Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
SvenVis schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:54:
[...]

Registratie is volgens mij niet meer nodig om bij ps te kopen. Als er voorraad is kan iedereen kopen, wel met ps-account dan.
Er zit wel een limiet op van 2 aankopen per huishouden/adres per PSN account.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonzai1985
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17-04-2023
Vorige week zelf een pakket weten te bemachtigen via BCC en straks kan ik voor mijn zoon een pakket ophalen bij Mediamarkt. Helaas ook weer een pakket maar het is niet anders.
Nu er genoeg voorraad beschikbaar is mogen ze daar wel mee stoppen, Marktplaats stroomt helemaal vol met spellen die men niet wilt spelen maar er op deze manier ook nooit van af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Zoals ik de playstation website geloof kan je nog steeds registreren/inschrijven, enkel krijg ik het niet voor elkaar.

Klopt het en zo ja hoe moet het haha, of zit ik er helemaal naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Die van mij net binnen gekregen, benieuwd hoe straks gereageerd wordt als m'n vriendin thuis is :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ItMeAedri schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 17:07:
Die van mij net binnen gekregen, benieuwd hoe straks gereageerd wordt als m'n vriendin thuis is :D

[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 27-12-2022 18:30 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDog
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bonzai1985 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 16:59:
Vorige week zelf een pakket weten te bemachtigen via BCC en straks kan ik voor mijn zoon een pakket ophalen bij Mediamarkt. Helaas ook weer een pakket maar het is niet anders.
Nu er genoeg voorraad beschikbaar is mogen ze daar wel mee stoppen, Marktplaats stroomt helemaal vol met spellen die men niet wilt spelen maar er op deze manier ook nooit van af komt.
Kun je deze pakketten online bestellen, of is het altijd binnenlopen bij de winkels en hopen dat er iets staat ?

Woon in Terneuzen en buiten 1 BCC is er hier geen drol die dit verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
iDog schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:40:
[...]

Kun je deze pakketten online bestellen, of is het altijd binnenlopen bij de winkels en hopen dat er iets staat ?

Woon in Terneuzen en buiten 1 BCC is er hier geen drol die dit verkoopt.
BCC verkoopt de bundels alleen online voor zover ik weet. Mediamarkt zowel online als in fysieke winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 07:41
Voor degene die er nog geen hebben: (digital only)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCBLaIRSGCYMxTuQlWE0FXYmAQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LfKKcAgkPVIcFSPLj1eaGFco.jpg?f=fotoalbum_large

edit:
en alweer uitverkocht

[ Voor 45% gewijzigd door fre_ op 28-12-2022 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 19:46
Lijkt zo, als je hem in je mandje doet en je wil afrekenen is hij ineens niet op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 11:06
bakkie1985 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 08:04:
[...]

Lijkt zo, als je hem in je mandje doet en je wil afrekenen is hij ineens niet op voorraad....
Jammer! Heb hem zelf nog wel kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TaylorEvan
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 29-01-2023
Bekijk Sony Playstation 5 - All Digital Edition - God of War Ragnarök downloadcode op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Geen idee of dit voor anderen werkt, maar ik kreeg net deze van Bol, ik kon nog bestellen/pre-orderen (maar heb er inmiddels een dus niet nodig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nieholste
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20-06 08:47
Ik was nog op zoek voor 1 van mijn kinderen. Net besteld bij Bol. Bedankt voor het posten.

[ Voor 16% gewijzigd door nieholste op 28-12-2022 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 22:16
Lijkt er op dat de tekorten tijdelijk zijn opgelost. Wel een beetje jammer dat ze niet wat eerder beschikbaar kwamen ivm kerst en sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Waren ze ook wel. Vorige week waren ze zowat twee dagen beschikbaar op Sony Direct. Winkels hebben hier en daar ook wel voorraad, alleen zetten ze de dozen niet ter display in de winkel, maar moet je het personeel vragen of ze de ps5 achter in het magazijn hebben.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killith
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:48
Momenteel 2 verschillende GoW bundels op voorraad bij Coolblue

https://www.coolblue.nl/p...war-ragnarok-fifa-23.html

https://www.coolblue.nl/p...dloze-gaming-headset.html

[ Voor 62% gewijzigd door Killith op 28-12-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LJZ
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 18:55

LJZ

Blijft jammer die pakketen.. toch maar wachten tot de digitale met een enkele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:58

d0s

sssst

Dank! Gereserveerd om morgen af te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 20:13
LJZ schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:17:
[...]

Blijft jammer die pakketen.. toch maar wachten tot de digitale met een enkele game.
Besteld, een dure maar toch wel redelijk nuttige bundel. Dankjewel!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
TechHunter schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:42:
[...]

Besteld, een dure maar toch wel redelijk nuttige bundel. Dankjewel!!
Headset gewoon terugsturen, kan bij coolblue :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:27

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Jammer dat het nog steeds vooral pakketten met games blijven die beschikbaar komen. Een God of War ga ik nooit spelen, dus is dan zonde van het geld. Het lijkt er gelukkig wel op dat de Playstation 5 steeds vaker op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

En uitverkocht beide bundels. Dank nogmaals!

[ Voor 18% gewijzigd door d0s op 28-12-2022 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TaylorEvan
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 29-01-2023
Mediamarkt heeft ook een bundel als pre-order voor a.s. vrijdag:

https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748871.html

Wel 799,- bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Laatst online: 13-09 20:13
TaylorEvan schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:08:
Mediamarkt heeft ook een bundel als pre-order voor a.s. vrijdag:

https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748871.html

Wel 799,- bij elkaar..
Ik hoor daarnet dat mediamarkt de bundel voor 745 ook weer op voorraad heeft. In Arnhem staat in ieder geval een pallet vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Junkiexp-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:48
Blijf het toch wel bijzonder vinden dat het zo lang na de release nog steeds zo slecht beschikbaar is.
Ik wil gewoon een digital edition zonder poespas voor een redelijk prijs zoals 450 euro en geen 800 euro voor een bundel uitgeven maar dat lijkt vooralsnog onmogelijk.

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:48

TheVMaster

Moderator WOS
-Junkiexp- schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:02:
Blijf het toch wel bijzonder vinden dat het zo lang na de release nog steeds zo slecht beschikbaar is.
Ik wil gewoon een digital edition zonder poespas voor een redelijk prijs zoals 450 euro en geen 800 euro voor een bundel uitgeven maar dat lijkt vooralsnog onmogelijk.
Ik was vandaag ook op zoek, maar ik begrijp het werkelijk niet. Hoef al die onzin niet die er bij zit, wil inderdaad gewoon voor een ‘normale’ prijs een console. Waarom heeft Sony zo’n moeite om aan de vraag te voldoen?

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:04
TheVMaster schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:49:
[...]

Ik was vandaag ook op zoek, maar ik begrijp het werkelijk niet. Hoef al die onzin niet die er bij zit, wil inderdaad gewoon voor een ‘normale’ prijs een console. Waarom heeft Sony zo’n moeite om aan de vraag te voldoen?
Ja is helaas de tijd waarin we leven. Chiptekorten over heel de wereld. Dat speelt inmiddels ook alweer bijna 3 jaar.

Maar als je er 1 had willen scoren voor een normale prijs, was dat toch echt de afgelopen week. Sony heeft echt veel voorraad gehad, zelfs Bol gister digital, terwijl die normaal bijna altijd Disc leveren.

Maar wie weet komt er nog wat voorbij deze week, dus telegram groepen en dit forum goed in de gaten houden.

Verwijderd

Mocht je nog niet zijn voorzien of je zoekt er nog eentje voor je ‘neefje’ dan heeft Coolblue voorraad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:05:
Mocht je nog niet zijn voorzien of je zoekt er nog eentje voor je ‘neefje’ dan heeft Coolblue voorraad :)
Alweer tijdelijk uitverkocht :P

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Die Coolblue staat wel erg lang open... zal me niets verbazen als er weer mensen teleurgesteld gaan worden.

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:07
Is het inderdaad mogelijk voor dit soort bundels om dingen terug te sturen die je niet wilt?
Ik heb gewoon geen zin om allemaal extra dingen erbij te kopen die ik (nu) toch niet wil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Relis schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:52:
Is het inderdaad mogelijk voor dit soort bundels om dingen terug te sturen die je niet wilt?
Ik heb gewoon geen zin om allemaal extra dingen erbij te kopen die ik (nu) toch niet wil
Hulleman schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:08:
[...]

Vraag is hier al vaker gesteld en al vaker beantwoord. Het antwoord is, natuurlijk kan dat. Sterker nog, de winkel is wettelijk verplicht dat te accepteren. Iemand hier heeft coolblue er naar gevraagd en die antwoordde als volgt: zolang de game/accessoire apart geleverd wordt kun je dat gewoon retourneren. De games die geleverd worden zijn ook geen officiële Sony bundels, waarbij de game onderdeel is van het pakket. Dan staat vaak ook op de gamehoes vermeld dat die game niet los verkocht mag worden. Het zijn gewoon 2 losse producten die voor de adviesprijs samen verkocht worden.

Ik heb de PS5 met horizon van coolblue inmiddels binnen. Zijn 2 dozen. 1 met de ps5 en 1 met de game. Dus wat je niet gebruikt, lekker retourneren en de winkel is verplicht de retour te accepten. Wet koop op afstand.
Ik vond bovenstaand bericht van een andere Tweaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadWampa
Relis schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:52:
Heb je een bestelling gedaan? Zo ja, staan de artikelen dan vermeld als losse items of als 1? In het eerste geval zou je artikelen terug moeten kunnen sturen anders zit je, waarschijnlijk, vast aan het totaal pakket.

• BadWampa
Mister_Slavko schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:55:
[...]

[...]

Ik vond bovenstaand bericht van een andere Tweaker.
Hmm dus dat zou dan ook gelden voor die Mediamarkt bundels? Denk dat veel mensen die qware troep liever niet zouden hebben bijvoorbeeld.

• Mister_Slavko
BadWampa schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:56:
[...]

Hmm dus dat zou dan ook gelden voor die Mediamarkt bundels? Denk dat veel mensen die qware troep liever niet zouden hebben bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook bij bundels van Mediamarkt van toepassing. Het is echter de vraag of Mediamarkt mee zal werken aan zo'n retour. Ik denk dat Coolblue daar veel schappelijker in is.

• Mister_Slavko
https://www.coolblue.nl/p...-god-of-war-ragnarok.html tijdelijk uitverkocht online, maar kan wel worden afgehaald in Den Haag. Voor de liefhebbers.

• d0s

d0s

sssst

Nieuwe voorraad bij coolblue. Ook de 2 controller editie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BadWampa schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:55:
[...]

Heb je een bestelling gedaan? Zo ja, staan de artikelen dan vermeld als losse items of als 1? In het eerste geval zou je artikelen terug moeten kunnen sturen anders zit je, waarschijnlijk, vast aan het totaal pakket.
Filiaal Groningen kocht ik een Xbox pakket met Forza Horizon, Horizon kon ik gewoon zonder discussie weer inleveren en zo het bedrag in mindering brengen.

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Who Am I? schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:50:
[...]

Heel erg bedankt! Ik heb een bundel met GoW en een controller weten te bestellen.
Hierbij zie ik dat de console met spel in één doos wordt verzonden en de controller apart twee track and trace nummers dus. Dat zou betekenen dat je de controller eventueel terug kan sturen. (Coolblue)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas1750
  • Laatst online: 06:46
Als er nu nog mensen zijn die er geen hebben dan doe je niet hard genoeg je best.
Ja ik snap dat er mensen zijn die geen bundel willen, maar een god of war drop je op marktplaats en je krijgt er 30 tot 40 eu voor.. 620 euro is een prima bedrag denk ik dan.

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:29

Muggie

8 pm

d0s schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:26:
Nieuwe voorraad bij coolblue. Ook de 2 controller editie. :)
Dank je, zaterdag kan ik m ophalen :)

PSN: mug_8pm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Merci, daarstraks 1 weten te bestellen. Ik had nog 65 euro aan coolblue bonnen liggen als kerstpakket dus dat komt goed uit.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
thomas1750 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:47:
Als er nu nog mensen zijn die er geen hebben dan doe je niet hard genoeg je best.
Ja ik snap dat er mensen zijn die geen bundel willen, maar een god of war drop je op marktplaats en je krijgt er 30 tot 40 eu voor.. 620 euro is een prima bedrag denk ik dan.
Dank voor je bijdrage.

• d0s

d0s

sssst

Who Am I? schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:40:
[...]

Hierbij zie ik dat de console met spel in één doos wordt verzonden en de controller apart twee track and trace nummers dus. Dat zou betekenen dat je de controller eventueel terug kan sturen. (Coolblue)
Klopt idd het zijn 2 pakketten.

• thomas1750
Geen dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
thomas1750 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:47:
Doe dat nu eens niet, en dat voor iedereen die de 'last' bij de consument legt. Gatekeeping en 'shaming' (hyperbolisch gesteld). Het is niet aan de consument om door hoepels te springen of met vage types online af te spreken om een sinds decennia super casual apparaat te kunnen aanschaffen. Consoles zijn sinds jaar en dag de aankoop die je blij uit een rek in de winkel haalt. Of desnoods gewoon online bestelt wanneer het je uitkomt.

Ga aan een gemiddelde consument/ouder maar eens vragen om zich in te schrijven op sony direct voor de aanschaf van een ps5 voor zoon/dochterlief. Moet je eerst al een PS account maken :')

Nu goed, ik heb ze al 1 maal fysiek in een winkel gezien, in een dikke dure bundel, dus er is beterschap op komst.

• thomas1750
Amos_x schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:20:
[...]

Doe dat nu eens niet, en dat voor iedereen die de 'last' bij de consument legt. Gatekeeping en 'shaming' (hyperbolisch gesteld). Het is niet aan de consument om door hoepels te springen of met vage types online af te spreken om een sinds decennia super casual apparaat te kunnen aanschaffen. Consoles zijn sinds jaar en dag de aankoop die je blij uit een rek in de winkel haalt. Of desnoods gewoon online bestelt wanneer het je uitkomt.

Ga aan een gemiddelde consument/ouder maar eens vragen om zich in te schrijven op sony direct voor de aanschaf van een ps5 voor zoon/dochterlief. Moet je eerst al een PS account maken :')

Nu goed, ik heb ze al 1 maal fysiek in een winkel gezien, in een dikke dure bundel, dus er is beterschap op komst.
Een simpel forum als dit in de gaten houden komt u al een heel eind. Dan is het niet nodig om een account aan te maken behalve bij Coolblue of bol. Als je iets echt graag wil dan doen we toch iets meer moeite!? Telegram app installeren is niet super lastig, degene die een ps5 willen kunnen dat ook wel lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
thomas1750 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:36:
[...]

Een simpel forum als dit in de gaten houden komt u al een heel eind. Dan is het niet nodig om een account aan te maken behalve bij Coolblue of bol. Als je iets echt graag wil dan doen we toch iets meer moeite!? Telegram app installeren is niet super lastig, degene die een ps5 willen kunnen dat ook wel lijkt me.
Wat jou allemaal logisch lijkt, geldt natuurlijk niet voor iedereen, al lijk je dat wel te denken. Maakt verder niet uit, maar het voegt zo weinig toe dat jij vindt dat iedereen er ondertussen wel eentje zou moeten hebben.

• thomas1750
Cyrax0508 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:51:
[...]

Wat jou allemaal logisch lijkt, geldt natuurlijk niet voor iedereen, al lijk je dat wel te denken. Maakt verder niet uit, maar het voegt zo weinig toe dat jij vindt dat iedereen er ondertussen wel eentje zou moeten hebben.
Ja is ook zo, is waarschijnlijk ook mijn kortzichtigheid🫣. Wilde verder niemand beledigen of iets maar zie zoveel meldingen voorbij komen. Houd ik er verder over op🤙🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SynthCat
  • Laatst online: 08-01-2024
Ben vanaf vandaag ook mijn zoektocht gestart en hou dit topic scherp in de gaten. :)

Bij het lezen van de laatste berichten hier toch even wat navraag gedaan over het retouren bij een deel van de bundel. Telefonisch werd mij verteld dat dit bij Mediamarkt niet mogelijk is!

Ook even Coolblue gebeld en die gaven aan dat ze mid Januari pas weer voorraad zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
Woensdag een PS5 GOW bundle bij Playstation zelf besteld, gisteren al onderweg "out for delivery"! Helaas heeft UPS het erg druk, want hij staat nu weer op "we laten je wel weten wanneer je pakket komt". :')

Voor een vriend bij Coolblue besteld, die moet vanavond via PostNL komen, vermoed dat die gewoon netjes aankomt.

Edit: mijn UPS pakketje is 2 uur geleden opeens aangekomen! Net alles lopen syncen met m'n PS4.

[ Voor 13% gewijzigd door Melodicloud op 30-12-2022 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
Media Markt heeft een bundle beschikbaar met God of War en Modern Warfare 2: https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748131.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuck
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08-05 21:18
SynthCat schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:23:
Ben vanaf vandaag ook mijn zoektocht gestart en hou dit topic scherp in de gaten. :)

Bij het lezen van de laatste berichten hier toch even wat navraag gedaan over het retouren bij een deel van de bundel. Telefonisch werd mij verteld dat dit bij Mediamarkt niet mogelijk is!

Ook even Coolblue gebeld en die gaven aan dat ze mid Januari pas weer voorraad zouden hebben.
Het is mij ooit gelukt met een Nintendo Switch Oled bundel van de mediamarkt door gewoon naar de return bali te gaan en te klagen over de qware doos kwaliteit en toen had die dame achter de bali daar zo geen zin in dat ze het product inscande en me cash 50 euro gaf.

Ik gok niet dat dit vaker gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Melodicloud schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:02:
Media Markt heeft een bundle beschikbaar met God of War en Modern Warfare 2: https://www.mediamarkt.nl...rging-bundel-1748131.html
Al die irritante bundels waar ik niet op zit te wachten. Gooi gewoon de kale versies in de verkoop. Dat argument ‘maar die scalpers dan??’? Mediamarkt en co zijn ze met dit soort deals zelf. En op Marktplaats giert het alsnog van de 2e-hands woekeraanbieders, dus daar lijkt het niet tegen te helpen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ter aanvulling over Coolblue retourneren....

Ik heb ook de bundel met GoW en koptelefoon bij coolblue besteld.
Gisteren de PS5 opgehaald (den haag) en gelijk de koptelefoon geannuleerd.

Je moet wel de hele bundel in 1 keer afrekenen, en daarna werd bij mij de koptelefoon als retour keurig ingenomen. Geld wordt daarna (is reeds gebeurd bij mij) teruggestort.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoBiggie
  • Laatst online: 22-03 16:28
God of war disc editie beschikbaar bij Sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cogi
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-11-2023
JoBiggie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:02:
God of war disc editie beschikbaar bij Sony
Indeed, maar altijd "Er is iets fout gegaan" of "Kan transactie niet verwerken". Als je het financieel aankan misschien eens €1000 aan een webdeveloper spenderen Sony 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoBiggie
  • Laatst online: 22-03 16:28
Ik snap wat je bedoelt. het liep niet helemaal soepel. Maar ik heb het op mijn mobiel toch voor elkaar gekregen.
cogi schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:15:
[...]

Indeed, maar altijd "Er is iets fout gegaan" of "Kan transactie niet verwerken". Als je het financieel aankan misschien eens €1000 aan een webdeveloper spenderen Sony 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Nuck schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:49:
[...]

Het is mij ooit gelukt met een Nintendo Switch Oled bundel van de mediamarkt door gewoon naar de return bali te gaan en te klagen over de qware doos kwaliteit en toen had die dame achter de bali daar zo geen zin in dat ze het product inscande en me cash 50 euro gaf.

Ik gok niet dat dit vaker gaat lukken.
Denk dat je idd geluk had omdat de dame niet de juiste procedure wist. :)

Had even de GOW bundle in m'n virtuele karretje zitten, maar bij de kassa toch weer uitgekieperd.
Hopelijk komt er nog ergens snel een disk versie voor de standaard retail prijs beschikbaar. Hoop.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuck
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08-05 21:18
SynthCat schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:57:
[...]

Denk dat je idd geluk had omdat de dame niet de juiste procedure wist. :)

Had even de GOW bundle in m'n virtuele karretje zitten, maar bij de kassa toch weer uitgekieperd.
Hopelijk komt er nog ergens snel een disk versie voor de standaard retail prijs beschikbaar. Hoop.. :F
Nouja, ze wist het wel en ze zei dat ik naar de bali boven moest gaan, waarop ik zei dat die me al naar beneden hadden gestuurd (dit klopt ook.) Daarna had ze een zucht, Qware bundel naar achter gebracht, 50 euro cash in de hand, ik blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt sontplein Groningen 16 stuks rond 12:00

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPx8V7cCKwd66Qf3kAsLObz0C2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n9Zugzt2YWqDC4kghDVAt7IG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCH-Tgcy1nRZ6DVhcWJEa933Xik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KkTxc5Zhivy3XFmrcieXuMmT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4SpdWf6vQoZSAVL8WuZEFYTJso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/buQsEqUd6ALxiSOukSpmsVZd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Junkiexp-
De beste optie zonder al te veel onnodige extra's is tot nu toe :

https://direct.playstatio...od-of-war-ragnarok-bundle

619,99 voor de disk versie met God of War erbij en op voorraad.
Moet mij zelf nog wel van de wat hogere prijs en disk versie overtuigen.
Digital lijkt mij veel makkelijker, ik hecht ook echt geen waarde aan een schijfje.

3840 Wp pal op zuid zonder schaduw, Zuid-Holland zuid - Panasonic WH-MDC07J3E5 monoblock warmtepomp - Atlantic Explorer V4 200 liter coil warmtepompboiler - Technea Shower HR Tube 1-21 douchepijp-wtw - gasloos sinds 13-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

-Junkiexp- schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:58:

Digital lijkt mij veel makkelijker, ik hecht ook echt geen waarde aan een schijfje.
Beste optie is natuurlijk gewoon een console zonder extra’s kopen als je daar niet op zit te wachten. Al die meuk wat er bij zit staat niet voor niets op V&A en Marktplaats.

Vorige week nog bij Amazon zo kunnen bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 31-12-2022 12:11 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
Greatsword schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:10:
[...]

Beste optie is natuurlijk gewoon een console zonder extra’s kopen als je daar niet op zit te wachten. Al die meuk wat er bij zit staat niet voor niets op V&A en Marktplaats.

Vorige week nog bij Amazon zo kunnen bestellen.
Jep ben ik ook voor aan het scouten, wat heb je ervoor betaald?

[ Voor 3% gewijzigd door -Junkiexp- op 31-12-2022 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Bij een PS5 disk versie heb je het voordeel dat je games goedkoper kunt aanschaffen.
Met mazzel vang je iets meer bij verkoop waardoor je de console in theorie deels zou kunnen terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechoque
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20-01 19:04
-Junkiexp- schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:58:

Heb deze versie gisteren besteld en mijn bestelling bij Amazon DE geannuleerd.
Sony levert sneller en is iets goedkoper dus zeker de moeite waard!

Disc versie heeft als grote voordeel dat games gewoon veel goedkoper zijn als je even wacht na de release.
Je hebt ook de mogelijkheid om tweedehands spellen te kopen of zelf games te verkopen.
Met de digitale versie kan je bijna alleen in de PS Store nieuwe spellen halen.
Die €100 die je meer betaalt voor de disc versie heb je dus zo terug verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Rechoque schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:39:
[...]

Heb deze versie gisteren besteld en mijn bestelling bij Amazon DE geannuleerd.
Sony levert sneller en is iets goedkoper dus zeker de moeite waard!

Disc versie heeft als grote voordeel dat games gewoon veel goedkoper zijn als je even wacht na de release.
Je hebt ook de mogelijkheid om tweedehands spellen te kopen of zelf games te verkopen.
Met de digitale versie kan je bijna alleen in de PS Store nieuwe spellen halen.
Die €100 die je meer betaalt voor de disc versie heb je dus zo terug verdiend.
Ikzelf heb met 3 spellen bijna die 100 euro er al uit. En dan gaat ik nog geluk dat ik de PS5 kon bemachtigen voor de prijs verhoging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Junkiexp-
Oke jullie hebben mij overtuigd, zojuist de disk edition met God of War besteld. Volgende week nog een weekje thuis dus hopelijk is het pakje er woensdag, ik heb voor express verzending gekozen :)
Ik kom vanaf de PS3 dus dit zal wel een verschil zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Westerhaven Groningen rond 13:00

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6y3-8e4HvOt6CiYAJmsSxNswH8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2NQ3PqEQQmFn2vPqlKS2VD79.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:42:
MediaMarkt Westerhaven Groningen rond 13:00

[Afbeelding]
Sontplein (Groningen) al wel paar keer voorraad zien liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister_Slavko

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47

Honesty

kattenneus!

tnx, mijn zoontje wilde al een digital GOW via een scalper halen, natuurlijk hebben we hem dit verboden vanwege(morele en praktische bezwaren) maar gelukkig kon ik hem nu deze aanbieden waarbij wij het verschil(40 euro wel betalen)
Iedereen blij en nu heeft hij in ieder geval een doel voor het kerstbudget

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
- Offtopic (en onjuiste info, zie [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen) -

[ Voor 124% gewijzigd door Geronimous op 02-01-2023 00:21 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
- Offtopic -

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 02-01-2023 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
- Offtopic -

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 02-01-2023 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
- Offtopic -

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 02-01-2023 00:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rechoque
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20-01 19:04
- Offtopic -

De disc versie met Ragnarok staat trouwens nog steeds te koop op PS Direct:

[ Voor 58% gewijzigd door Geronimous op 02-01-2023 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Rechoque schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:37:
[...]

Zoals MartijnS72 al heeft gezegd heb je gewoon 2 jaar garantie bij Playstation Direct.
Dit is verplicht in alle landen in de Europese Economische Ruimte.
Op de volgende pagina vind je alle informatie terug onder puntje 7)
https://direct.playstatio...eturns-refunds-warranties

De disc versie met Ragnarok staat trouwens nog steeds te koop op PS Direct:
Rare is - ik bestel de PS5, met 1 controller extra en 1 laadstation (mag volgens hun eigen voorwaarden)
maar zodra ik wil betalen is het : Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.

ik zie nergens wat fout staan...

Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:04
4v4t4r schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:10:
[...]

Rare is - ik bestel de PS5, met 1 controller extra en 1 laadstation (mag volgens hun eigen voorwaarden)
maar zodra ik wil betalen is het : Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd.

ik zie nergens wat fout staan...
Hoeveelste is dit die je daar besteld? Je kan max 2 PS5's bestellen op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Iemand vorige week een bundel online besteld bij Coolblue?
Ik had een bundel met extra controller.
Ik heb echter alleen de controller ontvangen en de Ps5 nog steeds niet.
Dus ben eigenlijk benieuwd of ik de enige ben waarvan PostNL toevallig mijn Ps5 kwijt is of dat er meer kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perseas
  • Laatst online: 15-09 22:18
Bij de Mediamarkt in Hoorn staat een pallet vol met PS5 GOW bundels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:19
perseas schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:05:
Bij de Mediamarkt in Hoorn staat een pallet vol met PS5 GOW bundels. :)
Gewoon een kale GOW bundel of weer met een zooi extra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perseas
  • Laatst online: 15-09 22:18
Furrr schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Gewoon een kale GOW bundel of weer met een zooi extra?
Met een accessoires set erbij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:19
perseas schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Met een accessoires set erbij
Bedankt!
Dat laat ik wederom aan mij voorbij gaan. (Mediamarkt 🖕🏽)

Wacht geduldig af.

👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insyN
  • Laatst online: 02-02 15:32
Wat is de levertijd als je via Playstation zelf besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
insyN schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:41:
Meestal binnen 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
insyN schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:41:
Je kan expresslevering kiezen wat ik heb gedaan en dan worden orders voor 16 uur geplaatst dezelfde werkdag verzonden.
Ik heb zaterdag besteld dus mijn order wordt vandaag verzonden.
Alleen geen idee waarvandaan het wordt verzonden, ik neem aan vanuit Europa dus dan zal het 1-2 dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
-Junkiexp- schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:19:
[...]

