Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fl0werp0wer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-12-2020
Davidas schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:06:
[...]

Batterij gaat zeker langer mee als je de Always On functie uitschakelt, uit mijn ervaring kan dit zomaar zo'n 6 tot 8 uur schelen.
Ze zeggen bij de serie 5 dat hij 18 uur batterij duur geeft. Is dit dan zonder de aon functie of met? Dat kan ik nergens terug vinden anders heeft de 5 zeker wel een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Ik haal met de 5 always on makkelijk de 24 uur.
Ik doe er best veel mee, workout beetje Siri en sleeptracking.
Opladen doe ik s'morgens.

[ Voor 49% gewijzigd door Ronvgs op 01-10-2020 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

Nou het lijkt erop dat apple eindelijk een oplossing heeft voor het probleem met de missende GPS data in je activities. Zorg ervoor dat je een avondje beschikbaar hebt!

https://support.apple.com/nl-nl/HT211865

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:35
THE_BASE schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:22:
Ik zal er over heen hebben gelezen, maar zijn er gebruikers die Tempered Glass of folie als ClearPlex op de Apple Watch hebben?

Mijn Series 3 had geen bescherming en had wat krasjes, maar viel mee. Eigenlijk altijd heel zuinig, maar hoor altijd dat vanaf Series 4 het apparaatje wat gevoeliger is.
Ik heb zo'n ding van ali. Soort van folie. Ik zie hem amper zitten en het is erg prettig voor mijn gemoedstoestand :) Ben normaal niet van de screenprotectors maar ik merk dat ik deze erg prettig vind in het dagelijks gebruik.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
ramosbeton schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:41:
Heeft iemand ook opeens vreemde gegevens uit AutoSleep? Ik krijg sinds WatchOs 7 vreemde slaaptijden. Opeens slaap ik uren korter volgens de analyse. Hier een S5 icm iPhone 7 en iOS 14
Bij werkt autosleep zoals hij het altijd deed. Wellicht beide devices even aan en uitzetten?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:24
EgoPro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:05:
Nou het lijkt erop dat apple eindelijk een oplossing heeft voor het probleem met de missende GPS data in je activities. Zorg ervoor dat je een avondje beschikbaar hebt!

Pff lekkere oplossing... benieuwd of m'n iPhone het leuk vind om te resetten aangezien die onder beheer staat van het werk met de nodige profielen.

Maar iig bedankt voor het delen (y)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Fl0werp0wer schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:39:
Wie helpt mij uit de brand? Mijn Apple Watch serie 1 is echt aan vervanging toe. Hij begint langzaam te worden en baal dat er geen gps op zit waardoor ik bepaald workout apps niet kan doen zonder telefoon.

Nu twijfel ik zelf heel erg tussen de serie 5 en SE. ik gebruikt heb vooral voor mijn berichtgeving en workout app ( bij het paardrijden). Het always on display mis ik nu zeker niet en dat lijkt voor nu het grootste verschil. Misschien als ik het eenmaal heb ik niet meer anders wil.

Het verschil in prijs en waar ik hem voor gebruik vind ik te groot voor de serie 6.

Hopelijk hebben jullie een idee!
Ik zou voor de Series 5 gaan. Maar ik vind de Always On dan ook een echte toevoeging die ik miste. :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:45:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volgens mij ben ik vergeten een training uit te zetten gisteren.

Dat dag record van vandaag kom ik in ieder geval niet snel meer overheen 8)7
Haha ik heb dat ook eens gehad toen ik zelf eens ging testen hoe het werkte om handmatig een activiteit toe te voegen. Deze kon ik toen wel verwijderen maar de trainingsminuten verdwenen toen niet. Heeft een hele lange tijd geduurd voordat ik daar weer een keer overheen ging. :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Fl0werp0wer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

Ze zeggen bij de serie 5 dat hij 18 uur batterij duur geeft. Is dit dan zonder de aon functie of met? Dat kan ik nergens terug vinden anders heeft de 5 zeker wel een voordeel.
Ik red ook makkelijk 1,5 dag inclusief sporten. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Gewoon lekker gebruiken en niet teveel op de batterij letten. Als je gaat douchen hang je hem even een kwartier aan de lader en dan is hij weer voldoende opgeladen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ronvgs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:44:
Ik haal met de 5 always on makkelijk de 24 uur.
Ik doe er best veel mee, workout beetje Siri en sleeptracking.
Opladen doe ik s'morgens.
Heb nog nooit een Apple Watch gehad, dus nieuwsgierig naar een paar zaken.

Wat vindt je van sleeptracking, zegt dat nog iets bijzonders?
Hoe lang duurt het voordat hij is opgeladen en doe je dat dan als je gaat douchen of zo?

Ik begrijp dat er veel notificaties in een apple watch zitten, worden jullie daar soms niet gek van?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je kan een training of in zijn geheel verwijderen of alleen de training en dat wel de gegevens blijven bestaan
In jouw geval zou ik alles verwijderen grote kans dat dan de medaille dan ook weg gaat.
Kan je bij de trainingen waar ze allemaal staan naar links vegen.

@Greatsword Je kan per app beslissen wat je wel en niet wil dus kan je behoorlijk beperken
Dat kan dus in de watch app zelf ook kan je apps verwijderen en ook dus meldingen aan en uit zetten

[ Voor 11% gewijzigd door Roos79 op 01-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:26
Sleeptracking: laat je wel zien hoeveel je slaapt en je hartslag.
Ik dacht altijd dat ik meer sliep, tja nuttig.....

Opladen gaat erg snel na het opstaan even aan de lader en na het ontbijt is hij opgeladen.
Minder dan een uur in ieder geval.
Hij is dan natuurlijk ook nog niet leeg.

Meldingen heb ik geen last van je kunt alles aan en uit zetten naar eigen wens.
Dit is m'n derde Apple Watch en zou de snelheid en mogelijkheden van de 5 niet meer willen missen.
Vooral Siri en Podcast als ik ga lopen gebruik ik veel.
Ook probeer ik elke dag m'n ringen vol te maken, helpt echt om meer te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik zie dat ik mijn SS series 6 ook gewoon kan aanmelden voor Apple Care! Meer mensen met een SS versie dit gedaan? Als ik hem volgend jaar weer verkoop, zit de Care er dan nog op?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:56
Fl0werp0wer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:03:
Ik merk inderdaad dat er veel verschillen zijn met mensen die graag de aon functie aanhebben of niet. Hoe zit het met de batterij? Gaat die dan langer mee wanneer het uitstaat op de series 5 of dat ook niet?

Een langere batterijduur zou de 80 euro meer waarde wel hebben voor mij.

Ik vind het overigens echt lastig om de grootste verschillen te vinden tussen de 5 en se.
De verschillen zijn de sensoren (de 5 heeft een elektrische hartslagsensor, de SE alleen een optische), that's it. De batterij gaat inderdaad een stuk langer mee. Als ik aod aan heb dan moet er bij een weekendje weg een oplader mee, als ik het uitzet niet.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:32
Greatsword schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Hoe lang duurt het voordat hij is opgeladen en doe je dat dan als je gaat douchen of zo?

Ik begrijp dat er veel notificaties in een apple watch zitten, worden jullie daar soms niet gek van?
Met name met de app AutoSleep krijg je veel inzicht. Betrouwbaarheid is wel wat van te vinden, maar doorgaans komt gevoel en data goed overeen. De data laat bij mij en mijn partner een mooi verschil in slaapgedrag zien. Ik ben onrustig en mijn partner heel rustig en de data laat dat ook zien. Ik vind het van toegevoegde waarde.
Heb 1.5 mnd geen AppleWatch gehad en oa deze feature enorm gemist. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Ronvgs schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:44:
Sleeptracking: laat je wel zien hoeveel je slaapt en je hartslag.
Ik dacht altijd dat ik meer sliep, tja nuttig.....

Opladen gaat erg snel na het opstaan even aan de lader en na het ontbijt is hij opgeladen.
Minder dan een uur in ieder geval.
Hij is dan natuurlijk ook nog niet leeg.

Meldingen heb ik geen last van je kunt alles aan en uit zetten naar eigen wens.
Dit is m'n derde Apple Watch en zou de snelheid en mogelijkheden van de 5 niet meer willen missen.
Vooral Siri en Podcast als ik ga lopen gebruik ik veel.
Ook probeer ik elke dag m'n ringen vol te maken, helpt echt om meer te bewegen.
Voor mij is het allereerst een device die me structureel laat bewegen. Sinds ik de AW heb beweeg ik zoveel meer, sport ik veel structureler, alleen maar omdat ik elke dag die stomme ringen dicht wil hebben :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
EgoPro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:05:

Hij is al even bezig, leek best snel te gaan alleen nu is hij ruim 3 jaar aan gezondheidsgegevens aan het terugzetten..... dus weet nog steeds niet of de oplossing werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Tinusvolkel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Hij is al even bezig, leek best snel te gaan alleen nu is hij ruim 3 jaar aan gezondheidsgegevens aan het terugzetten..... dus weet nog steeds niet of de oplossing werkt.
Ik wacht nog even met acties.
Dit artikel gaat over iOS 14 en WatchOS 7.
Maar mijn Watch series 2 draait op WatchOS 6.2.8.
Vraag me af of dit dan ook de oplossing is.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Je kan een training of in zijn geheel verwijderen of alleen de training en dat wel de gegevens blijven bestaan
In jouw geval zou ik alles verwijderen grote kans dat dan de medaille dan ook weg gaat.
Kan je bij de trainingen waar ze allemaal staan naar links vegen.
Ja weet ik, alleen ik laat hem maar staan, anders kan ik de september uitdaging niet meer halen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:54:
Ik zie dat ik mijn SS series 6 ook gewoon kan aanmelden voor Apple Care! Meer mensen met een SS versie dit gedaan? Als ik hem volgend jaar weer verkoop, zit de Care er dan nog op?
Ik heb dit gedaan toevallig. Dit jaar voor het eerst.

Als je een product met Apple Care verkoopt gaat Apple Care mee. Tenzij je het annuleert (en niets geclaimed hebt), dan krijg je de resterende maanden terug. Dat doe ik altijd met de iPhone, is financieel meestal interessanter dan verkopen met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Donstil Was jouw doel dan zoveel actieve minuten voor september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:05
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb op mijn Watch Series1 WatchOS 6.2.8 staan, hierdoor was ik overtuigd geraakt dat het niet weergeven van kaarten werd veroorzaakt door iOs in plaats van WatchOS. er is namelijk niks veranderd op de watch. Ik heb dus net alleen mijn iPhone ge-reset. Dit duurde even en nadat ik de backup had teruggezet ben ik even gaan wandelen met de activiteit gestart.
Nadat ik weer thuis was bleek dat er een mooi kaartje van de route was gemaakt.

Dus voor mensen met een ouder WatchOS probeer gewoon je iPhone te resetten.

Fijn want morgen ga ik weer hardlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door EgoPro op 01-10-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Wat betreft het ontbreken van GPS routes in de workouts, hebben jullie onderstaand stappenplan al geprobeerd? Ik vind het eerlijk gezegd aardig zware stappen (wis alle inhoud). Hopelijk komt Apple met een echte oplossing.
https://www.iculture.nl/n...orkouts-batterijverbruik/

[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 01-10-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanley22_7
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 02:58
pdavie2311 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:54:
Ik zie dat ik mijn SS series 6 ook gewoon kan aanmelden voor Apple Care!
Waar heb je dat gevonden? Net even gekeken maar de Edition lijkt online niet aangemeld te kunnen worden, zelfs niet op serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:39:
@Donstil Was jouw doel dan zoveel actieve minuten voor september?
Nee, 1250 trainingsminuten in September.

(In oktober een makkelijke zie ik. 6 keer bewegingsdoel verdubbelen)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 01-10-2020 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mar.tin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:42:
[...]

Ik bemerk dat AOD bij mij ongeveer 25% van een volle accu kost. Waar ik dan (zonder buitensport) makkelijk nog een 35 uur mee doe.

Zonder AOD doe ik met gemak 48+ uur.
Gistermorgen 10:00 met 100% van de lader, vanmorgen om 10:00 met 60% weer op de lader. Overigens dus met AOD uit. Die gaat met een shortcut aan tijdens een workout. En daarna met een shortcut weer uit O+
Ik ben ook erg benieuwd naar max batterijconditie bij Apple watches met een AOD. Mijn S4 heeft na 1,5 jaar gebruik nog een max capaciteit van 99%. Eerder las ik dat iemand met een S5 (waarschijnlijk na max 1 jaar gebruikt) een capaciteit heeft van 93%. Dat vind ik een aanzienlijk verschil. Net als bij 2ehands iPhones/iPad wel iets om naar te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 01-10-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar max batterijconditie bij Apple watches met een AOD. Mijn S4 heeft na 1,5 jaar gebruik nog een max capaciteit van 99%. Eerder las ik dat iemand met een S5 (waarschijnlijk na max 1 jaar gebruikt) een capaciteit heeft van 93%. Dat vind ik een aanzienlijk verschil. Net als bij 2ehands iPhones/iPad wel iets om naar te informeren.
Ik had een S5 Edition vanaf launch.
Drie weken geleden verkocht met 100% capaciteit en altijd AOD aangehad.

(Ik laad als hij leeg is, zelden tussendoor)

Moet zeggen dat ik het ook echt niet spannend vind, mijn 11 Pro Max heeft nog 93% en merk er helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Ik had een S5 Edition vanaf launch.
Drie weken geleden verkocht met 100% capaciteit en altijd AOD aangehad.

(Ik laad als hij leeg is, zelden tussendoor)
Dat laatste probeer ik ook zo veel mogelijk te doen. Wellicht heeft dat een positief effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Dat laatste probeer ik ook zo veel mogelijk te doen. Wellicht heeft dat een positief effect.
Ik draag hem nu wat vaker ook tijdens het slapen (al doe ik niets met de data 8)7 ) en laad daarom tijdens het douchen. Sept 2021 weten we of het gescheeld heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:51:
[...]

Ik draag hem nu wat vaker ook tijdens het slapen (al doe ik niets met de data 8)7 ) en laad daarom tijdens het douchen. Sept 2021 weten we of het gescheeld heeft :)
Mijn S4 laad ik altijd om de dag 's nachts op. Nu met thuiswerken zou ik dit eventueel verder kunnen oprekken. Aan de andere kant als ik wil hardlopen, wil ik geen lege batterij hebben. Ik ga er in ieder geval niet bewust rekening mee houden (met oplaadgedrag)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Nee, 1250 trainingsminuten in September.

(In oktober een makkelijke zie ik. 6 keer bewegingsdoel verdubbelen)
Ja dan heb je het met 1 dag ‘vergeten’ uit te zetten dat doel zo gehaald 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kassad schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:02:
[...]

Voor mij is het allereerst een device die me structureel laat bewegen. Sinds ik de AW heb beweeg ik zoveel meer, sport ik veel structureler, alleen maar omdat ik elke dag die stomme ringen dicht wil hebben :)
Nu sport ik om de dag. Dus op dagen dat ik hardloop gaan die ringen x2, op dagen dat ik dat niet doe, gaan ze soms niet eens 1x rond op 1 dag. Kan ik dat ergens instellen? Elke dag hardlopen vind ik nog wat ruig :)

Eerder fietste ik > 30 km per dag woon-werk, maar sinds Corona is dat wel aardig voorbij, dus ben toen maar aan hardlopen begonnen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Ja dan heb je het met 1 dag ‘vergeten’ uit te zetten dat doel zo gehaald 🤣
Nou ik was al op 12xx vandaar dat ik de laatste niet wil verwijderen, want dan dip ik eronder enz.

Zonde van mijn perfect jaar tot nu toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 01-10-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Donstil Krijg je voor perfecte jaar ook wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Je moet de lat niet te hoog leggen ;) heb hem op 350 staan, maar de maandelijkse uitdagingen maakt ie wel steeds lastiger.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzxO5u77sj0ZsBzpCZimgur75-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D3Ii6pzCv1wZ7iZWv6KqvgsS.png?f=user_large

Verder is ie al een tijd bezig met icloud terugzetten op mijn geresette telefoon maar de GPS lijkt weer iets te doen, alleen bij alle oude activiteiten staat nog alleen het begin punt.

[ Voor 37% gewijzigd door Tinusvolkel op 01-10-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tinusvolkel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:18:
Je moet de lat niet te hoog leggen ;) heb hem op 350 staan, maar de maandelijkse uitdagingen maakt ie wel steeds lastiger.
Haha ja dat kan ook natuurlijk 8)7

De eerste 4 jaar deed ik er niets mee. Begin 2020 wel wat fanatieker en tot nu toe elke maand gehaald. Dus wil dat wel ff doorzetten nu ik er bijna ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Ik heb dit gedaan toevallig. Dit jaar voor het eerst.

Als je een product met Apple Care verkoopt gaat Apple Care mee. Tenzij je het annuleert (en niets geclaimed hebt), dan krijg je de resterende maanden terug. Dat doe ik altijd met de iPhone, is financieel meestal interessanter dan verkopen met.
Als land gewoon NL kiezen dan gezien ik daar gevestigd ben, of bedoelen ze land van aankoop, dus DE? Wat heb jij daar gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Stanley22_7 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Waar heb je dat gevonden? Net even gekeken maar de Edition lijkt online niet aangemeld te kunnen worden, zelfs niet op serienummer.
Gewoon via Apple? Inloggen en dan vindt Apple jouw Watch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Als land gewoon NL kiezen dan gezien ik daar gevestigd ben, of bedoelen ze land van aankoop, dus DE? Wat heb jij daar gedaan?
Next next next finish :)
(Adres enz stond automatisch op het bij Apple bekende adres in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:26:
[...]

Haha ja dat kan ook natuurlijk 8)7

De eerste 4 jaar deed ik er niets mee. Begin 2020 wel wat fanatieker en tot nu toe elke maand gehaald. Dus wil dat wel ff doorzetten nu ik er bijna ben.
Maar ben op zich wel redelijk actief, ;) laatst nog m’n record verbroken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEAt2ZDdZci_qN3NKYK3Za8qdMU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xDYbI9T5kJ4lT9Z2jmMmzYHd.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
Ik ben pas in het bezit van een SE. Ik merk dat als ik via de watch probeer te praten tijdens het bellen dat er vetraging is. Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
[...]

Ik bemerk dat AOD bij mij ongeveer 25% van een volle accu kost. Waar ik dan (zonder buitensport) makkelijk nog een 35 uur mee doe.

Gistermorgen 10:00 met 100% van de lader, vanmorgen om 10:00 met 60% weer op de lader. Overigens dus met AOD uit. Die gaat met een shortcut aan tijdens een workout. En daarna met een shortcut weer uit O+
Kan je die shortcut met mij delen? Ik gym (krachtraining) en zou graag ditzelfde willen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:44:
[...]

Kan je die shortcut met mij delen? Ik gym (krachtraining) en zou graag ditzelfde willen
Same here! :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Greatsword schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:
[...]

Sleeptracking gebruik ik AutoSleep voor. Vind dat beter dan de stock app.
Opladen let ik nooit op, tijdens tv kijken hang ik hem rond 20:00 uur aan de oplader en trek hem eraf wanneer ik een melding krijg dat die volledig opgeladen is.

Notificaties had ik in eerste instantie aangezet voor alle apps en heb door de jaren heen enkele op Deliver Quietly gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
[...]

Zou je je shortcut willen delen hier? Als het goed is kan je gewoon een url droppen ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Hear, hear :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:04:
[...]

Sleeptracking gebruik ik AutoSleep voor. Vind dat beter dan de stock app.
Opladen let ik nooit op, tijdens tv kijken hang ik hem rond 20:00 uur aan de oplader en trek hem eraf wanneer ik een melding krijg dat die volledig opgeladen is.

Notificaties had ik in eerste instantie aangezet voor alle apps en heb door de jaren heen enkele op Deliver Quietly gezet.
Die melding op je telefoon dat de watch volledig opgeladen is, dat is echt een kleine super toevoeging aan iOS14!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Hier nog iemand die de shortcut graag wil! :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
Zijn er mensen die WatchChat 2 gebruiken voor whatsapp. Of zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ik vraag me echt af hoe jullie aan 48+ komen?
Heb mijn Watch rond 22:00 van de oplader gehaald en zit nu al op 58%

Moet wel zeggen dat ik redelijk veel notificaties binnen krijg en af en toe tekstberichten dicteer op mijn Watch.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R3ahML4Vy22g3cuS_K17YiwtuAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yMqAKmYLhdguUVbo9CMYVwwg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:02

Ben wel benieuwd hoe jij op één dag je calorieën/bewegen ring zo vol krijgt. Als ik hol als workout dan zie ik dat niet terug in mijn rode ring'. Wel als workout. De rode ring telt alleen wat ik beweeg gedurende de dag, dus telt niet mijn workouts mee. Is dat een setting die ik kan aanpassen?
Mijn rode ring krijg ik dus vaak niet vol. nu heb ik wel een beroep waar ik veel zit maar ik wandel veel door het kantoor en tussen de middag ga ik naar buiten toe om ca 3 km te wandelen.

Dus als iemand tips heeft voor de rode ring dan hoor ik die graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55

ddZ

hk12nl schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:25:
[...]

Die melding op je telefoon dat de watch volledig opgeladen is, dat is echt een kleine super toevoeging aan iOS14!
Dat is wel fijn, waar ga ik die optie vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
ddZ schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Dat is wel fijn, waar ga ik die optie vinden?
Nergens, is standaard melding die niet in en uit te schakelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
thunder68 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:32:
[...]

Ben wel benieuwd hoe jij op één dag je calorieën/bewegen ring zo vol krijgt. Als ik hol als workout dan zie ik dat niet terug in mijn rode ring'. Wel als workout. De rode ring telt alleen wat ik beweeg gedurende de dag, dus telt niet mijn workouts mee. Is dat een setting die ik kan aanpassen?
Mijn rode ring krijg ik dus vaak niet vol. nu heb ik wel een beroep waar ik veel zit maar ik wandel veel door het kantoor en tussen de middag ga ik naar buiten toe om ca 3 km te wandelen.

Als je de Apple Watch work outs gebruikt worden je ringen daar wel echt voller van
Dat is geen instelling dat is automatisch.

Zoveel als hij @Donstil nu had is extreem maar dat kwam doordat hij dus de activiteit was vergeten uit te zetten hij hij volgens de watch de hele dag bezig was met die activiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Alles heeft te maken met je hartslag. Als die omhoog gaat dan worden je ringen ook sneller gevuld

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dit is met Yoga “open doel” overigens. Dan doet hij een schatting.

Of dat standaard is weet ik niet maar ik heb het zelf niet aangepast in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
@Donstil Ik vraag me wel af hoe je in vredesnaam dat lopende gele mannetje bovenin niet hebt gezien gedurende de hele dag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanley22_7
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-09 02:58
pdavie2311 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:32:
[...]Gewoon via Apple? Inloggen en dan vindt Apple jouw Watch..
Lijkt met een edition niet te werken. Serienummer komt niet in aanmerking. In de Duitse garantie voorwaarden is de edition overigens ook een geval apart:
Eingeschränkte Apple-Garantie
2 Jahre ab Kaufdatum für Apple Watch Edition
1 Jahr ab Kaufdatum für alle anderen Apple-Produkte
In de NL support app staat die ook netjes met 2 jaar beperkte garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Als je de Apple Watch work outs gebruikt worden je ringen daar wel echt voller van

Zoveel als hij @Donstil nu had is extreem maar dat kwam doordat hij dus de activiteit was vergeten uit te zetten hij hij volgens de watch de hele dag bezig was met die activiteit
Volgens mij is het belangrijk om je instellingen van lengte en gewicht in Apple health goed te hebben ingevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:07:
@Donstil Ik vraag me wel af hoe je in vredesnaam dat lopende gele mannetje bovenin niet hebt gezien gedurende de hele dag 8)7
Nou sterker nog je hoort ook een melding te krijgen “ben je nog bezig”

Ook niet gehad.

Maar ik was wel in centerparcs wat daagjes. Dus drukker met de kleine dan met de Apple spullen.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 01-10-2020 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:22:
[...]

Nou sterker nog je hoort ook een melding te krijgen “ben je nog bezig”

Ook niet gehad.

Maar ik was wel in centerparcs wat daagjes. Dus drukker met de kleine dan met de Apple spullen.
Als je daar niet op reageert gaat die ook weg 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:31:
[...]

Als je daar niet op reageert gaat die ook weg 😉
Ooh dat zou dat wel verklaren idd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 138% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Mar.tin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:48:
Het is kinderlijk eenvoudig :P

Men maakt een automation:

Trigger: when workout starts/stops (kies 1 van beide)

En dan bij start als action: watch always on: on

En dan maak je nog een automation voor het omgekeerde.

In mijn geval doe ik ook nog wat rolgordijnen open en wijzig ik eea aan de verlichting.

Edit: het lijkt er niet op dat ik automations kan delen :9
Cool! Inderdaad super simpel😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

In mijn geval doe ik ook nog wat rolgordijnen open en wijzig ik eea aan de verlichting.

Overigens kan je op deze manier natuurlijk ook je always on op een schema zetten door hem smorgens aan te zetten. En/of savonds uit te zetten.
Toch een vraag: Hoe doe je het bij beëindigen van de workout? Kan je dan instellen dat het scherm weer automatisch aan gaat? Of moet je dit handmatig doen?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Mar.tin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:56:
[...]

Ik kom met jouw cijfers ook op 47 en een beetje uur anders, toegegeven geen 48+ maar er ruim in de buurt lijkt me?

Ik heb nu 10% verbruikt met 8 uur en 19 minuten standby en 1 uur en 13 minuten gebruik :P
Always On uit?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus

Overigens kan je op deze manier natuurlijk ook je always on op een schema zetten door hem smorgens aan te zetten. En/of savonds uit te zetten.
Bedankt. Zojuist ingesteld en uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
hk12nl schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Toch een vraag: Hoe doe je het bij beëindigen van de workout? Kan je dan instellen dat het scherm weer automatisch aan gaat? Of moet je dit handmatig doen?
Door op het scherm naar rechts te schuiven, kan je een workout beëindigen.

Ik snap echter je vraag over scherm automatisch aan even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Bij mij dus niet, nu met ik er bij zeggen dat ik hol met mijn Garmin die keurig synchroniseert met health-app. In mn activiteiten van die dag zie ik dan dit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fC33RS-brNtVGMPhm0Mz82UjRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EBNiYxqRC2U2Ls7KKr3bnUKi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chjn4kGYkuYoXwFxJyZCRD8xrRw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cJJnT3AaCVm4rnqgMwuvWnmG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5sBV9STy2y9JiGZ-tSrWYz4Xfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1LCuRVp7JkvYtQrvv42X8aao.png?f=fotoalbum_large

Dus mn activiteit met 483 kcal apart (gestart rond 16.00) en mn bewegenring maar 267 kcal. Zal het eens proberen door mn applewatch te dragen tijdens het hardlopen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
@thunder68 Garmin telt niet mee zoals je ziet 😉
Enkel work out via eigen app

[ Voor 22% gewijzigd door Roos79 op 01-10-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

Door op het scherm naar rechts te schuiven, kan je een workout beëindigen.

Ik snap echter je vraag over scherm automatisch aan even niet.
Het gaat om de automotion zoals @Mar.tin beschrijft. Als ik een workout start dan gaat nu mijn scherm tijdelijk uit. Maar ik zou dan graag ook mijn always on scherm weer aan hebben als ik de activiteit beëindig. Ben benieuwd hoe dat laatste stuk ingesteld is door @Mar.tin

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
Check, ik zie het ja. Alleen is mn Fenix5s veel beter in staat om te navigeren in het bos, intervallen te plannen, hoogtemeters bij te houden en nog meer specifieke hardloopdingetjes. Kwestie van keuzes maken, thats life 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
hk12nl schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:39:
[...]

Het gaat om de automotion zoals @Mar.tin beschrijft. Als ik een workout start dan gaat nu mijn scherm tijdelijk uit. Maar ik zou dan graag ook mijn always on scherm weer aan hebben als ik de activiteit beëindig. Ben benieuwd hoe dat laatste stuk ingesteld is door @Mar.tin
Dus als ik het goed begrijp wil je Always On uit hebben tijdens een workout en aan hebben nadat de workout is beëindigd?

Dan moet je de stappen van @Mar.tin omdraaien.

Dit is voor wanneer een workout beëindigd wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yRJvtCq4QSwjjK6HEOcFaFwuPE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mpPYOIZN6XphzOxE7yHsdNvR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbAe2eDGchF2C9BdEpNoPG0o1jE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VdJtpdQClepuVmBv8A2DSyQE.png?f=fotoalbum_large

En dan bij de andere automation stel je in dat AoD uitgaat wanneer je een workout start.

[ Voor 42% gewijzigd door Tartarus op 01-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
thunder68 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:40:
Check, ik zie het ja. Alleen is mn Fenix5s veel beter in staat om te navigeren in het bos, intervallen te plannen, hoogtemeters bij te houden en nog meer specifieke hardloopdingetjes. Kwestie van keuzes maken, thats life 😉
Vraag mij af heb je de gezondheid app toestemming gegeven voor de Garmin
Ik kan mij herinneren dat dat ook iets is waardoor het wel pakte
Je moet dan op jouw naam bolletje rechts boven gaan staan en kijken onder apps en staat daar Garmin tussen?
Zo niet zal je in de Garmin app zelf ook moeten kijken 👀
Kijk dit bedoel ik
https://support.garmin.com/en-US/?faq=lK5FPB9iPF5PXFkIpFlFPA

[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 01-10-2020 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Het valt mij op dat de LKI, luchtkwaliteitindex leeg blijft op Apple Watch. Iemand een idee hoe dat kan. Werkt dat niet in Nederland?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
THE_BASE schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:33:
Het valt mij op dat de LKI, luchtkwaliteitindex leeg blijft op Apple Watch. Iemand een idee hoe dat kan. Werkt dat niet in Nederland?
Dat AQI, of LKI zoals dat in het Nederlands wordt genoemd, wordt niet dagelijks ververst door de instanties, het KNMI denk ik.
Daardoor zal Apple wel hebben besloten deze gegevens niet op te nemen in de weer app.

Edit: ik zie nu dat er een website is die wel dagelijkse gegevens toont.

Het zal wel te maken hebben met de starre houding van het RIVM. Dat ze die gegevens niet zomaar openbaar willen stellen voor Apple of waar Apple zelf de gegevens vandaan haalt.

Sowieso heb ik totaal geen hoog pet op van dat amateurenclubje die zich RIVM noemt, maar dat is een ander verhaal.

[ Voor 28% gewijzigd door Tartarus op 01-10-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:38:
[...]

Dat AQI, of LKI zoals dat in het Nederlands wordt genoemd, wordt niet dagelijks ververst door de instanties, het KNMI denk ik.
Daardoor zal Apple wel hebben besloten deze gegevens niet op te nemen in de weer app.
Jammer. Wel interessant. En vreemd dat de compilatie beschikbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
THE_BASE schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:39:
[...]

Jammer. Wel interessant. En vreemd dat de compilatie beschikbaar is.
Heb mijn vorige bericht ietsjes aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Mar.tin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:41:
[...]

Yes, ik heb het alleen aan met workouts, en verder merk in er voor mezelf weinig toegevoegde waarde in.
Toegevoegde waarde is heel groot als je met korte mouwen rondloopt. In de komende 6 maanden herfst dat we gaan beleven zie ik mezelf niet zo snel met korte mouwen rondlopen, dus heb ik AoD uitgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
@thunder68 Screw life ;) draag ze allebei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:46:
[...]

Dus als ik het goed begrijp wil je Always On uit hebben tijdens een workout en aan hebben nadat de workout is beëindigd?

Dan moet je de stappen van @Mar.tin omdraaien.

Dit is voor wanneer een workout beëindigd wordt:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En dan bij de andere automation stel je in dat AoD uitgaat wanneer je een workout start.
Cool. Thx hier kan ik wat mee.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
Roos79 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Vraag mij af heb je de gezondheid app toestemming gegeven voor de Garmin
Ik kan mij herinneren dat dat ook iets is waardoor het wel pakte
Je moet dan op jouw naam bolletje rechts boven gaan staan en kijken onder apps en staat daar Garmin tussen?
Zo niet zal je in de Garmin app zelf ook moeten kijken 👀
Kijk dit bedoel ik
https://support.garmin.com/en-US/?faq=lK5FPB9iPF5PXFkIpFlFPA
Dank je, die staan inderdaad aan ja. In mn Garmin-app zelf zie ik verder niets wat ik nog aan kan zetten.. ik zoek nog ff verder, bedankt voor het meedenken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
thunder68 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:03:
[...]

Dank je, die staan inderdaad aan ja. In mn Garmin-app zelf zie ik verder niets wat ik nog aan kan zetten.. ik zoek nog ff verder, bedankt voor het meedenken! _/-\o_
Heeft niks met machtigingen en toestemmingen te maken.
De ringen en awards zijn Watch eigen en werken niet met andere apparaten, zelfs niet met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlie1981
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:49
Als ik een activiteit opneem met Strava, dan telt die zonder meer mee voor mijn ringen. Ongeacht of ik mijn watch om heb of niet. Natuurlijk wel alle toestemmingen gegeven voor synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Marlie1981 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:44:
Als ik een activiteit opneem met Strava, dan telt die zonder meer mee voor mijn ringen. Ongeacht of ik mijn watch om heb of niet. Natuurlijk wel alle toestemmingen gegeven voor synchroniseren.
Dan is daar het een en ander in gewijzigd sinds ik laatst een ander apparaat dan Watch gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk nu ik mijn Gevlochten Solobandje - Houtskool - Maat 11 na een paar dagen weer omdoe dat hij toch net te strak zit.

Wel jammer want ik vind het esthetisch wel een erg fraai ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik heb mijn apple watch 6 space gray net een week en liep vanmorgen er mee langs een deurkozijn. Gelijk een klein wit puntje op de rand. Is het normaal dat deze zo snel beschadigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Marlie1981 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:44:
Dat heb ik met Garmin (wielrennen) ook, telt gewoon mee gelukkig.
Lijkt alsof er bij @thunder68 iets niet helemaal goed gaat / staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:46
datadevil schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 06:56:
Ik heb mijn apple watch 6 space gray net een week en liep vanmorgen er mee langs een deurkozijn. Gelijk een klein wit puntje op de rand. Is het normaal dat deze zo snel beschadigd?
Ik heb m’n series 2 te vaak gestoten en best hard soms dat ik niet durfde te kijken. Nooit een barst. Nu de series 6 en hoor vaker nu dat die snel barst. Voorzichtig zijn dus

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

datadevil schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 06:56:
Helaas wel! 1x een SG gehad Alu en toen altijd voor de zilveren gegaan. Daar vallen krassen minder op. Nu met de SS Graphite geen last meer van. Mochten hier krassen op komen, kan ik deze prima polijsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:14:
[...]

Helaas wel! 1x een SG gehad Alu en toen altijd voor de zilveren gegaan. Daar vallen krassen minder op. Nu met de SS Graphite geen last meer van. Mochten hier krassen op komen, kan ik deze prima polijsten!
ja, dat wordt het de volgende keer ook denk ik...
Pagina: 1 ... 3 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires