• Mr. Freeze
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07:22
Davidas schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:19:
Ik ervaar de laatste dagen dat het opladen erg traag gaat, binnen één uur percentage van 13 naar 28 procent.. |:(
En schoonmaken, lader vervangen, andere puck al geprobeerd?

Forzarthon?

Iemand een idee, wordt gek van de meldingen ‘Apple Watch ontgrendeld’ als ik mijn iPhone ontgrendel.

Ook vergrendeld komt vaak in beeld. Het boeit me niet zoveel, ding zit om mijn pols en is gewoon ontgrendeld.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08:29
@Hulliee @i2Paq Vanmorgen werd mijn AW bij de eerste keer al ontgrendeld. Hoop dat dit niet toeval was.

@THE_BASE Wat bedoel je precies ? Krijg jij de melding iedere keer te zien, zodra je je iPhone ontgrendelt? Ik krijg de melding eenmaal te zien en dat is op het moment dat ik de AW 's-ochtends om doe en dus ontgrendel. Verder krijg ik gedurende de dag de melding niet meer te zien.
RicoK schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:25:
@Hulliee @i2Paq Vanmorgen werd mijn AW bij de eerste keer al ontgrendeld. Hoop dat dit niet toeval was.

@THE_BASE Wat bedoel je precies ? Krijg jij de melding iedere keer te zien, zodra je je iPhone ontgrendelt? Ik krijg de melding eenmaal te zien en dat is op het moment dat ik de AW 's-ochtends om doe en dus ontgrendel. Verder krijg ik gedurende de dag de melding niet meer te zien.
De hele dag door. Elke keer wanneer ik op iPhone kijk, ik denk vanuit een schuine hoek.

Heb nu Ontgrendel met mondkapjes uitgeschakeld, denk dat het daarvan komt.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• RicoK
@THE_BASE Hmm, merkwaardig dan, want ik heb ontgrendel met mondkapje nog altijd ingeschakeld staan en ik heb gedurende de dag nergens last van.

• OneMoreThing
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-09 17:32
Sinds afgelopen nacht laadt mijn AW6 niet meer op. Ik heb hem gisterenavond op de oplader gelegd (net als elke avond) met nog zo'n 55% capaciteit en zag dat de watch zich begon op te laden. Toen ik vanochtend echter de watch weer om wilde doen was hij helemaal leeg en het display ging niet meer aan. De watch was ook erg heet, te heet zelfs om hem om te doen. Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer opgeladen, ik heb 3 verschillende opladers (die allemaal goed werken met de AW5 van mijn vrouw) geprobeerd maar opladen lukt niet. Ik kan dus ook geen harde reset doen. De watch is voorzien van WatchOS 7.6.1. Ik heb er de afgelopen tijd ook geen gekke dingen mee gedaan en er viel me ook niets op in het gebruik dat zou duiden op een defect oid.

Iemand nog suggesties behalve het aanmelden voor repair?

• sushieffer
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09:17
OneMoreThing schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 16:59:
Sinds afgelopen nacht laadt mijn AW6 niet meer op. Ik heb hem gisterenavond op de oplader gelegd (net als elke avond) met nog zo'n 55% capaciteit en zag dat de watch zich begon op te laden. Toen ik vanochtend echter de watch weer om wilde doen was hij helemaal leeg en het display ging niet meer aan. De watch was ook erg heet, te heet zelfs om hem om te doen. Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer opgeladen, ik heb 3 verschillende opladers (die allemaal goed werken met de AW5 van mijn vrouw) geprobeerd maar opladen lukt niet. Ik kan dus ook geen harde reset doen. De watch is voorzien van WatchOS 7.6.1. Ik heb er de afgelopen tijd ook geen gekke dingen mee gedaan en er viel me ook niets op in het gebruik dat zou duiden op een defect oid.

Iemand nog suggesties behalve het aanmelden voor repair?
Ik zou nog even een hard reset proberen.
https://support.apple.com/en-us/HT204510

Als dit niet werkt, even laten liggen tot morgen en opnieuw proberen. Mocht de Watch nog steeds niks meer doen dan even aanmelden voor repair.

Think Different

• OneMoreThing
sushieffer schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 18:24:
[...]

Ik zou nog even een hard reset proberen.
https://support.apple.com/en-us/HT204510

Als dit niet werkt, even laten liggen tot morgen en opnieuw proberen. Mocht de Watch nog steeds niks meer doen dan even aanmelden voor repair.
Hard reset lukt dus niet, daarvoor moet de accu iets opgeladen zijn en dat is niet het geval. Ik heb hem net weer geprobeerd op te laden maar hij wordt binnen een paar minuten weer erg warm terwijl de watch zelf niks lijkt te doen. Het scherm blijft uit en hij reageert niet op de knoppen. Ik zal maar een repair aanvragen.

• Mauser.NET
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09 11:09
OneMoreThing schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 21:36:
[...]

Hard reset lukt dus niet, daarvoor moet de accu iets opgeladen zijn en dat is niet het geval. Ik heb hem net weer geprobeerd op te laden maar hij wordt binnen een paar minuten weer erg warm terwijl de watch zelf niks lijkt te doen. Het scherm blijft uit en hij reageert niet op de knoppen. Ik zal maar een repair aanvragen.
Mijn zoon had precies hetzelfde met zijn Apple Watch 5... repair aangevraagd en opgestuurd en 3 dagen later heeft hij een nieuwe ontvangen.

• OneMoreThing
Mauser.NET schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:59:
[...]

Mijn zoon had precies hetzelfde met zijn Apple Watch 5... repair aangevraagd en opgestuurd en 3 dagen later heeft hij een nieuwe ontvangen.
Heb ik inmiddels ook gedaan.

• JimmyJoness
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 21:02
Ik heb een AW 5 en ben afgelopen week een dagje gaan skiën, waarbij ik de “alpine skiën” workout heb gebruikt. Helaas was hierdoor de batterij vroegtijdig leeg.

Als ik de workout app niet start, meet mijn AW dan mijn verbrande kcal correct? Ik heb altijd het gevoel dat de metingen minder accuraat zijn als de workout app niet gestart wordt.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-09 00:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

1 dag moet 'ie toch makkelijk kunnen volhouden. Misschien eens rebooten? Ik gebruik mijn 44mm SE voor hardlopen, maar voornamelijk ook voor Golf. Dat zijn soms rondjes van tegen de 4u, hij is daarna nog lang niet half leeg. En gisterochtend vol opgeladen omgedaan, door de dag heen anderhalf uur gefietst (workout app aan), en eind van de middag had ik nog 73% accu over.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:06
Tja, ik weet dat een vriend van mij een ander horloge heeft gekocht speciaal voor de 42 km mudrun die hij graag loopt en waar hij 5-7 uur over doet, de Apple watch die hij heeft houdt dat niet vol..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:20
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:01:
1 dag moet 'ie toch makkelijk kunnen volhouden. Misschien eens rebooten? Ik gebruik mijn 44mm SE voor hardlopen, maar voornamelijk ook voor Golf. Dat zijn soms rondjes van tegen de 4u, hij is daarna nog lang niet half leeg. En gisterochtend vol opgeladen omgedaan, door de dag heen anderhalf uur gefietst (workout app aan), en eind van de middag had ik nog 73% accu over.
Nou dat haal ik met met 6 ook niet (draai wel de laatste beta) 2 uurtje golf en verder normaal gebruik mag ik blij zijn dat ik nog op ong. 40% zit. Uiteraard nog voldoende. Welke app gebruik je? Ik gebruik “Golf strokes Scorecard” Alleen voor de Watch.

Bing

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-09 00:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

bing69 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

Nou dat haal ik met met 6 ook niet (draai wel de laatste beta) 2 uurtje golf en verder normaal gebruik mag ik blij zijn dat ik nog op ong. 40% zit. Uiteraard nog voldoende. Welke app gebruik je? Ik gebruik “Golf strokes Scorecard” Alleen voor de Watch.
Hole 19 momenteel. Die zet ook een workout aan trouwens. Maar ik pak met een black friday aanbieding Golfshot weer terug, denk ik. Maar da's offtopic :)

Dat 'nog lang niet half leeg' was achteraf trouwens misschien wat overdreven... het zit dan nog wel ruim boven de 50%, dat wel. Ik begin de ronde wel met een volledig opgeladen watch.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Apple heeft (zover mij bekend, a.d.v.h. nieuwsartikel) vandaag een support-pagina, met een verwijzing naar de 4G modellen Apple Watch, in het Nederlands online gezet (waar deze eerst verwees naar een internationale versie).

Zal dit betekenen dat de Apple Watch eindelijk 4G ondersteuning krijgt in ons kikkerlandje? :)

Bron
Support pagina

[Voor 4% gewijzigd door robcoenen op 16-08-2021 15:17]

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 08:41
robcoenen schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:15:
Apple heeft (zover mij bekend, a.d.v.h. nieuwsartikel) vandaag een support-pagina, met een verwijzing naar de 4G modellen Apple Watch, in het Nederlands online gezet (waar deze eerst verwees naar een internationale versie).

Zal dit betekenen dat de Apple Watch eindelijk 4G ondersteuning krijgt in ons kikkerlandje? :)

Bron
Support pagina
Ik hoop dat bij Tele2 (en andere providers) het mogelijk wordt om een e-sim te nemen. KPN en T-Mobile vind ik te duur maar Tele2 heeft voor mij een goede prijs (zelf heb ik 10GB + 200 min/sms en maandelijks opzegbaar voor 17 euro per maand).

Maar goed, het blijft goed nieuws. Hopelijk volgt de aankondiging van de aankondiging snel :P
Oh en Apple Fitness+ zou ook niet verkeerd zijn.

• Gugger
  • Registratie: september 2000
  • Nu online
Het lijkt mij wel heerlijk om te kunnen gaan MTB'en zonder telefoon en toch in geval van nood bereikbaar te kunnen zijn!
Zijn er voor jullie nog andere voordelen aan een 4g AW?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

robcoenen schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:15:

Bron
Support pagina
Ik hoop het erg. Ik heb nu een Series 5 en wil graag een Series 7 aanschaffen. Hopelijk met nieuw uiterlijk en 4G *O*
Gugger schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:50:
Het lijkt mij wel heerlijk om te kunnen gaan MTB'en zonder telefoon en toch in geval van nood bereikbaar te kunnen zijn!
Om dit soort redenen zou ik het ook graag willen. Inderdaad voor noodgevallen e.d. lijkt het mij ideaal!

©2004

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 08:57
VirinR schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Ik hoop dat bij Tele2 (en andere providers) het mogelijk wordt om een e-sim te nemen. KPN en T-Mobile vind ik te duur maar Tele2 heeft voor mij een goede prijs (zelf heb ik 10GB + 200 min/sms en maandelijks opzegbaar voor 17 euro per maand).

Maar goed, het blijft goed nieuws. Hopelijk volgt de aankondiging van de aankondiging snel :P
Tele2 biedt zelfs nog geen e-sim voor telefoons aan, dus don't get your hopes up voor een snelle uitrol van Tele2 e-sims voor wearables als die functionaliteit in Nederland beschikbaar komt.

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:53
VirinR schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Simyo een optie?
Persoonlijk ben ik al jaren een tevreden klant bij Simyo. En sinds 2 (??) jaar hebben zij ook e-sim.

Meer dan ik dacht...

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:07
Ik heb het nu en loop veel hard. Wat ik prettig vind is mid-run kunnen verzinnen dat ik toch hele andere muziek wilde luisteren en dat ik kan wisselen naar een stream lijstje die dus niet al gedownload was op m'n horloge.

Grootste nadeel zijn alle notificaties :p dus ik zet m'n horloge nu in DND voordat ik ga rennen, en dat alleen mijn vrouw er doorheen kan komen qua bellen/berichten.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Ja, dat ik niet door drie hoepels hoef te springen om een stalen variant te bestellen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

ICulture probeert het al te ontkrachten:

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-watch-4g-hints/

©2004

• Atomic2005
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 10:14

Atomic2005

Abundat dulcibus vitiis

Kan ik met een nieuwe Watch 5 of Watch 6 de privacy instellingen zo zetten dat ik (whatsapp)berichten _wel_ op mijn hologe in voorvertoning krijg, maar niet op de telefoon?

Ik wil dus juist geen voorvertoning en meldingen op mijn iphone, maar wel op mijn watch.

4000Wp - Zuid Live PVoutput & 7560Wp - Oost/West/btjeZuid - Live PVoutput & Atlantic 200L

• don spike
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 05:44
Atomic2005 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:03:
Kan ik met een nieuwe Watch 5 of Watch 6 de privacy instellingen zo zetten dat ik (whatsapp)berichten _wel_ op mijn hologe in voorvertoning krijg, maar niet op de telefoon?

Ik wil dus juist geen voorvertoning en meldingen op mijn iphone, maar wel op mijn watch.
Ik kan die vraag niet beantwoorden. Maar zelf heb ik het zo ingesteld dat de iPhone (met FaceID) alleen de voorvertoning laat zien als ik zelf naar de telefoon kijk. Anders laat hij alleen een standaard notificatie zien op de telefoon. Op de watch krijg ik wel voorvertoningen.

Of wil je pertinent geen voorvertoningen op de iPhone. Ook niet als je zelf naar de telefoon kijkt?

• Atomic2005
  • Laatst online: 20-09 10:14

Atomic2005

Abundat dulcibus vitiis

don spike schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:06:
[...]

Ik kan die vraag niet beantwoorden. Maar zelf heb ik het zo ingesteld dat de iPhone (met FaceID) alleen de voorvertoning laat zien als ik zelf naar de telefoon kijk. Anders laat hij alleen een standaard notificatie zien op de telefoon. Op de watch krijg ik wel voorvertoningen.

Of wil je pertinent geen voorvertoningen op de iPhone. Ook niet als je zelf naar de telefoon kijkt?
Dat klinkt als een prima combinatie. Zelf heb ik nu (nog) een iPhone 8 die binnenkort vervangen wordt door een exemplaat met FaceID.

4000Wp - Zuid Live PVoutput & 7560Wp - Oost/West/btjeZuid - Live PVoutput & Atlantic 200L

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik kan volgende maand mijn Series 6 Stainless Steel incl nog een jaar Apple Care garantie verkopen lees ik? Alleen als je Apple Care per maand betaald wordt dit lastiger (kan nog wel) maar ik heb alles vooruit betaald voor 2 jaar. Dan kan ik hem tegen die tijd adverteren met dus de Apple Care garantie.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Of-Aaargh
pdavie2311 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:49:
Ik kan volgende maand mijn Series 6 Stainless Steel incl nog een jaar Apple Care garantie verkopen lees ik? Alleen als je Apple Care per maand betaald wordt dit lastiger (kan nog wel) maar ik heb alles vooruit betaald voor 2 jaar. Dan kan ik hem tegen die tijd adverteren met dus de Apple Care garantie.
Klopt bijna helemaal. Je kunt het servicecontract inderdaad overzetten naar een nieuwe eigenaar als je vooruit betaald hebt.
Maar: "Als u per maand betaalt voor uw AppleCare-abonnement, is het abonnement gekoppeld aan uw Apple ID en kan het niet worden overgezet naar een nieuwe eigenaar."

https://support.apple.com/nl-nl/HT202712

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Of-Aaargh schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:59:
[...]

Klopt bijna helemaal. Je kunt het servicecontract inderdaad overzetten naar een nieuwe eigenaar als je vooruit betaald hebt.
Maar: "Als u per maand betaalt voor uw AppleCare-abonnement, is het abonnement gekoppeld aan uw Apple ID en kan het niet worden overgezet naar een nieuwe eigenaar."

https://support.apple.com/nl-nl/HT202712
Thanx! Dacht dat dat ook kon! Maar niet aan de orde bij mij! Kan hem dus verkopen incl Apple Care! Mooi!

pdavie2311 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:10:
[...]

Thanx! Dacht dat dat ook kon! Maar niet aan de orde bij mij! Kan hem dus verkopen incl Apple Care! Mooi!
Je kunt ook een terugbetaling ontvangen overigens. Dat doe ik altijd met mijn iPhone als ik het niet gebruikt heb. Je krijg dan 12/24e deel van de totaal som terug gestort.

https://www.iculture.nl/n...-watch-series-7-formaten/

Ben benieuwd (als dit waar is) of mijn solobandjes dan nog lekker zitten. Het gaat maar om 1mm maar toch… :)

©2004

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:46:
[...]

Je kunt ook een terugbetaling ontvangen overigens. Dat doe ik altijd met mijn iPhone als ik het niet gebruikt heb. Je krijg dan 12/24e deel van de totaal som terug gestort.
Ok! Potentiële koper die Apple Care krijgt is ook wel interessant natuurlijk. Heeft ie geen enkel risico of wat..

pdavie2311 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:04:
[...]

Ok! Potentiële koper die Apple Care krijgt is ook wel interessant natuurlijk. Heeft ie geen enkel risico of wat..
Heb er nog nooit meer centen gekregen voor mijn Apple product als ik het met Apple care verkochte. Dus daarom zeg ik het altijd maar gewoon op.

hk12nl schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:18:
https://www.iculture.nl/n...-watch-series-7-formaten/

Ben benieuwd (als dit waar is) of mijn solobandjes dan nog lekker zitten. Het gaat maar om 1mm maar toch… :)
Groter is hier ook zeker welkom. Al verwacht ik niet dat 41/45 ook een grotere case betekend.
Dat zal eerder “meer scherm zelfde footprint” zijn schat ik zo in.

Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Groter is hier ook zeker welkom. Al verwacht ik niet dat 41/45 ook een grotere case betekend.
Is natuurlijk ook zo. Toen de maat van 42mm naar 44mm ging bleef de kast ook hetzelfde qua formaat toch? Alleen de scherm oppervlakte werd groter.

©2004

hk12nl schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:55:
[...]

Is natuurlijk ook zo. Toen de maat van 42mm naar 44mm ging bleef de kast ook hetzelfde qua formaat toch? Alleen de scherm oppervlakte werd groter.
Ja dacht het wel inderdaad.
Al lijkt 45 met platte randen wel groter dan als er ook nog een curve zou zijn.

• Of-Aaargh
hk12nl schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:55:
[...]

Als ik mijn Watch 5 meet, is hij 44mm hoog, scherm is 35mm hoog. Dus het gaat volgens mij om de hoogtemaat van de kast. Maar met een 1mm hogere kast kan Apple natuurlijk probleemloos de breedte van de kast zo houden dat de oude bandjes blijven passen.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
De kast is nu afgerond, het breedste deel zit in het midden, als de behuizing vierkanter wordt is er logischerwijs meer ruimte bovenaan voor een iets groter scherm. 1mm blijkbaar

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Van mij mogen ze de kast gelijk 46mm maken. Heb grote polsen. Desondanks haal ik volgende maand wel de Series 7, vandaar de verkoop van mijn SS Series 6.

• don spike
Donstil schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb zelf nog een AW2 42mm (de ‘grootte’) en mijn partner de AW6 44mm. Onze bandjes zijn dus ook uitwisselbaar. Maar de fysieke grootte verschil van de kast vind ik zelf wel erg groot.

Zelf ga ik nu zeker voor een AW7 41mm. Hiervoor twijfelde ik omdat ik de 44mm al aan de grote kant vond, en de 40mm nét te klein.

Edit: de maat is dus wel echt de fysieke hoogte van de kast en niet van het scherm.

[Voor 6% gewijzigd door don spike op 25-08-2021 09:53]

pdavie2311 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 07:36:
Van mij mogen ze de kast gelijk 46mm maken. Heb grote polsen. Desondanks haal ik volgende maand wel de Series 7, vandaar de verkoop van mijn SS Series 6.
Ja hier nog een, ik ben met 2m niet de kleinste en zo ook mijn polsen (en de rest).
44mm is voor mij nog steeds een klein horloge, dus alles is welkom :)

Ik ga met deze refresh ook weer mee (zonder design refresh niet) maar hoop stiekem nog dat er een mooie keramische uitvoering komt. Ik heb die grijze keramische altijd erg mooi gevonden maar die was er met 1 generatie al uit helaas.

Ik hoop dat ze voor de goedkoopste variant over gaan van space grey naar black. Net als de iPhone 12 :9~

©2004

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21-09 16:52
De ademshaling app op mijn watch staat sinds kort op 2 minuten. Die stond volgens mij voorheen op 1 minuut.
Ik wil m graag weer naar 1 minuut hebben, maar zie op de watch en op de telefoon geen mogelijkheid de duur in te stellen. Iemand een idee hoe ik dat moet doen?

• ericje627
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:30
deBennie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:55:
De ademshaling app op mijn watch staat sinds kort op 2 minuten. Die stond volgens mij voorheen op 1 minuut.
Ik wil m graag weer naar 1 minuut hebben, maar zie op de watch en op de telefoon geen mogelijkheid de duur in te stellen. Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Als je de app op de Watch opent dan kun je de duur aanpassen door aan de crown te draaien. Standaard is 1 minuut inderdaad maar je kan dat in stappen van 1 minuut verlengen tot 5 minuten.
Er is een instelling op de Watch onder Instellingen -> Breathe -> 'Use Previous Duration' die mogelijk de duur in de app overschrijft.

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21-09 16:52
ah! nice, dank!!

• GerGio
  • Laatst online: 09:08
Donstil schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:00:
[...]

Ja hier nog een, ik ben met 2m niet de kleinste en zo ook mijn polsen (en de rest).
44mm is voor mij nog steeds een klein horloge, dus alles is welkom :)

Ik ga met deze refresh ook weer mee (zonder design refresh niet) maar hoop stiekem nog dat er een mooie keramische uitvoering komt. Ik heb die grijze keramische altijd erg mooi gevonden maar die was er met 1 generatie al uit helaas.
Ik weet het nog niet, ik heb een AW serie 4 en het blijft een groot twijfelpunt of ik misschien over ga stappen op een Garmin voor het sporten. Al heb ik eigenlijk alles wat ik wil (buiten de extra sport dingetjes) op mijn AW.
Als deze serie echt een revolutie wordt dan ga ik er misschien wel naar kijken. Ik zou graag zien dat Apple zicht wat meer inzet voor sport specifieke data dat zou me echt helpen. Zaken zoals recovery is iets wat ik nog wel mis.

Nickname KasPlantje.

• tuxken
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
GerGio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Zaken zoals recovery is iets wat ik nog wel mis.
Training today app werkt (voor mij) vrij correct

• GerGio
tuxken schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:13:
[...]

Training today app werkt (voor mij) vrij correct
Dank voor de tip ik ga er eens naar kijken.

Nickname KasPlantje.

• RicoK
Ik kijk (erg) uit naar de introductie/presentatie van de Series 7 ter vervanging van mijn AW4. Met mijn AW4 was al een verandering doorgevoerd in de zin van het formaat, maar deze AW7 wordt én nog (ietsje) groter, ik houd wel van een gro(o)t(er) horloge, maar ook het design is gewijzigd.

Ik blijf bij de Apple Watch, maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers op bijvoorbeeld de nieuwe Watches van Samsung die gewoon klassiek rond zijn.
Natuurlijk het rechthoekige design van de AW heeft voordelen, maar een klassieke ronde vorm vind ik wel zo veel mooier.

• BringerOfStorms
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-09 21:39
Ben zeer benieuwd, als het design zoals de leaks gaat zijn, dan switch ik denk ik ook wel van de 5 naar de 7!

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-09 19:15
Vraag omtrent medailles

Mijn overige fam leden zien de beperkte editie medaille al staan van morgen maar ik zie hem er nog niet tussen

Al geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten en Watch maar zonder succes

Is dit een bekend probleem /oplossing hoe dit kan ?

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
GerGio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:37:
[...]

Dank voor de tip ik ga er eens naar kijken.
Als oud gebruiker van de AW die terug is naar Garmin vanwege het gebrek aan precies die features die jij zoekt kan ik aangeven dat Training Today een mwah ervaring biedt. Het geeft 1 getal en als het niet klopt voor je gevoel kun je zelf 2 parameters tweaken. Ik heb het nooit zo gekregen dat het klopte bij hoe ik me voel en als je zelf al moet tweaken gaat bij mij het vertrouwen al wat omlaag. Je kunt HRV4TRAINING kopen, die gebruikt je AW of camera sensor en is wetenschappelijk onderbouwd. Past goed bij hoe ik me voel (meer dan de Garmin Body Battery).

Iemand die de Firstbeat features/algoritmes weet te porten naar Apple gaat veel geld verdienen :)

• Y451N
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 07:43
Zullen de 44mm bandjes niet compatible zijn met Series 7?

Edit: ik was te snel. Volgens het artikel zijn ze compatible :)

[Voor 8% gewijzigd door Y451N op 27-08-2021 20:53]

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 23:24
Weet iemand of je de bewegende achtergrond die je bij Mindfulness ziet ook als vaste watch face in kan stellen?

iPhone 11 - MacBook Air M1 - Apple Watch Series 6 - Airpods Pro - AirTag

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-09 12:39
Davidas schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:34:
Weet iemand of je de bewegende achtergrond die je bij Mindfulness ziet ook als vaste watch face in kan stellen?
Ja die is erop en heeft ademhaling, maar niet die van reflectie work-out.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

• iasix
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-09 14:30
Oh jongens binnenkort de aankondiging van de nieuwe watch.
Wil echt al 5 jaar een AW maar zit telkens te wachten tot de cellular in NL gebruikt kan worden. Hoop echt dat we eindelijk hier ook e-sim AW gaan krijgen, dan wordt de AW7 mijn eerste.
Wordt een hele switch van mechanische horloges naar AW, maar heb er zin in!

• Davidas
Is er al iets zinnigs te zeggen over wanneer Apple het e.e.a. gaat aankondigen deze maand?

Davidas schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:05:
Is er al iets zinnigs te zeggen over wanneer Apple het e.e.a. gaat aankondigen deze maand?
Volgens de geruchten
  • September 7th- Press invites go out and exactly one week later
  • September 14th- Apple’s biggest event of the year and when the next iPhone is unveiled, a few days later
  • September 17th- Pre-orders begin for ALL new iPhone models, unlike last year, when we had to wait almost a full month for the mini and Pro Max models due to beer flu restrictions (COVID-19), finally
  • September 24h-Launch of new iPhones
Op dit evenement zal vermoedelijk de nieuwe Watch aangekondigd worden. Als er vertragingen in de productie zijn dan kan de Series 7 mogelijk later in de verkoop gaan of beginnen ze met lage oplages.

[Voor 12% gewijzigd door robcoenen op 02-09-2021 10:24]

• GerGio
XeNeRgY schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:26:
[...]

Als oud gebruiker van de AW die terug is naar Garmin vanwege het gebrek aan precies die features die jij zoekt kan ik aangeven dat Training Today een mwah ervaring biedt. Het geeft 1 getal en als het niet klopt voor je gevoel kun je zelf 2 parameters tweaken. Ik heb het nooit zo gekregen dat het klopte bij hoe ik me voel en als je zelf al moet tweaken gaat bij mij het vertrouwen al wat omlaag. Je kunt HRV4TRAINING kopen, die gebruikt je AW of camera sensor en is wetenschappelijk onderbouwd. Past goed bij hoe ik me voel (meer dan de Garmin Body Battery).

Iemand die de Firstbeat features/algoritmes weet te porten naar Apple gaat veel geld verdienen :)
Ja dat aanpassen is wel wat vaag. Maar uiteindelijk heb ik hem 10 punten omlaag gezet en nu komt hij redelijk over een met hoe ik me voel. HRV4TRAINING heb ik erop staan maar werkt iets complexer dan ik had gehoopt. Eerst even kijken hoe Training Today bevalt en in de tussentijd zal ik HRV4TRAINING nog aan de gang proberen te helpen in elk geval bedankt voor de tip.

Ik zou wel willen overstappen naar Garmin maar ik ben bang dat ik het onwijs irritant ga vinden hoe de samenwerking tussen die twee is. Op dit moment mis ik eigenlijk twee dingen die ik kan geen Multi sport loggen en ik heb niks qua recovery. Qua hartslag gebruik ik toch een hartslagband dus dat is wel goed. Dat komt omdat die sneller bijschakelt dan een polsmeting en dat is wel handig voor intervallen.
iasix schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
Oh jongens binnenkort de aankondiging van de nieuwe watch.
Wil echt al 5 jaar een AW maar zit telkens te wachten tot de cellular in NL gebruikt kan worden. Hoop echt dat we eindelijk hier ook e-sim AW gaan krijgen, dan wordt de AW7 mijn eerste.
Wordt een hele switch van mechanische horloges naar AW, maar heb er zin in!
Waarom wil je zo graag een E-sim versie?

Nickname KasPlantje.

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
@GerGio naarmate je meer AW smartwatch features gebruikt zal het qua ervaring merkbaar minder zijn bij Garmin. Er zijn wel wat apps/widgets te downloaden maar dat is behoorlijk beperkt vergeleken met Apple. Zet gebruik ik alleen notificaties als smartwatch feature. Daarom was de stap terug naar Garmin weinig impactvol. Ik miste meer sportfeatures op de AW dan smart features op de Garmin. De AW zit wel veel fijner om de pols.

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:47

Licko

ZVDK

Hoe voorkom ik dat een workout op pauze gaat wanneer ik mn watch tijdens een training af doe?
Tijdens krachttraining gebruik voor bepaalde oefeningen straps of wraps en dat gaat niet lekker met de watch om. Ik wil eigenlijk de watch af kunnen doen zonder dat de workout pauzeert, anders kan ik de totale trainingsduur niet meten.

Iemand tips? Handmatig workout hervatten na afdoen werkt niet.
Licko schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:57:
Hoe voorkom ik dat een workout op pauze gaat wanneer ik mn watch tijdens een training af doe?
Tijdens krachttraining gebruik voor bepaalde oefeningen straps of wraps en dat gaat niet lekker met de watch om. Ik wil eigenlijk de watch af kunnen doen zonder dat de workout pauzeert, anders kan ik de totale trainingsduur niet meten.

Wellicht Watch tijdelijk even hoger op je arm plaatsen?

©2004

• mrdemc
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09:04

Misschien als je draagdetectie uitschakelt?

'Instellingen > Toegangscode > Draagdetectie'

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:47

Licko

ZVDK

hk12nl schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:06:
[...]

Wellicht Watch tijdelijk even hoger op je arm plaatsen?
Dat werkt helaas niet, pauzeert ie ook. Denk dat 't met onderstaand te maken heeft.
mrdemc schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:07:
[...]

Misschien als je draagdetectie uitschakelt?

'Instellingen > Toegangscode > Draagdetectie'
Dit ga ik vnv testen, zou wel 's de oplossing kunnen zijn!
edit: pfff, wat werkt er een hoop niet bij het uitschakelen van draagdetectie... toch maar een andere oplossing zoeken.

[Voor 9% gewijzigd door Licko op 02-09-2021 16:29]

• JimmyJoness
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 21:02

Watch app op je iPhone , workout, herinnering om te stoppen uitzetten.

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:53
Hoe is de ervaringen met een serie 3 icm spotify offline luisteren?

Meer dan ik dacht...

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08:34
streamnl schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:59:
Hoe is de ervaringen met een serie 3 icm spotify offline luisteren?
Werkt goed met mijn BeatsX, wel moet ik veel geduld hebben om een playlist te downloaden en de playlist verwijderen om voldoende ruimte vrij te maken voor een update, waarna ik weer lang kan wachten tot de playlist gedownload is.

• iasix
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-09 14:30
GerGio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:30:
Wil heel graag af en toe ff lekker dagje zonder telefoon op zak, maar wel graag te bereiken zijn voor noodgevallen.
GerGio schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:30:
Zodat we de Stalen versie kunnen kopen :9

Haha iCulture, voor als je het nieuws wilt lezen maar dan later :P

Maar zonder gekheid, 16% groter scherm gaat op de pols best wel fijn zijn schat ik zo in.

• Of-Aaargh
Donstil schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:00:
[...]

Haha iCulture, voor als je het nieuws wilt lezen maar dan later :P

Maar zonder gekheid, 16% groter scherm gaat op de pols best wel fijn zijn schat ik zo in.
Ik denk dat je het verschil nauwelijks gaat merken. We spreken hier over 1mm verschil. Maar dunnere schermranden zou wel fijn zijn, dat stoort me soms wel op mijn AW5 bij lichte watchfaces.
Ik denk ook niet dat de 1mm grotere case om het grotere scherm te kunnen huizen, veel anders gaat voelen dan de AW6. Ook dat verschil is maar miniem.
Of-Aaargh schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 07:39:
[...]

Ik denk dat je het verschil nauwelijks gaat merken. We spreken hier over 1mm verschil. Maar dunnere schermranden zou wel fijn zijn, dat stoort me soms wel op mijn AW5 bij lichte watchfaces.
Ik denk ook niet dat de 1mm grotere case om het grotere scherm te kunnen huizen, veel anders gaat voelen dan de AW6. Ook dat verschil is maar miniem.
Dat denk ik juist wel. 16% groter scherm zou goed merkbaar moeten zijn.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Nu nog hopen dat hij in september leverbaar wordt. Anders wachten met de verkoop van mijn SS.
Kan niet zonder mijn Apple Watch eigenlijk...

Interessante assumpties / berichtgeving over het nieuwe formaat betreffende "oude" bandjes:

Toen we naar 40/44 gingen waren bandjes ook even “slecht” leverbaar kan ik mij herinneren. Dat was toen ook een van de aanwijzingen.

Uiteindelijk bleek dat te gaan omdat ze allemaal nieuwe branding kregen naar 40/44 komende vanaf 38/42.

Hopen dat dit nu ook zo gaat zijn. Ik heb een dusdanig grote (originele) collectie bandjes dat ik misschien wel niet naar de S7 zou gaan als de oude bandjes daar niet op zouden passen.

• GerGio
Donstil schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:42:
Toen we naar 40/44 gingen waren bandjes ook even “slecht” leverbaar kan ik mij herinneren. Dat was toen ook een van de aanwijzingen.

Uiteindelijk bleek dat te gaan omdat ze allemaal nieuwe branding kregen naar 40/44 komende vanaf 38/42.

Hopen dat dit nu ook zo gaat zijn. Ik heb een dusdanig grote (originele) collectie bandjes dat ik misschien wel niet naar de S7 zou gaan als de oude bandjes daar niet op zouden passen.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen met het niet passen van de bandjes. Want eigenlijk is het redelijk simpel. Je kunt horloges in tegenstelling tot telefoons niet steeds groter maken want dan passen ze niet meer om de pols.

Apple kennende hebben ze genoeg onderzoek gedaan naar deze formaten en daarom zullen de modellen grotendeels hetzelfde blijven waardoor de bandjes ook wel zullen blijven passen. Dat je nu een grote scherm krijgt in een vergelijkbare behuizing is wel een plus.

Nickname KasPlantje.

• Davidas

• RicoK
Dat de AW7 vanavond gaat worden gepresenteerd is welhaast een zekerheid ;)

Edit: maar aan de andere kant, de gehele Apple Store wordt geupdate. Ook producten waarvan niet gedacht wordt dat deze gaan worden gepresenteerd ;)

[Voor 15% gewijzigd door RicoK op 14-09-2021 16:32]

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
RicoK schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:20:
Dat de AW7 vanavond gaat worden gepresenteerd is welhaast een zekerheid ;)

Edit: maar aan de andere kant, de gehele Apple Store wordt geupdate. Ook producten waarvan niet gedacht wordt dat deze gaan worden gepresenteerd ;)

[Afbeelding]
Gaat de gehele store niet altijd op slot vlak voor een presentatie?

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 21-09 14:57
meesje schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:30:
[...]

Gaat de gehele store niet altijd op slot vlak voor een presentatie?
ja, momenteel kan je geen enkel product bestellen in de Apple Store.

MacBook Pro 13' 2016 |  iPhone 11 |  iPad 2018 |  Watch serie 4 |  Airpods | PlayStation 5 Disk edition

De topicstart wordt later vanavond, of morgen, bijgewerkt naar de Series 7 (en watchOS 8) ;-)

• Mr. Freeze
Mooi, kan met de 6 nog wel een jaartje door :-)

Alle “leakers” ten spijt.

[Voor 25% gewijzigd door Mr. Freeze op 14-09-2021 19:33]

Forzarthon?

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 09:15
Mr. Freeze schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:32:
Mooi, kan met de 6 nog wel een jaartje door :-)

Alle “leakers” ten spijt.
Idd, mijn AW6 gaat ook nog 1 jaar door :)

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

schumi1986 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:38:
[...]

Idd, mijn AW6 gaat ook nog 1 jaar door :)
Mijn AW3 ook, check later dit jaar wel eens als de 7 in de winkel ligt dat het idd een waardige upgrade is voor de functies die ik gebruik.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• don spike
Bossie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:59:
[...]

Mijn AW3 ook, check later dit jaar wel eens als de 7 in de winkel ligt dat het idd een waardige upgrade is voor de functies die ik gebruik.
Ik heb nog een AW2, welke het nog prima doet kwa accu, standaard workout App en notificaties. Maar gebruik nu weinig andere Apps vanwege de traagheid. Mogelijk dat ik wel upgrade, maar wil de AW7 wel eerst zien in de winkel.

Zelfde voor jouw, als je nu de AW3 hebt van 42mm (groot), dan past misschien wel de AW7 41mm (klein) het beste…

• Mr. Freeze
Bossie schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:59:
[...]

Nou, reken maar.

Forzarthon?

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

don spike schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:08:
[...]

Ik heb nog een AW2, welke het nog prima doet kwa accu, standaard workout App en notificaties. Maar gebruik nu weinig andere Apps vanwege de traagheid. Mogelijk dat ik wel upgrade, maar wil de AW7 wel eerst zien in de winkel.

Zelfde voor jouw, als je nu de AW3 hebt van 42mm (groot), dan past misschien wel de AW7 41mm (klein) het beste…
Precies hetzelfde, daarnaast had ik gehoopt op een wat plattere watch icm betere scherm/rand verhouding.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• mark1541
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-09 19:15
Krijgen we ook LTE in NL
Ik vind het ook jammer dat we niet het design krijgen wat de leakers hadden voorspeld. Desalniettemin ga ik wel overstappen van de S5 naar de S7. Klopt het dat het zwart van de aluminium variant donkerder is dat van de Series 5 (space gray)?

Ik hoop dat de rvs versie ook daadwerkelijk komt en dat we 4G krijgen.

Daarnaast ben ik wel gecharmeerd van het sneller laden. Zal dit ook werken met de dubbele magsafe lader?

©2004

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

hk12nl schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 20:55:
Ik vind het ook jammer dat we niet het design krijgen wat de leakers hadden voorspeld. Desalniettemin ga ik wel overstappen van de S5 naar de S7. Klopt het dat het zwart van de aluminium variant donkerder is dat van de Series 5 (space gray)?

Ik hoop dat de rvs versie ook daadwerkelijk komt en dat we 4G krijgen.

Daarnaast ben ik wel gecharmeerd van het sneller laden. Zal dit ook werken met de dubbele magsafe lader?
Iets zegt mij dat je daar nog niets kan zeggen erover, hij is nog niet te koop en de beelden zijn zo bewerkt... lastig te zeggen.

Ik ga van 3 naar 7, zodra eens duidelijk wordt wanneer dat kan. Als ik een 5 of 6 had was ik zeker niet overgestapt, daar zit er te weinig wow-factor in, ook qua economisch afschrijven.

• ma9ma
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:17

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Als je de NL Series 7 leest gaan we zeker 4G krijgen:
Doe je Apple Watch om en je bent vertrokken. Op het grote scherm van Series 7 staat alles wat belangrijk voor je is altijd op de voorgrond. En met een mobiele data­verbinding hou je makkelijk contact met vrienden en familie, en kun je snel bij je muziek, meldingen, foto’s en meer. Ook als je je iPhone niet bij je hebt.
Alleen de vervolg pagina’s hebben het nog over Series 6 en hebben het nog niet over NL.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• dbz1985
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06:01
Ik heb nog helemaal geen apple watch en wil er wel een binnenkort…meteen voor de 7 gaan of toch de 6? Mijn partner is erg blij met de 6 in ieder geval, maar denk met os updates voor de 7 te gaan.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
dbz1985 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:37:
Ik heb nog helemaal geen apple watch en wil er wel een binnenkort…meteen voor de 7 gaan of toch de 6? Mijn partner is erg blij met de 6 in ieder geval, maar denk met os updates voor de 7 te gaan.
Als je een iets groter scherm wil hebben en sneller wil laden dan de 7, als je liever wat geld bespaard de 6. Ik ben precies een jaar geleden voor de 5 gegaan ipv de 6, vond het de meerprijs niet waard.
Sneller laden zou wel fijn zijn trouwens, dat gaat toch wel wat langzaam op de 5

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08:32
Tijdens de aankondiging was ik toch erg teleurgesteld dat er geen redesign is gekomen maar ik draag nu een series 0 dus ik ga er sowieso al wel mega op vooruit als ik de series 7 koop. Nog even stof tot nadenken voor mij.
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee