Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09 15:24
B-Real schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:35:
[...]

Ook maar eens doen dan. Ik dacht dat Apple niet zo van de kortingen was en al helemaal niet bij nieuwe modellen.
Apple misschien niet: Amazon echter wel. Bijna elk nieuw Apple product staat enkele dagen na launch datum voor fikse korting (kortstondig) op Amazon (veel DE tegenwoordig ook NL). Ipad Pro 2020 model met 250 korting gescoord voor vriendin ook 2 dagen na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 18:42

TradeMarkNL

Videoproducer
Toch wel apart, Amazon is hierin een van de weinige, zo niet de enige. Ik dacht altijd dat het niet mocht van Apple dus benieuwd hoe dat zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Mjelnir schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:21:
@deBennie

Ik had er ook problemen mee. Er stond echter een update klaar voor Autosleep in de app store die heeft het voor mij opgelost
Yes, die heb ik ook gehad. De laatste was gisteren, 6.5.1.
Vervelende bug. je moet er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat een wekker het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
TradeMarkNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:12:
Toch wel apart, Amazon is hierin een van de weinige, zo niet de enige. Ik dacht altijd dat het niet mocht van Apple dus benieuwd hoe dat zit.
Apple laat weinig tot geen marges over voor resellers dat Amazon besluit dat ze dat voor lief nemen zal Apple een zorg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renenederland
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-07-2021
Mjelnir schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:55:
Meer mensen last van een niet bijwerkende autosleep na bijwerken WatchOS ?
Bij mij geeft autosleep elke morgen aan dat er niet genoeg gegevens vastgesteld konden worden. De watch geeft aan dat er maar 80% van de gegevens door zijn gekomen.

Maar moet er wel bij zeggen dat mijn watch sowieso rare dingen doet. Batterij valt standaard onder de 50% uit. Bij instellingen en dan batteriu zie je ook gewoon letterlijk dat de accu rond de 50% was. Al de software update afgewacht maar probleem blijft nog steeds

[ Voor 27% gewijzigd door renenederland op 16-11-2020 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
renenederland schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:13:
[...]

Bij mij geeft autosleep elke morgen aan dat er niet genoeg gegevens vastgesteld konden worden. De watch geeft aan dat er maar 80% van de gegevens door zijn gekomen.

Maar moet er wel bij zeggen dat mijn watch sowieso
Is er niet een optie om dat te bypassen? Volgens mij ga je dan naar day view en druk je die error melding weg, ergens onderin.
Ik heb dat eens in de zoveel tijd en als ik dat doe dan krijg ik wel mijn slaap statistieken van die nacht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:20

Mr. Freeze

¡GO!

renenederland schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:13:
[...]

Maar moet er wel bij zeggen dat mijn watch sowieso rare dingen doet. Batterij valt standaard onder de 50% uit. Bij instellingen en dan batteriu zie je ook gewoon letterlijk dat de accu rond de 50% was. Al de software update afgewacht maar probleem blijft nog steeds
Denk je zelf niet dat dit een garantie gevalletje is?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03:01
Hallo beste Tweakers,

Ik ga donderdag de Apple Watch 6 halen en nu kan ik 1 ding via Google niet vinden, kan ik terwijl mijn iPhone op 4g zit en mijn Apple Watch geen WiFi heeft maar wel is verbonden met de iPhone, kan ik dan gewoon via mijn 4g verbinding van de telefoon, bellen en berichten ontvangen op de Apple Watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

danjan2411 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:27:
Hallo beste Tweakers,

Ik ga donderdag de Apple Watch 6 halen en nu kan ik 1 ding via Google niet vinden, kan ik terwijl mijn iPhone op 4g zit en mijn Apple Watch geen WiFi heeft maar wel is verbonden met de iPhone, kan ik dan gewoon via mijn 4g verbinding van de telefoon, bellen en berichten ontvangen op de Apple Watch?
Ja, gaat allemaal prima, goede aankoop, veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Hallo beste Tweakers,

Zolang de Apple Watch verbonden is met je iPhone zal hij niet actief zoeken en verbinding maken met bekende WiFi netwerken. Pas wanneer je Apple Watch geen verbinding heeft met je iPhone zal die zoeken naar bekende WiFi netwerken.

Kort gezegd, je iPhone is de primaire internet verbinding van je Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renenederland
Hallo beste Tweakers,

Jaa dit is geen probleem! Veel plezier met de Apple Watch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renenederland
Mr. Freeze schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:16:
[...]

Denk je zelf niet dat dit een garantie gevalletje is?
Jaa ik ga hiermee ook terug naar de winkel. Denk je dat ze dit zullen repareren of dat ik een nieuw toestel tot mijn beschikking krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

renenederland schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:52:
[...]

Jaa ik ga hiermee ook terug naar de winkel. Denk je dat ze dit zullen repareren of dat ik een nieuw toestel tot mijn beschikking krijg?
Misschien dat iemand die er ervaring mee heeft meer kan vertellen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:27
Voor degene die ook net als ik geen notificatie op hun telefoon krijgen als hun watch vol is, onderstaande moet aan staan op de sleep app van de watch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxJ5NFkYQTGvB-l2YWlrz1mGAL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VyM4sfVS8noPTXBoCLjWG0vT.jpg?f=fotoalbum_large

Nu krijg ik wel netjes een notificatie als de watch vol is.

Ik gebruik niets van de standaard sleep app aangezien ik AutoSleep gebruik. Je kunt ook gerust alles uitzetten, behalve dus die charge reminder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
Hooli-gan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:20:
Voor degene die ook net als ik geen notificatie op hun telefoon krijgen als hun watch vol is, onderstaande moet aan staan op de sleep app van de watch.

[Afbeelding]

Nu krijg ik wel netjes een notificatie als de watch vol is.

Ik gebruik niets van de standaard sleep app aangezien ik AutoSleep gebruik. Je kunt ook gerust alles uitzetten, behalve dus die charge reminder.
Held! Zojuist aangezet. Draag de AW ‘s nachts niet en gebruik dus ook de slaapfunctie niet maar net maar wel ingesteld omwille de meldingen. Ligt nu aan lader, benieuwd of ik straks een melding krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
Axel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:42:
[...]

Held! Zojuist aangezet. Draag de AW ‘s nachts niet en gebruik dus ook de slaapfunctie niet maar net maar wel ingesteld omwille de meldingen. Ligt nu aan lader, benieuwd of ik straks een melding krijg!
Werkte bij mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:27
Zal kijken of ik morgen even een screenie kan maken van de melding. Hij komt slechts in het notificatie menu, bij lockscreen. Kreeg geen pingeltje of iets, maar het is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 17:23
Hooli-gan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:15:
[...]

Zal kijken of ik morgen even een screenie kan maken van de melding. Hij komt slechts in het notificatie menu, bij lockscreen. Kreeg geen pingeltje of iets, maar het is beter dan niets.
Exact, ik ook alleen een bericht, geen push notificatie. Dat laatste zou ideaal zijn.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
Davidas schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:36:
[...]

Exact, ik ook alleen een bericht, geen push notificatie. Dat laatste zou ideaal zijn.
Ja zie nu dat dat bericht er wel staat in berichtencentrum. Alleen die was mij vanwege ontbreken van de pushmelding niet opgevallen. Beter dan niets inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
Is er ook een mogelijkheid om vanaf de wijzerplaat naar de appraster te scrollen in plaats van de op de scroll wheel te klikken?

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb twee problemen met een Apple Watch Series 3 Cellular. Ik heb dit horloge een aantal maanden geleden tweedehands gekocht. Het toestel is gereset en wifi etc staat allemaal aan.

Probleem 1
Ik kan niet mijn Mac ontgrendelen met het horloge. Met mijn vorige Series 3 lukte dit wel. Ik krijg de volgende melding als ik ontgrendelen wil activeren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yJcfX0s.png

Probleem 2
Ik kan het horloge niet updaten naar het nieuwste OS.Ik kon wel van WatchOS 6 naar 7.01 gaan, maar het lukt me niet om de update naar 7.1 te doen. Ik heb het al 10 keer geprobeerd op het horloge zelf en via de iPhone. Ik heb een harde reset van het horloge gedaan. Echter blijf ik dezelfde melding krijgen. Dit is de melding die ik krijg:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wG1y1D2.png

Ik heb veel gegoogled naar een mogelijke oorzaak, maar ik vind niets. Ideeën?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
Zijn er nog meer waarbij Buisklokken niet werkt? Dat is dat er elk vol uur een toontje word afgespeeld, bij mij werkt het niet. Ik heb watchOS 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
danjan2411 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:05:
Zijn er nog meer waarbij Buisklokken niet werkt? Dat is dat er elk vol uur een toontje word afgespeeld, bij mij werkt het niet. Ik heb watchOS 7.1
Ik heb Vogels als geluidje en die gaat elk vol uur gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Hier werkt het ook gewoon, misschien je watch op stil staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Geeft ie wel een trilling elk uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
Mr. Freeze schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:54:
[...]

Geeft ie wel een trilling elk uur?
Nee ook geen trilling elk uur.
Ik heb mijn iPhone en Apple Watch beiden hersteld naar fabrieksinstellingen. Als ik dan weer buisklokken inschakel werkt het niet en krijg ik verdere andere meldingen ook stil binnen, dus geen klopje meer op de pols. Nu weer alles opnieuw geïnstalleerd en nu werken de meldingen weer goed, ik laat die buisklokken maar zitten, heb geen zin alles opnieuw te installeren. Een bug in watchOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn vrouw en ik hebben beide een Watch SE. Vandaag hebben we 9km gewandeld in het bos. Onze bewegingsringen in de conditie app zitten bij elkaar in de buurt. Alleen de work out ring totaal niet. De work out ring was bij mij 108 minuten gevuld, bij mijn vrouw slechts 21 minuten. We kozen beide voor ‘buiten wandelen’ als work out en hebben beide gelijktijdig gestart en gestopt. Alle andere data is nagenoeg gelijk. How can this?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:17:
Mijn vrouw en ik hebben beide een Watch SE. Vandaag hebben we 9km gewandeld in het bos. Onze bewegingsringen in de conditie app zitten bij elkaar in de buurt. Alleen de work out ring totaal niet. De work out ring was bij mij 108 minuten gevuld, bij mijn vrouw slechts 21 minuten. We kozen beide voor ‘buiten wandelen’ als work out en hebben beide gelijktijdig gestart en gestopt. Alle andere data is nagenoeg gelijk. How can this?
Dan heeft jouw vrouw zich niet veel hoeven in te spannen om jou bij te houden >:) , ik krijg ook amper trainingsminuten als ik met m'n kinderen loop aangezien mijn hartslag dan heel laag blijft.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S023
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Gisterenmiddag voelde ik me minder goed, op mijn AW3 zitten kijken of dat wat met mijn hartslag doet en ja, structureel hoger dan normaal. Toen viel me op dat het eigenlijk in de ochtend ook zo was. Blijkbaar was toen al het e.e.a. in mijn lichaam bezig. Zou een AW3 daar al een melding aan kunnen koppelen? Dat de hartslag in rust meer is dan normaal?? Overigens gaat het hierbij niet om hele hoge getallen, maar wel 30% meer dan normaal.

(Zo niet, kan een nieuwere watch dat wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:56
S023 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:37:
Gisterenmiddag voelde ik me minder goed, op mijn AW3 zitten kijken of dat wat met mijn hartslag doet en ja, structureel hoger dan normaal. Toen viel me op dat het eigenlijk in de ochtend ook zo was. Blijkbaar was toen al het e.e.a. in mijn lichaam bezig. Zou een AW3 daar al een melding aan kunnen koppelen? Dat de hartslag in rust meer is dan normaal?? Overigens gaat het hierbij niet om hele hoge getallen, maar wel 30% meer dan normaal.

Zover ik weet heb je enkel de mogelijkheid om waarschuwing te ontvangen bij hoge of lage hartslag in/na x aantal minuten inactiviteit: https://support.apple.com...atch/apda88aefe4c/watchos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Rub147 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:41:
[...]

Zover ik weet heb je enkel de mogelijkheid om waarschuwing te ontvangen bij hoge of lage hartslag in/na x aantal minuten inactiviteit: https://support.apple.com...atch/apda88aefe4c/watchos
En bij een hartslag van onder de 40 krijg je al meldingen, dus krijg meerdere keren per week een melding van een te lage hartslag. Ik kan het uitzetten maar nu weet ik iig dat mijn lichaam weer goed hersteld is van de trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tinusvolkel schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:26:
[...]

Dan heeft jouw vrouw zich niet veel hoeven in te spannen om jou bij te houden >:) , ik krijg ook amper trainingsminuten als ik met m'n kinderen loop aangezien mijn hartslag dan heel laag blijft.
Echter, was haar gemiddelde hartslag over de gehele workout genomen 10 hoger dan de mijne (87 om 97). En, dan vind ik het verschil tussen 21 minuten of > 100 minuten alsnog fors. Totale wandeling was iets meer dan 2u trouwens.

En zoals gezegd, het aantal verbruikte calorieën was ook vergelijkbaar, geen grote verschillen.

Over het algemeen is mijn conditie een stuk beter trouwens, vanwege meer sporten en bewegen.

Maw ik kan jouw uitleg niet goed volgen nog helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-11-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:11
Tinusvolkel schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:57:
[...]

En bij een hartslag van onder de 40 krijg je al meldingen, dus krijg meerdere keren per week een melding van een te lage hartslag. Ik kan het uitzetten maar nu weet ik iig dat mijn lichaam weer goed hersteld is van de trainingen.
Kan jezelf instellen kan kiezen tussen 40/45/50 bij de gezondheids app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Roos79 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:13:
[...]

Kan jezelf instellen kan kiezen tussen 40/45/50 bij de gezondheids app
Klopt alleen het stapje 35 had ook nog wel gemogen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nDZ-OENneN_uoGq3AZ-81POgot0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y72Lj0xzqbjywE2n8iv7EoUq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:58:
[...]

Echter, was haar gemiddelde hartslag over de gehele workout genomen 10 hoger dan de mijne (87 om 97). En, dan vind ik het verschil tussen 21 minuten of > 100 minuten alsnog fors. Totale wandeling was iets meer dan 2u trouwens.

En zoals gezegd, het aantal verbruikte calorieën was ook vergelijkbaar, geen grote verschillen.

Over het algemeen is mijn conditie een stuk beter trouwens, vanwege meer sporten en bewegen.

Maw ik kan jouw uitleg niet goed volgen nog helaas.
Hmm met de extra info die je nu geeft is het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:11
@Tinusvolkel Van nature lage hartslag?

@BeQuietAndDrive Je kan nooit met elkaar vergelijken want de een kan meer sporten dan de ander er zijn zoveel factoren afhankelijk.
Lente gewicht en dat soort gein speelt ook mee en niet alleen tempo en hartslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Roos79 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:59:

@BeQuietAndDrive Je kan nooit met elkaar vergelijken want de een kan meer sporten dan de ander er zijn zoveel factoren afhankelijk.
Lente gewicht en dat soort gein speelt ook mee en niet alleen tempo en hartslag.
Vooral door het vele hardlopen is ie nog wat extra gezakt maar ik zat sowieso al niet hoog, en onder de 40 komt bij sporters schijnbaar heel vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Onder de 40?
Dat is wel heel laag. Onder de 50, ja dat geloof ik wel. Zelf ook af en toe een melding.

Onder de 40 is zo ver ik weet voor de topsporters.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:02
Stevig aan het twijfelen tussen een AW 6 en een SE; zuurstof en ECG metingen zijn eigenlijk niet nodig. Nog niet eerder een smartwatch gehad dus geen idee wat ik van die AOD moet vinden (volgens een Xando verkoper HET grote pluspunt van de 6 tov de SE). Zit even te dubben of alleen die snellere proc en het snelladen dan de 130 euro meerprijs rechtvaardigen.

Is dat AOD echt zo geweldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je een horloge gewend bent waar je gedurende de dag een aantal keer op kijkt is AOD wel erg handig ja. Om die reden voor mij een must. Ik ben overigens voor de 5 gegaan, net zo duur als de SE en AOD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Niet-AOD is een consessie. AOD is zoals het altijd zou moeten zijn. Daarmee voor mij een nobrainer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Vraagje aan degene die een kompas erop hebben zitten.

Tijdens het hardlopen vandaag, was er een moment dat ik niet precies mijn locatie wist in de bossen.
Op mijn Suunto kan ik eventueel een pijl tevoorschijn halen die naar mijn startplek wijst.

Kan dit ook (offline, dus zonder iPhone) met de Apple Watch?

Zo ja, hoe en met welke app?

Als dit kan, twijfel ik om te updaten en toch een SE te halen

[ Voor 13% gewijzigd door streamnl op 22-11-2020 09:43 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
streamnl schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:42:
Vraagje aan degene die een kompas erop hebben zitten.

Tijdens het hardlopen vandaag, was er een moment dat ik niet precies mijn locatie wist in de bossen.
Op mijn Suunto kan ik eventueel een pijl tevoorschijn halen die naar mijn startplek wijst.

Kan dit ook (offline, dus zonder iPhone) met de Apple Watch?

Zo ja, hoe en met welke app?

Als dit kan, twijfel ik om te updaten en toch een SE te halen
Met de WorkOutDoors app heb je zelfs een offline map waar je routes kan inladen, ideaal voor het hardlopen :) ga hem zo weer gebruiken voor een loopje van 31km die ik gemaakt heb in Strava en geëxporteerd heb naar WorkOutDoors.

Je kan met deze app ook makkelijk interval schema’s maken en de hele interface aanpassen hoe je het zelf wil.

De pijl terug naar de startplek zit er ook in, maar heb zelf een series 4 dus zonder kompas maar heb ik met deze app ook niet echt nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Tinusvolkel op 22-11-2020 09:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:50:
[...]

Met de WorkOutDoors app heb je zelfs een offline map waar je routes kan inladen, ideaal voor het hardlopen :) ga hem zo weer gebruiken voor een loopje van 31km die ik gemaakt heb in Strava en geëxporteerd heb naar WorkOutDoors.

Je kan met deze app ook makkelijk interval schema’s maken en de hele interface aanpassen hoe je het zelf wil.

De pijl terug naar de startplek zit er ook in, maar heb zelf een series 4 dus zonder kompas maar heb ik met deze app ook niet echt nodig.
Bedankt voor je reactie.
Loopjes importeren en schema's maken hoeft voor mij niet (meer). Ik ken mijn omgeving en in de bossen dwaal ik graag rond. Alleen soms... VERdwaal ik, en dat is niet ideaal.

Maar een offline map kan wel ideaal zijn. Misschien al zonder kompas.
Nogmaals bedankt en veel plezier met rennen. Perfect weer vandaag d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38
S023 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:37:

Ik heb een tijdje geleden gelezen dat Apple bezig is om via de sensoren zoals hartslag ziektebeelden te kunnen voorspellen. Las dat ze probeerden om Corona daarmee te kunnen detecteren.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 17:23
Kassad schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:07:
[...]

Ik heb een tijdje geleden gelezen dat Apple bezig is om via de sensoren zoals hartslag ziektebeelden te kunnen voorspellen. Las dat ze probeerden om Corona daarmee te kunnen detecteren.
Bron?

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Nouja, er hangt meer vanaf dan enkel de hartslag maar verzonnen heeft @Kassad het niet.

https://www.forbes.com/si...e-you-do/?sh=57df190b430b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Roos79 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:59:

Dat snap ik, maar is het niet raar dat alle data dicht bij elkaar ligt, onze posturen en gewichten normaal zijn, haar hartslag gemiddeld hoger lag, en dan 21 om > 100 minuten ?

Als we normaal de hond uitlaten, dat is een rondje van ca 2 km. Dan liggen onze work out resultaten wel dicht bij elkaar.

