Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
pho-real schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Op die lazy sunday sport je dus niet, maar gebruik je de horloge omdat ie goed past bij je trainingsoutfit? ;)
Ja, inderdaad haha. Een trainingspak en een (duur) klassiek horloge is wel beetje fout, dus dan past een alu Nike AW erg goed.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
Als je de workout app bezig bnt en tussendoor laat je de watch even bij op, stopt hij dan tijdelijk of blijft hij je km tracken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-09 23:11
Ik heb iets waar ik niet helemaal uit kom met mn watch. Ik had om te proberen even de gestures aangezet, dus vuistmaken om te selecteren etc, toch niet helemaal mijn ding, dus weer uitgezet. Nu komt er sindsdien regelmatig een blauw vak in beeld om iets wat je op dat moment zou kunnen selecteren, hoe krijg ik dit weer weg? ik kan het nergens in de opties vinden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 21:29
Gisteravond overgestapt naar T-Mobile. Ik hoop dat de simkaart morgen komt, dan kan ik die avond nog multisim activeren :-) KPN of Vodafone was ook prima geweest, maar die providers geven op dit moment nog teveel onduidelijkheid, terwijl het via T-Mobile al werkt.

Overigens voor anderen: kies bij T-Mobile het Go-abonnement. Ik wilde als zakelijke beller eerst het Work-abonnement, maar daarbij is multisim nog niet beschikbaar. Het is nog maar de vraag of multisim uberhaupt ooit gaat werken met Work.

Zijn er al mensen die multisim hebben geactiveerd? Hoe bevalt het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
X-GeaR schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:00:
Gisteravond overgestapt naar T-Mobile. Ik hoop dat de simkaart morgen komt, dan kan ik die avond nog multisim activeren :-) KPN of Vodafone was ook prima geweest, maar die providers geven op dit moment nog teveel onduidelijkheid, terwijl het via T-Mobile al werkt.

Overigens voor anderen: kies bij T-Mobile het Go-abonnement. Ik wilde als zakelijke beller eerst het Work-abonnement, maar daarbij is multisim nog niet beschikbaar. Het is nog maar de vraag of multisim uberhaupt ooit gaat werken met Work.

Zijn er al mensen die multisim hebben geactiveerd? Hoe bevalt het?
Paar posts boven je heb ik mijn ervaring neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Vannacht ging ineens mijn apple watch 3 piepen om 01:50, dacht eerst per ongeluk wekker gezet?
Maar dat was het niet, achteraf blijkt het de piep van zoek mijn iphone/watch te zijn geweest.
Gisteren is de iphone geupdate naar laatste IOS, zou dat ermee te maken kunnen hebben? Iemand anders ook zoiets raars gehad?

Er is niet ingelogd vanaf een apparaat in iCloud, heb wel mail gehad dat dus om 01:50:
"Er is op 27 oktober 2021 om 16:50 uur PDT een geluid afgespeeld op Apple Watch van Martinusz"

:?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:34
Is de Contour watch face ook beschikbaar op de Nike versie van de S7?
Kan het nergens vinden.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

Martinusz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:11:
Vannacht ging ineens mijn apple watch 3 piepen om 01:50, dacht eerst per ongeluk wekker gezet?
Maar dat was het niet, achteraf blijkt het de piep van zoek mijn iphone/watch te zijn geweest.
Gisteren is de iphone geupdate naar laatste IOS, zou dat ermee te maken kunnen hebben? Iemand anders ook zoiets raars gehad?

Er is niet ingelogd vanaf een apparaat in iCloud, heb wel mail gehad dat dus om 01:50:
"Er is op 27 oktober 2021 om 16:50 uur PDT een geluid afgespeeld op Apple Watch van Martinusz"

:?
Staat je watch op slaap? Wellicht in je slaap de zoek mijn knop geactiveerd?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:40
Kapitein187 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:39:
Kan het nergens vinden.
Lijkt me sterk dat dat niet zo is. Tot nu toe altijd zo geweest dat Nike versie alleen Nike exclusive EXTRA Watchfaces bood. De S7 (en vorige versies) zijn dus dezelfde watches + exclusive Nike watchfaces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Laatst online: 16:34
Axel schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:49:
[...]

Lijkt me sterk dat dat niet zo is. Tot nu toe altijd zo geweest dat Nike versie alleen Nike exclusive EXTRA Watchfaces bood. De S7 (en vorige versies) zijn dus dezelfde watches + exclusive Nike watchfaces.
Ok thanks, dan ga ik die kopen in midnight ipv wachten tot de normale beschikbaar is...
Groen is toch niet helemaal een match bij het meeste in mijn kledingkast

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mehmeeeh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 21:12
Vanaf 11/05 RVS met Milanees bandje verkrijgbaar bij de Mediamarkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tbs8RN3MzxeZm8S0dZF0XxeZfeU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AFbCkj10qoMG0CLzo2QHdlcm.png?f=user_large

41mm 779,-
45mm 829,-

https://www.mediamarkt.nl...anees-bandje-1707599.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mehmeeeh schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:56:
Vanaf 11/05 RVS met Milanees bandje verkrijgbaar bij de Mediamarkt:
[Afbeelding]

41mm 779,-
45mm 829,-

https://www.mediamarkt.nl...anees-bandje-1707599.html
Back to the Future: 27-8-2021 direct thuisbezorgdAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLGC7rR5GcEhoF9FC3p-5WyNG9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a27kbQXayiIkRwDpbQJkLXsL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 28-10-2021 13:19 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:39:
Kan het nergens vinden.
Yup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ik ben om, Ook ik heb voor mezelf genoeg redenen gevonden waarom ik een Apple Watch wil hebben :D.

Ik zit alleen nog met 2 vragen, en ik hoop dat iemand hier die kan beantwoorden.

Ik twijfel nog tussen de 6 en de 7.
Sowieso wil ik met de 44/45mm 4G versie in zwart/space grey.

De 6 met 4G is in België nog redelijk makkelijk te vinden.
De 7 is een ander verhaal omdat die kleur er niet is en de “midnight” meer donderblauw oogt in fel licht.

Dus dan is de duurdere titanium versie een mogelijkheid.
De enige reden waarom ik de 7 zou willen is het keyboard, maar ik hoorde dat je die alleen kan gebruiken in de Berichten app?, Klopt dat of werkt het officiële Apple Keyboard op de watch ook in WhatsApp?

In de AppStore zie ik ook alternatieven keyboard apps (Swift, Flicktype keyboard), maar die werken niet in WhatsApp (beperking door Apple) zeggen de ontwikkelaars.

Of heeft iemand de gouden tip voor een keyboard app die wel in WhatsApp werkt?

De andere vraag is dat ik hoorde dat de roestvrijstalen versie een glossy en dus glimmende finish heeft, is dat zo?
Zelf vind ik dat niet mooi, dus dan zou ik ook echt alleen voor de titanium versie moeten gaan.

Wat zou, op het keyboard en de 1mm groter schermpje) nog meer een reden zijn om voor de 7 te gaan?

Alvast veel dank _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door crack_en_hack op 28-10-2021 14:33 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Toppe schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Staat je watch op slaap? Wellicht in je slaap de zoek mijn knop geactiveerd?
Mijn watch ligt op de oplader en doet dienst als wekker :)
Telefoons waarmee eventueel geluid getriggered konden worden, lagen allen in niet storen modus en iedereen sliep, totdat watch dus ineens afging :? -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik ga morgen toch de zilveren SS halen uit Oberhausen. Qua combineren met bandjes toch makkelijker ivm zilveren buckles vaak..De Graphite is inmiddels retour..Kan ik ook gelijk een currywurst happen daar..😜

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:38:
Ik ga morgen toch de zilveren SS halen uit Oberhausen. Qua combineren met bandjes toch makkelijker ivm zilveren buckles vaak..De Graphite is inmiddels retour..Kan ik ook gelijk een currywurst happen daar..😜
Wat kan dat? Dan rij ik ook ff.

Edit: Mm alle combinaties die ik kies zijn niet beschikbaar. Inclusief de default SS met Milanese.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 28-10-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:47:
[...]

Wat kan dat? Dan rij ik ook ff.

Edit: Mm alle combinaties die ik kies zijn niet beschikbaar. Inclusief de default SS met Milanese.
Gisteren toevallig paar beschikbaar zag ik. Gelijk gereserveerd ter ophalen in tijdsvenster morgen. Kon vandaag al, maar geen tijd. Goed in de gaten houden, soms staan er een paar actief. Ik heb de versie met geweven band gekozen. Gaat mijn geweven band weer retour naar Apple! 😉, dat is hij al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Laatst online: 26-01 08:27
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een goede Apple Watch app voor tijdens het fitnessen. Ik doe voornamelijk krachttraining. Een app met een timer en wat oefeningen zou top zijn. Helaas is bijna alles tegenwoordig met jaar abbo dus ik hoop dat jullie wat ervaringen kunnen delen. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:24:
[...]

Gisteren toevallig paar beschikbaar zag ik. Gelijk gereserveerd ter ophalen in tijdsvenster morgen. Kon vandaag al, maar geen tijd. Goed in de gaten houden, soms staan er een paar actief. Ik heb de versie met geweven band gekozen. Gaat mijn geweven band weer retour naar Apple! 😉, dat is hij al..
Aah daar had ik niet aan gedacht, ik dacht dat je alleen de standaard combinaties mocht kiezen.
SS 45 Geweven paarse band zojuist besteld. Morgen afhalen, dus ik zie je daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:36:
[...]

Aah daar had ik niet aan gedacht, ik dacht dat je alleen de standaard combinaties mocht kiezen.
SS 45 Geweven paarse band zojuist besteld. Morgen afhalen, dus ik zie je daar!
Haha! Top man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te vroeg gejuicht.
Kom er zowel met CC als met paypal niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:46:
[...]

Te vroeg gejuicht.
Kom er zowel met CC als met paypal niet doorheen.
Hoezo niet? Staan nog steeds op beschikbaar voor afhalen anders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edit:

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 28-10-2021 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb even een totaal andere switch gemaakt. Ik wilde altijd een SS, maar na veelvuldig bekijken vind ik het te kwetsbaar en te veel blinken. Alu heb ik altijd al gehad, zij het in zwart/SG en lonkte altijd naar een lichtere. Dus deze zou het worden, totdat ik toch weer even ging kijken op internet en het is geworden: titanium :+

Juist ja, de versie die je niet moest kopen als je altijd al alu gewend bent. Het verschil was te weinig zichtbaar (ook mijn woorden hoor) haha.

[ Voor 18% gewijzigd door Redondo1982 op 28-10-2021 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:38
pdavie2311 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:38:
Wat had je, grafietkleurig roestvrij staal of aluminium?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 06:39:
[...]

Wat had je, grafietkleurig roestvrij staal of aluminium?
Roestvrij staal. Maar heb ook aardig wat bandjes met zilveren buckles. En over het algemeen vind ik toch de meeste bandjes passen bij de zilveren SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:56:
Ik heb even een totaal andere switch gemaakt. Ik wilde altijd een SS, maar na veelvuldig bekijken vind ik het te kwetsbaar en te veel blinken. Alu heb ik altijd al gehad, zij het in zwart/SG en lonkte altijd naar een lichtere. Dus deze zou het worden, totdat ik toch weer even ging kijken op internet en het is geworden: titanium :+

Juist ja, de versie die je niet moest kopen als je altijd al alu gewend bent. Het verschil was te weinig zichtbaar (ook mijn woorden hoor) haha.
Ik heb het Titanium gekleurde Titanium model van de S5 gehad. Wel mooi hoor maar oogt om de pols wel erg als het aluminium model.

Waar je wel even naar moet googelen zijn de spots. Van het dragen, stoten, etc komen er een soort van spots op het titanium, niet fraai maar wel op te lossen. Je kunt ze eraf poetsen met het schurende gedeelte van een schuurspons :) #GratisTip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:05:
[...]

Ik heb het Titanium gekleurde Titanium model van de S5 gehad. Wel mooi hoor maar oogt om de pols wel erg als het aluminium model.

Waar je wel even naar moet googelen zijn de spots. Van het dragen, stoten, etc komen er een soort van spots op het titanium, niet fraai maar wel op te lossen. Je kunt ze eraf poetsen met het schurende gedeelte van een schuurspons :) #GratisTip.
Ja, ik volg je posts met belangstelling haha.

Ik ben even gaan googlen en inderdaad veel lelijke gevallen mbt de titanium. Alleen wel allemaal AW5. Is het daarna niet verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:15
wauw, als ik berichten van sommigen hier volg, zijn er mensen die iedere week weer iets anders besluiten en bestellen, ofzo? Hoeveel watches hebben jullie al heen en weer gestuurd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:23:
[...]

Ja, ik volg je posts met belangstelling haha.

Ik ben even gaan googlen en inderdaad veel lelijke gevallen mbt de titanium. Alleen wel allemaal AW5. Is het daarna niet verbeterd?
Dat laatste weet ik niet. Het was op de S6 ook nog een ding weet ik van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:43:
[...]

Dat laatste weet ik niet. Het was op de S6 ook nog een ding weet ik van iemand.
Ja, en de AW5 was zeker de eerste met titanium? Dan is het logisch dat hier veel zoekmateriaal van is. Hmmm...weer een dilemma haha. |:(

Na verloop van tijd ziet het er echt uit als een oud ding.

[ Voor 8% gewijzigd door Redondo1982 op 29-10-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:15
crack_en_hack schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:31:
Ik ben om, Ook ik heb voor mezelf genoeg redenen gevonden waarom ik een Apple Watch wil hebben :D.

Ik zit alleen nog met 2 vragen, en ik hoop dat iemand hier die kan beantwoorden.

Ik twijfel nog tussen de 6 en de 7.
Sowieso wil ik met de 44/45mm 4G versie in zwart/space grey.

De 6 met 4G is in België nog redelijk makkelijk te vinden.
De 7 is een ander verhaal omdat die kleur er niet is en de “midnight” meer donderblauw oogt in fel licht.
Ik heb de aluminium midnight, en ik denk als je aan iemand zou vragen "welke kleur heeft dit horloge" dat 99% van de mensen zou zeggen: zwart.
Het is sowieso veel donkerder dan space gray en het blauwe tintje is heel subtiel, vind ik.
Dus dan is de duurdere titanium versie een mogelijkheid.
De enige reden waarom ik de 7 zou willen is het keyboard, maar ik hoorde dat je die alleen kan gebruiken in de Berichten app?, Klopt dat of werkt het officiële Apple Keyboard op de watch ook in WhatsApp?
Het toetsenbord is ook beschikbaar in allerlei notificaties, dus ook van whatsapp (let op: er is geen whatsapp app op de watch). Maar het toetsenbord is nog niet beschikbaar in het Nederlands dus dat is best nog wel tobben met engelse autocorrect ;)
In de AppStore zie ik ook alternatieven keyboard apps (Swift, Flicktype keyboard), maar die werken niet in WhatsApp (beperking door Apple) zeggen de ontwikkelaars.

Of heeft iemand de gouden tip voor een keyboard app die wel in WhatsApp werkt?
Geen idee. Ik gebruik het toetsenbord niet. Als ik op mijn apple watch wil reageren op een notificatie dan gebruik ik de dicteer-functie. Of ik stuur alleen een emoji, haha.
De andere vraag is dat ik hoorde dat de roestvrijstalen versie een glossy en dus glimmende finish heeft, is dat zo?
Jep.
Zelf vind ik dat niet mooi, dus dan zou ik ook echt alleen voor de titanium versie moeten gaan.

Wat zou, op het keyboard en de 1mm groter schermpje) nog meer een reden zijn om voor de 7 te gaan?

Alvast veel dank _/-\o_
Niet zoveel, eigenlijk. Maar als je eenmaal voor de 6 wil gaan, zou ik ook naar de SE kijken. De verschillen tussen de SE en de 6 zijn niet zo groot. De dingen die de 6 (en 7) wel heeft en de SE niet:
-ECG
-Zuurstofmeting
-Always on display

Het scherm van de 7 is trouwens niet maar 1mm groter. De kast is 1 mm hoger, maar het scherm in de kast is ook groter. Scheelt aanzienlijk meer dan 1mm. Het lijkt op papier misschien een klein verschil, maar dat is het niet echt, vind ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

In the pocket! SS Series 7 met braided loop en losse Nike Band voor sporten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xW7jqeFmmmdqSeyXxD-mfJuBhFI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k8TU0HMtsS2v65Y7wUgPqWy4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEtYerOqEQlipwOdMRSUsu6WpWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y8XPY1e4CtRnMWUEBVM2xSVa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:43:
In the pocket! SS Series 7 met braided loop en losse Nike Band voor sporten!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Fotos graag! (maar dan van het horloge + bandjes) :)

Ik ga vandaag bestellen. Twijfel alleen nog over stainless steel Graphite of Silver. Neig naar silver ivm mijn huidige AW series 2 bandjes (die passen als het goed is) Ik heb nog een bruin leren bandje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Aeon schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:15:
[...]

Nice! Fotos graag! (maar dan van het horloge + bandjes) :)

Ik ga vandaag bestellen. Twijfel alleen nog over stainless steel Graphite of Silver. Neig naar silver ivm mijn huidige AW series 2 bandjes (die passen als het goed is) Ik heb nog een bruin leren bandje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twdz7VklGEiH9i2SYlX0ISmL6xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W9vBBhF9AHxFEeefc5Voj0rk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0RmTeI99Ymr8SkRVQ2hB0xHhXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIBihN728LK1nYhrkxfgElzq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeon
Thanks, mooi hoor, die stainless steel Silver. Ook dat Nike bandje past er mooi bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Aeon op 29-10-2021 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Even terugkomend op het titanium model, er zit ook een groot verschil in de prijzen van AC+. SS kost € 89,- en de titanium € 199,-. Aanschafprijzen nagenoeg hetzelfde. Dit alles vergeleken op de Duitse site van Apple.

Bizar verschil en voor mij ook wel aantoonbaar dat ze veel meer schade voorzien bij de titanium modellen. DIt zou het verhaal van @Donstil aardig rechtvaardigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Redondo1982 op 29-10-2021 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:27:
Even terugkomend op het titanium model, er zit ook een groot verschil in de prijzen van AC+. SS kost € 89,- en de titanium € 199,-. Aanschafprijzen nagenoeg hetzelfde. Dit alles vergeleken op de Duitse site van Apple.

Bizar verschil en voor mij ook wel aantoonbaar dat ze veel meer schade voorzien bij de titanium modellen. DIt zou het verhaal van @Donstil aardig rechtvaardigen.
Idd! Daarom ook fijn voor de SS gegaan! Gelijk in de Apple Care voor 89,-! Kan ik er weer 11 maanden tegenaan! 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Hmm, ik heb T-mobile Go als abonnement, maar kan de functie nog niet activeren in de Apple Watch app.

Klopt het dat de iPhone ook een esim nodig heeft? Of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
X-GeaR schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:02:
Hmm, ik heb T-mobile Go als abonnement, maar kan de functie nog niet activeren in de Apple Watch app.

Klopt het dat de iPhone ook een esim nodig heeft? Of maakt dat niets uit?
Durf het niet te zeggen, maar ik heb wel e-sim in mn iPhone en daar lukte de activatie wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb de mobiele functie inmiddels kunnen activeren bij T-Mobile via de Watch app.

Ik gebruik een SS Series 5 met een iPhone X. Er is geen E-sim nodig op de iPhone.

[ Voor 12% gewijzigd door Slaz op 29-10-2021 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ze zijn al te bestellen op de website van Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
GovertNL schreef op Friday 29 October 2021 @ 17:53:
Ze zijn al te bestellen op de website van Apple!
Ja, de levertijd voor de midnachtblauwe is al later dan 5 november. Die met het sportbandje was al opgelopen naar 15 november zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Redondo1982 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

Durf het niet te zeggen, maar ik heb wel e-sim in mn iPhone en daar lukte de activatie wel mee.
Mjah, het irritante is dus dat ik een zakelijke inlog heb (wel een Go-abonnement), maar inloggen in T-Mobile lukt niet vanaf de Watch-link (dat is denk ik alleen voor particulieren). Als iemand anders een omweg weet, hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeon
Dit is en geworden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2k-3WKPWrpmVz5tn0dfEjqgGDlM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8BhKvXesSQbjgGolwPEdCCR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik twijfelde erg met de graphite versie. Denk dat de zilveren wat makkelijker te combineren is. Maar twijfel nog steeds wel een beetje.

Ik lees alleen wat tegenstrijdige verhalen over de oude bandjes. Past mijn huidige 42mm leren Apple bandje van m’n AW2? Iemand misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aeon schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:25:
Dit is en geworden:
[Afbeelding]

Ik twijfelde erg met de graphite versie. Denk dat de zilveren wat makkelijker te combineren is. Maar twijfel nog steeds wel een beetje.

Ik lees alleen wat tegenstrijdige verhalen over de oude bandjes. Past mijn huidige 42mm leren Apple bandje van m’n AW2? Iemand misschien ervaring mee?
Yup.

42/44/45mm bandjes passen op de 45mm S7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou heen en weer naar Oberhausen is toch altijd weer verder dan ik dacht.

Maar goed ik heb de watch inmiddels geconfigureerd. SS 45 met paars geweven band.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ai7byRtWvPyLJfCldWFI_NJy4yc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lRLvSjQPXingY8MYfREacPLJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRs_PQ-KnGXVt2GNUjuX5pVuV1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKIzYGKXHyEVQyCk8LoUAM2c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVPedZ2NSvyiENs_HIcOBZoIx-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/coWND6cxtIWZZ1iJxJK29bbG.jpg?f=fotoalbum_large

Voor wie nog twijfelt. In de store kon ik gewoon nog van bandjes wisselen (maar erg weinig op voorraad), ze nemen dan de band voor het losse verkoop bedrag terug en je kunt daar dan een andere van uitkiezen. Geld retour kan niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Donstil op 29-10-2021 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTweakerX
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-08 01:34
Ook hier om 17:53 een 45 SS graphite bemachtigd :). Zo te zien zijn er geen 5 november tijden vanuit apple voor de SS varianten hoe snel je ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

X-GeaR schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:00:
Is dat een aanname, dat Multisim bij zakelijke abonnementen (@Work) niet ondersteund gaat worden? Of heb je dit van T-Mobile gehoord?
Ik heb net geprobeerd te helpdesk hierover te bellen, maar wachtrij is heeeeel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

Idd! Daarom ook fijn voor de SS gegaan! Gelijk in de Apple Care voor 89,-! Kan ik er weer 11 maanden tegenaan! 😜
Ook maar voor SS gegaan met middernacht sportbandje. Altijd goed als basisbandje en nu even verder zoeken op de site naar een bandje erbij. Denk dat ik het Nike bandje (klittenband) erbij koop. Die zijn fijn en heb ik ook op de AW5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
Nss schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:57:
[...]

Is dat een aanname, dat Multisim bij zakelijke abonnementen (@Work) niet ondersteund gaat worden? Of heb je dit van T-Mobile gehoord?
Ik heb net geprobeerd te helpdesk hierover te bellen, maar wachtrij is heeeeel lang.
Ik las dit op iCulture + omdat T-Mobile expliciet het Go-abonnement noemt. Geen concrete bevestiging of ontkenning vanuit T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brouwer82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:47
Inmiddels opgelost!

[ Voor 93% gewijzigd door Brouwer82 op 29-10-2021 20:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21:38
Dit is hem voor mij geworden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vMcf_G_j4RuT7G7N_FROrnw0Y8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tLi7CjeLfs8cQHyWGsZurmvx.jpg?f=fotoalbum_large

SS 45mm met schakelarmband. Nu nog wachten op levering (via Apple zelf pas op 23 november) en op KPN voor ondersteuning op 4G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFwNH0QygVX7fFR4zaAn1fbQnLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csQufpXCTuuqW1ic911yjIyL.jpg?f=fotoalbum_large

Vind dit wel een nadeeltje van een originele band. Past net zo slecht als die troep van AliExpress 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• svenn15
Vandaag 8 uur gewandeld met de activiteiten app
Always on afgezet en helderheid om het laagste,na 8 uur nog 80% batterij over echt straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:02:
Vandaag 8 uur gewandeld met de activiteiten app
Always on afgezet en helderheid om het laagste,na 8 uur nog 80% batterij over echt straf.
Dat is inderdaad voor wandelen een goed idee, die ga ik even onthouden :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:14
DeNachtwacht schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:42:
[...]

Dat is inderdaad voor wandelen een goed idee, die ga ik even onthouden :)
Je kan ook een automatisering maken in de opdrachten app dat als je een activiteit start, je aod uitgaat en andersom.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:57
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:12:
[Afbeelding]

Vind dit wel een nadeeltje van een originele band. Past net zo slecht als die troep van AliExpress 8)7
Hebben ze jou niet per ongeluk een 41mm bandje gegeven ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dcell schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:42:
[...]

Hebben ze jou niet per ongeluk een 41mm bandje gegeven ? :D
Haha ik heb er serieus naar gekeken. Maar dat is niet het geval.

Mijn andere heeft het ook wel, die past ook niet zo mooi op de MM als andere originele bandjes maar bij deze is het wel wat erger nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12-09 10:45
Donstil schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:12:
[Afbeelding]

Dit is gewoon de verkeerde maat. Ik zou het goed controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
x280 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:45:
[...]

Dit is gewoon de verkeerde maat. Ik zou het goed controleren.
Nee dit is de goeie maat, zie hierboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:39
hk12nl schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 22:18:
[...]

Je kan ook een automatisering maken in de opdrachten app dat als je een activiteit start, je aod uitgaat en andersom.
Is niet (meer) nodig, als je stroombesparing aan zet gebeurd dit automagisch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHGhY_WNgrWJ1xUY_YvoNFE3OTE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CoQV7YPIaYaQzhnz9zNNLFGR.png?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Nee dit is de goeie maat, zie hierboven.
Hier ook! Onacceptabel! Ik ga ermee terug! Ga geen 99,- betalen voor iets dat op Ali lijkt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1j9ALUhA6zg0bhp1fcYOY1NpLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bI7bvIKGFnj7GlnKV34J1Hwk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Hier ook! Onacceptabel! Ik ga ermee terug! Ga geen 99,- betalen voor iets dat op Ali lijkt.
[Afbeelding]
Nou ik ga er niet mee terug (want ze hebben toch niet op voorraad :P ) maar had hem er anders wel voor omgewisseld denk ik.

Verder zit deze band wel erg comfortabel overigens, de maat die ik eigenlijk moet hebben was er niet dus heb nu eentje groter en dat zit eigenlijk veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:58:
[...]

Nou ik ga er niet mee terug (want ze hebben toch niet op voorraad :P ) maar had hem er anders wel voor omgewisseld denk ik.

Verder zit deze band wel erg comfortabel overigens, de maat die ik eigenlijk moet hebben was er niet dus heb nu eentje groter en dat zit eigenlijk veel beter.
Al met support contact gehad. Moet helaas echt in de winkel. Maar voor dat bedrag mag het gewoon goed zijn toch lijkt me! Of ik ruil hem om voor de Milanese loop als vervanger, anders crediteren ze maar 99,-…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee zaken die opvallen na de eerste uren overigens. De HapticFeedback lijkt veel steviger dan die van mijn S6, iets wat ik erg fijn vind maar boven al het grotere scherm en de kleinere bezels. Dat is toch wel echt de upgrade die ik verwacht had.

Op een of andere manier voelt het grote scherm (of de kleinere bezels) als een hele grote upgrade, zaken zijn groter, beter te lezen, en de portrait watch face is nu een genot om te dragen. #BlijMee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

Al met support contact gehad. Moet helaas echt in de winkel. Maar voor dat bedrag mag het gewoon goed zijn toch lijkt me! Of ik ruil hem om voor de Milanese loop als vervanger, anders crediteren ze maar 99,-…
Ja eigenlijk wel ja, check wel even of ze de milanese loop hebben in Oberhausen.
Ik heb met de medewerker door de voorraad gekeken op zijn iPad en vrijwel alles was rood voor de 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:47
De laatste tijd als ik een nieuwe mail lees op mijn iPhone dan komt de notificatie op mijn watch alsnog een aantal seconden later binnen. Meer die dit herkennen?

Ik gebruik de standaard iOS mail app.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:13:
[...]

Ja eigenlijk wel ja, check wel even of ze de milanese loop hebben in Oberhausen.
Ik heb met de medewerker door de voorraad gekeken op zijn iPad en vrijwel alles was rood voor de 45
Hoe kun je dat doen dan? Enige wat in mij op komt is om bandjes te reserveren voor een swap. Maar dan moet ik weer voorschieten op mijn CC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Hoe kun je dat doen dan? Enige wat in mij op komt is om bandjes te reserveren voor een swap. Maar dan moet ik weer voorschieten op mijn CC..
Zelf moet je dan via de store idd, alleen dit was op dat interne systeem en daar zien ze gewoon groene vinkjes voor voorraad, of rode voor geen voorraad. Vrijwel alles op wat sport en Nike bandjes na was rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
bing69 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

Is niet (meer) nodig, als je stroombesparing aan zet gebeurd dit automagisch

[Afbeelding]
Jammer dat dan ook de hartslag monitor uit gaat. Anders had dat ideaal geweest.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

[Afbeelding]
Pardon, die van Ali zijn beter!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ofeoKExHfFwCWtj-SDwG3s_XOXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ey5U0cwvsApqgW67bY8NEtlu.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

bing69 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

[Afbeelding]
Haha! Ik ga op een klokkie van een kleine 800,- geen namaak meuk plaatsen! Ieder zijn eigen, begrijp me goed, alleen ik niet..😉 Moet het originele wel goed zijn natuurlijk. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al de gevlochten loops hebben deze afwerking.
Mocht je t niet nice vinden, zou ik voor een Milanese of leather loop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:56
Heeft dit niet gewoon te maken met de iets grotere 45mm kast tov de 44mm?

Ik heb een AW5 met originele braided loop band en deze sluit naadloos aan. Indien de 45mm kast iets breder is, en het bandje gelijk blijft, zal deze dus meer speling aan de zijkanten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:11:
Twee zaken die opvallen na de eerste uren overigens. De HapticFeedback lijkt veel steviger dan die van mijn S6, iets wat ik erg fijn vind maar boven al het grotere scherm en de kleinere bezels. Dat is toch wel echt de upgrade die ik verwacht had.

Op een of andere manier voelt het grote scherm (of de kleinere bezels) als een hele grote upgrade, zaken zijn groter, beter te lezen, en de portrait watch face is nu een genot om te dragen. #BlijMee dus
Is er ook verschil te zien tussen het fellere always on display?
Ik ben alsnog twijfelend met een AW5, maar ik lees dat de 7 toch wel wat vernieuwingen met zich meebrengt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:52
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:40:
[...]

Haha! Ik ga op een klokkie van een kleine 800,- geen namaak meuk plaatsen! Ieder zijn eigen, begrijp me goed, alleen ik niet..😉 Moet het originele wel goed zijn natuurlijk. 😜
Het komt waarschijnlijk allemaal uit dezelfde fabriek he...
Ik ga toch zeker geen f*cking 100 euro betalen voor een stukje nylon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimmyJoness schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:04:
Heeft dit niet gewoon te maken met de iets grotere 45mm kast tov de 44mm?

Ik heb een AW5 met originele braided loop band en deze sluit naadloos aan. Indien de 45mm kast iets breder is, en het bandje gelijk blijft, zal deze dus meer speling aan de zijkanten hebben.
Nah dat zou je het met alle bandjes moeten hebben lijkt me. Mijn andere bandjes hebben dit niet. Zal eerder door het type komen schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimmyJoness schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Is er ook verschil te zien tussen het fellere always on display?
Ik ben alsnog twijfelend met een AW5, maar ik lees dat de 7 toch wel wat vernieuwingen met zich meebrengt :)
Nog niet echt gemerkt. Maar heb hier geen S5/S6 meer om ernaast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bob-nwk schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:47:
[...]
Nope dat komt het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:15

John

🚀

[...]

Ik snap je punt wat betreft de prijs en het stukje nylon. Wat wel gezegd moeten worden is dat de prijs/kwaliteit verhouding hier ook wel naar is. Ik heb een aantal Ali bandjes die opzich prima zijn, maar toch niet dezelfde look-and-feel hebben als de Apple bandjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Zeker niet. Kwaliteitsverschil tussen die van Apple en Ali is echt mega weet ik uit eigen ervaring. Of je het geld er voor over hebt is voor iedereen verschillend. Een mooie armband kost ook best aardig geld.

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 30-10-2021 14:15 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Dat moet jij weten! Ik wel als het daardoor een goed product is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
bing69 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:20:
[...]

[Afbeelding]
Bij jouw voorbeeld zie je met een oogopslag dat het een goedkope kopie is.

Niet te vergelijken met het origineel van Apple.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jy2vjs3-tKqs9JBKIGBOBQz1bxk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IIQudP6I6pwedKKrzHPOk5C6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
pdavie2311 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:07:
[...]

Dat moet jij weten! Ik wel als het daardoor een goed product is..
Ik heb niks tegen andere merken sommige hebben echt mooie bandjes zoals Nomad etc. Maar als ik een apple bandje wil hebben. Dan moet ik ook een originele hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
Haga schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:18:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb ze beide. De Ali versie is dunner, stugger en er zit een kromming in. Het bandje is ook snel uitgerekt en daardoor onbruikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S023
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Mijn ervaring is dat de Ali bandjes 3 maanden mooi blijven. Hoe lang is een apple bandje (bijv de gewoven) nog echt mooi?

Tot nu toe kies ik toch voor Ali bandjes, veel veel goedkoper en om de 3 maanden een andere kleurtje of soort bandje is ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
S023 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:38:
Mijn ervaring is dat de Ali bandjes 3 maanden mooi blijven. Hoe lang is een apple bandje (bijv de gewoven) nog echt mooi?

Tot nu toe kies ik toch voor Ali bandjes, veel veel goedkoper en om de 3 maanden een andere kleurtje of soort bandje is ook wel leuk
Ik heb de mijne nu meer dan 3 maanden en die is nog altijd perfect. Maar naast dat hij mooi blijft sluit hij ook prima aan op de kast. Dat vind ik vaak nog het meest frustrerende van goedkopen bandjes.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
Haga schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:18:
[...]

[Afbeelding]
Om de pols, waar ik hem meestal heb, zie je er niets van. Maar de prijs is het verschil :)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bing69 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:44:
[...]

Om de pols, waar ik hem meestal heb, zie je er niets van. Maar de prijs is het verschil :)
Jawel, deze sluiting klopt om te beginnen al niet. Dat zie je direct.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 30-10-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ligt er heel erg aan welk bandje en wat je er mee doet. Draag je een band van stof (zoals de gewoven) elke dag dan gaat hij op een duur slijten, dat hoort gewoon bij een horloge bandje en is niets bijzonders. Wissel je af en toe bandjes dan blijven ze jaren goed.

Zelfde geld voor de leren bandjes. Je leest wel eens dat mensen zeggen “de kwaliteit is slecht. Want ze werden kaal door het dragen” maar dat is helemaal zo vreemd niet voor een leer product. Dat moet je behandelen etc, doe je dat niet worden ze slecht, logisch.

Ik heb nog nooit iemand gesproken die niet bij een echte band zei “deze is van veel hogere kwaliteit”

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 30-10-2021 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness

Ik heb mijne elke dag om voor ongeveer 7 maanden en hij is nog perfect, zowel qua looks alsook qua slijtage.

Als je een Ali en een echte naast elkaar houdt/een keer omdoet merk je het verschil pas echt.
Eigenlijk geldt dat naar mijn mening voor de sport/nike sport/Milanese loop ook, het verschil is echt wel voelbaar.

Maar dat zegt natuurlijk nix over of iemand het het prijsverschil waard vindt, dat wil ik er wel bijzeggen 🙂

[ Voor 16% gewijzigd door JimmyJoness op 30-10-2021 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:52:
[...]

Jawel, deze sluiting klopt om te beginnen al niet. Dat zie je direct.
Het is geen originele, maar hij past beter bij de kast dan de originele, esthetisch gezien dan. Maar is en blijft een kwestie van smaak.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:52
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Ik heb nog nooit iemand gesproken die niet bij een echte band zei “deze is van veel hogere kwaliteit”
Wow, apart volk begeef jij je onder dan ;)

Maargoed, ik vind de meerprijs het in de verste verte niet waard van een originele Apple. De neppers voldoen voor mij persoonlijk prima en het valt me op dat er behoorlijk wat voorbeelden van "echte Apple bandjes" staan die voor geen meter passen. Maar laat iedereen vooral lekker doen waar hij of zij zichzelf goed bij voelt :)

[ Voor 37% gewijzigd door bob-nwk op 30-10-2021 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bing69 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:05:
[...]

Het is geen originele, maar hij past beter bij de kast dan de originele, esthetisch gezien dan. Maar is en blijft een kwestie van smaak.
Haha ja dat wel. Hoewel die Ali bandjes doorgaans ook niet mooi aansluiten. Dat hebben ze na al die jaren nog steeds niet voor elkaar gek genoeg.

If you pay peanuts you get monkeys :P

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-10-2021 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bob-nwk schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Maargoed, ik vind de meerprijs het in de verste verte niet waard van een originele Apple. De neppers voldoen voor mij persoonlijk prima en het valt me op dat er behoorlijk wat voorbeelden van "echte Apple bandjes" staan die voor geen meter passen. Maar laat iedereen vooral lekker doen waar hij of zij zichzelf goed bij voelt :)
Ik heb niets tegen bandjes van andere merken hoor. Vind het alleen goedkoop als het dan ook op die van Apple moet lijken, zoals bij die Ali meuk vaak het geval is. Voelt een beetje als een imitatie handtas.

Maar goed daar is ook een markt voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-10-2021 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:52:
[...]

Haha ja dat wel. Hoewel die Ali bandjes doorgaans ook niet mooi aansluiten. Dat hebben ze na al die jaren nog steeds niet voor elkaar gek genoeg.

If you pay peanuts you get monkeys :P
Zou dat nou zo moeilijk zijn om die aansluiting goed voor elkaar te krijgen zonder spelling. Dat is eigenlijk nog waar ik mij het meeste aan stoor bij een Ali bandje. Erg moeilijk ziet het er niet uit maar het blijkt best lastig te zijn :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
bob-nwk schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:38:
[...]

Dat de originele bij sommige voor geen meter passen komt doordat iedereen een een andere draag verwachting heeft (strak/los etc). Als je naar de store zelf gaat kan je een prima keuze maken.

In de loop der jaren ben ik er achter gekomen dat het goedkoper is om 1 of 2 kwalitatief goede bandjes te kopen dan meerdere goedkope. Uiteindelijk ben ik dan net zoveel geld kwijt.

Wat je zegt is zeker waar; iedereen moet zeker lekker doen waar men zich goed bij voelt, dat is het belangrijkste. Maar een kwaliteitsverschil tussen de Apple en de namaakvarianten is er wel degelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 31-10-2021 06:31 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Vandaag na het hardlopen heeft de watch geen gps signaal vastgelegd. Enkel de tijd en km,iemand een idee hoe dit kan ?
Pagina: 1 ... 34 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires