We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
indeedBossie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:16:
[...]
Is rivals niet je "eigen niveau" gebaseerd op je divisie (of bracket)?
is WL niet je "eigen niveau" gebaseerd op je winrate na de eerst 5?
Het is simpelweg afhankelijk van hoe je "eigen niveau" definieert en dat verschilt per speelmode.
Toch vind ik het dan opvallend dat je bij Rivals in je eigen divisie de ene keer niet lijkt te kunnen verliezen en de andere keer niks lijkt te kunnen winnen. Ik bedoel: ik heb van die series dan win ik een wedstrijd of 5 a 6 achter elkaar. Dan kun je er op wachten dat er exact zo'n serie komt, maar dan verlies je alles.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Klopt, maar dat komt omdat er ook vaak genoeg mensen zijn die soort van opnieuw beginnen met een RTG account of sommige spelen met meerdere mensen op 1 account etc.Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:55:
[...]
Toch vind ik het dan opvallend dat je bij Rivals in je eigen divisie de ene keer niet lijkt te kunnen verliezen en de andere keer niks lijkt te kunnen winnen. Ik bedoel: ik heb van die series dan win ik een wedstrijd of 5 a 6 achter elkaar. Dan kun je er op wachten dat er exact zo'n serie komt, maar dan verlies je alles.
Maar niet om stoer te doen, maar ik begon in rivals in div10 dit omdat ik in squad battles heel vaak gequit was voor de loyality glitch. In Divisie 10 1pot verloren en toen zonder ook maar 1 pot te verliezen richting div3 gegaan. Vanaf div3 begon ik ook regelmatig wat te verliezen. Maar van div10 naar 3 toe, niks verloren. Ook omdat mijn niveau duidelijk hoger is dan div10 tot div3, ik had dan ook geen enkele moeite en kon zo heel easy die winstreak maken.
Zoveel mensen die nu pas met de game beginnen en ook ergens wat lager instromen in rivals dan hun echte niveau is. Of zoals ik al eerder zei mensen met een nieuw account die al wel heel het jaar rivals gespeeld hebben en dus de game beheersen die dan opeens weer laag in rivals moeten beginnen omdat ze met een nieuw account begonnen zijn etc.
Geluk komt je toe wanneer het je toekomt. Ik heb bijvoorbeeld zondag 40 premier league premium upgrades gedaan en kreeg daaruit 7 TOTS (4x Ederson, 2x Souchek, 1x Shaw). Dacht doe er maandag nog eens 60 in de hoop om Son of Rashford te packen, en uit die 60 alleen maar TOTS Ederson (opnieuw haha) en TOTS Gundogan. Packluck was zondag gewoon veel hoger dan op de maandag.goosche schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:59:
[Afbeelding]
wat is jullie packluck? mijne is zo slecht!!!
Is ook gewoon een slechte SBC, flinke downgrade van de 81+ zoals die er eerst was.goosche schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:59:
[Afbeelding]
wat is jullie packluck? mijne is zo slecht!!!
Als je het zo bekijkt dan heb ik extreem veel geluk. Jij doet er zondag en maandag 100, net zoveel als ik in heel deze Fifa denk ik...destroye schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Geluk komt je toe wanneer het je toekomt. Ik heb bijvoorbeeld zondag 40 premier league premium upgrades gedaan en kreeg daaruit 7 TOTS (4x Ederson, 2x Souchek, 1x Shaw). Dacht doe er maandag nog eens 60 in de hoop om Son of Rashford te packen, en uit die 60 alleen maar TOTS Ederson (opnieuw haha) en TOTS Gundogan. Packluck was zondag gewoon veel hoger dan op de maandag.
Oh dat weet ik wel hoor, zeg hier vaak genoeg dat ik echt wel weet dat ik niet goed genoeg ben. Die nieuwe teams blijft gewoon opvallend, zijn ongetwijfeld spelers die met een (2e) nieuw account begonnen zijn. Ben er alleen wat zuur over dat ik bijna div 3. speelde maar ineens terugzakte naar 6 en daar nu vrijwel constant in mee draai.fifanoob schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:33:
[...]
Niet lelijk bedoeld hoor. Maar iedereen die normaal bv in div1 speelt en met een standaard goud team gaat spelen wint denk ik wel redelijk easy van mensen uit div5.
Dat heeft gewoon met de basis techniek te maken van de game. Iemand in div1 kent gewoon de standaard basis dingen in fifa perfect en vaak wel meer. Die zijn niet perse pace nodig tegen iemand uit div5 die kunnen dat ook lopend bij wijze van doen.
Dat is hetzelfde als jij met een silver team tegen iemand zou spelen die in div10 zit, dat zou jij waarschijnlijk ook wel winnen.
Dit is niet denigrerend bedoeld ofzo hoor
Mijn packluck begon heel goed en al vrij vroeg kreeg ik MBappe.Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:44:
Packluck is ook compleet random. Ik mag deze Fifa (in tegenstelling tot de vorige, toen had ik niks bijzonders) niet klagen. Al is het nu al weer een poos niks. Mijn packluck zat dus meer in het begin toen ik baby Roberto Carlos packte. Later nog Kevin de Bruyne TOTY. En Mbappe zijn gouden kaartje. O ja en ik vergeet nog Atal FB! Niet slecht dus!
Daarna maanden lang bar en bar slecht.
Kreeg nog een Martinez uit een red player pick, maar paste niet in mijn team.
Toen ineens Henry moments tradable uit een pack
Vervolgens Schweinsteiger untradable uit een pack en nu weer een periode rustig qua packluck.
wijze woorden
Of Jan Sommer.
Maar ik mag niet klagen, toch regelmatig een hoge rated speler erbij en die keer Neymar uit een 81+ pick.
Met Neymar heb je naar mijn inziens ook gewoon genoeg hadProsac schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:13:
Maar ik mag niet klagen, toch regelmatig een hoge rated speler erbij en die keer Neymar uit een 81+ pick.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
mwoah, is maar gewoon een reservespeler hier.Bossie schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Met Neymar heb je naar mijn inziens ook gewoon genoeg had
Hier ook - supersub omdat ik niet met Ligue 1 speel.
[ Voor 31% gewijzigd door allstarted1 op 04-05-2021 18:11 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Moet zeggen dat nu in een 4-3-2-1 met Kent en Barnes op de vleugels hij echt een killer is in de spits! Heeft lang geduurd maar hij rendeert eindelijk bizar goedMoody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:03:
Dat heb ik dus met Mbappe. Komt er ook alleen in om te proberen iets te forceren. Maar ik heb nooit aan hem kunnen wennen vanwege zijn positionering.
Waarschijnlijk is het nu niet erg dat hij wat terugzakt omdat m'n vleugels diepgaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 04-05-2021 19:56 ]
Hier hetzelfde kan ook niet aan hem wennen. Vind hem totaal niet fijn aanvoelen en mist soms de gekste kansen. Met Neymar en Ronaldo heb ik daar totaal geen vanMoody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:03:
Dat heb ik dus met Mbappe. Komt er ook alleen in om te proberen iets te forceren. Maar ik heb nooit aan hem kunnen wennen vanwege zijn positionering.
Ik beleef momenteel eigenlijk de meeste lol aan Atal FB.
Klopt die is echt een drama. Vind kent momenteel echt geweldig, hoe soepel hij is niet normaal.Moody2204 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:19:
Ik vind zijn passing ook slecht, maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik beleef momenteel eigenlijk de meeste lol aan Atal FB.
Dit spel is tactisch echt van het niveau ADO Den Haag.
Ja.. of dat ze bij een steekpass helemaal niet of te traag reageren met meelopen. Echt te vaak dat opzij leggen de beduidend betere optie zou zijn en dat het gewoonweg niet kan.Markuss schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:54:
Wat irriteer ik mij er toch mateloos aan dat als je 2 tegen 1 komt bij de keeper, de meegelopen speler altijd vóór de bal gaat staan zodat je hem nooit breed kan leggen. Soms trap je in de val en geef je hem voor: buitenspel. En niet alleen bij de bronzen spelers van 55 maar ook de Neymar's, Lewandowski's en Messi's.
Dit spel is tactisch echt van het niveau ADO Den Haag.
Zelfde trouwens met verdedigers die niet mee terug lopen bij een pass langs de zijlijn, lopen er ineens 3 of 4 man van de tegenstander WEL richting je keeper.
Ik vind het niveau over het geheel wel gestegen. Heb 2x in div. 2 gezeten, maar nu zojuist gedegradeerd naar div. 4. Maar wat een teams krijg ik tegen me zeg.... het lijkt erop dat ik met al dat kaartjesgeweld niet meer kan aanhaken bij div. 2/3. Het zijn overigens niet alleen de kaartjes uiteraard, maar ook echt spelers waarvan ik denk: wat doen die in deze divisie?
In div kom ik soms spelers tegen van : wat doe je hier... en maak ze compleet in om vervolgens de volgende pot het precies andersom te krijgen en compleet pak slaag te krijgen.Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:05:
Tactisch kan er zeker nog veel verbeterd worden. Voor mijn gevoel worden er ook regelmatig buitenspel doelpunten goedgekeurd.
Ik vind het niveau over het geheel wel gestegen. Heb 2x in div. 2 gezeten, maar nu zojuist gedegradeerd naar div. 4. Maar wat een teams krijg ik tegen me zeg.... het lijkt erop dat ik met al dat kaartjesgeweld niet meer kan aanhaken bij div. 2/3. Het zijn overigens niet alleen de kaartjes uiteraard, maar ook echt spelers waarvan ik denk: wat doen die in deze divisie?
Het ligt niet aan de kaartjes, maar echt aan de speler
wijze woorden
Ik heb de laatste dagen veel squadbattles gespeeld. En dat zit misschien tussen de oren, maar voor mijn gevoel gaat mijn niveau daar altijd van achteruit.Valandil schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:40:
[...]
In div kom ik soms spelers tegen van : wat doe je hier... en maak ze compleet in om vervolgens de volgende pot het precies andersom te krijgen en compleet pak slaag te krijgen.
Het ligt niet aan de kaartjes, maar echt aan de speler
Zou goed kunnen, SB is continu het zelfde en de AI heeft continu de zelfde acties. Daar ga je je op instellen.Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:04:
[...]
Ik heb de laatste dagen veel squadbattles gespeeld. En dat zit misschien tussen de oren, maar voor mijn gevoel gaat mijn niveau daar altijd van achteruit.
Overigens voor de mensen met problemen met steekpass continu, nu ik weer geswitch ben naar 2x een echt CV heb ik er amper meer last van. Hun defensieve positionering vind ik echt een heel stuk beter dan backs.
Had PIM Zambrotta deze week als CV in de WL, die was continu uit positie. Nu met TOTS Dias en Prime Vidic heb ik dat niet meer.
Waarschijnlijk omdat Zambrotta een medium/high is?Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Zou goed kunnen, SB is continu het zelfde en de AI heeft continu de zelfde acties. Daar ga je je op instellen.
Overigens voor de mensen met problemen met steekpass continu, nu ik weer geswitch ben naar 2x een echt CV heb ik er amper meer last van. Hun defensieve positionering vind ik echt een heel stuk beter dan backs.
Had PIM Zambrotta deze week als CV in de WL, die was continu uit positie. Nu met TOTS Dias en Prime Vidic heb ik dat niet meer.
Traden is nu een beetje dood. Sinds een maand overgestapt op crypto. Veel leuker
Van het weekend heb ik weer weekenddienst. Zucht. Hopelijk donderdag wat leuke rewards en dan Essien sbc doen.
Zou goed kunnen Reece James deed precies het zelfde. Gewoon weer CV's als CV hebben we dat gezeik niet meerHassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Waarschijnlijk omdat Zambrotta een medium/high is?
Traden is nu een beetje dood. Sinds een maand overgestapt op crypto. Veel leuker![]()
Van het weekend heb ik weer weekenddienst. Zucht. Hopelijk donderdag wat leuke rewards en dan Essien sbc doen.
Ramos is geloof ik ook medium/high. Kan me herinneren van vorig jaar dat hij dan ook vaak voor de verdediging te vinden was. Had dit jaar er aan gedacht om hem ook te gebruiken, maar uiteindelijk niet aan toe gekomen.Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Zou goed kunnen Reece James deed precies het zelfde. Gewoon weer CV's als CV hebben we dat gezeik niet meer
Als je net zo goed bent in crypto trading als Fut trading, kun je misschien EA Sports over nemen (beurswaarde: bijna 40 miljard euro) om de servers te verbeteren, het pay to win gehalte te verlagen en de Fut-markt decentraal, vrij en zonder handelsfee te maken.Hassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Traden is nu een beetje dood. Sinds een maand overgestapt op crypto. Veel leuker![]()
Had ik gister in friendly's voor Rodri, verloor echt alles niks wou er in. Daarna precies het omgekeerde, geen pijl op te trekken somsMoody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:23:
Snap er niks meer van hoor, zelfs in div. 4 verlies ik nu alles. Ik haal niet eens rang 1 voor mijn Rivals rewards! Dat is me nog nooit overkomen!
Uit positie spelen zou veel meer bestraft moeten worden, ben er zelf inmiddels ook wel schuldig aan door Lars Bender als centrale man neer te zetten, maar met de huidige staat van de game heb je gewoon minimaal 1 snelle centrale verdediger nodig. De defensive awareness en positionering van andere centrale topverdedigers (buiten bepaalde icons) compenseren het gebrek aan snelheid onvoldoende.Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Zou goed kunnen Reece James deed precies het zelfde. Gewoon weer CV's als CV hebben we dat gezeik niet meer
Vind ik ook, gebruik nu TOTS Dias als CV naast Vidic. Dias heeft met schauw 93 pace dat is opzicht wel voldoende.Prosac schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:00:
[...]
Uit positie spelen zou veel meer bestraft moeten worden, ben er zelf inmiddels ook wel schuldig aan door Lars Bender als centrale man neer te zetten, maar met de huidige staat van de game heb je gewoon minimaal 1 snelle centrale verdediger nodig. De defensive awareness en positionering van andere centrale topverdedigers (buiten bepaalde icons) compenseren het gebrek aan snelheid onvoldoende.
Heb zelf nu wel PIM Zambrotta op LB lopen op 6 chem. Scheelt het wel dat hij 5star WF heeft
Haha, als ik zoveel geld verdien dan zou ik dat overwegenCapsaicin schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:31:
[...]
Als je net zo goed bent in crypto trading als Fut trading, kun je misschien EA Sports over nemen (beurswaarde: bijna 40 miljard euro) om de servers te verbeteren, het pay to win gehalte te verlagen en de Fut-markt decentraal, vrij en zonder handelsfee te maken.
Zoveel is het niet haha, maar een mooie auto is geen probleem nu.
Sowieso zijn fifa points geen optie
Welke Essien SBC?Hassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Er is toch maar 1 Essien sbc?
De moments versie
Hassiebassie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Er is toch maar 1 Essien sbc?![]()
De moments versie
Wil je een CM of een CDM? Want ik heb zelf Makélélé gedaan en die gebruik ik als stay back CDM. Essien is wellicht de betere allrounder, maar ook een stukkie duurder.
Ga hem doen in plaats van Moments Makelele. Ik mis echt kracht achterin. Samen met Ballack gaat hij het middenveld overheersen.Saekerhett schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:24:
[...]
ik zag hem daadwerkelijk niet staan
Wil je een CM of een CDM? Want ik heb zelf Makélélé gedaan en die gebruik ik als stay back CDM. Essien is wellicht de betere allrounder, maar ook een stukkie duurder.
En had vorig jaar zijn prime, heel veel plezier van gehad
Ik moet hem nog openmaken..Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:21:
Gegarandeerde PL TOTS gedaan en precies die ene gekregen die ik NIET wilde: Soucek...
Doen we achter de PS voor het fun gedeelte. Eerst de kids op bed
Ach ja, misschien voel je je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken?Moody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:21:
Gegarandeerde PL TOTS gedaan en precies die ene gekregen die ik NIET wilde: Soucek...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ben benieuwd!Augy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Ik moet hem nog openmaken..
Doen we achter de PS voor het fun gedeelte. Eerst de kids op bed
Haha, ja ook zoiets inderdaad. 1 ruilen voor mijn Soucek?peeweeherman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Ach ja, misschien voel je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken?
Hey ik ken dat die had ik dus ookMoody2204 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:21:
Nou Mark, ik wacht met smart op het berichtje dat normale Varane jouw Vardy TOTS eruit looptMarkvd1984 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:39:
(Vardy TOTS)
Past niet, maar ga hem wel in mijn team zien te krijgen.
wijze woorden
Misschien nog wel irritanter dan Rashford die ALTIJD de klutsballen voor zijn sterke voet krijgt, FIFA dat het presteert om je uit 15+ spelers net die ene te geven die je al had.peeweeherman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Ach ja, misschien voel je je beter als ik zeg dat ik mijn tweede Gündogan heb getrokken?
Haha gebeurd vast wel ,alles onder de 82 is sneller als je er tegen speelt 🤣Markuss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:08:
[...]
Nou Mark, ik wacht met smart op het berichtje dat normale Varane jouw Vardy TOTS eruit loopt
Die Mariano heb ik nu en speelt erg fijn dus moet zo kiezen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Idem. Ik had hem al tradable in mijn basis, dus erg blij mee.Messje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:24:
Hier Ruben Dias. Niet ontevreden.
Kreeg Cancelo uit Tots pack.Traeces schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:30:
Die tots Ruben dias is echt een geweldige cv. Snel , sterk en verdedigend echt goed. Bizar dat hij “maar” 400k kost. Wel net op tijd gekocht gister nu ineens 30k duurder.
Team weer beetje op de schop gedaan en dus ook Ruben Dias gekocht.
Let niet op pope. Heb maar 2k over
Hopelijk kan ik hem morgen na de rewards weer snel wisselen.
Aguero sbc gedaan. Altijd leuk het publiek na het scoren. Nu blut
wijze woorden
Had net dias en cancelo in een draft kwam niemand voorbij. Kan helaas cancelo niet gebruiken omdat ik een icon of Engels man nodig heb om kent te linken. Hopen morgen op shaw dan kan James er uit en zambrotta naar rechtsValandil schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Kreeg Cancelo uit Tots pack.
Team weer beetje op de schop gedaan en dus ook Ruben Dias gekocht.
Let niet op pope. Heb maar 2k over
Hopelijk kan ik hem morgen na de rewards weer snel wisselen.
Aguero sbc gedaan. Altijd leuk het publiek na het scoren. Nu blut
[Afbeelding]
Tip voor keeper tots ederson is echt geweldig.
Dat is wel lekker!
Mijn zoon had Ruben Dias, die had bij mij zo goed gepast bij Rodri TOTS en Kevin de Bruyne TOTY....
Ook hij zei dat Ruben Dias echt heel goed is. Heb even niet de coins, maar denk dat die er nog wel gaat komen hier.
[ Voor 39% gewijzigd door Moody2204 op 05-05-2021 23:17 ]
1) Bruno Fernandes
2) Salah
3) Ruben Dias
4) Ederson
Wat is jullie ervaring?
Of ligt het aan mij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Twee wedstrijden is sowieso veel te kort. Ik vond Vieira 88, Essien PIM, TOTS Mount en nu ook weer Rashford in de eerste wedstrijden niet heel goed maar na een paar wedstrijden ben je aan ze gewend en ga je normaal spelen. Dan pas ik spelers vaak echt waarderen.Mars18 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:43:
Ik heb TOTS Son gisteren 2 wedstrijden geprobeerd, maar vind hem niet echt heel bijzonder voor zijn stats.
Wat is jullie ervaring?
Of ligt het aan mij
Hangt ook veel af van je speelstijl.Mars18 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:43:
Ik heb TOTS Son gisteren 2 wedstrijden geprobeerd, maar vind hem niet echt heel bijzonder voor zijn stats.
Wat is jullie ervaring?
Of ligt het aan mij
Ik ben zelf meer van aanvallers die wat fysieker zijn en hoge agressiviteit. Een glibberige skiller met weinig fysiek zoals neymar kan ik niet zoveel mee.
Plus een spits met H H workrates loopt ook redelijk uit positie
wijze woorden
Tadaaa!Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:35:
Reds waar ik op hoop:
1) Bruno Fernandes
2) Salah
3) Ruben Dias
4) Ederson
![]()
:strip_exif()/f/image/1ktmfMmA4rd3t8jDWAEPqjTi.jpg?f=fotoalbum_large)
Team nu, 100% untradable:
wijze woorden
Open een WL pakketje, HEY daar hebben we Soucek weer dat is nummer 3
Wie heeft er al met TOTS Shaw en TOTS Fofana gespeeld en wat vinden jullie er van ? Als ik FS James verkoop kan ik die beide net kopen.
Jij wisselt zo vaak van spelers en elftal zo kan je toch nooit een feeling krijgen met een speler ?Mars18 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:43:
Wat is jullie ervaring?
Of ligt het aan mij
2 wedstrijden en het nu al niks vinden, 2 wedstrijden is totaal geen graadmeter.
Fofana gister een aantal wedstrijden gebruikt, speelde prima.Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:15:
Aangezien ik niet verder heb gespeeld zondag maar zilver 1 gehaald. PP maar 3 spelers uit te kiezen, EA presteert het om TOTS Ederson en Soucek er bij te doenEderson maar gekozen voor de rating. Echt weer precies de 2 die ik al had
![]()
Open een WL pakketje, HEY daar hebben we Soucek weer dat is nummer 3![]()
![]()
![]()
Wie heeft er al met TOTS Shaw en TOTS Fofana gespeeld en wat vinden jullie er van ? Als ik FS James verkoop kan ik die beide net kopen.
[...]
Jij wisselt zo vaak van spelers en elftal zo kan je toch nooit een feeling krijgen met een speler ?
2 wedstrijden en het nu al niks vinden, 2 wedstrijden is totaal geen graadmeter.
Bundesliga inderdaad.Prosac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:23:
Benieuwd welke league er morgen aan de beurt is. Inmiddels weer 28 pakjes klaar staan. De Bundesligavote liep vandaag af, zou die dan zijn?
Vervolgens: La Liga/Super Lig, Serie A/Eredivisie, Ligue 1/Latin America, Chinees/MLS, Ultimate+rest of the world
Edit: Shaw en Ederson uit player picks....
[ Voor 5% gewijzigd door Hassiebassie op 06-05-2021 10:28 ]
Die Upamecano word echt een monster van een CV als hij een TOTS krijgt ( wat ik wel verwacht ).Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:33:
Ik dacht LaLiga, maar Bundesliga zou mooier zijn. Zitten wel een aantal prima spelers tussen geloof ik.
Helaaaasssscccchhhhh.
Stond niet bij de keuzemogelijkheden, of voegt EA zelf nog een aantal toe?Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:37:
[...]
Die Upamecano word echt een monster van een CV als hij een TOTS krijgt ( wat ik wel verwacht ).
De enige reden om Alaba TOTS tot nu toe niet te kopen is omdat er mogelijk nu vergelijkbare of betere in de packs komen.
Heb je hier een overzicht van gevonden? Ik kon het niet vinden namelijk.Hassiebassie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:27:
[...]
Bundesliga inderdaad.
Vervolgens: La Liga/Super Lig, Serie A/Eredivisie, Ligue 1/Latin America, Chinees/MLS, Ultimate+rest of the world
Nice! Hoor graag hoe hij bevalt, staat nog op mijn watchlistheron schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:38:
Gisteren toch maar de Premier League TOTS SBC gedaan en tot mijn grote verbasing een Egyptische vlag! Team net omgegooid naar onderstaande. Heb nog een tradable PIM Rijkaard die in plaats van Bernardeschi kan staan als ik toch liever 41212(2) speel ipv 4231/442. En Dalot/Tomori/Pope zijn ook nog verhandelbaar, dus ik zou ook nog aan die kant van het veld kunnen gaan sleutelen. Maar eerst eens kijken hoe goed die Salah echt is...
[Afbeelding]
Zal dan zo starten :
https://www.futbin.com/21/squad/8053867
In-game zal het zo staan :
https://www.futbin.com/21/squad/8054196
@Prosac Niet gezien, zat op de prediction bij futbin te kijken. Had wel verwacht dat ze dan de keuze lijst hadden overgenomen. Schijnbaar niet.
De Upamecano, Sabitzer, Goretzka en Kimmich bij die predictionsTraeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:44:
@Prosac Niet gezien, zat op de prediction bij futbin te kijken. Had wel verwacht dat ze dan de keuze lijst hadden overgenomen. Schijnbaar niet.
Of Haaland en Lewandowksi.
Heb ik aan 3,6 miljoen wel genoeg dan.
Denk dat je flink wat spelers daarvan kan kopen. Vorig jaar koste lewa 99 ongeveer 3 miljoen bij de release, week later al onder de 2 miljoen. Dus dat zal nu wel een stuk minder zijn i.v.m. lagere ratings. Vind de prijzen van de TOTS toch wel redelijk meevallen eigenlijk.Prosac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:51:
[...]
De Upamecano, Sabitzer, Goretzka en Kimmich bij die predictions![]()
Of Haaland en Lewandowksi.
Heb ik aan 3,6 miljoen wel genoeg dan.
Kan zelf helaas helemaal niks met bundes spelers in me team. Alleen een fransman zou ik eventueel ergens in kunnen proppen en dan houd het wel op
Reyna?Mesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:59:
In zowel Bundesliga als LaLiga predictions geen enkele fatsoenlijke RM/RWheb die echt eentje nodig, Bailey is het net niet.
Ik vind Bailey echt heerlijk spelen overigens, Figo is weer naar de bank.
Correa TOTS was gratis en is een hele goede LaLiga RWMesque schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:59:
In zowel Bundesliga als LaLiga predictions geen enkele fatsoenlijke RM/RWheb die echt eentje nodig, Bailey is het net niet.
wijze woorden
Hier ook relatieve rust tot serie A.Traeces schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:06:
[...]
Kan zelf helaas helemaal niks met bundes spelers in me team. Alleen een fransman zou ik eventueel ergens in kunnen proppen en dan houd het wel op
Hoop met L1 nog een goede link naar mbappe te krijgen en op termijn rabiot vervangen. Maar eigenlijk voldoet hij nog steeds meer als prima!
Leuk elftal heb je zo zonder CR7. Lekker ook die twee slopers op t middenveld.. welke tactics speel je? En niet liever de 4-4-2 met 2cdm?
Experimenteer nu ook wat met 4-4-2 namelijk
Heb ik niet helaas, speel die challenges zelden omdat ik geen zin heb 14 potjes oid uit te zitten..Valandil schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:33:
[...]
Correa TOTS was gratis en is een hele goede LaLiga RW
L1 en Seria A worden voor mij ook interessant. La liga en Bundes kan ik echt 3x niks mee.Augy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:46:
[...]
Hier ook relatieve rust tot serie A.
Hoop met L1 nog een goede link naar mbappe te krijgen en op termijn rabiot vervangen. Maar eigenlijk voldoet hij nog steeds meer als prima!
Leuk elftal heb je zo zonder CR7. Lekker ook die twee slopers op t middenveld.. welke tactics speel je? En niet liever de 4-4-2 met 2cdm?
Experimenteer nu ook wat met 4-4-2 namelijk
Speel zelf ook met 2 CDM's had de verkeerde formatie gekozen
Heb nog een andere tactiek 442 staan als ik meer druk moet zetten als de tegenstander enorm ingegraven staat. Dan laat ik 1 CDM balanced staan en me backs overlappen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb dat ook ergens gezien en het screenshot gedownload. Volgens mij stuurde een maat van mij dat doorProsac schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:30:
[...]
Heb je hier een overzicht van gevonden? Ik kon het niet vinden namelijk.
:strip_exif()/f/image/wDwe0NQhdE3l6ZWLxRYVEzs0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pYhgIWzWY8lwFvAd9qmB14C8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/x8tn7gY1rG40T9RKiDnBBAx9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C75OWJwsRCap1JPlTjovq2zD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qt7YrHMNKO2VBEKYacGD0lKy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K5BPZTZqb1Ut2b4n13DQnIaQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cFcuyc9YGWlCEUZD5eQoJLMk.jpg?f=fotoalbum_large)