Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 10:18
Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:33:
Ik dacht LaLiga, maar Bundesliga zou mooier zijn. Zitten wel een aantal prima spelers tussen geloof ik.
In het WL schema staat inderdaad LaLiga bij de rewards, Bundesliga weekje later dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:22
Mijn team nu. 3-4-3 werkt fantastisch voor mij, veel minder defensieve gaten dan bij 4-3-3, maar dat komt ook door het blok Matthäus-Makélélé ervoor :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AP0VHf-L6Mjt3nojY4q1PDKRZ-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vvN0lE03V0TBbvcazP7NRtMX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:59
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar sinds TOTS begonnen is, zak ik als een baksteen. Ineens krijg ik in mijn divisie geen enkele winkans meer. Werkelijk alles wat ik op doel schiet wordt geblokt. Alsof ik door de Chinese muur heen moet zien te breken. Terwijl dat dan niet lukt en hop zo 3, 4 counters tegen waarbij het lijkt alsof mijn verdediging bestaat uit een slap gipsen muurtje. Ik ben nu even gestopt, want dit is zo frustrerend. Na maanden in div. 3 te hebben gezeten, met 2x een uitstapje naar 2, kom ik er sinds vorige week totaal niet meer aan te pas. :?

[ Voor 60% gewijzigd door Moody2204 op 06-05-2021 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:58
Moody2204 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:33:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar sinds TOTS begonnen is, zak ik als een baksteen. Ineens krijg ik in mijn divisie geen enkele winkans meer. Werkelijk alles wat ik op doel schiet wordt geblokt. Alsof ik door de Chinese muur heen moet zien te breken. Terwijl dat dan niet lukt en hop zo 3, 4 counters tegen waarbij het lijkt alsof mijn verdediging bestaat uit een slap gipsen muurtje. Ik ben nu even gestopt, want dit is zo frustrerend. Na maanden in div. 3 te hebben gezeten, met 2x een uitstapje naar 2, kom ik er sinds vorige week totaal niet meer aan te pas. :?
Same here ,dit nog wel in 2
Maar heb te laat door geselecteerd en teveel ingeleverd in icon opdrachten met weinig byzonders

En idd moet te hard werken voor me doelpunten
Niemand wil meer aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Saekerhett schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:59:
Mijn team nu. 3-4-3 werkt fantastisch voor mij, veel minder defensieve gaten dan bij 4-3-3, maar dat komt ook door het blok Matthäus-Makélélé ervoor :P

[Afbeelding]
Heerlijk team BTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:04
Moody2204 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:33:
Doordat tots bezig is zijn er weer meer spelers gaan spelen en ook betere. Heb het momenteel ook heel zwaar in div 2. Zelfs normale friendlys is wl niveau + tactics. Ze proberen je continu te overrompelen op je eigen helft met zo’n 8 man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:02
Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Doordat tots bezig is zijn er weer meer spelers gaan spelen en ook betere. Heb het momenteel ook heel zwaar in div 2. Zelfs normale friendlys is wl niveau + tactics. Ze proberen je continu te overrompelen op je eigen helft met zo’n 8 man.
Dit idd! Was geen beginnen aan gisteren. Vol team press en wachten op een foutje, counter erop en gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:56:
[...]

Dit idd! Was geen beginnen aan gisteren. Vol team press en wachten op een foutje, counter erop en gaan
Zit nu met een nlder te praten op de ps, speelde een friendly tegen een monster team en echt goede speler kreeg 6-2 op me klote. Zaten wat domme fouten van mij bij omdat ik niet zo geconcentreerd speelde , maar hij was ook gewoon veel beter.

Goud 1 speler + 2100 Rivals ranking. Dat ik zit op 1850, nu best verschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oké ben dus niet de enige die het lastiger heeft dan normaal. Is Vardy TOTS een beetje goed? Die heb jij nu toch @Augy ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:40:
Oké ben dus niet de enige die het lastiger heeft dan normaal. Is Vardy TOTS een beetje goed? Die heb jij nu toch @Augy ?
Ik heb hem ook ,vind zijn weak foot wel storend
Loopt wel goed diep en redelijk sterk aan de bal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:40:
Te weinig mee gespeeld om zinnig antwoord te geven. 👍

Op links chilwell vervangen voor Yuri bericht WI. Die is echt spotgoedkoop nu. Van t weekend maar eens wennen aan de flow van t team!

Verder geen coins meer en geen nagenoeg geen speler in m'n club, alles in de sbc gegooid met geen resultaten 🤣

Team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ru0hTgkf53CEFg6K7Hz8vSb94lE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aPrsbwq2VkfskHkArr7b52mt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Augy op 07-05-2021 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 00:39:
[...]

Te weinig mee gespeeld om zinnig antwoord te geven. 👍

Op links chilwell vervangen voor Yuri bericht WI. Die is echt spotgoedkoop nu. Van t weekend maar eens wennen aan de flow van t team!

Verder geen coins meer en geen nagenoeg geen speler in m'n club, alles in de sbc gegooid met geen resultaten 🤣

Team:
[Afbeelding]
Geen coins voor shaw ? Krijgt je een mooie link naar Barnes ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:37:
[...]

Geen coins voor shaw ? Krijgt je een mooie link naar Barnes ook :)
Link naar Barnes heeft vardy al :p

En nee letterlijk geen coins. Ben in dezelfde fout getrapt als vorig jaar. Teveel gewisseld, te weinig gehandeld en gespaard.

Nu even twee weken sparen tot TOTS serie A en L1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Link naar Barnes heeft vardy al :p

En nee letterlijk geen coins. Ben in dezelfde fout getrapt als vorig jaar. Teveel gewisseld, te weinig gehandeld en gespaard.

Nu even twee weken sparen tot TOTS serie A en L1
Over het hoofd gezien was nog vroeg :+ Ken je probleem hoor, heb ook nog maar 10K munten over en me club is redelijk leeg. Volgende jaar ga ik ook minder wisselen en geen minimale upgrades doen.

Ga het zelfde doen gewoon sparen nu voor serie A en L1, komende competities kan ik toch niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-05 21:18
Hassiebassie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Bundesliga inderdaad.
Vervolgens: La Liga/Super Lig, Serie A/Eredivisie, Ligue 1/Latin America, Chinees/MLS, Ultimate+rest of the world

Edit: Shaw en Ederson uit player picks....
Schijnt toch La Liga te zijn vanavond volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:23
Zeker La Liga, kijk maar naar het loading screen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Ook maar weer wat aanpassingen gedaan in mijn elftal. Toch wel een mooi team bij elkaar gespaard dit jaar (zonder 1 cent uit te geven aan FIFA Points en weinig packluck).

Rooney93 en Bruno92 zijn naar de bank verplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZiVpqVmwRGw7_lrmbsRhPBbL0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dGYZbNq9kRCmlwRtU1j8vA8F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 07-05-2021 10:05 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:00
M@cer schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:59:
Ook maar weer wat aanpassingen gedaan in mijn elftal. Toch wel een mooi team bij elkaar gespaard dit jaar (zonder 1 cent uit te geven aan FIFA Points en weinig packluck).

Rooney93 en Bruno92 zijn naar de bank verplaatst.
Wel gaaf om te zien dat je zonder geld ertegenaan smijt toch ver kunt komen... Hier zelf ook weinig pack luck gehad, sinds februari pas op FIFA 21. Kies standaard voor NL/Eredivisie omdat de spelers goed betaalbaar zijn. Heb nu zelf dit hybride team (meer dan ik had verwacht in 2 maanden spelen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CfW604ADY71yBYasE2oJol6nCx0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZdOEPAKlVcPTLZiVo5CPn9Pt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 23:57

Meneer iCy

swarma

Er!k schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Wel gaaf om te zien dat je zonder geld ertegenaan smijt toch ver kunt komen... Hier zelf ook weinig pack luck gehad, sinds februari pas op FIFA 21. Kies standaard voor NL/Eredivisie omdat de spelers goed betaalbaar zijn. Heb nu zelf dit hybride team (meer dan ik had verwacht in 2 maanden spelen):

[Afbeelding]
Ben sinds de PL TOTS meer over gegaan naar PL ipv hybride:

1 februari begonnen met fifa 21 en dit is mijn team, zonder fifa punten. Heb nog iets van 700k coins zodra Mount tradeable is verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://serving.photos.photobox.com/07263449771d1783bad8a3a43425e39292abafe494ea49d8ca6e1a1fa6aba53149084315.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 07-05-2021 13:27 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:36
Dit weekend ga ik met dit team spelen.

Lees veel reacties op futbin dat baby Eusebio beter zou glitchen dan mid Eusebio.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ole5pliezmu99-_y9R_HwtfLrnY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HYGK2d1xX8ivO4yEvTTd5qve.png?f=fotoalbum_large

1e wedstrijd 5-3 gewonnen.
2x Pele 2x Eusebio

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:33:
Dit weekend ga ik met dit team spelen.

Lees veel reacties op futbin dat baby Eusebio beter zou glitchen dan mid Eusebio.[Afbeelding]

1e wedstrijd 5-3 gewonnen.
2x Pele 2x Eusebio
Fofana en Diaz zijn wel een heerlijk duo achterin hè, heerlijk complementair en allebei erg goed. :)

Ik heb net zoals jou ook Mid Vieira er voor staan, die maakt het helemaal compleet.

[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 07-05-2021 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Het is 5 verdedigers,3 rechtsback en diatta sletjes in de wl😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:04
Markvd1984 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:01:
Beter stop jij gewoon met Fifa spelen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vergeet je pack niet te claimen in teams objectives (onder doelstellingen ---> evenementen).

https://www.reddit.com/r/..._teams_objectives_reward/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Fofana beviel mij persoonlijk niet, ondanks dat ik een bescheiden Leicester-fan ben heb ik hem na 1 wedstrijd verkocht. Hij liet de tegenstander te veel ruimte en was niet dwingend genoeg. Rodri op 7 chem is imho een betere cv dan Fofana op volle chem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Capsaicin schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:09:
Fofana beviel mij persoonlijk niet, ondanks dat ik een bescheiden Leicester-fan ben heb ik hem na 1 wedstrijd verkocht. Hij liet de tegenstander te veel ruimte en was niet dwingend genoeg. Rodri op 7 chem is imho een betere cv dan Fofana op volle chem.
Vind tot nu toe Rodri ook serieus fijn spelen, doet me aan een snellere / wendbare Petit denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:25:
[...]

Vind tot nu toe Rodri ook serieus fijn spelen, doet me aan een snellere / wendbare Petit denken.
Hmm, heb Rodri gisteren vrijgespeeld, maar had ook Soucek uit m'n PL Guaranteed (loss)... Die laatste voelde voor mij beter aan als CDM. Vond Rodri minder aandrukkelijk aanwezig op het middenveld naast N'Dombele TOTS en Jones FS. Maar misschien probeer ik hem eens naast Aké Showdown als CB ipv. Fofana 86. :)

Ook voor de fodder Te Vreede even vrijgespeeld. Ben benieuwd naar de prijs van De Jong TOTS vanavond....800k? Minimaal? :P Denk dat ik met m'n 170K niet ver ga komen, haha.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
allstarted1 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:46:
[...]

Hmm, heb Rodri gisteren vrijgespeeld, maar had ook Soucek uit m'n PL Guaranteed (loss)... Die laatste voelde voor mij beter aan als CDM. Vond Rodri minder aandrukkelijk aanwezig op het middenveld naast N'Dombele TOTS en Jones FS. Maar misschien probeer ik hem eens naast Aké Showdown als CB ipv. Fofana 86. :)

Ook voor de fodder Te Vreede even vrijgespeeld. Ben benieuwd naar de prijs van De Jong TOTS vanavond....800k? Minimaal? :P Denk dat ik met m'n 170K niet ver ga komen, haha.
Zal vanavond Soucek ook eens uitproberen, had hem ook uit me PL guaranteed, PP en WL pakketje. Misschien moet ik hem maar eens proberen na 3x pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Soucek is in mijn ogen niet veel minder dan Rodri. Wat overigens niet wegneemt dat ik nog steeds kansloos verlies. Vijfde verliespot op rij alweer vandaag. Begin me nu echt zorgen te maken over waar het mis gaat. Op van divisie 2/3 naar 6/7 denk ik

[ Voor 27% gewijzigd door Moody2204 op 07-05-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:24:
Soucek is in mijn ogen niet veel minder dan Rodri. Wat overigens niet wegneemt dat ik nog steefs kansloos verlies. Op van divisie 3 naar 6 of 7 denk ik.
Misschien heb je wat aan deze tactiek: https://www.reddit.com/r/...hout_learning_any_broken/

Ik heb er maar 1 wedstrijd mee gespeeld, maar het liep opvallend soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Misschien heb je wat aan deze tactiek: https://www.reddit.com/r/...hout_learning_any_broken/

Ik heb er maar 1 wedstrijd mee gespeeld, maar het liep opvallend soepel.
Thx, ik ga me er eens in verdiepen want nu net nederlaag 6 op rij, en dus gedegradeerd naar 4, alwaar ik ook direct verloor. De gifbeker moet leeg denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 07-05-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:43:
[...]

Thx, ik ga me er eens in verdiepen want nu net nederlaag 6 op rij, en dus gedegradeerd naar 4, alwaar ik ook direct verloor. De gifbeker moet leeg denk ik.
Als je wil kunnen we vanavond een potje doen. Misschien zie ik iets bij jou wat jij niet zag, en zie jij iets bij mij wat ik niet zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Als je wil kunnen we vanavond een potje doen. Misschien zie ik iets bij jou wat jij niet zag, en zie jij iets bij mij wat ik niet zag.
Ik weet niet op welk platform je speelt. Ik op de PS4 met dezelfde username als hier. Alleen vanavond maar tot max. 20:00 uur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Markvd1984 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:01:
Lees voor de gein even al jouw posts even door in dit topic..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Wat een grap varane tots, die man speelde enorm slecht dit jaar bij real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDSVBFrC9NeNp-5yIlTGxakXDUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDfQgjkE5CTvVxkDmKfZKRzj.jpg?f=fotoalbum_largeFekir, Vazquez en Frenkie zijn mijn targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 22:46
Gouden Varane zal nu wel verdwijnen uit de elftallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Kounde voor iedereen...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:53:
Gouden Varane zal nu wel verdwijnen uit de elftallen. :P
Die tots varane word echt niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:32:
[...]

Die tots varane word echt niet te betalen.
3,5 miljoen. Prima, dat heb ik wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:
[...]

3,5 miljoen. Prima, dat heb ik wel. :P
Steek dat toch liever in me volledige elftal :P voor ongeveer 1,5 miljoen heb je een volledig tots pl verdediging O-) moet zeggen shaw , fofana en Rodri verbazen me in positieve zin zeker Rodri had ik niet verwacht , wint echt ieder duel op het middenveld.

Kan maar niet wennen aan Atal in de spits. Geef het nog een paar wedstrijden anders komt cr7 weer terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 07-05-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
300 friendly wins, ultimate pakket , callejon ,84 als walkout😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Markvd1984 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:23:
Niet zo heel vreemd helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ea play aangeschaft en hier zit fifa 21 in (ps5). Vandaag ga ik dus beginnen met spelen. Probleem vind ik echter alleen altijd...

Ga ik 433 spelen of 4312 ofzo. Is er een speciale opstelling die beter werkt dan een andere? Of is dit echt eigen smaak/tactiek.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Oxigeon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:43:
Gisteren ea play aangeschaft en hier zit fifa 21 in (ps5). Vandaag ga ik dus beginnen met spelen. Probleem vind ik echter alleen altijd...

Ga ik 433 spelen of 4312 ofzo. Is er een speciale opstelling die beter werkt dan een andere? Of is dit echt eigen smaak/tactiek.
Je hebt iets van 25 keuzes ofzo geloof ik, speel zelf regelmatig: 4-2-3-1, 4-1-3-2 (beetje kamikaze), 4-3-2-1 of 4-2-4. Maar ik hou ervan om met komende (snelle) vleugelspelers te spelen. Ik zou als ik jou was echt alles uitproberen, ook met 3 of juist 5 achterin.

Wel jammer dat het gehele tactische concept 'locked' is, in carriere kan je met de posities schuiven en een beetje tweaken. Dat zou juist erg leuk zijn mocht dat in FUT ook kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:46:
[...]

Ben benieuwd naar de prijs van De Jong TOTS vanavond....800k? Minimaal? :P Denk dat ik met m'n 170K niet ver ga komen, haha.
Haha, mijn voorspelling had dus ongeveer een factor drie gemoeten.....maar met de kaart die 'ie heeft gekregen is het niet gek. Wat een stats! Vrees dat 'ie dit jaar niet in m'n team gaat komen of ik moet een paar waanzinnige pulls doen. Na N'Dombele TOTS, untradeable, heb ik echt niets meer van betekenis gepackt. Lijkt wel of m'n packluck generft is :P

Iemand al aan de grind voor Isak begonnen? De review van Auzio heeft me overtuigd, maar moet me even mentaal voorbereiden op 12 volledige potten tegen Duitsers/Italianen die het bloed onder je nagels vandaan halen en met een grote kans op verlengingen inclusief penalties. #rodriflashbacks :'(

Ik dacht ook nog na over de De Jong Showdown, maar heb met Benzema POTM en Inaki Williams FB (en Isak in aantocht) al genoeg spitsen. Als Isak er is gaan Williams en Isak voorin en Benzema naar CAM. Rodrygo Showdown zou nog een optie kunnen zijn om Machis RTTF te vervangen, maar relatief net te duur, vind ik. Machis speelt heerlijk en ik zie Real in deze vorm niet winnen van Sevilla. Denk dat ik m'n spaarzame 177k coins dan maar bewaar en misschien een nieuwe keeper ophaal voor m'n Premier League-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, hier ook een beetje het dilemma voor Isak. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk wel dat ik het ga proberen. Alleen die ergernis inderdaad he? Die William Carvalho lijkt mij ook niet verkeerd: alle stats boven de 80! Alleen dan zit je weer aan die ellelange Squad Battles vast (hoewel het ook in Rivals kan). Toch ga ik beiden wel doen denk ik. Verder lijkt Rodrygo me ook wel leuk, maar ik heb daar ook Machis voor die positie. Machis is 4* 4* en Rodrygo 4* 3*. Daarentegen kan Rodrygo wel stijgen. Machis bevalt ook hier prima, dus weet nog niet of ik voor Rodrygo ga. De rest van alle La Liga TOTS spelers kan ik niet/nauwelijks betalen door het gat in mijn hand en te veel onverhandelbare spelers in mijn club...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Isak en Carvalho gaan natuurlijk wel gewoon komen he, alles voor de fodder.
En speel nu ook geen WL.

Wel echte topspelers nu (in tegenstelling tot de seizoensrewards), erg benieuwd welke er voor de bundesliga zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:39:
Ja, hier ook een beetje het dilemma voor Isak. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk wel dat ik het ga proberen. Alleen die ergernis inderdaad he? Die William Carvalho lijkt mij ook niet verkeerd: alle stats boven de 80! Alleen dan zit je weer aan die ellelange Squad Battles vast (hoewel het ook in Rivals kan). Toch ga ik beiden wel doen denk ik. Verder lijkt Rodrygo me ook wel leuk, maar ik heb daar ook Machis voor die positie. Machis is 4* 4* en Rodrygo 4* 3*. Daarentegen kan Rodrygo wel stijgen. Machis bevalt ook hier prima, dus weet nog niet of ik voor Rodrygo ga. De rest van alle La Liga TOTS spelers kan ik niet/nauwelijks betalen door het gat in mijn hand en te veel onverhandelbare spelers in mijn club...
Isak had ik binnen een 1,5 binnen
Omdat veel mensen na de 1-0 opgeven niet iedereen
Wel beetje houterig als die loopt ,maar afwerking is wel erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hoe speelt de WL nu? Die La-Liga friendlies is echt niet te doen, nu al meerdere potjes in het laatste kwart eruit geklapt of verloren omdat de verbinding bijna of geheel weg viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:40:
Hoe speelt de WL nu? Die La-Liga friendlies is echt niet te doen, nu al meerdere potjes in het laatste kwart eruit geklapt of verloren omdat de verbinding bijna of geheel weg viel.
Jij speelt toch pc ? Ps4 is mehh niet goed niet slecht. Je merkt wel wat delay maar het is speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53
Markvd1984 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 00:23:
Alle (gratis) ultimate pakketjes zijn ronduit bagger.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 13:06
Zo wat is die Ruben Dias TOTS een monster. Vreet echt elke tegenstander op. Heeft me al een aantal keer goed gered :)

Essien is ook een nieuwe sterkhouder. Kruipt soms wel veel naar voren maar dankzij Ruben Dias heb ik net weer een goede winst uit het vuur gesleept. 4 om 1. Uitstekend begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Matig begonnen aan de WL, tegenstanders glitchen overal tussendoor, elke pass over 3 meter te kort of juist te hard terwijl ik voor mn gevoel niks verkeerd doe. Nu overgestapt op een meta gold team met Varane, Mendy, Dembele, Martial en nog een paar en ineens lukt alles. Alsof daar een op vloek op rust en die onverslaanbaar lijken. Vreemd hoe dat toch in zo’n spel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Hassiebassie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:30:
Zo wat is die Ruben Dias TOTS een monster. Vreet echt elke tegenstander op. Heeft me al een aantal keer goed gered :)

Essien is ook een nieuwe sterkhouder. Kruipt soms wel veel naar voren maar dankzij Ruben Dias heb ik net weer een goede winst uit het vuur gesleept. 4 om 1. Uitstekend begin :)
Dias is echt een monster _/-\o_ overal nog net ff tussen en duels verliest hij volgens mij echt nooit.

Overigens nu eindelijk Atal een beetje door en ramt ze er nu achter elkaar in _/-\o_

Net een team tegen met prime Gullit en mid vieiera Jezus wat had ik het daar moeite mee om doorheen te komen. 1-0 voor hij aanvallen ik loop uit naar 4-0 *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 08-05-2021 14:37 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Holy sh*t!

Pack net Benzema TOTS uit de Jumbo Gold Pack van de Storyline. Had zijn POTM net op CAM gezet omdat ik Isak had vrijgespeeld. Nu Frenkie nog en mijn team is compleet :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJaZnD68hcYA7I-XAHOSKjFy0-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hg2lyGAIK3l3rwoKzZXgua7I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Giftige spelers op hun plek zetten verhaaltje.

Kom net in de Isak-challenge 3x dezelfde persoon tegen. Eerste potje krijgt hij kans na kans, maar ik krijg na 40 minuten bij mijn eerste kans een penalty. Vlak voordat ik trap, quit hij.
Vervolgens kom ik hem direct weer tegen, komt 3-0 voor en elke goal pauzeert hij, ja daaag, daar doe ik niet aan mee op basis van vorige pot. Uiteindelijk win ik de pot met 3-8, na de 3-5 legt hij de controller weg. 3e potje, direct weer tegen hem, komt 1-0 voor pauzeert, komt 2-0 voor pauzeert en gaat achterin rondtikken, maar ja.. dat werkt niet 70 minuten lang op dat niveau. :+
Vervolgens dacht hij bij de 2-3 snel te quitten, maar die was nog net geregistreerd _O_

Waarom doen mensen zichzelf dit toch aan? Er zit maar 1 iemand rood aangelopen achter zijn pc-tje en ik ben het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:13
Prosac schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:09:
Giftige spelers op hun plek zetten verhaaltje.

Kom net in de Isak-challenge 3x dezelfde persoon tegen. Eerste potje krijgt hij kans na kans, maar ik krijg na 40 minuten bij mijn eerste kans een penalty. Vlak voordat ik trap, quit hij.
Vervolgens kom ik hem direct weer tegen, komt 3-0 voor en elke goal pauzeert hij, ja daaag, daar doe ik niet aan mee op basis van vorige pot. Uiteindelijk win ik de pot met 3-8, na de 3-5 legt hij de controller weg. 3e potje, direct weer tegen hem, komt 1-0 voor pauzeert, komt 2-0 voor pauzeert en gaat achterin rondtikken, maar ja.. dat werkt niet 70 minuten lang op dat niveau. :+
Vervolgens dacht hij bij de 2-3 snel te quitten, maar die was nog net geregistreerd _O_

Waarom doen mensen zichzelf dit toch aan? Er zit maar 1 iemand rood aangelopen achter zijn pc-tje en ik ben het niet.
Is het niet handiger om gewoon te quitten als de 1-0 valt? Alles bij elkaar zou het dan veel korter moeten duren om zo’n objective te halen. Mits de meeste tegenstanders dat ook doen natuurlijk...

Trouwens in dit geval kan ik me goed voorstellen dat je doorspeelt. Dat die gast quit voordat je de penalty kunt nemen... dat is echt treurigheid ten top.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 08-05-2021 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:15:
Holy sh*t!

Pack net Benzema TOTS uit de Jumbo Gold Pack van de Storyline. Had zijn POTM net op CAM gezet omdat ik Isak had vrijgespeeld. Nu Frenkie nog en mijn team is compleet :9

[Afbeelding]
Packte hem ook uit een 10x83+, untradeable dus.

Als ik heel eerlijk ben was ik teleurgesteld omdat ik hoopte op Messi, slaat natuurlijk nergens op. Ben meer van de kleinere en meer wendbare aanvallers.

Maar nu ben ik toch wel verplicht om Benzema een kans te geven, die stats gaan echt nergens meer over >:)

Nu even nadenken over hoe verder. Heb zo’n 450k en nog wat fodder. Dalglish sbc doen of misschien fekir tots aanschaffen (heb voornamelijk laliga spelers in m’n team). Of zou er nog een goeie sbc komen? Een nieuwe versie van Felix zou wel tot zijn, maar wishful thinking waarschijnlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 08-05-2021 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Robbio85 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:59:
[...]

Packte hem ook uit een 10x83+, untradeable dus.

Als ik heel eerlijk ben was ik teleurgesteld omdat ik hoopte op Messi, slaat natuurlijk nergens op. Ben meer van de kleinere en meer wendbare aanvallers.

Maar nu ben ik toch wel verplicht om Benzema een kans te geven, die stats gaan echt nergens meer over >:)

Nu even nadenken over hoe verder. Heb zo’n 450k en nog wat fodder. Dalglish sbc doen of misschien fekir tots aanschaffen (heb voornamelijk laliga spelers in m’n team). Of zou er nog een goeie sbc komen? Een nieuwe versie van Felix zou wel tot zijn, maar wishful thinking waarschijnlijk.
Ik heb zijn Headliners gehad, later zijn POTM en nu dus zijn TOTS. Natuurlijk is ook zijn Gold en een of twee TOTW dit jaar langsgekomen. Kan denk ik met recht zeggen dat Benzema de speler is waarmee ik met de meeste kaarten heb gespeeld dit jaar :+ Ben benieuwd hoe deze speelt, maar kijk nu Atletico - Barça. Vanavond maar even wat potten spelen, ook om Carvalho ook vrij te spelen. :)

Heb nu nog drie posities in twee teams die ik moet verbeteren: La Liga CB, PL-keeper en PL-linksbuiten. Eens kijken hoe ik dat de komende weken ga doen. Denk sowieso Ederson even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Robbio85 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Is het niet handiger om gewoon te quitten als de 1-0 valt? Alles bij elkaar zou het dan veel korter moeten duren om zo’n objective te halen. Mits de meeste tegenstanders dat ook doen natuurlijk...

Trouwens in dit geval kan ik me goed voorstellen dat je doorspeelt. Dat die gast quit voordat je de penalty kunt nemen... dat is echt treurigheid ten top.
Met dat Icon Swaps gebeuren snap ik het nog wel, maar moet je dat tegenwoordig overal doen? Het maakt het toch een wedstrijd om uit een achterstand terug te knokken? Dát is toch hetgeen wat het zo leuk moet maken, niet dat je een Isak in 1 uur hebt of in 10 uur.

Ik vind dat direct leaven bij dit soort dingen best triest, speel gewoon lekker door joh. Een wedstrijd duurt 90 minuten, kijk het lekker aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Meer mensen last van hele vreemde match making ? Ik krijg echt de ene keer een bizar goede tegenstander en de andere keer speel ik tegen iemand die totaal niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Zo speelde ik in principe ook deze challenge, aangezien vrijwel iedereen na een 1-0 quit. Had er nog een potje tussen waarbij we beide nog de voorzetten moesten halen, ik moest ook nog een win. Allebei 3 voorzetten, hij schoot er vervolgens 2 in eigen goal als teken dat ik mocht winnen. Vervolgens nog een leuke 2e helft gespeeld, lekker aanvallen.
Doordat ik nog voldoende La Liga spelers had, is het sowieso een mooie sessie geweest, ging met dit elftal redelijk eenvoudig.
Best lekker om eens met Messi te spelen weer, wat een beweeglijke spits en die Asensio is ook een beest hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSu9yV3yGcMkjAGw52fYcMX_FfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rbmO873O0rptzFsYVzrqMU1l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Markuss schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Met dat Icon Swaps gebeuren snap ik het nog wel, maar moet je dat tegenwoordig overal doen? Het maakt het toch een wedstrijd om uit een achterstand terug te knokken? Dát is toch hetgeen wat het zo leuk moet maken, niet dat je een Isak in 1 uur hebt of in 10 uur.

Ik vind dat direct leaven bij dit soort dingen best triest, speel gewoon lekker door joh. Een wedstrijd duurt 90 minuten, kijk het lekker aan :)
Daar zit wat in, maar ik zou dan liever bij de objective friendlies golden goal doen en in de gewonnen tijd rivals spelen. Daar krijg je dan die spannende wedstrijden die ook nog rewards opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:37:
Meer mensen last van hele vreemde match making ? Ik krijg echt de ene keer een bizar goede tegenstander en de andere keer speel ik tegen iemand die totaal niet goed is.
In de friendlies wel. Paar keer compleet overlopen andere keer iemand die nog geen 2 passes kon geven. Maar gemiddeld genomen wel op niveau hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Had net in de WL tegen die ik met 14-1 van de mat tikte 8)7 hij deed ook nog eens gewoon de hele wedstrijd zijn best..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:56:
Had net in de WL tegen die ik met 14-1 van de mat tikte 8)7 hij deed ook nog eens gewoon de hele wedstrijd zijn best..
Dat overkomt mij ook wel eens, maar ik speel gewoon uit. Probeer er van te leren, hoe kan ik dit afstoppen, hoe kom ik er wel door?
Dan is een goal scoren of zelfs een kans krijgen voor mij een doel. Of die 15e niet om te oren krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Robbio85 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:54:
[...]

Daar zit wat in, maar ik zou dan liever bij de objective friendlies golden goal doen en in de gewonnen tijd rivals spelen. Daar krijg je dan die spannende wedstrijden die ook nog rewards opleveren.
Misschien wel ja, maar ik vind dat gequitte ook maar wat hoor. Je speelt toch ook puur voor je plezier, ik vind het juist wel leuk om na een 1-0 achterstand om te buigen. Maar de community is zo ongekend toxic geworden, bij een 1-0 drukken ze op pauze..

Ik vind het allemaal wat vreemd, je speelt dit spel toch juist voor je plezier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Markuss schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:18:
[...]

Misschien wel ja, maar ik vind dat gequitte ook maar wat hoor. Je speelt toch ook puur voor je plezier, ik vind het juist wel leuk om na een 1-0 achterstand om te buigen. Maar de community is zo ongekend toxic geworden, bij een 1-0 drukken ze op pauze..

Ik vind het allemaal wat vreemd, je speelt dit spel toch juist voor je plezier?
Ik was vroeger een boekenwurm, maar vond het verschrikkelijk om voor Nederlands een boek uit de verplichte lijst te moeten lezen en daar allerlei vreemde vragen over te moeten beantwoorden. Als een verhaal je niet ligt maar je toch door leest omdat de docent dat nu eenmaal heeft bepaald, verdampt ieder greintje leesplezier uit je lichaam.

De doelstellingen in Fifa laten je vaak door allerlei vreemde hoepels springen, maar omdat je de beloning toch wil, spring je daar doorheen. Hoe korter die martelgang duurt, hoe beter. In rivals kun je je uitleven zoals je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Het doel van Quiten is om de objectives zo snel mogelijk binnen te harken. Sta je achter, kan je beter leaven en een nieuwe game starten. Dit scheelt je per nieuwe game minimaal een kwartier lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vanmiddag ook begonnen met fut. Alleen geen idee nog hoe te starten. Wil eigenlijk een Engels team op de been brengen. Maar helaas nog geen engelse spelers in de packs.

Wat is dan verstandig. Al mijn spelers die ik nu heb verkopen en dan wat gaan traden/squad builder gaan doen en daar teampje uit bouwen en dan van daaruit verder bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:49:
Hier vanmiddag ook begonnen met fut. Alleen geen idee nog hoe te starten. Wil eigenlijk een Engels team op de been brengen. Maar helaas nog geen engelse spelers in de packs.

Wat is dan verstandig. Al mijn spelers die ik nu heb verkopen en dan wat gaan traden/squad builder gaan doen en daar teampje uit bouwen en dan van daaruit verder bouwen?
Ik zou allereerst de lucratieve sbc's doen. Hier vind je de prijs/kwaliteit verhouding: https://www.futbin.com/stc/challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Goud 3 binnen heb nog genoeg wedstrijden over voor goud 2 maar geen zin om morgen meer te spelen ff dagje geen fifa. Moet zeggen servers waren goed vanavond en leuke potjes gespeeld. Geen echte , bloed onder je nagels vandaan type een keer. Sommige zelfs gewoon lekker aanvallen, me goed vermaakt vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Capsaicin schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Ik zou allereerst de lucratieve sbc's doen. Hier vind je de prijs/kwaliteit verhouding: https://www.futbin.com/stc/challenges
Bedankt voor de informatie. Heb er 1 kunnen voltooien voordat ik in geldnood kwam.

Heb me namelijk een team gemaakt wat compleet uit Nederlandse spelers bestaat omdat deze vrij goedkoop zijn. Ik moet nog even bekijken wat ik doe of ik er een Nederlands team van maak of dat ik hem eredivisie/Nederlanders maak.

Spelers uit eredivisie zijn ook nog wel redelijk betaalbaar. Heb inmiddels een match of 4 gespeeld en verkocht wat er te verkopen valt en heb met 1 middagje spelen ongeveer het volgende team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5eijQ0DbTOXP7FyechhR8AZ3dc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/79zgUQSFz36oVBMUZ6wP4J7O.jpg?f=fotoalbum_large

Enkele wijzigen die ik nu wil gaan doorvoeren nog.
De Ligt ivm snelheid achterin
Depay in d'r spits langs Malen.
Frenkie op d'r plek van Klaassen.

Wanneer die gewisseld zijn denk ik dat ik me moet gaan verdiepen in speciale kaartjes waardoor de statistieken van een speler iets beter worden.

Ps... hoe werken jullie de selecties bij? Simpele dingen doe ik op mijn ps5. Maar als ik veel spelers moet kopen of SBC doe ik toch echt via mijn laptop. Dat is geen doen op een playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oxigeon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:39:
[...]

Bedankt voor de informatie. Heb er 1 kunnen voltooien voordat ik in geldnood kwam.

Heb me namelijk een team gemaakt wat compleet uit Nederlandse spelers bestaat omdat deze vrij goedkoop zijn. Ik moet nog even bekijken wat ik doe of ik er een Nederlands team van maak of dat ik hem eredivisie/Nederlanders maak.

Spelers uit eredivisie zijn ook nog wel redelijk betaalbaar. Heb inmiddels een match of 4 gespeeld en verkocht wat er te verkopen valt en heb met 1 middagje spelen ongeveer het volgende team.

[Afbeelding]

Enkele wijzigen die ik nu wil gaan doorvoeren nog.
De Ligt ivm snelheid achterin
Depay in d'r spits langs Malen.
Frenkie op d'r plek van Klaassen.

Wanneer die gewisseld zijn denk ik dat ik me moet gaan verdiepen in speciale kaartjes waardoor de statistieken van een speler iets beter worden.

Ps... hoe werken jullie de selecties bij? Simpele dingen doe ik op mijn ps5. Maar als ik veel spelers moet kopen of SBC doe ik toch echt via mijn laptop. Dat is geen doen op een playstation.
Als je graag alleen NL wil spelen zou ik wat wijzigingen maken.

Blind verkopen en zou daar Ake voor terug halen, Dumfries voor Janmaat, Promes halen voor de spits.

SBC en spelers verkopen die ik altijd op de pc of telefoon, dat is op de ps een drama.

Maar wat wil je precies gaan doen ? Want met dit team online gaan spelen staat gelijk aan een slachting, niet lullig bedoeld overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Traeces schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:54:
[...]

Als je graag alleen NL wil spelen zou ik wat wijzigingen maken.

Blind verkopen en zou daar Ake voor terug halen, Dumfries voor Janmaat, Promes halen voor de spits.

SBC en spelers verkopen die ik altijd op de pc of telefoon, dat is op de ps een drama.

Maar wat wil je precies gaan doen ? Want met dit team online gaan spelen staat gelijk aan een slachting, niet lullig bedoeld overigens :)
Ik speel nu online en wil ook online blijven spelen. Eerste match trouwens met 6-0 verloren. Was een plaatsings match tegen een team met alleen maar speciale kaartjes.

Uiteraard moet ik flink gaan uitbouwen.aar daar moet ik eerst geld voor verdienen wil ik überhaupt kunnen uitbreiden.

Heb nu ook al 4 squad battles gespeeld waardoor ik van de week alvast 1 premium goud en 1 gouden pakje en 4k aan munten moet gaan ontvangen. Ik denk dat het dus verstandig is dat ik daar eerst nog wat matches ga spelen zodat ik "meer" krijg.

Indien je suggesties hebt voor een beter team hoor ik dit graag. Natuurlijk moet ik spelers vaan upgraden. Zag ook dat een speciaal Krul kaartje beter is dan Cillesen etc.

Mocht het team dan nog te slecht zijn moet ik overwegen naar premier league over te stappen. Maar die prijzen liggen nu beduidend hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Oxigeon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:39:
[...]

Via de app op mijn telefoon of iPad. Dat is verreweg het makkelijkst.

Je kan nu het best Squad battles gaan spelen en de speciale kaart binnen halen voor La Liga. Wat je ook kan doen zijn de speciale eredivisie kaarten halen in de friendlies.. Gravenberch en van Bergen zijn best goed.

[ Voor 22% gewijzigd door M@cer op 09-05-2021 08:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

M@cer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:20:
[...]

Via de app op mijn telefoon of iPad. Dat is verreweg het makkelijkst.

Je kan nu het best Squad battles gaan spelen en de speciale kaart binnen halen voor La Liga. Wat je ook kan doen zijn de speciale eredivisie kaarten halen in de friendlies.. Gravenberch en van Bergen zijn best goed.
Naar die eredivisie challenges had ik ook even gekeken. Nadeel is dan dat ik een stuk of 5 eredivisie spelers moet bijkopen. Nou is dat het punt niet want die kosten vrijwel niks. Maar qua selectie ga ik er in elk geval op achteruit denk ik. Voor een gravenbergch hoef ik wel "maar" 15 goals te scoren. En het kost me geen contracts omdat het friendlies zijn.

Hebben jullie enig idee hoe lang die challenges blijven bestaan? Of worden die na 1 a 2 weken verwijderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Naar die eredivisie challenges had ik ook even gekeken. Nadeel is dan dat ik een stuk of 5 eredivisie spelers moet bijkopen. Nou is dat het punt niet want die kosten vrijwel niks. Maar qua selectie ga ik er in elk geval op achteruit denk ik. Voor een gravenbergch hoef ik wel "maar" 15 goals te scoren. En het kost me geen contracts omdat het friendlies zijn.

Hebben jullie enig idee hoe lang die challenges blijven bestaan? Of worden die na 1 a 2 weken verwijderd?
Einde van t spel!

Mijn tip! Speel zo snel mogelijk de plaatsing wedstrijden in Rivals.. zodra je geplaatst ben in een divisie krijg je muntjes..

Heel cliché en super meta maar probeer eerst je verdediging aan te passen naar Mendy - varane - Gomez - walker

Die gouden kaarten zijn zo overpowered dat je er nog mee door kan in rivals
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnO5HH9ZYYtP4Cu7LjKr7Ny-Yh4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3U9dDBTVukV5TOBOB7drs8pw.jpg?f=fotoalbum_large

Enne je komt in deze fase van het spel nagenoeg alleen maar teams met Speciale kaarten tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Augy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Einde van t spel!

Mijn tip! Speel zo snel mogelijk de plaatsing wedstrijden in Rivals.. zodra je geplaatst ben in een divisie krijg je muntjes..

Heel cliché en super meta maar probeer eerst je verdediging aan te passen naar Mendy - varane - Gomez - walker

[Afbeelding]

Enne je komt in deze fase van het spel nagenoeg alleen maar teams met Speciale kaarten tegen :)
Dit inderdaad. Een geheel team met Nederlandse spelers is een leuke gedachte. Maar als je net begint met FIFA niet echt een goed beginpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dan ook maar Pope op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

allstarted1 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Ik heb zijn Headliners gehad, later zijn POTM en nu dus zijn TOTS. Natuurlijk is ook zijn Gold en een of twee TOTW dit jaar langsgekomen. Kan denk ik met recht zeggen dat Benzema de speler is waarmee ik met de meeste kaarten heb gespeeld dit jaar :+ Ben benieuwd hoe deze speelt, maar kijk nu Atletico - Barça. Vanavond maar even wat potten spelen, ook om Carvalho ook vrij te spelen. :)
Kleine update: wat een beest is Benzema zijn TOTS. Speel hem op CAM en zijn eerste doelpunt in Rivals was direct een afstandsschot van 20 meter dat nét de kruising miste 8) Ga ik zeker veel plezier van hebben. La Liga staat er nu zo bij. Alleen voor Ramos moet er eigenlijk nog iets nieuws komen, maar vind hem nog steeds goed voor mijn speelwijze.

Gisteravond ook Carvalho vrijgespeeld en gewisseld voor Busquets Moments. Alleen was ik na al die Squad Battles redelijk gaar, dus daar kan ik nog geen verslag over uitbrengen. :+ Enige manier om me even voor die challenge uit te dagen was Ronaldo als reserve gebruiken in m'n Premier League-, La Liga en Eredivisie-team zodat je nog een beetje afwisseling had. Inmiddels wel SB met Bamford, Te Vreede en Carvalho op Elite 1 gezet, ben benieuwd wat de volgende SB-grind gaat worden, haha :O

[ Voor 8% gewijzigd door allstarted1 op 09-05-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 13:06
Ben echt heel gaar dit weekend. Gisteravond/nacht bij thuiskomen nog 6 potten gespeeld en daarvan 4 gewonnen maar speelde zelf echt als een natte krant had ik het idee. Gelukkig minder sweaty dan vorige week. Nu ook weer op werk 12 uur dienst. Dan thuis nog wat verder schrijven aan artikel. Wil ook nog even verder met squad battle. Door alle drukte vrijdag Bamford niet kunnen afmaken. Was vrijdag pas om 18:45 thuis en hoopte dus al een uur eerder thuis te zijn.
Gelukkig heel veel winst met crypto gemaakt :+

Vergeet niet jongens, het is moederdag, dus ga even langs of stuur een bloemetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53
Goud 3 binnen en 5 wedstrijden over.
Misschien later vandaag een poging wagen voor G2.

Aan Aguero moest ik even wennen. Had hem wat sneller verwacht.
Systeem aangepast naar 41212 (2) en Aguaro op CAM positie gezet met Stay forward instructie.
Dat bleek een schot in de roos. Qua doelpunten loopt hij niet 1 op 1, maar 25 wedstrijden, 19 goals en 25 assists doe ik het ook voor, helemaal voor tijdens de Weekend League waar het niveau hoger ligt dan in Rivals.

Door hem op CAM te zetten, kon MBappe weer terug in de basis.

Ruben Dias is een MONSTER achterin. Niet normaal.
Cancelo veruit de beste RB waar ik mee heb gespeeld. Zo snel en goed in afpakken van de bal.

[ Voor 18% gewijzigd door Valandil op 09-05-2021 12:02 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Einde van t spel!

[Afbeelding]

Stel ik doe dit. Hoe moet ik dan in godsnaam verdergaan. Dit is een combo van Spanje en Engeland toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:31
Oxigeon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:27:
[...]

Stel ik doe dit. Hoe moet ik dan in godsnaam verdergaan. Dit is een combo van Spanje en Engeland toch.
Pope of Areola als keeper, Kante of Sissoko voor de verdediging etc.
Bij groene links mogen spelers ook een rode link hebben, bij een perfecte link zoals Varane en Mendy (Zelfde competitie, club én land) zelfs twee.
Dat is dan ook de makkelijkste optie om er een team van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:27:
[...]

Je kunt bij Squad management ook concept spelers toevoegen (spelers die je niet in je club hebt). Zo kun je rustig bekijken of je een speler in kunt passen qua chemistry. Verder idd die groene links zoals hierboven beschreven. Daarnaast kun je chemistry nog verhogen door een manager uit hetzelfde land of zelfde competitie te nemen. Ten slotte is er nog de loyalty bonus: na 10 wedstrijden voor gekochte spelers, reeds toegekend voor first owned spelers uit packs, SBCs of objectives.

Ik zou je net zoals hierboven aanraden om voor varane, mendy, gomez, walker en pope te gaan en de rest daar omheen te bouwen. Die spelers bieden gewoon de meeste waarde voor het geld. Vooral in deze fase kun je dat redelijk snel realiseren door elite 1 Squad battles te halen, je krijgt dan 30k aan munten en wat packs.Gomez bijvoorbeeld heb ik nog voor 50k aangeschaft maanden geleden, die kost nu nog zo’n 5k.

Ben zelf ook dit jaar pas begonnen. Was aanpoten in rivals met spelers als lindelof en Gündogan (standaard gouden versies) 8)

Maar al snel had ik een fatsoenlijk regenboog team op de been, met dank aan Corona en de bijbehorende restricties: https://www.ea.com/fifa/u...Id=cPxr8ifVnWXkP:FFA21PS5 (ingame staan ze natuurlijk anders opgesteld).

Nu ben ik het toch echt zelf schuld als ik weer eens hopeloos de boot in ga :+

[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 09-05-2021 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand enig idee of er nog icon swaps komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:36:
Iemand enig idee of er nog icon swaps komen
Morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Desailly, Cantona en Raul als nieuwe icon-SBC. Lekkere spelers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:23
Waanzin vorige week 40 a 50 player picks en upgrade packs niets aan tots.
Nu 10 gedaan, oblak, kounde, Benzema
En uit de 5x85 llorente.

Wel blij mee :)

Zoals Sierd zou zeggen koekoek :p

Denk dat ik de tots laliga pack niet aandurf duplicate incoming haha

Dat wordt mijn team omgooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier moet de gifbeker helemaal leeg. Was al gedegradeerd naar div. 4, na zo'n 90% van de tijd in div. 3 te hebben gezeten. Nu 7 potjes in div. 4 en 7x verloren. Snap er niks meer van. Als ik schiet wordt ALLES geblokt, wat ik ook doe. Vervolgens krijg ik telkens een paar counters tegen en wint mijn tegenstander terwijl hij misschien maar 2 a 3x op mijn helft is geweest. Bovendien krijg ik tegenstanders tegen me met bizar goeie kaartjes, die ik in div. 2 nog niet eens tegen me zag. Lijkt wel of div. 4 moeilijker is dan 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
M@cer schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:28:
[...]

En nog even vlak voordat de speler de bal raakt nogmaals op de schietknop drukken (zodat het richtdoel groen wordt). Ook pas laatst achter gekomen.
Echt, nogmaals dank. Al mijn vrije trappen gaan nu binnen de palen, alleen nog wat spelen met de snelheid, maar schiet echt minimaal 1/3e raak dit weekend. _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:24:
Hier moet de gifbeker helemaal leeg. Was al gedegradeerd naar div. 4, na zo'n 90% van de tijd in div. 3 te hebben gezeten. Nu 7 potjes in div. 4 en 7x verloren. Snap er niks meer van. Als ik schiet wordt ALLES geblokt, wat ik ook doe. Vervolgens krijg ik telkens een paar counters tegen en wint mijn tegenstander terwijl hij misschien maar 2 a 3x op mijn helft is geweest. Bovendien krijg ik tegenstanders tegen me met bizar goeie kaartjes, die ik in div. 2 nog niet eens tegen me zag. Lijkt wel of div. 4 moeilijker is dan 2.
Kan zijn dat iedereen weer aan het zakken is vanwege icon swaps en de objectives. Plus wat eerder al aangehaald werd: goede spelers keren terug vanwege TOTS.
Ik heb ook het idee dat meer en meer spelers het bewegen van de keeper onder de knie hebben (spoiler: ik niet) en probeer mezelf nu spiergeheugen te kweken om alles in de korte hoek te schieten.

edit: Behalve dan tegen gouden Pope, verlies verdorie een SB met 1-0 omdat ondanks 30 schoten van diverse soorten, Pope in elke hoek lag als ik niet net naast schoot. _O-
Broken Pope. :'( }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Prosac op 09-05-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
3x 88 rated en 2x 89 rated elftal voor Cantona, van de 13 segmenten. :D
Totale kosten SBC: ongeveer 3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:24:
Is voor de wed al bekend man of je wint of verliest mits je echt veel beter bent
Na 30 min als alles geblokt word of keeper alles houdt
Kun je erop rekenen dat je dan achterkomt door of een blunder of een penalty
Kijk maar is op klachten.nl regent klachten wat jij nu aangeeft tegenstander die voordelen krijgen

Wil wel x potje spelen tegen je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Goed nieuws: ik kan nog winnen. Net 2x gewonnen. Ik heb Modric FB weer teruggehaald. Scoort-ie 4x bij zijn rentree!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:23
Markvd1984 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Is voor de wed al bekend man of je wint of verliest mits je echt veel beter bent
Na 30 min als alles geblokt word of keeper alles houdt
Kun je erop rekenen dat je dan achterkomt door of een blunder of een penalty
Kijk maar is op klachten.nl regent klachten wat jij nu aangeeft tegenstander die voordelen krijgen

Wil wel x potje spelen tegen je
8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dit is nu mijn La Liga team. Modric FB was de missing link denk ik. Want heb hem nu sinds 3 wedstrijden weer terug in mijn team en nog niet verloren. Hopelijk krijg ik er weer een stijgende lijn in. Alleen Isak valt me nog wat tegen. Misschien omdat ik nog aan hem moet wennen. Correa vind ik wel opvallend goed spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVV73GlB786-gXtTw3h-1gaJsa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DAdf871Rqj62r3qDhXz6cvqJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 09-05-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:14:
Dit is nu mijn La Liga team. Modric FB was de missing link denk ik. Want heb hem nu sinds 3 wedstrijden weer terug in mijn team en nog niet verloren. Hopelijk krijg ik er weer een stijgende lijn in. Alleen Isak valt me nog wat tegen. Misschien omdat ik nog aan hem moet wennen. Correa vind ik wel opvallend goed spelen.

[Afbeelding]
Hoe is carvslho ? Had tots casimero maar die was echt te traag ,is deze vergelijlbaar of..
Pagina: 1 ... 129 ... 158 Laatste