Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:10
Meer mensen dit probleem?
Tijdens het hardlopen wordt er met de standaard app nogal afgesneden en verkeerde paden gebruikt.
Dit scheelt nogal in afstand, maar ook in tijd.

Met Google kan ik eigenlijk niets vinden hierover bij een AW 6 SE..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:07

404error

Page Not Found

Dennis_k schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:43:
Meer mensen dit probleem?
Tijdens het hardlopen wordt er met de standaard app nogal afgesneden en verkeerde paden gebruikt.
Dit scheelt nogal in afstand, maar ook in tijd.

Met Google kan ik eigenlijk niets vinden hierover bij een AW 6 SE..

[Afbeelding]
Is een bekend probleem bij alle AW t/m 5 en de SE. De 6 heeft het probleem niet meer. Lees bijvoorbeeld bij dcrainmaker.

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
404error schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:19:
[...]

Is een bekend probleem bij alle AW t/m 5 en de SE. De 6 heeft het probleem niet meer. Lees bijvoorbeeld bij dcrainmaker.
Hier geen last van met m’n AW4.
Moet wel zeggen dat ik ook altijd m’n iPhone bij mij draag tijdens het hardlopen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:07

404error

Page Not Found

Dj-sannieboy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:02:
[...]

Hier geen last van met m’n AW4.
Moet wel zeggen dat ik ook altijd m’n iPhone bij mij draag tijdens het hardlopen.
Dat klopt dan ook, want dan gebruik je de GPS van je iPhone ipv die van de AW. Daarmee kan dat ook een prima oplossing voor het probleem zijn.

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:05
404error schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:21:
[...]

Dat klopt dan ook, want dan gebruik je de GPS van je iPhone ipv die van de AW. Daarmee kan dat ook een prima oplossing voor het probleem zijn.
Hier zet ik bewust de Bluetooth van m’n iPhone uit om te forceren dat ie de gps van m’n series 4 pakt. Als m’n iPhone in een broekzak achter een flesje water zit dan klopt er niks van de GPS.

Maar loop nu alweer een tijdje met een Stryd en daarmee is de snelheid en afstand veel nauwkeuriger, als het GPS plaatje ongeveer klopt dan vind ik het prima :)

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:59
Als ik het goed begrijp dan werkt de Watch niet goed zonder telefoon? Zo kun je o.a. niet betalen als je je telefoon niet bij je hebt.

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

HereIsTom schreef op zondag 6 juni 2021 @ 10:57:
Als ik het goed begrijp dan werkt de Watch niet goed zonder telefoon? Zo kun je o.a. niet betalen als je je telefoon niet bij je hebt.
Zonder je telefoon bij je te hebben kan je gewoon betalen met Apple Pay via je Apple Watch.

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
WishmasterNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 10:59:
[...]

Zonder je telefoon bij je te hebben kan je gewoon betalen met Apple Pay via je Apple Watch.
Oh hoe werkt dat dan? Laatst was ik mijn iPhone vergeten en toen kon ik dus ook niet betalen met Apple Pay.
Ook andere functies werken niet als ik mijn telefoon niet bij me heb.

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:46
HereIsTom schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Oh hoe werkt dat dan? Laatst was ik mijn iPhone vergeten en toen kon ik dus ook niet betalen met Apple Pay.
Ook andere functies werken niet als ik mijn telefoon niet bij me heb.
als je je bank kaart in je apple watch hebt gezet (is een extra handeling) dan kan je 2x op die lange knop drukken en betalen. zit bij mij zelfs mijn mastercard in, superhandig! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
unconnected schreef op zondag 6 juni 2021 @ 11:45:
[...]

als je je bank kaart in je apple watch hebt gezet (is een extra handeling) dan kan je 2x op die lange knop drukken en betalen. zit bij mij zelfs mijn mastercard in, superhandig! :P
Je bedoelt dat de betaalpas in de Watch app die op je telefoon staat moet staan? Dat staat hij hier.
Hij staat ook op de Watch in Wallet en Apple Pay.

[Voor 5% gewijzigd door HereIsTom op 06-06-2021 12:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-06 19:08
Apple Pay is compleet offline (net als een normale betaal NFC chip in je bank pas :p) dus nee, daar is de iPhone niet voor nodig.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Acties:
  • 0Henk 'm!
HereIsTom schreef op zondag 6 juni 2021 @ 10:57:
Nah Ik denk dat je dat juist niet goed begrijpt.

De watch kan met een telefoon verbinding misschien meer maar werkt verre van “niet goed” zonder iPhone.

Zo zal de Apple watch verbinden met bekende WiFi netwerken en dan gewoon door functioneren maar zijn er ook een hoop offline zaken mogelijk, Sporten, podcasts (eventueel met offline opgeslagen files) , muziek [small](eventueel met offline opgeslagen files), gezondheids functies, ApplePay etc werken allemaal gewoon door, zelfs als de watch volledig offline is.

In de offline situatie vind de daadwerkelijke synchronisatie dan uiteraard wel pas plaats zodra de watch weer online komt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:02:
[...]

Juist! Hoe lang duurt dit nog! Ook nog eens mijn Hue App niet meer op de Watch..Toch jammere dingen mijns inziens..
Ja dat is naar. Woning gebruiken kan natuurlijk wel maar vind ik minder overzichtelijk voor mijn lampen en schema’s.

Overigens heeft de “vernieuwde” Hue app geen Native iOS 14 Widgets 8)7, spijt van de update dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:10
404error schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:21:
[...]

Ik had mijn telefoon ook bij me tijdens het lopen. Maar ik begrijp dat de AW dus niet automatisch je telefoon gps gebruikt.

Ga eens zoeken in de instellingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
404error schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:19:
[...]

De 6 heeft het ook. Misschien minder maar het is niet compleet weg. DCR heeft ook maar een beperkte test gedaan. Ik heb mijn SE verkocht vanwege dit ‘Mario kart’ effect maar de 6 gaf mijn 10km run als afgerond op exact hetzelfde punt. Garmin en Polar (meerdere apparaten gehad) deden vaak nog 30-50 meter langer over 10km. Import van de AW in Strava heeft dan ook een correctie naar 9.99km.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• unconnected
HereIsTom schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:09:
[...]

Je bedoelt dat de betaalpas in de Watch app die op je telefoon staat moet staan? Dat staat hij hier.
Hij staat ook op de Watch in Wallet en Apple Pay.
Ja als je kaart op de wallet van je watch hebt gezet en je drukt 2x op de lange knop aan de zijkant, krijg je dan niet je pas te zien? Als je hem daarna tegen de betaalautomaat houd hoor je pling en heb je betaald als het goed is :P
Vraagje: ik ben de oude AW s2 van mijn vrouw aan het uitproberen met hardlopen (ik wil mijn iPhone thuislaten) en heb dat nu 2x gedaan met de Strava app. In het kort: ik loop de deur uit, open de Strava app op de AW, kies Outdoor run en gaan.

Vorige week bleek de gps fix pas na 1,2 km er te zijn, met mijn huidige tempo was dat ca. 6 minuten na de start. Vanochtend heeft de watch er maar liefst 2,8 km over gedaan. Beide keren ging het om een rondje van totaal 4,8 km. Ik heb hiervoor een Nike sporthorloge gehad, inmiddels niet meer ondersteund dus daarom ben ik op zoek naar iets nieuws. Nu weet ik dat de s2 erg traag is, maar minimaal 6 minuten voor een gps fix, is dat normaal met een Apple Watch? Lijkt mij niet toch?

Enige verschil tussen de twee keren is dat ik vorige week gewoon mijn iPhone ergens neergelegd heb in huis en naar buiten ben gegaan. Dit keer heb ik als tip die ik ergens las, de iPhone in airplane mode gezet, omdat dat de gps fix van de AW zou forceren op de AW zelf (zodat hij niet de GPS locatie van de iPhone afsnoept). Dit lijkt echter een averechts effect te hebben gehad.

Aangezien een dedicated sporthorloge met alle features die ik wil ook richting €250-300 gaat, zie ik een AW SE het meest zitten, maar een betrouwbare en snelle (lees: binnen 30 sec) gps fix vind ik wel een eis. Ik heb geen zin om eenmaal buiten een paar minuten te moeten wachten voordat ik daadwerkelijk kan starten met rennen.

Daarnaast viel me op dat oude hardloopsessies uit 2017 van mij (ja, zo lang ben ik eruit geweest) wel in de Fitness app op mijn iPhone getoond worden, maar de 2 workouts van vorige week en deze week niet. Hij telt ze wel mee in de Activity ring, maar als ik onder de gekoppelde bronnen kijk, waar Strava staat, maar ook mijn iPhone en AW zelf, dan zie ik de 4,8 km van vanochtend onder de AW staan en niet onder Strava. Ook toont hij dus de hele workout niet in de Fitness app. Alle Health/Fitness koppelingen met Strava zijn goedgekeurd, ik heb ze zowel vanuit de Strava app als de Health app uit en weer aan gezet, dat helpt niks.
Heeft iemand hier een tip voor?

• unconnected
MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:46:
Vraagje: ik ben de oude AW s2 van mijn vrouw aan het uitproberen met hardlopen (ik wil mijn iPhone thuislaten) en heb dat nu 2x gedaan met de Strava app. In het kort: ik loop de deur uit, open de Strava app op de AW, kies Outdoor run en gaan.
Heb je hetzelfde ook met de normale workout app van apple? Ik loop daarmee altijd hard (en op de racefiets) zonder telefoon. Altijd direct gps fix vanaf de voordeur (met de AW s2). Ook met gewoon mijn telefoon nog binnen bereik (aan) binnen op tafel. Achteraf sync ik vervolgens de workout naar strava met healthfit:

https://apps.apple.com/nl/app/healthfit/id1202650514

Misschien wat omslachtig, maar werkt al jaren prima :P
@unconnected Hmm, ik ga dat maar eens proberen de volgende keer. Zou wel jammer zijn om elke keer weer een app te moeten gebruiken om vanuit Apple Workouts naar Strava te krijgen, maar als dat de oplossing is vind ik het prima.

• unconnected
MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:24:
@unconnected Hmm, ik ga dat maar eens proberen de volgende keer. Zou wel jammer zijn om elke keer weer een app te moeten gebruiken om vanuit Apple Workouts naar Strava te krijgen, maar als dat de oplossing is vind ik het prima.
Hij kan background sync volgens mij :P en een plus: je workout is dan sowieso geregistreerd in Apple Workout / Fitness app wat je 2de probleem was. Elk voordeel heb zijn nadeel :+

• Mozart
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:39
unconnected schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:07:
[...]

Heb je hetzelfde ook met de normale workout app van apple? Ik loop daarmee altijd hard (en op de racefiets) zonder telefoon. Altijd direct gps fix vanaf de voordeur (met de AW s2). Ook met gewoon mijn telefoon nog binnen bereik (aan) binnen op tafel. Achteraf sync ik vervolgens de workout naar strava met healthfit:

https://apps.apple.com/nl/app/healthfit/id1202650514

Misschien wat omslachtig, maar werkt al jaren prima :P
Ik sync naar strava door daar de koppeling met de conditie app te maken. Geen extra app voor nodig hoor.

PSN: PcDCch

Mozart schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 19:10:
[...]

Ik sync naar strava door daar de koppeling met de conditie app te maken. Geen extra app voor nodig hoor.
Zo doe ik het ook idd. De work out app gebruiken voor voetbal, hardlopen en fietsen en dan in de strava app synchroniseren.

©2004

• unconnected
hk12nl schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 19:29:
[...]

Zo doe ik het ook idd. De work out app gebruiken voor voetbal, hardlopen en fietsen en dan in de strava app synchroniseren.
Jullie hebben helemaal gelijk, die functie is later aan Strava zelf toegevoegd. Nooit meer naar gekeken omdat ik bang was dat ik dan dubbele records zou krijgen. Scheelt weer een extra app. Zo houden we elkaar scherp :P haha
unconnected schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 20:56:
[...]

Jullie hebben helemaal gelijk, die functie is later aan Strava zelf toegevoegd. Nooit meer naar gekeken omdat ik bang was dat ik dan dubbele records zou krijgen. Scheelt weer een extra app. Zo houden we elkaar scherp :P haha
Herken baar hoor :) Soms heb je een methode en zolang het werkt verander je die ook niet. Heb ik ook vaak genoeg. 😄

©2004

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:09

ralpje

Deugpopje

Ik heb een AW6. Iemand die al eens in een sauna gebruikt? Dat het qua water kan snap ik, maar qua temperatuur? Is het slim om hem af te doen?

365Dude - Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!
ralpje schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:24:
Ik heb een AW6. Iemand die al eens in een sauna gebruikt? Dat het qua water kan snap ik, maar qua temperatuur? Is het slim om hem af te doen?
Absoluut ongeschikt. De Apple Watch kan temperaturen van 0-35C aan, dus in de sauna gaat ie hoogstwaarschijnlijk gelijk stuk. Daarnaast is het extreem onverstandig om ook maar iets van metaal wat op je huid zit mee de sauna in te nemen. Ik ben brildrager en zelfs dat dunne metalen pootje in het kunststof pootje wordt gloeiend heet!

• iMode
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16:20
ralpje schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:24:
MooDyBLueS schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 17:43:
[...]

Absoluut ongeschikt. De Apple Watch kan temperaturen van 0-35C aan, dus in de sauna gaat ie hoogstwaarschijnlijk gelijk stuk. Daarnaast is het extreem onverstandig om ook maar iets van metaal wat op je huid zit mee de sauna in te nemen. Ik ben brildrager en zelfs dat dunne metalen pootje in het kunststof pootje wordt gloeiend heet!
Toevallig vorige week zaterdag een feest gehad bij een kennis in een mega villa (incl zwembad en sauna).
Apple Watch Series 6 werkt nog prima na 4 uur (! :+ ) sauna (y)

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:45
iMode schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:12:
[...]

[...]

Toevallig vorige week zaterdag een feest gehad bij een kennis in een mega villa (incl zwembad en sauna).
Apple Watch Series 6 werkt nog prima na 4 uur (! :+ ) sauna (y)
ik heb een sauna thuis maar nooit geprobeerd :D. Heb jij echt in een sauna van 95/100 graden met je watch gezeten EN bleef hij werken???

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iMode
TweakerVincent schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:30:
[...]
ik heb een sauna thuis maar nooit geprobeerd :D. Heb jij echt in een sauna van 95/100 graden met je watch gezeten EN bleef hij werken???
Haha yep, 02:00 in de nacht, behoorlijk onder invloed van de champie :+ :P Ik kreeg zelfs een melding van een "te hoge hartslag terwijl je niet leek te bewegen". Goed zal het vast niet zijn 7(8)7 , maar hij doet het nog :+ *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:45
iMode schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:36:
[...]

Haha yep, 02:00 in de nacht, behoorlijk onder invloed van de champie :+ :P Ik kreeg zelfs een melding van een "te hoge hartslag terwijl je niet leek te bewegen". Goed zal het vast niet zijn 7(8)7 , maar hij doet het nog :+ *O*
hoe hoog is je hartslag? en bij welke temp? Ben erg benieuwd wat mijn hartslag doet in mijn sauna :D

Inno3D RTX 3090 iChill X4 | AMD 5950x | Gigabyte MASTER x570 | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C14D 32 GB | Samsung Pro 980 2 TB | Samsung Pro 980 1 TB | Meshify 2 XL | Reverb 2 | Quest 2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:30
Sauna is geen probleem, vaak genoeg gedaan met m’n S4

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ook, icm ademhaling erg fijn. Afgelopen weekend nog gedaan (90c sauna), echt geen probleem.

Ik heb de RVS watch dus hij wordt op de aanraak wel wat warm maar daar heb je met de keramische achterkant op de huid geen last van.

[Voor 42% gewijzigd door Donstil op 12-06-2021 00:03]

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:05
Aldus Apple zelf :
Belangrijke gebruiksinformatie voor Apple Watch
Blootstelling aan vocht De Apple Watch is waterbestendig, maar niet waterdicht. Je kunt de Apple Watch bijvoorbeeld dragen en gebruiken tijdens het sporten (blootstelling aan transpiratievocht is geen probleem), in de regen en wanneer je je handen wast. Als er water op het horloge spat, veeg je het weg met een zachte, pluisvrije doek. Probeer de Apple Watch zo min mogelijk bloot te stellen aan parfum, zeep, oplosmiddelen, was- of schoonmaakmiddelen, zuren of zure voedingsmiddelen, zeepwater, insectenwerende middelen, lotions, zonnebrandmiddelen, olie en haarverf. Volg de instructies in het gedeelte "Reiniging en onderhoud" als de Apple Watch er toch mee in contact komt.

De Apple Watch Series 3, de Apple Watch Series 4, de Apple Watch Series 5, de Apple Watch SE en de Apple Watch Series 6 zijn tot 50 meter diep waterbestendig volgens de ISO-norm 22810:2010. Dit betekent dat deze horloges geschikt zijn voor activiteiten in ondiep water, zoals zwemmen in een zwembad of in zee. De Apple Watch Series 3, de Apple Watch Series 4, de Apple Watch Series 5, de Apple Watch SE en de Apple Watch Series 6 zijn echter niet geschikt voor duiken, waterskiën of andere activiteiten waarbij het horloge in aanraking komt met snelstromend water of diep onder water wordt gehouden.

De waterbestendigheid is niet blijvend en kan na verloop van tijd afnemen. De Apple Watch kan niet opnieuw op waterbestendigheid worden gecontroleerd of opnieuw waterbestendig worden gemaakt. Om te voorkomen dat de waterbestendigheid van de Apple Watch wordt aangetast, moeten de volgende situaties worden voorkomen:

De Apple Watch laten vallen of aan andere schokken blootstellen.

De Apple Watch blootstellen aan zeep of zeepwater, bijvoorbeeld tijdens douchen of baden.

De Apple Watch blootstellen aan parfum, oplosmiddelen, was- of schoonmaakmiddelen, zuren of zure voedingsmiddelen, insectenwerende middelen, lotions, zonnebrandmiddelen, olie of haarverf.

De Apple Watch blootstellen aan water met snelstromend water, bijvoorbeeld tijdens waterskiën.

De Apple Watch in een sauna of stoomcabine dragen.

Niet alle bandjes zijn geschikt voor activiteiten in de buurt van water. De leren en roestvrijstalen bandjes zijn bijvoorbeeld niet waterbestendig en mogen niet worden blootgesteld aan vocht.

Strava

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:21
Sauna zou ik dus niet doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iMode
TweakerVincent schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 22:55:
[...]

hoe hoog is je hartslag? en bij welke temp? Ben erg benieuwd wat mijn hartslag doet in mijn sauna :D
+/- 135 bij 90 - 100 graden.
Ik heb een rust hartslag van 45 - 55 (sport veel).

• iMode
Niks aan de hand, werkt nog prima :P

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:14
Jaren met de s2 gezwommen in de zee en zwembad. Zit niet voor niets de activiteit zwemmen op.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

Acties:
  • +1Henk 'm!
iMode schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:49:
[...]

Ooh netjes. Ik heb meestal wel 140-150 in vergelijkbare hitte maar in rust ook wel wat hoger 65-75.

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:09

ralpje

Deugpopje

Omdat ik niet iedereen die gereageerd heeft wil quoten :+

Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik teveel twijfelde. Als het volgens Apple officieel niet mag, kan ik me voorstellen dat het ook nog garantie-issues geeft als het wél onverhoopt fout gaat.
Was inderdaad vooral benieuwd naar wat mijn hartslag doet tijdens een sauna rondje (of opgieting). Zag tijdens de opgieting wel dat de opgieter zelf een AW gebruikte (onder andere om de achtergrondmuziek te regelen). Zal eens aan hem vragen hoe dat bevalt.

365Dude - Strava

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
Ik spoel mijn apple watch altijd onder een warme tot hete kraan schoon na het sporten. Ik heb een serie 4 en dat doe ik al sinds het begin. Geen problemen mee gehad tot dus ver
iMode schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Ruwe hartslag zegt om eerlijk te zijn niet altijd alles. Ik heb van nature een hogere hardslag dus die van mij is in rust 55-65 maar ik kan ook een stuk hoger dan de meeste mensen. Ik sport elke week wel een keer of 4-6, daarnaast heb ik nog een redelijk actieve levensstijl. Rust is meestal tegen de 55 maar slechte nachten is zit hij tegen de 65.

Interessant filmpje voor de liefhebber. met wat basis informatie.

Nickname KasPlantje.

Ik ben vooral benieuwd of de huidige bandjes gaan passen. Wellicht wel de sluitingen maar als de kast een stukje groter wordt dan worden sommige solobandjes wellicht ook te groot...

©2004

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True