Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:41
Tartarus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 05:56:
[...]

Doorloop de wizard van AutoSleep nogmaals om je instellingen na te kijken. Zoals ik al zei kan je daar aangeven dat wanneer je je telefoon vastpakt AutoSleep er van uit gaat dat je dan wakker bent.
Notificaties tellen niet als iPhone gebruik.

Binnenkort komt 7.1 uit. Hopelijk lost dat de rest van je AutoSleep problemen op.
Wanneer komt 7.1 exact uit, weet jij dat?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Axel schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:37:
[...]

Hoe krijg jij die melding dan?
Krijg zo'n pop-up op de iPhone als hij vol zit, maar volgens mij alleen als ik op dat moment ook echt mijn iPhone gebruik. Volgens mij is het ook alleen een pop up (vanaf bovenkant van het scherm) en niet een echte notificatie.

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Paragon93 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:26:
[...]

Krijg zo'n pop-up op de iPhone als hij vol zit, maar volgens mij alleen als ik op dat moment ook echt mijn iPhone gebruik. Volgens mij is het ook alleen een pop up (vanaf bovenkant van het scherm) en niet een echte notificatie.
Dat ligt aan je instellingen.

Ik krijg een "ploink" en zie dan een melding, midden op mijn scherm: "i2Paq's watch is fully charged".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
-Cyril- schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:10:
[...]

Eens, die hartslag meting was regelmatig niet kloppend. Dan heb ik ook liever dat het wat langzamer is. Alleen had het idee dat de active wel een stuk vaker mijn hartslag aan het meten was. Deze was ook steeds in beeld op het startscherm. Maar begrijp dat dat met de Apple Watch, evenals de stappenteller niet standaard wil.

Ik snap overigens niet waarom de allereerste galaxy active in staat was automatisch fietsen te herkennen. En de Apple Watch 6 dat blijkbaar niet kan, een paar andere “workouts” wel. Maar fietsen niet. Bijzonder.

Overigens: het trappen lopen is nu een heel stuk beter geworden. Registreert 90% van de trappen die ik oploop dus dat is top.
Ik heb vroeger een Android telefoon gehad via werk, de eerste Moto G, en die kon via Fit ook automatisch fietsen herkennen, erg nauwkeurig ook. idd jammer dat Apple dit nog niet kan..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik heb jullie hulp nodig!

Ik had een Apple Watch 2, die heb ik vervangen door een AW6. Die oude Watch heb ik aan mijn vader gegeven. Het probleem is dat mijn ouders dezelfde account gebruiken als ik, waardoor het resultaat is dat als mijn vader gebeld wordt, mijn AW6 ook over gaat. Als ik gebeld word, gaat die van mijn vader niet over.

Ik heb het idee dat het ergens in de iCloud-instellingen zit. Maar waar en bij wie? Ik wil dus dat gesprekken alleen over gaan op de Watch die bij de telefoon hoort waarop gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:27
i2Paq schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:00:
[...]

Ik krijg een "ploink" en zie dan een melding, midden op mijn scherm: "i2Paq's watch is fully charged".
Wellicht kun je dan even helpen waar die instelling staat. Ik kan hem nergens vinden en via google word ik ook niet veel wijzer. Zou het rete handig vinden als mijn telefoon een pingel geeft wanneer mijn watch vol is. Nu vergeet ik hem nog wel eens langer dan ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:12
@Hooli-gan Dat zit default in iOS14, zonder een toggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Deshmir schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:50:
@Hooli-gan Dat zit default in iOS14, zonder een toggle.
Vreemd, want ik zit op laatste versie van iOS en watch ook. Heb nog nooit een melding gezien. 8)7

-edit- Vandaag is even extra op gelet, maar geen notificatie of iets wanneer de watch vol is. Wellicht dat je die alleen krijgt wanneer je actief bezig bent op je phone, maar daar heb ik niks aan want ik zit namelijk niet 23/7 met mijn phone in mijn handen.

[ Voor 32% gewijzigd door Bulligan op 05-11-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenwar
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 22:13
Ik ben op het moment aan het orienteren naar een Apple Watch (6). Ik vroeg me af wat de gemiddelde ervaring is met de accuduur van die apparaten? Ik snap uiteraard dat het heel erg per persoon kan verschillen en het heel erg afhangt van het gebruik, maar ik probeer er een beetje een gevoel bij te krijgen.

Op de site lees ik dat ze een een hele gebruiksdag 18 uur noemen. Nou vind ik dat niet erg indrukwekkend klinken, al zou het in de praktijk wel voldoende moeten zijn, mits je dus de slaapmonitorfunctie niet wil gebruiken.

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
don_jorg schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:

Ik had een Apple Watch 2, die heb ik vervangen door een AW6. Die oude Watch heb ik aan mijn vader gegeven. Het probleem is dat mijn ouders dezelfde account gebruiken als ik, waardoor het resultaat is dat als mijn vader gebeld wordt, mijn AW6 ook over gaat. Als ik gebeld word, gaat die van mijn vader niet over.

