Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.iculture.nl/n...pple-watch-prijs-release/

29 oktober bestellen, 5 november 4g op de watch bij t mobile!

[ Voor 28% gewijzigd door hk12nl op 22-10-2021 10:25 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:20
€5 euro is wel schappelijk. Ben er alleen nog niet uit of het voor mij nou een dealbreaker is. Heb al sinds de series 0 een Apple Watch en maar weinig keren gehad dat de 4G versie echt relevant zou zijn.
Wellicht voor tijdens het sporten handig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:30

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hmm. Zit bij Vodafone en mag al lang verlengen. Wellicht toch maar overstappen dan als hun op korte termijn dit niet ondersteunen. Voel me deels gebonden aan Vodafone gezien mijn combi met Ziggo. (Gratis Ziggo Sport) 😉

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
5 euro valt me mee, interessant. Thanks voor het delen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:32:
Vanaf volgende week vrijdag kan je de Apple Watch 4G met abbo bij t-mobile bestellen 🎉

https://www.iculture.nl/n...pple-watch-prijs-release/
€5,- vind ik nog net te doen.

Ben verder benieuwd of dan ook de RVS beschikbaar komt. Al het pers materiaal doet helaas vermoeden van niet.

Zit bij Vodafone maar zou er absoluut niet voor overstappen overigens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:52
MartijnMartijn schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

€5 euro is wel schappelijk. Ben er alleen nog niet uit of het voor mij nou een dealbreaker is. Heb al sinds de series 0 een Apple Watch en maar weinig keren gehad dat de 4G versie echt relevant zou zijn.
Ik zie op dit moment de meerwaarde er ook niet echt van in (tenminste, niet voor €60 per jaar).
Maargoed dat sluit zeker niet uit dat ik over een jaar ook met een 4G variant om de pols loop (of wellicht zelfs 5G tegen die tijd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Ja dat heb ik ook een beetje. In al die jaren Apple watch zijn de momenten dat ik het gemist heb op 1 hand te tellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:17

Kju

Dat bestellen in Duitsland en Frankrijk was eerst zo vaag. Nu eindelijk besteld, ophalen in Lille, gelukkig maak ik wel graag een ritje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtP6LH4zbDGSiGdkBZpJXT-1JcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E3DjCoHXlfA3ts5J0d2XrXGI.png?f=fotoalbum_large

PSN: Kjujay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
Had @Verwijderd dus (zoals we al vermoedden) toch echt gelijk. Nu ben ik wel benieuwd @Verwijderd, weet je ook of KPN dit per 5/11 gaat ondersteunen? Het blijft angstvallig stil daar!

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Manbearpig
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13-03 18:34
De RVS versie is terug in het promotie materiaal op apple.nl. Lijkt me dat die volgende week dan ook gewoon beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:27:
Dat bestellen in Duitsland en Frankrijk was eerst zo vaag. Nu eindelijk besteld, ophalen in Lille, gelukkig maak ik wel graag een ritje.

[Afbeelding]
Nice. Kijk elk jaar met een schuin oog naar de Hermes maar nooit op de bestel knop gedrukt, sommige van die Hermes watch faces staan ook echt goed op het scherm van de S7.

Met de volgende design refresh ga ik er ook voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Manbearpig schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:47:
De RVS versie is terug in het promotie materiaal op apple.nl. Lijkt me dat die volgende week dan ook gewoon beschikbaar zijn
Noice. Vanaf 2022 niet meer door hoepels springen dus 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 13:01
Ben echt benieuwd naar wanneer vodafoneNL dit gaat aanbieden. 2024, wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju

Kju

Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

Nice. Kijk elk jaar met een schuin oog naar de Hermes maar nooit op de bestel knop gedrukt, sommige van die Hermes watch faces staan ook echt goed op het scherm van de S7.

We hebben nog overwogen te wachten op de redesign maar eerlijk gezegd vinden wij het huidige design toch wel mooier dan de mock-ups die we voorbij zagen komen. Daarnaast is de series 2 van mijn vrouw is echt op z'n eind. Het duurde ook even voor we (er de tijd voor namen en) doorkregen hoe we voor mijn vrouw een zwarte stainless steel konden bestellen in Hermès anders hadden we misschien eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:45:
Hmm. Zit bij Vodafone en mag al lang verlengen. Wellicht toch maar overstappen dan als hun op korte termijn dit niet ondersteunen. Voel me deels gebonden aan Vodafone gezien mijn combi met Ziggo. (Gratis Ziggo Sport) 😉
Hier hetzelfde. Bij mij heeft gelukkig de vrouw gelukkig ook vodafone dus die combideal blijft bestaan. Zit alleen zelf met mijn dubbele data maar ik hoop dat ik T mobile een mooie deal kan maken. Jammer dat Vodafone/ziggo niet direct in deze trein springt. Ik heb liever dat ze de dit gaan ondersteunen dan die nieuwe priority shit😄

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
paulmadejong schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Had @Verwijderd dus (zoals we al vermoedden) toch echt gelijk. Nu ben ik wel benieuwd @Verwijderd, weet je ook of KPN dit per 5/11 gaat ondersteunen? Het blijft angstvallig stil daar!
En wellicht weet hij ook meer mbt Vodafone? 😬 @Verwijderd Ook voor @pdavie2311 @Donstil

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bob-nwk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:08:
[...]

Ik zie op dit moment de meerwaarde er ook niet echt van in (tenminste, niet voor €60 per jaar).
Maargoed dat sluit zeker niet uit dat ik over een jaar ook met een 4G variant om de pols loop (of wellicht zelfs 5G tegen die tijd ;))
Zelfde hier. Rond de €2,50 is nog de moeite om het te gaan proberen, ik ben benieuwd of ze veel Nederlanders over de streep gaan trekken. Het is gelukkig niet de €10 die ik verwachtte vanuit VS, maar alsnog…

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

ik ben van plan voor een SE te gaan, vooral om wat meer motivatie te krijgen om vaker hard te lopen. Nu doe ik dat volgens een schema:

10 minuten rennen
4 minuten wandelen
10 minuten rennen
3 minuten wandelen

kan je zoiets instellen op de watch? Dat je na 10 minuten rennen op pauze drukt bijvoorbeeld (de tijd wel doorloopt want moet ook weten wanneer de 4 minuten voorbij zjin) en dan weer op start drukt en de watch weer gaat meten.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

750 euro extra voor een fancy bandje en een watchface met een merkje er op waarmee je kunt laten zien dat je een patser bent? Niet mijn keuze. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:05
Flipm0de schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:06:
ik ben van plan voor een SE te gaan, vooral om wat meer motivatie te krijgen om vaker hard te lopen. Nu doe ik dat volgens een schema:

10 minuten rennen
4 minuten wandelen
10 minuten rennen
3 minuten wandelen

kan je zoiets instellen op de watch? Dat je na 10 minuten rennen op pauze drukt bijvoorbeeld (de tijd wel doorloopt want moet ook weten wanneer de 4 minuten voorbij zjin) en dan weer op start drukt en de watch weer gaat meten.
Met workoutdoors kan je intervalschema's maken en het scherm zo instellen dat je precies ziet hoelang je in de interval zit.

Maar het wandelen gaat dan niet op pauze dus word wel gewoon opgeslagen in de activiteit, dus ik weet niet of dat een probleem is als je hem bijvoorbeeld naar stave exporteert ;)

Verder kan je met een dubbel tap op het scherm in de standaard workout app nog handmatig intervals toevoegen maar de tijd van die interval kan je dacht ik niet makkelijk op het scherm toveren.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:20

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Of-Aaargh schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

750 euro extra voor een fancy bandje en een watchface met een merkje er op waarmee je kunt laten zien dat je een patser bent? Niet mijn keuze. :P
Wat een onaardige reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:21
Welkom in Nederland, het land waar veel mensen meer met een ander bezig zijn dan met zichzelf. In negatieve zin wel te verstaan.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju

Kju

Ik denk dat @Of-Aaargh niet helemaal doorheeft wat een 'echt' Hèrmes horloge kost en dat de prijs van de Apple Hèrmes nog best pauper is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Tinusvolkel schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:14:
[...]

Met workoutdoors kan je intervalschema's maken en het scherm zo instellen dat je precies ziet hoelang je in de interval zit.

Maar het wandelen gaat dan niet op pauze dus word wel gewoon opgeslagen in de activiteit, dus ik weet niet of dat een probleem is als je hem bijvoorbeeld naar stave exporteert ;)

Verder kan je met een dubbel tap op het scherm in de standaard workout app nog handmatig intervals toevoegen maar de tijd van die interval kan je dacht ik niet makkelijk op het scherm toveren.
Thanks! Dat is al meer dan genoeg. Zoals je aan m’n tijden ziet ben ik niet heel fanatiek 😛

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Haha ja dat is weer echt Nederland hè. Als je wat duurders koopt dan gemiddeld wordt je gelijk in de patser hoek gestopt, jammer maar vooral kortzichtig.

Maar goed als ik überhaupt zou willen “patsen” ga ik echt geen Apple watch om doen hoor 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 22-10-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:37:
Ik denk dat @Of-Aaargh niet helemaal doorheeft wat een 'echt' Hèrmes horloge kost en dat de prijs van de Apple Hèrmes nog best pauper is :+
Hahaha precies. Hèrmes watch is voor sommige Hèrmes shops een van de goedkoopste items die ze hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Haha ja dat is weer echt Nederland hè. Als je wat duurders koopt dan gemiddeld wordt je gelijk in de patser hoek gestopt, jammer maar vooral kortzichtig.

Maar goed als ik überhaupt zou willen “patsen” ga ik echt geen Apple watch om doen hoor 8)7
Precies dit. In de echte wereld van horloges heb je toch gewoon een gadget om je arm en niet een mooi klokje. Het is dat ik de Apple Watch functionaliteit zo handig vind. Als dit er niet was waren er mooiere horloges en dan is die 750 genoeg voor het 2 jaarlijkse onderhoud ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:40
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Haha precies, dan heb je een Richard Mille, Patek Philippe of Audemars Piguet (Nee geen Rolex).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:15
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

Ja dat heb ik ook een beetje. In al die jaren Apple watch zijn de momenten dat ik het gemist heb op 1 hand te tellen.
Precies. Ik heb eigenlijk altijd mijn iPhone wel ergens in de buurt, op zijn minst binnen bluetooth- of wifi-bereik. En zo niet, dan heb ik daar waarschijnlijk een goede reden voor: Ik wil niet gestoord en/of gebeld worden. Het enige waar cellular handig voor zou kunnen zijn, is dat ik eventueel in geval van nood tijdens het hardlopen (want dan heb ik mijn telefoon dus niet bij me) iemand zou kunnen bellen. Maar ik loop niet op zulke afgelegen plekken dat er niet gewoon iemand in de buurt is als ik op mijn plaat zou gaan ;)

Om daar een meerprijs bij aanschaf voor te betalen, zou nog tot daar aan toe zijn, maar ook nog 5 euro per maand is het me echt niet waard.

Ben wel benieuwd naar de redenen waarom sommigen hier wel zo om zitten te springen?

[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 22-10-2021 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
[...]

Wikipedia: Projectie (psychologie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iMode schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:19:
[...]

Haha precies, dan heb je een Richard Mille, Patek Philippe of Audemars Piguet (Nee geen Rolex).
Nou RM mogen ze houden maar een AP 26470OR.OO.1000OR.03 (Ja dat moet ik googelen :P ) staat wel op mijn droom lijst hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

hk12nl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Hier hetzelfde. Bij mij heeft gelukkig de vrouw gelukkig ook vodafone dus die combideal blijft bestaan. Zit alleen zelf met mijn dubbele data maar ik hoop dat ik T mobile een mooie deal kan maken. Jammer dat Vodafone/ziggo niet direct in deze trein springt. Ik heb liever dat ze de dit gaan ondersteunen dan die nieuwe priority shit😄
Hmmm..Mijn dochter heeft ook nog Vodafone, hangt onder mijn account..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Nou RM mogen ze houden maar een AP 26470OR.OO.1000OR.03 (Ja dat moet ik googelen :P ) staat wel op mijn droom lijst hoor.
RM is ook niet mijn ding. De AP Offshore modellen zijn zeker vet ja :9
Haha de referentienummers weet ik ook niet uit mijn hoofd, ik weet wel dat die AP de bijnaam "The brick" heeft, zou zeker niet misstaan om de pols :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju

Kju

Dat gaat me te ver, een horloge die duurder is dan mijn auto is pas patserig O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
Kju schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:48:
Dat gaat me te ver, een horloge die duurder is dan mijn auto is pas patserig O-)
Dan is je auto gewoon te cheap. :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Prullenbak84 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Precies. Ik heb eigenlijk altijd mijn iPhone wel ergens in de buurt, op zijn minst binnen bluetooth- of wifi-bereik. En zo niet, dan heb ik daar waarschijnlijk een goede reden voor: Ik wil niet gestoord en/of gebeld worden. Het enige waar cellular handig voor zou kunnen zijn, is dat ik eventueel in geval van nood tijdens het hardlopen (want dan heb ik mijn telefoon dus niet bij me) iemand zou kunnen bellen. Maar ik loop niet op zulke afgelegen plekken dat er niet gewoon iemand in de buurt is als ik op mijn plaat zou gaan ;)

Om daar een meerprijs bij aanschaf voor te betalen, zou nog tot daar aan toe zijn, maar ook nog 5 euro per maand is het me echt niet waard.

Ben wel benieuwd naar de redenen waarom sommigen hier wel zo om zitten te springen?
- Ik ga af en toe echt mijn telefoon thuis laten bij bijvoorbeeld sporten etc
- Het verhoogt de drempel om mindless op reddit/tweakers te scrollen en verlaagt de drempel om bijvoorbeeld een boek mee te nemen oid
- Homekit ook te benaderen als mijn batterij van iphone leeg is
- Vind de SS mooier en vind die alu dingen bij volwassenen er echt pauperig uitzien (persoonlijke mening, ieder zijn ding)

Sterker nog, al vanaf AW0 heb ik gezegd dat ik hem koop zodra hij met cellular uit is. Dat is dus nu pas.

Wordt voor mij wel echt wennen om van mooie mechanische horloges (Rolex is not done hier blijkbaar, vraag me af of de mensen die dat roepen er ooit één om hebben gehad maar goed, off topic) over te stappen naar de AW maar kijk er ook wel erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prullenbak84 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Omdat ik graag mijn telefoon wat vaker thuis laat. Naar de winkels, naar de sportschool of even naar mijn ouders en meer van dit soort zaken. Ik vind het wel prettig om dan bij geval van nood of andere zaken mijn partner simpel te kunnen bereiken of zij mij. Ik zet sowieso focus modus aan als ik alleen met mijn Apple Watch op stap ga dus dan ben ik alleen bereikbaar voor een kleine selectie.

Ik lees ook heel vaak dat mensen als argument hebben dat ze niet de hele tijd bereikbaar willen zijn en daarom niet snappen wat je met een Apple Watch met 4G moet. Persoonlijk vind ik dat een non argument omdat je daar zelf de controle over hebt. Niet richting jou hoor maar in het algemeen. Ik begrijp overigens wel degelijk dat men de meerwaarde er niet (direct) van inziet of dat mensen er niets mee hebben. Echter is deze discussie bijna hetzelfde als wel of geen Corona vaccinatie; je gaat de ander toch nooit overtuigen 😉

Qua kosten draai ik het om. Ik heb een zeer goedkoop abbo uitonderhandeld voor mijn iPhone toen der tijd. Als ik weer een mooie deal kan maken zitten ik dus goed en heb ik een extra communicatiemiddel om mijn arm. Ik ga dus niet perse 5 euro meer betalen. Misschien een paar euro en misschien wel gelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door hk12nl op 22-10-2021 15:14 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
iasix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:59:
[...]

- Het verhoogt de drempel om mindless op reddit/tweakers te scrollen en verlaagt de drempel om bijvoorbeeld een boek mee te nemen oid
Hmm..deze twee redenen snap ik dus niet zo goed. Ik laat mijn telefoon altijd thuis als ik ga sporten. Tijdens het sporten heb ik geen connectiviteit nodig, behalve gps wat in mijn watch zit. Bellen enzo doen we wel weer als we thuis zijn. (standaard gaan alle notificaties zelfs uit als je een workout start)
En je tweede punt: Dat is voor mij juist een van de redenen van de AW uberhaupt. Telefoon ligt ergens, en hoef ik niet heel de tijd in de buurt te hebben, wat deze neiging grotendeels wegneemt. Maar die telefoon hoeft niet thuis te zijn. Kan ook mijn jas, tas of auto zijn.
Heb je ooit dat je telefoon onverwachts leeg is, en er geen mogelijkheid is om m op te laden? Ik heb dat dus echt letterlijk nooit.
- Vind de SS mooier en vind die alu dingen bij volwassenen er echt pauperig uitzien (persoonlijke mening, ieder zijn ding)
Daar kan ik je niet echt ongelijk in geven. "Pauperig" is wellicht een iets te groot woord, maar ja, die SS zien er wel wat meer als echt horloge uit, ofzo. Het gewicht zou mij dan weer tegenhouden. En tja, als je m dan toch veel wil gebruiken tijdens het sporten, dan is die aluminium dus eigenlijk passender, vind ik dan. Inderdaad: Ieder zijn ding :)
Sterker nog, al vanaf AW0 heb ik gezegd dat ik hem koop zodra hij met cellular uit is. Dat is dus nu pas.
En zoals al gezegd: Ieder zijn ding. Maar ik vind het niet heel overtuigend voorlopig ;)
Wordt voor mij wel echt wennen om van mooie mechanische horloges (Rolex is not done hier blijkbaar, vraag me af of de mensen die dat roepen er ooit één om hebben gehad maar goed, off topic) over te stappen naar de AW maar kijk er ook wel erg naar uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Prullenbak84 op 22-10-2021 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Nou, genoeg situaties waarin je telefoon het einde van de dag niet haalt. Navigatie in een auto zonder 12V aansluiting (zeldzaam, maar ik ken ze). Of als je een goed deel van een etmaal langs het circuit loopt en foto's en video's maakt, is je iPhone zo leeg (zeker mijn oude 8 ). Dan moet ik echt wel bij laden, wat ik doe met een powerbank. Daar kan ik meestal wel 3 dagen mee vooruit.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prullenbak84
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:16:
Nou, genoeg situaties waarin je telefoon het einde van de dag niet haalt. Navigatie in een auto zonder 12V aansluiting (zeldzaam, maar ik ken ze). Of als je een goed deel van een etmaal langs het circuit loopt en foto's en video's maakt, is je iPhone zo leeg (zeker mijn oude 8 ). Dan moet ik echt wel bij laden, wat ik doe met een powerbank. Daar kan ik meestal wel 3 dagen mee vooruit.
Ik heb al 10 jaar lang niet meer in een auto zonder usb-aansluiting gezeten, laat staan een auto zonder 12V aansluiting. Zelfs mijn fiets heeft een usb-aansluitng om je telefoon op te laden :+

Het spijt me heel erg, maar "Ik wil een 4G Apple Watch en dat is me 100 (ofzo?) euro waard, plus 60 euro per jaar, omdat ik mijn telefoon niet op kan laden als ik toevallig in een auto zonder oplaadmogelijkheid zit, op het moment dat mijn telefoon een keer leeg is en ik mijn lampen thuis aan wil doen" vind ik niet super-overtuigend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iasix
Prullenbak84 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:08:
[...]

Hmm..deze twee redenen snap ik dus niet zo goed. Ik laat mijn telefoon altijd thuis als ik ga sporten. Tijdens het sporten heb ik geen connectiviteit nodig, behalve gps wat in mijn watch zit. Bellen enzo doen we wel weer als we thuis zijn. (standaard gaan alle notificaties zelfs uit als je een workout start)
En je tweede punt: Dat is voor mij juist een van de redenen van de AW uberhaupt. Telefoon ligt ergens, en hoef ik niet heel de tijd in de buurt te hebben, wat deze neiging grotendeels wegneemt. Maar die telefoon hoeft niet thuis te zijn. Kan ook mijn jas, tas of auto zijn.
Ik bedoelde: telefoon thuis laten en toch bereikbaar zijn.
Heb je ooit dat je telefoon onverwachts leeg is, en er geen mogelijkheid is om m op te laden? Ik heb dat dus echt letterlijk nooit.
Bijna nooit. Maar nu hoef ik daar dus niet meer over na te denken.
En zoals al gezegd: Ieder zijn ding. Maar ik vind het niet heel overtuigend voorlopig ;)

[...]
Probeer je ook niet te overtuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
[...]

SS vind ik ook zeker mooier, maar aangezien ik er dagelijks mee sport (fitness en boksen) is een aluminium model door het gewicht vele malen prettiger om te dragen.

Wat betreft Rolex, smaak komt met de jaren en ik heb er zeker 1 om de pols gehad (meer dan 1).
Ik heb jaren een Rolex Submariner gehad, toen gekocht voor 3300,- (toen kocht je nog bij grijze dealers benden list price, moet de bon nog ergens hebben liggen). Jaren later verkocht voor 10K (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
iasix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Ik bedoelde: telefoon thuis laten en toch bereikbaar zijn.
Snap ik, maar ik begrijp dus niet waarom je bereikbaar wil zijn tijdens het sporten :)
[...]

Bijna nooit. Maar nu hoef ik daar dus niet meer over na te denken.
Dat hoeft dan toch sowieso niet?
[...]

Probeer je ook niet te overtuigen ;)
nee maar ik was wel op zoek naar overtuigende redenen :D

Ach, "Ieder zijn ding" waren we al uit. En als je t geld er voor over hebt, gewoon lekker doen. Maar er lijkt dus niet iets te zijn wat ik over het hoofd zie ofzo :)

[ Voor 13% gewijzigd door Prullenbak84 op 22-10-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:49:
[...]

Dan is je auto gewoon te cheap. :) >:)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[...]

Je kan het toch naast elkaar dragen, same here.

Ik snap het bashen op Rolex ook nooit. Vermoedelijk iets met het karakter van het klokkie, want als je een waardevast item wilt kopen dan kom je automatisch uit bij Rolex.

De andere merken zijn ook top, maar snap dat bashen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
iMode schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

SS vind ik ook zeker mooier, maar aangezien ik er dagelijks mee sport (fitness en boksen) is een aluminium model door het gewicht vele malen prettiger om te dragen.

Wat betreft Rolex, smaak komt met de jaren en ik heb er zeker 1 om de pols gehad (meer dan 1).
Ik heb jaren een Rolex Submariner gehad, toen gekocht voor 3300,- (toen kocht je nog bij grijze dealers benden list price, moet de bon nog ergens hebben liggen). Jaren later verkocht voor 10K (y)
Smaak is suggestief, dat moet je eens leren. Ik weet alleen wel dat er iets anders komt met de jaren, maar misschien bij jou niet het geval. Iets met wijsheid... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Redondo1982 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:31:
[...]

Ik snap het bashen op Rolex ook nooit. Vermoedelijk iets met het karakter van het klokkie, want als je een waardevast item wilt kopen dan kom je automatisch uit bij Rolex.

Hoe doe je dat qua 'verdeling'? Wanneer draag je welke? Ik ben zelf behoorlijk horloge-fanaat en wissel nu af tussen IWC/Omega/Panerai/Rolex, maar waarschijnlijk wordt die AW dus mijn daily beater. Ergens ook wel jammer.
Smaak is suggestief, dat moet je eens leren. Ik weet alleen wel dat er iets anders komt met de jaren, maar misschien bij jou niet het geval. Iets met wijsheid... O-)
Over smaak valt niet te twisten, over stijl wel. Meeste mensen die haten op Rolex hebben er echt de ballen verstand van. Zit op veel horloge-fora en ondanks dat er genoeg mensen zijn die ze niet mooi vinden is er altijd wel een bepaalde waardering voor onder de kenners. Maar ook hier.. probeer niemand te overtuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit inderdaad, is een beetje mode geworden in de horloge wereld maar wat mij betreft onterecht.

Een Submariner of in mijn geval een Sea-Dweller vind ik prachtige tijdloze klokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
iasix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Hoe doe je dat qua 'verdeling'? Wanneer draag je welke? Ik ben zelf behoorlijk horloge-fanaat en wissel nu af tussen IWC/Omega/Panerai/Rolex, maar waarschijnlijk wordt die AW dus mijn daily beater. Ergens ook wel jammer.

[...]

Over smaak valt niet te twisten, over stijl wel. Meeste mensen die haten op Rolex hebben er echt de ballen verstand van. Zit op veel horloge-fora en ondanks dat er genoeg mensen zijn die ze niet mooi vinden is er altijd wel een bepaalde waardering voor onder de kenners. Maar ook hier.. probeer niemand te overtuigen ;)
Ik draag m'n AW tijdens sporten en training geven. Ook als ik vaak nog in mijn trainingspak loop. Als ik netjes gekleed ga, dus voor werk en feestjes dan gaan de klassiekers om ;)

Iets niet mooi vinden is één, maar dat bashen op een merk haha, tja...

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 22-10-2021 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Ik denk dat het imago van het merk slecht is door het vaak wat asociale volk wat het in Nederland draagt. In bv Zwitserland of Azië is dat niet het geval en is er ook niet een negatieve vibe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iasix schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Dat doe ik ook. Ik draag mijn Apple watch op werkdagen en mijn rollie op de andere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:39:
[...]

Dit inderdaad, is een beetje mode geworden in de horloge wereld maar wat mij betreft onterecht.

Een Submariner of in mijn geval een Sea-Dweller vind ik prachtige tijdloze klokjes.
Ja, de GMTII ook. Wat te denken van een Sky-Dweller ook iets speciaals, net zoals de Day Date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat het imago van het merk slecht is door het vaak wat asociale volk wat het in Nederland draagt. In bv Zwitserland of Azië is dat niet het geval en is er ook niet een negatieve vibe.
Dat is het ook, maar ik wil dit juist doorbreken. Omdat een aantal mensen dit draagt en dat bevalt sommigen niet, moet je juist daar doorheen kunnen kijken. Dat heb ik overigens met mijn auto (Mercedes) ook, dat merk je aan de mensen om je heen.

Dat is overigens met Apple ook een tijdje geweest. Niet de AW, maar de iPhone. Is toch te gek voor woorden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:46:
[...]

Ja, de GMTII ook. Wat te denken van een Sky-Dweller ook iets speciaals, net zoals de Day Date.
Ja zeker weten! Alleen die zijn voor mij iets te klein, de sub eigenlijk ook. Vandaar mijn Sea-Dweller, die is net iets groter.

Om die reden staat een Yacht Master 2 ook nog op de short list, alleen ze stijgen sneller dan het sparen gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:27
Hey, vraagje: als je een Apple Watch Cellular bij T-Mobile koopt, gekoppeld aan Multi Sim, zit er dan een soort van Sim Lock op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:27
APPLEHARRY schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:51:
Hey, vraagje: als je een Apple Watch Cellular bij T-Mobile koopt, gekoppeld aan Multi Sim, zit er dan een soort van Sim Lock op?
Haha, heb het antwoord al: NEE .....! ( T-Mobile Community antwoord )

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Het gaat nu wel erg offtopic richting andere horloges. Graag weer over de Apple Watch.

En hoe gezellig ook... probeer het slowchatten te beperken en echt inhoudelijk te posten. Dan blijft het topic ook voor de lurkers interessant om te volgen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hk12nl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:35:
[...]

En wellicht weet hij ook meer mbt Vodafone? 😬 @Verwijderd Ook voor @pdavie2311 @Donstil
Alle bekende Apple retailers gaan de Cell verkopen, dus ik zou het heel raar vinden als VF en KPN het niet gaan doen. Denk dat je de komende dagen meer gaat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Al iets bekend over de meerprijs van de 4G variant?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bob-nwk schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:18:
Al iets bekend over de meerprijs van de 4G variant?
Je kunt de prijzen in België en Duitsland wel als graadmeter nemen en daar is het ongeveer een honderdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Prullenbak84 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:21:
[...]

Ik heb al 10 jaar lang niet meer in een auto zonder usb-aansluiting gezeten, laat staan een auto zonder 12V aansluiting. Zelfs mijn fiets heeft een usb-aansluitng om je telefoon op te laden :+

Het spijt me heel erg, maar "Ik wil een 4G Apple Watch en dat is me 100 (ofzo?) euro waard, plus 60 euro per jaar, omdat ik mijn telefoon niet op kan laden als ik toevallig in een auto zonder oplaadmogelijkheid zit, op het moment dat mijn telefoon een keer leeg is en ik mijn lampen thuis aan wil doen" vind ik niet super-overtuigend ;)
Haha, nee de motivatie is niet zo sterk, maar daar ging het me ook niet om ;) ik zit zelf een beetje in de oldtimer wereld, vandaar.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 22-10-2021 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Ik ben ook wel benieuwd wat de 4G radio met de batterijduur gaat doen. Hier iemand al iets over gelezen of gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Tylen schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:46:
Gisteren zag ik iemand met een Apple Watch en die had z'n always on display met een simpel klokje erin. Dat wil ik ook dacht ik. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat instel. Als ik alway on aanzet dat krijg ik alleen mijn eigen wijzerplaat maar dan een beetje gedimt.

Hier heeft precies iemand het zoals ik het wil: https://discussions.apple.com/thread/251865272
Maar hij wilt het juist uit hebben.

Die setting, waar ze het over hebben, heb ik niet erin. :( (hide sensitive complications)

Ik heb een series 5.
Dat kleine klokje komt bij de series 5 als je een app open hebt en hij dimt, bv de berichten app.
Werkt alleen als je niet ingesteld hebt dat hij terug direct gaat naar de watchface bij het dimmen, want dan gaat hij eerst naar je Watch face terug.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Ik gebruik nu een Apple Watch 4 met een modulair watchface. Een van de complicaties is die van het weer. Ik heb soms dat er in plaats van max en min graden matig (7) staat. Een reboot van zowel mijn iPhone als mijn watch heeft dit probleem niet opgelost. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iSpaceman schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:20:
Ik gebruik nu een Apple Watch 4 met een modulair watchface. Een van de complicaties is die van het weer. Ik heb soms dat er in plaats van max en min graden matig (7) staat. Een reboot van zowel mijn iPhone als mijn watch heeft dit probleem niet opgelost. Iemand een idee?
Soms zijn er wat rare sync problemen, deze specifiek ken ik niet maar meestal lost even in pairen en pairen het wel op.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
DeNachtwacht schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:49:
[...]

Soms zijn er wat rare sync problemen, deze specifiek ken ik niet maar meestal lost even in pairen en pairen het wel op.
Ok bedankt, ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossie09
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-11-2021
Avond,

Vraagje… iemand al hardgelopen met het nieuwe model stainless steel? Had ergens gelezen dat hij best “zwaar” aanvoelt ten opzichte van het aluminium model..

Ben wel benieuwd voordat ik de keuze ga maken:)

Bedankt alvast!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mossie09 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:25:
Avond,

Vraagje… iemand al hardgelopen met het nieuwe model stainless steel? Had ergens gelezen dat hij best “zwaar” aanvoelt ten opzichte van het aluminium model..

Bedankt alvast!!
Klopt hij is wat zwaarder maar niet van het niveau “niet mee te lopen”
41mm:
Aluminum: 32 grams (Up from 30.5g)
Stainless steel: 42.3 grams (Up from 39.7g)
Titanium: 37 grams (Up from 34.6g)

45mm:
Aluminum: 38.8 grams (Up from 36.5g)
Stainless steel: 51.5 grams (Up from 47.1g)
Titanium: 45.1 grams (Up from 41.3g)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mossie09 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:25:
Avond,

Bedankt alvast!!
Loop al 3 jaar met SS modellen en gisteren ook weer 10km gelopen. Niks aan de hand. Lekker strak om de pols doen met een sportloop en gaan met die banaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:01
Donstil schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:29:
[...]

Klopt hij is wat zwaarder maar niet van het niveau “niet mee te lopen”

[...]
Ter info, de roestvrij stalen Watch 5 is 39,7 (40mm) en 47,1 (44mm) gram. De Watch 7 is dus 2,6 (41mm) of 4,4 (45mm) gram zwaarder. Ik denk niet dat je dat verschil echt gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Zou de batterij van de watch het volhouden voor een wandel workout van 8 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
svenn15 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:38:
Je kan altijd de hartslagmeeting uitschakelen om energie te besparen.
AOD kan je dacht ik ook uitschakelen maar heb hier nog geen ervaring mee want zit nog op de series 4.

Verwacht dat het dan sowieso wel gaat lukken en op een redelijke nieuwe watch met alles aan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ja makkelijk. Ik start elke dag een wandel workout met gewoon alles aan van zo’n 2 uur en dan is er nog geen 10% verbruikt (Apple watch 6 44mm)

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 25-10-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:56
Tinusvolkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Je kan altijd de hartslagmeeting uitschakelen om energie te besparen.
AOD kan je dacht ik ook uitschakelen maar heb hier nog geen ervaring mee want zit nog op de series 4.

Verwacht dat het dan sowieso wel gaat lukken en op een redelijke nieuwe watch met alles aan ook wel.
Is de hartslagmeting niet de kern van een workout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
JimmyJoness schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:01:
[...]

Is de hartslagmeting niet de kern van een workout?
Ik vind hartslag belangrijk om bij te houden tijdens het sporten, maar behoord wandelen tot sporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:42
Tinusvolkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Ik vind hartslag belangrijk om bij te houden tijdens het sporten, maar behoord wandelen tot sporten?
Ja. Sowieso is er toch een wandelen workout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Sportbandje na 1,5 week..
Niks geks meegedaan en ook niet eerder meegemaakt…

Vanmiddag contact gehad met Apple support ze sturen een nieuwe op (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsSqiT4thIMpXf45PnGVEA0sVKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOKN7WoUCmQqXYUkA1dmWGZC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TmYlQsCTLnVjrK3B3dbIo7eHTcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHPbEUEjNsv1itf7mCFWXlRN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
iMode schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:45:
Sportbandje na 1,5 week..
Niks geks meegedaan en ook niet eerder meegemaakt…

Vanmiddag contact gehad met Apple support ze sturen een nieuwe op (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vervelend, maar Apple is inderdaad altijd goed qua service. Hopelijk geen massa-probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tinusvolkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Zeker, je zou verbaasd staan hoeveel je hartslag soms nog verhoogt bij een boswandeling, zeker als je stukken moet 'klimmen'.

Ik zet hem hier gewoon aan als ik met de hond ga wandelen. 4x per dag is toch lekker een kilometertje of 7 elke dag. Ik heb mijn bewegingsdoel wel zodanig ingesteld, dat ik daarmee niet die ring vol maak. Dan prikkelt het nog om wat extra te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-10-2021 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Bedankt voor de info,heb met mijn vorige watch wel al eens 35 km gewandeld maar wist niet meer hoe het met de bat zat.Aanstaande vrijdag ga ik er 40 doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:47
Ben je al bezitter van een 4G Apple Watch (bijvoorbeeld uit het buitenland), zit je bij T-Mobile én heb je watchOS 8.1 en iOS 15.1 geïnstalleerd? Dan heb je mazzel, want het lijkt erop dat je nú al de 4G-functie kan activeren.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
Davidas schreef op Monday 25 October 2021 @ 21:46:
Ben je al bezitter van een 4G Apple Watch (bijvoorbeeld uit het buitenland), zit je bij T-Mobile én heb je watchOS 8.1 en iOS 15.1 geïnstalleerd? Dan heb je mazzel, want het lijkt erop dat je nú al de 4G-functie kan activeren.
Je hebt toch nog steeds de Multi-Sim add-on nodig bij T-Mobile (a 5 euro/mnd)?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:47
TheVMaster schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:35:
[...]

Je hebt toch nog steeds de Multi-Sim add-on nodig bij T-Mobile (a 5 euro/mnd)?
Je krijgt als het goed is een notificatie dat er een aanbiederupdate is.

- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch ontgrendeld is en bijgewerkt is naar watchOS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
Er verschijnt een melding over een aanbiederupdate.
- Tik op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
Je komt op een bestelpagina van T-Mobile voor de Multisim.
- Lees de informatie en tik op Bestel, gevolgd door Bevestig aankoop. Vink het vakje bij de voorwaarden aan.
Je ziet een bevestiging dat de aankoop gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
Davidas schreef op Monday 25 October 2021 @ 22:41:
[...]

Je krijgt als het goed is een notificatie dat er een aanbiederupdate is.

- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch ontgrendeld is en bijgewerkt is naar watchOS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
Er verschijnt een melding over een aanbiederupdate.
- Tik op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
Je komt op een bestelpagina van T-Mobile voor de Multisim.
- Lees de informatie en tik op Bestel, gevolgd door Bevestig aankoop. Vink het vakje bij de voorwaarden aan.
Je ziet een bevestiging dat de aankoop gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Je kan in de watch app op je iPhone onder workout de stroombesparing aanzetten. het always-on display gaat dan uit en de hartslagmeter gaan dan uit. Dan weet je zeker dat je het wel gaat halen. Als je hartslagmeting tijdens wandelen belangrijk vindt, kan het ook schelen om andere stroomvretende dingen tijdens je wandeling handmatig uit te zetten, zoals het always-on display. Anders wordt 8 uur wel echt krap, hoor, denk ik. Volgens mij gooide mijn S4 na een uur of 6 wandelen het bijltje er wel bij neer. Van de S7 weet ik het (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een 44mm watch SE (dus zonder AOD, en iets grotere accu dan de 40 mm). Ik ga daar regelmatig een ronde mee golfen. Meestal start ik met 95% in de accu, en na 4u golfen zit er nog ca 45% a 50% in. Dit varieert per ronde iets, trouwens.

Normaal wandel ik zo'n anderhalf uur per dag met de hond in totaal, plus normale daily user van de watch. Ik laadt de watch om de andere nacht op, dus ruwweg twee dagen red ik daarmee.

M.a.w. ik denk dat een 8u wandel warkout gewoon moet kunnen. Sterker nog, je watch zou (uitzonderingen daargelaten) gewoon een volle dag moeten kunnen presteren, vind ik.

Optioneel powerbankje meenemen en even snel 10 minuten bijladen tijdens een korte break.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztWS6EGvCp29wiyeaokF9Exkhy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxfpmtDvv8NyA3CPhpJNDe7v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQ3YQhvpxVW6Zg1IJbZdi38RCTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3tmKumErM3k1Z3M9ctnOiTD7.jpg?f=fotoalbum_large

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sb1992
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-11-2021
Heeft er hier iemand ervaring met de stainless steel versie in combinatie met de milanese loop? Ik lees dat dit bandje er op de een of andere manier bekend om staat dat hij krassen aan de Apple Watch zelf veroorzaakt (zowel scherm als behuizing).

Het lijkt me gek wanneer je gewoon normaal met het horloge omgaat maar misschien zie ik iets over het oog :). Ik wil graag de gouden SS bestellen met de milanese loop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sb1992 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:35:
Heeft er hier iemand ervaring met de stainless steel versie in combinatie met de milanese loop? Ik lees dat dit bandje er op de een of andere manier bekend om staat dat hij krassen aan de Apple Watch zelf veroorzaakt (zowel scherm als behuizing).

Het lijkt me gek wanneer je gewoon normaal met het horloge omgaat maar misschien zie ik iets over het oog :). Ik wil graag de gouden SS bestellen met de milanese loop.
De zwarte Milanese loop heeft een "diamond coating" en die staat er wel om bekend krasjes te veroorzaken op het glas van in ieder geval de normale watch.

Ik heb alle 6 de generaties gehad (de 7 moet nog komen) in de zilveren variant en ken dit probleem daarmee niet. Maar zolang je het bandje niet op het glas laat komen bij af/om doen zit je sowieso goed natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice, vrijdag toch even proberen een Nederlandse RVS te bemachtigen.
Mijn order in DE staat namelijk nog steeds op 2-9 nov.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sb1992 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:35:

Zie @Donstil hierboven. Ja er is weleens iemand geweest die er last van had, maar volgens mij is er vooral een hele hoop poeha om gecreëerd. Dat scherm en bandje komen helemaal niet in aanraking met elkaar tenzij je zelf heel raar gaat doen, en ik gok dat het zelfs nog wat druk nodig heeft ook voordat het beschadigt, hoewel ik dat laatste natuurlijk niet ga proberen.

Ik heb het Milanese bandje in ieder geval meer dan een jaar en nog nooit zelfs maar in de buurt van schade erover ondervonden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Redondo1982
Hier de bestaande AW5 cellular geactiveerd met T-Mobile Multisim en ja, echt geweldig. Vanavond met de kleine even gevoetbald en dan je telefoon thuis laten, heerlijk! Morgen hardlopen met de nieuwe Airpods 3 en alleen de AW Cellular, gewoon geweldig veel vrijheid. Ja, voor mij heeft het voor een paar euro echt veel vrijheid gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik zit voor de nieuwe AW7 te kijken naar de SS en Titanium modellen, maar de titanium modellen vind ik maar teveel lijken op de alu modellen. Los van het feit dat het factor twee in prijs is, maar dan heb ik voor mezelf ook niet echt een vooruitgang/iets nieuws te pakken. Dus het wordt SS of mijn AW5 houden. Ik gebruik hem vnl. voor sporten en als ik in een trainingsoutfit loop/zit/hang op een lazy sunday.

Keuzestress dus (wederom)... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertjeduc
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik luister meestal radio via de radio 2 of 1 app
Voor de laatste update kon ik het geluid op mijn airpods regelen via de crown
Nu gaat dat niet meer , iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Supertjeduc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:15:
Ik luister meestal radio via de radio 2 of 1 app
Voor de laatste update kon ik het geluid op mijn airpods regelen via de crown
Nu gaat dat niet meer , iemand een tip
TuneIn gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertjeduc
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-10-2024
Maakt geen verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pho-real
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 08:48
Redondo1982 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:26:
Ik zit voor de nieuwe AW7 te kijken naar de SS en Titanium modellen, maar de titanium modellen vind ik maar teveel lijken op de alu modellen. Los van het feit dat het factor twee in prijs is, maar dan heb ik voor mezelf ook niet echt een vooruitgang/iets nieuws te pakken. Dus het wordt SS of mijn AW5 houden. Ik gebruik hem vnl. voor sporten en als ik in een trainingsoutfit loop/zit/hang op een lazy sunday.

Keuzestress dus (wederom)... :+
Op die lazy sunday sport je dus niet, maar gebruik je de horloge omdat ie goed past bij je trainingsoutfit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

watchOS 8.3 beta 1 (Build: 19S5026e)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pho-real schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Op die lazy sunday sport je dus niet, maar gebruik je de horloge omdat ie goed past bij je trainingsoutfit? ;)
Hoho Call Of Duty en Fitness gamen aan op de AppleWatch :P

Pagina: 1 ... 33 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires