• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 11:17

Mr. Freeze

¡GO!

Ja, nu gevonden. Dank je wel.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Top! Je bent niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste die moeite heeft het te vinden. :P Ik vind het ook vaag dat meteen de dicteer functie ook start. Als je dus in een drukke ruimte staat (of de TV hard aan hebt staan) en enkel een emoji wil sturen, dan heb je kans dat de Watch intussen al van alles opvangt uit geroezemoes om je heen en woorden op het scherm knikkert. Tegen de tijd dat jij je emoji's hebt opgeroepen staat er dan allerlei shit op het scherm die je er af moet halen. Maar daarna blijft ie ook doodleuk doorluisteren. Ik vind dat dit automatisch gaat niet bijzonder goed uitgedacht van Apple eigenlijk.

Je kan natuurlijk het dicteren wel meteen stopzetten door op het microfoontje rechtsonder in beeld te tikken, maar vind dat een nodeloze handeling. Zal wel een kwestie van voorkeur zijn hoor, maar ik heb liever niet dat ie automatisch start. :P (En kan geen optie vinden om dit om te keren: dus handmatig activeren ipv handmatig deactiveren.)

[ Voor 18% gewijzigd door WhatsappHack op 25-09-2021 18:25 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37
Ik had vandaag voor het eerst tijdens het hardlopen met de workout app dat ik om de kilometer een tussentijd doorgegeven kreeg. Zit dit nieuw in watchOS 8 of komt dit doordat ik hem op Engels gezet heb? Ik vind het iig een leuke extra functie.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:25
hk12nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:10:
Ik had vandaag voor het eerst tijdens het hardlopen met de workout app dat ik om de kilometer een tussentijd doorgegeven kreeg. Zit dit nieuw in watchOS 8 of komt dit doordat ik hem op Engels gezet heb? Ik vind het iig een leuke extra functie.
Heb al ruim 4 jaar een watch (in nl taal) en altijd km meldingen gehad. Maar was net even aan het zoeken of dit een instelling is maar krijg zo snel hem niet gevonden

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tinusvolkel schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:25:
[...]

Heb al ruim 4 jaar een watch (in nl taal) en altijd km meldingen gehad. Maar was net even aan het zoeken of dit een instelling is maar krijg zo snel hem niet gevonden
Nee joh😱 Ik had het nu voor het eerst. Ik heb al 3 jaar een watch haha. Nu loop ik niet heel veel hard maar zeker in die drie jaar al tientallen keren. Ben benieuwd waar die instelling staat. Zal ook eens zoeken.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kruimschaag
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-09 12:09
hk12nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:32:
[...]

Nee joh😱 Ik had het nu voor het eerst. Ik heb al 3 jaar een watch haha. Nu loop ik niet heel veel hard maar zeker in die drie jaar al tientallen keren. Ben benieuwd waar die instelling staat. Zal ook eens zoeken.
Ga naar de ‘Watch’ app op je iPhone > scroll naar de ‘Workout’ app > Scroll dan naar ‘Meeteenheden’ en voilà.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:55
hk12nl schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:32:
[...]

Ik loop al jaren met mijn watch en kreeg wel altijd tussentijden op het scherm. Sinds watchOS8 krijg ik ook gesproken feedback op mijn AirPods, in het NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Kruimschaag schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:45:
[...]

Ga naar de ‘Watch’ app op je iPhone > scroll naar de ‘Workout’ app > Scroll dan naar ‘Meeteenheden’ en voilà.
Thx!
Julio_Ricardo schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:08:
[...]

Ik loop al jaren met mijn watch en kreeg wel altijd tussentijden op het scherm. Sinds watchOS8 krijg ik ook gesproken feedback op mijn AirPods, in het NL.
Dit bedoel ik inderdaad. Exact dezelfde ervaring.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Gesproken feedback onder de workout settings. Daar kun je het aan of uit zetten. Eerder stond dit default uit. Nu lijkt het inderdaad default aan te staan.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ECG-app fluit de ECG uit alsof ik Pac-Man aan het spelen ben :| Iemand enig idee hoe dit uit kan? Ik kan het nergens vinden. Geen setting, niets over te vinden in de documentatie… Super raar.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:35

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

i2Paq schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:46:
Van de één op andere dag zijn de Focus opties op mijn Watch 4 "weg".

Ze staan nog wel op mijn iPhone en als ik er daar eentje aanzet zie ik deze weel terug op mijn Watch 4 en kan ik hem daar uitzetten.
Hierna is hij weer weg.

Ik heb ook een paar keer de "mirror iPhone" gebruikt maar dat lost niets op.

Iemand een idee?
Beter kijken dus.
How to set a Focus on Apple Watch

You can easily set a Focus right from your wrist on your Apple Watch to any of the Focuses you've created on your iPhone.

Swipe up on your Apple Watch face to bring up the Apple Watch control center.

Tap on Focus. It's the crescent moon icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:28
Bijna 9 maanden in het bezit van een Apple Watch 6, leuk om medailles te verzamelen maar sommige zijn lastig te behalen o.a perfecte maand, bewegingsdoel 300% en bewegingsdoel 400%

Zelf haal ik ongeveer 5a6 keer per week alle ringen en mis ik op de dagen dat ik dat niet haal alleen de bewegingsring. Nu ben ik benieuwd waar jullie dagelijkse doelen op staan. Die van mij staan op,

-Bewegingsdoel : 1000kcal
-Trainingsdoel : 60min.
- Staandoel : 12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
schumi1986 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:31:
Bijna 9 maanden in het bezit van een Apple Watch 6, leuk om medailles te verzamelen maar sommige zijn lastig te behalen o.a perfecte maand, bewegingsdoel 300% en bewegingsdoel 400%

Zelf haal ik ongeveer 5a6 keer per week alle ringen en mis ik op de dagen dat ik dat niet haal alleen de bewegingsring. Nu ben ik benieuwd waar jullie dagelijkse doelen op staan. Die van mij staan op,

Lekker lui (ingesteld) hier, maar wil m’n streak niet verliezen op de dagen dat ik niet sport.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDzvnXSy9bOzYvIKXTYwdpi1C64=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qmLpUqfskqxTR4C6T69t2cWk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUgVK6BxGtCR7mDfJYW1xuTES9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vd8lvUSQNRMHn9qjxhJ2MYmm.jpg?f=fotoalbum_large[/URL]

[ Voor 9% gewijzigd door Tinusvolkel op 26-09-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Tinusvolkel schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:52:
[...]

Lekker lui (ingesteld) hier, maar wil m’n streak niet verliezen op de dagen dat ik niet sport.

[Afbeelding]

[Afbeelding][/URL]
Zo dat is idd een mooie streak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39

Ik heb mijn doel op 700kcal staan, dat verplicht me elke dag in beweging te zijn maar niet overdreven, bevalt mij goed. het aantal minuten vind ik minder interessant, heb ik standaard staan maar kom meestal rond de 60 uit.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Je hebt er eentje die heet “fitness gamen”, dat plaatje is een PlayStation controller. Oftewel als ik wat tekort kom zet ik die altijd even aan tijdens call of duty :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

-Bewegingsdoel : 500kcal
-Trainingsdoel : 30min.

Op dagen dat ik voetbaltrain kom ik vaak wel aan ca 1500kcal en 120min. Met fietsen gaat dit wel naar 2300kcal en 160min. Als ik niet even een rondje loop op een dag en thuis werk dan moet ik nog wel moeite doen om de 500kcal te halen. Voor mij dus perfecte afstelling dit.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik heb 450 kcal / 30 min / 12 uur welke ik ook iedere dag haal.

Vaak zit ik wel op 900 kcal per dag omdat ik altijd na het eten nog een uurtje ga wandelen, maar ik heb bewust mijn bewegingsdoel laag ingesteld zodat als ik een dagje geen zin heb om te lopen of als het zeer slecht weer is, nog steeds mijn bewegingsdoel kan halen.

Ik vind het dan ook irritant dat ik iedere week een voorstel krijg van een hoger bewegingsdoel. Dat wil ik helemaal niet. Hetzelfde met de maanddoelen die worden naar mijn gevoel steeds zwaarder maar op een gegeven moment vind ik het wel genoeg.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38
WhatsappHack schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:46:
Mijn ECG-app fluit de ECG uit alsof ik Pac-Man aan het spelen ben :| Iemand enig idee hoe dit uit kan? Ik kan het nergens vinden. Geen setting, niets over te vinden in de documentatie… Super raar.
Heeft hier enkele dagen terug ook gestaan 😉
Bij die persoon hielp herstarten van de aw.
Verder kan het wat zijn met de voice over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:32:
[...]

Heeft hier enkele dagen terug ook gestaan 😉
Bij die persoon hielp herstarten van de aw.
Verder kan het wat zijn met de voice over.
No joy! VoiceOver staat uit. Ook aan en weer uitgezet. Nog steeds leip gefluit :+ Zie op Reddit een paar threads terug over ‘t probleem, lijkt erop dat mensen die de beta geïnstalleerd hebben hier ‘t vaakst last van hebben. Dus gok een bug die zal moeten wachten tot de eerstvolgende update. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Jeroen O schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:15:
Ik heb 450 kcal / 30 min / 12 uur welke ik ook iedere dag haal.

Vaak zit ik wel op 900 kcal per dag omdat ik altijd na het eten nog een uurtje ga wandelen, maar ik heb bewust mijn bewegingsdoel laag ingesteld zodat als ik een dagje geen zin heb om te lopen of als het zeer slecht weer is, nog steeds mijn bewegingsdoel kan halen.

Ik vind het dan ook irritant dat ik iedere week een voorstel krijg van een hoger bewegingsdoel. Dat wil ik helemaal niet. Hetzelfde met de maanddoelen die worden naar mijn gevoel steeds zwaarder maar op een gegeven moment vind ik het wel genoeg.
Het idee van die doelen is dan ook dat je structureel meer gaat bewegen ;) bij mij helpt het wel, sinds ik de AW heb ben ik veel meer gaan bewegen

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
@Kassad Ja dat klopt ook wel. Ik ben 20 kg afgevallen het afgelopen jaar en ik beweeg veel meer als de periode daarvoor, nu nog steeds. Maar op een gegeven moment beweeg je genoeg en heeft het geen zin om nog meer te gaan bewegen / af te vallen.

Ik heb het idee dat de apple watch daar geen rekening mee houdt. Goed de ringen kun je zelf instellen dus dat is geen probleem, maar de maandelijkse uitdagingen worden ook steeds zwaarder en die medailles wil ik ook graag halen. Maar er is wel een grens aan tijd die ik beschikbaar daarvoor wil stellen, waardoor ik verwacht dat het op een gegeven moment niet meer te doen is.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Jeroen O schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:13:
@Kassad Ja dat klopt ook wel. Ik ben 20 kg afgevallen het afgelopen jaar en ik beweeg veel meer als de periode daarvoor, nu nog steeds. Maar op een gegeven moment beweeg je genoeg en heeft het geen zin om nog meer te gaan bewegen / af te vallen.

Ik heb het idee dat de apple watch daar geen rekening mee houdt. Goed de ringen kun je zelf instellen dus dat is geen probleem, maar de maandelijkse uitdagingen worden ook steeds zwaarder en die medailles wil ik ook graag halen. Maar er is wel een grens aan tijd die ik beschikbaar daarvoor wil stellen, waardoor ik verwacht dat het op een gegeven moment niet meer te doen is.
ja eens dat het niet tot in het oneindige door moet gaan. Ik heb het idee dat daar wel rekening mee gehouden wordt, ik heb vorig jaar een paar maanden hele makkelijke opdrachten gehad (je ringen halen elke dag bijvoorbeeld) waardoor mijn activiteit weer wat minder werd, nu lijkt de focus weer op activiteit te liggen. Of daar een weloverwogen plan achter zit betwijfel ik trouwens hoor, zal een algemeen algoritme zijn dat voor de bulk wel werkt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Soms zijn de uitdagingen heel pittig inderdaad en soms heel simpel. Klopt volgens mij wel dat ze steeds een stapje erbij doen en wellicht wordt deze weer bijgesteld als je hem niet haalt.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Eens rustig over nagedacht. Ik wilde de AW7 eerst wel, maar denk dat ik het toch bij mijn AW6 haal. Het scherm is marginaal groter en dat is het dan. Geen nieuwe functies of andere verbeteringen. Dan kan ik net zo goed een jaartje wachten.

Stop ik het geld mooi in de nog niet aangekondigde MacBook Pro 16”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Vandaag de SE binnen gekregen die mijn kapotte AW3 vervangt. Flinke verbetering, het voelt veel soepeler aan in de UI, scherm is ook een flinke verbetering en eindelijk ook alle nieuwe Watchfaces kunnen uitproberen. Ben er blij mee, ook al had ik liever gehad dat mijn AW3 het nog een jaartje had volgehouden, qua batterij had het nog best gekund en voor de fietsworkouts, de ringen vol te maken en notificaties te lezen kan een AW3 nog prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:16:
Het scherm is marginaal groter en dat is het dan. Geen nieuwe functies of andere verbeteringen.
De Case is ook “ronder” toch. Als in meer verfijnd.
Met dat in het achterhoofd kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat de S8 dan de redesign is die we voor dit jaar gelekt kregen. Dan zou de “nieuwere” rondere case nu wel wat vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:52:
[...]

Met dat in het achterhoofd kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat de S8 dan de redesign is die we voor dit jaar gelekt kregen. Dan zou de “nieuwere” rondere case nu wel wat vreemd zijn.
Ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind alleen een iets groter scherm niet genoeg. Ik ging van een AW4 naar een AW6 vanwege het Always on Display en de andere nieuwe functies.

Nu heb ik bij een AW7 alleen een rondere case en een iets groter scherm. Maar kan ik er verder iets nieuws mee? Nee, eigenlijk niet. Ik koop altijd op basis van ‘wil ik het hebben?’ en kom nu tot de conclusie dat het gevoel compleet weg is.

Met de iPhone 13 Pro Max had ik dat wel. Een nieuwe camera, Pro Motion, langere batterijduur, betere chip… dat is het waard. Maar nu de hype rondom de AW7 is gaan liggen, voel ik het niet.

De AW7 heeft verder ook geen grote veranderingen aan de chip, aan de batterij of andere nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Donstil schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:52:
[...]

Volgens mij is de case hetzelfde qua vorm, sluit alleen het glas wat strakker op het metaal aan

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:24:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind alleen een iets groter scherm niet genoeg. Ik ging van een AW4 naar een AW6 vanwege het Always on Display en de andere nieuwe functies.

Nu heb ik bij een AW7 alleen een rondere case en een iets groter scherm. Maar kan ik er verder iets nieuws mee? Nee, eigenlijk niet. Ik koop altijd op basis van ‘wil ik het hebben?’ en kom nu tot de conclusie dat het gevoel compleet weg is.

Met de iPhone 13 Pro Max had ik dat wel. Een nieuwe camera, Pro Motion, langere batterijduur, betere chip… dat is het waard. Maar nu de hype rondom de AW7 is gaan liggen, voel ik het niet.

De AW7 heeft verder ook geen grote veranderingen aan de chip, aan de batterij of andere nieuwe functies.
Ben benieuwd, ik denk dat het grotere scherm nog wel eens een grotere verandering kan zijn dan in specs zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JvS schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:37:
[...]

Volgens mij is de case hetzelfde qua vorm, sluit alleen het glas wat strakker op het metaal aan
Nope, zie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisweb schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:24:
[...]

Ik snap je redenering wel. Ga je de 7 ook niet aanschaffen als kpn met 4g komt einde dit jaar? Dat geeft voor mij nog wel de doorslag.

Ik stap wel over van de S5. Met name voor de 4g functionaliteit en ik vind het net iets grotere scherm erg mooi. En ik ben het wel met @Donstil eens dat er nog wel wat meer verschillen aan het licht gaan komen straks.

Ben erg benieuwd wanneer we hem kunnen gaan bestellen :*)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
hk12nl schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:47:
[...]

Ik snap je redenering wel. Ga je de 7 ook niet aanschaffen als kpn met 4g komt einde dit jaar? Dat geeft voor mij nog wel de doorslag.

Ik stap wel over van de S5. Met name voor de 4g functionaliteit en ik vind het net iets grotere scherm erg mooi. En ik ben het wel met @Donstil eens dat er nog wel wat meer verschillen aan het licht gaan komen straks.

Ben erg benieuwd wanneer we hem kunnen gaan bestellen :*)
Is daar nu al duidelijkheid over? Komt kpn nu nog met Apple Watch ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
giantgiantus schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:50:
[...]

Is daar nu al duidelijkheid over? Komt kpn nu nog met Apple Watch ondersteuning?
KPN heeft bevestigd dat ze met e-sim ondersteuning voor de Apple Watch komen. Ik meen zelfs gelezen te hebben dat ze dat dit jaar nog gingen realiseren echter kan ik daar niets meer over terug vinden.

Volgens de frontpage gaan ze vanaf S7 ondersteunen dus dat zou echt later dit jaar betekenen:
https://tweakers.net/nieu...eries-7-ondersteunen.html

Is allemaal nog koffiedik kijken maar er is iig meer dan een gerucht nu :) Ik hoop/verwacht zelf dat als Apple de S7 bestelbaar gaat maken dat het allemaal wel naar buiten komt.

Apple wacht gewoon met de release van de S7 tot KPN de boel op orde heeft. Wat een macht hebben die telecomproviders ook he :P

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 21:36
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een Apple Watch waar ik een separate simkaart / e-sim in kan hebben.
Dit in verband dat ik af en toe mijn telefoon niet bij de hand heb, maar ik wil wel voor noodgevallen bereikbaar zijn.

Het mooiste zou zijn om dat in een prepaid vorm te hebben zodat ik er geen maandelijkse kosten aan heb.
Ik kan niet echt een goed overzicht vinden wat er nou wel of niet mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
marcel19 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:16:
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een Apple Watch waar ik een separate simkaart / e-sim in kan hebben.
Dit in verband dat ik af en toe mijn telefoon niet bij de hand heb, maar ik wil wel voor noodgevallen bereikbaar zijn.

Het mooiste zou zijn om dat in een prepaid vorm te hebben zodat ik er geen maandelijkse kosten aan heb.
Dat kan nog niet met Nederlandse providers in NL en Aw met e Sim verkopen ze niet in NL.
Separate Sim kaart in AW bestaat niet enkel e Sim in aw die nog niet in nl te krijgen zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 28-09-2021 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
marcel19 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:16:
Goedemorgen,

Daar kunnen we snel klaar mee zijn: dat is momenteel niet mogelijk en KPN is de enige provider die dit later dit jaar gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 21:36
@Roos79 @Dennisweb Is er dan een andere oplossing wat jullie zo weten?
Ik mag niet altijd mijn telefoon bij me hebben namelijk. Maar het is wel fijn om bereikbaar te zijn in verband met een noodgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
marcel19 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:20:
@Roos79 @Dennisweb Is er dan een andere oplossing wat jullie zo weten?
Ik mag niet altijd mijn telefoon bij me hebben namelijk. Maar het is wel fijn om bereikbaar te zijn in verband met een noodgeval.
Geduld tot het in NL te krijgen is waar vele al enkele jaren op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjDB
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06 13:30
Vraagje aan de WorkOutDoors gebruikers.

sinds de update naar de meest recente WatchOS, tracked de app mijn hardloop rondje (meestal) niet goed meer. Alleen op de punten waar ik naar mijn horloge kijkt record hij data (gps, hartslag, etc). Dit was vanochtend: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LITWo-R_IwYUVG4MWWinzfrhzo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tmTCsca2X64gI7mNKIprsZA.jpg?f=fotoalbum_large

van de 6 loopjes sinds update, 3 eindigde raar zoals hierboven. Tussentijds het horloge al uit en weer aan gezet, maar issue komt willekeurig terug. Herkent iemand dit, is er een oplossing bekend? Zal een hard-reset helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
PjDB schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:27:
Vraagje aan de WorkOutDoors gebruikers.

sinds de update naar de meest recente WatchOS, tracked de app mijn hardloop rondje (meestal) niet goed meer. Alleen op de punten waar ik naar mijn horloge kijkt record hij data (gps, hartslag, etc). Dit was vanochtend: [Afbeelding]

van de 6 loopjes sinds update, 3 eindigde raar zoals hierboven. Tussentijds het horloge al uit en weer aan gezet, maar issue komt willekeurig terug. Herkent iemand dit, is er een oplossing bekend? Zal een hard-reset helpen?
Ik gebruik de laatste tijd alleen voor de map en gebruik tegelijkertijd de Stryd app voor loging, aangezien die sensor nog net niet ondersteund wordt, maar al een keer je watch een reset gegeven? dat wil nog wel is ooit werken en anders kan je het altijd even op het macrumursforum posten, de maker van de app reageert heel snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjDB
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06 13:30
Tinusvolkel schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:36:
[...]

Ik gebruik de laatste tijd alleen voor de map en gebruik tegelijkertijd de Stryd app voor loging, aangezien die sensor nog net niet ondersteund wordt, maar al een keer je watch een reset gegeven? dat wil nog wel is ooit werken en anders kan je het altijd even op het macrumursforum posten, de maker van de app reageert heel snel.
Bedankt voor de macrumors tip! Die thread kende ik nog niet, ga daar eens doorheen lezen

update:
met de maker in contact geweest via het macrumors forum, zou iets te maken kunnen hebben met de communicatie tussen telefoon en horloge over locatie-settings. Stond op 'while using app', en dan zonder telefoon dichtbij wanneer je de activiteit start, tracked hij alleen wanneer scherm actief is. Dit verklaart ook waarom sommige loopjes bij mij goed waren, en andere niet. Verholpen door de locatie-setting naar 'always' ze veranderen, nu gaat alles goed

[ Voor 26% gewijzigd door PjDB op 28-09-2021 13:48 ]

• dxone
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-09-2021
Vraagje, sinds OS8 heb ik het probleem als mijn watch 6 naar always on display gaat (dus als ik mijn pols niet omhoog haal) dat de tijd blijft stilstaan. De tijd wordt pas vernieuwd als ik mijn pols ophef. Bij de vorige versies was dit niet het geval... dan bleef de tijd zelfs in always on doorlopen. Iemand een idee of het aan de instellingen ligt of wat ik kan doen om dit terug zoals vorige os te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
dxone schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:24:
Vraagje, sinds OS8 heb ik het probleem als mijn watch 6 naar always on display gaat (dus als ik mijn pols niet omhoog haal) dat de tijd blijft stilstaan. De tijd wordt pas vernieuwd als ik mijn pols ophef. Bij de vorige versies was dit niet het geval... dan bleef de tijd zelfs in always on doorlopen. Iemand een idee of het aan de instellingen ligt of wat ik kan doen om dit terug zoals vorige os te maken?
toevallig las ik dat een reboot zou moeten helpen. Weet niet of je dat al hebt geprobeerd ??

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 22:54
Damn, helaas heeft mijn Apple Watch S4 mijn trip naar Noorwegen niet overleefd. Nu wachten op de S7...hopelijk komt ie snel uit.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Jeroen_HD schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:15:
Damn, helaas heeft mijn Apple Watch S4 mijn trip naar Noorwegen niet overleefd. Nu wachten op de S7...hopelijk komt ie snel uit.
Hoe heeft de AW het niet overleefd? Te veel met zoute lucht in aanraking gekomen tijdens de walvissafari?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Wel irritant idd dat er geen indicatie is wanneer de 7 komt. Later dit jaar, ook geen ruim begrip of zo. Is dat in oktober of rond de feestdagen? Beide is later dit jaar…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• paulkokkie
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 18:57
pdavie2311 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:42:
Wel irritant idd dat er geen indicatie is wanneer de 7 komt. Later dit jaar, ook geen ruim begrip of zo. Is dat in oktober of rond de feestdagen? Beide is later dit jaar…
Ik gok rond de feestdagen, lekker verdienen voor Apple.

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 22:54
Mezkeijou schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:37:
[...]

Hoe heeft de AW het niet overleefd? Te veel met zoute lucht in aanraking gekomen tijdens de walvissafari?
Geen idee eigenlijk. Ik had de ‘water mode’ niet aangezet en ben toen wat gaan suppen en ben daarna in het water (brak water) gesprongen. Kort daarna hoorde ik de emergency mode afgaan en dit bleef zich herhalen. Het leek erop dat de zijknop vast zat. Aan het land de watch uitgezet en laten drogen. Helaas startte de watch altijd opnieuw op. Daarna de zijknop wat proberen proper te maken met wat lauw water zoals op de Apple site staat. Helaas geen effect. Een dag later problemen met de batterij. Na uren laden had ik een batterijduur van ongeveer 30 minuten en geen enkele knop werkten nog. Watch gewoon in de schuif laten liggen tussen enkele silicium zakjes en tot zover. Ik heb al wel wat gezwommen met mijn watch aan, maar na 4 jaar blijkt het toch niet zo waterdicht meer te zijn. Spijtig wel want ik voelde nog geen need to upgrade.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroen_HD op 29-09-2021 17:20 ]

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Ik dacht this fall maar dat is ook niet bepaald duidelijk inderdaad.

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:29
Klein vraagje aan de bezitters van een Apple Watch met 4G/Cellular:
- Waarom kiezen jullie voor een celullar versie?

Ik heb nu een AW S6 44mm maar zonder cellular.
Mijn idee was om een AW S7 te kopen met cellular, zodat ik mijn iphone véél meer nietmeer in de buurt moet hebben. Ik zou hem zelfs tijdens een fietstochtje thuis willen laten/of zelfs terwijl ik ga werken.
Ik moet enkel volgende kunnen:
- Oproepen beantwoorden.
- WhatsApp kunnen gebruiken, tenminste al voor reply's te sturen via Siri (doe ik nu ook al, maar uiteraard dan wel met de iphone in de buurt).

Kortom: de celullar versie zou dan voor mij een (klein) beetje ervoor moeten zorgen dat ik op pad kan zonder iphone en toch de meest basale functies kan uitvoeren (bellen/whatsapp/sms en eventueel spotify via bluetooth in de wagen). Of is zulks scenario niet realistisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
de Foarsitter schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:04:
[...]

Ik dacht this fall maar dat is ook niet bepaald duidelijk inderdaad.
Ondanks dat het klopt wat je zegt begint de winter pas op 21 december.
Dus “Later this fall” staat helaas wel gelijk aan “later dit jaar”.

Als ik zou moeten gokken zou ik gaan voor derde week van november bestellen, 26 november uitkomen.
Want op die manier openen ze de pre-order net voor blackfriday en lopen ze niet het risico dat potentiële kopers na blackfriday geen centen meer hebben :)

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 02:30
Dennisweb schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:18:
[...]
Daar kunnen we snel klaar mee zijn: dat is momenteel niet mogelijk en KPN is de enige provider die dit later dit jaar gaat aanbieden.
Weet je dat zeker? Apple heeft namelijk alle referenties m.b.t. cellular verwijderd van de Nederlandse Apple Watch 7 productpagina.

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
dxone schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:24:
Wel meer apps niet, timer ook niet. Klok heb ik ook gehad… zat te wachten om op tijd weg te gaan en toen ie versprong was het 1 minuut te laat en moest ik haasten :?

• hk12nl
Y451N schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:20:
[...]

Weet je dat zeker? Apple heeft namelijk alle referenties m.b.t. cellular verwijderd van de Nederlandse Apple Watch 7 productpagina.
Niemand weet het zeker. :) KPN heeft echter wel aangegeven dat ze het gaan ondersteunen en een productpagina in natuurlijk zo weer aan te passen bij een daadwerkelijke release.

©2004

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
Zit er zwaar aan te denken om mijn 3 in te ruilen voor een 6 se met cellulair. Ecg en zuurstof boeit me niet zo erg. Always on wil ik niet. 7 verschil met 6 vindt ik te klein. En als de 8 de moeite is kom ik die se ook wel kwijt. Ik hoop dat amazon.de hem verstuurd naar nl. Iemand ervaring mee ?

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:40
Sinds de laatste update naar iOS 15 en watchOS 8 krijg ik zo nu en dan de melding op mijn AW4 te zien dat mijn iPhone werd ontgrendeld. Deze melding is Ad Random. Ik heb een poging gedaan om te zien waar dit nu zit, maar ik heb dit niet kunnen vinden om deze melding uit te kunnen schakelen. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Y451N
hk12nl schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:03:
[...]

Niemand weet het zeker. :) KPN heeft echter wel aangegeven dat ze het gaan ondersteunen en een productpagina in natuurlijk zo weer aan te passen bij een daadwerkelijke release.
Dat is waar, ik kan niet wachten!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 06:10
Rhodan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:24:
@Verwijderd dank voor het kijken. Best apart, hier dus echt zo'n irritant geluidje. Misschien wordt het eens tijd voor een reset, maar ik wacht wel eerst de volgende update af of misschien komt iemand nog met een goede tip.
Edit:
Soms kan het ook gewoon heel simpel opgelost worden door even uit te zetten en weer aan te zetten :)
Helaas kwam weer terug, ook voice over met activiteitenterwijl het uit stond, nu een reset gedaan en lijkt het opgelost te zijn.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
https://9to5mac.com/2021/...it-stores-in-mid-october/

Zou mooi zijn :*)

Ik hoop dat kpn meteen start met 4G. En niet dat we eerst het 4G model niet in NL kunnen kopen en dat dit bv pas in januari gecommuniceerd wordt. Dan moet ik weer een watch verkopen en kopen. :9

[ Voor 45% gewijzigd door hk12nl op 01-10-2021 07:48 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 07:46:
https://9to5mac.com/2021/...it-stores-in-mid-october/

Zou mooi zijn :*)

Ik hoop dat kpn meteen start met 4G. En niet dat we eerst het 4G model niet in NL kunnen kopen en dat dit bv pas in januari gecommuniceerd wordt. Dan moet ik weer een watch verkopen en kopen. :9
Ooh Lekker. Dat nou nog redelijk vlot zijn.
4G kan me gestolen worden verder maar zonder hoepels de RVS variant kopen lijkt mij wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 18-09 06:39
Donstil schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:04:
[...]

Ooh Lekker. Dat nou nog redelijk vlot zijn.
4G kan me gestolen worden verder maar zonder hoepels de RVS variant kopen lijkt mij wel fijn.
De RVS-modellen zijn zonder hoepels of extra kosten te koop bij Amazon.fr en .de. Ik heb de mijne daar vorig jaar zonder problemen kunnen kopen, goedkoper dan in de Apple Store. Amazon is ook officiële Apple reseller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of-Aaargh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:23:
[...]

De RVS-modellen zijn zonder hoepels of extra kosten te koop bij Amazon.fr en .de. Ik heb de mijne daar vorig jaar zonder problemen kunnen kopen, goedkoper dan in de Apple Store. Amazon is ook officiële Apple reseller.
Niet op release :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 18-09 06:39
Da's waar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
Nadeel van Amazon is ook dat je geen bandjeskeuze hebt. Als ik een model X met een specifiek bandje Y wil dan ben ik toch weer aangewezen op Apple.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fw1qzIh3pcth6F50cxWv_OeS_9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rmu8dP7YuZpM5SM5v75Qe3ww.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Zou bijzonder zijn als die het eerder weten dan Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Roos79 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Zou bijzonder zijn als die het eerder weten dan Apple?
Apple zal het natuurlijk wel eerder weten maar kennelijk communiceren ze pas aankomende week. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vind ik dat wel wat vlot. 8 Oktober is nou niet een datum waarvan je zou zeggen dat ze die nog niet wisten tijdens de Keynote. Dan had zo vaag doen eigenlijk niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 14:59:
Toch vind ik dat wel wat vlot. 8 Oktober is nou niet een datum waarvan je zou zeggen dat ze die nog niet wisten tijdens de Keynote. Dan had zo vaag doen eigenlijk niet nodig geweest.
Misschien hebben ze express voor een onduidelijke leverdatum gekozen om zo wat hype te creëren omdat Apple waarschijnlijk ook wel door had dat zowat iedereen het nieuwe design verwachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwa
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 13:18
schumi1986 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:35:
[...]

Misschien hebben ze express voor een onduidelijke leverdatum gekozen om zo wat hype te creëren omdat Apple waarschijnlijk ook wel door had dat zowat iedereen het nieuwe design verwachte?
Of ze waren niet zeker hoe snel er genoeg stock zou zijn. Zeker als je plots van design zou veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jon “Ik zeg graag wat ook al klopt het niet” Prosser heeft het nu ook over volgende week pre-order en half oktober shippen:

Prosser: Apple Watch Series 7 to Ship in Mid-October

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Welke sites houden jullie in de gaten voor de RVS series 7?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Y451N schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:02:
Ik hoop straks https://www.apple.com/nl/ 😁

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Y451N schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:02:
Wil je de RVS snel dan moet je de AppleSite pakken.
Gravis en cyberport hebben ze vaak ook wel (en sturen naar Nederland) maar de voorraad is daar vaak behoorlijk schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
Donstil schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:26:
[...]

Wil je de RVS snel dan moet je de AppleSite pakken.
Gravis en cyberport hebben ze vaak ook wel (en sturen naar Nederland) maar de voorraad is daar vaak behoorlijk schaars.
Als de RVS variant niet wordt aangeboden op de NLse site, kan ik dan wel de RVS variant bestellen op de Duitse Apple Site?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Y451N schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:31:
[...]

Als de RVS variant niet wordt aangeboden op de NLse site, kan ik dan wel de RVS variant bestellen op de Duitse Apple Site?
Bestellen kan wel maar je hebt dan wel een adres in Duitsland nodig. Of je laat het versturen naar een postpunt op de grens.

Zelf heb ik een Duitse PO Box die ik kan gebruiken dus die gebruik ik meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:03
Ik wil jullie eerlijke mening weten.

Anno september 2021, zou je voor een:

Apple Watch Series 3 38mm voor € 219 gaan.

Of

Apple Watch SE 40mm voor € 287?

Het verschil is maar € 68 euro en ik neig zeer naar de Apple Watch SE. Ik vind de S6 te duur en S7 zal nog duurder zijn wss.

Wat zijn de meningen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:30
Roflmao schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:54:

Of

Het verschil is maar € 68 euro en ik neig zeer naar de Apple Watch SE. Ik vind de S6 te duur en S7 zal nog duurder zijn wss.

Als de gezondheid apps je niets boeien dan zou ik de SE pakken, anders zeker voor de s6 of s7 gaan.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Of

Ik zou nu nooit een 3 kopen, dus 100% SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Of

100% Watch SE!

De Series 3 is zijn prijs op dit moment echt niet waard. Traag en niet meer van deze tijd.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:52

Of

Dat Apple de 3 nog durft te verkopen vind ik ronduit onbeschoft. Ik heb hem gehad, updaten is een ramp, traag, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
@Davidas

@jodeltje

@MysticX

@pixels66

WOW dat zijn de reacties waar ik op wachtte. DANK!

Series 3 ga ik zeker niet meer overwegen, had al een paar berichten in die richting gezien maar wou de mening van de echte pro's (dus Tweakers) weten maar weet echt genoeg hoor.

Apple Watch SE wordt het, want vind de Series 6 echt te duur. 287 euro voor een klokje met Appel logo vind ik duur genoeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Roflmao schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:11:
@Davidas

@jodeltje

@MysticX

@pixels66

WOW dat zijn de reacties waar ik op wachtte. DANK!

Series 3 ga ik zeker niet meer overwegen, had al een paar berichten in die richting gezien maar wou de mening van de echte pro's (dus Tweakers) weten maar weet echt genoeg hoor.

Apple Watch SE wordt het, want vind de Series 6 echt te duur. 287 euro voor een klokje met Appel logo vind ik duur genoeg :')
En die is prima. Mijn vrouw heeft de SE, en ik de 6. Ik vind de uitgebreide features wel fijn als echte gadget liefhebber, zij heeft daar niet zoveel mee. Verder doen ze wel hetzelfde.

Wij hebben echt de klassieke man-vrouw verhouding in huis en dat uit zich in telefoons, watches, auto’s, en gelukkig ook een stukje huishouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Of

De rest heeft het al gezegd, dus ik voeg weinig meer toe.
Desalniettemin: recent de overstap gemaakt van een 3 Series naar de SE en het is een wereld van verschil. Alles gaat veel vloeiender, scherm ziet er beter uit, met meer mogelijkheden voor watchfaces en complicaties en het is ook veel toekomstvaster met snellere CPU, mee RAM, en vooral veel meer opslag.
Ik zou de 3 nu ook echt niet meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Kan toch? Als kpn 4G aan gaat bieden komt dit model toch ook in NL?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Roflmao schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:11:
Beetje kort door de bocht, de AW6 is wel iets meer dan alleen een klokje met Apple logo en ook veel beter dan een SE!

[ Voor 20% gewijzigd door HereIsTom op 03-10-2021 12:30 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:29:
[...]

Kan toch? Als kpn 4G aan gaat bieden komt dit model toch ook in NL?
Ja maar ik bedoel op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of

Die Series 3 moet je skippen maar die SE eigenlijk ook wel wat mij betreft. Het ontbreken van een AOD maakt hem best wel oninteressant in mijn ogen.

Kan je voor je budget niet nog ergens een S5 op de kop tikken? Dat lijkt mij dan de interessantere keuze.

Of juist een S6 als de S7 uitkomt en de S6 om die reden overal gedumpt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
pixels66 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 01:34:
[...]

En die is prima. Mijn vrouw heeft de SE, en ik de 6. Ik vind de uitgebreide features wel fijn als echte gadget liefhebber, zij heeft daar niet zoveel mee. Verder doen ze wel hetzelfde.

Wij hebben echt de klassieke man-vrouw verhouding in huis en dat uit zich in telefoons, watches, auto’s, en gelukkig ook een stukje huishouden.
Grappig, het is bedoeld voor mijn vrouw idd. Ik hou zelf niet zo van horloges (of uberhaupt iets om mijn pols).
PeaceNlove schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

De rest heeft het al gezegd, dus ik voeg weinig meer toe.
Desalniettemin: recent de overstap gemaakt van een 3 Series naar de SE en het is een wereld van verschil. Alles gaat veel vloeiender, scherm ziet er beter uit, met meer mogelijkheden voor watchfaces en complicaties en het is ook veel toekomstvaster met snellere CPU, mee RAM, en vooral veel meer opslag.
Ik zou de 3 nu ook echt niet meer kopen.
Dan ben ik blij dat ik net de SE heb gehaald.
HereIsTom schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Beetje kort door de bocht, de AW6 is wel iets meer dan alleen een klokje met Apple logo en ook veel beter dan een SE!
Dat snap ik wel maar ik vind het gewoon te duur voor wat je krijgt. De SE hoort ook imo 199 ofzo te zijn.
Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

Die Series 3 moet je skippen maar die SE eigenlijk ook wel wat mij betreft. Het ontbreken van een AOD maakt hem best wel oninteressant in mijn ogen.

Kan je voor je budget niet nog ergens een S5 op de kop tikken? Dat lijkt mij dan de interessantere keuze.

Of juist een S6 als de S7 uitkomt en de S6 om die reden overal gedumpt gaat worden.
Nop heb het ding echt nu nodig. En zoals hierboven aangegeven vind ik de S6 gewoon een tikje te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roflmao schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:50:
Nop heb het ding echt nu nodig. En zoals hierboven aangegeven vind ik de S6 gewoon een tikje te duur.
Ah oké, dan zou ik een S5 40 mm halen, die is er vanaf 315 op Amazon.
Dat is een no brainer bovenop de SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Donstil schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 12:38:
[...]

Dit verschilt echt per persoon, ik heb de s6 en een van de eerste dingen die ik heb uitgeschakeld is AOD, ik vind dat totaal onnodig en slecht voor m’n accutijd ook trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pixels66 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:32:
[...]
Dit verschilt echt per persoon, ik heb de s6 en een van de eerste dingen die ik heb uitgeschakeld is AOD, ik vind dat totaal onnodig en slecht voor m’n accutijd ook trouwens..
Maar dan heb je wel keuze, met de SE is die keuze er niet :)
Edit: Ik merk het in accu duur niet echt overigens, ding hangt toch elke dag wel even op de lader tijdens het douchen.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 03-10-2021 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik merk AOD ook nauwelijks op m'n batterijduur, maar dan moet ik wel een watchface kiezen zonder complicaties, dat lijkt wél batterij te verbruiken.

Vraag: ik zet altijd slaapmodus aan via het snelmenu op m'n horloge, maar sinds IOS15 is dit vervangen door de Focus Modes en die zit niet in het snelmenu van m'n horloge. Aangezien ik m'n telefoon niet in de slaapkamer wil is dit wat onhandig. Is hier een oplossing voor om het in te stellen op de Watch5 zonder een schema in te stellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
jodeltje schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:12:
Ik merk AOD ook nauwelijks op m'n batterijduur, maar dan moet ik wel een watchface kiezen zonder complicaties, dat lijkt wél batterij te verbruiken.

Vraag: ik zet altijd slaapmodus aan via het snelmenu op m'n horloge, maar sinds IOS15 is dit vervangen door de Focus Modes en die zit niet in het snelmenu van m'n horloge. Aangezien ik m'n telefoon niet in de slaapkamer wil is dit wat onhandig. Is hier een oplossing voor om het in te stellen op de Watch5 zonder een schema in te stellen?
Je kan het maantje toch toevoegen aan je snel menu? En daarin zit dan de slaapmodus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4592XFlV5huBNn3bhX93ZM_15s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bN63r7VMr02883ORZjT77boE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:16:
[...]

Je kan het maantje toch toevoegen aan je snel menu? En daarin zit dan de slaapmodus.

[Afbeelding]
Dat onder de niet storen functie de slaapmodus verstopt was wist ik niet, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Cool. Komen nu toch steeds meer geruchten.

Jammer dat deze foto’s niet bij een werknemer vandaan komen van een Nederlandse provider :7

©2004

Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires