Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
BoerFrits schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:57:
Als ik nu een Apple Watch met 4g ondersteuning koop hoe groot zal de kans zijn dat deze niet ondersteund wordt door de nederlandse providers als die Apple Wacht gaan ondersteunen?
Die kans is 49,9%!

En nu? Koop je hem wel of niet? :/

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:12
BoerFrits schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:57:
Als ik nu een Apple Watch met 4g ondersteuning koop hoe groot zal de kans zijn dat deze niet ondersteund wordt door de nederlandse providers als die Apple Wacht gaan ondersteunen?
Edit: spuit elf

[Voor 7% gewijzigd door Kassad op 12-04-2021 08:45]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:53

Aiii

何これ

Hulliee schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:45:
[...]

Die kans is 49,9%!

En nu? Koop je hem wel of niet? :/
Nou ja, dat is niet helemaal statistisch correct natuurlijk, er zijn drie opties:
1. De Apple Watch krijgt ondersteuning voor e-sim in Nederland, ook voor oudere modellen.
2. DE Apple Watch krijgt ondersteuning voor e-sim in Nederland, alleen voor nieuwe modellen (bijv. alleen met 5G?)
3. De Apple Watch krijgt geen ondersteuning voor e-sim in Nederland.

Dan is de kans dus duidelijk geen 49.9% maar 33.3% dus tsja.

Gaan we ook nog specificeren hoeveel jaar het eventueel duurt voordat een dergelijk model en ondersteuning in Nederland verschijnt, dan krijgen we weer een totaal andere berekening en afhankelijk van hoeveel jaren we meenemen, neemt de procentuele kans natuurlijk evenredig af.

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Toch gewoon 50% of wel of niet >:)

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 19:50
Apple sets new Apple Watch Activity Challenges for Earth Day and International Dance Day
April 22, 2021: Earth Day Challenge: Let’s get out and celebrate the planet on Earth Day, April 22. Do any workout for 30 minutes or more to earn this award. Record your time with the Workout app or any app that adds workouts to Health.
April 29, 2021: International Dance Day Challenge: Let’s groove! April 29 is International Dance Day. Earn this award by doing a Dance workout of 20 minutes or more. Record your time with the Workout app.
Twee speciale uitdagingen deze maand en beide zijn op een donderdag.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ben ik de enige waarbij de Apple Watch veel sneller leeg raakt met 7.3.3?

Ik doe er een dag mee, ik kom dan op ongeveer 60-65%. Dan gaat ‘ie uit en de volgende ochtend aan. Die tweede dag start de Apple Watch rond hetzelfde percentage, maar rond bedtijd leeg. Voorheen zat het rond bedtijd op 30%, dus in verhouding van de eerste dag.

Natuurlijk kan het elke avond op de lader, maar het verbaasd me dat het dingetje sneller leeg is.

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 19:50
THE_BASE schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:10:

Ik doe er een dag mee, ik kom dan op ongeveer 60-65%. Dan gaat ‘ie uit en de volgende ochtend aan. Die tweede dag start de Apple Watch rond hetzelfde percentage, maar rond bedtijd leeg. Voorheen zat het rond bedtijd op 30%, dus in verhouding van de eerste dag.

Natuurlijk kan het elke avond op de lader, maar het verbaasd me dat het dingetje sneller leeg is.
Bij mij is dat niet zo.
Volgens mijn Apple Watch S4 heb ik deze op vrijdag 22:50 voor 89% opgeladen.
In die tussentijd heb ik het horloge niet opgeladen en altijd om, ook tijdens mijn slaap. Daarnaast heb ik een fiets work-out gedaan van een half uur.
Nu heb ik nog 7% over.

• THE_BASE
  • Niet online
VirinR schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:21:
[...]

Bij mij is dat niet zo.
Volgens mijn Apple Watch S4 heb ik deze op vrijdag 22:50 voor 89% opgeladen.
In die tussentijd heb ik het horloge niet opgeladen en altijd om, ook tijdens mijn slaap. Daarnaast heb ik een fiets work-out gedaan van een half uur.
Nu heb ik nog 7% over.
Zal hem vanmiddag eens opnieuw koppelen. Hoe maak je nou zelf een backup van je Watch? Heb nu een paar keer gehad dat ik na zo’n actie dus geen backup kon kiezen.

Is de optie om de Watch te wissen de juiste of de optie om te ontkoppelen de juiste? Ik zie bij iPhone Opslag > Watch geen backup staan na iCloud backup te hebben gemaakt.

Edit: losgekoppeld en backup is gemaakt. Alles teruggezet en nu kijken of het helpt. Anders maar elke avond opladen of wachten op update.

[Voor 21% gewijzigd door THE_BASE op 18-04-2021 09:56]

LG OLED55XB6  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

• hk12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:27
THE_BASE schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:10:

Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wat mij wel opvalt is dat als je actiever bent gedurende de dag (zonder een activiteit aan te zetten of te registreren) dat je batterij ook harder lijkt te gaan dan bv als je de hele dag op de bank of bed ligt.

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op zondag 18 april 2021 @ 08:39:
[...]

Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wat mij wel opvalt is dat als je actiever bent gedurende de dag (zonder een activiteit aan te zetten of te registreren) dat je batterij ook harder lijkt te gaan dan bv als je de hele dag op de bank of bed ligt.
Dat begrijp ik zeker. In mijn geval was het andersom: vrijdag aan het werk en gisteren in de tuin. :-)

• rvanderz
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 26-05 14:27
Vraagje...
ik heb zojuist de watch series 6 gekocht. Levertijd is 14 dagen, ophalen zou morgen al kunnen in Amsterdam (helaas geen optie voor mij als noorderling..). Iemand een idee waarom hier zo’n verschil in levertijd in zit?

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21:49
rvanderz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:46:
Vraagje...
ik heb zojuist de watch series 6 gekocht. Levertijd is 14 dagen, ophalen zou morgen al kunnen in Amsterdam (helaas geen optie voor mij als noorderling..). Iemand een idee waarom hier zo’n verschil in levertijd in zit?
Voorraad in het magazijn van Apple zal wel op zijn, terwijl ze in de Apple Store nog genoeg hebben liggen

Kon je ‘m niet beter bij Coolblue oid bestellen?

[Voor 5% gewijzigd door Jaws77 op 23-04-2021 18:56]

• rvanderz
Jaws77 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:51:
[...]

Voorraad in het magazijn van Apple zal wel op zijn, terwijl ze in de Apple Store nog genoeg hebben liggen

Kon je ‘m niet beter bij Coolblue oid bestellen?
Had ik naar gekeken, de combinatie van watch en bandje is echter alleen in de apple store..

• Jaws77
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 21:49
rvanderz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:17:
[...]

Had ik naar gekeken, de combinatie van watch en bandje is echter alleen in de apple store..
Tja, dan zit er niks anders op dan wachten ;)

• rvanderz
Nog even een vraagje: hebben jullie een screenprotector op het scherm van jullie watch? Zo ja, wat is een aanrader?

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
rvanderz schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:47:
Nog even een vraagje: hebben jullie een screenprotector op het scherm van jullie watch? Zo ja, wat is een aanrader?
Nee, en mijn Apple Watch series 3 ziet er na 3 jaar nog erg goed uit, paar kleine krasjes op het scherm die ik alleen zie onder een bepaalde lichtinval en in de praktijk gewoon niet.

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:31
Ik heb bij aanschaf besloten het horloge gewoon altijd aan te houden tijdens sporten, sleutelen aan motor, klussen etc. Dit ging goed, na 6 maanden nog geen krasjes tot ik een week of 2 geleden een rubberen hamer met een beetje zand erop liet 'vallen'. Vraag niet hoe maar het gebeurde. Nu zitten er een 3 tal wat diepere krasjes op. Ze vallen mij op, vooral met bepaalde belichting. Een ander zal ze niet zo snel zien.
Kortom het glas is best sterk voor wat betreft krasgevoeligheid maar ik zou toch een screenprotector erop doen. Als je even zoekt in dit topic vind je er wel een aantal incl ervaringen.

• hk12nl
rvanderz schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:47:
Yes:

https://nl.aliexpress.com...269583.0.0.434918babN4G8L

Ik kan die kleine krasjes onder een bepaalde hoek met een bepaalde lichtinval niet uitstaan en wil dan het liefst een nieuw horloge :+

Dus dit is voor mij een prima oplossing. Ik ben geen fan van screenprotectors en er erg kritisch op. Deze is makkelijk te plakken en je ziet hem eigenlijk niet zitten.

[Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 25-04-2021 13:35]

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 21:31
Ik ben benieuwd wat de Series 7 aan het eind van dit jaar voor ons in petto gaat hebben. Geruchten zijn er mondjesmaat en niet erg uitgesproken.

Mark Gurman (88.7% accuraat)
• Rugged ‘explorer edition’ in the works
○ More impact resistant
○ Made of more rubberized casing
○ Coming in 2021 or 2022
• Apple working on new swim tracking features
• Also in development: “Future Apple Watch that can analyze a user’s blood chemistry to determine glucose levels.”

Ming-Chi Kuo (76.6% accuraat)
• “Improved form factor design”
• “Innovative health management functions”

Max Weinbach (69.1% accuraat)
• Underwater display coming to Apple Watch in the future
• Future Apple Watch versions to help with mental health:
○ Detect panic attacks
○ Detect when the user is under stress
○ Learn about when an user could have an panic attack
○ Offer assistance during and, potentially, before a panic attack
○ View history of monitored panic attacks and similar
○ Manually specify symptoms

The Verifier (55.3% accuraat)
• 2021 Apple Watch Series 7 to include Touch ID
○ Embedded in Digital Crown or below the display
Heb ze tot nu toe allemaal gehad in de stalen variant maar als de S7 geen vernieuwd design krijgt dan hou ik mijn S6 een jaartje langer schat ik zo in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• hk12nl
robcoenen schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:50:
Ik ben benieuwd wat de Series 7 aan het eind van dit jaar voor ons in petto gaat hebben. Geruchten zijn er mondjesmaat en niet erg uitgesproken.

Mark Gurman (88.7% accuraat)
• Rugged ‘explorer edition’ in the works
○ More impact resistant
○ Made of more rubberized casing
○ Coming in 2021 or 2022
• Apple working on new swim tracking features
• Also in development: “Future Apple Watch that can analyze a user’s blood chemistry to determine glucose levels.”

Ming-Chi Kuo (76.6% accuraat)
• “Improved form factor design”
• “Innovative health management functions”

Max Weinbach (69.1% accuraat)
• Underwater display coming to Apple Watch in the future
• Future Apple Watch versions to help with mental health:
○ Detect panic attacks
○ Detect when the user is under stress
○ Learn about when an user could have an panic attack
○ Offer assistance during and, potentially, before a panic attack
○ View history of monitored panic attacks and similar
○ Manually specify symptoms

The Verifier (55.3% accuraat)
• 2021 Apple Watch Series 7 to include Touch ID
○ Embedded in Digital Crown or below the display
Ik hoop op een nieuw design maar geen idee of dat gaat gebeuren. Uiteraard verwacht ik deze wel ‘gewoon’ in september/oktober 2021. Maar ben benieuwd waarmee te komen. Naast een langere batterijduur en e-sim heb ik eigenlijk niet zoveel eisen verder :)

©2004

• U2psv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20-06 00:32
Ik stap over van de S2 Nike naar een S6. Werkt het AOD ook met de Strava app? En kan je een workout stoppen met de knoppen of alleen via display?
Ben benieuwd, de S2 crashed nu regelmatig bij workouts.

• judith0475
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-06 10:47
Sinds gisteren in het bezit van een watch series 6. Ik heb alleen het gevoel dat er iets mis is met de batterij. Gisteren laadde ik hem op naar 98 procent en terwijl die aan de lader lag sprong hij in 3 minuten tijd terug naar 85 procent. Ik heb hem opnieuw opgestart en toen tot 100 procent opgeladen. Daar bleef hij vervolgens lang opstaan en in de avond ging ik slapen met zo'n 85 procent. Heb al mijn apps verversen op de achtergrond uitgezet en ook de always on functie en meldingen staan uit. Het enige dat aanstaat is een slaapanalyse en hartslagmeting. Vanochtend met wakker worden ben ik alweer 22 procent kwijt. Dit vind ik wel erg veel voor een apparaat dat verder op niet storen staat. Is dit gewoon normaal en is de batterijduur echt zo matig? Of is er toch iets mis? Ik heb zelf het gevoel dat ik op deze manier niets met het horloge kan en maar beter alles uit kan zetten om de dag door te komen. Dit lijkt me niet de bedoeling..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:56
judith0475 schreef op maandag 26 april 2021 @ 07:44:
Sinds gisteren in het bezit van een watch series 6. Ik heb alleen het gevoel dat er iets mis is met de batterij. Gisteren laadde ik hem op naar 98 procent en terwijl die aan de lader lag sprong hij in 3 minuten tijd terug naar 85 procent. Ik heb hem opnieuw opgestart en toen tot 100 procent opgeladen. Daar bleef hij vervolgens lang opstaan en in de avond ging ik slapen met zo'n 85 procent. Heb al mijn apps verversen op de achtergrond uitgezet en ook de always on functie en meldingen staan uit. Het enige dat aanstaat is een slaapanalyse en hartslagmeting. Vanochtend met wakker worden ben ik alweer 22 procent kwijt. Dit vind ik wel erg veel voor een apparaat dat verder op niet storen staat. Is dit gewoon normaal en is de batterijduur echt zo matig? Of is er toch iets mis? Ik heb zelf het gevoel dat ik op deze manier niets met het horloge kan en maar beter alles uit kan zetten om de dag door te komen. Dit lijkt me niet de bedoeling..
Zet je Watch op Theater Modus tijdens het slapen. Dan gaat het scherm niet de hele tijd aan.

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 18:26
judith0475 schreef op maandag 26 april 2021 @ 07:44:
Je zegt het zelf: je hebt de series 6 sinds gisteren.

Gewoon even een paar dagen de tijd geven.

Je Watch gebruikt de eerste tijd wat meer energie om alles te “syncen”

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ook sinds gister de 6. Viel me op dat de accu leeg was en eerst 15min moest laden, maar zag op Reddit dat dit normaal was. Ik schrok even omdat tegenwoordig alles van Apple ready to use is.
Hier gister om 18u opgeladen en hele nacht om en nog 68%, valt me niet tegen. Ook draagcomfort is perfect, tijdens slapen niks van gemerkt.

• rvanderz
hk12nl schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:33:
[...]

Yes:

https://nl.aliexpress.com...269583.0.0.434918babN4G8L

Ik kan die kleine krasjes onder een bepaalde hoek met een bepaalde lichtinval niet uitstaan en wil dan het liefst een nieuw horloge :+

Dus dit is voor mij een prima oplossing. Ik ben geen fan van screenprotectors en er erg kritisch op. Deze is makkelijk te plakken en je ziet hem eigenlijk niet zitten.

[Afbeelding]
Thanks! Heb zelf ook echt een hekel aan krasjes haha! Heb een afspraak staan om clearplex folie te plaatsen. Heb als backup maar die van het linkje besteld!

• judith0475
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17-06 10:47
rvanderz schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:16:
[...]

Thanks! Heb zelf ook echt een hekel aan krasjes haha! Heb een afspraak staan om clearplex folie te plaatsen. Heb als backup maar die van het linkje besteld!
Clearplex is fantastisch! Heb het ook op mijn IPhone. Wist helemaal niet dat het ook op de watch kon. Wil je me laten weten hoe het bevalt? Vind namelijk dat de randen van Clearplex vlijmscherp zijn. Door een hoesje om mijn telefoon voel ik dat niet, maar wil zo'n scherpe randen liever niet op mijn watch. Wellicht gebruiken ze een iets andere techniek op zo'n klein device met aanbrengen. Ik hoor het graag!

[Voor 28% gewijzigd door judith0475 op 26-04-2021 14:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
hk12nl schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:49:
[...]

Ik hoop op een nieuw design maar geen idee of dat gaat gebeuren. Uiteraard verwacht ik deze wel ‘gewoon’ in september/oktober 2021. Maar ben benieuwd waarmee te komen. Naast een langere batterijduur en e-sim heb ik eigenlijk niet zoveel eisen verder :)
Enerzijds verwacht ik een nieuw design mede door Ming-Chi Kuo die aangeeft: "Improved form factor design”
En omdat de Series 1, 2 en 3 (en de 1e generatie) hetzelfde design aanhielden en de Series 4 een vernieuwd design had, dan zou het zomaar 4, 5 en 6 kunnen zijn en we bij 7 dus weer een nieuw design krijgen.

Anderzijds, er zijn nog maar weinig (concrete) geruchten.

We zullen zien :)

• rvanderz
judith0475 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:56:
[...]

Clearplex is fantastisch! Heb het ook op mijn IPhone. Wist helemaal niet dat het ook op de watch kon. Wil je me laten weten hoe het bevalt? Vind namelijk dat de randen van Clearplex vlijmscherp zijn. Door een hoesje om mijn telefoon voel ik dat niet, maar wil zo'n scherpe randen liever niet op mijn watch. Wellicht gebruiken ze een iets andere techniek op zo'n klein device met aanbrengen. Ik hoor het graag!
Ik heb zelf ook Clearplex op mijn iphone, ervaar alleen (gelukkig) geen problemen met de scherpe randjes. Ik heb vrijdag de afspraak staan, zal je op de hoogte houden! :)

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik zie dat IOS 14.5 beschikbaar is op mijn iPhone. Krijgt mijn Apple watch 5 hierdoor ook een update? Of staat dat los van elkaar?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Pierre_nr1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:26:
Ik zie dat IOS 14.5 beschikbaar is op mijn iPhone. Krijgt mijn Apple watch 5 hierdoor ook een update? Of staat dat los van elkaar?
Hier is ie bezig met IOS 14.5 en krijg ondertussen deze melding

Strava

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-06 20:29
Tartarus schreef op maandag 26 april 2021 @ 07:46:
[...]

Zet je Watch op Theater Modus tijdens het slapen. Dan gaat het scherm niet de hele tijd aan.
Kan je beter de sleep tracking functie gebruiken, doet die hetzelfde + een wekker.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Nicj56 schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:14:

Kan je beter de sleep tracking functie gebruiken, doet die hetzelfde + een wekker.
Ik gebruik persoonlijk de Bedtime functie maar dan zonder sleeptracking en alarm.
Daar heb ik de gewone alarms voor in de klok app en sleeptracking doe ik met AutoSleep, veel uitgebreider en gedetailleerder.

• Bestekman
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 27-04 09:06
Hallo allen,

Persoonlijk zit ik te twijfelen over de aanschaf. Ik ben groot Apple fan maar omdat ik tijdens mijn werk (vaak 9 uurs diensten) geen sieraden kan en mag dragen weet ik niet of de aanschaf wel zo verstandig is. Het tracken van mijn gezondheid gaat natuurlijk lastiger als de AW in mijn kluis ligt. Heb eerder iemand een AW om zijn enkel zien dragen, maar of dat zo nuttig is..
Is het zinvol om de AW aan te schaffen als je deze zoveel uur per dag niet kan dragen? Misschien qua tracking van gezondheid niet maar wel vanwege de andere functies?

• Pierre_nr1
Bestekman schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:00:
Hallo allen,

Persoonlijk zit ik te twijfelen over de aanschaf. Ik ben groot Apple fan maar omdat ik tijdens mijn werk (vaak 9 uurs diensten) geen sieraden kan en mag dragen weet ik niet of de aanschaf wel zo verstandig is. Het tracken van mijn gezondheid gaat natuurlijk lastiger als de AW in mijn kluis ligt. Heb eerder iemand een AW om zijn enkel zien dragen, maar of dat zo nuttig is..
Is het zinvol om de AW aan te schaffen als je deze zoveel uur per dag niet kan dragen? Misschien qua tracking van gezondheid niet maar wel vanwege de andere functies?
Ik begrijp je misschien verkeerd, maar wat heb je aan 'andere functies' als de watch in de kluis ligt?

• PeaceNlove
  • Nu online
Mijn Apple Watch Series 3 ben ik 99% van de tijd nog altijd erg blij mee. Die ene procent dat ik er van baal is wanneer er een grote update klaarstaat en er onvoldoende ruimte voor beschikbaar is. Zo ook weer vandaag, de vorige updates kon ik nog ruimte vrijmaken door een herstart te doen, maar de 3GB die vandaag nodig is ging daarmee ook niet lukken. Dus weer ontkoppelen, koppelen, backup terugzetten en dan de update doen. :'(

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 08:27
PeaceNlove schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:44:
Mijn Apple Watch Series 3 ben ik 99% van de tijd nog altijd erg blij mee. Die ene procent dat ik er van baal is wanneer er een grote update klaarstaat en er onvoldoende ruimte voor beschikbaar is. Zo ook weer vandaag, de vorige updates kon ik nog ruimte vrijmaken door een herstart te doen, maar de 3GB die vandaag nodig is ging daarmee ook niet lukken. Dus weer ontkoppelen, koppelen, backup terugzetten en dan de update doen. :'(
Hier hetzelfde probleem, en als ik snel op Twitter en Reddit kijk zijn we niet de enige.
Overigens helpt niet bij iedereen de volledige reset, dus twijfel nog of ik die route wel ga nemen :O

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas (Routed iTV) 1000/500 i.c.m. Pfsense.

• robcoenen
DutchCrownNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem, en als ik snel op Twitter en Reddit kijk zijn we niet de enige.
Overigens helpt niet bij iedereen de volledige reset, dus twijfel nog of ik die route wel ga nemen :O
Inderdaad ..
Apple isn’t serious about Series 3 updates…

Ik ben ook benieuwd of ze met watchOS 8 de support gaan laten vallen voor de S3. De Series 4 en later hebben een 64-bits processor en een verdubbeling (de S5/S6/SE zelfs een verviervoudiginng) van opslag t.o.v. de Series 3.

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:05

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Zojuist de updates op mijn Watch en iPhone geïnstalleerd zodat mijn iPhone kan unlocken via de Apple Watch, maar nu unlockt ie dus bij iedereen met een mondkapje voor! Ik ging er vanuit dat het stuk wat zichtbaar was van mijn gezicht ook gebruikt zou worden maar dat is dus niet zo :'(
Super onveilige functie dus, ik zet m weer uit. Echt balen, keek er echt naar uit…

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• TheMaxMan
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-06 11:53
Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:00:
Zojuist de updates op mijn Watch en iPhone geïnstalleerd zodat mijn iPhone kan unlocken via de Apple Watch, maar nu unlockt ie dus bij iedereen met een mondkapje voor! Ik ging er vanuit dat het stuk wat zichtbaar was van mijn gezicht ook gebruikt zou worden maar dat is dus niet zo :'(
Super onveilige functie dus, ik zet m weer uit. Echt balen, keek er echt naar uit…
FaceID eerder toevallig ingesteld met een mondkapje aan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TheMaxMan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:54:
[...]

FaceID eerder toevallig ingesteld met een mondkapje aan?
Volgens mij gaat dat niet eens…

Op Reddit lees ik verhalen van mensen dat ze hun hond kunnen laten unlocken. What was Apple thinking?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:00:
Volgens mij doet het dus precies wat het moet doen?

Op het moment dat hij een gezicht met mondmasker moet unlocken EN jij draagt je Apple Watch EN je telefoon en horloge zijn binnen een bepaalde afstand van elkaar doet hij dat.
Net als je Macbook ontgrendelen met je Apple Watch, ook dat kan alleen als beide apparaten bij elkaar in de buurt zijn.

Ik ga ervan uit dat als je horloge en telefoon verder bij elkaar vandaan zijn het niet werkt (maar heb dat niet geprobeerd)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TR1969 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:28:
[...]

Volgens mij doet het dus precies wat het moet doen?

Op het moment dat hij een gezicht met mondmasker moet unlocken EN jij draagt je Apple Watch EN je telefoon en horloge zijn binnen een bepaalde afstand van elkaar doet hij dat.
Net als je Macbook ontgrendelen met je Apple Watch, ook dat kan alleen als beide apparaten bij elkaar in de buurt zijn.

Ik ga ervan uit dat als je horloge en telefoon verder bij elkaar vandaan zijn het niet werkt (maar heb dat niet geprobeerd)
Wellicht was ik niet duidelijk, maar ik ging er vanuit dat het gedeelte wat niet achter het mondkapje verdwijnt meegenomen werd in de authenticatie. Dat blijkt totaal niet het geval, je hoeft alleen maar in de buurt van de Watch te zijn en een mondkapje voor te doen en je zit in iemands telefoon. Erg onveilig in mijn ogen, dus daarmee een zinloze toevoeging.

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:41:
[...]
je hoeft alleen maar in de buurt van de Watch te zijn en een mondkapje voor te doen en je zit in iemands telefoon. Erg onveilig in mijn ogen, dus daarmee een zinloze toevoeging.
Ik kan, met mijn watch, toch geen iPhone van een ander unlocken?

In de instellingen staat toch echt dat hij enkel naar mijn watch kijkt.

[Voor 9% gewijzigd door i2Paq op 27-04-2021 13:06]

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:41:
[...]

Wellicht was ik niet duidelijk, maar ik ging er vanuit dat het gedeelte wat niet achter het mondkapje verdwijnt meegenomen werd in de authenticatie. Dat blijkt totaal niet het geval, je hoeft alleen maar in de buurt van de Watch te zijn en een mondkapje voor te doen en je zit in iemands telefoon. Erg onveilig in mijn ogen, dus daarmee een zinloze toevoeging.
Krijg je op je AW geen trilling/bericht dat je iphone is unlocked? Dat is bij het ontgrendelen van de MacBook wel het geval. Dan weet je gelijk dat iemand anders achter je device zit of in z’n handen heeft.

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 16:10
meesje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:23:
[...]

Krijg je op je AW geen trilling/bericht dat je iphone is unlocked? Dat is bij het ontgrendelen van de MacBook wel het geval. Dan weet je gelijk dat iemand anders achter je device zit of in z’n handen heeft.
Exact. Die trilling krijg ik alvast wel - meer nog - je kan ook gewoon je iPhone vergrendelen via je watch, op de melding dat je iPhone ontgrendeld werd.

Is het dus iemand anders die jouw phone in de handen heeft, dan vergrendel je gewoon terug. Ik vermoed dat je nadien dan wel een code moet ingeven als je alsnog wilt ontgrendelen - heb dit wel nog niet geprobeerd.

Is al bij al toch relatief veilig, lijkt me.

• Tomba

Tomba

i2Paq schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:05:
[...]

Ik kan, met mijn watch, toch geen iPhone van een ander unlocken?

In de instellingen staat toch echt dat hij enkel naar mijn watch kijkt.
Not sure if serious or trolling?

Nee je kan niet met jouw Watch mijn iPhone unlocken maar dus wel met jouw gezicht mits je het bedekt met een mondkapje.
meesje schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:23:
[...]

Dat krijg je inderdaad. Zou nog moeten testen of je die ook krijgt als Watch op stil staat.
Ik ga deze ‘functie’ in ieder geval niet gebruiken want dit verlaagt de beveiliging naar een voor mij onacceptabel niveau en mij was ook niet duidelijk dat Apple de partial FaceID info niet ging gebruiken hiervoor. (Mij lijkt t enorm voor de hand liggend dat wél te doen)

[Voor 45% gewijzigd door Tomba op 27-04-2021 13:37]

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:50
Liep hier tegen ruimte probleem aan op de Watch 3 van mijn vrouw.
Download is 600Mb, heb 2 GB vrij, maar 3Gb nodig.
Apple zegt format C te doen en opnieuw te beginnen:
https://support.apple.com/en-us/HT211283
Dus daarmee bezig, maar is wel tijdrovend zeg. Dat mag volgende keer gebruiksvriendelijker.

• Tomba

Tomba

swhnld schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:34:
Liep hier tegen ruimte probleem aan op de Watch 3 van mijn vrouw.
Download is 600Mb, heb 2 GB vrij, maar 3Gb nodig.
Apple zegt format C te doen en opnieuw te beginnen:
https://support.apple.com/en-us/HT211283
Dus daarmee bezig, maar is wel tijdrovend zeg. Dat mag volgende keer gebruiksvriendelijker.
Helaas - dankzij de kleine hoeveelheid storage - een standaard ding op de S3 :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 21:42
Matey schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:28:
[...]

Exact. Die trilling krijg ik alvast wel - meer nog - je kan ook gewoon je iPhone vergrendelen via je watch, op de melding dat je iPhone ontgrendeld werd.

Is het dus iemand anders die jouw phone in de handen heeft, dan vergrendel je gewoon terug. Ik vermoed dat je nadien dan wel een code moet ingeven als je alsnog wilt ontgrendelen - heb dit wel nog niet geprobeerd.

Is al bij al toch relatief veilig, lijkt me.
Dat kan ik bevestigen. Ik moest natuurlijk dat knopje 'iPhone vergrendelen' uitproberen dat op de watch verschijnt nadat hij de iPhone ontgrendelt. De iPhone vergrendelt en vraagt bij de volgende keer ontgrendelen meteen om de code. Dus Face Id wordt in feite tijdelijk uitgeschakeld.

Wat ik een beetje jammer vindt is dat de melding op de watch blijft staan en daarbij de klok niet in beeld is. Ik vind het erg fijn om ALTIJD de tijd te kunnen zien op de watch, het is tenslotte een... watch...

• swhnld
  • Laatst online: 10:50
Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:38:
[...]

Helaas - dankzij de kleine hoeveelheid storage - een standaard ding op de S3 :X
7.3 watchos lukte wel, nu 7.4 niet.
Maar bijvoorbeeld op de oude iPhones was er de mogelijkheid aan een computer te koppelen en via iTunes alsnog te updaten. Later verwijderde Apple zelf inhoud van de iPhone en zette die na upgrade terug. Dus waarom voor de Watch niet het goed oplossen?

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:19
Ik kan de Apple Watch 6 niet updaten..
Hij blijft op verifiëren staan.
Horloge ligt aan de lader en de iPhone 12 pro Max heeft iOS 14.5 en beiden zijn verbonden met WiFi.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
038Robijno schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:29:
Ik kan de Apple Watch 6 niet updaten..
Hij blijft op verifiëren staan.
Horloge ligt aan de lader en de iPhone 12 pro Max heeft iOS 14.5 en beiden zijn verbonden met WiFi.

Weet iemand een oplossing?
Kan soms weleens erg traag gaan omdat veel gebruikers tegelijk de update willen downloaden. Meestal is geduld de beste oplossing.

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 08:27
Hier eindelijk de update voor de AW3 kunnen downloaden (na loskoppelen en opnieuw koppelen).
Downloaden heeft maar 3,5 uur geduurd maar hij is hem nu aan het installeren O+

Hopelijk gaat de volgende update weer gewoon zonder gekke omwegen }:|

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas (Routed iTV) 1000/500 i.c.m. Pfsense.

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 17:12
Wellicht minder veilig, zoals @Tomba heeft ontdekt, maar ik ben wel blij met de nieuwe functie.
Wat was het vandaag in de supermarkt prettig om mijn iPhone 11 Pro Max te kunnen ontgrendelen met mijn AW om mijn pols om mijn boodschappenlijstje in Notities te kunnen bekijken. Werkt iets trager dan volledige/regulier FaceID, maar nog altijd vlotter dan het steeds moeten invoeren van de code.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:29:
[...]

Not sure if serious or trolling?
Jij trolt.
Nee je kan niet met jouw Watch mijn iPhone unlocken maar dus wel met jouw gezicht mits je het bedekt met een mondkapje.
Zonder horloge, maar met een mondkapje, gaat mijn iPhone niet van slot.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:35
Ik vind die unlock functie icm watch ook wat tegenvallen. Het is puur en alleen voor unlocken van je telefoon, aangezien ik ook op veel apps de faceID gebruik voor locken/unlocken van de apps heb ik er weinig aan. Daar werkt het namelijk niet voor. Ook vind ik de trilling op de watch erg minimalistic en nauwelijks merkbaar.
Betalingen en dergelijk deed ik sowieso al met de watch, net als stocards.

[Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 27-04-2021 16:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ok, had ik het dus toch goed gezien!
Bulligan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:02:
Ik vind die unlock functie icm watch ook wat tegenvallen. Het is puur en alleen voor unlocken van je telefoon, aangezien ik ook op veel apps de faceID gebruik voor locken/unlocken van de apps heb ik er weinig aan. Daar werkt het namelijk niet voor. Ook vind ik de trilling op de watch erg minimalistic en nauwelijks merkbaar.
Ja ik zie mezelf het wel tijdelijk activeren als ik met een digitaal boodschappenlijstje bij de supermarkt sta, in zoverre zeker handiger dan tig keer mijn code invoeren. Neemt niet weg dat de uitwerking me tegenvalt.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
.

[Voor 99% gewijzigd door meesje op 27-04-2021 22:17]

• U2psv
  • Laatst online: 20-06 00:32
Bestekman schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:00:
Hallo allen,

Ik zelf werk ook in ruimtes waar je geen sieraden mag dragen.
Sinds 4,5 jaar een Apple Watch en heb er geen moment spijt van, ja staandoel haal ik op het werk dan niet. Verder gebruik ik hem voor sporten, sonos & hue bediening en nog veel andere dingen natuurlijk.
Het is persoonlijk maar ik mis die uren niet, maar daarbuiten wil ik niet meer zonder😂

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 17:12
DutchCrownNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:33:
Hier eindelijk de update voor de AW3 kunnen downloaden (na loskoppelen en opnieuw koppelen).
Downloaden heeft maar 3,5 uur geduurd maar hij is hem nu aan het installeren O+

Hopelijk gaat de volgende update weer gewoon zonder gekke omwegen }:|
Grrr hier moest ik dit proces dus ook doen. Uiteindelijk losgekoppeld opnieuw geïnstalleerd en de update willen installeren.

Maar weer pakt hij deze niet. En geeft hij weer aan dat er te weinig ruimte is.

Kan dit echt niet op een andere manier met de AW series 3?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Krode
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-06 15:43
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik wil mijn Apple Watch SE updaten naar WatchOS 7.4 maar krijg telkens de melding dat ik eerst mijn iPhone XR moet updaten, maar deze draait al op iOS 14.5.
Tips?!

• hk12nl
Krode schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:37:
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik wil mijn Apple Watch SE updaten naar WatchOS 7.4 maar krijg telkens de melding dat ik eerst mijn iPhone XR moet updaten, maar deze draait al op iOS 14.5.
Tips?!
[Afbeelding][Afbeelding]
Beide apparaten al even een keer opnieuw opgestart? :)

©2004

• Krode
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-06 15:43
hk12nl schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:39:
[...]

Beide apparaten al even een keer opnieuw opgestart? :)
Yes, maar geen verbetering...

• Chk1975
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 19:28
Voor de mensen die hun telefoon vaak moeten ontlocken voor het bekijken van hun boodschappen lijstje raad ik bring aan.
Heb je het lijstje gewoon op je horloge, ook de functie dat mijn vrouw ook wat op de lijst kan zetten wat automatisch naar mijn lijst synchroniseert vind ik erg handig .

• Tinusvolkel
  • Nu online
Chk1975 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:29:
Voor de mensen die hun telefoon vaak moeten ontlocken voor het bekijken van hun boodschappen lijstje raad ik bring aan.
Heb je het lijstje gewoon op je horloge, ook de functie dat mijn vrouw ook wat op de lijst kan zetten wat automatisch naar mijn lijst synchroniseert vind ik erg handig .
Hier gebruiken wij daar de standaard "herinneringen" app voor en hebben hierin een gedeelde lijst die ik ook kan zien en af kan vinken op de watch. Verder vind ik hem vooral ideaal om dmv Siri dingen op de lijst te zetten.
Vanmorgen zag ik tijdens het broodsmeren dat de boter bijna op was, dus even met m'n handen vol m'n horloge optillen en zeggen "zet boter op de boodschappenlijst"

Dus ben vooral benieuwd wat "bring" voor extra's bied?

Strava

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Chk1975 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:29:
Dat gaat toch prima in 14.5: unlock via je watch? :)

Is zo'n lijstje niet erg lastig op zo'n klein watch-scherm? Mijn lijstjes hebben items die redelijk lang omschreven zijn en niet op volgorde dus veel scrollen.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Tomba schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 17:08:
[...]

Ok, had ik het dus toch goed gezien!
Klein kind.

• hk12nl
Tinusvolkel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:36:
[...]

Hier gebruiken wij daar de standaard "herinneringen" app voor en hebben hierin een gedeelde lijst die ik ook kan zien en af kan vinken op de watch. Verder vind ik hem vooral ideaal om dmv Siri dingen op de lijst te zetten.
Vanmorgen zag ik tijdens het broodsmeren dat de boter bijna op was, dus even met m'n handen vol m'n horloge optillen en zeggen "zet boter op de boodschappenlijst"

Dus ben vooral benieuwd wat "bring" voor extra's bied?
Hoe doe jij dat in de winkel? Als ik het lijstje open op mijn watch dan duurt het altijd even voordat hij geladen is. Als ik dan wat spullen pak en weer wil kijken is het lijstje weg en moet hij deze weer laden (ik heb standaard aanstaan dat hij terug keert naar de klok en niet naar de app). Ik vind dat hij best lang moet laden namelijk. :)

Verder gebruik ik de app herinneringen ook hiervoor samen met mijn vrouw en gebruiken we siri ook om dingen op het lijstje te zetten. Ideaal.

[Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 28-04-2021 12:10]

©2004

• Chk1975
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 19:28
Als je herinneringen app gebruikt en dat werkt goed heb je geen reden om over te stappen lijkt me.

Ik vind het vooral handig omdat je dingen die je vaker koopt snel kan aantikken.
Ook in de supermarkt blijft de app actief als ik wat pak en dan 1 tik op het scherm en dan is het als gekocht aangevinkt.

Ik kwam er vooral op om het aan te bevelen omdat 2 mensen riepen dat ze steeds hun telefoon moesten ontgrendelen voor toegang tot boodschappen lijst en dat kan echt handiger op je horloge.

• Tinusvolkel
  • Nu online
@Chk1975 en @hk12nl je kan ook per app instellen wat ie moet doen (zie afbeelding)
Maar voor het vaker terugkomen van artikelen is de andere app meestal wel makkelijker, hier maakt meestal de vrouw de grote lijst en ik vul hem tussendoor aan via Siri

[Voor 25% gewijzigd door Tinusvolkel op 28-04-2021 16:11]

Strava

• hk12nl
Tinusvolkel schreef op woensdag 28 april 2021 @ 16:09:
@Chk1975 en @hk12nl je kan ook per app instellen wat ie moet doen (zie afbeelding)
Maar voor het vaker terugkomen van artikelen is de andere app meestal wel makkelijker, hier maakt meestal de vrouw de grote lijst en ik vul hem tussendoor aan via Siri

[Afbeelding]
Thx. Weer wat geleerd. En ik dacht dat ik inmiddels alles al wist😄

©2004

• PhilipsFan
  • Laatst online: 21:42
Bulligan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:02:
Ik loop er tegenaan dat de functie thuis bij het testen perfect werkt (telefoon vergrendeld, watch om en ontgrendeld, mondmasker op), de telefoon ontgrendelt en de melding op de watch verschijnt.

Maar als ik in een winkel sta en hetzelfde probeer (met hetzelfde mondmasker), dan werkt het niet...

• Maurice_1984
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 10:44
Weet iemand wat er gebeurd als je via Apple zelf een batterij van de Apple Watch laat vervangen? Wordt hij daadwerkelijk vervangen of krijg je een vervangend exemplaar toegestuurd?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:48

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Maurice_1984 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:41:
Weet iemand wat er gebeurd als je via Apple zelf een batterij van de Apple Watch laat vervangen? Wordt hij daadwerkelijk vervangen of krijg je een vervangend exemplaar toegestuurd?
Aangezien het bijna niet te doen is om de accu zelf te vervangen, ga ik er van uit dat zij dat voor je doen. Ik heb nog niet meegemaakt dat Apple een vervangende accu opstuurt met een briefje erbij 'veel succes'

[Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 29-04-2021 13:08]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Maurice_1984
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 10:44
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:07:
[...]

Aangezien het bijna niet te doen is om de accu zelf te vervangen, ga ik er van uit dat zij dat voor je doen. Ik heb nog niet meegemaakt dat Apple een vervangende accu opstuurt met een briefje erbij 'veel succes'
Ik denk dat je mijn vraagt niet goed begrijpt. Ik bedoel of Apple het voor je doet of dat ze net zoals met de AirPods het hele apparaat vervangen.

• rvanderz
judith0475 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:56:
[...]

Nu een dag mn AW6 met clearplex; super tevreden! Geen last van scherpe randjes oid. Je ziet en voelt het bijna niet zitten, zeker een aanrader!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:48

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Maurice_1984 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat je mijn vraagt niet goed begrijpt. Ik bedoel of Apple het voor je doet of dat ze net zoals met de AirPods het hele apparaat vervangen.
Als je jouw vraag puur grammaticaal bekijkt, klopt mijn antwoord ;)

Ik denk dat je mag verwachten dat je gewoon jouw device gerepareerd terug krijgt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Mijn ervaring is dat ze hem niet repareren maar dat je een refurbished model terug krijgt.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nicj56
Meestal sturen ze je een vervanger op, omdat de APple Watch niet heel makkelijk open te maken is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 19:05
PhilipsFan schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:10:
[...]

Ik loop er tegenaan dat de functie thuis bij het testen perfect werkt (telefoon vergrendeld, watch om en ontgrendeld, mondmasker op), de telefoon ontgrendelt en de melding op de watch verschijnt.

Maar als ik in een winkel sta en hetzelfde probeer (met hetzelfde mondmasker), dan werkt het niet...
Ik vind het zelf ook nog redelijk vaak niet werken. Omdat de iPhone nog steeds een gezicht moet zien moet je hem wel een beetje vreemd houden om überhaupt te mogen unlocken met je watch. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij sowieso zou unlocken (zoals een Mac)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PhilipsFan schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:10:
[...]

Gisteren voor het boodschappen doen tijdelijk aangezet (boodschappenlijstje op de telefoon) en ging op 1x na perfect (zeker 10x unlocked). Toch wel handig niet iedere keer code invoeren, dus ik heb er toch nut voor gevonden!

Zou willen dat ik deze boodschappen stand met Siri aan kon zetten ;) Scheelt weer tig klikken in instellingen voor en na boodschappen doen. (Of beter nog aanzetten voor bv 1 uur en dat het daarna automatisch weer uit gaat)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:11

404error

Page Not Found

Tomba schreef op maandag 3 mei 2021 @ 07:13:
[...]

Gisteren voor het boodschappen doen tijdelijk aangezet (boodschappenlijstje op de telefoon) en ging op 1x na perfect (zeker 10x unlocked). Toch wel handig niet iedere keer code invoeren, dus ik heb er toch nut voor gevonden!

Zou willen dat ik deze boodschappen stand met Siri aan kon zetten ;) Scheelt weer tig klikken in instellingen voor en na boodschappen doen. (Of beter nog aanzetten voor bv 1 uur en dat het daarna automatisch weer uit gaat)
Via de opdrachtenapp moet dit wel te regelen zijn, eventueel via de wifi bij de supermarkt?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:09
Nvm

[Voor 98% gewijzigd door SC4RF4C3 op 03-05-2021 18:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sinds watchOS 7.4 gaat bij batterij erg snel leeg.
Als in makkelijk 10% per uur, soms wel meer.

Meer mensen daar last van toevallig?

Edit: Nevermind. Nu mijn watch 7.4.1 niet vind valt mij pas op dat ik op de beta van 7.5 zit. Klaarblijkelijk een profiel vergeten te verwijderen oid.

[Voor 37% gewijzigd door Donstil op 03-05-2021 22:56]

Acties:
  • +6Henk 'm!
Nou ja wat ik nu ineens tegen kom.
Als je met 2 vingers op je horloge drukt wordt de tijd uitgesproken.

Wist wel dat Mickey dit kon, maar voor elke is mij nieuw.
Best een geinige feature.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:04:

Haha… beter laat dan nooit 😉

 iPad Pro 12.9 2020 | Sony A89 4K OLED Smart Android TV | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!
HereIsTom schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Haha… beter laat dan nooit 😉
Sinds wanneer zit dit erin eigenlijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:12
Donstil schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:04:

lollig idd, als je je horloge op stil hebt dan trilt-ie de tijd :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Kassad schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:24:
[...]

lollig idd, als je je horloge op stil hebt dan trilt-ie de tijd :)
Deze zit er iig al heel lang in, de gesproken tijd weet ik niet want hier staat ie altijd op stil

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ooh dat gesproken tijd valt wel mee. Zit er pas in sinds watchOS 6.0 zie ik online.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
Over het leed dat het updaten van de Series 3 heet:
Updating an Apple Watch Series 3 is a nightmare in 2021

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Best wel jammer dat dit bij een 4 jaar oud apparaat gebeurt, maar echt heel vreemd dat je het ding nog gewoon op de Apple website kan bestellen. :/

[Voor 8% gewijzigd door jodeltje op 05-05-2021 15:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online
Lekker ongenuanceerd artikel. Wat ik dus wel ven wil nuanceren. Ja, ik moest inderdaad voor watch os 7.4 een reset uitvoeren, maar vandaag met 7.4.1 was het weer mogelijk zonder reset te doen. Ook 7.3 kon ik zonder reset uitvoeren. Ik heb nu in totaal 2x een reset gedaan ivm een ruimteprobleem voor de upgrade. Ik zou zelf om die reden nieuwe gebruikers geen AW3 adviseren, maar voor mij als gebruiker van een AW3 is dit kleine ongemak ook geen reden om te upgraden. Verder werkt de watch namelijk nog prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
PeaceNlove schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:14:
[...]

Lekker ongenuanceerd artikel. Wat ik dus wel ven wil nuanceren. Ja, ik moest inderdaad voor watch os 7.4 een reset uitvoeren, maar vandaag met 7.4.1 was het weer mogelijk zonder reset te doen. Ook 7.3 kon ik zonder reset uitvoeren. Ik heb nu in totaal 2x een reset gedaan ivm een ruimteprobleem voor de upgrade. Ik zou zelf om die reden nieuwe gebruikers geen AW3 adviseren, maar voor mij als gebruiker van een AW3 is dit kleine ongemak ook geen reden om te upgraden. Verder werkt de watch namelijk nog prima.
Ik heb een vriend met een Series 3 die sinds watchOS 7 bij iedere update een volledige reset moet uitvoeren.
Welke variant heb je? Het Cellular model heeft meer opslag namelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online
robcoenen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:46:
[...]

Ik heb een vriend met een Series 3 die sinds watchOS 7 bij iedere update een volledige reset moet uitvoeren.
Welke variant heb je? Het Cellular model heeft meer opslag namelijk.
Gewoon de 8GB variant.

• Davidas
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 20:12
Iemand ervaring met de sleeptracker Autosleep i.c.m. een Apple Watch S6. Als ik de volgende ochtend mijn slaaproutine bekijk dan vallen er uren weg, vanochtend zag ik bijvoorbeeld dat er tussen 04:00 en 06:00 uur niets gemeten is. :O

iPhone 11 - Apple Watch Series 6 - Airpods Pro - AirTag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
Davidas schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:16:
Iemand ervaring met de sleeptracker Autosleep i.c.m. een Apple Watch S6. Als ik de volgende ochtend mijn slaaproutine bekijk dan vallen er uren weg, vanochtend zag ik bijvoorbeeld dat er tussen 04:00 en 06:00 uur niets gemeten is. :O
Ik gebruik Autosleep nu sinds een paar weken en vind het een bijzonder goede app. Ik heb jouw ervaring niet, de app registreert de hele slaapcyclus perfect en komt goed overeen met de werkelijkheid, vermoed ik. Ik heb trouwens een Apple Watch S5, maar ik denk dat dat geen verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nicj56
Die heeft 16GB de versie met data

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True