Ik heb het idee dat het ergens in de iCloud-instellingen zit. Maar waar en bij wie? Ik wil dus dat gesprekken alleen over gaan op de Watch die bij de telefoon hoort waarop gebeld wordt.
Dus je ouders gebruiken jouw iCloud-account op hun apparaten...
3 maal raden waar je problemen door ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
i2Paq schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:00:
[...]

Waar zit deze setting, ik krijg namelijk nooit zo'n notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
RoRoNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:16:
[...]
Dus je ouders gebruiken jouw iCloud-account op hun apparaten...
3 maal raden waar je problemen door ontstaan.
Dat geef ik al aan bij m'n bericht, dat het daardoor komt. De vraag is: hoe zet ik het binnen iCloud uit? Andersom (iemand die mij belt) gaat wel goed: het horloge van m'n vader gaat niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
lenwar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:05:
Ik ben op het moment aan het orienteren naar een Apple Watch (6). Ik vroeg me af wat de gemiddelde ervaring is met de accuduur van die apparaten? Ik snap uiteraard dat het heel erg per persoon kan verschillen en het heel erg afhangt van het gebruik, maar ik probeer er een beetje een gevoel bij te krijgen.

Op de site lees ik dat ze een een hele gebruiksdag 18 uur noemen. Nou vind ik dat niet erg indrukwekkend klinken, al zou het in de praktijk wel voldoende moeten zijn, mits je dus de slaapmonitorfunctie niet wil gebruiken.
Hier gaat hij met de hele dag erop spelen 24 uur mee, bij normaal gebruik zou het best 48 uur zijn.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
don_jorg schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:34:
[...]

Dat geef ik al aan bij m'n bericht, dat het daardoor komt. De vraag is: hoe zet ik het binnen iCloud uit? Andersom (iemand die mij belt) gaat wel goed: het horloge van m'n vader gaat niet af.
Persoonlijk denk ik dat je jouw iCloud account niet moet delen bij apparaten van anderen mensen. Ook al zijn het je ouders. Ik denk dat je ook andere problemen kunt krijgen naast het beschreven probleem. Bv aankopen die jullie doen, conflicten bij 'Zoek mijn', etc. De filosofie van Apple is dat iCloud accounts persoonlijk zijn en enkel gekoppeld aan hun persoonlijke apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:59
don_jorg schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:

Nooit, maar dan ook nooit je iCloud account delen. Maak voor je vader fijn een eigen account aan.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
RoRoNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:47:
[...]

Persoonlijk denk ik dat je jouw iCloud account niet moet delen bij apparaten van anderen mensen. Ook al zijn het je ouders. Ik denk dat je ook andere problemen kunt krijgen naast het beschreven probleem. Bv aankopen die jullie doen, conflicten bij 'Zoek mijn', etc. De filosofie van Apple is dat iCloud accounts persoonlijk zijn en enkel gekoppeld aan hun persoonlijke apparaten.
Nou, dat is juist het hele idee: dat ik controle heb over aankopen en de telefoons. Mijn ouders zijn niet bepaald techneuten, laat ik het subtiel zeggen. Vandaar dat ik het ooit zo gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
don_jorg schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:54:
[...]

Nou, dat is juist het hele idee: dat ik controle heb over aankopen en de telefoons. Mijn ouders zijn niet bepaald techneuten, laat ik het subtiel zeggen. Vandaar dat ik het ooit zo gedaan heb.
Maak een account voor hun zelf en voeg ze toe als "family".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
Hooli-gan schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:11:
[...]

Maak een account voor hun zelf en voeg ze toe als "family".
Da's een goed plan, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31

Met een volle accu gaat mijn watch rond 8:00u om de pols en 's avonds om 23:00u in de vliegtuigstand op het nachtkastje maar nog niet aan de lader. De volgende dag zit ik dan rond 15:00u nog op 25% batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je watch oplaadt krijg je een melding op je iPhone als ie vol zit. Weet iemand of er een manier is om dat ook te laten trillen of geluid geven? Heb zitten zoeken maar kan ‘t niet vinden en vrees dat het dus niet kan. Leek me wel handig :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Davidas schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:52:
[...]

Wanneer komt 7.1 exact uit, weet jij dat?
De Release Candidate kwam afgelopen dinsdag uit. Dus of morgen of aanstaande dinsdag zal die wel officieel uitgerold worden, denk ik.

Edit: is net uitgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tartarus op 05-11-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus

Met AoD uit haal ik met gemaak 36 uur, misschien zelfs meer.
Op dagen dat ik minder actief ben, zoals in het weekend haal ik met gemak 50 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
14.2 is net uit gekomen dus ik denk dat WatchOS 7.1 er ook is (kan nog niet kijken want ben nog aan het updaten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
ex87 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:04:
14.2 is net uit gekomen dus ik denk dat WatchOS 7.1 er ook is (kan nog niet kijken want ben nog aan het updaten)
Ja, WatchOS 7.1 is er ook inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 09:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Davidas schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:17:
[...]

Waar zit deze setting, ik krijg namelijk nooit zo'n notificatie.
Ik ga hier morgen eens naar kijken/zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
ex87 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:04:
Mijn GPS-kaarten in Workout zijn er weer *O*
Niet allemaal maar die van de laatste twee weken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:52
Pino112 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:00:
[...]

