Ik ben om, Ook ik heb voor mezelf genoeg redenen gevonden waarom ik een Apple Watch wil hebben

.
Ik zit alleen nog met 2 vragen, en ik hoop dat iemand hier die kan beantwoorden.
Ik twijfel nog tussen de 6 en de 7.
Sowieso wil ik met de 44/45mm 4G versie in zwart/space grey.
De 6 met 4G is in België nog redelijk makkelijk te vinden.
De 7 is een ander verhaal omdat die kleur er niet is en de “midnight” meer donderblauw oogt in fel licht.
Dus dan is de duurdere titanium versie een mogelijkheid.
De enige reden waarom ik de 7 zou willen is het keyboard, maar ik hoorde dat je die alleen kan gebruiken in de Berichten app?, Klopt dat of werkt het officiële Apple Keyboard op de watch ook in WhatsApp?
In de AppStore zie ik ook alternatieven keyboard apps (Swift, Flicktype keyboard), maar die werken niet in WhatsApp (beperking door Apple) zeggen de ontwikkelaars.
Of heeft iemand de gouden tip voor een keyboard app die wel in WhatsApp werkt?
De andere vraag is dat ik hoorde dat de roestvrijstalen versie een glossy en dus glimmende finish heeft, is dat zo?
Zelf vind ik dat niet mooi, dus dan zou ik ook echt alleen voor de titanium versie moeten gaan.
Wat zou, op het keyboard en de 1mm groter schermpje) nog meer een reden zijn om voor de 7 te gaan?
Alvast veel dank
[
Voor 4% gewijzigd door
crack_en_hack op 28-10-2021 14:33
]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!