Hier ook keuzestress, en het is vervelend dat de Watch Studio nog niet werkt voor de 7. Ik heb nu een Series 5, space black stainless steel uit Duitsland. Die is helaas al twee keer op een harde vloer gevallen, met twee keer het scherm in barsten

Eerste keer laten maken a €500, de tweede keer was in mei en toen besloten om te wachten op de Series 7 (watch is prima bruikbaar met die barst in het scherm gelukkig).
Twijfel nu tussen de aluminium versie gewoon in Nederland gekocht, of toch maar vrijdagmiddag naar Duitsland rijden voor de RVS versie. Maar die laatste is (zeker met Apple Care wat me nu wel verstandig lijkt

) toch wel flink geld voor eigenlijk dezelfde functionaliteit (4G daargelaten, mijn provider T-mobile lijkt het toch nog niet te gaan krijgen).
Als er een space gray of space black aluminium was geweest was de keuze makkelijk, maar nu weet je gewoon niet exact wat voor kleur je gaat krijgen bij midnight (of de groene, tussen die 2 twijfel ik). En dat maakt het kiezen van het bandje ook weer moeilijk…
Edit: En de store is al down tot 14:00, zodat je niet eens de bandjes kan bekijken nu…
[
Voor 4% gewijzigd door
RobbertC op 08-10-2021 09:02
]