Mijn GPS-kaarten in Workout zijn er weer *O*
Niet allemaal maar die van de laatste twee weken wel.
Mooi :*) die had ik al gefix met een complete herstel van de iphone...

Hopelijk werkt de VO2max en rusthartslag ook weer zoals normaal.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Tinusvolkel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:01:
[...]

Mooi :*) die had ik al gefix met een complete herstel van de iphone...

Hopelijk werkt de VO2max en rusthartslag ook weer zoals normaal.
Ja daar had ik geen zin in, zeker niet toen op het forum van Apple stond dat sommigen met de 14.2-beta ze terug kregen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Voor de Belgische gebruikers onder ons, met name die met een Telenet mobiel nummer.. Goed nieuws. ;)

Na de update naar WatchOS 7.1 opende ik in de Watch app op mijn iPhone de 'Mobiele Data' optie. In plaats van de standaard 'Telenet does not support Apple Watch' kreeg ik een melding dat er een nieuwe carrier update beschikbaar was. Na het installeren van deze update kon ik opeens wel mijn nummer koppelen aan mijn Apple Watch (Series 6). Telenet noemt deze dienst blijkbaar 'Telenet One Number'. Op de site van Telenet is hier echter nog niets van terug te vinden, ook niet in de algemene voorwaarden waarnaar ze linken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfQkxnBXEnJ2laql-kYM1TmCVnk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/y88V47Ot9Gd9B3N1JR2b0jQ9.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wymhstohBoWYrgzuOSZ90rLrCH8=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/NmmRYJ5KUmnSUGgo0il7RdS4.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xapPWw9zrTvMQduymDC8fffFNss=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/lH1oJzaAE7uWzA2x0vIAb0Mg.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gxfYbSPvuUBk5ajvje_-rxFmis=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HKmfSZRBLzOsNtFeKhog1TSF.png?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EjzkELxu3pN7guE5f5pWlhQw240=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMpvCwhGgNCk4sPyXAo1l79f.jpg?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cl7JYepKmtvNydmJy00THR1Q24w=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdD5v3m0WQkYmHXvwPPn9BBi.jpg?f=fotoalbum_medium
Klikbaar voor groter formaat.

Vermoedelijk zal de officiële aankondiging niet lang meer op zich laten wachten, vrijdagochtend zullen we vast wel meer info krijgen. Ik ga er vanuit dat ook iPhone E-Sim vanaf nu mogelijk is maar met mijn iPhone X kan ik dit niet testen. Telenet zal dus de eerste Belgische provider zijn die de Apple Watch E-sim gaat ondersteunen, ondanks ze de laatste (van de 'grote 3') zijn die E-sim ondersteuning hebben geactiveerd op hun netwerk.

Verklaart ook waarom mijn Franse Apple Watch S6-doosje Nederlandstalige tekst bevatte. :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QEgaLdnIECXtO7Ge4hm8VRN3yI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8gYY4O1KLzJkpYP1IWscDZTV.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 8% gewijzigd door bibi2205 op 05-11-2020 23:38 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:34
Om een positieve reactie te plaatsen nav alle drains, mijn 3 weken oude se is vannacht van 100 naaar 96 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
Ik mis sinds WatchOS 7.O de melding over je activiteit van de vorige vorige dag. Heeft iedereen dit?
Vaak was het als je hem 's morgens voor de eerste keer omdeed een melding kreeg.
De meldingen kan je wel dromen op den duur,maar toch mis ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Fromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:00:
Om een positieve reactie te plaatsen nav alle drains, mijn 3 weken oude se is vannacht van 100 naaar 96 gegaan
Mijn S6 doet het wat dat betreft iets minder goed, van 100 naar 89 namelijk. Maar zeker een vooruitgang i.t.t. de vorige updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:46
Davidas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:58:
[...]

Mijn S6 doet het wat dat betreft iets minder goed, van 100 naar 89 namelijk. Maar zeker een vooruitgang i.t.t. de vorige updates.
Geef het nog even een dagje de tijd. Direct na een update is eigenlijk niet het beste meetmoment. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Toch wel fijn zo'n update.

Unlocken van Macbook met Watch werkt weer. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
De waarden schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:38:
Ik mis sinds WatchOS 7.O de melding over je activiteit van de vorige vorige dag. Heeft iedereen dit?
Vaak was het als je hem 's morgens voor de eerste keer omdeed een melding kreeg.
De meldingen kan je wel dromen op den duur,maar toch mis ik ze.
Ik heb die nog, wel alleen als ik de vorige dag een stuk over de doelen heen ben gegaan, het is niet standaard.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En we piepen nog even door: waar ik gisteren zeer tevreden was over batterijverbruik met 7.1, is het vannacht net zo snel gegaan als overdag: gisteren tussen 9 uur en 23 uur van 100% naar 70%. Vannacht van 23 uur tot 8 uur van 70% naar 52%.

Ik heb het idee dat het dingetje blijft meten alsof het om de pols zit. Zou toch in slaapstand moeten gaan? Waarom 20% kwijt als ‘ie niets hoeft te doen.

Nogmaals: maakt me niet heel veel uit, snap het verschil niet met andere gebruikers en met mijn Series 3. Die lag ook op m’n nachtkastje en ging slechts een paar procent af ‘s nachts.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:22
Heb zelf een Watch Series 2, iemand die mij kan vertellen of een upgrade naar een 5/6 echt merkbaar verschil levert? Vind de faceplates op de nieuwe watches veel leuker dan op de huidigr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
sacaji schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:44:
Heb zelf een Watch Series 2, iemand die mij kan vertellen of een upgrade naar een 5/6 echt merkbaar verschil levert? Vind de faceplates op de nieuwe watches veel leuker dan op de huidigr
Ja.

[ Voor 9% gewijzigd door THE_BASE op 07-11-2020 09:03 ]

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
Fromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 06:00:
Hier nog eentje dan. Gisteren 100% bij slapen (23.45) vanmorgen 8.00 90%. (had hem om met slapen)
Series 3 OS7.1

Voor mijn vaak gebruikelijk dat de watch 's nachts 10% verliest.

[ Voor 12% gewijzigd door De waarden op 07-11-2020 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:20

Mr. Freeze

¡GO!

sacaji schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:44:
Zelf ben ik vanaf een 3 naar 6 gegaan, en het verschil is enorm. Op zich werkte de 3 prima zolang ik het horloge gewoon voor de horloge dingen gebruikte, maar nu dingen als Shazam of het weer staat gewoon direct het resultaat op het scherm. De hele beleving is op 6 een stuk beter. Mijn vriendin heeft de SE en die werkt ook lekker vlot.

@THE_BASE Bij mij zit ik ook altijd op minimaal 15% in de nacht qua verbruik, zal wel zo horen. Mijn vorige series 3 was idd een stuk zuiniger. Dingen uitschakelen heeft weinig tot geen effect, maar zoals eerder al gezegd, tijdens douchen ofzo even op de lader (alles bij elkaar zo rond de 25min?) en ik kan de dag en nacht weer door.

Over twee jaar koop ik toch weer de 8 :)

Het is sowieso beter om het kleine batterijtje tussen de 30 en 85 % te houden, als je elke keer maximaal oplaad en volledig leeg trekt gaat de batterij sneller slijten. De vorige 3 heb ik net zo (35-85) gedaan en zat na precies een jaar nog op een batterijconditie van 100%. Mijn iPhone 11 nu na een jaar op 97% (zelfde laadroutine als de watch)

[ Voor 37% gewijzigd door Mr. Freeze op 07-11-2020 10:16 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
De waarden schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:30:
[...]

Hier nog eentje dan. Gisteren 100% bij slapen (23.45) vanmorgen 8.00 90%. (had hem om met slapen)
Series 3 OS7.1

Voor mijn vaak gebruikelijk dat de watch 's nachts 10% verliest.
En heb je hem dan in slaapmodus staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
Davidas schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:42:
[...]

En heb je hem dan in slaapmodus staan?
Klopt. Maar ook voorheen zonder de slaapmodus verloor ik 's nachts hooguit 10%.
Of als ik hem op mijn nachtkastje legt.

Straks in januari heb ik de watch 3 jaar.
Ben wel heel tevreden met levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
De waarden schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:36:
[...]

Klopt. Maar ook voorheen zonder de slaapmodus verloor ik 's nachts hooguit 10%.
Of als ik hem op mijn nachtkastje legt.

Straks in januari heb ik de watch 3 jaar.
Ben wel heel tevreden met levensduur.
De 7.1 update heeft mijn Watch S6 ook goed gedaan merk ik inmiddels, vannacht om 0:00 uur volgeladen, vanochtend om 8:00 uur nog 91% batterij. (Met Apple Watch om en slaapmodus ingeschakeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Sinds 7.1 is de drain op mijn SE ook weg. Ik red nu weer prima 48 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Mr. Freeze schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:02:
[...]

Het is sowieso beter om het kleine batterijtje tussen de 30 en 85 % te houden, als je elke keer maximaal oplaad en volledig leeg trekt gaat de batterij sneller slijten. De vorige 3 heb ik net zo (35-85) gedaan en zat na precies een jaar nog op een batterijconditie van 100%. Mijn iPhone 11 nu na een jaar op 97% (zelfde laadroutine als de watch)
Vraag me strategie af, heb 1,5 jr geladen wanneer dat nodig had, tussen de nul% en 100%.
Recent verkocht en had nog 100%.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Vond van 4 naar 6 al een verademing. Vooral qua snslheid en allways on, met name bij sporten.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
De watch 6 ondersteund snelladen, heb je daar ook een 20 watt lader voor nodig? Hij hangt nu aan een 5 watt blokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
wrcveen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:46:
De watch 6 ondersteund snelladen, heb je daar ook een 20 watt lader voor nodig? Hij hangt nu aan een 5 watt blokje.
Niet nodig, gewoon je oude USB-lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:59
@THE_BASE Ik denk niet dat je antwoord geeft op de vraag ;)
De vraag was, althans zo lees ik deze, welke lader je nodig hebt om gebruik te kunnen maken om de AW 6 snel te kunnen laden. Het standaard blokje wat bij de AW's zit/zat(?), dus de oude USB-lader, is geen snellaadblokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RicoK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:10:
@THE_BASE Ik denk niet dat je antwoord geeft op de vraag ;)
De vraag was, althans zo lees ik deze, welke lader je nodig hebt om gebruik te kunnen maken om de AW 6 snel te kunnen laden. Het standaard blokje wat bij de AW's zit/zat(?), dus de oude USB-lader, is geen snellaadblokje.
Maar wat ik heb begrepen wel geschikt voor snel laden van Apple Watch Series 6. De techniek zit in de Watch en niet in het blokje.

Zo heb ik het althans begrepen toen ik er om vroeg in dit topic.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• crosseel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:48
Ik weet niet of jullie hierin geïnteresseerd zijn maar ik schuurde gisteren mijn reeds fel vervaagde zwarte AW 4 nike+ volledig tot op het blanke aluminium.. Daarna heb ik het lichaam volledig gepolijst en kreeg ik volgend resultaat..
Het lijkt nu op een SS variant. Ik heb helaas geen foto’s genomen van het proces..
Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HbzcNio3ZqUD6TcF-b5pQe8O9Og=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azbgt34GFSGCcBTzCwNEd958.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvwN5inQC12v6SN9F2SFZGaBl9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7VJFk4UWlZcRN6PHZxFKUQw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJGVHMGXl1bPfsxcBRETSbHkHy4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iINwaM9IpK3dcfIq89gwSH9F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmGovP2buj8DVCbablL1snRQPzQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K1DMUSBneNIKWH5Yoy3wu1JV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGuwCSZ7ge6eRydNKUcsQ7FRVXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vaoQ8ocV21OWW6LRLdd0EVxd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkd90cbk9Mcsqq2jeEPud-Zdzvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ePB6coHxOE571DaQAlbGCMVY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@THE_BASE Om snel(ler) te laden is toch een laadblokje met een hoger wattage nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@crosseel Dat ziet er zo wel héél erg mooi uit. Ik ben heel erg benieuwd of en hoe lang dit zo mooi blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:12
Helaas is bij mij AW series 6 de trilmotor kapot gegaan. Het horloge gaf geen haptische feedback meer wanneer ik notificaties kreeg of aan de crown draaide. Inmiddels heb ik van Apple een nieuwe gekregen.

Ik ben helaas wel de Spigen screenprotector kwijt en krijg geen nieuwe van Apple, slechte service wat mij betreft.

Daar komt bij dat op de een of andere manier de backup van mijn vorige S6 kwijt is. Apple support begrijpt ook niet hoe dit mogelijk is, en heeft de zaak in onderzoek. Gelukkig wel een heel vriendelijke dame die de zaak heeft opgepakt.

Ik heb nu helaas de hele watch als een nieuwe moeten installeren. Ik stond net op het punt om naast mijn Watch en iPhone iCloud backups ook mijn hele fotobibliotheek in iCloud te zetten. Mooi niet dus als je blijkbaar zomaar complete backups kwijt kunt raken, dit slaat een flinke deuk in mijn iCloud vertrouwen. Denk toch dat ik alle backups weer offline ga bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48
@fendt Waarschijnlijk niet goed ontkoppeld en heb je ergens daar een foutje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
Even een informerende vraag... misschien dat iemand deze "inside information" heeft.

Welke iphones worden nou zonder lader geleverd? Een google zoekopdracht leert mij alleen dat dit bij de iPhone 12 serie het geval is, maar zojuist een iPhone SE 2020 binnen gekregen en ook deze heeft blijkbaar geen lader meer én heeft ook de USB-C kabel erbij... dus de oude lader kan niet worden gebruikt.

Doet Apple dit nu voor alle huidige modellen? Oftewel gaan ze dit ook doen met de iPhone 11 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:19
Mijn iPhone 11 pro Max had een USB-C lader + bijbehorende kabel

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:01
MicGlou schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:31:
Even een informerende vraag... misschien dat iemand deze "inside information" heeft.

Welke iphones worden nou zonder lader geleverd? Een google zoekopdracht leert mij alleen dat dit bij de iPhone 12 serie het geval is, maar zojuist een iPhone SE 2020 binnen gekregen en ook deze heeft blijkbaar geen lader meer én heeft ook de USB-C kabel erbij... dus de oude lader kan niet worden gebruikt.

Doet Apple dit nu voor alle huidige modellen? Oftewel gaan ze dit ook doen met de iPhone 11 etc?
Geen enkele nieuwe iPhone komt nog met een lader, enkel een USB C kabel. Op de website van Apple kun je ook zien als je een product selecteert wat er in de verpakking zit.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
MicGlou schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:31:

Was ook gemeld tijdens het Apple event dat alle Iphones die Apple nog levert enkel met kabel word geleverd
Mocht het er nog wel bijzitten heb je een oudere lading/voorraad te pakken die winkels nog hadden liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 12:44
pretpik schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:40:
[...]

Geen enkele nieuwe iPhone komt nog met een lader, enkel een USB C kabel. Op de website van Apple kun je ook zien als je een product selecteert wat er in de verpakking zit.
Tjemig de pemig... gaat Apple dus een hele hoop opladers verkopen 8)7

Het staat op de website van Apple... maar als ik zo even rondkijk bij verschillende leveranciers is het vaak niet duidelijk of het om new of old stock gaat, dus ook niet duidelijk wat er wel en niet geleverd wordt. Hmmm...

In ieder geval bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 08:19
Ik heb genoeg laders liggen met USB-C dus ik ben blij dat er nog niet 1 bij komt. Ik heb ook nog een handvol USB-A laders liggen nieuw, ongebruikt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RicoK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:55:
@THE_BASE Om snel(ler) te laden is toch een laadblokje met een hoger wattage nodig??
Misschien weet iemand anders het antwoord. Die van mij laad erg snel op met 5W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:12
Roos79 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:21:
@fendt Waarschijnlijk niet goed ontkoppeld en heb je ergens daar een foutje gemaakt.
Het vreemde is dus dat het ontkoppelen en het maken van de backup wel is gelukt. Ook eerder gemaakte backups zijn wel terug te vinden op de iPhone maar vreemd genoeg niet bij het installeren van de watch. Dit maakt ook dat Apple support het niet kan verklaren. De backups lijken op de een of andere manier onbruikbaar. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek van Apple komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:18
Onze Belgische vrienden hebben nu de Apple Watch Cellular versies https://www.macrumors.com...ar-now-available-belgium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@fendt Bem ik benieuwd of er wat uitkomt want bij mij idem maar is niet goedgekomen helaas.
Nooit geweten waar het aan lag maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik afkoppelen ed altijd spannend blijf vinden 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
THE_BASE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:00:
Misschien weet iemand anders het antwoord. Die van mij laad erg snel op met 5W.
Mijn AW4 laadt ook (best) erg snel op met het standaard blokje, maar met mijn/ons snelle opladen wordt denk ik niet het snelladen bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

@crosseel Ziet er mooi uit hoor, wat voor gereedschap heb je gebruikt als ik vragen mag? Lijkt me dat je niet overal even handig bij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@Mr. Freeze @crosseel Dat is wat mij ook wel bezig houdt, want noem bijvoorbeeld eens het kroontje. ;)

Edit: De foto's nog eens goed bekeken te hebben, het ziet er welhaast (te) perfect uit.....

[ Voor 30% gewijzigd door RicoK op 11-11-2020 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
RicoK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:55:
Bij de Apple Watch heb je geen snellader nodig om sneller op te laden.
Zoals eerder aangegeven zit de techniek in de Watch en laad je met een 5W lader net zo snel als met een 90W lader, om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crosseel
RicoK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:23:
@Mr. Freeze @crosseel Dat is wat mij ook wel bezig houdt, want noem bijvoorbeeld eens het kroontje. ;)

Edit: De foto's nog eens goed bekeken te hebben, het ziet er welhaast (te) perfect uit.....
Simpel maar tijd en zenuwslopend werk.. scherm en sensor afdekken met tape. Ik heb geschuurd met de boormachine op trage stand met opzetstuk en zelfklevende ronde schuurvellen. Eerst het center van de kast rondom met grof papier 450-600. Dan naarmate ik de schermranden naderde ben ik naar 800-1000-2000 korrel gegaan om eventueel uitschieten en schade aan scherm te verminderen.. idd lastigste plaats was rond kroon. Voornamelijk schermzijde waar weinig tot geen ruimte is om te wrijven en te schuren zonder scherm te raken.. als je goed kijkt kun je daar ergens nog een mm randje grondverf zien.. maar quasi niet merkbaar wanneer je op normale afstand kijkt. Nadien alles met polierpasta en polierporstel opboenen..
Perfect is het niet maar resultaat is ook naar mijn eigen mening zeer goed.. en indien het alu terug dof wordt, gewoon even opnieuw polieren en klaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maar ook het kroontje glimt, zelfs de ribbels. Ik ben sceptisch (wat een groot compliment zou kunnen zijn natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
Mijn 4 verkocht en vandaag via amazon een 6 44mm zwart gekocht voor 390.
Mooi prijsje,kijk er naar uit

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fremske
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 21:03

Fremske

and change the world

@Gunth was dat op amazon.nl of via Duitsland? ik ben die prijs van 390 euro nog nergens tegengekomen. [

quote]Gunth schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:47:
[/quote]

Back to the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
jodeltje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:17:
Maar ook het kroontje glimt, zelfs de ribbels. Ik ben sceptisch (wat een groot compliment zou kunnen zijn natuurlijk)
@crosseel Hoe heb je dan het kroontje zo kunnen krijgen met die fijne ribbeltjes.
Inderdaad, ik had graag foto’s tijdens het werk willen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crosseel
RicoK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:57:
[...]

@crosseel Hoe heb je dan het kroontje zo kunnen krijgen met die fijne ribbeltjes.
Inderdaad, ik had graag foto’s tijdens het werk willen zien ;)
Tijdens de laatste fase schuren met korrel 2000 loop je vaak tegen de kroon aan. Dus zonder echt toe te spitsen op de ribbeltjes is het resultaat vanzelf gekomen. Ook tijdens het polijsten wordt die kroon zeer vaak meegenomen door de borstel waardoor dit resultaat is ontstaan,.

Ja helaas geen tijd genomen om onderweg foto’s te nemen. Zag er eigenlijk ook niet uit hoor tot alles opgeblonken was dan oef!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
Fremske schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:44:
@Gunth was dat op amazon.nl of via Duitsland? ik ben die prijs van 390 euro nog nergens tegengekomen. [

quote]Gunth schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:47:
[/quote]
Was DE en rond de middag.
Heeft er niet lang opgestaan

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• THE_BASE
  • Niet online
Weet iemand of dat felle licht vijf minuten voor de wekker uitgeschakeld kan worden als je ‘Slapen’ van iOS hebt ingeschakeld. Echt heel irritant en fel op een Series 6. :(

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Sindskort overgestapt van een S10 naar een iPhone 12 Pro. Daar al heel erg blij mee.
Nu eigenlijk in de markt voor een Apple Watch, daarmee dus ook voor een SE 44MM (hopelijk rond €275 met BF) of een S6 44MM (+- €400).
Beide ondersteunen wel LTE, alleen wordt dit nog steeds niet ondersteund door de providers (juist?).

Mijn gevoel neigt naar een SE, omdat ik een AOD niet nodig heb, en een zuurstofmeter voor mijn bloed nog niet nodig acht. En het verschil in een S5 chip en S6 chip is dat verschil merkbaar?

Verder lees ik altijd aandachtig mee qua ervaringen, maar eventueel dat ze hieronder kunnen worden benoemd :)!

Mocht ik mijn post nog verder moeten uitbreiden, hoor ik het ook graag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DutchLegendX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:19:
Sindskort overgestapt van een S10 naar een iPhone 12 Pro. Daar al heel erg blij mee.
Nu eigenlijk in de markt voor een Apple Watch, daarmee dus ook voor een SE 44MM (hopelijk rond €275 met BF) of een S6 44MM (+- €400).
Beide ondersteunen wel LTE, alleen wordt dit nog steeds niet ondersteund door de providers (juist?).

Mijn gevoel neigt naar een SE, omdat ik een AOD niet nodig heb, en een zuurstofmeter voor mijn bloed nog niet nodig acht. En het verschil in een S5 chip en S6 chip is dat verschil merkbaar?

Verder lees ik altijd aandachtig mee qua ervaringen, maar eventueel dat ze hieronder kunnen worden benoemd :)!

Mocht ik mijn post nog verder moeten uitbreiden, hoor ik het ook graag
Denk nog eens goed na of je AOD niet nodig hebt. Die zuurstofmeter ben ik het mee eens, al kreeg ik vorige week een melding dat ik op 89% zat en inderdaad even rust moest nemen.

Verschil in chip zal best meevallen. Maar ik blijf van mening: als je nu toch investeert in een nieuwe Apple Watch waar je jaren mee wilt doen, kies er dan wel één mét AOD. :)

• Nicj56
  • Laatst online: 10:50
Heb van ergernis mijn AOD maar uitgezet, omdat de batterij rond 16.00 - 17.00 al rond de 30% iclusief dat hij in de nacht om mijn pols is om mijn slaap te tracken.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09 15:24
THE_BASE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:11:
[...]

Denk nog eens goed na of je AOD niet nodig hebt. Die zuurstofmeter ben ik het mee eens, al kreeg ik vorige week een melding dat ik op 89% zat en inderdaad even rust moest nemen.

Verschil in chip zal best meevallen. Maar ik blijf van mening: als je nu toch investeert in een nieuwe Apple Watch waar je jaren mee wilt doen, kies er dan wel één mét AOD. :)
Dat JIJ AOD fijn vind is een mening. Maar dat je vanwege durabiliteit AOD moet hebben is echt onzin

• DutchLegendX
THE_BASE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:11:
[...]

Heb nu een hele simpele smartwatch die eventueel AOD ondersteund, heb het uitgezet. Ten eerste het vreet batterij en ten tweede als ik een melding binnenkrijg voel ik hem trillen en maak ik alsnog een beweging met mijn pols dat die wel aangaat.

Verschil is dus tot zoverre miniem😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Axel
Klopt!

Exact dezelfde redenen dat ik voor een SE ben gegaan, nog geen seconde spijt gehad!

• DutchLegendX
Axel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:33:
[...]

Klopt!

[...]

Exact dezelfde redenen dat ik voor een SE ben gegaan, nog geen seconde spijt gehad!
Dan maar even afwachten voor BF, hoop m te scoren rond de €270:)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axel
DutchLegendX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:37:
[...]

Dan maar even afwachten voor BF, hoop m te scoren rond de €270:)!
Houd vooral Amazon Duitsland in de gaten, daar heb ik de SE 3 weken geleden voor 271 gescoord! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Axel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:31:
[...]

Dat JIJ AOD fijn vind is een mening. Maar dat je vanwege durabiliteit AOD moet hebben is echt onzin
Volgens mij lees jij mijn zin 'ik blijf van mening' niet eens.

Doe eens rustig en speel niet zo op de man hier.

• Axel
THE_BASE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:50:
[...]

Volgens mij lees jij mijn zin 'ik blijf van mening' niet eens.

Doe eens rustig en speel niet zo op de man hier.
Volgens mij zorgt puur jou eigen interpretatie voor het feit dat jij je aangevallen voelt :?
Het is niks op de man af, het is een reactie op jou stelling. Die vind ik onzin.
Dat die een mening betreft had ik niet eens hoeven opmaken uit de betreffende zin waar jij naar verwijst. Die ik overigens wel gelezen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Sinds gisteren zie ik dat mijn hartslag dubbel wordt geregistreerd waardoor de kcal omhoog schiet. Nog iemand zoiets ervaren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYkA8mjkm4eiw2TZtT7q9N_PhUc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RINZrpUo7Bvs0uNmlusrw0kj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
mcaran schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:39:
Sinds gisteren zie ik dat mijn hartslag dubbel wordt geregistreerd waardoor de kcal omhoog schiet. Nog iemand zoiets ervaren?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSKCmNjEZQ3WDabKpR3BtaCUmTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6lzuCY7Ux5VbrtZWYgOGXQuF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Dit is brengt het misschien beter in beeld. Twee dagen achter elkaar hetzelfde aantal kcal maar de ene wel gesport en de andere niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FoKRF6v8I8hf_vmvoI63Aly_S8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8Z9ssiVcRuU5yAVHd1aBPKC6.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqcxJDZtYtyfJJyKtPpqfavyDQE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XaLxTqxX47mmsraI2DY6V6qH.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

mcaran schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:51:
[...]

Dit is brengt het misschien beter in beeld. Twee dagen achter elkaar hetzelfde aantal kcal maar de ene wel gesport en de andere niet.

[Afbeelding][Afbeelding]
Misschien dat ik het niet goed snap, maar ik zie een actieve dag en een minder actieve dag? Maar niks geks ofzo. Ook de calorieën zijn navenant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Mr. Freeze schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:29:
[...]

Misschien dat ik het niet goed snap, maar ik zie een actieve dag en een minder actieve dag? Maar niks geks ofzo. Ook de calorieën zijn navenant.
Normaliter op een niet actieve dag kom ik rond 2500-2600 max uit.
Gisteren heb ik een hele passieve dag gehad en kwam op meer kcal uit dan op een zeer actieve dag uit.
Met de helft van actieve kcal had ik meer totale kcal dan op een actieve dag met 2 x zoveel actieve kcal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:02
Meer mensen last van een niet bijwerkende autosleep na bijwerken WatchOS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Mjelnir schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:55:
Hier geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fujimo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-09 16:27
waarschijnlijk heb je nog IOS 14.1

Iphone updaten naar 14.2 en dan is het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:46
Hier ook geen last.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:30:
Sinds 7.1 is de drain op mijn SE ook weg. Ik red nu weer prima 48 uur.
En de drain is weer terug....net als voorafgaand aan 7.1 had ik 5 dagen een perfecte batterij en uit het niks ineens een uur of 25-30 Max, zonder workouts of andere intensieve dingen. Opgelost met 7.1 en nu, een dag of 5 verder, is het weer raak. Schiet mij maar lek 8)7

Edit: 23% kwijt tussen 22:00 en 6:30 met alleen AutoSleep. Normaal is dat 10-15%.

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 16-11-2020 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42
Axel schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:38:
[...]

Houd vooral Amazon Duitsland in de gaten, daar heb ik de SE 3 weken geleden voor 271 gescoord! :)
Ook maar eens doen dan. Ik dacht dat Apple niet zo van de kortingen was en al helemaal niet bij nieuwe modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Hier problemen met Autosleep en Autowake. Gisteravond bij het naar bed gaan Autowake gezet op 06:25u, maar de wekker is niet afgegaan. In beeld stond het volgende:

'Autosleep wordt op de achtergrond uitgevoerd maar er is geen geplande wekker afgegaan. Wil je de bevoegdheid van de app om in het vervolg taken op de achtergrond uit te voeren uitschakelen?
Met de knoppen 'annuleren' en 'schakel achtergrond uit'

Euhh, mooi dat ie doorheeft dat mn ingestelde alarm niet is afgegaan, maar ik wil dat ie t geeoon gaat doen, ik wil helemaal niks uitschakelen.

Ik heb de laatsete dagen voor de zekerheid maar even een normale wekker erbij gezet op 10min later om er zeker ervan te zijn dat ik me niet verslaap, maar dit is natuurlijk niet zoals het moet zijn.

Autosleep heeft verder wel netjes alle slaapdata verzameld.

Ik draai op zowel mn telefoon als op mn watch de laatste os-sen.
Iemand een idee hoe dit is te fixen?

[ Voor 3% gewijzigd door deBennie op 16-11-2020 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:02
@deBennie

Ik had er ook problemen mee. Er stond echter een update klaar voor Autosleep in de app store die heeft het voor mij opgelost
Pagina: 1 ... 10 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires