Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07:27
Gisteren heeft mijn vrouw haar apple watch6 ontvangen..
Na een nachtje dragen heeft ze nu een rood geiriteerd ronde plek op haar arm.

Ze heeft hiervoor altijd horloges gedragen. met een stalen of aluminium backplate. Ik kan mij niet voorstellen dat dit door een nikkel allergie komt.

Zou het kunnen zijn dat de verhoging ivm met een strakker bandje de oorzaak is? Ze heeft het solo loop bandje.. Zou het te maken kunnen hebben met dat het bandje te strak om haar pols heen zit?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:27
To_Tall schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:09:

Ze heeft hiervoor altijd horloges gedragen. met een stalen of aluminium backplate. Ik kan mij niet voorstellen dat dit door een nikkel allergie komt.

Zou het kunnen zijn dat de verhoging ivm met een strakker bandje de oorzaak is? Ze heeft het solo loop bandje.. Zou het te maken kunnen hebben met dat het bandje te strak om haar pols heen zit?
Soms is het ook een kwestie van ‘wennen’. Kijk het anders nog even een paar dagen aan. :)

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:49

Ik heb dat ook en heb daarom besloten het horloge 's nachts niet te dragen, dan geeft het mijn huid even rust. Daarnaast vind ik het niet interessant om mijn slaap te meten dus ik mis er niets aan. Horloge op de lader als ik slaap dan is-ie vol als ik wakker word en mijn huid heeft 's nachts tijd om te ademen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-06 14:40

Ook last van gehad met alleen overdag dragen. Is uiteindelijk vanzelf weer verdwenen, maar duurde wel langer dan een paar dagen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• judith0475
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12-05 19:50

Ik had dit gisteren ook en schrok me een ongeluk. Wellicht een combinatie van te strak en te lang gedragen. Ik laat hem nu in de nacht af en dat lijkt beter te gaan.

[Voor 20% gewijzigd door judith0475 op 10-05-2021 22:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07:27
judith0475 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Ik had dit gisteren ook en schrok me een ongeluk. Wellicht een combinatie van te strak en te lang gedragen. Ik laat hem nu in de nacht af en dat lijkt beter te gaan.
Ze heeft twee dagen een plekje gehad op dr pols. Die is nu gelukkig weg..
Ze heeft in de tussentijd de horloge op de andere arm gedragen. Waar geen probleem is ontstaan.. Ze houd hem ook af in de nacht.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• JipJapGoedje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:13
Ik heb al een tijdje dat het weergegeven volume op de Apple Watch SE niet matched met mijn Airpods.

Wat gebeurt er? Als ik mijn Airpods insteek en spotify op mijn iphone start en daar een gewenst volume instel dan staat het volume op mijn Apple Watch op MAX. Als ik dan op de Watch het volume aanpas gaan mijn airpods naar max volume en dan pas naargelang wat ik met de kroon instel zich daar op afstemmend. Je schrikt je helemaal de pleuris op dat moment.

Ik heb 1 bluetooth device (ook ingesteld als auto radio in de iphone) die standaard max volume streamt vanaf mijn telefoon naar de bluetooth van de auto.

Iemand die zich hierin herkend? Dat volume op de Watch niet matched met wat je op je iphone hebt ingesteld?

Kan op google of dit topic niets vinden, of ik gebruik de verkeerde zoektermen.

• B-lex
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16:58
JipJapGoedje schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:51:
Ik heb al een tijdje dat het weergegeven volume op de Apple Watch SE niet matched met mijn Airpods.

Wat gebeurt er? Als ik mijn Airpods insteek en spotify op mijn iphone start en daar een gewenst volume instel dan staat het volume op mijn Apple Watch op MAX. Als ik dan op de Watch het volume aanpas gaan mijn airpods naar max volume en dan pas naargelang wat ik met de kroon instel zich daar op afstemmend. Je schrikt je helemaal de pleuris op dat moment.

Ik heb 1 bluetooth device (ook ingesteld als auto radio in de iphone) die standaard max volume streamt vanaf mijn telefoon naar de bluetooth van de auto.

Iemand die zich hierin herkend? Dat volume op de Watch niet matched met wat je op je iphone hebt ingesteld?

Kan op google of dit topic niets vinden, of ik gebruik de verkeerde zoektermen.
Ik heb daar ook sporadisch last van, AWSE en IphoneXS, AirPods2, allemaal up-to-date software. Ik heb nog niet kunnen traceren waardoor het nou komt.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:48

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb iets geks sinds de laatste apple watch update. Betreft Apple Watch SE. Ik vraag siri wel eens om iets te doen, bijv. timer zetten of een opdracht uit te voeren. Ze bevestigd dit altijd in het Nederlands. Bij 1 specifieke opdracht, antwoord ze niet meer '<naam opdracht' komt eraan' maar is dit nu '<naam opdracht> coming right up'. Ineens in het Engels dus.

Ik slaap er niet slechter van, maar how can this?

[Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 12-05-2021 12:55]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +3Henk 'm!

Ongetwijfeld niet voor iedereen maar ik vind hem wel gaaf! : Apple Announces Pride Edition Apple Watch Braided Solo Loop and Nike Sport Loop

Edit: Staat al in de Store. Ruik weekje levertijd.

[Voor 24% gewijzigd door Donstil op 17-05-2021 15:36]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:28
Inderdaad wel gaaf! Mijn volgende AW wordt overigens geen space grey versie meer. Ik heb het idee dat bij de zilveren versie veel meer bandjes beter smoelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
meesje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:33:
[...]

Inderdaad wel gaaf! Mijn volgende AW wordt overigens geen space grey versie meer. Ik heb het idee dat bij de zilveren versie veel meer bandjes beter smoelen.
Ja ik heb om die reden een RVS variant (zoals in de foto hier), daar kan toch nagenoeg alles wel bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14:09
meesje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:33:
Idem hier. Om nou te zeggen dat ik spijt heb van de kleur gaat misschien net wat te ver, maar een zilveren versie wordt ook mijn volgende AW ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-06 19:08

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:41
ex87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:32:
[...]

2x besteld (vrouw en mij) erg tof design
en met de laatste beta kun je je scherm in dezelfde stijl zetten.

Bing

Acties:
  • 0Henk 'm!
bing69 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:20:
[...]

en met de laatste beta kun je je scherm in dezelfde stijl zetten.
Ja ik heb hem al ingesteld. Best een grappig klokje.
Er zit een bewegende overgang in als je van AOD klok naar normale klok gaat.

Die watchOS update is een Release Candidate overigens, geen beta meer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
Haha, zou het dan toch gebeuren? :) Voor nu vermaak ik me prima met podcasts tijdens het hardlopen, maar offline muziek is wel iets waar ik naar uit kijk.

[Voor 20% gewijzigd door meesje op 18-05-2021 12:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
meesje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Haha, zou het dan toch gebeuren? :) Voor nu vermaak ik me prima met podcasts tijdens het hardlopen, maar offline muziek is wel iets waar ik naar uit kijk.
Ik gebruik inderdaad ook podcast en weet niet of ik het veel zal gebruiken maar ik vind wel dat het er nu eindelijk maar eens van moet komen. Misschien gebruik ik het dan wel meer :)

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
hk12nl schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:18:
[...]

Ik gebruik inderdaad ook podcast en weet niet of ik het veel zal gebruiken maar ik vind wel dat het er nu eindelijk maar eens van moet komen. Misschien gebruik ik het dan wel meer :)
Sowieso vind ik de werking van podcasts erg fijn. Ik hoef er helemaal niet naar om te kijken, de laatste drie afleveringen staan altijd offline. Dit zal ongetwijfeld automatisch gebeuren als de AW aan de lader hangt.
Destijds met AM vond ik het een erg traag proces om even snel een playlist of album offline te zetten. Het leek wel alsof het via Bluetooth overgezet werd ipv via WiFi.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Spotify lijkt dit niet te willen. Net zoals de HomePod native ondersteunen.

Ik zie niet echt in waarom dat nu met de komst van deze feature binnen Deezer ineens heel anders zou worden, of mis ik dan iets?

[Voor 11% gewijzigd door Donstil op 18-05-2021 13:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:42
En Spotify maar blijven huilen dat t aan Apple ligt. Staat bij hun in de ideeënbus op nr. 3 met ruim 9000 stemmen. Arrogantie ten top.

Twijfelde toch al om over te stappen naar Apple Music om dit, zal Deezer ook eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
meesje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Dank voor de link! Dit is echt super. Meteen een goedkoop halfjaar abonnement genomen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Dank voor de link! Dit is echt super. Meteen een goedkoop halfjaar abonnement genomen.
Ik denk dat je @hk12nl had moeten bedanken. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
@Donstil Wat betreft het effect op Spotify. Normaliter kan een concurrent wel wat teweeg brengen, maar als ik dit grafiekje zie (ook al is het bijna twee jaar oud) denk ik dat Spotify niet echt wakker ligt van wat andere muziekdiensten doen. Lang leve podcasts! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:41:
@Donstil Wat betreft het effect op Spotify. Normaliter kan een concurrent wel wat teweeg brengen, maar als ik dit grafiekje zie (ook al is het bijna twee jaar oud) denk ik dat Spotify niet echt wakker ligt van wat andere muziekdiensten doen. Lang leve podcasts! :)
Nee precies, Deezer is daar veel te klein voor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Ik heb een tijd WorkOutDoors gebruikt voor het hardlopen en mountainbiken. Dat ging prima tot een aantal weken geleden ik problemen kreeg met interval timers die niet synchroon meer liepen met de piepjes, vreemde kaarten logging, afwijkende afstanden (AW geeft 10km, Strava maakt er 9.95km van) en het loggen van een lap (1km) wanneer ik mijn arm draaide om het display te tonen. Met de dev van de app gekeken naar deze problemen maar verder dan ‘reset je AW’ en ‘ligt aan andere intensieve taken op de achtergrond’ kwamen we niet. Uiteindelijk toch een reset gedaan zonder backup terugzetten en probleem blijft.

Daarom wilde ik terug naar Garmin, sport te veel en serieus om steeds gedoe te hebben. Maar eerst de Strava app gebruikt. Los van dat deze geen interval functionaliteit ondersteunt klopt de afstand en route kaart zoals het hoort. Ook een rit met de km-teller van de auto klopt met 0,2% afwijking.

In mijn beleving ligt het dus wel degelijk aan WoD. Tegelijkertijd klinkt het onlogisch dat 2 apps die hetzelfde doen en van dezelfde gps chip gebruik maken een afwijking laten zien. Hoe is jullie beeld daarbij?
judith0475 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Een ongeluk schrikken hoeft niet hoor ;) Ik heb dit al maanden en erger dan een beetje rode plek wordt het niet.

[Voor 15% gewijzigd door XeNeRgY op 18-05-2021 21:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
Ik lees overigens op 9to5google dat de Spotify app voor WearOS ondersteuning krijgt voor offline playlists en podcasts. Zou wel frappant zijn als ze wel WearOS ondersteunen maar niet watchOS (met een veel groter marktaandeel).

Acties:
  • 0Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:06:
[...]

Ik lees overigens op 9to5google dat de Spotify app voor WearOS ondersteuning krijgt voor offline playlists en podcasts. Zou wel frappant zijn als ze wel WearOS ondersteunen maar niet watchOS (met een veel groter marktaandeel).
Ja vreemd idd. Nu is Spotify wel aan het huilen richting Apple natuurlijk maar om daar je (betalende) klanten mee te belasten is ook zo wat.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-05-2021 22:45]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hk12nl

©2004

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:22
  • As previously reported by Ming-Chi Kuo (76.6% accurate), the Apple Watch Series 7 will feature a new design
  • For the first time on Apple Watch, it may also feature a new green colorway similar to the shade found on AirPods Max or iPad Air
Our take: Sounds like Apple Watch Series 7 will be the most significant upgrade since the Series 4 back in 2018. I’ve seen the new design, and I really like it. Falls right in line with Apple’s recent product redesigns like iPad Pro, iPhone 12 and even the new M1 iMac.

APPLE WATCH SERIES 7 MAY SEE REDESIGN, COME IN NEW GREEN COLOR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:32

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Exactly! :9~

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik denk dat al die nieuwe Apple kleurtjes ook naar de Watch gaan komen. Is ook bij uitstek een device waar dat op kan aanslaan natuurlijk.

[Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-05-2021 13:31]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• robcoenen

[Voor 134% gewijzigd door robcoenen op 19-05-2021 20:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja als het een nieuw design is dan upgrade ik de S6 weer hoor. Ben wel benieuwd hoe ze de bandjes dan verwerken in hoekig design.

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 08:38
Ik zei het al eerder, die formfactor blijft een directe ripoff van de Mi Watch Lite :+

Ik hoop echt op een groter scherm in een gelijke behuizing, maar zo te zien blijven de bezels even groot. Maar we houden hoop, het blijven geruchten, duurt nog een (half) jaartje of zo voor we het zeker weten.

• robcoenen
Of-Aaargh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:18:
[...]
Ik hoop echt op een groter scherm in een gelijke behuizing, maar zo te zien blijven de bezels even groot. Maar we houden hoop, het blijven geruchten, duurt nog een (half) jaartje of zo voor we het zeker weten.
“Prosser says the screen size and display will remain the same but notes that he has heard that Apple has tested Apple Watch prototypes with smaller bezels and a larger display.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
New design ziet er wel gaaf uit. Groen oogt inderdaad wel mooi. In de renders hebben ze de kleuren overgenomen van de Airpods Max. Ik ben benieuwd, nog vier maandjes geduld.

[Voor 16% gewijzigd door meesje op 19-05-2021 20:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Of-Aaargh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:18:
[...]

Ik zei het al eerder, die formfactor blijft een directe ripoff van de Mi Watch Lite :+

Ja groter scherm mag van mij ook wel. Grotere kast ook. 42/44 is nog steeds wat klein op mijn pols.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:12
Als dat het nieuwe design wordt moet ik gaan sparen, dat ziet er erg tof uit. Zeker dat groen is bijzonder mooi geslaagd (en zoals gezegd, de kleuren voelen als een logische toevoeging aan de Watch lijn).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-06 07:48

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Ja groter scherm mag van mij ook wel. Grotere kast ook. 42/44 is nog steeds wat klein op mijn pols.
Precies! 44mm is te klein, voor mij ook. 46, zelfs 48mm zou ik zo kopen....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• dylangeluk
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:37
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om de 'always on'-functie ook tijdens het opladen aan te zetten/te laten? Dus dat je continue de tijd ziet en niet hoeft te tikken op of naast de Watch.

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 16:44
dylangeluk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:38:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om de 'always on'-functie ook tijdens het opladen aan te zetten/te laten? Dus dat je continue de tijd ziet en niet hoeft te tikken op of naast de Watch.
Daar kunnen we heel kort over zijn: dat kan niet.

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:18
@dylangeluk dat is toch gewoon de bedside mode?!

• TheMaxMan
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 13-06 12:30
Haga schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Daar kunnen we heel kort over zijn: dat kan niet.
Watch app -> Algemeen -> Nachtklokmodus

Het is misschien een andere watchface, maar always-on + klok :)

[Voor 4% gewijzigd door TheMaxMan op 20-05-2021 09:27]

• dylangeluk
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:37
TheMaxMan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:16:
[...]

Watch app -> Algemeen -> Nachtklokmodus

Het is misschien een andere watchface, maar always-on + klok :)
Maar de klok is dan niet continu zichtbaar toch, je moet dan tikken om het beeldscherm te activeren. Ik dacht dat ik ergens een optie had gemist om het beeldscherm tijdens het opladen gewoon aan te laten, maar dat kan dus niet (echt).

• TheMaxMan
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 13-06 12:30
dylangeluk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Maar de klok is dan niet continu zichtbaar toch, je moet dan tikken om het beeldscherm te activeren. Ik dacht dat ik ergens een optie had gemist om het beeldscherm tijdens het opladen gewoon aan te laten, maar dat kan dus niet (echt).
Oeps, ik gebruik zelf geen always-on maar had gedacht dat dit wel ging werken.
Iemand een idee? Voorheen kon je de slaapstand aan zetten, als in: klokje op de lader, kantelen en groene klok. Die dimde dan vanzelf. Dat kan nog steeds, maar alleen i.c.m. de wekker, het licht gaat 5 minuten voor de wekker langzaam feller.

Dat laatste wil ik niet, dat eerste wel. Het is namelijk verrekte handig even op het nachtkastje te tikken en tijd te lezen. Maar ik wil niet gewekt worden door fel licht...

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• Haga
THE_BASE schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:26:
Iemand een idee? Voorheen kon je de slaapstand aan zetten, als in: klokje op de lader, kantelen en groene klok. Die dimde dan vanzelf. Dat kan nog steeds, maar alleen i.c.m. de wekker, het licht gaat 5 minuten voor de wekker langzaam feller.

Dat laatste wil ik niet, dat eerste wel. Het is namelijk verrekte handig even op het nachtkastje te tikken en tijd te lezen. Maar ik wil niet gewekt worden door fel licht...
Dat kan nog steeds.

Is gewoon schuifje aan zetten ( IPhone > Apple Watch app > Algemeen > Nachtklokmodus.

Alleen ……..

Als je je Watch dan ook nog gebruikt als wekker, krijg je het licht er ook bij.

Heb nog niet gevonden waar je die optie kunt uitzetten.
Haga schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:01:
[...]

Dat kan nog steeds.

Is gewoon schuifje aan zetten ( IPhone > Apple Watch app > Algemeen > Nachtklokmodus.

Alleen ……..

Als je je Watch dan ook nog gebruikt als wekker, krijg je het licht er ook bij.

Heb nog niet gevonden waar je die optie kunt uitzetten.
Ik probeer de Watch niet als wekker te gebruiken. Ben ik vandaag niet zo slim of hoe zet ik dat uit, los van iPhone?

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• Haga
THE_BASE schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:06:
[...]

Ik probeer de Watch niet als wekker te gebruiken. Ben ik vandaag niet zo slim of hoe zet ik dat uit, los van iPhone?
gebruik je "slaap" op de iPhone of Watch?

Daar toevallig een wekker aangezet?
Haga schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:46:
[...]

gebruik je "slaap" op de iPhone of Watch?

Daar toevallig een wekker aangezet?
Klopt. Daar zit het hem in, dat kan niet los van elkaar. :(

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 11:41

iPhone 11 - Apple Watch Series 6 - Airpods Pro - AirTag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
Yes!!!!!
@hk12nl Je aanmoediging heeft geholpen. :)
Nu nog Spotify/Siri/HomePod, dan zijn we helemaal tevreden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
meesje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:26:
[...]

Yes!!!!!
@hk12nl Je aanmoediging heeft geholpen. :)
Nu nog Spotify/Siri/HomePod, dan zijn we helemaal tevreden.
Ik lees het net!! *O* Helemaal top :)

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DCNY
DCNY schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:01:
[...]

En Spotify maar blijven huilen dat t aan Apple ligt. Staat bij hun in de ideeënbus op nr. 3 met ruim 9000 stemmen. Arrogantie ten top.

Twijfelde toch al om over te stappen naar Apple Music om dit, zal Deezer ook eens gaan bekijken.
https://newsroom.spotify....watch-now-with-downloads/

Zo dat was net op tijd..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
Berichten hierboven zeker ontgaan? :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DCNY
meesje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:33:
[...]

Berichten hierboven zeker ontgaan? :)
Was meer de opmerking dat ik bijna overgestapt was, dacht doe er voor de vorm nog een linkje bij naar Spotify ipv iCulture, maar had de juichreacties zeker gezien :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
DCNY schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Was meer de opmerking dat ik bijna overgestapt was, dacht doe er voor de vorm nog een linkje bij naar Spotify ipv iCulture, maar had de juichreacties zeker gezien :)
Al met al zie je dus wel welk effect concurrentie kan hebben (ook al heeft Deezer flink minder abonnees dan Spotify). Hiermee wil ik niet zeggen dat Spotify binnen een paar dagen deze functionaliteit heeft gebouwd (ze zullen er ongetwijfeld wel al mee bezig zijn geweest), maar hebben het nu wel prio gegeven.

Deezer werkt met Siri op HomePod, dus Spotify… ;)

• pdavie2311

pdavie2311

Scheelt mij weer een abbo van 10,- per maand op Apple Music. Krijg je hier melding van, middels een update van de spotify app?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

WatchOS 7.5 is beschikbaar

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:53

Bossie

PSN = Patje_b_

Ik gebruik 3-5 apps maximaal op mijn series 3 watch, is er nou echt geen mogelijkheid om alle standard apps te verwijderen zodat alle clutter uit de ui is ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • +1Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 23:40:
Ik gebruik 3-5 apps maximaal op mijn series 3 watch, is er nou echt geen mogelijkheid om alle standard apps te verwijderen zodat alle clutter uit de ui is ?
Nope

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:53

Bossie

PSN = Patje_b_

The technology just isn’t there yet :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoe werkt dat Spotify nu dan? Vanzelf? Downloaden en dan hoeft de iPhone niet mee?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:52:
Hoe werkt dat Spotify nu dan? Vanzelf? Downloaden en dan hoeft de iPhone niet mee?
Nu werkt het niet. Je moet geduld hebben totdat de functie bij jou is uitgerold. Daarna bij album/playlist op de drie stipjes klikken. Nu staat er alleen ‘downloaden’. Straks ‘downloaden naar iPhone’ en ‘downloaden naar Apple watch’.

[Voor 3% gewijzigd door meesje op 25-05-2021 15:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 11-06 09:14
meesje schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Nu werkt het niet. Je moet geduld hebben totdat de functie bij jou is uitgerold. Daarna bij album/playlist op de drie stipjes klikken. Nu staat er alleen ‘downloaden’. Straks ‘downloaden naar iPhone’ en ‘downloaden naar Apple watch’.
Is er überhaupt hier iemand op het forum die het al werkend heeft ? Ben namelijk erg benieuwd naar hoe beroerd de kwaliteit nou echt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 11:41
GertJan2012 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:08:
[...]

Is er überhaupt hier iemand op het forum die het al werkend heeft ? Ben namelijk erg benieuwd naar hoe beroerd de kwaliteit nou echt is.
Nee, bij mij nog niet helaas.

iPhone 11 - Apple Watch Series 6 - Airpods Pro - AirTag

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:26
En zonder mijn AW3 te resetten netjes kunnen updaten :*)

• Julio_Ricardo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 07:49
Hier was voor het installeren van 7.5 wel een reset nodig op de Series 3. Gelukkig wel succesvol.

Het updaten naar 7.4.1 faalde continu doordat geen verificatie plaats kon vinden door het ontbreken van een WiFi verbinding (die uiteraard wel aanwezig was).

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 11:46

Deem

Ontcijfer mij!

(jarig!)
Vandaag is mijn Apple Watch 6 gestorven. Het scherm weergeeft niets meer, terwijl ik hoor en voel dat de horloge "aan" is. Ook een reset doet niets meer. Ik had hem rechtstreeks bij Apple gekocht dus ik ga ervan uit dat de Support dit prima gaat afhandelen.

"May our framerates be high and our temperatures low." Check mijn NZXT h440 watercooling build

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-06 23:00
Deem schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:31:
Vandaag is mijn Apple Watch 6 gestorven. Het scherm weergeeft niets meer, terwijl ik hoor en voel dat de horloge "aan" is. Ook een reset doet niets meer. Ik had hem rechtstreeks bij Apple gekocht dus ik ga ervan uit dat de Support dit prima gaat afhandelen.
Als je binnen de garantie termijn zit lijkt me dit inderdaad geen probleem.
Ik had ooit mijn airpods via centralpoint gekocht en kon ook gewoon direct via apple garantie claimen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
Geen onbekend fenomeen, maar toch erg pijnlijk; zeker omdat Apple dit horloge nog verkoopt op hun website.
Apple Watch Series 3 Owners Now Required to Perform Restore When Updating Due to Storage Constraints

Kennelijk werkt het update-proces als volgt:
1. De Apple Watch maakt een snapshot van het huidige filesysteem;
2. De nieuwe watchOS image wordt naar een nieuwe partitie geschreven;
3. De data wordt gemigreerd tussen de oude partitie naar de nieuwe partitie;
4. Er wordt een check uitgevoerd of alle services gestart kunnen worden;
5. De oude partitie wordt verwijderd (indien alle services gestart konden worden).

De reden hiervoor schijnt te zijn dat gebruikers geen mogelijkheid hebben de software te herstellen als het update-proces faalt en de procedure dus zeer robuust moet zijn.

Ik gok dat we op de WWDC slide voor watchOS 8 geen Series 3 meer zullen zien :P

[Voor 53% gewijzigd door robcoenen op 28-05-2021 09:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13-06 11:26
GertJan2012 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:08:
[...]

Ik dacht dat ik al gek was, dat het nog niet werkte..ook niet na installatie van de laatste Spotify client 8.6.30. We moeten dus nog even geduld hebben begrijp ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GertJan2012
Romius schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:30:
[...]

Ik dacht dat ik al gek was, dat het nog niet werkte..ook niet na installatie van de laatste Spotify client 8.6.30. We moeten dus nog even geduld hebben begrijp ik.
Ik geef toe dat ik ook al een aantal keer in Spotify heb gezocht ;)

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:20
Meer mensen hier waarvan Cardio Fitness maar geen data vind?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Iemand een idee hoe het kan dat Work Out mijn hartslag niet meer kan meten? Er staat dat de app toestemming heeft, maar heb niets veranderd en voor zover ik weet heeft de app Conditie en Work Out gewoon toestemming.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:44:
Iemand een idee hoe het kan dat Work Out mijn hartslag niet meer kan meten? Er staat dat de app toestemming heeft, maar heb niets veranderd en voor zover ik weet heeft de app Conditie en Work Out gewoon toestemming.
Niet toevallig stroombesparing aan staan op de Watch?

Acties:
  • 0Henk 'm!
jodeltje schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:52:
[...]

Niet toevallig stroombesparing aan staan op de Watch?
Nee, eigenlijk nooit. Het is al weken zo bij elke keer als ik een fietsrit bij houd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
Sinds een tijdje trilt mijn Apple Watch niet meer bij inkomende mail.
Dit gebeurd alleen bij de Apple Mail app. Alle andere meldingen komen gewoon binnen met een trilling. Ik krijg wel een melding, maar die zie ik pas als ik op de Apple Watch. Uiteraard alle instellingen nagelopen, zowel op de iPhone als op de watch, maar niets helpt.
Hebben jullie nog ideeën hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GertJan2012
Davidas schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:23:
[...]

Nee, bij mij nog niet helaas.
Ergens hoop ik dan ook weer wel dat het nog een flink lange tijd duurt. Dit was namelijk altijd hét excuses om dan maar niet te hoeven hardlopen.
Telefoon meeslepen en AirPods in is niet fijn, maarja , spotify was niet beschikbaar op de Apple Watch, dus ziedaar het excuses. (Nee overstappen naar Apple Muziek wilde ik niet aan denken) 8) _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Simply Me
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 16:32
Dag allemaal,

Ik heb 3,5 maand geleden mijn Watch 3 laten repareren bij Apple ivm gebroken scherm. Ik heb een nieuwe Watch 3 ontvangen voor €181,-. Helaas valt sinds 3 dagen de Watch regelmatig uit. Hij wil dan niet meer opstarten. Wanneer ik de Watch aan de lader leg krijg ik eerst het groene laadschermpje en na enkele minuten start de Watch weer op. Na opstarten is batterijpercentage op hetzelfde niveau als voor uitvallen (ongeveer 70%). Na contact met Apple Support de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen zonder backup terug te zetten. Helaas blijft de Watch uitvallen. De batterij conditie is 100%. Apple heeft niet thuis omdat ik de Watch inmiddels meer dan 90 dagen bezit. Enige oplossing is om weer €181,- neer te leggen voor reparatie (in de praktijk weer een nieuwe Watch 3). Heeft iemand misschien een gouden tip om dit probleem te verhelpen? Anders wordt het een nieuwe SE. Maar wel heel zuur van de €181,- voor 3,5 maand… Ben heel benieuwd, en alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
Simply Me schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:18:
Dag allemaal,

Ik heb 3,5 maand geleden mijn Watch 3 laten repareren bij Apple ivm gebroken scherm. Ik heb een nieuwe Watch 3 ontvangen voor €181,-. Helaas valt sinds 3 dagen de Watch regelmatig uit. Hij wil dan niet meer opstarten. Wanneer ik de Watch aan de lader leg krijg ik eerst het groene laadschermpje en na enkele minuten start de Watch weer op. Na opstarten is batterijpercentage op hetzelfde niveau als voor uitvallen (ongeveer 70%). Na contact met Apple Support de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen zonder backup terug te zetten. Helaas blijft de Watch uitvallen. De batterij conditie is 100%. Apple heeft niet thuis omdat ik de Watch inmiddels meer dan 90 dagen bezit. Enige oplossing is om weer €181,- neer te leggen voor reparatie (in de praktijk weer een nieuwe Watch 3). Heeft iemand misschien een gouden tip om dit probleem te verhelpen? Anders wordt het een nieuwe SE. Maar wel heel zuur van de €181,- voor 3,5 maand… Ben heel benieuwd, en alvast bedankt!
Ik neem aan dat de Watch veel ouder dan 2 jaar is? Dus geen garantie meer? In principe heb je ook garantie op reparatie, vaak drie maanden, maar ik weet niet hoe Apple daarmee omgaat. Apple is minder scheutig met garantie dan andere elektronicafabrikanten, dus het zou best kunnen zijn dat ze heel moeilijk doen ("had je maar Apple care moeten kopen"). En dan is het verschil tussen gelijk hebben en gelijk halen groot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
Of-Aaargh schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Ik neem aan dat de Watch veel ouder dan 2 jaar is? Dus geen garantie meer? In principe heb je ook garantie op reparatie, vaak drie maanden, maar ik weet niet hoe Apple daarmee omgaat. Apple is minder scheutig met garantie dan andere elektronicafabrikanten, dus het zou best kunnen zijn dat ze heel moeilijk doen ("had je maar Apple care moeten kopen"). En dan is het verschil tussen gelijk hebben en gelijk halen groot.
Ik vind Apple juist veel beter met garantie dan andere fabrikanten. Mijn ervaring is dat een Watch of iPhone zonder al te veel moeite in het eerste of tweede jaar snel wordt omgeruild als je een legitiem probleem hebt. Maar goed, dat is mijn ervaring.

@Simply Me ik zou toch nog even contact zoeken met Apple. Wellicht je probleem nogmaals duidelijk uitleggen en dat dit net na de garantie gebeurd is. Even bellen werkt wellicht beter dan chatten.

[Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 01-06-2021 13:35]

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Simply Me
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 16:32
hk12nl schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:33:
[...]

Ik vind Apple juist veel beter met garantie dan andere fabrikanten. Mijn ervaring is dat een Watch of iPhone zonder al te veel moeite in het eerste of tweede jaar snel wordt omgeruild als je een legitiem probleem hebt. Maar goed, dat is mijn ervaring.

@Simply Me ik zou toch nog even contact zoeken met Apple. Wellicht je probleem nogmaals duidelijk uitleggen en dat dit net na de garantie gebeurd is. Even bellen werkt wellicht beter dan chatten.
Bedankt voor jullie reacties! De oude Watch was inderdaad ouder dan 2 jaar. De nieuwe Watch 110 dagen. En Apple geeft helaas maar 90 dagen garantie... Nadat ik hierover geklaagd had kreeg ik meerdere ‘supervisors’ aan de lijn, maar helaas geen enkele tegemoetkoming. Vandaag bleef de Watch het enkele uren doen, maar viel bij 80% uit. Daarna de Watch weer aan de lader gelegd. De Watch start direct op, staat weer op 80% en valt binnen een uur weer uit. Als de Watch aanstaat werkt alles naar behoren, totdat hij uitvalt. Wel ontzettend zuur dat Apple geen enkele coulance biedt omdat de garantietermijn van 90 dagen met 20 dagen is overschreden. 8)7 Ik blijf het nog enkele dagen proberen, maar ben bang dat het op niets gaat uitlopen... :-(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
GertJan2012 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:24:
[...]

Ergens hoop ik dan ook weer wel dat het nog een flink lange tijd duurt. Dit was namelijk altijd hét excuses om dan maar niet te hoeven hardlopen.
Telefoon meeslepen en AirPods in is niet fijn, maarja , spotify was niet beschikbaar op de Apple Watch, dus ziedaar het excuses. (Nee overstappen naar Apple Muziek wilde ik niet aan denken) 8) _O-
https://www.decathlon.nl/...145838?mc=8519884&c=ZWART ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GertJan2012

• pdavie2311

pdavie2311

Nog steeds geen Spotify op de Watch? Toch al een tijdje uitgerold nu?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-06 13:37
THE_BASE schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:44:
Heb ik soms ook. Wat ik dan doe is mijn hartslag even “los” meten in de gelijkmatige app. Daarna werkt het bij mij weer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:02:
Nog steeds geen Spotify op de Watch? Toch al een tijdje uitgerold nu?
Spotify zit al een tijdje op je Apple Watch hoor. :)

Je bedoelt waarschijnlijk dit.
Vanaf 21 mei enkele weken. We zitten nu in de tweede week. Dus gewoon geduld hebben.

[Voor 28% gewijzigd door meesje op 03-06-2021 19:18]

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Ik zit met een vraag, ben benieuwd of iemand het hier weet.
In work-out resultaten zie ik altijd “actieve calorieën” en “totale calorieën” staan. De actieve worden opgeteld bij het dagtotaal, de totale niet. In onderstaand voorbeeld had ik ja de work out namelijk iets van 350 calorieën als totaal, en zeker geen 418.

Wat is nu de bedoeling van die “totale”?

• wording
  • Registratie: januari 2016
  • Niet online
Het lijkt me dat "Actieve" gaat over de toegevoegde calorieen door de activiteit; "totaal" is dan inclusief calorieen die je toch al verbrandt ongeacht wat je doet. (ongeveer 2500 per dag, dus iets meer dan 100 per uur)

[Voor 5% gewijzigd door wording op 03-06-2021 20:10]

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
wording schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 20:10:
Het lijkt me dat "Actieve" gaat over de toegevoegde calorieen door de activiteit; "totaal" is dan inclusief calorieen die je toch al verbrandt ongeacht wat je doet. (ongeveer 2500 per dag, dus iets meer dan 100 per uur)
Dat is dus niet zo want als ik sochtends start met een work out, en hij geeft bijvoorbeeld 250 actief en 400 totaal, heb ik in het dagtotaal altijd minder dan 400..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:49
pixels66 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:58:
[...]

Dat is dus niet zo want als ik sochtends start met een work out, en hij geeft bijvoorbeeld 250 actief en 400 totaal, heb ik in het dagtotaal altijd minder dan 400..
Dat is exact zoals hij het zegt. Er zijn twee soorten calorieën die ‘gemeten’ worden, de active en de passieve. De passieve calorieën zijn die je altijd verbruikt omdat je een lichaam hebt die met ademhalen, spijsverteren, tweakerslezen, etc energie verbruikt. Daarnaast heb je de actieve calorieën die worden gemeten als je beweegt, loopt, rent, fietst etc.
Dus in jouw workout zitten actieve calorieën die je niet had verbruikt als je de workout niet had gedaan, en je hebt de passieve calorieën die je óók had verbruikt als je de workout níet had gedaan.

Edit: Apple geeft in het rood dus alleen je actieve calorieën weer. En met ‘gemeten’ bedoel ik ‘geschat’ op basis van je ingevoerde lichaamsmaten, activiteit op de bewegingssensoren en input van de biometrische sensoren. Oftewel, neem het als leidraad en niet als waarheid :)

[Voor 13% gewijzigd door Kassad op 03-06-2021 22:19]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

meesje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:16:
[...]

Spotify zit al een tijdje op je Apple Watch hoor. :)

Je bedoelt waarschijnlijk dit.
Vanaf 21 mei enkele weken. We zitten nu in de tweede week. Dus gewoon geduld hebben.
Juist! Hoe lang duurt dit nog! Ook nog eens mijn Hue App niet meer op de Watch..Toch jammere dingen mijns inziens..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De Hue app staat gewoon op de watch hoor. Ik gebruik 'm dagelijks. Misschien even e.e.a. checken in je watch app op de iPhone?

[Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-06-2021 09:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:41
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:02:
De Hue app staat gewoon op de watch hoor. Ik gebruik 'm dagelijks. Misschien even e.e.a. checken in je watch app op de iPhone?
met de laatste update is hij verdwenen

Bing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:02:
Klopt wat hiervoor is aangegeven.
https://www.iculture.nl/nieuws/philips-hue-app-4-update/
Widgets zijn verdwenen en daardoor ook Hue op de AW. Je moet nu de Opdrachten app gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Aha, ok. Of gewoon de app niet updaten ;)

Ik gebruik sowieso steeds vaker spraakopdrachten, ook voor hue. Werkt eigenlijk ook prima.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True