Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:47
Ik wil mijn vrouw graag een Apple Watch geven, maar twijfel over de Series 6 of 7.

Ik kan er een (44 mm) tweedehands of eventueel nieuw halen, of zal ik toch even wachten tot de Series 7 uitkomt en dan de 45 mm versie halen?

Een andere vraag. Als ik de Series 6 gebruik voor hardlopen of fietsen met gps aan, hoelang doet hij het op een battery cycle?

[ Voor 4% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 03-10-2021 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
DeVliegendeNLer schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:16:
Ik wil mijn vrouw graag een Apple Watch geven, maar twijfel over de Series 6 of 7.

Ik kan er een (44 mm) tweedehands of eventueel nieuw halen, of zal ik toch even wachten tot de Series 7 uitkomt en dan de 45 mm versie halen?

Een andere vraag. Als ik de Series 6 gebruik voor hardlopen of fietsen met gps aan, hoelang doet hij het op een battery cycle?
Ik denk dat de kleine zaken (volledig toetsenbord, sneller opladen etc.) wellicht de 7 wel interessanter maken. Afhankelijk natuurlijk wat ze met het horloge wil doen en de prijs van de tweedehands Series 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:40
DeVliegendeNLer schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 19:16:

Wat een ‘bijzondere’ vraag op dit moment nu de AW7 bijna kan gaan worden besteld. Ik zou hier niet over na hoeven denken en nog heel even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alberic
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-08-2022

Alberic

iPhone 13 pro 1TB

Een vraagje voor Apple watch-bezitters: bestaat er ook een wijzerplaat die digitaal ook de seconden weergeeft? Dus in de stijl van HH:MM:SS. Ik heb dat op verschillende sites nog niet gevonden. Wél analoge wijzerplaten met secondenwijzer, maar dus niet digitaal. Hebben jullie die wel gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 16:20
jodeltje schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:12:
Ik merk AOD ook nauwelijks op m'n batterijduur, maar dan moet ik wel een watchface kiezen zonder complicaties, dat lijkt wél batterij te verbruiken.

Vraag: ik zet altijd slaapmodus aan via het snelmenu op m'n horloge, maar sinds IOS15 is dit vervangen door de Focus Modes en die zit niet in het snelmenu van m'n horloge. Aangezien ik m'n telefoon niet in de slaapkamer wil is dit wat onhandig. Is hier een oplossing voor om het in te stellen op de Watch5 zonder een schema in te stellen?
Ik denk dat hier ook nog een aantal mensen zitten net als ik zonder AOD dus het valt te bezien. Ik moet zeggen dat ik er af en toe last van heb tijdens mijn rek oefeningen als ik ze wil timen maar voor de rest vind ik geen AOD geen probleem. Nu moet ik ook zeggen dat ik ook nog niet de behoefte voel om de upgraden naar een nieuwe AW dus mijn 4 is voorlopig prima.

Bij mij zit die wel onder het snel menu onder het maantje het is wel een stap extra en dat is dan weer jammer maar goed het kan wel

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 22:25
Alberic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:31:
Een vraagje voor Apple watch-bezitters: bestaat er ook een wijzerplaat die digitaal ook de seconden weergeeft? Dus in de stijl van HH:MM:SS. Ik heb dat op verschillende sites nog niet gevonden. Wél analoge wijzerplaten met secondenwijzer, maar dus niet digitaal. Hebben jullie die wel gevonden?
Zeker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v9Pv-2oXsUL6b8lL7GlTa7PWPE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qmGhZ9JXcpJMNJtLRO0GF1pE.png?f=user_large

De activiteit digitaal wijzerplaat

[ Voor 53% gewijzigd door Tinusvolkel op 04-10-2021 09:37 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37
Alberic schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:31:
Als je bijvoorbeeld de 'infograph' wijzerplaat neemt. kan je in het midden de bovenste compilatie instellen met digitale tijd. Hier zitten ook secondes bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FdnUFIKWAuMhO1whIyt8R6c5wJY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yIN8RH5Hl0d6XHhzk5m5PPWQ.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door hk12nl op 04-10-2021 09:38 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
RicoK schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 08:08:
[...]

Wat een ‘bijzondere’ vraag op dit moment nu de AW7 bijna kan gaan worden besteld. Ik zou hier niet over na hoeven denken en nog heel even wachten.
Bedoel ook eigenlijk (meer), of een AW6 tweedehands, of een AW7 nieuw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DeVliegendeNLer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Bedoel ook eigenlijk (meer), of een AW6 tweedehands, of een AW7 nieuw. ;)
Zelfde antwoord dan toch?

Als je toch geld gaat uitgeven (aan je vrouw), doe dan gelijk het nieuwste model. Waarom zou je een tweedehandsje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Vorkie schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:04:
Zelfde antwoord dan toch?

Als je toch geld gaat uitgeven (aan je vrouw), doe dan gelijk het nieuwste model. Waarom zou je een tweedehandsje kopen.
Exactly my thoughts.

Ik kan natuurlijk niet in iemands portemonnee kijken, maar ik denk dat het prijsverschil tussen een 2e hands AW6 en een nieuwe AW7 niet zo heel erg groot is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Wij houden allebei van een vollere portemonnee dan iets kopen waar je meer voor betaalt als dat niet per se nodig is. ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DeVliegendeNLer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:31:
Wij houden allebei van een vollere portemonnee dan iets kopen waar je meer voor betaalt als dat niet per se nodig is. ;)
Dan zou ik zo ie zo geen Apple Watch kopen ;) want echt nodig is ie niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten op 04-10-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Maarten schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Dan zou ik zo ie zo geen Apple Watch kopen ;) want echt nodig is ie niet ;)
:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
DeVliegendeNLer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:31:
Ik zou dan zelfs naar een SE kijken of naar een tweedehands 5, de meerwaarde van de 6 is echt minimaal imho.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
jodeltje schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Dat onder de niet storen functie de slaapmodus verstopt was wist ik niet, bedankt!
Klopt, zitten alle focus modussen, aangezien dit dus de focus toggle is voor alle die je ingesteld hebt.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 16:38
Kassad schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:51:
[...]

Ik zou dan zelfs naar een SE kijken of naar een tweedehands 5, de meerwaarde van de 6 is echt minimaal imho.
Vanwege de geruchten heb ik gewacht met het upgraden van mijn Apple Watch tot de 7 uitkwam. Toen de geruchten van een redesign niet waar bleken, ben ik maar voor een tweedehands Series 5 gegaan. Scheelt een hoop geld voor een iets snellere processor en een saturatiemeter. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook maar mee wil doen totdat er wel een redesign komt (ik hoop 2022), dus voor mij was het hoe dan ook tijdelijk.

En nee, de series 0 nog een jaar houden zat er niet echt in. Ik moest dat ding ondanks dat ik vooral thuis zat te werken al 4 keer per dag opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 16:20
Nicj56 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Klopt, zitten alle focus modussen, aangezien dit dus de focus toggle is voor alle die je ingesteld hebt.
Dat is me toch een partij irritant. Geef me gewoon een slaap modus de rest heb ik niet nodig.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
DwightKSchrute schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:10:
[...]

En nee, de series 0 nog een jaar houden zat er niet echt in. Ik moest dat ding ondanks dat ik vooral thuis zat te werken al 4 keer per dag opladen.
Mijn series 0 heeft aan het eind van de dag nog steeds 50-60% over 8)

Om een uur of 7 in de ochtend doe ik hem om en voor het slapen gaan ligt die aan de lader. Rond 23:00 van de lader af en gaat die uit. Effectief heb ik dat ding dagelijks een uur of 14 om mijn pols.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
8 oktober bestellen. 15 oktober in huis. ;)

https://www.apple.com/new...s-start-friday-october-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vooralsnog alleen op de US en AU sites. Hoop dat de aankondiging ook snel in NL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
dcell schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:06:
[...]

Mijn series 0 heeft aan het eind van de dag nog steeds 50-60% over 8)

Om een uur of 7 in de ochtend doe ik hem om en voor het slapen gaan ligt die aan de lader. Rond 23:00 van de lader af en gaat die uit. Effectief heb ik dat ding dagelijks een uur of 14 om mijn pols.
Dat doe je dan vrij netjes nog. Ik doe 'm rond een uur of 6 om, dan doe ik thuis een work-out (ik hou hier de terminologie van de Apple Watch aan, want he, een work-out kunnen we het niet noemen) met daarna een wandeling. Als ik dan thuis kom zit ik ongeveer op 60%. Dan zijn we dus een 60-75 minuten verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
TheCooz schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:13:
Vooralsnog alleen op de US en AU sites. Hoop dat de aankondiging ook snel in NL komt.
Laten we hopen dat ze druk bezig zijn om de pagina aan te passen naar 4G :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 02:30
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Can't wait! Welke kleur ben jij geïnteresseerd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
DwightKSchrute schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:22:
[...]

Dat doe je dan vrij netjes nog. Ik doe 'm rond een uur of 6 om, dan doe ik thuis een work-out (ik hou hier de terminologie van de Apple Watch aan, want he, een work-out kunnen we het niet noemen) met daarna een wandeling. Als ik dan thuis kom zit ik ongeveer op 60%. Dan zijn we dus een 60-75 minuten verder.
Hoog tijd voor een nieuwe dus. ;)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Can't wait! Welke kleur ben jij geïnteresseerd in?
Ik zou wel rvs zwart willen. Jij?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:24:
[...]

Ik zou wel rvs zwart willen. Jij?
Ik twijfel nog heel erg. Voorheen wilde ik heel graag de zilvere variant, maar zwart is ook zo mooi :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Davidas schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:24:
[...]

Hoog tijd voor een nieuwe dus. ;)
Vandaar de tweedehands series 5 die inmiddels om mijn pols zit.

Nog wel een vraag vanuit mijn kant, wellicht dat mensen het herkennen. Ik heb het idee dat als ik de Apple Watch 's ochtends van de lader haal hij vanaf dat moment redelijk rap leeg loopt. Op het moment dat ik 'm dan weer even aan de lader doe (bijvoorbeeld tijdens het douchen), dan loopt hij daarna een stuk minder rap leeg. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

Ik twijfel nog heel erg. Voorheen wilde ik heel graag de zilvere variant, maar zwart is ook zo mooi :|
Ik heb wel eens een zwart RVS model gehad. Het is wel fraai maar het combineert niet lekker met een hoop bandjes die ik al heb.

Voor mij dus gewoon weer de normale RVS look. Ook handiger met poetsen enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:27:
[...]
Nog wel een vraag vanuit mijn kant, wellicht dat mensen het herkennen. Ik heb het idee dat als ik de Apple Watch 's ochtends van de lader haal hij vanaf dat moment redelijk rap leeg loopt. Op het moment dat ik 'm dan weer even aan de lader doe (bijvoorbeeld tijdens het douchen), dan loopt hij daarna een stuk minder rap leeg. Herkent iemand dit?
Dat herken ik niet (bij mijn 5).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:23:
[...]

Pagina staat inmiddels online. Geen 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:35:
[...]

Shit.. Ga jij 'm dan bestellen uit DE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Shit.. Ga jij 'm dan bestellen uit DE?
Yes sir.

RVS met die paarse Leather link.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 04-10-2021 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 15:50
Geen 4G is wel bizar. Misschien dat die pas gaat komen als KPN er klaar voor is?

[ Voor 3% gewijzigd door FNale op 04-10-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FNale schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:39:
Geen 4G is wel bizar. Misschien dat die pas gaat komen als KPN er klaar voor is?
Ja lijkt mij wel, ze lanceren niet zonder dat er minimaal 1 partner is die het aanbied.
Al is dan nog maar de vraag of ze de RVS alsnog uitbrengen als KPN (of een andere provider) er klaar voor is, of dat ze dan wachten tot de volgende refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:30
Neah, ik sla deze even over. De vorige keer deed ik een upgrade van de Watch 4 naar de Watch 6. Gezien de chip gelijk is, er geen nieuwe functies zijn en alleen een groter scherm is (die er op de gelekte foto’s wat opgeblazen uitziet naar mijn idee), sla ik hem even over.

Komende maand een nieuwe MBP waar ik van plan ben 3000 euro in te pompen. Dan komt de Watch volgend jaar wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is wel een nieuwe chip, dat kwam iets na de Keynote naar buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:29
Als de RVS-versie vrijdag beschikbaar is in Nederland, dan pre-order ik deze (in de hoop dat providers snel volgen met ondersteuning, maar blijft een gokje). Is deze er nog niet, dan wacht ik even.

In ieder geval ben ik klaar om van provider te switchen op het moment dat het daar is. Zit nu bij Tele2, maar verwacht dat het KPN gaat worden.

[ Voor 3% gewijzigd door X-GeaR op 04-10-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 15:35:
[...]

*knip*. Helaas.

Vloeken is nergens voor nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 04-10-2021 16:43 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
X-GeaR schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:22:
Als de RVS-versie vrijdag beschikbaar is in Nederland, dan pre-order ik deze (in de hoop dat providers snel volgen met ondersteuning, maar blijft een gokje). Is deze er nog niet, dan wacht ik even.

In ieder geval ben ik klaar om van provider te switchen op het moment dat het daar is. Zit nu bij Tele2, maar verwacht dat het KPN gaat worden.
Ik ben ook klaar om te switchen. Hoopte dat kpn deze week nog naar buiten kwam met een update maar ik verwacht dat nu eigenlijk niet meer. Ga nu even nadenken over wat ik ga doen as vrijdag..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:17:
Er is wel een nieuwe chip, dat kwam iets na de Keynote naar buiten.
Hnnn ik dacht dat ik vanmiddag nog bij iCulture had gelezen van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
Dennisweb schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JG3oXJLRBRAtgSLzD_JeJbo3rmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mpWbt5lHFQj2xtBNorw5c50R.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Sinds de update naar WatchOS 8 (en iOS 15) komen mijn Apple TV's niet meer in de Remote app voor. Ik gebruik een AW6 en iPhone 12 pro.

Ik heb de watch heropgestart, de ATV's eveneens en alles is geüpdatet naar de laatste versies. Steeds geen soelaas. Op mijn iPhone kan ik de remote perfect gebruikten.

Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@Matey Ik heb dit probleem niet. Mijn ATV's komen wel in de remote app voor op mijn AW4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:06:
[...]

Hihi ja daar ga je al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ik ga waarschijnlijk wel upgraden van een AW4. Echter mis ik nu wel de space gray/zwart als optie, de midnight is toch meer blauw achtig. Nog even kijken wat ik ga doen. Echte goede vergelijking foto’s zijn er helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
mussov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 18:31:
Ik ga waarschijnlijk wel upgraden van een AW4. Echter mis ik nu wel de space gray/zwart als optie, de midnight is toch meer blauw achtig. Nog even kijken wat ik ga doen. Echte goede vergelijking foto’s zijn er helaas nog niet.
Dit heb ik ook idd. Vandaar dat ik nu naar de rvs versie neig.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer dat die studio niet ook online is. Dat was de laatste releases wel zo, konden we alvast de opties en de prijzen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:08:
Wel jammer dat die studio niet ook online is. Dat was de laatste releases wel zo, konden we alvast de opties en de prijzen bekijken.
Is er een manier om de RVS variant te bestellen uit DE en te laten bezorgen naar een adres in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Ben benieuwd hoe blauw de midnight blue irl nu echt is. Vind hem hier best blauw in vergelijking met het bandje.

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/product/watch/standard/Apple_watch-series7-availability_nike_10052021_carousel.jpg.large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:20:
[...]

Is er een manier om de RVS variant te bestellen uit DE en te laten bezorgen naar een adres in NL?
Nee. En forwarding kun je ook vergeten, want dan annuleert Apple je bestelling. Je kan ‘m wel afleveren bij een punt in Duitsland en er dan zelf heen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisweb schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:32:
[...]

Nee. En forwarding kun je ook vergeten, want dan annuleert Apple je bestelling. Je kan ‘m wel afleveren bij een punt in Duitsland en er dan zelf heen rijden.
Is dat een algemeen punt of moet je dan iemand kennen in Duitsland?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:20:
[...]

Direct vanuit de store niet.

Je kan een forwarder gebruiken maar Apple wil die orders wel eens annuleren als ze het adres door krijgen of je hem verkeerd invoert (dat laatste is meestal het probleem).

Ik doe wel een forwarder. Nu c.a 25x dezelfde gebruikt en komt altijd wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 04-10-2021 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:33:
[...]

Is dat een algemeen punt of moet je dan iemand kennen in Duitsland?
Nee dat zijn gewoon pickup points maar dan Duitse.
Dus je kiest er een op de grens en rijd daar dan heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:08:
Ik mis de prijzen ook. Waarschijnlijk zullen die wel vergelijkbaar zijn met de series 6 maar met Apple weet je het maar nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:11
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:37:
[...]

Nee dat zijn gewoon pickup points maar dan Duitse.
Dus je kiest er een op de grens en rijd daar dan heen.
Kun je die selecteren in de apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Hier ook mensen met een heel wat mindere batterij op de S5 sinds OS8?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
extreme8eight schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:58:
Hier ook mensen met een heel wat mindere batterij op de S5 sinds OS8?
Neuhj, is bij mij redelijk hetzelfde tov OS7.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:00
Alexknl schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:23:
Ben benieuwd hoe blauw de midnight blue irl nu echt is. Vind hem hier best blauw in vergelijking met het bandje.

[Afbeelding]
Ik twijfel nog tussen de groene en de midnight blue. Alleen is het nogal moeilijk in te schatten hoe de midnight blue er werkelijk uitziet. Hier is die weet meer blauw terwijl die er op andere foto’s er eerder zwart uitziet of iets tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Direct vanuit de store niet.

Je kan een forwarder gebruiken maar Apple wil die orders wel eens annuleren als ze het adres door krijgen of je hem verkeerd invoert (dat laatste is meestal het probleem).

Ik doe wel een forwarder. Nu c.a 25x dezelfde gebruikt en komt altijd wel goed.
Kun je mij misschien uitleggen hoe ik een forwarder kan vinden/benaderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Y451N schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:18:
[...]

Kun je mij misschien uitleggen hoe ik een forwarder kan vinden/benaderen?
Kijk hiervoor even op de site van de Huifkar. Dat is een fijne forwarder voor als je er nog niet zoveel “van weet”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat er op de frontpage veel interesse is in de 4G versies, dus ik meld het ook hier maar even. We krijgen eindelijk de 4G modellen in Nederlands dus importeren hoeft niet meer. Ze zijn vanaf 5 november beschikbaar, ik verwacht bij alle gebruikelijke retailers. De providers zullen ongetwijfeld de reclame uitingen snel starten.

Er zijn ook enkele S7 RVS modellen maar alleen met 4G.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:39:
Zag dat er op de frontpage veel interesse is in de 4G versies, dus ik meld het ook hier maar even. We krijgen eindelijk de 4G modellen in Nederlands dus importeren hoeft niet meer. Ze zijn vanaf 5 november beschikbaar, ik verwacht bij alle gebruikelijke retailers. De providers zullen ongetwijfeld de reclame uitingen snel starten.

Dit nieuws vraagt natuurlijk wel om een bron. :*)

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:39:

Klinkt goed. Hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 18:49
Ik lees dat velen het liefst een RVS versie kopen. Deze is een stuk duurder dan de aluminium versie. Wat zijn de hoofdredenen die jullie besluiten om voor de RVS versie te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
klopping schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:53:
Ik lees dat velen het liefst een RVS versie kopen. Deze is een stuk duurder dan de aluminium versie. Wat zijn de hoofdredenen die jullie besluiten om voor de RVS versie te kiezen.
Hier mogelijk alleen doordat er bij de aluminium geen zwarte/grijze kleur meer is. Maar ik vind het verschil eigenlijk ook wel fors, want 4G hoeft van mij niet. Daarnaast weet ik ook niet of ik het materiaal wel echt fijner vind (het is namelijk zwaarder, kras gevoeliger?, sneller warm/koud door omgevingstemperatuur?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

jorbit schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

De bron is Apple zelf. Communicatie is vandaag ontvangen, inclusief prijzen en line up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor mij omdat ik de watch in het aluminium te veel een “stappen teller look” vind hebben.
En als fijn voordeel heeft de RVS variant saffier ipv gehard glas.

Edit: ooh en het RVS kan je poetsen, dat doe ik regelmatig om de krasjes eraf te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 04-10-2021 23:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
jorbit schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:45:
[...]

Wat nou als hij zelf de bron is ;)

Apple heeft natuurlijk ook al hints gegeven op de Nederlandse pagina, en KPN heeft ondersteuning ook min of meer bevestigd.

Nu slaat de twijfel toe: aluminium of RVS, en wachten tot november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

voor mij omdat ik de watch in het aluminium te veel een “stappen teller look” vind hebben.
En als fijn voordeel heeft de RVS variant saffier ipv gehard glas.

Edit: ooh en het RVS kan je poetsen, dat doe ik regelmatig om de krasjes eraf te halen.
Ik ga voor titanium dit keer. Ik vind rvs snel lelijk worden en ik gebruik mijn Watch veel met buitensport dus zit altijd onder de krassen. Erg benieuwd wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Verwijderd schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:01:
[...]

De bron is Apple zelf. Communicatie is vandaag ontvangen, inclusief prijzen en line up.
Heb je ook foto’s van de daadwerkelijke midnight kleur? 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:05:
[...]

Ik ga voor titanium dit keer. Ik vind rvs snel lelijk worden en ik gebruik mijn Watch veel met buitensport dus zit altijd onder de krassen. Erg benieuwd wel!
Ik heb een s5 in titanium gehad. Mooi wel maar om de pols leek het mij te veel op aluminium.

Zoals je de RVS kunt poetsen kan je dat trouwens met de Titanium ook. De “blank” titanium versie krijgt een soort van “spots”, die poetste ik eraf met een schuursponsje. De krassende kant :P, beschadigde het titanium niet maar haalde de spots wel weg. #GratisTip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

Ik heb een s5 in titanium gehad. Mooi wel maar om de pols leek het mij te veel op aluminium.

Zoals je de RVS kunt poetsen kan je dat trouwens met de Titanium ook. De “blank” titanium versie krijgt een soort van “spots”, die poetste ik eraf met een schuursponsje. De krassende kant :P, beschadigde het titanium niet maar haalde de spots wel weg. #GratisTip
Is de donkere kleur ook goed te poetsen? Of werkt dat niet?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Klopt. Ik heb nu de S5 bijna 2 jaar non stop om mijn pols. Als ik dan hoor/lees dat de rvs variant ‘harder’ is, dan is mij dat de extra investering wel waard :)

Ik wil daarnaast ook graag een 4G variant dus wordt het verschil al weer € 100,- kleiner.

Daarnaast ben ik ook wel uitgekeken op space grey en lijkt mij het glimmende zwart van de rvs variant iets luxer staan.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:13

Toppe

Oké ✅

@Donstil kan je gewoon met een NL Apple ID in Duitsland bestellen? Misschien rij ik wel even naar Oberhausen of Hamburg :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe gaat het pre-orderen bij apple.nl?

Kan je zelf een combinatie maken bandje-kast, of moet je kiezen uit standaard combinaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
Woensdag 13 oktober om 15:00 vervalt het embargo en kunnen we reviews verwachten van de Series 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik denk dat ik tot november wacht om een rvs en aluminium Watch naast elkaar te zien en dan een keus te maken. Uit de foto's die ik tot nu toe heb gezien kan ik nog niet beoordelen of ik het de meerprijs waard vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
MP3-Junky schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:32:
Hoe gaat het pre-orderen bij apple.nl?

Kan je zelf een combinatie maken bandje-kast, of moet je kiezen uit standaard combinaties.
Ja, daar hebben ze een configurator voor. Alleen de Nike modellen en de 'gewone' modellen zijn niet uitwisselbaar qua bandjes in deze configurator.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:27:
@Donstil kan je gewoon met een NL Apple ID in Duitsland bestellen? Misschien rij ik wel even naar Oberhausen of Hamburg :+
Drama daar in Centro, vergeet niet, er zijn daar nog iets zwaardere maatregelen, zoals mondkapjes, 1.5 meter en maximaal aantal personen in winkels. Bij die Apple store sta je als sardientjes in groepjes te wachten totdat je naar binnen mag :+

Van de week zag dat er erg knullig uit , laat staat bij een release:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Drama daar in Centro, vergeet niet, er zijn daar nog iets zwaardere maatregelen, zoals mondkapjes, 1.5 meter en maximaal aantal personen in winkels. Bij die Apple store sta je als sardientjes in groepjes te wachten totdat je naar binnen mag :+

Ik kom wekelijks in Duitsland, is prima te doen qua maatregelen hoor. En ik bestel hem online en haal hem dan op binnen het gekozen tijdslot.

Kunnen we meteen even schnitzel eten en lekker goedkoop tanken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:27:
Nee hoor dat kan gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:37:
[...]

Is de donkere kleur ook goed te poetsen? Of werkt dat niet?
Nee die niet. Die heeft een coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vorkie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Reserveren op tijdslot, prima te doen anders hoor!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
Ik heb hier nog een AW series 2 in RVS. Hoog tijd voor een upgrade, maar ik wil weer een RVS (Zilver) Ik doe er (hopelijk) net zo lang mee als mijn huidige AW2: 5 jaar, en is nog perfect qua krassen op het glas/body. Poetsen nog nooit hoeven doen. Daarnaast vind ik de RVS veel meer een "echt horloge" en mooier dan de Alu versies. Ik heb een bruin leren bandje met een RVS "connector" en die staan echt superlelijk op de Alu versies. (vind ik dan) Ik denk alleen dat deze niet meer zal passen op de 45mm AW7

4G boeit me niet zoveel. Maar leuke extra. Ik heb alleen niet zo'n zin om via Duitsland of Frankrijk de RVS versie te bestellen. Ik wacht nog wel even. (Hopelijk niet voor niks)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
@pdavie2311 en @Toppe

Het is ook wel te doen, maar je staat alsnog voor de shop in groepjes te wachten :)

Ik zal zelf ook 1 v/d Apple stores in DE kiezen namelijk :+ maar denk niet die in Oberhausen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Top. Nu hopen dat ze de store nog even een update geven zodat je hem alvast in de favorieten kan zetten :+

Edit: en prijzen natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 05-10-2021 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:30:
@pdavie2311 en @Toppe

Het is ook wel te doen, maar je staat alsnog voor de shop in groepjes te wachten :)

Ik zal zelf ook 1 v/d Apple stores in DE kiezen namelijk :+ maar denk niet die in Oberhausen.
Tja, woon in Groningen. Dan is Hamburg of CentrO het meest interessant. Berlijn wordt een beetje ver ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
Vorkie schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:30:
@pdavie2311 en @Toppe

Vanuit het zuiden zijn Düsseldorf en Keulen ook prima te doen, Apple Store Düsseldorf is vanuit Eindhoven zelfs 1 minuut dichterbij dan CentrO Oberhausen :)

Naast tanken en schnitzel eten (:+) is even inkopen doen bij de DM drogisterij ook altijd aan te raden, een flinke voorraad aanleggen aan persoonlijke verzorgingsartikelen en je hebt de benzine er ook weer uit (scheelt echt veel met Nederland).

En als je het helemaal goed wilt doen, via hotelspecials.nl zijn er vaak voor een tientje of vijf, zes prima hotels incl ontbijt te vinden in Düsseldorf of Keulen van zaterdag op zondag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

RobbertC schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Vanuit het zuiden zijn Düsseldorf en Keulen ook prima te doen, Apple Store Düsseldorf is vanuit Eindhoven zelfs 1 minuut dichterbij dan CentrO Oberhausen :)

Naast tanken en schnitzel eten (:+) is even inkopen doen bij de DM drogisterij ook altijd aan te raden, een flinke voorraad aanleggen aan persoonlijke verzorgingsartikelen en je hebt de benzine er ook weer uit (scheelt echt veel met Nederland).

En als je het helemaal goed wilt doen, via hotelspecials.nl zijn er vaak voor een tientje of vijf, zes prima hotels incl ontbijt te vinden in Düsseldorf of Keulen van zaterdag op zondag :)
offtopic:
Voor de mensen met een goede koelbox: Aldi verkoopt prima schnitzels uit de vriezer. 6 stuks voor €4,29 of 2 voor €4,39 (XXL). Ook de Coca Cola is met regelmaat in de aanbieding. Toevallig vorige week 4 6packs mee genomen voor €0,63 per liter.

Ernst Family is ook leuk voor de mensen met kinderen. Voor de klussers Obi, Bauhaus of Toon.

Verder ook standaard bezoek aan de Combi en Kaufland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zijn er meer mensen waarbij sinds Watch OS 8 update het geluid van de Watch het niet meer doet? (Werkelijk niks, Siri, notificaties) Na een herstart werkt het weer, nu de 3e keer dat ik dit heb moeten doen… mis alle notificaties zo.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
RobbertC schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

offtopic:
Komt goed, woon net voor de grens, bij Nijmegen in de buurt en doen wekelijks boodschappen in DE, DM hanteert in veel gevallen dezelfde prijs voor verzorging, scheelt je weer een extra winkeltje voor de shampoo

Eerst maar afwachten! Vandaag verwacht ik de 13 Pro binnen en dan vrijdag de nieuwe watch bestellen, plus Windows 11 zojuist geïnstalleerd, gebeurt een hoop in een korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gevlochten solobandje van Apple? Lees namelijk op internet wat dingen dat die bandjes uit zouden kunnen rekken en dat de maat van het bandje nogal raar zou kunnen vallen als je het opmeet met de tools van Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
kiiv3H schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:12:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gevlochten solobandje van Apple? Lees namelijk op internet wat dingen dat die bandjes uit zouden kunnen rekken en dat de maat van het bandje nogal raar zou kunnen vallen als je het opmeet met de tools van Apple.
Voor mij gaf onderstaand YouTube filmpje de doorslag qua maat. Ik heb zelf een paar maanden een braided band nu en ben er erg tevreden over.

[ Voor 41% gewijzigd door hk12nl op 05-10-2021 14:46 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:11
kiiv3H schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:12:
Ik heb er een sinds de launch van de Watch 6. Bandje is nog een prima staat - de meet tool (dat lint wat je uit moet printen) is prima - rond vooral af naar beneden. Het bandje rekt uit na verloop van tijd - iets wat Apple ook aangeeft. In heet water en dan drogen heeft bij mij geholpen - 1 x gedaan paar weken terug en het zit merkbaar strakker. Of je dat onbeperkt kunt herhalen verwacht ik niet.
Overall vind ik het een geweldig bandje - snel om - comfortabel en vooral fijn dat er geen sluiting is die in weg zit bij typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
ZiSE schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Ik heb er een sinds de launch van de Watch 6. Bandje is nog een prima staat - de meet tool (dat lint wat je uit moet printen) is prima - rond vooral af naar beneden. Het bandje rekt uit na verloop van tijd - iets wat Apple ook aangeeft. In heet water en dan drogen heeft bij mij geholpen - 1 x gedaan paar weken terug en het zit merkbaar strakker. Of je dat onbeperkt kunt herhalen verwacht ik niet.
Overall vind ik het een geweldig bandje - snel om - comfortabel en vooral fijn dat er geen sluiting is die in weg zit bij typen.
Dat is een goeie tip. Hoe lang laat je hem dan in dat hete water liggen? Kokend water of zeer heet water?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:11
hk12nl schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:30:
[...]

Dat is een goeie tip. Hoe lang laat je hem dan in dat hete water liggen? Kokend water of zeer heet water?
Tegen de kook aan maar niet kokend ;) Ik heb 'm er 5 min in laten liggen en daarna laten drogen. Had 'm ook een keer in de wasmachine + droger maar dat deed niks (temperatuur te laag gok ik).

als het zover gestretcht is dan zul je het waarschijnlijk niet meer kunnen krimpen - plaatje van reddit: https://preview.redd.it/i...8ed31ac69ced733ee582fe8af

[ Voor 33% gewijzigd door ZiSE op 05-10-2021 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

Tja, woon in Groningen. Dan is Hamburg of CentrO het meest interessant. Berlijn wordt een beetje ver ;)
Is aflveren bij FunSport in Leer niet nog slimmer? Dan kun je bij Bad Nieuweschans de grens over. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Ga denk ik deze keer voor de Nike+ variant. Daar kun je deze keer kiezen voor het stoffen bandje toch? Vind die standaard siliconen bandjes maar niks. Heb ook nog wat (braided) solobandjes van ome Ali liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Alexknl op 05-10-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Alexknl schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:11:
Ga denk ik deze keer voor de Nike+ variant. Daar kun je deze keer kiezen voor het stoffen bandje toch? Vind die standaard siliconen bandjes maar niks. Heb ook nog wat (braided) solobandjes van ome Ali liggen.
Ik heb vorige week een Nike+ SE met stoffen bandje gekocht bij Apple. Zit wel subtiel een Nike logo in geweven, moet je wel van houden.
Pagina: 1 ... 26 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires