Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:21
Mocht NL alleen de ALU varianten gaan verkopen dan zou dat dit jaar extra zuur zijn omdat er nu zoals hier vaker vermeld geen space gray meer is.

Nog een paar uur en we weten of we DE moeten binnenvallen of toch thuis op de bank kunnen blijven zitten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:13
schumi1986 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:32:
Mocht NL alleen de ALU varianten gaan verkopen dan zou dat dit jaar extra zuur zijn omdat er nu zoals hier vaker vermeld geen space gray meer is.

Nog een paar uur en we weten of we DE moeten binnenvallen of toch thuis op de bank kunnen blijven zitten :p
Hier het zelfde, geen Stainless is naar Oberhausen of Parijs uitwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Hier het zelfde, geen Stainless is naar Oberhausen of Parijs uitwijken.
Vanmiddag zal je op Apple.nl alleen Aluminium modellen zien staan. Stainless Steel komt pas later met de lancering van de 4G modellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:35
Verwijderd schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Vanmiddag zal je op Apple.nl alleen Aluminium modellen zien staan. Stainless Steel komt pas later met de lancering van de 4G modellen.
Nog steeds 5 nov zeg jij?

Wel naar want iedereen die nu een aluminium versie koopt moet hem dan straks weer verkopen voor een 4G variant als je graag 4G wilt natuurlijk. Vind ik eerlijk gezegd niet heel netjes. Dan hadden ze wel iets meer info mogen geven vooraf.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Heel dat 4g vind ik maar raar helaas. Het niet kunnen roamen maakt het echt een nutteloze functie helaas voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben er nog niet helemaal over uit welke ik nou wil overigens.
Had eigenlijk de Hermes editie gewild als er een echte design refresh had gekomen maar nu die echter zo minimaal is neem ik toch de RVS weer denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J4CK4L
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08 10:44
Ik ga alleen een nieuwe watch kopen als 4G een feit is. Ik ga vaak sporten zonder telefoon en kijk al een hele tijd uit naar de 4G functionaliteit.

Heb nu de series 5 en die voldoet nog prima. Ik volg de 4G discussie met grote interesse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Wel naar want iedereen die nu een aluminium versie koopt moet hem dan straks weer verkopen voor een 4G variant als je graag 4G wilt natuurlijk. Vind ik eerlijk gezegd niet heel netjes. Dan hadden ze wel iets meer info mogen geven vooraf.
In andere landen waar de 4G modellen al langer beschikbaar zijn speelt dit probleem niet, maar voor NL inderdaad wel.

Dit is ook de reden dat ik die datum van 5 november noem voor 4G en SS modellen, zodat die hard fans hier zich straks niet bedrogen voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op Friday 8 October 2021 @ 13:53:
[...]

In andere landen waar de 4G modellen al langer beschikbaar zijn speelt dit probleem niet, maar voor NL inderdaad wel.

Dit is ook de reden dat ik die datum van 5 november noem voor 4G en SS modellen, zodat die hard fans hier zich straks niet bedrogen voelen.
En jij hebt dit rechtstreeks van Tim te horen gekregen ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 15:36
Tinusvolkel schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:01:
De studio doet het iig al :)
En zou hem ook kunnen bestellen, echter wacht ik totdat ASR Vitality hem heeft.
Hoe lang duurt het voor zoiets doordringt tot ASR Vitality? Heb jij enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44
Ook in het levertijden topic heb ik het gezet, maar bij mij staat bij het bestelproces in kleine letters dat de cellular modellen binnenkort verkrijgbaar zijn. Dus kunnen we @Verwijderd zijn bijdragen nu accepteren aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietBeau
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09 15:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1F6SaQOz5ADx9kqMHLuHJsBATic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2D1Nx85dDbRvwjOWaw3FVJIx.jpg?f=fotoalbum_large

Interessant!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
@Verwijderd dank voor alle info van deze week. Het is dus bij deze bevestigd d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mswMSWjKOBJYMi_SehKAZ6BA3qw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eACR2Z22kk4prIOHxbnAmlE0.jpg?f=fotoalbum_large

@Donstil genoeg geduimd dus de afgelopen week :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Ja bij mij ook in DE niet in oktober verkrijgbaar. In combinatie met populaire bandjes was het sws al snel klaar.

Nu rustig wachten tot de 4G modellen in NL verschijnen

[ Voor 20% gewijzigd door jorbit op 08-10-2021 14:15 ]

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Die middernacht leek mij trouwens wel aardig blauw. Inktblauw is een naam die wel beter past inderdaad. Als ze marketingtechnisch meer mensen naar de SS versies willen krijgen door daar alleen zwart aan te bieden dan is dat een aardige zet :p Wel gek dat ze nu zowel blauw als donkerblauw aanbieden in de aluminium range.

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hk12nl
T-mobile heeft bevestigd dat ze de Apple Watch 4G gaan ondersteunen. Aangezien KPN dit al eerder gedaan heeft lijkt mij toch dat vodafone niet achter zal blijven.

https://www.t-mobile.nl/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W53mvE9jGqlRCcaAmB1tW4yMWeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3LY8GNktK0FRMl2bt93EGgjF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door hk12nl op 08-10-2021 14:25 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:21:
Die middernacht leek mij trouwens wel aardig blauw. Inktblauw is een naam die wel beter past inderdaad. Als ze marketingtechnisch meer mensen naar de SS versies willen krijgen door daar alleen zwart aan te bieden dan is dat een aardige zet :p Wel gek dat ze nu zowel blauw als donkerblauw aanbieden in de aluminium range.
Wat mij betreft een hele rare move van Apple, bandjes combineren met de alu kleuren zonder dat het vloekt is nu bijna niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 02:30
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:23:
T-mobile heeft bevestigd dat ze de Apple Watch 4G gaan ondersteunen. Aangezien KPN dit al eerder gedaan heeft lijkt mij toch dat vodafone niet achter zal blijven.

https://www.t-mobile.nl/

[Afbeelding]
Valt Tele2 daar ook automatisch onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Y451N schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:28:
[...]

Valt Tele2 daar ook automatisch onder?
Dat zou ik even horen bij de klantenservice..

©2004

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:54:
[...]

En jij hebt dit rechtstreeks van Tim te horen gekregen ofzo? :?
Ik ben Tim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Voor de linkshandigen onder ons die 'm aan de rechterpols willen houden. Kan je die kroon aan de linkerkant doen, dragen jullie 'm gewoon links, doen jullie de watch op de kop of doen jullie de watch gewoon aan de rechterpols met de kroon aan de rechterkant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Phobophile schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:04:
[...]

Hoe lang duurt het voor zoiets doordringt tot ASR Vitality? Heb jij enig idee?
Geen idee, maar in de app staat iig nu dit en niks meer over de 6 dus dat ziet er iig al goed uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_lJcSutNqOuujVoOQOHZ7MbhkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6YIOmcWxVlAXosvNwz6dLsk.jpg?f=fotoalbum_large

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:05:
[...]

Top dat ze dit uiteindelijk wel gedaan hebben. d:)b

Wel in kleine lettertjes en in de snelheid van 14.00uur bestellen moet je dit wel gezien hebben, maar toch d:)b

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThibautVos
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:37:
Voor de linkshandigen onder ons die 'm aan de rechterpols willen houden. Kan je die kroon aan de linkerkant doen, dragen jullie 'm gewoon links, doen jullie de watch op de kop of doen jullie de watch gewoon aan de rechterpols met de kroon aan de rechterkant?
Ik draag hem al jaren links, met de kroon aan de rechterkant.. Eigenlijk nooit last mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07:58
ThibautVos schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

Ik draag hem al jaren links, met de kroon aan de rechterkant.. Eigenlijk nooit last mee.
Ik ook, gaat prima. :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:29
Hopelijk dat Tele2 en/of Vodafone ook snel volgen. KPN en T-Mobile zijn aan de dure kant (35 euro). Als Ziggo-klant is Vodafone dan wat goedkoper (30 euro). Maar nog liever blijf ik bij Tele2...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chk1975
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-09 16:05
Ja kan draaghand en aan welke kant je de crown wil gewoon veranderen dus dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
En hoe bevalt de nieuwe s7? Vinden jullie het scherm echt zoveel groter lijken? Ik zie niet zoveel verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:12
Waarez schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:12:
Ook besteld; 45mm inktblauw (met sportbandje). Eens kijken hoe deze het doet op mijn 170mm smalle pols. Ik hoop echt dat zwarte bandjes niet vloeken hierop, want wou het zwarte RVS bandje erbij kopen.. even wachten op YouTube ervaringen I guess.
Vond in die 'studio' het charcoal gevlochten sportbandje en de zwarte solo loop er uiteindelijk beter uitzien dan ik van tevoren verwacht had. Maar aangezien ik nog een zwart sportbandje (van mijn series 0 nog, maar blijft prima) heb, dacht ik, ik ga nu eens voor leer.

Wit vond ik trouwens ook verrassend goed ogen, En daardoor gek genog ook die zilverkleurige schakel-band. Maar dik 300 euro extra voor een bandje, mij niet gezien :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
Ook op de NL Apple site melding van de cellular versie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4uvc8cjj3TIacMstuRWXimAIWk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rR82ItUPWGusRzSJVmUFFiNq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Furrr op 08-10-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
Grappig dat ze geen vergelijking tussen de S6 en S7 posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eltjo
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:24

Eltjo

Groninger in Fryslân

Werkt een franse AW 4G ook op de nederlandse netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

robcoenen schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:12:
Doen ze alleen met actieve modellen. S6 gaat er uit

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Modbreak:Een groot aantal reacties zijn verplaatst naar [Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid.

Reacties over prijzen, beschikbaarheid, levertijden en importeren mogen in dat topic. Dat kan het hier inhoudelijk over de Apple Watch gaan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Nu online
Had ik eerst wel, alleen merkte in de winter dat het volume soms ongewenst ineens hard of zacht ging. Heb toen de kroon aan de linkerkant gedaan. Dat werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:21

Mr. Freeze

¡GO!

robcoenen schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:12:
Jawel hoor, https://www.apple.com/watch/compare/

En dan, compare all models.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
@Donstil er is hoop (jaja daar is ie weer😂) dat Vodafone ook gaat starten met e-sim. In onderstaand artikel van 15 september (nog niet eens een maand terug) over de ondersteuning van kpn staat: ‘
’T-Mobile zegt tegen de site het 'niet in de nabije toekomst' te gaan ondersteunen.’: https://tweakers.net/nieu...eries-7-ondersteunen.html

En kijk T mobile vandaag eens😎

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:00:
@Donstil er is hoop (jaja daar is ie weer😂) dat Vodafone ook gaat starten met e-sim. In onderstaand artikel van 15 september (nog niet eens een maand terug) over de ondersteuning van kpn staat: ‘
’T-Mobile zegt tegen de site het 'niet in de nabije toekomst' te gaan ondersteunen.’: https://tweakers.net/nieu...eries-7-ondersteunen.html

En kijk T mobile vandaag eens😎
Haha ben benieuwd! Dan ga ik het wel ff proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:18
Citroentaart schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:02:
En hoe bevalt de nieuwe s7? Vinden jullie het scherm echt zoveel groter lijken? Ik zie niet zoveel verschil.
Denk dat je daar echt pas wat over kan zeggen als je hem in je handen heb 😉
X-GeaR schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:54:
Hopelijk dat Tele2 en/of Vodafone ook snel volgen. KPN en T-Mobile zijn aan de dure kant (35 euro). Als Ziggo-klant is Vodafone dan wat goedkoper (30 euro). Maar nog liever blijf ik bij Tele2...
Je weet nog niet wat de prijzen zijn voor e Sim gebruik met je abonnement.
Verder de prijzen die jij nu noemt zijn best hoog
De meeste betalen wel minder omdat ze in combinatie met hun thuis abonnement extra korting krijgen.

[ Voor 46% gewijzigd door Roos79 op 08-10-2021 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:26
Hopelijk inderdaad snel de cellular-versies. Heeft echt te lang geduurd :Z

Ik wilde al uitwijken naar Duitsland (voor de zoveelste keer), maar wacht nu geduldig op Nederland. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen RVS of titanium. RVS lijkt me niet echt een model waarmee je ook sport, en voor de dagelijkse tijd draag ik net zo goed alu-model/titanium of m’n klassieke klokje.

Schuift de AW5 Cellular door naar de vrouw of kleine, ze zoeken het maar uit wie de winnaar wordt :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Edit : verkeerd topic

[ Voor 94% gewijzigd door schumi1986 op 08-10-2021 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 06:39
Ik draag de Watch aan de rechterkant, met de kroon naar de buitenkant (links). Zo blij met de enige smartwatch die door lefties op de 'juiste' manier kan worden gedragen. Terwijl het zo simpel is. Interface 180 graden draaien, klaar. Maar Samsung en Wear OS wilden er nooit aan. Dus zijn ze me kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik zit al een tijdje te twijfelen om mijn S5 de deur uit te doen en te vervangen voor een S7, maar tot mijn grote verbazing is Space Grey niet meer mogelijk maar hebben ze alleen nog een soort donkerblauw ("midnight"). Nu zal er vast marketingonderzoek naar gedaan zijn maar zomaar de best verkopende kleur niet meer doorzetten...? Lijkt mij wat onhandig. Ik ga er iig niet voor als hij alleen donkerblauw is. Of zie ik iets over het hoofd?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die kleur komt al een paar keer naar voren maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het echt blauw is. Zal wel gewoon dicht bij SpaceGrey in de buurt komen, de Apple Renders zijn altijd wat meer belicht dan de producten in het dagelijks leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:05:
Hmm ik zit al een tijdje te twijfelen om mijn S5 de deur uit te doen en te vervangen voor een S7, maar tot mijn grote verbazing is Space Grey niet meer mogelijk maar hebben ze alleen nog een soort donkerblauw ("midnight"). Nu zal er vast marketingonderzoek naar gedaan zijn maar zomaar de best verkopende kleur niet meer doorzetten...? Lijkt mij wat onhandig. Ik ga er iig niet voor als hij alleen donkerblauw is. Of zie ik iets over het hoofd?
Woensdag is het embargo eraf dus dan komen de eerste reviews online. Hoop dan wat meer duidelijkheid te hebben. Ben ook nieuwsgierig. Lijkt mij stug dat ze nu 2 blauwe in het assortiment hebben.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:16
Weet even niet of dit hier hoort maar niet geschoten is altijd mis: ik heb twee Apple Watches in gebruik die alletwee dmv de officiële lader worden opgeladen. Nu heb ik de slaapkamer waar ze op mijn nachtkastje laden gerestyled en daarvoor 2 USB verlengkabels gekocht van het merk Deltaco van 5 meter. Deze helemaal ingebouwd maar helaas, de Apple Watches willen niet meer laden. De USB kabel an sich werkt prima, een Sonos Roam die ik aansluit geeft netjes aan dat ie oplaadt, ook brandt het controle lampje op de connector.

Iemand enig idee wat hier het euvel kan zijn? Is het mogelijk de lengte van de kabel?

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DePaul schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:19:
Weet even niet of dit hier hoort maar niet geschoten is altijd mis: ik heb twee Apple Watches in gebruik die alletwee dmv de officiële lader worden opgeladen. Nu heb ik de slaapkamer waar ze op mijn nachtkastje laden gerestyled en daarvoor 2 USB verlengkabels gekocht van het merk Deltaco van 5 meter. Deze helemaal ingebouwd maar helaas, de Apple Watches willen niet meer laden. De USB kabel an sich werkt prima, een Sonos Roam die ik aansluit geeft netjes aan dat ie oplaadt, ook brandt het controle lampje op de connector.

Iemand enig idee wat hier het euvel kan zijn? Is het mogelijk de lengte van de kabel?
Zou kunnen maar normaal gesproken heb je dan eerder problemen bij data overdacht en niet zozeer met laden. Ik stuur hier nu 5v over een 20 meter lange UTP kabel: Werkt perfect.

Heb je al eens geprobeerd de spanning te meten met een multi meter of een iPhone aan je USB kabel te hangen? Wat gebeurt er dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePaul
Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Zou kunnen maar normaal gesproken heb je dan eerder problemen bij data overdacht en niet zozeer met laden. Ik stuur hier nu 5v over een 20 meter lange UTP kabel: Werkt perfect.

Heb je al eens geprobeerd de spanning te meten met een multi meter of een iPhone aan je USB kabel te hangen? Wat gebeurt er dan ?
Multimeter heb ik zelf niet maar kan ik eventueel wel lenen, iPhone nog niet geprobeerd maar een Sonos Roam die in de buurt was gaf wel netjes aan dat ie werd bijgeladen. Dacht zelf ook al dat het eerder een probleem zou zijn met data overdracht in plaats van enkel stroom, en een Apple Watch is nou niet echt een zware stroomtrekker. Wordt vervolgd.

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DePaul schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:34:
[...]

Multimeter heb ik zelf niet maar kan ik eventueel wel lenen, iPhone nog niet geprobeerd maar een Sonos Roam die in de buurt was gaf wel netjes aan dat ie werd bijgeladen. Dacht zelf ook al dat het eerder een probleem zou zijn met data overdracht in plaats van enkel stroom, en een Apple Watch is nou niet echt een zware stroomtrekker. Wordt vervolgd.
En een andere lader er tussen? Het ene apparaat is gevoeliger dan het andere.

Heb ook altijd gezeik gehad met laders enzo, nu deze en al mijn problemen zijn weg:

https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:51
DePaul schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:19:

Dat is vreemd. Gebruik hier ook een
20 jaar oude Belkin USB verlengkabel van 5 meter icm originele 5W Apple lader. Gaat prima, nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:09

PeaceNlove

Deugleuter

PeaceNlove schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 11:21:
[...]

De vreugde was van korte duur. Blijkbaar toch nog een ander hardwarematig probleem gevonden, waardoor het software herstel niet wil lukken. Vervangen kost nu 149 euro bij Apple. Nieuw kost de Watch 3 ongeveer 200 euro en 2e hands kan je een AW3 voor nog minder dan 149 wel oppikken. De keuze is dus gevallen op een nieuwe SE. toch net wat toekomstvaster en de extra features van de AW6 zijn me het prijsverschil niet waard.
Het verhaal krijgt een onverwachte wending….
Ik had die AW3 dus maar terug laten sturen, want volgens Apple een FUBAR. En ik wilde dat ding in V&A zetten voor weinig voor iemand die wellicht nog wat kan met de onderdelen.
Doe ik dat ding aan, doet die ‘kapotte’ AW3 me de suggestie een koppeling te maken met mijn iPhone. 7(8)7
Dat heb ik dus gedaan en nu ligt er een AW3 voor mijn neus, met Watch OS 8 er op en alles lijkt er op dat het ding het gewoon weer doet. Ik had twee kleine beschadigingen in het Aluminium, amper zichtbaar, maar die zitten er ook nog steeds. Dus het is zeker weten mijn oude AW3. Die het weer doet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
don spike schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:05:
[...]

Dat is vreemd. Gebruik hier ook een
20 jaar oude Belkin USB verlengkabel van 5 meter icm originele 5W Apple lader. Gaat prima, nooit problemen mee gehad.
Ook voor @Toppe

Ben even aan het testen geslagen en het lijkt een Apple dingetje te zijn, zowel mijn iPad als mijn iPhone worden niet geladen maar bijvoorbeeld een MSI gamecontroller wel, net als een Sennheiser koptelefoon en een Beats koptelefoon. AirPods worden wel geladen, lichtje in case gaat oranje branden maar volgens de iPhone wordt ie niet geladen. Prik ik de AirPods daarna in een Apple stekker gaat het lichtje in de case oranje branden en ik zie het op de iPhone.

Plug ik daarna de Samsung S20 van mijn vriendin in geeft ie wel aan dat ie laadt. Anyways, toch maar iets anders verzinnen want dit gaat kennelijk niet werken helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DePaul schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:26:
[...]

Ook voor @Toppe

Ben even aan het testen geslagen en het lijkt een Apple dingetje te zijn, zowel mijn iPad als mijn iPhone worden niet geladen maar bijvoorbeeld een MSI gamecontroller wel, net als een Sennheiser koptelefoon en een Beats koptelefoon. AirPods worden wel geladen, lichtje in case gaat oranje branden maar volgens de iPhone wordt ie niet geladen. Prik ik de AirPods daarna in een Apple stekker gaat het lichtje in de case oranje branden en ik zie het op de iPhone.

Plug ik daarna de Samsung S20 van mijn vriendin in geeft ie wel aan dat ie laadt. Anyways, toch maar iets anders verzinnen want dit gaat kennelijk niet werken helaas :|
Neem een hub, knoop daar een langer stroomsnoer aan, pleur dat ding onder je bed in het midden, zou moeten passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
Toppe schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:35:
[...]

Neem een hub, knoop daar een langer stroomsnoer aan, pleur dat ding onder je bed in het midden, zou moeten passen :+
Dat Satechi ding was inderdaad wel mooi maar doet toch net te veel pijn in de portemonnee helaas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

DePaul schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:49:
[...]

Dat Satechi ding was inderdaad wel mooi maar doet toch net te veel pijn in de portemonnee helaas :+
Bekijk Satechi 75W MultiPort Travel Charger op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Ik ga er zelfs nog 1 bestellen :+ kost wat, maar echt een top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Iemand een idee waar je het meeste kans maakt op losse verkoop aanstaande vrijdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07:58
svenn15 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:01:
Iemand een idee waar je het meeste kans maakt op losse verkoop aanstaande vrijdag ?
Coolblue, Bol, Mediamarkt en Amac misschien.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:11
Het verbaasd mij wel dat KPN nog geen officiele aankondiging heeft gedaan dat ze de cellular watches gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
BoerFrits schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:40:
Het verbaasd mij wel dat KPN nog geen officiele aankondiging heeft gedaan dat ze de cellular watches gaan ondersteunen.
Helemaal mee eens, vooral ook jammer dat nog KPN noch T-mobile nog niets over mogelijke extra kosten heeft vermeld.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Als de release rond 5 nov ligt dan zal dit wel rond eind oktober gebeuren. Eerder heeft toch geen zin uit business oogpunt.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:11
hk12nl schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:47:
Als de release rond 5 nov ligt dan zal dit wel rond eind oktober gebeuren. Eerder heeft toch geen zin uit business oogpunt.
Dat vraag ik mij af, als niet alle grote aanbieders dit gaan ondersteunen is er dus voor mensen een reden om over te stappen, zodra potentiele klanten weten dat jij als provider het wel gaat aanbieden kan het toch een reden zijn om vast over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:09
Goedemiddag allemaal,

Ik zit er voor het eerst aan te denken om een Apple Watch aan te schaffen. (wellicht 2de hands)
Deze wil ik alleen gebruiken voor het sporten(fitness, zwemmen, squash) en misschien een enkele keer zal ik deze dragen op kantoor. Het zal dus voornamelijk zijn tijdens het tracken van mijn (intensieve) beweging.
Denken jullie dat de Apple Watch SE voldoende zal zijn? Ik denk dat de series 7 overkill is en dat het voor mij persoonlijk niet het prijsverschil zal goedmaken.

Misschien zie ik een andere goede optie over het hoofd, dus altijd fijn als mensen met ervaring willen meedenken:-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:06
psvpas schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:14:
Goedemiddag allemaal,

Ik zit er voor het eerst aan te denken om een Apple Watch aan te schaffen. (wellicht 2de hands)
Deze wil ik alleen gebruiken voor het sporten(fitness, zwemmen, squash) en misschien een enkele keer zal ik deze dragen op kantoor. Het zal dus voornamelijk zijn tijdens het tracken van mijn (intensieve) beweging.
Denken jullie dat de Apple Watch SE voldoende zal zijn? Ik denk dat de series 7 overkill is en dat het voor mij persoonlijk niet het prijsverschil zal goedmaken.

Misschien zie ik een andere goede optie over het hoofd, dus altijd fijn als mensen met ervaring willen meedenken:-)
De SE is voor de meeste sporters prima! Enige reden die ik me kan bedenken waarvoor je voor de 7 zou willen gaan is de ECG en Blood oxygen sensor :)

Je kunt ook een series 5/6 halen voor minder mocht je toch deze sensoren willen hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Goedemiddag allemaal,

Ik zou geld besparen en voor een Fitbit of iets van Garmin gaan.
De Apple Watch is een mooie balans tussen smartwatch en fitness tracker, maar als je hem alleen als fitness tracker gaat gebruiken, kan je wmb beter een fitness tracker kopen.
Als je toch een Apple watch gaat kopen zou ik altijd een 5 boven een SE aanbevelen, oa vanwege Always on Display en ECG functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Goedemiddag allemaal,

Als het puur om te sporten gaat, zou ik inderdaad niet voor de 7 gaan, maar voor de SE, of kijken of er nu ergens series 6 in de "uitverkoop" gaan. Als je van plan bent hem ook voor andere dingen te gaan gebruiken, dan kan het grotere scherm van de 7 misschien het verschil voor je maken, maar als ik je post zo lees, is dat in eerste instantie niet het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
BoerFrits schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

Dat vraag ik mij af, als niet alle grote aanbieders dit gaan ondersteunen is er dus voor mensen een reden om over te stappen, zodra potentiele klanten weten dat jij als provider het wel gaat aanbieden kan het toch een reden zijn om vast over te stappen?
Dan is twee weken van te voren nog ruim voldoende denk ik :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-09 16:25
Goedemiddag allemaal,

Ik heb die ook enkel gekocht voor te sporten, door de batterijduur dacht ik die niet de hele tijd aan te doen. Uiteindelijk heb ik die nu non-stop aan :)

Dat gezegd zijnde, ik heb een series 6 en die extra sensoren tov de SE heb ik effe bekeken maar gebruik ik nooit. Voor mij draait het nu enkel nog om loopjes tracken (hartslag & GPS), wekker, notificaties & komende agenda-activiteit tonen, GSM terugvinden en lamp om 's nachts niet tegen de deur te lopen. De SE kan dat allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:09
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ga eens opzoek naar een jonge 2de hands SE:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
Let er wel op dat je als fanatieke (buiten)sporter wat minder goede tracking hebt via de SE dan 6 of (neem ik aan) 7. Daarom kies ik liever voor de wat duurdere opties. Zie ook:

https://www.dcrainmaker.c...mpressions-untangled.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
denial1986 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:57:
Let er wel op dat je als fanatieke (buiten)sporter wat minder goede tracking hebt via de SE dan 6 of (neem ik aan) 7. Daarom kies ik liever voor de wat duurdere opties. Zie ook:

https://www.dcrainmaker.c...mpressions-untangled.html
Ik ben benieuwd naar de gps-tracking van Series 7 dan! Loop nu 1,5 jaar hard met de Series 4 en dat "mario karting" waar die man het over heeft, gebeurt inderdaad wel, maar als ik op strava kijk naar activiteit van anderen, doen de meeste speciale sporthorloges dit ook wel. Dus als de 6 (en dus de 7) dat beter doen, zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
Prullenbak84 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Ik ben benieuwd naar de gps-tracking van Series 7 dan! Loop nu 1,5 jaar hard met de Series 4 en dat "mario karting" waar die man het over heeft, gebeurt inderdaad wel, maar als ik op strava kijk naar activiteit van anderen, doen de meeste speciale sporthorloges dit ook wel. Dus als de 6 (en dus de 7) dat beter doen, zou dat mooi zijn.
Ja precies, misschien is het geen probleem voor de meesten, maar aangezien ikzelf aan het kijken ben voor mijn eerste apple watch, zijn dit de factoren waar ik op let. Ben niet een type die elke 2 jaar een nieuwe hoeft te hebben, dus deze moet lang meegaan en dan koop ik zelf liever degeen met betere alles, incl. dit soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
denial1986 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:58:
[...]

Ja precies, misschien is het geen probleem voor de meesten, maar aangezien ikzelf aan het kijken ben voor mijn eerste apple watch, zijn dit de factoren waar ik op let. Ben niet een type die elke 2 jaar een nieuwe hoeft te hebben, dus deze moet lang meegaan en dan koop ik zelf liever degeen met betere alles, incl. dit soort dingen.
ja, dat is natuurlijk ook de overweging: voor hoeveel jaar koop je hem. Ik hoef ook niet ieder jaar iets nieuws, maar dat is juist de reden dat ik de nieuwste koop als het er tijd voor is ;) Ik ga nu mijn series 4 vervangen en wil met de nieuwe zo lang mogelijk doen, dus dat wordt een series 7. Hopelijk gaat ie weer 3 jaar mee, of liever langer. Maar als je voor het eerst een watch gaat kopen en nog wil gaan ontdekken of het uberhaupt wat voor je is, is de situatie weer heel anders. Dan is een tweedehandsje, aanbieding, of ouder model misschien een goede keus. Ik weet zelf na ruim 5 jaar wel dat de watch me bevalt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:37
Tip! De 2 meter kabel is bij Bol nu maar € 24,49.
Ik heb hem besteld en het is een originele Apple kabel.
Leek me het vermelden wel waard.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:28
Ik twijfel toch een beetje tussen de kleur nu space grey er niet meer is.

Starlight (beetje champagne) en midnight (heel donkerblauw)

Ik heb de donkeren genomen maar twijfel toch een beetje, wat denken jullie?

Aanstaande vrijdag wordt hij al geleverd, kan hem altijd nog retour doen en de Champagne bestellen.. echt balen dat ze space grey eruit hebben gedaan..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsZAU9MkVUmQ6KkaYl-LrYGOZjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sD9hG3fYyWI1XuWLAlGbXKMP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oaneLEsXLXqgoLOBxemUgrdl8NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVFm0DQ0CQv9xmdTyaS3OwN8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Serena schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:47:
Voor het snel laden heb je de ‘nieuwe’ kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iMode schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:21:
Ik twijfel toch een beetje tussen de kleur nu space grey er niet meer is.

Starlight (beetje champagne) en midnight (heel donkerblauw)

Ik heb de donkeren genomen maar twijfel toch een beetje, wat denken jullie?

Aanstaande vrijdag wordt hij al geleverd, kan hem altijd nog retour doen en de Champagne bestellen.. echt balen dat ze space grey eruit hebben gedaan..[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die kleur komt al een paar keer naar voren maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het echt blauw is. Zal wel gewoon dicht bij SpaceGrey in de buurt komen, de Apple Renders zijn altijd wat meer belicht dan de producten in het dagelijks leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:13:
[...]

Ik weet het niet. Ben ook geen fan van de kleurtjes van de nieuwe bandjes en de kleur die ik in de winkel zag lijkt toch wel heel erg op de renders. Daarnaast, ik weet het niet dit jaar met Apple. Wat ze hebben uitgebracht ook qua telefoons vind ik qua design echt heel lelijk dus ben erg bang voor de Watch….. ben iig heel blij dat de Watch niet die lelijke rand krijgt van de iPhone 12 en 13. Zeker met hoesje zijn die phones echt veel te dik en rechthoekig…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:54:
[...]

Ik weet het niet. Ben ook geen fan van de kleurtjes van de nieuwe bandjes en de kleur die ik in de winkel zag lijkt toch wel heel erg op de renders. Daarnaast, ik weet het niet dit jaar met Apple. Wat ze hebben uitgebracht ook qua telefoons vind ik qua design echt heel lelijk dus ben erg bang voor de Watch….. ben iig heel blij dat de Watch niet die lelijke rand krijgt van de iPhone 12 en 13. Zeker met hoesje zijn die phones echt veel te dik en rechthoekig…..
Morgen gaat het embargo eraf en vaak worden de nieuwe kleurtjes wel verstuurd naar de reviewers dus dan zullen we het wel weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

giantgiantus schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:54:
[...]

En zo zie je maar dat smaken verschillen! Juist het rechthoekige design vind ik mooi van de 12 en 13..Mooier dan de ronde vormen. Gewicht had iets lichter gemogen, maar voelt ook wel weer premium. De renders van de Watch met het nieuwe platte design vind ik ook mooier dan de huidige..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Ik vind het wel jammer dat er geen space grey versie wordt aangeboden voor de AWS7. Vooral omdat ik een graphite Milanees bandje wil en dat op het eerste gezicht enorm mismatched met de donkerblauwe kastkleur.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:34:
Ik vind het wel jammer dat er geen space grey versie wordt aangeboden voor de AWS7. Vooral omdat ik een graphite Milanees bandje wil en dat op het eerste gezicht enorm mismatched met de donkerblauwe kastkleur.
Die RVS bandjes mismatchen sowieso enorm met de aluminium kast 🙊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:58:
[...]

Die RVS bandjes mismatchen sowieso enorm met de aluminium kast 🙊
Dan kun je beter titanium bandjes nemen inderdaad als combi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
pdavie2311 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:14:
[...]

En zo zie je maar dat smaken verschillen! Juist het rechthoekige design vind ik mooi van de 12 en 13..Mooier dan de ronde vormen. Gewicht had iets lichter gemogen, maar voelt ook wel weer premium. De renders van de Watch met het nieuwe platte design vind ik ook mooier dan de huidige..
Dit deel ik inderdaad. Ik ben benieuwd of ze volgend jaar wel met een ander design komen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:20
Iemand al n leuke aanbieding voor de 6 gespot? Blijven rond de €400,- hangen (40mm) Of moeten we echt wachten tot de 7 in de schappen ligt voordat de prijs keldert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
DCNY schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:20:
Iemand al n leuke aanbieding voor de 6 gespot? Blijven rond de €400,- hangen (40mm) Of moeten we echt wachten tot de 7 in de schappen ligt voordat de prijs keldert?
Het dalen van de prijs zal voorlopig nog wel mee vallen. Retailers hoeven er niet zo nodig van af hoor. Ik schat dat ze voor ca € 50,- lager komen te staan her en der. Dan komen ze er evengoed wel vanaf.

Echt kelderen zal de prijs sowieso niet doen.

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 13-10-2021 08:53 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
Apple Watch Series 8 Could Come in Three Sizes, Claims Analyst

Vooralsnog heeft Ross Young het nog nooit fout gehad (al heeft hij slechts 6 geruchten de wereld in geholpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Serena schreef op Tuesday 12 October 2021 @ 14:47:
Heb hem besteld, maar als ik de reviews zo lees vraag ik mij af of we een echte Apple kabel van 2 meter gaan ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-09 20:32
TheVMaster schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

Heb hem besteld, maar als ik de reviews zo lees vraag ik mij af of we een echte Apple kabel van 2 meter gaan ontvangen.
Opletten met fakes inderdaad. Zeker gezien het kabeltje door een thirdparty seller wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Alexknl schreef op Wednesday 13 October 2021 @ 10:17:
[...]

Opletten met fakes inderdaad. Zeker gezien het kabeltje door een thirdparty seller wordt geleverd.
Gelukkig kunnen we hem zo weer retour sturen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
robcoenen schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:25:

Vooralsnog heeft Ross Young het nog nooit fout gehad (al heeft hij slechts 6 geruchten de wereld in geholpen)
Dus niemand heeft nog de 7 ontvangen en hij gaat al zijn moment of fame opzoeken door te melden dat "ze vermoedelijk met 3 maten komen" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Serena schreef op Tuesday 12 October 2021 @ 14:47:
Ik heb hem binnen. Ziet er uit als een originele Apple kabel en inderdaad de 2m variant O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnfv9_mlfORQBCYspnUkH_if2ak=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBhKoc5uicbKHpDCXGt7N7X7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uO9C507hOiRjSomQ6tugN17ScmU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qbUwYgtbnJdixXwSz8DOnd9U.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_lq3rxpWBAyAf8c9uIXV8FPTPk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ga4nB4HqazbuY48QSw44zrEQ.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 57% gewijzigd door TheVMaster op 13-10-2021 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
robcoenen schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:25:

Goed nieuws wellicht voor @Donstil. Die wil al langere tijd een grotere watch volgens mij.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

hk12nl schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Goed nieuws wellicht voor @Donstil. Die wil al langere tijd een grotere watch volgens mij.
Niet alleen @Donstil 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Jazeker! Komt maar door met een grotere watch.
Ook fijn voor de batterij duur enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Wanneer zouden de eerste video’s over de Apple Watch verschijnen?
Ik had gelezen dat het vandaag zou zijn maar niet om welk uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:16:
Wanneer zouden de eerste video’s over de Apple Watch verschijnen?
Ik had gelezen dat het vandaag zou zijn maar niet om welk uur.
15:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Een platte 49mm zou echt heel fijn zijn. Grotere accu en een bruikbaar toetsenbord :)
Pagina: 1 ... 28 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires