• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

svenn15 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:22:
Vandaag na het hardlopen heeft de watch geen gps signaal vastgelegd. Enkel de tijd en km,iemand een idee hoe dit kan ?
Iets meer info? Welke app loop je hard mee? Nieuwe Watch? Staan de juiste instellingen goed? Toegang alle data/cijfers?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
In hoeverre rekken die stoffen nylon bandjes van Apple na een tijdje uit? Dat is bij de Ali Express versies namelijk wel het geval. Ik moest daardoor na een week of 8 een nieuw bandje nemen. Prima te doen voor 2€ per stuk en daarmee een nieuw kleurtje.

Ik neem aan dat je dit probleem bij de originele niet hebt?

• svenn15
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 30-11 15:33
pdavie2311 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:53:
[...]

Iets meer info? Welke app loop je hard mee? Nieuwe Watch? Staan de juiste instellingen goed? Toegang alle data/cijfers?
Via mijn nieuwe watch en via de workout app.
Tot nu toe telkens goed gegaan tot net.
Ternet 5 min gewandeld en toen ging het wel goed.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Het grote nadeel van de standaard Workout app is dat je niet kunt zien of je een gps fix hebt. Ik begrijp daar echt niks van want je voorkomt er een hoop gedoe mee. Zeker als je redelijk serieus hard wilt lopen (op tempo bijvoorbeeld) is dat toch een must.

Je zou een app als Workoutdoors kunnen nemen als alternatief.
svenn15 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:22:
Vandaag na het hardlopen heeft de watch geen gps signaal vastgelegd. Enkel de tijd en km,iemand een idee hoe dit kan ?
Welke Watch? De S7? Wellicht even herstarten?

©2004

• svenn15
hk12nl schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

Welke Watch? De S7? Wellicht even herstarten?
Al geprobeerd maar niets lukt om de route terug te krijgen. Hopelijk een 1 x probleem.

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09:38
svenn15 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Al geprobeerd maar niets lukt om de route terug te krijgen. Hopelijk een 1 x probleem.
Heb dezelfde klachten ook wel eens gehad met een S5. Wat @XeNeRgY ook al zegt is dat je bij de standaard workoutapp niet kunt zien of je een fix hebt. Ik gebruik daarom ook Workoutdoors. Is een betaalde app maar wat mij betreft voor sporten absoluut de beste optie voor de Apple Watch .

Achteraf terughalen van de GPS gaat helaas niet lukken omdat het eenvoudig niet is geregistreerd.

• svenn15
TR1969 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:55:
[...]

Heb dezelfde klachten ook wel eens gehad met een S5. Wat @XeNeRgY ook al zegt is dat je bij de standaard workoutapp niet kunt zien of je een fix hebt. Ik gebruik daarom ook Workoutdoors. Is een betaalde app maar wat mij betreft voor sporten absoluut de beste optie voor de Apple Watch .

Achteraf terughalen van de GPS gaat helaas niet lukken omdat het eenvoudig niet is geregistreerd.
Zet deze achteraf ook alles op strava ?
De strava app vind ik zelf niet goed

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

svenn15 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Ik loop alleen maar met de Strava App na een lange tijd de Nike Run App..Wat is er niet goed aan de Strava App dan? Geeft alle info weer, na elke km updates indien gewenst. Prima!

• TR1969
[...]

Ja, dat kan.
Daarnaast kun je per sport alle schermen aanpassen e.d.
De mogelijkheden zijn echt enorm!

• Prullenbak84
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 08:42
S023 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:38:
Mijn ervaring is dat de Ali bandjes 3 maanden mooi blijven. Hoe lang is een apple bandje (bijv de gewoven) nog echt mooi?

Tot nu toe kies ik toch voor Ali bandjes, veel veel goedkoper en om de 3 maanden een andere kleurtje of soort bandje is ook wel leuk
Ik heb mijn zwarte sportbandje sinds de S0, dus nu volgens mij bijna 6 jaar. Eerste drie jaar alleen maar dat bandje gebruikt. En gebruik hem nu nog steeds regelmatig. Heb wel het idee dat ie wat minder soepel begint te worden nu, maar dat is niet zo gek na zo'n tijd. Is overigens nog prima bruikbaar. Ik denk er om om hem te vervangen door een (originele) braided loop, maar hoop op wat betere kleuren aankomend voorjaar.
Een (grijs/wijt) gewoven nylon bandje heb ik 3 jaar (sinds de S4) en die is ook nog prima. Beetje verkleurd aan de zijkant, en wat minder mooi geworden waar het klittenband vaak zit, maar valt erg mee.

• Prullenbak84
XeNeRgY schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 08:17:
In hoeverre rekken die stoffen nylon bandjes van Apple na een tijdje uit? Dat is bij de Ali Express versies namelijk wel het geval. Ik moest daardoor na een week of 8 een nieuw bandje nemen. Prima te doen voor 2€ per stuk en daarmee een nieuw kleurtje.

Ik neem aan dat je dit probleem bij de originele niet hebt?
Volgens mij inderdaad helemaal totaal niet. Of in ieder geval niet merkbaar.

• Prullenbak84
[...]

Alleen als die App dat zelf kan met een of andere connectie of export-functie, maar niet via Apple Health.

Wat dus mis gaat:

-Een Workout opnemen in een 3rd party app (bijvoorbeeld Nike Run Club ofzo)
- Deze Workout komt prima in je activity app van Apple, so far so good.
- Naar strava gaan en dan in strava naar de import feature
- Hier staan alleen Workouts die je met de Apple Workout app hebt opgenomen en dus niet die van 3rd party apps. Waarom? Geen idee.

• TR1969
Prullenbak84 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Alleen als die App dat zelf kan met een of andere connectie of export-functie, maar niet via Apple Health.

Wat dus mis gaat:

-Een Workout opnemen in een 3rd party app (bijvoorbeeld Nike Run Club ofzo)
- Deze Workout komt prima in je activity app van Apple, so far so good.
- Naar strava gaan en dan in strava naar de import feature
- Hier staan alleen Workouts die je met de Apple Workout app hebt opgenomen en dus niet die van 3rd party apps. Waarom? Geen idee.
Makkelijker is de exportfunctie van Workoutdoors, hoe dat bij andere apps gaat durf ik niet te zeggen.

• Prullenbak84
TR1969 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Makkelijker is de exportfunctie van Workoutdoors, hoe dat bij andere apps gaat durf ik niet te zeggen.
Dat zeg ik: als de app een “export naar Strava” functie heeft, dan gaat dat.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Damn! Kan een mooie combi aanbieding nemen van onze energieleverancier. Onbeperkt data, bellen etc voor weinig. Draait op KPN netwerk, ook goed dus, alleen gaan hun niet 4G uitrollen voor de Watch! Iets zegt mij dat ik dan toch mijn Series 7 niet optimaal ga benutten als ik ook niet de 4G optie neem. Helemaal met mijn hardlopen, vaak verder van huis leek mij dit wel een toegevoegde waarde. Waar kies je dan voor hè, haha!

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:37

Toppe

Oké ✅

Sinds een aantal dagen krijg ik geen notificaties meer binnen op m’n AW. Er staat geen focus aan en er staat niets op stil. Erg irritant, iemand een idee?

Nee is ook een antwoord

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
pdavie2311 schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:33:
Damn! Kan een mooie combi aanbieding nemen van onze energieleverancier. Onbeperkt data, bellen etc voor weinig. Draait op KPN netwerk, ook goed dus, alleen gaan hun niet 4G uitrollen voor de Watch! Iets zegt mij dat ik dan toch mijn Series 7 niet optimaal ga benutten als ik ook niet de 4G optie neem. Helemaal met mijn hardlopen, vaak verder van huis leek mij dit wel een toegevoegde waarde. Waar kies je dan voor hè, haha!
Als het delta is zou ik goed nadenken. Hoewel ze op kpn netwerk zitten heb ik met kpn abo echt veel beter ontvangst en is het netwerk veel sneller dan bij mijn ouders met delta abo. Voor hun nooit meer.

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:43:
In the pocket! SS Series 7 met braided loop en losse Nike Band voor sporten!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wil je voor mij eens een foto posten met de Khaki band van Nike om de SS versie? Ben echt benieuwd naar deze combi.

I don't have dreams, I have goals!!

• svenn15
Nieuw vraagje

Sinds temorgend als ik een melding op mijn watch krijg en ik kijk naar de watch, zie ik de naam en moet ik paar sec kijken of op tikken voor ik het bericht zie.
Hoe kan ik aanpassen dat ik gw kijk en meteen bericht verschijnt.

Is altijd zo geweest tot vandaag.

• DonRoger
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 30-11 11:29
Edit: Verkeerde topic

[Voor 94% gewijzigd door DonRoger op 01-11-2021 11:53]

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 07:09
Toppe schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:35:
Sinds een aantal dagen krijg ik geen notificaties meer binnen op m’n AW. Er staat geen focus aan en er staat niets op stil. Erg irritant, iemand een idee?

[Afbeelding]
Als eerste altijd een reboot doen van je Watch en/of iPhone maar ik neem aan dat je dat al hebt gedaan. Dan denk ik dat je misschien maar je Watch van je iPhone moet ontkoppelen en weer koppelen.

• Toppe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:37

Toppe

Oké ✅

dcell schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:13:
[...]

Als eerste altijd een reboot doen van je Watch en/of iPhone maar ik neem aan dat je dat al hebt gedaan. Dan denk ik dat je misschien maar je Watch van je iPhone moet ontkoppelen en weer koppelen.
Was ik al bang voor. Klusje voor vanavond ofzo :+

Nee is ook een antwoord

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Redondo1982 schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:44:
[...]

Wil je voor mij eens een foto posten met de Khaki band van Nike om de SS versie? Ben echt benieuwd naar deze combi.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

giantgiantus schreef op maandag 1 november 2021 @ 11:05:
[...]

Als het delta is zou ik goed nadenken. Hoewel ze op kpn netwerk zitten heb ik met kpn abo echt veel beter ontvangst en is het netwerk veel sneller dan bij mijn ouders met delta abo. Voor hun nooit meer.
BudgetEnergie

• dcell
Toppe schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:15:
[...]

Was ik al bang voor. Klusje voor vanavond ofzo :+
Misschien nog een idee om even de notificaties uit en aan te zetten in de Watch app icm eventuele reboots van je devices. Wellicht kan dat nog helpen en anders weet je wat je vanavond gaat doen ;)

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 10:01

Hoedje

Moderator Apple Talk
Modbreak:Het gaat hier weer alle kanten op. De topicwaarschuwing is duidelijk. Dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is er:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is er:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires.

Graag weer ontopic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Ashwani
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 10:24
Ik heb mijn bestelling van de Apple Watch 7 RVS toch geannuleerd. Ik heb momenteel de rvs serie 5. (Werkt nog prima) Maar vooral het gebrek aan communicatie vanuit kpn omtrent 4g ondersteuning voor de Watch. Heeft me doen annuleren. Ben toch wel teleurgesteld in KPN dat ze niks loslaten over 4g..

• robv73
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:27
KPN is mijn provider en heb een series 7 AW 4G besteld....wordt volgende week geleverd.... Ga toch wel serieus balen als KPN nu zou afhaken met 4G feature voor AW :|

• pho-real
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:14
[quote]Mr. Freeze schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:00:
Vraagje: is het voor mannen niet mogelijk om “periode bijhouden” te verwijderen van de Apple Watch?
[/quote]

De cyclus app kun je verwijderen door wat langer op de 'app dock' te 'drukken. Alle verwijderbare apps kun je dan weghalen.

Laat maar, ging iets mis met de refresh hier.

[Voor 8% gewijzigd door pho-real op 02-11-2021 13:52]

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:49
pho-real schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:50:
[quote]Mr. Freeze schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:00:
Vraagje: is het voor mannen niet mogelijk om “periode bijhouden” te verwijderen van de Apple Watch?
[/quote]

De cyclus app kun je verwijderen door wat langer op de 'app dock' te 'drukken. Alle verwijderbare apps kun je dan weghalen.

Laat maar, ging iets mis met de refresh hier.
Dacht al, is inmiddels wel opgelost :)

Maar toch bedankt voor je moeite ;-)

team [GOT] FH5 member? Donderdagavond klokslag 20:00 wekelijks event The Trial. Mocht je zin hebben, vooral doen. Misschien treffen [GOT] members elkaar in hetzelfde team. Mijn gamertag B4byDr1v3r7583

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 09:08

Yucko

One clown to rule them all !

robv73 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:03:
KPN is mijn provider en heb een series 7 AW 4G besteld....wordt volgende week geleverd.... Ga toch wel serieus balen als KPN nu zou afhaken met 4G feature voor AW :|
KPN heeft toch aangegeven dat de cellular versie van de AW gaan ondersteunen. Het enige wat ze nog niet gecommuniceerd hebben is wanneer.

Ik heb destijds de AW5 LTE gekocht en na lang wachten kan ik vandaag dan eindelijk zonder telefoon op stap en de vrouw mij altijd volgen :+ mocht het nodig zijn dankzij de multisim van T-Mobile :*)

[Voor 7% gewijzigd door Yucko op 02-11-2021 15:16]

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

Lijkt mij niet meer dan logisch dat Vodafone en KPN snel zullen volgen (geen bron, gewoon een gevoel). Dus wellicht iets langer wachten maar je kan dan nu evengoed alvast investeren in een 4G Apple Watch. Ik vergelijk het maar een beetje met Apple Pay. Daar duurde het ook even maar volgde de grote jongens elkaar ook in een paar maanden.

©2004

hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:46:
Lijkt mij niet meer dan logisch dat Vodafone en KPN snel zullen volgen (geen bron, gewoon een gevoel). Dus wellicht iets langer wachten maar je kan dan nu evengoed alvast investeren in een 4G Apple Watch. Ik vergelijk het maar een beetje met Apple Pay. Daar duurde het ook even maar volgde de grote jongens elkaar ook in een paar maanden.
Ik denk dat dit nog wel eens vies kan tegenvallen. Als ik zo even buiten onze techniek bubbel kijk is de vraag naar 4G op de watch minimaal en misschien wel niet bestaand, voor Vodafone (Want die heeft het nog niet aangekondigd) zou je toch verwachten dat ze dan eerst de populariteit aankijken. En niet grote bedragen investeren om maar achter T-Mobile aan te lopen.

Dat hebben ze in het verleden met bepaalde Apple afhankelijke technieken (visual voicemail bijvoorbeeld) ook nooit gedaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• x280
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 01-12 12:07
Zo net de AW3 verkocht voor 140 euro. Nu even een paar dagen zonder, tot dat de 7 4G mag arriveren. Ik had niet verwacht dat er iemand nog zo veel geld voor neertellen. Maar de prijzen op marktplaats lopen wel erg uiteen.

• ptrv
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 08:41
Dat is een mooie prijs, gefeliciteerd.

Voor iedereen die op zoek is naar een handige uitleg over hoe je de watch 4G installeert, heeft iCulture een mooi overzichtelijk artikeltje geschreven:

https://www.iculture.nl/tips/apple-watch-cellular-instellen/
Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat dit nog wel eens vies kan tegenvallen. Als ik zo even buiten onze techniek bubbel kijk is de vraag naar 4G op de watch minimaal en misschien wel niet bestaand, voor Vodafone (Want die heeft het nog niet aangekondigd) zou je toch verwachten dat ze dan eerst de populariteit aankijken. En niet grote bedragen investeren om maar achter T-Mobile aan te lopen.

Dat hebben ze in het verleden met bepaalde Apple afhankelijke technieken (visual voicemail bijvoorbeeld) ook nooit gedaan.
Het vergelijk met Visual Voicemail is idd ook een goeie en wellicht zit ik op het verkeerde spoor idd. Ben benieuwd wat komende tijd gaat brengen. Denk jij eraan om over te stappen?

©2004

hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:49:
[...]

Het vergelijk met Visual Voicemail is idd ook een goeie en wellicht zit ik op het verkeerde spoor idd. Ben benieuwd wat komende tijd gaat brengen. Denk jij eraan om over te stappen?
Nee absoluut niet. Ben prima tevreden bij Vodafone en mijn vrouw is er toevallig net naar over gestapt (vandaag ging ze over). Kreeg ze meer data en “5G” voor een lager maandbedrag.

Ik heb een Apple watch sinds de originele VS launch day in 2015 en de keren dat ik 4G miste zijn op twee vingers te tellen.

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:50:
[...]

Nee absoluut niet. Ben prima tevreden bij Vodafone en mijn vrouw is er toevallig net naar over gestapt (vandaag ging ze over). Kreeg ze meer data en “5G” voor een lager maandbedrag.

Ik heb een Apple watch sinds de originele VS launch day in 2015 en de keren dat ik 4G miste zijn op twee vingers te tellen.
Hoe kan je iets missen wat je nog nooit gehad hebt?

Redondo1982 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:22:
[...]

Hoe kan je iets missen wat je nog nooit gehad hebt?
Zonder inbeeldingsvermogen is dat niet te doen idd :+

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:30:
[...]

Zonder inbeeldingsvermogen is dat niet te doen idd :+
Het is echt verdomde makkelijk hoor. Ik heb er altijd interesse in gehad, maar de vrijheid om zonder telefoon te gaan sporten (hardlopen, zwemmen, voetballen etc) en toch bereikbaar te zijn is ideaal. Als je dit eenmaal gewend bent dan geeft dat echt veel gemak. Ik zeg niet dat ik niet meer zonder zou kunnen, maar ik ben wel gewend geraakt aan het gemak ervan. Het jammere is dat er geen roaming op zit, want anders had het echt een 10 geweest. Nu is het voor mij een 9 qua cijfer.

Volgens mij heb jij zelfs zo’n grote koelkast als foon, dus dan is het gemak nog groter. ;)

Redondo1982 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:03:
[...]

Het is echt verdomde makkelijk hoor. Ik heb er altijd interesse in gehad, maar de vrijheid om zonder telefoon te gaan sporten (hardlopen, zwemmen, voetballen etc) en toch bereikbaar te zijn is ideaal. Als je dit eenmaal gewend bent dan geeft dat echt veel gemak. Ik zeg niet dat ik niet meer zonder zou kunnen, maar ik ben wel gewend geraakt aan het gemak ervan. Het jammere is dat er geen roaming op zit, want anders had het echt een 10 geweest. Nu is het voor mij een 9 qua cijfer.

Volgens mij heb jij zelfs zo’n grote koelkast als foon, dus dan is het gemak nog groter. ;)
Nee hoor ik heb een 13 Pro, ik hoef verder niet altijd bereikbaar te zijn maar voor noodgevallen lijkt het mij wel handig.

• iasix
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01-12 20:25
Snap niet waarom de mensen die GEEN cellular willen de mensen die het wèl willen hier continu om verantwoording/"overtuig me dan" vragen.

Hoop dat Vodafone dit ook gaat aanbieden, zal moeten overstappen volgend jaar als dat niet kan.
iasix schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:08:
Snap niet waarom de mensen die GEEN cellular willen de mensen die het wèl willen hier continu om verantwoording/"overtuig me dan" vragen.

Hoop dat Vodafone dit ook gaat aanbieden, zal moeten overstappen volgend jaar als dat niet kan.
Dat was niet mijn insteek hoor. Er werd gevraagd of ik er voor zou overstappen, vandaar het antwoord.

Donstil schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 19:50:
[...]

Ik ben ook een tevreden Vodafone gebruiker hoor maar ik zie het gemak zoals @Redondo1982 beschrijft ook wel zitten. Dus ik denk er nog over na om over te stappen en dan wellicht weer terug naar Vodafone te gaan als ze het ook gaan aanbieden.

©2004

hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:12:
[...]

Ik ben ook een tevreden Vodafone gebruiker hoor maar ik zie het gemak zoals @Redondo1982 beschrijft ook wel zitten. Dus ik denk er nog over na om over te stappen en dan wellicht weer terug naar Vodafone te gaan als ze het ook gaan aanbieden.
Ja lastig. Wij (of mijn vrouw althans) waren niet tevreden bij t-mobile dus dat maakt de keuze dan niet moeilijk.

• Redondo1982
  • Nu online
hk12nl schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:12:
[...]

Ik heb beide, Vodafone en T-Mobile. Die laatste is bij mij stabieler. Nu zeg ik niet dat Vodafone slecht is, maar T-Mobile is overall beter. Ik woon in de Randstad.

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
Mijn vriendin (jarenlang Android fanaat) was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Had tegen haar gezegd dat als ze een iPhone zou nemen ze een Apple Watch voor haar verjaardag krijgt.

Vandaag: “heb een iPhone besteld hoor”. Had totaal niet zien aankomen dat ze het daadwerkelijk zou doen maar gezien ze halverwege december jarig is moet er nu gekeken worden naar een horloge.

Een SE 40MM kost circa €290
Een S6 40MM kost circa €370

Kijkend naar de verschillen tussen de horloges en het prijsverschil neig ik naar de SE; ik zag alleen dat de rode versie van de S6 voor €325 te krijgen is. Voor €35 meer een upgrade van de SE naar een S6 lijkt me de moeite wel waard.

Verwachten jullie dat de prijzen van de S6 40MM met andere kleuren ook nog gaan zakken? En ze heeft een rode IPhone 13 besteld : zal dit qua kleur matchen met de rode S6?

Eventueel andere tips?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

*knip*

Zie ook de topic waarschuwing en de eerdere modbreak. Dit topic gaat over de Apple Watch, niet over mobiele telefoon abonnementen. Daarvoor kun je terecht in: Telecomproviders en Leveringen.

[Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 03-11-2021 08:06]

• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:49
kever678 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:47:
Mijn vriendin (jarenlang Android fanaat) was aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Had tegen haar gezegd dat als ze een iPhone zou nemen ze een Apple Watch voor haar verjaardag krijgt.

Vandaag: “heb een iPhone besteld hoor”. Had totaal niet zien aankomen dat ze het daadwerkelijk zou doen maar gezien ze halverwege december jarig is moet er nu gekeken worden naar een horloge.

Kijkend naar de verschillen tussen de horloges en het prijsverschil neig ik naar de SE; ik zag alleen dat de rode versie van de S6 voor €325 te krijgen is. Voor €35 meer een upgrade van de SE naar een S6 lijkt me de moeite wel waard.

Verwachten jullie dat de prijzen van de S6 40MM met andere kleuren ook nog gaan zakken? En ze heeft een rode IPhone 13 besteld : zal dit qua kleur matchen met de rode S6?

Eventueel andere tips?
Voor mezelf heb ik ook een rode, maar als ik jouw was kan je misschien beter gaan voor een aluminium of rosé goud, dit ivm combineren van kleuren bandjes. Ik ken de kledingstijl van jouw vriendin niet, maar wel van de mijne, rood is dan een lastige. Als saturatiemeting belangrijk is, en always on display, dan een 6, kan ze zonder deze dingen, kies dan voor een SE. Al doet een 6 wel een stukje sneller opladen voor wat het waard is.

Hoe dan ook, leuk cadeau joh.

team [GOT] FH5 member? Donderdagavond klokslag 20:00 wekelijks event The Trial. Mocht je zin hebben, vooral doen. Misschien treffen [GOT] members elkaar in hetzelfde team. Mijn gamertag B4byDr1v3r7583

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
*knip*

Goed dat je wilt helpen, maar het blijft het Apple Watch topic :)

[Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 03-11-2021 08:07]

Strava

Eventueel andere tips?
Prijzen kunnen nog wat verder zakken doordat de modellen bij apple uit productie gaan is het op een gegeven moment wel snel inslaan want weg is ook echt weg. Een alternatief kan zijn om 2e hands te kopen, dat kan ook zeer net zijn maar je moet even op de accucapaciteit letten dan.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01-12 14:59
Gisteren mijn AW7 op mogen halen bij dhl servicepoint. Blij met mijn bestelling 45 mm midnight bleu met goudbruine leren band.
Reservekopie teruggezet via iCloud en nu kan ik beide watches naast elkaar gebruiken. Wil de aw3 nog niet wegdoen en gebruiken bij het sporten..

...

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
koentjuh1987 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:02:
Gisteren mijn AW7 op mogen halen bij dhl servicepoint. Blij met mijn bestelling 45 mm midnight bleu met goudbruine leren band.
Reservekopie teruggezet via iCloud en nu kan ik beide watches naast elkaar gebruiken. Wil de aw3 nog niet wegdoen en gebruiken bij het sporten..
Waarom gebruik je 2 horloges die juist gemaakt zijn voor het sporten en bewegen? Wat heb je dan aan de 7?

• dcell
giantgiantus schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:06:
[...]

Waarom gebruik je 2 horloges die juist gemaakt zijn voor het sporten en bewegen? Wat heb je dan aan de 7?
Als de ene aan het laden is dan kan de andere om of voor sleep tracking of de ene voor het ruigere werk en de andere voor dagelijks "normaal" dragen.

Ik heb mijn series 0 ook gewoon nog gekoppeld. Die levert niks meer op als ik het verkoop dus waarom niet als extra horloge gebruiken ?

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01-12 14:59
giantgiantus schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:06:
[...]

Tijdens crossfit een kettlebell tegen je Watch aan gooien is ook niet bevorderlijk. Voor andere sportactiviteiten als fietsen, hardlopen etc kan deze gewoon om blijven. Al is mijn aw niet primair een sporthorloge.

En daarbij de aw3 levert 2dehands weinig meer op dus houd ik m liever voor dit soort dingen.

...

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Ik heb morgen in Oberhausen afspraak bij Genius Bar omtrent het geweven bandje dat niet goed aansluit op de kast. Ik heb het bandje uiteraard nieuw in verpakking met factuur erbij. Alleen staat op factuur ook mijn SS Watch, gezien dit een combi was met aanschaf. Ik hoef toch niet alles van mijn Watch ook mee te nemen om alleen het bandje retour te doen? Ervaring hier?

• dcell
pdavie2311 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:58:
Ik heb morgen in Oberhausen afspraak bij Genius Bar omtrent het geweven bandje dat niet goed aansluit op de kast. Ik heb het bandje uiteraard nieuw in verpakking met factuur erbij. Alleen staat op factuur ook mijn SS Watch, gezien dit een combi was met aanschaf. Ik hoef toch niet alles van mijn Watch ook mee te nemen om alleen het bandje retour te doen? Ervaring hier?
Gezien de verhalen die lees zou ik wel de complete rambam meenemen. Online wil Apple vaak je complete order terug hebben. Offline zou je nog geluk kunnen hebben maar je zou maar net een verkeerde medewerker treffen die zich strak aan de regels gaat houden. Dan ben je voor niks gegaan.

• Redondo1982
  • Nu online

Eventueel andere tips?
Je vriendin wegdoen net voordat ze jarig is? :+

Vorig jaar was dit issue toch ook? Toen hebben ze het uiteindelijk aangepast zodat je alleen de band om kon ruilen en dus niet de hele watch:

https://www.iculture.nl/n...uren-niet-passend-bandje/

©2004

• DennisDCT
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07-11 08:08
Hallo!! Ik heb de nieuwe 7! Super blij mee.. alleen ik wil effe die indeling van het raster aanpassen. Nu zie ik dit. Ook als ik daadwerkelijk de indeling wijzig, zie ik dit. Super vervelend.

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 01-12 21:23
DennisDCT schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:15:
Hallo!! Ik heb de nieuwe 7! Super blij mee.. alleen ik wil effe die indeling van het raster aanpassen. Nu zie ik dit. Ook als ik daadwerkelijk de indeling wijzig, zie ik dit. Super vervelend.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is je AW helemaal up to date? Versie 8.1 dus.

• DennisDCT
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07-11 08:08
Davidas schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:44:
[...]

Is je AW helemaal up to date? Versie 8.1 dus.
Ja, alles was uptodate. Maar niks hielp. Toch maar opnieuw geïnstalleerd. Nu werkend… 😎

• SML1992
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 01-12 22:49

Een dagje van m'n watch aan het genieten nu, m'n eerste. Ben benieuwd hoe jullie het doen met Whatsapp, hebben jullie daar een aparte app voor, of gewoon alleen quick reply?

• iasix
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01-12 20:25
SML1992 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:04:
[Afbeelding]

Een dagje van m'n watch aan het genieten nu, m'n eerste. Ben benieuwd hoe jullie het doen met Whatsapp, hebben jullie daar een aparte app voor, of gewoon alleen quick reply?
Ik hoop maar dat jij een kleine pols hebt, zo niet dan is dat ding echt HUGE!

• iSchel
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 02:56
[Afbeelding]

Ik gebruik WatchChat. Werkt prima!

• SML1992
  • Laatst online: 01-12 22:49
Bandje 5:p Heb niet de grootste pols, nee.
iSchel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:27:
[...]

Ik gebruik WatchChat. Werkt prima!
Ah nice, ga ik proberen

[Voor 69% gewijzigd door SML1992 op 03-11-2021 22:30]

Nee hoor, ik poste dat vrijdag toch al.
Het is een los item op je totaal factuur, staat ook los op je creditcard afschrift bijvoorbeeld.

Alleen het bandje wordt gewisseld.

Edit: Is er wel voorraad in wat je wel zoekt? Want dat was vrijdag nog een drama.

[Voor 5% gewijzigd door Donstil op 03-11-2021 22:46]

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:45:
[...]

Nee hoor, ik poste dat vrijdag toch al.
Het is een los item op je totaal factuur, staat ook los op je creditcard afschrift bijvoorbeeld.

Alleen het bandje wordt gewisseld.

Edit: Is er wel voorraad in wat je wel zoekt? Want dat was vrijdag nog een drama.
Nee hoor! 1 factuur! Bandje en Watch! 829,-!
Hoef geen ander bandje, ze crediteren hem maar!

pdavie2311 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:21:
[...]

Nee hoor! 1 factuur! Bandje en Watch! 829,-!
Hoef geen ander bandje, ze crediteren hem maar!
Daar zou ik niet helemaal voor naar Oberhausen afreizen want dat gaan ze niet doen.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 08:01
Het is toch algemeen bekend dat die gevlochten bandjes niet goed aansluiten op de kast?

Bij de introductie van die bandjes kwam dit al snel als negatief punt naar voren

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:38:
[...]

Daar zou ik niet helemaal voor naar Oberhausen afreizen want dat gaan ze niet doen.
Denk je niet? Jij kon toch ook gewoon bandjes ruilen als beschikbaar?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

schumi1986 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:43:
Het is toch algemeen bekend dat die gevlochten bandjes niet goed aansluiten op de kast?

Bij de introductie van die bandjes kwam dit al snel als negatief punt naar voren
Dus? Je mag voor 99,- toch een goed passen product ontvangen? Het is geen Ali meuk vind ik.

pdavie2311 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:47:
[...]

Denk je niet? Jij kon toch ook gewoon bandjes ruilen als beschikbaar?
Jawel dat wel. Maar geld retour niet.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:26:
[...]

Jawel dat wel. Maar geld retour niet.
Ben benieuwd. Anders maar shoptegoed of ik neem 2 sportbandjes ervoor

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05:43
[Afbeelding]

Ja aparte app: SIgnal :+

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• SaulGoodman
  • Laatst online: 29-11 10:05
Werkt Signal op de watch?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Top opgelost! 2 nieuwe bandjes mogen uitzoeken voor de braided…

pdavie2311 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:40:
[Afbeelding]

Top opgelost! 2 nieuwe bandjes mogen uitzoeken voor de braided…
Dat is wel weer heel netjes, waar heb je gekocht? Tot mijn grote verbazing deden ze bij Apple Den Haag een tijdje terug heel moeilijk over een Leather Loop bandje waar de bruine kleur op veel plaatsen was afgeschuurd en zwart was geworden. Na 6 maanden (niet eens dagelijks) gebruik, leek mij toch niet echt Apple waardig… maar kennelijk dus wel. Leather Loop bestel ik dus zelf niet meer…

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

DeNachtwacht schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:25:
[...]

Dat is wel weer heel netjes, waar heb je gekocht? Tot mijn grote verbazing deden ze bij Apple Den Haag een tijdje terug heel moeilijk over een Leather Loop bandje waar de bruine kleur op veel plaatsen was afgeschuurd en zwart was geworden. Na 6 maanden (niet eens dagelijks) gebruik, leek mij toch niet echt Apple waardig… maar kennelijk dus wel. Leather Loop bestel ik dus zelf niet meer…
Oberhausen! Deze Braided zat nog nieuw in doosje hoor. Sloot niet goed aan op de kast. Alsnog prima service en aardige mensen daar.

• Redondo1982
  • Nu online
pdavie2311 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:58:
[...]

Oberhausen! Deze Braided zat nog nieuw in doosje hoor. Sloot niet goed aan op de kast. Alsnog prima service en aardige mensen daar.
Als het goed afloopt dan zijn het altijd aardige mensen ;)

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Redondo1982 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:03:
[...]

Als het goed afloopt dan zijn het altijd aardige mensen ;)
Buiten dat om, gewoon aardige mensen. Punt!

• Redondo1982
  • Nu online
Morgen komt mijn eerste SS (zilveren) binnen en nu maar hopen dat ie net zo netjes blijft als mijn alu-versies. Je leest toch wel aardig wat slechte verhalen over de gewone SS tov de grafiet-versie, welke een extra coating schijnt te hebben. Weet niet of het waar is, maar we gaan het meemaken.

• Redondo1982
  • Nu online
pdavie2311 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:05:
[...]

Buiten dat om, gewoon aardige mensen. Punt!
Aardige mensen, zo gewoon is dat niet hoor. Ik moet zeggen dat ik altijd goed geholpen ben bij de AS, maar ja sommige medewerkers krijgen ook wel zeikerds binnen hoor. Neem nu de verhalen over leer wat verkleurd, ja duh dat weet iedereen toch?’

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:41

mvdam

EV-Gekkie

Redondo1982 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:07:
Morgen komt mijn eerste SS (zilveren) binnen en nu maar hopen dat ie net zo netjes blijft als mijn alu-versies. Je leest toch wel aardig wat slechte verhalen over de gewone SS tov de grafiet-versie, welke een extra coating schijnt te hebben. Weet niet of het waar is, maar we gaan het meemaken.
De zwarte kleur op het RVS komt "ergens" vandaan, en dat is dus een coating inderdaad ;)

De gewone SS kan je daardoor perfect polijsten, en alle andere kleuren niet, of tenminste, vroegah was dit zo.

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

• Redondo1982
  • Nu online
mvdam schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:10:
[...]

De zwarte kleur op het RVS komt "ergens" vandaan, en dat is dus een coating inderdaad ;)

De gewone SS kan je daardoor perfect polijsten, en alle andere kleuren niet, of tenminste, vroegah was dit zo.
Klopt, maar schijnt iets van diamond coating te zijn. Als die minder snel beschadigd dan hoef je ook minder te polijsten.

Joh, we gaan het gewoon proberen en als het niks is dan kiezen we volgende keer voor een andere variant. Ik wilde eigenlijk de gouden versie, maar m’n vrouw vond dat wel erg verwijfd.

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:04
Redondo1982 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:12:
[...]

Klopt, maar schijnt iets van diamond coating te zijn. Als die minder snel beschadigd dan hoef je ook minder te polijsten.

Joh, we gaan het gewoon proberen en als het niks is dan kiezen we volgende keer voor een andere variant. Ik wilde eigenlijk de gouden versie, maar m’n vrouw vond dat wel erg verwijfd.
In dit geval is het goed dat je naar je vrouw hebt geluisterd..

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:04
Ik zit met een kwestie en heb al veel gezocht maar niet gevonden.

Ik heb in de Opdrachten app 2 opdrahcten aangemaakt, te weten "Hey Siri, zet de lampen aan" en hetzelfde met "uit". Dit voor de Philips Hue aansturing.

Als ik dit dus in mijn Watch roep, wil de Watch dat ik dit dus met een druk op een knop op de Watch bevestig en daarmee gaat eigenlijk het voordeel van de spraakopdracht verloren.

Kan dit worden aangepast?
pixels66 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:12:
Ik zit met een kwestie en heb al veel gezocht maar niet gevonden.

Ik heb in de Opdrachten app 2 opdrahcten aangemaakt, te weten "Hey Siri, zet de lampen aan" en hetzelfde met "uit". Dit voor de Philips Hue aansturing.

Als ik dit dus in mijn Watch roep, wil de Watch dat ik dit dus met een druk op een knop op de Watch bevestig en daarmee gaat eigenlijk het voordeel van de spraakopdracht verloren.

Kan dit worden aangepast?
Haha ja zeker; geen opdrachten hiervoor gebruiken. Richt in de Apple woning app zones en kamers in, stop de lampen waar je wil. Dan roep je “woonkamer 40%” en vervolgens gaan alle lampen in de woonkamer direct naar 40%. Zelfde met uitdoen: “woonkamer uit”

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 29-11 09:52
Ik heb zojuist mijn eerste apple watch besteld :)

Werd helemaal gek van mijn andere smartwatch met Wear OS. Elke keer ontkoppeld en niet lekker werkend met de iphone.

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen

Steam

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-12 21:44

TheVMaster

Moderator WOS
Ollievssn schreef op Friday 5 November 2021 @ 10:28:
Ik heb zojuist mijn eerste apple watch besteld :)

Werd helemaal gek van mijn andere smartwatch met Wear OS. Elke keer ontkoppeld en niet lekker werkend met de iphone.

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen
Daar ga je volgens mij geen spijt van krijgen. Ben al paar jaar om naar een Apple Watch en ben er elke dag nog erg blij mee.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb sinds WatchOS 8 iets geks.

Trainen doel ingesteld: 45 minuten (al een jaar zo).
Wandelen met de hond (= work-out in de Apple app): 4x per dag, totaal zo'n anderhalf uur/6 a 7 km).

Voorheen kreeg ik die 45 minuten trainen niet vol met de hond-wandelingen, logisch want die zijn niet bepaald intensief. En dat was prima, dat betekent dat ik elke dag nog iets extra moest doen als ik die ring vol wilde krijgen, bijv. stukje hardlopen of op de cross trainer, ook om de bewegen ring vol te krijgen.

Sinds WatchOS 8, is de trainen ring al tijdens de 2e wandeling van de dag vol. Dat is nog voordat ik überhaupt 45 minuten gewandeld heb. En aan het eind van de dag is steevast 2x ring vol tegenwoordig.

In de bewegen-ring merk ik geen verschil met voorheen.

Herkent iemand dit? Ik kan natuurlijk mijn trainen-doel verdubbelen, maar ik vond het opvallend.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:12:
Ik heb sinds WatchOS 8 iets geks.

Trainen doel ingesteld: 45 minuten (al een jaar zo).
Wandelen met de hond (= work-out in de Apple app): 4x per dag, totaal zo'n anderhalf uur/6 a 7 km).

Voorheen kreeg ik die 45 minuten trainen niet vol met de hond-wandelingen, logisch want die zijn niet bepaald intensief. En dat was prima, dat betekent dat ik elke dag nog iets extra moest doen als ik die ring vol wilde krijgen, bijv. stukje hardlopen of op de cross trainer, ook om de bewegen ring vol te krijgen.

Sinds WatchOS 8, is de trainen ring al tijdens de 2e wandeling van de dag vol. Dat is nog voordat ik überhaupt 45 minuten gewandeld heb. En aan het eind van de dag is steevast 2x ring vol tegenwoordig.

In de bewegen-ring merk ik geen verschil met voorheen.

Herkent iemand dit? Ik kan natuurlijk mijn trainen-doel verdubbelen, maar ik vond het opvallend.
Als de hond uitlaten een work-out is, dan is dat toch logisch dat die minuten meegeteld worden? Trainingsdoel verhogen zou ik zeggen.

• Redondo1982
  • Nu online
Ik heb mijn nieuwe Watch binnen. Wat doen jullie? Backup terugzetten of als nieuwe Watch inrichten?

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-12 21:44

TheVMaster

Moderator WOS
Redondo1982 schreef op Friday 5 November 2021 @ 13:56:
Ik heb mijn nieuwe Watch binnen. Wat doen jullie? Backup terugzetten of als nieuwe Watch inrichten?
Backup terugzetten. Mijn watch moet gewoon dezelfde config hebben als mijn vorige :-)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hulliee schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:30:
[...]

Als de hond uitlaten een work-out is, dan is dat toch logisch dat die minuten meegeteld worden? Trainingsdoel verhogen zou ik zeggen.
'Buiten wandelen' heet dat in de Apple app.

Ik ben het op zich wel met je eens, maar voorheen was 18 minuten wandelen iets van 7 minuten in de training-ring. En nu dus zelfs meer, 18 minuten is kennelijk soms wel 22 minuten in de trainingsring. Dat is een groot verschil, en ik ben benieuwd waar dat vandaan komt ineens.

Gisteren trouwens 2x 45 minuten gefietst met een aanzienlijk hogere hartslag. Dat vult de trainingsring momenteel minder snel dan een suffe wandeling.

[Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-11-2021 15:19]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Redondo1982 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:56:
Nieuw! Op 1 of andere manier maakt mijn Watch geen backups hoewel dit wel goed staat volgens mij. Laatste is van paar maand geleden als ik kijk..

• Redondo1982
  • Nu online
pdavie2311 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:25:
[...]

Nieuw! Op 1 of andere manier maakt mijn Watch geen backups hoewel dit wel goed staat volgens mij. Laatste is van paar maand geleden als ik kijk..
Bij mij dus ook het geval. Ik heb hem ontkoppeld en dan moet ie automatisch een backup maken, maar doet dat dus niet. Nu backup van 30-09 moeten gebruiken :(

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:01
Heeft een van jullie ook problemen bij het activeren van Cellular?
Ik krijg de melding dat T-Mobile nog niet wordt ondersteund. Ik heb de stappen op de T-Mobile website al doorgelopen, maar dit helpt helaas niet.

Think Different

• jumpski
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-12 20:41
sushieffer schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:16:
Heeft een van jullie ook problemen bij het activeren van Cellular?
Ik krijg de melding dat T-Mobile nog niet wordt ondersteund. Ik heb de stappen op de T-Mobile website al doorgelopen, maar dit helpt helaas niet.
Ik krijg dezelfde melding. Ik heb via het werk een @work abonnement. Vanmorgen gebeld met de T-mobile helpdesk en ze geven aan dat het alleen met een Go abonnement kan. Ik hoop niet dat het zo'n visual voicemail deceptie wordt. Die kun je wel afsluiten maar werkt zakelijk niet. Ik heb hier wel vraagtekens bij. Waarom onderscheid maken? 8)7
Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee