Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
simons schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Je kan het vinden over goede spelers die het leuk vinden om met een bronze team vol met keepers elite te halen in de WL, kom ook teams tegen op <70 chem die mij volledig van de mat spelen.
Ea kan of wil niet de matchmaking zo organiseren dat je spelers treft van je eigen niveau, daar zitten financiële redenen achter, dezelfde redenen dat ze het ene jaar je platina packluck geven en het jaar daarop bagger packluck.
Is rivals niet je "eigen niveau" gebaseerd op je divisie (of bracket)?
is WL niet je "eigen niveau" gebaseerd op je winrate na de eerst 5?

Het is simpelweg afhankelijk van hoe je "eigen niveau" definieert en dat verschilt per speelmode.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Bossie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:16:
[...]

Is rivals niet je "eigen niveau" gebaseerd op je divisie (of bracket)?
is WL niet je "eigen niveau" gebaseerd op je winrate na de eerst 5?

Het is simpelweg afhankelijk van hoe je "eigen niveau" definieert en dat verschilt per speelmode.
indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Toch vind ik het dan opvallend dat je bij Rivals in je eigen divisie de ene keer niet lijkt te kunnen verliezen en de andere keer niks lijkt te kunnen winnen. Ik bedoel: ik heb van die series dan win ik een wedstrijd of 5 a 6 achter elkaar. Dan kun je er op wachten dat er exact zo'n serie komt, maar dan verlies je alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Hou er rekening mee in de WL dat als jij Ragequit als je achterstaat, je ELO niet veranderd. Pas als je de match uitspeelt en verliest/wint zal dit aangepast worden.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I213RYHZdTwygbY0HIUMrQ3fg80=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDwe0NQhdE3l6ZWLxRYVEzs0.jpg?f=fotoalbum_large

wat is jullie packluck? mijne is zo slecht!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Toch vind ik het dan opvallend dat je bij Rivals in je eigen divisie de ene keer niet lijkt te kunnen verliezen en de andere keer niks lijkt te kunnen winnen. Ik bedoel: ik heb van die series dan win ik een wedstrijd of 5 a 6 achter elkaar. Dan kun je er op wachten dat er exact zo'n serie komt, maar dan verlies je alles.
Klopt, maar dat komt omdat er ook vaak genoeg mensen zijn die soort van opnieuw beginnen met een RTG account of sommige spelen met meerdere mensen op 1 account etc.

Maar niet om stoer te doen, maar ik begon in rivals in div10 dit omdat ik in squad battles heel vaak gequit was voor de loyality glitch. In Divisie 10 1pot verloren en toen zonder ook maar 1 pot te verliezen richting div3 gegaan. Vanaf div3 begon ik ook regelmatig wat te verliezen. Maar van div10 naar 3 toe, niks verloren. Ook omdat mijn niveau duidelijk hoger is dan div10 tot div3, ik had dan ook geen enkele moeite en kon zo heel easy die winstreak maken.

Zoveel mensen die nu pas met de game beginnen en ook ergens wat lager instromen in rivals dan hun echte niveau is. Of zoals ik al eerder zei mensen met een nieuw account die al wel heel het jaar rivals gespeeld hebben en dus de game beheersen die dan opeens weer laag in rivals moeten beginnen omdat ze met een nieuw account begonnen zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
goosche schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:59:
[Afbeelding]

Geluk komt je toe wanneer het je toekomt. Ik heb bijvoorbeeld zondag 40 premier league premium upgrades gedaan en kreeg daaruit 7 TOTS (4x Ederson, 2x Souchek, 1x Shaw). Dacht doe er maandag nog eens 60 in de hoop om Son of Rashford te packen, en uit die 60 alleen maar TOTS Ederson (opnieuw haha) en TOTS Gundogan. Packluck was zondag gewoon veel hoger dan op de maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
goosche schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:59:
[Afbeelding]

Is ook gewoon een slechte SBC, flinke downgrade van de 81+ zoals die er eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
destroye schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Geluk komt je toe wanneer het je toekomt. Ik heb bijvoorbeeld zondag 40 premier league premium upgrades gedaan en kreeg daaruit 7 TOTS (4x Ederson, 2x Souchek, 1x Shaw). Dacht doe er maandag nog eens 60 in de hoop om Son of Rashford te packen, en uit die 60 alleen maar TOTS Ederson (opnieuw haha) en TOTS Gundogan. Packluck was zondag gewoon veel hoger dan op de maandag.
Als je het zo bekijkt dan heb ik extreem veel geluk. Jij doet er zondag en maandag 100, net zoveel als ik in heel deze Fifa denk ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Vind systeem eigenlijk prima dit jaar. Kom in rivals amper mensen tegen wie niet op ‘mijn niveau’ thuis horen. En hoe beter je presteert in de WL hoe beter de beloningen, logischerwijs. Verander je dit haal je toch het hele competitieve weg? Hoe hoger je eindigt hoe groter de kans dat je wat fatsoenlijks packt. Maar omdat je vaak alleen leest wanneer iemand slechte of hele goede rewards heeft lijkt het vaak of het niet overeenkomt met de rang waar je op eindigde in WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 10:44
fifanoob schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Niet lelijk bedoeld hoor. Maar iedereen die normaal bv in div1 speelt en met een standaard goud team gaat spelen wint denk ik wel redelijk easy van mensen uit div5.
Dat heeft gewoon met de basis techniek te maken van de game. Iemand in div1 kent gewoon de standaard basis dingen in fifa perfect en vaak wel meer. Die zijn niet perse pace nodig tegen iemand uit div5 die kunnen dat ook lopend bij wijze van doen.
Dat is hetzelfde als jij met een silver team tegen iemand zou spelen die in div10 zit, dat zou jij waarschijnlijk ook wel winnen.

Dit is niet denigrerend bedoeld ofzo hoor
Oh dat weet ik wel hoor, zeg hier vaak genoeg dat ik echt wel weet dat ik niet goed genoeg ben. Die nieuwe teams blijft gewoon opvallend, zijn ongetwijfeld spelers die met een (2e) nieuw account begonnen zijn. Ben er alleen wat zuur over dat ik bijna div 3. speelde maar ineens terugzakte naar 6 en daar nu vrijwel constant in mee draai. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
91 Erling Haaland als Bundesliga POTM. Niet heel erg veel beter dan zijn vorige POTM.
Zal nog wel een TOTS aankomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:44:
Packluck is ook compleet random. Ik mag deze Fifa (in tegenstelling tot de vorige, toen had ik niks bijzonders) niet klagen. Al is het nu al weer een poos niks. Mijn packluck zat dus meer in het begin toen ik baby Roberto Carlos packte. Later nog Kevin de Bruyne TOTY. En Mbappe zijn gouden kaartje. O ja en ik vergeet nog Atal FB! Niet slecht dus!
Mijn packluck begon heel goed en al vrij vroeg kreeg ik MBappe.
Daarna maanden lang bar en bar slecht.
Kreeg nog een Martinez uit een red player pick, maar paste niet in mijn team.

Toen ineens Henry moments tradable uit een pack
Vervolgens Schweinsteiger untradable uit een pack en nu weer een periode rustig qua packluck.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik denk dat mijn packluck bestaat uit constant Handanovic en Oblak uit packs halen als ik een walkout heb. _O_

Of Jan Sommer. :+

Maar ik mag niet klagen, toch regelmatig een hoge rated speler erbij en die keer Neymar uit een 81+ pick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Prosac schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:13:
Maar ik mag niet klagen, toch regelmatig een hoge rated speler erbij en die keer Neymar uit een 81+ pick.
Met Neymar heb je naar mijn inziens ook gewoon genoeg had :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:23:
[...]

Met Neymar heb je naar mijn inziens ook gewoon genoeg had :>
mwoah, is maar gewoon een reservespeler hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:04:
[...]

mwoah, is maar gewoon een reservespeler hier. :P
Hier ook - supersub omdat ik niet met Ligue 1 speel. :P Wel nog steeds een gamechanger die overal doorheen komt.

[ Voor 31% gewijzigd door allstarted1 op 04-05-2021 18:11 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Dat heb ik dus met Mbappe. Komt er ook alleen in om te proberen iets te forceren. Maar ik heb nooit aan hem kunnen wennen vanwege zijn positionering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:03:
Dat heb ik dus met Mbappe. Komt er ook alleen in om te proberen iets te forceren. Maar ik heb nooit aan hem kunnen wennen vanwege zijn positionering.
Moet zeggen dat nu in een 4-3-2-1 met Kent en Barnes op de vleugels hij echt een killer is in de spits! Heeft lang geduurd maar hij rendeert eindelijk bizar goed

Waarschijnlijk is het nu niet erg dat hij wat terugzakt omdat m'n vleugels diepgaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 04-05-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:03:
Hier hetzelfde kan ook niet aan hem wennen. Vind hem totaal niet fijn aanvoelen en mist soms de gekste kansen. Met Neymar en Ronaldo heb ik daar totaal geen van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik vind zijn passing ook slecht, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik beleef momenteel eigenlijk de meeste lol aan Atal FB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:19:
Ik vind zijn passing ook slecht, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik beleef momenteel eigenlijk de meeste lol aan Atal FB.
Klopt die is echt een drama. Vind kent momenteel echt geweldig, hoe soepel hij is niet normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Wat irriteer ik mij er toch mateloos aan dat als je 2 tegen 1 komt bij de keeper, de meegelopen speler altijd vóór de bal gaat staan zodat je hem nooit breed kan leggen. Soms trap je in de val en geef je hem voor: buitenspel. En niet alleen bij de bronzen spelers van 55 maar ook de Neymar's, Lewandowski's en Messi's.

Dit spel is tactisch echt van het niveau ADO Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Ruben Dias gekocht voor naast prime vidic. Was helemaal klaar met die back als cv die continu uit positie stond.

Ga nu zo spelen :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jw4lT908Wx1nhBxk9DipsMb3iLA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pYhgIWzWY8lwFvAd9qmB14C8.png?f=fotoalbum_large

Ingame 442 met Neymar en Ronaldo in de spits. Als Rodri niet bevalt komt Rooney weer op ze plek. Ruben dias en ederson bevallen met tot nu toe zeer goed.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik dacht ik doe even een 80+ Premier League upgrade:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZSUjIJ72_PRGrqBe0BGIfvMNfE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/x8tn7gY1rG40T9RKiDnBBAx9.png?f=fotoalbum_large

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:54:
Wat irriteer ik mij er toch mateloos aan dat als je 2 tegen 1 komt bij de keeper, de meegelopen speler altijd vóór de bal gaat staan zodat je hem nooit breed kan leggen. Soms trap je in de val en geef je hem voor: buitenspel. En niet alleen bij de bronzen spelers van 55 maar ook de Neymar's, Lewandowski's en Messi's.

Dit spel is tactisch echt van het niveau ADO Den Haag.
Ja.. of dat ze bij een steekpass helemaal niet of te traag reageren met meelopen. Echt te vaak dat opzij leggen de beduidend betere optie zou zijn en dat het gewoonweg niet kan.
Zelfde trouwens met verdedigers die niet mee terug lopen bij een pass langs de zijlijn, lopen er ineens 3 of 4 man van de tegenstander WEL richting je keeper. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tactisch kan er zeker nog veel verbeterd worden. Voor mijn gevoel worden er ook regelmatig buitenspel doelpunten goedgekeurd.

Ik vind het niveau over het geheel wel gestegen. Heb 2x in div. 2 gezeten, maar nu zojuist gedegradeerd naar div. 4. Maar wat een teams krijg ik tegen me zeg.... het lijkt erop dat ik met al dat kaartjesgeweld niet meer kan aanhaken bij div. 2/3. Het zijn overigens niet alleen de kaartjes uiteraard, maar ook echt spelers waarvan ik denk: wat doen die in deze divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:05:
Tactisch kan er zeker nog veel verbeterd worden. Voor mijn gevoel worden er ook regelmatig buitenspel doelpunten goedgekeurd.

Ik vind het niveau over het geheel wel gestegen. Heb 2x in div. 2 gezeten, maar nu zojuist gedegradeerd naar div. 4. Maar wat een teams krijg ik tegen me zeg.... het lijkt erop dat ik met al dat kaartjesgeweld niet meer kan aanhaken bij div. 2/3. Het zijn overigens niet alleen de kaartjes uiteraard, maar ook echt spelers waarvan ik denk: wat doen die in deze divisie?
In div kom ik soms spelers tegen van : wat doe je hier... en maak ze compleet in om vervolgens de volgende pot het precies andersom te krijgen en compleet pak slaag te krijgen.

Het ligt niet aan de kaartjes, maar echt aan de speler :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:40:
[...]

In div kom ik soms spelers tegen van : wat doe je hier... en maak ze compleet in om vervolgens de volgende pot het precies andersom te krijgen en compleet pak slaag te krijgen.

Het ligt niet aan de kaartjes, maar echt aan de speler :)
Ik heb de laatste dagen veel squadbattles gespeeld. En dat zit misschien tussen de oren, maar voor mijn gevoel gaat mijn niveau daar altijd van achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Ik heb de laatste dagen veel squadbattles gespeeld. En dat zit misschien tussen de oren, maar voor mijn gevoel gaat mijn niveau daar altijd van achteruit.
Zou goed kunnen, SB is continu het zelfde en de AI heeft continu de zelfde acties. Daar ga je je op instellen.

Overigens voor de mensen met problemen met steekpass continu, nu ik weer geswitch ben naar 2x een echt CV heb ik er amper meer last van. Hun defensieve positionering vind ik echt een heel stuk beter dan backs.

Had PIM Zambrotta deze week als CV in de WL, die was continu uit positie. Nu met TOTS Dias en Prime Vidic heb ik dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:55
Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:14:
[...]

Zou goed kunnen, SB is continu het zelfde en de AI heeft continu de zelfde acties. Daar ga je je op instellen.

Overigens voor de mensen met problemen met steekpass continu, nu ik weer geswitch ben naar 2x een echt CV heb ik er amper meer last van. Hun defensieve positionering vind ik echt een heel stuk beter dan backs.

Had PIM Zambrotta deze week als CV in de WL, die was continu uit positie. Nu met TOTS Dias en Prime Vidic heb ik dat niet meer.
Waarschijnlijk omdat Zambrotta een medium/high is?

Traden is nu een beetje dood. Sinds een maand overgestapt op crypto. Veel leuker _/-\o_

Van het weekend heb ik weer weekenddienst. Zucht. Hopelijk donderdag wat leuke rewards en dan Essien sbc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Traden is nu een beetje dood. Sinds een maand overgestapt op crypto. Veel leuker _/-\o_

Van het weekend heb ik weer weekenddienst. Zucht. Hopelijk donderdag wat leuke rewards en dan Essien sbc doen.
Zou goed kunnen Reece James deed precies het zelfde. Gewoon weer CV's als CV hebben we dat gezeik niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:
[...]

Zou goed kunnen Reece James deed precies het zelfde. Gewoon weer CV's als CV hebben we dat gezeik niet meer :)
Ramos is geloof ik ook medium/high. Kan me herinneren van vorig jaar dat hij dan ook vaak voor de verdediging te vinden was. Had dit jaar er aan gedacht om hem ook te gebruiken, maar uiteindelijk niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Snap er niks meer van hoor, zelfs in div. 4 verlies ik nu alles. Ik haal niet eens rang 1 voor mijn Rivals rewards! Dat is me nog nooit overkomen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Als je net zo goed bent in crypto trading als Fut trading, kun je misschien EA Sports over nemen (beurswaarde: bijna 40 miljard euro) om de servers te verbeteren, het pay to win gehalte te verlagen en de Fut-markt decentraal, vrij en zonder handelsfee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:23:
Snap er niks meer van hoor, zelfs in div. 4 verlies ik nu alles. Ik haal niet eens rang 1 voor mijn Rivals rewards! Dat is me nog nooit overkomen!
Had ik gister in friendly's voor Rodri, verloor echt alles niks wou er in. Daarna precies het omgekeerde, geen pijl op te trekken soms :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:
[...]

Uit positie spelen zou veel meer bestraft moeten worden, ben er zelf inmiddels ook wel schuldig aan door Lars Bender als centrale man neer te zetten, maar met de huidige staat van de game heb je gewoon minimaal 1 snelle centrale verdediger nodig. De defensive awareness en positionering van andere centrale topverdedigers (buiten bepaalde icons) compenseren het gebrek aan snelheid onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:00:
[...]

Uit positie spelen zou veel meer bestraft moeten worden, ben er zelf inmiddels ook wel schuldig aan door Lars Bender als centrale man neer te zetten, maar met de huidige staat van de game heb je gewoon minimaal 1 snelle centrale verdediger nodig. De defensive awareness en positionering van andere centrale topverdedigers (buiten bepaalde icons) compenseren het gebrek aan snelheid onvoldoende.
Vind ik ook, gebruik nu TOTS Dias als CV naast Vidic. Dias heeft met schauw 93 pace dat is opzicht wel voldoende.

Heb zelf nu wel PIM Zambrotta op LB lopen op 6 chem. Scheelt het wel dat hij 5star WF heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:31:
[...]
Als je net zo goed bent in crypto trading als Fut trading, kun je misschien EA Sports over nemen (beurswaarde: bijna 40 miljard euro) om de servers te verbeteren, het pay to win gehalte te verlagen en de Fut-markt decentraal, vrij en zonder handelsfee te maken.
Haha, als ik zoveel geld verdien dan zou ik dat overwegen :+

Zoveel is het niet haha, maar een mooie auto is geen probleem nu.

Sowieso zijn fifa points geen optie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
[...]

Welke Essien SBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Er is toch maar 1 Essien sbc? :?

De moments versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Hassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Er is toch maar 1 Essien sbc? :?

De moments versie :)
:X ik zag hem daadwerkelijk niet staan :D

Wil je een CM of een CDM? Want ik heb zelf Makélélé gedaan en die gebruik ik als stay back CDM. Essien is wellicht de betere allrounder, maar ook een stukkie duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Saekerhett schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:24:
[...]

:X ik zag hem daadwerkelijk niet staan :D

Wil je een CM of een CDM? Want ik heb zelf Makélélé gedaan en die gebruik ik als stay back CDM. Essien is wellicht de betere allrounder, maar ook een stukkie duurder.
Ga hem doen in plaats van Moments Makelele. Ik mis echt kracht achterin. Samen met Ballack gaat hij het middenveld overheersen.

En had vorig jaar zijn prime, heel veel plezier van gehad :P Soort nostalgie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gegarandeerde PL TOTS gedaan en precies die ene gekregen die ik NIET wilde: Soucek...

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:21:
Gegarandeerde PL TOTS gedaan en precies die ene gekregen die ik NIET wilde: Soucek...

8)7
Ik moet hem nog openmaken..

Doen we achter de PS voor het fun gedeelte. Eerst de kids op bed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

8)7
Ach ja, misschien voel je je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken? :|

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:25:
[...]

Ik moet hem nog openmaken..

Doen we achter de PS voor het fun gedeelte. Eerst de kids op bed
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
peeweeherman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:38:
[...]

Ach ja, misschien voel je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken? :|
Haha, ja ook zoiets inderdaad. 1 ruilen voor mijn Soucek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

8)7
Hey ik ken dat die had ik dus ook :') dacht al dat hij het zou worden of fijn een dubbele ederson :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ksx-xDYrUcBuHc2_tGHICPbOl68=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C75OWJwsRCap1JPlTjovq2zD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Kijk wel wat ik morgen uit de rewards haal. Mocht ik Son halen dan ben ik klaar met de premier league :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Vardy!

Was even bang voor kane 🤣

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Nou Mark, ik wacht met smart op het berichtje dat normale Varane jouw Vardy TOTS eruit loopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_XUHQTOrHLY4EHy4DztiX_3d6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qt7YrHMNKO2VBEKYacGD0lKy.jpg?f=fotoalbum_large

Ga 4-4-2 (2) maar eens proberen. Iemand toevallig die dit speelt en goede basis tactics? (Beter als op 0 beginnen 🤣)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Cancelo uit de Tots pack.
Past niet, maar ga hem wel in mijn team zien te krijgen.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
peeweeherman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:38:
[...]

Ach ja, misschien voel je je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken? :|
Misschien nog wel irritanter dan Rashford die ALTIJD de klutsballen voor zijn sterke voet krijgt, FIFA dat het presteert om je uit 15+ spelers net die ene te geven die je al had. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Markuss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:08:
[...]

Nou Mark, ik wacht met smart op het berichtje dat normale Varane jouw Vardy TOTS eruit loopt ;)
Haha gebeurd vast wel ,alles onder de 82 is sneller als je er tegen speelt 🤣
Die Mariano heb ik nu en speelt erg fijn dus moet zo kiezen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Hier Ruben Dias. Niet ontevreden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_qR4jNkM7JpAyQqgA34CLa5gGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5BPZTZqb1Ut2b4n13DQnIaQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik klaag ook niet, nondeju!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Lekkere pulls! Dus toch maar voor de bijl gegaan.. Shaw, vrij ruk. Nu maar doorsparen met fodder voor de LaLiga Tots en hopen op meer geluk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Ook gedaan, mijn dubbele Ederson erin gegooid en wie komt eruit lopen..... Weer Ederson, zit ik weer met een dubbele. :'(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Messje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:24:
Hier Ruben Dias. Niet ontevreden.
Idem. Ik had hem al tradable in mijn basis, dus erg blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die tots Ruben dias is echt een geweldige cv. Snel , sterk en verdedigend echt goed. Bizar dat hij “maar” 400k kost. Wel net op tijd gekocht gister nu ineens 30k duurder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:30:
Die tots Ruben dias is echt een geweldige cv. Snel , sterk en verdedigend echt goed. Bizar dat hij “maar” 400k kost. Wel net op tijd gekocht gister nu ineens 30k duurder.
Kreeg Cancelo uit Tots pack.
Team weer beetje op de schop gedaan en dus ook Ruben Dias gekocht.

Let niet op pope. Heb maar 2k over
Hopelijk kan ik hem morgen na de rewards weer snel wisselen.

Aguero sbc gedaan. Altijd leuk het publiek na het scoren. Nu blut :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4mmAwr68h5xvMy56MtdV_t5sjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IrFMU9cyDcRJAfC4VEsOjg4B.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jm6qcWMDSIow0smZJmG0WR-j_Cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFcuyc9YGWlCEUZD5eQoJLMk.jpg?f=fotoalbum_large

BAMMMMM! Uit de PL TOTS Guarantee pack

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Had Mount..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:04:
[...]

Kreeg Cancelo uit Tots pack.
Team weer beetje op de schop gedaan en dus ook Ruben Dias gekocht.

Let niet op pope. Heb maar 2k over
Hopelijk kan ik hem morgen na de rewards weer snel wisselen.

Aguero sbc gedaan. Altijd leuk het publiek na het scoren. Nu blut :)

[Afbeelding]
Had net dias en cancelo in een draft kwam niemand voorbij. Kan helaas cancelo niet gebruiken omdat ik een icon of Engels man nodig heb om kent te linken. Hopen morgen op shaw dan kan James er uit en zambrotta naar rechts :)

Tip voor keeper tots ederson is echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Vardy!

Was even bang voor kane 🤣
Dat is wel lekker!

Mijn zoon had Ruben Dias, die had bij mij zo goed gepast bij Rodri TOTS en Kevin de Bruyne TOTY....

Ook hij zei dat Ruben Dias echt heel goed is. Heb even niet de coins, maar denk dat die er nog wel gaat komen hier.

[ Voor 39% gewijzigd door Moody2204 op 05-05-2021 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik had Shaw uit de TOTS pack, nu hopen op Cancelo en Diaz uit de player picks, dan ben ik tevreden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Reds waar ik op hoop:

1) Bruno Fernandes
2) Salah
3) Ruben Dias
4) Ederson

_/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb TOTS Son gisteren 2 wedstrijden geprobeerd, maar vind hem niet echt heel bijzonder voor zijn stats.
Wat is jullie ervaring?

Of ligt het aan mij

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Mars18 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:43:
Ik heb TOTS Son gisteren 2 wedstrijden geprobeerd, maar vind hem niet echt heel bijzonder voor zijn stats.
Wat is jullie ervaring?

Of ligt het aan mij
Twee wedstrijden is sowieso veel te kort. Ik vond Vieira 88, Essien PIM, TOTS Mount en nu ook weer Rashford in de eerste wedstrijden niet heel goed maar na een paar wedstrijden ben je aan ze gewend en ga je normaal spelen. Dan pas ik spelers vaak echt waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wat is jullie ervaring?

Of ligt het aan mij
Hangt ook veel af van je speelstijl.
Ik ben zelf meer van aanvallers die wat fysieker zijn en hoge agressiviteit. Een glibberige skiller met weinig fysiek zoals neymar kan ik niet zoveel mee.

Plus een spits met H H workrates loopt ook redelijk uit positie

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja zo vond ik in het begin Atal FB ook niet bijzonder, maar nu vind ik hem mijn beste speler. Simpelweg omdat ik nu aan hem gewend ben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mesque
Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:35:
Reds waar ik op hoop:

1) Bruno Fernandes
2) Salah
3) Ruben Dias
4) Ederson

_/-\o_ *O*
Tadaaa! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XD-Q45_F3_SeQzoNDaTrhaVbsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ktmfMmA4rd3t8jDWAEPqjTi.jpg?f=fotoalbum_large

Team nu, 100% untradable:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_hlQm_oU2s5vVD66mXDc50w5FI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1XX1UQTvFm05rU1EatTVhIr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Joao cancelo untradable... had ik al untradable 😕

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien ik niet verder heb gespeeld zondag maar zilver 1 gehaald. PP maar 3 spelers uit te kiezen, EA presteert het om TOTS Ederson en Soucek er bij te doen :+ Ederson maar gekozen voor de rating. Echt weer precies de 2 die ik al had :+

Open een WL pakketje, HEY daar hebben we Soucek weer dat is nummer 3 _O- _O- _O-

Wie heeft er al met TOTS Shaw en TOTS Fofana gespeeld en wat vinden jullie er van ? Als ik FS James verkoop kan ik die beide net kopen.
Wat is jullie ervaring?

Of ligt het aan mij
Jij wisselt zo vaak van spelers en elftal zo kan je toch nooit een feeling krijgen met een speler ?

2 wedstrijden en het nu al niks vinden, 2 wedstrijden is totaal geen graadmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:15:
Aangezien ik niet verder heb gespeeld zondag maar zilver 1 gehaald. PP maar 3 spelers uit te kiezen, EA presteert het om TOTS Ederson en Soucek er bij te doen :+ Ederson maar gekozen voor de rating. Echt weer precies de 2 die ik al had :+

Open een WL pakketje, HEY daar hebben we Soucek weer dat is nummer 3 _O- _O- _O-

Wie heeft er al met TOTS Shaw en TOTS Fofana gespeeld en wat vinden jullie er van ? Als ik FS James verkoop kan ik die beide net kopen.

[...]

Jij wisselt zo vaak van spelers en elftal zo kan je toch nooit een feeling krijgen met een speler ?

2 wedstrijden en het nu al niks vinden, 2 wedstrijden is totaal geen graadmeter.
Fofana gister een aantal wedstrijden gebruikt, speelde prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Benieuwd welke league er morgen aan de beurt is. Inmiddels weer 28 pakjes klaar staan. De Bundesligavote liep vandaag af, zou die dan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:23:
Benieuwd welke league er morgen aan de beurt is. Inmiddels weer 28 pakjes klaar staan. De Bundesligavote liep vandaag af, zou die dan zijn?
Bundesliga inderdaad.
Vervolgens: La Liga/Super Lig, Serie A/Eredivisie, Ligue 1/Latin America, Chinees/MLS, Ultimate+rest of the world

Edit: Shaw en Ederson uit player picks....

[ Voor 5% gewijzigd door Hassiebassie op 06-05-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Ik dacht LaLiga, maar Bundesliga zou mooier zijn. Zitten wel een aantal prima spelers tussen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:33:
Ik dacht LaLiga, maar Bundesliga zou mooier zijn. Zitten wel een aantal prima spelers tussen geloof ik.
Die Upamecano word echt een monster van een CV als hij een TOTS krijgt ( wat ik wel verwacht ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
Gisteren toch maar de Premier League TOTS SBC gedaan en tot mijn grote verbasing een Egyptische vlag! Team net omgegooid naar onderstaande. Heb nog een tradable PIM Rijkaard die in plaats van Bernardeschi kan staan als ik toch liever 41212(2) speel ipv 4231/442. En Dalot/Tomori/Pope zijn ook nog verhandelbaar, dus ik zou ook nog aan die kant van het veld kunnen gaan sleutelen. Maar eerst eens kijken hoe goed die Salah echt is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4p_glYj3lX4aNeERPpmzbycjb8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GFjZXwN7MlfR5M0jQOsWbCXs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Helaas pindakaas, ik had Banega (andere beste optie was Soucek) en Fofana. Allebei spelers die ik net niet lekker in kan passen. Want heb ook al Red TOTS Tagliafico en TOTS Shaw. Zeker als je ook nog Renato Sanchez wil opstellen.

Helaaaasssscccchhhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Mount en Kane uit de PP. Mount wilde ik al kopen, dus dat scheelt mij 250K aan coins. Daardoor kan ik IF Rashford halen. :) Komend weekend met dit elftal spelen: https://www.futbin.com/21/squad/8053056 Iedereen op 10 chem behalve Neymar die heeft 5. Maar die is zo goed dit jaar, die is zelf op 0 chem nog monsterlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:37:
[...]

Die Upamecano word echt een monster van een CV als hij een TOTS krijgt ( wat ik wel verwacht ).
Stond niet bij de keuzemogelijkheden, of voegt EA zelf nog een aantal toe?
De enige reden om Alaba TOTS tot nu toe niet te kopen is omdat er mogelijk nu vergelijkbare of betere in de packs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Bundesliga inderdaad.
Vervolgens: La Liga/Super Lig, Serie A/Eredivisie, Ligue 1/Latin America, Chinees/MLS, Ultimate+rest of the world
Heb je hier een overzicht van gevonden? Ik kon het niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
heron schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:38:
Gisteren toch maar de Premier League TOTS SBC gedaan en tot mijn grote verbasing een Egyptische vlag! Team net omgegooid naar onderstaande. Heb nog een tradable PIM Rijkaard die in plaats van Bernardeschi kan staan als ik toch liever 41212(2) speel ipv 4231/442. En Dalot/Tomori/Pope zijn ook nog verhandelbaar, dus ik zou ook nog aan die kant van het veld kunnen gaan sleutelen. Maar eerst eens kijken hoe goed die Salah echt is...

[Afbeelding]
Nice! Hoor graag hoe hij bevalt, staat nog op mijn watchlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel om CR7 uit het elftal te laten voor deze WL. Vind zonde dat FB Atal een speler van 850k op de bank zit wat echt een geweldige spits is. Daarbij met slechte gameplay reageert CR7 mega traag.

Zal dan zo starten :

https://www.futbin.com/21/squad/8053867

In-game zal het zo staan :

https://www.futbin.com/21/squad/8054196

@Prosac Niet gezien, zat op de prediction bij futbin te kijken. Had wel verwacht dat ze dan de keuze lijst hadden overgenomen. Schijnbaar niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:44:

@Prosac Niet gezien, zat op de prediction bij futbin te kijken. Had wel verwacht dat ze dan de keuze lijst hadden overgenomen. Schijnbaar niet. :+
De Upamecano, Sabitzer, Goretzka en Kimmich bij die predictions :9~
Of Haaland en Lewandowksi.

Heb ik aan 3,6 miljoen wel genoeg dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
In zowel Bundesliga als LaLiga predictions geen enkele fatsoenlijke RM/RW :'( heb die echt eentje nodig, Bailey is het net niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:51:
[...]

De Upamecano, Sabitzer, Goretzka en Kimmich bij die predictions :9~
Of Haaland en Lewandowksi.

Heb ik aan 3,6 miljoen wel genoeg dan. :+
Denk dat je flink wat spelers daarvan kan kopen. Vorig jaar koste lewa 99 ongeveer 3 miljoen bij de release, week later al onder de 2 miljoen. Dus dat zal nu wel een stuk minder zijn i.v.m. lagere ratings. Vind de prijzen van de TOTS toch wel redelijk meevallen eigenlijk.

Kan zelf helaas helemaal niks met bundes spelers in me team. Alleen een fransman zou ik eventueel ergens in kunnen proppen en dan houd het wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:59:
In zowel Bundesliga als LaLiga predictions geen enkele fatsoenlijke RM/RW :'( heb die echt eentje nodig, Bailey is het net niet.
Reyna?
Ik vind Bailey echt heerlijk spelen overigens, Figo is weer naar de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Elke kaart van Rashford is zo aan het stijgen dat is ongelooflijk. Zelfs FB Sterling is nu veel te duur. Ik wacht nog wel een weekje met die aankoop, beiden zullen wel enorm dalen na dit weekend. Nu maar even kijken hoe ik mijn team afmaak. Wellicht dat ik Aouar als CM neerzet en Depay nog een weekend in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:59:
Correa TOTS was gratis en is een hele goede LaLiga RW

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:06:
[...]

Kan zelf helaas helemaal niks met bundes spelers in me team. Alleen een fransman zou ik eventueel ergens in kunnen proppen en dan houd het wel op :)
Hier ook relatieve rust tot serie A.

Hoop met L1 nog een goede link naar mbappe te krijgen en op termijn rabiot vervangen. Maar eigenlijk voldoet hij nog steeds meer als prima!

Leuk elftal heb je zo zonder CR7. Lekker ook die twee slopers op t middenveld.. welke tactics speel je? En niet liever de 4-4-2 met 2cdm?

Experimenteer nu ook wat met 4-4-2 namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Valandil schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Correa TOTS was gratis en is een hele goede LaLiga RW
Heb ik niet helaas, speel die challenges zelden omdat ik geen zin heb 14 potjes oid uit te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Hier ook relatieve rust tot serie A.

Hoop met L1 nog een goede link naar mbappe te krijgen en op termijn rabiot vervangen. Maar eigenlijk voldoet hij nog steeds meer als prima!

Leuk elftal heb je zo zonder CR7. Lekker ook die twee slopers op t middenveld.. welke tactics speel je? En niet liever de 4-4-2 met 2cdm?

Experimenteer nu ook wat met 4-4-2 namelijk
L1 en Seria A worden voor mij ook interessant. La liga en Bundes kan ik echt 3x niks mee.

Speel zelf ook met 2 CDM's had de verkeerde formatie gekozen :P 5 depth , uit me hoofd 4 of 5 breed. Lange bal en druk wanneer de tegenstander een fout maakt. Backs en cdm's blijven stay back. LM en RM staan op balanced en de 2 spitsen op get behind.

Heb nog een andere tactiek 442 staan als ik meer druk moet zetten als de tegenstander enorm ingegraven staat. Dan laat ik 1 CDM balanced staan en me backs overlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vardy TOTS uit de red picks gekregen. Ben benieuwd, jammer van 3/3

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Prosac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:30:
[...]

Heb je hier een overzicht van gevonden? Ik kon het niet vinden namelijk.
Ik heb dat ook ergens gezien en het screenshot gedownload. Volgens mij stuurde een maat van mij dat door :)
Pagina: 1 ... 128 ... 158 Laatste