Hoe kom ik erachter hoe dit algoritme werkt? Ik wil het graag begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:59
Help! Ik wil een vriend helpen, maar we komen er niet uit.
Als zijn iPhone 12 Pro Max vergrendeld is en hij wordt gebeld rinkelt hij enkel op de watch. Staat het toestel ‘open’ dan gaat de telefoon wel over.
Bij mij werkt het allebei keurig. Toestel vergrendeld en krijg gewoon foto/naam in beeld en eigen ringtone klinkt.
We kunnen het nergens vinden…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Serena schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:43:
Als zijn iPhone 12 Pro Max vergrendeld is en hij wordt gebeld rinkelt hij enkel op de watch. Staat het toestel ‘open’ dan gaat de telefoon wel over.
Bij mij werkt het allebei keurig. Toestel vergrendeld en krijg gewoon foto/naam in beeld en eigen ringtone klinkt.
Dat klinkt alsof "Do not disturb" aanstaat, staat er een half maantje rechtsboven.

[ Voor 3% gewijzigd door EgoPro op 23-11-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
EgoPro schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:10:
[...]

Dat klinkt alsof "Do not disturb" aanstaat, staat er een half maantje rechtsboven.
Maar dan zou het horloge ‘match iPhone’ ook niet over mogen gaan toch?

Maar even gecheckt, dat staat uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Serena op 23-11-2020 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Over WorkOutDoors, gisteren gedownload, wat instellingen goed gezet en vanochtend een rondje gerend.

Playlist easy Rock op (blijf ik een aanrader vinden) en 10 km door mijn dorp gerend.

Op een serie 3 werkt het rondrennen met een kaartje perfect. Zo ver ik zag is hij nergens versprongen.

31% eraf. Een marathon kan ik niet halen op 1 lading, maar zulke afstanden ren ik niet maandelijks;)
En als ik dat dan toch doe, dan heb ik mijn gsm bij me, dus met 31% per 10km kan ik leven.

Dit weekend in de bossen testen maar ik heb er een goed gevoel dat dit wel goed komt.

1 nadeel wat ik niet 123 zie, zodra je klaar bent, sluit de app zichzelf niet af.
Er blijft zo’n pijltje boven in mijn watchscherm staan.

@TinusVolkel, nogmaals bedankt voor de tip

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 24-11-2020 11:26 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje de levertijden van Apple zijn dit jaar (Misschien ook door Covid ofz?) wel echt door het dak zeg.

Ik wil net een Gevlochten solobandje bestellen als Kerst cadeautje voor mijn zusje maar dat red ik al niet eens meer, 8 weken levertijd op een bandje 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:07

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik had juist het omgekeerde. Ik had een nieuwe Watch besteld, die zou de 24e binnen komen. 2+week levertijd. Deze was echter de 18e er al. Kwam uit China, was binnen 4 dagen op mijn keukentafel.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideSwipe schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:24:
Ik had juist het omgekeerde. Ik had een nieuwe Watch besteld, die zou de 24e binnen komen. 2+week levertijd. Deze was echter de 18e er al. Kwam uit China, was binnen 4 dagen op mijn keukentafel.
Nice, Apple is doorgaans wel sneller dus heb het bandje toch maar besteld.
Misschien dat ze nog een inhaal slag maken ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Serena schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:43:
Dit is volgens mij hoe de Wrist Detection feature hoort te werken:
If your iPhone is unlocked, you will receive notifications on your iPhone instead of on your watch. If your iPhone is locked or asleep and your watch is unlocked and on your wrist, you will receive notifications on your watch. If your watch is locked or has Do Not Disturb enabled, notifications will go to your iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
MaZo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:56:
[...]
Dit is volgens mij hoe de Wrist Detection feature hoort te werken:

[...]
Volgens mij zijn notifications toch heel iets anders dan het overgaan van je telefoon. Tenminste, in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Serena schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:08:
[...]

Volgens mij zijn notifications toch heel iets anders dan het overgaan van je telefoon. Tenminste, in mijn beleving.
Uiteindelijk is het een incoming call notification. Vergelijk de instellingen even. Het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
MaZo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:24:
[...]
Uiteindelijk is het een incoming call notification. Vergelijk de instellingen even. Het is het proberen waard.
Uiteraard al gedaan. We denken dat alles hetzelfde staat. Maar ja, zoeken we wel op de goede plek?

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Adviseren jullie een Clearplex screenprotector?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:07

pdavie2311

Live life to the fullest..

DutchLegendX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:12:
Ja! Altijd gehad op mijn Watches. Nu met de SS niet meer nodig, maar had ik een alu versie, dan had ik zeker weer een clearplex..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:47
Zijn er nog mooie black friday-aanbiedingen te spotten? Ben geïnteresseerd in een 40mm S6.

• jodeltje
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:21:
[...]

Ja! Altijd gehad op mijn Watches. Nu met de SS niet meer nodig, maar had ik een alu versie, dan had ik zeker weer een clearplex..
Waar koop je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
Mediamarkt €14,99

• danjan2411
danjan2411 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:08:
[...]

Nee ook geen trilling elk uur.
Ik heb mijn iPhone en Apple Watch beiden hersteld naar fabrieksinstellingen. Als ik dan weer buisklokken inschakel werkt het niet en krijg ik verdere andere meldingen ook stil binnen, dus geen klopje meer op de pols. Nu weer alles opnieuw geïnstalleerd en nu werken de meldingen weer goed, ik laat die buisklokken maar zitten, heb geen zin alles opnieuw te installeren. Een bug in watchOS?
Ik heb buisklokken weer ingeschakeld en het werkt nu al een paar uur goed, vreemd

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb vorig weekend een upgrade gedaan van de AW SE naar de AW6. Niet omdat ik de extra features graag wilde hebben maar enkel omdat de SE bij mij steeds een battery drain bleef hebben (leeg na 30 uur) en erg traag oplaadt. Balen dat alleen het sneller opladen met deze meerprijs komt maar ik ervaar de quick charge wel echt als een verschil van dag en nacht. Ook gaat de batterij nu 48 uur mee met AOD uit. Een stuk beter in elk geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:49:
Ook gaat de batterij nu 48 uur mee met AOD uit. Een stuk beter in elk geval :)
Gebruik je je Apple Watch überhaupt? ;)

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
Nee hoor. Vind het lelijk.
Heb mijn Apple Watch bijna 3 jaar en geen krasje er op.
Soms behoorlijk gestoten tijdens het klussen of ergens anders mee,maar tot nu toe overleefd.

• Aghanim
  • Niet online
Haga schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:25:
[...]
Gebruik je je Apple Watch überhaupt? ;)
Niet anders dan voor hardlopen, betalen, autosleep en wat notificaties nee :)

Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat ik er daarnaast mee zou moeten doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niet op een Apple Watch, beetje zand of stof er onder en los is het. Bovendien is Apple Watch een gebruiksvoorwerp. Daar horen lichte krasjes bij.

Ik heb mijn Series 6 nu sinds launch en twee kleine krasjes van 0,2mm. Zolang het geen diepe krassen zijn kan ik daar mee leven. En anders een All Risk verzekering in huis.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:34:
[...]

Dat doe ik met mijn Watch ook.

Maar haal echt geen 48 uur zonder opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Haga schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:04:
[...]

Dat doe ik met mijn Watch ook.

Maar haal echt geen 48 uur zonder opladen.
Voor mijn werk loop en beweeg ik veel.
Wanneer ik vrij ben, ben ik vrij inactief.
Ik heb gemerkt dat de Watch batterij langer meegaat wanneer ik niet werk.

Dus batterijduur is sowieso lastig vergelijken met anderen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Aghanim schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:34:
[...]

Klok kijken :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Toch nog even een vraag over Autosleep. Ik ben daar eerlijk gezegd erg ontevreden over omdat de metingen totaal niet kloppen. Ik haal bijna dagelijks minder slaap dan werkelijk omdat er grote blokken 'wakker' geregistreerd worden doordat ik volgens Autosleep mijn lichaam beweeg. Op een bedtijd van 23:00 - 07:00 heb ik vrijwel altijd 1:30 uur 'wakker'. Over een week gezien is het minimaal 5x compleet mis met de registratie. Ik kalibreer me helemaal suf maar het wordt ook niet bepaald beter so far.

Ik heb Autosleep gekocht vanwege de positieve reacties hier. Daarom ga ik er van uit dat het aan mij ligt en niet aan de app zelf. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Ik heb de wizard al opnieuw doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 17:07
Misschien ingesteld dat je telefoon beweging registreert in bed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mjelnir schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:10:
Misschien ingesteld dat je telefoon beweging registreert in bed ?
Bedoel je 'iPhone aangeraakt betekent wakker'? Die staat aan, maar de iPhone ligt op een kast naast mij bed en wordt onmogelijk 's nachts aangeraakt. Door mijzelf in elk geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:47
Aghanim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:06:
Toch nog even een vraag over Autosleep. Ik ben daar eerlijk gezegd erg ontevreden over omdat de metingen totaal niet kloppen. Ik haal bijna dagelijks minder slaap dan werkelijk omdat er grote blokken 'wakker' geregistreerd worden doordat ik volgens Autosleep mijn lichaam beweeg. Op een bedtijd van 23:00 - 07:00 heb ik vrijwel altijd 1:30 uur 'wakker'. Over een week gezien is het minimaal 5x compleet mis met de registratie. Ik kalibreer me helemaal suf maar het wordt ook niet bepaald beter so far.

Ik heb Autosleep gekocht vanwege de positieve reacties hier. Daarom ga ik er van uit dat het aan mij ligt en niet aan de app zelf. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Ik heb de wizard al opnieuw doorlopen.
Dit kun je bijstellen via tabblad klok, dan op +- teken drukken en hier kun je kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
TheMystery schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:37:
[...]

Dit kun je bijstellen via tabblad klok, dan op +- teken drukken en hier kun je kalibreren.
Dat klopt, maar als ik iedere dag moet kalibreren kan ik net zo goed mijn slaap niet bijhouden. Daar was die app voor bedoeld. Ik had de hoop dat na een week of 2 kalibreren het wel aardig correct zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:47
Aghanim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:39:
[...]

Dat klopt, maar als ik iedere dag moet kalibreren kan ik net zo goed mijn slaap niet bijhouden. Daar was die app voor bedoeld. Ik had de hoop dat na een week of 2 kalibreren het wel aardig correct zou zijn.
Ja zou je wel zeggen, ik heb het maar een paar keer gedaan en dan klopt het redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdh76
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06:48
Aghanim schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:39:
[...]

Ik heb een beetje zelfde ervaring. Soms word ik even 5 minuten wakker en autosleep rekent dan gelijk een uur wakker. Zo haal ik nooit mijn slaapdoel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ik lees met verbazing sommige reacties over AutoSleep hier.

Weten jullie zeker dat jullie de wizard goed doorlopen hebben?

Ik heb namelijk eens in de zoveel tijd dat ik even moet nakijken of er goed geregistreerd is, dit wanneer ik een licht dutje doe op de bank van pak ‘m beet een kwartier tot een uur lang. Dat wil nog wel eens niet goed geregistreerd worden, maar nachtelijke slaap gaat vooralsnog bijna altijd goed, op een enkele keertje na.

[ Voor 56% gewijzigd door Tartarus op 27-11-2020 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ja dat weet ik zeker. Heb het zelfs al 3x gedaan omdat ik van iPhone en AW gewisseld ben. Heb nu het detectie niveau bij settings aangepast in de hoop dat dit verschil maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
Man man man man.. Ik heb toch een mooi verhaal (en misschien helpt dit anderen):

Vrouw en ik hebben al ~5 jaar allebei een Apple Watch (sinds de eerste). Altijd ook gezellig samen de activiteiten gedeeld. Ondertussen van de 0, naar de 2, de 4 en nu de 6 (allebei).

3 maanden geleden stopte ineens ALLE activiteiten updates naar elkaar en we kregen het NIET meer aan de praat.. Ook Apple had zoiets van ehh? Mijn vrouw zag mij nog wel maar, ik haar niet en als we elkaar opnieuw uitnodigde verdween ze direct bij mij.. Ik dacht dus ook dat het aan mij lag dus alles geprobeerd:

- Alles leeg gemaakt en opnieuw begonnen
- Ontkoppelt van de watch en weer gekoppeld
- Elkaars contacten verwijderd, opnieuw toegevoegd en dan uitnodigen
- iCloud opnieuw in en uit loggen

Gelukkig had ik gister avond een ingeving: Mijn vrouw ziet mij nog wel, wat als ik vanuit haar een competentie start? En toen kwam de hint.. Haar oude e-mail adres stuurde de uitnodiging naar mij en ik kon hem niet accepteren.

Toen bedacht ik me: We hebben allebei een jaar geleden bij Apple ons iCloud ID veranderd (dus het gekoppelde e-mail adres waarmee je inlogt). Toen heb ik het bij mijn vrouw terug veranderd naar het oude (en dus ook het adres wat ik zag bij de competentie) en bam, alles begon weer te werken. Het lijkt er dus op dat haar Apple account nog vanuit een verkeerd adres alles uitstuurde en mijn Apple account er niet op kon reageren!

MAANDEN heb ik gezocht, niemand kon ons helpen dus mocht iemand hier ook tegen aan lopen: Het is waarschijnlijk een iCloud issue zucht.

[ Voor 4% gewijzigd door ex87 op 28-11-2020 19:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nope, nu heb ik altijd de SS dus die dingen niet zo snel nodig maar ik heb nog nooit een watch gezien waar een screenprotector mooi niet lelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Hebben die SS een saffieren glaasje dan?
(Was wel handig geweest aangezien mijn paar weken oude Watch al best wat krassen heeft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:01:
[...]

Nope, nu heb ik altijd de SS dus die dingen niet zo snel nodig maar ik heb nog nooit een watch gezien waar een screenprotector mooi niet lelijk was.
Je ziet een goed geplakte protector absoluut niet zitten tenzij je echt heel erg goed kijkt. ;) Of als ie beschadigd raakt en je bent wekenlang te lui om hem te vervangen, omdat het wel een kakwerkje blijft om te plakken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:01:
[...]

Eens. Bij mijn partner heb ik er ClearPlex op gedaan, maar dat begint los te laten, stof er onder en dus lelijk. Maar ergert zich er niet aan.

Ik kan daar niet tegen, krasjes doen pijn, maar de hele dag naar een lelijk folietje kijken doet meer pijn aan mijn ogen.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op zondag 29 november 2020 @ 02:43:
[...]

Je ziet een goed geplakte protector absoluut niet zitten tenzij je echt heel erg goed kijkt. ;) Of als ie beschadigd raakt en je bent wekenlang te lui om hem te vervangen, omdat het wel een kakwerkje blijft om te plakken.
Mm zal vast aan mij liggen. Of ik kijk “heel goed” maar ik vind het geen gezicht.

Maar goed lekker doen voor iedereen die zich er niet aan stoort natuurlijk, alleen dat was de vraag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:41
Hi all,

Een vraagje mbt shortcuts automation ism Siri op de apple watch.
Ik heb een shortcut en een automation ism Siri ingesteld op mijn iphone. Waarbij als ik Hey Siri, Lights out zeg, dat mijn lampjes netjes uitgaan.op mijn iphone werkt het als een zonnetje. Maar als ik het via mijn watch doe en mijn iphone is locked, dan moet ik vervolgens nog een keer bevestigen door op "Run" of "Cancel" te klikken op mijn Watch.
Is het in te stellen dat ik die vraag niet krijg ook al is mijn iphone locked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
dennisje182 schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:22:
Hi all,

Een vraagje mbt shortcuts automation ism Siri op de apple watch.
Ik heb een shortcut en een automation ism Siri ingesteld op mijn iphone. Waarbij als ik Hey Siri, Lights out zeg, dat mijn lampjes netjes uitgaan.op mijn iphone werkt het als een zonnetje. Maar als ik het via mijn watch doe en mijn iphone is locked, dan moet ik vervolgens nog een keer bevestigen door op "Run" of "Cancel" te klikken op mijn Watch.
Is het in te stellen dat ik die vraag niet krijg ook al is mijn iphone locked?
Staat bij instellingen - Siri en zoeken op je iPhone wel "Luister naar Hé Siri" en "Sta Siri toe bij vergrendeling" aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:41
evdakker schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:14:
[...]

Staat bij instellingen - Siri en zoeken op je iPhone wel "Luister naar Hé Siri" en "Sta Siri toe bij vergrendeling" aan?
Hi,

Dat siri ook moet luisteren naar Hey Siri, stond uit (bespaart genante momentjes tijdens vergadering enzo:P). Die heb ik nu en op mijn watch en op mijn iphone aangezet. Maar dit maakt geen verschil, nog steeds vraagt hij te confirmen op mijn watch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
dennisje182 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:24:
[...]

Hi,

Dat siri ook moet luisteren naar Hey Siri, stond uit (bespaart genante momentjes tijdens vergadering enzo:P). Die heb ik nu en op mijn watch en op mijn iphone aangezet. Maar dit maakt geen verschil, nog steeds vraagt hij te confirmen op mijn watch....
Staat je shortcut ook op de watch zelf? Shortcuts -> 3 bolletjes naast de shortcut -> 3 bolletjes (ja echt nog een x) 'Show on Apple Watch'

Zoals ik het begrijp kan je tegenwoordig via Siri (of op de shortcut klikken) het 'remote' uitvoeren op de iPhone (en die moet je bevestigen) of kopiëren naar je Apple Watch en dan hoeft het niet.

Dat doe ik met mijn custom 'tip calculator 8) '

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Ouf5L1I9XoT-QWYyTR1DqTQ2zE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mNgDzQW1qngnxFy9RCzr9orJ.png?f=fotoalbum_large
550kcal
45min trainen
12 uur staan

Dus... ik ga mijn sportspullen maar aantrekken en een rondje rennen _O-

Sommige maanden krijg je cadeau (staantijden ) maar dit wordt toch wel een uitdaging.

Vanaf volgend jaar houd ik alleen de rode en blauwe ring in de gaten. Ben wel klaar met de medailles. De enige die ik nog kan halen zijn de perfecte maanden, alles vanaf 1000 bewegingsdoelen en als er een speciale medaille komt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
streamnl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:44:
[Afbeelding]
550kcal
45min trainen
12 uur staan

Dus... ik ga mijn sportspullen maar aantrekken en een rondje rondrennen _O-

Sommige maanden krijg je cadeau (staantijden ) maar dit wordt toch wel een uitdaging.

Vanaf volgend jaar houd ik alleen de rode en blauwe ring in de gaten. Ben wel klaar met de medailles. De enige die ik nog kan halen zijn de perfecte maanden, alles vanaf 1000 bewegingsdoelen en als er een speciale medaille komt.
Heheh, dit zou voor mij een vrije maand zijn :) ik mag 24400 kcals deze maand :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Kassad schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:47:
[...]

Heheh, dit zou voor mij een vrije maand zijn :) ik mag 24400 kcals deze maand :)
Heheh, dit zou voor mij een vrije maand zijn :) ik had 33300 kcals vorige maand >:)

Hier deze maand even 331.6km (hard)lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Tinusvolkel op 01-12-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 21:00
Tinusvolkel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:30:
[...]

Tjeetje, is u ultraloper? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Nee hoor, ik wandel gemiddeld een 5km de dag door dus dat is al een 150km.
En als je dan de overgebleven 180 km verdeeld over 4 weken dan hardloop ik ongeveer 45km per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet 20x mijn trainingsring volmaken. Ik blijf het toch leuk vinden en een kleine motivatie om toch vaak wel of niet wat te ondernemen naast mijn reguliere sportactiviteiten.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Tinusvolkel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:30:
[...]

Heheh, dit zou voor mij een vrije maand zijn :) ik had 33300 kcals vorige maand >:)

holy crap, ik had 230km een paar maanden geleden, dat vond ik echt genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tja, die ringen... als ik op een dag alleen ga wandelen met de hond (3x 2 km ongeveer) en naar de supermarkt fiets komen ze niet vol. Als ik een keertje naar mijn werk fiets (2x 45 minuten) dan zijn ze allemaal x2 vol. Het is eigenlijk jammer dat je ze niet per dag kunt variëren qua doelen.

Pagina: 1 ... 11 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires