Gewoon afwachten per merk wat ze gaan doen/aangeven.
Enige die dit nu gedaan heeft is evga en bij hun is het dus kennelijk 5-1 op xc3=goed en op de ftw3 4-2 is goed.
Wellicht dat het dus gewoon per merk pcb/circuit outlet anders moet zijn.
Het is echt niet zo dat alle pcb's nu alleen maar mlcc moeten gaan hebben om goed te werken. (wat veel mensen ineens lijken te denken en dus massaal alleen maar asus willen)
En een 50mhz downclock op 2000 is max 1-2% als je kaart altijd vol op 2000 loopt natuurlijk. Boost die nu dat maar af en toe dan word het verschil helemaal nihil natuurlijk.
Heb je nu al issues dan zou ik gewoon of de fabrikant contacteren of de leverancier. Of als je echt bang/niet zeker ben en je nog binnen 14dagen van je aankoop zet de kaart retouneren en je geld terug vragen.
Zag vandaag ook een livestream van etkenix die het allemaal opgeblazen vind en al honderden uren getest heeft ook met 6 bad caps kaarten en die heeft nog geen enkele issue gehad.
TRAXION schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 22:16:
[...]

Gpuboost is stuk ik durf te verwedden dat het komt door een foutje in de firmware het doet mij serieus denken aan een standaard overclock met de standaard schuif in afterburner vs handmatig pstates aanpassen.
Ik heb precies deze zelfde problemen gehad bij het overclocken van alle voorgaande generaties.
Dat is het fijne doordat nvidia alles kwa firmware angstvallig dichthoud.
Altijd problemen met overklokken? Probeer je wellicht gewoon niet te ver te overklokken en is je oc dan niet gewoon niet stabiel? De core boost immers al door dat autoboost. Heb zelf nog nooit issues gehad tenzij ik mijn kaarten te ver oc. Het is gewoon duidelijk tegenwoordig dat je de core niet echt ver kan overklokken en vooral alleen met de powerlimieten/voltages en mem wat kan doen. (en je temp zo laag mogelijk maken natuurlijk)
[
Voor 42% gewijzigd door
William/Ax3 op 26-09-2020 22:28
]