Je kan expresslevering kiezen wat ik heb gedaan en dan worden orders voor 16 uur geplaatst dezelfde werkdag verzonden.
Ik heb zaterdag besteld dus mijn order wordt vandaag verzonden.
Alleen geen idee waarvandaan het wordt verzonden, ik neem aan vanuit Europa dus dan zal het 1-2 dagen zijn.
Helaas is al diverse keren gemeld dat expresslevering kiezen bij PlayStation Direct geen enkele zin heeft. De bestellingen met standaardlevering worden regelmatig eerder verzonden en bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Junkiexp-
MartijnS72 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:45:
[...]

Helaas is al diverse keren gemeld dat expresslevering kiezen bij PlayStation Direct geen enkele zin heeft. De bestellingen met standaardlevering worden regelmatig eerder verzonden en bezorgd.
Oh dat heb ik gemist dan, mooi verhaal dan 🙄

Edit: krijg zojuist een mailtje dat deze verzonden is.
Zaterdag besteld dus wel netjes.
Ook een trackingnummer voor UPS erbij, verwachte levertijd morgen!

[ Voor 17% gewijzigd door -Junkiexp- op 02-01-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Nu online
Dyna20 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:48:
[...]

Hoeveelste is dit die je daar besteld? Je kan max 2 PS5's bestellen op je account.
ik hoef er maar 1 !
Ik had een beetje verder gezocht en las dat de voorraad wellicht gewoon op is van die bundle maar dat de website het niet update - maar het bestel systeem aan de achterkant wel.

Uiteindelijk via MM besteld in een bundel online (vingers crossed, zou morgen moeten binnen komen, maar ik twijfel daar wel over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insyN
  • Laatst online: 02-02 15:32
Lijkt erop dat mediamarkt weer de GOW bundle online op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

MM Hengelo heeft ook de GoW+MW2 bundel staan. Gisteravond een opgepikt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4v4t4r
  • Nu online
insyN schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:49:
Lijkt erop dat mediamarkt weer de GOW bundle online op voorraad heeft.
ik had hem zondag besteld - maar staat nog steeds op " pakketbezorging word voorbereid"
en als je belt zeggen ze - korter dan 48uur geleden besteld ? Dan even wachten :)

[ Voor 13% gewijzigd door 4v4t4r op 03-01-2023 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William99
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-05-2024
Ps5 op 23 december besteld, al 10 dagen bezorgd moeten worden maar nu geven ze bij Ups aan dat pakket kwijt geraakt is, ik moet met Sony zelf contact opnemen maar helaas kan ik niemand bereiken. Ik weet echt niet wat ik moet doen. In een 3e wereld land als pakket kwijt raakt dan steelt de bezorgers van de pakketdienst zelf, idk of het hier ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
William99 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:44:
Ps5 op 23 december besteld, al 10 dagen bezorgd moeten worden maar nu geven ze bij Ups aan dat pakket kwijt geraakt is, ik moet met Sony zelf contact opnemen maar helaas kan ik niemand bereiken. Ik weet echt niet wat ik moet doen. In een 3e wereld land als pakket kwijt raakt dan steelt de bezorgers van de pakketdienst zelf, idk of het hier ook zo is.
Pakketten worden ook in een land als Nederland gestolen hoor. Sony moet contact opnemen met UPS, het euvel gaat tussen Sony en UPS. En daarna tussen jou en Sony. M.a.w. UPS kan jou niet helpen.

Ik heb zondag een PS5 besteld voor de zoons van mijn vriendin, komt vandaag al binnen. Twee weken terug voor mijzelf een besteld met Express levering. Die duurde langer dan deze zonder Express levering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William99
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-05-2024
Cyrax0508 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:55:
[...]

Pakketten worden ook in een land als Nederland gestolen hoor. Sony moet contact opnemen met UPS, het euvel gaat tussen Sony en UPS. En daarna tussen jou en Sony. M.a.w. UPS kan jou niet helpen.

Ik heb zondag een PS5 besteld voor de zoons van mijn vriendin, komt vandaag al binnen. Twee weken terug voor mijzelf een besteld met Express levering. Die duurde langer dan deze zonder Express levering :+
Jammer dat dit in een welvarend land gebeurt, Ik kan sony niet bereiken hoe dan ook dus ik kan mijn probleem niet oplossen.
Pagina: 1 ... 542 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord