Hmm dat is idd wel gek. Mijn abonnement is gewoon een normaal Go abonnement, dus het zou moeten kunnen. Ik zie op twitter wel voorbij komen dat ze het hebben carrier update 48.1, maar op m'n iPhone staat 48.5.jumpski schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:36:
[...]
Ik krijg dezelfde melding. Ik heb via het werk een @work abonnement. Vanmorgen gebeld met de T-mobile helpdesk en ze geven aan dat het alleen met een Go abonnement kan. Ik hoop niet dat het zo'n visual voicemail deceptie wordt. Die kun je wel afsluiten maar werkt zakelijk niet. Ik heb hier wel vraagtekens bij. Waarom onderscheid maken?
Never mind, het werkt, behalve de wall plug van osram, die pakt hij niet mee.DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:37:
[...]
Haha ja zeker; geen opdrachten hiervoor gebruiken. Richt in de Apple woning app zones en kamers in, stop de lampen waar je wil. Dan roep je “woonkamer 40%” en vervolgens gaan alle lampen in de woonkamer direct naar 40%. Zelfde met uitdoen: “woonkamer uit”
[ Voor 15% gewijzigd door pixels66 op 05-11-2021 17:39 ]
Ik zag idd hetzelfde. Een back up van vorig jaar? 😱 Ik ga eerst eens even uitzoeken hoe dat ditRedondo1982 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:40:
[...]
Bij mij dus ook het geval. Ik heb hem ontkoppeld en dan moet ie automatisch een backup maken, maar doet dat dus niet. Nu backup van 30-09 moeten gebruiken
©2004
Die van mij is van een jaar terug. Als ik mijn oude watch nu ontkoppel en hij maakt geen backup zoals bij @Redondo1982 dan heb ik een kopie van een jaar terug. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon verder….🤔pdavie2311 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:25:
[...]
Nieuw! Op 1 of andere manier maakt mijn Watch geen backups hoewel dit wel goed staat volgens mij. Laatste is van paar maand geleden als ik kijk..
©2004
Ik lees in onderstaand artikel dat het misschien kan komen door een oudere versie van de WatchOS op je nieuwe Watch:
https://forums.macrumors....ckup-not-working.2255418/
Kortweg houdt het in dat de Watch met de oudere WatchOS een backup met een nieuwe WatchOS versie niet kan zien.
Ik ben nu even aan het kijken met de oude backup welke WatchOS versie erop staat. Als op de S7 WatchOS 8,0 staat dan is het plausibel aangezien ik nu WatchOS 8,1 draai op mijn S5. Dan durf ik mijn oude wel te unpaired.
Edit: @pdavie2311 & @Redondo1982 de S7 draait op WatchOS 8.0.1 dus dan is bovenstaand idd het probleem en de oplossing. Wellicht hebben jullie er nog iets aan.
Kortweg houdt het in dat de Watch met de oudere WatchOS een backup met een nieuwe WatchOS versie niet kan zien.
Ik ben nu even aan het kijken met de oude backup welke WatchOS versie erop staat. Als op de S7 WatchOS 8,0 staat dan is het plausibel aangezien ik nu WatchOS 8,1 draai op mijn S5. Dan durf ik mijn oude wel te unpaired.
Edit: @pdavie2311 & @Redondo1982 de S7 draait op WatchOS 8.0.1 dus dan is bovenstaand idd het probleem en de oplossing. Wellicht hebben jullie er nog iets aan.
[ Voor 13% gewijzigd door hk12nl op 05-11-2021 19:36 ]
©2004
Iemand een idee wat de SE V2 precies is? Niet veel over te vinden maar wel te koop?
pricewatch: Apple SE (Beige)
Voor zover ik weet is de SE niet gewijzigd. Wellicht dat er iets met de bandjes zou kun een zijn maar het toestel is niet anders dan de SE van vorig jaar en is er geen V2 of 2.0 oidkever678 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:43:
Iemand een idee wat de SE V2 precies is? Niet veel over te vinden maar wel te koop?
Enigste verschil is dat de V2 een usb-c oplaadkabel heeft.kever678 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:43:
M’n Series 7 gaat weer terug.. heb ‘m een dag gebruikt maar het viel me op dat het scherm niet zo smooth was.
Notificaties komen soms stotterend binnen en als ik bijvoorbeeld een bericht stuur via Walkie-Talkie hoor ik een sissend (soort static) geluid.
Ik begrijp dat je een bericht zou moeten kunnen dat zo lang is dat je zelf wil (tot je de knop los laat) maar bij mij stopt ie vanzelf na 5 seconden.
Factory reset gedaan, was ook een drama, ik kreeg m’n Watch niet losgekoppeld van m’n telefoon en Apple ID.
Uiteindelijk na veel pijn en moeite kunnen factory resetten maar de problemen houden aan.
Gekocht bij Belsimpel, was een outlet model. Er stond dat ie 100% in orde was.. niet dus.
Notificaties komen soms stotterend binnen en als ik bijvoorbeeld een bericht stuur via Walkie-Talkie hoor ik een sissend (soort static) geluid.
Ik begrijp dat je een bericht zou moeten kunnen dat zo lang is dat je zelf wil (tot je de knop los laat) maar bij mij stopt ie vanzelf na 5 seconden.
Factory reset gedaan, was ook een drama, ik kreeg m’n Watch niet losgekoppeld van m’n telefoon en Apple ID.
Uiteindelijk na veel pijn en moeite kunnen factory resetten maar de problemen houden aan.
Gekocht bij Belsimpel, was een outlet model. Er stond dat ie 100% in orde was.. niet dus.
Top, ik vermoedde al zoiets.hk12nl schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:32:
Ik lees in onderstaand artikel dat het misschien kan komen door een oudere versie van de WatchOS op je nieuwe Watch:
Net geprobeerd en je bent goud!
I don't have dreams, I have goals!!
Deze ervaring heb ik ook direct. Het scheelt wellicht dat ik mijn watch bijna 24/7 om heb maar ik vind dit echt een prettig verschil tov m’n S5. Ben er nu al zeer tevreden over.Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:11:
Twee zaken die opvallen na de eerste uren overigens. De HapticFeedback lijkt veel steviger dan die van mijn S6, iets wat ik erg fijn vind maar boven al het grotere scherm en de kleinere bezels. Dat is toch wel echt de upgrade die ik verwacht had.
Op een of andere manier voelt het grote scherm (of de kleinere bezels) als een hele grote upgrade, zaken zijn groter, beter te lezen, en de portrait watch face is nu een genot om te dragen. #BlijMee dus
©2004
Het Spotify issue met die afgehakte iconen (hartje enzo) is opgelost in een update onlangs maar sindsdien zweer ik dat AOD anders is? Voorheen bleef volgens mij de Spotify app als AOD staan maar nu dimt het scherm en komt de tijd ervoor. Heb ik last van geheugenverlies, een issue op de Watch of hebben anderen hier ook last van?paulmadejong schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Zal het waarschijnlijk daar in zitten. Lees dat meer mensen er last van hebben. Spotify updaten op m'n iPhone heeft in ieder geval niet geholpen 🙁
MacBook Pro 14" 2021
Deze week bij mediamarkt met 2 verschillende 7 gespeeld. Die stotterden ook. Ik heb nog in de settings gekeken of het niet toevallig toch een SE was maar nee. Verbaasde mij wel, alsof de software nog niet optimaal is. Heb de SE en 6 gehad en die waren super smooth.Evernote schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:22:
M’n Series 7 gaat weer terug.. heb ‘m een dag gebruikt maar het viel me op dat het scherm niet zo smooth was.
Hier geen last van, dus misschien nog oude software?Aghanim schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
[...]
Deze week bij mediamarkt met 2 verschillende 7 gespeeld. Die stotterden ook. Ik heb nog in de settings gekeken of het niet toevallig toch een SE was maar nee. Verbaasde mij wel, alsof de software nog niet optimaal is. Heb de SE en 6 gehad en die waren super smooth.
Bij mij kreeg ik tijdens de setup de vraag on multisim te activeren. Hoefde verder niets te doen.Verwijderd schreef op Friday 5 November 2021 @ 16:16:
Heeft een van jullie ook problemen bij het activeren van Cellular?
Ik krijg de melding dat T-Mobile nog niet wordt ondersteund. Ik heb de stappen op de T-Mobile website al doorgelopen, maar dit helpt helaas niet.
Ik heb de eerste Apple Watch ('Series 0', SS) drie jaar elke dag (en nacht) gedragen en die zag er toen nog als nieuw uit. Inmiddels heb ik alweer tweeënhalf jaar een Series 4, ook SS, ook nog zonder beschadigingen. Ik heb het idee dat het glas gewoon niet bekrast kan raken. De behuizing is nog nooit gepolijst maar ziet er ook nog steeds perfect uit. Het enige onderdeel dat de levensduur verraadt is de batterij, die is op 85% van de oorspronkelijke capaciteit. Dat is niet gek, na 30 maanden lang elke dag meer dan 20 uur stroom leveren.Redondo1982 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:12:
[...]
Klopt, maar schijnt iets van diamond coating te zijn. Als die minder snel beschadigd dan hoef je ook minder te polijsten.
Joh, we gaan het gewoon proberen en als het niks is dan kiezen we volgende keer voor een andere variant. Ik wilde eigenlijk de gouden versie, maar m’n vrouw vond dat wel erg verwijfd.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Bleek aan mijn iOS beta op m'n iPhone te liggen. Toestel helemaal hersteld naar fabrieksinstellingen en eerst leek het er niet op dat het ging werken, maar keek later nog eens in de Watch app en toen kon ik Cellular instellen.TheVMaster schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:00:
[...]
Bij mij kreeg ik tijdens de setup de vraag on multisim te activeren. Hoefde verder niets te doen.
Ook hier nog niet aan de gang te krijgen, gisteren ruim 45 minuten aan de telefoon met T-Mobile gehangen maar de dame daar wist het ook allemaal (nog) nietVerwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:59:
[...]
Bleek aan mijn iOS beta op m'n iPhone te liggen. Toestel helemaal hersteld naar fabrieksinstellingen en eerst leek het er niet op dat het ging werken, maar keek later nog eens in de Watch app en toen kon ik Cellular instellen.
Verwijderd
Heb je iets van een beta draaien? Wat mij opviel is dat mijn aanbiedersinstellingen op de beta stond op 48.5, maar nu dat ik 15.1 heb draaien heb ik 48.1 en hiermee heb ik het kunnen activeren.Bunnikside schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:13:
[...]
Ook hier nog niet aan de gang te krijgen, gisteren ruim 45 minuten aan de telefoon met T-Mobile gehangen maar de dame daar wist het ook allemaal (nog) niet
Sinds gisteren mijn AW7 in gebruikDonstil schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:52:
[...]
Wachten tot de final van 8.1 uit komt is je enige optie.
Inmiddels werkt de AW7 Celullar van mijn vrouw na telefoontjes met T-Mobile (helpen ons maandag….) en Apple support. Laatste raadde aan om te ontkoppelen, een update van de telefoon te doen (15.02 naar 15.1) en ook de watch te updaten. Toen we dat hadden gedaan zagen een melding dat de operator instellingen werden geüpdatet. Nu werkt het.
Dat had je ook wel zelf kunnen bedenken toch? Lijkt me nogal wiedes om eerst even al je apparaten up te daten?coenox schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:19:
Inmiddels werkt de AW7 Celullar van mijn vrouw na telefoontjes met T-Mobile (helpen ons maandag….) en Apple support. Laatste raadde aan om te ontkoppelen, een update van de telefoon te doen (15.02 naar 15.1) en ook de watch te updaten. Toen we dat hadden gedaan zagen een melding dat de operator instellingen werden geüpdatet. Nu werkt het.
Ik word maandag weer gebeld door T-Mobile. Zal ik het doen of niet, overstappen voor alleen 4G op de Watch. Jammer dat Vodafone het niet aanbiedt.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb van die 5 euries geen seconde spijt; werkt heel fijn en probleemloos. Nu al een aantal momenten gehad dat ik de iPhone niet bij me had en toch gebeld heb en werd....pdavie2311 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:31:
Ik word maandag weer gebeld door T-Mobile. Zal ik het doen of niet, overstappen voor alleen 4G op de Watch. Jammer dat Vodafone het niet aanbiedt.
Ja, achteraf. wel. De laatste update van de iPhone was nog niet zichtbaar in het toestel. Die moesten we actief ophalen. Verder was dit voor Apple support ook niet heel logisch en T-Mobile kon ons helemaal niet helpen. Ook moest het toestel na de update nog een keer aan én uit. En ik heb nog nooit eerder een AW met eSim in handen gehad. My bad. Misschien allemaal heel logisch, maar niet voor mij. Zeker niet als in de winkel wordt gezegd dat het allemaal vanzelf zou moeten werken.giantgiantus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:28:
[...]
Dat had je ook wel zelf kunnen bedenken toch? Lijkt me nogal wiedes om eerst even al je apparaten up te daten?
Gisteren de Stainles Steel Gold met Midnight leather link binnengekregen
Scherm is flinke vooruitgang, zelfs van de series 4 die ik hiervoor had.
Vind sommige watchfaces nu wel wat grof worden, ook de recentere Californië wijzerplaat.
Meridian en Eenvoud zijn juist wel mooi en zien er op t grote scherm nog steeds verfijnd uit.
Scherm is flinke vooruitgang, zelfs van de series 4 die ik hiervoor had.
Vind sommige watchfaces nu wel wat grof worden, ook de recentere Californië wijzerplaat.
Meridian en Eenvoud zijn juist wel mooi en zien er op t grote scherm nog steeds verfijnd uit.
:strip_exif()/f/image/ULApL8KuXNkVkFBemaFMc0er.jpg?f=fotoalbum_large)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Heel raar. Ik heb Cellular geconfigureerd, maar het lijkt erop dat mijn watch geen verbinding heeft (wifi en bluetooth uitgeschakeld). Kan niemand bellen vanaf de Watch (zonder koppeling met de iphone). Hij heeft wel gewoon cellular verbinding met T-Mobile (al is het icoontje wit (geen idee of dat normaal is op een watch) en de status zegt wel ‘Verbonden’.
Herkend iemand dit, of moet ik met T-mobile bellen?
Zie coenox in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3"TheVMaster schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:15:
Heel raar. Ik heb Cellular geconfigureerd, maar het lijkt erop dat mijn watch geen verbinding heeft (wifi en bluetooth uitgeschakeld). Kan niemand bellen vanaf de Watch (zonder koppeling met de iphone). Hij heeft wel gewoon cellular verbinding met T-Mobile (al is het icoontje wit (geen idee of dat normaal is op een watch) en de status zegt wel ‘Verbonden’.
Crux is volgens mij een operator update
[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 06-11-2021 20:29 ]
Ik kan inmiddels bellen met mijn S4 via T-Mobile, ook als mijn iPhone uitgeschakeld is. Het icoontje blijft echter wit en in de Explorer face zie ik geen groene bolletjes die de ontvangst zouden moeten weergeven.TheVMaster schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:15:
:fill(white):strip_exif()/f/image/UkSjGnoiiXdWqm2cO5Edkb06.png?f=user_large)
Ja, net de Watch losgekoppeld en dan krijg inderdaad die operator update, maar daarna werkt het nog niet. 😱coenox schreef op Saturday 6 November 2021 @ 20:27:
[...]
Zie coenox in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3"
Crux is volgens mij een operator update
Blijkbaar moet je telefoon dus niet in de buurt zijn. Dus WiFi en Bluetooth helemaal uit, dan wordt het witte icoon groen en dan werkt 4G op de Watch dus wel. 🥳🥳
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2021 21:32 ]
Dat valt hier helaas toch een beetje tegen:TheVMaster schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:26:
[...]
Ja, net de Watch losgekoppeld en dan krijg inderdaad die operator update, maar daarna werkt het nog niet. 😱
Blijkbaar moet je telefoon dus niet in de buurt zijn. Dus WiFi en Bluetooth helemaal uit, dan wordt het witte icoon groen en dan werkt 4G op de Watch dus wel. 🥳🥳
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VUx7ILhp7WuPiQcrXgIMhReP.jpg?f=user_large)
Mijn SE had na een week al een krasje op het scherm. Die van een vriend van me zit helemaal onder. Sinds mijn 6 heb ik daarom toch maar een screenprotector genomen.Canaria schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:39:
[...]
Ik heb de eerste Apple Watch ('Series 0', SS) drie jaar elke dag (en nacht) gedragen en die zag er toen nog als nieuw uit. Inmiddels heb ik alweer tweeënhalf jaar een Series 4, ook SS, ook nog zonder beschadigingen. Ik heb het idee dat het glas gewoon niet bekrast kan raken. De behuizing is nog nooit gepolijst maar ziet er ook nog steeds perfect uit. Het enige onderdeel dat de levensduur verraadt is de batterij, die is op 85% van de oorspronkelijke capaciteit. Dat is niet gek, na 30 maanden lang elke dag meer dan 20 uur stroom leveren.
Bluetooth helemaal uitschakelen, dus via de settings. Anders blijft je Watch verbonden (vandaar het witte Bluetooth icoon. 😎Canaria schreef op Saturday 6 November 2021 @ 22:08:
[...]
Dat valt hier helaas toch een beetje tegen:
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2021 22:45 ]
Dat hoeft niet, gewoon Bluetooth in de settings uitschakelen.x280 schreef op Saturday 6 November 2021 @ 22:28:
Je bluetooth staat nog aan op je telefoon. Zet je telefoon gewoon helemaal uit.
Ik sta ook voor dezelfde keuze (wacht nog even Black Friday af voor een mooie korting hopelijk) en ik ga het idd ook alleen doen voor de 4G op de Watch. Is het mij wel waard dus ik zeg doenpdavie2311 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:31:
©2004
Niet teveel offtopic gaan, maar je mag het ook een maand proberen lees ik. Dat is voor mij wel interessant ivm dekking T-Mobile hier in Drenthe. Daarbij zijn er nu GOGOGO deals, dus twijfel over betere aanbiedingen?hk12nl schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:53:
[...]
Ik sta ook voor dezelfde keuze (wacht nog even Black Friday af voor een mooie korting hopelijk) en ik ga het idd ook alleen doen voor de 4G op de Watch. Is het mij wel waard dus ik zeg doenAnders kan je altijd met een jaar nog terug naar Vodafone
IOS geupdate naar 15.1, daarna kwam de melding aanbiedersinstellingen updaten. Na de Watch een keer opnieuw op te starten werkte het. Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:46:
[...]
Heb je iets van een beta draaien? Wat mij opviel is dat mijn aanbiedersinstellingen op de beta stond op 48.5, maar nu dat ik 15.1 heb draaien heb ik 48.1 en hiermee heb ik het kunnen activeren.
Bij mij luistert Siri niet bij vergrendelde Watch . Moet ontgrendelen alvorens gereageerd word op Hé Siri....
Herstart helpt niet, instellingen zoals in handleiding staat......Iemand met hetzelfde probleem? iemand met oplossing ??
Herstart helpt niet, instellingen zoals in handleiding staat......Iemand met hetzelfde probleem? iemand met oplossing ??
Wat bedoel je exact met ontgrendelen. Bedoel je hiermee dat je de code moet ingeven of iets anders.APPLEHARRY schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:47:
Bij mij luistert Siri niet bij vergrendelde Watch . Moet ontgrendelen alvorens gereageerd word op Hé Siri....
Als je een code moet ingeven lijkt me dit logisch zodat niemand anders je Apple Watch kan bedienen.
Bij een Apple Watch volstaat het om je pols op te tillen en beginnen te spreken. Je kan ook Siri oproepen met het gebruikelijke commando of door lang op de Digital Crown te duwen.
Activeer bij pols optillen stond uitgeschakeld; dus Watch bleef in slaapstand. Nu weer ingeschakeld. Ik had de bedoeling batterij te sparen, maar dan maar wat extra gebruik.......
Waarom zou je batterij sparen door mooie functies uit te zetten? Als je elke dag je AW aan de lader doet dan kan je toch gewoon overal gebruik van maken? Sterker nog, je haalt makkelijk langer zelfs.APPLEHARRY schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:18:
Activeer bij pols optillen stond uitgeschakeld; dus Watch bleef in slaapstand. Nu weer ingeschakeld. Ik had de bedoeling batterij te sparen, maar dan maar wat extra gebruik.......
Verwijderd
Idd precies dit. Ik slaap met m'n watch, wordt meestal rond 7 uur wakker met nog 30% batterij, doe m dan aan de lader en haal m om 8 uur van de lader met een volle batterij. Kan er dan een hele dag mee doen inclusief slaapmeting. Ik heb overigens voor de apps die het echt niet nodig hebben, ververs op achtergrond uit gezet.Redondo1982 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:37:
[...]
Waarom zou je batterij sparen door mooie functies uit te zetten? Als je elke dag je AW aan de lader doet dan kan je toch gewoon overal gebruik van maken? Sterker nog, je haalt makkelijk langer zelfs.
Heb wel ondervonden dat Strava een energieslurper is. Uurtje fietsen vreet 20-25% batterij lading.Redondo1982 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:37:
[...]
Waarom zou je batterij sparen door mooie functies uit te zetten? Als je elke dag je AW aan de lader doet dan kan je toch gewoon overal gebruik van maken? Sterker nog, je haalt makkelijk langer zelfs.
Kan iemand mij vertellen wat voor kleur de Watch heeft die T-Mobile verkoopt? Ze verkopen 3 versies van het
45 mm 4G model, waaronder de blauwe, maar wat voor kleur zijn die andere twee? Zwart of midnight blue?
45 mm 4G model, waaronder de blauwe, maar wat voor kleur zijn die andere twee? Zwart of midnight blue?
Verwijderd
Als ik kijk op de T-Mobile website kan ik 4 kleuren kiezen. Midnight, Starlight, Green & Blue.jannus66 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:43:
Kan iemand mij vertellen wat voor kleur de Watch heeft die T-Mobile verkoopt? Ze verkopen 3 versies van het 4G model, waaronder de blauwe, maar wat voor kleur zijn die andere twee? Zwart of midnight blue?
:strip_exif()/f/image/8MDS49sFHkM4Qc1w8RjeJmDU.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt een fout op de T-Mobile site te zijn, zwart bestaat namelijk niet meer voor de S7.jannus66 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:43:
Kan iemand mij vertellen wat voor kleur de Watch heeft die T-Mobile verkoopt? Ze verkopen 3 versies van het 4G model, waaronder de blauwe, maar wat voor kleur zijn die andere twee? Zwart of midnight blue?
Die wordt daar aangeduid als “zwart”
:strip_exif()/f/image/MKKtA0KDAA9t1X1XJiSCZhzS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 08-11-2021 11:54 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sorry, ik bedoelde de 45 mm versie.Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:53:
[...]
Als ik kijk op de T-Mobile website kan ik 4 kleuren kiezen. Midnight, Starlight, Green & Blue.
[Afbeelding]
Ja, daarom vraag ik het ook, misschien heeft iemand hem al en kan die persoon vertellen wat de kleur is. Moet dan wel midnight blue zijn. (45 mm)Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:53:
[...]
Dat lijkt een fout op de T-Mobile site te zijn, zwart bestaat namelijk niet meer voor de S7.
Die wordt daar aangeduid als “zwart”
[Afbeelding]
Verwijderd
De kleur is bijna zwart. In lichte omgevingen kan de kast een hele donkerblauwe kleur hebben.jannus66 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:56:
[...]
Ja, daarom vraag ik het ook, misschien heeft iemand hem al en kan die persoon vertellen wat de kleur is. Moet dan wel midnight blue zijn. (45 mm)
Ik adviseer je om even langs een winkel te gaan om hem in het echt te bekijken.
Zo dan! Ik gebruik deze app niet, maar is dit altijd zo geweest óf is dit een bug sinds kort? Want dit gebruik vind ik wel erg hoog.APPLEHARRY schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:37:
[...]
Heb wel ondervonden dat Strava een energieslurper is. Uurtje fietsen vreet 20-25% batterij lading.
Let op ! Bij mij is er iets fout gegaan. Ik heb mijn apple watch binnen, maar zie nu 2x een multi sim als ik inlog op t-mobile.nl. Op mjin wacth ook, op mijn watch heb ik er 1 verwijderd. Van het t-mobile account kan je dat niet zelf doen. Je kan het zelf blijkbaar ook zelf doen. De klantenservice heeft verteld dat dit niet meteen maar pas de volgende dag zichtbaar is.
Besteld op t-mobile met toestelkrediet. Ik denk dat ik per ongeluk 2x een multi sim heb aangemaakt. De vraag is hoe.
Besteld op t-mobile met toestelkrediet. Ik denk dat ik per ongeluk 2x een multi sim heb aangemaakt. De vraag is hoe.
[ Voor 13% gewijzigd door x280 op 09-11-2021 11:36 ]
T-mobile "Zwart" is binnen. Is inderdaad de midnight blue.jannus66 schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:56:
[...]
Ja, daarom vraag ik het ook, misschien heeft iemand hem al en kan die persoon vertellen wat de kleur is. Moet dan wel midnight blue zijn. (45 mm)
Weet iemand waarom ze (amac) bijvoorbeeld de Apple watch zwart 7 41mm net zo duur verkopen als de 6 40mm zwart?
Ik zoek een goedkopere 6 zwart 40mm maar zie de prijzen niet zakken voor de versie 6.
Ik zoek een goedkopere 6 zwart 40mm maar zie de prijzen niet zakken voor de versie 6.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkSim1986 op 09-11-2021 11:56 ]
Natuurlijk heb ik even gegoogeld, maar ik dacht misschien zijn er mensen met ervaring hiermee:
Wij hebben twee Philips luchtzuiveraars in huis en als ik het goed begrijp kun je de Philips clean home+ app niet als aparte app op de Apple Watch installeren, er is bij mijn weten geen Watch-app versie. Je kunt echter wel in de complicaties aangeven dat je een Siri spraakopdracht wilt gebruiken. En vanaf de iPhone werken die spraak-opdrachten - die je op de iPhone kunt instellen - prima. Alleen als ik het zo instel op de Apple Watch, zegt deze dat "voor deze taak de Philips clean home+ app moet worden geïnstalleerd 🤯
Voor mij zou het superhandig zijn om bijvoorbeeld de ‘slaapstand' en de ‘turbostand' met een complicatie te kunnen aan- en uitzetten.
Wij hebben twee Philips luchtzuiveraars in huis en als ik het goed begrijp kun je de Philips clean home+ app niet als aparte app op de Apple Watch installeren, er is bij mijn weten geen Watch-app versie. Je kunt echter wel in de complicaties aangeven dat je een Siri spraakopdracht wilt gebruiken. En vanaf de iPhone werken die spraak-opdrachten - die je op de iPhone kunt instellen - prima. Alleen als ik het zo instel op de Apple Watch, zegt deze dat "voor deze taak de Philips clean home+ app moet worden geïnstalleerd 🤯
Voor mij zou het superhandig zijn om bijvoorbeeld de ‘slaapstand' en de ‘turbostand' met een complicatie te kunnen aan- en uitzetten.
Omdat er best veel niet-tweakers klanten zijn die je kan aanpraten om dat bedrag toch neer te leggen voor een Watch series 6DarkSim1986 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:52:
Weet iemand waarom ze (amac) bijvoorbeeld de Apple watch zwart 7 41mm net zo duur verkopen als de 6 40mm zwart?
[ Voor 5% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-11-2021 17:38 ]
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Vandaag een dagje Watch only gedaan, maar hou m’n iPhone er toch maar bij.
Watch om 08:00 met 100% van de lader af gehaald, heb vervolgens 25 min met m’n AirPods Pro naar gedownloade Apple Music in de trein naar muziek geluisterd. Heel de dag door meldingen van apps die op m’n telefoon staan, iMessages en mailtjes binnen gekregen en verstuurd ondanks m’n iPhone niet gekoppeld was en rond 3 uur 2 belletjes gepleegd van beide ongeveer 2 min lang. 17:05 was m’n batterij percentage nog 16% en heb toen m’n Watch weer om 17:55 van de lader af gehaald met 60%. Op moment van schrijven met 15 min aan Apple Music luisteren nog 43%.
Dus al met al niet heel veel bijzonders gedaan, maar een hele dag op cellular red ik niet. Overigens was het bereik altijd super en was de kwaliteit van de 2 telefoongesprekken erg helder.
Watch om 08:00 met 100% van de lader af gehaald, heb vervolgens 25 min met m’n AirPods Pro naar gedownloade Apple Music in de trein naar muziek geluisterd. Heel de dag door meldingen van apps die op m’n telefoon staan, iMessages en mailtjes binnen gekregen en verstuurd ondanks m’n iPhone niet gekoppeld was en rond 3 uur 2 belletjes gepleegd van beide ongeveer 2 min lang. 17:05 was m’n batterij percentage nog 16% en heb toen m’n Watch weer om 17:55 van de lader af gehaald met 60%. Op moment van schrijven met 15 min aan Apple Music luisteren nog 43%.
Dus al met al niet heel veel bijzonders gedaan, maar een hele dag op cellular red ik niet. Overigens was het bereik altijd super en was de kwaliteit van de 2 telefoongesprekken erg helder.
Bedankt voor het delen. Leuk!Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:27:
Gister heb ik op YouTube de video/review van Bright gekeken mbt tot de 4G functionaliteit van de Watch. Daar gaven ze aan dat Apple in hun berekening van de 18 uur batterijtijd ca 4 uur gebruik berekenen voor de Watch met 4G zonder dat hij een connectie heeft met de iPhone.
Ik denk ook niet dat het doel van Apple is om een hele dag zonder iPhone connectie de Watch te gebruiken maar wel gaaf dat je het getest hebt.
©2004
Yup, hier was ik zelf ook al bang voor. Voor mij zou het ideaal zijn, geen smartphone bij me dagelijks maar alleen maar de watch. Maar ik vind de extra abonnementskosten én beperkte batterijduur nu nog lastig. Ik wil namelijk ook wel sleep tracking kunnen doen, dus 's avonds van de lader tot aan volgende avond is voor mij wel het minimum.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:27:
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Heb dat filmpje ook gezien!hk12nl schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:53:
[...]
Bedankt voor het delen. Leuk!
Gister heb ik op YouTube de video/review van Bright gekeken mbt tot de 4G functionaliteit van de Watch. Daar gaven ze aan dat Apple in hun berekening van de 18 uur batterijtijd ca 4 uur gebruik berekenen voor de Watch met 4G zonder dat hij een connectie heeft met de iPhone.
Ik denk ook niet dat het doel van Apple is om een hele dag zonder iPhone connectie de Watch te gebruiken maar wel gaaf dat je het getest hebt.
De Watch is hier inderdaad niet voor gemaakt, maar vond het wel leuk om te testen. Het is dat ik wist dat ik een oplaad mogelijkheid had, anders had ik dit niet gedaan. Wellicht dat dit in de toekomst nog beter wordt, maar voor sporten en voor een middagje/avondje uit zie ik mezelf wel zonder iPhone lopen, zolang het maar niet de hele dag is.
Het voordeel wat de S7 heeft, is dat ie snelladen ondersteund. Hierdoor zou je m best even een half uur tot één uur aan de lader kunnen gooien zodat je er prima mee kan slapen.DeNachtwacht schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:27:
[...]
Yup, hier was ik zelf ook al bang voor. Voor mij zou het ideaal zijn, geen smartphone bij me dagelijks maar alleen maar de watch. Maar ik vind de extra abonnementskosten én beperkte batterijduur nu nog lastig. Ik wil namelijk ook wel sleep tracking kunnen doen, dus 's avonds van de lader tot aan volgende avond is voor mij wel het minimum.
Wellicht dat ik het een weekendje opnieuw probeer en dat ik hem dan tussendoor even in de lader stop.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2021 20:38 ]
Nou, ik heb hem nu 4 dagen inmiddels. Het is mijn eerste Apple Watch (S7 Graphite SS met Milanese band).
De hartslagmeter is leuk maar voelt als een gimmick. Net als de slaaptracker. Verder met name een verlengd display van mijn iPhone. Ik weet niet wat ik ervan verwacht had maar denk dat ik niet helemaal de juiste doelgroep ben. Ik draag altijd mooie horloges en was erg bereid om die te vervangen door de AW maar zie niet zo goed wat het toevoegt voor mij. In de gym gebruik ik ook mijn Polar meter en wil dat ook blijven doen.
Wat vinden jullie er leuk aan/waar gebruiken jullie hem voor? Misschien moet ik het nog iets meer tijd geven?
De hartslagmeter is leuk maar voelt als een gimmick. Net als de slaaptracker. Verder met name een verlengd display van mijn iPhone. Ik weet niet wat ik ervan verwacht had maar denk dat ik niet helemaal de juiste doelgroep ben. Ik draag altijd mooie horloges en was erg bereid om die te vervangen door de AW maar zie niet zo goed wat het toevoegt voor mij. In de gym gebruik ik ook mijn Polar meter en wil dat ook blijven doen.
Wat vinden jullie er leuk aan/waar gebruiken jullie hem voor? Misschien moet ik het nog iets meer tijd geven?
Ik denk hier ook wel eens over na, al ben ik inmiddels bijna zes jaar Watchdrager en zie ik mijzelf nooit meer een conventioneel horloge dragen. Ik denk dat het een geval "meer dan de som der delen" is. Enkele van deze delen:
- Apple Pay (sinds invoering in NL betaal ik niet anders meer)
- Verlengstuk telefoon (staat de hele dag op stil en toch weet je dat je niets mist)
- Tot de seconde nauwkeurig (fijn als je vaak over moet stappen op stations)
- Actuele temperatuur in beeld
- Wandelingen en fietstochten loggen
- Timers, bijvoorbeeld tijdens koken
- Siri om de pols. Niet bijzonder slim maar voor basale dingen als reminders, bediening van lampen etc genoeg.
- En dan het gemak van dit allemaal letterlijk bij de hand te hebben ipv naar de telefoon te moeten grijpen.
Los van Apple Pay zullen andere smartwatches vast iets soortgelijks bieden, maar als iOS-gebruiker ben ik in ieder geval erg tevreden over, en gehecht aan bovenstaand.
- Verlengstuk telefoon (staat de hele dag op stil en toch weet je dat je niets mist)
- Siri om de pols. Niet bijzonder slim maar voor basale dingen als reminders, bediening van lampen etc genoeg.
- En dan het gemak van dit allemaal letterlijk bij de hand te hebben ipv naar de telefoon te moeten grijpen.
Los van Apple Pay zullen andere smartwatches vast iets soortgelijks bieden, maar als iOS-gebruiker ben ik in ieder geval erg tevreden over, en gehecht aan bovenstaand.
Ik heb hem 24/7 om en vind vooral diverse statistieken ‘leuk’. Vooral achteraf kan je dan checken hoeveel kcal iets gekost heeft bijvoorbeeld. Daarnaast motiveert het mij om net wat extra te bewegen op een rustige dag. Ook gebruik ik hem als ‘afstandsbediening’ voor bv Homekit. En in huis ligt mij telefoon vaak op 1 plaats maar kan ik toch muziek starten, geluid harder/zachter doen, snel reageren op berichten of even kort een telefoontje aannemen. En met sporten vind ik het ideaal. Geen telefoon meer mee en wel muziek + registratie van je activiteit.iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Nou, ik heb hem nu 4 dagen inmiddels. Het is mijn eerste Apple Watch (S7 Graphite SS met Milanese band).
Uiteindelijk moet het wel wat voor je toevoegen denk ik. Misschien moet je er nog iets ‘handiger’ mee worden maar het kan ook zijn dat het niets voor je is. Ik heb ooit een S2 gehad. Ik had toen ‘de klik’ ook niet en hem weer verkocht. Een jaar later wel de S3 gekocht en toen was het wel raak en sindsdien kan ik bijna niet meer zonder
Oja en Apple Pay en wakker worden met de trilwekker is echt geweldig!
©2004
Ik gebruik de Apple Watch tegenwoordig om mijn slaap te tracken en om mij te laten wekken. Geeft goed inzicht in hoeveel ik slaap en of ik rustig geslapen heb. Zo kom ik er bijvoorbeeld achter dat ik mijzelf toch iets tekort doe en probeer dus ook mijn slaapschema aan te houden. Wekken is ook prettig met dat tikken op mijn pols en een vriendelijk melodietje.
Tuurlijk het kan ook allemaal met andere devices maar inderdaad de som der delen hè. De Apple Watch is verbonden met al je Apple devices in zekere zin en onderdeel van het systeem mits je meerdere Appletjes hebt. Bijvoorbeeld het automatisch ontgrendelen van de Mac wanneer je je Apple Watch om hebt. Of het ontgrendelen van je iPhone wanneer je een mondkapje op hebt. Smarthome... iPhone pingen als je hem even kwijt bent. Zelfs een berichtje als ik mijn iPhone per ongeluk ergens laat liggen. Super handig.
Tuurlijk het kan ook allemaal met andere devices maar inderdaad de som der delen hè. De Apple Watch is verbonden met al je Apple devices in zekere zin en onderdeel van het systeem mits je meerdere Appletjes hebt. Bijvoorbeeld het automatisch ontgrendelen van de Mac wanneer je je Apple Watch om hebt. Of het ontgrendelen van je iPhone wanneer je een mondkapje op hebt. Smarthome... iPhone pingen als je hem even kwijt bent. Zelfs een berichtje als ik mijn iPhone per ongeluk ergens laat liggen. Super handig.
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 09-11-2021 21:31 ]
Vandaag zou het goed moeten zijn. Niks veranderd. Ik bel weer met tmobile.x280 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:38:
Let op ! Bij mij is er iets fout gegaan. Ik heb mijn apple watch binnen, maar zie nu 2x een multi sim als ik inlog op t-mobile.nl. Op mjin wacth ook, op mijn watch heb ik er 1 verwijderd. Van het t-mobile account kan je dat niet zelf doen. Je kan het zelf blijkbaar ook zelf doen. De klantenservice heeft verteld dat dit niet meteen maar pas de volgende dag zichtbaar is.
Ik denk dat je zelf al aangegeven hebt dat het dus een impuls-aankoop is geweest. Je gebruikt hem niet om te sporten en je draagt graag 'mooie' horloges. Zo klaar als een klontje dus...terugsturen.iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Nogal ongeïnformeerd om te zeggen dat het 'dus een impuls-aankoop' is geweest. Overwoog het al sinds AW1 maar wilde per se met cellular, nu kan dat pas. Volg ook trouw jaarlijks live de aankondigingen van de nieuwe watches. Volgens mij is een impuls-aankoop niet iets waar je al jaren op wacht. Had er gewoon meer van verwacht en vraag me af of ik iets niet zie dat de mensen die er wel blij mee zijn wel zien.Redondo1982 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:56:
[...]
Ik denk dat je zelf al aangegeven hebt dat het dus een impuls-aankoop is geweest. Je gebruikt hem niet om te sporten en je draagt graag 'mooie' horloges. Zo klaar als een klontje dus...terugsturen.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om daadwerkelijk wat toe te voegen door in plaats van zo kort door de bocht te gaan je ervaringen te delen. Daar gaat dit topic immers over, toch?
Voor mij is de toevoeging van een smartwatch eigenlijk ook alleen de sportfuncties die het biedt. (Polar Vantage gebruiker hier) Wat weerhoudt je er van om de Apple Watch ook tijdens het sporten te gebruiken?iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Hoezo kort door de bocht? Hij heeft toch grotendeels gelijk? Heb je je wel goed ingelezen wat de Watch allemaal voor jou kan toevoegen in het dagelijks gebruik? Ipv een “ normaal “ horloge, zou je hem mooi genoeg vinden om dagelijks te dragen? Niet het geval dus naar het schijnt en toch heb je hem gekocht. Dat maakt het toch grotendeels een impuls aankoop? Ongeacht of je nu wel al hebt overwogen of niet.iasix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:45:
[...]
Nogal ongeïnformeerd om te zeggen dat het 'dus een impuls-aankoop' is geweest. Overwoog het al sinds AW1 maar wilde per se met cellular, nu kan dat pas. Volg ook trouw jaarlijks live de aankondigingen van de nieuwe watches. Volgens mij is een impuls-aankoop niet iets waar je al jaren op wacht. Had er gewoon meer van verwacht en vraag me af of ik iets niet zie dat de mensen die er wel blij mee zijn wel zien.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om daadwerkelijk wat toe te voegen door in plaats van zo kort door de bocht te gaan je ervaringen te delen. Daar gaat dit topic immers over, toch?
Je hebt iets gekocht waar je inderdaad niets aan hebt zo klinkt het. Een Apple Watch is een activity tracker en een verlenging van je smartphone scherm aan je pols. Als je daar geen meerwaarde in ziet heb je iets verkeerds gekocht en had je denk ik beter van te voren na kunnen denken waar je hem voor wilde gebruiken?iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Dat is inderdaad een goede samenvatting van mijn gebruik. Veel meer dan dat is het ook niet.lw.keizer schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:11:
Ik was ook drager van reguliere/klassieke horloges maar die liggen al jaren ongebruikt in de kast.
Waar ik echt niet zonder kan is Apple Pay. Dat is tegenwoordig met die (wederom) verplichte mondkapjes toch wel fijn.
En ja, wat ik hier al vaker heb geroepen: ik vind de Apple Watch een lelijk hok maar het gebruiksgemak spoelt het schreeuwde gebrek aan smaak net voldoende weg.
Uiteindelijk heb ik liever een smart TV aan de muur dan een mooi schilderij - m.i. een aardige analogie. Ik had graag het tegenovergestelde geroepen maar het is wat het is. Gebruiksgemak > smaak; dat is voor mij de (tragische?) conclusie...
Moet zeggen dat ik het wel begrijp, voor mij is het een van de Apple producten waar ik het makkelijkst afstand van kan doen schat ik zo in. De RVS versie vind ik een mooie Smartwatch maar geen mooi horloge, ik draag hem daarom puur omdat de functies handig zijn.
Maar die functies gebruik ik ook jaar op jaar minder merk ik. Eigenlijk het enige wat ik er nog actief mee doe is de watch gebruiken als notificatie filter en kook wekker Edit: En ApplePay nu ik dat hierboven lees, ik zie nu in een "handomdraai" of ik iets moet met die notificatie en is dan niet zo ga ik verder "met mijn leven".
Al die gezondheid zaken bijvoorbeeld kunnen me echt gestolen worden, paar weken om gehad met slapen maar daarna kwam ik tot de conclusie dat ik nooit iets deed met de vergaarde data. Zelfde geld voor die ringen etc, leuk als je het 5x vol hebt, 10x vol hebt. Maar ik zit nu ruim over de 1000 en dan boeit het gewoon niet zoveel meer merk ik.
Maar die functies gebruik ik ook jaar op jaar minder merk ik. Eigenlijk het enige wat ik er nog actief mee doe is de watch gebruiken als notificatie filter en kook wekker Edit: En ApplePay nu ik dat hierboven lees, ik zie nu in een "handomdraai" of ik iets moet met die notificatie en is dan niet zo ga ik verder "met mijn leven".
Al die gezondheid zaken bijvoorbeeld kunnen me echt gestolen worden, paar weken om gehad met slapen maar daarna kwam ik tot de conclusie dat ik nooit iets deed met de vergaarde data. Zelfde geld voor die ringen etc, leuk als je het 5x vol hebt, 10x vol hebt. Maar ik zit nu ruim over de 1000 en dan boeit het gewoon niet zoveel meer merk ik.
Voor mij is de AW echt een uitkomst.
- Apple Pay
- Bediening Apple TV
- Ik werk vaak in donkere omgevingen en dan is het in een oogopslag zien wat de tijd/datum is erg handig
- Kookwekker
- direct zien welke notificaties ik binnen krijg
- Hardlopen met muziek icm Airpods
- Apple Pay
- Bediening Apple TV
- Ik werk vaak in donkere omgevingen en dan is het in een oogopslag zien wat de tijd/datum is erg handig
- Kookwekker
- direct zien welke notificaties ik binnen krijg
- Hardlopen met muziek icm Airpods
Hoezo ongeïnformeerd? Ik heb duidelijk je eerste reactie gelezen waarin je dit allemaal aangeeft. Je geeft zelfs aan dat je niet zo goed weet wat het voor je toevoegt. Nu hoeft dat ook niet als je het erbij koopt, zoals velen. Echter komen die hier ook niet met een verhaal en vragen ook niet om iemands mening.iasix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:45:
[...]
Nogal ongeïnformeerd om te zeggen dat het 'dus een impuls-aankoop' is geweest. Overwoog het al sinds AW1 maar wilde per se met cellular, nu kan dat pas. Volg ook trouw jaarlijks live de aankondigingen van de nieuwe watches. Volgens mij is een impuls-aankoop niet iets waar je al jaren op wacht. Had er gewoon meer van verwacht en vraag me af of ik iets niet zie dat de mensen die er wel blij mee zijn wel zien.
Je kan mijn mening misschien niet leuk vinden of niet kunnen plaatsen in het juiste perspectief, maar ik had zo'n mening wel heel belangrijk gevonden. Ik zie niet wat er mis mee is. Alsof een impuls-aankoop zo erg is?! Dat heb ik al zo vaak gedaan in mijn leven haha.
Mijn doel vooral nu met de 4G versie is om eens vaker de telefoon thuis te laten. "Lekker onbereikbaar".
Nieuwsgierig: Waarom niet?SML1992 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Vandaag een bandje gekocht voor het zwemmen, wat ik liever niet doe met de braided loop.
Ook ik vraag me echt af waarom je hem gekocht hebt. Je twijfelde al sinds de AW1, zeg je, dus je hebt lang de tijd gehad om je te verdiepen in de eventuele meerwaarde die het zou kunnen bieden. Maar je hebt perse gewacht op cellular. Daar had je dan een reden voor, toch? Wat ging dat voor je toevoegen dan?iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Anyway, waar ik hem voor gebruik:
- Notificaties terwijl mijn telefoon in mijn jas of tas zit, of "gewoon ergens ligt", dus niet meer gebonden aan de telefoon in je zak, en bijbehorende afleidingen.
- Kookwekkers, lampen bedienen etc, dus Siri om de pols.
- Gezondheidsfeatures: hardlopen met airpods, opstaan-reminders (ja ik heb die soms nodig
- Apple pay (had ooit een bank die dat ondersteunde en nu ben ik wachtende)
Om onbereikbaar te zijn moet je dus juist niet de 4G versie hebben he.x280 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:06:
Mijn doel vooral nu met de 4G versie is om eens vaker de telefoon thuis te laten. "Lekker onbereikbaar".
Voor nood of als het echt even moet... denk aan auto parkeren ofzo (ja dat kan ook door te bellen...)Prullenbak84 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:44:
[...]
Om onbereikbaar te zijn moet je dus juist niet de 4G versie hebben he.
Een jaar geen Watch gedragen maar ben nu eindelijk weer blij er één te hebben. De 45mm Grafiet versie is echt wel mooi!
hi!
Geen zin dat de stof vies wordt, verbleekt en ook het nat blijven. Wil er na gewoon 'door', dus niet met een nat bandje lopen. Wil gewoon het risico niet lopen.
Zie het meer als 1 bandje dat ik 'netjes' hou, en een andere waar ik niet naar hoef om te kijken zogezegd.
Nou jongens, hij gaat terug. Dank voor al jullie inzichten!
En waarom is dat?iasix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:56:
Nou jongens, hij gaat terug. Dank voor al jullie inzichten!
Het was geloof ik een impuls-aankoop
* LaborGardens rent weg…
Haha! Na jaren overwegen toch maar gekocht, had gedacht dat ik er blijer mee zou zijn maar besefte al snel dat ik mijn 'echte' horloges te veel miste. Helaas niet aan mij besteed. Ga een Oura ring kopen! (http://ouraring.com)LaborGardens schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:39:
[...]
Het was geloof ik een impuls-aankoop
* LaborGardens rent weg…
Je hebt twee armen hèiasix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:51:
[...]
Haha! Na jaren overwegen toch maar gekocht, had gedacht dat ik er blijer mee zou zijn maar besefte al snel dat ik mijn 'echte' horloges te veel miste. Helaas niet aan mij besteed. Ga een Oura ring kopen! (http://ouraring.com)
Wat toch wel het meest fijne is, is dat ik mijn telefoon op stil kan zetten en voel wanneer ik gebeld wordt. Het gemis van ringtones met afentoe +100 telefoontjes op een dag is een waar genot, ook dat je tijdens vergaderingen kan zien wie belt zonder je telefoon erbij te pakken en met je telefoon op stil maakt het veel makkelijker om te beslissen of het dringend is zonder de vergadering te storen.iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
Nou, ik heb hem nu 4 dagen inmiddels. Het is mijn eerste Apple Watch (S7 Graphite SS met Milanese band)…
Verder de wekker functie, wakker worden door “getik” ipv geluid is een waardevolle toevoeging voor mijn ontwaken.
Dat zie ik wel eens inderdaad. JLC links en Apple Watch rechts. Neem dan een whoop... ik vind het persoonlijk geen gezicht. Maar ieder zijn ding, he
Ik gebruik mijn Apple Watch echt voornamelijk voor workouts en golf, en toch overdag stiekem best handig met notificaties en zo. Daarbuiten wissel ik het af met de Speedy.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dan ben je inderdaad wel kansloos ja.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:15:
[...]
Dat zie ik wel eens inderdaad. JLC links en Apple Watch rechts. Neem dan een whoop... ik vind het persoonlijk geen gezicht. Maar ieder zijn ding, he
Ik gebruik mijn Apple Watch echt voornamelijk voor workouts en golf, en toch overdag stiekem best handig met notificaties en zo. Daarbuiten wissel ik het af met de Speedy.
Haha ja, vandaar de Smiley ookBeQuietAndDrive schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:15:
[...]
Mijn Apple Watch Series 7 SS slurpt energie. Had hem vandaag om, geen workout mee gedaan en alleen notificaties ontvangen, gisteren rond 23 uur uit de lader gehaald (met 100%) en nu weer aan de lader (had minder dan 20%). Toen mijn Series 4 nieuw was deed ik er gemakkelijk twee dagen mee met workouts.
Zijn er bepaalde instellingen die ik over het hoofd zie? Moet ik iets uitschakelen? Of is er überhaupt een manier om de batterij minder te drainen?
Zijn er bepaalde instellingen die ik over het hoofd zie? Moet ik iets uitschakelen? Of is er überhaupt een manier om de batterij minder te drainen?
Ik herken dit niet. Wellicht loopt er een proces vast? Al een force restart gedaan (beide knoppen ingedrukt houden tot het Apple loge verschijnt)?de Foarsitter schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:29:
Mijn Apple Watch Series 7 SS slurpt energie. Had hem vandaag om, geen workout mee gedaan en alleen notificaties ontvangen, gisteren rond 23 uur uit de lader gehaald (met 100%) en nu weer aan de lader (had minder dan 20%). Toen mijn Series 4 nieuw was deed ik er gemakkelijk twee dagen mee met workouts.
©2004
AOD aan of uit? Indien aan dan is dit zo ongeveer ook mijn ervaring. Opzich kan ik hier prima mee leven aangezien hij redelijk snel oplaad. Ik draag hem 23 uur per dag en doe hem zodra ik opsta in de lader (met ergens tussen de 20-30% lading)om ongeveer een uurtje later de deur uit te gaan met een bijna volle accu. Vervolgens draag ik hem weer totdat ik de volgende ochtend opsta. Deze cyclus houdt prima stand en is voor mij dan ook voldoende maar 2 dagen op 1 lading is - met mijn gebruik - onmogelijk.de Foarsitter schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:29:
AW7 45mm btw
Herken dit ook niet eigenlijk. Heb op moment van schrijven nog 39% over. C.a 100 notificaties gehad. 1 kort telefoon gesprek van 2 minuten en een workout van 20 minuten.de Foarsitter schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:29:
Niets uitgeschakeld, AOD aan.
iasix schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:54:
De hartslagmeter is leuk maar voelt als een gimmick. Net als de slaaptracker.
Que?iasix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:51:
[...]
Ga een Oura ring kopen! (http://ouraring.com)
Gisternacht voor het slapen omgedaan met 100%, nu 78% over.
Nu een hard reset gedaan, ben benieuwd of het helpt. Heb hem van de week gekocht dus zou niet weten wat er vastloopt.hk12nl schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:46:
[...]
Ik herken dit niet. Wellicht loopt er een proces vast? Al een force restart gedaan (beide knoppen ingedrukt houden tot het Apple loge verschijnt)?
AOD staat aan ja, maar als het zonder workout al zo weinig is (bij mij) weet ik niet of ik het red met workout.bob-nwk schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:57:
[...]
AOD aan of uit? Indien aan dan is dit zo ongeveer ook mijn ervaring. Opzich kan ik hier prima mee leven aangezien hij redelijk snel oplaad. Ik draag hem 23 uur per dag en doe hem zodra ik opsta in de lader (met ergens tussen de 20-30% lading)om ongeveer een uurtje later de deur uit te gaan met een bijna volle accu. Vervolgens draag ik hem weer totdat ik de volgende ochtend opsta. Deze cyclus houdt prima stand en is voor mij dan ook voldoende maar 2 dagen op 1 lading is - met mijn gebruik - onmogelijk.
AW7 45mm btw
Ik krijg spotify niet werkend. AW7 4G met laatste WatchOS. Iemand die het werkend heeft ? Ik probeer het met mijn airpods in.
Wanneer ik spotify open en ga naar Playlists-> Liked songs. Blijft oneindig laden.
Library is ook leeg.
Ik heb spotify free.
Wanneer ik spotify open en ga naar Playlists-> Liked songs. Blijft oneindig laden.
Library is ook leeg.
Ik heb spotify free.
[ Voor 4% gewijzigd door x280 op 12-11-2021 09:36 ]
Verwijderd
Werkt alleen met Spotify Premium.x280 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
Ik krijg spotify niet werkend. AW7 4G met laatste WatchOS. Iemand die het werkend heeft ? Ik probeer het met mijn airpods in.
Library is ook leeg.
Ik heb spotify free.
/f/image/Y7MOhseXLopFq0ARYVPCw0QM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2021 09:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires