen de meeste spelers +1 chemistry
Drie: startopstelling wijzigen naar 4-2-3-1 (2) om alles op full chem te krijgen

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 11-05-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:28:

[Afbeelding]
Tip: la Liga player pick en icon swaps player packs

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
De mogelijkheden voor icon swaps 3 op een rij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKjFx-Q9-8yfsjPeQ7HNg960qUg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9pzxwRNuFaEETgQY9IG3aa0u.jpg?f=user_large
Welke combo kiezen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:48:
[Afbeelding]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of ik zin heb in de grind 🤣 maar anders ga k voor de packs .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Schweinsteiger + 84+ x 20 is wel tempting. Maar de logische keuze is: alle 3 de fodder packs en dan die Moments pack. Tegen de tijd dat het 2e seizoen start, kun je je afvragen of je dan nog veel Fifa speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Messje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:46:
[...]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! ik heb het zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiw5ok4yeh9sIKPSJ9uoHSjgL8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cICDOCWkMHVzLGN2MMYQTeDP.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:09:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of ik zin heb in de grind 🤣 maar anders ga k voor de packs .
Ik ga ook niet voor de grind, harkt 6 van die tokens binnen voor de 81, 83 en 84 packs, heb serieus fodder nodig. Alleen Vieiera en Ferdinand vind ik interessant maar ga echt geen 15 of 17 tokens halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Je kunt de grindpijn verzachten door tijdens het grinden naar een interessante podcast te luisteren, of een bepaalde tactiek/ skill move te oefenen.

Ik kies de 81+, 83+, 84+, icon moments en de 92+ icon moments. Dan open ik tijdens La Liga Tots de 84, Bundesliga de 81 en Ligue 1 de 83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Markuss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:27:
Mensen zijn toch écht gestoord met die nieuwe Icon Swaps hé, heb m'n club gisteravond direct geleegd met zilveren Eredivisie/Portugal spelers: gemiddelde opbrengst lag op 7K per speler. Helaas niks ingekocht want ik heb weinig zin meer om veel tijd in FIFA te steken.
Ook maar even mijn Portugese en Eredivisie spelers te koop aangeboden en ze gingen als warme broodjes.. Tijd terug een aantal ingekocht voor 200 en nu voor 3500 weg.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met Ndomele ? Zie eigenlijk vrij weinig andere mogelijkheden om mijn team redelijk te linken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dyZXihcD0NlMYKEDuNZkyup9b7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X10mOh2yWBnyBOVFRnGBPmn0.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand eventueel andere ideeën ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:48:
[Afbeelding]
Ik doe alle 25/20x packs en dan nog een PP denk ik of Puskas. Geen losse iconpack, steeds weer teleurstelling, dan liever een teleurstellende uit 3. 😬

de packs poog ik voor de Bundesliga TOTS binnen te hebben. Al twee tokens binnen, gisteravond in 1,5 uur die voor de Bundesliga en La Liga gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Capsaicin schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:19:
Je kunt de grindpijn verzachten door tijdens het grinden naar een interessante podcast te luisteren, of een bepaalde tactiek/ skill move te oefenen.
Haha, dat doe ik ook. Nu al maanden het geluid van FIFA volledig uit en gewoon lekker een podcast op de koptelefoon of een concertje danwel luisterboek tijdens het spelen. Heerlijk ontspannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:39:
Iemand ervaring met Ndomele ? Zie eigenlijk vrij weinig andere mogelijkheden om mijn team redelijk te linken.

[Afbeelding]

Kreeg Ndombele in een pack, niet specifiek gekocht dus. Ivm links heeft hij Vidal FB vervangen. Tot nu toe bevalt hij goed, heeft goede stats voor centraal op het middenveld naast Makelele. Als links geen issue waren had ik Vidal wel laten staan, alleen al vanwege zijn workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbio85 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Kreeg Ndombele in een pack, niet specifiek gekocht dus. Ivm links heeft hij Vidal FB vervangen. Tot nu toe bevalt hij goed, heeft goede stats voor centraal op het middenveld naast Makelele. Als links geen issue waren had ik Vidal wel laten staan, alleen al vanwege zijn workrates.
Workrates maken me niet zo heel erg uit :) High / High voor 1 van me cdm's vind ik niet zo heel erg. Zeker niet met makelele die toch wel achterin blijft. + nu met TOTS varane heb ik nog meer pace achterin.

Hoe voelt hij qua wendbaarheid, duel kracht en passing aan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:23:
[...]

Workrates maken me niet zo heel erg uit :) High / High voor 1 van me cdm's vind ik niet zo heel erg. Zeker niet met makelele die toch wel achterin blijft. + nu met TOTS varane heb ik nog meer pace achterin.

Hoe voelt hij qua wendbaarheid, duel kracht en passing aan ?
Merk dat ik voor een stay back CDM toch liever geen H / H workrates wil.
Essien was mijn Stayback CDM, maar nu ik Frenkie TOTS heb, zie ik dat hij minder de neiging heeft om te ver naar voren te komen.

Essien dus gepromoveerd naar een b2b CM en Frenkie op CDM.
Makelele heeft gelukkig high def workrates en low attacking. Dat is voor een CDM toch wel ideaal. :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Merk dat ik voor een stay back CDM toch liever geen H / H workrates wil.
Essien was mijn Stayback CDM, maar nu ik Frenkie TOTS heb, zie ik dat hij minder de neiging heeft om te ver naar voren te komen.

Essien dus gepromoveerd naar een b2b CM en Frenkie op CDM.
Makelele heeft gelukkig high def workrates en low attacking. Dat is voor een CDM toch wel ideaal. :)
Klopt daarom kan Makelele lekker achterin blijven als Ndombele eventueel mee naar voren gaat :) Donderdag even kopen kom net wat coins te kort |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 11:22

allstarted1

WTRFTS

Gisteren de 85+ pick gedaan. Heb daar wel een TOTS uitgehaald, maar helaas was het Moreno. :+ Ook de 80+ leverde weinig spannends op, behalve m'n tweede Ramos untradeable van de dag.

Dan de stream van Auzio gisteren - een gast met 50 80+ picks haalde daar 7 of 8 keer een TOTS uit, waarvan een paar back-to-back. En dan ook niet de minsten met Carrasco en Vazquez. Een ander haalde Benzema back-to-back eruit. Echt bizar!

Denk dat ik qua swaps de aankomende dagen ga spelen voor de 84+ en 81+. M'n fodder is ook bijna op en ik heb persoonlijk niet heel veel met Icons. :) Heb alleen de Zambrotta-SBC gedaan zodat ik voor ieder team een top-RB heb.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
allstarted1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:37:
Gisteren de 85+ pick gedaan. Heb daar wel een TOTS uitgehaald, maar helaas was het Moreno. :+ Ook de 80+ leverde weinig spannends op, behalve m'n tweede Ramos untradeable van de dag.

Dan de stream van Auzio gisteren - een gast met 50 80+ picks haalde daar 7 of 8 keer een TOTS uit, waarvan een paar back-to-back. En dan ook niet de minsten met Carrasco en Vazquez. Een ander haalde Benzema back-to-back eruit. Echt bizar!

Denk dat ik qua swaps de aankomende dagen ga spelen voor de 84+ en 81+. M'n fodder is ook bijna op en ik heb persoonlijk niet heel veel met Icons. :) Heb alleen de Zambrotta-SBC gedaan zodat ik voor ieder team een top-RB heb.
Ik had echt een topdag qua packluck

Ik heb uit de packs gisteren Varane TOTS (untradable), Llorente TOTS (untradable), Moreno TOTS (untradable) , Ghezalle TOTS tradable en de Jong TOTS tradable. Vervolgens packte nog scholes moments ICON tradable. Die laatste verkocht en daardoor voldoende coins en fodder om coutinho af te maken.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Valandil schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:18:
[...]

Ik heb uit de packs gisteren Varane TOTS (untradable), Llorente TOTS (untradable), Moreno TOTS (untradable) , Ghezalle TOTS tradable en de Jong TOTS tradable. Vervolgens packte nog scholes moments ICON tradable. Die laatste verkocht en daardoor voldoende coins en fodder om coutinho af te maken.
Pffff, doe mij die De Jong maar dan ;) M'n favoriete speler, maar ook de enige die ik eigenlijk écht wilde hebben van het TOTS. Wel Benzema eerder deze week gepackt en die speelt geweldig, maar toch.

Hopelijk komt er nog een Guaranteed vanavond en heb ik daar geluk mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
allstarted1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Pffff, doe mij die De Jong maar dan ;) M'n favoriete speler, maar ook de enige die ik eigenlijk écht wilde hebben van het TOTS. Wel Benzema eerder deze week gepackt en die speelt geweldig, maar toch.

Hopelijk komt er nog een Guaranteed vanavond en heb ik daar geluk mee :+
Hoop dat het een guaranteed player pick is... Dat zou helemaal mooi zijn.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Als je ziet wat er allemaal uit de laliga komt qua sbc's bekruipt me toch het gevoel dat de PL er stevig bekaaid vanaf is gekomen.
Met alles wat ik de afgelopen dagen heb gehad (Messi als beste) kan ik bijna niet anders dan mijn team volledig om te gooien..... maar wellicht is dat de strategie van EA

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:18:
[...]

Poh wat een spelers. Welke sbc doe je om zo iets te packen. Hier maak je anderen toch echt wel jaloers mee haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
simons schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:16:
Als je ziet wat er allemaal uit de laliga komt qua sbc's bekruipt me toch het gevoel dat de PL er stevig bekaaid vanaf is gekomen.
Met alles wat ik de afgelopen dagen heb gehad (Messi als beste) kan ik bijna niet anders dan mijn team volledig om te gooien..... maar wellicht is dat de strategie van EA
Eens. Ook de 'gratis' TOTS Carvalho en Isak zijn prima spelers. Van de PL viel die Bamford me erg tegen. Van de PL schijnt Dias echt een beest te zijn. Maar ik vind zelf ook La Liga leuker. Want ook naast de TOTS spelers heeft La Liga in mijn ogen een paar topkaartjes. Zo ben ik zelf uitermate tevreden over Modric FB en Hermoso FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
85+ player pick heeft alleen hele slechte of hele goede keuzes lijkt het wel. Heb gisteren wat streams zitten kijken en telkens kregen die gasten keuze uit een TOTS of Ramos bijvoorbeeld. En de andere telkens Koke, Pjanic en Parejo bijv.

Ik had de keuze uit De Jong TOTS, Kounde TOTS en Hazard. Keuze is natuurlijk snel gemaakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 27-04 15:07
Traeces schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:39:

[Afbeelding]

Als je fodder hebt: PIM Essien SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Zojuist TOTS Casemiro uit de player pick. Toch weer net iets beter dan TOTS Moreno, maar een echter klapper heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Moody2204 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:52:
[...]
Eens. Ook de 'gratis' TOTS Carvalho en Isak zijn prima spelers. Van de PL viel die Bamford me erg tegen. Van de PL schijnt Dias echt een beest te zijn. Maar ik vind zelf ook La Liga leuker. Want ook naast de TOTS spelers heeft La Liga in mijn ogen een paar topkaartjes. Zo ben ik zelf uitermate tevreden over Modric FB en Hermoso FB.
Van Benzema hebben ze een van de beste aanvallers gemaakt met TOTS.
TOTS Kane was een hark en bleef een hark met zijn TOTS versie die nog geen lantaarnpaal voorbij komt. De prijzen van TOTS PL dalen overigens behoorlijk, ook een teken aan de wand.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

simons schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:18:
[...]

Van Benzema hebben ze een van de beste aanvallers gemaakt met TOTS.
TOTS Kane was een hark en bleef een hark met zijn TOTS versie die nog geen lantaarnpaal voorbij komt. De prijzen van TOTS PL dalen overigens behoorlijk, ook een teken aan de wand.
Benzema zakt anders ook flink, maar dat komt omdat veel mensen Suarez als de betere zien. Wellicht is dat zo, maar voor mijn speelwijze is hij al het hele jaar een beest :)

En fijn dat de PL lekker zakt - ik moet nog een nieuwe LB hebben, haha. Dan is dat team ook klaar voor de rest van het seizoen. (Speel voornamelijk La Liga, Bundesliga en Eredivisie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Als je fodder hebt: PIM Essien SBC
Dat is ook een goede optie, ga eerst wel even die swaps halen dan heb ik een lading fodder er bij. Heb maar 200K dus kan amper spelers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Alle prijzen zakken de komende tijd alleen maar want we zitten aan het einde van de gamecycle. Over een maand speelt 90% niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
SterqVerhael schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:41:
Alle prijzen zakken de komende tijd alleen maar want we zitten aan het einde van de gamecycle. Over een maand speelt 90% niet meer.
Kul. Vorig jaar speelde er nog zat mensen tijdens Summer Heat..

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
PP gaan ook echt nergens over. Om fodder voor Coutinho to maken heb ik oa de pp gedaan. Ik heb zonet een dubbele Moreno tots, Navas tots en Kounde tots gepakt! Kunnen mooi in de Coutinho sbc, maar een Benzema oid was ook welkom geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mijn club is op dit moment zo leeg dat ik voor de garanteed (87 i guess) m'n bank moet gaan inwisselen 🤣

Ach ik wissel eigenlijk nooit ingame maar speel altijd met m'n vaste 11. Alleen een cdm/cb hou k altijd achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:54:
Mijn club is op dit moment zo leeg dat ik voor de garanteed (87 i guess) m'n bank moet gaan inwisselen 🤣

Ach ik wissel eigenlijk nooit ingame maar speel altijd met m'n vaste 11. Alleen een cdm/cb hou k altijd achter
Ik heb ook maar een paar vaste wissels.
Vaak wissel die op meerder plekken kunnen.

Klaiber kan in de hele achterste linie invallen
MBappe uiteraard als spits, maar ook op de flanken.
Correa als de wedstrijd vraagt om klein en behendig of Neres.

Middenveld heb ik Paulinho FUT Birthday als allround of nu Llorente TOTS.

Spelers als Moments Schweinsteiger, Moments Puyol (sinds kort) zitten niet eens meer op de bank.
Firmino freeze nog wel, maar dat is uit nostalgie omdat hij de eerste dure SBC was die ik had gedaan. Invallen doet hij nog zelden...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
_Uploader_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:52:
PP gaan ook echt nergens over. Om fodder voor Coutinho to maken heb ik oa de pp gedaan. Ik heb zonet een dubbele Moreno tots, Navas tots en Kounde tots gepakt! Kunnen mooi in de Coutinho sbc, maar een Benzema oid was ook welkom geweest.
En Kounde tots voor de derde keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
_Uploader_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:18:
[...]

En Kounde tots voor de derde keer 8)7
Ik heb die ook al 2x untradeable... binnenkort maar ff in een SBC gooien en dan restore via de web app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
xavento schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:48:
[...]

Kul. Vorig jaar speelde er nog zat mensen tijdens Summer Heat..
Misschien dat het dit jaar anders is met het EK, maar de game bloed toch steevast ieder jaar min of meer dood na TOTS. Die 90% is wellicht wat gechargeerd, maar de transfer markt werkt op basis van vraag en aanbod en die vraag zal de komende maanden alleen maar minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
SterqVerhael schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:31:
[...]

Misschien dat het dit jaar anders is met het EK, maar de game bloed toch steevast ieder jaar min of meer dood na TOTS. Die 90% is wellicht wat gechargeerd, maar de transfer markt werkt op basis van vraag en aanbod en die vraag zal de komende maanden alleen maar minder worden.
Merk dat na TOTS ik vaak mijn club leeg om nog wat TOTS kaarten te scoren, maar verder is dan vaak mijn team wel klaar tot de volgende FIFA editie.

Nu ook alle golds in de player pick gedumpt.
High rated houd ik vaak nog even achter de hand.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Heb nu grotendeels 79 en minder gouden spelers in die picks gedumpt. Denk dat ik de 80ers er ook in ga gooien. Wat moet je er anders mee, fatsoenlijke SBC's beginnen meestal met een 83 team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Je kan makkelijk alle 80 en 81 rated spelers daar ook in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10
De Marque Matchups en promo-sbc's wel, maar die spelers vul je ook wel weer aan met zulke SBC's en de gratis packs uit doelstellingen.
Pagina: 1 ... 130 ... 158 Laatste